Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 1986, 1991 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Kimya (Yl) (Tezli), 1991, 1994 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Kimya (Dr), 1995, 1999 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Kimya (Dr), 1995, 1999 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Kimya (Yl) (Tezli), 1991, 1994 |
Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 1986, 1991 |
Kayıt Yok |
İngilizce, KPDS, 88, Bahar, 1991 |
Kayıt Yok |
[UAK] Fen Bilimleri ve Matematik Kimya Fiziksel Kimya |
[UAK] Fen Bilimleri ve Matematik Kimya Polimer Bilimi |
2018-, Profesör, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
2013-2018, Doçent, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Kimya, Türkiye |
2006-2013, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2000-2006, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Gazi Üniversitesi, Kastamonu Eğitim Fakültesi, Fen Bilgisi Öğretmenliği Pr., Türkiye |
1999-2000, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Gazi Üniversitesi, Kastamonu Eğitim Fakültesi, Fen Bilgisi Öğretmenliği Pr., Türkiye |
1991-1999, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Kimya Bölümü, Türkiye |
2011-2014, Myo/Yüksekokul Müdürü, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
Kevser Şahin, Yüksek Lisans, Okul öncesi öğretmenlerinin okul dışı öğrenme yaklaşımına ve uygulamaya ilişkin görüşlerinin incelen, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Saynur Aydoğdu, Yüksek Lisans, Okul öncesi eğitimde okul dışı öğrenme ortamlarına yönelik idareci görüşlerinin belirlenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Serkan En, Yüksek Lisans, STEM etkinliklerinin erken çocukluk dönemi fen eğitiminde uygulanabilirliğinin çeşitli değişkenler a, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Haneen Atta Husseın Husseın, Yüksek Lisans, Biyokütle pirolizinden karbon temelli malzeme üretimi ve karakterizasyonu, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Malzeme Bilimi ve Mühendisliği Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman) |
Çağrı Avan, Doktora, Yenilikçi fen eğitimi yaklaşımlarında öğrenci beceri düzeylerinin belirlenmesi ve değerlendirilmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman) |
İnanç Gürcan, Yüksek Lisans, Ortaöğretim öğrencilerinin eğitimde artırılmış gerçeklik kullanımına ilişkin görüşleri, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman) |
Kübra Tanın, Yüksek Lisans, STEM etkinliklerinin okul öncesi öğretmen adaylarının bilgi işlemsel, eleştirel ve çok boyutlu 21.yü, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman) |
Fatma Nur Keskin, Yüksek Lisans, Fen bilimleri öğretmenlerinin bireysel yenilikçilik düzeylerinin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman) |
Latife Başgelen Akkaş, Yüksek Lisans, Sürdürülebilir kalkınma konusunda yapılan eğitim araştırmalarına yönelik doküman analizi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Engin Serdar Demir, Yüksek Lisans, STEM eğitim yaklaşımı ile ilişkili kavramlar hakkında akademisyen görüşleri, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Amal Saıd Nassar Ankheıla, Yüksek Lisans, Çeşitli sunta ve PVC atıkların temel koprolizi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Kimya Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Emine Sayır, Yüksek Lisans, Ortaokul öğrencileri ile fen ve matematik öğretmenlerinin Tübitak proje etkinliklerine ilişkin görüş, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman) |
Selçuk Açıkgöz, Yüksek Lisans, Fen eğitiminde okulöncesine yönelik yaklaşımlardan STEM ve Montessori yöntemlerinin öğretmen görüşle, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman) |
Kamil Doğanay, Yüksek Lisans, Probleme dayalı stem etkinlikleriyle gerçekleştirilen bilim fuarlarının ortaokul öğrencilerinin fen , Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman) |
Fatih Şeker, Doktora, Fen eğitiminde sürdürülebilirlik kavramının değerlendirilmesi ve model programın oluşturulması, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2017, (Asıl Danışman) |
Faruk Kayasandık, Yüksek Lisans, Ekolojik vatandaşlık kavramının fen eğitiminde bütüncül bir yaklaşımla değerlendirilmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2015, (Asıl Danışman) |
Yunus Alboga, Yüksek Lisans, İlköğretim 6, 7 ve 8. sınıf öğrencilerinin çevre, geri dönüşüm, plastik ve plastik atıklar konusunda, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2013, (Asıl Danışman) |
Fatma Bakar, Yüksek Lisans, Bilim ve sanat merkezi öğrencilerinin plastik atıkların geri dönüşümü ve çevreye etkisi konusundaki , Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2013, (Asıl Danışman) |
Çağrı Avan, Yüksek Lisans, Plastik ve plastik atıkların, geri dönüşümü ve çevreye etkileri konularında öğrenci tutumlarının bel, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2011, (Asıl Danışman) |
2013-2014, Özel Öğretim Yöntemleri I, Lisans |
2013-2014, FEN ÖĞRETİMİ LAB UYGULAMALARI I, Lisans |
2012-2013, FEN ÖĞRETİMİ LAB.UYGULAMALARI II, Lisans |
2012-2013, GENEL KİMYA I, Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Çağlar, A., Aydınlı, B., Pekol, S. (2018) "The Product Distribution of Various Chipboards via Thermochemical Treatments:Pyrolysis of Industrial Forestry Material", ICELIS 2018 – International Congress on Engineering and Life Science , Kastamonu, Türkiye, (Mayıs 2018) |
Aydınlı, B., Çağlar, A., Pekol, S. (2018) "The Ecological Assessment of Derivative Industrial Forestry Product via Bio-Assay Test", ICELIS 2018 – International Congress on Engineering and Life Science , Kastamonu, Türkiye, (Mayıs 2018) |
Çağlar, A., Aydınlı, B. (2018) "”Anaokullarında Geri Dönüşüme İlişkin Beceri ve Tutumlar”", 2. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler kongresi , (Aralık 2018) |
Aydınlı, B., Çağlar, A., Pekol, S. (2018) "The Ecological Assessment of Derivative Industrial Forestry Product via Bio-Assay Test,", International Congress on Engineering And Life Science , (Ekim 2018) |
Çağlar, A., Aydınlı, B., Pekol, S. (2018) "The Product Distribution of Various Chipboards via Thermochemical Treatments: Pyrolysis of Industrial Forestry Material", International Congress on Engineering And Life Science , (Ekim 2018) |
Özden, G., Aydınlı, B., Kapankaya, G.Ş., Sönmez, A.Y., Belkayalı, N. (2017) "Farklı organik ve Kimyasal Gübrelerin Sera Koşullarında Sarımsak Verimi Üzerine Olan Etkileri", Uluslararası Taşköprü Pompeiopolis Bilim Kültür Sanat Araştırmaları Sempozyumu , (pp. 507-517), Kastamonu, Türkiye, (Kasım 2017) |
Özden, G., Aydınlı, B., Kapankaya, G.Ş., Sönmez, A.Y., Belkayalı, N. (2017) "FARKLI ORGANİK VE KİMYASAL GÜBRELERİN SERA KOŞULLARINDA SARIMSAK VERİMİ ÜZERİNE OLAN ETKİLERİ", ULUSLARARASI TAŞKÖPRÜ POMPEİOPOLİS BİLİM KÜLTÜR SANAT ARAŞTIRMALARI SEMPOZYUMU , Kastamonu, Türkiye, (Kasım 2017) |
Avan, Ç., Demir, E.S., Aydınlı, B., Çağlar, A. (2017) "FEN VE TEKNOLOJİ DERS KİTAPLARINDAKİ ETKİNLİKLERİN YAPILANDIRICI EĞİTİM ANLAYIŞINA GÖRE YENİDEN DÜZENLENMESİNİN KONUNUN KAVRANMASINDAKİ ETKİSİ", Uluslararası Taşköprü Pompeopolis Bilim Kültür Sanat Araştırmaları Sempozyumu , (Kasım 2017) |
Avan, Ç., Demir, E.S., Aydınlı, B. (2017) "The Effectiveness of the Spontaneous Revision of the Activities that Exist in the Textbooks by Constructivism Theory on the Comprehension of the Subject", Uluslararası Taşköprü Pompeiopolis Bilim Kültür Sanat Araştırmaları Sempozyumu , (Kasım 2017) |
Demir, E.S., Avan, Ç., Aydınlı, B. (2017) "The Determination of Teachers’xx Attitudes about Environment, Recycle and Renewable Energy: Study Of Taşköprü", Uluslararası Taşköprü Pompeiopolis Bilim Kültür Sanat Araştırmaları Sempozyumu , (Kasım 2017) |
Aydınlı, B., Çağlar, A. (2017) "Bütünleştirilmiş Fen Eğitiminde Ekolojik Vatandaşlığa Bütünsel Bir Bakış", III. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu. TURKCESS 2017 , (Kasım 2017) |
Çağlar, A., Okuyucu, N., Recepoğlu, E., Salman, M., Aydınlı, B. (2017) "Türkiye’de öğrencilerin yenilenebilir enerji algılarının farklı değişkenler açısından incelenmesi", III. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu. TURKCESS 2017 , (Kasım 2017) |
Yıldırım, D., Aydınlı, B. (2017) "İlkokul Yıllarında Edinilen Çevre Eğitiminin Üstlendiği Rolün Nesillere Göre Dağılımı", 2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, CEAD 2017 , (Aralık 2017) |
Demir, S.N., Aydınlı, B. (2017) "Okul Öncesi Öğretmenlerinin STEM Eğitim Yaklaşımına Dair Görüşleri", 5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi , (Aralık 2017) |
Aydınlı, B., Avan, Ç. (2017) "Yeni Eğitim Yaklaşımlarına Öğretmen Adaylarının Başlangıç Algıları: Ters-Yüz Yöntemi", Uluslararası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, RESSCONGRESS , (Aralık 2017) |
Şeker, F., Aydınlı, B. (2016) "The didadactic of sustainable development terms in science education", 9. international conference on social sciences , (Haziran 2016) |
Aydınlı, B., Avan, Ç., Pekol, S., Çağlar, A. (2016) "The Ecological Awareness Imparted by Civil Foundation for Sustainable Environment", 10th International Symposiumon Agriculture and the Environment , (Aralık 2016) |
Pekol, S., Alboga, Y., Aydınlı, B., Çağlar, A. (2016) "The Attitudes on Sustainable Solid Waste Recycling for Environmental Education Policy", 10th International Symposiumon Agriculture and the Environment , (Aralık 2016) |
Çağlar, A., Aydınlı, B., Pekol, S. (2016) "Regeneration of Valuable Materials from Poultry Farm Wastes", 10th International Symposiumon Agriculture and the Environment , (Aralık 2016) |
Karatekin, K., Aydınlı, B. (2016) "The Investigation of Various Aspects ofSustainable Environmental Behavior", 10th International Symposiumon Agriculture and the Environment , (Aralık 2016) |
Aydınlı, B., Avan, Ç. (2015) "Chemical Dimensions of Plastic Wastes and Their Recycling In Environmental Education", 5th International Conference on Social Sciences Pristina, 10-11 April 2015 , (Nisan 2015) |
Çağlar, A., Hayta, N.O., Recepoğlu, E., Aydınlı, B. (2015) "An Analysis of Renewable Energy Perceptions of Secondary School Students", 14th International Conference on Clean Energy 2015 , (Aralık 2015) |
Çağlar, A., Karacı, A., Aydınlı, B., Pekol, S. (2015) "Promoting the Prediction of Thermochemical Conversion of Biomass into Industrial Pillar Products via Artificial Neural Network ANN", Discovery Education“ Cindy Moss, Director of Global STEM Initiatives for Discovery Education, is charged with supporting school districts in their work to develop and deploy student initiatives to drive science, technology, engineering and math achievemen , (Aralık 2015) |
Karatekin, K., Topçu, E., Aydınlı, B. (2015) "Cognitive Structure Verification of Candidate Teachers Towards Energy Centrals via Word Association test of The Concepts", Discovery Education“ Cindy Moss, Director of Global STEM Initiatives for Discovery Education, is charged with supporting school districts in their work to develop and deploy student initiatives to drive science, technology, engineering and math achievemen , (Aralık 2015) |
Aydınlı, B., Pekol, S., Çağlar, A. (2015) "The Perception and Literacy of Primary School Teacher on Ecological Issues", Discovery Education“ Cindy Moss, Director of Global STEM Initiatives for Discovery Education, is charged with supporting school districts in their work to develop and deploy student initiatives to drive science, technology, engineering and math achievemen , (Aralık 2015) |
Pekol, S., Aydınlı, B., Çağlar, A. (2015) "The Importance of Allium Cepa Test on Environmental Issues", Discovery Education“ Cindy Moss, Director of Global STEM Initiatives for Discovery Education, is charged with supporting school districts in their work to develop and deploy student initiatives to drive science, technology, engineering and math achievemen , (Aralık 2015) |
Aydınlı, B., Çağlar, A. (2010) "The catalytic effects of potassium dichromate on the pyrolysis of polymeric mixtures Part II Hazelnut shell and ultra high molecular weight polyethylene and their blend cases", International Conference on Energy and Environment , (Ağustos 2010) |
Çağlar, A., Aydınlı, B. (2009) "The catalytic effects of potassium dichromate on the pyrolysis of polymeric mixtures Part II Hazelnut shell and ultra high molecular weight polyethylene oxide and their blend cases", ınternational conference on energy and environment , (Ağustos 2009) |
BAHATTİN, A. () "Fındıkkabuğundan piroliz yöntemiyle aktif karbon eldesi ve atık sulardaki ağır metal iyonlarının adsorpsiyon ile giderimi", Fındık AR-GE Proje Pazarı Günleri , Türkiye |
Kayıt Yok |
Şahin, K., Aydınlı, B. (2023) "OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE OKUL DIŞI ÖĞRENMENİN TEORİK ÇERÇEVESİ VE UYGULAMAYA YÖNELİK ÖNERİLER", Kitap: OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE ÇOK DİSİPLİNLİ ÇALIŞMALAR, : İksad publishing house |
Açıkgöz, S., Aydınlı, B. (2023) "Okul Öncesi Fen Eğitiminde Stem ve Montessori Yöntemlerinin Karşılaştırılması", Kitap: Okul Öncesi Eğitimde Çok Disiplinli Çalışmalar, : iksad publishing house |
Aydınlı, B. (2023) "Paradigma olarak sürdürülebilirlik ve evrilmesi", Kitap: Sürdürülebilirlik Öncülleri, Ardılları ve Evrilmesi, : Pegem Akademi |
Avan, Ç., Aydınlı, B. (2021) "Uzaktan Eğitimde Tasarım Temelli STEM Uygulamaları", Kitap: UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNDE ÖRNEK ETKİNLİKLERLE STEM UYGULAMALARI, : PEGEM |
Aydınlı, B., Çağrı, A. (2015) "Chemical Dimensions of Plastic Wastes and Their Recycling in Environmental Education", Kitap: EUSEREUROPEAN CENTER FOR SCIENCE EDUCATION AND RESEARCHProceedings of the International Conference on Social Sciences, : EUSERPrinted by MCSER, Mediterranean Center for Social and Educational Research, Rome-Italy,in cooperation with EUSER |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Dergi) Social Scientific Centered Issues, 2023, Editör |
(Uluslararası - Kitap) Sürdürülebilirlik Öncülleri, Ardılları ve Evrilmesi, 2023, Editör |
(Uluslararası - Kitap) OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE ÇOK DİSİPLİNLİ ÇALIŞMALAR, 2023, Editör |
(Uluslararası - Dergi) Jurnal Pendidikan Progresif Education, 2020, |
(Uluslararası - Dergi) ACTA SCIENTIFIC AGRICULTURE, 2019, Yayın Kurulu Üyeliği |
(Uluslararası - Dergi) ACTA SCIENTIFIC AGRICULTURE, 2018, |
(Uluslararası - Dergi) Social Scientific Centered Issues, 2018, |
(Uluslararası - Kitap) 5th ICSS 2015 PRISTINA PROCEEDINGS BOOKS Vol I, 2015, Yayın Kurulu Üyeliği |
(Uluslararası - Kitap) 5th ICSS 2015 PRISTINA PROCEEDINGS BOOKS Vol II, 2015, Yayın Kurulu Üyeliği |
(Uluslararası - Kitap) 5th ICSS 2015 PRISTINA PROCEEDINGS BOOKS Vol III, 2015, Yayın Kurulu Üyeliği |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) waste and biomass volarization, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Energy Sources, Part A : Recovery, Utilization, and Environmental Effects, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Energy Fuels, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Clean Technologies and Environmental Policy, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) International Electronic Journal of Environmental Education, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Kastamonu Üniversitesi, Kastamonu Eğitim Dergisi, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Journal of Apllied Polymer Science, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Clean Technologies and Environmental Policy, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Journal of Analytical and Applied Pyrolysis, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Edu Journals, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) International Electronic Journal of Environmental Education, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi, 2016 |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I |
1 |
The pyrolysis process verification of hydrogen rich gas H rG production by artificial neural network ANN
International Journal of Hydrogen Energy
|
29 | 0 | 0 | 2 | 0 | 3 | 0 | 0 | 34 |
2 |
The prediction of potential energy and matter production from biomass pyrolysis with artificial neural network
Energy Exploration Exploitation
|
21 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 24 |
3 |
Isothermal co pyrolysis of hazelnut shell and ultra high molecular weight polyethylene The effect of temperature and composition on the amount of pyrolysis products
Journal of Analytical and Applied Pyrolysis
|
15 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 17 |
4 |
Preparing attitude scale to define students attitudes about environment recycling plastic and plastic waste
International Electronic Journal of Environmental Education
|
3 | 0 | 0 | 6 | 1 | 1 | 0 | 0 | 11 |
5 |
The investigation of the effects of two different polymers and three catalysts on pyrolysis of hazelnut shell
Fuel Processing Technology
|
8 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 10 |
6 |
Plant and Animal Awareness in Nature Education Perspectives: Where is Blindness?
International Electronic Journal of Environmental Education
|
2 | 0 | 0 | 3 | 1 | 2 | 1 | 0 | 9 |
7 |
The comparison of hazelnut shell co pyrolysis with polyethylene oxide and previous ultra high molecular weight polyethylene
Journal of Analytical and Applied Pyrolysis
|
6 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 6 |
8 |
A new method for preparation of lightweight ultrahigh molecular weight polyethylene UHMWPE foam
JOURNAL OF APPLIED POLYMER SCIENCE
|
5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 |
9 |
The Attitude Comparison of Gifted Students and Normal Peers on the Recycling and Environmental Effects
Kastamonu Eğitim dergisi
|
0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 1 | 0 | 0 | 4 |
10 |
A Trial Patch to Sustainable Development
Springer Science and Business Media LLC
|
3 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 |
11 |
Okul Dışı Öğrenme Ortamı Olarak Doğa Eğitiminin Çevre Bilgisi ve Tutum Üzerine Etkisi
Akademia Doğa ve İnsan Bilimleri Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 |
12 |
The preparation and characterization of hydrophilic macro porous foams from water soluble polymers grafted ultra high molecular weight polyethylene
Journal of Applied polymer science
|
3 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 |
13 |
A conducting composite of polypyrrole with ultrahigh molecular weight polyethylene foam
JOURNAL OF APPLIED POLYMER SCIENCE
|
3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 4 |
14 |
Radiation grafting of various water soluble monomers on ultra high molecular weight polyethylene powder Part I Grafting conditions and grafting yield
RADIATION PHYSICS AND CHEMISTRY
|
2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 4 |
15 |
The Determination of Cognitive Structure of Candidate Teachers About Energy Centrals
International Electronic Journal of Environmental Educatio
|
0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 3 |
16 |
The toxic and environmental evaluation of pyrolytic liquids byAllium cepa test
Chemistry and Ecology
|
1 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 3 |
17 |
The Ecological Assessment of Derivative Industrial Forestry Product via Bio-Assay Test,
|
2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 |
18 |
Radiation Grafting of Various Water soluble Monomers on Ultra high Molecular Weight Polyethylene Powder Part II Thermal FTIR and Morphological Characterisation
Radiation Physics and Chemistry
|
2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 |
19 |
The pyrolysis of industrial alliaceous plant wastes: Illustration of process and characterization of products
Energy Exploration Exploitation
|
2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
20 |
Yeni Eğitim Yaklaşımlarına Öğretmen Adaylarının Başlangıç Algılar: Ters-Yüz Yöntemi
Route Educational and Social Science Journal
|
0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
21 |
A degradation kinetic study on pyrolysis of three biomass samples and co pyrolysis of hazelnut shell and ultra high molecular weight polyethylene blends using a silver indicator
nergy Sources, Part A: Recovery, Utilization, and Environmental Effects
|
2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
22 |
Chemical Dimensions of Plastic Wastes and Their Recycling in Environmental Education
Journal of Educational and Social Research
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
23 |
Do population and economic growth really effects pollution?
Social Scientific Centered Issues
|
0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
24 |
Chemical Dimensions of Plastic Wastes and Their Recycling In Environmental Education
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
25 |
The catalytic effects of potassium dichromate on the pyrolysis of polymeric mixtures Part II Hazelnut shell and ultra high molecular weight polyethylene and their blend cases
|
1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Kastamonu Üniversitesi
|
2009 - 2018 | 21 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2013 - 2018 | 13 |
Çağrı Avan
-
|
2015 - 2020 | 11 |
Fatih Şeker
Kastamonu University
(Turkey)
|
2016 - 2023 | 9 |
İsmail Teoman Tincer
Orta Doğu Teknik Üniversitesi
|
1996 - 2013 | 5 |
AYDINLI BAHATTİN
-
|
2013 | 5 |
Engin Serdar Demir
-
|
2017 - 2020 | 4 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2015 - 2016 | 3 |
Abdulkadir Karacı
Kastamonu Üniversitesi
|
2015 - 2017 | 3 |
Çağrı Avan
-
|
2021 - 2023 | 3 |
Fatma Bakar
-
|
2018 - 2021 | 3 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2017 | 2 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2017 | 2 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2015 - 2017 | 2 |
Ersin Topçu
Kastamonu Üniversitesi
|
2015 - 2016 | 2 |
Adem Yavuz Sönmez
Kastamonu Üniversitesi
|
2017 | 2 |
Gözde Şahin Kapankaya
Kastamonu Üniversitesi
|
2017 | 2 |
Aydinli Bahattin
-
|
2009 - 2010 | 2 |
Caglar Atila
-
|
2009 - 2010 | 2 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2017 | 1 |
Selçuk Açıkgöz
-
|
2023 | 1 |
Kevser Şahin
-
|
2023 | 1 |
Burhan Turgut
-
|
2021 | 1 |
Bahattin Aydinli
Kastamonu University
(Turkey)
|
2023 | 1 |
Avan Çağrı
-
|
2015 | 1 |
Derya Yıldırım
-
|
2017 | 1 |
Nagehan Kalaycı
-
|
2019 | 1 |
Nihan Okuyucu
-
|
2017 | 1 |
Nihan Okuyucu Hayta
-
|
2015 | 1 |
Salih Türkmen
-
|
2019 | 1 |
Sümeyye Nur Demir
-
|
2017 | 1 |
Şeyma Türkmen
-
|
2019 | 1 |
Yunus Alboga
-
|
2016 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Fen ve Mühendislik | 50391 |
YÖKSİS Temel Alan | Fen Bilimleri ve Matematik Temel Alanı | 12826 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Kimya | 3366 |
Anahtar Kelimeler | Fiziksel Kimya, Polimer Bilimi, Kompozit Malzemeler |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 85 | 130 | 135 | 120 | 45 | 45 | 70 | 50 | 140 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 582 . | 528 . | 577 . | 551 . | 615 . | 569 . | 601 . | 636 . | 510 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 465 . | 406 . | 432 . | 399 . | 446 . | 384 . | 408 . | 423 . | 304 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 303 . | 269 . | 265 . | 235 . | 281 . | 235 . | 237 . | 283 . | 175 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 103 . | 92 . | 88 . | 89 . | 107 . | 102 . | 97 . | 116 . | 74 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | 99 . | 88 . | 85 . | 88 . | 109 . | 88 . | 88 . | 103 . | 61 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (3)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 8 | 8 | 12 | 7 | 3 | 3 | 3 | 1 | 4 | 0 |
Toplam Makale | 1 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 2 | 1 | 1 | 0 |
Toplam Kitap | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 3 | 0 |
Toplam Bildiri | 6 | 5 | 10 | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 1 | 2 | 1 | 1 | 3 | 3 | 1 | 0 | 1 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 3 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 6 | 5 | 10 | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |