Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi (Dr), 2005, 2011 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi (Yl) (Tezli), 2001, 2005 |
Lisans, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi Bölümü, 1996, 2001 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi (Dr), 2005, 2011 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi (Yl) (Tezli), 2001, 2005 |
Lisans, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi Bölümü, 1996, 2001 |
Kayıt Yok |
Almanca, KPDS, 80, Bahar, 2011 |
Almanca, KPDS, 80, 2011-KPDS , 2011 |
Almanca, ÜDS, 96, Bahar, 2005 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Biyoloji Eğitimi Biyoloji Eğitimi |
2012-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
2011-2012, Öğretim Görevlisi (Dr), Tam Zamanlı, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2003-2011, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2018-, Yönetim Kurulu Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
Pelin Bilgili, Yüksek Lisans, Okul öncesi dönem çocuklarının farklı ekosistemlerdeki ögelere ilişkin farkındalıklarının belirlenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Esma Başyiğit, Yüksek Lisans, "El Ele 1-2-3" etkinlik kitaplarının okul öncesi eğitim programına ve öğretmen görüşlerine göre incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Şule Eş, Yüksek Lisans, Okul öncesi öğretmen adaylarının öz yeterlik kaynakları ile başarı hedef yönelimleri arasındaki ilişkinin araştırılması, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Arzu Birgül Karaosmanoğlu, Yüksek Lisans, Örnek olay yönteminin 7. sınıf ortaokul öğrencilerinin çevre okuryazarlığına etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman) |
Cennet Elmas, Yüksek Lisans, Fen bilgisi öğretmen adaylarının biyolojiye ilişkin tutumlarının, motivasyonlarının ve öğrenme yaklaşımlarının incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman) |
Emine Tümoğlu, Yüksek Lisans, Biyolojik zarlardan madde taşınması konusunda fen bilgisi öğretmen adaylarının alternatif kavramları, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman) |
Büşra Sıcak, Yüksek Lisans, Okul öncesi öğretmenlerinin fen konularındaki alan bilgi düzeyleri ile fen öğretimine karşı tutum ve özyeterlilikleri arasındaki ilişki, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman) |
Deniz Gülsevinçler, Yüksek Lisans, Ortaokul öğrencilerinin çevre okuryazarlık düzeylerinin belirlenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2017, (Asıl Danışman) |
Burcu Torun, Yüksek Lisans, Ortaokul 6. sınıf hücre konusunda dijital öykü kullanımının öğrenci başarısı, tutumu ve bilimsel süreç becerileri üzerine etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2016, (Asıl Danışman) |
Metin Şeker, Yüksek Lisans, Fen bilgisi öğretmen adaylarının bazı genetik konularındaki öğrenme durumlarının incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2015, (Asıl Danışman) |
2022-2023, Okul Öncesi Fen Uygulamaları, Yüksek Lisans |
2022-2023, Beslenme ve Sağlık, Lisans |
2022-2023, Bağımlılık ve Bağımlılıkla Mücadele, Lisans |
2022-2023, Hastanede Yatan Çocukların Eğitimi, Lisans |
2022-2023, Çocukta Hareket Gelişimi ve Eğitimi, Lisans |
2022-2023, Çocuk Sağlığı ve İlkyardım, Lisans |
2022-2023, İnsan Anatomisi ve Fizyolojisi, Lisans |
2015-2016, GENEL BİYOLOJİ LABORATUVARI I, Lisans |
2015-2016, GENEL BİYOLOJİ I, Lisans |
2015-2016, ÇEVRE EĞİTİMİNDE KULLANILAN ÖLÇEKLER, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2015-2016, İnsan Anatomisi ve Fizyolojisi, Lisans |
2014-2015, ÇEVRE EĞİTİMİNDE KULLANILAN ÖLÇEKLER, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2014-2015, Anne Çocuk Beslenmesi, Lisans |
2014-2015, Özel Öğretim Yöntemleri II(Fen Bilgisi), Lisans |
2013-2014, Fen Öğretimi, Lisans |
2013-2014, ÇEVRE EĞİTİMİNDE KULLANILAN ÖLÇEKLER, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2013-2014, Özel Öğretim Yöntemleri I(Fen Bilgisi), Lisans |
2013-2014, Çevre Eğitiminde Kullanılan Ölçekler, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2011-2012, Genetik II, Lisans |
2011-2012, Biyokimya, Lisans |
2011-2012, GENETİK II, Lisans |
2011-2012, ANNE - ÇOCUK SAĞLIĞI VE İLKYARDIM, Lisans |
Kayıt Yok |
Genetik Kavramlar Konusuna İlişkin Eğitim Çalışmalarının Meta Analiz Yöntemi İle İncelenmesi BAP Proje: Yürütücü , 2016-2018 |
Meta Analiz Yöntemiyle Bazı Temel Astronomi Kavramlarına Yönelik Çalışmaların Etki Değerlerinin İncelenmesi BAP Proje: Araştırmacı , 2015-2017 |
Öğrencilerin çevresel risk algılarına orta öğretim biyoloji programının ve okulun etkisi Diğer ulusal kamu veya özel kuruluşlar tarafından desteklenen bilimsel araştırma projeleri: Araştırmacı , 2008-2010 |
Daha Etkili Bir Biyoloji Öğretimi İçin Öğretmen Beklentileri Diğer ulusal kamu veya özel kuruluşlar tarafından desteklenen bilimsel araştırma projeleri: Araştırmacı , 2004-2005 |
Kayıt Yok |
Taşçi, G., Kılıç, D., ALTUNOĞLU, B.D. (2023) "Biyoloji Ders Kitaplarında Bulunan Öğrenme Etkinliklerinin İncelenmesi: 10. Sınıf Örneği", Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi, 11 (2) pp. 145-164 DOI |
Başyiğit, E., ALTUNOĞLU, B.D. (2023) "Examination of hand ın hand 1-2-3 actıvıty books accordıng to preschool teacher s opınıons", Social Scientific Centered Issues, 5 (2) pp. 89-106 Link |
Elmas, C., ALTUNOĞLU, B.D. (2023) "The Cognitive-affective Distinction in Achievement Goal: The Development and Validation of the Achievement Questionnaire for Biology Learning", Science Education International, 34 (3) pp. 177-189 DOI |
Kılıç, D., Taşçi, G., ALTUNOĞLU, B.D. (2023) "Examination of Health Literacy Levels of Pre-Service Teachers", Journal of Education in Science, Environment and Health, 9 (0) pp. 256-267 DOI |
ALTUNOĞLU, B.D., KURNAZ, M.A., Sexton, S.S. (2022) "Pre-Service Primary School Teachers' Motivations for Choosing The Teaching Profession and Their Self-Efficacy Beliefs in Science Teaching", Online Science Education Journal, 7 (2) pp. 58-71 Link |
SALMAN, M., ALTUNOĞLU, B.D. (2022) "The cognitive structures of high school students regarding immunity before the Covid-19 pandemic", International Journal of Curriculum and Instruction, 14 (3) pp. 1963-1982 Link |
ÇELİK-ALTUNOĞLU, Y., Can, T.H., TÜFEKCİ, E.F., ALTUNOĞLU, B.D., BALOĞLU, M.C., Llorent-Martínez, E.J., Zengin, G. (2022) "Comprehensive approaches on chemical composition and biological properties of Daphne pontica L. extracts", PLANT BIOSYSTEMS, 156 (1) pp. 116-129 [SCI Expanded] Link DOI |
ALTUNOĞLU, B.D., BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., CANDAN-HELVACI, S., KURNAZ, M.A. (2020) "Genetik Kavramlara İlişkin Eğitim Çalışmalarının Meta Analiz Yöntemi İle İncelenmesi", Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi, 11 (2) pp. 643-661 [TR Dizin] Link |
ALTUNOĞLU, B.D., Atav, E., Sönmez, S. (2017) "The Investigation of Environmental Risk Perception and Attitudes Towards the Environment in Secondary School Students", The Turkish Online Journal of Educational Technology, 2017 (0) pp. 436-444 Link |
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., Çevik, E.E., ALTUNOĞLU, B.D., KURNAZ, M.A. (2017) "Astronomi Konularının Öğretiminde Kullanılan Farklı YöntemlerinAkademik Başarıya Etkisi: Bir Meta Analiz Çalışması1", Alan Eğitimi Araştırmaları Dergisi, 3 (1) pp. 12-24 [TR Dizin] |
ALTUNOĞLU, B.D. (2016) "Endorsement of new ecological paradigm: A comparison of provincial and urban samples", Turkısh Onlıne Journal Of Educatıonal Technology, 2016 (0) pp. 875-881 Link |
ALTUNOĞLU, B.D., Atav, E. (2016) "Determining the environmental risk perceptions of secondary education students", FRESENIUS ENVIRONMENTAL BULLETIN, 25 (3) pp. 671-683 [SCI Expanded] Link |
KURNAZ, M.A., BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., ALTUNOĞLU, B.D., Çevik, E.E. (2016) "Fen Eğitiminde Astronomi Konu Alanında Yayınlanan Ulusal Makalelerin İncelenmesi", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 18 (2) pp. 1398-1417 [TR Dizin] Link DOI |
ALTUNOĞLU, B.D., Şeker, M. (2015) "The Understandings of Genetics Concepts and Learning Approach of Pre Service Science Teachers", Journal of Educational and Social Research, 5 (0) pp. 61-66 Link DOI |
Atav, E., ALTUNOĞLU, B.D. (2013) "Meslek ve Alan Seçiminde Motivasyon Ölçeğinin Türkçe Formunun Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", Hacettepe Universitesi Eğitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal of Education, 28 (2) pp. 58-70 [SSCI] Link |
PEKTAŞ, M., ALTUNOĞLU, B.D., Ekşi, Ç. (2013) "An investigation of environmental literacy concepts in Turkish elementary science textbooks", International Journal of Academic Research, 5 (3) pp. 353-358 Link DOI |
Atav, E., ALTUNOĞLU, B.D. (2013) "Validity and Reliability of the Turkish Version of the Motivation Scale on Teaching Profession and Field Choice", HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION, 28 (2) pp. 58-70 [ESCI] |
Atav, E., ALTUNOĞLU, B.D. (2010) "Pre Service Teachers Views about their Competencies in Biology Applications", Journal Of Turkish Science Education, 7 (1) pp. 37-46 Link |
ALTUNOĞLU, B.D., Atav, E. (2009) "Ortaöğretim öğrencilerinin çevre risk algısı", Hacettepe Universitesi Eğitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal of Education, (36) pp. 1-11 [SSCI] Link |
ALTUNOĞLU, B.D., Atav, E. (2009) "SECONDARY SCHOOL STUDENTS' ENVIROMENTAL RISK PERCEPTION", HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION, 0 (36) pp. 1-11 [ESCI] |
ALTUNOĞLU, B.D., Atav, E. (2005) "Daha etkili bir biyoloji öğretimi için öğretmen beklentileri", Hacettepe Universitesi Eğitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal of Education, (28) pp. 19-28 [TR Dizin] Link |
Kılıç, D., Taşçi, G., ALTUNOĞLU, B.D. (2022) "Biyoloji Ders Kitaplarında Bulunan Etkinliklerin Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi: Hücre Bölünmeleri Ünitesi Örneği", 4. ULUSAL BİYOLOJİ EĞİTİMİ KONGRESİ , Ankara, Türkiye, (Aralık 2022) |
SALMAN, M., ALTUNOĞLU, B.D. (2019) "Bağışıklık ile ilgili 11. ve 12. Sınıf öğrencilerinin zihinsel yapıları", V. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi , (pp. 472), İstanbul, Türkiye, (Haziran 2019) |
Tümoğlu, E., ALTUNOĞLU, B.D. (2018) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Hücre Zarı Konusundaki Görsel Okuryazarlık Durumları", II. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi , Aksaray, Türkiye, (Temmuz 2018) |
SALMAN, M., ALTUNOĞLU, B.D. (2018) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Biyomoleküllere İlişkin Görsel Okuryazarlık Durumları", IV. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu , (pp. 135), Bakü, Azerbaycan, (Haziran 2018) |
Elmas, C., ALTUNOĞLU, B.D. (2018) "Fen Bilgisi Öğretmen Adayları İçin Biyoloji Öğrenme Motivasyon Ölçeğinin Geliştirilmesi", International Conference on New Horizons in Education , Paris, Fransa, (Ocak 2018) |
Atav, E., ALTUNOĞLU, B.D., Sönmez, S. (2017) "A study on factors affecting environmental risk perception, attitudes and behaviour of secondary school students", International Teacher Education Conference , (pp. 24-25), Cambridge, Amerika Birleşik Devletleri, (Aralık 2017) |
ALTUNOĞLU, B.D., Atav, E., Sönmez, S. (2017) "The investigation of environmental risk perception and attitudes towards the environment in secondary school students", International Conference on New Horizons in Education , (pp. 760-768), Berlin, Almanya, (Kasım 2017) |
Yaz, Ö.V., KURNAZ, M.A., ALTUNOĞLU, B.D. (2017) "Preservice Science Teachers’ Perspective On Repeated Microteaching Practices For Learning Effective Teaching Skills", III.ULUSLARARASI TÜRK KÜLTÜR COĞRAFYASINDA EĞİTİM VE SOSYALBİLİMLER SEMPOZYUMU , (pp. 65-66), Üsküp, Makedonya, (Ekim 2017) |
SALMAN, M., ALTUNOĞLU, B.D. (2017) "Okulöncesi ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının Hayvanların Sınıflandırılması Konusundaki Durumları", 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , (pp. 207-208), Antalya, Türkiye, (Nisan 2017) |
ALTUNOĞLU, B.D., KURNAZ, M.A. (2016) "TEKRARLI MİKRO ÖĞRETİM UYGULAMALARININ ÖĞRETİMBECERİLERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ", International Conference on Research in Education and Science (ICRES) , (pp. 701-706), Muğla, Türkiye, (Aralık 2016) |
ALTUNOĞLU, B.D., PEKOL, S. (2016) "Pre service Science Teachers Understanding of Biotechnology", 5TH INTERNATIONAL MOLECULAR BIOLOGY ANDBIOTECHNOLOGY CONGRESS , Üsküp, Makedonya, (Ağustos 2016) |
ALTUNOĞLU, B.D., Atav, E. (2016) "Biyoloji öğretmen adaylarının proteinlerin moleküler yapılarını anlama düzeyi ile görsel okuryazarlık durumları arasındaki ilişki", I. ULUSAL BİYOLOJİ EĞİTİMİ KONGRESİ , Ankara, Türkiye, (Mayıs 2016) |
Atav, E., ALTUNOĞLU, B.D., Sönmez, S. (2015) "The determination of the environmental attitudes of secondary education students", International Conference on New Horizons in Education , (pp. 1391-1396), Paris, Fransa, (Ocak 2015) |
ALTUNOĞLU, B.D., KURNAZ, M.A. (2014) "Fen bilgisi öğretmen adaylarinin öğretmen yeterlilikleri doğrultusundaki özdeğerlendirmelerinin incelenmesi", 5th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, , Antalya, Türkiye, (Nisan 2014) |
ALTUNOĞLU, B.D., Atav, E. (2010) "Öğretmen Adaylarının Çevre Risk Algılarının ve Çevreye İlişkin Yaklaşımlarının Araştırılması", VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Bolu, Türkiye, (Eylül 2010) |
ALTUNOĞLU, B.D., Atav, E. (2010) "Biyoloji Öğretmen Adaylarının Çevre Konusundaki Yeterliliklerinin Araştırılması", Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II , Ankara, Türkiye, (Haziran 2010) |
Atav, E., ALTUNOĞLU, B.D. (2009) "Perception of pre service teachers about their competence in biology applications", World Conference on Educational Sciences , (pp. 1278-1284), Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Ocak 2009) |
ALTUNOĞLU, B.D., Atav, E. (2008) "Biyoloji Fizik Kimya ve Matematik Öğretmenliği Öğrencilerinin Profil Araştırması", VII.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Ankara, Türkiye, (Eylül 2008) |
ALTUNOĞLU, B.D., Atav, E. (2007) "Biyoloji Öğretmen Adaylarının Meslek Ve Alan Seçimlerine Yönelik Motivasyon ve İlgilerinin Belirlenmesi", Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu , Bakü, Azerbaycan, (Mayıs 2007) |
ALTUNOĞLU, B.D., Atav, E. (2006) "Daha Etili Bir Biyoloji Eğitimi ve Öğretimi İçin Öğretmenlerin Programdan Beklentileri", VI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , İstanbul, Türkiye, (Eylül 2006) |
Kayıt Yok |
ALTUNOĞLU, B.D., Baloğlu, P., KAVUNCU, O. (2023) "Biyoinformatiğin gelecekteki yeri ve eğitimi", Kitap: Biyoinformatik Temelleri ve Uygulamaları, Ankara/Türkiye : PEGEM AKADEMİ, Bölüm Sayfaları: 312 / 327, ISBN: 978-625-7052-75-7 |
Başyiğit, E., ALTUNOĞLU, B.D. (2023) "El ele 1-2-3 etkinlik kitaplarının okul öncesi eğitim programı açısından incelenmesi", Kitap: OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE ÇOK DİSİPLİNLİ ÇALIŞMALAR, Ankara/Türkiye : İKSAD PUPLISHING HOUSE, Bölüm Sayfaları: 128 / 157, ISBN: 978-625-367-363-5 |
ALTUNOĞLU, B.D. (2021) "Hayat bilgisi dersinde sağlık eğitimi", Kitap: Hayat Bilgisi Öğretimi, Ankara/Türkiye : Vizetek, Bölüm Sayfaları: 277 / 307, ISBN: 978-605-7523-89-1 |
ALTUNOĞLU, B.D., Baloğlu, P., KAVUNCU, O. (2020) "Biyoinformatiğin gelecekteki yeri ve eğitimi", Kitap: Biyoinformatik: Temelleri ve Uygulamaları, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 312 / 327, ISBN: 978-625-7052-75-7 |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Dergi) Online Science Education Journal, 2023, Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Dergi) Online Science Education Journal, 2022, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Ulusal - Dergi) Online Science Education Journal, 2020, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Ulusal - Dergi) ONLINE FEN EĞİTİMİ DERGİSİ (OFED), 2019, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Ulusal - Dergi) Online Fen Eğitimi Dergisi, 2018, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Ulusal - Dergi) Online Fen Eğitimi Dergisi, 2018, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Erzincan Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Erzincan Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) International Electronic Journal of Environmental Education, 2015 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Kastamonu Üniversitesi Eğitim Dergisi, 1900 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 0 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Esin Atav
Hacettepe Üniversitesi
|
2006 - 2017 | 13 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2014 - 2022 | 7 |
Esin Atav
-
|
2005 - 2013 | 5 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2017 - 2022 | 4 |
Suzan Sönmez
Lefke Avrupa Üniversitesi
|
2015 - 2017 | 4 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2016 - 2020 | 3 |
Güntay Taşçi
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi
|
2022 - 2023 | 3 |
Didem Kılıç
Aksaray Üniversitesi
|
2022 - 2023 | 3 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2020 - 2023 | 2 |
Ebru Ezberci Çevik
Kastamonu Üniversitesi
|
2016 - 2017 | 2 |
Cennet Elmas
-
|
2018 - 2023 | 2 |
Esma Başyiğit
-
|
2023 | 2 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2022 | 1 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2016 | 1 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2022 | 1 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2022 | 1 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2013 | 1 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2020 | 1 |
Gökhan Zengin
Selçuk Üniversitesi
|
2022 | 1 |
Pınar Baloğlu
-
|
2023 | 1 |
Çiğdem Ekşi
-
|
2013 | 1 |
Emine Tümoğlu
-
|
2018 | 1 |
Eulogio J Llorent-Martínez
-
|
2022 | 1 |
Metin Şeker
-
|
2015 | 1 |
Ömer Volkan Yaz
-
|
2017 | 1 |
Pınar Baloğlu
-
|
2020 | 1 |
Steven S. Sexton
-
|
2022 | 1 |
Tevfik Hasan Can
-
|
2022 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78368 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9825 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Biyoloji Eğitimi | 79 |
Anahtar Kelimeler | Biyoloji Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 15 | 97 | 55 | 12 | 5 | 55 | 40 | 82 | 140 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 456 . | 407 . | 494 . | 532 . | 539 . | 473 . | 586 . | 543 . | 465 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 313 . | 251 . | 300 . | 335 . | 328 . | 275 . | 346 . | 290 . | 253 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 34 . | 20 . | 25 . | 49 . | 38 . | 21 . | 27 . | 19 . | 11 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 29 . | 16 . | 24 . | 40 . | 32 . | 14 . | 22 . | 14 . | 9 . | - |
Toplam Yayın | 1 | 6 | 6 | 3 | 1 | 2 | 1 | 4 | 6 | 0 |
Toplam Makale | 1 | 3 | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 3 | 4 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 2 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 3 | 4 | 3 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 1 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 4 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 2 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 2 | 4 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |