Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Öğretmenliği (Dr), 2005, 2010 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik (Yl) (Tezli), 2000, 2004 |
Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Fen Fakültesi, Matematik Bölümü, 1996, 2000 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Öğretmenliği (Dr), 2005, 2010 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik (Yl) (Tezli), 2000, 2004 |
Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Fen Fakültesi, Matematik Bölümü, 1996, 2000 |
Kayıt Yok |
Almanca, KPDS, 88, Güz, 2009 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri İlköğretim Matematik Eğitimi İlköğretim Matematik Eğitimi |
2021-, Profesör, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2016-, Doçent, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Alan Eğitimi, Türkiye |
2012-2016, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2019-, Myo/Yüksekokul Müdürü, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2014-, Arş. Uyg. Merkezi Müdür Yardımcısı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
Feyza Çinar, Yüksek Lisans, 7. ve 8. sınıf öğrencilerinin işlemsel ve ölçümsel tahmin becerileri ile öz yeterlik algıları arasındaki ilişkinin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Yunus Gürbüz, Yüksek Lisans, Üniversiteye giriş sınavları limit-süreklilik, türev, integral sorularının MATH Taksonomisine göre analizi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman) |
Müberra Baltacı, Yüksek Lisans, Türkiye ve Singapur matematik ders kitaplarının PISA Matematik Yeterlik Ölçeğine göre karşılaştırmalı analizi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman) |
Semahat İncikabı, Doktora, Matematiksel modelleme etkinliklerinin ilköğretim matematik öğretmen adaylarının matematiksel modelleme yeterliklerine ve öğretim deneyimlerine yansımalarının araştırılması, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman) |
Samet Korkmaz, Doktora, Teknoloji destekli argümantasyon tabanlı öğretimin öğretmen adaylarının teknolojik pedagojik alan bilgisi öz değerlendirmelerine ve kavramsal anlayışlarına etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman) |
Damla Ceren Bakırcı, Yüksek Lisans, Ortaöğretim matematik ders kitaplarında matematiksel değerler ve matematik eğitimi değerleri, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman) |
Gökhan Er, Yüksek Lisans, Matematik Eğitimi Alanında Yazılan Lisansüstü Deneysel Tezlerin İncelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Sema Üner, Yüksek Lisans, Dıenes'in öğrenme teorisine göre yapılandırılmış etkinliklerin öğrenci başarısına etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Mahiye Yapıcıoğlu Ulaş, Yüksek Lisans, Fen ve matematik öğretmen adaylarının türev konusundaki kavram yapılarının repertuar çizelge tekniği ile incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Levent Karabıyıkoğlu, Yüksek Lisans, 4+4+4 sisteminde ilk kez 5. sınıf derslerine giren matematik öğretmenlerinin süreç hakkındaki görüşleri, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman) |
Raşit Güzel, Yüksek Lisans, Eşitsizlikler konusunun öğretiminde problem kurma yaklaşımının akademik başarıya etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2017, (Asıl Danışman) |
Sebahattin Çetinkaya, Yüksek Lisans, 7E öğrenme halkası modelinin çarpanlar ve katlar konusunun öğretiminde akademik başarıya ve öğrenmenin kalıcılığına etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2016, (Asıl Danışman) |
Semahat İncikabı, Yüksek Lisans, Ortaokul matematik ders kitaplarının farklı temsilleri kullanım biçimlerinin araştırılması, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2016, (Asıl Danışman) |
2022-2023, ANALİTİK GEOMETRİ, Lisans |
2022-2023, OLASILIK, Lisans |
2022-2023, MATEMATİK SINIFLARINDA İLETİŞİM, Lisans |
2022-2023, MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE ETKİNLİK GELİŞTİRME, Lisans |
2022-2023, EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Yüksek Lisans |
2021-2022, EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Yüksek Lisans |
2021-2022, NİTEL ARAŞTRIMA YÖNTEMLERİ, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2021-2022, MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE ETKİNLİK GELİŞTİRME, Lisans |
2021-2022, ANALİTİK GEOMETRİ, Lisans |
2021-2022, MATEMATİK SINIFLARINDA İLETİŞİM, Lisans |
2021-2022, OLASILIK, Lisans |
2020-2021, OLASILIK, Lisans |
2020-2021, NİTEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2020-2021, İSTATİSTİK VE OLASILIK II, Lisans |
2020-2021, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2020-2021, EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Yüksek Lisans |
2020-2021, ANALİTİK GEOMETRİ, Lisans |
2020-2021, MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE ETKİNLİK GELİŞTİRME, Lisans |
2020-2021, SEÇMELİ II(ANALİZ UYGULAMALARI), Lisans |
2020-2021, GİRİŞİMCİLİK, Lisans |
2019-2020, NİTEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2019-2020, MATEMATİK SINIFLARINDA İLETİŞİM, Lisans |
2019-2020, ANALİTİK GEOMETRİ II, Lisans |
2019-2020, SEÇMELİ II(KAVRAM BİLGİSİ VE KAVRAM YANILGILARI), Lisans |
2019-2020, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2019-2020, EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Yüksek Lisans |
2019-2020, ANALİTİK GEOMETRİ I, Lisans |
2019-2020, GİRİŞİMCİLİK, Lisans |
2019-2020, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2018-2019, NİTEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2018-2019, GİRİŞİMCİLİK, Lisans |
2018-2019, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2018-2019, EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Yüksek Lisans |
2018-2019, ANALİZ I, Lisans |
2018-2019, SEÇMELİ II(ANALİZ UYGULAMALARI), Lisans |
2018-2019, ANALİTİK GEOMETRİ I, Lisans |
2018-2019, GENEL MATEMATİK, Lisans |
2018-2019, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2018-2019, DİFERANSİYEL DENKLEMLER, Lisans |
2017-2018, EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Yüksek Lisans |
2017-2018, SEÇMELİ II(ANALİZ UYGULAMALARI), Lisans |
2017-2018, ANALİZ III, Lisans |
2017-2018, SEÇMELİ I(TEMEL MATEMATİK), Lisans |
2017-2018, MATEMATİK-I, Lisans |
2017-2018, NİTEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2017-2018, DİFERANSİYEL DENKLEMLER, Lisans |
2017-2018, GİRİŞİMCİLİK, Lisans |
2017-2018, SEÇMELİ I(MATEMATİK VE HAYAT), Lisans |
2017-2018, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2017-2018, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2016-2017, GİRİŞİMCİLİK, Lisans |
2016-2017, SEÇMELİ I(MATEMATİK VE HAYAT), Ön Lisans |
2016-2017, YÜKSEK LİSANS UZMANLIK ALAN DERSİ, Lisans |
2016-2017, BEDEN EĞİTİMİ VE OYUN ÖĞRETİMİ, Lisans |
2016-2017, NİTEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2016-2017, EĞİTİM ARAŞTIRMALARI İÇİN İSTATİSTİK, Yüksek Lisans |
2016-2017, EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Yüksek Lisans |
2016-2017, SEÇMELİ II(ANALİZ UYGULAMALARI), Lisans |
2016-2017, ANALİZ III, Lisans |
2016-2017, ANALİZ I, Lisans |
2016-2017, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2015-2016, MATEMATİK ÖĞRETİMİ II, Lisans |
2015-2016, MATEMATİK EĞİTİMİ, Lisans |
2015-2016, SEÇMELİ II(KAVRAM BİLGİSİ VE KAVRAM YANILGILARI), Lisans |
2015-2016, EĞİTİM ARAŞTIRMALARI İÇİN İSTATİSTİK, Yüksek Lisans |
2015-2016, ANALİZ II, Lisans |
2015-2016, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Yüksek Lisans |
2015-2016, ANALİZ UYGULAMALARI, Lisans |
2015-2016, MATEMATİK ÖĞRETİMİ-1, Lisans |
2015-2016, İSTATİSTİK, Lisans |
2015-2016, ANALİZ-1, Lisans |
2015-2016, GENEL MATEMATİK, Lisans |
2014-2015, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Yüksek Lisans |
2014-2015, MATEMATİK ÖĞRETİMİ-2, Lisans |
2014-2015, İSTATİSTİK VE OLASILIK 2, Lisans |
2014-2015, MATEMATİKSEL PROBLEM KURMA, Lisans |
2014-2015, MATEMATİK EĞİTİMİ, Lisans |
2014-2015, ANALİZ-2, Lisans |
2014-2015, EĞİTİM ARAŞTIRMALARI İÇİN İSTATİSTİK, Yüksek Lisans |
2014-2015, ANALİZ UYGULAMALARI, Lisans |
2014-2015, MATEMATİK ÖĞRETİMİ-1, Lisans |
2014-2015, İSTATİSTİK VE OLASILIK, Lisans |
2014-2015, GENEL MATEMATİK, Lisans |
2014-2015, ANALİZ-1, Lisans |
2013-2014, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2013-2014, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2013-2014, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Yüksek Lisans |
2013-2014, NİTEL ARAŞTIRMA TEKNİKLERİ, Yüksek Lisans |
2013-2014, EĞİTİM ARAŞTIRMALARI İÇİN İSTATİSTİK, Yüksek Lisans |
2013-2014, İSTATİSTİK VE OLASILIK 2, Lisans |
2013-2014, İSTATİSTİK VE OLASILIK, Lisans |
2013-2014, İSTATİSTİK VE OLASILIK, Lisans |
2013-2014, İSTATİSTİK, Lisans |
2013-2014, ANALİZ-2, Lisans |
2013-2014, ANALİZ-1, Lisans |
2012-2013, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2012-2013, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Yüksek Lisans |
2012-2013, NİTEL ARAŞTIRMA TEKNİKLERİ, Yüksek Lisans |
2012-2013, EĞİTİM ARAŞTIRMALARI İÇİN İSTATİSTİK, Yüksek Lisans |
2012-2013, EĞİTİM ARAŞTIRMALARI İÇİN İSTATİSTİK, Yüksek Lisans |
2012-2013, İSTATİSTİK VE OLASILIK 2, Lisans |
2012-2013, İSTATİSTİK VE OLASILIK, Lisans |
2012-2013, İSTATİSTİK, Lisans |
2012-2013, MATEMATİKSEL PROBLEM KURMA, Lisans |
2012-2013, KAVRAM BİLGİSİ VE KAVRAM YANILGILARI, Lisans |
2012-2013, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans |
2012-2013, BİLGİSAYAR 1, Lisans |
2012-2013, ANALİZ-2, Lisans |
2012-2013, ANALİZ-1, Lisans |
Kayıt Yok |
Ortaokul Matematik ve Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Öğretim Programlarına ait Farkındalıklarının Araştırılması BAP Proje: Araştırmacı , 2015-2016 |
MATEMATİK SAAT MATSAAT İN GELİŞTİRİLMESİ ve BU SAATİN MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE ETKİSİNİN İNCELENMESİ BAP Proje: Araştırmacı , 2015-2016 |
Kayıt Yok |
Bakırcı, D.C., BİBER, A.Ç. (2023) "Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematik Öğretim Programı Hakkındaki Farkındalıkları", International Journal of Educational Studies in Mathematics (IJESIM), (3) pp. 180-189 DOI |
Erdoğan, H.M., BİBER, A.Ç. (2023) "MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÖĞRENME ETKİNLİĞİ KAVRAMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ", Medeniyet Eğitim Araştırmaları Dergisi, 7 (1) pp. 1-16 Link |
Baltacı, M., BİBER, A.Ç. (2023) "Türk ve Singapur Matematik Ders Kitapları: Bir Karşılaştırma Çalışması", International Journal of Contemporary Educational Studies (IntJCES), 9 (1) pp. 93-107 Link |
Korkmaz, S., BİBER, A.Ç. (2023) "The Effect of Technology Assisted Argumentation Based Teaching on Technological Pedagogical Content Knowledge Self Assessments of Preservice Teachers", Kastamonu Egitim Dergisi, 31 (1) pp. 121-132 DOI |
Korkmaz, S., BİBER, A.Ç. (2022) "Preservice Mathematics Teachers’ Opinions About Technology Assisted Argumentation Based Teaching Practice", Kahramanmaras Sutcu Imam Universitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 19 (2) pp. 545-558 [TR Dizin] DOI |
Bakırcı, D.C., BİBER, A.Ç. (2022) "Mathematical Values in Turkish High School Mathematics Textbooks", Asian Journal of Instruction, 10 (1) pp. 1-13 DOI |
Bakırcı, D.C., BİBER, A.Ç. (2022) "Values of Mathematics Education in High School Mathematics Textbooks", International Journal of Educational Studies in Mathematics (IJESIM), 9 (1) pp. 1-13 DOI |
Yükselen, A., BİBER, A.Ç., KEPCEOĞLU, İ. (2021) "STEM Alanında Matematik Eğitimi Üzerine Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi", Online Journal of Mathematics, Science and Technology Education, 2 (1) pp. 1-17 Link |
Baltacı, M., BİBER, A.Ç. (2021) "Türkiye ve Singapur Matematik Ders Kitaplarının PISA Matematik Yeterlik Ölçeğine Göre Karşılaştırmalı Analizi", Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi, 8 (29) pp. 76-95 Link DOI |
Gürbüz, Y., BİBER, A.Ç. (2021) "Üniversite Giriş Sınavlarında Sorulan Limit, Türev Ve İntegral Sorularının Math Taksonomisine Göre Sınıflandırılması", e-International Journal of Educational Research, 12 (5) pp. 1-16 DOI |
İncikabı, S., BİBER, A.Ç. (2021) "Process of Designing Model Eliciting Activities in Mathematics Teaching", Uluslararası Eğitim Araştırmacıları Dergisi, 4 (1) pp. 97-118 DOI |
Yapıcıoğlu, U.M., BİBER, A.Ç. (2020) "Matematik ve Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Türev Konusundaki Kavram Yapıları", Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi, 15 (30) pp. 435-457 [TR Dizin] Link DOI |
Çetinkaya, S., BİBER, A.Ç. (2020) "Trigonometri Konulu Tezler", Online Journal of Mathematics, Science and Technology Education, 1 (1) pp. 41-53 Link |
İpekoğlu, A., Kepçeoğlu, İ., BİBER, A.Ç. (2020) "Uzamsal Yetenek İle İlgili Lisansüstü Tezlerin Tematik ve MetodolojikEğilimleri: Türkiye Örneği", Uluslararası Güncel Eğitim Araştırmaları Dergisi, 6 (2) pp. 681-699 Link |
İncikabı, S., BİBER, A.Ç. (2020) "Developing Model Eliciting Activities for Teaching of MiddleSchool Mathematics: Evaluations of Self, Peers, and Experts", Journal of Education and Practice, 11 (28) pp. 14-21 Link DOI |
BİBER, A.Ç. (2020) "Students’xx difficulties in similar triangle questions", Cypriot Journal of Educational Sciences, 15 (5) pp. 1146-1159 Link DOI |
Üner, S., BİBER, A.Ç. (2020) "Dienes’in Öğrenme Teorisine Göre Yapılandırılmış EtkinliklerinÖğrenci Başarısına Etkis", Asya Öğretim Dergisi, 8 (1) pp. 1-14 Link |
İncikabı, S., BİBER, A.Ç. (2020) "Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının MatematikselModelleme Farkındalıklarının Araştırılması", Türk Akademik Yayınlar Dergisi, 4 (1) pp. 55-72 Link |
İncikabı, S., BİBER, A.Ç. (2020) "ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININMATEMATİKSEL MODEL OLUŞTURMA ETKİNLİKLERİNE YÖNELİKDEĞERLENDİRMELER", Medeniyet Eğitim Araştırmaları Dergisi, 4 (1) pp. 10-27 Link |
Er, G., BİBER, A.Ç. (2020) "Matematik Eğitimi Alanında Yazılan Lisansüstü DeneyselTezlerin İncelenmesi: Bir Meta-Analiz Çalışması", MSKU Eğitim Fakültesi Dergisi, 7 (1) pp. 24-34 [TR Dizin] DOI |
Er, G., BİBER, A.Ç. (2020) "Matematik Eğitimi Alanındaki Deneysel Desenli Tezlerde Tematik Ve Metodolojik Eğilimler", Trakya Eğitim Dergisi, 10 (3) pp. 995-1006 [TR Dizin] DOI |
BİBER, A.Ç., TUNA, A., Dağdelen, İ., Kepçeoğlu, İ. (2019) "Students’ Levels of Recognition of Parallelogram and of Establishment of Connections", Journal of Curriculum and Teaching, 8 (3) pp. 1-14 Link DOI |
TUNA, A., BİBER, A.Ç., Korkmaz, S. (2019) "What Do Teacher Candidates Know About the Limits of the Sequences?", Journal of Curriculum and Teaching, 8 (3) pp. 132-142 Link DOI |
Karabıyıkoğlu, L., BİBER, A.Ç. (2019) "444 Sistemi Kapsamında İlk Kez 5. Sınıf Derslerine GirenMatematik Öğretmenlerinin Öğrenciler Hakkındaki Görüşleri", Ondokuz Mayis University Journal of Education, 38 (1) pp. 98-112 [TR Dizin] |
Güzel, R., BİBER, A.Ç. (2019) "Eşitsizlikler Konusunun Öğretiminde Problem Kurma Yaklaşımının Akademik Başarıya Etkisi", Kastamonu Eğitim Dergisi, 27 (1) pp. 199-208 [TR Dizin] Link DOI |
BİBER, A.Ç., TUNA, A., Dağdelen, İ. (2019) "STUDENTS’ DIFFICULTIES IN CONVERTING FRACTIONS TO DECIMAL NUMBERS", The Journal of International Educational Sciences, 6 (19) pp. 1-15 Link DOI |
BİBER, A.Ç., TUNA, A., Uysal, R., Kabuklu, Ü.N. (2018) "Liselere Geçiş Sınavının Örnek Matematik Sorularına ve Yeni SınavSistemine Dair Destekleme ve Yetiştirme Kursu MatematikÖğretmenlerinin Görüşleri", Asya Öğretim Dergisi, 6 (2) pp. 63-80 Link |
BİBER, A.Ç., TUNA, A., Korkmaz, S., ALİUSTAOĞLU, F. (2018) "Analysis of Defining and Drawing Skills of Secondary School Students: Parallelogram Example", MATDER Journal of Mathematics Education, 3 (1) pp. 32-40 [TR Dizin] Link |
ALİUSTAOĞLU, F., TUNA, A., BİBER, A.Ç. (2018) "The Misconceptions of Sixth Grade Secondary School Students on Fractions", lnternational Electronic Journal of Elementary Education, 10 (5) pp. 591-599 Link DOI |
İncikabı, S., BİBER, A.Ç. (2018) "Ortaokul Matematik Ders Kitaplarında Yer Verilen Temsiller Arasıİlişkilendirmeler", Kastamonu Eğitim Dergisi, 26 (3) [TR Dizin] Link |
İncikabı, S., BİBER, A.Ç. (2017) "Ortaokul Matematik Ders Kitaplarında Yer Alan Temsillerin ÖğrenmeAlanlarına ve Sınıflara Göre İncelenmesi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 18 (3) pp. 115-133 [TR Dizin] Link |
BİBER, A.Ç., TUNA, A. (2017) "Ortaokul Matematik Kitaplarındaki Öğrenme Alanları ve Bloom Taksonomisine Göre Karşılaştırmalı Analizi", Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 36 (1) pp. 161-174 [TR Dizin] Link |
BİBER, A.Ç., TUNA, A., Polat, A.C., Altunok, F., Küçükoğlu, U. (2017) "Ortaokullarda Uygulanan Destekleme ve Yetiştirme Kurslarına Dair Öğrenci Görüşleri", Bayburt Eğitim fakültesi Dergisi, 12 (23) pp. 103-119 Link |
Çetinkaya, S., BİBER, A.Ç. (2017) "7E ÖĞRENME HALKASI MODELİNİN ÇARPANLAR VE KATLARKONUSUNUN ÖĞRETİMİNDE AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİ", INES JOURNAL, 4 (10) pp. 292-311 Link |
BİBER, A.Ç., TUNA, A. (2017) "ANALYSIS OF MATHEMATICS TEACHER CANDIDATES’ CONCEPTUAL KNOWLEDGE RELATED TO SEQUENCES", International Journal on New Trends in Education and Their Implications, 8 (1) pp. 78-88 Link DOI |
İNCİKABI, L., Mercimek, O., BİBER, A.Ç., SERİN, M.K. (2016) "Neden İlköğretim Matematik ÖğretmenliğiProgramındayım Tercih Nedenleri ve BeklentilerinCinsiyet ve Akademik Başarı Bağlamında İncelenmesi Kastamonu Üniversitesi Örneği", Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi (EFMED), 10 (2) pp. 367-390 [TR Dizin] Link |
BİBER, A.Ç., İNCİKABI, L. (2016) "Problems Posed by Prospective Elementary Mathematics Teachers in the Concept of Functions An Analysis Based on SOLO Taxonomy", Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 12 (3) pp. 796-809 [TR Dizin] Link |
İNCİKABI, L., BİBER, A.Ç., Mercimek, O. (2016) "İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ PROGRAMI TERCİH NEDENLERİ VE BEKLENTİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA", Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 8 (22) pp. 165-188 [TR Dizin] Link DOI |
BİBER, A.Ç., TUNA, A. (2016) "Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Kümeler Konusunda Kurdukları Problemlerin İncelenmesi", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 18 (1) pp. 270-298 [TR Dizin] Link DOI |
BİBER, A.Ç., Argün, Z., Bozkurt, E., Okumuş, A., Sancar, Y., Aktürk, E. (2015) "Matematik Öğretmen Adaylarının Tek ve İki DeğişkenliFonksiyonlarda Limit Konusunda Sahip Oldukları KavramBilgileri Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi", Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 4 (2) pp. 501-515 [TR Dizin] Link DOI |
BİBER, A.Ç., TUNA, A. (2015) "Pedagojik Formasyon Eğitimi Alan Matematik Bölümü MezunuÖğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Dersi HakkındakiGörüşleri", BAŞKENT UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION, 2 (2) pp. 131-140 [TR Dizin] Link |
BİBER, A.Ç., TUNA, A., Gülsevinçler, D., Karaosmanoğlu, A.B. (2015) "Matematik Öğretmenlerinin 5E Öğretim Modeline Yönelik Görüşleri", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (1) pp. 175-196 Link DOI |
İNCİKABI, L., BİBER, A.Ç., Takıcak, M., Bayam, S.B. (2015) "An Investigation of Seventh Grade Students Performances on Conceptual Procedural and Graphical Problems Regarding Circles", Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT), 6 (1) pp. 1-17 Link DOI |
BİBER, A.Ç. (2014) "An Investigation of 8th Grade Students Knowledge about Linear Equations", Cumhuriyet International Journal of Education-CIJE, 3 (2) pp. 16-25 Link |
BİBER, A.Ç. (2014) "Mathematics teacher candidates skills of using multiple representations for division of fractions", Educational Research and Reviews, 9 (8) pp. 237-244 Link DOI |
BİBER, A.Ç., Mahiye, U.Y. (2013) "Öğrencilerin Küme Problemlerinde Sergiledikleri Modelleme Becerilerinin İncelenmesi", Turkish Studies, 8 (8) pp. 287-298 Link |
BİBER, A.Ç. (2013) "Öğretmen Adaylarının İlköğretim Matematik Öğretmenliği Lisans Programı Hakkındaki Memnuniyet Düzeylerinin Araştırılması Kastamonu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği", Kastamonu Eğitim Dergisi, 21 (3) pp. 1253-1270 Link |
BİBER, A.Ç., TUNA, A., İNCİKABI, L., Yiğit, E., Özkök, A. (2013) "An Investigation Of Various Variables Effects On Middle School Students Skills Of Recognizing Figure Patterns", Problems of Education in the 21st Century, 55 (3) pp. 45-56 Link |
BİBER, A.Ç., TUNA, A., Aktaş, O. (2013) "Öğrencilerin Kesirler Konusundaki Kavram Yanılgıları ve Bu Yanılgıların Kesir Problemleri Çözümlerine Etkisi", Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 3 (2) pp. 152-162 Link |
BİBER, A.Ç., TUNA, A., Samet, K. (2013) "The mistakes and the misconceptions of the eighth grade students on the subject of angles", European Journal of Science and Mathematics Education, 1 (2) pp. 50-59 Link |
İNCİKABI, L., TUNA, A., BİBER, A.Ç. (2013) "An Analysis Of Mathematics Teacher Candidates Critical Thinking Dispositions And Their Logical Thinking Skills", Journal of International Education Research, 9 (3) pp. 257-266 Link |
BİBER, A.Ç., Kutluca, A.Y. (2013) "Farklı Öğretim Kademelerindeki Öğrencilerin Problem Çözme Becerisi Algılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", Abant İzzet Baysal Üniversitesi EğitimFakültesi Dergisi, 13 (2) pp. 276-288 Link |
TUNA, A., BİBER, A.Ç., Nisa, Y. (2013) "Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Modelleme Becerileri", Gazi ÜniversitesiGazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 33 (1) pp. 129-146 Link |
TUNA, A., BİBER, A.Ç., İNCİKABI, L. (2013) "An Analysis Of Mathematics Teacher Candidates Logical Thinking Levels Case Of Turkey", Journal of Educational and Instructional Studies in the World, 3 (1) pp. 83-91 Link |
BİBER, A.Ç., TUNA, A., İNCİKABI, L. (2013) "An investigation of critical thinking dispositions of mathematics teacher candidates", Educational Research, 4 (2) pp. 109-117 Link |
BİBER, A.Ç., Argün, Z. (2012) "Matematik Öğretmen Adaylarında İki Değişkenli Fonksiyonların Limiti Kavramının Yapılandırılmasının İncelenmesi", Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 8 (2) pp. 56-66 [TR Dizin] Link |
BİBER, A.Ç., Argün, Z. (2012) "Matematik Öğretmen Adaylarının Tek Değişkenli Fonksiyonlarda Limit Kavram Bilgilerini Kullanarak Yürüttükleri Bazı Genelleme Ve Soyutlamalar", Kastamonu Eğitim Dergisi, 20 (2) pp. 655-668 Link |
İNCİKABI, L., TUNA, A., BİBER, A.Ç. (2012) "İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Kümelerle İlgili Kavramsal Bilgilerinin Analizi", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 14 (2) pp. 523-538 [TR Dizin] Link |
ALİUSTAOĞLU, F., TUNA, A., BİBER, A.Ç. (2019) "Matematik Öğretmeni Adaylarının Uzamsal Yeteneklerinin Ġncelenmesi", 4th International Symposium of TurkishComputerandMathematicsEducation, 26-28 September 2019 , (pp. 1158-1165), (Aralık 2019) |
TUNA, A., ALİUSTAOĞLU, F., BİBER, A.Ç. (2019) "Secondary School Students’xx Radical Expressions Misconceptions", The International Virtual Symposium of Innovations in Education and Social Sciences – IVSESS 2019 , (pp. 393-398), Ankara, Türkiye, (Ekim 2019) |
TUNA, A., BİBER, A.Ç., ALİUSTAOĞLU, F. (2019) "Seventh Grade Students Misconceptions on Equations Subject", The International Virtual Symposium of Innovations in Education and Social Sciences – IVSESS 2019 , (pp. 383-392), Ankara, Türkiye, (Ekim 2019) |
İncikabı, S., BİBER, A.Ç., İNCİKABI, L., Kepçeoğlu, İ. (2017) "A Study On Multiple Representations In Algebra", 26th International Conference on Educational Sciences , (pp. 2231-2232), (Ekim 2017) |
İNCİKABI, L., BİBER, A.Ç., TUNA, A., Korkmaz, S. (2017) "A STUDY ON REPRESENTATIONS PLACED IN THE MIDDLE SCHOOL MATHEMATICS TEXTBOOKS", International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST) , (pp. 18), (Temmuz 2017) |
BİBER, A.Ç., TUNA, A., İNCİKABI, L., Korkmaz, S. (2017) "HOW IS THE LIMIT CONCEPT IN THE SEQUENCES UNDERSTOOD BY THE STUDENTS?", International Conference on Research in Education and Science (ICRES) , (pp. 59), (Temmuz 2017) |
BİBER, A.Ç., TUNA, A. (2017) "A COMPARATIVE ANALYSIS OF THE EXERCISE QUESTIONS IN SECONDARY SCHOOL MATHEMATICS BOOKS BASED ONLEARNING DOMAINS AND BLOOM’S TAXONOMY", INTERNATIONAL CONFERENCEON MODERN EDUCATIONSTUDIES , (pp. 18), (Şubat 2017) |
BİBER, A.Ç., TUNA, A. (2017) "ANALYZING THE PROBLEMS ABOUT SETS POSED BY THE SIXTH GRADE STUDENTS", INTERNATIONAL CONFERENCEON MODERN EDUCATIONSTUDIES , (pp. 17), (Şubat 2017) |
Çetinkaya, S., BİBER, A.Ç. (2016) "7E Öğrenme Halkası Modelinin Çarpanlar ve Katlar Konusunun Öğretiminde Akademik Başarıya Etkisi", ERPA/International Congresses on Education , (pp. 889-899), Saraybosna, Bosna Hersek, (Temmuz 2016) |
Ulaş, M.Y., BİBER, A.Ç. (2016) "Fen ve Matematik Öğretmen Adaylarinin Türev Konusundaki Kavram Yapılarının Repertuar Çizelge Tekniği ile İncelenmesi", ERPA International Congresses on Education 2016 , (pp. 898-909), Saraybosna, Bosna Hersek, (Temmuz 2016) |
TUNA, A., BİBER, A.Ç., KAÇAR, A. (2016) "An Examination of Mathematical Thinking Skill Levels Of The Prospective Mathematics Teachers According To The Solo Taxonomy", International Conference on Mathematics and Mathematics Education , Elazığ, Türkiye, (Mayıs 2016) |
BİBER, A.Ç., İNCİKABI, L., Mercimek, O. (2015) "Öğretmen Adaylarının İlköğretim Matematik Programını Tercih Nedenleri ve Beklentilerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi", 3rd International Conference on Primary Education , (pp. 71), Nevşehir, (Ekim 2015) |
BİBER, A.Ç. (2014) "Analysis of the knowledge of mathematics teacher candidates in functions and levels of their thoughts in terms of the problems set by them according to solo taxonomy", International Congress on Education, İnnovation and Learning Technologies (ICEILT) , Barselona, İspanya, (Temmuz 2014) |
Feyza, D., TUNA, A., BİBER, A.Ç. (2013) "4MAT ÖĞRENME MODELİ HAKKINDA ÖĞRNECİ GÖRÜŞLERİ DÖNÜŞÜM GEOMETRİSİ ALT ÖĞRENME ALANI", 12. MATEMATİK SEMPOZYUMU , (pp. 37), Ankara, Türkiye, (Mayıs 2013) |
TUNA, A., BİBER, A.Ç., ERDEMİR, M. (2013) "Examination of metacognitive awareness levels of prospective teachers in Turkey", 5th World Conference on Educational Sciences , Roma, İtalya, (Şubat 2013) |
Argün, Z., BİBER, A.Ç. (2013) "The Investıgatıon On The Relatıons Of The Concept Informatıon Whıch Candıdate Mathematıc Teachers Have Regardıng The Lımıt Of Sıngle And Double Varıable Functıons", 5th World Conference on Educational Sciences , Roma, İtalya, (Şubat 2013) |
Nisa, Y., TUNA, A., BİBER, A.Ç. (2012) "MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ MATEMATİKSEL MODELLEME BECERİLERİ", 11. MATEMATİK SEMPOZYUMU , (pp. 266), Samsun, Türkiye, (Eylül 2012) |
Mahiye, U., BİBER, A.Ç. (2011) "ÖĞRENCİLERİN KÜME PROBLEMLERİNDE SERGİLEDİKLERİ MODELLEME BECERİLERİNİN İNCELENMESİ", 1. TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU , (pp. 41), Trabzon, Türkiye, (Haziran 2011) |
Kayıt Yok |
TUNA, A., BİBER, A.Ç. (2020) "Çarpanlar, Katlar, Üslü ve Köklü İfadeler", Kitap: Matematiğin Temelleri, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 234 / 260, ISBN: 978-625-7052-95-5 |
BİBER, A.Ç. (2019) "Matematik ve Öğretimi", Kitap: İlkokulda Matematik Öğretimi, Ankara : PEGEM AKADEMİ, Bölüm Sayfaları: 1 / 16, ISBN: 978-605-241-731-7 |
TUNA, A., BİBER, A.Ç. (2019) "Kesirlerin Öğretimi", Kitap: Matematik Öğretiminin Temelleri, Ankara : Anı Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 141 / 165, ISBN: 978-605-170-309-1 |
BİBER, A.Ç. (2019) "Aritmetik-Cebir İlişkisi", Kitap: Uygulama Örnekleriyle Cebirsel Düşünme ve Öğretimi, Ankara : PEGEM AKADEMİ, Bölüm Sayfaları: 93 / 100, ISBN: 978-605-241-636-5 |
TUNA, A., BİBER, A.Ç. (2018) "Kesirler", Kitap: İlkokulda Temel Matematik, : PEGEMA, Bölüm Sayfaları: 49 / 62, ISBN: 4182-8989 |
TUNA, A., BİBER, A.Ç. (2018) "KESİRLER", Kitap: İLKOKULDA TEMEL MATEMATİK, Ankara : PEGEM AKADEMİ, Bölüm Sayfaları: 49 / 62, ISBN: 978-605-241-441-5 |
Çiltaş, A., Yenilmez, K., Delil, A., TUNA, A., BİBER, A.Ç., Ada, T. (2018) "Temel Geometri ve Ölçü Kavramı", Kitap: İlkokulda Temel Matematik, Ankara : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 74 / 96, ISBN: 978-605-241-444-5 |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi, 2023, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Dergi) Asian Education Studies, 2018, , Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Educational Research and Reviews, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Educational Research Journal, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Educational Research and Reviews, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 2016 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) International Journal of Research in Education and Science, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi (elektronik), 2016 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Kastamonu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 0 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 0 |
Üye, Matematik Eğitimi Derneği, 2014- |
Üye, Matematikçiler Derneği, 2013- |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Kastamonu Üniversitesi
|
2012 - 2020 | 36 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2012 - 2017 | 13 |
Semahat İncikabı
-
|
2017 - 2021 | 7 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2018 - 2019 | 5 |
Samet Korkmaz
-
|
2017 - 2022 | 5 |
Ziya Argün
Gazi Üniversitesi
|
2012 - 2015 | 4 |
Oktay Mercimek
Kastamonu Üniversitesi
|
2015 - 2016 | 3 |
Damla Ceren Bakırcı
-
|
2022 - 2023 | 3 |
İbrahim Kepçeoğlu
-
|
2017 - 2020 | 3 |
Sebahattin Çetinkaya
-
|
2016 - 2020 | 3 |
Gökhan Er
-
|
2020 | 2 |
İrfan Dağdelen
-
|
2019 | 2 |
Müberra Baltacı
-
|
2021 - 2023 | 2 |
Yurt Nisa
-
|
2012 - 2013 | 2 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2013 | 1 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2016 | 1 |
-
|
2021 | 1 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2016 | 1 |
Alper Çiltaş
Atatürk Üniversitesi
|
2018 | 1 |
Engin Yiğit
Bülent Ecevit Üniversitesi
|
2013 | 1 |
Kürşat Yenilmez
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi
|
2018 | 1 |
Eda Bozkurt
-
|
2015 | 1 |
Aslı Özkök
-
|
2013 | 1 |
Yasin Sancar
-
|
2015 | 1 |
Ahmet Delil
Manisa Celâl Bayar Üniversitesi
|
2018 | 1 |
Ayşe Okumuş
-
|
2015 | 1 |
Samet Korkmaz
-
|
2023 | 1 |
Ergün Aktürk
-
|
2015 | 1 |
Hanife Merve Erdoğan
-
|
2023 | 1 |
Tuba Ada
Anadolu Üniversitesi
|
2018 | 1 |
Ahmet Cem Polat
-
|
2017 | 1 |
Ali Yiğit Kutluca
-
|
2013 | 1 |
Arzu Birgül Karaosmanoğlu
-
|
2015 | 1 |
Aysun İpekoğlu
-
|
2020 | 1 |
Ayşegül Yükselen
-
|
2021 | 1 |
Demirci Feyza
-
|
2013 | 1 |
Deniz Gülsevinçler
-
|
2015 | 1 |
Fatih Altunok
-
|
2017 | 1 |
Korkmaz Samet
-
|
2013 | 1 |
Levent Karabıyıkoğlu
-
|
2019 | 1 |
Mahiye Yapıcıoğlu Ulaş
-
|
2016 | 1 |
Müjdat Takıcak
-
|
2015 | 1 |
Osman Aktaş
-
|
2013 | 1 |
Ramazan Uysal
-
|
2018 | 1 |
Raşit Güzel
-
|
2019 | 1 |
Sema Üner
-
|
2020 | 1 |
Semiha Betül Bayam
-
|
2015 | 1 |
Uğur Küçükoğlu
-
|
2017 | 1 |
Ulaş Mahiye
-
|
2011 | 1 |
Ulaş Mahiye Yapıcıoğlu
-
|
2020 | 1 |
Ulaş Yapıcıoğlu Mahiye
-
|
2013 | 1 |
Ülke Nursaç Kabuklu
-
|
2018 | 1 |
Yunus Gürbüz
-
|
2021 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78392 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9948 |
YÖKSİS Bilim Alanı | İlköğretim Matematik Eğitimi | 194 |
Anahtar Kelimeler | İlköğretim Matematik Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 65 | 105 | 125 | 105 | 225 | 190 | 60 | 45 | 60 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 407 . | 401 . | 422 . | 441 . | 316 . | 343 . | 568 . | 580 . | 550 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 260 . | 244 . | 233 . | 242 . | 134 . | 163 . | 330 . | 327 . | 324 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 31 . | 27 . | 22 . | 26 . | 8 . | 7 . | 52 . | 54 . | 62 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 29 . | 27 . | 20 . | 26 . | 8 . | 6 . | 49 . | 49 . | 59 . | - |
Toplam Yayın | 5 | 7 | 10 | 5 | 11 | 11 | 4 | 3 | 4 | 0 |
Toplam Makale | 4 | 4 | 5 | 4 | 5 | 10 | 4 | 3 | 4 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 1 | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 1 | 3 | 5 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 2 | 2 | 3 | 4 | 4 | 10 | 2 | 2 | 4 | 0 |
Makale (Ulusal) | 2 | 2 | 2 | 0 | 1 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 1 | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 1 | 3 | 5 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |