Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Öğretmenliği (Dr), 2005, 2011 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Matematik Eğitimi (Yl) (Tezli), 2003, 2005 |
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 1994, 1998 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Öğretmenliği (Dr), 2005, 2011 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Matematik Eğitimi (Yl) (Tezli), 2003, 2005 |
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 1994, 1998 |
Kayıt Yok |
İngilizce, ÜDS, 72, Güz, 2008 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Matematik Eğitimi Matematik Eğitimi |
2020-, Profesör, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2014-2020, Doçent, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi, Türkiye |
2011-2013, Yardımcı Doçent, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2006-2011, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2001-2006, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Gazi Üniversitesi, Kastamonu Eğitim Fakültesi, İlköğretim Matematik Öğretmenliği Pr., Türkiye |
2021-, Dekan, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2020-, Yönetim Kurulu Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2019-2021, Myo/Yüksekokul Müdürü, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2015-2021, Anabilim Dalı Başkanı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
Seher Feyza Nur Bayrak, Yüksek Lisans, MATEMATİK DERS KİTAPLARINDA KULLANILAN ALTERNATİF ÖLÇME DEĞERLENDİRME YAKLAŞIMLARININ İNCELENMESİ, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Abdurrahman Ulaş, Yüksek Lisans, MATEMATİK EĞİTİMİNDE AKILLI TAHTA KULLANIMININ ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARILARINA VE ÖZ YETERLİLİK D, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Ali Kemal Aydoğdu, Yüksek Lisans, ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FİNANSAL OKURYAZARLIK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Beyza Adak, Yüksek Lisans, Öğretmen adaylarının matematiksel yaratıcılık algılarının incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Sümeyye Taşkın, Yüksek Lisans, Oran ve orantı kavramının öğretiminde 5e modelinin etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Nursen Kılıç, Yüksek Lisans, Matematik öğretmeni adaylarının yaratıcı düşünme eğilimlerinin bazı değişkenlere göre incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman) |
Fatih Caferoğlu, Yüksek Lisans, Altı ve yedinci sınıf öğrencilerin sayı duyusu düzeylerinin bazı değişkenler bağlamında incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman) |
Cansu Küçükbulut, Yüksek Lisans, Öğrencilerin ispat yapabilme becerilerinin gelişimine 5E modelinin etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Fatih Altunok, Yüksek Lisans, Öğrencilerin matematiksel anlama seviyelerinin pirie ve kieren modeline göre incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Feyza Aliustaoğlu, Doktora, Matematik öğretmeni adaylarının pedagojik alan bilgileri gelişiminin 4MAT modeli kapsamında incelenm, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman) |
Coşkun Esen, Yüksek Lisans, ALES matematik sorularının math taksonomisi ve öğrenme alanlarına göre incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman) |
Awatef Abdaslam Okaf Abıd, Yüksek Lisans, İlköğretim matematik öğretim programlarının karşılaştırılması: Türkiye ve Libya, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2017, (Asıl Danışman) |
Feyza Aliustaoğlu, Yüksek Lisans, 4MAT yönteminin dönüşüm geometrisi konusunda akademik başarıya ve öğrenmenin kalıcılığına etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2015, (Asıl Danışman) |
2019-2020, LİNNEER CEBİR-I, Lisans |
2019-2020, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ-I, Lisans |
2019-2020, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2019-2020, TEMEL MATEMATİK-I, Lisans |
2018-2019, LİNNEER CEBİR-I, Lisans |
2018-2019, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ-I, Lisans |
2018-2019, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-I, Lisans |
2018-2019, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2018-2019, TRİGONOMETRİ ÖĞRETİMİ, Lisans |
2018-2019, TEMEL MATEMATİK-I, Lisans |
2018-2019, MATEMATİKTE AKTİF ÖĞRETİM, Lisans |
2018-2019, LİNNEER CEBİR-II, Lisans |
2018-2019, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ-II, Lisans |
2018-2019, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2018-2019, ANALİTİK GEOMETRİ-II, Lisans |
2018-2019, KAVRAM BİLGİSİ VE KAVRAM YANILGILARI, Lisans |
2018-2019, ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME, Lisans |
2017-2018, LİNNEER CEBİR-I, Lisans |
2017-2018, MATEMATİK-I, Lisans |
2017-2018, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ-I, Lisans |
2017-2018, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2017-2018, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-I, Lisans |
2017-2018, İSTATİSTİK, Lisans |
2017-2018, TEMEL MATEMATİK-I, Lisans |
2017-2018, LİNNEER CEBİR-II, Lisans |
2017-2018, MATEMATİK-II, Lisans |
2017-2018, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2017-2018, MATEMATİK EĞİTİMİ, Lisans |
2016-2017, LİNNEER CEBİR-I, Lisans |
2016-2017, KAVRAM BİLGİSİ VE KAVRAM YANILGILARI, Lisans |
2016-2017, MATEMATİK ÖĞRETİMİ-I, Lisans |
2016-2017, MATEMATİK-I, Lisans |
2016-2017, İSTATİSTİK, Lisans |
2016-2017, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2016-2017, LİNNEER CEBİR-II, Lisans |
2016-2017, MATEMATİK-II, Lisans |
2016-2017, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ-II, Lisans |
2016-2017, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2016-2017, Matematik Eğitimi, Lisans |
2015-2016, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ-I, Lisans |
2015-2016, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2015-2016, MATEMATİK-I, Lisans |
2015-2016, MATEMATİK ÖĞRETİMİ-I, Lisans |
2015-2016, LİNNEER CEBİR-I, Lisans |
2015-2016, TRİGONOMETRİ ÖĞRETİMİ, Lisans |
2015-2016, LİNNEER CEBİR-II, Lisans |
2015-2016, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ-II, Lisans |
2015-2016, KAVRAM BİLGİSİ VE KAVRAM YANILGILARI, Lisans |
2015-2016, MATEMATİK-II, Lisans |
2015-2016, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2015-2016, Matematik Eğitimi, Lisans |
2014-2015, Okul Deneyimi, Lisans |
2014-2015, Özel Öğretim Yöntemleri-I, Lisans |
2014-2015, Matematik-I, Lisans |
2014-2015, Okul Deneyimi, Lisans |
2014-2015, Linneer Cebir-I, Lisans |
2014-2015, Trigonometri Öğretimi, Lisans |
2014-2015, Elemanter Sayı Kuramı, Lisans |
2014-2015, Matematik Öğretimi-I, Lisans |
2014-2015, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2014-2015, Matematik-II, Lisans |
2014-2015, LİNNEER CEBİR-II, Lisans |
2014-2015, Kavram Bilgisi ve Kavram Yanılgıları, Lisans |
2014-2015, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ-II, Lisans |
2014-2015, Temel matematik-I, Lisans |
2014-2015, İstatistik, Lisans |
Kayıt Yok |
Kesirler ve kesirlerde işlemler konularının ders kitaplarında öğretimi üzerine bir karşılaştırma: Türkiye, ABD, Avusturalya, Singapur ve Güney Kore örnekleri. (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2017-2018 |
MATEMATİK SAAT MATSAAT İN GELİŞTİRİLMESİ VE BU SAATİN MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE ETKİSİNİN ARAŞTIRILMASI (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2015-2016 |
Kayıt Yok |
Aliustaoğlu, F., Tuna, A. (2022) "Analysis of the Pedagogical Content Knowledge Development of Prospective Teachers in the Lesson Plan Development Process: 4MAT Model", International Journal of Progressive Education, 18 (1) pp. 298-321 Link DOI |
Aliustaoğlu, F., Tuna, A. (2021) "Examining the pedagogical content knowledge of prospective mathematics teachers on the subject of limits", INTERNATIONAL JOURNAL OF MATHEMATICAL EDUCATION IN SCIENCE AND TECHNOLOGY, 52 (6) pp. 833-856 Link |
Altunok, F., Tuna, A. (2021) "ÖĞRENCİLERİN MATEMATİKSEL ANLAMA SEVİYELERİNİN PİRİE VE KİEREN MODELİNE GÖRE İNCELENMESİ", The Journal of International Education Science, 27 (8) pp. 123-144 Link |
Karataş, E., Tuna, A. (2021) "Sınıf İçi Matematiksel Modelleme Etkinliklerinden Yansımalar", The journal of International Education science, 8 (29) pp. 274-296 DOI |
Küçükbulut, C., Tuna, A. (2020) "Öğrencilerin İspat Yapabilme Becerilerinin Gelişimine 5E modelinin Etkisi", The Journal of International Education Science, 7 (23) pp. 70-82 Link |
Tuna, A., Biber, A.Ç., Korkmaz, S. (2019) "What Do Teacher Candıdates Know About the Limits of the Sequences?", Journal of Curriculum and Teaching, 8 (3) pp. 132-142 |
Biber, A.Ç., Tuna, A., Dağdelen, İ. (2019) "STUDENTS’ DIFFICULTIES IN CONVERTING FRACTIONS TO DECIMAL NUMBERS", The Journal of International Education Science), 20 (1) pp. 1-15 [TR Dizin] |
Biber, A.Ç., Tuna, A., Dağdelen, İ., Kepceoğlu, İ. (2019) "Students’xx Levels of Recognition of Parallelogram and of Establishment of Connections.", Journal of Curriculum and Teaching, 8 (3) pp. 1-14 |
Biber, A.Ç., Tuna, A., Korkmaz, S., Aliustaoğlu, F. (2018) "Analysis of Defining and Drawing Skills of Secondary School Students: Parallelogram Example", MATDER Journal of Mathematics Education, 3 (1) pp. 32-40 [TR Dizin] Link |
Aliustaoğlu, F., Tuna, A. (2018) "The Influence of 4MAT Model on Academic Achievement and Retention of Learning In Transformation Geometry", International Journal on New Trends in Education their Implications, 9 (2) Link |
Biber, A.Ç., Tuna, A., Uysal, R., Kabuklu, Ü.N. (2018) "Liselere Geçiş Sınavının Örnek Matematik Sorularına ve Yeni SınavSistemine Dair Destekleme ve Yetiştirme Kursu MatematikÖğretmenlerinin Görüşleri", Asya Öğretim Dergisi, 6 (2) pp. 63-80 Link |
Aliustaoğlu, F., Tuna, A., Biber, A.Ç. (2018) "The Miscostenciop of Six Grade Secondary School Students of Fractions", International Electronic Journal of Elementary Education, 10 (5) pp. 591-599 |
Biber, A.Ç., Tuna, A., Polat, A.C., Altunok, F., Küçükoğlu, U. (2017) "Ortaokullarda Uygulanan Destekleme ve Yetiştirme Kurslarına Dair Öğrenci Görüşleri", Bayburt Eğitim fakültesi Dergisi, 12 (23) pp. 103-119 Link |
Biber, A.Ç., Tuna, A. (2017) "ANALYSIS OF MATHEMATICS TEACHER CANDIDATES’ CONCEPTUAL KNOWLEDGE RELATED TO SEQUENCES", International Journal on New Trends in Education and Their Implications, 8 (1) pp. 78-88 Link DOI |
Biber, A.Ç., Tuna, A. (2017) "Ortaokul Matematik Kitaplarındaki Öğrenme Alanları ve Bloom Taksonomisine Göre Karşılaştırmalı Analizi", Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 36 (1) pp. 161-174 [TR Dizin] Link |
Aliustaoğlu, F., Tuna, A. (2016) "Akademik Personel ve Lisansüstü Eğitimi Giriş Sınavı ALES Matematik Sorularının MATH Taksonomisine Göre Analizi", Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 6 (12) pp. 126-137 |
Biber, A.Ç., Tuna, A. (2016) "Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Kümeler Konusunda Kurdukları Problemlerin İncelenmesi", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 18 (1) pp. 270-298 |
Tuna, A., Kaçar, A. (2016) "THE INVESTIGATION OF THE LEARNING STYLES OF PRE SERVICE MATHEMATICS TEACHERS BY SOME VARIABLES", International Journal on New Trends in Education & their Implications (IJONTE), 7 (12) |
Aliustaoğlu, F., Tuna, A. (2015) "Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimlernin İncelenmesi : Kastamonu Üniversitesi Örneği", Uluslar Arası Eğitim Bilimleri Dergisi, 4 (0) pp. 131-142 Link |
Biber, A.Ç., Tuna, A., Gülsevinçler, D., Karaosmanoğlu, A.B. (2015) "The views of mathematics teachers about the 5E instructional model", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi, (0) |
Biber, A.Ç., Tuna, A. (2015) "Pedagojik Formasyon Eğitimi alan Matematik Bölümü Mezunu Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Dersi Hakkındaki Görüşleri", Başken University Journal Of Education, 2 (2) pp. 131-140 [TR Dizin] |
Biber, A.Ç., Tuna, A., İncikabı, L. (2013) "An investigation to critical thinking dispositions of mathematics teacher candidates.", Problems of Education ın the 21st Century, (0) [TR Dizin] |
Biber, A.Ç., Tuna, A., İncikabı, L. (2013) "An Investigation of Critical Thinking Dispositions of Mathematics Teacher Candidates", Educational Research, (0) |
Tuna, A., Biber, A.Ç., İncikabı, L. (2013) "An Analysis of Mathematics Teacher Candidates Logical Thinking Levels", Journal of Educational and Instructional Studies in the World, (0) |
İncikabı, L., Tuna, A., Biber, A.Ç. (2013) "An Analysis of Mathematics Teacher Candidates Critical Thinking Dispositions And Their Logical Thinking Skills", Journal of International Education Research, (0) |
Tuna, A. (2013) "THE INFLUENCE OF THE 5E MODEL ON THE ELIMINATION OF MISCONCEPTIONS ON THE SUBJECT OF TRIGONOMETRY", International Journal of Academic Research, 5 (3) |
Biber, A.Ç., Tuna, A., Aktaş, O. (2013) "Öğrencilerin Kesirler Konusundaki Kavram Yanılgıları ve Bu Yanılgıların Kesir Problemleri Çözümlerine Etkisi", Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (0) |
Tuna, A., Kaçar, A. (2013) "The Effect of 5E Learning cycle Model in Teaching Trigonometry on Students Academıc Achıevement and the Permanence of Their Knowledge", International Journal On New Trends in Education and Their Implications, (0) [TR Dizin] |
Tuna, A. (2013) "A Conceptuonal Analysis Knowledge of Prospective Mathematics Teachers about Degree and Radian", World Journal of Education, (0) |
Biber, A.Ç., Tuna, A., Samet, K. (2013) "The Mistakes and the Misconceptions of the Eight Grade Students on the Subject of Angles", European Journal of Science and Mathematics Education, (0) |
Tuna, A., Biber, A.Ç., Nisa, Y. (2013) "Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Modelleme Becerileri", Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, (0) [TR Dizin] |
İncikabı, L., Tuna, A., Biber, A.Ç. (2012) "Sınıf Öğretmen Adaylarının Kümeler Konusundaki Bilgi Düzeyleri", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 14 (2) pp. 288-303 [TR Dizin] |
İncikabı, L., Tuna, A. (2012) "Türkiye ve Amerika eğitim Sistemlerinin 60 70 Aylıklar İçin Geliştirilen Okul Öncesi Matematik Eğitimi Programı Açısından Karşılaştırılması", Erzincan Eğitim Dergisi, 8 (3) pp. 94-101 |
İncikabı, L., Tuna, A., Biber, A.Ç. (2012) "İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Kümelerle İlgili Kavramsal Bilgilerinin Analizi", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi., (0) |
Tatar, E., Okur, M., Tuna, A. (2008) "Ortaöğretim Matematiğinde Öğrenme Güçlüklerinin Saptanmasına Yönelik bir Çalışma", Kastamonu Eğitim Dergisi, (0) |
Tuna, A., Kaçar, A. (2005) "İlköğretim Matematik Öğretmenliği Programına Başlayan Öğrencilerin Lise 2 Matematik Konularındaki Hazır Bulunuşluk Düzeyleri", Kastamonu Eğitim Dergisi, (0) |
Aliustaoğlu, F., Tuna, A. (2019) "Matematik Öğretmeni Adaylarının Pedagojik Alan Bilgisi (PAB) ve PAB Öz-Yeterlik GeliĢimi: 4MAT Modeli", 4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, 26-28 September 2019 , (pp. 435-448), (Aralık 2019) |
Aliustaoğlu, F., Tuna, A., Biber, A.Ç. (2019) "Matematik Öğretmeni Adaylarının Uzamsal Yeteneklerinin Ġncelenmesi", 4th International Symposium of TurkishComputerandMathematicsEducation, 26-28 September 2019 , (pp. 1158-1165), (Aralık 2019) |
Aliustaoğlu, F., Tuna, A. (2019) "Investigation of the lesson plan development skills of mathematics teacher candidates within the scope of 4MAT model", International Conference on Mathematics and Mathematics Education , (pp. 348), (Haziran 2019) |
Tuna, A., Aliustaoğlu, F., Biber, A.Ç. (2019) "Secondary School Students’xx Radical Expressions Misconceptions", The International Virtual Symposium of Innovations in Education and Social Sciences – IVSESS 2019 , (pp. 393-398), Ankara, Türkiye, (Ekim 2019) |
Tuna, A., Biber, A.Ç., Aliustaoğlu, F. (2019) "Seventh Grade Students Misconceptions on Equations Subject", The International Virtual Symposium of Innovations in Education and Social Sciences – IVSESS 2019 , (pp. 383-392), Ankara, Türkiye, (Ekim 2019) |
Tuna, A., Aliustaoğlu, F., Caferoğlu, F. (2018) "Examination of Metacognitive Awareness Levels of Prospective Teachers", 27. International Conference on Educational Sciences , (pp. 2544-2546), (Nisan 2018) |
Aliustaoğlu, F., Tuna, A. (2018) "Chnages of Learning Styles in the Process Based on 4MAT Learning Model", X. International Congress of Educational Research , (pp. 278), Nevşehir, Türkiye, (Nisan 2018) |
Aliustaoğlu, F., Tuna, A. (2018) "Öğretmen Adaylarının Limit Kavramına Yönelik Pedagojik Alan Bilgilerinin Öğrenci Hataları Bağlamında İncelenmesi", X. International Congress of Educational ResearchEducational Research Association - 2018 , (pp. 278-279), (Nisan 2018) |
Biber, A.Ç., Tuna, A., Korkmaz, S., Aliustaoğlu, F. (2018) "Analysis of Defining and Drawing Skills of Secondary School Students:Parallelogram Example", International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2018) , (pp. 32-40), Ankara, Türkiye, (Eylül 2018) |
Tuna, A. (2017) "Trigonometri konusundaki kavram yanılgılarının giderilmesinde 5E modelinin etkisi", Uluslar arası Taşköprü Pompeiopolis Bilim Kültür Sanat Araştırmaları Sempozyumu , (Eylül 2017) |
İncikabı, L., Biber, A.Ç., Tuna, A., Korkmaz, S. (2017) "A STUDY ON REPRESENTATIONS PLACED IN THE MIDDLE SCHOOL MATHEMATICS TEXTBOOKS", International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST) , (pp. 18), (Temmuz 2017) |
Biber, A.Ç., Tuna, A., İncikabı, L., Korkmaz, S. (2017) "HOW IS THE LIMIT CONCEPT IN THE SEQUENCES UNDERSTOOD BY THE STUDENTS?", International Conference on Research in Education and Science (ICRES) , (pp. 59), (Temmuz 2017) |
Biber, A.Ç., Tuna, A. (2017) "A COMPARATIVE ANALYSIS OF THE EXERCISE QUESTIONS IN SECONDARY SCHOOL MATHEMATICS BOOKS BASED ONLEARNING DOMAINS AND BLOOM’S TAXONOMY", INTERNATIONAL CONFERENCEON MODERN EDUCATIONSTUDIES , (pp. 18), (Şubat 2017) |
Biber, A.Ç., Tuna, A. (2017) "ANALYZING THE PROBLEMS ABOUT SETS POSED BY THE SIXTH GRADE STUDENTS", INTERNATIONAL CONFERENCEON MODERN EDUCATIONSTUDIES , (pp. 17), (Şubat 2017) |
Aliustaoğlu, F., Tuna, A. (2016) "Developing Lesson PlanAccording to 4MAT Method", ERPA , (Haziran 2016) |
Tuna, A., Kaçar, A. (2016) "5E Öğrenme Döngüsü Modelinin Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi", ERPA International Congresses on Education 2016 , (Haziran 2016) |
Aliustaoğlu, F., Tuna, A. (2016) "The Influence of 4 MAT Method on Academic Achievement and Retention of Learning in Transformation Geometry", International Conference on Mathematics Education , (Mayıs 2016) |
Tuna, A., Biber, A.Ç., Kaçar, A. (2016) "An Examination of Mathematical Thinking Skill Level Of The Prospective Mathematics Teachers According to the SOLO Taxonomy", International Conference on Mathematics Education , (Mayıs 2016) |
Tuna, A., Kaçar, A. (1902) "Matematiksel Düşünme Gelişimi İçin Bir Etkinlik Örneği", ERPA International Congresses on Education 2016 , (Haziran 1902) |
Kayıt Yok |
Aliustaoğlu, F., Tuna, A. (2021) "Brain- Based Learning : Using 4MAT Model For Teaching Transformations in Geometry", Kitap: Handbook of Research on Innovations in Non-Traditional Educational Practices, Newyork/Amerika Birleşik Devletleri : IGI Global |
Tuna, A., Biber, A.Ç. (2020) "Çarpanlar, Katlar, Üslü ve Köklü İfadeler", Kitap: Matematiğin Temelleri, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi |
Tuna, A., Biber, A.Ç. (2019) "Kesirlerin Öğretimi", Kitap: Matematik Öğretiminin Temelleri, Ankara : Anı Yayıncılık |
Tuna, A., Serin, M.K. (2019) "Sayı Kavramı ve Öğretimi", Kitap: İlkokulda Matematik Öğretimi, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi |
Tuna, A., Aliustaoğlu, F. (2019) "Fonksiyonel Düşünme", Kitap: Uygulama Örenkleriyle Cebirsel düşünme ve Öğretimi, Ankar/Türkiye : Pegem Akademi |
Tuna, A., Biber, A.Ç. (2018) "Kesirler", Kitap: İlkokulda Temel Matematik, : PEGEMA |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Dergi) Online Journal of Mathematics, Science and Technology Education (OJOMSTE), 2023, Editör |
(Uluslararası - Dergi) Online Journal of Mathematics, Science and Technology Education (OJOMSTE), 2022, Editör |
(Uluslararası - Dergi) Online Journal of Mathematics, Science and Technology Education, 2021, Editör |
(Uluslararası - Dergi) The Journal of International Education Science, 2018, |
(Uluslararası - Dergi) The Journal of International Education Science, 2016, Editör |
(Uluslararası - Dergi) The Journal of International Education Science, 2016, Editör |
(Uluslararası - Dergi) The Journal of International Education Science, 2016, Editör |
(Uluslararası - Dergi) The Journal of International Education Science, 2016, Editör |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Turkish online Journal of Qualitativa Inquiry, 2017 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Erzincan Eğitim Dergisi, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Journal of Education, Society and Behaviorual Science, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) INESJOURNAL, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) World Journal of Education, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) IJRES, 2016 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Amasya eğitim Dergisi, 2016 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Cumhuriyet International Journal of Education, 2016 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Ondokuz Mayıs Eğitim Dergisi, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) International Jornal of Social Science Studies, 2016 |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I |
1 |
The Effect of 5E Learning cycle Model in Teaching Trigonometry on Students Academıc Achıevement and the Permanence of Their Knowledge
International Journal On New Trends in Education and Their Implications
|
5 | 0 | 0 | 22 | 5 | 4 | 0 | 0 | 36 |
2 |
Ortaöğretim Matematiğinde Öğrenme Güçlüklerinin Saptanmasına Yönelik bir Çalışma
Kastamonu Eğitim Dergisi
|
6 | 0 | 0 | 21 | 4 | 1 | 0 | 0 | 32 |
3 |
The Mistakes and the Misconceptions of the Eight Grade Students on the Subject of Angles
European Journal of Science and Mathematics Education
|
2 | 0 | 0 | 22 | 1 | 2 | 0 | 0 | 27 |
4 |
Öğrencilerin Kesirler Konusundaki Kavram Yanılgıları ve Bu Yanılgıların Kesir Problemleri Çözümlerine Etkisi
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
|
3 | 0 | 0 | 12 | 3 | 4 | 0 | 0 | 22 |
5 |
An Analysis of Mathematics Teacher Candidates Critical Thinking Dispositions And Their Logical Thinking Skills
Journal of International Education Research
|
1 | 0 | 0 | 10 | 4 | 5 | 0 | 0 | 20 |
6 |
The Miscostenciop of Six Grade Secondary School Students of Fractions
International Electronic Journal of Elementary Education
|
2 | 0 | 0 | 10 | 3 | 2 | 0 | 0 | 17 |
7 |
Liselere Geçiş Sınavının Örnek Matematik Sorularına ve Yeni SınavSistemine Dair Destekleme ve Yetiştirme Kursu MatematikÖğretmenlerinin Görüşleri
Asya Öğretim Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 3 | 9 | 1 | 1 | 0 | 14 |
8 |
Ortaokullarda Uygulanan Destekleme ve Yetiştirme Kurslarına Dair Öğrenci Görüşleri
Bayburt Eğitim fakültesi Dergisi
|
2 | 0 | 0 | 1 | 10 | 0 | 1 | 0 | 14 |
9 |
An Investigation of Critical Thinking Dispositions of Mathematics Teacher Candidates
Educational Research
|
1 | 0 | 0 | 10 | 2 | 1 | 0 | 0 | 14 |
10 |
An Analysis of Mathematics Teacher Candidates Logical Thinking Levels
Journal of Educational and Instructional Studies in the World
|
1 | 0 | 0 | 7 | 5 | 0 | 0 | 0 | 13 |
11 |
Ortaokul Matematik Kitaplarındaki Öğrenme Alanları ve Bloom Taksonomisine Göre Karşılaştırmalı Analizi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 2 | 10 | 0 | 0 | 0 | 12 |
12 |
A Conceptuonal Analysis Knowledge of Prospective Mathematics Teachers about Degree and Radian
World Journal of Education
|
1 | 0 | 0 | 8 | 1 | 0 | 0 | 0 | 10 |
13 |
An investigation to critical thinking dispositions of mathematics teacher candidates.
Problems of Education ın the 21st Century
|
2 | 0 | 0 | 5 | 0 | 2 | 0 | 0 | 9 |
14 |
İlköğretim Matematik Öğretmenliği Programına Başlayan Öğrencilerin Lise 2 Matematik Konularındaki Hazır Bulunuşluk Düzeyleri
Kastamonu Eğitim Dergisi
|
1 | 0 | 0 | 3 | 5 | 0 | 0 | 0 | 9 |
15 |
Türkiye ve Amerika eğitim Sistemlerinin 60 70 Aylıklar İçin Geliştirilen Okul Öncesi Matematik Eğitimi Programı Açısından Karşılaştırılması
Erzincan Eğitim Dergisi
|
1 | 0 | 0 | 1 | 2 | 3 | 0 | 0 | 7 |
16 |
The views of mathematics teachers about the 5E instructional model
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi
|
1 | 0 | 0 | 3 | 0 | 2 | 0 | 0 | 6 |
17 |
The Influence of 4MAT Model on Academic Achievement and Retention of Learning In Transformation Geometry
International Journal on New Trends in Education their Implications
|
0 | 0 | 0 | 1 | 3 | 1 | 0 | 0 | 5 |
18 |
THE INFLUENCE OF THE 5E MODEL ON THE ELIMINATION OF MISCONCEPTIONS ON THE SUBJECT OF TRIGONOMETRY
International Journal of Academic Research
|
0 | 0 | 0 | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 |
19 |
Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimlernin İncelenmesi : Kastamonu Üniversitesi Örneği
Uluslar Arası Eğitim Bilimleri Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 | 4 |
20 |
THE INVESTIGATION OF THE LEARNING STYLES OF PRE SERVICE MATHEMATICS TEACHERS BY SOME VARIABLES
International Journal on New Trends in Education & their Implications (IJONTE)
|
0 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 |
21 |
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Kümelerle İlgili Kavramsal Bilgilerinin Analizi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi.
|
0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 1 | 0 | 0 | 4 |
22 |
Examining the pedagogical content knowledge of prospective mathematics teachers on the subject of limits
INTERNATIONAL JOURNAL OF MATHEMATICAL EDUCATION IN SCIENCE AND TECHNOLOGY
|
0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
23 |
Analysis of the Pedagogical Content Knowledge Development of Prospective Teachers in the Lesson Plan Development Process: 4MAT Model
International Journal of Progressive Education
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 |
24 |
Sınıf İçi Matematiksel Modelleme Etkinliklerinden Yansımalar
The journal of International Education science
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
25 |
Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Kümeler Konusunda Kurdukları Problemlerin İncelenmesi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
26 |
Akademik Personel ve Lisansüstü Eğitimi Giriş Sınavı ALES Matematik Sorularının MATH Taksonomisine Göre Analizi
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
27 |
Pedagojik Formasyon Eğitimi alan Matematik Bölümü Mezunu Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Dersi Hakkındaki Görüşleri
Başken University Journal Of Education
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
28 |
Sınıf Öğretmen Adaylarının Kümeler Konusundaki Bilgi Düzeyleri
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
(2015) "TÜRK BİLMAT oturum başkanı" TÜRKBİLMAT |
(2015) "TÜRK BİLMAT oturum başkanı" TURKBİLMAT |
(2015) "Uluslar arası sempozyum oturum başkanı" ERPA |
(2015) "Uluslar arası sempozyum oturum başkanlığı" |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Kastamonu Üniversitesi
|
2012 - 2020 | 33 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2015 - 2022 | 20 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2012 - 2017 | 9 |
Kastamonu Üniversitesi
|
1902 - 2016 | 6 |
Samet Korkmaz
-
|
2017 - 2019 | 5 |
Fatih Altunok
-
|
2017 - 2021 | 2 |
İrfan Dağdelen
-
|
2019 | 2 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2019 | 1 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2019 | 1 |
Enver Tatar
Atatürk Üniversitesi
|
2008 | 1 |
Muzaffer Okur
Erzincan Üniversitesi
|
2008 | 1 |
Ahmet Cem Polat
-
|
2017 | 1 |
Arzu Birgül Karaosmanoğlu
-
|
2015 | 1 |
Cansu Küçükbulut
-
|
2020 | 1 |
Deniz Gülsevinçler
-
|
2015 | 1 |
Esra Karataş
-
|
2021 | 1 |
Fatih Caferoğlu
-
|
2018 | 1 |
Korkmaz Samet
-
|
2013 | 1 |
Osman Aktaş
-
|
2013 | 1 |
Ramazan Uysal
-
|
2018 | 1 |
Uğur Küçükoğlu
-
|
2017 | 1 |
Ülke Nursaç Kabuklu
-
|
2018 | 1 |
Yurt Nisa
-
|
2013 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78249 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 8598 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Matematik Eğitimi | 207 |
Anahtar Kelimeler | Matematik Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 50 | 80 | 85 | 115 | 210 | 55 | 90 | 20 | 0 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 420 . | 422 . | 463 . | 427 . | 337 . | 476 . | 533 . | 597 . | - | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 282 . | 269 . | 267 . | 235 . | 146 . | 278 . | 303 . | 346 . | - | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 49 . | 47 . | 41 . | 36 . | 12 . | 38 . | 44 . | 57 . | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 41 . | 37 . | 35 . | 29 . | 10 . | 34 . | 39 . | 52 . | - | - |
Toplam Yayın | 3 | 8 | 8 | 8 | 11 | 2 | 4 | 1 | 0 | 0 |
Toplam Makale | 3 | 3 | 3 | 4 | 3 | 1 | 3 | 1 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 1 | 3 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 5 | 5 | 3 | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 2 | 1 | 2 | 4 | 3 | 1 | 3 | 1 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 1 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 1 | 3 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 5 | 5 | 3 | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |