img
Prof. Dr. Ahmet KAÇAR

Prof. Dr. Ahmet KAÇAR

  • Eğitim Fakültesi
  • Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
  • Matematik Eğitimi

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
67
Atıf
200
h-index
7
WoS
Yayın
7
Atıf
19
h-index
2
Google Scholar
Yayın
36
Atıf
828
h-index
9
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik (Dr), 1986, 1990
Yüksek Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik (Yl) (Tezli), 1984, 1986
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Matematik Bölümü, 1980, 1984
Araştırma Alanları
İlköğretim Matematik Eğitimi
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik (Dr), 1986, 1990
Yüksek Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik (Yl) (Tezli), 1984, 1986
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Matematik Bölümü, 1980, 1984
Kayıt Yok
İngilizce, ÜDS, 70, Güz, 1995
Kayıt Yok
[UAK] Eğitim Bilimleri İlköğretim Matematik Eğitimi İlköğretim Matematik Eğitimi
2006-, Profesör, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
2005-2006, Profesör, Tam Zamanlı, Gazi Üniversitesi, Kastamonu Eğitim Fakültesi, Türkiye
1999-2005, Doçent, Tam Zamanlı, Gazi Üniversitesi, Kastamonu Eğitim Fakültesi, Türkiye
1995-1999, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Gazi Üniversitesi, Kastamonu Eğitim Fakültesi, Türkiye
1990-1995, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Atatürk Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Türkiye
1984-1990, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Atatürk Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Türkiye
2020-, Dekan, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2015-2020, Dekan, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2011-2012, Myo/Yüksekokul Müdürü, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2006-2013, Bölüm Başkanı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2006-2015, Anabilim Dalı Başkanı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
1997-2005, Dekan Yardımcısı, Gazi Üniversitesi, Türkiye
1995-2006, Anabilim Dalı Başkanı, Gazi Üniversitesi, Türkiye
Awatef Ahmed Kh Elazzabı, Doktora, Türkiye'deki ve Libya'daki öğrencilerin ikinci dereceden bir bilinmeyenli denklemler konusundaki cebirsel düşünme becerilerinin SOLO taksonomiye göre incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman)
Muhammed Ömer Küçükkahveci, Yüksek Lisans, Matematik öğretmen adaylarının GeoGebra ortamlarında çoklu çözüm gerektiren problemleri çözme süreçlerinin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman)
Ali İlhan, Yüksek Lisans, 9. sınıf öğrencilerinin farklı temsiller bağlamında fonksiyon kavramı bilgisi oluşturma süreçleri, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
Serhan Koç, Yüksek Lisans, 4MAT modelinin 7. sınıf öğrencilerinin akademik başarılarına etkisi: Doğrusal denklemler örneği, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman)
Gülçin Açıkgöz, Yüksek Lisans, Eğitim bilişim ağı ( EBA ) destekli matematik öğretiminin 7. sınıf öğrencilerinin akademik başarısına etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman)
Akan Volkan Çalık, Yüksek Lisans, İşbirlikli öğrenme yöntemlerinden JİGSAW Tekniğinin 7. sınıf dörtgenler konusunda etkililiği, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2017, (Asıl Danışman)
İlknur İshak Çirişoğlu, Yüksek Lisans, Rn uzayındaki temel topolojik kavramların öğretiminde Geogebra Programının kullanılmasının etkisinin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2017, (Asıl Danışman)
Berrin Kargılı, Yüksek Lisans, 1982-2006 yılları arasında sınıf öğretmenliği programlarında okutulan temel matematik ve matematik öğretimi derslerinin içeriklerinin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2015, (Asıl Danışman)
Gülhan Yılmaz, Yüksek Lisans, Çokgenler konusunun ilköğretim 7. sınıf öğrencilerine vee diyagramları ve zihin haritaları kullanılarak öğretimi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2012, (Asıl Danışman)
Perihan Ayanoğlu, Yüksek Lisans, 7. sınıf öğrencilerinin birinci dereceden iki bilinmeyenli denklem ve eşitsizlik grafiği bilgisi oluşturma süreçleri, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2012, (Asıl Danışman)
Semiha Betül Bayam, Yüksek Lisans, İlköğretim matematik eğitiminde öğrencilerin matematik tarihi bilmelerinin matematiğe yönelik başarı ve tutumlarına etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2012, (Asıl Danışman)
Adem Ayvacı, Yüksek Lisans, Probleme dayalı öğrenme yaklaşımının denklem kavramının öğretiminde etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2011, (Asıl Danışman)
Mehtap Eski, Yüksek Lisans, İlköğretim 7. sınıflarda cebirsel ifadeler ve denklemlerin öğretiminde probleme dayalı öğrenmenin etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2011, (Asıl Danışman)
Gülnur Özdil, Yüksek Lisans, Probleme dayalı öğrenme yaklaşımının ilköğretim 7. sınıflarda çevre ve alan kavramı öğretiminde öğrenci başarısına etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2011, (Asıl Danışman)
Abdulkadir Tuna, Doktora, Trigonometri öğretiminde 5E öğrenme döngüsü modelinin öğrencilerin matematiksel düşünme ve akademik başarılarına etkisi, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanları Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2011, (Asıl Danışman)
Nurcan Demirdöğen, Yüksek Lisans, Gerçekçi matematik eğitimi yönteminin ilköğretim 6. sınıflarda kesir kavramının öğretimine etkisi, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2007, (Asıl Danışman)
Güler Tuluk, Doktora, Fonksiyon kavramının öğretiminde bilgisayar cebiri sistemlerinin etkisi, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanları Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2007, (Asıl Danışman)
Muharrem Aktümen, Doktora, Belirli integral kavramının öğretiminde bilgisayar cebiri sistemlerinin etkisi, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanları Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2007, (Asıl Danışman)
Abdulkadir Tuna, Yüksek Lisans, İlköğretim matematik öğretmenliği programına başlayan öğrencilerin lise matematik konularındaki hazır bulunuşluk düzeyleri, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Matematik Öğretmenliği Ana Bilim Dalı, 2005, (Asıl Danışman)
Muharrem Aktümen, Yüksek Lisans, İlköğretim 8. sınıflarda harfli ifadelerle işlemlerin öğretiminde bilgisayar destekli öğretimin rolü, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Matematik Öğretmenliği Ana Bilim Dalı, 2002, (Asıl Danışman)
Ömer Terzioğlu, Doktora, Bir özel sınır değer probleminin yaklaşık metodlarla çözümü, Atatürk Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Diğer, 1995, (Asıl Danışman)
Bünyamin Yıldız, Doktora, Bir 2n mertebeli lineer adi diferensiyel denklem sınıfı için sınır değer probleminin sonlu farklarla metodu, Atatürk Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Ana Bilim Dalı, 1994, (Asıl Danışman)
N. Nihan Şahinler, Yüksek Lisans, Eliptik denklemler üzerine bir ön inceleme, Atatürk Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Ana Bilim Dalı, 1993, (Asıl Danışman)
2013-2014, MATEMATİK EĞİTİMİNDE SEÇME KONULAR, Yüksek Lisans
2013-2014, MATEMATİK ÖĞRETİMİ-II, Lisans
2013-2014, MATEMATİK ÖĞRETİMİ-I, Lisans
2013-2014, DİF. DENKLEMLER, Lisans
2013-2014, GENEL MATEMATİK-II, Lisans
2013-2014, GENEL MATEMATİK-I, Lisans
2013-2014, ANALİZ-II, Lisans
2013-2014, ANALİZ-I, Lisans
2012-2013, FONKSİYON KAVRAMI VE FONKSİYONLARIN SINIFLANDIRILMASI, Yüksek Lisans
2012-2013, GENEL MATEMATİK-I, Lisans
2011-2012, DİF. DENKLEMLER, Lisans
2011-2012, GENEL MATEMATİK-II, Lisans
2011-2012, ANALİZ-II, Lisans
2011-2012, ANALİZ-I, Lisans
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Özdil, G., KAÇAR, A. (2023) "An Investigation of the Effect of a Teaching Experiment on the Assessment Literacy of Pre-service Mathematics Teachers According to Teacher Competence Standards", Turkish Journal of Mathematics Education, 4 (2) Link   
KAÇAR, A. (2022) "Bilgisayar Cebiri Sistemleri (BCS) İle Genel Matematik Öğretimine Yaklaşımlar", Online Journal of Mathematics, Science and Technology Education, 3 (1) pp. 33-48 Link  
Özdil, G., KAÇAR, A. (2022) "Views of Secondary School Mathematics Pre-Service Teachers about the Field of Assessment", Osmangazi Journal of Educational Research (OJER), 9 (2) pp. 178-200 Link   
Küçükkahveci, M.Ö., KAÇAR, A. (2021) "Matematik Öğretmen Adaylarının Çoklu Çözüm Gerektiren Problemi Geogebra Ortamında Çözme Süreçlerinin İncelenmesi", Trakya Eğitim Dergisi, 11 (3) pp. 1548-1560 [TR Dizin] Link DOI     
Çalık, A.V., KAÇAR, A. (2020) "The Efectiveness of the Jigsavv Instruction Method for Teaching Quadrilaterals in Middle School", Osmangazi Journal of Education Research (OJER), 7 (1) pp. 65-82 Link   
Ahmed, K.E.A., KAÇAR, A. (2020) "Investigation of Libyan and Turkish students’xx thinking levels in solvingquadratic word problems based on SOLO Taxonomy", PEGEM EGITIM VE OGRETIM DERGISI, 10 (1) pp. 283-315 Link DOI    
(2020) "Investigation of Libyan and Turkish Students' Thinking Levels in Solving Quadratic Word Problems Based on SOLO Taxonomy= Libyali ve Türk ögrencilerin ikinci dereceden bir ...", Pegem Journal of Education and Instruction, 10 (1) pp. 283-316  
KAÇAR, A., Çirişoğlu, İ.İ. (2019) "Rn Uzayındaki Temel Topolojik Kavramların Öğretiminde GeogebraKullanımının Etkisi", BAŞKENT UNIVERSITYJOURNAL OF EDUCATION, 6 (2) pp. 313-327 [TR Dizin]   
Ahmed, K.E.A., KAÇAR, A. (2018) "A Comparative Analysis of Ratio and Proportion Problems in Libyan and Turkish Mathematics Textbooks", International Journal of Educational Studies in Mathematics, 5 (4) pp. 132-139   
TUNA, A., KAÇAR, A. (2016) "The Investigation of the Learning Styles of Pre service Mathematics Teachers by Some Variables", International Journal on New Trends in Education and Their Implications, 7 (2) pp. 34-42   
Yılmaz, G., KAÇAR, A. (2016) "On the teaching Polygons to Primary School 7th Grade Students Vee Diagrams and Mind Maps", Başkent University Journal of Education, 3 (1) pp. 13-24    
KAÇAR, A. (2015) "The Spatial Temporal Reasıonıng States of Childeren Who Play Musıcal Instument Regardıng the mathematics Lesson", Eurasia Journal of Mathematics Science Technology Education, (0) [SSCI]  
TUNA, A., KAÇAR, A. (2013) "The Effect of 5E Learning cycle Model in Teaching Trigonometry on Students Academıc Achıevement and the Permanence of Their Knowledge", International Journal On New Trends in Education and Their Implications, 4 (1) pp. 73-87   
Subasi, M., Sarac, Y., KAÇAR, A. (2012) "A Variational Technique for Optimal Boundary Control in A Hyperbolic Problem", APPLIED MATHEMATICS AND COMPUTATION, 218 (12) pp. 6629-6636 [SCI] DOI    
KAÇAR, A. (2010) "GERÇEKÇİ MATEMATİK EĞİTİMİ YÖNTEMİNİN İLKÖĞRETİM 6. SINIFLARDA KESİR KAVRAMININ ÖĞRETİMİNE ETKİSİ", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 12 (1) pp. 57-74   
NURCAN, D., AHMET, K. (2010) "İlköğretim 6 Sınıfta Kesir Kavramının Öğretiminde Gerçekçi Matematik Eğitimi Yaklaşımının Öğrenci Başarısına Etkisi", Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi, 12 (1) [TR Dizin]    
Nasibov, F.H., KAÇAR, A. (2009) "Annihilator Concept And Its Application to Best Approximation Theory", COMMUNICATIONS FACULTY OF SCIENCES UNIVERSITY OF ANKARA-SERIES A1 MATHEMATICS AND STATISTICS, 58 (2) pp. 31-38 DOI     
Aktümen, M., KAÇAR, A. (2008) "Bilgisayar Cebiri Sistemlerinin Matematiğe Yönelik Tutuma Etkisi", Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal of Education, 35 (0) pp. 13-26 [SSCI]    
Aktumen, M., KAÇAR, A. (2008) "EFFECTS OF COMPUTER ALGEBRA SYSTEMS ON ATTITUTES TOWARDS MATHEMATICS", HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION, 0 (35) pp. 13-26 [ESCI]   
KAÇAR, A., Terzioglu, O. (2007) "Symbolic computation of the potential in a nonlinear Schrödinger equation", NUMERICAL METHODS FOR PARTIAL DIFFERENTIAL EQUATIONS, 23 (2) pp. 475-483 [SCI] Link DOI    
GÜLER, T., AHMET, K. (2007) "Bilgisayar Cebiri Sistemlerinin BCS Fonksiyon Kavramının Öğretiminde Etkisi", Kastamonu Eğitim Dergisi, 15 (2) pp. 661-674 [TR Dizin]    
MUHARREM, A., AHMET, K. (2007) "Maplets for the Area of the Unit Circle", Journal of Online Mathematics and its Applications, (7)  
ABDULKADİR, T., AHMET, K. (2005) "İlköğretim Matematik Öğretmenliği Programına Başlayan Öğrencilerin Lise 2 Matematik Konularındaki Hazır Bulunuşluk Düzeyleri", Kastamonu Eğitim Dergisi, 13 (1) pp. 117-128 [TR Dizin]    
FERHAD, N., AHMET, K. (2005) "Matematik ve Matematik Eğitimi Hakkında", Kastamonu Eğitim Dergisi, 13 (2) pp. 339-346 [TR Dizin]     
KAÇAR, A. (2005) "Mertebeli Lineer Diferensiyel Denklemler için Genel Sınır Değer Probleminin Yaklaşık Çözümü", Kastamonu Eğitim Dergisi, 1 (2) pp. 46-56 [TR Dizin]  
SEBAHAT, Y., AHMET, K. (2005) "Yavaş Değişkenli Sınır Değer Problemi İçin Bir Yaklaşık Çözüm", Kastamonu Eğitim Dergisi, 13 (2) pp. 541-546 [TR Dizin]    
ÖMER, T., AHMET, K. (2004) "Bir Özel Sınır Değer İki Taraftan Yakınsama Metodu ile Yaklaşık Çözümü", Kastamonu Eğitim Dergisi, 12 (2) [TR Dizin]   
Subasi, M., Yildiz, B., KAÇAR, A. (2003) "A difference method for solving parabolic equations of order 2n", APPLIED MATHEMATICS AND COMPUTATION, 140 (2) pp. 475-484 [SCI] Link DOI    
Aktümen, M., KAÇAR, A. (2003) "İlköğretim 8 Sınıflarda Harfli İfadelerle İşlemlerin Öğretiminde Bilgisayar Destekli Öğretimin Rolü ve Bilgisayar Destekli Öğretim Üzerine Öğrenci Görüşlerinin Değerlendirilmesi", Kastamonu Eğitim Dergisi, 11 (2) pp. 339-358 [TR Dizin]      
KAÇAR, A. (2003) "The Role of Computer Assisted Instruction in the Teaching Expression among Primary Education Eight Grade Students and Evaluation Student's Opinion about Computer Assisted ...", Kastamonu Education Journal, 11 (2) pp. 339-358
ÖMER, T., AHMET, K. (1999) "Bir Özel Sınır Değer Probleminin Yaklaşık Metodlarla Çözümü", Kastamonu Eğitim Dergisi, 4 (6) [TR Dizin]  
AHMET, K., D, M.Y. (1998) "The Theorem on Nonlinear Boundary Value Problem for Differential Inequalities and Its Application", Azerbaycan İlimler Akademisi Haberler, Fizik-Teknik-Matematik İlimleri Serisi, 18 (3)  
Yildiz, B., KAÇAR, A. (1997) "Two Methods for Solution of A Linear Boundary Value Problem of Order 2n", APPLIED MATHEMATICS AND COMPUTATION, 86 (2) pp. 215-233 [SCI] DOI    
BÜNYAMİN, Y., AHMET, K. (1996) "Increase of Accuracy of Finite Difference System", Hacettepe Fen ve Mühendislik Bilimleri Dergisi, 17 (0) [SCI Expanded]  
S, A., AHMET, K., CAFEROĞLU, M.Y. (1995) "Bir Özel Tip Fredholm Volterra İntegral Denkleminin yaklaşık Metodlarla Çözümü", Matematik ve Bilgisayar Tekn. Enstitüsü Eserlerİ, 4 (0)  
S, A., AHMET, K. (1995) "Bir Sınır Değer Probleminin Yaklaşık Metodla Çözümü", Matematik ve Bilgisayar Tekn..Enstitüsü Eserleri, 4 (0)  
AHMET, K., D, M.Y. (1995) "İki Taraftan Yakınsama Metodunun Bir İntegral Denklem Sınıfına UygulanmasI", Azerbaycan İlimler Akademisi Haberleri, Fizik-Teknik-Matematik İlimleri Serisi, 16 (1)  
AHMET, K., D, M.Y. (1995) "İnce Çubuğun Esneklik Probleminin İki Yaklaşık Metodla Çözümü", Azerbaycan İlimler Akademisi Haberleri, Fizik-Teknik-Matematik İlimleri Serisi, 16 (1)  
KAÇAR, A. (1994) "Reflection Principle and Integral Operators for the Class of an Elliptic Equatıon", J. of Fac. Sc. Ege Üniversitesi, 17 (1) [SCI Expanded]  
ALİUSTAOĞLU, F., KAÇAR, A., Kaya,, A.B., Köroğlu,, H., Tunay,, B.&. (2024) "Örnek Matematik Sorularının ve LGS'nin Öğrenme Alanlarına ve Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi (2022-2023 Eğitim-Öğretim Yılı Örneği).", 15. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Antalya, (s. 308-309) , Antalya, Türkiye, (Mayıs 2024
Düzalan, N., KAÇAR, A. (2023) "Bilgi İşlemsel Düşünme Üzerine Yapılmış Lisansüstü Tezlerin Bibliyometrik Analizi", 6. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu (TÜRKKBİLMAT-6), (s 58, 60) , Ankara, Türkiye, (Ekim 2023
Özdil, G., KAÇAR, A. (2021) "Matematik Öğretmen Adaylarının Ölçme Değerlendirme Okuryazarlıklarının Belirlenmesi", 5. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu (TÜRKBİLMAT-5), (s 272-273) , Antalya, Türkiye, (Ekim 2021
Çalık, A.V., KAÇAR, A. (2021) "Öğrencilerin Matematiksel Problem Çözmelerini Yönetmede Ebeveyn Koçluğu Eğitimi", 5. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu (TÜRKBİLMAT-5), (s 528-530) , Antalya, Türkiye, (Ekim 2021
Ahmed, K.E.A., KAÇAR, A. (2019) "Investigation of Turkish and Libyan Students' Algebraic Thinking Skills in Quadratic Equations with One Unknown According to Solo Tacsonomy", 4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-4) (p 893-898) , İzmir, Türkiye, (Ekim 2019
Küçükkahveci, M.Ö., KAÇAR, A. (2019) "İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Geogebra Destekli Ortamlarda Problem Çözme Süreclerinin İncelenmesi", 4. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu (TÜRKBİLMAT-5), (s159-161) , İzmir, Türkiye, (Ekim 2019
Çalık, A.V., KAÇAR, A. (2017) "İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Dörtgenler Konusu Öğretimindeki Etkililiği", 26th International Conference on Educational Sciences , (pp. 2262-2263), Antalya, Türkiye, (Nisan 2017
KAÇAR, A., İshak, İ. (2016) "Rn deki temel topojik kavramların ilköğretim matematik öğretmen adaylarına öğretiminde geogebra etkisinin incelenmesi", 7th world conference on learning, teaching and educational leadership , (pp. 68), Budapeşte, Macaristan, (Aralık 2016
TUNA, A., KAÇAR, A. (2016) "5E öğrenme döngüsü modelinin akademik başarıya etkisi", ERPA İnternational Congress on Education , (pp. 166), Saray Bosna, Bosna Hersek, (Eylül 2016
TUNA, A., KAÇAR, A. (2016) "Öğrencilerin Matematiksel Düşünme Gelişimi için Örnek bir Etkinlik", ERPA İnternational Congress on Education , (pp. 145), Saray Bosna, Bosna Hersek, (Eylül 2016
TUNA, A., BİBER, A.Ç., KAÇAR, A. (2016) "An examination of mathematical thinking skill level of the prospective matehmatics teachers according to SOLO taxonomy", Uluslararası Matematik Sempozyumu , Elazığ, Türkiye, (Ağustos 2016 
KEPCEOĞLU, İ., KAÇAR, A. (2016) "GeoGebra nın Farklı Lise Türlerindeki Öğrencilerin Öğrenmelerine Etkisi Paralelkenar Konusu", IX. European Conference on Social and Behavioral Sciences , (pp. 211), Paris, Fransa, (Mayıs 2016
KAÇAR, A., Kargılı, B. (2016) "1982 2006 Yılları Arasında Sınıf Öğretmenliği Programlarında Okutulan Temel Matematik Dersleri Üzerine Bir İnceleme", 15.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (pp. 74), Türkiye, (Nisan 2016
Berrin, K., KAÇAR, A. (2015) "1982 2006 Yılları Arasında Sınıf Öğretmenliği Programlarında Okutulan Matematik Öğretimi Dersi Üzerine Bir İnceleme", 3rd International Conference on Primary Education , (Kasım 2015
TUNA, A., KAÇAR, A. (2015) "The Effect of 5e Model on Elimination of Misconceptions on the Subject of Trigonometry", International Congress on Education , (Haziran 2015
Güneş, F., Çevik, E.E., Akkaş, B.N.Ç., KABATAŞ-MEMİŞ, E., Büyükşahin, Y., Kıngır, S., Hasançebi, F., SÖNMEZ, E., Öz, M., Çakır, N.A., Senemoğlu, N., Ocak, İ., Olur, B., Ocak, G., Baysal, E.A., Özdemir, B.G., Erdem, E., Civak, R.A. (2021) "Eleştirel ve Analitik Düşünme", Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, ISBN: 9786257582483 
ALİUSTAOĞLU, F., Uçar, Z.T., Akar, G.K., BİBER, A.Ç., TUNA, A., Kabael, T., Paksu, A.D., Kösa, T., Işık, A., Öztürk, F., Engin, R.A., Yılmaz, R., Ersoy, E., İşleyen, T., TAKICAK, M. (2020) "Matematiğin Temelleri", Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, ISBN: 978-625-7052-95-5 
BİBER, A.Ç., KEPCEOĞLU, İ., TUNA, A., İNCİKABI, L., Özsoy, G., Kılıç, Ç., SERİN, M.K., Yenilmez, K., Çimen, E.E., Güner, P., Eryurt, T.U., Ersoy, E. (2019) "İlkokulda Matematik Öğretimi", : Pegem Akademi, ISBN: 9786052417317 
Yenilmez, K., Delil, A., TUNA, A., BİBER, A.Ç., Ada, T., Çiltaş, A. (2018) "İlkokulda Temel Matematik", : Pegem Akademi, ISBN: 9786052414415 
(2017) "Analyzing Prospective Mathematics Teachers' Development of Teaching Practices in Mathematics: A Lesson Study Approach", Amerika Birleşik Devletleri : IGI Global, ISBN: 9781522508922 
FERHAD, N., AHMET, K. (2008) "Analize Giriş", : Palme Yayıncılık, ISBN: 978-9944-341-99-8 
(2008) "Analize giriş: Fonksiyonlar ve fonksiyonların sınıflandırılması", Türkiye : Palme Yayıncılık, ISBN: 9789944341998 
Yenilmez, K., Sever, M.E., Delil, A., TUNA, A., Artut, P., Minisker, M., Kandemir, M. (2006) "Temel Matematik I-II", : Pegem Akademi, ISBN: 9789944919326  
AHMET, K., MEMMEDOV, C.Y. (1994) "Adi Diferensiyel Denklemler Ders Notları", : Ata Üni. Fen-Ed.Fak Yayını,  
AHMET, K., BÜNYAMİN, Y. (1994) "Yaklaşık Hesaplama Metotları", : Ata Üni. Fen-Ed.Fak Yayını,  
KAÇAR, A. (1993) "Lineer Diferensiyel Denklemler için Sınır Değer Probleminin Yaklaşık Metotlarla Çözümü", : Ata Üni. Fen-Ed.Fak Yayını,  
İNCİKABI, L., KAÇAR, A. (2018) "Analyzing Prospective Mathematics Teachers’xx Development of Teaching Practices in Mathematics: A Lesson Study Approach", Kitap: K-12 STEM Education: Breakthroughs in Research and Practice, Hersley, Pa/Amerika Birleşik Devletleri : IGI Global, Bölüm Sayfaları: 311 / 336,  
İNCİKABI, L., KAÇAR, A. (2016) "Analyzing Prospective Mathematics Teachers’ Development of Teaching Practices in Mathematics: A Lesson Study Approach", Kitap: Handbook of Research on Learner Centered Pedagogy in Teacher Education and Professional Development, Hersley, Pa/Amerika Birleşik Devletleri : IGI Global, Bölüm Sayfaları: 206 / 225, ISBN: 9781522508922 
Kayıt Yok
(Uluslararası - Kitap) Eleştirel ve Analitik Düşünme, 2021, Editör
(Uluslararası - Kitap) Matematiğin Temelleri, 2020, Editör
(Uluslararası - Kitap) İLKOKULDA MATEMATİK ÖĞRETİMİ, 2019, Editör
(Ulusal - Dergi) Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 2019, Editör, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Kitap) İLKOKULDA TEMEL MATEMATİK, 2018, Editör
(Uluslararası - Kitap) Temel Matematik I-II, 2017, Editör
(Uluslararası - Dergi) Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 2017, Editör, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 2017, Editör, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) Kastamonu Üniversitesi Kasatmonu Eğitim Dergisi, 2017, Editör, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) Kastamonu Üniversitesi Kastamonu eğitim Dergisi, 2017, Editör, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 2017, Editör, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 2016, Editör, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi, 2016, Editör, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi, 2016, Editör, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) KASTAMONU, 2016, Editör, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 2016, Editör, Yayın Sayısı:1
(Ulusal - Dergi) Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 1997, Editör, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Akdeniz İnsani Bilimler Dergisi, 2017
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi, 2017
Kayıt Yok
Atıflar
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: Diğer Uluslararası, F: TR Dizin, G: Uluslararası Kitap, H: Ulusal Kitap, I: Diğer Ulusal, J: Toplam
Sıra Yayın A B C D E F G H I J
1 The Effect of 5E Learning cycle Model in Teaching Trigonometry on Students Academıc Achıevement and the Permanence of Their Knowledge 6 0 0 19 42 5 4 0 0 76
2 İlköğretim 8 Sınıflarda Harfli İfadelerle İşlemlerin Öğretiminde Bilgisayar Destekli Öğretimin Rolü ve Bilgisayar Destekli Öğretim Üzerine Öğrenci Görüşlerinin Değerlendirilmesi 3 0 0 7 9 7 1 0 0 27
3 Matematik ve Matematik Eğitimi Hakkında 0 0 0 6 10 7 4 0 0 27
4 İlköğretim Matematik Öğretmenliği Programına Başlayan Öğrencilerin Lise 2 Matematik Konularındaki Hazır Bulunuşluk Düzeyleri 0 0 0 5 2 5 0 0 0 12
5 EFFECTS OF COMPUTER ALGEBRA SYSTEMS ON ATTITUTES TOWARDS MATHEMATICS 10 0 0 0 0 0 0 0 0 10
6 İlköğretim 6 Sınıfta Kesir Kavramının Öğretiminde Gerçekçi Matematik Eğitimi Yaklaşımının Öğrenci Başarısına Etkisi 0 0 0 4 3 3 0 0 0 10
7 Bilgisayar Cebiri Sistemlerinin Matematiğe Yönelik Tutuma Etkisi 2 0 0 4 0 3 0 0 0 9
8 Two Methods for Solution of A Linear Boundary Value Problem of Order 2n 5 0 0 0 0 1 0 0 0 6
9 Bilgisayar Cebiri Sistemlerinin BCS Fonksiyon Kavramının Öğretiminde Etkisi 0 0 0 0 0 3 1 0 0 4
10 İlkokulda Matematik Öğretimi 0 0 0 0 1 2 1 0 0 4
11 The Investigation of the Learning Styles of Pre service Mathematics Teachers by Some Variables 0 0 0 3 0 0 0 0 0 3
12 A Variational Technique for Optimal Boundary Control in A Hyperbolic Problem 2 0 0 0 0 0 0 0 0 2
13 Handbook of Research on Learner Centered Pedagogy in Teacher Education and Professional Development 1 0 0 0 1 0 0 0 0 2
14 Investigation of Libyan and Turkish students’xx thinking levels in solvingquadratic word problems based on SOLO Taxonomy 0 0 0 1 1 0 0 0 0 2
15 Symbolic computation of the potential in a nonlinear Schrödinger equation 2 0 0 0 0 0 0 0 0 2
16 Eleştirel ve Analitik Düşünme 0 0 0 0 0 1 0 0 0 1
17 K-12 STEM Education: Breakthroughs in Research and Practice 0 0 0 0 0 1 0 0 0 1
18 Matematiğin Temelleri 0 0 0 0 1 0 0 0 0 1
19 Rn Uzayındaki Temel Topolojik Kavramların Öğretiminde GeogebraKullanımının Etkisi 0 0 0 0 1 0 0 0 0 1
(2015) "oturum başkanlığı" NEVŞEHİR ÜNİVERSİTESİ
(2015) "Panelist" NEVŞEHİR ÜNİVERSİTESİ
(2015) "oturum başkanlığı" ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ
(2015) "Panel Yöneticiliği" Kastamonu Gazeteciler Cemiyeti
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
KAÇAR AHMET
-
1994 - 2010 17
Kastamonu Üniversitesi
2006 - 2020 10
Kastamonu Üniversitesi
2016 - 2020 4
Kastamonu Üniversitesi
2016 - 2019 3
Kürşat Yenilmez
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi
2006 - 2019 3
Akan Volkan Çalık
-
2017 - 2021 3
Gülnur Özdil
-
2021 - 2023 3
Kh Elazzabi Awatef Ahmed
-
2018 - 2020 3
MAMEDOV Y D
-
1995 - 1998 3
Kastamonu Üniversitesi
2016 - 2019 2
Kastamonu Üniversitesi
2020 - 2024 2
Esen Ersoy
-
2019 - 2020 2
Muharrem Aktümen
Gazi Üniversitesi
2003 - 2008 2
Ahmet Delil
-
2006 - 2018 2
AŞİROV S
-
1995 2
B Yildiz
-
1997 - 2003 2
Muhammed Ömer Küçükkahveci
-
2019 - 2021 2
NASİBOV FERHAD
-
2005 - 2008 2
TERZİOĞLU ÖMER
-
1999 - 2004 2
YILDIZ BÜNYAMİN
-
1994 - 1996 2
-
2021 1
-
2020 1
-
2019 1
-
2021 1
İjlal Ocak
-
2021 1
Gökhan Özsoy
-
2019 1
Melis Minisker
-
2006 1
Pınar Güner
-
2019 1
Ebru Ezberci Çevik
-
2021 1
Perihan Artut
-
2006 1
Mustafa Kandemir
-
2006 1
Burak Olur
-
2021 1
Alper Çiltaş
-
2018 1
Müren Eray Sever
-
2006 1
Emre Ev Çimen
-
2019 1
Çiğdem Kılıç
-
2019 1
Tuğba Uygun Eryurt
-
2019 1
Temel Kösa
-
2020 1
Rukiye Ayan Civak
-
2021 1
Asuman Duatepe Paksu
-
2020 1
Burçin Gökkurt Özdemir
-
2021 1
Ruhşen Aldemir Engin
-
2020 1
Gülseren Karagöz Akar
-
2020 1
Funda Hasançebi
-
2021 1
Gürbüz Ocak
-
2021 1
Rezan Yılmaz
-
2020 1
Emrullah Erdem
-
2021 1
Zülbiye Toluk Uçar
-
2020 1
Emine Akkaş Baysal
-
2021 1
Ferhat Öztürk
-
2020 1
Sevgi Kıngır
-
2021 1
Tevfik İşleyen
-
2020 1
Tuba Ada
-
2018 1
Yasemin Büyükşahin
-
2021 1
Tangül Kabael
-
2020 1
Ahmet Işık
-
2020 1
Firdevs Güneş
-
2021 1
Nuray Senemoğlu
-
2021 1
A. B. Kaya,
-
2024 1
AKTÜMEN MUHARREM
-
2007 1
B., & Tunay,
-
2024 1
Berrin Kargılı
-
2016 1
Büşra Nur Çakan Akkaş
-
2021 1
CAFEROĞLU YAHYA MEMMEDOV
-
1994 1
DEMİRDÖĞEN NURCAN
-
2010 1
Ferhad Huseyinoglu Nasibov
-
2009 1
Gülhan Yılmaz
-
2016 1
H., Köroğlu,
-
2024 1
İlknur İshak
-
2016 1
İlknur İshak Çirişoğlu
-
2019 1
Kargılı Berrin
-
2015 1
M Subasi
-
2003 1
MEMMEDOV YAHYA CAFEROĞLU
-
1995 1
Muharrem Aktumen
-
2008 1
Muhittin Öz
-
2021 1
Murat Subasi
-
2012 1
N. Düzalan
-
2023 1
Nur Akkuş Çakır
-
2021 1
Omer Terzioglu
-
2007 1
TULUK GÜLER
-
2007 1
TUNA ABDULKADİR
-
2005 1
Yesim Sarac
-
2012 1
YETİM SEBAHAT
-
2005 1
2024 için Puan Bazlı Sıralamalar
Sıra (Araştırma Alanı İçinde)
412.
78392 araştırmacı içinde
Sıra (Temel Alan İçinde)
242.
9948 araştırmacı içinde
Sıra (Bilim Alanı İçinde)
41.
194 araştırmacı içinde
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78392
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 9948
YÖKSİS Bilim Alanı İlköğretim Matematik Eğitimi 194
Anahtar Kelimeler İlköğretim Matematik Eğitimi
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 10 105 5 155 125 135 125 15 20 5
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) 462 . 401 . 542 . 391 . 416 . 396 . 503 . 610 . 590 . 412 .
Sıra (Temel Alan İçinde) 315 . 244 . 348 . 196 . 214 . 206 . 270 . 356 . 362 . 242 .
Sıra (Bilim Alanı İçinde) 66 . 27 . 76 . 15 . 25 . 15 . 28 . 63 . 74 . 41 .
Sıra (Anahtar Kelime (1)) 61 . 27 . 68 . 15 . 23 . 13 . 25 . 57 . 70 . 34 .
Toplam Yayın 2 8 1 3 4 3 4 1 2 1
Toplam Makale 0 2 0 1 1 2 1 1 1 0
Toplam Kitap 0 1 0 2 1 1 1 0 0 0
Toplam Bildiri 2 5 1 0 2 0 2 0 1 1
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 0 2 0 1 1 2 0 1 1 0
Makale (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 1 1 1 1 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 1 0 1 0 0 0 0 0 0
Bildiri (Uluslararası) 2 5 1 0 2 0 2 0 1 1
Bildiri (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri