img
Prof. Dr. Atila ÇAĞLAR

Prof. Dr. Atila ÇAĞLAR

  • Eğitim Fakültesi
  • Temel Eğitim
  • Okul Öncesi Eğitimi

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
88
Atıf
298
h-index
10
Proje
8
Scopus
Yayın
23
Atıf
792
h-index
15
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilimleri Eğitimi (Dr), 1995, 2000
Yüksek Lisans, Türkiye, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilimleri Eğitimi (Yl), 1991, 1995
Lisans, Türkiye, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 1987, 1991
Araştırma Alanları
Analitik Kimya, Enerji, Okul Öncesi Eğitimi
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilimleri Eğitimi (Dr), 1995, 2000
Yüksek Lisans, Türkiye, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilimleri Eğitimi (Yl), 1991, 1995
Lisans, Türkiye, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 1987, 1991
Kayıt Yok
İngilizce, ÜDS, 73, Bahar, 2008
Kayıt Yok
[UAK] Fen Bilimleri ve Matematik Kimya Analitik Kimya
[UAK] Fen Bilimleri ve Matematik Kimya Enerji
[UAK] Eğitim Bilimleri Okul Öncesi Eğitimi Okul Öncesi Eğitimi
2019-, Profesör, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Kimya, Türkiye
2014-2019, Doçent, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Kimya, Türkiye
2002-2014, Yardımcı Doçent, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
1995-2002, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi Bölümü, Türkiye
2018-2020, Yönetim Kurulu Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2018-, Anabilim Dalı Başkanı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2015-2017, Fakülte Yönetim Kurulu Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2014-2020, Yönetim Kurulu Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2012-2015, Yönetim Kurulu Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2012-2013, Myo/Yüksekokul Müdürü, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2011-2013, Yönetim Kurulu Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2011-2019, Dekan Yardımcısı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2008-2011, Enstitü Müdür Yardımcısı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2004-, Bölüm Başkan Yardımcısı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2004-2010, Bölüm Başkan Yardımcısı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Serap Bala, Yüksek Lisans, Anaokulunda Öz düzenleme Becerisinin Geliştirilmesinde Etkinliklerin Etkisinin İncelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Seren Öz, Yüksek Lisans, Okul öncesi dönemde uygulanan eko-okullar programının çocukların geri dönüşüm farkındalık düzeylerine etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Aykut Koyuncuoğlu, Yüksek Lisans, Okul öncesi öğretmenlerinin geleneksel oyun ve dijital oyun algılarının metaforlar yoluyla incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Tuğçe Saygılı Altıntaş, Yüksek Lisans, Okul öncesi dönemde bilgisayarsız kodlama etkinliklerinin dezavantajlı öğrencilerin problem çözme becerilerine etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Esra Coşkun, Yüksek Lisans, Sürdürülebilir çevre eğitimi için sıfır atık projesinin okul öncesi öğretmenlerin görüşlerine göre incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Alime Bedir, Yüksek Lisans, Yaratıcılık ve yaratıcı matematik eğitimi etkinlikleri eğitiminin okul öncesi öğretmenlerinin sınıfta uyguladıkları matematik etkinliklerine etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Nesrin Alınmaz, Yüksek Lisans, Okul öncesi öğretmenlerinin çevre okuryazarlığına ilişkin yeterliliklerinin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Semra Sak, Yüksek Lisans, Okul öncesi eğitimde bütünleştirilmiş Türkçe ve fen etkinliklerinin çocukların çevre algısına etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Çağatay Aydoğan, Yüksek Lisans, Okul Öncesi Öğretmenlerinin Yabancı Dil Eğitimine Yönelik Öz-yeterlik ve Tutumlarının İncelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Fatma Nur Demir, Yüksek Lisans, Okul öncesi programında uygulanan yapılandırılmış fen etkinliklerinin okul öncesi çocuklarının bilimsel süreç becerilerine etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman)
Mehmet Kumru, Yüksek Lisans, Okulöncesi öğretmenlerinin demokratik kararlılıkları ile çocuk haklarına ilişkin tutumlarının incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman)
Elif İçen Kükürt, Yüksek Lisans, Okul öncesi dönemde etkili çevre eğitimi için görsel sanat etkinliklerinin kullanımı, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman)
Sevde Mıcık, Yüksek Lisans, Okul öncesi öğretmenlerinin bilimin doğası ve bilimsel sorgulamanın doğası hakkındaki görüşleri, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman)
Mercan Cingi, Yüksek Lisans, Okul öncesi öğretmen adaylarının yabancı dil eğitimi ve yaşantı odaklı yabancı dil eğitimine ilişkin görüşleri, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman)
Arefe Yurttaş, Doktora, Temel eğitimde disiplinlerarası yaklaşıma dayalı çevre eğitimi programının öğretmenlerin mesleki gelişimine etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman)
Cihan Gülgün, Doktora, TÜBİTAK 4004 – doğa eğitimi ve bilim okulları destekleme programı projelerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi ve paydaş görüşlerinin belirlenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman)
Ayyüce Öksüz, Yüksek Lisans, 4-6 yaş arasındaki çocuklarda öz düzenleme becerileri ile kaygı düzeyleri arasındaki ilişki, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman)
Eda Güngör, Yüksek Lisans, Okul öncesi öğretmen adaylarının çevre etik tutumları ile sorumlu çevresel davranışları arasındaki ilişki, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
Pınar Taç, Yüksek Lisans, Okul öncesi öğretmenlerinin öz-yeterlilikleri ile mesleki yeterliliklerinin karşılaştırılması, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
Felek Avunç, Yüksek Lisans, Maddenin halleri ve ısı konusuyla ilgili fen bilgisi öğretmen adaylarının gösterim türleri arasında geçiş yapabilme durumlarının incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman)
Ebru Ezberci Çevik, Doktora, Fen bilgisi öğretmen adaylarının yıldız konusundaki temellendirilmiş zihinsel modellerinin matematiksel algoritmalar yoluyla incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman)
Arefe Yurttaş, Yüksek Lisans, Ortaokul öğrencilerinin genel çevre bilgisi düzeylerinin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2016, (Asıl Danışman)
Cihan Gülgün, Yüksek Lisans, Sınıf öğretmenlerinin fen öğretimine yönelik tutumları ile öğrencilerinin fen başarıları arasındaki ilişkinin araştırılması (Sivas), Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Fen Bilgisi Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2014, (Asıl Danışman)
Can Sercan Boz, Yüksek Lisans, Eğitim fakültesi fen bilgisi öğretmen adaylarının 'enerji kaynakları ve çevreye etkileri' konusundaki bilgi düzeylerinin araştırılması, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2014, (Asıl Danışman)
Nihan Okuyucu, Yüksek Lisans, İlköğretim 8.sınıf öğrencilerinin enerji ve enerji kaynakları konusundaki bilgi düzeylerinin araştırılması, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2011, (Asıl Danışman)
2021-2022, Okul Öncesi Eğitimde Çevre Eğitimi, Yüksek Lisans
2021-2022, Eğitimde Etik, Yüksek Lisans
2019-2020, Malzeme Karakterizasyon Teknikleri, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2017-2018, New Approaches in Renewable Energy and Environmental Technologies, Lisans
2014-2015, Instrumental Analysis Technicues, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2013-2014, Genel Kimya-III, Lisans
2013-2014, genel kimya I, Lisans
2012-2013, Genel Kimya-III, Lisans
2012-2013, genel kimya I, Lisans
2011-2012, Yenilenebilir Enerji ve çevre Teknolojilerinde Yeni Yaklaşımlar, Yüksek Lisans
2011-2012, Öğretimde Laboratuvar Etkinliklerinin Geliştirilmesi, Yüksek Lisans
2011-2012, Yakıtlar ve Enerji, Lisans
2011-2012, Yenilenebilir Enerji Kaynakları, Lisans
2011-2012, Genel Kimya-III, Lisans
2011-2012, genel kimya I, Lisans
2010-2011, Yenilenebilir Enerji ve çevre Teknolojilerinde Yeni Yaklaşımlar, Yüksek Lisans
2010-2011, Fen Bilgisi Eğitiminde Araştırma Yöntemleri, Yüksek Lisans
2010-2011, Yakıtlar ve Enerji, Lisans
2010-2011, Yenilenebilir Enerji Kaynakları, Lisans
2010-2011, Analitik Kimya, Lisans
2010-2011, Genel Kimya-III, Lisans
2010-2011, genel kimya I, Lisans
Kayıt Yok
Bütünleştirilmiş Fen, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik (FeTeMM) Eğitim Yaklaşımının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Mesleki Yeterlilik ve Hazırbulunuşluk Durumlarına Etkisinin Belirlenmesi 02 BAP Proje: Yürütücü , 2018-2019  
Öğretmen Adaylarının Nörobilişsel Tasarım Becerilerinin Üç Boyutlu (3B) Model Baskı Teknolojileri ile Geliştirilmesi ve Ürün Performansı BAP Proje: Araştırmacı , 2018-2019  
Günes destekli hidrotermal sıvılastırılma ile mikroalglerden yenilenebilir biyoyakıt üretimi TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Eğitmen , 2015-2016  
Beni Yukarı Çek BAP Proje: Yürütücü , 2013-2016  
Fen ve Teknoloji Ders Kitaplarında Yer Alan Gösterim Yöntemlerini Aralarındaki Geçişleri ve Bunların Öğrenciler Tarafından Kullanılabilme ve Algılanma Durumlarının İncelenmesi Diğer ulusal kamu veya özel kuruluşlar tarafından desteklenen bilimsel araştırma projeleri: Araştırmacı  
Biyokütle ve Plastik Karışımlarının Termokimyasal Dönüşüm İşlemi Ürün Karekterizasyonu ve Enerji Değerlerinin Araştırılması Diğer ulusal kamu veya özel kuruluşlar tarafından desteklenen bilimsel araştırma projeleri: Proje Koordinatörü  
Sarımsak Atıklarının Değerlendirilmesi proliz yöntemiyle sarımsak kabuk ve saplarının sıvı ürünlere dönüştürülmesi ve ürünlerin analizi Diğer ulusal kamu veya özel kuruluşlar tarafından desteklenen bilimsel araştırma projeleri: Araştırmacı  
Eğitim Fakültelerinde Uygulamalı Fen Bilgisi öğretiminde Laboratuar Kullanımına Yönelik Farklı Yaklaşımlar ve Bu Yaklaşımların Öğrenci Bilgi ve Becerilerine Etkisinin Araştırılması Diğer ulusal kamu veya özel kuruluşlar tarafından desteklenen bilimsel araştırma projeleri: Proje Koordinatörü  
Kayıt Yok
Kahyaoğlu, S., ERDAŞ-KARTAL, E., ÇAĞLAR, A. (2024) "Preschool Teachers’ Views on The Nature of Science and Nature of Scientific Inquiry", Giresun Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (0) [TR Dizin] Link  
Sak, S., ÇAĞLAR, A., ÖZTÜRK, B. (2024) "The Effectof Integrated Turkish and Science Activities in Pre-School Education on Children's Environmental Perception", Kastamonu Education Journal, (0) [TR Dizin] Link    
ERTEMÜR, E., ARABACI, Z., ÇAĞLAR, A. (2023) "The Importance of Demographic Characteristics of Substance Use Disorders of University Students", Gumushane University, (0) [TR Dizin] DOI   
ERDAŞ-KARTAL, E., Yurttaş, A., ÇAĞLAR, A. (2022) "Okul öncesi öğretmen adaylarının çevreye karşı tutumlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi", Temel Eğitim Dergisi, 1 (15) pp. 6-22 Link DOI  
Yurttaş, A., ERDAŞ-KARTAL, E., ÇAĞLAR, A. (2021) "Investigation of Environmental Related Course Gains at the First Level of Primary Education in Terms of Interdisciplinary Approach", Kastamonu Eğitim Dergisi, (0) [TR Dizin] Link    
GÜNGÖR, E., ÇAĞLAR, A. (2021) "OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇEVRE ETİK TUTUMLARI İLE SORUMLU ÇEVRESEL DAVRANIŞLARI ARASINDAKİ İLİŞKİ", INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES STUDIES JOURNAL, (0) Link  
Yurttaş, A., ERDAŞ-KARTAL, E., ÇAĞLAR, A., Yurttaş, A. (2021) "Temel Eğitimde Görev Yapan Öğretmenlerin Ekolojik Vatandaşlık Düzeylerinin İncelenmesi", SOCIAL SCIENCES STUDIES JOURNAL (SSS Journal), (0) Link  
Özcan, F., ÇAĞLAR, A., Pekdoğan, S. (2020) "4-6 Yaş Grubu Çocukların Sosyal Becerileri ve Teknoloji Kullanımları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", Kastamonu Eğitim, (0) [TR Dizin]   
Yurttaş, A., ÇAĞLAR, A., ERDAŞ-KARTAL, E. (2020) "Okul Öncesi ve Sınıf Öğretmenlerinin Disiplinlerarası Yaklaşımın Temel Eğitimde Kullanımına Yönelik Görüşleri", IBAD Journal of Social Sciences,, (0)   
Yurttaş, A., ÇAĞLAR, A. (2019) "The Attitudes of Governmental Officialin Terms of Sustainable Environment", International Electronic Journal of Environmental Education, 9 (2) pp. 142-156   
ÇAĞLAR, A., AYDINLI, B. (2018) "The pyrolysis of industrial alliaceous plant wastes: Illustration of process and characterization of products", Energy Exploration Exploitation, 36 (6) pp. 1692-1707 [SCI] Link DOI   
Yılmaz, A., Gülgün, C., ÇAĞLAR, A. (2017) "7. Sınıf Öğrencilerine “Kuvvet ve Enerji” Ünitesinin STEM Uygulamaları ile Öğretimi", Journal of Current Researches on Educational Studies, (0)  
AYDINLI, B., ÇAĞLAR, A., PEKOL, S., Karacı, A. (2017) "The prediction of potential energy and matter production from biomass pyrolysis with artificial neural network", Energy Exploration Exploitation, 35 (6) pp. 698-712 [SCI] DOI   
Gülgün, C., Yılmaz, A., ÇAĞLAR, A. (2017) "Fen bilimleri dersinde uygulanan STEM etkinliklerinde bulunması gereken nitelikler hakkında öğretmen görüşleri", Journal of Current Researches on Social Sciences, (0)  
ERTEMÜR, E., ARABACI, Z., KAŞ, C., ÇAĞLAR, A. (2017) "PSYCHOTROPIC SUBSTANCE USE IN KASTAMONU UNIVERSITY STUDENTS’", The Turkish Journal of Occupational /Environmental Medicine and Safety, 1 (1) pp. 133-133 Link  
Gülgün, C., ÇAĞLAR, A., Yılmaz, A. (2017) "Sınıf öğretmenlerinin fen öğretimine yönelik tutumlarının öğrencilerin akademik başarılarına etkisi", Journal of Current Researches on Educational Studies, (0)  
Karacı, A., ÇAĞLAR, A., AYDINLI, B., PEKOL, S. (2016) "The pyrolysis process verification of hydrogen rich gas H rG production by artificial neural network ANN", International Journal of Hydrogen Energy, 41 (8) pp. 4570-4578 [SCI] DOI   
Onur, A., ÇAĞLAR, A., Salman, M. (2016) "OKULÖNCESİ ÇOCUKLARDA ATIK KÂĞITLARIN DEĞERLENDİRİLMESİ VE ÇEVRE BİLİNCİNİN KAZANDIRILMASI", Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, (0)   
ÇAĞLAR, A. (2015) "INVESTIGATION OF THE PYROLYSIS PROCESSKINETICS OF BIOMASS BLENDS", Energy & Fuels, (0) [SSCI]  
ÇAĞLAR, A. (2015) "Unprecedented high defluoridation capacity of Al2O3 carboncomposite from tea waste Preparation Characterizationand Mechanism", Desalination and Water Treatment, (0) [SSCI]  
ÇAĞLAR, A. (2015) "8 SINIF ÖĞRENCİLERİN ELEMENT BİLEŞİK KARIŞIM KAVRAMLARINI ANLAMA DÜZEYLERİ KAVRAM YANILGILARI BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERNİN İN CELENMESİ", Kastamonu eğitim dergisi, (0)  
ÇAĞLAR, A. (2015) "Farklı Lisans Programlarındaki Öğretmen Adaylarının Hava Kirliliğine İlişkin Algılarının ve Duyarlılıklarının İncelenmesi", kastamonu eğitim dergisi, (0)  
ÇAĞLAR, A. (2015) "FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ARAŞTIRMA SORGULAMAYA DAYALI ÖĞRENME ALGILARININ SINIF SEVİYELERİNE GÖRE İNCELENMESİ", Kastamonu eğitim dergisi, (0)  
ÇAĞLAR, A. (2015) "FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇEVRE EĞİTİMİNE YÖNELİK DÜŞÜNCELERİNİN TESPİTİ", Kastamonu eğitim dergisi, (0)  
ÇAĞLAR, A. (2015) "ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ÇEVRESEL TUTUM LARININ DAVRANIŞ DUYGU DÜŞÜNCE VE EY LEMDE BULUNMAYA İSTEKLİLİK AÇISINDAN DE ĞERLENDİRİLMESİ", kastamonu eğitim dergisi, (0)  
ÇAĞLAR, A. (2015) "ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II DERSİNDE GERÇEKLEŞTİRİLEN MİKRO ÖĞRETİM UYGULAMALARININ KİMYA ÖĞRETMEN ADAYLARI TARAFINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ", kastamonu eğitim dergisi, (0)  
ÇAĞLAR, A. (2015) "PROBLEME DAYALI ÖĞRENME YÖNTEMİNİN KİMYASAL DENGE KONUSUNDAKİ BAŞARI TUTUM VE BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİNE ETKİSİ", kastamonu eğitim dergisi, (0)  
ÇAĞLAR, A. (2015) "The Effect of Diesel Price on Techno economic Evaluation of Hybrid Energy System in Saudi Arabia", ENERGY EXPLORATION & EXPLOITATION, (0) [SSCI]  
AYDINLI, B., ÇAĞLAR, A. (2013) "A degradation kinetic study on pyrolysis of three biomass samples and co pyrolysis of hazelnut shell and ultra high molecular weight polyethylene blends using a silver indicator", Energy Sources Part A-Recovery Utilization and Environmental Effects, 35 (10) pp. 900-908 [SCI Expanded] DOI   
AYDINLI, B., ÇAĞLAR, A. (2012) "The investigation of the effects of two different polymers and three catalysts on pyrolysis of hazelnut shell", FUEL PROCESSING TECHNOLOGY, 93 (1) pp. 1-7 [SCI Expanded] DOI   
PEKOL, S., ÇAĞLAR, A., AYDINLI, B. (2012) "The toxic and environmental evaluation of pyrolytic liquids by Allium cepa test", CHEMISTRY AND ECOLOGY, 28 (1) pp. 65-73 [SCI Expanded] DOI   
AYDINLI, B., ÇAĞLAR, A. (2010) "The Catalytic Effects of Potassium Dichromateon the Pyrolysis of Polymeric MixturesPart II Hazelnut Shell and Ultra high MolecularWeight Polyethylene and their Blend Cases", International Journal of Chemical, Molecular, Nuclear, Materials and Metallurgical Engineering, 4 (8) pp. 462-466 [SCI Expanded]  
AYDINLI, B., ÇAĞLAR, A. (2010) "The comparison of hazelnut shell co pyrolysis with polyethylene oxide and previous ultra high molecular weight polyethylene", JOURNAL OF ANALYTICAL AND APPLIED PYROLYSIS, 87 (87) pp. 263-268 [SCI Expanded] Link DOI   
ÇAĞLAR, A. (2009) "Inexpensive activated carbons for the removal of dyes from wastewater", Energy Education Science and Technology Part A: Energy Science and Research, 23 (2) pp. 119-133  
ÇAĞLAR, A., AYDINLI, B. (2009) "Isothermal co pyrolysis of hazelnut shell and ultra high molecular weight polyethylene The effect of temperature and composition on the amount of pyrolysis products", JOURNAL OF ANALYTICAL AND APPLIED PYROLYSIS, 86 (86) pp. 304-309 [SCI Expanded] Link DOI   
ÇAĞLAR, A. (2009) "Valorization of tea wastes by pyrolysis", ENERGY EDUCATION SCIENCE AND TECHNOLOGY PART A-ENERGY SCIENCE ANDRESEARCH, 23 (1) pp. 135-144 [SCI]   
ÇAĞLAR, A. (2007) "Biyokütlenin Katalitik Prolizi Biyokütlenin Yapısal Bileşiminin Sıvı Ürün Verimine Etkisi", Kastamonu Eğitim Dergisi, (15) pp. 651-660 [TR Dizin] Link   
Mendil, D., Uluözlü, Ö.D., Hasdemir, E., ÇAĞLAR, A. (2004) "Determination of Trace Elements on Some wild Edible Mushroom Samples from Kastamonu Turkey", FOOD CHEMISTRY, 88 (88) pp. 281-285 [SCI Expanded] Link DOI   
Akdeniz, F., ÇAĞLAR, A., Güllü, D. (2002) "Recent energy investigations on fossil and alternative nonfossil resources in Turkey", Energy Conversion and Management, 43 (4) pp. 575-589 [SCI Expanded] DOI   
Demirbaş, A., ÇAĞLAR, A. (2002) "Conversion of Cotton Cocoon Shell to Hydrogen Rich Gaseous Products by Pyrolysis", ENERGY CONVERSION AND MANAGEMENT, 43 (43) pp. 489-497 [SCI Expanded] Link DOI   
ÇAĞLAR, A., Demirbaş, A. (2002) "Hydrogen Rich Gas Mixture from Olive Husk Via Pyrolysis", ENERGY CONVERSION AND MANAGEMENT, 43 (43) pp. 109-117 [SCI Expanded] Link DOI   
Güllü, D., ÇAĞLAR, A., Akdeniz, F. (2002) "Recent energy studies and energy policies in Turkey", Energy Sources, 23 (6) pp. 495-510 [SSCI] DOI   
ÇAĞLAR, A., Demirbaş, A. (2001) "Hydrogen Rich Gaseous Products from Tea Waste by Pyrolysis", Energy Sources, 23 (8) pp. 739-746 [SCI] Link DOI   
ÇAĞLAR, A., Demirbaş, A. (2001) "Conversion of Cotton Cocoon Shell to Liquid Products by Supercritical Fluid Extraction and Low Pressure Pyrolysis in the Presence Alkalis", ENERGY CONVERSION AND MANAGEMENT, 42 (42) pp. 1095-1104 [SCI Expanded] Link DOI   
Ayhan, D., Fikret, A., Doğan, G., Atilla, Ç. (2001) "Energy policies and sustainable energy options of Turkey up to 2010", Energy, Education, Science and Technology, (7) pp. 19-36 [SCI] Link  
ÇAĞLAR, A. (2001) "Hydrogen from Solid Waste Materials", Energy, Education, Science and Technology, (6) pp. 211-220 [SCI] Link  
ÇAĞLAR, A., Demirbaş, A. (2000) "Conversion of cotton cocoon shell to liquid products by pyrolysis", Energy Conversion and Management, 41 (16) pp. 1749-1756 [SSCI] Link DOI   
Demirbaş, A., ÇAĞLAR, A., Güllü, D., Akdeniz, F. (2000) "Conversion of Olive Husk to Liquid Fuel by Pyrolysis and Catalytic Liquefaction", Energy Sources, 22 (7) pp. 631-639 [SSCI] Link DOI   
ÇAĞLAR, A. (2000) "Hydrogen As an Attractive Fuel in Future", Energy, Education, Science and Technology, (6) pp. 11-18 [SCI] Link  
Demirbaş, A., Özdemir, T., Sahin, B., Güllü, D., Akdeniz, F., ÇAĞLAR, A. (2000) "Upgrading of biomass materials as energy sources Liquefaction of mosses from Turkey", ENERGY SOURCES, 22 (5) pp. 403-408 [SCI] DOI   
Ayhan, D., Atilla, Ç. (1998) "Catalytic Steam Reforming of Biomass and Heavy Residues to Hydrogen", Energy, Education, Science and Technology, (1) pp. 145-152 [SCI] Link  
Demirbaş, A., Güllü, D., ÇAĞLAR, A., Akdeniz, F. (1997) "Estimation of Calorific Values of Fuels from Lignocellulosics", Energy Sources, 19 (8) pp. 765-770 [SCI] Link DOI   
Demirbas, A., ÇAĞLAR, A., Ayas, A., Karslioglu, S. (1996) "Supercritical and catalytic fluid extractions of tea wastes", FUEL SCIENCE & TECHNOLOGY INTERNATIONAL, 14 (3) pp. 395-404 [SCI] DOI   
ÇAĞLAR, A., Nihan, O., RECEPOĞLU, E. (2019) "INVESTIGATING PERCEPTIONS OF STUDENTS ABOUTRENEWABLE SOURCES", 2nd International Turkish World Engineering and Science Congress , (Aralık 2019
GÜNGÖR, E., ÇAĞLAR, A. (2019) "Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Çevre Bilgi Ölçeği, Çevre Duygu Ölçeği ve Çevre Davranış Ölçeğine İlişkin Görüşleri", 2. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİMKONGRESİ , (Aralık 2019
ÇAĞLAR, A., Gülgün, C., Yılmaz, A., Avan, Ç. (2019) "TÜBİTAK (4007) BİLİM ŞENLİĞİNDE GERÇEKLEŞTİRİLEN ROBOTİK UYGULAMALAR HAKKINDA ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ", 2. Uluslararası TürkDünyası Mühendislik ve Fen Bilimleri Kongresi , (Aralık 2019
ÇAĞLAR, A., AYDINLI, B. (2018) "”Anaokullarında Geri Dönüşüme İlişkin Beceri ve Tutumlar”", 2. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler kongresi , (Aralık 2018
KARATEKİN, K., SALMAN, M., ÇAĞLAR, A. (2018) "İlahiyat Fakültesi Öğrencilerinin Çevresel Değerleri", IV. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu. , (pp. 418-426), Bakü, Azerbaycan, (Aralık 2018
Yurttaş, A., ÇAĞLAR, A. (2018) "Ortaokul Öğrencilerinin Geri Dönüşüm Bilgi DüzeylerininÇeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi , (Aralık 2018
AYDINLI, B., ÇAĞLAR, A., PEKOL, S. (2018) "The Ecological Assessment of Derivative Industrial Forestry Product via Bio-Assay Test,", International Congress on Engineering And Life Science , (Ekim 2018
ÇAĞLAR, A., AYDINLI, B., PEKOL, S. (2018) "The Product Distribution of Various Chipboards via Thermochemical Treatments: Pyrolysis of Industrial Forestry Material", International Congress on Engineering And Life Science , (Ekim 2018
Boz, C.S., ÇAĞLAR, A., Gülgün, C., Yılmaz, A. (2017) "”FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENADAYLARININ GENEL AKADEMİK DÜZEYLERİ İLE ENERJİ KAYNAKLARI VE ÇEVREKONULARINDAKİ BİLGİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİLERİN İNCELENMESİ ”", 1. eğitim bilimleri ve sosyal bilimler sempozyumu , (Aralık 2017
Boz, C.S., ÇAĞLAR, A., Gülgün, C., Yılmaz, A. (2017) "”FEN BİLGİSİÖĞRENCİLERİNİN DEMOGRAFİK ÖZELLİKLERİ İLE ÇEVRE, ENERJİ VE ENERJİKAYNAKLARI KONULARINDAKİ BİLGİ DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİLERİNİNİNCELENMESİ”", 1. UluslararasıEğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Sempozyumu , (Aralık 2017
AYDINLI, B., ÇAĞLAR, A. (2017) "Bütünleştirilmiş Fen Eğitiminde Ekolojik Vatandaşlığa Bütünsel Bir Bakış", III. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu. TURKCESS 2017 , (Kasım 2017
Avan, Ç., Demir, E.S., AYDINLI, B., ÇAĞLAR, A. (2017) "FEN VE TEKNOLOJİ DERS KİTAPLARINDAKİ ETKİNLİKLERİN YAPILANDIRICI EĞİTİM ANLAYIŞINA GÖRE YENİDEN DÜZENLENMESİNİN KONUNUN KAVRANMASINDAKİ ETKİSİ", Uluslararası Taşköprü Pompeopolis Bilim Kültür Sanat Araştırmaları Sempozyumu , (Kasım 2017
ÇAĞLAR, A., Okuyucu, N., RECEPOĞLU, E., SALMAN, M., AYDINLI, B. (2017) "Türkiye’de öğrencilerin yenilenebilir enerji algılarının farklı değişkenler açısından incelenmesi", III. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu. TURKCESS 2017 , (Kasım 2017
Yılmaz, A., ÇAĞLAR, A., Gülgün, C. (2017) "7.Sınıf Öğrencilerine “Kuvvet Ve Enerji” Ünitesinin STEM Uygulamaları İle Öğretimi: Paraşüt, Su Jeti, Mancınık, Akıllı Perde Ve Hidrolik İş Makinesi (Kepçe) Yapalım Etkinliği", 6th International Conference ofStrategic Research inSocial Science and Education (ICoSReSSE) 2017 , (Mayıs 2017
Gülgün, C., Yılmaz, A., ÇAĞLAR, A. (2017) "Fen Bilimleri Dersinde Uygulanan STEM Etkinliklerinde Bulunması Gereken Nitelikler Hakkında Öğretmen Görüşleri", 6th International Conference ofStrategic Research inSocial Science and Education (ICoSReSSE) 2017 , (Mayıs 2017
Gülgün, C., ÇAĞLAR, A., Yılmaz, A. (2017) "Sınıf Öğretmenlerinin Fen Öğretimine Yönelik Tutumlarının Öğrencilerin Akademik Başarısına Etkisi", 6th International Conference ofStrategic Research inSocial Science and Education (ICoSReSSE) 2017 , (Mayıs 2017
ERTEMÜR, E., ARABACI, Z., KAŞ, C., ÇAĞLAR, A. (2016) "Psychotropic substance use in kastamonu Üniversity students", 2nd International Congress of Forensic Toxicology , (Mayıs 2016
ÇAĞLAR, A., AYDINLI, B., PEKOL, S. (2016) "Regeneration of Valuable Materials from Poultry Farm Wastes", 10th International Symposium on Agriculture and the Environment , (Mayıs 2016
PEKOL, S., Alboğa, Y., AYDINLI, B., ÇAĞLAR, A. (2016) "The attitudes on sustainable solid waste recycling for environmental education policy", 10th International Symposiumon Agriculture and the Environment , (Mayıs 2016
AYDINLI, B., Avan, Ç., PEKOL, S., ÇAĞLAR, A. (2016) "The ecological awareness imparted by civil foundation for sustainable environmen", 10th International Symposiumon Agriculture and the Environment , (Mayıs 2016
ÇAĞLAR, A., Hayta, N.O., RECEPOĞLU, E., AYDINLI, B. (2015) "An Analysis of Renewable Energy Perceptions of Secondary School Students", 14thInternational Conference on Clean Energy 2015 (ICCE 2015) , (Kasım 2015
ÇAĞLAR, A., Karacı, A., AYDINLI, B., PEKOL, S. (2015) "Promoting the Prediction of Thermochemical Conversion of Biomass into Industrial Pillar Productsvia Artificial Neural Network ANN", 14thInternational Conference on Clean Energy 2015 (ICCE 2015) , (Kasım 2015
AYDINLI, B., PEKOL, S., ÇAĞLAR, A. (2015) "The Perception and Literacy of Primary School Teacher on Ecological Issues", 14thInternational Conference on Clean Energy 2015 (ICCE 2015) , (Kasım 2015
PEKOL, S., AYDINLI, B., ÇAĞLAR, A. (2015) "The Importance of Allium Cepa Test on Environmental Issues", 14thInternational Conference on Clean Energy 2015 (ICCE 2015) , (Ekim 2015
ÇAĞLAR, A., AYDINLI, B. (2010) "The catalytic effects of potassium dichromate on the pyrolysis of polymeric mixtures Part I Hazelnut shell and polyethylene oxide and their blend cases", International Conference on Energy and Environment , (Eylül 2010
Bahattin, A., Atilla, Ç. (2010) "The catalytic effects of potassium dichromate on the pyrolysis of polymeric mixtures Part II Hazelnut shell and ultra high molecular weight polyethylene and their blend cases", International Conference on Energy and Environment , (Temmuz 2010
Bahattin, A., Atilla, Ç., Ebru, K., Sibel, K. (2010) "Fındık kabuğundan piroliz yöntemiyle aktif karbon eldesi ve atık sulardaki ağır metal iyonlarının adsorpsiyon ile giderimi", Fındık AR-GE Proje Pazarı Günleri , Türkiye, (Mayıs 2010
Atilla, Ç., Bahattin, A. (2008) "Fındık Kabuğu Çok Yüksek Molekül Ağırlıklı Polietilen ve Çeşitli Oranlardaki Karışımlarından Piroliz Yöntemiyle Sıvı Katı ve Gaz Ürünlerin Eldesi", AB Sürecinde I. Ulusal Sanayi ve Çevre Sempozyumu , Türkiye, (Kasım 2008
Kükürt, E.İ., ÇAĞLAR, A. (2022) "Okul Öncesi Dönem Çocuklarında Görsel Sanat etkinlikleri ile Çevre Eğitimi", : Eğiten Kitap 98Yayınevi, ISBN: 978-625-8420-67-8 
Sak, S., ÇAĞLAR, A. (2023) "OKUL ÖNCESİ DÖNEMİ ÇOCUKLARININ ÇÖP KAVRAMINI ALGILAMA DÜZEYLERİNİN İLERİ-GERİ-AŞAĞI DÖNÜŞÜM BAĞLAMINDA İNCELENMESİ", Kitap: OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE ÇOK DİSİPLİNLİ ÇALIŞMALAR, Kastamonu/Türkiye : İKSAD YAYINEVİ, Bölüm Sayfaları: 23 / 42, ISBN: 978-625-367-363-5 
ÇAĞLAR, A. (2023) "Sürdürülebilir Kalkınma Ekonomi ve Enerji İlişkisi", Kitap: Sürdürülebilirlik, Öncülleri, Ardılları ve Evrilmesi, Ankara/Türkiye : PEGEM AKADEMİ, Bölüm Sayfaları: 118 / 132, ISBN: 978-625-6357-80-8 
Avunç, F., ÇAĞLAR, A. (2021) "FEN BİLGİSİ ÖĞRENCİLERİNİN GÖSTERİM TÜRLERİ ARASINDA GEÇİŞ YAPABİLME DURUMLARININ İNCELENMESİ", Kitap: AÇIK, UZAKTAN VE ÇEŞİTLİ DİSİPLİNLERLE EĞİTİM, Kastamonu/Türkiye : İKSAD yayınevi, Bölüm Sayfaları: 67 / 100, ISBN: 978-625-8061-34-5 
YEŞİLÇİMEN, P., ÇAĞLAR, A. (2021) "OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN ÖZ-YETERLİK İNANÇ DÜZEYLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ", Kitap: EĞITIM BILIMLERI ALANINDA AKADEMIK ÇALIŞMALAR, Ankara/Türkiye : DUVAR KİTAPEVİ, Bölüm Sayfaları: 383 / 415, ISBN: 978-625-7502-70-2 
Yurttaş, A., ÇAĞLAR, A. (2020) "Bilim İnsanıDr. Mustafa Eski’xxye ArmağanEğitime Adanmış Bir Ömür", Türkiye : Pegem, ISBN: 978-625-7228-51-0 
ÇAĞLAR, A. (2006) "Genel Kimya", : Lisans Yayıncılık,  
Kayıt Yok
(Uluslararası - Kitap) OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE ÇOK DİSİPLİNLİ ÇALIŞMALAR, 2023, Editör
(Uluslararası - Dergi) Advances in Energy Research(ERi), 2023, Editör, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) ACTA SCIENTIFIC AGRICULTURE, 2019, Yayın Kurulu Üyeliği, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) Advances in Energy Research ERi, 2018, Editör, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) ACTA SCIENTIFIC AGRICULTURE, 2018, Editör, Yayın Sayısı:1
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Alın Teri Sosyal Bililer Dergisi, 2017
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Kastamonu Eğitim dergisi, 2017
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 2017
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Advances in Energy Research, 2017
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Energy Fuels, 2017
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Energy Exploration Exploitation, 2017
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Advances in Energy Research, 2016
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Turkish Journal of Agriculture, 2016
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) INTERNATIONAL JOURNAL OF HYDROGEN ENERGY, 2016
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2016
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Energy & Fuels, 2016
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Cumhuriyet International Journal of Education, 2016
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) kastamonu eğitim dergisi, 2016
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) ENERGY EXPLORATION & EXPLOITATION, 0
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) The Korean Journal of Chemical Engineering, 0
Kayıt Yok
Atıflar
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: Diğer Uluslararası, F: TR Dizin, G: Uluslararası Kitap, H: Ulusal Kitap, I: Diğer Ulusal, J: Toplam
Sıra Yayın A B C D E F G H I J
1 Estimation of Calorific Values of Fuels from Lignocellulosics 52 0 0 1 3 0 4 0 0 60
2 Determination of Trace Elements on Some wild Edible Mushroom Samples from Kastamonu Turkey 27 0 0 8 3 0 2 0 0 40
3 The pyrolysis process verification of hydrogen rich gas H rG production by artificial neural network ANN 29 0 0 0 3 0 2 0 0 34
4 The prediction of potential energy and matter production from biomass pyrolysis with artificial neural network 19 0 0 2 2 0 0 0 0 23
5 Hydrogen Rich Gas Mixture from Olive Husk Via Pyrolysis 12 0 0 0 3 0 4 0 0 19
6 Conversion of Cotton Cocoon Shell to Hydrogen Rich Gaseous Products by Pyrolysis 14 0 0 1 0 0 3 0 0 18
7 Conversion of Cotton Cocoon Shell to Liquid Products by Supercritical Fluid Extraction and Low Pressure Pyrolysis in the Presence Alkalis 8 0 0 0 0 0 7 0 0 15
8 Isothermal co pyrolysis of hazelnut shell and ultra high molecular weight polyethylene The effect of temperature and composition on the amount of pyrolysis products 15 0 0 0 0 0 0 0 0 15
9 Conversion of cotton cocoon shell to liquid products by pyrolysis 10 0 0 0 0 0 3 0 0 13
10 Recent energy investigations on fossil and alternative nonfossil resources in Turkey 8 0 0 3 0 0 2 0 0 13
11 Conversion of Olive Husk to Liquid Fuel by Pyrolysis and Catalytic Liquefaction 9 0 0 0 0 0 1 0 0 10
12 The investigation of the effects of two different polymers and three catalysts on pyrolysis of hazelnut shell 5 0 0 3 0 0 0 0 0 8
13 Hydrogen Rich Gaseous Products from Tea Waste by Pyrolysis 4 0 0 1 0 0 0 0 0 5
14 The comparison of hazelnut shell co pyrolysis with polyethylene oxide and previous ultra high molecular weight polyethylene 4 0 0 1 0 0 0 0 0 5
15 The toxic and environmental evaluation of pyrolytic liquids by Allium cepa test 1 0 0 2 0 0 0 0 0 3
16 Catalytic Steam Reforming of Biomass and Heavy Residues to Hydrogen 1 0 0 0 0 0 1 0 0 2
17 ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ÇEVRESEL TUTUM LARININ DAVRANIŞ DUYGU DÜŞÜNCE VE EY LEMDE BULUNMAYA İSTEKLİLİK AÇISINDAN DE ĞERLENDİRİLMESİ 0 0 0 0 0 0 2 0 0 2
18 Recent energy studies and energy policies in Turkey 1 0 0 0 0 0 1 0 0 2
19 Upgrading of biomass materials as energy sources Liquefaction of mosses from Turkey 1 0 0 0 0 0 1 0 0 2
20 Valorization of tea wastes by pyrolysis 2 0 0 0 0 0 0 0 0 2
21 A degradation kinetic study on pyrolysis of three biomass samples and co pyrolysis of hazelnut shell and ultra high molecular weight polyethylene blends using a silver indicator 1 0 0 0 0 0 0 0 0 1
22 Energy policies and sustainable energy options of Turkey up to 2010 1 0 0 0 0 0 0 0 0 1
23 FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇEVRE EĞİTİMİNE YÖNELİK DÜŞÜNCELERİNİN TESPİTİ 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1
24 Hydrogen As an Attractive Fuel in Future 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1
25 PSYCHOTROPIC SUBSTANCE USE IN KASTAMONU UNIVERSITY STUDENTS’ 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1
26 The catalytic effects of potassium dichromate on the pyrolysis of polymeric mixtures Part I Hazelnut shell and polyethylene oxide and their blend cases 1 0 0 0 0 0 0 0 0 1
27 The pyrolysis of industrial alliaceous plant wastes: Illustration of process and characterization of products 1 0 0 0 0 0 0 0 0 1
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Kastamonu Üniversitesi
2009 - 2018 23
Kastamonu Üniversitesi
2012 - 2018 11
Adem Yılmaz
-
2017 - 2019 9
Cihan Gülgün
-
2017 - 2019 9
Arefe Yurttaş
-
2018 - 2022 7
Ayhan Demirbaş
Şırnak Üniversitesi
1997 - 2002 6
Kastamonu Üniversitesi
2020 - 2024 5
Çağlar Atilla
-
1998 - 2010 5
Doğan Güllü
Kocaeli Üniversitesi
1997 - 2002 4
Fikret Akdeniz
Kafkas Üniversitesi
1997 - 2002 4
Kastamonu Üniversitesi
2016 - 2023 3
Kastamonu Üniversitesi
2016 - 2023 3
Kastamonu Üniversitesi
2015 - 2019 3
Abdulkadir Karacı
Kastamonu Üniversitesi
2015 - 2017 3
Aydinli Bahattin
-
2008 - 2010 3
Çağrı Avan
-
2016 - 2019 3
Kastamonu Üniversitesi
2017 - 2018 2
Kastamonu Üniversitesi
2016 - 2017 2
Kastamonu Üniversitesi
2019 - 2021 2
Ayhan Demirbaş
Karadeniz Technical University (Turkey)
2000 - 2001 2
Can Sercan Boz
-
2017 2
Demirbaş Ayhan
-
1998 - 2001 2
Semra Sak
-
2023 - 2024 2
Kastamonu Üniversitesi
2018 1
-
2024 1
-
2021 1
Erdoğan Hasdemir
Gazi Üniversitesi
2004 1
Serpil Pekdoğan
İnönü Üniversitesi
2020 1
Durali Mendil
Gaziosmanpaşa Üniversitesi
2004 1
Elif İçen Kükürt
-
2022 1
Sevde Kahyaoğlu
-
2024 1
Özgür Doğan Uluözlü
Gaziosmanpaşa Üniversitesi
2004 1
Alipasa Ayas
Karadeniz Technical University (Turkey)
1996 1
Ayhan Demirbas
Karadeniz Technical University (Turkey)
1996 1
Bülent Sahin
Karadeniz Technical University (Turkey)
2000 1
Doǧan Güllü
Karadeniz Technical University (Turkey)
2000 1
Fikret Akdeniz
Karadeniz Technical University (Turkey)
2000 1
Selami Karslioglu
Karadeniz Technical University (Turkey)
1996 1
Turan Özdemir
Karadeniz Technical University (Turkey)
2000 1
Akdeniz Fikret
-
2001 1
Alaettin Yurttaş
-
2021 1
Azize Onur
-
2016 1
Engin Serdar Demir
-
2017 1
Fatma Özcan
-
2020 1
Felek Avunç
-
2021 1
Güllü Doğan
-
2001 1
Kahramaner Ebru
-
2010 1
Karaca Sibel
-
2010 1
Muhammet Salman
-
2016 1
Nihan Okuyucu
-
2017 1
Nihan Okuyucu Hayta
-
2015 1
Okuyucu Nihan
-
2019 1
Yunus Alboğa
-
2016 1
2024 için Puan Bazlı Sıralamalar
Sıra (Araştırma Alanı İçinde)
387.
78392 araştırmacı içinde
Sıra (Temel Alan İçinde)
218.
9948 araştırmacı içinde
Sıra (Bilim Alanı İçinde)
62.
401 araştırmacı içinde
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78392
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 9948
YÖKSİS Bilim Alanı Okul Öncesi Eğitimi 401
Anahtar Kelimeler Okul Öncesi Eğitimi, Çevre Kimyası, Enerji
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 20 110 159 100 50 70 125 115 95 30
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) 452 . 396 . 389 . 446 . 491 . 460 . 503 . 510 . 515 . 387 .
Sıra (Temel Alan İçinde) 305 . 239 . 204 . 247 . 282 . 260 . 270 . 259 . 290 . 218 .
Sıra (Bilim Alanı İçinde) 66 . 46 . 29 . 63 . 64 . 62 . 54 . 59 . 63 . 62 .
Sıra (Anahtar Kelime (1)) 54 . 36 . 27 . 47 . 53 . 46 . 47 . 49 . 52 . 51 .
Sıra (Anahtar Kelime (2)) - - - - - - - - - -
Sıra (Anahtar Kelime (3)) - - - - - - - - - -
Toplam Yayın 4 6 13 6 4 3 5 2 3 2
Toplam Makale 0 2 5 1 1 2 3 1 1 2
Toplam Kitap 0 0 0 0 0 1 2 1 2 0
Toplam Bildiri 4 4 8 5 3 0 0 0 0 0
Makale (SCI) 0 1 1 1 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 0 0 3 0 1 2 3 1 1 2
Makale (Ulusal) 0 1 1 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 0 0 0 1 2 0 2 0
Bildiri (Uluslararası) 4 4 8 5 3 0 0 0 0 0
Bildiri (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri