| Ön Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, Hukuk Bölümü, 2017, 2019 |
| Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, İstanbul Teknik Üniversitesi, Bilişim Enstitüsü, Coğrafi Bilgi Teknolojileri (Dr), 2011, 2021 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Ortaöğretim Sosyal Alanlar Eğitimi Bölümü, 2004, 2010 |
| Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, 1999, 2004 |
| Ön Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, Hukuk Bölümü, 2017, 2019 |
| Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, İstanbul Teknik Üniversitesi, Bilişim Enstitüsü, Coğrafi Bilgi Teknolojileri (Dr), 2011, 2021 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Ortaöğretim Sosyal Alanlar Eğitimi Bölümü, 2004, 2010 |
| Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, 1999, 2004 |
| İngilizce, ÜDS, 90, Güz, 2010 |
| İngilizce, KPDS, 87, Güz, 2010 |
| İngilizce, YÖKDİL, 86, 2023/2 Yük, 2023 |
| Çalıştay, Hidrometeorolojik afetlere karşı kentsel dirençlilik, Kastamonu Üniversitesi, 14-05-2025, 16-05-2025 |
| [UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Fiziki Coğrafya Coğrafi Bilgi Sistemleri |
| [UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Fiziki Coğrafya Uzaktan Algılama |
| [UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Fiziki Coğrafya Jeomorfoloji |
| [UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Fiziki Coğrafya Türkiye Fiziki Coğrafyası |
| [UAK] Eğitim Bilimleri Coğrafya Eğitimi Coğrafya Eğitimi |
| 2024-2025, Diğer, Misafir, University of Twente, Faculty of Geo Information Science and Earth Observation, Applied Earth Science, Hollanda |
| 2022-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, İnsan ve Toplum Bilimleri Fakültesi, Türkiye |
| 2020-, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Türkiye |
| 2012-, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Sinop Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Türkiye |
| 2010-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Karabük Üniversitesi, Edebiyat Fakültesi, Coğrafya Bölümü, Türkiye |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| 2022-2023, Medya Okuryazarlığı ve Eğitimi, Lisans |
| 2022-2023, Afetler ve Afet Yönetimi, Lisans |
| 2022-2023, Genel Coğrafya, Lisans |
| 2022-2023, Uzaktan Algılama-Coğrafi Bilgi Sistemi Uygulamaları-1, Lisans |
| 2022-2023, Türkiye Fiziki Coğrafyası, Lisans |
| 2022-2023, Bitirme Tezi-1, Lisans |
| 2022-2023, Klimatoloji-1, Lisans |
| 2022-2023, Genel Fiziki Coğrafya-1, Lisans |
| 2021-2022, Klimatoloji-2, Lisans |
| 2021-2022, Siyasi Coğrafya ve Türkiye Jeopolitiği, Lisans |
| 2021-2022, Öğretmenlik Uygulaması-1, Lisans |
| 2021-2022, Bitirme Tezi, Lisans |
| 2021-2022, Afetler ve Afet Yönetimi, Lisans |
| 2021-2022, Medya Okuryazarlığı ve Eğitimi, Lisans |
| 2021-2022, Ulaşım Coğrafyası, Lisans |
| 2021-2022, Klimatoloji-1, Lisans |
| 2021-2022, Türkiye Fiziki Coğrafyası, Lisans |
| 2021-2022, Genel Fiziki Coğrafya-1, Lisans |
| 2021-2022, Genel Fiziki Coğrafya-2, Lisans |
| 2021-2022, Öğretmenlik uygulaması-2, Lisans |
| 2020-2021, Türkiye Coğrafyası ve Jeopolitiği, Lisans |
| 2020-2021, Günümüz Dünya Sorunları, Lisans |
| 2020-2021, Bölgesel Coğrafya, Lisans |
| 2020-2021, Sosyal Proje Geliştirme, Lisans |
| 2020-2021, Siyasi Coğrafya ve Türkiye Jeopolitiği, Lisans |
| 2020-2021, Genel Beşeri ve Ekonomik Coğrafya, Lisans |
| 2020-2021, Topluma hizmet uygulamaları, Lisans |
| 2020-2021, Türkiye Beşeri ve Ekonomik Coğrafyası, Lisans |
| 2020-2021, Ülkeler Coğrafyası, Lisans |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
| 1 | Çoklu afet risk yönetiminde tehlike ve zarar görebilirlik belirlenmesi için gereksinim analizi | 0 | 0 | 0 | 2 | 2 | 8 | 3 | 1 | 0 | 16 |
| 2 | Integrating GIS into Science Classes to Handle STEM Education | 0 | 0 | 0 | 3 | 6 | 0 | 0 | 0 | 0 | 9 |
| 3 | Ağ analizi teknikleri kullanarak afetlerle başaçıkabilmede erişebilirlik: İstanbul Fatih İlçesi örneği | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 3 |
| 4 | COĞRAFYA VE SOSYAL BİLGİLER DERSLERİNDE CBS UYGULAMALARININ DEĞERLENDİRİLMESİ (SİNOP İLİ ÖRNEĞİ) | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 3 |
| 5 | Google Earth görüntülerinin ve QGIS açık kaynak kodlu CBS yazılımının Sosyal Bilgiler eğitiminde kullanılması | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 3 |
| 6 | An approach determining disaster risk as a part of national data models | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
| 7 | Global perspectives on value education in primary school | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
|
Arif Çağdaş Aydınoğlu
Gebze Teknik Üniversitesi
|
2014 - 2023 | 17 |
|
Cemalettin Ayas
|
2014 - 2016 | 10 |
|
Hüseyin Kaya
|
2013 - 2015 | 4 |
|
Ozan Arif Kesik
Erzincan Üniversitesi
|
2015 - 2024 | 3 |
|
Serhat Ercan
|
2015 - 2016 | 2 |
|
Esra Bozkurt Altan
|
2015 - 2016 | 2 |
|
Bekir Taştan
Kastamonu Üniversitesi
|
2021 - 2022 | 2 |
|
Kastamonu Üniversitesi
|
2024 | 1 |
|
Volkan Aslan
-
|
2015 | 1 |
|
Kadriye Bir Yücel
-
|
2015 | 1 |
|
Osman Çepni
|
2013 | 1 |
|
Burcu Ulaş Kahya
-
|
2015 | 1 |
|
Ramazan Bayer
-
|
2015 | 1 |
|
Duygu Ercan Uzundal
-
|
2015 | 1 |
|
Adem Özder
Fatih Üniversitesi
|
2015 | 1 |
|
Cemalettin Ayas
-
|
2013 | 1 |
|
Emin Ziya Bozkan
-
|
2025 | 1 |
|
Hüseyin Eş
-
|
2013 | 1 |
|
İbrahim Dağ
-
|
2015 | 1 |
|
Ramazan Çeken
-
|
2013 | 1 |
|
Tuğçe Azgın
-
|
2024 | 1 |
|
Yalçın Şahin
-
|
2016 | 1 |
| Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
| TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 79021 |
| YÖKSİS Temel Alan | Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı | 33920 |
| YÖKSİS Bilim Alanı | Fiziki Coğrafya | 227 |
| Anahtar Kelimeler | Coğrafi Bilgi Sistemleri, Uzaktan Algılama, Türkiye Fiziki Coğrafyası | |
| Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
| Ağırlıklı Puan | 130 | 65 | 0 | 0 | 0 | 70 | 125 | 145 | 180 | 30 | 15 |
| Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 352 . | 449 . | - | - | - | 474 . | 493 . | 495 . | 426 . | 536 . | 388 . |
| Sıra (Temel Alan İçinde) | 264 . | 365 . | - | - | - | 389 . | 403 . | 413 . | 352 . | 432 . | 320 . |
| Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 22 . | 42 . | - | - | - | 37 . | 34 . | 38 . | 27 . | 62 . | 35 . |
| Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 9 . | 16 . | - | - | - | 18 . | 17 . | 14 . | 15 . | 42 . | 21 . |
| Sıra (Anahtar Kelime (2)) | 5 . | 8 . | - | - | - | 9 . | 5 . | 7 . | 4 . | 20 . | 12 . |
| Sıra (Anahtar Kelime (3)) | 11 . | 26 . | - | - | - | 20 . | 19 . | 20 . | 13 . | 36 . | 21 . |
| Toplam Yayın | 12 | 5 | 0 | 0 | 0 | 3 | 9 | 5 | 6 | 2 | 1 |
| Toplam Makale | 2 | 3 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 1 | 0 | 2 | 1 |
| Toplam Kitap | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 3 | 4 | 0 | 0 |
| Toplam Bildiri | 9 | 2 | 0 | 0 | 0 | 2 | 6 | 1 | 2 | 0 | 0 |
| Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 |
| Makale (Ulusal) | 2 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 |
| Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Kitap Bölümü Yazarlığı | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 3 | 4 | 0 | 0 |
| Bildiri (Uluslararası) | 9 | 2 | 0 | 0 | 0 | 2 | 6 | 1 | 2 | 0 | 0 |
| Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |