Yüksek Lisans, Türkiye, Fırat Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Eğitimi (Yl) (Tezli), 2021 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Fırat Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Eğitimi (Yl) (Tezli), 2021 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YÖKDİL, 81, 2021 Yükse, 2021 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri İlköğretim Matematik Eğitimi |
2023-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Bozkurt, E., Kılıç, D. (2025) "Mathematics Anxiety Among Primary School Teachers: Scale Adaptation and Anxiety Level Determination Study", Kastamonu Eğitim Dergisi, 33 (0) [TR Dizin] Link DOI ![]() |
Kılıç, D., EYÜP, B. (2022) "INVESTIGATION OF PRIMARY SCHOOL TEACHER CANDIDATES PERFECTIONS TO USE WEB 2.0 TOOLS", Ponte, 78 (4) p. 1 [AHCI] Link ![]() |
Uyanık, G., Kılıç, D. (2025) "ÖĞRETMENLERİN MATEMATİK ÖĞRETME MOTİVASYONLARININ İNCELENMESİ", Uluslararası Karadeniz Eğitim Bilimleri Kongresi , Trabzon, Türkiye, (Nisan 2025) ![]() |
Kılıç, D., Uyanık, G., Kaygısız, C. (2025) "INVESTIGATION OF HIGH-ORDER THINKING SKILLS OF TEACHER CANDIDATES", 11. ULUSLARARASI PARİS SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLER KONGRESİ , (pp. 68), Paris, Fransa, (Şubat 2025) ![]() |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
![]()
Kastamonu Üniversitesi
|
2025 | 2 |
![]()
Eyüp Bozkurt
![]() |
2022 - 2025 | 2 |
![]()
-
|
2025 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78669 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 10540 |
YÖKSİS Bilim Alanı | İlköğretim Matematik Eğitimi | 212 |
Anahtar Kelimeler | Matematik Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 50 | 0 | 0 | 5 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | - | - | - | - | - | - | 586 . | - | - | 157 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | - | - | - | - | - | - | 331 . | - | - | 84 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | - | - | - | - | - | - | 55 . | - | - | 19 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |