Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Psikolojisi (Dr), 2000, 2006 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitimde Psikolojik Hizmetler (Yl) (Tezli), 1996, 1999 |
Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, 1991, 1995 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Psikolojisi (Dr), 2000, 2006 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitimde Psikolojik Hizmetler (Yl) (Tezli), 1996, 1999 |
Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, 1991, 1995 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YÖKDİL, 90, 2024/2 Yük, 2024 |
İngilizce, YDS, 67, 2024/1 Yab, 2024 |
İngilizce, YÖKDİL, 90, Bahar, 2024 |
İngilizce, ÜDS, 73, Bahar, 2006 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Bilimleri Eğitim Psikolojisi |
2023-, Profesör, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2023-, Profesör, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri, Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Anabilim Dalı, Türkiye |
2014-, Doçent, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Eğitim Bilimleri, Türkiye |
2008-2014, Yardımcı Doçent, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2007-2008, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Uludağ Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
2002-2007, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Türkiye |
2000-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Uludağ Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
2008-2020, Anabilim Dalı Başkanı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2008-2010, Bölüm Başkanı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
Hediye Sağlam, Yüksek Lisans, Ana babaların çocuklarına yönelik sevgilerini destekleyen davranışlarının farklı değişkenlere göre incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Kübra Kara Eştürk, Yüksek Lisans, Down sendromu olan çocuğa sahip ana babaların yaşadıkları sorunların çeşitli değişkenlere göre incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Pınar Güven, Yüksek Lisans, İlkokul ve ortaokul öğrencilerinin akademik başarılarının yordanmasında ana babanın akademik başarıya ilişkin beklentisi ve eğitime katılımının rolü, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Selahattin Semiz, Yüksek Lisans, Erken çocukluk döneminde görülen akran zorbalığının duygusal zekâ ve aile değişkenleri temelinde incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman) |
Ayşe Nur Demircan, Yüksek Lisans, Ortaöğretim okullarında aile katılımı: Ölçek uyarlaması, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2012, (Asıl Danışman) |
Kevser Oğuz, Yüksek Lisans, İlköğretim okullarında aile katılımı: Ölçek uyarlaması, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2012, (Asıl Danışman) |
2019-2020, Verimli Ders Çalışma ve Öğrenme Yönt., Lisans |
2019-2020, Okul Rehberlik Hizmetlerinin Yönetimi, Yüksek Lisans |
2019-2020, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2019-2020, Gelişim Psikolojisi II, Lisans |
2019-2020, GELİŞİM PSİKOLOJİSİ I, Lisans |
2019-2020, Kaynak Tarama ve Rapor Yazma, Lisans |
2018-2019, Kendini Koruma ve Savunma Sanatları, Lisans |
2018-2019, GELİŞİM PSİKOLOJİSİ I, Lisans |
2018-2019, EĞİTİM PSİKOLOJİSİ, Lisans |
2018-2019, Verimli Ders Çalışma ve Öğrenme Yöntemleri, Lisans |
2018-2019, Gelişim Psikolojisi II, Lisans |
2018-2019, PSİKOLOJİ, Lisans |
2017-2018, Okullarda Gözlem, Lisans |
2017-2018, Eğitimde Nitel Araştırma Yöntemleri, Yüksek Lisans |
2017-2018, Gelişim Psikolojisi I, Lisans |
2017-2018, Rehberlik, Lisans |
2017-2018, Sosyolojiye Giriş, Lisans |
2016-2017, EĞİTİMDE NİTEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Yüksek Lisans |
2016-2017, REHBERLİK, Lisans |
2016-2017, PSİKOLOJİ, Lisans |
2016-2017, Eğitimde Aile Katılımı, Yüksek Lisans |
2016-2017, EĞİTİM PSİKOLOJİSİ, Lisans |
2015-2016, EĞİTİMDE NİTEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Yüksek Lisans |
2015-2016, ÖZEL EĞİTİM, Lisans |
2015-2016, REHBERLİK, Lisans |
2015-2016, Eğitimde Aile Katılımı, Yüksek Lisans |
2015-2016, EĞİTİMDE NİTEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Yüksek Lisans |
2015-2016, EĞİTİM PSİKOLOJİSİ, Lisans |
2014-2015, EĞİTİMDE NİTEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Yüksek Lisans |
2014-2015, ÖZEL EĞİTİM, Lisans |
2014-2015, REHBERLİK, Lisans |
2014-2015, Eğitimde Aile Katılımı, Yüksek Lisans |
2014-2015, EĞİTİMDE NİTEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Yüksek Lisans |
2014-2015, EĞİTİM PSİKOLOJİSİ, Lisans |
2013-2014, Sosyal Psikoloji, Lisans |
2013-2014, Psikoloji, Lisans |
2013-2014, Sosyal Bilgilerde Nitel Araştırma Yöntemleri, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2013-2014, Eğitimde Nitel Araştırma Yöntemleri, Yüksek Lisans |
2013-2014, Rehberlik, Lisans |
2013-2014, İlköğretimde Kaynaştırma, Lisans |
2013-2014, Özel Eğitim, Lisans |
2013-2014, Eğitim Psikolojisi, Lisans |
2012-2013, Eğitimde Nitel Araştırma Yöntemleri, Yüksek Lisans |
2012-2013, Sosyal Psikoloji, Lisans |
2012-2013, İlköğretimde Kaynaştırma, Lisans |
2012-2013, Özel Eğitim, Lisans |
2012-2013, Rehberlik, Lisans |
2012-2013, Eğitim Psikolojisi, Lisans |
Kayıt Yok |
Lise öğrencilerinin akademik başarıları ile ana babalarının eğitimle ile ilgili beklentileri, başarıya yönelik nedensel yüklemeleri ve eğitime katılım düzeyleri arasındaki ilişkilerin modellenmesi: Bu kapsamda bir ana baba katılım programının geliştirilme TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Araştırmacı , 2020-2020 |
Geleneksel Çocuk Oyunlarının Kültürel ve Gelişimsel Özellikleri Açısından İncelenmesi BAP Proje: Yürütücü , 2017-2018 |
Çocuk Erken Tanı ve Uyarı Sistemine İlişkin Araştırma Projesi TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: , 2013-2015 |
1000 MİMAR 1000 OKULDA Diğer ulusal kamu veya özel kuruluşlar tarafından desteklenen bilimsel araştırma projeleri: Eğitmen |
HAYDİ KIZLAR OKULA Diğer ulusal kamu veya özel kuruluşlar tarafından desteklenen bilimsel araştırma projeleri: Eğitmen |
Kayıt Yok |
LİNDBERG, E.N., Eştürk, K.K. (2024) "Down Sendromu Olan Çocuğa Sahip Ana Babaların Gereksinimleri: Bilgi mi yoksa Maddi destek mi?", Baskent University Journal of Education, 11 (2) pp. 90-103 [TR Dizin] Link |
LİNDBERG, E.N. (2023) "Parental Educational Satisfaction and Academic Success in Adolescents", Educational Research Quarterly, 46 (3) pp. 37-68 Link |
Semiz, S., LİNDBERG, E.N. (2022) "Okul Öncesi Dönemde Görülen Akran Zorbalığının Duygusal Zekâ ve Aile Değişkenleri Temelinde İncelenmesi", Hacettepe University Journal of Education, 37 (2) pp. 764-781 [TR Dizin] DOI |
Semiz, S., LİNDBERG, E.N. (2022) "Investigation of Peer Bullying in Early Years on The Basis of Emotional Intelligence and Family Variables", Hacettepe Egitim Dergisi, 37 (2) pp. 764-781 DOI |
LİNDBERG, E.N., Güven, P. (2021) "The Impact of Parental Involvement and Expectations on Elementary School Students Academic Achievement", Inonu University Journal of the Faculty of Education, 22 (1) pp. 809-840 DOI |
LİNDBERG, E.N. (2021) "Parents’ Attributions and Perception Questionnaire: Turkish Validity and Reliability Study", Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi, 11 (1) pp. 163-186 Link DOI |
LİNDBERG, E.N., Cingi, M.A., GÜZEL-ÖZKAN, H. (2020) "Analysis of Traditional Child Play Based on Child Culture and Child Development.", Journal of History Culture and Art Research, 9 (4) pp. 19-36 [SCI] Link DOI |
LİNDBERG, E.N. (2020) "Changes in Child's Play over Two Generations", International Online Journal of Educational Sciences, 4 (2) pp. 395-410 |
LİNDBERG, E.N., Yıldırım, E., RECEPOĞLU, S., Öztürk, D., Elvan, Ö. (2019) "Parent's Educational Expectations: Does It Matter for Academic Success?", SDU International Journal of Educational Studies, 6 (2) pp. 150-160 Link DOI |
LİNDBERG, E.N. (2018) "Parental Involvement in Teacher Education: What, Why and How?", Kastamonu Egitim Dergisi, 26 (3) pp. 953-964 [TR Dizin] DOI |
LİNDBERG, E.N. (2017) "AİLE KATILIMI: BİR KAVRAMSAL VE DURUMSAL ANALİZ ÇALIŞMASI", Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi, 4 (13) pp. 51-72 Link DOI |
LİNDBERG, E.N. (2017) "PARENTAL INVOLVEMENT: A STUDY FOR CONCEPTUAL AND SITUATIONAL ANALYSIS", Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi, 0 (13) pp. 51-72 DOI |
LİNDBERG, E.N., Oğuz, K. (2016) "Family involvement at elementary school A validity and reliabilitiy study p İlkokul ve ortaokullarda aile katılımı Bir geçerlilik ve güvenirlilik çalışması", Journal of Human Sciences, 13 (3) pp. 4135-4155 Link DOI |
LİNDBERG, E.N. (2014) "Final Year Faculty of Education Students Views Concerning Parent Involvement", Educational Sciences: Theory & Practice, 14 (4) pp. 1-23 [SCI] Link DOI |
LİNDBERG, E.N. (2013) "Parental Participation at High School: Adaptation of Teachers' and Parents' Scales of Parental Participation", Cumhuriyet International Journal of Education, 2 (3) pp. 64-78 |
LİNDBERG, E.N. (2013) "Children and Childhood in terms of Globalization (Extended summary in English)", Kastamonu Eğitim Dergisi, 21 (1) pp. 1-10 |
LİNDBERG, E.N. (2013) "Küreselleşen Dünyada ve Türkiye de Çocukluğun Durumu", Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi, 21 (1) pp. 1-10 [SCI] |
LİNDBERG, E.N., Demircan, A.N. (2013) "Ortaöğretim Okullarında Aile Katılımının Değerlendirilmesi: Aile Katılım Ölçeği Veli ve Öğretmen Formlarının Türkçeye Uyarlanması", Cumhuriyet International Journal of Education, 2 (3) pp. 64-78 Link |
LİNDBERG, E.N., Demircan, A.N. (2013) "Ortaöğretim Okullarında Öğrenci Görüşlerine Göre Aile Katılımı Bir Ölçek Uyarlaması", Anadolu Journal of Educational Sciences International, 3 (1) pp. 35-46 Link |
LİNDBERG, E.N. (2013) "Parental Participation According to Students' Perspective at High School: Adaptation of a Scale", Anadolu Journal of Educational Sciences International, 3 (1) pp. 35-46 |
LİNDBERG, E.N. (2013) "Turkish Parents and Teachers Opinions Towards Parental Participation in a Rural Area", Middle-East Journal of Scientific Research, 17 (3) pp. 321-328 [SCI] DOI |
LİNDBERG, E.N. (2012) "Scaffoldings and Child's Outcomes in Daily Social Interactions Between Parents and Children", KALEM INTERNATIONAL JOURNAL of EDUCATION and HUMAN, 2 (1) pp. 39-69 |
LİNDBERG, E.N., TÜMLÜ, G.Ü. (2012) "Adaptation of Pre Service Teacher form of the Parental Involvement Survey", Proceedings of The British Psychological Society, 46 (0) pp. 5178-5182 |
LİNDBERG, E.N. (2012) "Çocuk oyunlarında iki kuşakta görülen değişim", International Online Journal of Educational Sciences, 4 (2) pp. 1-16 |
LİNDBERG, E.N. (2012) "Çocuk yetiştirme açısından Türkiye de çocukluğun tarihi", Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 31 (0) pp. 41-52 |
LİNDBERG, E.N. (2012) "Çocuklar ve Anne baba Arasındaki Gündelik Toplumsal Etkileşimlerde İskele Kurma Davranışları ve Çocuğun Bu Davranışlara Tepkileri", Kalem Uluslar arası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi, 2 (0) pp. 39-69 |
LİNDBERG, E.N. (2011) "Piaget ve Ergenlikte Bilişsel Gelişim", Kastamonu Eğitim Dergisi, 11 (9) pp. 1-11 [SCI] |
LİNDBERG, E.N. (2008) "Kültürel Tarihsel Kuram çerçevesinde çocuk gelişimi", Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi, 41 (1) pp. 163-186 |
LİNDBERG, E.N. (2008) "Social interactions in family with low socioeconomic level", Management and Education (University of Prof.Dr.Assen Zlatarov, Faculty of Social Sciences), 4 (3) pp. 218-224 |
LİNDBERG, E.N. (2008) "Türkiye de Oyun ve Oyuncak Kültürü Süreklilik mi Süreksizlik mi", Folklor ve Edebiyat Dergisi, 14 (55) pp. 63-71 |
(2005) "Yoksulluğun Çocuk Yüzleri / Different aspects of child poverty", Kebikeç-İnsan Bilimleri için Kaynak Araştırmaları Dergisi, 0 (19) pp. 129-140 |
LİNDBERG, E.N. (2004) "Yayınlara ve yargı kararlarına göre Türkiye’de çocuk istismarı", Eğitim Bilimleri ve Uygulama, 3 (6) pp. 277-286 Link |
LİNDBERG, E.N. (2023) "Ana Babanın Başarıya Dönük Biliş ve Davranışlarının Lise Öğrencilerinin Akademik Başarısı Üzerindeki Etkisinin Kültürlerarası Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi", EDUCongress 2023 , Ankara, Türkiye, (Kasım 2023) |
LİNDBERG, E.N. (2023) "İsveç'deki ikinci ve üçüncü nesil Türk ana babaların çocuklarının akademik başarısı ile ilgili tutumları", Uluslararası 21. YY. Eğitim Araştırmaları Kongresi-2023 , Burdur, Türkiye, (Eylül 2023) |
LİNDBERG, E.N. (2023) "ÇOCUK VE ERGENLERİN AKADEMİK SOSYALLEŞMESİNDE ANA BABA ETKİSİ: İSVEÇ VE TÜRKİYE KÜLTÜRLERARASI KARŞILAŞTIRMASI", 14. ULUSLARARASI SOSYAL BESERI VE EGITIM BILIMLERI KONGRESI , Istanbul, Türkiye, (Mayıs 2023) |
LİNDBERG, E.N. (2022) "Çocuk ve Ergenlerin Akademik Sosyalleşmesinde Ana Babanın Etkisi", Uluslararası Çocuk Sempozyumu , Sinop, Türkiye, (Mayıs 2022) |
SAĞLAM, H., LİNDBERG, E.N. (2019) "ANA BABALARIN 2-6 YAŞ ARALIĞINDAKİ ÇOCUKLARININ GELİŞİMLERİNİ DESTEKLEYİCİ DAVRANIŞLARI", 6. ULUSLARARASI OKUL ÖNCESİ EĞİTİM KONGRESİ , Kars, Türkiye, (Ekim 2019) |
LİNDBERG, E.N., Cingi, M.A., GÜZEL-ÖZKAN, H. (2019) "Analysing of Traditional Child Games Based on Child Culture and Child Development", 6. Uluslararası Okulöncesi Eğitim Kongresi , Kars, Türkiye, (Ekim 2019) |
LİNDBERG, E.N., Güven, P. (2019) "Academic Expectations, Parental Involvement, Family Income, Parents’ Education Level as Predictors of Child Achievement", 12th Biennial Conference of ERNAPE “Parent Engagement as Power: Empowering Children, Schools and Societies” , (Eylül 2019) |
Eştürk, K.K., LİNDBERG, E.N. (2017) "Okul Öncesi Eğitimde Okuma Yazma Eğitimi Hakkında Veli Görüşleri", 11. ULUSAL OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ ÖĞRENCİ KONGRESİ , Türkiye, (Nisan 2017) |
Yaz, Ö.V., Yaz, A.H., LİNDBERG, E.N. (2016) "Okul Öncesi Eğitimde Okullaşmanın Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi Kastamonu İli Örneği", 11.Ulusal Okuöncesi Eğitimi Öğrenci Kongresi , Türkiye, (Nisan 2016) |
LİNDBERG, E.N. (2008) "Çocuk Yetiştirmede fiziksel cezanın kullanımı ve etkililiği / The corporal punisment in child raising", 6. Ulusal Çocuk Kültürü Kongresi: Türkiye'de Çocuk Yetiştirme: Yaklaşımlar, yöntemler, sorunlar, çözümler , Türkiye, (Ekim 2008) |
(2006) "Ergenlerin Yoksullukla ilgili Algıları / Adolescent's Perceptions about Poverty", 10th Conference of European Association for Research on Adolescence , Türkiye, (Temmuz 2006) |
FİGEN, Ç., N, A.E., A, A. () "Çocuk anne ve öğretmenlerin çocukların cinsel toplumsallaşmaları ile ilgili algıları", Cumhuriyet’in 80.yılında Disiplinlerarası Bakışla Türkiye’de Çocuk , Türkiye |
N, A.L.E., G, Ü., K, O., KÜÇÜK, , A, Z., DEMİRCAN, , N, A. () "Çocuk Oyunlarına Tarihsel Kültürel Bakış Kastamonu İli Örneği", Günümüzde Çocuk Oyunlarında ve Oyuncaklarında Yaşanan Değişimler Sempozyumu Bildiriler Kitabı , Türkiye |
N, A.E., Z, G. () "Çocuk Yetiştirmede Fiziksel Cezanın Kullanımı ve Etkililiği", Türkiye’de Çocuk Yetiştirme: Yaklaşımlar, yöntemler, sorunlar, çözümler 6. Ulusal Çocuk Kültürü Kongresi Bildirileri , Türkiye |
LİNDBERG, E.N., Onur, B., Köker, E., Çok, F., Bağlı, M.T., Kılınç, T.Ş., Atay, A.T., Çelen, H.N., Artar, M., İlhan, A.Ç. (2007) "Popüler Kültür ve Çocuk", Türkiye : Dipnot Yayınevi, ISBN: 9789759051334 |
LİNDBERG, E.N., Ahçı, Z.G. (2022) "Gelişimle İlgili Kuramlara Genel Bakış", Kitap: Gelişim Psikolojisi I, : Nobel, Bölüm Sayfaları: 21 / 71, ISBN: 978-605-7846-07-5 |
LİNDBERG, E.N., KONUK, M. (2016) "Enhancing School-Family Collaboration: School Counselor’s Role", Kitap: Developments in Educational Sciences, : St. Kliment Ohridski University Press, Bölüm Sayfaları: 244 / 257, ISBN: 978-954-07-4139-0 |
LİNDBERG, E.N., Artar, M., Kılınç, T.Ş., Çok, F., Karaman, N., Çelen, H.N., Ercan, H., İlhan, A.Ç. (2014) "Çocukluğun Tarihi ve Vygotsky'nin Sosyokültürel Tarih Kuramı Çerçevesinde Çocuk Gelişimini Anlamak", Kitap: Prof Dr Bekir Onur a Armağan Çocuklar Gençler ve Müze Eğitimi, Türkiye : Anı, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-605-5213-50-3 |
LİNDBERG, E.N. (2013) "Çocukluğun Tarihi ve Vygotsky'nin Sosyokültürel Tarih Kuramı Çerçevesinde Çocuk Gelişimini Anlamak", Kitap: Prof.Dr.Bekir Onur'a Armağan: Çocuklar, Gençler ve Müze eğitimi, Türkiye : Anı Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 0 / 0, ISBN: 978-605-5213-50-3 |
(2010) "Chapter_pp.211_ Osmanlı'dan Cumhuriyete Çocuk Yetiştirmede Cinsiyetçilik (Gender issues in Child Raising from Ottoman Period to Repblic Period in Turkey)", Türkiye : , ISBN: 0000 |
LİNDBERG, E.N. (2009) "Çocukların Eğitim Hakkı ve Sokak Çocukları", Kitap: Sokak Çocuklarının İstismarı ve İhmali, Türkiye : Gaziantep Üniversitesi Yayınları, Bölüm Sayfaları: / , |
Göncü, A., Özer, N.S., LİNDBERG, E.N. (2008) "Childhoods in Turkey: Social class and gender differences in schooling, labor, and play", Kitap: The World Yearbook of Education 2009 Childhood Studies and the Impact of Globalization Policies and Practices at Global and Local Levels, : Routledge, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-0-415-99411-8 |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Dergi) Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 2019, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi, 2018, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Dergi) KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 2017, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Ulusal - Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi, 2016, Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Ulusal - Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi, 2016, Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Ulusal - Dergi) KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 2016, Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Ulusal - Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi, 2016, Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Ulusal - Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi, 2016, Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Ulusal - Kitap) Popüler Kültür ve Çocuk, 2006, Editör |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Adam Akademi Sosyal Bilimler Dergisi, 2017 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Eğitim ve Gelecek, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) ChildrenSociety, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Sex Education, 2017 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 2017 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Cumhuriyet Internation Journal of Education, 0 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi, 0 |
Üye, International Toy Research Association, 2009- |
Üye, Society for the History of Children and Youth, 2005- |
Üye, International Society for Cultural and Activity Research, 2000- |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Kastamonu Üniversitesi
|
2019 - 2020 | 2 |
Tülin Şener Kılınç
Ankara Üniversitesi
|
2007 - 2014 | 2 |
Müge Artar
Ankara Üniversitesi
|
2007 - 2014 | 2 |
Mehmet Akif Cingi
Kastamonu Üniversitesi
|
2019 - 2020 | 2 |
Figen Çok
Ted Üniversitesi
|
2007 - 2014 | 2 |
Hacer Nermin Çelen
Maltepe Üniversitesi
|
2007 - 2014 | 2 |
Ayşe Çakır İlhan
Ankara Üniversitesi
|
2007 - 2014 | 2 |
AHİOĞLU E N
-
|
2 | |
Ayşe Nur Demircan
-
|
2013 | 2 |
Kübra Kara Eştürk
-
|
2017 - 2024 | 2 |
Pınar Güven
-
|
2019 - 2021 | 2 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2019 | 1 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2019 | 1 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2016 | 1 |
Hülya Ercan
Cumhuriyet Üniversitesi
|
2014 | 1 |
Neslihan Karaman
Hacettepe Üniversitesi
|
2014 | 1 |
Bekir Onur
-
|
2007 | 1 |
Ali Tayfun Atay
-
|
2007 | 1 |
Eser Köker
-
|
2007 | 1 |
Selahattin Semiz
-
|
2022 | 1 |
Zeynep Gültekin Ahçı
Kto Karatay Üniversitesi
|
2022 | 1 |
Durdane Öztürk
-
|
2019 | 1 |
Özlem Elvan
-
|
2019 | 1 |
Nur Serap Özer
Ted Üniversitesi
|
2008 | 1 |
Erdal Yıldırım
Aksaray Üniversitesi
|
2019 | 1 |
Melike Türkan Bağlı
-
|
2007 | 1 |
Selahattin Semiz
Anadolu Üniversitesi
(Turkey)
|
2022 | 1 |
A N
-
|
1 | |
AHİOĞLU LİNDBERG. E N
-
|
1 | |
Ahmet Hakan Yaz
-
|
2016 | 1 |
Artin Göncü
-
|
2008 | 1 |
AYPAY A
-
|
1 | |
ÇOK FİGEN
-
|
1 | |
DEMİRCAN
-
|
1 | |
EMİNE NİHAL LİNDBERG
-
|
2012 | 1 |
GAMZE ÜLKER TÜMLÜ
-
|
2012 | 1 |
GÜLTEKİN Z
-
|
1 | |
Kevser Oğuz
-
|
2016 | 1 |
KÜÇÜK
-
|
1 | |
OĞUZ K
-
|
1 | |
Ömer Volkan Yaz
-
|
2016 | 1 |
ÜLKER G
-
|
1 | |
Z A
-
|
1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78392 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9948 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Eğitim Bilimleri | 973 |
Anahtar Kelimeler | Eğitim Psikolojisi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 59 | 15 | 15 | 35 | 15 | 30 | 60 | 30 | 15 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | 447 . | 532 . | 531 . | 506 . | 514 . | 598 . | 565 . | 580 . | 402 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | 289 . | 338 . | 330 . | 297 . | 310 . | 358 . | 312 . | 352 . | 232 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | 106 . | 116 . | 119 . | 94 . | 108 . | 131 . | 119 . | 126 . | 77 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | 11 . | 26 . | 23 . | 23 . | 21 . | 26 . | 21 . | 21 . | 14 . |
Toplam Yayın | 0 | 4 | 1 | 1 | 4 | 1 | 2 | 3 | 4 | 1 |
Toplam Makale | 0 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 1 | 1 | 1 |
Toplam Kitap | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 2 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 1 | 3 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 2 | 1 | 1 | 1 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 1 | 3 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |