Post Doktora, Amerika Birleşik Devletleri, Texas A&Amp;M University, College Station, Tx, , 2022, 2023 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Okul Öncesi Eğitimi (Dr), 2015, 2019 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Okul Öncesi Eğitimi (Yl) (Tezli), 2013, 2015 |
Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 2007, 2011 |
Post Doktora, Amerika Birleşik Devletleri, Texas A&Amp;M University, College Station, Tx, , 2022, 2023 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Okul Öncesi Eğitimi (Dr), 2015, 2019 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Okul Öncesi Eğitimi (Yl) (Tezli), 2013, 2015 |
Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 2007, 2011 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YÖKDİL, 92, 09 Temmuz , 2017 |
Kurs, Cultivating Creativity: Leveraging Process Art + Play to Prioritize Agency, Flow and Belonging, Early Childhood Investigations, Amerika Birleşik Devletleri, 05-06-2024, 05-06-2024 |
Çalıştay, TÜRKİYE YÜZYILINDA KASTAMONU ÖZEL BİREYLER ÇALIŞTAYI, Kastamonu Valiliği, 29-04-2024, 30-04-2024 |
Değerlendirme, TR Dizin dergilerde hakemlik, Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 26-08-2022, 26-08-2022 |
Değerlendirme, TR Dizin dergilerde hakemlik, Ege Eğitim Dergisi, 27-05-2022, 27-05-2022 |
Değerlendirme, Uluslararası Endeksli (SSCI) dergilerde hakemlik, Early Childhood Education Journal, 23-09-2022, 23-09-2022 |
Değerlendirme, Uluslararası Endeksli (ESCI) dergilerde hakemlik, International Journal of Early Childhood, 24-02-2022, 24-02-2022 |
Değerlendirme, Uluslararası Endeksli (SSCI) dergilerde hakemlik, International Journal of STEM Education, 02-11-2022, 02-11-2022 |
Değerlendirme, Uluslararası Endeksli (SSCI) dergilerde hakemlik, Australasian Journal of Early Childhood, 19-09-2022, 19-09-2022 |
Değerlendirme, Uluslararası Endeksli (SSCI) dergilerde hakemlik, Early Childhood Education Journal, 23-09-2022, 23-09-2022 |
Değerlendirme, Uluslararası Endeksli (SSCI) dergilerde hakemlik, Thinking Skills and Creativity, 27-08-2022, 27-08-2022 |
Burs, TÜBİTAK 2219 Yurtdışı Doktora Sonrası Araştırma Bursu (12 ay), Amerika Birleşik Devletleri, 22-08-2022 |
Araştırma, TÜBİTAK 2219 Yurtdışı Doktora Sonrası Araştırma Bursu, Amerika Birleşik Devletleri, 19-08-2022, 18-08-2023 |
Kurs, Active Learning in Future-Oriented Education, My CPD Group, İngiltere, 05-06-2022, 05-06-2022 |
Değerlendirme, TR Dizin dergilerde hakemlik, Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 01-11-2021, 01-11-2021 |
Değerlendirme, Uluslararası Endeksli (SSCI) dergilerde hakemlik, Early Childhood Education Journal, 23-07-2021, 23-07-2021 |
Değerlendirme, Uluslararası Endeksli (SSCI) dergilerde hakemlik, Early Childhood Education Journal, 26-03-2021, 26-03-2021 |
Değerlendirme, Uluslararası Endeksli (SSCI) dergilerde hakemlik, SAGE Open, 17-01-2021, 17-01-2021 |
Değerlendirme, Uluslararası Endeksli (SSCI) dergilerde hakemlik, Thinking Skills and Creativity, 29-07-2021, 29-07-2021 |
Değerlendirme, Kongre Bilim Kurulu Üyeliği, 7. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, 18-10-2021, 18-10-2021 |
Değerlendirme, Doktora Yeterlilik Sınavı Jüri Üyeliği, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, 01-12-2021, 01-12-2021 |
Değerlendirme, Yüksek Lisans Tez Sınavı Jüri Üyeliği, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, 15-02-2021, 15-02-2021 |
Seminer, Okul Öncesi Öğretmenleri Mesleki Gelişim Eğitimi, Kastamonu Üniversitesi Çocuk Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi, 20-12-2021, 24-12-2021 |
Değerlendirme, Uluslararası Endeksli (SSCI) dergilerde hakemlik, SAGE Open, 01-11-2020, 01-11-2020 |
Değerlendirme, Uluslararası Endeksli (SSCI) dergilerde hakemlik, SAGE Open, 13-12-2020, 13-12-2020 |
Değerlendirme, Ödül, StarT-Türkiye, 17-02-2019, 17-02-2019 |
Çalıştay, Sınıfta Öğretmen-Çocuk İşbirliği, Hacettepe Üniversitesi, Türkiye, 09-05-2017, 11-05-2017 |
Çalıştay, Erken Çocukluk Eğitiminde Aile Katılımı, Hacettepe Üniversitesi, Türkiye, 09-05-2017, 11-05-2017 |
Kongre Düzenleme, Kongre Düzenleme Kurulu Üyeliği, Kastamonu, 27-04-2016, 29-04-2016 |
[UAK] Eğitim Bilimleri Temel Eğitim Okul Öncesi Eğitimi |
2020-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
2017-2020, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
2013-2017, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
2012-2013, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
2021-, Komisyon Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2021-2023, Arş. Uyg. Merkezi Müdür Yardımcısı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
Kayıt Yok |
2024-2025, TEZ, Yüksek Lisans |
2024-2025, SEMİNER, Yüksek Lisans |
2024-2025, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans |
2024-2025, OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE AİLE KATILIMI VE UYGULAMALAR, Yüksek Lisans |
2024-2025, ERKEN ÇOCUKLUKTA YARATICILIK VE YARATICI ÇOCUK ETKİNLİKLERİ, Lisans |
2024-2025, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I, Lisans |
2024-2025, EĞİTİCİ AHŞAP OYUNCAKLAR, Lisans |
2024-2025, OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMLARI, Lisans |
2023-2024, OKL 598 SEMİNER, Yüksek Lisans |
2023-2024, OÖMBZ2 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II, Lisans |
2023-2024, OÖS001 AİLE EĞİTİMİ VE KATILIMI, Lisans |
2023-2024, OSDF358 EĞİTİCİ AHŞAP OYUNCAKLAR, Lisans |
2023-2024, OÖZ306 ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİ EDEBİYATI, Lisans |
2023-2024, OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE AİLE KATILIMI VE UYGULAMALAR, Yüksek Lisans |
2023-2024, ÇOCUK VE MEDYA, Lisans |
2023-2024, KARAKTER VE DEĞER EĞİTİMİ, Lisans |
2023-2024, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I, Lisans |
2023-2024, OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMLARI, Lisans |
2021-2022, OÖMBZ1 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I, Lisans |
2021-2022, OÖZ203 ERKEN ÇOCUKLUKTA MATEMATİK EĞİTİMİ, Lisans |
2021-2022, OÖZ205 OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMLARI, Lisans |
2021-2022, OÖS010 ERKEN ÇOCUKLUKTA YARATICILIK VE YARATICI ÇOCUK ETKİNLİKLERİ, Lisans |
2021-2022, OÖA205 YARATICILIK VE GELİŞTİRİLMESİ, Lisans |
2021-2022, OÖZ401 KARAKTER VE DEĞER EĞİTİMİ, Lisans |
2021-2022, OKL 524 OKUL ÖNCESİ DÖNEMDE YARATICILIK VE YARATICILIĞIN DESTEKLENMESİ, Yüksek Lisans |
2020-2021, OKL 598 SEMİNER, Yüksek Lisans |
2020-2021, OÖA302 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II(ALAN BİLGİSİ), Lisans |
2020-2021, EMB406 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II, Lisans |
2020-2021, OÖZ306 ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİ EDEBİYATI, Lisans |
2020-2021, OKL 505 ÇOCUK EDEBİYATI, Yüksek Lisans |
2020-2021, OÖS001 AİLE EĞİTİMİ VE KATILIMI, Lisans |
2020-2021, OÖA307 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I, Lisans |
2020-2021, OKL 524 OKUL ÖNCESİ DÖNEMDE YARATICILIK VE YARATICILIĞIN DESTEKLENMESİ, Yüksek Lisans |
2020-2021, EMB403 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I, Lisans |
2020-2021, OÖA205 YARATICILIK VE GELİŞTİRİLMESİ, Lisans |
2020-2021, OÖS010 ERKEN ÇOCUKLUKTA YARATICILIK VE YARATICI ÇOCUK ETKİNLİKLERİ, Lisans |
2020-2021, OÖZ205 OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMLARI, Lisans |
2019-2020, EMB406 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II, Lisans |
2019-2020, OÖZ306 ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİ EDEBİYATI, Lisans |
2019-2020, OÖS010 ERKEN ÇOCUKLUKTA YARATICILIK VE YARATICI ÇOCUK ETKİNLİKLERİ, Lisans |
2019-2020, OÖA302 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II(ALAN BİLGİSİ), Lisans |
2019-2020, OÖA307 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I, Lisans |
2019-2020, OÖZ205 OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMLARI, Lisans |
2019-2020, EMB403 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I, Lisans |
2019-2020, EMB308 OKUL DENEYİMİ, Lisans |
Kayıt Yok |
Özel Eğitime İhtiyacı Olan 3-6 Yaş Okul Öncesi Dönem Çocukları için Mühendislik Tasarım Odaklı STEM Eğitimi TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Yürütücü , 2022-2023 |
Okul Öncesi Dönem Çocuk Dergilerinde Yer Alan Etkinliklerde Bilişsel İstem Seviyelerinin Uygulamalı Olarak İncelenmesi BAP Proje: Araştırmacı , 2018-2019 |
Anaokulu Fen, Teknoloji, Mühendislik Sanat ve Matematik (FeTeMSaM) Eğitimi: Eğitim kitleri hazırlanması, öğretmen eğitimi, ve yaz okulu uygulaması. BAP Proje: Araştırmacı , 2016-2016 |
Kayıt Yok |
ATA-AKTÜRK, A., Büşra, A.M. (2024) "What Happens beyond the Screen? Uncovering Digital Technology Perception, Usage, and Parental Mediation among 3--6-year-old Turkish Children", JOURNAL OF CHILD AND FAMILY STUDIES, 33 (10) pp. 3191-3210 [SSCI] DOI |
ATA-AKTÜRK, A., ÖZLEN, D.H. (2024) "“My Child Might Be Thinking About Something Beneficial to Humanity”: Enhancing Parental Perspectives on Engineering Education in Early Childhood", JOURNAL OF RESEARCH IN CHILDHOOD EDUCATION, 0 (1) [ESCI] Link DOI |
Akman, M.B., ATA-AKTÜRK, A. (2024) "Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Çocuk Edebiyatına Yönelik Tutum ve İhtiyaçları: Bir Karma Yöntem Araştırması", Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, (59) pp. 765-786 [TR Dizin] DOI |
ATA-AKTÜRK, A., Çetin, M. (2024) "Heeding the Voices of Pre-Service Early Childhood Education Teachers: Their Beliefs about Early Childhood Science Education and Self-Efficacy for Teaching Science", Yaşadıkça Eğitim Dergisi, 38 (1) pp. 105-119 [TR Dizin] DOI |
ATA-AKTÜRK, A. (2023) ""Teacher, I know how to do it": An engineering design-based STEM activity on the concepts of forces and floating/sinking for young problem solvers", SCIENCE ACTIVITIES-PROJECTS AND CURRICULUM IDEAS IN STEM CLASSROOMS, 60 (1) pp. 12-24 [ESCI] DOI |
ATA-AKTÜRK, A., Çelik, S.S. (2023) "Creativity in early childhood teacher education: beliefs and practices", INTERNATIONAL JOURNAL OF EARLY YEARS EDUCATION, 31 (1) pp. 95-114 [ESCI] Link DOI |
ATA-AKTÜRK, A., Demircan, H.Ö. (2022) "Engineers and engineering through the eyes of preschoolers: A phenomenographic study of children's drawings", EUROPEAN EARLY CHILDHOOD EDUCATION RESEARCH JOURNAL, 30 (4) pp. 495-514 [SSCI] DOI |
ATA-AKTÜRK, A., Demircan, H.Ö. (2021) "An Analysis of Picture Books for Children Aged 3 to 6 Years: Portrayals of Engineers and the Engineering Design Process", INTERNATIONAL JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD, 53 (3) pp. 261-278 DOI |
ATA-AKTÜRK, A., Demircan, H.Ö. (2021) "Supporting Preschool Children's STEM Learning with Parent-Involved Early Engineering Education", EARLY CHILDHOOD EDUCATION JOURNAL, 49 (4) pp. 607-621 [SSCI] DOI |
Çetin, M., Demircan, H.Ö., Şenyurt, E., ATA-AKTÜRK, A. (2020) "An Analysis of Young Children’s Preferences on STEM Activities in terms of Gender", JOURNAL OF EDUCATION AND FUTURE-EGITIM VE GELECEK DERGISI, 18 (18) pp. 1-15 [TR Dizin] Link DOI |
ATA-AKTÜRK, A., Demircan, H.Ö. (2018) "Development of Preschool Children Sibling Rivalry Scale (PSRS)", CHILD INDICATORS RESEARCH, 11 (1) pp. 117-136 [SSCI] Link DOI |
ATA-AKTÜRK, A., Demircan, H.Ö., Şenyurt, E., Çetin, M. (2017) "Turkish Early Childhood Education Curriculum from the Perspective of STEM Education: A Document Analysis", Journal of Turkish Science Education (TUSED), 14 (4) pp. 16-34 Link DOI |
ATA-AKTÜRK, A., Demircan, H.Ö. (2017) "Preschool Teachers’ Teacher-Child Communication Skills: The Role of Self-Efficacy Beliefs and Some Demographics", Journal of Education and Human Development, 6 (3) pp. 86-97 Link DOI |
ATA-AKTÜRK, A., Demircan, H.Ö. (2017) "A Review of Studies on STEM and STEAM Education in Early Childhood", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD), 18 (2) pp. 757-776 [TR Dizin] Link |
ATA-AKTÜRK, A., Akman, M.B. (2022) "Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Dijital Teknolojilere İlişkin Algıları ve Dijital Teknoloji Kullanımları", 20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS) , (pp. 299-301), Antalya, Türkiye, (Aralık 2022) |
Akman, M.B., ATA-AKTÜRK, A. (2022) "Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Çocuk Edebiyatına Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Bağlamında İncelenmesi", IX. International Eurasian Educational Research Congress (EJER) , (pp. 470-471), İzmir, Türkiye, (Temmuz 2022) |
Akman, M.B., Şen, K.Y., Tütüncü, F., ATA-AKTÜRK, A. (2021) "Ebeveynlerinin Bakış Açısından Okul Öncesi Dönemde Yaratıcılık ve Yaratıcılığın Desteklenmesinde Kendilerine Düşen Roller", 7. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi , (pp. 95-96), İzmir, Türkiye, (Kasım 2021) |
Titiz, M.H., ATA-AKTÜRK, A. (2021) "Okul öncesi eğitim kurumlarında alınan Covid-19 önlemlerinin yaratıcılık açısından eğitim sürecine yansımaları: Öğretmen görüşleri", 7. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi , (pp. 140-141), İzmir, Türkiye, (Kasım 2021) |
Sağdıç, N.S.Ş., ATA-AKTÜRK, A. (2021) "Okul Öncesi Öğretmenlerinin Bakış Açısından Yaratıcılık ve Yaratıcılığın Okul Öncesi Dönem Fen Eğitimi ile İlişkisi", VIII th Internatıonal Eurasian Educational Research Congress (EJER) , (pp. 1409), Aksaray, Türkiye, (Temmuz 2021) |
Ubuz, B., Çetin, M., ATA-AKTÜRK, A. (2018) "Cognitive levels of the Tasks in Turkish Children Magazine: A Content Analysis", European Conference on Educational Research (ECER) 2018 , Bolzano, İtalya, (Eylül 2018) |
Çetin, M., ATA-AKTÜRK, A., Demircan, H.Ö. (2018) "STEM Öğretmen Eğitiminin Okul Öncesi Eğitime Yansımaları: Bir Durum Çalışması", V th International Eurasian Educational Research Congress, , (pp. 1251-1252), Antalya, Türkiye, (Haziran 2018) |
ATA-AKTÜRK, A., Demircan, H.Ö. (2018) "Draw an Engineer: Engineers and engineering from preschool children’s viewpoint", 10. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, , (pp. 315), Türkiye, (Nisan 2018) |
ATA-AKTÜRK, A., Demircan, H.Ö. (2018) "Okul Öncesi dönem resimli çocuk kitaplarında mühendislik öğeleri", 10. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, , (pp. 304), Türkiye, (Nisan 2018) |
ATA-AKTÜRK, A., Demircan, H.Ö. (2017) "Okul Öncesi Dönemde Sanatın STEM Disiplinleri ile Bütünleştirilmesine Yönelik Öğretmen Görüşleri", 5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi’nde sunulmuştur. , (pp. 445-446), Ankara, Türkiye, (Ekim 2017) |
Şenyurt, E., Demircan, H.Ö., Çetin, M., ATA-AKTÜRK, A. (2017) "Okul Öncesi Öğretmenlerinin STEM (Fen, Teknoloji, Mühendislik, Matematik) Eğitimi Anlayışları", 5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi , Ankara, Türkiye, (Ekim 2017) |
Çelik, S.S., ATA-AKTÜRK, A. (2017) "Nurturing Creativity and Playfulness in Early Childhood Pre-service Teacher Education", 27th ICCP World Play Conference Researching Play-Challenges and Opportunities , (pp. 73), Vilnius, Litvanya, (Haziran 2017) |
Çetin, M., Demircan, H.Ö., Şenyurt, E., ATA-AKTÜRK, A. (2017) "STEM Teaching Intentions of Turkish Preschool Teachers", 69th OMEP World Assembly and Conference , (pp. 221), Opatija, Hırvatistan, (Haziran 2017) |
Demircan, H.Ö., ATA-AKTÜRK, A., Çetin, M., Şenyurt, E. (2016) "MEB Okul Öncesi Eğitim Programı nın FeTeMM STEM EğitimiAçısından Analizi", III. International Eurasian Educational Research Congress , (pp. 828-829), Muğla, Türkiye, (Haziran 2016) |
ATA-AKTÜRK, A., Demircan, H.Ö. (2016) "An Investigation of Preschool Teachers Self efficacy Beliefs By Considering Some Demoraphics", VIII. International Congress of Educational Research , Çanakkale, Türkiye, (Mayıs 2016) |
ATA-AKTÜRK, A., Çetin, M., Demircan, H.Ö., Şenyurt, E. (2016) "0-8 Yaş Çocukları İçin Tasarlanan FeTeMM Etkinliklerinin Cinsiyet ve Tercih Edilme Durumuna Göre İncelenmesi", 11. Ulusal Okul Öncesi Eğitimi Öğrenci Kongresi , (pp. 79), Kastamonu, Türkiye, (Nisan 2016) |
ATA-AKTÜRK, A., Demircan, H.Ö. (2015) "Development of a Scale Based on Parents reports to measure sibling rivalry on preschool age children", European Conference on Educational Research (ECER) 2015 , Budapeşte, Macaristan, (Eylül 2015) |
Kayıt Yok |
ATA-AKTÜRK, A. (2023) "Özel Gereksinimli Çocuklar için Bilim Eğitimi", Kitap: Erken Çocuklukta Bilim Eğitimi, Türkiye : Nobel Akademik Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 320 / 334, ISBN: 978-625-397-774-0 |
ATA-AKTÜRK, A., Öztürk, S. (2023) "Erken Çocuklukta Bilim ve Mühendislik", Kitap: Erken Çocuklukta Bilim Eğitimi, Türkiye : Nobel Akademik Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 222 / 237, ISBN: 978-625-397-774-0 |
ATA-AKTÜRK, A. (2022) "Erken Çocukluk Dönemi STEM Eğitimine Dijital Teknolojiler Çerçevesinden Bakış", Kitap: Erken Çocukluk Döneminde Dijital Teknoloji - Uygulamalar, Araştırmalar ve Eğilimler, Ankara/Türkiye : Nobel Akademik Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 264 / 289, ISBN: 978-625-427-146-5 |
ATA-AKTÜRK, A. (2021) "GEMS PROGRAMI (Great Explorations in Math and Science - Matematik ve Fende Büyük Keşifler)", Kitap: Erken Çocukluk Döneminde Eğitim Yaklaşımları, Ankara/Türkiye : Eğiten Kitap Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 369 / 393, ISBN: 978-625-7527-93-4 |
ATA-AKTÜRK, A. (2021) "Sanatın STEM ile Entegrasyonu: Uygulama Örnekleriyle Erken Çocukluk Eğitiminde STEAM Yaklaşımı", Kitap: Kastamonu Eğitim Araştırmaları Yıllığı (2021), Ankara/Türkiye : PEGEM AKADEMİ, Bölüm Sayfaları: 473 / 485, ISBN: 9786257676939 |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Dergi) Research on Preschool and Primary Education, 2022, Yayın Kurulu Üyeliği, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Thinking Skills and Creativity, 2022 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Early Childhood Education Journal, 2022 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Australasian Journal of Early Childhood, 2022 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) International Journal of STEM Education, 2022 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) International Journal of Early Childhood, 2022 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Ege Eğitim Dergisi, 2022 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Early Childhood Education Journa, 2022 |
(Uluslararası - Diğer) 7. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, 2021 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Thinking Skills and Creativity, 2021 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) SAGE Open, 2021 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Early Childhood Education Journal, 2021 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Early Childhood Education Journal, 2021 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2021 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) SAGE Open, 2020 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) SAGE Open, 2020 |
Üye, Division for Early Childhood, 2023- |
Üye, Council for Exceptional Children, 2023- |
Danışman, Kastamonu Üniversitesi Okul Öncesi Eğitimi Topluluğu, 2022-2024 |
(2021) "Uluslararası Bilimsel Yayın Teşvik Ödülü (UBYT)" |
(2016) "Uluslararası Bilimsel Yayın Teşvik Ödülü (UBYT)" |
(2011) "Eğitim Fakültesi Birinciliği" KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Hasibe Özlen Demircan
Orta Doğu Teknik Üniversitesi
|
2015 - 2024 | 19 |
Mustafa Çetin
Akdeniz Üniversitesi
|
2016 - 2024 | 9 |
Ezgi Şenyurt
Orta Doğu Teknik Üniversitesi
|
2016 - 2020 | 6 |
Müzeyyen Büşra Akman
-
|
2021 - 2024 | 4 |
Serap Sevimli Çelik
Orta Doğu Teknik Üniversitesi
|
2017 - 2023 | 2 |
Behiye Ubuz
Orta Doğu Teknik Üniversitesi
|
2018 | 1 |
Akman Müzeyyen Büşra
-
|
2024 | 1 |
Fatma Tütüncü
-
|
2021 | 1 |
Kübra Yıldız Şen
-
|
2021 | 1 |
Mehmet Hüseyin Titiz
-
|
2021 | 1 |
Nur Sevinç Şirin Sağdıç
-
|
2021 | 1 |
Sonnur Öztürk
-
|
2023 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78368 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9825 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Temel Eğitim | 560 |
Anahtar Kelimeler | Okul Öncesi Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 5 | 12 | 65 | 70 | 0 | 15 | 165 | 100 | 80 | 95 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 466 . | 492 . | 484 . | 474 . | - | 512 . | 461 . | 525 . | 525 . | 279 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 323 . | 336 . | 290 . | 277 . | - | 311 . | 232 . | 273 . | 310 . | 129 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 87 . | 94 . | 54 . | 59 . | - | 69 . | 37 . | 54 . | 61 . | 18 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 37 . | 39 . | 25 . | 25 . | - | 37 . | 16 . | 30 . | 27 . | 8 . |
Toplam Yayın | 1 | 3 | 7 | 5 | 0 | 1 | 7 | 4 | 3 | 4 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 3 | 1 | 0 | 1 | 2 | 1 | 2 | 4 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 1 | 0 |
Toplam Bildiri | 1 | 3 | 4 | 4 | 0 | 0 | 3 | 2 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 2 | 2 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 1 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 1 | 2 | 4 | 4 | 0 | 0 | 3 | 2 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |