img
Arş. Gör. Berna YİĞİTKAYA

Arş. Gör. Berna YİĞİTKAYA

  • Eğitim Fakültesi
  • Temel Eğitim
  • Sınıf Eğitimi

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
9
Atıf
0
h-index
0
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Eğitimi (Dr), 2019
Yüksek Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sınıf Eğitimi (Yl) (Tezli), 2016, 2019
Lisans, Türkiye, Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü, 2014, 2015
Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 2012, 2016
Araştırma Alanları
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Yüksek Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sınıf Eğitimi (Yl) (Tezli), 2016, 2019
Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 2012, 2016
Lisans, Türkiye, Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü, 2014, 2015
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Eğitimi (Dr), 2019
Berna YİĞİTKAYA, Yüksek Lisans, Öğretmen adaylarının ekolojik ayak izi farkındalık düzeylerinin belirlenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2019
İngilizce, YÖKDİL, 82, 22 Eylül 2, 2018
Kayıt Yok
[UAK] Eğitim Bilimleri Temel Eğitim
2020-2021, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye
2023-, Ortak Seçmeli Dersler Koordinatör Yardımcısı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
YİĞİTKAYA, B., AŞKIN-TEKKOL, İ. (2024) "SINIF ÖĞRETMENLİĞİ MEZUNLARININ ÖZ-YETERLİK ALGILARININ İNCELENMESİ", 6. INTERNATIONAL MEDITERRANEAN CONGRESS , Roma, İtalya, (Ağustos 2024
YİĞİTKAYA, B., KARABULUT-COŞKUN, B., AŞKIN-TEKKOL, İ. (2024) "TÜRKİYE’DE TERS YÜZ ÖĞRENME MODELİNDE EĞİTİM BİLİMLERİ ALANINDA YAZILAN TEZLERİN İNCELENMESİ", 8. ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , Bodrum, Türkiye, (Nisan 2024
YİĞİTKAYA, B., BİLEN, M., Coşkun, T. (2023) "Çocuklara Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Kapsamında İklim, Çevre ve Spor İçerikli Metinlerin İncelenmesi", Uluslararası Miras Dil ve Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Sempozyumu , Brüksel, Belçika, (Ekim 2023
YİĞİTKAYA, B., AŞKIN-TEKKOL, İ. (2023) "Yansıtıcı Günlüklerin Sınıf Öğretmeni Adaylarının İlk Okuma Yazma Öğretimine Yönelik Öz-Yeterliklerine Ve Kaygı Düzeylerine Etkisi", International Ejer Congress , Ankara, Türkiye, (Haziran 2023
DEMİREL, İ.F., YİĞİTKAYA, B. (2022) "Türkçe Ders Kitaplarında Yer Alan Tarihi Metinlerin İncelenmesi", VIII. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu , (Eylül 2022
YİĞİTKAYA, B., UYANIK, G. (2020) "ÖĞRETMEN ADAYLARININ EKOLOJİK AYAK İZİ FARKINDALIK DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ", ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ- 4 , Bodrum/Muğla, Türkiye, (Ekim 2020
UYANIK, G., YİĞİTKAYA, B. (2017) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Ozon Tabakasına İlişkin Algılarının İncelenmesi", ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ 2017 , Alanya/Antalya, Türkiye, (Nisan 2017
UYANIK, G., SERİN, M.K., YİĞİTKAYA, B. (2016) "Dönüşümsel Öğrenme Kuramına Dayalı Çevre Eğitiminin Akademik Başarı ve Çevre Sorunlara Yönelik Duyarlılığa Etkisi", 12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ , Trabzon, Türkiye, (Eylül 2016
Kayıt Yok
YİĞİTKAYA, B. (2021) "Türkçe Eğitiminde Biçimlendirici Deneme Araştırmaları", Kitap: Kastamonu Eğitim Araştırmaları Yıllığı (2021), : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-7676-93-9 
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Atıflar
Atıf bilgisi bulunmamaktadır
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Kastamonu Üniversitesi
2023 - 2024 3
Kastamonu Üniversitesi
2016 - 2020 3
Kastamonu Üniversitesi
2024 1
-
2022 1
-
2016 1
Kastamonu Üniversitesi
2023 1
Tufan Coşkun
-
2023 1
2024 için Puan Bazlı Sıralamalar
Sıra (Araştırma Alanı İçinde)
364.
78368 araştırmacı içinde
Sıra (Temel Alan İçinde)
205.
9825 araştırmacı içinde
Sıra (Bilim Alanı İçinde)
50.
560 araştırmacı içinde
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78368
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 9825
YÖKSİS Bilim Alanı Temel Eğitim 560
Anahtar Kelimeler -
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 0 2 5 0 0 5 40 5 10 10
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) - 502 . 544 . - - 522 . 586 . 620 . 595 . 364 .
Sıra (Temel Alan İçinde) - 346 . 349 . - - 320 . 346 . 364 . 377 . 205 .
Sıra (Bilim Alanı İçinde) - 101 . 85 . - - 72 . 88 . 91 . 87 . 50 .
Toplam Yayın 0 1 1 0 0 1 1 1 2 2
Toplam Makale 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Toplam Kitap 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0
Toplam Bildiri 0 1 1 0 0 1 0 1 2 2
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0
Bildiri (Uluslararası) 0 0 1 0 0 1 0 1 2 2
Bildiri (Ulusal) 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri