Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İşletme (Dr), 2018, 2022 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Kentleşme ve Çevre Sorunları (Yl) (Tezli), 2012, 2017 |
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi Eskişehir İktisadi ve Ticari İlimler Akademisi, İşletme Fakültesi, , 2008, 2012 |
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi Bölümü, 2006, 2011 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Karabük Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İşletme (Dr), 2018, 2022 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Kentleşme ve Çevre Sorunları (Yl) (Tezli), 2012, 2017 |
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi Eskişehir İktisadi ve Ticari İlimler Akademisi, İşletme Fakültesi, , 2008, 2012 |
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi Bölümü, 2006, 2011 |
Kayıt Yok |
İngilizce, IELTS, 5, Bahar, 2012 |
İngilizce, YÖKDİL, 58, Bahar, 2017 |
İngilizce, YÖKDİL, 62, 2018 |
Kayıt Yok |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Kamu Yönetimi Teknoloji ve Yenilik Yönetimi |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Kamu Yönetimi Yeni Kamu Yönetimi |
2022-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi Bölümü, Türkiye |
2014-2022, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi Bölümü, Türkiye |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Kitap) INNOVATION FOR SOCIAL BUSINESS ADMINISTRATION, 2023, Editör |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
1 | A Sociophysical Approach To Relationship Between Politics and Economy: The Lagrange Model of The Crowds | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 |
2 | Bimer Uygulaması ve Türk Kamu Yönetimi Sistemine Etkileri | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 3 |
3 | Avrupa Birliğinin Göç/Mülteci Politikası ve Sığınmacıların Ekonomik, Sosyal ve Kamusal Sorunları: Kastamonu Örneği | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 2 |
4 | Kastamonu Bölgesinde Siyasal Tutum ve Davranışlarda Soyo Kültürel ve Dinsel Faktörlerin Etkisi | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
5 | KENTSEL DÖNÜŞÜM UYGULAMALARINDA KATILIM: SAMSUN ÖRNEĞİ | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
![]()
Erol Turan
Konya Gıda ve Tarım Üniversitesi
|
2015 - 2025 | 9 |
![]()
Kastamonu Üniversitesi
|
2017 - 2018 | 5 |
![]()
Emre Aydilek
-
|
2015 - 2016 | 5 |
![]()
Kastamonu Üniversitesi
|
2017 - 2018 | 4 |
![]()
Fatma Zehra Savi
![]() |
2023 - 2025 | 3 |
![]()
Kastamonu Üniversitesi
|
2024 | 2 |
![]()
Kastamonu Üniversitesi
|
2017 - 2018 | 2 |
![]()
Sefa Çetin
Kastamonu Üniversitesi
|
2017 | 2 |
![]()
Kastamonu Üniversitesi
|
2016 | 1 |
![]()
Kastamonu Üniversitesi
|
2019 | 1 |
![]()
Kastamonu Üniversitesi
|
2025 | 1 |
![]()
-
|
2025 | 1 |
![]()
Adem Özdemir
-
|
2025 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78285 |
YÖKSİS Temel Alan | Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı | 33733 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Kamu Yönetimi | 844 |
Anahtar Kelimeler | Teknoloji ve Yenilik Yönetimi, Yeni Kamu Yönetimi, Katılım ve Yönetişim |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
Ağırlıklı Puan | 58 | 80 | 50 | 30 | 15 | 0 | 0 | 40 | 90 | 190 | 45 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 429 . | 431 . | 512 . | 519 . | 540 . | - | - | 599 . | 515 . | 363 . | 304 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 339 . | 347 . | 406 . | 443 . | 466 . | - | - | 515 . | 443 . | 271 . | 253 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 55 . | 51 . | 81 . | 101 . | 114 . | - | - | 118 . | 84 . | 36 . | 44 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 8 . | 7 . | 15 . | 17 . | 25 . | - | - | 24 . | 15 . | 7 . | 8 . |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | 10 . | 13 . | 23 . | 27 . | 28 . | - | - | 26 . | 21 . | 11 . | 10 . |
Sıra (Anahtar Kelime (3)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 4 | 4 | 6 | 2 | 1 | 0 | 0 | 1 | 3 | 10 | 3 |
Toplam Makale | 3 | 1 | 1 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 6 | 3 |
Toplam Kitap | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 2 | 0 |
Toplam Bildiri | 1 | 2 | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 | 3 |
Makale (Ulusal) | 3 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 2 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 2 | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |