Yüksek Lisans, Türkiye, Amasya Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Yl) (Tezli), 2015, 2017 |
Lisans, Türkiye, Selçuk Üniversitesi, Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Öğretmenliği Pr., 2004, 2008 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Amasya Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Yl) (Tezli), 2015, 2017 |
Lisans, Türkiye, Selçuk Üniversitesi, Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Öğretmenliği Pr., 2004, 2008 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bilişim Teknolojileri Eğitimi |
[UAK] Eğitim Bilimleri Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Eğitim Teknolojileri |
2012-, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Taşköprü Meslek Yüksekokulu, Tıbbi Hizmetler ve Teknikler Bölümü, Türkiye |
2021-, Myo/Yüksekokul Müdür Yardımcısı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
Kayıt Yok |
2023-2024, Staj, Ön Lisans |
2023-2024, Matematik, Ön Lisans |
2023-2024, Temel Bilgi Teknolojileri I, Ön Lisans |
2023-2024, Yazışma Teknikleri II, Ön Lisans |
2023-2024, Temel Bilgi Teknolojileri II, Ön Lisans |
2023-2024, Bilgisayar Teknolojileri, Ön Lisans |
2023-2024, Yazışma Teknikleri III, Ön Lisans |
2023-2024, Yazışma Teknikleri I, Ön Lisans |
2022-2023, Bilgisayar Bakım Onarım, Ön Lisans |
2022-2023, Bilgisayarda Dizgi Tasarım, Ön Lisans |
2022-2023, Temel Bilgi Teknolojileri I, Ön Lisans |
2022-2023, Yazışma Teknikleri II, Ön Lisans |
2022-2023, Bilgisayar Teknolojileri, Ön Lisans |
2022-2023, Temel Bilgi Teknolojileri II, Ön Lisans |
2022-2023, Yazışma Teknikleri III, Ön Lisans |
2022-2023, Yazışma Teknikleri I, Ön Lisans |
2021-2022, Temel Bilgi Teknolojileri II, Ön Lisans |
2021-2022, Sağlık Bilgi Sistemleri, Ön Lisans |
2021-2022, Mesleki Uygulama II, Ön Lisans |
2021-2022, Mesleki Uygulama I, Ön Lisans |
2021-2022, Bilgisayarda Dizgi Tasarım, Ön Lisans |
2021-2022, Yazışma Teknikleri II, Ön Lisans |
2021-2022, Temel Bilgi Teknolojileri I, Ön Lisans |
2021-2022, Yazışma Teknikleri I, Ön Lisans |
2020-2021, TEMEL BİLGİ TEKNOLOJİLERİ - II, Ön Lisans |
2020-2021, MESLEKİ UYGULAMA - I, Ön Lisans |
2020-2021, BİLGİSAYAR TEKNOLOJİLERİ, Ön Lisans |
2020-2021, YAZIŞMA TEKNİKLERİ-I, Ön Lisans |
2019-2020, YAZIŞMA TEKNİKLERİ-II, Ön Lisans |
2019-2020, SOSYAL SORUMLULUK PROJELERİ, Ön Lisans |
2019-2020, TEMEL BİLGİ TEKNOLOJİLERİ - I, Ön Lisans |
2019-2020, BİLGİSAYARDA DİZGİ TASARIM, Ön Lisans |
2019-2020, MESLEKİ UYGULAMA - II, Ön Lisans |
2019-2020, YAZIŞMA TEKNİKLERİ-II, Ön Lisans |
2019-2020, TEMEL BİLGİ TEKNOLOJİLERİ - II, Ön Lisans |
2019-2020, BİLGİSAYAR TEKNOLOJİLERİ, Ön Lisans |
2019-2020, YAZIŞMA TEKNİKLERİ-I, Ön Lisans |
2019-2020, BİLGİ VE İLETİŞİM TEKNOLOJİSİ, Ön Lisans |
2018-2019, BİLGİSAYARDA DİZGİ TASARIM, Ön Lisans |
2018-2019, SAĞLIK BİLGİ SİSTEMLERİ, Ön Lisans |
2018-2019, TEMEL BİLGİ TEKNOLOJİLERİ - I, Ön Lisans |
2018-2019, YAZIŞMA TEKNİKLERİ-II, Ön Lisans |
2018-2019, BİLGİ VE İLETİŞİM TEKNOLOJİSİ, Ön Lisans |
2018-2019, HASTANE BİLGİ SİSTEMLERİ, Ön Lisans |
2018-2019, TEMEL BİLGİ TEKNOLOJİLERİ - II, Ön Lisans |
2018-2019, YAZIŞMA TEKNİKLERİ-III, Ön Lisans |
2018-2019, BİLGİSAYAR TEKNOLOJİLERİ, Ön Lisans |
2018-2019, YAZIŞMA TEKNİKLERİ-I, Ön Lisans |
2018-2019, BİLGİ VE İLETİŞİM TEKNOLOJİSİ, Ön Lisans |
2017-2018, BİLGİSAYARDA DİZGİ TASARIM, Ön Lisans |
2017-2018, SAĞLIK BİLGİ SİSTEMLERİ, Ön Lisans |
2017-2018, TEMEL BİLGİ TEKNOLOJİLERİ - I, Ön Lisans |
2017-2018, YAZIŞMA TEKNİKLERİ-II, Ön Lisans |
2017-2018, HASTANE BİLGİ SİSTEMLERİ, Ön Lisans |
2017-2018, TEMEL BİLGİ TEKNOLOJİLERİ - II, Ön Lisans |
2017-2018, YAZIŞMA TEKNİKLERİ-III, Ön Lisans |
2017-2018, BİLGİSAYAR TEKNOLOJİLERİ, Ön Lisans |
2017-2018, YAZIŞMA TEKNİKLERİ-I, Ön Lisans |
2017-2018, BİLGİ VE İLETİŞİM TEKNOLOJİSİ, Ön Lisans |
2016-2017, BİLGİSAYARDA DİZGİ TASARIM, Ön Lisans |
2016-2017, TEMEL BİLGİ TEKNOLOJİLERİ - I, Ön Lisans |
2016-2017, YAZIŞMA TEKNİKLERİ-II, Ön Lisans |
2016-2017, BİLGİ VE İLETİŞİM TEKNOLOJİSİ, Ön Lisans |
2016-2017, HASTANE BİLGİ SİSTEMLERİ, Ön Lisans |
2016-2017, TEMEL BİLGİ TEKNOLOJİLERİ - II, Ön Lisans |
2016-2017, YAZIŞMA TEKNİKLERİ-III, Ön Lisans |
2016-2017, BİLGİSAYAR TEKNOLOJİLERİ, Ön Lisans |
2016-2017, YAZIŞMA TEKNİKLERİ-I, Ön Lisans |
2016-2017, OFİS YAZILIMLARI, Ön Lisans |
2016-2017, WEB TASARIMIN TEMELLERİ, Ön Lisans |
2015-2016, TEMEL BİLGİ TEKNOLOJİLERİ 2, Ön Lisans |
2015-2016, YAZIŞMA TEKNİKLERİ 1, Ön Lisans |
2015-2016, YAZIŞMA TEKNİKLERİ - 3, Ön Lisans |
2015-2016, YAZILIM KURULUMU VE YÖNETİMİ, Ön Lisans |
2015-2016, DOSYALAMA ARŞİVLEME, Ön Lisans |
2015-2016, YAZIŞMA TEKNİKLERİ - 2, Ön Lisans |
2015-2016, WEB TASARIMIN TEMELLERİ, Ön Lisans |
2015-2016, TEMEL BİLGİ TEKNOLOJİLERİ 1, Ön Lisans |
2015-2016, SAĞLIK BİLGİ SİSTEMLERİ, Ön Lisans |
2015-2016, BİLGİSAYAR DONANIMI, Ön Lisans |
2015-2016, BİLGİSAYARDA DİZGİ TASARIM, Ön Lisans |
2014-2015, BİLGİ VE İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ, Ön Lisans |
2013-2014, Bilgisayar Donanımı, Ön Lisans |
2013-2014, Sistem Analizi ve Tasarımı, Ön Lisans |
2013-2014, Web Tasarımın Temelleri, Ön Lisans |
2013-2014, Sağlık Bilgi Sistemleri, Ön Lisans |
2013-2014, Temel Bilgi Teknolojileri, Ön Lisans |
2013-2014, Bilgi ve İletişim Teknolojileri, Ön Lisans |
2013-2014, Yazışma Teknikleri - 2, Ön Lisans |
2013-2014, Bilgisayarde Dizgi Tasarım, Ön Lisans |
Kayıt Yok |
Ön Lisans Sağlık Bölümü Öğrencilerinin Yapay Zekâ İle ilgili Görüşleri (Ulusal) TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Danışman , 2024 |
İlk Devrem İlk Programım İlk Robotum (Ulusal) TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Yürütücü , 2018-2018 |
Kayıt Yok |
İskender, M.D., Güner, C.K., Oluk, A. (2018) "HEMŞİRELİK ÖĞRENCİLERİNİN ELEŞTİREL DÜŞÜNME EĞİLİMLERİ İLE BİREYSEL YENİLİKÇİLİK ÖZELLİKLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN BELİRLENMESİ", 1. ULUSLARARASI İNOVATİF HEMŞİRELİK KONGRESİ , (Mayıs 2018) |
Korkmaz, Ö., Oluk, A. (2018) "INTERNATİONAL SYMPOSİUM ON CONTEMPORARY EDUCATİON AND SOCİAL SCİENCES", Bilişim Teknolojileri Öğretmenlerinin Bilişim Teknolojileri veYazılım Dersinde Blok Tabanlı Programlama OrtamlarınınKullanımına Yönelik Görüşleri , (pp. 116-123), Antalya, Türkiye, (Aralık 2018) |
Oluk, A., Çakır, R. (2018) "Öğretmenlerin Bilgisayarca Düşünme Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısındanİncelenmesi", 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi’xxnde (ICES/UEBK-2018) , (pp. 197-199), Antalya, Türkiye, (Nisan 2018) |
Oluk, A., Korkmaz, Ö. (2018) "Bilişim Teknolojileri Öğretmenlerinin Eğitimde Robot Kullanımına Yönelik Görüşleri", 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi’xxnde (ICES/UEBK-2018) , (pp. 152-154), Antalya, Türkiye, (Nisan 2018) |
Saltan, F., Oluk, A. (2017) "Ortaokul Öğrencilerinin ArtırılmışGerçeklik ve Sanal Gerçeklik Teknolojilerine ilişkin Sahip oldukları Metaforlar: Kâğıtüzerine yapılan heykel", International Computer Instructional Technologies Symposium , (pp. 51-52), Malatya, Türkiye, (Mayıs 2017) |
Oluk, A., Saltan, F. (2017) "Sağlık Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Artırılmış Gerçekliğe Yönelik Görüşleri", International Computer Instructional Technologies Symposium , (pp. 141-142), (Mayıs 2017) |
Oluk, A., Öner, F., Çakır, R. (2017) "Ortaokul ve Lise Öğrencilerinin Problem Çözme Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", ITTES 2017 , (Ekim 2017) |
Oluk, A., Çakır, R., Öner, F. (2017) "6. Sınıf Öğrencilerin Bilgisayarca Düşünme ve Algoritma Geliştirme Becerilerine Algoritma Görselleştirme Araçlarının Etkisi", ITTES 2017 , (Ekim 2017) |
Aydın, F., Oluk, A. (2017) "Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Kontrol Sistemi Eğitiminde Arduino Kullanımı", ITTES 2017 , (Ekim 2017) |
Oluk, A., Öner, F., Çakır, R. (2017) "Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Bilgisayarca Düşünme Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", ICITS2017 , Malatya, Türkiye, (Mayıs 2017) |
Saltan, F., Oluk, A. (2016) "Ortaokul Fen Eğitimde Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarının Etkisi", 10th International Computer & Instructional Technologies Symposium ( ICITS 2016) , Rize, Türkiye, (Mayıs 2016) |
Oluk, A., Korkmaz, Ö. (2016) "Comparing Students Scratch Skills with Their Computational Thinking Skills in Terms of Different Variables", IDEAL 2016 , (Eylül 2016) |
Saltan, F., Oluk, A. (2015) "Effects of Using the Scratch Program in 6th Grade InformationTechnologies Courses on Algorithm Development and Problem Solving Skills", II. IDEAL 2015 , (Aralık 2015) |
Kayıt Yok |
Oluk, A., Oluk, H.A. (2019) "Blok Tabanlı Programlama", Kitap: Programlama Öğretimi Yaklaşımları, Ankara/Türkiye : Nobel Akademik Yayıncılık |
Oluk, A., Korkmaz, Ö. (2018) "Bilişim teknolojileri öğretmenlerinin eğitsel robotların kullanımına yönelik görüşleri", Kitap: Değişen Dünyada Eğitim, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I |
1 |
Comparing Students Scratch Skills with Their Computational Thinking Skills in Terms of Different Variables
International Journal of Modern Education and Computer Science
|
7 | 2 | 0 | 5 | 15 | 0 | 1 | 31 | 61 |
2 |
Bireylerin Bilgisayarca Düşünme Becerilerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
On Dokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
|
2 | 2 | 1 | 5 | 22 | 1 | 1 | 2 | 36 |
3 |
Effect of Scratch on 5th Graders’ Algorithm Development and Computational Thinking Skills
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
|
2 | 1 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 6 | 12 |
4 |
Effects of Using the Scratch Program in 6th Grade Information Technologies Courses on Algorithm Development and Problem Solving Skills
Participatory Educational Research (PER)
|
1 | 2 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 2 | 9 |
5 |
Üniversite Öğrencilerinin Bilgisayarca Düşünme Becerilerinin Mantıksal Matematiksel Zekâ ve Problem Çözme Becerileri Açısından İncelenmesi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 0 | 5 | 0 | 0 | 1 | 6 |
6 |
HEMŞİRELİK ÖĞRENCİLERİNİN ELEŞTİREL DÜŞÜNME EĞİLİMLERİ İLE BİREYSEL YENİLİKÇİLİK ÖZELLİKLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN BELİRLENMESİ
The Journal of International Social Research
|
0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 2 |
7 |
The Effect of Code. Org Activities on Computational Thinking and Algorithm Development Skills
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Özgen Korkmaz
Amasya Üniversitesi
|
2015 - 2018 | 7 |
Recep Çakır
Amasya Üniversitesi
|
2017 - 2021 | 6 |
Fatih Saltan
Amasya Üniversitesi
|
2015 - 2017 | 5 |
Feda Öner
Amasya Üniversitesi
|
2017 | 3 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2018 | 2 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2018 | 2 |
Hayriye Ayşe Oluk
-
|
2018 - 2019 | 2 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2017 | 1 |
Muhammet Yaşar Özden
Doğu Akdeniz Üniversitesi
|
2015 | 1 |
Recep Çakır
-
|
2015 | 1 |
Servet Sarıoğlu
-
|
2015 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78739 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9115 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi | 622 |
Anahtar Kelimeler | Bilişim Teknolojileri Eğitimi, Eğitim Teknolojileri |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 35 | 25 | 30 | 90 | 55 | 0 | 15 | 0 | 0 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 437 . | 476 . | 518 . | 452 . | 487 . | - | 609 . | - | - | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 297 . | 325 . | 322 . | 261 . | 277 . | - | 372 . | - | - | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 83 . | 94 . | 100 . | 63 . | 77 . | - | 98 . | - | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 41 . | 48 . | 52 . | 33 . | 40 . | - | 58 . | - | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | 54 . | 53 . | 58 . | 38 . | 46 . | - | 58 . | - | - | - |
Toplam Yayın | 3 | 3 | 6 | 6 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Makale | 2 | 1 | 0 | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 1 | 2 | 6 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 1 | 1 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 1 | 2 | 6 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |