Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 2015, 2021 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 2011, 2013 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 2015, 2021 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 2011, 2013 |
Kayıt Yok |
İngilizce, KPDS, 68, Bahar, 2012 |
İngilizce, ÜDS, 68, Bahar, 2012 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri İlk Okuma Yazma Eğitimi |
2014-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
2023-2024, AFETLER VE AFET YÖNETİMİ, Lisans |
2023-2024, Okul Dışı Öğrenme Ortamları, Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
BULUT, A., KAMAN, Ş. (2024) "ÖĞRENCİLERİN KONU VE ANA FİKİR BELİRLEME DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ", International Journal Of Turkish Literature Culture Education, 13 (4) pp. 1469-1481 [TR Dizin] Link DOI |
KAMAN, Ş., BULUT, A. (2024) "İlkokul Öğrencilerinin Okuma Profillerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 23 (92) pp. 1430-1444 [TR Dizin] DOI |
Aktepe, V., BULUT, A. (2024) "A Mixed-Method Study on Student’s Self-Esteem Skills", Participatory Educational Research (PER), 11 (5) pp. 188-20 Link DOI |
BULUT, A., KAMAN, Ş. (2024) "Öğretmen Adaylarının Harmanlanmış Öğretime Hazırbulunuşluk Düzeyleri", Üniversite Araştırmaları Dergisi, 7 (3) pp. 312-323 [TR Dizin] DOI |
BULUT, A., KAMAN, Ş. (2024) "The Relationship Between Primary School 4th Grade Students' Reader Self-Concept and Reading Comprehension Levels", International Journal of Social and Humanities Sciences Research (JSHSR), 11 (111) pp. 2459-1149 DOI |
KAMAN, Ş., BULUT, A. (2024) "The Relationship Between Students Digital Game Addiction and Their Attitudes and Habits Towards Reading", Kastamonu Eğitim Dergisi, 32 (3) pp. 498-505 [TR Dizin] DOI |
KAMAN, Ş., BULUT, A. (2024) "Öğretmen Adaylarının Dijital ve Kâğıttan Okumaya Yönelik Tutumlarının İncelenmesi", Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi (Online), 1 (4) pp. 1012-1025 [TR Dizin] Link DOI |
BULUT, A., Yıldız, M. (2024) "The impact of computer-assisted and direct strategy teaching on reading comprehension", Journal of Computer Assisted Learning, (0) [SSCI] |
BULUT, A. (2017) "Improving 4th Grade Primary School Students' Reading Comprehension Skills", Universal Journal of Educational Research, 5 (1) pp. 23-30 Link DOI |
BULUT, A. (2016) "ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN OKUMA STRATEJİLERİ BİLİŞSEL FARKINDALIK DÜZEYLERİ", Turkish Studies (Elektronik), 11 (3) pp. 625-644 [TR Dizin] Link |
Yıldız, M., BULUT, A. (2016) "Okur Benlik Algısı Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", International Journal Of Eurasia Social Sciences, 7 (22) pp. 311-326 Link |
Aktepe, V., BULUT, A. (2015) "Yaratıcı Drama Destekli Matematik Öğretimin Öğrencilerin Akademik Başarısına Etkisi", Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 23 (3) pp. 1081-1090 [TR Dizin] Link |
BULUT, A., Tertemiz, N.I. (2014) "İlkokul Matematik Kitaplarının Kullanımına İlişkin Sınıf Öğretmeni Görüşlerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi", International Journal of Curriculum and Instructional Studies, 3 (5) Link |
BULUT, A. (2024) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yapay Zeka Algıları", 22. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumuna (USOS-2024) , Şanlıurfa, Türkiye, (Kasım 2024) |
BULUT, A. (2024) "THE EFFECT OF ARTIFICIAL INTELLIGENCE SUPPORTED FAIRY TALES ON READING SKILLS", 11. INTERNATIONAL EUROPEAN CONGRESS ON ADVANCED STUDIES IN BASIC SCIENCES , Roma, İtalya, (Kasım 2024) |
BULUT, A. (2024) "THE IMPACT OF STRUCTURED DIGITAL GAMES ON READING COMPREHENSION AND MOTIVATION", 11. INTERNATIONAL EUROPEAN CONGRESS ON ADVANCED STUDIES IN BASIC SCIENCES , Roma, İtalya, (Kasım 2024) |
BULUT, A. (2024) "Bireyselleştirilmiş Dijital Oyunların Okuduğunu Anlama ve Motivasyona Etkisi: Bir Eylem Araştırması", 17th International Computer and Instructional Technologies Symposium , Kastamonu, Türkiye, (Ekim 2024) |
BULUT, A., KAMAN, Ş. (2024) "Dijital Okuma Motivasyonu Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", III. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi-UTEK , Karaman, Türkiye, (Ekim 2024) |
BULUT, A. (2024) "İlkokul 4.Sınıf Öğrencilerinin Hikâye Yazma Becerileri İle Okuduğunu Anlama Düzeyleri Arasındaki İlişki", III. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi-UTEK , Karaman, Türkiye, (Ekim 2024) |
BULUT, A. (2024) "Developing Reading And Comprehension Skills Through Text Heroes: An Action Research", 1.INTERNATIONAL GAZİANTEP SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS 30-31 AUGUST 2024 GAZİANTEP/TURKEY , Gaziantep, Türkiye , Ankara, Türkiye, (Eylül 2024) |
BULUT, A. (2024) "The Impact of Personalised Texts on Reading Comprehension and Motivation", 1.INTERNATIONAL GAZİANTEP SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS 30-31 AUGUST 2024 GAZİANTEP/TURKEY , Gaziantep, Türkiye, (Eylül 2024) |
BULUT, A., KAMAN, Ş. (2024) "An Investigation of Students' Level of Topic And Main Idea Identification: A Longitudinal Study", Ankara International Congress on Scientific Research-X , Ankara, Türkiye, (Temmuz 2024) |
Aktepe, V., Behriz, A., BULUT, A. (2024) "INVESTIGATION OF CLASSROOM TEACHERS' AUTHENTIC LEARNING READINESS LEVELS: A MIXED DESIGN STUDY", İstanbul Modern Bilimsel Araştırmalar Kongresi , İstanbul, Türkiye, (Temmuz 2024) |
BULUT, A. (2024) "INVESTIGATION OF PROSPECTIVE PRIMARY SCHOOL TEACHERS' MATHEMATICAL PROBLEM PROCESSES IN THECONTEXT OF INDUCTIVE REASONING", İstanbul Modern Bilimsel Araştırmalar Kongresi , Ankara, Türkiye, (Temmuz 2024) |
KAMAN, Ş., BULUT, A. (2024) "The Relationship Between Primary School 4th Grade Students' Summarization Self-Efficacy Perceptions And Their Reading Comprehension Levels", Ankara International Congress on Scientific Research-X , Ankara, Türkiye, (Temmuz 2024) |
KAMAN, Ş., BULUT, A. (2024) "Examination of Reading Profiles of Primary School Students In Terms of Various Variables", 12 Th International Conference on Social Sciences and Humanities , Girne, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Haziran 2024) |
BULUT, A., KAMAN, Ş. (2024) "Examination of Students' Digital Reading Motivations: A Longitudinal Study", 12 Th International Conference on Social Sciences and Humanities , Girne, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Haziran 2024) |
BULUT, A., KAMAN, Ş. (2024) "Investigating Students' Summarizing Self-Efficacy Perceptions: A Longitudinal Study", 12th International Gap Summit Scientific Research Congress , Gaziantep, Türkiye, (Haziran 2024) |
BULUT, A., KAMAN, Ş. (2024) "Obstacles And Solution Suggestions In The Process of Understanding What Is Read: A Case Study", Isarc 6th International Dicle Scientific Research and Innovation Congress , Diyarbakır, Türkiye, (Haziran 2024) |
KAMAN, Ş., BULUT, A. (2024) "Investigation of Prospective Teachers' Attitudes Towards Digital And Paper Reading", 10th International Congress on Scientific Research ın The Countries Bordering The Black Sea , Samsun, Türkiye, (Mayıs 2024) |
KAMAN, Ş., BULUT, A. (2024) "Investigating The Visual Interpretation Levels of 4th Grade Students", 5th International Istanbul Congress on Current Scientific Research , İstanbul, Türkiye, (Nisan 2024) |
BULUT, A. (2024) "The Effect of Personalized Digital Stories on Fluent Reading, Comprehension, And Reading Motivation", 5. ULUSLARARASI GÜNCEL BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ , İstanbul, Türkiye, (Nisan 2024) |
BULUT, A., KAMAN, Ş. (2024) "The Preparedness Levels of Teacher Candidates For Blended Learning", 5th International Istanbul Congress on Current Scientific Research , İstanbul, Türkiye, (Nisan 2024) |
KAMAN, Ş., BULUT, A. (2024) "The Relationship Between Digital Game Addiction, Reading Motivation and Comprehension Levels of 4th Grade Students", 10th International Congress on Scientific Research in The Countries Bordering The Black Sea , Samsun, Türkiye, (Nisan 2024) |
BULUT, A., Bulut, F.G. (2023) "İlkokul 4.Sınıf Öğrencilerinin Okur Benlik Algısı ile Okuduğunu Anlama Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", 21.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu Özet Bildiri , Antalya, Türkiye, (Aralık 2023) |
BULUT, A., Yıldız, M. (2023) "Bilgisayar Destekli ve Doğrudan Strateji Öğretiminin Okuduğunu Anlamaya Etkisi, 21.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu Özet Bildiri", 21.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , Antalya, Türkiye, (Kasım 2023) |
KAMAN, Ş., BULUT, A. (2023) "Ortaokul Öğrencilerinin Dijital Oyun Bağımlılığı ile Okumaya Karşı Tutum ve Alışkanlığı Arasındaki İlişki.", 21st International Classroom Teaching Education Symposium , Antalya, Türkiye, (Kasım 2023) |
BULUT, A., Aktepe, V. (2016) "İlkokul 4.Sınıf Öğrencilerinin Özsaygı Becerilerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi", 15.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , (pp. 223-224), Muğla, Türkiye, (Mayıs 2016) |
BULUT, A. (2015) "İlkokul Matematik Kitaplarının Kullanımına İlişkin Öğrenci Görüşlerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi", 14. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (Tam Metin) , Bartın, Türkiye, (Mayıs 2015) |
BULUT, A. (2024) "Il Mio Giardino Della Scrittura", Ankara/Türkiye : Bağımsız, ISBN: 978-605-66819-2-9 |
BULUT, A. (2024) "Yazma Bahçem / Etkinlik Kitabı", Ankara/Türkiye : BAĞIMSIZ, ISBN: 978-605-66819-0-5 |
BULUT, A. (2019) "Okuma Yazma Bahçem / İlk Okuma ve Yazma", Ankara/Türkiye : YÜKLEM MEDYAN YAYINEVİ, ISBN: 978-605-66819-1-2 |
BULUT, A. (2024) "Strategies in The Process of Constructing Meaning", Kitap: CONTEMPORARY APPROACHES IN EDUCATIONAL STUDIES, Ankara/Türkiye : ubakyayinevi, Bölüm Sayfaları: 25 / 58, ISBN: : 978-625-8151-34-3 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
(2007) "TAKDİRNAME" MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Kastamonu Üniversitesi
|
2023 - 2024 | 18 |
Vedat Aktepe
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi
|
2015 - 2024 | 4 |
Mustafa Yıldız
Gazi Üniversitesi
|
2016 - 2024 | 3 |
Neşe Işık Tertemiz
Gazi Üniversitesi
|
2014 | 1 |
Abdullah Behriz
-
|
2024 | 1 |
Fatma Gül Bulut
-
|
2023 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78392 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9948 |
YÖKSİS Bilim Alanı | İlk Okuma Yazma Eğitimi | 95 |
Anahtar Kelimeler | Türkçe Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 18 | 35 | 15 | 0 | 80 | 0 | 0 | 0 | 15 | 445 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 454 . | 471 . | 532 . | - | 461 . | - | - | - | 595 . | 73 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 307 . | 313 . | 338 . | - | 255 . | - | - | - | 366 . | 13 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 39 . | 30 . | 32 . | - | 35 . | - | - | - | 52 . | 1 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 2 | 3 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 3 | 31 |
Toplam Makale | 1 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 7 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 |
Toplam Bildiri | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 21 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Makale (Uluslararası) | 1 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 6 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 21 |
Bildiri (Ulusal) | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |