img

Doç. Dr. Arif AKÇAY

  • Eğitim Fakültesi Dekanlığı
  • Eğitim Bilimleri Bölümü
  • Öğretim Teknolojileri Anabilim Dalı

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
43
Atıf
70
h-index
5
Proje
3
WoS
Yayın
2
Atıf
3
h-index
0
Scopus
Yayın
7
Atıf
26
h-index
3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Dr), 2015, 2020
Yüksek Lisans, Türkiye, Necmettin Erbakan Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Yl) (Tezli), 2013, 2015
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, 2008, 2012
Araştırma Alanları
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Dr), 2015, 2020
Yüksek Lisans, Türkiye, Necmettin Erbakan Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Yl) (Tezli), 2013, 2015
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, 2008, 2012
Kayıt Yok
İngilizce, YÖKDİL, 63, 2022/2 Yük, 2022
İngilizce, YÖKDİL, 71, 09 Temmuz , 2017
İngilizce, YDS, 62, Güz, 2016
İngilizce, IELTS, 5, Diğer, 2013
Seminer, Katılım Belgesi, Trabzon, 03-09-2018, 08-09-2018
Çalıştay, Katılım Belgesi, Eskişehir, 04-02-2015, 06-02-2015
Seminer, Eğitim Sertifikası, Ankara, 07-10-2015, 11-10-2015
Burs, TÜBİTAK Bursu, Ankara, 15-09-2015, 15-09-2019
[UAK] Eğitim Bilimleri Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
2023-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
2014-2023, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, Türkiye
2021-, Ortak Seçmeli Dersler Koordinatörü, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Kayıt Yok
2022-2023, Bilgisayar II, Lisans
2022-2023, Çokluortam Tasarımı ve Üretimi, Lisans
2022-2023, Programlama Öğretimi Yaklaşımları, Lisans
2022-2023, Açık ve Uzaktan Öğrenme, Lisans
2022-2023, Medya Okuryazarlığı, Lisans
2022-2023, Öğretim Teknolojileri, Lisans
2022-2023, Teknoloji Planlaması ve Uygulamaları, Lisans
2022-2023, Eğitim Teknolojilerinde Güncel Uygulamalar, Lisans
2022-2023, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2022-2023, Bilişim Öğretim Programları, Lisans
2022-2023, Bilişim Teknolojileri, Lisans
2022-2023, Teknoloji Bağımlılığı, Lisans
2022-2023, Bilim Araştırma Etiği, Lisans
2021-2022, Özel Öğretim Yöntemleri-I, Lisans
2021-2022, Öğretimi Bireyselleştirme ve Uyarlama, Lisans
2021-2022, Bilişim Teknolojileri, Lisans
2020-2021, Açık ve Uzaktan Öğrenme, Lisans
2020-2021, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2020-2021, Programlama Öğretimi Yaklaşımları, Lisans
2020-2021, Çoklu Ortam Tasarım ve Eğitimi, Lisans
2020-2021, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans
2020-2021, Bilişim Teknolojileri, Lisans
2020-2021, Bilim Araştırma Etiği, Lisans
2020-2021, Okul Deneyimi, Lisans
2020-2021, Özel Öğretim Yöntemleri-I, Lisans
2020-2021, Bilişim Öğretim Programları, Lisans
2020-2021, Medya Okuryazarlığı, Lisans
Kayıt Yok
DİKKATİN VE ÇALIŞMA BELLEĞİNİN FARKLI TÜRDE İPUÇLARI OLAN ÇOKLU ÖĞRENME ORTAMLARINDA ÖĞRENMEYE VE BİLİŞSEL YÜKE ETKİSİ (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2021
E-ÖĞRENME ORTAMLARINDA DERS VİDEOLARI TÜRÜ VE ÖĞRENENLERİN DİKKAT DÜZEYLERİNİN ÖĞRENME PERFORMANSI TEMELİNDE MODELLENMESİ (Ulusal) TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Bursiyer , 2018-2019
FATİH PROJESI ODAKLI ÖĞRETMENLERIN TEKNOSTRES DÜZEYLERININ BELIRLENMESI (Ulusal) TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Bursiyer , 2014-2015
Kayıt Yok
Akçay, A., Altun, A. (2024) "The investigation of human attention networks on debugging performance", Education and Information Technologies, 29 (3) pp. 2679-2695 [SSCI] DOI    
Akçay, A., Coşkun, B.K. (2023) "Examining The Prediction of Digital Game Addiction Awareness on Digital Educational Game Usage", Journal of Learning and Teaching in Digital Age, 8 (1) pp. 71-81 DOI   
Akçay, A., Altun, A. (2023) "Öznitelik Belirleme Yöntemleriyle Farklı Türde Hata Ayıklamada Önemli Göz Hareket Metriklerinin Belirlenmesi", Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 43 (2) pp. 757-784 [TR Dizin] DOI    
Akçay, A., Kayiş, A.R. (2023) "Cyberostracism and Knowledge Sharing: The Mediating Role of Social Anxiety in E-Learning Environments", Journal of Educational Technology and Online Learning, 6 (1) pp. 33-47 DOI   
Akçay, A., Coşkun, B.K. (2023) "Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarında Öğretim Elemanlarının Ödevlere Katılım Ölçeği’nin Uyarlanması: Bir Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi, 12 (2) pp. 305-317 [TR Dizin] DOI    
Akçay, A. (2023) "Examination of the Prediction of Flexibility for Learner Satisfaction in Online Courses", Turkish Online Journal of Distance Education, 24 (4) pp. 132-143 DOI    
Akçay, A. (2022) "Çevrimiçi Ödevlerde Dikkat Dağılması Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması", Buca Faculty of Education Journal, 54 (0) pp. 878-897 [TR Dizin] DOI    
Tanış, H., Akçay, A., Yılmaz, N., Yiğit, M.F., Tüzün, H. (2022) "How Usable is Coursera? A Usability Analysis through Eye-Tracking and Authentic Tasks", Participatory Educational Research, 9 (4) pp. 379-395 Link    
Kokoç, M., Ilgaz, H., Akçay, A. (2022) "How Deeply Does Media and Technology Usage Affect the Sustained Attention?", International Journal of Human–Computer Interaction, 38 (15) pp. 1410-1421 [SSCI] Link     
Akçay, A., Altun, A. (2021) "Hata Ayıklama Performansı Testi Geliştirme: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 23 (3) pp. 667-685 DOI    
Ilgaz, H., Kokoç, M., Akçay, A., Altun, A. (2019) "Üniversite Öğrencileri için Bilgisayar Tabanlı Sürdürülebilir Dikkat Testi Norm Çalışması", İlköğretim Online, 18 (3) pp. 1036-1045 [TR Dizin] Link DOI    
Özer, S., Akçay, A., Tutulmaz, M.Ç., Erdem, M. (2019) "Öğrenme Kuramlarının Çevrimiçi Öğretim Ortamlarında ve Materyallerinde Uygulanması: Bir Ölçütler Takımı Geliştirme Çalışması", Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (BÜEFAD), 8 (2) pp. 707-732 [TR Dizin] Link DOI   
Akçay, A., Altun, A. (2019) "Farklı Kısa Süreli Bellek Uzamlarına Sahip Öğrencilerin Farklı Dikkat Tasarımına Sahip Öğrenme Ortamlarındaki Göz Hareketlerinin İncelenmesi", Eğitim Teknolojisi: Kuram ve Uygulama, 9 (2) p. 588 [TR Dizin] Link DOI    
Ilgaz, H., Kokoç, M., Akçay, A., Altun, A. (2019) "A norm study of computerized sustained attention test among university students", Elementary Education Online, 18 (3) pp. 1036-1045 DOI  
Akçay, A., Çoklar, A.N. (2018) "Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi Öğretmen Adaylarının Programlamaya İlişkin Algılanan Öz Yeterliklerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi", Kastamonu Education Journal, 26 (6) pp. 2163-2176 [TR Dizin] Link DOI   
Çoklar, A.N., Akçay, A. (2018) "Evaluating programming self-efficacy in the context of inquiry skills and problem-solving skills: A perspective from teacher education", World Journal on Educational Technology: Current Issues (WJET), 10 (3) pp. 153-164 Link    
Çoklar, A.N., Efilti, E., Şahin, Y.L., Akçay, A. (2016) "Investigation of Techno-Stress Levels Of Teachers Who Were Included In Technology Integration Processes", Turkish Online Journal of Educational Technology, (0) pp. 1331-1339 Link    
Çoklar, A.N., Efilti, E., Şahin, Y.L., Akçay, A. (2016) "Determining the Reasons of Technostress Experienced by Teachers A Qualitative Study", Turkish Online Journal Of Qualitative Inquiry, 7 (2) pp. 71-96 [TR Dizin] Link DOI   
Torun, F., Akçay, A., Çoklar, A.N. (2015) "Analyzing of Computer Games Effects on Social Life and Academic Behaviour of The Secondary School Students", Karaelmas Journal of Educational Sciences, 3 (1) pp. 25-35 Link  
Akçay, A. (2023) "Çevrimiçi Öğrenmeye Hazırbulunuşluk ve Bilgi Arama Stratejilerinin Karmaşık Görev Performansını Yordayıcılığının İncelenmesi", 16th International Computer and Instructional Technologies Symposium , Eskişehir, Türkiye, (Ekim 2023
Akçay, A. (2022) "Video Oyun Oynama Davranışlarının Görsel Arama Performanslarına ve Göz-El Koordinasyonuna Etkisi", 2nd International Conference on Educational Technology and Online Learning , Balıkesir, Türkiye, (Ağustos 2022
Akçay, A. (2022) "Medya ve Teknoloji Kullanımı ve Tutumu ile Öz-Yönetimli Öğrenme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", 2nd International Conference on Educational Technology and Online Learning , Balıkesir, Türkiye, (Ağustos 2022
Akçay, A., Yılmaz, A. (2020) "The Contiguity Principle And The Divided Attention Effect In Multiple Learning Environments: A Systematic Review Study", 2nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education , Bursa, Türkiye, (Kasım 2020
Akçay, A., Altun, A. (2019) "Hata Ayıklama Performansı Testi Geliştirme Çalışması", 4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education , Türkiye, (Eylül 2019
Akçay, A., Altun, A. (2018) "Yüksek Düzey Kısa Süreli Bellek Uzamlarına Sahip Öğrencilerin Farklı Dikkat Tasarımlarındaki Göz Hareketlerinin İncelenmesi", 6. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu , Edirne, Türkiye, (Eylül 2018
Akçay, A., Ay, K., Yıldırım, D., Yurdugül, H. (2017) "E-Öğrenme Ortamlarındaki Çarpık Log Verilerinde Aykırı Değer Belirleme Testlerinin Karşılaştırılması", 11th International Computer & Instructional Technologies Symposium , Türkiye, (Mayıs 2017
Akçay, A., Coşkun, B.K. (2017) "Öğretmen Adaylarının Nomofobi Düzeylerinin Mobil Öğrenmeye İlişkin Tutumları Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi", 11st International Computer & Instructional Technologies Symposium , Türkiye, (Kasım 2017
Tanış, H., Akçay, A., Yılmaz, N., Yiğit, M.F., Tüzün, H. (2017) "A Study on the Usability of a Mooc's Course on Coursera through the Methods of Eye Tracking", 5th International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium , Türkiye, (Ekim 2017
Akçay, A., Yıldız, İ. (2016) "Öğretmen Adaylarının Ters Yüz Öğrenme Süreçlerinde Çevrimiçi Ortamlara Yönelik Bağlılık Düzeylerinin İncelenmesi", 10th International Computer & Instructional Technologies Symposium , Türkiye, (Mayıs 2016
Özer, S., Akçay, A., Çiçek, M., Erdem, M. (2016) "Öğrenme Kuramları Perspektifinden Öğretim Materyalleri", 10th International Computer & Instructional Technologies Symposium , Türkiye, (Mayıs 2016
Yıldız, İ., Akçay, A. (2016) "Effects of Group Discussion on Videos During The Flipped Classroom Application", 10th International Computer & Instructional Technologies Symposium , Türkiye, (Mayıs 2016
Akçay, A., Çoklar, A.N. (2015) "The Examination of Secondary School Student's Social Media Usage in The Context of Social Lives", II. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference , Türkiye, (Kasım 2015
Çoklar, A.N., Akçay, A. (2015) "Ortaokul Öğrencilerinin Medya Kullanım Durumları : Sincan İlçe Örneklemi", 9th International Computer & Instructional Technologies Symposium , Türkiye, (Mayıs 2015
Akçay, A., Çoklar, A.N., Gündüz, Ş. (2014) "Mobil Teknolojiler ile Kitaplarda Yaşanan Dönüşüm: Z-Kitap", II. Intemational Instructional Technologies & Teacher Education Symposium , Afyon, Türkiye, (Mayıs 2014
Akçay, A., Çoklar, A.N. (2014) "İlkokul ve Ortaokul Öğrencilerine Programlama Becerilerinin Öğretimi: Durumu ve Önemi", 7th International Computer and Instructional Technologies Symposium , Erzurum, Türkiye, (Ocak 2014
Torun, F., Akçay, A., Çoklar, A.N. (2013) "Bilgisayar Oyunlarının Ortaokul Öğrencilerinin Akademik Davranış ve Sosyal Yaşam Üzerine Etkilerinin Belirlenmesi", 22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı , Eskişehir, Türkiye, (Eylül 2013
Tekeli, P., Akçay, A. (2022) "Üniversiteler İçin Uzaktan Eğitim Başucu Kitabı: Her Ortamda Katılım ve Etki Yaratmak İçin Öğretim", Ankara/Türkiye : Nobel Akademi Yayıncılık  
Tekeli, P., Akçay, A. (2022) "K-12 Sınıfları İçin Uzaktan Eğitim Başucu Kitabı: Her Ortamda Katılım ve Etki Yaratmak İçin Öğretim", Ankara/Türkiye : Nobel Akademik Yayıncılık  
Akçay, A., Çoklar, A.N. (2021) "Interaction in Online Learning Environments: A View From Theory to Practice", Kitap: Handbook of Research on Managing and Designing Online Courses in Synchronous and Asynchronous Environments, Hershey Pa/Amerika Birleşik Devletleri : IGI GLOBAL  
Coşkun, B.K., Akçay, A. (2021) "A Comparative Analysis of the First Transformation Implementations of Developed and Developing Countries to Emergency Remote Teaching at the COVID-19 Pandemia Process", Kitap: Current Academic Studies in Educational Sciences, Lyon/Fransa : Livre De Lyon  
Akçay, A. (2021) "Uzaktan Eğitimde Video Konferans Araçları", Kitap: 'Kastamonu Eğitim' Araştırmaları Yıllığı 2021, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi   
Akçay, A. (2021) "Uzaktan Eğitimde E-Değerlendirme Araçları", Kitap: Uzaktan Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi   
Akçay, A., Çoklar, A.N. (2016) "Bilişsel Becerilerin Gelişimine Yönelik Bir Öneri: Programlama Eğitimi", Kitap: Eğitim Teknolojileri Okumaları 2016, Ankara/Türkiye : TOJET - The Turkish Online Journal ofEducational Technology  
Kayıt Yok
(Ulusal - Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi, 2021, Yrd. Editör
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Atıflar
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: TR Dizin, F: Uluslararası Kitap, G: Ulusal Kitap, H: Diğer Makale, I: Toplam
Sıra Yayın A B C D E F G H I
1
Investigation of Techno-Stress Levels Of Teachers Who Were Included In Technology Integration Processes
Turkish Online Journal of Educational Technology
6 0 0 7 4 1 0 0 18
2
Eğitim Teknolojileri Okumaları 2016
0 0 0 4 4 6 2 0 16
3
Determining the Reasons of Technostress Experienced by Teachers A Qualitative Study
Turkish Online Journal Of Qualitative Inquiry
4 0 0 3 2 1 0 0 10
4
Analyzing of Computer Games Effects on Social Life and Academic Behaviour of The Secondary School Students
Karaelmas Journal of Educational Sciences
2 0 0 1 2 2 0 0 7
5
How Deeply Does Media and Technology Usage Affect the Sustained Attention?
International Journal of Human–Computer Interaction
5 0 0 0 0 1 0 0 6
6
Üniversite Öğrencileri için Bilgisayar Tabanlı Sürdürülebilir Dikkat Testi Norm Çalışması
İlköğretim Online
0 0 0 0 1 2 0 0 3
7
Uzaktan Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
0 0 0 0 0 3 0 0 3
8
Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi Öğretmen Adaylarının Programlamaya İlişkin Algılanan Öz Yeterliklerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Kastamonu Education Journal
0 0 0 1 1 0 0 0 2
9
Evaluating programming self-efficacy in the context of inquiry skills and problem-solving skills: A perspective from teacher education
World Journal on Educational Technology: Current Issues (WJET)
0 0 0 2 0 0 0 0 2
10
Öğrenme Kuramlarının Çevrimiçi Öğretim Ortamlarında ve Materyallerinde Uygulanması: Bir Ölçütler Takımı Geliştirme Çalışması
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (BÜEFAD)
0 0 0 0 0 2 0 0 2
11
Cyberostracism and Knowledge Sharing: The Mediating Role of Social Anxiety in E-Learning Environments
Journal of Educational Technology and Online Learning
0 0 0 0 1 0 0 0 1
(2022) "Yayın Teşvik Ödülü"
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Ahmet Naci Çoklar
Selçuk Üniversitesi
2013 - 2021 12
Arif Altun
Hacettepe Üniversitesi
2018 - 2024 7
Kastamonu Üniversitesi
2017 - 2023 4
Kastamonu Üniversitesi
2016 2
Seda Özer
Fırat Üniversitesi
2016 - 2019 2
Mukaddes Erdem
Hacettepe Üniversitesi
2016 - 2019 2
Hale Ilgaz
Ankara Üniversitesi
2019 - 2022 2
Mehmet Fatih Yiğit
Hakkari Üniversitesi
2017 - 2022 2
Fulya Torun
Aydın Adnan Menderes Üniversitesi
2013 - 2015 2
Mehmet Kokoç
Trabzon Üniversitesi
2019 - 2022 2
Perihan Tekeli
Hacettepe Üniversitesi
2022 2
Hakan Tüzün
Hacettepe Üniversitesi
2017 - 2022 2
Nursel Yılmaz
Osmaniye Korkut Ata Üniversitesi
2017 - 2022 2
Erkan Efilti
Necmettin Erbakan Üniversitesi
2016 2
Yusuf Levent Şahin
Anadolu Üniversitesi
2016 2
Hasan Tanış
-
2017 - 2022 2
Kastamonu Üniversitesi
2020 1
-
2023 1
Halil Yurdugül
Hacettepe Üniversitesi
2017 1
Denizer Yıldırım
Ankara Üniversitesi
2017 1
Şemseddin Gündüz
Necmettin Erbakan Üniversitesi
2014 1
Arif Altun
Hacettepe Üniversitesi (Turkey)
2019 1
Hale Ilgaz
Ankara Üniversitesi (Turkey)
2019 1
Mehmet Kokoç
Trabzon University (Turkey)
2019 1
Arif Akçay
-
2019 1
Kerem Ay
-
2017 1
Meral Çiçek
-
2016 1
Meral Çiçek Tutulmaz
-
2019 1
2024 için Puan Bazlı Sıralamalar
Sıra (Araştırma Alanı İçinde)
119.
78682 araştırmacı içinde
Sıra (Temel Alan İçinde)
50.
8827 araştırmacı içinde
Sıra (Bilim Alanı İçinde)
13.
605 araştırmacı içinde
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78682
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 8827
YÖKSİS Bilim Alanı Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi 605
Anahtar Kelimeler Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 25 85 12 35 50 5 175 95 80 50
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) 445 . 416 . 536 . 507 . 495 . 522 . 448 . 523 . 507 . 119 .
Sıra (Temel Alan İçinde) 307 . 263 . 337 . 313 . 281 . 323 . 227 . 276 . 302 . 50 .
Sıra (Bilim Alanı İçinde) 93 . 64 . 110 . 88 . 80 . 95 . 41 . 66 . 75 . 13 .
Sıra (Anahtar Kelime (1)) 49 . 40 . 67 . 51 . 38 . 54 . 17 . 39 . 47 . 10 .
Toplam Yayın 3 6 3 3 4 1 5 7 6 1
Toplam Makale 1 2 0 2 3 0 1 3 5 1
Toplam Kitap 0 1 0 0 0 0 4 2 0 0
Toplam Bildiri 2 3 3 1 1 1 0 2 1 0
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 1 0 1
Makale (Uluslararası) 0 1 0 1 0 0 1 1 2 0
Makale (Ulusal) 1 1 0 1 3 0 0 1 3 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 1 0 0 0 0 4 2 0 0
Bildiri (Uluslararası) 2 3 2 1 1 1 0 2 1 0
Bildiri (Ulusal) 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri