img
Prof. Dr. Abdullah Çağrı BİBER

Prof. Dr. Abdullah Çağrı BİBER

  • Eğitim Fakültesi
  • Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
  • Matematik Eğitimi

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
83
Atıf
430
h-index
11
Proje
2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Öğretmenliği (Dr), 2005, 2010
Yüksek Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik (Yl) (Tezli), 2000, 2004
Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Fen Fakültesi, Matematik Bölümü, 1996, 2000
Araştırma Alanları
İlköğretim Matematik Eğitimi
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Öğretmenliği (Dr), 2005, 2010
Yüksek Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik (Yl) (Tezli), 2000, 2004
Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Fen Fakültesi, Matematik Bölümü, 1996, 2000
Kayıt Yok
Almanca, KPDS, 88, Güz, 2009
Kayıt Yok
[UAK] Eğitim Bilimleri İlköğretim Matematik Eğitimi İlköğretim Matematik Eğitimi
2021-, Profesör, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
2016-, Doçent, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Alan Eğitimi, Türkiye
2012-2016, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
2019-, Myo/Yüksekokul Müdürü, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2014-, Arş. Uyg. Merkezi Müdür Yardımcısı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Feyza Çinar, Yüksek Lisans, 7. ve 8. sınıf öğrencilerinin işlemsel ve ölçümsel tahmin becerileri ile öz yeterlik algıları arasındaki ilişkinin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman)
Yunus Gürbüz, Yüksek Lisans, Üniversiteye giriş sınavları limit-süreklilik, türev, integral sorularının MATH Taksonomisine göre analizi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman)
Müberra Baltacı, Yüksek Lisans, Türkiye ve Singapur matematik ders kitaplarının PISA Matematik Yeterlik Ölçeğine göre karşılaştırmalı analizi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman)
Semahat İncikabı, Doktora, Matematiksel modelleme etkinliklerinin ilköğretim matematik öğretmen adaylarının matematiksel modelleme yeterliklerine ve öğretim deneyimlerine yansımalarının araştırılması, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman)
Samet Korkmaz, Doktora, Teknoloji destekli argümantasyon tabanlı öğretimin öğretmen adaylarının teknolojik pedagojik alan bilgisi öz değerlendirmelerine ve kavramsal anlayışlarına etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman)
Damla Ceren Bakırcı, Yüksek Lisans, Ortaöğretim matematik ders kitaplarında matematiksel değerler ve matematik eğitimi değerleri, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman)
Gökhan Er, Yüksek Lisans, Matematik Eğitimi Alanında Yazılan Lisansüstü Deneysel Tezlerin İncelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
Sema Üner, Yüksek Lisans, Dıenes'in öğrenme teorisine göre yapılandırılmış etkinliklerin öğrenci başarısına etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
Mahiye Yapıcıoğlu Ulaş, Yüksek Lisans, Fen ve matematik öğretmen adaylarının türev konusundaki kavram yapılarının repertuar çizelge tekniği ile incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
Levent Karabıyıkoğlu, Yüksek Lisans, 4+4+4 sisteminde ilk kez 5. sınıf derslerine giren matematik öğretmenlerinin süreç hakkındaki görüşleri, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman)
Raşit Güzel, Yüksek Lisans, Eşitsizlikler konusunun öğretiminde problem kurma yaklaşımının akademik başarıya etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2017, (Asıl Danışman)
Sebahattin Çetinkaya, Yüksek Lisans, 7E öğrenme halkası modelinin çarpanlar ve katlar konusunun öğretiminde akademik başarıya ve öğrenmenin kalıcılığına etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2016, (Asıl Danışman)
Semahat İncikabı, Yüksek Lisans, Ortaokul matematik ders kitaplarının farklı temsilleri kullanım biçimlerinin araştırılması, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2016, (Asıl Danışman)
2022-2023, ANALİTİK GEOMETRİ, Lisans
2022-2023, OLASILIK, Lisans
2022-2023, MATEMATİK SINIFLARINDA İLETİŞİM, Lisans
2022-2023, MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE ETKİNLİK GELİŞTİRME, Lisans
2022-2023, EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Yüksek Lisans
2021-2022, EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Yüksek Lisans
2021-2022, NİTEL ARAŞTRIMA YÖNTEMLERİ, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2021-2022, MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE ETKİNLİK GELİŞTİRME, Lisans
2021-2022, ANALİTİK GEOMETRİ, Lisans
2021-2022, MATEMATİK SINIFLARINDA İLETİŞİM, Lisans
2021-2022, OLASILIK, Lisans
2020-2021, OLASILIK, Lisans
2020-2021, NİTEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2020-2021, İSTATİSTİK VE OLASILIK II, Lisans
2020-2021, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2020-2021, EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Yüksek Lisans
2020-2021, ANALİTİK GEOMETRİ, Lisans
2020-2021, MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE ETKİNLİK GELİŞTİRME, Lisans
2020-2021, SEÇMELİ II(ANALİZ UYGULAMALARI), Lisans
2020-2021, GİRİŞİMCİLİK, Lisans
2019-2020, NİTEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2019-2020, MATEMATİK SINIFLARINDA İLETİŞİM, Lisans
2019-2020, ANALİTİK GEOMETRİ II, Lisans
2019-2020, SEÇMELİ II(KAVRAM BİLGİSİ VE KAVRAM YANILGILARI), Lisans
2019-2020, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2019-2020, EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Yüksek Lisans
2019-2020, ANALİTİK GEOMETRİ I, Lisans
2019-2020, GİRİŞİMCİLİK, Lisans
2019-2020, OKUL DENEYİMİ, Lisans
2018-2019, NİTEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2018-2019, GİRİŞİMCİLİK, Lisans
2018-2019, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2018-2019, EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Yüksek Lisans
2018-2019, ANALİZ I, Lisans
2018-2019, SEÇMELİ II(ANALİZ UYGULAMALARI), Lisans
2018-2019, ANALİTİK GEOMETRİ I, Lisans
2018-2019, GENEL MATEMATİK, Lisans
2018-2019, OKUL DENEYİMİ, Lisans
2018-2019, DİFERANSİYEL DENKLEMLER, Lisans
2017-2018, EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Yüksek Lisans
2017-2018, SEÇMELİ II(ANALİZ UYGULAMALARI), Lisans
2017-2018, ANALİZ III, Lisans
2017-2018, SEÇMELİ I(TEMEL MATEMATİK), Lisans
2017-2018, MATEMATİK-I, Lisans
2017-2018, NİTEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2017-2018, DİFERANSİYEL DENKLEMLER, Lisans
2017-2018, GİRİŞİMCİLİK, Lisans
2017-2018, SEÇMELİ I(MATEMATİK VE HAYAT), Lisans
2017-2018, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2017-2018, OKUL DENEYİMİ, Lisans
2016-2017, GİRİŞİMCİLİK, Lisans
2016-2017, SEÇMELİ I(MATEMATİK VE HAYAT), Ön Lisans
2016-2017, YÜKSEK LİSANS UZMANLIK ALAN DERSİ, Lisans
2016-2017, BEDEN EĞİTİMİ VE OYUN ÖĞRETİMİ, Lisans
2016-2017, NİTEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2016-2017, EĞİTİM ARAŞTIRMALARI İÇİN İSTATİSTİK, Yüksek Lisans
2016-2017, EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Yüksek Lisans
2016-2017, SEÇMELİ II(ANALİZ UYGULAMALARI), Lisans
2016-2017, ANALİZ III, Lisans
2016-2017, ANALİZ I, Lisans
2016-2017, OKUL DENEYİMİ, Lisans
2015-2016, MATEMATİK ÖĞRETİMİ II, Lisans
2015-2016, MATEMATİK EĞİTİMİ, Lisans
2015-2016, SEÇMELİ II(KAVRAM BİLGİSİ VE KAVRAM YANILGILARI), Lisans
2015-2016, EĞİTİM ARAŞTIRMALARI İÇİN İSTATİSTİK, Yüksek Lisans
2015-2016, ANALİZ II, Lisans
2015-2016, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Yüksek Lisans
2015-2016, ANALİZ UYGULAMALARI, Lisans
2015-2016, MATEMATİK ÖĞRETİMİ-1, Lisans
2015-2016, İSTATİSTİK, Lisans
2015-2016, ANALİZ-1, Lisans
2015-2016, GENEL MATEMATİK, Lisans
2014-2015, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Yüksek Lisans
2014-2015, MATEMATİK ÖĞRETİMİ-2, Lisans
2014-2015, İSTATİSTİK VE OLASILIK 2, Lisans
2014-2015, MATEMATİKSEL PROBLEM KURMA, Lisans
2014-2015, MATEMATİK EĞİTİMİ, Lisans
2014-2015, ANALİZ-2, Lisans
2014-2015, EĞİTİM ARAŞTIRMALARI İÇİN İSTATİSTİK, Yüksek Lisans
2014-2015, ANALİZ UYGULAMALARI, Lisans
2014-2015, MATEMATİK ÖĞRETİMİ-1, Lisans
2014-2015, İSTATİSTİK VE OLASILIK, Lisans
2014-2015, GENEL MATEMATİK, Lisans
2014-2015, ANALİZ-1, Lisans
2013-2014, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2013-2014, OKUL DENEYİMİ, Lisans
2013-2014, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Yüksek Lisans
2013-2014, NİTEL ARAŞTIRMA TEKNİKLERİ, Yüksek Lisans
2013-2014, EĞİTİM ARAŞTIRMALARI İÇİN İSTATİSTİK, Yüksek Lisans
2013-2014, İSTATİSTİK VE OLASILIK 2, Lisans
2013-2014, İSTATİSTİK VE OLASILIK, Lisans
2013-2014, İSTATİSTİK VE OLASILIK, Lisans
2013-2014, İSTATİSTİK, Lisans
2013-2014, ANALİZ-2, Lisans
2013-2014, ANALİZ-1, Lisans
2012-2013, OKUL DENEYİMİ, Lisans
2012-2013, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Yüksek Lisans
2012-2013, NİTEL ARAŞTIRMA TEKNİKLERİ, Yüksek Lisans
2012-2013, EĞİTİM ARAŞTIRMALARI İÇİN İSTATİSTİK, Yüksek Lisans
2012-2013, EĞİTİM ARAŞTIRMALARI İÇİN İSTATİSTİK, Yüksek Lisans
2012-2013, İSTATİSTİK VE OLASILIK 2, Lisans
2012-2013, İSTATİSTİK VE OLASILIK, Lisans
2012-2013, İSTATİSTİK, Lisans
2012-2013, MATEMATİKSEL PROBLEM KURMA, Lisans
2012-2013, KAVRAM BİLGİSİ VE KAVRAM YANILGILARI, Lisans
2012-2013, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans
2012-2013, BİLGİSAYAR 1, Lisans
2012-2013, ANALİZ-2, Lisans
2012-2013, ANALİZ-1, Lisans
Kayıt Yok
Bakırcı, D.C., BİBER, A.Ç. (2023) "Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematik Öğretim Programı Hakkındaki Farkındalıkları", International Journal of Educational Studies in Mathematics (IJESIM), (3) pp. 180-189 DOI   
Erdoğan, H.M., BİBER, A.Ç. (2023) "MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÖĞRENME ETKİNLİĞİ KAVRAMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ", Medeniyet Eğitim Araştırmaları Dergisi, 7 (1) pp. 1-16 Link  
Baltacı, M., BİBER, A.Ç. (2023) "Türk ve Singapur Matematik Ders Kitapları: Bir Karşılaştırma Çalışması", International Journal of Contemporary Educational Studies (IntJCES), 9 (1) pp. 93-107 Link  
Korkmaz, S., BİBER, A.Ç. (2023) "The Effect of Technology Assisted Argumentation Based Teaching on Technological Pedagogical Content Knowledge Self Assessments of Preservice Teachers", Kastamonu Egitim Dergisi, 31 (1) pp. 121-132 DOI  
Korkmaz, S., BİBER, A.Ç. (2022) "Preservice Mathematics Teachers’ Opinions About Technology Assisted Argumentation Based Teaching Practice", Kahramanmaras Sutcu Imam Universitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 19 (2) pp. 545-558 [TR Dizin] DOI   
Bakırcı, D.C., BİBER, A.Ç. (2022) "Mathematical Values in Turkish High School Mathematics Textbooks", Asian Journal of Instruction, 10 (1) pp. 1-13 DOI   
Bakırcı, D.C., BİBER, A.Ç. (2022) "Values of Mathematics Education in High School Mathematics Textbooks", International Journal of Educational Studies in Mathematics (IJESIM), 9 (1) pp. 1-13 DOI   
Yükselen, A., BİBER, A.Ç., KEPCEOĞLU, İ. (2021) "STEM Alanında Matematik Eğitimi Üzerine Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi", Online Journal of Mathematics, Science and Technology Education, 2 (1) pp. 1-17 Link  
Baltacı, M., BİBER, A.Ç. (2021) "Türkiye ve Singapur Matematik Ders Kitaplarının PISA Matematik Yeterlik Ölçeğine Göre Karşılaştırmalı Analizi", Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi, 8 (29) pp. 76-95 Link DOI  
Gürbüz, Y., BİBER, A.Ç. (2021) "Üniversite Giriş Sınavlarında Sorulan Limit, Türev Ve İntegral Sorularının Math Taksonomisine Göre Sınıflandırılması", e-International Journal of Educational Research, 12 (5) pp. 1-16 DOI  
İncikabı, S., BİBER, A.Ç. (2021) "Process of Designing Model Eliciting Activities in Mathematics Teaching", Uluslararası Eğitim Araştırmacıları Dergisi, 4 (1) pp. 97-118 DOI   
Yapıcıoğlu, U.M., BİBER, A.Ç. (2020) "Matematik ve Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Türev Konusundaki Kavram Yapıları", Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi, 15 (30) pp. 435-457 [TR Dizin] Link DOI    
Çetinkaya, S., BİBER, A.Ç. (2020) "Trigonometri Konulu Tezler", Online Journal of Mathematics, Science and Technology Education, 1 (1) pp. 41-53 Link  
İpekoğlu, A., Kepçeoğlu, İ., BİBER, A.Ç. (2020) "Uzamsal Yetenek İle İlgili Lisansüstü Tezlerin Tematik ve MetodolojikEğilimleri: Türkiye Örneği", Uluslararası Güncel Eğitim Araştırmaları Dergisi, 6 (2) pp. 681-699 Link  
İncikabı, S., BİBER, A.Ç. (2020) "Developing Model Eliciting Activities for Teaching of MiddleSchool Mathematics: Evaluations of Self, Peers, and Experts", Journal of Education and Practice, 11 (28) pp. 14-21 Link DOI  
BİBER, A.Ç. (2020) "Students’xx difficulties in similar triangle questions", Cypriot Journal of Educational Sciences, 15 (5) pp. 1146-1159 Link DOI   
Üner, S., BİBER, A.Ç. (2020) "Dienes’in Öğrenme Teorisine Göre Yapılandırılmış EtkinliklerinÖğrenci Başarısına Etkis", Asya Öğretim Dergisi, 8 (1) pp. 1-14 Link  
İncikabı, S., BİBER, A.Ç. (2020) "Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının MatematikselModelleme Farkındalıklarının Araştırılması", Türk Akademik Yayınlar Dergisi, 4 (1) pp. 55-72 Link  
İncikabı, S., BİBER, A.Ç. (2020) "ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININMATEMATİKSEL MODEL OLUŞTURMA ETKİNLİKLERİNE YÖNELİKDEĞERLENDİRMELER", Medeniyet Eğitim Araştırmaları Dergisi, 4 (1) pp. 10-27 Link  
Er, G., BİBER, A.Ç. (2020) "Matematik Eğitimi Alanında Yazılan Lisansüstü DeneyselTezlerin İncelenmesi: Bir Meta-Analiz Çalışması", MSKU Eğitim Fakültesi Dergisi, 7 (1) pp. 24-34 [TR Dizin] DOI    
Er, G., BİBER, A.Ç. (2020) "Matematik Eğitimi Alanındaki Deneysel Desenli Tezlerde Tematik Ve Metodolojik Eğilimler", Trakya Eğitim Dergisi, 10 (3) pp. 995-1006 [TR Dizin] DOI    
BİBER, A.Ç., TUNA, A., Dağdelen, İ., Kepçeoğlu, İ. (2019) "Students’ Levels of Recognition of Parallelogram and of Establishment of Connections", Journal of Curriculum and Teaching, 8 (3) pp. 1-14 Link DOI   
TUNA, A., BİBER, A.Ç., Korkmaz, S. (2019) "What Do Teacher Candidates Know About the Limits of the Sequences?", Journal of Curriculum and Teaching, 8 (3) pp. 132-142 Link DOI  
Karabıyıkoğlu, L., BİBER, A.Ç. (2019) "444 Sistemi Kapsamında İlk Kez 5. Sınıf Derslerine GirenMatematik Öğretmenlerinin Öğrenciler Hakkındaki Görüşleri", Ondokuz Mayis University Journal of Education, 38 (1) pp. 98-112 [TR Dizin]   
Güzel, R., BİBER, A.Ç. (2019) "Eşitsizlikler Konusunun Öğretiminde Problem Kurma Yaklaşımının Akademik Başarıya Etkisi", Kastamonu Eğitim Dergisi, 27 (1) pp. 199-208 [TR Dizin] Link DOI    
BİBER, A.Ç., TUNA, A., Dağdelen, İ. (2019) "STUDENTS’ DIFFICULTIES IN CONVERTING FRACTIONS TO DECIMAL NUMBERS", The Journal of International Educational Sciences, 6 (19) pp. 1-15 Link DOI  
BİBER, A.Ç., TUNA, A., Uysal, R., Kabuklu, Ü.N. (2018) "Liselere Geçiş Sınavının Örnek Matematik Sorularına ve Yeni SınavSistemine Dair Destekleme ve Yetiştirme Kursu MatematikÖğretmenlerinin Görüşleri", Asya Öğretim Dergisi, 6 (2) pp. 63-80 Link  
BİBER, A.Ç., TUNA, A., Korkmaz, S., ALİUSTAOĞLU, F. (2018) "Analysis of Defining and Drawing Skills of Secondary School Students: Parallelogram Example", MATDER Journal of Mathematics Education, 3 (1) pp. 32-40 [TR Dizin] Link  
ALİUSTAOĞLU, F., TUNA, A., BİBER, A.Ç. (2018) "The Misconceptions of Sixth Grade Secondary School Students on Fractions", lnternational Electronic Journal of Elementary Education, 10 (5) pp. 591-599 Link DOI  
İncikabı, S., BİBER, A.Ç. (2018) "Ortaokul Matematik Ders Kitaplarında Yer Verilen Temsiller Arasıİlişkilendirmeler", Kastamonu Eğitim Dergisi, 26 (3) [TR Dizin] Link   
İncikabı, S., BİBER, A.Ç. (2017) "Ortaokul Matematik Ders Kitaplarında Yer Alan Temsillerin ÖğrenmeAlanlarına ve Sınıflara Göre İncelenmesi", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 18 (3) pp. 115-133 [TR Dizin] Link   
BİBER, A.Ç., TUNA, A. (2017) "Ortaokul Matematik Kitaplarındaki Öğrenme Alanları ve Bloom Taksonomisine Göre Karşılaştırmalı Analizi", Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 36 (1) pp. 161-174 [TR Dizin] Link  
BİBER, A.Ç., TUNA, A., Polat, A.C., Altunok, F., Küçükoğlu, U. (2017) "Ortaokullarda Uygulanan Destekleme ve Yetiştirme Kurslarına Dair Öğrenci Görüşleri", Bayburt Eğitim fakültesi Dergisi, 12 (23) pp. 103-119 Link   
Çetinkaya, S., BİBER, A.Ç. (2017) "7E ÖĞRENME HALKASI MODELİNİN ÇARPANLAR VE KATLARKONUSUNUN ÖĞRETİMİNDE AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİ", INES JOURNAL, 4 (10) pp. 292-311 Link  
BİBER, A.Ç., TUNA, A. (2017) "ANALYSIS OF MATHEMATICS TEACHER CANDIDATES’ CONCEPTUAL KNOWLEDGE RELATED TO SEQUENCES", International Journal on New Trends in Education and Their Implications, 8 (1) pp. 78-88 Link DOI  
İNCİKABI, L., Mercimek, O., BİBER, A.Ç., SERİN, M.K. (2016) "Neden İlköğretim Matematik ÖğretmenliğiProgramındayım Tercih Nedenleri ve BeklentilerinCinsiyet ve Akademik Başarı Bağlamında İncelenmesi Kastamonu Üniversitesi Örneği", Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi (EFMED), 10 (2) pp. 367-390 [TR Dizin] Link  
BİBER, A.Ç., İNCİKABI, L. (2016) "Problems Posed by Prospective Elementary Mathematics Teachers in the Concept of Functions An Analysis Based on SOLO Taxonomy", Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 12 (3) pp. 796-809 [TR Dizin] Link   
İNCİKABI, L., BİBER, A.Ç., Mercimek, O. (2016) "İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ PROGRAMI TERCİH NEDENLERİ VE BEKLENTİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA", Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 8 (22) pp. 165-188 [TR Dizin] Link DOI   
BİBER, A.Ç., TUNA, A. (2016) "Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Kümeler Konusunda Kurdukları Problemlerin İncelenmesi", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 18 (1) pp. 270-298 [TR Dizin] Link DOI   
BİBER, A.Ç., Argün, Z., Bozkurt, E., Okumuş, A., Sancar, Y., Aktürk, E. (2015) "Matematik Öğretmen Adaylarının Tek ve İki DeğişkenliFonksiyonlarda Limit Konusunda Sahip Oldukları KavramBilgileri Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi", Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 4 (2) pp. 501-515 [TR Dizin] Link DOI   
BİBER, A.Ç., TUNA, A. (2015) "Pedagojik Formasyon Eğitimi Alan Matematik Bölümü MezunuÖğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Dersi HakkındakiGörüşleri", BAŞKENT UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION, 2 (2) pp. 131-140 [TR Dizin] Link   
BİBER, A.Ç., TUNA, A., Gülsevinçler, D., Karaosmanoğlu, A.B. (2015) "Matematik Öğretmenlerinin 5E Öğretim Modeline Yönelik Görüşleri", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (1) pp. 175-196 Link DOI   
İNCİKABI, L., BİBER, A.Ç., Takıcak, M., Bayam, S.B. (2015) "An Investigation of Seventh Grade Students Performances on Conceptual Procedural and Graphical Problems Regarding Circles", Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT), 6 (1) pp. 1-17 Link DOI   
BİBER, A.Ç. (2014) "An Investigation of 8th Grade Students Knowledge about Linear Equations", Cumhuriyet International Journal of Education-CIJE, 3 (2) pp. 16-25 Link  
BİBER, A.Ç. (2014) "Mathematics teacher candidates skills of using multiple representations for division of fractions", Educational Research and Reviews, 9 (8) pp. 237-244 Link DOI  
BİBER, A.Ç., Mahiye, U.Y. (2013) "Öğrencilerin Küme Problemlerinde Sergiledikleri Modelleme Becerilerinin İncelenmesi", Turkish Studies, 8 (8) pp. 287-298 Link   
BİBER, A.Ç. (2013) "Öğretmen Adaylarının İlköğretim Matematik Öğretmenliği Lisans Programı Hakkındaki Memnuniyet Düzeylerinin Araştırılması Kastamonu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği", Kastamonu Eğitim Dergisi, 21 (3) pp. 1253-1270 Link   
BİBER, A.Ç., TUNA, A., İNCİKABI, L., Yiğit, E., Özkök, A. (2013) "An Investigation Of Various Variables Effects On Middle School Students Skills Of Recognizing Figure Patterns", Problems of Education in the 21st Century, 55 (3) pp. 45-56 Link  
BİBER, A.Ç., TUNA, A., Aktaş, O. (2013) "Öğrencilerin Kesirler Konusundaki Kavram Yanılgıları ve Bu Yanılgıların Kesir Problemleri Çözümlerine Etkisi", Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 3 (2) pp. 152-162 Link  
BİBER, A.Ç., TUNA, A., Samet, K. (2013) "The mistakes and the misconceptions of the eighth grade students on the subject of angles", European Journal of Science and Mathematics Education, 1 (2) pp. 50-59 Link  
İNCİKABI, L., TUNA, A., BİBER, A.Ç. (2013) "An Analysis Of Mathematics Teacher Candidates Critical Thinking Dispositions And Their Logical Thinking Skills", Journal of International Education Research, 9 (3) pp. 257-266 Link  
BİBER, A.Ç., Kutluca, A.Y. (2013) "Farklı Öğretim Kademelerindeki Öğrencilerin Problem Çözme Becerisi Algılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", Abant İzzet Baysal Üniversitesi EğitimFakültesi Dergisi, 13 (2) pp. 276-288 Link   
TUNA, A., BİBER, A.Ç., Nisa, Y. (2013) "Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Modelleme Becerileri", Gazi ÜniversitesiGazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 33 (1) pp. 129-146 Link  
TUNA, A., BİBER, A.Ç., İNCİKABI, L. (2013) "An Analysis Of Mathematics Teacher Candidates Logical Thinking Levels Case Of Turkey", Journal of Educational and Instructional Studies in the World, 3 (1) pp. 83-91 Link  
BİBER, A.Ç., TUNA, A., İNCİKABI, L. (2013) "An investigation of critical thinking dispositions of mathematics teacher candidates", Educational Research, 4 (2) pp. 109-117 Link  
BİBER, A.Ç., Argün, Z. (2012) "Matematik Öğretmen Adaylarında İki Değişkenli Fonksiyonların Limiti Kavramının Yapılandırılmasının İncelenmesi", Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 8 (2) pp. 56-66 [TR Dizin] Link   
BİBER, A.Ç., Argün, Z. (2012) "Matematik Öğretmen Adaylarının Tek Değişkenli Fonksiyonlarda Limit Kavram Bilgilerini Kullanarak Yürüttükleri Bazı Genelleme Ve Soyutlamalar", Kastamonu Eğitim Dergisi, 20 (2) pp. 655-668 Link   
İNCİKABI, L., TUNA, A., BİBER, A.Ç. (2012) "İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Kümelerle İlgili Kavramsal Bilgilerinin Analizi", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 14 (2) pp. 523-538 [TR Dizin] Link  
ALİUSTAOĞLU, F., TUNA, A., BİBER, A.Ç. (2019) "Matematik Öğretmeni Adaylarının Uzamsal Yeteneklerinin Ġncelenmesi", 4th International Symposium of TurkishComputerandMathematicsEducation, 26-28 September 2019 , (pp. 1158-1165), (Aralık 2019
TUNA, A., ALİUSTAOĞLU, F., BİBER, A.Ç. (2019) "Secondary School Students’xx Radical Expressions Misconceptions", The International Virtual Symposium of Innovations in Education and Social Sciences – IVSESS 2019 , (pp. 393-398), Ankara, Türkiye, (Ekim 2019
TUNA, A., BİBER, A.Ç., ALİUSTAOĞLU, F. (2019) "Seventh Grade Students Misconceptions on Equations Subject", The International Virtual Symposium of Innovations in Education and Social Sciences – IVSESS 2019 , (pp. 383-392), Ankara, Türkiye, (Ekim 2019
İncikabı, S., BİBER, A.Ç., İNCİKABI, L., Kepçeoğlu, İ. (2017) "A Study On Multiple Representations In Algebra", 26th International Conference on Educational Sciences , (pp. 2231-2232), (Ekim 2017
İNCİKABI, L., BİBER, A.Ç., TUNA, A., Korkmaz, S. (2017) "A STUDY ON REPRESENTATIONS PLACED IN THE MIDDLE SCHOOL MATHEMATICS TEXTBOOKS", International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST) , (pp. 18), (Temmuz 2017
BİBER, A.Ç., TUNA, A., İNCİKABI, L., Korkmaz, S. (2017) "HOW IS THE LIMIT CONCEPT IN THE SEQUENCES UNDERSTOOD BY THE STUDENTS?", International Conference on Research in Education and Science (ICRES) , (pp. 59), (Temmuz 2017
BİBER, A.Ç., TUNA, A. (2017) "A COMPARATIVE ANALYSIS OF THE EXERCISE QUESTIONS IN SECONDARY SCHOOL MATHEMATICS BOOKS BASED ONLEARNING DOMAINS AND BLOOM’S TAXONOMY", INTERNATIONAL CONFERENCEON MODERN EDUCATIONSTUDIES , (pp. 18), (Şubat 2017
BİBER, A.Ç., TUNA, A. (2017) "ANALYZING THE PROBLEMS ABOUT SETS POSED BY THE SIXTH GRADE STUDENTS", INTERNATIONAL CONFERENCEON MODERN EDUCATIONSTUDIES , (pp. 17), (Şubat 2017
Çetinkaya, S., BİBER, A.Ç. (2016) "7E Öğrenme Halkası Modelinin Çarpanlar ve Katlar Konusunun Öğretiminde Akademik Başarıya Etkisi", ERPA/International Congresses on Education , (pp. 889-899), Saraybosna, Bosna Hersek, (Temmuz 2016
Ulaş, M.Y., BİBER, A.Ç. (2016) "Fen ve Matematik Öğretmen Adaylarinin Türev Konusundaki Kavram Yapılarının Repertuar Çizelge Tekniği ile İncelenmesi", ERPA International Congresses on Education 2016 , (pp. 898-909), Saraybosna, Bosna Hersek, (Temmuz 2016
TUNA, A., BİBER, A.Ç., KAÇAR, A. (2016) "An Examination of Mathematical Thinking Skill Levels Of The Prospective Mathematics Teachers According To The Solo Taxonomy", International Conference on Mathematics and Mathematics Education , Elazığ, Türkiye, (Mayıs 2016
BİBER, A.Ç., İNCİKABI, L., Mercimek, O. (2015) "Öğretmen Adaylarının İlköğretim Matematik Programını Tercih Nedenleri ve Beklentilerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi", 3rd International Conference on Primary Education , (pp. 71), Nevşehir, (Ekim 2015
BİBER, A.Ç. (2014) "Analysis of the knowledge of mathematics teacher candidates in functions and levels of their thoughts in terms of the problems set by them according to solo taxonomy", International Congress on Education, İnnovation and Learning Technologies (ICEILT) , Barselona, İspanya, (Temmuz 2014
Feyza, D., TUNA, A., BİBER, A.Ç. (2013) "4MAT ÖĞRENME MODELİ HAKKINDA ÖĞRNECİ GÖRÜŞLERİ DÖNÜŞÜM GEOMETRİSİ ALT ÖĞRENME ALANI", 12. MATEMATİK SEMPOZYUMU , (pp. 37), Ankara, Türkiye, (Mayıs 2013
TUNA, A., BİBER, A.Ç., ERDEMİR, M. (2013) "Examination of metacognitive awareness levels of prospective teachers in Turkey", 5th World Conference on Educational Sciences , Roma, İtalya, (Şubat 2013
Argün, Z., BİBER, A.Ç. (2013) "The Investıgatıon On The Relatıons Of The Concept Informatıon Whıch Candıdate Mathematıc Teachers Have Regardıng The Lımıt Of Sıngle And Double Varıable Functıons", 5th World Conference on Educational Sciences , Roma, İtalya, (Şubat 2013
Nisa, Y., TUNA, A., BİBER, A.Ç. (2012) "MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ MATEMATİKSEL MODELLEME BECERİLERİ", 11. MATEMATİK SEMPOZYUMU , (pp. 266), Samsun, Türkiye, (Eylül 2012
Mahiye, U., BİBER, A.Ç. (2011) "ÖĞRENCİLERİN KÜME PROBLEMLERİNDE SERGİLEDİKLERİ MODELLEME BECERİLERİNİN İNCELENMESİ", 1. TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU , (pp. 41), Trabzon, Türkiye, (Haziran 2011
Kayıt Yok
TUNA, A., BİBER, A.Ç. (2020) "Çarpanlar, Katlar, Üslü ve Köklü İfadeler", Kitap: Matematiğin Temelleri, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 234 / 260, ISBN: 978-625-7052-95-5 
BİBER, A.Ç. (2019) "Matematik ve Öğretimi", Kitap: İlkokulda Matematik Öğretimi, Ankara : PEGEM AKADEMİ, Bölüm Sayfaları: 1 / 16, ISBN: 978-605-241-731-7 
TUNA, A., BİBER, A.Ç. (2019) "Kesirlerin Öğretimi", Kitap: Matematik Öğretiminin Temelleri, Ankara : Anı Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 141 / 165, ISBN: 978-605-170-309-1 
BİBER, A.Ç. (2019) "Aritmetik-Cebir İlişkisi", Kitap: Uygulama Örnekleriyle Cebirsel Düşünme ve Öğretimi, Ankara : PEGEM AKADEMİ, Bölüm Sayfaları: 93 / 100, ISBN: 978-605-241-636-5 
TUNA, A., BİBER, A.Ç. (2018) "Kesirler", Kitap: İlkokulda Temel Matematik, : PEGEMA, Bölüm Sayfaları: 49 / 62, ISBN: 4182-8989 
TUNA, A., BİBER, A.Ç. (2018) "KESİRLER", Kitap: İLKOKULDA TEMEL MATEMATİK, Ankara : PEGEM AKADEMİ, Bölüm Sayfaları: 49 / 62, ISBN: 978-605-241-441-5 
Çiltaş, A., Yenilmez, K., Delil, A., TUNA, A., BİBER, A.Ç., Ada, T. (2018) "Temel Geometri ve Ölçü Kavramı", Kitap: İlkokulda Temel Matematik, Ankara : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 74 / 96, ISBN: 978-605-241-444-5 
Kayıt Yok
(Uluslararası - Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi, 2023, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) Asian Education Studies, 2018, , Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Educational Research and Reviews, 2017
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Educational Research Journal, 2017
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2017
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 2017
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Educational Research and Reviews, 2016
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 2016
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2016
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) International Journal of Research in Education and Science, 2016
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi (elektronik), 2016
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Kastamonu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 0
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 0
Üye, Matematik Eğitimi Derneği, 2014-
Üye, Matematikçiler Derneği, 2013-
Atıflar
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: Diğer Uluslararası, F: TR Dizin, G: Uluslararası Kitap, H: Ulusal Kitap, I: Diğer Ulusal, J: Toplam
Sıra Yayın A B C D E F G H I J
1 The mistakes and the misconceptions of the eighth grade students on the subject of angles 1 0 0 18 41 1 3 0 0 64
2 An investigation of critical thinking dispositions of mathematics teacher candidates 2 0 0 12 25 2 1 0 0 42
3 Öğrencilerin Kesirler Konusundaki Kavram Yanılgıları ve Bu Yanılgıların Kesir Problemleri Çözümlerine Etkisi 3 0 0 10 10 8 1 2 0 34
4 The Misconceptions of Sixth Grade Secondary School Students on Fractions 2 0 0 10 17 1 2 0 0 32
5 An Analysis Of Mathematics Teacher Candidates Critical Thinking Dispositions And Their Logical Thinking Skills 1 0 0 9 13 3 4 0 0 30
6 An Analysis Of Mathematics Teacher Candidates Logical Thinking Levels Case Of Turkey 3 0 0 4 13 3 1 0 0 24
7 Ortaokullarda Uygulanan Destekleme ve Yetiştirme Kurslarına Dair Öğrenci Görüşleri 2 0 0 1 10 10 0 1 0 24
8 Liselere Geçiş Sınavının Örnek Matematik Sorularına ve Yeni SınavSistemine Dair Destekleme ve Yetiştirme Kursu MatematikÖğretmenlerinin Görüşleri 0 0 0 3 8 9 1 1 0 22
9 Ortaokul Matematik Kitaplarındaki Öğrenme Alanları ve Bloom Taksonomisine Göre Karşılaştırmalı Analizi 0 0 0 2 6 10 0 0 0 18
10 Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Modelleme Becerileri 1 0 0 1 7 5 0 0 0 14
11 Mathematics teacher candidates skills of using multiple representations for division of fractions 4 0 0 3 5 0 0 0 0 12
12 Matematik Öğretmenlerinin 5E Öğretim Modeline Yönelik Görüşleri 1 0 0 3 2 2 1 1 0 10
13 Farklı Öğretim Kademelerindeki Öğrencilerin Problem Çözme Becerisi Algılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi 0 0 0 4 2 2 1 0 0 9
14 Matematik Öğretmen Adaylarının Tek ve İki DeğişkenliFonksiyonlarda Limit Konusunda Sahip Oldukları KavramBilgileri Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi 0 0 0 5 3 1 0 0 0 9
15 Ortaokul Matematik Ders Kitaplarında Yer Verilen Temsiller Arasıİlişkilendirmeler 0 0 0 0 2 6 0 0 0 8
16 İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ PROGRAMI TERCİH NEDENLERİ VE BEKLENTİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA 0 0 0 1 3 1 1 0 0 6
17 Öğretmen Adaylarının İlköğretim Matematik Öğretmenliği Lisans Programı Hakkındaki Memnuniyet Düzeylerinin Araştırılması Kastamonu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği 0 0 0 0 3 2 1 0 0 6
18 Pedagojik Formasyon Eğitimi Alan Matematik Bölümü MezunuÖğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Dersi HakkındakiGörüşleri 0 0 0 3 2 1 0 0 0 6
19 An Investigation of Seventh Grade Students Performances on Conceptual Procedural and Graphical Problems Regarding Circles 1 0 0 1 0 2 0 0 0 4
20 Eşitsizlikler Konusunun Öğretiminde Problem Kurma Yaklaşımının Akademik Başarıya Etkisi 0 0 0 4 0 0 0 0 0 4
21 Matematik Öğretmen Adaylarında İki Değişkenli Fonksiyonların Limiti Kavramının Yapılandırılmasının İncelenmesi 0 0 0 1 1 2 0 0 0 4
22 Problems Posed by Prospective Elementary Mathematics Teachers in the Concept of Functions An Analysis Based on SOLO Taxonomy 0 0 0 1 3 0 0 0 0 4
23 Students’xx difficulties in similar triangle questions 0 0 0 1 3 0 0 0 0 4
24 İlkokulda Matematik Öğretimi 0 0 0 0 1 2 0 0 0 3
25 İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Kümelerle İlgili Kavramsal Bilgilerinin Analizi 0 0 0 0 0 1 2 0 0 3
26 Matematik Eğitimi Alanında Yazılan Lisansüstü DeneyselTezlerin İncelenmesi: Bir Meta-Analiz Çalışması 0 0 0 0 0 3 0 0 0 3
27 Matematik Eğitimi Alanındaki Deneysel Desenli Tezlerde Tematik Ve Metodolojik Eğilimler 0 0 0 1 1 1 0 0 0 3
28 Neden İlköğretim Matematik ÖğretmenliğiProgramındayım Tercih Nedenleri ve BeklentilerinCinsiyet ve Akademik Başarı Bağlamında İncelenmesi Kastamonu Üniversitesi Örneği 0 0 0 0 1 2 0 0 0 3
29 Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının MatematikselModelleme Farkındalıklarının Araştırılması 0 0 0 1 1 1 0 0 0 3
30 7E ÖĞRENME HALKASI MODELİNİN ÇARPANLAR VE KATLARKONUSUNUN ÖĞRETİMİNDE AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİ 0 0 0 0 0 2 0 0 0 2
31 Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Kümeler Konusunda Kurdukları Problemlerin İncelenmesi 0 0 0 1 0 1 0 0 0 2
32 Ortaokul Matematik Ders Kitaplarında Yer Alan Temsillerin ÖğrenmeAlanlarına ve Sınıflara Göre İncelenmesi 0 0 0 0 0 2 0 0 0 2
33 Öğrencilerin Küme Problemlerinde Sergiledikleri Modelleme Becerilerinin İncelenmesi 1 0 0 0 0 0 1 0 0 2
34 Preservice Mathematics Teachers’ Opinions About Technology Assisted Argumentation Based Teaching Practice 0 0 0 1 0 1 0 0 0 2
35 Uzamsal Yetenek İle İlgili Lisansüstü Tezlerin Tematik ve MetodolojikEğilimleri: Türkiye Örneği 0 0 0 0 1 1 0 0 0 2
36 444 Sistemi Kapsamında İlk Kez 5. Sınıf Derslerine GirenMatematik Öğretmenlerinin Öğrenciler Hakkındaki Görüşleri 0 0 0 0 0 1 0 0 0 1
37 Dienes’in Öğrenme Teorisine Göre Yapılandırılmış EtkinliklerinÖğrenci Başarısına Etkis 0 0 0 0 0 1 0 0 0 1
38 İlkokulda Temel Matematik 0 0 0 0 0 0 0 1 0 1
39 Matematik Öğretiminin Temelleri 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1
40 Matematik ve Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Türev Konusundaki Kavram Yapıları 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1
41 Mathematical Values in Turkish High School Mathematics Textbooks 0 0 0 0 0 0 0 1 0 1
42 STEM Alanında Matematik Eğitimi Üzerine Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi 0 0 0 0 0 1 0 0 0 1
43 The Effect of Technology Assisted Argumentation Based Teaching on Technological Pedagogical Content Knowledge Self Assessments of Preservice Teachers 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1
44 Trigonometri Konulu Tezler 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1
45 Values of Mathematics Education in High School Mathematics Textbooks 0 0 0 0 0 0 0 1 0 1
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Kastamonu Üniversitesi
2012 - 2020 36
Kastamonu Üniversitesi
2012 - 2017 13
Semahat İncikabı
-
2017 - 2021 7
Kastamonu Üniversitesi
2018 - 2019 5
Samet Korkmaz
-
2017 - 2022 5
Ziya Argün
Gazi Üniversitesi
2012 - 2015 4
Oktay Mercimek
Kastamonu Üniversitesi
2015 - 2016 3
Damla Ceren Bakırcı
-
2022 - 2023 3
İbrahim Kepçeoğlu
-
2017 - 2020 3
Sebahattin Çetinkaya
-
2016 - 2020 3
Gökhan Er
-
2020 2
İrfan Dağdelen
-
2019 2
Müberra Baltacı
-
2021 - 2023 2
Yurt Nisa
-
2012 - 2013 2
Kastamonu Üniversitesi
2013 1
Kastamonu Üniversitesi
2016 1
-
2021 1
Kastamonu Üniversitesi
2016 1
Alper Çiltaş
Atatürk Üniversitesi
2018 1
Engin Yiğit
Bülent Ecevit Üniversitesi
2013 1
Kürşat Yenilmez
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi
2018 1
Eda Bozkurt
-
2015 1
Aslı Özkök
-
2013 1
Yasin Sancar
-
2015 1
Ahmet Delil
Manisa Celâl Bayar Üniversitesi
2018 1
Ayşe Okumuş
-
2015 1
Samet Korkmaz
-
2023 1
Ergün Aktürk
-
2015 1
Hanife Merve Erdoğan
-
2023 1
Tuba Ada
Anadolu Üniversitesi
2018 1
Ahmet Cem Polat
-
2017 1
Ali Yiğit Kutluca
-
2013 1
Arzu Birgül Karaosmanoğlu
-
2015 1
Aysun İpekoğlu
-
2020 1
Ayşegül Yükselen
-
2021 1
Demirci Feyza
-
2013 1
Deniz Gülsevinçler
-
2015 1
Fatih Altunok
-
2017 1
Korkmaz Samet
-
2013 1
Levent Karabıyıkoğlu
-
2019 1
Mahiye Yapıcıoğlu Ulaş
-
2016 1
Müjdat Takıcak
-
2015 1
Osman Aktaş
-
2013 1
Ramazan Uysal
-
2018 1
Raşit Güzel
-
2019 1
Sema Üner
-
2020 1
Semiha Betül Bayam
-
2015 1
Uğur Küçükoğlu
-
2017 1
Ulaş Mahiye
-
2011 1
Ulaş Mahiye Yapıcıoğlu
-
2020 1
Ulaş Yapıcıoğlu Mahiye
-
2013 1
Ülke Nursaç Kabuklu
-
2018 1
Yunus Gürbüz
-
2021 1
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78392
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 9948
YÖKSİS Bilim Alanı İlköğretim Matematik Eğitimi 194
Anahtar Kelimeler İlköğretim Matematik Eğitimi
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 65 105 125 105 225 190 60 45 60 0
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) 407 . 401 . 422 . 441 . 316 . 343 . 568 . 580 . 550 . -
Sıra (Temel Alan İçinde) 260 . 244 . 233 . 242 . 134 . 163 . 330 . 327 . 324 . -
Sıra (Bilim Alanı İçinde) 31 . 27 . 22 . 26 . 8 . 7 . 52 . 54 . 62 . -
Sıra (Anahtar Kelime (1)) 29 . 27 . 20 . 26 . 8 . 6 . 49 . 49 . 59 . -
Toplam Yayın 5 7 10 5 11 11 4 3 4 0
Toplam Makale 4 4 5 4 5 10 4 3 4 0
Toplam Kitap 0 0 0 1 3 1 0 0 0 0
Toplam Bildiri 1 3 5 0 3 0 0 0 0 0
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 2 2 3 4 4 10 2 2 4 0
Makale (Ulusal) 2 2 2 0 1 0 2 1 0 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 0 1 3 1 0 0 0 0
Bildiri (Uluslararası) 1 3 5 0 3 0 0 0 0 0
Bildiri (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri