img
Dr. Öğr. Üyesi Aysun ATA AKTÜRK

Dr. Öğr. Üyesi Aysun ATA AKTÜRK

  • Kastamonu Meslek Yüksekokulu
  • Çocuk Bakımı ve Gençlik Hizmetleri
  • Çocuk Gelişimi Programı

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
36
Atıf
136
h-index
5
Proje
3
WoS
Yayın
9
Atıf
36
h-index
3
Scopus
Yayın
8
Atıf
70
h-index
4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Post Doktora, Amerika Birleşik Devletleri, Texas A&Amp;M University, College Station, Tx, , 2022, 2023
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Okul Öncesi Eğitimi (Dr), 2015, 2019
Yüksek Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Okul Öncesi Eğitimi (Yl) (Tezli), 2013, 2015
Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 2007, 2011
Araştırma Alanları
Okul Öncesi Eğitimi
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Post Doktora, Amerika Birleşik Devletleri, Texas A&Amp;M University, College Station, Tx, , 2022, 2023
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Okul Öncesi Eğitimi (Dr), 2015, 2019
Yüksek Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Okul Öncesi Eğitimi (Yl) (Tezli), 2013, 2015
Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 2007, 2011
Kayıt Yok
İngilizce, YÖKDİL, 92, 09 Temmuz , 2017
Kurs, Cultivating Creativity: Leveraging Process Art + Play to Prioritize Agency, Flow and Belonging, Early Childhood Investigations, Amerika Birleşik Devletleri, 05-06-2024, 05-06-2024
Çalıştay, TÜRKİYE YÜZYILINDA KASTAMONU ÖZEL BİREYLER ÇALIŞTAYI, Kastamonu Valiliği, 29-04-2024, 30-04-2024
Değerlendirme, TR Dizin dergilerde hakemlik, Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 26-08-2022, 26-08-2022
Değerlendirme, TR Dizin dergilerde hakemlik, Ege Eğitim Dergisi, 27-05-2022, 27-05-2022
Değerlendirme, Uluslararası Endeksli (SSCI) dergilerde hakemlik, Early Childhood Education Journal, 23-09-2022, 23-09-2022
Değerlendirme, Uluslararası Endeksli (ESCI) dergilerde hakemlik, International Journal of Early Childhood, 24-02-2022, 24-02-2022
Değerlendirme, Uluslararası Endeksli (SSCI) dergilerde hakemlik, International Journal of STEM Education, 02-11-2022, 02-11-2022
Değerlendirme, Uluslararası Endeksli (SSCI) dergilerde hakemlik, Australasian Journal of Early Childhood, 19-09-2022, 19-09-2022
Değerlendirme, Uluslararası Endeksli (SSCI) dergilerde hakemlik, Early Childhood Education Journal, 23-09-2022, 23-09-2022
Değerlendirme, Uluslararası Endeksli (SSCI) dergilerde hakemlik, Thinking Skills and Creativity, 27-08-2022, 27-08-2022
Burs, TÜBİTAK 2219 Yurtdışı Doktora Sonrası Araştırma Bursu (12 ay), Amerika Birleşik Devletleri, 22-08-2022
Araştırma, TÜBİTAK 2219 Yurtdışı Doktora Sonrası Araştırma Bursu, Amerika Birleşik Devletleri, 19-08-2022, 18-08-2023
Kurs, Active Learning in Future-Oriented Education, My CPD Group, İngiltere, 05-06-2022, 05-06-2022
Değerlendirme, TR Dizin dergilerde hakemlik, Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 01-11-2021, 01-11-2021
Değerlendirme, Uluslararası Endeksli (SSCI) dergilerde hakemlik, Early Childhood Education Journal, 23-07-2021, 23-07-2021
Değerlendirme, Uluslararası Endeksli (SSCI) dergilerde hakemlik, Early Childhood Education Journal, 26-03-2021, 26-03-2021
Değerlendirme, Uluslararası Endeksli (SSCI) dergilerde hakemlik, SAGE Open, 17-01-2021, 17-01-2021
Değerlendirme, Uluslararası Endeksli (SSCI) dergilerde hakemlik, Thinking Skills and Creativity, 29-07-2021, 29-07-2021
Değerlendirme, Kongre Bilim Kurulu Üyeliği, 7. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, 18-10-2021, 18-10-2021
Değerlendirme, Doktora Yeterlilik Sınavı Jüri Üyeliği, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, 01-12-2021, 01-12-2021
Değerlendirme, Yüksek Lisans Tez Sınavı Jüri Üyeliği, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, 15-02-2021, 15-02-2021
Seminer, Okul Öncesi Öğretmenleri Mesleki Gelişim Eğitimi, Kastamonu Üniversitesi Çocuk Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi, 20-12-2021, 24-12-2021
Değerlendirme, Uluslararası Endeksli (SSCI) dergilerde hakemlik, SAGE Open, 01-11-2020, 01-11-2020
Değerlendirme, Uluslararası Endeksli (SSCI) dergilerde hakemlik, SAGE Open, 13-12-2020, 13-12-2020
Değerlendirme, Ödül, StarT-Türkiye, 17-02-2019, 17-02-2019
Çalıştay, Sınıfta Öğretmen-Çocuk İşbirliği, Hacettepe Üniversitesi, Türkiye, 09-05-2017, 11-05-2017
Çalıştay, Erken Çocukluk Eğitiminde Aile Katılımı, Hacettepe Üniversitesi, Türkiye, 09-05-2017, 11-05-2017
Kongre Düzenleme, Kongre Düzenleme Kurulu Üyeliği, Kastamonu, 27-04-2016, 29-04-2016
[UAK] Eğitim Bilimleri Temel Eğitim Okul Öncesi Eğitimi
2020-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye
2017-2020, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye
2013-2017, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye
2012-2013, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye
2021-, Komisyon Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2021-2023, Arş. Uyg. Merkezi Müdür Yardımcısı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Kayıt Yok
2024-2025, TEZ, Yüksek Lisans
2024-2025, SEMİNER, Yüksek Lisans
2024-2025, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans
2024-2025, OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE AİLE KATILIMI VE UYGULAMALAR, Yüksek Lisans
2024-2025, ERKEN ÇOCUKLUKTA YARATICILIK VE YARATICI ÇOCUK ETKİNLİKLERİ, Lisans
2024-2025, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I, Lisans
2024-2025, EĞİTİCİ AHŞAP OYUNCAKLAR, Lisans
2024-2025, OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMLARI, Lisans
2023-2024, OKL 598 SEMİNER, Yüksek Lisans
2023-2024, OÖMBZ2 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II, Lisans
2023-2024, OÖS001 AİLE EĞİTİMİ VE KATILIMI, Lisans
2023-2024, OSDF358 EĞİTİCİ AHŞAP OYUNCAKLAR, Lisans
2023-2024, OÖZ306 ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİ EDEBİYATI, Lisans
2023-2024, OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE AİLE KATILIMI VE UYGULAMALAR, Yüksek Lisans
2023-2024, ÇOCUK VE MEDYA, Lisans
2023-2024, KARAKTER VE DEĞER EĞİTİMİ, Lisans
2023-2024, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I, Lisans
2023-2024, OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMLARI, Lisans
2021-2022, OÖMBZ1 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I, Lisans
2021-2022, OÖZ203 ERKEN ÇOCUKLUKTA MATEMATİK EĞİTİMİ, Lisans
2021-2022, OÖZ205 OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMLARI, Lisans
2021-2022, OÖS010 ERKEN ÇOCUKLUKTA YARATICILIK VE YARATICI ÇOCUK ETKİNLİKLERİ, Lisans
2021-2022, OÖA205 YARATICILIK VE GELİŞTİRİLMESİ, Lisans
2021-2022, OÖZ401 KARAKTER VE DEĞER EĞİTİMİ, Lisans
2021-2022, OKL 524 OKUL ÖNCESİ DÖNEMDE YARATICILIK VE YARATICILIĞIN DESTEKLENMESİ, Yüksek Lisans
2020-2021, OKL 598 SEMİNER, Yüksek Lisans
2020-2021, OÖA302 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II(ALAN BİLGİSİ), Lisans
2020-2021, EMB406 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II, Lisans
2020-2021, OÖZ306 ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİ EDEBİYATI, Lisans
2020-2021, OKL 505 ÇOCUK EDEBİYATI, Yüksek Lisans
2020-2021, OÖS001 AİLE EĞİTİMİ VE KATILIMI, Lisans
2020-2021, OÖA307 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I, Lisans
2020-2021, OKL 524 OKUL ÖNCESİ DÖNEMDE YARATICILIK VE YARATICILIĞIN DESTEKLENMESİ, Yüksek Lisans
2020-2021, EMB403 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I, Lisans
2020-2021, OÖA205 YARATICILIK VE GELİŞTİRİLMESİ, Lisans
2020-2021, OÖS010 ERKEN ÇOCUKLUKTA YARATICILIK VE YARATICI ÇOCUK ETKİNLİKLERİ, Lisans
2020-2021, OÖZ205 OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMLARI, Lisans
2019-2020, EMB406 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II, Lisans
2019-2020, OÖZ306 ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİ EDEBİYATI, Lisans
2019-2020, OÖS010 ERKEN ÇOCUKLUKTA YARATICILIK VE YARATICI ÇOCUK ETKİNLİKLERİ, Lisans
2019-2020, OÖA302 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II(ALAN BİLGİSİ), Lisans
2019-2020, OÖA307 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I, Lisans
2019-2020, OÖZ205 OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMLARI, Lisans
2019-2020, EMB403 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I, Lisans
2019-2020, EMB308 OKUL DENEYİMİ, Lisans
Kayıt Yok
ATA-AKTÜRK, A., Büşra, A.M. (2024) "What Happens beyond the Screen? Uncovering Digital Technology Perception, Usage, and Parental Mediation among 3--6-year-old Turkish Children", JOURNAL OF CHILD AND FAMILY STUDIES, 33 (10) pp. 3191-3210 [SSCI] DOI     
ATA-AKTÜRK, A., ÖZLEN, D.H. (2024) "“My Child Might Be Thinking About Something Beneficial to Humanity”: Enhancing Parental Perspectives on Engineering Education in Early Childhood", JOURNAL OF RESEARCH IN CHILDHOOD EDUCATION, 0 (1) [ESCI] Link DOI     
Akman, M.B., ATA-AKTÜRK, A. (2024) "Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Çocuk Edebiyatına Yönelik Tutum ve İhtiyaçları: Bir Karma Yöntem Araştırması", Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, (59) pp. 765-786 [TR Dizin] DOI    
ATA-AKTÜRK, A., Çetin, M. (2024) "Heeding the Voices of Pre-Service Early Childhood Education Teachers: Their Beliefs about Early Childhood Science Education and Self-Efficacy for Teaching Science", Yaşadıkça Eğitim Dergisi, 38 (1) pp. 105-119 [TR Dizin] DOI    
ATA-AKTÜRK, A. (2023) ""Teacher, I know how to do it": An engineering design-based STEM activity on the concepts of forces and floating/sinking for young problem solvers", SCIENCE ACTIVITIES-PROJECTS AND CURRICULUM IDEAS IN STEM CLASSROOMS, 60 (1) pp. 12-24 [ESCI] DOI    
ATA-AKTÜRK, A., Çelik, S.S. (2023) "Creativity in early childhood teacher education: beliefs and practices", INTERNATIONAL JOURNAL OF EARLY YEARS EDUCATION, 31 (1) pp. 95-114 [ESCI] Link DOI     
ATA-AKTÜRK, A., Demircan, H.Ö. (2022) "Engineers and engineering through the eyes of preschoolers: A phenomenographic study of children's drawings", EUROPEAN EARLY CHILDHOOD EDUCATION RESEARCH JOURNAL, 30 (4) pp. 495-514 [SSCI] DOI     
ATA-AKTÜRK, A., Demircan, H.Ö. (2021) "An Analysis of Picture Books for Children Aged 3 to 6 Years: Portrayals of Engineers and the Engineering Design Process", INTERNATIONAL JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD, 53 (3) pp. 261-278 DOI     
ATA-AKTÜRK, A., Demircan, H.Ö. (2021) "Supporting Preschool Children's STEM Learning with Parent-Involved Early Engineering Education", EARLY CHILDHOOD EDUCATION JOURNAL, 49 (4) pp. 607-621 [SSCI] DOI     
Çetin, M., Demircan, H.Ö., Şenyurt, E., ATA-AKTÜRK, A. (2020) "An Analysis of Young Children’s Preferences on STEM Activities in terms of Gender", JOURNAL OF EDUCATION AND FUTURE-EGITIM VE GELECEK DERGISI, 18 (18) pp. 1-15 [TR Dizin] Link DOI     
ATA-AKTÜRK, A., Demircan, H.Ö. (2018) "Development of Preschool Children Sibling Rivalry Scale (PSRS)", CHILD INDICATORS RESEARCH, 11 (1) pp. 117-136 [SSCI] Link DOI     
ATA-AKTÜRK, A., Demircan, H.Ö., Şenyurt, E., Çetin, M. (2017) "Turkish Early Childhood Education Curriculum from the Perspective of STEM Education: A Document Analysis", Journal of Turkish Science Education (TUSED), 14 (4) pp. 16-34 Link DOI   
ATA-AKTÜRK, A., Demircan, H.Ö. (2017) "Preschool Teachers’ Teacher-Child Communication Skills: The Role of Self-Efficacy Beliefs and Some Demographics", Journal of Education and Human Development, 6 (3) pp. 86-97 Link DOI   
ATA-AKTÜRK, A., Demircan, H.Ö. (2017) "A Review of Studies on STEM and STEAM Education in Early Childhood", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD), 18 (2) pp. 757-776 [TR Dizin] Link    
ATA-AKTÜRK, A., Akman, M.B. (2022) "Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Dijital Teknolojilere İlişkin Algıları ve Dijital Teknoloji Kullanımları", 20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS) , (pp. 299-301), Antalya, Türkiye, (Aralık 2022
Akman, M.B., ATA-AKTÜRK, A. (2022) "Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Çocuk Edebiyatına Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Bağlamında İncelenmesi", IX. International Eurasian Educational Research Congress (EJER) , (pp. 470-471), İzmir, Türkiye, (Temmuz 2022
Akman, M.B., Şen, K.Y., Tütüncü, F., ATA-AKTÜRK, A. (2021) "Ebeveynlerinin Bakış Açısından Okul Öncesi Dönemde Yaratıcılık ve Yaratıcılığın Desteklenmesinde Kendilerine Düşen Roller", 7. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi , (pp. 95-96), İzmir, Türkiye, (Kasım 2021
Titiz, M.H., ATA-AKTÜRK, A. (2021) "Okul öncesi eğitim kurumlarında alınan Covid-19 önlemlerinin yaratıcılık açısından eğitim sürecine yansımaları: Öğretmen görüşleri", 7. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi , (pp. 140-141), İzmir, Türkiye, (Kasım 2021
Sağdıç, N.S.Ş., ATA-AKTÜRK, A. (2021) "Okul Öncesi Öğretmenlerinin Bakış Açısından Yaratıcılık ve Yaratıcılığın Okul Öncesi Dönem Fen Eğitimi ile İlişkisi", VIII th Internatıonal Eurasian Educational Research Congress (EJER) , (pp. 1409), Aksaray, Türkiye, (Temmuz 2021
Ubuz, B., Çetin, M., ATA-AKTÜRK, A. (2018) "Cognitive levels of the Tasks in Turkish Children Magazine: A Content Analysis", European Conference on Educational Research (ECER) 2018 , Bolzano, İtalya, (Eylül 2018
Çetin, M., ATA-AKTÜRK, A., Demircan, H.Ö. (2018) "STEM Öğretmen Eğitiminin Okul Öncesi Eğitime Yansımaları: Bir Durum Çalışması", V th International Eurasian Educational Research Congress, , (pp. 1251-1252), Antalya, Türkiye, (Haziran 2018
ATA-AKTÜRK, A., Demircan, H.Ö. (2018) "Draw an Engineer: Engineers and engineering from preschool children’s viewpoint", 10. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, , (pp. 315), Türkiye, (Nisan 2018
ATA-AKTÜRK, A., Demircan, H.Ö. (2018) "Okul Öncesi dönem resimli çocuk kitaplarında mühendislik öğeleri", 10. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, , (pp. 304), Türkiye, (Nisan 2018
ATA-AKTÜRK, A., Demircan, H.Ö. (2017) "Okul Öncesi Dönemde Sanatın STEM Disiplinleri ile Bütünleştirilmesine Yönelik Öğretmen Görüşleri", 5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi’nde sunulmuştur. , (pp. 445-446), Ankara, Türkiye, (Ekim 2017
Şenyurt, E., Demircan, H.Ö., Çetin, M., ATA-AKTÜRK, A. (2017) "Okul Öncesi Öğretmenlerinin STEM (Fen, Teknoloji, Mühendislik, Matematik) Eğitimi Anlayışları", 5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi , Ankara, Türkiye, (Ekim 2017
Çelik, S.S., ATA-AKTÜRK, A. (2017) "Nurturing Creativity and Playfulness in Early Childhood Pre-service Teacher Education", 27th ICCP World Play Conference Researching Play-Challenges and Opportunities , (pp. 73), Vilnius, Litvanya, (Haziran 2017 
Çetin, M., Demircan, H.Ö., Şenyurt, E., ATA-AKTÜRK, A. (2017) "STEM Teaching Intentions of Turkish Preschool Teachers", 69th OMEP World Assembly and Conference , (pp. 221), Opatija, Hırvatistan, (Haziran 2017 
Demircan, H.Ö., ATA-AKTÜRK, A., Çetin, M., Şenyurt, E. (2016) "MEB Okul Öncesi Eğitim Programı nın FeTeMM STEM EğitimiAçısından Analizi", III. International Eurasian Educational Research Congress , (pp. 828-829), Muğla, Türkiye, (Haziran 2016 
ATA-AKTÜRK, A., Demircan, H.Ö. (2016) "An Investigation of Preschool Teachers Self efficacy Beliefs By Considering Some Demoraphics", VIII. International Congress of Educational Research , Çanakkale, Türkiye, (Mayıs 2016 
ATA-AKTÜRK, A., Çetin, M., Demircan, H.Ö., Şenyurt, E. (2016) "0-8 Yaş Çocukları İçin Tasarlanan FeTeMM Etkinliklerinin Cinsiyet ve Tercih Edilme Durumuna Göre İncelenmesi", 11. Ulusal Okul Öncesi Eğitimi Öğrenci Kongresi , (pp. 79), Kastamonu, Türkiye, (Nisan 2016
ATA-AKTÜRK, A., Demircan, H.Ö. (2015) "Development of a Scale Based on Parents reports to measure sibling rivalry on preschool age children", European Conference on Educational Research (ECER) 2015 , Budapeşte, Macaristan, (Eylül 2015 
Kayıt Yok
ATA-AKTÜRK, A. (2023) "Özel Gereksinimli Çocuklar için Bilim Eğitimi", Kitap: Erken Çocuklukta Bilim Eğitimi, Türkiye : Nobel Akademik Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 320 / 334, ISBN: 978-625-397-774-0 
ATA-AKTÜRK, A., Öztürk, S. (2023) "Erken Çocuklukta Bilim ve Mühendislik", Kitap: Erken Çocuklukta Bilim Eğitimi, Türkiye : Nobel Akademik Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 222 / 237, ISBN: 978-625-397-774-0 
ATA-AKTÜRK, A. (2022) "Erken Çocukluk Dönemi STEM Eğitimine Dijital Teknolojiler Çerçevesinden Bakış", Kitap: Erken Çocukluk Döneminde Dijital Teknoloji - Uygulamalar, Araştırmalar ve Eğilimler, Ankara/Türkiye : Nobel Akademik Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 264 / 289, ISBN: 978-625-427-146-5 
ATA-AKTÜRK, A. (2021) "GEMS PROGRAMI (Great Explorations in Math and Science - Matematik ve Fende Büyük Keşifler)", Kitap: Erken Çocukluk Döneminde Eğitim Yaklaşımları, Ankara/Türkiye : Eğiten Kitap Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 369 / 393, ISBN: 978-625-7527-93-4 
ATA-AKTÜRK, A. (2021) "Sanatın STEM ile Entegrasyonu: Uygulama Örnekleriyle Erken Çocukluk Eğitiminde STEAM Yaklaşımı", Kitap: Kastamonu Eğitim Araştırmaları Yıllığı (2021), Ankara/Türkiye : PEGEM AKADEMİ, Bölüm Sayfaları: 473 / 485, ISBN: 9786257676939 
Kayıt Yok
(Uluslararası - Dergi) Research on Preschool and Primary Education, 2022, Yayın Kurulu Üyeliği, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Thinking Skills and Creativity, 2022
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Early Childhood Education Journal, 2022
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Australasian Journal of Early Childhood, 2022
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) International Journal of STEM Education, 2022
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) International Journal of Early Childhood, 2022
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Ege Eğitim Dergisi, 2022
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Early Childhood Education Journa, 2022
(Uluslararası - Diğer) 7. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, 2021
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Thinking Skills and Creativity, 2021
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) SAGE Open, 2021
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Early Childhood Education Journal, 2021
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Early Childhood Education Journal, 2021
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2021
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) SAGE Open, 2020
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) SAGE Open, 2020
Üye, Division for Early Childhood, 2023-
Üye, Council for Exceptional Children, 2023-
Danışman, Kastamonu Üniversitesi Okul Öncesi Eğitimi Topluluğu, 2022-2024
(2021) "Uluslararası Bilimsel Yayın Teşvik Ödülü (UBYT)"
(2016) "Uluslararası Bilimsel Yayın Teşvik Ödülü (UBYT)"
(2011) "Eğitim Fakültesi Birinciliği" KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Hasibe Özlen Demircan
Orta Doğu Teknik Üniversitesi
2015 - 2024 19
Mustafa Çetin
Akdeniz Üniversitesi
2016 - 2024 9
Ezgi Şenyurt
Orta Doğu Teknik Üniversitesi
2016 - 2020 6
Müzeyyen Büşra Akman
-
2021 - 2024 4
Serap Sevimli Çelik
Orta Doğu Teknik Üniversitesi
2017 - 2023 2
Behiye Ubuz
Orta Doğu Teknik Üniversitesi
2018 1
Akman Müzeyyen Büşra
-
2024 1
Fatma Tütüncü
-
2021 1
Kübra Yıldız Şen
-
2021 1
Mehmet Hüseyin Titiz
-
2021 1
Nur Sevinç Şirin Sağdıç
-
2021 1
Sonnur Öztürk
-
2023 1
2024 için Puan Bazlı Sıralamalar
Sıra (Araştırma Alanı İçinde)
279.
78368 araştırmacı içinde
Sıra (Temel Alan İçinde)
129.
9825 araştırmacı içinde
Sıra (Bilim Alanı İçinde)
18.
560 araştırmacı içinde
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78368
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 9825
YÖKSİS Bilim Alanı Temel Eğitim 560
Anahtar Kelimeler Okul Öncesi Eğitimi
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 5 12 65 70 0 15 165 100 80 95
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) 466 . 492 . 484 . 474 . - 512 . 461 . 525 . 525 . 279 .
Sıra (Temel Alan İçinde) 323 . 336 . 290 . 277 . - 311 . 232 . 273 . 310 . 129 .
Sıra (Bilim Alanı İçinde) 87 . 94 . 54 . 59 . - 69 . 37 . 54 . 61 . 18 .
Sıra (Anahtar Kelime (1)) 37 . 39 . 25 . 25 . - 37 . 16 . 30 . 27 . 8 .
Toplam Yayın 1 3 7 5 0 1 7 4 3 4
Toplam Makale 0 0 3 1 0 1 2 1 2 4
Toplam Kitap 0 0 0 0 0 0 2 1 1 0
Toplam Bildiri 1 3 4 4 0 0 3 2 0 0
Makale (SCI) 0 0 0 1 0 0 1 1 0 1
Makale (Uluslararası) 0 0 2 0 0 0 1 0 2 2
Makale (Ulusal) 0 0 1 0 0 1 0 0 0 1
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 2 1 1 0
Bildiri (Uluslararası) 1 2 4 4 0 0 3 2 0 0
Bildiri (Ulusal) 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri