Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Kimya (Dr), 1995, 1999 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Kimya (Yl) (Tezli), 1991, 1994 |
Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 1986, 1991 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Kimya (Dr), 1995, 1999 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Kimya (Yl) (Tezli), 1991, 1994 |
Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 1986, 1991 |
Kayıt Yok |
İngilizce, KPDS, 88, Bahar, 1991 |
Kayıt Yok |
[UAK] Fen Bilimleri ve Matematik Kimya Fiziksel Kimya |
[UAK] Fen Bilimleri ve Matematik Kimya Polimer Bilimi |
2018-, Profesör, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
2013-2018, Doçent, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Kimya, Türkiye |
2006-2013, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2000-2006, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Gazi Üniversitesi, Kastamonu Eğitim Fakültesi, Fen Bilgisi Öğretmenliği Pr., Türkiye |
1999-2000, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Gazi Üniversitesi, Kastamonu Eğitim Fakültesi, Fen Bilgisi Öğretmenliği Pr., Türkiye |
1991-1999, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Kimya Bölümü, Türkiye |
2011-2014, Myo/Yüksekokul Müdürü, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
Kübra Yıldız Şen, Yüksek Lisans, Doğa deneyimine dayalı çevre eğitimi programının okul öncesi dönem çocuklarının çevresel farkındalıklarına etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Kevser Şahin, Yüksek Lisans, Okul öncesi öğretmenlerinin okul dışı öğrenme yaklaşımına ve uygulamaya ilişkin görüşlerinin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Serkan En, Yüksek Lisans, STEM etkinliklerinin erken çocukluk dönemi fen eğitiminde uygulanabilirliğinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Saynur Aydoğdu, Yüksek Lisans, Okul öncesi eğitimde okul dışı öğrenme ortamlarına yönelik idareci görüşlerinin belirlenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Fatma Nur Keskin, Yüksek Lisans, Fen bilimleri öğretmenlerinin bireysel yenilikçilik düzeylerinin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman) |
Kübra Tanın, Yüksek Lisans, STEM etkinliklerinin okul öncesi öğretmen adaylarının bilgi işlemsel, eleştirel ve çok boyutlu 21.yüzyıl becerilerine etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman) |
İnanç Gürcan, Yüksek Lisans, Ortaöğretim öğrencilerinin eğitimde artırılmış gerçeklik kullanımına ilişkin görüşleri, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman) |
Çağrı Avan, Doktora, Yenilikçi fen eğitimi yaklaşımlarında öğrenci beceri düzeylerinin belirlenmesi ve değerlendirilmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman) |
Haneen Atta Husseın Husseın, Yüksek Lisans, Biyokütle pirolizinden karbon temelli malzeme üretimi ve karakterizasyonu, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Malzeme Bilimi ve Mühendisliği Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman) |
Amal Saıd Nassar Ankheıla, Yüksek Lisans, Çeşitli sunta ve PVC atıkların temel koprolizi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Kimya Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Engin Serdar Demir, Yüksek Lisans, STEM eğitim yaklaşımı ile ilişkili kavramlar hakkında akademisyen görüşleri, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Latife Başgelen Akkaş, Yüksek Lisans, Sürdürülebilir kalkınma konusunda yapılan eğitim araştırmalarına yönelik doküman analizi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Kamil Doğanay, Yüksek Lisans, Probleme dayalı stem etkinlikleriyle gerçekleştirilen bilim fuarlarının ortaokul öğrencilerinin fen bilimleri dersi akademik başarılarına ve fen tutumlarına etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman) |
Selçuk Açıkgöz, Yüksek Lisans, Fen eğitiminde okulöncesine yönelik yaklaşımlardan STEM ve Montessori yöntemlerinin öğretmen görüşleri doğrultusunda karşılaştırılması, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman) |
Emine Sayır, Yüksek Lisans, Ortaokul öğrencileri ile fen ve matematik öğretmenlerinin Tübitak proje etkinliklerine ilişkin görüşlerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman) |
Fatih Şeker, Doktora, Fen eğitiminde sürdürülebilirlik kavramının değerlendirilmesi ve model programın oluşturulması, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2017, (Asıl Danışman) |
Faruk Kayasandık, Yüksek Lisans, Ekolojik vatandaşlık kavramının fen eğitiminde bütüncül bir yaklaşımla değerlendirilmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2015, (Asıl Danışman) |
Fatma Bakar, Yüksek Lisans, Bilim ve sanat merkezi öğrencilerinin plastik atıkların geri dönüşümü ve çevreye etkisi konusundaki tutumlarının belirlenmesi (Batı Karadeniz Bölgesi örneklemi), Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2013, (Asıl Danışman) |
Yunus Alboga, Yüksek Lisans, İlköğretim 6, 7 ve 8. sınıf öğrencilerinin çevre, geri dönüşüm, plastik ve plastik atıklar konusundaki bilişsel, duyuşsal ve psikomotor tutumlarının belirlenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2013, (Asıl Danışman) |
Çağrı Avan, Yüksek Lisans, Plastik ve plastik atıkların, geri dönüşümü ve çevreye etkileri konularında öğrenci tutumlarının belirlenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2011, (Asıl Danışman) |
2013-2014, FEN ÖĞRETİMİ LAB UYGULAMALARI I, Lisans |
2013-2014, Özel Öğretim Yöntemleri I, Lisans |
2012-2013, GENEL KİMYA I, Lisans |
2012-2013, FEN ÖĞRETİMİ LAB.UYGULAMALARI II, Lisans |
Kayıt Yok |
Farklı Organik ve Kimyasal Gübrelerin Sera Koşullarında Sarımsak Verimi İle Gübre Hastalık Zararlı İlişkisi Üzerine Olan Etkileri BAP Proje: Yürütücü , 2014-2016 |
Biyokütle ve Plastik Karışımlarının Termokimyasal Dönüşüm İşlemi, Ürün Karekterizasyonu ve Enerji Değerlerinin Araştırılması BAP Proje: Araştırmacı , 2012-2013 |
Fen Ve Teknoloji Ders Kitaplarında Yer Alan Gösterim Yöntemlerinin, Aralarındaki Geçişlerin Ve Bunların Öğrenciler Tarafından Kullanılabilme Ve Algılanma Durumlarının İncelenmesi BAP Proje: Araştırmacı , 2012-2014 |
Kastamonu Çiçek Sineklerinin Diptera Syrphidae Fauna ve Ekolojisi BAP Proje: Araştırmacı , 2012-2016 |
EKOLOJİK VATANDAŞLIK İÇİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ KÜRESEL ISINMA KONUSUNDAKİ ÇEVRE OKURYAZARLIĞININ ARTTIRILMASI KARBON FİNANS ÖRNEĞİ ÖNCÜL ÇALIŞMA BAP Proje: Yürütücü , 2012-2015 |
Sarımsak Atıklarının Değerlendirilmesi Diğer ulusal kamu veya özel kuruluşlar tarafından desteklenen bilimsel araştırma projeleri: Araştırmacı |
Kayıt Yok |
ÇAĞLAR, A., AYDINLI, B. (2018) "”Anaokullarında Geri Dönüşüme İlişkin Beceri ve Tutumlar”", 2. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler kongresi , (Aralık 2018) |
AYDINLI, B., ÇAĞLAR, A., PEKOL, S. (2018) "The Ecological Assessment of Derivative Industrial Forestry Product via Bio-Assay Test,", International Congress on Engineering And Life Science , (Ekim 2018) |
ÇAĞLAR, A., AYDINLI, B., PEKOL, S. (2018) "The Product Distribution of Various Chipboards via Thermochemical Treatments: Pyrolysis of Industrial Forestry Material", International Congress on Engineering And Life Science , (Ekim 2018) |
AYDINLI, B., ÇAĞLAR, A., PEKOL, S. (2018) "The Ecological Assessment of Derivative Industrial Forestry Product via Bio-Assay Test", ICELIS 2018 – International Congress on Engineering and Life Science , Kastamonu, Türkiye, (Mayıs 2018) |
ÇAĞLAR, A., AYDINLI, B., PEKOL, S. (2018) "The Product Distribution of Various Chipboards via Thermochemical Treatments:Pyrolysis of Industrial Forestry Material", ICELIS 2018 – International Congress on Engineering and Life Science , Kastamonu, Türkiye, (Mayıs 2018) |
Yıldırım, D., AYDINLI, B. (2017) "İlkokul Yıllarında Edinilen Çevre Eğitiminin Üstlendiği Rolün Nesillere Göre Dağılımı", 2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, CEAD 2017 , (Aralık 2017) |
Demir, S.N., AYDINLI, B. (2017) "Okul Öncesi Öğretmenlerinin STEM Eğitim Yaklaşımına Dair Görüşleri", 5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi , (Aralık 2017) |
AYDINLI, B., Avan, Ç. (2017) "Yeni Eğitim Yaklaşımlarına Öğretmen Adaylarının Başlangıç Algıları: Ters-Yüz Yöntemi", Uluslararası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, RESSCONGRESS , (Aralık 2017) |
AYDINLI, B., ÇAĞLAR, A. (2017) "Bütünleştirilmiş Fen Eğitiminde Ekolojik Vatandaşlığa Bütünsel Bir Bakış", III. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu. TURKCESS 2017 , (Kasım 2017) |
ÖZDEN, G., AYDINLI, B., Kapankaya, G.Ş., SÖNMEZ, A.Y., BELKAYALI, N. (2017) "Farklı organik ve Kimyasal Gübrelerin Sera Koşullarında Sarımsak Verimi Üzerine Olan Etkileri", Uluslararası Taşköprü Pompeiopolis Bilim Kültür Sanat Araştırmaları Sempozyumu , (pp. 507-517), Kastamonu, Türkiye, (Kasım 2017) |
ÖZDEN, G., AYDINLI, B., Kapankaya, G.Ş., SÖNMEZ, A.Y., BELKAYALI, N. (2017) "FARKLI ORGANİK VE KİMYASAL GÜBRELERİN SERA KOŞULLARINDA SARIMSAK VERİMİ ÜZERİNE OLAN ETKİLERİ", ULUSLARARASI TAŞKÖPRÜ POMPEİOPOLİS BİLİM KÜLTÜR SANAT ARAŞTIRMALARI SEMPOZYUMU , Kastamonu, Türkiye, (Kasım 2017) |
Avan, Ç., Demir, E.S., AYDINLI, B., ÇAĞLAR, A. (2017) "FEN VE TEKNOLOJİ DERS KİTAPLARINDAKİ ETKİNLİKLERİN YAPILANDIRICI EĞİTİM ANLAYIŞINA GÖRE YENİDEN DÜZENLENMESİNİN KONUNUN KAVRANMASINDAKİ ETKİSİ", Uluslararası Taşköprü Pompeopolis Bilim Kültür Sanat Araştırmaları Sempozyumu , (Kasım 2017) |
Demir, E.S., Avan, Ç., AYDINLI, B. (2017) "The Determination of Teachers’xx Attitudes about Environment, Recycle and Renewable Energy: Study Of Taşköprü", Uluslararası Taşköprü Pompeiopolis Bilim Kültür Sanat Araştırmaları Sempozyumu , (Kasım 2017) |
Avan, Ç., Demir, E.S., AYDINLI, B. (2017) "The Effectiveness of the Spontaneous Revision of the Activities that Exist in the Textbooks by Constructivism Theory on the Comprehension of the Subject", Uluslararası Taşköprü Pompeiopolis Bilim Kültür Sanat Araştırmaları Sempozyumu , (Kasım 2017) |
ÇAĞLAR, A., Okuyucu, N., RECEPOĞLU, E., SALMAN, M., AYDINLI, B. (2017) "Türkiye’de öğrencilerin yenilenebilir enerji algılarının farklı değişkenler açısından incelenmesi", III. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu. TURKCESS 2017 , (Kasım 2017) |
ÇAĞLAR, A., AYDINLI, B., PEKOL, S. (2016) "Regeneration of Valuable Materials from Poultry Farm Wastes", 10th International Symposiumon Agriculture and the Environment , (Aralık 2016) |
PEKOL, S., Alboga, Y., AYDINLI, B., ÇAĞLAR, A. (2016) "The Attitudes on Sustainable Solid Waste Recycling for Environmental Education Policy", 10th International Symposiumon Agriculture and the Environment , (Aralık 2016) |
AYDINLI, B., Avan, Ç., PEKOL, S., ÇAĞLAR, A. (2016) "The Ecological Awareness Imparted by Civil Foundation for Sustainable Environment", 10th International Symposiumon Agriculture and the Environment , (Aralık 2016) |
KARATEKİN, K., AYDINLI, B. (2016) "The Investigation of Various Aspects ofSustainable Environmental Behavior", 10th International Symposiumon Agriculture and the Environment , (Aralık 2016) |
Şeker, F., AYDINLI, B. (2016) "The didadactic of sustainable development terms in science education", 9. international conference on social sciences , (Haziran 2016) |
ÇAĞLAR, A., Hayta, N.O., RECEPOĞLU, E., AYDINLI, B. (2015) "An Analysis of Renewable Energy Perceptions of Secondary School Students", 14th International Conference on Clean Energy 2015 , (Aralık 2015) |
KARATEKİN, K., Topçu, E., AYDINLI, B. (2015) "Cognitive Structure Verification of Candidate Teachers Towards Energy Centrals via Word Association test of The Concepts", Discovery Education“ Cindy Moss, Director of Global STEM Initiatives for Discovery Education, is charged with supporting school districts in their work to develop and deploy student initiatives to drive science, technology, engineering and math achievemen , (Aralık 2015) |
ÇAĞLAR, A., Karacı, A., AYDINLI, B., PEKOL, S. (2015) "Promoting the Prediction of Thermochemical Conversion of Biomass into Industrial Pillar Products via Artificial Neural Network ANN", Discovery Education“ Cindy Moss, Director of Global STEM Initiatives for Discovery Education, is charged with supporting school districts in their work to develop and deploy student initiatives to drive science, technology, engineering and math achievemen , (Aralık 2015) |
PEKOL, S., AYDINLI, B., ÇAĞLAR, A. (2015) "The Importance of Allium Cepa Test on Environmental Issues", Discovery Education“ Cindy Moss, Director of Global STEM Initiatives for Discovery Education, is charged with supporting school districts in their work to develop and deploy student initiatives to drive science, technology, engineering and math achievemen , (Aralık 2015) |
AYDINLI, B., PEKOL, S., ÇAĞLAR, A. (2015) "The Perception and Literacy of Primary School Teacher on Ecological Issues", Discovery Education“ Cindy Moss, Director of Global STEM Initiatives for Discovery Education, is charged with supporting school districts in their work to develop and deploy student initiatives to drive science, technology, engineering and math achievemen , (Aralık 2015) |
AYDINLI, B., Avan, Ç. (2015) "Chemical Dimensions of Plastic Wastes and Their Recycling In Environmental Education", 5th International Conference on Social Sciences Pristina, 10-11 April 2015 , (Nisan 2015) |
AYDINLI, B., ÇAĞLAR, A. (2010) "The catalytic effects of potassium dichromate on the pyrolysis of polymeric mixtures Part II Hazelnut shell and ultra high molecular weight polyethylene and their blend cases", International Conference on Energy and Environment , (Ağustos 2010) |
ÇAĞLAR, A., AYDINLI, B. (2009) "The catalytic effects of potassium dichromate on the pyrolysis of polymeric mixtures Part II Hazelnut shell and ultra high molecular weight polyethylene oxide and their blend cases", ınternational conference on energy and environment , (Ağustos 2009) |
BAHATTİN, A. () "Fındıkkabuğundan piroliz yöntemiyle aktif karbon eldesi ve atık sulardaki ağır metal iyonlarının adsorpsiyon ile giderimi", Fındık AR-GE Proje Pazarı Günleri , Türkiye |
Kayıt Yok |
Şahin, K., AYDINLI, B. (2023) "OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE OKUL DIŞI ÖĞRENMENİN TEORİK ÇERÇEVESİ VE UYGULAMAYA YÖNELİK ÖNERİLER", Kitap: OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE ÇOK DİSİPLİNLİ ÇALIŞMALAR, : İksad publishing house, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-367-363-5 |
Açıkgöz, S., AYDINLI, B. (2023) "Okul Öncesi Fen Eğitiminde Stem ve Montessori Yöntemlerinin Karşılaştırılması", Kitap: Okul Öncesi Eğitimde Çok Disiplinli Çalışmalar, : iksad publishing house, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-367-363-5 |
AYDINLI, B. (2023) "Paradigma olarak sürdürülebilirlik ve evrilmesi", Kitap: Sürdürülebilirlik Öncülleri, Ardılları ve Evrilmesi, : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-6357-80-8 |
Avan, Ç., AYDINLI, B. (2021) "Uzaktan Eğitimde Tasarım Temelli STEM Uygulamaları", Kitap: UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNDE ÖRNEK ETKİNLİKLERLE STEM UYGULAMALARI, : PEGEM, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-8044-21-8 |
AYDINLI, B., Çağrı, A. (2015) "Chemical Dimensions of Plastic Wastes and Their Recycling in Environmental Education", Kitap: EUSEREUROPEAN CENTER FOR SCIENCE EDUCATION AND RESEARCHProceedings of the International Conference on Social Sciences, : EUSERPrinted by MCSER, Mediterranean Center for Social and Educational Research, Rome-Italy,in cooperation with EUSER, Bölüm Sayfaları: / , |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Kitap) OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE ÇOK DİSİPLİNLİ ÇALIŞMALAR, 2023, Editör |
(Uluslararası - Kitap) Sürdürülebilirlik Öncülleri, Ardılları ve Evrilmesi, 2023, Editör |
(Uluslararası - Dergi) Social Scientific Centered Issues, 2023, Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Dergi) Jurnal Pendidikan Progresif Education, 2020, , Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Dergi) ACTA SCIENTIFIC AGRICULTURE, 2019, Yayın Kurulu Üyeliği, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Dergi) Social Scientific Centered Issues, 2018, , Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Dergi) ACTA SCIENTIFIC AGRICULTURE, 2018, , Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Kitap) 5th ICSS 2015 PRISTINA PROCEEDINGS BOOKS Vol III, 2015, Yayın Kurulu Üyeliği |
(Uluslararası - Kitap) 5th ICSS 2015 PRISTINA PROCEEDINGS BOOKS Vol II, 2015, Yayın Kurulu Üyeliği |
(Uluslararası - Kitap) 5th ICSS 2015 PRISTINA PROCEEDINGS BOOKS Vol I, 2015, Yayın Kurulu Üyeliği |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Kastamonu Üniversitesi, Kastamonu Eğitim Dergisi, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) International Electronic Journal of Environmental Education, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Clean Technologies and Environmental Policy, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Energy Fuels, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Energy Sources, Part A : Recovery, Utilization, and Environmental Effects, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) waste and biomass volarization, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) International Electronic Journal of Environmental Education, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Edu Journals, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Journal of Analytical and Applied Pyrolysis, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Clean Technologies and Environmental Policy, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Journal of Apllied Polymer Science, 2016 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Kastamonu Üniversitesi
|
2009 - 2018 | 25 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2013 - 2018 | 13 |
Çağrı Avan
-
|
2015 - 2020 | 11 |
Fatih Şeker
Kastamonu University
(Turkey)
|
2016 - 2023 | 9 |
İsmail Teoman Tincer
Orta Doğu Teknik Üniversitesi
|
1996 - 2013 | 5 |
Engin Serdar Demir
-
|
2017 - 2020 | 4 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2015 - 2016 | 3 |
Abdulkadir Karacı
Kastamonu Üniversitesi
|
2015 - 2017 | 3 |
Çağrı Avan
-
|
2021 - 2023 | 3 |
Fatma Bakar
-
|
2018 - 2021 | 3 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2017 | 2 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2017 | 2 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2017 | 2 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2015 - 2017 | 2 |
Ersin Topçu
Kastamonu Üniversitesi
|
2015 - 2016 | 2 |
Gözde Şahin Kapankaya
Kastamonu Üniversitesi
|
2017 | 2 |
AYDINLI BAHATTİN
-
|
2011 | 2 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2017 | 1 |
Selçuk Açıkgöz
-
|
2023 | 1 |
Kevser Şahin
-
|
2023 | 1 |
Burhan Turgut
-
|
2021 | 1 |
T. Tinçer
Middle East Technical University (METU)
(Turkey)
|
2001 | 1 |
Avan Çağrı
-
|
2015 | 1 |
Derya Yıldırım
-
|
2017 | 1 |
Nagehan Kalaycı
-
|
2019 | 1 |
Nihan Okuyucu
-
|
2017 | 1 |
Nihan Okuyucu Hayta
-
|
2015 | 1 |
Salih Türkmen
-
|
2019 | 1 |
Sümeyye Nur Demir
-
|
2017 | 1 |
Şeyma Türkmen
-
|
2019 | 1 |
Yunus Alboga
-
|
2016 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Fen ve Mühendislik | 50706 |
YÖKSİS Temel Alan | Fen Bilimleri ve Matematik Temel Alanı | 12912 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Kimya | 3380 |
Anahtar Kelimeler | Fiziksel Kimya, Polimer Bilimi, Kompozit Malzemeler |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 85 | 130 | 135 | 120 | 45 | 45 | 70 | 50 | 140 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 579 . | 529 . | 578 . | 550 . | 612 . | 571 . | 614 . | 647 . | 528 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 464 . | 404 . | 426 . | 400 . | 443 . | 384 . | 411 . | 433 . | 311 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 301 . | 270 . | 261 . | 237 . | 281 . | 232 . | 244 . | 287 . | 176 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 105 . | 94 . | 91 . | 89 . | 110 . | 101 . | 97 . | 115 . | 74 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | 104 . | 90 . | 86 . | 89 . | 108 . | 90 . | 90 . | 106 . | 66 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (3)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 8 | 8 | 12 | 7 | 3 | 3 | 3 | 1 | 4 | 0 |
Toplam Makale | 1 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 2 | 1 | 1 | 0 |
Toplam Kitap | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 3 | 0 |
Toplam Bildiri | 6 | 5 | 10 | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 1 | 2 | 1 | 1 | 3 | 3 | 1 | 0 | 1 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 3 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 6 | 5 | 10 | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |