Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Eğitimi (Dr), 2012, 2018 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Eğitim (Yl) (Tezli), 2010, 2012 |
Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2003, 2008 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Eğitimi (Dr), 2012, 2018 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Eğitim (Yl) (Tezli), 2010, 2012 |
Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2003, 2008 |
İngilizce, KPDS, 87, Bahar, 2010 |
İngilizce, YDS, 87, 2019-YDS/3, 2019 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Temel Eğitim Fen Bilgisi Eğitimi |
2018-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
2012-2018, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2010-2012, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2022-, Bölüm Başkan Yardımcısı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2018-2019, İlkokulda Temel Fen Bilimleri, Lisans |
2018-2019, Birleştirilmiş Sınıflarda Öğretim, Lisans |
2018-2019, Fen ve Teknoloji Öğretimi II, Lisans |
2018-2019, Eğitim Araştırmalarında Bilgisayar ve İnternet Kullanımı, Yüksek Lisans |
2018-2019, Bebeklik Döneminde Gelişim Ve Eğitim, Lisans |
2018-2019, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2018-2019, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
2018-2019, Öğretim Teknikleri ve Materyal Tasarımı, Lisans |
2018-2019, Eğitimde Bilgisayar Uygulamaları, Lisans |
2018-2019, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2018-2019, Bilişim Teknolojileri, Lisans |
2018-2019, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2018-2019, Okul Deneyimi, Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) COGNITION AND INSTRUCTION, 2017 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
1 | Effect of Laboratory Activities Based on Constructive Approach and Scientific Process Skills on Students’ Achievement | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
2 | FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ LABORATUVARA YÖNELİK KAYGI DURUMLARININ İNCELENMESİ | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
3 | Social Networking Purposes of Pre Service Teachers | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
![]()
Kastamonu Üniversitesi
|
2015 - 2024 | 18 |
![]()
Selçuk Şahingöz
Kastamonu Üniversitesi
|
2019 - 2021 | 6 |
![]()
Nazan Şimşir
-
|
2016 - 2024 | 5 |
![]()
Kastamonu Üniversitesi
|
2015 - 2021 | 4 |
![]()
Kastamonu Üniversitesi
|
2016 - 2017 | 2 |
![]()
Kastamonu Üniversitesi
|
2017 | 2 |
![]()
Melek Altıparmak Karakuş
![]() |
2013 - 2016 | 2 |
![]()
Ayşe Ünalan
-
|
2017 | 2 |
![]()
Özgür Hüseyinbaş
-
|
2021 - 2022 | 2 |
![]()
Kastamonu Üniversitesi
|
2017 | 1 |
![]()
-
|
2019 | 1 |
![]()
Kastamonu Üniversitesi
|
2015 | 1 |
![]()
Kastamonu Üniversitesi
|
2021 | 1 |
![]()
Kastamonu Üniversitesi
|
2017 | 1 |
![]()
Volkan Duran
![]() |
2020 | 1 |
![]()
Derya Yıldırım
-
|
2018 | 1 |
![]()
Emre Gün
-
|
2021 | 1 |
![]()
Güliz Kaymakcı
-
|
2014 | 1 |
![]()
Güliz Kaymakçı
-
|
2020 | 1 |
![]()
Nazan Topçuoğlu
-
|
2021 | 1 |
![]()
Özlem Taşkın
-
|
2018 | 1 |
![]()
Selma Günay
-
|
2017 | 1 |
![]()
Sevcan Helvacı
-
|
2018 | 1 |
![]()
Ümit Demir
-
|
2014 | 1 |
![]()
Yonca Şimşir
-
|
2021 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78285 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 10704 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Temel Eğitim | 440 |
Anahtar Kelimeler | Fen Bilgisi Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
Ağırlıklı Puan | 15 | 41 | 35 | 50 | 35 | 15 | 190 | 15 | 0 | 120 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 472 . | 470 . | 527 . | 499 . | 520 . | 525 . | 434 . | 624 . | - | 433 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 301 . | 307 . | 309 . | 284 . | 297 . | 310 . | 217 . | 353 . | - | 239 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 66 . | 67 . | 64 . | 63 . | 70 . | 60 . | 23 . | 79 . | - | 37 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 35 . | 43 . | 33 . | 35 . | 34 . | 35 . | 7 . | 44 . | - | 16 . | - |
Toplam Yayın | 2 | 5 | 7 | 6 | 5 | 1 | 8 | 1 | 0 | 3 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 2 | 0 | 1 | 0 | 1 | 4 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 3 | 0 |
Toplam Bildiri | 2 | 3 | 7 | 5 | 5 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 3 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 2 | 2 | 7 | 5 | 5 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |