Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Eğitimi (Dr), 2019 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sınıf Eğitimi (Yl) (Tezli), 2016, 2019 |
Lisans, Türkiye, Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü, 2014, 2015 |
Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 2012, 2016 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sınıf Eğitimi (Yl) (Tezli), 2016, 2019 |
Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 2012, 2016 |
Lisans, Türkiye, Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü, 2014, 2015 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Eğitimi (Dr), 2019 |
Berna YİĞİTKAYA, Yüksek Lisans, Öğretmen adaylarının ekolojik ayak izi farkındalık düzeylerinin belirlenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2019 |
İngilizce, YÖKDİL, 82, 22 Eylül 2, 2018 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Temel Eğitim |
2020-2021, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
2023-, Ortak Seçmeli Dersler Koordinatör Yardımcısı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
YİĞİTKAYA, B., AŞKIN-TEKKOL, İ. (2024) "SINIF ÖĞRETMENLİĞİ MEZUNLARININ ÖZ-YETERLİK ALGILARININ İNCELENMESİ", 6. INTERNATIONAL MEDITERRANEAN CONGRESS , Roma, İtalya, (Ağustos 2024) |
YİĞİTKAYA, B., KARABULUT-COŞKUN, B., AŞKIN-TEKKOL, İ. (2024) "TÜRKİYE’DE TERS YÜZ ÖĞRENME MODELİNDE EĞİTİM BİLİMLERİ ALANINDA YAZILAN TEZLERİN İNCELENMESİ", 8. ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , Bodrum, Türkiye, (Nisan 2024) |
YİĞİTKAYA, B., BİLEN, M., Coşkun, T. (2023) "Çocuklara Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Kapsamında İklim, Çevre ve Spor İçerikli Metinlerin İncelenmesi", Uluslararası Miras Dil ve Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Sempozyumu , Brüksel, Belçika, (Ekim 2023) |
YİĞİTKAYA, B., AŞKIN-TEKKOL, İ. (2023) "Yansıtıcı Günlüklerin Sınıf Öğretmeni Adaylarının İlk Okuma Yazma Öğretimine Yönelik Öz-Yeterliklerine Ve Kaygı Düzeylerine Etkisi", International Ejer Congress , Ankara, Türkiye, (Haziran 2023) |
DEMİREL, İ.F., YİĞİTKAYA, B. (2022) "Türkçe Ders Kitaplarında Yer Alan Tarihi Metinlerin İncelenmesi", VIII. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu , (Eylül 2022) |
YİĞİTKAYA, B., UYANIK, G. (2020) "ÖĞRETMEN ADAYLARININ EKOLOJİK AYAK İZİ FARKINDALIK DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ", ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ- 4 , Bodrum/Muğla, Türkiye, (Ekim 2020) |
UYANIK, G., YİĞİTKAYA, B. (2017) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Ozon Tabakasına İlişkin Algılarının İncelenmesi", ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ 2017 , Alanya/Antalya, Türkiye, (Nisan 2017) |
UYANIK, G., SERİN, M.K., YİĞİTKAYA, B. (2016) "Dönüşümsel Öğrenme Kuramına Dayalı Çevre Eğitiminin Akademik Başarı ve Çevre Sorunlara Yönelik Duyarlılığa Etkisi", 12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ , Trabzon, Türkiye, (Eylül 2016) |
Kayıt Yok |
YİĞİTKAYA, B. (2021) "Türkçe Eğitiminde Biçimlendirici Deneme Araştırmaları", Kitap: Kastamonu Eğitim Araştırmaları Yıllığı (2021), : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-7676-93-9 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Kastamonu Üniversitesi
|
2023 - 2024 | 3 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2016 - 2020 | 3 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2024 | 1 |
-
|
2022 | 1 |
-
|
2016 | 1 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2023 | 1 |
Tufan Coşkun
-
|
2023 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78368 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9825 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Temel Eğitim | 560 |
Anahtar Kelimeler | - |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 2 | 5 | 0 | 0 | 5 | 40 | 5 | 10 | 10 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | 502 . | 544 . | - | - | 522 . | 586 . | 620 . | 595 . | 364 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | 346 . | 349 . | - | - | 320 . | 346 . | 364 . | 377 . | 205 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | 101 . | 85 . | - | - | 72 . | 88 . | 91 . | 87 . | 50 . |
Toplam Yayın | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 2 | 2 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 2 | 2 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |