| Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Eğitimi (Dr), 2012, 2018 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Eğitim (Yl) (Tezli), 2010, 2012 |
| Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2003, 2008 |
| Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Eğitimi (Dr), 2012, 2018 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Eğitim (Yl) (Tezli), 2010, 2012 |
| Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2003, 2008 |
| İngilizce, KPDS, 87, Bahar, 2010 |
| İngilizce, YDS, 87, 2019-YDS/3, 2019 |
| Kayıt Yok |
| [UAK] Eğitim Bilimleri Temel Eğitim Fen Bilgisi Eğitimi |
| 2018-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
| 2012-2018, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
| 2010-2012, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
| 2022-, Bölüm Başkan Yardımcısı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
| 2018-2019, İlkokulda Temel Fen Bilimleri, Lisans |
| 2018-2019, Birleştirilmiş Sınıflarda Öğretim, Lisans |
| 2018-2019, Fen ve Teknoloji Öğretimi II, Lisans |
| 2018-2019, Eğitim Araştırmalarında Bilgisayar ve İnternet Kullanımı, Yüksek Lisans |
| 2018-2019, Bebeklik Döneminde Gelişim Ve Eğitim, Lisans |
| 2018-2019, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
| 2018-2019, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
| 2018-2019, Öğretim Teknikleri ve Materyal Tasarımı, Lisans |
| 2018-2019, Eğitimde Bilgisayar Uygulamaları, Lisans |
| 2018-2019, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans |
| 2018-2019, Bilişim Teknolojileri, Lisans |
| 2018-2019, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
| 2018-2019, Okul Deneyimi, Lisans |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| (Uluslararası - Bilimsel Dergi) COGNITION AND INSTRUCTION, 2017 |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
| 1 | Effect of Laboratory Activities Based on Constructive Approach and Scientific Process Skills on Students’ Achievement | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
| 2 | FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ LABORATUVARA YÖNELİK KAYGI DURUMLARININ İNCELENMESİ | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
| 3 | Social Networking Purposes of Pre Service Teachers | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
|
Kastamonu Üniversitesi
|
2015 - 2024 | 18 |
|
Selçuk Şahingöz
Kastamonu Üniversitesi
|
2019 - 2021 | 6 |
|
Nazan Şimşir
-
|
2016 - 2024 | 5 |
|
Kastamonu Üniversitesi
|
2015 - 2021 | 4 |
|
Kastamonu Üniversitesi
|
2016 - 2017 | 2 |
|
Kastamonu Üniversitesi
|
2017 | 2 |
|
Melek Altıparmak Karakuş
|
2013 - 2016 | 2 |
|
Ayşe Ünalan
-
|
2017 | 2 |
|
Özgür Hüseyinbaş
-
|
2021 - 2022 | 2 |
|
Kastamonu Üniversitesi
|
2017 | 1 |
|
Kastamonu Üniversitesi
|
2019 | 1 |
|
Kastamonu Üniversitesi
|
2015 | 1 |
|
Kastamonu Üniversitesi
|
2021 | 1 |
|
Kastamonu Üniversitesi
|
2017 | 1 |
|
Volkan Duran
|
2020 | 1 |
|
Derya Yıldırım
-
|
2018 | 1 |
|
Emre Gün
-
|
2021 | 1 |
|
Güliz Kaymakcı
-
|
2014 | 1 |
|
Güliz Kaymakçı
-
|
2020 | 1 |
|
Nazan Topçuoğlu
-
|
2021 | 1 |
|
Özlem Taşkın
-
|
2018 | 1 |
|
Selma Günay
-
|
2017 | 1 |
|
Sevcan Helvacı
-
|
2018 | 1 |
|
Ümit Demir
-
|
2014 | 1 |
|
Yonca Şimşir
-
|
2021 | 1 |
| Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
| TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 79048 |
| YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 11113 |
| YÖKSİS Bilim Alanı | Temel Eğitim | 542 |
| Anahtar Kelimeler | Fen Bilgisi Eğitimi | |
| Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
| Ağırlıklı Puan | 15 | 41 | 35 | 50 | 35 | 15 | 190 | 15 | 0 | 120 | 0 |
| Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 466 . | 472 . | 526 . | 498 . | 521 . | 531 . | 428 . | 622 . | - | 440 . | - |
| Sıra (Temel Alan İçinde) | 297 . | 310 . | 308 . | 293 . | 299 . | 309 . | 213 . | 352 . | - | 248 . | - |
| Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 81 . | 78 . | 72 . | 77 . | 78 . | 71 . | 38 . | 97 . | - | 52 . | - |
| Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 35 . | 42 . | 32 . | 36 . | 32 . | 33 . | 7 . | 44 . | - | 17 . | - |
| Toplam Yayın | 2 | 5 | 7 | 6 | 5 | 1 | 8 | 1 | 0 | 3 | 0 |
| Toplam Makale | 0 | 2 | 0 | 1 | 0 | 1 | 4 | 1 | 0 | 0 | 0 |
| Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 3 | 0 |
| Toplam Bildiri | 2 | 3 | 7 | 5 | 5 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Makale (Uluslararası) | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Makale (Ulusal) | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 |
| Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 3 | 0 |
| Bildiri (Uluslararası) | 2 | 2 | 7 | 5 | 5 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Bildiri (Ulusal) | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |