img

Arş. Gör. Beyza ADAK

  • Eğitim Fakültesi Dekanlığı
  • Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
  • Matematik Eğitimi Anabilim Dalı

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
3
Atıf
1
h-index
0
Google Scholor
Yayın
2
Atıf
2
h-index
1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi (Dr), 2023
Yüksek Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Matematik Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2019, 2023
Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2016, 2019
Araştırma Alanları
Matematik Eğitimi,
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Yüksek Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Matematik Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2019, 2023
Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2016, 2019
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi (Dr), 2023
Beyza ADAK, Yüksek Lisans, Öğretmen adaylarının matematiksel yaratıcılık algılarının incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023
İngilizce, YÖKDİL, 76, 2019 Yükse, 2019
Kayıt Yok
[UAK] Eğitim Bilimleri Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Matematik Eğitimi
[UAK] Eğitim Bilimleri İlköğretim Matematik Eğitimi
2020-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Adak, B., Tuna, A. (2021) "The Relationship Between The Spatial Abilities of Elementary Mathematics Teacher Candidates and Their Attitudes Towards Geometric Objects.", 5. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu , (pp. 70-71), Antalya, (Ekim 2021
Adak, B., Aliustaoğlu, F., Tuna, G., Vurğun, R. (2019) "An Investigation of 7th Grade Students' Misconceptions about Proportion Ratio.", International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME) , Konya, (Temmuz 2019 
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Atıflar
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: TR Dizin, F: Uluslararası Kitap, G: Ulusal Kitap, H: Diğer Makale, I: Toplam
Sıra Yayın A B C D E F G H I
1
Adak, B., & Aliustaoğlu, F. (2020). 7. Sınıf Öğrencilerinin Oran Orantı Konusundaki Kavram Yanılgılarının İncelenmesi. Online Journal of Mathematics, Science and Technology Education (OJOMSTE), 1(1), 55– 74.
Online Journal of Mathematics, Science and Technology Education (OJOMSTE)
0 0 0 0 0 1 0 0 1
(2019) "Üniversite Derecesi" KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ
(2019) "Fakülte Birincisi" KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ
(2019) "İlköğretim Matematik Öğretmenliği Program Birincisi" KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Kastamonu Üniversitesi
2019 - 2020 2
-
2021 1
Gizem Tuna
-
2019 1
Rabia Vurğun
-
2019 1
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78759
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 9072
YÖKSİS Bilim Alanı İlköğretim Matematik Eğitimi 181
Anahtar Kelimeler Matematik Eğitimi
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 0 0 0 0 5 15 5 0 0 0
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) - - - - 537 . 513 . 619 . - - -
Sıra (Temel Alan İçinde) - - - - 326 . 313 . 383 . - - -
Sıra (Bilim Alanı İçinde) - - - - 55 . 42 . 75 . - - -
Sıra (Anahtar Kelime (1)) - - - - - - - - - -
Toplam Yayın 0 0 0 0 1 1 1 0 0 0
Toplam Makale 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0
Toplam Kitap 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Toplam Bildiri 0 0 0 0 1 0 1 0 0 0
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0
Makale (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Bildiri (Uluslararası) 0 0 0 0 1 0 1 0 0 0
Bildiri (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri