img
Arş. Gör. Dr. Aydın BULUT

Arş. Gör. Dr. Aydın BULUT

  • Eğitim Fakültesi
  • Temel Eğitim
  • Sınıf Eğitimi

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
41
Atıf
0
h-index
0
Google Scholar
Yayın
15
Atıf
162
h-index
4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 2015, 2021
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 2011, 2013
Araştırma Alanları
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 2015, 2021
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 2011, 2013
Kayıt Yok
İngilizce, KPDS, 68, Bahar, 2012
İngilizce, ÜDS, 68, Bahar, 2012
Kayıt Yok
[UAK] Eğitim Bilimleri İlk Okuma Yazma Eğitimi
2014-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye
Kayıt Yok
Kayıt Yok
2023-2024, AFETLER VE AFET YÖNETİMİ, Lisans
2023-2024, Okul Dışı Öğrenme Ortamları, Lisans
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
KAMAN, Ş., BULUT, A. (2024) "İlkokul Öğrencilerinin Okuma Profillerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 23 (92) pp. 1430-1444 [TR Dizin] DOI  
Aktepe, V., BULUT, A. (2024) "A Mixed-Method Study on Student’s Self-Esteem Skills", Participatory Educational Research (PER), 11 (5) pp. 188-20 Link DOI   
BULUT, A., KAMAN, Ş. (2024) "Öğretmen Adaylarının Harmanlanmış Öğretime Hazırbulunuşluk Düzeyleri", Üniversite Araştırmaları Dergisi, 7 (3) pp. 312-323 [TR Dizin] DOI    
BULUT, A., KAMAN, Ş. (2024) "The Relationship Between Primary School 4th Grade Students' Reader Self-Concept and Reading Comprehension Levels", International Journal of Social and Humanities Sciences Research (JSHSR), 11 (111) pp. 2459-1149 DOI   
KAMAN, Ş., BULUT, A. (2024) "The Relationship Between Students Digital Game Addiction and Their Attitudes and Habits Towards Reading", Kastamonu Eğitim Dergisi, 32 (3) pp. 498-505 [TR Dizin] DOI    
KAMAN, Ş., BULUT, A. (2024) "Öğretmen Adaylarının Dijital ve Kâğıttan Okumaya Yönelik Tutumlarının İncelenmesi", Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi (Online), 1 (4) pp. 1012-1025 [TR Dizin] Link DOI   
BULUT, A., Yıldız, M. (2024) "The impact of computer-assisted and direct strategy teaching on reading comprehension", Journal of Computer Assisted Learning, (0) [SSCI]   
BULUT, A. (2017) "Improving 4th Grade Primary School Students' Reading Comprehension Skills", Universal Journal of Educational Research, 5 (1) pp. 23-30 Link DOI   
BULUT, A. (2016) "ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN OKUMA STRATEJİLERİ BİLİŞSEL FARKINDALIK DÜZEYLERİ", Turkish Studies (Elektronik), 11 (3) pp. 625-644 [TR Dizin] Link    
Yıldız, M., BULUT, A. (2016) "Okur Benlik Algısı Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", International Journal Of Eurasia Social Sciences, 7 (22) pp. 311-326 Link    
Aktepe, V., BULUT, A. (2015) "Yaratıcı Drama Destekli Matematik Öğretimin Öğrencilerin Akademik Başarısına Etkisi", Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 23 (3) pp. 1081-1090 [TR Dizin] Link     
BULUT, A., Tertemiz, N.I. (2014) "İlkokul Matematik Kitaplarının Kullanımına İlişkin Sınıf Öğretmeni Görüşlerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi", International Journal of Curriculum and Instructional Studies, 3 (5) Link   
BULUT, A. (2024) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yapay Zeka Algıları", 22. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumuna (USOS-2024) , Şanlıurfa, Türkiye, (Kasım 2024
BULUT, A. (2024) "THE EFFECT OF ARTIFICIAL INTELLIGENCE SUPPORTED FAIRY TALES ON READING SKILLS", 11. INTERNATIONAL EUROPEAN CONGRESS ON ADVANCED STUDIES IN BASIC SCIENCES , Roma, İtalya, (Kasım 2024
BULUT, A. (2024) "THE IMPACT OF STRUCTURED DIGITAL GAMES ON READING COMPREHENSION AND MOTIVATION", 11. INTERNATIONAL EUROPEAN CONGRESS ON ADVANCED STUDIES IN BASIC SCIENCES , Roma, İtalya, (Kasım 2024
BULUT, A. (2024) "Bireyselleştirilmiş Dijital Oyunların Okuduğunu Anlama ve Motivasyona Etkisi: Bir Eylem Araştırması", 17th International Computer and Instructional Technologies Symposium , Kastamonu, Türkiye, (Ekim 2024
BULUT, A., KAMAN, Ş. (2024) "Dijital Okuma Motivasyonu Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", III. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi-UTEK , Karaman, Türkiye, (Ekim 2024
BULUT, A. (2024) "İlkokul 4.Sınıf Öğrencilerinin Hikâye Yazma Becerileri İle Okuduğunu Anlama Düzeyleri Arasındaki İlişki", III. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi-UTEK , Karaman, Türkiye, (Ekim 2024
BULUT, A. (2024) "Developing Reading And Comprehension Skills Through Text Heroes: An Action Research", 1.INTERNATIONAL GAZİANTEP SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS 30-31 AUGUST 2024 GAZİANTEP/TURKEY , Gaziantep, Türkiye , Ankara, Türkiye, (Eylül 2024
BULUT, A. (2024) "The Impact of Personalised Texts on Reading Comprehension and Motivation", 1.INTERNATIONAL GAZİANTEP SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS 30-31 AUGUST 2024 GAZİANTEP/TURKEY , Gaziantep, Türkiye, (Eylül 2024
BULUT, A., KAMAN, Ş. (2024) "An Investigation of Students' Level of Topic And Main Idea Identification: A Longitudinal Study", Ankara International Congress on Scientific Research-X , Ankara, Türkiye, (Temmuz 2024
Aktepe, V., Behriz, A., BULUT, A. (2024) "INVESTIGATION OF CLASSROOM TEACHERS' AUTHENTIC LEARNING READINESS LEVELS: A MIXED DESIGN STUDY", İstanbul Modern Bilimsel Araştırmalar Kongresi , İstanbul, Türkiye, (Temmuz 2024
BULUT, A. (2024) "INVESTIGATION OF PROSPECTIVE PRIMARY SCHOOL TEACHERS' MATHEMATICAL PROBLEM PROCESSES IN THECONTEXT OF INDUCTIVE REASONING", İstanbul Modern Bilimsel Araştırmalar Kongresi , Ankara, Türkiye, (Temmuz 2024
KAMAN, Ş., BULUT, A. (2024) "The Relationship Between Primary School 4th Grade Students' Summarization Self-Efficacy Perceptions And Their Reading Comprehension Levels", Ankara International Congress on Scientific Research-X , Ankara, Türkiye, (Temmuz 2024
KAMAN, Ş., BULUT, A. (2024) "Examination of Reading Profiles of Primary School Students In Terms of Various Variables", 12 Th International Conference on Social Sciences and Humanities , Girne, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Haziran 2024
BULUT, A., KAMAN, Ş. (2024) "Examination of Students' Digital Reading Motivations: A Longitudinal Study", 12 Th International Conference on Social Sciences and Humanities , Girne, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Haziran 2024
BULUT, A., KAMAN, Ş. (2024) "Investigating Students' Summarizing Self-Efficacy Perceptions: A Longitudinal Study", 12th International Gap Summit Scientific Research Congress , Gaziantep, Türkiye, (Haziran 2024
BULUT, A., KAMAN, Ş. (2024) "Obstacles And Solution Suggestions In The Process of Understanding What Is Read: A Case Study", Isarc 6th International Dicle Scientific Research and Innovation Congress , Diyarbakır, Türkiye, (Haziran 2024
KAMAN, Ş., BULUT, A. (2024) "Investigation of Prospective Teachers' Attitudes Towards Digital And Paper Reading", 10th International Congress on Scientific Research ın The Countries Bordering The Black Sea , Samsun, Türkiye, (Mayıs 2024
KAMAN, Ş., BULUT, A. (2024) "Investigating The Visual Interpretation Levels of 4th Grade Students", 5th International Istanbul Congress on Current Scientific Research , İstanbul, Türkiye, (Nisan 2024
BULUT, A. (2024) "The Effect of Personalized Digital Stories on Fluent Reading, Comprehension, And Reading Motivation", 5. ULUSLARARASI GÜNCEL BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ , İstanbul, Türkiye, (Nisan 2024
BULUT, A., KAMAN, Ş. (2024) "The Preparedness Levels of Teacher Candidates For Blended Learning", 5th International Istanbul Congress on Current Scientific Research , İstanbul, Türkiye, (Nisan 2024
KAMAN, Ş., BULUT, A. (2024) "The Relationship Between Digital Game Addiction, Reading Motivation and Comprehension Levels of 4th Grade Students", 10th International Congress on Scientific Research in The Countries Bordering The Black Sea , Samsun, Türkiye, (Nisan 2024
BULUT, A., Bulut, F.G. (2023) "İlkokul 4.Sınıf Öğrencilerinin Okur Benlik Algısı ile Okuduğunu Anlama Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", 21.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu Özet Bildiri , Antalya, Türkiye, (Aralık 2023
BULUT, A., Yıldız, M. (2023) "Bilgisayar Destekli ve Doğrudan Strateji Öğretiminin Okuduğunu Anlamaya Etkisi, 21.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu Özet Bildiri", 21.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , Antalya, Türkiye, (Kasım 2023
KAMAN, Ş., BULUT, A. (2023) "Ortaokul Öğrencilerinin Dijital Oyun Bağımlılığı ile Okumaya Karşı Tutum ve Alışkanlığı Arasındaki İlişki.", 21st International Classroom Teaching Education Symposium , Antalya, Türkiye, (Kasım 2023
BULUT, A., Aktepe, V. (2016) "İlkokul 4.Sınıf Öğrencilerinin Özsaygı Becerilerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi", 15.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , (pp. 223-224), Muğla, Türkiye, (Mayıs 2016
BULUT, A. (2015) "İlkokul Matematik Kitaplarının Kullanımına İlişkin Öğrenci Görüşlerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi", 14. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (Tam Metin) , Bartın, Türkiye, (Mayıs 2015
BULUT, A. (2024) "Yazma Bahçem / Etkinlik Kitabı", Ankara/Türkiye : BAĞIMSIZ, ISBN: 978-605-66819-0-5  
BULUT, A. (2019) "Okuma Yazma Bahçem / İlk Okuma ve Yazma", Ankara/Türkiye : YÜKLEM MEDYAN YAYINEVİ, ISBN: 978-605-66819-1-2  
BULUT, A. (2024) "Strategies in The Process of Constructing Meaning", Kitap: CONTEMPORARY APPROACHES IN EDUCATIONAL STUDIES, Ankara/Türkiye : ubakyayinevi, Bölüm Sayfaları: 25 / 58, ISBN: : 978-625-8151-34-3 
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Atıflar
Atıf bilgisi bulunmamaktadır
(2007) "TAKDİRNAME" MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Kastamonu Üniversitesi
2023 - 2024 17
Vedat Aktepe
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi
2015 - 2024 4
Mustafa Yıldız
Gazi Üniversitesi
2016 - 2024 3
Neşe Işık Tertemiz
Gazi Üniversitesi
2014 1
Abdullah Behriz
-
2024 1
Fatma Gül Bulut
-
2023 1
2024 için Puan Bazlı Sıralamalar
Sıra (Araştırma Alanı İçinde)
82.
78368 araştırmacı içinde
Sıra (Temel Alan İçinde)
19.
9825 araştırmacı içinde
Sıra (Bilim Alanı İçinde)
1.
93 araştırmacı içinde
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78368
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 9825
YÖKSİS Bilim Alanı İlk Okuma Yazma Eğitimi 93
Anahtar Kelimeler Türkçe Eğitimi
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 18 35 15 0 80 0 0 0 15 350
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) 453 . 469 . 534 . - 464 . - - - 590 . 82 .
Sıra (Temel Alan İçinde) 310 . 313 . 339 . - 257 . - - - 372 . 19 .
Sıra (Bilim Alanı İçinde) 39 . 31 . 33 . - 34 . - - - 51 . 1 .
Sıra (Anahtar Kelime (1)) - - - - - - - - - -
Toplam Yayın 2 3 1 0 1 0 0 0 3 27
Toplam Makale 1 2 1 0 0 0 0 0 0 7
Toplam Kitap 0 0 0 0 1 0 0 0 0 2
Toplam Bildiri 1 1 0 0 0 0 0 0 3 18
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1
Makale (Uluslararası) 1 2 1 0 0 0 0 0 0 6
Makale (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 1 0 0 0 0 1
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1
Bildiri (Uluslararası) 0 1 0 0 0 0 0 0 3 18
Bildiri (Ulusal) 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri