Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi (Dr), 2023 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Matematik Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2019, 2023 |
Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2016, 2019 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Matematik Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2019, 2023 |
Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2016, 2019 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi (Dr), 2023 |
Beyza ADAK, Yüksek Lisans, Öğretmen adaylarının matematiksel yaratıcılık algılarının incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023 |
Beyza ADAK, Yüksek Lisans, Öğretmen Adaylarının Matematiksel Yaratıcılık Algılarının İncelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Matematik Öğretmenliği, 2023 |
İngilizce, YÖKDİL, 76, 2019 Yükse, 2019 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Matematik Eğitimi |
[UAK] Eğitim Bilimleri İlköğretim Matematik Eğitimi |
2020-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
ADAK, B., ALİUSTAOĞLU, F. (2020) "Adak, B., & Aliustaoğlu, F. (2020). 7. Sınıf Öğrencilerinin Oran Orantı Konusundaki Kavram Yanılgılarının İncelenmesi. Online Journal of Mathematics, Science and Technology Education (OJOMSTE), 1(1), 55– 74.", Online Journal of Mathematics, Science and Technology Education (OJOMSTE), (0) |
ADAK, B., TUNA, A. (2021) "The Relationship Between The Spatial Abilities of Elementary Mathematics Teacher Candidates and Their Attitudes Towards Geometric Objects.", 5. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu , (pp. 70-71), Antalya, (Ekim 2021) |
ADAK, B., ALİUSTAOĞLU, F., Tuna, G., Vurğun, R. (2019) "An Investigation of 7th Grade Students' Misconceptions about Proportion Ratio.", International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME) , Konya, (Temmuz 2019) |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
1 | Adak, B., & Aliustaoğlu, F. (2020). 7. Sınıf Öğrencilerinin Oran Orantı Konusundaki Kavram Yanılgılarının İncelenmesi. Online Journal of Mathematics, Science and Technology Education (OJOMSTE), 1(1), 55– 74. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
(2019) "İlköğretim Matematik Öğretmenliği Program Birincisi" KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ |
(2019) "Fakülte Birincisi" KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ |
(2019) "Üniversite Derecesi" KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Kastamonu Üniversitesi
|
2019 - 2020 | 2 |
-
|
2021 | 1 |
Gizem Tuna
-
|
2019 | 1 |
Rabia Vurğun
-
|
2019 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78378 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9889 |
YÖKSİS Bilim Alanı | İlköğretim Matematik Eğitimi | 191 |
Anahtar Kelimeler | Matematik Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 | 15 | 5 | 0 | 0 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | - | - | - | 537 . | 514 . | 621 . | - | - | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | - | - | - | 328 . | 311 . | 381 . | - | - | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | - | - | - | 56 . | 41 . | 77 . | - | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |