Post Doktora, Amerika Birleşik Devletleri, Texas A&Amp;M University, College Station, Tx, , 2022, 2023 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Okul Öncesi Eğitimi (Yl) (Tezli), 2013, 2015 |
Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 2007, 2011 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Okul Öncesi Eğitimi (Dr), 2015, 2019 |
Post Doktora, Amerika Birleşik Devletleri, Texas A&Amp;M University, College Station, Tx, , 2022, 2023 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Okul Öncesi Eğitimi (Dr), 2015, 2019 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Okul Öncesi Eğitimi (Yl) (Tezli), 2013, 2015 |
Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 2007, 2011 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YÖKDİL, 92, 09 Temmuz , 2017 |
Değerlendirme, TR Dizin dergilerde hakemlik, Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 26-08-2022, 26-08-2022 |
Değerlendirme, TR Dizin dergilerde hakemlik, Ege Eğitim Dergisi, 27-05-2022, 27-05-2022 |
Değerlendirme, Uluslararası Endeksli (SSCI) dergilerde hakemlik, Early Childhood Education Journal, 23-09-2022, 23-09-2022 |
Değerlendirme, Uluslararası Endeksli (ESCI) dergilerde hakemlik, International Journal of Early Childhood, 24-02-2022, 24-02-2022 |
Değerlendirme, Uluslararası Endeksli (SSCI) dergilerde hakemlik, International Journal of STEM Education, 02-11-2022, 02-11-2022 |
Değerlendirme, Uluslararası Endeksli (SSCI) dergilerde hakemlik, Australasian Journal of Early Childhood, 19-09-2022, 19-09-2022 |
Değerlendirme, Uluslararası Endeksli (SSCI) dergilerde hakemlik, Early Childhood Education Journal, 23-09-2022, 23-09-2022 |
Değerlendirme, Uluslararası Endeksli (SSCI) dergilerde hakemlik, Thinking Skills and Creativity, 27-08-2022, 27-08-2022 |
Burs, TÜBİTAK 2219 Yurtdışı Doktora Sonrası Araştırma Bursu (12 ay), Amerika Birleşik Devletleri, 22-08-2022 |
Araştırma, TÜBİTAK 2219 Yurtdışı Doktora Sonrası Araştırma Bursu, Amerika Birleşik Devletleri, 19-08-2022, 18-08-2023 |
Değerlendirme, TR Dizin dergilerde hakemlik, Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 01-11-2021, 01-11-2021 |
Değerlendirme, Uluslararası Endeksli (SSCI) dergilerde hakemlik, Early Childhood Education Journal, 23-07-2021, 23-07-2021 |
Değerlendirme, Uluslararası Endeksli (SSCI) dergilerde hakemlik, Early Childhood Education Journal, 26-03-2021, 26-03-2021 |
Değerlendirme, Uluslararası Endeksli (SSCI) dergilerde hakemlik, SAGE Open, 17-01-2021, 17-01-2021 |
Değerlendirme, Uluslararası Endeksli (SSCI) dergilerde hakemlik, Thinking Skills and Creativity, 29-07-2021, 29-07-2021 |
Değerlendirme, Doktora Yeterlilik Sınavı Jüri Üyeliği, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, 01-12-2021, 01-12-2021 |
Değerlendirme, Yüksek Lisans Tez Sınavı Jüri Üyeliği, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, 15-02-2021, 15-02-2021 |
Seminer, Okul Öncesi Öğretmenleri Mesleki Gelişim Eğitimi, Kastamonu Üniversitesi Çocuk Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi, 20-12-2021, 24-12-2021 |
Değerlendirme, Kongre Bilim Kurulu Üyeliği, 7. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, 18-10-2021, 18-10-2021 |
Değerlendirme, Uluslararası Endeksli (SSCI) dergilerde hakemlik, SAGE Open, 01-11-2020, 01-11-2020 |
Değerlendirme, Uluslararası Endeksli (SSCI) dergilerde hakemlik, SAGE Open, 13-12-2020, 13-12-2020 |
Değerlendirme, Ödül, StarT-Türkiye, 17-02-2019, 17-02-2019 |
Kongre Düzenleme, Kongre Düzenleme Kurulu Üyeliği, Kastamonu, 27-04-2016, 29-04-2016 |
[UAK] Eğitim Bilimleri Temel Eğitim Okul Öncesi Eğitimi |
2020-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
2017-2020, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
2013-2017, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
2012-2013, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
2021-2023, Arş. Uyg. Merkezi Müdür Yardımcısı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2021-, Komisyon Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
Kayıt Yok |
2023-2024, OÖZ306 ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİ EDEBİYATI, Lisans |
2023-2024, OSDF358 EĞİTİCİ AHŞAP OYUNCAKLAR, Lisans |
2023-2024, OÖS001 AİLE EĞİTİMİ VE KATILIMI, Lisans |
2023-2024, OÖMBZ2 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II, Lisans |
2023-2024, OKL 598 SEMİNER, Yüksek Lisans |
2023-2024, OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMLARI, Lisans |
2023-2024, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I, Lisans |
2023-2024, KARAKTER VE DEĞER EĞİTİMİ, Lisans |
2023-2024, ÇOCUK VE MEDYA, Lisans |
2023-2024, OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE AİLE KATILIMI VE UYGULAMALAR, Yüksek Lisans |
2021-2022, OKL 524 OKUL ÖNCESİ DÖNEMDE YARATICILIK VE YARATICILIĞIN DESTEKLENMESİ, Yüksek Lisans |
2021-2022, OÖZ401 KARAKTER VE DEĞER EĞİTİMİ, Lisans |
2021-2022, OÖA205 YARATICILIK VE GELİŞTİRİLMESİ, Lisans |
2021-2022, OÖS010 ERKEN ÇOCUKLUKTA YARATICILIK VE YARATICI ÇOCUK ETKİNLİKLERİ, Lisans |
2021-2022, OÖZ205 OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMLARI, Lisans |
2021-2022, OÖZ203 ERKEN ÇOCUKLUKTA MATEMATİK EĞİTİMİ, Lisans |
2021-2022, OÖMBZ1 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I, Lisans |
2020-2021, OÖZ205 OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMLARI, Lisans |
2020-2021, OÖS010 ERKEN ÇOCUKLUKTA YARATICILIK VE YARATICI ÇOCUK ETKİNLİKLERİ, Lisans |
2020-2021, OÖA205 YARATICILIK VE GELİŞTİRİLMESİ, Lisans |
2020-2021, EMB403 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I, Lisans |
2020-2021, OKL 524 OKUL ÖNCESİ DÖNEMDE YARATICILIK VE YARATICILIĞIN DESTEKLENMESİ, Yüksek Lisans |
2020-2021, OÖA307 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I, Lisans |
2020-2021, OÖS001 AİLE EĞİTİMİ VE KATILIMI, Lisans |
2020-2021, OKL 505 ÇOCUK EDEBİYATI, Yüksek Lisans |
2020-2021, OÖZ306 ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİ EDEBİYATI, Lisans |
2020-2021, EMB406 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II, Lisans |
2020-2021, OÖA302 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II(ALAN BİLGİSİ), Lisans |
2020-2021, OKL 598 SEMİNER, Yüksek Lisans |
2019-2020, EMB308 OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2019-2020, EMB403 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I, Lisans |
2019-2020, OÖZ205 OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMLARI, Lisans |
2019-2020, OÖA307 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I, Lisans |
2019-2020, OÖA302 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II(ALAN BİLGİSİ), Lisans |
2019-2020, OÖS010 ERKEN ÇOCUKLUKTA YARATICILIK VE YARATICI ÇOCUK ETKİNLİKLERİ, Lisans |
2019-2020, OÖZ306 ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİ EDEBİYATI, Lisans |
2019-2020, EMB406 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II, Lisans |
Kayıt Yok |
Özel Eğitime İhtiyacı Olan 3-6 Yaş Okul Öncesi Dönem Çocukları için Mühendislik Tasarım Odaklı STEM Eğitimi (Ulusal) TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Yürütücü , 2022-2023 |
Okul Öncesi Dönem Çocuk Dergilerinde Yer Alan Etkinliklerde Bilişsel İstem Seviyelerinin Uygulamalı Olarak İncelenmesi (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2018-2019 |
Anaokulu Fen, Teknoloji, Mühendislik Sanat ve Matematik (FeTeMSaM) Eğitimi: Eğitim kitleri hazırlanması, öğretmen eğitimi, ve yaz okulu uygulaması. (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2016-2016 |
Kayıt Yok |
Aktürk, A.A., Çetin, M. (2024) "Heeding the Voices of Pre-Service Early Childhood Education Teachers: Their Beliefs about Early Childhood Science Education and Self-Efficacy for Teaching Science", Yaşadıkça Eğitim Dergisi, 38 (1) pp. 105-119 [TR Dizin] DOI |
Akman, M.B., Aktürk, A.A. (2024) "Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Çocuk Edebiyatına Yönelik Tutum ve İhtiyaçları: Bir Karma Yöntem Araştırması", Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, (59) pp. 765-786 [TR Dizin] DOI |
Aktürk, A.A., Çelik, S.S. (2023) "Creativity in early childhood teacher education: beliefs and practices", International Journal of Early Years Education, 31 (1) pp. 95-14 Link DOI |
Aktürk, A.A. (2023) ""Teacher, I know how to do it": An engineering design-based STEM activity on the concepts of forces and floating/sinking for young problem solvers", Science Activities-Projects and Curriculum Ideas in STEM Classrooms, 60 (1) pp. 12-24 DOI |
Aktürk, A.A., Demircan, H.Ö. (2022) "Engineers and engineering through the eyes of preschoolers: A phenomenographic study of children's drawings", European Early Childhood Education Research Journal, 30 (4) pp. 495-514 [SSCI] DOI |
Aktürk, A.A., Demircan, H.Ö. (2021) "An Analysis of Picture Books for Children Aged 3 to 6 Years: Portrayals of Engineers and the Engineering Design Process", International Journal of Early Childhood, 53 (3) pp. 261-268 DOI |
Aktürk, A.A., Demircan, H.Ö. (2021) "Supporting Preschool Children's STEM Learning with Parent-Involved Early Engineering Education", Early Childhood Education Journal, 49 (4) pp. 607-621 [SSCI] DOI |
Çetin, M., Demircan, H.Ö., Şenyurt, E., Aktürk, A.A. (2020) "An Analysis of Young Children’s Preferences on STEM Activities in terms of Gender", Journal of Education and Future, 18 (1) pp. 1-15 [TR Dizin] Link DOI |
Aktürk, A.A., Demircan, H.Ö. (2018) "Development of Preschool Children Sibling Rivalry Scale (PSRS)", Child Indicators Research, 11 (1) pp. 117-136 [SSCI] Link DOI |
Aktürk, A.A., Demircan, H.Ö., Şenyurt, E., Çetin, M. (2017) "Turkish Early Childhood Education Curriculum from the Perspective of STEM Education: A Document Analysis", Journal of Turkish Science Education (TUSED), 14 (4) pp. 16-34 Link DOI |
Aktürk, A.A., Demircan, H.Ö. (2017) "Preschool Teachers’ Teacher-Child Communication Skills: The Role of Self-Efficacy Beliefs and Some Demographics", Journal of Education and Human Development, 6 (3) pp. 86-97 Link DOI |
Aktürk, A.A., Demircan, H.Ö. (2017) "A Review of Studies on STEM and STEAM Education in Early Childhood", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD), 18 (2) pp. 757-776 [TR Dizin] Link |
Akman, M.B., Aktürk, A.A. (2022) "Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Çocuk Edebiyatına Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Bağlamında İncelenmesi", IX. International Eurasian Educational Research Congress (EJER) , (pp. 470-471), İzmir, Türkiye, (Temmuz 2022) |
Aktürk, A.A., Akman, M.B. (2022) "Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Dijital Teknolojilere İlişkin Algıları ve Dijital Teknoloji Kullanımları", 20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS) , (pp. 299-301), Antalya, Türkiye, (Aralık 2022) |
Sağdıç, N.S.Ş., Aktürk, A.A. (2021) "Okul Öncesi Öğretmenlerinin Bakış Açısından Yaratıcılık ve Yaratıcılığın Okul Öncesi Dönem Fen Eğitimi ile İlişkisi", VIII th Internatıonal Eurasian Educational Research Congress (EJER) , (pp. 1409), Aksaray, Türkiye, (Temmuz 2021) |
Titiz, M.H., Aktürk, A.A. (2021) "Okul öncesi eğitim kurumlarında alınan Covid-19 önlemlerinin yaratıcılık açısından eğitim sürecine yansımaları: Öğretmen görüşleri", 7. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi , (pp. 140-141), İzmir, Türkiye, (Kasım 2021) |
Akman, M.B., Şen, K.Y., Tütüncü, F., Aktürk, A.A. (2021) "Ebeveynlerinin Bakış Açısından Okul Öncesi Dönemde Yaratıcılık ve Yaratıcılığın Desteklenmesinde Kendilerine Düşen Roller", 7. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi , (pp. 95-96), İzmir, Türkiye, (Kasım 2021) |
Ubuz, B., Çetin, M., Aktürk, A.A. (2018) "Cognitive levels of the Tasks in Turkish Children Magazine: A Content Analysis", European Conference on Educational Research (ECER) 2018 , Bolzano, İtalya, (Eylül 2018) |
Çetin, M., Aktürk, A.A., Demircan, H.Ö. (2018) "STEM Öğretmen Eğitiminin Okul Öncesi Eğitime Yansımaları: Bir Durum Çalışması", V th International Eurasian Educational Research Congress, , (pp. 1251-1252), Antalya, Türkiye, (Haziran 2018) |
Aktürk, A.A., Demircan, H.Ö. (2018) "Okul Öncesi dönem resimli çocuk kitaplarında mühendislik öğeleri", 10. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, , (pp. 304), Türkiye, (Nisan 2018) |
Aktürk, A.A., Demircan, H.Ö. (2018) "Draw an Engineer: Engineers and engineering from preschool children’s viewpoint", 10. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, , (pp. 315), Türkiye, (Nisan 2018) |
Çetin, M., Demircan, H.Ö., Şenyurt, E., Aktürk, A.A. (2017) "STEM Teaching Intentions of Turkish Preschool Teachers", 69th OMEP World Assembly and Conference , (pp. 221), Opatija, Hırvatistan, (Haziran 2017) |
Şenyurt, E., Demircan, H.Ö., Çetin, M., Aktürk, A.A. (2017) "Okul Öncesi Öğretmenlerinin STEM (Fen, Teknoloji, Mühendislik, Matematik) Eğitimi Anlayışları", 5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi , Ankara, Türkiye, (Ekim 2017) |
Çelik, S.S., Aktürk, A.A. (2017) "Nurturing Creativity and Playfulness in Early Childhood Pre-service Teacher Education", 27th ICCP World Play Conference Researching Play-Challenges and Opportunities , (pp. 73), Vilnius, Litvanya, (Haziran 2017) |
Aktürk, A.A., Demircan, H.Ö. (2017) "Okul Öncesi Dönemde Sanatın STEM Disiplinleri ile Bütünleştirilmesine Yönelik Öğretmen Görüşleri", 5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi’nde sunulmuştur. , (pp. 445-446), Ankara, Türkiye, (Ekim 2017) |
Demircan, H.Ö., Aktürk, A.A., Çetin, M., Şenyurt, E. (2016) "MEB Okul Öncesi Eğitim Programı nın FeTeMM STEM EğitimiAçısından Analizi", III. International Eurasian Educational Research Congress , (pp. 828-829), Muğla, Türkiye, (Haziran 2016) |
Aktürk, A.A., Çetin, M., Demircan, H.Ö., Şenyurt, E. (2016) "0-8 Yaş Çocukları İçin Tasarlanan FeTeMM Etkinliklerinin Cinsiyet ve Tercih Edilme Durumuna Göre İncelenmesi", 11. Ulusal Okul Öncesi Eğitimi Öğrenci Kongresi , (pp. 79), Kastamonu, Türkiye, (Nisan 2016) |
Aktürk, A.A., Demircan, H.Ö. (2016) "An Investigation of Preschool Teachers Self efficacy Beliefs By Considering Some Demoraphics", VIII. International Congress of Educational Research , Çanakkale, Türkiye, (Mayıs 2016) |
Aktürk, A.A., Demircan, H.Ö. (2015) "Development of a Scale Based on Parents reports to measure sibling rivalry on preschool age children", European Conference on Educational Research (ECER) 2015 , Budapeşte, Macaristan, (Eylül 2015) |
Kayıt Yok |
Aktürk, A.A. (2023) "Özel Gereksinimli Çocuklar için Bilim Eğitimi", Kitap: Erken Çocuklukta Bilim Eğitimi, Türkiye : Nobel Akademik Yayıncılık |
Aktürk, A.A., Öztürk, S. (2023) "Erken Çocuklukta Bilim ve Mühendislik", Kitap: Erken Çocuklukta Bilim Eğitimi, Türkiye : Nobel Akademik Yayıncılık |
Aktürk, A.A. (2022) "Erken Çocukluk Dönemi STEM Eğitimine Dijital Teknolojiler Çerçevesinden Bakış", Kitap: Erken Çocukluk Döneminde Dijital Teknoloji - Uygulamalar, Araştırmalar ve Eğilimler, Ankara/Türkiye : Nobel Akademik Yayıncılık |
Aktürk, A.A. (2021) "GEMS PROGRAMI (Great Explorations in Math and Science - Matematik ve Fende Büyük Keşifler)", Kitap: Erken Çocukluk Döneminde Eğitim Yaklaşımları, Ankara/Türkiye : Eğiten Kitap Yayıncılık |
Aktürk, A.A. (2021) "Sanatın STEM ile Entegrasyonu: Uygulama Örnekleriyle Erken Çocukluk Eğitiminde STEAM Yaklaşımı", Kitap: Kastamonu Eğitim Araştırmaları Yıllığı (2021), Ankara/Türkiye : PEGEM AKADEMİ |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Dergi) Research on Preschool and Primary Education, 2022, Yayın Kurulu Üyeliği |
Kayıt Yok |
Üye, Council for Exceptional Children, 2023- |
Üye, Division for Early Childhood, 2023- |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I |
1 |
A Review of Studies on STEM and STEAM Education in Early Childhood
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD)
|
3 | 0 | 0 | 16 | 5 | 5 | 1 | 0 | 30 |
2 |
Turkish Early Childhood Education Curriculum from the Perspective of STEM Education: A Document Analysis
Journal of Turkish Science Education (TUSED)
|
4 | 0 | 0 | 14 | 2 | 0 | 0 | 0 | 20 |
3 |
Supporting Preschool Children's STEM Learning with Parent-Involved Early Engineering Education
Early Childhood Education Journal
|
5 | 0 | 0 | 6 | 0 | 1 | 0 | 0 | 12 |
4 |
Creativity in early childhood teacher education: beliefs and practices
International Journal of Early Years Education
|
3 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 5 |
5 |
Engineers and engineering through the eyes of preschoolers: A phenomenographic study of children's drawings
European Early Childhood Education Research Journal
|
1 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 |
6 |
Preschool Teachers’ Teacher-Child Communication Skills: The Role of Self-Efficacy Beliefs and Some Demographics
Journal of Education and Human Development
|
0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 3 |
(2021) "Uluslararası Bilimsel Yayın Teşvik Ödülü (UBYT)" |
(2016) "Uluslararası Bilimsel Yayın Teşvik Ödülü (UBYT)" |
(2011) "Eğitim Fakültesi Birinciliği" KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Hasibe Özlen Demircan
Orta Doğu Teknik Üniversitesi
|
2015 - 2022 | 18 |
Mustafa Çetin
Akdeniz Üniversitesi
|
2016 - 2024 | 9 |
Ezgi Şenyurt
Orta Doğu Teknik Üniversitesi
|
2016 - 2020 | 6 |
Müzeyyen Büşra Akman
-
|
2021 - 2024 | 4 |
Serap Sevimli Çelik
Orta Doğu Teknik Üniversitesi
|
2017 - 2023 | 2 |
Behiye Ubuz
Orta Doğu Teknik Üniversitesi
|
2018 | 1 |
Fatma Tütüncü
-
|
2021 | 1 |
Kübra Yıldız Şen
-
|
2021 | 1 |
Mehmet Hüseyin Titiz
-
|
2021 | 1 |
Nur Sevinç Şirin Sağdıç
-
|
2021 | 1 |
Sonnur Öztürk
-
|
2023 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78249 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 8598 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Temel Eğitim | 607 |
Anahtar Kelimeler | Okul Öncesi Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 5 | 12 | 65 | 70 | 0 | 15 | 165 | 100 | 80 | 30 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 465 . | 490 . | 483 . | 472 . | - | 515 . | 458 . | 517 . | 504 . | 108 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 327 . | 337 . | 286 . | 277 . | - | 314 . | 236 . | 271 . | 299 . | 50 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 92 . | 105 . | 61 . | 70 . | - | 76 . | 42 . | 52 . | 69 . | 10 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 41 . | 48 . | 33 . | 32 . | - | 43 . | 19 . | 27 . | 32 . | 5 . |
Toplam Yayın | 1 | 3 | 7 | 5 | 0 | 1 | 7 | 4 | 3 | 2 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 3 | 1 | 0 | 1 | 2 | 1 | 2 | 2 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 1 | 0 |
Toplam Bildiri | 1 | 3 | 4 | 4 | 0 | 0 | 3 | 2 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 2 | 1 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 1 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 1 | 2 | 4 | 4 | 0 | 0 | 3 | 2 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |