| Doktora, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Dr), 2015, 2020 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, Necmettin Erbakan Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Yl) (Tezli), 2013, 2015 |
| Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, 2008, 2012 |
| Doktora, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Dr), 2015, 2020 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, Necmettin Erbakan Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Yl) (Tezli), 2013, 2015 |
| Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, 2008, 2012 |
| Kayıt Yok |
| İngilizce, IELTS, 5, Diğer, 2013 |
| İngilizce, YDS, 62, Güz, 2016 |
| İngilizce, YÖKDİL, 71, 09 Temmuz , 2017 |
| İngilizce, YÖKDİL, 63, 2022/2 Yük, 2022 |
| Seminer, Katılım Belgesi, Trabzon, 03-09-2018, 08-09-2018 |
| Çalıştay, Katılım Belgesi, Eskişehir, 04-02-2015, 06-02-2015 |
| Seminer, Eğitim Sertifikası, Ankara, 07-10-2015, 11-10-2015 |
| Burs, TÜBİTAK Bursu, Ankara, 15-09-2015, 15-09-2019 |
| [UAK] Eğitim Bilimleri Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi |
| 2024-, Doçent, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
| 2023-2024, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
| 2014-2023, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
| 2021-, Ortak Seçmeli Dersler Koordinatörü, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
| Kayıt Yok |
| 2025-2026, Güz Dönemi, Eğitimde Araştırma Yöntemleri ve Etik, Yüksek Lisans |
| 2025-2026, Güz Dönemi, Bilişim Teknolojileri, Lisans |
| 2024-2025, Güz Dönemi, Biliş, Bilgisayar ve Tasarım, Yüksek Lisans |
| 2024-2025, Güz Dönemi, Öğretim Teknolojileri, Lisans |
| 2024-2025, Güz Dönemi, Eğitimde Araştırma Yöntemleri ve Etik, Yüksek Lisans |
| 2024-2025, Güz Dönemi, Medya Okuryazarlığı, Lisans |
| 2024-2025, Güz Dönemi, İnsan-Bilgisayar Etkileşimi, Lisans |
| 2024-2025, Güz Dönemi, Eğitimde Araştırma Yöntemleri ve Etik, Yüksek Lisans |
| 2024-2025, Güz Dönemi, Bilişim Teknolojileri, Lisans |
| 2022-2023, Güz Dönemi, Bilgisayar II, Lisans |
| 2022-2023, Güz Dönemi, Çokluortam Tasarımı ve Üretimi, Lisans |
| 2022-2023, Güz Dönemi, Programlama Öğretimi Yaklaşımları, Lisans |
| 2022-2023, Güz Dönemi, Açık ve Uzaktan Öğrenme, Lisans |
| 2022-2023, Güz Dönemi, Medya Okuryazarlığı, Lisans |
| 2022-2023, Güz Dönemi, Öğretim Teknolojileri, Lisans |
| 2022-2023, Güz Dönemi, Teknoloji Planlaması ve Uygulamaları, Lisans |
| 2022-2023, Güz Dönemi, Eğitim Teknolojilerinde Güncel Uygulamalar, Lisans |
| 2022-2023, Güz Dönemi, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
| 2022-2023, Güz Dönemi, Bilişim Öğretim Programları, Lisans |
| 2022-2023, Güz Dönemi, Bilişim Teknolojileri, Lisans |
| 2022-2023, Güz Dönemi, Teknoloji Bağımlılığı, Lisans |
| 2022-2023, Güz Dönemi, Bilim Araştırma Etiği, Lisans |
| 2021-2022, Güz Dönemi, Özel Öğretim Yöntemleri-I, Lisans |
| 2021-2022, Güz Dönemi, Öğretimi Bireyselleştirme ve Uyarlama, Lisans |
| 2021-2022, Güz Dönemi, Bilişim Teknolojileri, Lisans |
| 2020-2021, Güz Dönemi, Açık ve Uzaktan Öğrenme, Lisans |
| 2020-2021, Güz Dönemi, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
| 2020-2021, Güz Dönemi, Programlama Öğretimi Yaklaşımları, Lisans |
| 2020-2021, Güz Dönemi, Çoklu Ortam Tasarım ve Eğitimi, Lisans |
| 2020-2021, Güz Dönemi, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans |
| 2020-2021, Güz Dönemi, Bilişim Teknolojileri, Lisans |
| 2020-2021, Güz Dönemi, Bilim Araştırma Etiği, Lisans |
| 2020-2021, Güz Dönemi, Okul Deneyimi, Lisans |
| 2020-2021, Güz Dönemi, Özel Öğretim Yöntemleri-I, Lisans |
| 2020-2021, Güz Dönemi, Bilişim Öğretim Programları, Lisans |
| 2020-2021, Güz Dönemi, Medya Okuryazarlığı, Lisans |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| (Ulusal - Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi, 2021, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1 |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
|
Ahmet Naci Çoklar
|
2013 - 2021 | 12 |
|
Arif Altun
|
2018 - 2024 | 7 |
|
Kastamonu Üniversitesi
|
2017 - 2023 | 4 |
|
Kastamonu Üniversitesi
|
2016 | 2 |
|
Seda Özer
|
2016 - 2019 | 2 |
|
Mukaddes Erdem
|
2016 - 2019 | 2 |
|
Hale Ilgaz
|
2019 - 2022 | 2 |
|
Mehmet Fatih Yiğit
Hakkari Üniversitesi
|
2017 - 2022 | 2 |
|
Fulya Torun
|
2013 - 2015 | 2 |
|
Mehmet Kokoç
Trabzon University
|
2019 - 2022 | 2 |
|
Perihan Tekeli
|
2022 | 2 |
|
Hakan Tüzün
|
2017 - 2022 | 2 |
|
Nursel Yılmaz
Osmaniye Korkut Ata Üniversitesi
|
2017 - 2022 | 2 |
|
Erkan Efilti
|
2016 | 2 |
|
Yusuf Levent Şahin
|
2016 | 2 |
|
Hasan Tanış
Turkish State Railways
|
2017 - 2022 | 2 |
|
Kastamonu Üniversitesi
|
2020 | 1 |
|
Kastamonu Üniversitesi
|
2023 | 1 |
|
Halil Yurdugül
|
2017 | 1 |
|
Denizer Yıldırım
|
2017 | 1 |
|
Şemseddin Gündüz
|
2014 | 1 |
|
Hakan Yıldız
-
|
2025 | 1 |
|
Kerem Ay
-
|
2017 | 1 |
|
Meral Çiçek
-
|
2016 | 1 |
|
Meral Çiçek Tutulmaz
-
|
2019 | 1 |
|
Pervin Sürgüçoğlu
-
|
2025 | 1 |
| Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
| TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 79055 |
| YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 11191 |
| YÖKSİS Bilim Alanı | Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi | 742 |
| Anahtar Kelimeler | Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi | |
| Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
| Ağırlıklı Puan | 25 | 85 | 12 | 35 | 50 | 5 | 175 | 95 | 80 | 50 | 10 |
| Araştırma Alanı | 458 . | 430 . | 549 . | 513 . | 513 . | 537 . | 446 . | 544 . | 521 . | 514 . | 470 . |
| Temel Alan | 285 . | 263 . | 330 . | 304 . | 286 . | 319 . | 228 . | 273 . | 309 . | 310 . | 293 . |
| Bilim Alanı | 91 . | 63 . | 109 . | 91 . | 77 . | 94 . | 40 . | 69 . | 67 . | 84 . | 73 . |
| Anahtar Kelime (1) | 65 . | 45 . | 78 . | 58 . | 53 . | 64 . | 23 . | 46 . | 52 . | 63 . | 51 . |
| Toplam Yayın | 3 | 6 | 3 | 3 | 4 | 1 | 5 | 7 | 6 | 1 | 2 |
| Toplam Makale | 1 | 2 | 0 | 2 | 3 | 0 | 1 | 3 | 5 | 1 | 0 |
| Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 |
| Makale (Uluslararası) | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 1 | 2 | 0 | 0 |
| Makale (Ulusal) | 1 | 1 | 0 | 1 | 3 | 0 | 0 | 1 | 3 | 0 | 0 |
| Toplam Kitap | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 | 2 | 0 | 0 | 0 |
| Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 | 2 | 0 | 0 | 0 |
| Toplam Bildiri | 2 | 3 | 3 | 1 | 1 | 1 | 0 | 2 | 1 | 0 | 2 |
| Bildiri (Uluslararası) | 2 | 3 | 2 | 1 | 1 | 1 | 0 | 2 | 1 | 0 | 2 |
| Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |