Lisans, Mısır, Kahire Üniversitesi, , 1994, 1998 |
Yüksek Lisans, Mısır, Ein Şams Üniversitesi, , 2010, 2012 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Mısır, Ein Şams Üniversitesi, , 2014, 2018 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Mısır, Ein Şams Üniversitesi, , 2014, 2018 |
Yüksek Lisans, Mısır, Ein Şams Üniversitesi, , 2010, 2012 |
Lisans, Mısır, Kahire Üniversitesi, , 1994, 1998 |
Kayıt Yok |
Arapça, YDS, 91, 2023/1 Yab, 2023 |
İngilizce, TOEFL CBT, 612, 2017 |
Kayıt Yok |
[UAK] İlahiyat Arap Dili ve Belagatı |
2019-2021, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, İlahiyat Fakültesi, Temel İslam Bilimleri |
2018-2019, Doktor Öğretim Üyesi, Yarı Zamanlı, The American University İn Cairo, The School Of Continuing Education, Akademik Programlar |
2016-2018, Öğretim Görevlisi, Yarı Zamanlı, The American University İn Cairo, The School Of Continuing Education, Akademik Programlar |
2012-2018, Öğretim Görevlisi, Yarı Zamanlı, Ein Şams Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Arap Dili Öğretim Metot ve Yolları |
2019-, Program Başkanı, Ain Shams Üniversitesi, Mısır |
2018-2019, Enstitü Müdürü, Yükseköğretim Bakanlığı, Mısır |
Ghaith Bahjat Saleh Mehdı Al-Janabi, Yüksek Lisans, Abdullah Hayyât'ın tefsiri Kur'an-ı Kerim'de kuşlar ve hayvanlar, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel İslam Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Harıth Fakhri Abdullah Al-Dosari, Yüksek Lisans, Abdülhamid Tahmaz'ın tefsir ve Kur'an ilimleri alanındaki çalışmaları, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel İslam Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
2023-2024, ARAPÇA, Lisans |
2023-2024, UZMANLIK ALAN DERSİ, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2023-2024, DOKTORA TEZİ, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2022-2023, ARAPÇA, Lisans |
2022-2023, ARAPÇA YAZILI ANLATIM (İMLA-İNŞA), Lisans |
2022-2023, AKADEMİK YAZMA I, Yüksek Lisans |
2022-2023, DİL ÖĞRENME STRATEJİLERİ I, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2022-2023, ARAPÇA, Lisans |
2022-2023, ARAPÇA OKUMA-ANLAMA (KIRAA), Lisans |
2022-2023, BİTİRME ÖDEVİ, Lisans |
2022-2023, BİTİRME ÖDEVİ, Lisans |
2022-2023, UZMANLIK ALAN DERSİ, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2022-2023, DOKTORA TEZİ, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2022-2023, ARAPÇA KLASİK METİNLER II, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2022-2023, DİL ÖĞRENME STRATEJİLERİ II, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2021-2022, ARAPÇA, Lisans |
2021-2022, ARAPÇA KELİME BİLGİSİ (SARF), Lisans |
2021-2022, YÜKSEK LİSANS TEZİ, Yüksek Lisans |
2021-2022, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans |
2021-2022, ARAPÇA, Lisans |
2021-2022, ARAPÇA TERCÜME TEKNİKLERİ-II, Lisans |
2021-2022, ARAPÇA OKUMA-ANLAMA (KIRAA), Lisans |
2020-2021, ARAPÇA, Lisans |
2020-2021, ARAPÇA CÜMLE BİLGİSİ (NAHİV), Lisans |
2020-2021, ARAPÇA KELİME BİLGİSİ (SARF), Lisans |
2020-2021, ARAPÇA YAZILI ANLATIM (İMLA-İNŞA), Lisans |
2020-2021, YÜKSEK GRAMER I, Yüksek Lisans |
2020-2021, ARAP DİLİ GRAMER TARİHİ II, Yüksek Lisans |
2020-2021, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans |
2020-2021, YÜKSEK LİSANS TEZİ, Yüksek Lisans |
2020-2021, ARAPÇA MODERN METİNLERİ II, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2020-2021, ARAPÇA, Lisans |
2020-2021, ARAPÇA KELİME BİLGİSİ (SARF), Lisans |
2020-2021, YÜKSEK LİSANS TEZİ, Yüksek Lisans |
2020-2021, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans |
2020-2021, YÜKSEK GRAMER II, Yüksek Lisans |
2019-2020, ARAPÇA, Lisans |
2019-2020, ARAPÇA I, Lisans |
2019-2020, ARAP DİLİ GRAMER TARİHİ II, Yüksek Lisans |
2019-2020, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans |
2019-2020, YÜKSEK LİSANS TEZİ, Yüksek Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Ahmed, A.M.M. (2022) "El-Mukhtar fi’t-teveccühâti’l-hadîseti fi ta’lîmi’l-lugati’l-arabiyyeti V teallümiha li’n-nâtıkîne bigayriha", Ankara/Türkiye : SONÇAĞ AKADEMİ |
Ahmed, A.M.M. (2020) "Anadili Arapça olmayan Arap dili öğrencileri için akademik yazım becerileri kitabı", Kahire/Mısır : el- Müessesetu'l-Arabiyye el-Hadîse |
Kaddum, M., Faruk, K., Ahmed, A.M.M., Abdülvehhab, R., Aly, E.A.A., Shoeır, M.R., Jamous, R., Tüfekçi, G., Mohamed, B.S.S., Alasaad, B., Elsayed, R.S., Alghazawı, A. (2021) "TÜRK ÖĞRENCİLERE OKUMA ÖĞRETİMİNİN STRATEJİLERİ: Doğrudan Öğretim ile E-Öğretime Yaklaşımlar", Kitap: Türk Öğrencilere Arap Dili Öğretiminin Stratejileri: Doğrudan Öğretim Ile E-Öğretime Yaklaşımlar, İstanbul/Türkiye : Akadem Yayınları- İSTANBUL |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Dergi) Arap Dilbilimi ve Edebiyatı Dergisi ضاد مجلة لسانيات العربية وآدابها, 2020, Editör |
(Uluslararası - Dergi) Arap Dilbilimi ve Edebiyatı Dergisi مجلة لسانيات العربية وآدابها, 2020, Editör |
(Uluslararası - Dergi) Arap Dilbilimi ve Edebiyatı Dergisi ضاد مجلة لسانيات العربية وآدابها, 2020, Editör |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I |
1 |
Türk Öğrencilere Arap Dili Öğretiminin Stratejileri: Doğrudan Öğretim Ile E-Öğretime Yaklaşımlar
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Emad Abdelbaky Abdelbaky Aly
-
|
2021 | 1 |
Alaa Alghazawı
-
|
2021 | 1 |
Belal Solıman Solıman Mohamed
-
|
2021 | 1 |
Kerim Faruk
-
|
2021 | 1 |
Mahmud Kaddum
-
|
2021 | 1 |
Batoul Alasaad
-
|
2021 | 1 |
Gufran Tüfekçi
-
|
2021 | 1 |
Mohamed Rızk Shoeır
-
|
2021 | 1 |
Ramadan Saad Elsayed
-
|
2021 | 1 |
Rawya Jamous
-
|
2021 | 1 |
Recep Abdülvehhab
-
|
2021 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78249 |
YÖKSİS Temel Alan | İlahiyat Temel Alanı | 4780 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Arap Dili ve Belagatı | 257 |
Anahtar Kelimeler | Arap Dili ve Belâgati |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 0 | 0 | 15 | 15 | 115 | 55 | 115 | 30 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | - | - | 527 . | 532 . | 417 . | 568 . | 502 . | 554 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | - | - | 222 . | 237 . | 135 . | 202 . | 174 . | 219 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | - | - | 41 . | 42 . | 23 . | 32 . | 32 . | 59 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |