| Doktora, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Öğretmenliği (Dr), 2005, 2011 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Matematik Eğitimi (Yl) (Tezli), 2003, 2005 |
| Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 1994, 1998 |
| Doktora, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Öğretmenliği (Dr), 2005, 2011 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Matematik Eğitimi (Yl) (Tezli), 2003, 2005 |
| Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 1994, 1998 |
| Kayıt Yok |
| İngilizce, ÜDS, 72, Güz, 2008 |
| Kayıt Yok |
| [UAK] Eğitim Bilimleri Matematik Eğitimi Matematik Eğitimi |
| 2020-, Profesör, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
| 2014-2020, Doçent, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi, Türkiye |
| 2011-2013, Yardımcı Doçent, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Matematik Eğitimi Anabilim Dalı, Türkiye |
| 2006-2011, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
| 2001-2006, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Gazi Üniversitesi, Kastamonu Eğitim Fakültesi, İlköğretim Matematik Öğretmenliği Pr., Türkiye |
| 2021-, Dekan, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
| 2020-, Yönetim Kurulu Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
| 2019-2021, Myo/Yüksekokul Müdürü, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
| 2015-2021, Anabilim Dalı Başkanı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
| 2019-2020, Güz Dönemi, TEMEL MATEMATİK-I, Lisans |
| 2019-2020, Güz Dönemi, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
| 2019-2020, Güz Dönemi, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ-I, Lisans |
| 2019-2020, Güz Dönemi, LİNNEER CEBİR-I, Lisans |
| 2018-2019, Güz Dönemi, ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME, Lisans |
| 2018-2019, Güz Dönemi, KAVRAM BİLGİSİ VE KAVRAM YANILGILARI, Lisans |
| 2018-2019, Güz Dönemi, ANALİTİK GEOMETRİ-II, Lisans |
| 2018-2019, Güz Dönemi, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
| 2018-2019, Güz Dönemi, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ-II, Lisans |
| 2018-2019, Güz Dönemi, LİNNEER CEBİR-II, Lisans |
| 2018-2019, Güz Dönemi, MATEMATİKTE AKTİF ÖĞRETİM, Lisans |
| 2018-2019, Güz Dönemi, TEMEL MATEMATİK-I, Lisans |
| 2018-2019, Güz Dönemi, TRİGONOMETRİ ÖĞRETİMİ, Lisans |
| 2018-2019, Güz Dönemi, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
| 2018-2019, Güz Dönemi, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-I, Lisans |
| 2018-2019, Güz Dönemi, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ-I, Lisans |
| 2018-2019, Güz Dönemi, LİNNEER CEBİR-I, Lisans |
| 2017-2018, Güz Dönemi, MATEMATİK EĞİTİMİ, Lisans |
| 2017-2018, Güz Dönemi, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
| 2017-2018, Güz Dönemi, MATEMATİK-II, Lisans |
| 2017-2018, Güz Dönemi, LİNNEER CEBİR-II, Lisans |
| 2017-2018, Güz Dönemi, TEMEL MATEMATİK-I, Lisans |
| 2017-2018, Güz Dönemi, İSTATİSTİK, Lisans |
| 2017-2018, Güz Dönemi, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-I, Lisans |
| 2017-2018, Güz Dönemi, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
| 2017-2018, Güz Dönemi, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ-I, Lisans |
| 2017-2018, Güz Dönemi, MATEMATİK-I, Lisans |
| 2017-2018, Güz Dönemi, LİNNEER CEBİR-I, Lisans |
| 2016-2017, Güz Dönemi, Matematik Eğitimi, Lisans |
| 2016-2017, Güz Dönemi, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
| 2016-2017, Güz Dönemi, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ-II, Lisans |
| 2016-2017, Güz Dönemi, MATEMATİK-II, Lisans |
| 2016-2017, Güz Dönemi, LİNNEER CEBİR-II, Lisans |
| 2016-2017, Güz Dönemi, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
| 2016-2017, Güz Dönemi, İSTATİSTİK, Lisans |
| 2016-2017, Güz Dönemi, MATEMATİK-I, Lisans |
| 2016-2017, Güz Dönemi, MATEMATİK ÖĞRETİMİ-I, Lisans |
| 2016-2017, Güz Dönemi, KAVRAM BİLGİSİ VE KAVRAM YANILGILARI, Lisans |
| 2016-2017, Güz Dönemi, LİNNEER CEBİR-I, Lisans |
| 2015-2016, Güz Dönemi, Matematik Eğitimi, Lisans |
| 2015-2016, Güz Dönemi, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
| 2015-2016, Güz Dönemi, MATEMATİK-II, Lisans |
| 2015-2016, Güz Dönemi, KAVRAM BİLGİSİ VE KAVRAM YANILGILARI, Lisans |
| 2015-2016, Güz Dönemi, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ-II, Lisans |
| 2015-2016, Güz Dönemi, LİNNEER CEBİR-II, Lisans |
| 2015-2016, Güz Dönemi, TRİGONOMETRİ ÖĞRETİMİ, Lisans |
| 2015-2016, Güz Dönemi, LİNNEER CEBİR-I, Lisans |
| 2015-2016, Güz Dönemi, MATEMATİK ÖĞRETİMİ-I, Lisans |
| 2015-2016, Güz Dönemi, MATEMATİK-I, Lisans |
| 2015-2016, Güz Dönemi, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
| 2015-2016, Güz Dönemi, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ-I, Lisans |
| 2014-2015, Güz Dönemi, İstatistik, Lisans |
| 2014-2015, Güz Dönemi, Temel matematik-I, Lisans |
| 2014-2015, Güz Dönemi, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ-II, Lisans |
| 2014-2015, Güz Dönemi, Kavram Bilgisi ve Kavram Yanılgıları, Lisans |
| 2014-2015, Güz Dönemi, LİNNEER CEBİR-II, Lisans |
| 2014-2015, Güz Dönemi, Matematik-II, Lisans |
| 2014-2015, Güz Dönemi, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
| 2014-2015, Güz Dönemi, Matematik Öğretimi-I, Lisans |
| 2014-2015, Güz Dönemi, Elemanter Sayı Kuramı, Lisans |
| 2014-2015, Güz Dönemi, Trigonometri Öğretimi, Lisans |
| 2014-2015, Güz Dönemi, Linneer Cebir-I, Lisans |
| 2014-2015, Güz Dönemi, Okul Deneyimi, Lisans |
| 2014-2015, Güz Dönemi, Matematik-I, Lisans |
| 2014-2015, Güz Dönemi, Özel Öğretim Yöntemleri-I, Lisans |
| 2014-2015, Güz Dönemi, Okul Deneyimi, Lisans |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
|
Tuna, A.
(2020) "Brain-Based Learning: Using 4MAT Model for Teaching Transformations in Geometry", Amerika Birleşik Devletleri : IGI GLOBAL, ISBN: 44233 |
| Kayıt Yok |
| (Uluslararası - Dergi) Online Journal of Mathematics, Science and Technology Education (OJOMSTE), 2024, Editör, Yayın Sayısı:1 |
| (Uluslararası - Dergi) Online Journal of Mathematics, Science and Technology Education (OJOMSTE), 2023, Editör, (2757-6353), Yayın Sayısı:1 |
| (Uluslararası - Dergi) Online Journal of Mathematics, Science and Technology Education (OJOMSTE), 2022, Editör, Yayın Sayısı:1 |
| (Uluslararası - Dergi) Online Journal of Mathematics, Science and Technology Education, 2021, Editör, Yayın Sayısı:1 |
| (Uluslararası - Dergi) The Journal of International Education Science, 2018, , Yayın Sayısı:1 |
| (Uluslararası - Dergi) The Journal of International Education Science, 2016, Editör, Yayın Sayısı:1 |
| (Uluslararası - Dergi) The Journal of International Education Science, 2016, Editör, Yayın Sayısı:1 |
| (Uluslararası - Dergi) The Journal of International Education Science, 2016, Editör, Yayın Sayısı:1 |
| (Uluslararası - Dergi) The Journal of International Education Science, 2016, Editör, Yayın Sayısı:1 |
| (Uluslararası - Bilimsel Dergi) INESJOURNAL, 2017 |
| (Uluslararası - Bilimsel Dergi) Journal of Education, Society and Behaviorual Science, 2017 |
| (Ulusal - Bilimsel Dergi) Erzincan Eğitim Dergisi, 2017 |
| (Uluslararası - Bilimsel Dergi) Turkish online Journal of Qualitativa Inquiry, 2017 |
| (Uluslararası - Bilimsel Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi, 2017 |
| (Uluslararası - Bilimsel Dergi) International Jornal of Social Science Studies, 2016 |
| (Ulusal - Bilimsel Dergi) Ondokuz Mayıs Eğitim Dergisi, 2016 |
| (Uluslararası - Bilimsel Dergi) Cumhuriyet International Journal of Education, 2016 |
| (Ulusal - Bilimsel Dergi) Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 2016 |
| (Ulusal - Bilimsel Dergi) Amasya eğitim Dergisi, 2016 |
| (Uluslararası - Bilimsel Dergi) IJRES, 2016 |
| (Uluslararası - Bilimsel Dergi) World Journal of Education, 2016 |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
|
Kastamonu Üniversitesi
|
2012 - 2020 | 33 |
|
Kastamonu Üniversitesi
|
2015 - 2022 | 20 |
|
Kastamonu Üniversitesi
|
2012 - 2017 | 9 |
|
Kastamonu Üniversitesi
|
1902 - 2016 | 6 |
|
Samet Korkmaz
-
|
2017 - 2019 | 5 |
|
Esra Karataş
-
|
2021 - 2025 | 2 |
|
Fatih Altunok
-
|
2017 - 2021 | 2 |
|
İrfan Dağdelen
-
|
2019 | 2 |
|
Kastamonu Üniversitesi
|
2019 | 1 |
|
Kastamonu Üniversitesi
|
2019 | 1 |
|
Enver Tatar
|
2008 | 1 |
|
Muzaffer Okur
Erzincan Üniversitesi
|
2008 | 1 |
|
A Tuna
-
|
2018 | 1 |
|
Aç Biber
-
|
2018 | 1 |
|
Ahmet Cem Polat
-
|
2017 | 1 |
|
Ali Kemal Aydoğdu
-
|
2024 | 1 |
|
Arzu Birgül Karaosmanoğlu
-
|
2015 | 1 |
|
Cansu Küçükbulut
-
|
2020 | 1 |
|
Deniz Gülsevinçler
-
|
2015 | 1 |
|
Fatih Caferoğlu
-
|
2018 | 1 |
|
Korkmaz Samet
-
|
2013 | 1 |
|
Osman Aktaş
-
|
2013 | 1 |
|
R Uysal
-
|
2018 | 1 |
|
Ramazan Uysal
-
|
2018 | 1 |
|
Sümeyye Taşkın
-
|
2024 | 1 |
|
Uğur Küçükoğlu
-
|
2017 | 1 |
|
Ülke Nursaç Kabuklu
-
|
2018 | 1 |
|
Ün Kabuklu
-
|
2018 | 1 |
|
Yurt Nisa
-
|
2013 | 1 |
| Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
| TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 79055 |
| YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 11191 |
| YÖKSİS Bilim Alanı | Matematik Eğitimi | 303 |
| Anahtar Kelimeler | Matematik Eğitimi | |
| Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
| Ağırlıklı Puan | 50 | 80 | 85 | 115 | 210 | 55 | 90 | 20 | 0 | 30 | 15 |
| Araştırma Alanı | 433 . | 435 . | 476 . | 433 . | 353 . | 488 . | 530 . | 619 . | - | 534 . | 465 . |
| Temel Alan | 260 . | 268 . | 259 . | 226 . | 146 . | 273 . | 307 . | 343 . | - | 330 . | 288 . |
| Bilim Alanı | 52 . | 52 . | 48 . | 40 . | 14 . | 42 . | 50 . | 68 . | - | 73 . | 45 . |
| Anahtar Kelime (1) | 42 . | 39 . | 38 . | 34 . | 10 . | 35 . | 43 . | 61 . | - | 59 . | 37 . |
| Toplam Yayın | 3 | 8 | 8 | 8 | 11 | 2 | 4 | 1 | 0 | 2 | 1 |
| Toplam Makale | 3 | 3 | 3 | 4 | 3 | 1 | 3 | 1 | 0 | 2 | 1 |
| Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Makale (Uluslararası) | 2 | 1 | 3 | 4 | 3 | 1 | 3 | 1 | 0 | 2 | 1 |
| Makale (Ulusal) | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 1 | 3 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 1 | 3 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Toplam Bildiri | 0 | 5 | 5 | 3 | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Bildiri (Uluslararası) | 0 | 5 | 5 | 3 | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |