Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Dr), 2015, 2020 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Necmettin Erbakan Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Yl) (Tezli), 2013, 2015 |
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, 2008, 2012 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Dr), 2015, 2020 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Necmettin Erbakan Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Yl) (Tezli), 2013, 2015 |
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, 2008, 2012 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YÖKDİL, 63, 2022/2 Yük, 2022 |
İngilizce, YÖKDİL, 71, 09 Temmuz , 2017 |
İngilizce, YDS, 62, Güz, 2016 |
İngilizce, IELTS, 5, Diğer, 2013 |
Seminer, Katılım Belgesi, Trabzon, 03-09-2018, 08-09-2018 |
Çalıştay, Katılım Belgesi, Eskişehir, 04-02-2015, 06-02-2015 |
Seminer, Eğitim Sertifikası, Ankara, 07-10-2015, 11-10-2015 |
Burs, TÜBİTAK Bursu, Ankara, 15-09-2015, 15-09-2019 |
[UAK] Eğitim Bilimleri Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi |
2023-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2014-2023, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2021-, Ortak Seçmeli Dersler Koordinatörü, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
Kayıt Yok |
2022-2023, Bilgisayar II, Lisans |
2022-2023, Çokluortam Tasarımı ve Üretimi, Lisans |
2022-2023, Programlama Öğretimi Yaklaşımları, Lisans |
2022-2023, Açık ve Uzaktan Öğrenme, Lisans |
2022-2023, Medya Okuryazarlığı, Lisans |
2022-2023, Öğretim Teknolojileri, Lisans |
2022-2023, Teknoloji Planlaması ve Uygulamaları, Lisans |
2022-2023, Eğitim Teknolojilerinde Güncel Uygulamalar, Lisans |
2022-2023, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2022-2023, Bilişim Öğretim Programları, Lisans |
2022-2023, Bilişim Teknolojileri, Lisans |
2022-2023, Teknoloji Bağımlılığı, Lisans |
2022-2023, Bilim Araştırma Etiği, Lisans |
2021-2022, Özel Öğretim Yöntemleri-I, Lisans |
2021-2022, Öğretimi Bireyselleştirme ve Uyarlama, Lisans |
2021-2022, Bilişim Teknolojileri, Lisans |
2020-2021, Açık ve Uzaktan Öğrenme, Lisans |
2020-2021, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2020-2021, Programlama Öğretimi Yaklaşımları, Lisans |
2020-2021, Çoklu Ortam Tasarım ve Eğitimi, Lisans |
2020-2021, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2020-2021, Bilişim Teknolojileri, Lisans |
2020-2021, Bilim Araştırma Etiği, Lisans |
2020-2021, Okul Deneyimi, Lisans |
2020-2021, Özel Öğretim Yöntemleri-I, Lisans |
2020-2021, Bilişim Öğretim Programları, Lisans |
2020-2021, Medya Okuryazarlığı, Lisans |
Kayıt Yok |
DİKKATİN VE ÇALIŞMA BELLEĞİNİN FARKLI TÜRDE İPUÇLARI OLAN ÇOKLU ÖĞRENME ORTAMLARINDA ÖĞRENMEYE VE BİLİŞSEL YÜKE ETKİSİ BAP Proje: Yürütücü , 2021 |
E-ÖĞRENME ORTAMLARINDA DERS VİDEOLARI TÜRÜ VE ÖĞRENENLERİN DİKKAT DÜZEYLERİNİN ÖĞRENME PERFORMANSI TEMELİNDE MODELLENMESİ TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Bursiyer , 2018-2019 |
FATİH PROJESI ODAKLI ÖĞRETMENLERIN TEKNOSTRES DÜZEYLERININ BELIRLENMESI TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Bursiyer , 2014-2015 |
Kayıt Yok |
AKÇAY, A., Altun, A. (2024) "The investigation of human attention networks on debugging performance", EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES, 29 (3) pp. 2679-2695 [SSCI] DOI |
AKÇAY, A. (2023) "Examination of the Prediction of Flexibility for Learner Satisfaction in Online Courses", Turkish Online Journal of Distance Education, 24 (4) pp. 132-143 [ESCI] DOI |
AKÇAY, A., Altun, A. (2023) "Öznitelik Belirleme Yöntemleriyle Farklı Türde Hata Ayıklamada Önemli Göz Hareket Metriklerinin Belirlenmesi", Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 43 (2) pp. 757-784 [TR Dizin] DOI |
AKÇAY, A., KARABULUT-COŞKUN, B. (2023) "Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarında Öğretim Elemanlarının Ödevlere Katılım Ölçeği’nin Uyarlanması: Bir Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi, 12 (2) pp. 305-317 [TR Dizin] DOI |
AKÇAY, A., KAYİŞ, A.R. (2023) "Cyberostracism and Knowledge Sharing: The Mediating Role of Social Anxiety in E-Learning Environments", Journal of Educational Technology and Online Learning, 6 (1) pp. 33-47 DOI |
AKÇAY, A., KARABULUT-COŞKUN, B. (2023) "Examining The Prediction of Digital Game Addiction Awareness on Digital Educational Game Usage", Journal of Learning and Teaching in Digital Age, 8 (1) pp. 71-81 DOI |
AKÇAY, A. (2022) "Çevrimiçi Ödevlerde Dikkat Dağılması Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması", Buca Faculty of Education Journal, 54 (0) pp. 878-897 [TR Dizin] DOI |
Kokoç, M., Ilgaz, H., AKÇAY, A. (2022) "How Deeply Does Media and Technology Usage Affect the Sustained Attention?", INTERNATIONAL JOURNAL OF HUMAN-COMPUTER INTERACTION, 38 (15) pp. 1410-1421 [SSCI] Link DOI |
Tanış, H., AKÇAY, A., Yılmaz, N., Yiğit, M.F., Tüzün, H. (2022) "How Usable is Coursera? A Usability Analysis through Eye-Tracking and Authentic Tasks", Participatory Educational Research, 9 (4) pp. 379-395 Link DOI |
AKÇAY, A., Altun, A. (2021) "Hata Ayıklama Performansı Testi Geliştirme: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 23 (3) pp. 667-685 DOI |
Ilgaz, H., Kokoç, M., AKÇAY, A., Altun, A. (2019) "Üniversite Öğrencileri için Bilgisayar Tabanlı Sürdürülebilir Dikkat Testi Norm Çalışması", İlköğretim Online, 18 (3) pp. 1036-1045 Link DOI |
Özer, S., AKÇAY, A., Tutulmaz, M.Ç., Erdem, M. (2019) "Öğrenme Kuramlarının Çevrimiçi Öğretim Ortamlarında ve Materyallerinde Uygulanması: Bir Ölçütler Takımı Geliştirme Çalışması", Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (BÜEFAD), 8 (2) pp. 707-732 [TR Dizin] Link DOI |
Ilgaz, H., Kokoç, M., AKÇAY, A., Altun, A. (2019) "A norm study of computerized sustained attention test among university students", Elementary Education Online, 18 (3) pp. 1036-1045 DOI |
AKÇAY, A., Altun, A. (2019) "Farklı Kısa Süreli Bellek Uzamlarına Sahip Öğrencilerin Farklı Dikkat Tasarımına Sahip Öğrenme Ortamlarındaki Göz Hareketlerinin İncelenmesi", Eğitim Teknolojisi: Kuram ve Uygulama, 9 (2) p. 588 [TR Dizin] Link DOI |
Çoklar, A.N., AKÇAY, A. (2018) "Evaluating programming self-efficacy in the context of inquiry skills and problem-solving skills: A perspective from teacher education", World Journal on Educational Technology: Current Issues (WJET), 10 (3) pp. 153-164 Link DOI |
AKÇAY, A., Çoklar, A.N. (2018) "Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi Öğretmen Adaylarının Programlamaya İlişkin Algılanan Öz Yeterliklerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi", Kastamonu Education Journal, 26 (6) pp. 2163-2176 [TR Dizin] Link DOI |
Çoklar, A.N., Efilti, E., Şahin, Y.L., AKÇAY, A. (2016) "Investigation of Techno-Stress Levels Of Teachers Who Were Included In Technology Integration Processes", Turkish Online Journal of Educational Technology, 2016 (0) pp. 1331-1339 Link |
Çoklar, A.N., Efilti, E., Şahin, Y.L., AKÇAY, A. (2016) "Determining the Reasons of Technostress Experienced by Teachers A Qualitative Study", Turkish Online Journal Of Qualitative Inquiry, 7 (2) pp. 71-96 [TR Dizin] Link DOI |
Torun, F., AKÇAY, A., Çoklar, A.N. (2015) "Analyzing of Computer Games Effects on Social Life and Academic Behaviour of The Secondary School Students", Karaelmas Journal of Educational Sciences, 3 (1) pp. 25-35 Link |
AKÇAY, A. (2023) "Çevrimiçi Öğrenmeye Hazırbulunuşluk ve Bilgi Arama Stratejilerinin Karmaşık Görev Performansını Yordayıcılığının İncelenmesi", 16th International Computer and Instructional Technologies Symposium , Eskişehir, Türkiye, (Ekim 2023) |
AKÇAY, A. (2022) "Medya ve Teknoloji Kullanımı ve Tutumu ile Öz-Yönetimli Öğrenme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", 2nd International Conference on Educational Technology and Online Learning , Balıkesir, Türkiye, (Ağustos 2022) |
AKÇAY, A. (2022) "Video Oyun Oynama Davranışlarının Görsel Arama Performanslarına ve Göz-El Koordinasyonuna Etkisi", 2nd International Conference on Educational Technology and Online Learning , Balıkesir, Türkiye, (Ağustos 2022) |
AKÇAY, A., YILMAZ, A. (2020) "The Contiguity Principle And The Divided Attention Effect In Multiple Learning Environments: A Systematic Review Study", 2nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education , Bursa, Türkiye, (Kasım 2020) |
AKÇAY, A., Altun, A. (2019) "Hata Ayıklama Performansı Testi Geliştirme Çalışması", 4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education , Türkiye, (Eylül 2019) |
AKÇAY, A., Altun, A. (2018) "Yüksek Düzey Kısa Süreli Bellek Uzamlarına Sahip Öğrencilerin Farklı Dikkat Tasarımlarındaki Göz Hareketlerinin İncelenmesi", 6. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu , Edirne, Türkiye, (Eylül 2018) |
AKÇAY, A., KARABULUT-COŞKUN, B. (2017) "Öğretmen Adaylarının Nomofobi Düzeylerinin Mobil Öğrenmeye İlişkin Tutumları Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi", 11st International Computer & Instructional Technologies Symposium , Türkiye, (Kasım 2017) |
Tanış, H., AKÇAY, A., Yılmaz, N., Yiğit, M.F., Tüzün, H. (2017) "A Study on the Usability of a Mooc's Course on Coursera through the Methods of Eye Tracking", 5th International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium , Türkiye, (Ekim 2017) |
AKÇAY, A., Ay, K., Yıldırım, D., Yurdugül, H. (2017) "E-Öğrenme Ortamlarındaki Çarpık Log Verilerinde Aykırı Değer Belirleme Testlerinin Karşılaştırılması", 11th International Computer & Instructional Technologies Symposium , Türkiye, (Mayıs 2017) |
YILDIZ, İ., AKÇAY, A. (2016) "Effects of Group Discussion on Videos During The Flipped Classroom Application", 10th International Computer & Instructional Technologies Symposium , Türkiye, (Mayıs 2016) |
Özer, S., AKÇAY, A., Çiçek, M., Erdem, M. (2016) "Öğrenme Kuramları Perspektifinden Öğretim Materyalleri", 10th International Computer & Instructional Technologies Symposium , Türkiye, (Mayıs 2016) |
AKÇAY, A., YILDIZ, İ. (2016) "Öğretmen Adaylarının Ters Yüz Öğrenme Süreçlerinde Çevrimiçi Ortamlara Yönelik Bağlılık Düzeylerinin İncelenmesi", 10th International Computer & Instructional Technologies Symposium , Türkiye, (Mayıs 2016) |
AKÇAY, A., Çoklar, A.N. (2015) "The Examination of Secondary School Student's Social Media Usage in The Context of Social Lives", II. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference , Türkiye, (Kasım 2015) |
Çoklar, A.N., AKÇAY, A. (2015) "Ortaokul Öğrencilerinin Medya Kullanım Durumları : Sincan İlçe Örneklemi", 9th International Computer & Instructional Technologies Symposium , Türkiye, (Mayıs 2015) |
AKÇAY, A., Çoklar, A.N., Gündüz, Ş. (2014) "Mobil Teknolojiler ile Kitaplarda Yaşanan Dönüşüm: Z-Kitap", II. Intemational Instructional Technologies & Teacher Education Symposium , Afyon, Türkiye, (Mayıs 2014) |
AKÇAY, A., Çoklar, A.N. (2014) "İlkokul ve Ortaokul Öğrencilerine Programlama Becerilerinin Öğretimi: Durumu ve Önemi", 7th International Computer and Instructional Technologies Symposium , Erzurum, Türkiye, (Ocak 2014) |
Torun, F., AKÇAY, A., Çoklar, A.N. (2013) "Bilgisayar Oyunlarının Ortaokul Öğrencilerinin Akademik Davranış ve Sosyal Yaşam Üzerine Etkilerinin Belirlenmesi", 22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı , Eskişehir, Türkiye, (Eylül 2013) |
Tekeli, P., AKÇAY, A. (2022) "Bağlanma Görevleri", Kitap: K-12 Sınıfları İçin Uzaktan Eğitim Başucu Kitabı: Her Ortamda Katılım ve Etki Yaratmak İçin Öğretim, Ankara/Türkiye : Nobel Akademik Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 101 / 121, ISBN: 978-625-417-686-9 |
Tekeli, P., AKÇAY, A. (2022) "Uzaktan Bağlanma Görevleri", Kitap: Üniversiteler İçin Uzaktan Eğitim Başucu Kitabı: Her Ortamda Katılım ve Etki Yaratmak İçin Öğretim, Ankara/Türkiye : Nobel Akademi Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 98 / 115, ISBN: 978-625-417-685-2 |
AKÇAY, A. (2021) "Uzaktan Eğitimde Video Konferans Araçları", Kitap: 'Kastamonu Eğitim' Araştırmaları Yıllığı 2021, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 101 / 114, ISBN: 978-625-7676-93-9 |
KARABULUT-COŞKUN, B., AKÇAY, A. (2021) "A Comparative Analysis of the First Transformation Implementations of Developed and Developing Countries to Emergency Remote Teaching at the COVID-19 Pandemia Process", Kitap: Current Academic Studies in Educational Sciences, Lyon/Fransa : Livre De Lyon, Bölüm Sayfaları: 65 / 91, ISBN: 978-2-38236-144-3 |
AKÇAY, A., Çoklar, A.N. (2021) "Interaction in Online Learning Environments: A View From Theory to Practice", Kitap: Handbook of Research on Managing and Designing Online Courses in Synchronous and Asynchronous Environments, Hershey Pa/Amerika Birleşik Devletleri : IGI GLOBAL, Bölüm Sayfaları: 214 / 232, ISBN: 2327-1906 |
AKÇAY, A. (2021) "Uzaktan Eğitimde E-Değerlendirme Araçları", Kitap: Uzaktan Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 53 / 77, ISBN: 978-625-7676-95-3 |
AKÇAY, A., Çoklar, A.N. (2016) "Bilişsel Becerilerin Gelişimine Yönelik Bir Öneri: Programlama Eğitimi", Kitap: Eğitim Teknolojileri Okumaları 2016, Ankara/Türkiye : TOJET - The Turkish Online Journal ofEducational Technology, Bölüm Sayfaları: 121 / 140, ISBN: 978-605-318-448-5 |
Kayıt Yok |
(Ulusal - Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi, 2021, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
(2022) "Yayın Teşvik Ödülü" |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Ahmet Naci Çoklar
Selçuk Üniversitesi
|
2013 - 2021 | 12 |
Arif Altun
Hacettepe Üniversitesi
|
2018 - 2024 | 7 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2017 - 2023 | 4 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2016 | 2 |
Seda Özer
Fırat Üniversitesi
|
2016 - 2019 | 2 |
Mukaddes Erdem
Hacettepe Üniversitesi
|
2016 - 2019 | 2 |
Hale Ilgaz
Ankara Üniversitesi
|
2019 - 2022 | 2 |
Mehmet Fatih Yiğit
Hakkari Üniversitesi
|
2017 - 2022 | 2 |
Fulya Torun
Aydın Adnan Menderes Üniversitesi
|
2013 - 2015 | 2 |
Mehmet Kokoç
Trabzon Üniversitesi
|
2019 - 2022 | 2 |
Perihan Tekeli
Hacettepe Üniversitesi
|
2022 | 2 |
Hakan Tüzün
Hacettepe Üniversitesi
|
2017 - 2022 | 2 |
Nursel Yılmaz
Osmaniye Korkut Ata Üniversitesi
|
2017 - 2022 | 2 |
Erkan Efilti
Necmettin Erbakan Üniversitesi
|
2016 | 2 |
Yusuf Levent Şahin
Anadolu Üniversitesi
|
2016 | 2 |
Hasan Tanış
-
|
2017 - 2022 | 2 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2020 | 1 |
-
|
2023 | 1 |
Halil Yurdugül
Hacettepe Üniversitesi
|
2017 | 1 |
Denizer Yıldırım
Ankara Üniversitesi
|
2017 | 1 |
Şemseddin Gündüz
Necmettin Erbakan Üniversitesi
|
2014 | 1 |
Arif Altun
Hacettepe Üniversitesi
(Turkey)
|
2019 | 1 |
Hale Ilgaz
Ankara Üniversitesi
(Turkey)
|
2019 | 1 |
Mehmet Kokoç
Trabzon University
(Turkey)
|
2019 | 1 |
Kerem Ay
-
|
2017 | 1 |
Meral Çiçek
-
|
2016 | 1 |
Meral Çiçek Tutulmaz
-
|
2019 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78368 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9825 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi | 655 |
Anahtar Kelimeler | Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 25 | 85 | 12 | 35 | 50 | 5 | 175 | 95 | 80 | 50 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 446 . | 419 . | 537 . | 509 . | 494 . | 522 . | 451 . | 530 . | 525 . | 324 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 303 . | 263 . | 342 . | 312 . | 284 . | 320 . | 224 . | 278 . | 310 . | 166 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 94 . | 62 . | 116 . | 91 . | 81 . | 97 . | 42 . | 70 . | 77 . | 48 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 54 . | 41 . | 71 . | 52 . | 43 . | 57 . | 20 . | 41 . | 50 . | 36 . |
Toplam Yayın | 3 | 6 | 3 | 3 | 4 | 1 | 5 | 7 | 6 | 1 |
Toplam Makale | 1 | 2 | 0 | 2 | 3 | 0 | 1 | 3 | 5 | 1 |
Toplam Kitap | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 | 2 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 2 | 3 | 3 | 1 | 1 | 1 | 0 | 2 | 1 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 1 | 2 | 0 |
Makale (Ulusal) | 1 | 1 | 0 | 1 | 3 | 0 | 0 | 1 | 3 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 | 2 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 2 | 3 | 2 | 1 | 1 | 1 | 0 | 2 | 1 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |