Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Eğitimi (Dr), 2012, 2018 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Eğitim (Yl) (Tezli), 2010, 2012 |
Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2003, 2008 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Eğitimi (Dr), 2012, 2018 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Eğitim (Yl) (Tezli), 2010, 2012 |
Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2003, 2008 |
Ahmet ÜNAL, Doktora, Araştırma-sorgulamaya dayalı ve sosyal ağ destekli kimya laboratuvarı etkinliklerinin fen bilimleri öğretmen adaylarının algı, tutum ve başarıları üzerine etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2018 |
İngilizce, YDS, 87, 2019-YDS/3, 2019 |
İngilizce, KPDS, 87, Bahar, 2010 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Temel Eğitim Fen Bilgisi Eğitimi |
2018-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
2012-2018, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2010-2012, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2022-, Bölüm Başkan Yardımcısı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
Özge Nur Paksoy, Yüksek Lisans, İLKOKUL FEN BİLİMLERİ DERS KİTAPLARINDA GRAFİK DÜZENLEYİCİ KULLANIMININ İNCELENMESİ, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Sanat Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Okan Taş, Yüksek Lisans, İlkokul müfredat programının çokkültürlü eğitim açısından değerlendirilmesi ve sınıf öğretmenlerinin çokkültürlü eğitim algıları, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Yonca Şimşir, Yüksek Lisans, İlkokul öğrencilerinin çevre algılarının öğrenci çizimleri aracılığıyla değerlendirilmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Rüya Özdemir Uyanık, Yüksek Lisans, Sınıf öğretmeni adaylarının çevreye yönelik tutum ve duyarlılıkları ile çevre sorunlarına ilişkin bilgi düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Enis Abdiusta, Yüksek Lisans, İlkokul 4. sınıf Fen Bilimleri dersinde uygulanan sanal laboratuvar uygulamalarının öğrencilerin akademik başarılarına ve öğrenmenin kalıcılığına etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Nihal Tiftik, Yüksek Lisans, Çizgi film destekli sınıf içi tartışmaların sınıf öğretmeni adaylarının hazırladıkları (5E modeline göre) ders planlarına yansıması, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Nazan Topçuoğlu, Doktora, Kimya eğitiminde atom ve molekül yapılarının öğretiminde üç boyutlu tasarım uygulamaları, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Cemile Akbıyık, Yüksek Lisans, Sınıf öğretmenlerinin kaynaştırma eğitiminde problem yaşama ve rehberlik ve araştırma merkezlerinden faydalanma durumları, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
2018-2019, İlkokulda Temel Fen Bilimleri, Lisans |
2018-2019, Birleştirilmiş Sınıflarda Öğretim, Lisans |
2018-2019, Fen ve Teknoloji Öğretimi II, Lisans |
2018-2019, Eğitim Araştırmalarında Bilgisayar ve İnternet Kullanımı, Yüksek Lisans |
2018-2019, Bebeklik Döneminde Gelişim Ve Eğitim, Lisans |
2018-2019, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2018-2019, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
2018-2019, Öğretim Teknikleri ve Materyal Tasarımı, Lisans |
2018-2019, Eğitimde Bilgisayar Uygulamaları, Lisans |
2018-2019, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2018-2019, Bilişim Teknolojileri, Lisans |
2018-2019, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2018-2019, Okul Deneyimi, Lisans |
Kayıt Yok |
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sosyobilimsel Konuları Muhakeme Yetilerine Yönelik Ölçme Aracı Geliştirilmesi BAP Proje: Yürütücü , 2019-2021 |
ÇEVRE EĞİTİMİ UYGULAMALARI KAPSAMINDA SU ANALİZLERİ İÇİN YÖNTEM GELİŞTİRME BAP Proje: Araştırmacı , 2017-2018 |
Bilimsel Sorgulama Temelli ve Sosyal Ağ Destekli Laboratuvar Uygulamalarının Geliştirilmesi BAP Proje: Araştırmacı , 2015-2016 |
7. Sınıf Fen Konularının Öğretiminde Webquestlerin Öğrencilerin Fen Başarısı ve Fen ve Teknolojiye Yönelik Tutumları Üzerine Etkisi BAP Proje: Araştırmacı , 2010-2013 |
Kayıt Yok |
Hüseyinbaş, Ö., ÜNAL, A., YERLİKAYA, Z. (2022) "Ortaokul Öğrencilerinin Yakın Çevreye Yönelik Farkındalıklarının Sınıf Düzeyleri Açısından Karşılaştırılması", Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (33) pp. 188-216 [TR Dizin] DOI |
ÜNAL, A., AKYÜZ, H.İ., Şahingöz, S. (2021) "Öğretmen Adaylarının FeTeMM Uygulamalarına İlişkin Bilişsel Algıları", Online Journal of Mathematics, Science and Technology Education, 2 (1) pp. 19-41 Link |
ÜNAL, A., YERLİKAYA, Z. (2021) "The Effect of Using Social Networks in The Inquiry-Based General Chemistry Laboratory Course", International Journal of Progressive Education, 17 (6) pp. 16-31 Link DOI |
Hüseyinbaş, Ö., ÜNAL, A., YERLİKAYA, Z. (2021) "Comparison of Secondary School Students' Awareness of the Near Environment They Live in According to Regional Differences", Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 5 (2) pp. 164-184 DOI |
Topçuoğlu, N., ÜNAL, A., AKYÜZ, H.İ., YERLİKAYA, Z. (2021) "3D Printing Technology in Education and Some Examples of 3D Printer Technology Materials Applied in Chemistry Education", Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi, 7 (1) pp. 131-159 DOI |
Duran, V., Kaymakçı, G., ÜNAL, A. (2020) "Bir Simülasyon Olarak Eğitim ve Eğitim Programları", Kastamonu Eğitim Dergisi, 28 (3) pp. 1583-1599 [TR Dizin] DOI |
Şimşir, N., ÜNAL, A., YERLİKAYA, Z. (2018) "Effect of Laboratory Activities Based on Constructive Approach and Scientific Process Skills on Students’ Achievement", Kastamonu Eğitim Dergisi, 26 (2) pp. 499-507 [TR Dizin] Link DOI |
ÜNAL, A., KILIÇ, M.S. (2016) "FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ LABORATUVARA YÖNELİK KAYGI DURUMLARININ İNCELENMESİ", Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi, 7 (14) pp. 21-32 [TR Dizin] Link |
ÜNAL, A., Karakuş, M.A. (2016) "Interacting Science through Web Quests", Universal Journal of Educational Research, 4 (7) pp. 1595-1600 Link DOI |
DOĞRU, M.S., ÜNAL, A. (2021) "Ortaokul Öğrencilerinin Çevreye Yönelik Tutumları", Birinci Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi , (pp. 136), Ankara, Türkiye, (Şubat 2021) |
ÜNAL, A., Şahingöz, S. (2019) "Fen Bilimleri Eğitiminde Biçimlendirici Ölçme ve Değerlendirme Üzerine Yapılan Lisansüstü Tezlerine Ait İçerik Analizi", I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu , İzmir, (Kasım 2019) |
Şahingöz, S., ÜNAL, A. (2019) "Pedagojik Formasyon Eğitimi Alan Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumlarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi: Kastamonu Üniversitesi Örneği", I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu , İzmir, (Kasım 2019) |
ÇİTE, S., ÜNAL, A., Şahingöz, S. (2019) "Fen Öğretmen Adaylarının Sosyobilimsel Konuları Muhakeme Yetileri", I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu , İzmir, (Temmuz 2019) |
Şahingöz, S., ÜNAL, A. (2019) "Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü Öğretmen Adaylarının Sınıf Yönetimine Yönelik Metaforik ve Bilişsel Algılarının İncelenmesi", I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu , İzmir, (Temmuz 2019) |
ÜNAL, A., AKYÜZ, H.İ., Şahingöz, S. (2019) "Öğretmen Adaylarının Fetemm Uygulamaları ile İlgili Bilişsel Algıları", I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu , İzmir, (Temmuz 2019) |
Taşkın, Ö., ÜNAL, A., YERLİKAYA, Z. (2018) "Çevre Eğitimi Uygulamaları Kapsamında Su Analizleri için Yöntem Geliştirme", Uluslararası, Öğrenme, Öğretim ve Eğitim Araştırmaları Kongresi , Amasya, Türkiye, (Aralık 2018) |
Yıldırım, D., ÜNAL, A., YERLİKAYA, Z. (2018) "Fen Eğitiminde Formal ve İnformal Öğrenme Ortamlarıiçin Tasarlananan Etkinliklerin Öğrenci Başarısına Etkisi", Uluslararası, Öğrenme, Öğretim ve Eğitim Araştırmaları Kongresi , Amasya, Türkiye, (Aralık 2018) |
ÜNAL, A. (2018) "Bir Ders Kitabı Olarak Genel Kimya Laboratuarı Deney Föyü", DERS KİTAPLARI ULUSLARARASI SEMPOZYUMU , (Nisan 2018) |
Helvacı, S., ÜNAL, A., YERLİKAYA, Z. (2018) "Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Bilimsel Süreç Becerilerine Yönelik Algıları", 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , (Nisan 2018) |
ÜNAL, A. (2018) "Öğrenci Gözünden Konu Alanı Ders Kitabı İnceleme Dersinin Gerekliliği", DERS KİTAPLARI ULUSLARARASI SEMPOZYUMU , (Nisan 2018) |
Ünalan, A., ÜNAL, A., KARATEKİN, K., YERLİKAYA, Z. (2017) "Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Sorumlu Çevresel Davranış Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", 1. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER VE EĞİTİM ARAŞTIRMALARI SEMPOZYUMU , Antalya, Türkiye, (Aralık 2017) |
Ünalan, A., ÜNAL, A., KARATEKİN, K., YERLİKAYA, Z. (2017) "İlk ve Ortaokullarda Farklı Branşlarda Görev Yapan Öğretmenlerin Sorumlu Çevresel Davranış Düzeylerinin Karşılaştırılması", 1. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER VE EĞİTİM ARAŞTIRMALARI SEMPOZYUMU , Antalya, Türkiye, (Aralık 2017) |
ÜNAL, A., YERLİKAYA, Z. (2017) "BİLİMSEL SORGULAMA TEMELLİ VE SOSYAL AĞ DESTEKLİ LABORATUVAR UYGULAMALARININ GELİŞTİRİLMESİ", VII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ , (Nisan 2017) |
ÜNAL, A., YERLİKAYA, Z., Şimşir, N. (2017) "BİLİMSEL SORGULAMA TEMELLİ VE SOSYAL AĞ DESTEKLİ LABORATUVAR UYGULAMALARININ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİNE YÖNELİK ALGILARINA ETKİSİ", VII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ , (Nisan 2017) |
KILIÇ, M.S., ÜNAL, A. (2017) "FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇEVRE DUYARLILIKLARININ İNCELENMESİ", VII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ , (Nisan 2017) |
CANDAN-HELVACI, S., ÜNAL, A., ATASOY, V. (2017) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının STEM Hakkında Görüşleri", VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi , (pp. 169), Çanakkale, Türkiye, (Nisan 2017) |
Günay, S., ÜNAL, A., YERLİKAYA, Z. (2017) "FEN EĞİTİMİNDE EV LABORATUVARI YÖNTEMİNİN ÖĞRENCİ BAŞARISINA ETKİSİ", VII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ , (Nisan 2017) |
Şimşir, N., ÜNAL, A., YERLİKAYA, Z. (2016) "FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ GENEL KİMYA-II LABORATUVAR DERSİ ETKİNLİKLERİNİN YAPILANDIRMACI LABORATUVAR YAKLAŞIMINA DAYALI OLARAK GELİŞTİRİLMESİ", 12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ , Türkiye, (Eylül 2016) |
Şimşir, N., ÜNAL, A., YERLİKAYA, Z. (2016) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Genel Kimya II Laboratuvar Dersi Etkinliklerinin Yapılandırmacı Laboratuvar Yaklaşımına ve Bilimsel Süreç Becerilerine Dayalı Olarak Geliştirilmesi", ERPA International Congresses on Education , (Haziran 2016) |
ÜNAL, A., YERLİKAYA, Z. (2016) "Öğretmen Adaylarının Genel Kimya Laboratuvarına Yönelik Kaygı Durumları", ERPA International Congresses on Education , (Haziran 2016) |
ÜNAL, A., KURNAZ, M.A., YERLİKAYA, Z. (2015) "Understanding Levels of Prospective Science Teachers about Solar System, Milky Way and Universe", ERPA International Congresses on Education 2015 , (Haziran 2015) |
ÜNAL, A., AKYÜZ, H.İ. (2015) "Social Networking Purposes of Pre Service Teachers", PROCEDIA - SOCIAL AND BEHAVIORAL SCIENCES , (pp. 825-828), (Mayıs 2015) |
ÜNAL, A., Demir, Ü., Kaymakcı, G. (2014) "Analysis of Elementary School Students Concepts About Nature of Science", International Congress Exhibition on Current Trends on Science Technology Education , (Nisan 2014) |
ÜNAL, A., Karakuş, M.A. (2013) "THE EFFECTS OF WEBQUESTS ON ELEMENTARY SCHOOL SEVENTH GRADE STUDENTS SCIENCE ACHIEVEMENT ATTITUDE TOWARDS SCIENCE AND ATTITUDE TOWARDS WEB BASED EDUCATION WHILE TEACHING SCIENCE SUBJECTS", 5th International Conference on Education and New Learning Technologies , (Temmuz 2013) |
Kayıt Yok |
Şimşir, Y., ÜNAL, A. (2021) "Sınıf Öğretmenlerinin Aktif Öğrenmeyi Bilme ve Uygulama Becerileri", Kitap: EĞİTİM VE ARAŞTIRMADA YÖNELİMLER, Türkiye : Sınırsız Eğitim ve Araştırma Derneği Yayınları, Bölüm Sayfaları: 21 / 31, ISBN: 978-605-70134-5-3 |
Gün, E., ÜNAL, A. (2021) "Çoklu Zekâ Kuramı Uygulamalarına İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri", Kitap: EĞİTİM VE ARAŞTIRMADA YÖNELİMLER, Türkiye : Sınırsız Eğitim ve Araştırma Derneği Yayınları, Bölüm Sayfaları: 32 / 43, ISBN: 978-605-70134-5-3 |
ÜNAL, A. (2021) "Uzaktan Eğitim Sürecinde Biçimlendirici ve Özetleyici Değerlendirme", Kitap: Kastamonu Eğitim Araştırmaları Yıllığı (2021), Kastamonu/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 65 / 72, ISBN: 978-625-7676-93-9 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) COGNITION AND INSTRUCTION, 2017 |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
1 | Effect of Laboratory Activities Based on Constructive Approach and Scientific Process Skills on Students’ Achievement | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
2 | FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ LABORATUVARA YÖNELİK KAYGI DURUMLARININ İNCELENMESİ | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
3 | Social Networking Purposes of Pre Service Teachers | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Kastamonu Üniversitesi
|
2015 - 2022 | 17 |
Selçuk Şahingöz
Kastamonu Üniversitesi
|
2019 - 2021 | 6 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2015 - 2021 | 4 |
Nazan Şimşir
-
|
2016 - 2018 | 4 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2016 - 2017 | 2 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2017 | 2 |
Melek Altıparmak Karakuş
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi
|
2013 - 2016 | 2 |
Ayşe Ünalan
-
|
2017 | 2 |
Özgür Hüseyinbaş
-
|
2021 - 2022 | 2 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2017 | 1 |
-
|
2019 | 1 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2015 | 1 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2021 | 1 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2017 | 1 |
Volkan Duran
Iğdır Üniversitesi
|
2020 | 1 |
Derya Yıldırım
-
|
2018 | 1 |
Emre Gün
-
|
2021 | 1 |
Güliz Kaymakcı
-
|
2014 | 1 |
Güliz Kaymakçı
-
|
2020 | 1 |
Nazan Topçuoğlu
-
|
2021 | 1 |
Özlem Taşkın
-
|
2018 | 1 |
Selma Günay
-
|
2017 | 1 |
Sevcan Helvacı
-
|
2018 | 1 |
Ümit Demir
-
|
2014 | 1 |
Yonca Şimşir
-
|
2021 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78368 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9825 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Temel Eğitim | 560 |
Anahtar Kelimeler | Fen Bilgisi Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 15 | 41 | 35 | 50 | 35 | 15 | 150 | 15 | 0 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 456 . | 463 . | 514 . | 494 . | 509 . | 512 . | 476 . | 610 . | - | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 313 . | 307 . | 319 . | 297 . | 299 . | 311 . | 244 . | 355 . | - | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 79 . | 77 . | 69 . | 70 . | 77 . | 69 . | 44 . | 86 . | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 43 . | 48 . | 40 . | 43 . | 34 . | 38 . | 20 . | 47 . | - | - |
Toplam Yayın | 2 | 5 | 7 | 6 | 5 | 1 | 7 | 1 | 0 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 2 | 0 | 1 | 0 | 1 | 4 | 1 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 2 | 3 | 7 | 5 | 5 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 2 | 2 | 7 | 5 | 5 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |