img
img
Arş. Gör. Berna YİĞİTKAYA COŞKUN

Arş. Gör. Berna YİĞİTKAYA COŞKUN

  • Eğitim Fakültesi
  • Temel Eğitim
  • Sınıf Eğitimi

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
10
Atıf
0
h-index
0
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Eğitimi (Dr), 2019
Yüksek Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sınıf Eğitimi (Yl) (Tezli), 2016, 2019
Lisans, Türkiye, Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü, 2014, 2015
Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 2012, 2016
Araştırma Alanları
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Eğitimi (Dr), 2019
Yüksek Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sınıf Eğitimi (Yl) (Tezli), 2016, 2019
Lisans, Türkiye, Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü, 2014, 2015
Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 2012, 2016
İngilizce, YÖKDİL, 82, 22 Eylül 2, 2018
Kayıt Yok
[UAK] Eğitim Bilimleri Temel Eğitim
2020-2021, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye
2023-, Ortak Seçmeli Dersler Koordinatör Yardımcısı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Aşkın-Tekkol, İ., Yiğitkaya-Coşkun, B., Karabulut-Coşkun, B. (2025) "Öz-Yönetimli Öğrenme Becerilerinin Gelişiminde Yapay Zekâ DestekliÖğrenme Ortamlarının Rolü", 18. ULUSLARARASI BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ SEMPOZYUMU , Ankara, Türkiye, (Eylül 2025) 
Yiğitkaya-Coşkun, B., Aşkın-Tekkol, İ. (2024) "SINIF ÖĞRETMENLİĞİ MEZUNLARININ ÖZ-YETERLİK ALGILARININ İNCELENMESİ", 6. INTERNATIONAL MEDITERRANEAN CONGRESS , Roma, İtalya, (Ağustos 2024) 
Yiğitkaya-Coşkun, B., Karabulut-Coşkun, B., Aşkın-Tekkol, İ. (2024) "TÜRKİYE’DE TERS YÜZ ÖĞRENME MODELİNDE EĞİTİM BİLİMLERİ ALANINDA YAZILAN TEZLERİN İNCELENMESİ", 8. ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , Bodrum, Türkiye, (Nisan 2024) 
Yiğitkaya-Coşkun, B., Bilen, M., Coşkun, T. (2023) "Çocuklara Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Kapsamında İklim, Çevre ve Spor İçerikli Metinlerin İncelenmesi", Uluslararası Miras Dil ve Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Sempozyumu , Brüksel, Belçika, (Ekim 2023) 
Yiğitkaya-Coşkun, B., Aşkın-Tekkol, İ. (2023) "Yansıtıcı Günlüklerin Sınıf Öğretmeni Adaylarının İlk Okuma Yazma Öğretimine Yönelik Öz-Yeterliklerine Ve Kaygı Düzeylerine Etkisi", International Ejer Congress , Ankara, Türkiye, (Haziran 2023) 
Demirel, İ.F., Yiğitkaya-Coşkun, B. (2022) "Türkçe Ders Kitaplarında Yer Alan Tarihi Metinlerin İncelenmesi", VIII. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu , (Eylül 2022) 
Yiğitkaya-Coşkun, B., Uyanık, G. (2020) "ÖĞRETMEN ADAYLARININ EKOLOJİK AYAK İZİ FARKINDALIK DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ", ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ- 4 , Bodrum/Muğla, Türkiye, (Ekim 2020) 
Uyanık, G., Yiğitkaya-Coşkun, B. (2017) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Ozon Tabakasına İlişkin Algılarının İncelenmesi", ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ 2017 , Alanya/Antalya, Türkiye, (Nisan 2017) 
Uyanık, G., Serin, M.K., Yiğitkaya-Coşkun, B. (2016) "Dönüşümsel Öğrenme Kuramına Dayalı Çevre Eğitiminin Akademik Başarı ve Çevre Sorunlara Yönelik Duyarlılığa Etkisi", 12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ , Trabzon, Türkiye, (Eylül 2016) 
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Atıf bilgisi bulunmamaktadır
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Kastamonu Üniversitesi
2023 - 2025 4
Kastamonu Üniversitesi
2016 - 2020 3
Kastamonu Üniversitesi
2024 - 2025 2
Kastamonu Üniversitesi
2022 1
Kastamonu Üniversitesi
2016 1
Kastamonu Üniversitesi
2023 1
Tufan Coşkun
-
2023 1
2025 için Puan Bazlı Sıralamalar
Araştırma Alanı
475.
79055 araştırmacı içinde
Temel Alan
298.
11191 araştırmacı içinde
Bilim Alanı
77.
557 araştırmacı içinde
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 79055
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 11191
YÖKSİS Bilim Alanı Temel Eğitim 557
Anahtar Kelimeler -
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025
Ağırlıklı Puan 0 2 5 0 0 5 40 5 10 10 5
Araştırma Alanı - 513 . 556 . - - 537 . 580 . 634 . 591 . 554 . 475 .
Temel Alan - 345 . 336 . - - 319 . 352 . 356 . 375 . 350 . 298 .
Bilim Alanı - 105 . 90 . - - 75 . 104 . 103 . 91 . 103 . 77 .
Toplam Yayın 0 1 1 0 0 1 1 1 2 2 1
Toplam Makale 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Toplam Kitap 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0
Toplam Bildiri 0 1 1 0 0 1 0 1 2 2 1
Bildiri (Uluslararası) 0 0 1 0 0 1 0 1 2 2 1
Bildiri (Ulusal) 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri