img
Prof. Dr. Emine Nihal LİNDBERG

Prof. Dr. Emine Nihal LİNDBERG

  • Eğitim Fakültesi
  • Eğitim Bilimleri
  • Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
54
Atıf
43
h-index
3
Proje
5
Scopus
Yayın
3
Atıf
3
h-index
1
Google Scholar
Yayın
34
Atıf
649
h-index
14
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Psikolojisi (Dr), 2000, 2006
Yüksek Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitimde Psikolojik Hizmetler (Yl) (Tezli), 1996, 1999
Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, 1991, 1995
Araştırma Alanları
Eğitim Psikolojisi
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Psikolojisi (Dr), 2000, 2006
Yüksek Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitimde Psikolojik Hizmetler (Yl) (Tezli), 1996, 1999
Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, 1991, 1995
Kayıt Yok
İngilizce, YÖKDİL, 90, 2024/2 Yük, 2024
İngilizce, YDS, 67, 2024/1 Yab, 2024
İngilizce, YÖKDİL, 90, Bahar, 2024
İngilizce, ÜDS, 73, Bahar, 2006
Kayıt Yok
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Bilimleri Eğitim Psikolojisi
2023-, Profesör, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
2023-, Profesör, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri, Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Anabilim Dalı, Türkiye
2014-, Doçent, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Eğitim Bilimleri, Türkiye
2008-2014, Yardımcı Doçent, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
2007-2008, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Uludağ Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye
2002-2007, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Türkiye
2000-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Uludağ Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye
2008-2020, Anabilim Dalı Başkanı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2008-2010, Bölüm Başkanı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Hediye Sağlam, Yüksek Lisans, Ana babaların çocuklarına yönelik sevgilerini destekleyen davranışlarının farklı değişkenlere göre incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
Kübra Kara Eştürk, Yüksek Lisans, Down sendromu olan çocuğa sahip ana babaların yaşadıkları sorunların çeşitli değişkenlere göre incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
Pınar Güven, Yüksek Lisans, İlkokul ve ortaokul öğrencilerinin akademik başarılarının yordanmasında ana babanın akademik başarıya ilişkin beklentisi ve eğitime katılımının rolü, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
Selahattin Semiz, Yüksek Lisans, Erken çocukluk döneminde görülen akran zorbalığının duygusal zekâ ve aile değişkenleri temelinde incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman)
Ayşe Nur Demircan, Yüksek Lisans, Ortaöğretim okullarında aile katılımı: Ölçek uyarlaması, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2012, (Asıl Danışman)
Kevser Oğuz, Yüksek Lisans, İlköğretim okullarında aile katılımı: Ölçek uyarlaması, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2012, (Asıl Danışman)
2019-2020, Verimli Ders Çalışma ve Öğrenme Yönt., Lisans
2019-2020, Okul Rehberlik Hizmetlerinin Yönetimi, Yüksek Lisans
2019-2020, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans
2019-2020, Gelişim Psikolojisi II, Lisans
2019-2020, GELİŞİM PSİKOLOJİSİ I, Lisans
2019-2020, Kaynak Tarama ve Rapor Yazma, Lisans
2018-2019, Kendini Koruma ve Savunma Sanatları, Lisans
2018-2019, GELİŞİM PSİKOLOJİSİ I, Lisans
2018-2019, EĞİTİM PSİKOLOJİSİ, Lisans
2018-2019, Verimli Ders Çalışma ve Öğrenme Yöntemleri, Lisans
2018-2019, Gelişim Psikolojisi II, Lisans
2018-2019, PSİKOLOJİ, Lisans
2017-2018, Okullarda Gözlem, Lisans
2017-2018, Eğitimde Nitel Araştırma Yöntemleri, Yüksek Lisans
2017-2018, Gelişim Psikolojisi I, Lisans
2017-2018, Rehberlik, Lisans
2017-2018, Sosyolojiye Giriş, Lisans
2016-2017, EĞİTİMDE NİTEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Yüksek Lisans
2016-2017, REHBERLİK, Lisans
2016-2017, PSİKOLOJİ, Lisans
2016-2017, Eğitimde Aile Katılımı, Yüksek Lisans
2016-2017, EĞİTİM PSİKOLOJİSİ, Lisans
2015-2016, EĞİTİMDE NİTEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Yüksek Lisans
2015-2016, ÖZEL EĞİTİM, Lisans
2015-2016, REHBERLİK, Lisans
2015-2016, Eğitimde Aile Katılımı, Yüksek Lisans
2015-2016, EĞİTİMDE NİTEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Yüksek Lisans
2015-2016, EĞİTİM PSİKOLOJİSİ, Lisans
2014-2015, EĞİTİMDE NİTEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Yüksek Lisans
2014-2015, ÖZEL EĞİTİM, Lisans
2014-2015, REHBERLİK, Lisans
2014-2015, Eğitimde Aile Katılımı, Yüksek Lisans
2014-2015, EĞİTİMDE NİTEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Yüksek Lisans
2014-2015, EĞİTİM PSİKOLOJİSİ, Lisans
2013-2014, Sosyal Psikoloji, Lisans
2013-2014, Psikoloji, Lisans
2013-2014, Sosyal Bilgilerde Nitel Araştırma Yöntemleri, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2013-2014, Eğitimde Nitel Araştırma Yöntemleri, Yüksek Lisans
2013-2014, Rehberlik, Lisans
2013-2014, İlköğretimde Kaynaştırma, Lisans
2013-2014, Özel Eğitim, Lisans
2013-2014, Eğitim Psikolojisi, Lisans
2012-2013, Eğitimde Nitel Araştırma Yöntemleri, Yüksek Lisans
2012-2013, Sosyal Psikoloji, Lisans
2012-2013, İlköğretimde Kaynaştırma, Lisans
2012-2013, Özel Eğitim, Lisans
2012-2013, Rehberlik, Lisans
2012-2013, Eğitim Psikolojisi, Lisans
Kayıt Yok
Lise öğrencilerinin akademik başarıları ile ana babalarının eğitimle ile ilgili beklentileri, başarıya yönelik nedensel yüklemeleri ve eğitime katılım düzeyleri arasındaki ilişkilerin modellenmesi: Bu kapsamda bir ana baba katılım programının geliştirilme TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Araştırmacı , 2020-2020  
Geleneksel Çocuk Oyunlarının Kültürel ve Gelişimsel Özellikleri Açısından İncelenmesi BAP Proje: Yürütücü , 2017-2018  
Çocuk Erken Tanı ve Uyarı Sistemine İlişkin Araştırma Projesi TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: , 2013-2015  
1000 MİMAR 1000 OKULDA Diğer ulusal kamu veya özel kuruluşlar tarafından desteklenen bilimsel araştırma projeleri: Eğitmen  
HAYDİ KIZLAR OKULA Diğer ulusal kamu veya özel kuruluşlar tarafından desteklenen bilimsel araştırma projeleri: Eğitmen  
Kayıt Yok
LİNDBERG, E.N., Eştürk, K.K. (2024) "Down Sendromu Olan Çocuğa Sahip Ana Babaların Gereksinimleri: Bilgi mi yoksa Maddi destek mi?", Baskent University Journal of Education, 11 (2) pp. 90-103 [TR Dizin] Link     
LİNDBERG, E.N. (2023) "Parental Educational Satisfaction and Academic Success in Adolescents", Educational Research Quarterly, 46 (3) pp. 37-68 Link    
Semiz, S., LİNDBERG, E.N. (2022) "Okul Öncesi Dönemde Görülen Akran Zorbalığının Duygusal Zekâ ve Aile Değişkenleri Temelinde İncelenmesi", Hacettepe University Journal of Education, 37 (2) pp. 764-781 [TR Dizin] DOI     
Semiz, S., LİNDBERG, E.N. (2022) "Investigation of Peer Bullying in Early Years on The Basis of Emotional Intelligence and Family Variables", Hacettepe Egitim Dergisi, 37 (2) pp. 764-781 DOI    
LİNDBERG, E.N., Güven, P. (2021) "The Impact of Parental Involvement and Expectations on Elementary School Students Academic Achievement", Inonu University Journal of the Faculty of Education, 22 (1) pp. 809-840 DOI    
LİNDBERG, E.N. (2021) "Parents’ Attributions and Perception Questionnaire: Turkish Validity and Reliability Study", Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi, 11 (1) pp. 163-186 Link DOI      
LİNDBERG, E.N., Cingi, M.A., GÜZEL-ÖZKAN, H. (2020) "Analysis of Traditional Child Play Based on Child Culture and Child Development.", Journal of History Culture and Art Research, 9 (4) pp. 19-36 [SCI] Link DOI    
LİNDBERG, E.N. (2020) "Changes in Child's Play over Two Generations", International Online Journal of Educational Sciences, 4 (2) pp. 395-410   
LİNDBERG, E.N., Yıldırım, E., RECEPOĞLU, S., Öztürk, D., Elvan, Ö. (2019) "Parent's Educational Expectations: Does It Matter for Academic Success?", SDU International Journal of Educational Studies, 6 (2) pp. 150-160 Link DOI    
LİNDBERG, E.N. (2018) "Parental Involvement in Teacher Education: What, Why and How?", Kastamonu Egitim Dergisi, 26 (3) pp. 953-964 [TR Dizin] DOI     
LİNDBERG, E.N. (2017) "AİLE KATILIMI: BİR KAVRAMSAL VE DURUMSAL ANALİZ ÇALIŞMASI", Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi, 4 (13) pp. 51-72 Link DOI   
LİNDBERG, E.N. (2017) "PARENTAL INVOLVEMENT: A STUDY FOR CONCEPTUAL AND SITUATIONAL ANALYSIS", Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi, 0 (13) pp. 51-72 DOI  
LİNDBERG, E.N., Oğuz, K. (2016) "Family involvement at elementary school A validity and reliabilitiy study p İlkokul ve ortaokullarda aile katılımı Bir geçerlilik ve güvenirlilik çalışması", Journal of Human Sciences, 13 (3) pp. 4135-4155 Link DOI     
LİNDBERG, E.N. (2014) "Final Year Faculty of Education Students Views Concerning Parent Involvement", Educational Sciences: Theory & Practice, 14 (4) pp. 1-23 [SCI] Link DOI     
LİNDBERG, E.N. (2013) "Parental Participation at High School: Adaptation of Teachers' and Parents' Scales of Parental Participation", Cumhuriyet International Journal of Education, 2 (3) pp. 64-78   
LİNDBERG, E.N. (2013) "Children and Childhood in terms of Globalization (Extended summary in English)", Kastamonu Eğitim Dergisi, 21 (1) pp. 1-10  
LİNDBERG, E.N. (2013) "Küreselleşen Dünyada ve Türkiye de Çocukluğun Durumu", Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi, 21 (1) pp. 1-10 [SCI]   
LİNDBERG, E.N., Demircan, A.N. (2013) "Ortaöğretim Okullarında Aile Katılımının Değerlendirilmesi: Aile Katılım Ölçeği Veli ve Öğretmen Formlarının Türkçeye Uyarlanması", Cumhuriyet International Journal of Education, 2 (3) pp. 64-78 Link   
LİNDBERG, E.N., Demircan, A.N. (2013) "Ortaöğretim Okullarında Öğrenci Görüşlerine Göre Aile Katılımı Bir Ölçek Uyarlaması", Anadolu Journal of Educational Sciences International, 3 (1) pp. 35-46 Link   
LİNDBERG, E.N. (2013) "Parental Participation According to Students' Perspective at High School: Adaptation of a Scale", Anadolu Journal of Educational Sciences International, 3 (1) pp. 35-46  
LİNDBERG, E.N. (2013) "Turkish Parents and Teachers Opinions Towards Parental Participation in a Rural Area", Middle-East Journal of Scientific Research, 17 (3) pp. 321-328 [SCI] DOI      
LİNDBERG, E.N. (2012) "Scaffoldings and Child's Outcomes in Daily Social Interactions Between Parents and Children", KALEM INTERNATIONAL JOURNAL of EDUCATION and HUMAN, 2 (1) pp. 39-69  
LİNDBERG, E.N., TÜMLÜ, G.Ü. (2012) "Adaptation of Pre Service Teacher form of the Parental Involvement Survey", Proceedings of The British Psychological Society, 46 (0) pp. 5178-5182    
LİNDBERG, E.N. (2012) "Çocuk oyunlarında iki kuşakta görülen değişim", International Online Journal of Educational Sciences, 4 (2) pp. 1-16   
LİNDBERG, E.N. (2012) "Çocuk yetiştirme açısından Türkiye de çocukluğun tarihi", Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 31 (0) pp. 41-52    
LİNDBERG, E.N. (2012) "Çocuklar ve Anne baba Arasındaki Gündelik Toplumsal Etkileşimlerde İskele Kurma Davranışları ve Çocuğun Bu Davranışlara Tepkileri", Kalem Uluslar arası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi, 2 (0) pp. 39-69   
LİNDBERG, E.N. (2011) "Piaget ve Ergenlikte Bilişsel Gelişim", Kastamonu Eğitim Dergisi, 11 (9) pp. 1-11 [SCI]   
LİNDBERG, E.N. (2008) "Kültürel Tarihsel Kuram çerçevesinde çocuk gelişimi", Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi, 41 (1) pp. 163-186   
LİNDBERG, E.N. (2008) "Social interactions in family with low socioeconomic level", Management and Education (University of Prof.Dr.Assen Zlatarov, Faculty of Social Sciences), 4 (3) pp. 218-224  
LİNDBERG, E.N. (2008) "Türkiye de Oyun ve Oyuncak Kültürü Süreklilik mi Süreksizlik mi", Folklor ve Edebiyat Dergisi, 14 (55) pp. 63-71    
(2005) "Yoksulluğun Çocuk Yüzleri / Different aspects of child poverty", Kebikeç-İnsan Bilimleri için Kaynak Araştırmaları Dergisi, 0 (19) pp. 129-140   
LİNDBERG, E.N. (2004) "Yayınlara ve yargı kararlarına göre Türkiye’de çocuk istismarı", Eğitim Bilimleri ve Uygulama, 3 (6) pp. 277-286 Link    
LİNDBERG, E.N. (2023) "Ana Babanın Başarıya Dönük Biliş ve Davranışlarının Lise Öğrencilerinin Akademik Başarısı Üzerindeki Etkisinin Kültürlerarası Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi", EDUCongress 2023 , Ankara, Türkiye, (Kasım 2023
LİNDBERG, E.N. (2023) "İsveç'deki ikinci ve üçüncü nesil Türk ana babaların çocuklarının akademik başarısı ile ilgili tutumları", Uluslararası 21. YY. Eğitim Araştırmaları Kongresi-2023 , Burdur, Türkiye, (Eylül 2023
LİNDBERG, E.N. (2023) "ÇOCUK VE ERGENLERİN AKADEMİK SOSYALLEŞMESİNDE ANA BABA ETKİSİ: İSVEÇ VE TÜRKİYE KÜLTÜRLERARASI KARŞILAŞTIRMASI", 14. ULUSLARARASI SOSYAL BESERI VE EGITIM BILIMLERI KONGRESI , Istanbul, Türkiye, (Mayıs 2023
LİNDBERG, E.N. (2022) "Çocuk ve Ergenlerin Akademik Sosyalleşmesinde Ana Babanın Etkisi", Uluslararası Çocuk Sempozyumu , Sinop, Türkiye, (Mayıs 2022
SAĞLAM, H., LİNDBERG, E.N. (2019) "ANA BABALARIN 2-6 YAŞ ARALIĞINDAKİ ÇOCUKLARININ GELİŞİMLERİNİ DESTEKLEYİCİ DAVRANIŞLARI", 6. ULUSLARARASI OKUL ÖNCESİ EĞİTİM KONGRESİ , Kars, Türkiye, (Ekim 2019
LİNDBERG, E.N., Cingi, M.A., GÜZEL-ÖZKAN, H. (2019) "Analysing of Traditional Child Games Based on Child Culture and Child Development", 6. Uluslararası Okulöncesi Eğitim Kongresi , Kars, Türkiye, (Ekim 2019
LİNDBERG, E.N., Güven, P. (2019) "Academic Expectations, Parental Involvement, Family Income, Parents’ Education Level as Predictors of Child Achievement", 12th Biennial Conference of ERNAPE “Parent Engagement as Power: Empowering Children, Schools and Societies” , (Eylül 2019
Eştürk, K.K., LİNDBERG, E.N. (2017) "Okul Öncesi Eğitimde Okuma Yazma Eğitimi Hakkında Veli Görüşleri", 11. ULUSAL OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ ÖĞRENCİ KONGRESİ , Türkiye, (Nisan 2017
Yaz, Ö.V., Yaz, A.H., LİNDBERG, E.N. (2016) "Okul Öncesi Eğitimde Okullaşmanın Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi Kastamonu İli Örneği", 11.Ulusal Okuöncesi Eğitimi Öğrenci Kongresi , Türkiye, (Nisan 2016
LİNDBERG, E.N. (2008) "Çocuk Yetiştirmede fiziksel cezanın kullanımı ve etkililiği / The corporal punisment in child raising", 6. Ulusal Çocuk Kültürü Kongresi: Türkiye'de Çocuk Yetiştirme: Yaklaşımlar, yöntemler, sorunlar, çözümler , Türkiye, (Ekim 2008) 
(2006) "Ergenlerin Yoksullukla ilgili Algıları / Adolescent's Perceptions about Poverty", 10th Conference of European Association for Research on Adolescence , Türkiye, (Temmuz 2006) 
FİGEN, Ç., N, A.E., A, A. () "Çocuk anne ve öğretmenlerin çocukların cinsel toplumsallaşmaları ile ilgili algıları", Cumhuriyet’in 80.yılında Disiplinlerarası Bakışla Türkiye’de Çocuk , Türkiye 
N, A.L.E., G, Ü., K, O., KÜÇÜK, , A, Z., DEMİRCAN, , N, A. () "Çocuk Oyunlarına Tarihsel Kültürel Bakış Kastamonu İli Örneği", Günümüzde Çocuk Oyunlarında ve Oyuncaklarında Yaşanan Değişimler Sempozyumu Bildiriler Kitabı , Türkiye 
N, A.E., Z, G. () "Çocuk Yetiştirmede Fiziksel Cezanın Kullanımı ve Etkililiği", Türkiye’de Çocuk Yetiştirme: Yaklaşımlar, yöntemler, sorunlar, çözümler 6. Ulusal Çocuk Kültürü Kongresi Bildirileri , Türkiye 
LİNDBERG, E.N., Onur, B., Köker, E., Çok, F., Bağlı, M.T., Kılınç, T.Ş., Atay, A.T., Çelen, H.N., Artar, M., İlhan, A.Ç. (2007) "Popüler Kültür ve Çocuk", Türkiye : Dipnot Yayınevi, ISBN: 9789759051334 
LİNDBERG, E.N., Ahçı, Z.G. (2022) "Gelişimle İlgili Kuramlara Genel Bakış", Kitap: Gelişim Psikolojisi I, : Nobel, Bölüm Sayfaları: 21 / 71, ISBN: 978-605-7846-07-5  
LİNDBERG, E.N., KONUK, M. (2016) "Enhancing School-Family Collaboration: School Counselor’s Role", Kitap: Developments in Educational Sciences, : St. Kliment Ohridski University Press, Bölüm Sayfaları: 244 / 257, ISBN: 978-954-07-4139-0   
LİNDBERG, E.N., Artar, M., Kılınç, T.Ş., Çok, F., Karaman, N., Çelen, H.N., Ercan, H., İlhan, A.Ç. (2014) "Çocukluğun Tarihi ve Vygotsky'nin Sosyokültürel Tarih Kuramı Çerçevesinde Çocuk Gelişimini Anlamak", Kitap: Prof Dr Bekir Onur a Armağan Çocuklar Gençler ve Müze Eğitimi, Türkiye : Anı, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-605-5213-50-3 
LİNDBERG, E.N. (2013) "Çocukluğun Tarihi ve Vygotsky'nin Sosyokültürel Tarih Kuramı Çerçevesinde Çocuk Gelişimini Anlamak", Kitap: Prof.Dr.Bekir Onur'a Armağan: Çocuklar, Gençler ve Müze eğitimi, Türkiye : Anı Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 0 / 0, ISBN: 978-605-5213-50-3 
(2010) "Chapter_pp.211_ Osmanlı'dan Cumhuriyete Çocuk Yetiştirmede Cinsiyetçilik (Gender issues in Child Raising from Ottoman Period to Repblic Period in Turkey)", Türkiye : , ISBN: 0000  
LİNDBERG, E.N. (2009) "Çocukların Eğitim Hakkı ve Sokak Çocukları", Kitap: Sokak Çocuklarının İstismarı ve İhmali, Türkiye : Gaziantep Üniversitesi Yayınları, Bölüm Sayfaları: / ,   
Göncü, A., Özer, N.S., LİNDBERG, E.N. (2008) "Childhoods in Turkey: Social class and gender differences in schooling, labor, and play", Kitap: The World Yearbook of Education 2009 Childhood Studies and the Impact of Globalization Policies and Practices at Global and Local Levels, : Routledge, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-0-415-99411-8 
Kayıt Yok
(Uluslararası - Dergi) Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 2019, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi, 2018, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 2017, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1
(Ulusal - Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi, 2016, Editör, Yayın Sayısı:1
(Ulusal - Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi, 2016, Editör, Yayın Sayısı:1
(Ulusal - Dergi) KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 2016, Editör, Yayın Sayısı:1
(Ulusal - Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi, 2016, Editör, Yayın Sayısı:1
(Ulusal - Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi, 2016, Editör, Yayın Sayısı:1
(Ulusal - Kitap) Popüler Kültür ve Çocuk, 2006, Editör
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Adam Akademi Sosyal Bilimler Dergisi, 2017
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Eğitim ve Gelecek, 2017
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) ChildrenSociety, 2017
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Sex Education, 2017
(Ulusal - Bilimsel Dergi) KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 2017
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Cumhuriyet Internation Journal of Education, 0
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi, 0
Üye, International Toy Research Association, 2009-
Üye, Society for the History of Children and Youth, 2005-
Üye, International Society for Cultural and Activity Research, 2000-
Atıflar
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: Diğer Uluslararası, F: TR Dizin, G: Uluslararası Kitap, H: Ulusal Kitap, I: Diğer Ulusal, J: Toplam
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Kastamonu Üniversitesi
2019 - 2020 2
Tülin Şener Kılınç
Ankara Üniversitesi
2007 - 2014 2
Müge Artar
Ankara Üniversitesi
2007 - 2014 2
Mehmet Akif Cingi
Kastamonu Üniversitesi
2019 - 2020 2
Figen Çok
Ted Üniversitesi
2007 - 2014 2
Hacer Nermin Çelen
Maltepe Üniversitesi
2007 - 2014 2
Ayşe Çakır İlhan
Ankara Üniversitesi
2007 - 2014 2
AHİOĞLU E N
-
2
Ayşe Nur Demircan
-
2013 2
Kübra Kara Eştürk
-
2017 - 2024 2
Pınar Güven
-
2019 - 2021 2
Kastamonu Üniversitesi
2019 1
Kastamonu Üniversitesi
2019 1
Kastamonu Üniversitesi
2016 1
Hülya Ercan
Cumhuriyet Üniversitesi
2014 1
Neslihan Karaman
Hacettepe Üniversitesi
2014 1
Bekir Onur
-
2007 1
Ali Tayfun Atay
-
2007 1
Eser Köker
-
2007 1
Selahattin Semiz
-
2022 1
Zeynep Gültekin Ahçı
Kto Karatay Üniversitesi
2022 1
Durdane Öztürk
-
2019 1
Özlem Elvan
-
2019 1
Nur Serap Özer
Ted Üniversitesi
2008 1
Erdal Yıldırım
Aksaray Üniversitesi
2019 1
Melike Türkan Bağlı
-
2007 1
Selahattin Semiz
Anadolu Üniversitesi (Turkey)
2022 1
A N
-
1
AHİOĞLU LİNDBERG. E N
-
1
Ahmet Hakan Yaz
-
2016 1
Artin Göncü
-
2008 1
AYPAY A
-
1
ÇOK FİGEN
-
1
DEMİRCAN
-
1
EMİNE NİHAL LİNDBERG
-
2012 1
GAMZE ÜLKER TÜMLÜ
-
2012 1
GÜLTEKİN Z
-
1
Kevser Oğuz
-
2016 1
KÜÇÜK
-
1
OĞUZ K
-
1
Ömer Volkan Yaz
-
2016 1
ÜLKER G
-
1
Z A
-
1
2024 için Puan Bazlı Sıralamalar
Sıra (Araştırma Alanı İçinde)
402.
78392 araştırmacı içinde
Sıra (Temel Alan İçinde)
232.
9948 araştırmacı içinde
Sıra (Bilim Alanı İçinde)
77.
973 araştırmacı içinde
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78392
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 9948
YÖKSİS Bilim Alanı Eğitim Bilimleri 973
Anahtar Kelimeler Eğitim Psikolojisi
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 0 59 15 15 35 15 30 60 30 15
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) - 447 . 532 . 531 . 506 . 514 . 598 . 565 . 580 . 402 .
Sıra (Temel Alan İçinde) - 289 . 338 . 330 . 297 . 310 . 358 . 312 . 352 . 232 .
Sıra (Bilim Alanı İçinde) - 106 . 116 . 119 . 94 . 108 . 131 . 119 . 126 . 77 .
Sıra (Anahtar Kelime (1)) - 11 . 26 . 23 . 23 . 21 . 26 . 21 . 21 . 14 .
Toplam Yayın 0 4 1 1 4 1 2 3 4 1
Toplam Makale 0 1 1 1 1 1 2 1 1 1
Toplam Kitap 0 1 0 0 0 0 0 1 0 0
Toplam Bildiri 0 2 0 0 3 0 0 1 3 0
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 0 1 1 0 0 1 2 1 1 1
Makale (Ulusal) 0 0 0 1 1 0 0 0 0 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 1 0 0 0 0 0 1 0 0
Bildiri (Uluslararası) 0 0 0 0 3 0 0 1 3 0
Bildiri (Ulusal) 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri