img
Doç. Dr. Emine KARASU AVCI

Doç. Dr. Emine KARASU AVCI

  • Eğitim Fakültesi
  • Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi
  • Sosyal Bilgiler Eğitimi

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
97
Atıf
439
h-index
12
Proje
1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sosyal Bilgiler Eğitimi (Dr), 2012, 2016
Yüksek Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sosyal Bilgiler Eğitimi (Yl) (Tezli), 2010, 2012
Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, 2006, 2010
Araştırma Alanları
Sosyal Bilgiler Eğitimi
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sosyal Bilgiler Eğitimi (Dr), 2012, 2016
Yüksek Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sosyal Bilgiler Eğitimi (Yl) (Tezli), 2010, 2012
Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, 2006, 2010
Emine KARASU AVCI, Doktora, Toplumsal Kimliğin Oluşumunda Sosyal Bilgiler Dersinin Rolünün İncelenmesi: Sosyal Bilgiler Öğretim Programları (1924-2010), Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2016
Emine KARASU AVCI, Yüksek Lisans, İlköğretim 6. ve 7, sınıf sosyal bilgiler derslerinde yapılan proje çalışmalarının öğretmen ve öğrenci görüşlerine göre değerlendirilmesi (Kastamonu ili örneği), Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2012
İngilizce, KPDS, 66, 2012
Değerlendirme, Araştırmacı Öğretmen Çalıştayı, Kastamonu, Türkiye, 16-01-2020, 16-01-2020
[UAK] Eğitim Bilimleri Temel Eğitim Sosyal Bilgiler Eğitimi
2021-, Doçent, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Türkiye
2017-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Türkiye
2013-2017, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Türkiye
2011-2013, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Türkiye
2022-, Komisyon Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2021-, Bölüm Başkan Yardımcısı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2020-, Bölüm Başkan Yardımcısı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2019-, Kastamonu Eğitim Dergisi (Tr Dizin), Dergi, Yrd. Editör, Kastamonu Üniversitesi, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2018-2019, Sosyal ve Kültürel Faaliyetler Komisyon Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2018-2019, Sınav Komisyonu Başkanlığı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2016-2020, Yatay Geçiş Komisyonu Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Emrullah Avan, Yüksek Lisans, Nutuk'un kök değerler açısından incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Perihan Merve Ölmez, Yüksek Lisans, Okul kültürünün özel okullarda ve devlet okullarında görev yapan sosyal bilgiler öğretmenlerinin iş doyumuna etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Mehmet Gökhan Karabudak, Yüksek Lisans, COVİD-19 pandemi sürecinde sosyal bilgiler öğretmenlerinin ve ortaokul öğrencilerinin uzaktan eğitime ilişkin görüşleri, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Emel Uçar, Yüksek Lisans, Kutadgu Bilig'in 2018 sosyal bilgiler dersi öğretim programında yer alan değerler açısından incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Selçuk Altunel, Yüksek Lisans, Sosyal bilgiler dersinde eğitsel oyunlar yoluyla kök değerlerin kazandırılması: Bir eylem araştırması, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman)
Hacer Yalabaçoğlu, Yüksek Lisans, Türkiye'de öğrenim gören yabancı uyruklu öğrencilerin hak, görev ve sorumluluklara yönelik görüşleri (Kastamonu ili örneği), Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman)
Emel Uçar, Yüksek Lisans, KUTADGU BİLİG’İN 2018 SOSYAL BİLGİLER DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI’NDA YER ALAN DEĞERLER AÇISINDAN İNCELENMESİ, (Asıl Danışman)
Hatice Himmetoğlu, Yüksek Lisans, Ortaokul Öğrencilerinin Çeşitli Meslek Grupları Hakkındaki Algıları ve Öğrencilerin Meslek Seçiminde Rol Oynayan Faktörler, (Asıl Danışman)
Selçuk Altunel, Yüksek Lisans, SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE EĞİTSEL OYUNLAR YOLUYLA KÖK DEĞERLERİN KAZANDIRILMASI: BİR EYLEM ARAŞTIRMASI, (Asıl Danışman)
Hacer Yalabaçoğlu, Yüksek Lisans, YABANCI UYRUKLU ÖĞRENCİLERİN SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE VATANDAŞLIK ALGILARININ GELİŞTİRİLMESİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ, (Asıl Danışman)
2022-2023, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2022-2023, SOSYAL BİLGİLERDE PROGRAM VE PROGRAM GELİŞTİRME, Yüksek Lisans
2022-2023, SANAT VE MÜZE EĞİTİMİ, Lisans
2022-2023, KARAKTER VE DEĞER EĞİTİMİ, Lisans
2022-2023, SOSYAL BİLGİLERDE KONU ALANI İNCELEMESİ II, Lisans
2022-2023, SOSYAL BİLGİLERDE KONU ALANI İNCELEMESİ I, Lisans
2022-2023, SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİM PROGRAMLARI, Lisans
2019-2020, SBA516 SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİNDE GÜNCEL ARAŞTIRMALAR, Yüksek Lisans
2019-2020, SBA599 TEZ, Yüksek Lisans
2019-2020, SBA597 UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans
2019-2020, SBA502 SOSYAL BİLGİLERDE PROGRAM VE PROGRAM GELİŞTRME, Yüksek Lisans
2019-2020, SBZ204 BİLİM, TEKNOLOJİ VE TOPLUM, Lisans
2019-2020, SBZ202 SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİM PROGRAMLARI, Lisans
2019-2020, SBA404 SOSYAL PROJE GELİŞTİRME, Lisans
2019-2020, SBA306 İNSAN İLİŞKİLERİ VE İLETİŞİM, Lisans
2019-2020, SBA212 EKONOMİ, Lisans
2019-2020, SBA208 BİLİM, TEKNOLOJİ VE SOSYAL DEĞİŞME, Lisans
2019-2020, GKZ008 TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans
2019-2020, EMB406 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2019-2020, EMB304 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I, Lisans
2019-2020, SBZ201 SOSYAL BİLGİLERDE ÖĞRENME VE ÖĞRETME YAKLAŞIMLARI, Lisans
2019-2020, SBZ101 SOSYAL BİLGİLERİN TEMELLERİ, Lisans
2019-2020, SBA101 SOSYAL BİLGİLERİN TEMELLERİ, Lisans
2019-2020, GNK307 SEÇMELİ II (KÜLTÜR DEĞİŞMELERİ), Lisans
2019-2020, GNK301 TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans
2019-2020, EMB407 OKUL DENEYİMİ, Lisans
2019-2020, EMB201 ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ, Lisans
2018-2019, EMB407 OKUL DENEYİMİ, Lisans
2018-2019, EMB201 ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ, Lisans
2018-2019, SBA599 TEZ, Yüksek Lisans
2018-2019, SBA597 UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans
2018-2019, SBA516 SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİNDE GÜNCEL ARAŞTIRMALAR, Yüksek Lisans
2018-2019, SBA502 SOSYAL BİLGİLERDE PROGRAM VE PROGRAM GELİŞTİRME, Yüksek Lisans
2018-2019, SBA404 SOSYAL PROJE GELİŞTİRME, Lisans
2018-2019, SBA306 İNSAN İLİŞKİLERİ VE İLETİŞİM, Lisans
2018-2019, SBA212 EKONOMİ, Lisans
2018-2019, SBA208 BİLİM, TEKNOLOJİ VE SOSYAL DEĞİŞME, Lisans
2018-2019, GKS010 KÜLTÜR VE DİL, Lisans
2018-2019, EMB406 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2018-2019, EMB304 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I, Lisans
2018-2019, SBZ101 SOSYAL BİLGİLERİN TEMELLERİ, Lisans
2018-2019, SBA407 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II, Lisans
2018-2019, SBA101 SOSYAL BİLGİLERİN TEMELLERİ, Lisans
2018-2019, GNK307 SEÇMELİ II (KÜLTÜR DEĞİŞMELERİ), Lisans
2018-2019, GNK301 TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans
2017-2018, SBA 404 SOSYAL PROJE GELİŞTİRME, Lisans
2017-2018, SBA212 EKONOMİ, Lisans
2017-2018, SBA208 BİLİM, TEKNOLOJİ VE SOSYAL DEĞİŞME, Lisans
2017-2018, EMB406 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2017-2018, EMB202 ÖĞRETİM İLKELERİ VE MATERYAL TASARIMI, Lisans
2017-2018, EMB304 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I, Lisans
2017-2018, SBA101 SOSYAL BİLGİLERİN TEMELLERİ, Lisans
2017-2018, GNK307 SEÇMELİ II (KÜLTÜR DEĞİŞMELERİ), Lisans
2017-2018, GNK301 TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans
2017-2018, EMB407 OKUL DENEYİMİ, Lisans
2017-2018, EMB201 ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ, Lisans
2016-2017, BİLİM TEKNOLOJİ VE SOSYAL DEĞİŞME, Lisans
2016-2017, EMB406 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2016-2017, SÖA SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ, Lisans
2016-2017, SBA306 İNSAN İLİŞKİLERİ VE İLETİŞİM, Lisans
2016-2017, SBA208 BİLİM, TEKNOLOJİ VE SOSYAL DEĞİŞME, Lisans
Kayıt Yok
KARASU-AVCI, E., BİLEN, M. (2023) "Sosyal Bilgiler Dersi 5. Sınıf Kazanımlarının Değer ve Beceri İlişkisi", Journal of Innovative Research in Social Studies, 6 (2) pp. 208-225 Link DOI  
Yalabaçoğlu, H., KARASU-AVCI, E. (2023) "TÜRKİYE’DE ÖĞRENİM GÖREN YABANCI UYRUKLU ÖĞRENCİLERİN HAK, GÖREV VE SORUMLULUKLARA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ", Research and Experience Journal, 8 (1) pp. 85-98 Link DOI  
Turan, S., KARASU-AVCI, E. (2022) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Çevrimiçi Eğitim Faaliyetlerine Yönelik Görüşleri", Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi, (0) [TR Dizin] Link  
KARASU-AVCI, E., FAİZ, M. (2021) "ÖĞRETMEN EĞİTİMİNDE EĞİTİCİ FİLMLERİN KULLANILMASINA İLİŞKİN SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ DENEYİMLERİ", MEHMET AKİF ERSOY EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, (58) pp. 1-25 [TR Dizin] Link DOI   
FAİZ, M., KARASU-AVCI, E., Turan, S. (2021) "Sınıf Eğitimi Öğretmen Adaylarının Vatanseverlik Değerine İlişkin Görüşleri", Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi, 6 (1) Link  
KARASU-AVCI, E., FAİZ, M. (2021) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Dijital Vatandaşlık Algılarının Belirlenmesi", Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi (IJONASS), (1) DOI  
KARASU-AVCI, E., FAİZ, M. (2020) "Communication Skills of Secondary School Students and Their Attitudes Towards Social Studies Course", International Online Journal of Educational Sciences, 12 (4) pp. 175-191 Link DOI  
KARASU-AVCI, E., FAİZ, M. (2020) "Communication Skills of Secondary School Students and Their Towards Social Studies Course", International Online Journal of Educational Sciences, 12 (4) pp. 175-191 Link DOI  
FAİZ, M., KARASU-AVCI, E. (2020) "Popüler Kültür Unsuru Olarak Tarihi Dizilere İlişkin Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Görüşleri", Trakya Eğitim Dergisi, 10 (3) pp. 744-763 [TR Dizin] Link DOI   
FAİZ, M., KARASU-AVCI, E. (2020) "Popüler Kültür Unsuru Olarak Tarihi Dizilere İlişkin Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Görüşleri", Trakya Eğitim Dergisi, 10 (3) pp. 744-763 [TR Dizin] Link DOI  
FAİZ, M., KARASU-AVCI, E. (2020) "Popüler Kültür Unsuru Olarak Tarihi Dizilere İlişkin Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Görüşleri", Trakya Eğitim Dergisi, 10 (3) pp. 744-763 [TR Dizin] Link DOI  
KARASU-AVCI, E. (2020) "Secondary School Students’ Identity and Citizenship Perceptions", International Journal of Psychology and Educational studies, 7 (4) pp. 14-26 Link DOI  
KARASU-AVCI, E., FAİZ, M., Turan, S. (2020) "ETKİLİ VATANDAŞLIK EĞİTİMİNDE DEĞERLER EĞİTİMİ: SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN DÜŞÜNCELERİ", Değerler Eğitimi Dergisi, 18 (39) pp. 261-294 [TR Dizin] Link DOI   
KARASU-AVCI, E., FAİZ, M., Turan, S. (2020) "Etkili Vatandaşlık Eğitiminde Değerler Eğitimi: Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Düşünceleri", Değerler Eğitimi Dergisi, 18 (39) pp. 261-294 [TR Dizin] Link DOI  
RECEPOĞLU, S., KARASU-AVCI, E., İBRET, B.Ü. (2020) "PERCEPTIONS OF SECONDARY SCHOOL STUDENTS FOR THE DEMOCRACY CONCEPT: A METAPHORIC STUDY", European Journal of Education Studies, 7 (6) pp. 52-69 Link DOI  
Turan, S., FAİZ, M., KARASU-AVCI, E. (2020) "SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN DİSİPLİNLERARASI YAKLAŞIMA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ", Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi, 6 (1) pp. 141-163 Link DOI  
Turan, S., KARASU-AVCI, E., FAİZ, M. (2020) "Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Disiplinlerarası Yaklaşıma Yönelik Görüşleri", Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi, 6 (1) pp. 141-163 Link DOI  
FAİZ, M., KARASU-AVCI, E. (2020) "ACADEMIC MOTIVATION LEVELS OF SECONDARY SCHOOL STUDENTS AND THEIR ATTITUDES TOWARDS A SOCIAL STUDIES COURSE", Review of International Geographical Education Online, 10 (2) pp. 156-182 Link DOI   
FAİZ, M., KARASU-AVCI, E. (2020) "Academic Motivation Levels of Secondary School Students and Their Attitudes Towards a Social Studies Course", Review of International Geographical Education Online, 10 (2) pp. 156-182 Link DOI  
FAİZ, M., KARASU-AVCI, E. (2020) "THE PATRIOTIC ATTITUDES OF THE PROSPECTIVE TEACHERS", International Journal of Psychology and Educational Studies, 7 (1) pp. 124-134 DOI  
FAİZ, M., KARASU-AVCI, E. (2020) "The Patriotic Attitudes of The Prospective Teachers", International Journal of Psychology and Educational Studies, 7 (1) pp. 124-134 Link DOI  
KARASU-AVCI, E., FAİZ, M. (2019) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Çok Boyutlu Sosyal Değerler Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 21 (3) pp. 108-128 [TR Dizin] DOI  
KARASU-AVCI, E., FAİZ, M. (2019) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Kitap Okuma Alışkanlığına Yönelik Tutumları", Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi, 5 (2) pp. 133-151 DOI  
FAİZ, M., KARASU-AVCI, E. (2019) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Sosyal Medyaya Yönelik Tutumlarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi", Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi, 3 (2) pp. 146-166 Link  
KARASU-AVCI, E., KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2019) "Sınıf Öğretmenlerinin Derslerinde Kullandıkları Yöntem veTekniklere İlişkin Görüşleri: Bir Olgubilim Araştırması", Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (H. U. Journal of Education), 34 (4) pp. 926-942 [ESCI] Link DOI   
KARASU-AVCI, E. (2019) "Tarihi Kahramanların Değerler Eğitiminde Rol Model Olarak Kullanımasına İlişkin Ortaokul Öğrencilerinin Algıları", Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 16 (1) pp. 694-724 [TR Dizin] Link DOI   
FAİZ, M., KARASU-AVCI, E. (2019) "”Atatürkçülük” Kavramına İlişkin Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Metaforik Algıları", Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi, 14 (28) pp. 217-252 [TR Dizin] DOI   
Turan, S., KARASU-AVCI, E. (2018) "2018 Sosyal Bilgiler Öğretim Programı’nın Dijital Vatandaşlık Bağlamında İncelenmesi", Eğitim ve Yeni Yaklaşımlar Dergisi, 1 (1) pp. 28-38 Link  
İBRET, B.Ü., RECEPOĞLU, E., KARASU-AVCI, E., RECEPOĞLU, S. (2018) "Öğretmen Adaylarının “Demokrasi” Kavramına Yönelik Metafor Algıları", Tarih Kültür ve Sanat Araştırmaları Dergisi, 7 (4) pp. 421-441 [ESCI] Link DOI  
FAİZ, M., KARASU-AVCI, E. (2018) "The Global Social Responsibility Levels of The Prospective Social Studies Teachers", The Turkish Online Journal of Educational Technology, (0) pp. 731-746 Link  
KARASU-AVCI, E., İBRET, B.Ü. (2018) "TOPLUMSAL KİMLİĞİN OLUŞUMUNDA SOSYAL BİLGİLER DERSİNİN ROLÜNÜN İNCELENMESİ: SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİM PROGRAMLARI(1968, 1998, 2005)", adıyaman üniversitesi sosyal bilimler enstitüsü dergisi, 10 (29) pp. 336-3376 [TR Dizin]   
KARASU-AVCI, E., KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2018) "Hayat Bilgisi Dersi Öğretim ProgramlarınınAmaçlarındaki Değerlerin İçerik Analizi (1936-2018)", DEĞERLER EĞİTİMİ DERGİSİ, 16 (35) pp. 27-56 [TR Dizin] Link   
KARASU-AVCI, E., FAİZ, M. (2018) "4.ve 5.Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitapları ”Etkin Vatandaşlık” Öğrenme Alanında Yer Alan Becerilerin ve Değerlerin İncelenmesi", Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi, 2 (1) pp. 1-21  
KARASU-AVCI, E., FAİZ, M. (2018) "The Metaphors of Secondary School Teachers Towards the Concept of “Multiculturalism”", Journal of Education and Training Studies, 6 (5) pp. 179-188 DOI  
İBRET, B.Ü., KARASU-AVCI, E., Karabıyık, Ş., Güleş, M., Demirci, M. (2017) "SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLERİN ÖĞRETİMİNDE EDEBİ ÜRÜNLERİN KULLANIMI", Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 5 (9) pp. 104-124 Link  
Avcı, A.A., İBRET, B.Ü., KARASU-AVCI, E. (2017) "Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Vatanseverlik Değerinin Kazandırılmasına Yönelik Görüşleri", İLKÖĞRETİM ONLİNE, 16 (4) pp. 1558-1574 [TR Dizin] Link DOI   
KARASU-AVCI, E. (2017) "SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLİĞİ LİSANS PROGRAMI İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİ", ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 8 (8) pp. 756-786 [TR Dizin] Link  
KARASU-AVCI, E., İBRET, B.Ü. (2016) "ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II DERSİNE İLİŞKİN OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ", Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 24 (5) pp. 2519-1536 [TR Dizin]   
KARASU-AVCI, E. (2016) "SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE DEĞERLER EĞİTİMİNDE COĞRAFYA DİSİPLİNİNİN ROLÜ", Araştırma ve Deneyim Dergisi, 1 (1) pp. 36-58  
KARASU-AVCI, E., İBRET, B.Ü. (2016) "VATANSEVERLİK DEĞERİNE İLİŞKİN OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ", Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 24 (5) pp. 2501-2518 [TR Dizin]   
İBRET, B.Ü., KARASU-AVCI, E., RECEPOĞLU, S. (2016) "proje tabanlı öğrenmede teknolojik araç gereçlerin kullanımına ilişkin sınıf ve sosyal bilgiler öğretmenlerinin görüşleri", Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 24 (4) pp. 2105-2122 [TR Dizin]   
İBRET, B.Ü., KARASU-AVCI, E., RECEPOĞLU, S. (2016) "SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININTOPLUMSAL SORUNLARIN TESPİTİNE YÖNELİKGÖRÜŞLERİ", Abant İzzet Baysal Üniversitesi EğitimFakültesi Dergisi, 16 (0) pp. 1295-1319 [TR Dizin] Link   
İBRET, B.Ü., KARATEKİN, K., KARASU-AVCI, E. (2015) "SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE COĞRAFYA ÖĞRETİMİNİN DEĞERLER EĞİTİMİ AÇISINDAN ÖNEMİ", MİLLİ EĞİTİM DERGİSİ, 45 (207) pp. 5-23 [TR Dizin] Link   
OĞUZ-HAÇAT, S., KARASU-AVCI, E. (2014) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Okul Deneyimi Dersine Yönelik Görüşleri", Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi, 3 (3) pp. 40-53 [TR Dizin]  
FAİZ, M., KARASU-AVCI, E. (2020) "Tarihsel Kahramanların Değerler Eğitiminde Rol Model Olarak Kullanılması", 7. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempuzyumu , (Ekim 2020
KARASU-AVCI, E., FAİZ, M. (2020) "Toplumsal ve Küresel Sorunlara İlişkin Örnek Olay İncelemesi", 7. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempuzyumu , (Ekim 2020
KARASU-AVCI, E. (2020) "Secondary school students’ identity and citizenship perceptions", International Congress of Education , Belgrad, Sırbistan, (Nisan 2020
KARASU-AVCI, E., FAİZ, M. (2019) "SOSYAL BİLGİLER DERS KİTAPLARI BİLİM, TEKNOLOJİ VE TOPLUM ÖĞRENME ALANINDA YER ALAN BİLİM İNSANLARI", II. DERS KİTAPLARI ULUSLARARASI SEMPOZYUMU , (Aralık 2019
FAİZ, M., KARASU-AVCI, E. (2019) "SOSYAL BİLGİLER DERS KİTAPLARI KÜLTÜR VE MİRAS ÖĞRENME ALANINDA “BEN VE ÖTEKİ”", II. DERS KİTAPLARI ULUSLARARASI SEMPOZYUMU , (Aralık 2019
FAİZ, M., KARASU-AVCI, E. (2019) "Social Studies Teachers Attitudes About Using Social Media", 8TH INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON SOCIAL STUDIES EDUCATION , Ankara, Türkiye, (Kasım 2019
KARASU-AVCI, E., FAİZ, M., RECEPOĞLU, S. (2019) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Dijital Vatandaşlık Algılarının Belirlenmesi", 8th INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON SOCIAL STUDIES EDUCATION , Ankara, Türkiye, (Kasım 2019
FAİZ, M., KARASU-AVCI, E. (2019) "Öğretmen Adaylarının Vatanseverlik Tutumlarının İncelenmesi", 3.Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu , İstanbul, Türkiye, (Ekim 2019
FAİZ, M., KARASU-AVCI, E., Turan, S. (2019) "SINIF ÖĞRETMENİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ VATANSEVERLİK DEĞERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ", 2. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ , Muğla, Türkiye, (Ekim 2019
KARASU-AVCI, E., FAİZ, M. (2019) "SOSYAL BİLGİLER DERS KİTAPLARI BİLİM TEKNOLOJİ VE TOPLUM ÖĞRENME ALANINDA YER ALAN BİLİM İNSANLARI", II.DERS KİTAPLARI ULUSLARARASI SEMPOZYUMU , İstanbul, Türkiye, (Ekim 2019
FAİZ, M., KARASU-AVCI, E. (2019) "SOSYAL BİLGİLER DERS KİTAPLARI KÜLTÜR VE MİRAS ÖĞRENME ALANINDA BEN VE ÖTEKİ", II.DERS KİTAPLARI ULUSLARARASI SEMPOZYUMU , İstanbul, Türkiye, (Ekim 2019
KARASU-AVCI, E., FAİZ, M. (2019) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Kitap Okuma Alışkanlığına Yönelik Tutumları", 3.ULUSLARARASI EĞİTİM VE DEĞERLER SEMPOZYUMU , İstanbul, Türkiye, (Ekim 2019
FAİZ, M., KARASU-AVCI, E. (2018) "The Global Social Responsibility Levels Of The Prospective Social Studies Teachers", Turkish Online Journal ofEducational Technology Special Issue for INTE - ITIC AM - IDEC 2018November 2018 , (pp. 731-745), Paris, Fransa, (Aralık 2018
KARASU-AVCI, E., Turan, S. (2018) "ETKİLİ VATANDAŞLIK EĞİTİMİNDE DEĞERLER VE DEĞERLER EĞİTİMİ: SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN DÜŞÜNCELERİ", 2ND INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF EDUCATION AND VALUES , (pp. 104-105), Antalya, Türkiye, (Kasım 2018
FAİZ, M., KARASU-AVCI, E. (2018) "DEĞİŞMEYEN DEĞİŞİM: SOSYAL DEĞİŞME", 2.Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu , Antalya, Türkiye, (Ekim 2018
FAİZ, M., KARASU-AVCI, E. (2018) "TARİHSEL KAHRAMANLARIN DEĞERLER EĞİTİMİNDE ROL MODELİ OLARAK KULLANILMASI", 7.ULUSLARARASI SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ SEMPOZYUMU , Kırşehir, (Ekim 2018
KARASU-AVCI, E., FAİZ, M. (2018) "THE OPINIONS OF CLASSROOM TEACHER CANDIDATES ON MUSEUM EDUCATION", 2nd INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF EDUCATION AND VALUES , Antalya, Türkiye, (Ekim 2018
KARASU-AVCI, E., FAİZ, M. (2018) "TOPLUMSAL VE KÜRESEL SORUNLARA İLİŞKİN ÖRNEK OLAY İNCELENMESİ", 7.ULUSLARARASI SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ SEMPOZYUMU , Kırşehir, Türkiye, (Ekim 2018
KARASU-AVCI, E., FAİZ, M. (2018) "4.VE 5.SINIF SOSYAL BİLGİLER DERS KİTAPLARI ETKİN VATANDAŞLIK ÖĞRENME ALANINDA YER ALAN BECERİLERİN İNCELENMESİ", DERS KİTAPLARI ULUSLARARASI SEMPOZYUMU I , İstanbul, Türkiye, (Nisan 2018
FAİZ, M., KARASU-AVCI, E. (2018) "4.VE 5.SINIF SOSYAL BİLGİLER DERS KİTAPLARI ETKİN VATANDAŞLIK ÖĞRENME ALANINDA YER ALAN DEĞERLERİN İNCELENMESİ", DERS KİTAPLARI ULUSLARARASI SEMPOZYUMU I , İstanbul, Türkiye, (Nisan 2018
FAİZ, M., KARASU-AVCI, E. (2018) "ATATÜRKÇÜLÜK KAVRAMINA İLİŞKİN SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ METAFORLARI", 2.ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , Türkiye, (Nisan 2018
KARASU-AVCI, E., KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2017) "1936, 1948, 1968, 1998, 2005, 2009, 2015 VE 2017 (TASLAK) ÖĞRETİM PROGRAMLARI HAYAT BİLGİSİ DERSİNİN AMAÇLARINDAKİ DEĞERLERİN TESPİT EDİLMESİ", ULUSLARARASI TAŞKÖPRÜ POMPEİPOLİS BİLİM KÜLTÜR SANAT ARAŞTIRMALARI SEMPOZYUMU , Kastamonu, Türkiye, (Aralık 2017
KARASU-AVCI, E., FAİZ, M. (2017) "ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK KAVRAMINA İLİŞKİN ORTAOKUL ÖĞRETMENLERİNİN METAFORLARI", VI.ULUSLARARASI SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ SEMPOZYUMU , Eskişehir, Türkiye, (Aralık 2017
İBRET, B.Ü., KARASU-AVCI, E., Recepoğlu, S. (2017) "ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN DEMOKRASİ KAVRAMI İLE İLGİLİ ALGILARI: METAFORİK BİR ÇALIŞMA", VI. ULUSLARARASI SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ SEMPOZYUMU , (pp. 292-293), Eskişehir, Türkiye, (Aralık 2017
KARASU-AVCI, E., İBRET, B.Ü. (2017) "Toplumsal Kimliğin Oluşumunda Sosyal Bilgiler Dersinin Rolünün incelenmesi Ortaokul Programları", VI. ULUSLARARASI SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ SEMPOZYUMU , (pp. 294-295), Eskişehir, Türkiye, (Aralık 2017
KARASU-AVCI, E., Kayabaşı, Z.E.K. (2017) "1936, 1948, 1968 ve 1998 öğretim programları hayat bilgisi dersinin amaçlarındaki becerilerin tespit edilmesi", 16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (pp. 193), Lefke, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Mayıs 2017
Esra, K.K.Z., KARASU-AVCI, E. (2017) "Sınıf öğretmenlerinin derslerinde kullandıkları yöntem ve teknikler.", 16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (pp. 45), Lefke, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Mayıs 2017
İBRET, B.Ü., KARASU-AVCI, E., Karabıyık, Ş., Güleş, M., Demirci, M. (2017) "Sosyal Bilgiler Dersinde Değerler Öğretiminde edebi ürünlerin kullanımına ilişkin öğretmen görüşleri", Uluslararası Taşköprü Pompeiopolis Bilim Kültür Sanat Araştırmaları Sempozyumu. , Kastamonu, Türkiye, (Nisan 2017
KARASU-AVCI, E., İBRET, B.Ü. (2016) "OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ VATANSEVERLİK DEĞERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ", 1. ULUSAL OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ ÖĞRENCİ KONGRESİ , Kastamonu, Türkiye, (Nisan 2016
KARASU-AVCI, E., İBRET, B.Ü. (2016) "Öğretmenlik Uygulaması II Dersine İlişkin Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Görüşlerinin Değerlendirilmesi", 11. Ulusal Okul Öncesi Eğitimi Öğrenci Kongresi , Kastamonu, Türkiye, (Nisan 2016
Avcı, A.A., İBRET, B.Ü., KARASU-AVCI, E. (2016) "SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE VATANSEVERLİK DEĞERİNİN KAZANDIRILMASINA YÖNELİK 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN GÖRÜŞLERİ", ULUSLARARASI SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ SEMPOZYUMU , Denizli, Türkiye, (Nisan 2016
İBRET, B.Ü., KARASU-AVCI, E., RECEPOĞLU, S. (2015) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Toplumsal Sorunların Tespitine Yönelik Görüşleri", Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu-IV , Bolu, Türkiye, (Nisan 2015
KARASU-AVCI, E., OĞUZ-HAÇAT, S. (2014) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Lisans Programı İle İlgili Görüşleri", ULUSLARARASI SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ SEMPOZYUMU III , Ankara, Türkiye, (Mart 2014
KARASU-AVCI, E., FAİZ, M. (2013) "Ortaokul 6 ve 7 Sinif Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarina Dair Bir Inceleme Ipek Yolunda Türkler Ve Türk Tarihinde Yolculuk Örneklemi", Uluslarası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu- II (USBES-II) , Aksaray, Türkiye, (Nisan 2013
OĞUZ-HAÇAT, S., KARASU-AVCI, E. (2013) "SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ OKUL DENEYİMİ DERSİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ", Uluslarası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu-II (USBES-II) , Aksaray, Türkiye, (Nisan 2013
Kayıt Yok
KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E., KARASU-AVCI, E. (2023) "1.SINIF HAYAT BİLGİSİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINDA YER ALAN KAZANIMLARIN YETKİNLİKLERLE İLİŞKİSİ ÜZERİNE BİR İNCELEME", Kitap: EĞİTİM BİLİMLERİ ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMA VE DEĞERLENDİRMELER, : SERÜVEN YAYINEVİ, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-7721-56-1 
KARASU-AVCI, E., KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2023) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Kaynaştırma/Bütünleştirme Kavramına Yönelik Metaforik Algıları", Kitap: EĞİTİM BİLİMLERİNDE ÖNCÜ VE ÇAĞDAŞ ÇALIŞMALAR, : DUVAR YAYINEVİ, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-6945-85-2 
KARASU-AVCI, E., Avcı, A.A. (2023) "2018 Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programı 4. Sınıf Kazanımlarının Değer ve Beceri İlişkisi Açısından İncelenmesi", Kitap: EĞİTİM BİLİMLERİNDE YENİLİKÇİ ÇALIŞMALR, : DUVAR YAYINEVİ, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-6507-09-8 
Altunel, S., KARASU-AVCI, E. (2023) "DEVELOPMENT OF EDUCATIONAL GAMES FOR THE ACQUISITION OF ROOT VALUES IN SOCIAL STUDIES COURSE", Kitap: Research on Social Studies Education in the 100th Year of the Republic of Turkey, : PEGEM AKADEMİ, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-6764-08-8 
KARASU-AVCI, E. (2022) "SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE KAMU SPOTLARI VE KULLANIMI", Kitap: İLKOKULLARDA UYGULAMA TEMELLİ SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ, : NOBEL, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-427-195-3 
KARASU-AVCI, E. (2022) "İLKÖĞRETİM PROGRAMLARINDA DEĞERLER", Kitap: KARAKTER VE DEĞER EĞİTİMİ, Türkiye : LİSANS, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-7825-79-5 
KARASU-AVCI, E., FAİZ, M. (2021) "EĞİTİMDE MİZAHİ YÖNÜYLE ÇİZGİ FİLMLER", Kitap: EĞİTİMDE MİZAH, Ankara/Türkiye : NOBEL AKADEMİ, Bölüm Sayfaları: 251 / 266, ISBN: 978-625-417-347-9-8 
FAİZ, M., KARASU-AVCI, E. (2021) "TÜRKİYE'DE MİZAH-EĞİTİM İLİŞKİLİ YAPILMIŞ AKADEMİK ÇALIŞMALAR: BİR LİTERATÜR İNCELEMESİ", Kitap: EĞİTİMDE MİZAH, Ankara/Türkiye : NOBEL AKADEMİ, Bölüm Sayfaları: 251 / 266, ISBN: 978-625-417-347-9-8 
KARASU-AVCI, E. (2021) "DEĞERLERİN SINIFLANDIRILMASI", Kitap: KASTAMONU EĞİTİM ARAŞTIRMALARI YILLIĞI, Ankara/Türkiye : PEGEM AKADEMİ, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: - 
KARASU-AVCI, E. (2021) "SUNUŞ YOLUYLA ÖĞRETİM STRATEJİSİ VE SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE KULLANIMI", Kitap: UYGULAMA ÖRNEKLERİYLE SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ, Ankara/Türkiye : NOBEL AKADEMİ, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-439-906-0 
KARASU-AVCI, E. (2020) "Değerler Eğitimi ve Sosyal Bilgiler", Kitap: Bilim İnsanı Dr. Mustafa Eski'ye Armağan Eğitime Adanmış Bir Ömür, Ankara/Türkiye : PEGEM AKADEMİ, Bölüm Sayfaları: 305 / 322, ISBN: 978-625-7228-51-0 
KARASU-AVCI, E. (2020) "SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE BECERİ ÖĞRETİMİ", Kitap: İlkokulda Beceri Öğretimi, Ankara/Türkiye : PEGEM AKADEMİ, Bölüm Sayfaları: 301 / 319, ISBN: 978-625-7228-26-8 
KARASU-AVCI, E. (2019) "Sosyal Bilgiler ve Kimlik", Kitap: Sosyal Bilgiler ve Toplum, Ankara/Türkiye : PEGEM AKADEMİ, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-60569916-1-5 
KARASU-AVCI, E., İBRET, B.Ü. (2019) "Sosyal Bilgilerde Kimlik", Kitap: Türkiye’de Sosyal Bilgiler Eğitimi Araştırmaları El Kitabı, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 309 / 322, ISBN: 978-605-8006027 
KARASU-AVCI, E. (2018) "COGNITIVE STRUCTURES REGARDING THE CONCEPTS OF ”SOCIAL STUDIES” OF THE TEACHER CANDIIDATES", Kitap: Current Trends in Social Studies Education, Berlin/Almanya : LAP LAMBERT ACADEMIX PUBLISHING, Bölüm Sayfaları: 21 / 39, ISBN: 978-613-9-92761-6 
KARASU-AVCI, E. (2018) "EKONOMİ OKURYAZARLIĞI", Kitap: KURAMDAN UYGULAMAYA SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SETİ, Ankara/Türkiye : EĞİTEN KİTAP, Bölüm Sayfaları: 127 / , ISBN: 978-605-2234-88-4 
KARASU-AVCI, E., İBRET, B.Ü., Recepoğlu, S. (2017) "Geography and Identity", Kitap: Developments in Social Sciences, Sofıa/Bulgaristan : ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS SOFIA, Bölüm Sayfaları: 96 / 105, ISBN: 978-954-07-4343-1 
İBRET, B.Ü., KARASU-AVCI, E. (2017) "Sosyal Bilgiler Öğretiminde Kimlik Algısı", Kitap: Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar III, Ankara/Türkiye : PEGEM AKADEMİ, Bölüm Sayfaları: 38 / 53, ISBN: 978-605-241-007-3 
Kayıt Yok
(Ulusal - Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi, 2021, Editör, Yayın Sayısı:1
(Ulusal - Bilimsel Dergi) e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 2017
(Ulusal - Bilimsel Dergi) ARAŞTIRMA VE DENEYİM DERGİSİ, 2017
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) CUMHURİYET ULUSLARARASI EĞİTİM DERGİSİ, 2017
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 2017
(Ulusal - Bilimsel Dergi) ERCİYES EĞİTİM DERGİSİ, 2017
Üye, Sosyal Bilgiler Eğitimcileri Birliği, 2013-
Atıflar
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: Diğer Uluslararası, F: TR Dizin, G: Uluslararası Kitap, H: Ulusal Kitap, I: Diğer Ulusal, J: Toplam
Sıra Yayın A B C D E F G H I J
1 2018 Sosyal Bilgiler Öğretim Programı’nın Dijital Vatandaşlık Bağlamında İncelenmesi 0 0 0 7 15 14 14 0 0 50
2 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II DERSİNE İLİŞKİN OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ 1 0 0 15 7 17 2 0 0 42
3 4.ve 5.Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitapları ”Etkin Vatandaşlık” Öğrenme Alanında Yer Alan Becerilerin ve Değerlerin İncelenmesi 0 0 0 8 14 9 3 0 0 34
4 Sınıf Öğretmenlerinin Derslerinde Kullandıkları Yöntem veTekniklere İlişkin Görüşleri: Bir Olgubilim Araştırması 0 0 0 4 6 11 6 0 0 27
5 Hayat Bilgisi Dersi Öğretim ProgramlarınınAmaçlarındaki Değerlerin İçerik Analizi (1936-2018) 0 0 0 3 5 7 7 0 0 22
6 Öğretmen Adaylarının “Demokrasi” Kavramına Yönelik Metafor Algıları 0 0 0 3 13 4 0 0 0 20
7 SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE COĞRAFYA ÖĞRETİMİNİN DEĞERLER EĞİTİMİ AÇISINDAN ÖNEMİ 0 0 0 2 6 6 4 0 0 18
8 Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Vatanseverlik Değerinin Kazandırılmasına Yönelik Görüşleri 0 0 0 2 6 3 5 0 0 16
9 Etkili Vatandaşlık Eğitiminde Değerler Eğitimi: Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Düşünceleri 0 0 0 2 6 5 2 0 0 15
10 TOPLUMSAL KİMLİĞİN OLUŞUMUNDA SOSYAL BİLGİLER DERSİNİN ROLÜNÜN İNCELENMESİ: SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİM PROGRAMLARI(1968, 1998, 2005) 0 0 0 5 2 3 5 0 0 15
11 Academic Motivation Levels of Secondary School Students and Their Attitudes Towards a Social Studies Course 1 0 0 8 4 1 0 0 0 14
12 VATANSEVERLİK DEĞERİNE İLİŞKİN OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ 0 0 0 4 2 4 3 1 0 14
13 SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLERİN ÖĞRETİMİNDE EDEBİ ÜRÜNLERİN KULLANIMI 0 0 0 1 3 5 3 0 0 12
14 Tarihi Kahramanların Değerler Eğitiminde Rol Model Olarak Kullanımasına İlişkin Ortaokul Öğrencilerinin Algıları 0 0 0 1 2 8 1 0 0 12
15 ACADEMIC MOTIVATION LEVELS OF SECONDARY SCHOOL STUDENTS AND THEIR ATTITUDES TOWARDS A SOCIAL STUDIES COURSE 1 0 0 6 3 0 0 0 0 10
16 SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE DEĞERLER EĞİTİMİNDE COĞRAFYA DİSİPLİNİNİN ROLÜ 0 0 0 0 2 4 4 0 0 10
17 ETKİLİ VATANDAŞLIK EĞİTİMİNDE DEĞERLER EĞİTİMİ: SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN DÜŞÜNCELERİ 0 0 0 1 4 4 0 0 0 9
18 ”Atatürkçülük” Kavramına İlişkin Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Metaforik Algıları 0 0 0 4 0 4 0 0 0 8
19 SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININTOPLUMSAL SORUNLARIN TESPİTİNE YÖNELİKGÖRÜŞLERİ 0 0 0 1 2 4 1 0 0 8
20 Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Disiplinlerarası Yaklaşıma Yönelik Görüşleri 0 0 0 1 3 4 0 0 0 8
21 SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLİĞİ LİSANS PROGRAMI İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİ 0 0 0 1 2 3 0 0 0 6
22 The Metaphors of Secondary School Teachers Towards the Concept of “Multiculturalism” 0 0 0 3 1 2 0 0 0 6
23 The Patriotic Attitudes of The Prospective Teachers 2 0 0 1 2 1 0 0 0 6
24 Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Çok Boyutlu Sosyal Değerler Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi 0 0 0 3 0 2 0 0 0 5
25 Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Okul Deneyimi Dersine Yönelik Görüşleri 0 0 0 0 2 2 1 0 0 5
26 Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Sosyal Medyaya Yönelik Tutumlarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi 0 0 0 0 3 2 0 0 0 5
27 SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN DİSİPLİNLERARASI YAKLAŞIMA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ 0 0 0 2 1 2 0 0 0 5
28 Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar III 0 0 0 0 1 0 3 0 0 4
29 Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Dijital Vatandaşlık Algılarının Belirlenmesi 0 0 0 2 1 1 0 0 0 4
30 THE PATRIOTIC ATTITUDES OF THE PROSPECTIVE TEACHERS 0 0 0 1 3 0 0 0 0 4
31 Popüler Kültür Unsuru Olarak Tarihi Dizilere İlişkin Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Görüşleri 0 0 0 2 0 1 0 0 0 3
32 proje tabanlı öğrenmede teknolojik araç gereçlerin kullanımına ilişkin sınıf ve sosyal bilgiler öğretmenlerinin görüşleri 0 0 0 0 2 1 0 0 0 3
33 Sınıf Eğitimi Öğretmen Adaylarının Vatanseverlik Değerine İlişkin Görüşleri 0 0 0 0 0 2 1 0 0 3
34 Communication Skills of Secondary School Students and Their Attitudes Towards Social Studies Course 0 0 0 1 1 0 0 0 0 2
35 PERCEPTIONS OF SECONDARY SCHOOL STUDENTS FOR THE DEMOCRACY CONCEPT: A METAPHORIC STUDY 0 0 0 0 2 0 0 0 0 2
36 Popüler Kültür Unsuru Olarak Tarihi Dizilere İlişkin Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Görüşleri 0 0 0 1 0 1 0 0 0 2
37 Secondary School Students’ Identity and Citizenship Perceptions 0 0 0 0 2 0 0 0 0 2
38 Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Kitap Okuma Alışkanlığına Yönelik Tutumları 0 0 0 0 1 1 0 0 0 2
39 The Global Social Responsibility Levels of The Prospective Social Studies Teachers 0 0 0 1 0 1 0 0 0 2
40 Communication Skills of Secondary School Students and Their Towards Social Studies Course 0 0 0 0 1 0 0 0 0 1
41 DEĞİŞMEYEN DEĞİŞİM: SOSYAL DEĞİŞME 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1
42 Developments in Social Sciences 0 0 0 0 1 0 0 0 0 1
43 Sosyal Bilgiler ve Toplum 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Kastamonu Üniversitesi
2013 - 2021 46
Kastamonu Üniversitesi
2015 - 2020 20
Saim Turan
Akdeniz Üniversitesi
2018 - 2022 9
Kastamonu Üniversitesi
2015 - 2020 6
Kastamonu Üniversitesi
2017 - 2023 5
Kastamonu Üniversitesi
2013 - 2014 3
Ahmet Ali Avcı
-
2016 - 2017 2
Murat Demirci
-
2017 2
Mustafa Güleş
-
2017 2
Serpil Recepoğlu
-
2017 2
Şule Karabıyık
-
2017 2
Kastamonu Üniversitesi
2015 1
Kastamonu Üniversitesi
2018 1
-
2023 1
Ahmet Ali Avcı
-
2023 1
Hacer Yalabaçoğlu
-
2023 1
Ketenoğlu Kayabaşı Z Esra
-
2017 1
Selçuk Altunel
-
2023 1
Z Esra Ketenoğlu Kayabaşı
-
2017 1
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78368
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 9825
YÖKSİS Bilim Alanı Temel Eğitim 560
Anahtar Kelimeler Sosyal Bilgiler Eğitimi
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 20 84 160 245 215 305 165 95 190 0
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) 451 . 420 . 390 . 299 . 329 . 232 . 461 . 530 . 415 . -
Sıra (Temel Alan İçinde) 308 . 264 . 204 . 131 . 144 . 92 . 232 . 278 . 211 . -
Sıra (Bilim Alanı İçinde) 76 . 52 . 22 . 12 . 14 . 5 . 37 . 55 . 24 . -
Sıra (Anahtar Kelime (1)) 37 . 17 . 9 . 4 . 9 . 1 . 14 . 23 . 9 . -
Toplam Yayın 2 8 12 18 15 19 6 3 6 0
Toplam Makale 1 5 3 7 6 14 3 1 2 0
Toplam Kitap 0 0 2 2 2 2 3 2 4 0
Toplam Bildiri 1 3 7 9 7 3 0 0 0 0
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 0 0 2 4 3 10 2 0 2 0
Makale (Ulusal) 1 5 1 3 3 4 1 1 0 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 2 2 2 2 3 2 4 0
Bildiri (Uluslararası) 1 1 7 9 7 3 0 0 0 0
Bildiri (Ulusal) 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri