Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Felsefe ve Din Bilimleri (Dr), 2016, 2023 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Din Psikolojisi (Yl) (Tezli), 2013, 2015 |
Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, İlahiyat Fakültesi, Uluslararası İlahiyat Pr., 2007, 2011 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Felsefe ve Din Bilimleri (Dr), 2016, 2023 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Din Psikolojisi (Yl) (Tezli), 2013, 2015 |
Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, İlahiyat Fakültesi, Uluslararası İlahiyat Pr., 2007, 2011 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Seminer, Ufkumuzu Genişleten Akademik Buluşmalar I, Viyana, 02-01-2025, 02-01-2025 |
Seminer, Dini Danışmanlık Manevi Rehberlik Eğitim Semineri, Antalya/ Alanya, 09-01-2018, 12-01-2018 |
Çalıştay, Manevi Danışmalık ve Rehberlik Çalıştayı, Ankara, 11-06-2019, 12-06-2019 |
Çalıştay, VIII. Din Psikolojisi Anabilim Dalları Koordinasyon Toplantısı ve Din, Değerler ve Sağlık Sempozyumu, Bursa, 17-05-2017, 21-05-2017 |
Seminer, Doğal Afetler, Olağanüstü Haller ve Kadın, Kastamonu/ Devrekani, 09-03-2023, 09-03-2023 |
[UAK] İlahiyat Felsefe ve Din Bilimleri Din Psikolojisi |
[UAK] İlahiyat Din Psikolojisi Din Psikolojisi |
2017-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, İlahiyat Fakültesi, Felsefe ve Din Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2024-, Eğitim ve Öğretim Komisyon Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2023-2024, Eğitim ve Öğretim Komisyon Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2022-2023, Kalite Komisyon Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2021-2021, Eğitim ve Öğretim Komisyon Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2021-2022, Eğitim ve Öğretim Komisyon Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
Kayıt Yok |
2023-2024, Dini-Ahlaki Gelişim Psikolojisi, Lisans |
2023-2024, Bitirme Ödevi, Lisans |
2023-2024, Gelişim Psikolojisi, Lisans |
2023-2024, Aile Psikolojisi, Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Ulusal alan endekslerinde (TR Dizin, ULAKBİM) yayınlanan makale |
Bal-Koçak, D. (2023) "Başarılı Yaşlanma Sürecinde Bazı Kuramsal Yaklaşımlar", Türkiye din eğitimi araştırmaları, 16 (0) pp. 235-255 [TR Dizin] Link ![]() ![]() ![]() |
Kayıt Yok |
(Ulusal - Dergi) Kastamonu Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, 2023, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Ulusal - Dergi) Kastamonu Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, 2022, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78285 |
YÖKSİS Temel Alan | İlahiyat Temel Alanı | 5039 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Din Psikolojisi | 148 |
Anahtar Kelimeler | Din Psikolojisi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 0 | 0 | 10 | 0 | 0 | 0 | 10 | 9 | 110 | 5 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | - | - | 539 . | - | - | - | 629 . | 596 . | 443 . | 344 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | - | - | 229 . | - | - | - | 276 . | 257 . | 149 . | 114 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | - | - | 35 . | - | - | - | 50 . | 53 . | 25 . | 25 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | - | 30 . | - | - | - | 38 . | 46 . | 22 . | 18 . |
Toplam Yayın | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 2 | 1 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 1 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 1 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |