Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilimleri Eğitimi (Dr), 1995, 2000 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilimleri Eğitimi (Yl), 1991, 1995 |
Lisans, Türkiye, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 1987, 1991 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilimleri Eğitimi (Dr), 1995, 2000 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilimleri Eğitimi (Yl), 1991, 1995 |
Lisans, Türkiye, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 1987, 1991 |
Kayıt Yok |
İngilizce, ÜDS, 73, Bahar, 2008 |
Kayıt Yok |
[UAK] Fen Bilimleri ve Matematik Kimya Analitik Kimya |
[UAK] Fen Bilimleri ve Matematik Kimya Enerji |
[UAK] Eğitim Bilimleri Okul Öncesi Eğitimi Okul Öncesi Eğitimi |
2019-, Profesör, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Kimya, Türkiye |
2014-2019, Doçent, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Kimya, Türkiye |
2002-2014, Yardımcı Doçent, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
1995-2002, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2018-2020, Yönetim Kurulu Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2018-, Anabilim Dalı Başkanı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2015-2017, Fakülte Yönetim Kurulu Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2014-2020, Yönetim Kurulu Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2012-2015, Yönetim Kurulu Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2012-2013, Myo/Yüksekokul Müdürü, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2011-2013, Yönetim Kurulu Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2011-2019, Dekan Yardımcısı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2008-2011, Enstitü Müdür Yardımcısı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2004-, Bölüm Başkan Yardımcısı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2004-2010, Bölüm Başkan Yardımcısı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
Serap Bala, Yüksek Lisans, Anaokulunda Öz düzenleme Becerisinin Geliştirilmesinde Etkinliklerin Etkisinin İncelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Seren Öz, Yüksek Lisans, Okul öncesi dönemde uygulanan eko-okullar programının çocukların geri dönüşüm farkındalık düzeylerine etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Aykut Koyuncuoğlu, Yüksek Lisans, Okul öncesi öğretmenlerinin geleneksel oyun ve dijital oyun algılarının metaforlar yoluyla incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Tuğçe Saygılı Altıntaş, Yüksek Lisans, Okul öncesi dönemde bilgisayarsız kodlama etkinliklerinin dezavantajlı öğrencilerin problem çözme becerilerine etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Esra Coşkun, Yüksek Lisans, Sürdürülebilir çevre eğitimi için sıfır atık projesinin okul öncesi öğretmenlerin görüşlerine göre incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Alime Bedir, Yüksek Lisans, Yaratıcılık ve yaratıcı matematik eğitimi etkinlikleri eğitiminin okul öncesi öğretmenlerinin sınıfta uyguladıkları matematik etkinliklerine etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Nesrin Alınmaz, Yüksek Lisans, Okul öncesi öğretmenlerinin çevre okuryazarlığına ilişkin yeterliliklerinin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Semra Sak, Yüksek Lisans, Okul öncesi eğitimde bütünleştirilmiş Türkçe ve fen etkinliklerinin çocukların çevre algısına etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Çağatay Aydoğan, Yüksek Lisans, Okul Öncesi Öğretmenlerinin Yabancı Dil Eğitimine Yönelik Öz-yeterlik ve Tutumlarının İncelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Fatma Nur Demir, Yüksek Lisans, Okul öncesi programında uygulanan yapılandırılmış fen etkinliklerinin okul öncesi çocuklarının bilimsel süreç becerilerine etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Mehmet Kumru, Yüksek Lisans, Okulöncesi öğretmenlerinin demokratik kararlılıkları ile çocuk haklarına ilişkin tutumlarının incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Elif İçen Kükürt, Yüksek Lisans, Okul öncesi dönemde etkili çevre eğitimi için görsel sanat etkinliklerinin kullanımı, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman) |
Sevde Mıcık, Yüksek Lisans, Okul öncesi öğretmenlerinin bilimin doğası ve bilimsel sorgulamanın doğası hakkındaki görüşleri, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman) |
Mercan Cingi, Yüksek Lisans, Okul öncesi öğretmen adaylarının yabancı dil eğitimi ve yaşantı odaklı yabancı dil eğitimine ilişkin görüşleri, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman) |
Arefe Yurttaş, Doktora, Temel eğitimde disiplinlerarası yaklaşıma dayalı çevre eğitimi programının öğretmenlerin mesleki gelişimine etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman) |
Cihan Gülgün, Doktora, TÜBİTAK 4004 – doğa eğitimi ve bilim okulları destekleme programı projelerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi ve paydaş görüşlerinin belirlenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman) |
Ayyüce Öksüz, Yüksek Lisans, 4-6 yaş arasındaki çocuklarda öz düzenleme becerileri ile kaygı düzeyleri arasındaki ilişki, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman) |
Eda Güngör, Yüksek Lisans, Okul öncesi öğretmen adaylarının çevre etik tutumları ile sorumlu çevresel davranışları arasındaki ilişki, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Pınar Taç, Yüksek Lisans, Okul öncesi öğretmenlerinin öz-yeterlilikleri ile mesleki yeterliliklerinin karşılaştırılması, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Felek Avunç, Yüksek Lisans, Maddenin halleri ve ısı konusuyla ilgili fen bilgisi öğretmen adaylarının gösterim türleri arasında geçiş yapabilme durumlarının incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman) |
Ebru Ezberci Çevik, Doktora, Fen bilgisi öğretmen adaylarının yıldız konusundaki temellendirilmiş zihinsel modellerinin matematiksel algoritmalar yoluyla incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman) |
Arefe Yurttaş, Yüksek Lisans, Ortaokul öğrencilerinin genel çevre bilgisi düzeylerinin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2016, (Asıl Danışman) |
Cihan Gülgün, Yüksek Lisans, Sınıf öğretmenlerinin fen öğretimine yönelik tutumları ile öğrencilerinin fen başarıları arasındaki ilişkinin araştırılması (Sivas), Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Fen Bilgisi Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2014, (Asıl Danışman) |
Can Sercan Boz, Yüksek Lisans, Eğitim fakültesi fen bilgisi öğretmen adaylarının 'enerji kaynakları ve çevreye etkileri' konusundaki bilgi düzeylerinin araştırılması, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2014, (Asıl Danışman) |
Nihan Okuyucu, Yüksek Lisans, İlköğretim 8.sınıf öğrencilerinin enerji ve enerji kaynakları konusundaki bilgi düzeylerinin araştırılması, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2011, (Asıl Danışman) |
2021-2022, Okul Öncesi Eğitimde Çevre Eğitimi, Yüksek Lisans |
2021-2022, Eğitimde Etik, Yüksek Lisans |
2019-2020, Malzeme Karakterizasyon Teknikleri, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2017-2018, New Approaches in Renewable Energy and Environmental Technologies, Lisans |
2014-2015, Instrumental Analysis Technicues, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2013-2014, Genel Kimya-III, Lisans |
2013-2014, genel kimya I, Lisans |
2012-2013, Genel Kimya-III, Lisans |
2012-2013, genel kimya I, Lisans |
2011-2012, Yenilenebilir Enerji ve çevre Teknolojilerinde Yeni Yaklaşımlar, Yüksek Lisans |
2011-2012, Öğretimde Laboratuvar Etkinliklerinin Geliştirilmesi, Yüksek Lisans |
2011-2012, Yakıtlar ve Enerji, Lisans |
2011-2012, Yenilenebilir Enerji Kaynakları, Lisans |
2011-2012, Genel Kimya-III, Lisans |
2011-2012, genel kimya I, Lisans |
2010-2011, Yenilenebilir Enerji ve çevre Teknolojilerinde Yeni Yaklaşımlar, Yüksek Lisans |
2010-2011, Fen Bilgisi Eğitiminde Araştırma Yöntemleri, Yüksek Lisans |
2010-2011, Yakıtlar ve Enerji, Lisans |
2010-2011, Yenilenebilir Enerji Kaynakları, Lisans |
2010-2011, Analitik Kimya, Lisans |
2010-2011, Genel Kimya-III, Lisans |
2010-2011, genel kimya I, Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
ÇAĞLAR, A., Nihan, O., RECEPOĞLU, E. (2019) "INVESTIGATING PERCEPTIONS OF STUDENTS ABOUTRENEWABLE SOURCES", 2nd International Turkish World Engineering and Science Congress , (Aralık 2019) |
GÜNGÖR, E., ÇAĞLAR, A. (2019) "Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Çevre Bilgi Ölçeği, Çevre Duygu Ölçeği ve Çevre Davranış Ölçeğine İlişkin Görüşleri", 2. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİMKONGRESİ , (Aralık 2019) |
ÇAĞLAR, A., Gülgün, C., Yılmaz, A., Avan, Ç. (2019) "TÜBİTAK (4007) BİLİM ŞENLİĞİNDE GERÇEKLEŞTİRİLEN ROBOTİK UYGULAMALAR HAKKINDA ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ", 2. Uluslararası TürkDünyası Mühendislik ve Fen Bilimleri Kongresi , (Aralık 2019) |
ÇAĞLAR, A., AYDINLI, B. (2018) "”Anaokullarında Geri Dönüşüme İlişkin Beceri ve Tutumlar”", 2. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler kongresi , (Aralık 2018) |
KARATEKİN, K., SALMAN, M., ÇAĞLAR, A. (2018) "İlahiyat Fakültesi Öğrencilerinin Çevresel Değerleri", IV. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu. , (pp. 418-426), Bakü, Azerbaycan, (Aralık 2018) |
Yurttaş, A., ÇAĞLAR, A. (2018) "Ortaokul Öğrencilerinin Geri Dönüşüm Bilgi DüzeylerininÇeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi , (Aralık 2018) |
AYDINLI, B., ÇAĞLAR, A., PEKOL, S. (2018) "The Ecological Assessment of Derivative Industrial Forestry Product via Bio-Assay Test,", International Congress on Engineering And Life Science , (Ekim 2018) |
ÇAĞLAR, A., AYDINLI, B., PEKOL, S. (2018) "The Product Distribution of Various Chipboards via Thermochemical Treatments: Pyrolysis of Industrial Forestry Material", International Congress on Engineering And Life Science , (Ekim 2018) |
Boz, C.S., ÇAĞLAR, A., Gülgün, C., Yılmaz, A. (2017) "”FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENADAYLARININ GENEL AKADEMİK DÜZEYLERİ İLE ENERJİ KAYNAKLARI VE ÇEVREKONULARINDAKİ BİLGİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİLERİN İNCELENMESİ ”", 1. eğitim bilimleri ve sosyal bilimler sempozyumu , (Aralık 2017) |
Boz, C.S., ÇAĞLAR, A., Gülgün, C., Yılmaz, A. (2017) "”FEN BİLGİSİÖĞRENCİLERİNİN DEMOGRAFİK ÖZELLİKLERİ İLE ÇEVRE, ENERJİ VE ENERJİKAYNAKLARI KONULARINDAKİ BİLGİ DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİLERİNİNİNCELENMESİ”", 1. UluslararasıEğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Sempozyumu , (Aralık 2017) |
AYDINLI, B., ÇAĞLAR, A. (2017) "Bütünleştirilmiş Fen Eğitiminde Ekolojik Vatandaşlığa Bütünsel Bir Bakış", III. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu. TURKCESS 2017 , (Kasım 2017) |
Avan, Ç., Demir, E.S., AYDINLI, B., ÇAĞLAR, A. (2017) "FEN VE TEKNOLOJİ DERS KİTAPLARINDAKİ ETKİNLİKLERİN YAPILANDIRICI EĞİTİM ANLAYIŞINA GÖRE YENİDEN DÜZENLENMESİNİN KONUNUN KAVRANMASINDAKİ ETKİSİ", Uluslararası Taşköprü Pompeopolis Bilim Kültür Sanat Araştırmaları Sempozyumu , (Kasım 2017) |
ÇAĞLAR, A., Okuyucu, N., RECEPOĞLU, E., SALMAN, M., AYDINLI, B. (2017) "Türkiye’de öğrencilerin yenilenebilir enerji algılarının farklı değişkenler açısından incelenmesi", III. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu. TURKCESS 2017 , (Kasım 2017) |
Yılmaz, A., ÇAĞLAR, A., Gülgün, C. (2017) "7.Sınıf Öğrencilerine “Kuvvet Ve Enerji” Ünitesinin STEM Uygulamaları İle Öğretimi: Paraşüt, Su Jeti, Mancınık, Akıllı Perde Ve Hidrolik İş Makinesi (Kepçe) Yapalım Etkinliği", 6th International Conference ofStrategic Research inSocial Science and Education (ICoSReSSE) 2017 , (Mayıs 2017) |
Gülgün, C., Yılmaz, A., ÇAĞLAR, A. (2017) "Fen Bilimleri Dersinde Uygulanan STEM Etkinliklerinde Bulunması Gereken Nitelikler Hakkında Öğretmen Görüşleri", 6th International Conference ofStrategic Research inSocial Science and Education (ICoSReSSE) 2017 , (Mayıs 2017) |
Gülgün, C., ÇAĞLAR, A., Yılmaz, A. (2017) "Sınıf Öğretmenlerinin Fen Öğretimine Yönelik Tutumlarının Öğrencilerin Akademik Başarısına Etkisi", 6th International Conference ofStrategic Research inSocial Science and Education (ICoSReSSE) 2017 , (Mayıs 2017) |
ERTEMÜR, E., ARABACI, Z., KAŞ, C., ÇAĞLAR, A. (2016) "Psychotropic substance use in kastamonu Üniversity students", 2nd International Congress of Forensic Toxicology , (Mayıs 2016) |
ÇAĞLAR, A., AYDINLI, B., PEKOL, S. (2016) "Regeneration of Valuable Materials from Poultry Farm Wastes", 10th International Symposium on Agriculture and the Environment , (Mayıs 2016) |
PEKOL, S., Alboğa, Y., AYDINLI, B., ÇAĞLAR, A. (2016) "The attitudes on sustainable solid waste recycling for environmental education policy", 10th International Symposiumon Agriculture and the Environment , (Mayıs 2016) |
AYDINLI, B., Avan, Ç., PEKOL, S., ÇAĞLAR, A. (2016) "The ecological awareness imparted by civil foundation for sustainable environmen", 10th International Symposiumon Agriculture and the Environment , (Mayıs 2016) |
ÇAĞLAR, A., Hayta, N.O., RECEPOĞLU, E., AYDINLI, B. (2015) "An Analysis of Renewable Energy Perceptions of Secondary School Students", 14thInternational Conference on Clean Energy 2015 (ICCE 2015) , (Kasım 2015) |
ÇAĞLAR, A., Karacı, A., AYDINLI, B., PEKOL, S. (2015) "Promoting the Prediction of Thermochemical Conversion of Biomass into Industrial Pillar Productsvia Artificial Neural Network ANN", 14thInternational Conference on Clean Energy 2015 (ICCE 2015) , (Kasım 2015) |
AYDINLI, B., PEKOL, S., ÇAĞLAR, A. (2015) "The Perception and Literacy of Primary School Teacher on Ecological Issues", 14thInternational Conference on Clean Energy 2015 (ICCE 2015) , (Kasım 2015) |
PEKOL, S., AYDINLI, B., ÇAĞLAR, A. (2015) "The Importance of Allium Cepa Test on Environmental Issues", 14thInternational Conference on Clean Energy 2015 (ICCE 2015) , (Ekim 2015) |
ÇAĞLAR, A., AYDINLI, B. (2010) "The catalytic effects of potassium dichromate on the pyrolysis of polymeric mixtures Part I Hazelnut shell and polyethylene oxide and their blend cases", International Conference on Energy and Environment , (Eylül 2010) |
Bahattin, A., Atilla, Ç. (2010) "The catalytic effects of potassium dichromate on the pyrolysis of polymeric mixtures Part II Hazelnut shell and ultra high molecular weight polyethylene and their blend cases", International Conference on Energy and Environment , (Temmuz 2010) |
Bahattin, A., Atilla, Ç., Ebru, K., Sibel, K. (2010) "Fındık kabuğundan piroliz yöntemiyle aktif karbon eldesi ve atık sulardaki ağır metal iyonlarının adsorpsiyon ile giderimi", Fındık AR-GE Proje Pazarı Günleri , Türkiye, (Mayıs 2010) |
Atilla, Ç., Bahattin, A. (2008) "Fındık Kabuğu Çok Yüksek Molekül Ağırlıklı Polietilen ve Çeşitli Oranlardaki Karışımlarından Piroliz Yöntemiyle Sıvı Katı ve Gaz Ürünlerin Eldesi", AB Sürecinde I. Ulusal Sanayi ve Çevre Sempozyumu , Türkiye, (Kasım 2008) |
Kükürt, E.İ., ÇAĞLAR, A. (2022) "Okul Öncesi Dönem Çocuklarında Görsel Sanat etkinlikleri ile Çevre Eğitimi", : Eğiten Kitap 98Yayınevi, ISBN: 978-625-8420-67-8 |
Sak, S., ÇAĞLAR, A. (2023) "OKUL ÖNCESİ DÖNEMİ ÇOCUKLARININ ÇÖP KAVRAMINI ALGILAMA DÜZEYLERİNİN İLERİ-GERİ-AŞAĞI DÖNÜŞÜM BAĞLAMINDA İNCELENMESİ", Kitap: OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE ÇOK DİSİPLİNLİ ÇALIŞMALAR, Kastamonu/Türkiye : İKSAD YAYINEVİ, Bölüm Sayfaları: 23 / 42, ISBN: 978-625-367-363-5 |
ÇAĞLAR, A. (2023) "Sürdürülebilir Kalkınma Ekonomi ve Enerji İlişkisi", Kitap: Sürdürülebilirlik, Öncülleri, Ardılları ve Evrilmesi, Ankara/Türkiye : PEGEM AKADEMİ, Bölüm Sayfaları: 118 / 132, ISBN: 978-625-6357-80-8 |
Avunç, F., ÇAĞLAR, A. (2021) "FEN BİLGİSİ ÖĞRENCİLERİNİN GÖSTERİM TÜRLERİ ARASINDA GEÇİŞ YAPABİLME DURUMLARININ İNCELENMESİ", Kitap: AÇIK, UZAKTAN VE ÇEŞİTLİ DİSİPLİNLERLE EĞİTİM, Kastamonu/Türkiye : İKSAD yayınevi, Bölüm Sayfaları: 67 / 100, ISBN: 978-625-8061-34-5 |
YEŞİLÇİMEN, P., ÇAĞLAR, A. (2021) "OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN ÖZ-YETERLİK İNANÇ DÜZEYLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ", Kitap: EĞITIM BILIMLERI ALANINDA AKADEMIK ÇALIŞMALAR, Ankara/Türkiye : DUVAR KİTAPEVİ, Bölüm Sayfaları: 383 / 415, ISBN: 978-625-7502-70-2 |
Yurttaş, A., ÇAĞLAR, A. (2020) "Bilim İnsanıDr. Mustafa Eski’xxye ArmağanEğitime Adanmış Bir Ömür", Türkiye : Pegem, ISBN: 978-625-7228-51-0 |
ÇAĞLAR, A. (2006) "Genel Kimya", : Lisans Yayıncılık, |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Kitap) OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE ÇOK DİSİPLİNLİ ÇALIŞMALAR, 2023, Editör |
(Uluslararası - Dergi) Advances in Energy Research(ERi), 2023, Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Dergi) ACTA SCIENTIFIC AGRICULTURE, 2019, Yayın Kurulu Üyeliği, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Dergi) Advances in Energy Research ERi, 2018, Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Dergi) ACTA SCIENTIFIC AGRICULTURE, 2018, Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Alın Teri Sosyal Bililer Dergisi, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Kastamonu Eğitim dergisi, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Advances in Energy Research, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Energy Fuels, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Energy Exploration Exploitation, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Advances in Energy Research, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Turkish Journal of Agriculture, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) INTERNATIONAL JOURNAL OF HYDROGEN ENERGY, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Energy & Fuels, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Cumhuriyet International Journal of Education, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) kastamonu eğitim dergisi, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) ENERGY EXPLORATION & EXPLOITATION, 0 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) The Korean Journal of Chemical Engineering, 0 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Kastamonu Üniversitesi
|
2009 - 2018 | 23 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2012 - 2018 | 11 |
Adem Yılmaz
-
|
2017 - 2019 | 9 |
Cihan Gülgün
-
|
2017 - 2019 | 9 |
Arefe Yurttaş
-
|
2018 - 2022 | 7 |
Ayhan Demirbaş
Şırnak Üniversitesi
|
1997 - 2002 | 6 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2020 - 2024 | 5 |
Çağlar Atilla
-
|
1998 - 2010 | 5 |
Doğan Güllü
Kocaeli Üniversitesi
|
1997 - 2002 | 4 |
Fikret Akdeniz
Kafkas Üniversitesi
|
1997 - 2002 | 4 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2016 - 2023 | 3 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2016 - 2023 | 3 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2015 - 2019 | 3 |
Abdulkadir Karacı
Kastamonu Üniversitesi
|
2015 - 2017 | 3 |
Aydinli Bahattin
-
|
2008 - 2010 | 3 |
Çağrı Avan
-
|
2016 - 2019 | 3 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2017 - 2018 | 2 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2016 - 2017 | 2 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2019 - 2021 | 2 |
Ayhan Demirbaş
Karadeniz Technical University
(Turkey)
|
2000 - 2001 | 2 |
Can Sercan Boz
-
|
2017 | 2 |
Demirbaş Ayhan
-
|
1998 - 2001 | 2 |
Semra Sak
-
|
2023 - 2024 | 2 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2018 | 1 |
-
|
2024 | 1 |
-
|
2021 | 1 |
Erdoğan Hasdemir
Gazi Üniversitesi
|
2004 | 1 |
Serpil Pekdoğan
İnönü Üniversitesi
|
2020 | 1 |
Durali Mendil
Gaziosmanpaşa Üniversitesi
|
2004 | 1 |
Elif İçen Kükürt
-
|
2022 | 1 |
Sevde Kahyaoğlu
-
|
2024 | 1 |
Özgür Doğan Uluözlü
Gaziosmanpaşa Üniversitesi
|
2004 | 1 |
Alipasa Ayas
Karadeniz Technical University
(Turkey)
|
1996 | 1 |
Ayhan Demirbas
Karadeniz Technical University
(Turkey)
|
1996 | 1 |
Bülent Sahin
Karadeniz Technical University
(Turkey)
|
2000 | 1 |
Doǧan Güllü
Karadeniz Technical University
(Turkey)
|
2000 | 1 |
Fikret Akdeniz
Karadeniz Technical University
(Turkey)
|
2000 | 1 |
Selami Karslioglu
Karadeniz Technical University
(Turkey)
|
1996 | 1 |
Turan Özdemir
Karadeniz Technical University
(Turkey)
|
2000 | 1 |
Akdeniz Fikret
-
|
2001 | 1 |
Alaettin Yurttaş
-
|
2021 | 1 |
Azize Onur
-
|
2016 | 1 |
Engin Serdar Demir
-
|
2017 | 1 |
Fatma Özcan
-
|
2020 | 1 |
Felek Avunç
-
|
2021 | 1 |
Güllü Doğan
-
|
2001 | 1 |
Kahramaner Ebru
-
|
2010 | 1 |
Karaca Sibel
-
|
2010 | 1 |
Muhammet Salman
-
|
2016 | 1 |
Nihan Okuyucu
-
|
2017 | 1 |
Nihan Okuyucu Hayta
-
|
2015 | 1 |
Okuyucu Nihan
-
|
2019 | 1 |
Yunus Alboğa
-
|
2016 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78392 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9948 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Okul Öncesi Eğitimi | 401 |
Anahtar Kelimeler | Okul Öncesi Eğitimi, Çevre Kimyası, Enerji |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 20 | 110 | 159 | 100 | 50 | 70 | 125 | 115 | 95 | 30 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 452 . | 396 . | 389 . | 446 . | 491 . | 460 . | 503 . | 510 . | 515 . | 387 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 305 . | 239 . | 204 . | 247 . | 282 . | 260 . | 270 . | 259 . | 290 . | 218 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 66 . | 46 . | 29 . | 63 . | 64 . | 62 . | 54 . | 59 . | 63 . | 62 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 54 . | 36 . | 27 . | 47 . | 53 . | 46 . | 47 . | 49 . | 52 . | 51 . |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (3)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 4 | 6 | 13 | 6 | 4 | 3 | 5 | 2 | 3 | 2 |
Toplam Makale | 0 | 2 | 5 | 1 | 1 | 2 | 3 | 1 | 1 | 2 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 1 | 2 | 0 |
Toplam Bildiri | 4 | 4 | 8 | 5 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 3 | 0 | 1 | 2 | 3 | 1 | 1 | 2 |
Makale (Ulusal) | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 | 2 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 4 | 4 | 8 | 5 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |