Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Okul Öncesi Eğitimi (Dr), 2012, 2015 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Eğitimi (Yl) (Tezli), 2009, 2011 |
Lisans, Türkiye, Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 2005, 2009 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Okul Öncesi Eğitimi (Dr), 2012, 2015 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Eğitimi (Yl) (Tezli), 2009, 2011 |
Lisans, Türkiye, Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 2005, 2009 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YÖKDİL, 72, Bahar, 2017 |
İngilizce, YDS, 61, Bahar, 2013 |
İngilizce, KPDS, 74, Güz, 2010 |
İngilizce, ÜDS, 66, Güz, 2010 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Okul Öncesi Eğitimi |
[UAK] Eğitim Bilimleri Okul Öncesi Eğitimi Okul Öncesi Eğitimi |
2018-, Doçent, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Temel Eğitim, Türkiye |
2015-, Yardımcı Doçent, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
2011-2015, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
2021-, Arş. Uyg. Merkezi Müdürü, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2018-, Mevlana Değişim Programı Kurum Koordinatörü, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2016-2018, Anabilim Dalı Başkanı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2015-2017, Kastamonu Üniversitesi Bisiklet Topluluğu Akademik Danışmanı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2014-2021, Arş. Uyg. Merkezi Müdür Yardımcısı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2011-2017, Erasmus Koordinatörü, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2016-2017, Tez, Yüksek Lisans |
2016-2017, Seminer, Yüksek Lisans |
2016-2017, Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans |
2016-2017, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2016-2017, Okul Deneyimi, Lisans |
2016-2017, Araştırma Projesi I, Lisans |
2016-2017, Araştırma Projesi II, Lisans |
2016-2017, Erken Çocukluk Döneminde Gelişim II, Lisans |
2016-2017, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2016-2017, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Yüksek Lisans |
2016-2017, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
2016-2017, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2016-2017, İleri Çocuk Gelişimi, Yüksek Lisans |
2016-2017, Özel Öğretim Yöntemleri II, Lisans |
2016-2017, Özel Öğretim Yöntemleri I, Lisans |
2015-2016, Tez, Yüksek Lisans |
2015-2016, Seminer, Yüksek Lisans |
2015-2016, Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans |
2015-2016, Okul Deneyimi, Lisans |
2015-2016, Araştırma Projesi I, Lisans |
2015-2016, Araştırma Projesi II, Lisans |
2015-2016, Okul Öncesi Eğitimde Yaklaşımlar ve Programlar, Yüksek Lisans |
2015-2016, Eğitimde Nitel Araştırma Yöntemleri, Yüksek Lisans |
2015-2016, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
2015-2016, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2015-2016, Tarihsel Süreçte Çocuk Kavramının Gelişimi, Yüksek Lisans |
2015-2016, Özel Öğretim Yöntemleri II, Lisans |
2015-2016, Özel Öğretim Yöntemleri I, Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
AHİ, B., KAYA, G., Pamuk, D. (2024) "Children’s views on why environmental protection is important: Are nature-based schools enough?", The Journal of Educational Research, 0 (1) [SSCI] Link DOI |
KAYA, G., AHİ, B. (2023) "The Epistemic Role of Children’s Questions and Teacher’s Responses in Preschool Classroom Discourse", Journal of Education, 203 (4) pp. 865-876 [Scopus] Link DOI |
Pamuk, D., AHİ, B. (2023) "Preservice Preschool Teacher’s Phenomenological Understanding of Environment: A Projection to Education for Sustainable Development", Journal of Education in Science, Environment and Health (JESEH), 9 (3) pp. 224-236 Link DOI |
AHİ, B., KAYA, G., Pamuk, D. (2022) "Forest Schools as a Family Choice: A Narrative Study", Early Child Development and Care, 193 (5) pp. 647-660 [SSCI] DOI |
AHİ, B., Pamuk, D. (2021) "“Environment is like nature”: Opinions of children attending forest kindergarten about the concept of environment", International Electronic Journal of Environmental Education, 11 (2) pp. 91-110 Link DOI |
ATASOY, V., AHİ, B. (2021) "An Analysis of Turkish Pre-service Preschool Teachers’ Self-image on a Science Education Course", Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 10 (1) pp. 153-168 [TR Dizin] Link DOI |
AHİ, B., ŞENGİL-AKAR, Ş. (2021) "Understanding the Initial Stories of Families Preferring Homeschooling:A Narrative Study", Education and Urban Society, 53 (5) pp. 515-535 [SSCI] Link DOI |
AHİ, B., Tabak, H. (2020) "School closure resulting from a bad school management approach: An early childhood teacher narrative", Southeast Asia Early Childhood Journal, 9 (2) pp. 82-96 Link |
ATASOY, V., AHİ, B., Balcı, S. (2020) "What do Primary School students’ drawings tell us about their mental models on marine environments?", INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION, 42 (17) pp. 2959-2979 [SSCI] Link DOI |
Tabak, H., AHİ, B. (2020) "Eğitim Sisteminden Ahlaki Değerlerin Kazandırılması Yönünde Epistemik İnanç ve Beklentiler", Kastamonu Eğitim Dergisi, 28 (2) pp. 1054-1066 [TR Dizin] Link DOI |
AKAR, İ., AHİ, B. (2020) "How is the Environment in the Mind of a Gifted Elementary School Student? A Phenomenology Study", International Electronic Journal of Environmental Education, 10 (1) pp. 85-97 |
Pamuk, D., AHİ, B. (2019) "A Phenomenological Study on the School Concept of the Children Attending the Forest School", Eğitimde Nitel Araştrımalar Dergisi, 7 (4) pp. 1-22 [ESCI] Link DOI |
AHİ, B., ATASOY, V. (2019) "A phenomenographic investigation into preschool children’s relationships with nature through drawings", International Research in Geographical and Environmental Education, 28 (4) pp. 281-295 [ESCI] DOI |
Peker, A., AHİ, B. (2019) "Çocuk Kitaplarında Yer Alan Hayvan Karakterlerine Çevre Eğitimi Açısından Bakış: İçerik Analizi Çalışması", Trakya Eğitim Dergisi, 9 (2) pp. 287-301 [TR Dizin] |
ÇİYDEM, E., AHİ, B. (2019) "II. Meşrutiyet Dönemi Okul Öncesi Eğitim Alanında Pedagojik Yaklaşım ve Etkilenmeler", Cumhuriyet Uluslarası Eğitim Dergisi, 8 (1) pp. 24-43 [TR Dizin] Link DOI |
AHİ, B., ATASOY, V., Balcı, S. (2018) "AN ANALYSIS OF PLANT BLINDNESS IN TURKISH TEXTBOOKS USED AT THE BASIC EDUCATION LEVEL", Journal of Baltic Science Education, 17 (2) pp. 277-287 [SSCI] DOI |
Balcı, S., AHİ, B. (2017) "Mind the gap! Differences between parents’ childhood games and their children’s game preferences", Contemporary Issues in Early Childhood, 18 (4) pp. 434-442 [ESCI] Link DOI |
AHİ, B., Balcı, S. (2017) "Ecology and the child: Determination of the knowledge level of children aged four to five about concepts of forest and deforestation", International Research in Geographical and Environmental Education, 27 (3) pp. 234-249 [ESCI] DOI |
AHİ, B. (2017) "The Effect of Talking Drawings on Five-Year- Old Turkish Children’xxs Mental Models of the Water Cycle", International Journal of Environmental Science Education, 13 (3) pp. 349-367 DOI |
AHİ, B., Balcı, S., Alisinanoğlu, F. (2017) "Exploring Turkish preservice teachers’ mental models of the environment: Are they related to gender and academic level?", The Journal of Environmental Education, 48 (3) pp. 182-195 [SSCI] Link DOI |
AHİ, B. (2017) "The worlds of plants in children’s drawings: Color preferences and the effect of age and gender on these preferences", Journal of Baltic Science Education, 16 (1) pp. 32-32 [SSCI] |
AHİ, B., Balcı, S. (2017) "“Where does the breath I take from my nose go? Children's knowledge about respiratory system", Elementary Education Online, 16 (1) pp. 326-341 DOI |
AHİ, B., Balcı, S. (2017) "Burnumdan Aldığım Nefes Nereye Gidiyor Çocukların Solunum Sistemi Hakkındaki Bilgileri", İlköğretim Online, 16 (1) pp. 326-341 [TR Dizin] DOI |
AHİ, B. (2017) "Thinking about digestive system in early childhood A comparative study about biological knowledge", Cogent Education, 4 (1) [ESCI] Link DOI |
AHİ, B., Alisinanoğlu, F. (2016) "Okul Öncesi Eğitim Programına Kaynaştırılan Çevre Eğitimi Programının Çocukların Çevre Hakkındaki Zihinsel Model Gelişimine Etkisi", Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 9 (2) pp. 305-329 [TR Dizin] DOI |
AHİ, B. (2016) "Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Sera Etkisi Hakkındaki Düşünceleri", Turkish Studies, 11 (9) pp. 15-30 [TR Dizin] DOI |
AHİ, B. (2016) "A study to determine the mental models in preschool children s conceptualization of a desert environment", International Electronic Journal of Elementary Education, 8 (3) pp. 333-350 Link |
AHİ, B., Cingi, M.A., Kıldan, A.O. (2016) "48 60 aylık çocukların öğretmen kavramına yönelik algılarının çizimler aracılığıyla incelenmesi", İlköğretim Online, 15 (1) pp. 77-90 [TR Dizin] Link DOI |
AHİ, B., Cingi, M.A., Kıldan, A.O. (2016) "Examining 48-60 months old children’s perceptions about teacher concept by analyzing their drawings", Elementary Education Online, 15 (1) pp. 77-90 DOI |
AHİ, B. (2016) "Flying feathery beaked objects Children s mental models about birds", International Electronic Journal of Environmental Education, 6 (1) pp. 1-16 Link |
Kıldan, A.O., AHİ, B., Yılmaz, H., Yılmaz, H. (2015) "Okul öncesi öğretmenlerinin bilimsel çalışmalara yönelik okuma alışkanlıkları", Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 4 (2) pp. 634-650 [TR Dizin] DOI |
AHİ, B., Alisinanoğlu, F. (2015) "The evaluation of pre service teachers knowledge about the concept of environment", European Journal of Educational Research, 4 (2) pp. 57-69 |
AHİ, B., Özsoy, S. (2015) "İlkokullarda görev yapan öğretmenlerin çevreye yönelik tutumları. Cinsiyet ve mesleki kıdem faktörü.", Kastamonu Eğitim Dergisi, 23 (1) pp. 31-56 [SCI] |
Özsoy, S., AHİ, B. (2014) "Elementary School Students Perceptions of the Future Environment through Artwork", Educational Sciences: Theory & Practice, 14 (0) pp. 1-26 [SSCI] Link DOI |
Özsoy, S., AHİ, B. (2014) "Çocukların Gözüyle Bilim İnsanı", Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi, 8 (1) pp. 204-230 [TR Dizin] Link DOI |
AHİ, B., Yaya, D., Özsoy, S. (2014) "The Concept of Environment in Folktales from Different Cultures Analysis of Content and Visuals", International Electronic Journal of Environmental Education, 4 (1) pp. 1-17 Link |
AHİ, B., Kıldan, A.O. (2013) "Türkiye de okul öncesi eğitimi alanında yapılan lisansüstü tezlerin incelenmesi 2002 2011", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (0) [TR Dizin] |
KURNAZ, M.A., Kıldan, A.O., AHİ, B., Başcı, M.B., Avci, S.B. (2013) "Mental models of school for preschool children", European Journal Of Educatıonal Research, (0) |
Kıldan, A.O., KURNAZ, M.A., AHİ, B. (2013) "Mental models of pre school chıldren regardıng the sun earth and moon", The International Journal of Social Sciences, (0) |
Güven, G., AHİ, B., Tan, S., Rıdvan, K. (2013) "OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN KULLANDIKLARI ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ", Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 34 (1) pp. 25-49 Link |
Kıldan, A.O., AHİ, B., Uluman, M. (2012) "Öğretmen Adaylarının Mecazlar Yoluyla Çocuk Kavramına Bakış Açıları Boylamsal Bir Çalışma", Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD), 13 (1) pp. 149-165 [TR Dizin] Link |
AHİ, B., Tabak, H., BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., Sarı, M.H. (2010) "İlköğretim 4 Ve 5 Sınıf Öğrencilerinin Matematik Dersinde Kesirleri Modelleme Becerileri", E-Journal of New World Sciences Academy, (0) |
AHİ, B., Çiftçi, E. (2023) "TÜRKİYE’DEKİ BİR SÜRELİ ERKEN ÇOCUKLUK YAYINININ BİTKİ KÖRLÜĞÜ AÇISINDAN İNCELENMESİ: MERAKLI MİNİK ÖRNEĞİ", X Internat!onal Euras!an Educat!onal Research Congress , Ankara, Türkiye, (Haziran 2023) |
AHİ, B., Perk, S.N. (2022) "Kastamonu’da Yer Alan Bağımsız Anaokullarının Dış Mekan Ortamlarının İncelenmesi", IXth International Eurasian Educational Researh Congress , İzmir, Türkiye, (Haziran 2022) |
Titiz, M.H., AHİ, B. (2021) "Teachers' Views on the Effect of the Covid-19 Process on Outdoor Education in Preschool", 7. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi , İzmir, Türkiye, (Aralık 2021) |
AHİ, B., Öztürk, S.B. (2021) "Okul Öncesi Öğretmenlerinin İklim Değişikliğinin Sonuçları ve Öğretmenlerin Ahlaki Yükümlülükleri Üzerine Görüşlerini Anlama", 12th International Congress on New Trends in Education , Türkiye, (Ağustos 2021) |
Tabak, H., AHİ, B. (2021) "Türkiye'de Okul Öncesi Eğitimde Güncel Rakamların Analizi: OECD Verilerine göre Öneriler", VII. International Eurasian Educational Research Congress , Aksaray, Türkiye, (Temmuz 2021) |
ÇİYDEM, E., AHİ, B. (2018) "II. Meşrutiyet Dönemi Okul Öncesi Eğitim Alanında Pedagojik Yaklaşım ve Etkilenmeler", V. International Symposium on History Education , (Mayıs 2018) |
Peker, A., Loğoğlu, M., Meşe, İ., Yaşar, B., AHİ, B. (2018) "Ayşegül serisinin cinsel kimlik açısından incelenmesi: Fenomenolojik bir araştırma", I. International Conference on Basic Education , (Mart 2018) |
Balcı, S., AHİ, B., Güneş, G. (2017) "Genç kuşaklar bitki körü mü? İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin bitki farkındalığı", 16th. International Primary Teacher Education Symposium , Lefke, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Haziran 2017) |
AHİ, B., Kurt, İ., Balcı, S. (2017) "Hangisi daha akılda kalıcı: Bitki mi? Hayvan mı? Okul öncesi eğitimi alan çocukların bitki ve hayvan resimlerini hatırlama durumları", IV. International Eurasian Educational Research Congress , Denizli, Türkiye, (Haziran 2017) |
AHİ, B., Güzel, G., Balcı, S. (2017) "Investigation of various variables about plant attitudes pf pre-service pre-school teachers", International Conference in Mathematics, Science Technology , Aydın, Türkiye, (Haziran 2017) |
Güneş, G., Balcı, S., AHİ, B. (2017) "İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin gözünden geri dönüşüm", 16 th. International Primary Teacher Education Symposium , Lefke, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Haziran 2017) |
AHİ, B. (2017) "Çevre Eğitimi Sandığından Tozlu Bir İlke: Azaltmak. Peki Ama Neden?", 12. Okul Öncesi Eğitimi Öğrenci Kongresi , Sakarya, Türkiye, (Nisan 2017) |
Balcı, S., AHİ, B. (2016) "What is the theacher doing What are the students doing Pre service primary school theachers mental images about teaching in their future classrooms", 2016 International Education Conference , San Francisco, Amerika Birleşik Devletleri, (Ağustos 2016) |
AHİ, B., Alisinanoğlu, F. (2016) "Effects Of Environmental Education Program Integrated With Preschool Currıculum On Children s Mental Model Development About Environment Concept Paper presented in 4 6 February 2016 Marid İspanya", 8th. World Conference on Educational Science , Madrid, İspanya, (Haziran 2016) |
AHİ, B., Özsoy, S., Kıldan, A.O. (2015) "Determination of pre service teachers viewpoints of environment through metaphor", 2015 International Business and Education Conference , New York, Amerika Birleşik Devletleri, (Aralık 2015) |
AHİ, B., Özsoy, S., Özcan, H. (2015) "Children and environment Young children conception of forest and deforestration", 2015 International Business and Education Conference , (pp. 1-21), (Ağustos 2015) |
Necla, A., Özdemir, Z., Merve, B., AHİ, B., Balcı, S. (2015) "Cumhuriyetin kuruluşundan günümüze ilkokul fen programları", 14. Uluslararsı Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Bartın, Türkiye, (Mayıs 2015) |
AHİ, B., Tabak, H., KAYA, G. (2014) "Primary Education Teachers Problem Mobbing Kastamonu Province Sample", IV. World Conference on Educational Sciences , (Aralık 2014) |
AHİ, B., Balcı, S. (2014) "Ecological footprints of pre service teachers in Türkiye", 2nd Conference on Education and Human Development in Asia: Change, Continuity and Diversity: Perspectives on Sustainability for Asia , (Mart 2014) |
Kıldan, A.O., AHİ, B. (2013) "Evaluation of the adaptation of 66 72 month old children to primary schools in Turkey", 5th World Conference on Educational Sciences , (Haziran 2013) |
AHİ, B., Kıldan, A.O. (2013) "Comparative Analysis Of Early Childhood Education Between Avustralıa And Turkey", 3rd World Conference on Learning, Teaching and Educational leadership , (Mart 2013) |
Kıldan, A.O., AHİ, B. (2012) "Who reads scientific studies The levels of Pre school Teachers Following Scientific Studies", III. Uluslar arası Okul Öncesi Eğitim Kongresi , (Eylül 2012) |
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., AHİ, B., Uluman, M., Tabak, H. (2011) "Bilim İnsanı Metaforları Lisansüstü Eğitim Alan Bireylerin Bilim İnsanı Algıları", V. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu , Türkiye, (Ekim 2011) |
AHİ, B. (2011) "İlköğretim 4 ve 5 Sınıf Sosyal Bilgiler Çalışma Kitaplarında Yer Alan Soruların Değer Öğretim Yöntemlerini Yansıtma Düzeyi", X. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Türkiye, (Mayıs 2011) |
Özerbaş, M.A., Tabak, H., AHİ, B. (2010) "Aktif Öğrenme Ortamının İlköğretim 5 Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarısına ve Motivasyonuna Etkisi", I. International Conference on New Trends in Education and Their Implications , (Kasım 2010) |
BERAT, A. () "İlköğretim 4 Ve 5 Sınıf Öğrencilerinin Matematik Dersinde Kesirleri Modelleme Becerileri", IX. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Türkiye |
BERAT, A. () "İlköğretim Okullarında Görev Yapan Öğretmenlerin Davranışçı Yaklaşıma Yönelik Ders İşlemelerine İlişkin Görüşleri", I. Ulusal Lisansüstü Öğrencileri Sempozyumu , Türkiye |
BERAT, A. () "The concept of nature reflection of different cultures in illustrated children stories A content analysis of text and images", 5th World Conference on Educational Sciences |
AHİ, B. () "The images of scientists through the eyes of children", 5th World Conference on Educational Sciences |
Balcı, S., AHİ, B. (2022) "Eğitimde Nitel Araştırma: Teori ve Metodlara Giriş", Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, ISBN: 978-605-037-059-1 |
Balcı, S., AHİ, B. (2017) "Nitel Araştırmalarda Etik: İhtilaflı Konular ve Bağlam", Ankara/Türkiye : Anı Yayıncılık, ISBN: 605170162-1 |
Balcı, S., AHİ, B. (2017) "SPSS Kullanma Kılavuzu", Ankara/Türkiye : Anı Yayıncılık, ISBN: 605170099-4 |
AHİ, B., Cingi, M.A. (2021) "Öğretmen Veli Görüşmelerinin Yönetimi", Kitap: Erken Çocukluk Eğitiminde Sınıf Yönetimi, Ankara/Türkiye : Pegem, Bölüm Sayfaları: 240 / 259, ISBN: 978-625-7582-14-8 |
AHİ, B., Pamuk, D. (2019) "TOPLUM, AİLE VE ÇEVRE EĞİTİMİ İLİŞKİLERİ: ÇEŞİTLİ ÜLKELERDE ERKENÇOCUKLUK DÖNEMİ ÇEVRE EĞİTİMİ YAKLAŞIMLARI", Kitap: Erken Çocukluk Döneminde Çevre Eğitimi ve Sürdürülebilirlik, Ankara/Türkiye : ANI YAYINCILIK, Bölüm Sayfaları: 89 / 120, ISBN: 978-605-170-263-6 |
AHİ, B. (2019) "Erken Çocukluk Dönemi Çevre Eğitiminde Öğretmenin Rolü", Kitap: Erken Çocukluk Döneminde Çevre Eğitimi ve Sürdürülebilirlik, Ankara : Anı Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 71 / 88, ISBN: 978-605-170-263-6 |
Ayvacı, H.Ş., Günindi, Y., Ersay, E., Küçükturan, A.G., Ata, S., Karayol, S., Özbek, D., Sevim, S., Karakaş, A., Keleş, S., Menevşe, E.B., Karamustafaoğlu, S., Sağır, Ş.U., Şahin, Ç., Erdoğan, T., Ünal, S., AHİ, B., Hacıibrahimoğlu, B.Y., Yurt, Ö., Öztürk, Y., Akbulut, H.İ. (2017) "5. Bölüm: Okul Öncesi Dönemde Bİlimin Doğasının Eğitimi", Kitap: Kuramdan Uygulamaya Okul Öncesinde Fen Eğitimi, Ankara/Türkiye : Pegema, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 9786053189961 |
Günindi, Y., Ersay, E., Küçükturan, A.G., Ata, S., Karayol, S., Ayvacı, H.Ş., Özbek, D., Sevim, S., Karakaş, A., Keleş, S., Menevşe, E.B., Karamustafaoğlu, S., Sağır, Ş.U., Çakır, Ç.Ş., Erdoğan, T., Ünal, S., AHİ, B. (2017) "Okul öncesi dönemde fen eğitimi ve öğretmenin rolü", Kitap: Kuramdan Uygulamaya Okul Öncesinde Fen Eğitimi, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 55 / 69, ISBN: 978-605-318-996-1 |
AHİ, B. (2017) "Okul Öncesinde Çevre Eğitimi", Kitap: Kuramdan Uygulamaya Okul Öncesinde Fen Eğitimi, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 346 / 373, ISBN: 978-605-318-996-1 |
Oğuzhan, K., Berat, A. (2014) "Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Fiziksel Mekanlar", Kitap: Okul Öncesi Eğitime Giriş, Ankara/Türkiye : Pegem AKADEMİ, Bölüm Sayfaları: 154 / 183, ISBN: 978-605-364-881-9 |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Dergi) International Electronic Journal of Environmental Education, 2021, Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Dergi) International Electronic Journal of Environmental Education, 2021, Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Dergi) International Electronic Journal of Environmental Education, 2020, Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Dergi) International Electronic Journal of Environmental Education, 2019, Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Dergi) International Electronic Journal of Environmental Education, 2019, Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Dergi) İnternational Electronic Journal of Environmental Education, 2018, Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Dergi) International Electronic Journal of Environmental Education, 2017, Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Dergi) International Electronic Journal of Environmental Education, 2016, Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Dergi) International Electronic Journal of Environmental Education, 2016, Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Dergi) International Electronic Journal of Environmental Education, 2015, Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Dergi) International Electronic Journal of Environmental Education, 2015, Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Dergi) International Electronic Journal of Environmental Education, 2010, Yayın Kurulu Üyeliği, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Scandinavian Journal of Educational Reserach, 2018 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Journal of Turkish Science Education, 2017 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2017 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Cogent Education, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Asia-Pacific Journal of Education, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) International Electronic Journal of Elementary Education, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Cumhuriyet International Journal of Education, 0 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) European Journal of Educational Research, 0 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Journal of Early Childhood Literacy, 0 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Gazi Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (GEFAD), 0 |
Kayıt Yok |
(2018) "Uluslararası Bilimsel Yayınları Teşvik Programı" TÜBİTAK |
(2018) "Uluslararası Bilimsel Yayınları Teşvik Programı" TÜBİTAK |
(2014) "Uluslararası Bilimsel Yayınları Teşvik Programı" TÜBİTAK |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Sibel Balcı
Ted Üniversitesi
|
2014 - 2022 | 21 |
Abdullah Oğuzhan Kıldan
Kastamonu Üniversitesi
|
2012 - 2016 | 10 |
Hasan Tabak
Aksaray Üniversitesi
|
2010 - 2021 | 7 |
Deniz Pamuk
Mersin Üniversitesi
|
2019 - 2024 | 6 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2018 - 2021 | 4 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2014 - 2024 | 4 |
Fatma Alisinanoğlu
İstanbul Gelişim Üniversitesi
|
2015 - 2017 | 4 |
AHİ BERAT
-
|
3 | |
Kastamonu Üniversitesi
|
2013 | 2 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2018 - 2019 | 2 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2010 - 2011 | 2 |
Ebru Ersay
Gazi Üniversitesi
|
2017 | 2 |
Sevilay Karamustafaoğlu
Amasya Üniversitesi
|
2017 | 2 |
Sadiye Keleş
Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi
|
2017 | 2 |
Tolga Erdoğan
Trabzon Üniversitesi
|
2017 | 2 |
Dilek Özbek
Trabzon Üniversitesi
|
2017 | 2 |
Seda Ata
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi
|
2017 | 2 |
Seda Karayol
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi
|
2017 | 2 |
Suat Ünal
Trabzon Üniversitesi
|
2017 | 2 |
Müge Uluman
Marmara Üniversitesi
|
2011 - 2012 | 2 |
Esra Betül Menevşe
Sakarya Üniversitesi
|
2017 | 2 |
Hakan Şevki Ayvacı
Trabzon Üniversitesi
|
2017 | 2 |
Mehmet Akif Cingi
Kastamonu Üniversitesi
|
2016 - 2021 | 2 |
Ayşe Güler Küçükturan
Sakarya Üniversitesi
|
2017 | 2 |
Aytaç Karakaş
Pamukkale Üniversitesi
|
2017 | 2 |
Yunus Günindi
Aksaray Üniversitesi
|
2017 | 2 |
Çiğdem Şahin
Giresun Üniversitesi
|
2017 | 2 |
Serkan Sevim
Pamukkale Üniversitesi
|
2017 | 2 |
Şafak Uluçınar Sağır
Amasya Üniversitesi
|
2017 | 2 |
Sibel Balcı
Aksaray Üniversitesi
(Turkey)
|
2015 - 2017 | 2 |
Arife Peker
-
|
2018 - 2019 | 2 |
Gözde Güneş
-
|
2017 | 2 |
Hüseyin Yılmaz
-
|
2015 | 2 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2020 | 1 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2021 | 1 |
Mehmet Hayri Sarı
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi
|
2010 | 1 |
Binnur Yıldırım Hacıibrahimoğlu
Giresun Üniversitesi
|
2017 | 1 |
Hasan Özcan
Aksaray Üniversitesi
|
2015 | 1 |
Mehmet Arif Özerbaş
Gazi Üniversitesi
|
2010 | 1 |
Gülhan Güven
Gazi Üniversitesi
|
2013 | 1 |
Özlem Yurt
Karadeniz Teknik Üniversitesi
|
2017 | 1 |
Hava İpek Akbulut
Karadeniz Teknik Üniversitesi
|
2017 | 1 |
Dilara Yaya
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi
|
2014 | 1 |
Seda Tan
Turgut Özal Üniversitesi
|
2013 | 1 |
Yasin Öztürk
Karadeniz Teknik Üniversitesi
|
2017 | 1 |
Mehmet Bayram Başcı
-
|
2013 | 1 |
Ezgi Çiftçi
-
|
2023 | 1 |
Salih Börteçine Avci
-
|
2013 | 1 |
Abdullah Oğuzhan Kıldan
Kastamonu Üniversitesi
(Turkey)
|
2016 | 1 |
Mehmet Akif Cingi
Kastamonu Üniversitesi
(Turkey)
|
2016 | 1 |
AHİ. Berat
-
|
2014 | 1 |
Akgül Necla
-
|
2015 | 1 |
Bağcı Merve
-
|
2015 | 1 |
Betül Yaşar
-
|
2018 | 1 |
Gülbahar Güzel
-
|
2017 | 1 |
İlknur Kurt
-
|
2017 | 1 |
İlknur Meşe
-
|
2018 | 1 |
Karabulut Rıdvan
-
|
2013 | 1 |
KILDAN. Oğuzhan
-
|
2014 | 1 |
Mehmet Hüseyin Titiz
-
|
2021 | 1 |
Meryem Loğoğlu
-
|
2018 | 1 |
Setenay Buket Öztürk
-
|
2021 | 1 |
Süveyda Nur Perk
-
|
2022 | 1 |
Zehra Özdemir
-
|
2015 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78368 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9825 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Okul Öncesi Eğitimi | 389 |
Anahtar Kelimeler | Okul Öncesi Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 77 | 105 | 403 | 60 | 140 | 95 | 145 | 55 | 45 | 50 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 394 . | 399 . | 173 . | 484 . | 404 . | 434 . | 481 . | 570 . | 560 . | 324 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 251 . | 244 . | 72 . | 287 . | 201 . | 241 . | 249 . | 316 . | 344 . | 166 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 44 . | 45 . | 9 . | 78 . | 41 . | 53 . | 46 . | 81 . | 83 . | 45 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 35 . | 36 . | 9 . | 58 . | 34 . | 39 . | 39 . | 70 . | 72 . | 37 . |
Toplam Yayın | 6 | 7 | 17 | 3 | 6 | 4 | 7 | 3 | 3 | 1 |
Toplam Makale | 3 | 5 | 7 | 1 | 4 | 4 | 3 | 1 | 2 | 1 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 5 | 0 | 2 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 3 | 2 | 5 | 2 | 0 | 0 | 3 | 1 | 1 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 1 |
Makale (Uluslararası) | 2 | 2 | 4 | 0 | 3 | 2 | 2 | 0 | 2 | 0 |
Makale (Ulusal) | 1 | 3 | 1 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 2 | 0 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 2 | 2 | 4 | 2 | 0 | 0 | 3 | 1 | 1 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |