Ön Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, Hukuk Bölümü, 2017, 2019 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, İstanbul Teknik Üniversitesi, Bilişim Enstitüsü, Coğrafi Bilgi Teknolojileri (Dr), 2011, 2021 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Ortaöğretim Sosyal Alanlar Eğitimi Bölümü, 2004, 2010 |
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, 1999, 2004 |
Ön Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, Hukuk Bölümü, 2017, 2019 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, İstanbul Teknik Üniversitesi, Bilişim Enstitüsü, Coğrafi Bilgi Teknolojileri (Dr), 2011, 2021 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Ortaöğretim Sosyal Alanlar Eğitimi Bölümü, 2004, 2010 |
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, 1999, 2004 |
Kayıt Yok |
İngilizce, ÜDS, 90, Güz, 2010 |
İngilizce, KPDS, 87, Güz, 2010 |
İngilizce, YÖKDİL, 86, 2023/2 Yük, 2023 |
Çalıştay, Hidrometeorolojik afetlere karşı kentsel dirençlilik, Kastamonu Üniversitesi, 14-05-2025, 16-05-2025 |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Fiziki Coğrafya Coğrafi Bilgi Sistemleri |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Fiziki Coğrafya Uzaktan Algılama |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Fiziki Coğrafya Jeomorfoloji |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Fiziki Coğrafya Türkiye Fiziki Coğrafyası |
[UAK] Eğitim Bilimleri Coğrafya Eğitimi Coğrafya Eğitimi |
2024-2025, Diğer, Misafir, University of Twente, Faculty of Geo Information Science and Earth Observation, Applied Earth Science, Hollanda |
2022-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, İnsan ve Toplum Bilimleri Fakültesi, Türkiye |
2020-, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2012-, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Sinop Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2010-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Karabük Üniversitesi, Edebiyat Fakültesi, Coğrafya Bölümü, Türkiye |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
2022-2023, Medya Okuryazarlığı ve Eğitimi, Lisans |
2022-2023, Afetler ve Afet Yönetimi, Lisans |
2022-2023, Genel Coğrafya, Lisans |
2022-2023, Uzaktan Algılama-Coğrafi Bilgi Sistemi Uygulamaları-1, Lisans |
2022-2023, Türkiye Fiziki Coğrafyası, Lisans |
2022-2023, Bitirme Tezi-1, Lisans |
2022-2023, Klimatoloji-1, Lisans |
2022-2023, Genel Fiziki Coğrafya-1, Lisans |
2021-2022, Klimatoloji-2, Lisans |
2021-2022, Siyasi Coğrafya ve Türkiye Jeopolitiği, Lisans |
2021-2022, Öğretmenlik Uygulaması-1, Lisans |
2021-2022, Bitirme Tezi, Lisans |
2021-2022, Afetler ve Afet Yönetimi, Lisans |
2021-2022, Medya Okuryazarlığı ve Eğitimi, Lisans |
2021-2022, Ulaşım Coğrafyası, Lisans |
2021-2022, Klimatoloji-1, Lisans |
2021-2022, Türkiye Fiziki Coğrafyası, Lisans |
2021-2022, Genel Fiziki Coğrafya-1, Lisans |
2021-2022, Genel Fiziki Coğrafya-2, Lisans |
2021-2022, Öğretmenlik uygulaması-2, Lisans |
2020-2021, Türkiye Coğrafyası ve Jeopolitiği, Lisans |
2020-2021, Günümüz Dünya Sorunları, Lisans |
2020-2021, Bölgesel Coğrafya, Lisans |
2020-2021, Sosyal Proje Geliştirme, Lisans |
2020-2021, Siyasi Coğrafya ve Türkiye Jeopolitiği, Lisans |
2020-2021, Genel Beşeri ve Ekonomik Coğrafya, Lisans |
2020-2021, Topluma hizmet uygulamaları, Lisans |
2020-2021, Türkiye Beşeri ve Ekonomik Coğrafyası, Lisans |
2020-2021, Ülkeler Coğrafyası, Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
1 | Çoklu afet risk yönetiminde tehlike ve zarar görebilirlik belirlenmesi için gereksinim analizi | 0 | 0 | 0 | 2 | 2 | 8 | 3 | 1 | 0 | 16 |
2 | Integrating GIS into Science Classes to Handle STEM Education | 0 | 0 | 0 | 3 | 6 | 0 | 0 | 0 | 0 | 9 |
3 | Ağ analizi teknikleri kullanarak afetlerle başaçıkabilmede erişebilirlik: İstanbul Fatih İlçesi örneği | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 3 |
4 | COĞRAFYA VE SOSYAL BİLGİLER DERSLERİNDE CBS UYGULAMALARININ DEĞERLENDİRİLMESİ (SİNOP İLİ ÖRNEĞİ) | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 3 |
5 | Google Earth görüntülerinin ve QGIS açık kaynak kodlu CBS yazılımının Sosyal Bilgiler eğitiminde kullanılması | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 3 |
6 | An approach determining disaster risk as a part of national data models | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
7 | Global perspectives on value education in primary school | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
![]()
Arif Çağdaş Aydınoğlu
Gebze Teknik Üniversitesi
|
2014 - 2023 | 17 |
![]()
Cemalettin Ayas
![]() |
2014 - 2016 | 10 |
![]()
Hüseyin Kaya
![]() |
2013 - 2015 | 4 |
![]()
Ozan Arif Kesik
Erzincan Üniversitesi
|
2015 - 2024 | 3 |
![]()
Serhat Ercan
![]() |
2015 - 2016 | 2 |
![]()
Esra Bozkurt Altan
![]() |
2015 - 2016 | 2 |
![]()
-
|
2024 | 1 |
![]()
Volkan Aslan
-
|
2015 | 1 |
![]()
Kadriye Bir Yücel
-
|
2015 | 1 |
![]()
Osman Çepni
![]() |
2013 | 1 |
![]()
Burcu Ulaş Kahya
-
|
2015 | 1 |
![]()
Ramazan Bayer
-
|
2015 | 1 |
![]()
Duygu Ercan Uzundal
-
|
2015 | 1 |
![]()
Adem Özder
Fatih Üniversitesi
|
2015 | 1 |
![]()
CEMALETTİN AYAS
-
|
2013 | 1 |
![]()
Emin Ziya Bozkan
-
|
2025 | 1 |
![]()
HÜSEYİN EŞ
-
|
2013 | 1 |
![]()
İbrahim Dağ
-
|
2015 | 1 |
![]()
RAMAZAN ÇEKEN
-
|
2013 | 1 |
![]()
Tuğçe Azgın
-
|
2024 | 1 |
![]()
Yalçın Şahin
-
|
2016 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78285 |
YÖKSİS Temel Alan | Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı | 33733 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Fiziki Coğrafya | 226 |
Anahtar Kelimeler | Coğrafi Bilgi Sistemleri, Uzaktan Algılama, Türkiye Fiziki Coğrafyası |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
Ağırlıklı Puan | 130 | 65 | 0 | 0 | 0 | 70 | 125 | 145 | 180 | 30 | 15 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 357 . | 446 . | - | - | - | 471 . | 498 . | 494 . | 425 . | 523 . | 334 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 267 . | 362 . | - | - | - | 389 . | 402 . | 410 . | 353 . | 431 . | 283 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 21 . | 41 . | - | - | - | 37 . | 33 . | 38 . | 28 . | 60 . | 30 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 9 . | 16 . | - | - | - | 18 . | 17 . | 16 . | 16 . | 43 . | 19 . |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | 5 . | 8 . | - | - | - | 9 . | 5 . | 8 . | 4 . | 20 . | 9 . |
Sıra (Anahtar Kelime (3)) | 10 . | 25 . | - | - | - | 19 . | 18 . | 18 . | 13 . | 34 . | 15 . |
Toplam Yayın | 12 | 5 | 0 | 0 | 0 | 3 | 9 | 5 | 6 | 2 | 1 |
Toplam Makale | 2 | 3 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 1 | 0 | 2 | 1 |
Toplam Kitap | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 3 | 4 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 9 | 2 | 0 | 0 | 0 | 2 | 6 | 1 | 2 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 2 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 3 | 4 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 9 | 2 | 0 | 0 | 0 | 2 | 6 | 1 | 2 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |