Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sosyal Bilgiler Eğitimi (Dr), 2012, 2016 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sosyal Bilgiler Eğitimi (Yl) (Tezli), 2010, 2012 |
Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, 2006, 2010 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sosyal Bilgiler Eğitimi (Dr), 2012, 2016 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sosyal Bilgiler Eğitimi (Yl) (Tezli), 2010, 2012 |
Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, 2006, 2010 |
Emine KARASU AVCI, Doktora, Toplumsal Kimliğin Oluşumunda Sosyal Bilgiler Dersinin Rolünün İncelenmesi: Sosyal Bilgiler Öğretim Programları (1924-2010), Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2016 |
Emine KARASU AVCI, Yüksek Lisans, İlköğretim 6. ve 7, sınıf sosyal bilgiler derslerinde yapılan proje çalışmalarının öğretmen ve öğrenci görüşlerine göre değerlendirilmesi (Kastamonu ili örneği), Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2012 |
İngilizce, KPDS, 66, 2012 |
Değerlendirme, Araştırmacı Öğretmen Çalıştayı, Kastamonu, Türkiye, 16-01-2020, 16-01-2020 |
[UAK] Eğitim Bilimleri Temel Eğitim Sosyal Bilgiler Eğitimi |
2021-, Doçent, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2017-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2013-2017, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2011-2013, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2022-, Komisyon Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2021-, Bölüm Başkan Yardımcısı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2020-, Bölüm Başkan Yardımcısı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2019-, Kastamonu Eğitim Dergisi (Tr Dizin), Dergi, Yrd. Editör, Kastamonu Üniversitesi, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2018-2019, Sosyal ve Kültürel Faaliyetler Komisyon Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2018-2019, Sınav Komisyonu Başkanlığı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2016-2020, Yatay Geçiş Komisyonu Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
Emrullah Avan, Yüksek Lisans, Nutuk'un kök değerler açısından incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Perihan Merve Ölmez, Yüksek Lisans, Okul kültürünün özel okullarda ve devlet okullarında görev yapan sosyal bilgiler öğretmenlerinin iş doyumuna etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Mehmet Gökhan Karabudak, Yüksek Lisans, COVİD-19 pandemi sürecinde sosyal bilgiler öğretmenlerinin ve ortaokul öğrencilerinin uzaktan eğitime ilişkin görüşleri, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Emel Uçar, Yüksek Lisans, Kutadgu Bilig'in 2018 sosyal bilgiler dersi öğretim programında yer alan değerler açısından incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Selçuk Altunel, Yüksek Lisans, Sosyal bilgiler dersinde eğitsel oyunlar yoluyla kök değerlerin kazandırılması: Bir eylem araştırması, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Hacer Yalabaçoğlu, Yüksek Lisans, Türkiye'de öğrenim gören yabancı uyruklu öğrencilerin hak, görev ve sorumluluklara yönelik görüşleri (Kastamonu ili örneği), Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Emel Uçar, Yüksek Lisans, KUTADGU BİLİG’İN 2018 SOSYAL BİLGİLER DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI’NDA YER ALAN DEĞERLER AÇISINDAN İNCELENMESİ, (Asıl Danışman) |
Hatice Himmetoğlu, Yüksek Lisans, Ortaokul Öğrencilerinin Çeşitli Meslek Grupları Hakkındaki Algıları ve Öğrencilerin Meslek Seçiminde Rol Oynayan Faktörler, (Asıl Danışman) |
Selçuk Altunel, Yüksek Lisans, SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE EĞİTSEL OYUNLAR YOLUYLA KÖK DEĞERLERİN KAZANDIRILMASI: BİR EYLEM ARAŞTIRMASI, (Asıl Danışman) |
Hacer Yalabaçoğlu, Yüksek Lisans, YABANCI UYRUKLU ÖĞRENCİLERİN SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE VATANDAŞLIK ALGILARININ GELİŞTİRİLMESİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ, (Asıl Danışman) |
2022-2023, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2022-2023, SOSYAL BİLGİLERDE PROGRAM VE PROGRAM GELİŞTİRME, Yüksek Lisans |
2022-2023, SANAT VE MÜZE EĞİTİMİ, Lisans |
2022-2023, KARAKTER VE DEĞER EĞİTİMİ, Lisans |
2022-2023, SOSYAL BİLGİLERDE KONU ALANI İNCELEMESİ II, Lisans |
2022-2023, SOSYAL BİLGİLERDE KONU ALANI İNCELEMESİ I, Lisans |
2022-2023, SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİM PROGRAMLARI, Lisans |
2019-2020, SBA516 SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİNDE GÜNCEL ARAŞTIRMALAR, Yüksek Lisans |
2019-2020, SBA599 TEZ, Yüksek Lisans |
2019-2020, SBA597 UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans |
2019-2020, SBA502 SOSYAL BİLGİLERDE PROGRAM VE PROGRAM GELİŞTRME, Yüksek Lisans |
2019-2020, SBZ204 BİLİM, TEKNOLOJİ VE TOPLUM, Lisans |
2019-2020, SBZ202 SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİM PROGRAMLARI, Lisans |
2019-2020, SBA404 SOSYAL PROJE GELİŞTİRME, Lisans |
2019-2020, SBA306 İNSAN İLİŞKİLERİ VE İLETİŞİM, Lisans |
2019-2020, SBA212 EKONOMİ, Lisans |
2019-2020, SBA208 BİLİM, TEKNOLOJİ VE SOSYAL DEĞİŞME, Lisans |
2019-2020, GKZ008 TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
2019-2020, EMB406 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2019-2020, EMB304 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I, Lisans |
2019-2020, SBZ201 SOSYAL BİLGİLERDE ÖĞRENME VE ÖĞRETME YAKLAŞIMLARI, Lisans |
2019-2020, SBZ101 SOSYAL BİLGİLERİN TEMELLERİ, Lisans |
2019-2020, SBA101 SOSYAL BİLGİLERİN TEMELLERİ, Lisans |
2019-2020, GNK307 SEÇMELİ II (KÜLTÜR DEĞİŞMELERİ), Lisans |
2019-2020, GNK301 TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
2019-2020, EMB407 OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2019-2020, EMB201 ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ, Lisans |
2018-2019, EMB407 OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2018-2019, EMB201 ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ, Lisans |
2018-2019, SBA599 TEZ, Yüksek Lisans |
2018-2019, SBA597 UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans |
2018-2019, SBA516 SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİNDE GÜNCEL ARAŞTIRMALAR, Yüksek Lisans |
2018-2019, SBA502 SOSYAL BİLGİLERDE PROGRAM VE PROGRAM GELİŞTİRME, Yüksek Lisans |
2018-2019, SBA404 SOSYAL PROJE GELİŞTİRME, Lisans |
2018-2019, SBA306 İNSAN İLİŞKİLERİ VE İLETİŞİM, Lisans |
2018-2019, SBA212 EKONOMİ, Lisans |
2018-2019, SBA208 BİLİM, TEKNOLOJİ VE SOSYAL DEĞİŞME, Lisans |
2018-2019, GKS010 KÜLTÜR VE DİL, Lisans |
2018-2019, EMB406 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2018-2019, EMB304 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I, Lisans |
2018-2019, SBZ101 SOSYAL BİLGİLERİN TEMELLERİ, Lisans |
2018-2019, SBA407 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II, Lisans |
2018-2019, SBA101 SOSYAL BİLGİLERİN TEMELLERİ, Lisans |
2018-2019, GNK307 SEÇMELİ II (KÜLTÜR DEĞİŞMELERİ), Lisans |
2018-2019, GNK301 TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
2017-2018, SBA 404 SOSYAL PROJE GELİŞTİRME, Lisans |
2017-2018, SBA212 EKONOMİ, Lisans |
2017-2018, SBA208 BİLİM, TEKNOLOJİ VE SOSYAL DEĞİŞME, Lisans |
2017-2018, EMB406 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2017-2018, EMB202 ÖĞRETİM İLKELERİ VE MATERYAL TASARIMI, Lisans |
2017-2018, EMB304 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I, Lisans |
2017-2018, SBA101 SOSYAL BİLGİLERİN TEMELLERİ, Lisans |
2017-2018, GNK307 SEÇMELİ II (KÜLTÜR DEĞİŞMELERİ), Lisans |
2017-2018, GNK301 TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
2017-2018, EMB407 OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2017-2018, EMB201 ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ, Lisans |
2016-2017, BİLİM TEKNOLOJİ VE SOSYAL DEĞİŞME, Lisans |
2016-2017, EMB406 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2016-2017, SÖA SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ, Lisans |
2016-2017, SBA306 İNSAN İLİŞKİLERİ VE İLETİŞİM, Lisans |
2016-2017, SBA208 BİLİM, TEKNOLOJİ VE SOSYAL DEĞİŞME, Lisans |
Kayıt Yok |
Ortaokul Öğrencilerine Edebi Ürünlerle Değerlerin Kazandırılmasına Yönelik bir Araştırma BAP Proje: Araştırmacı , 2018-2018 |
Kayıt Yok |
KARASU-AVCI, E., BİLEN, M. (2023) "Sosyal Bilgiler Dersi 5. Sınıf Kazanımlarının Değer ve Beceri İlişkisi", Journal of Innovative Research in Social Studies, 6 (2) pp. 208-225 Link DOI |
Yalabaçoğlu, H., KARASU-AVCI, E. (2023) "TÜRKİYE’DE ÖĞRENİM GÖREN YABANCI UYRUKLU ÖĞRENCİLERİN HAK, GÖREV VE SORUMLULUKLARA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ", Research and Experience Journal, 8 (1) pp. 85-98 Link DOI |
Turan, S., KARASU-AVCI, E. (2022) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Çevrimiçi Eğitim Faaliyetlerine Yönelik Görüşleri", Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi, (0) [TR Dizin] Link |
KARASU-AVCI, E., FAİZ, M. (2021) "ÖĞRETMEN EĞİTİMİNDE EĞİTİCİ FİLMLERİN KULLANILMASINA İLİŞKİN SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ DENEYİMLERİ", MEHMET AKİF ERSOY EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, (58) pp. 1-25 [TR Dizin] Link DOI |
FAİZ, M., KARASU-AVCI, E., Turan, S. (2021) "Sınıf Eğitimi Öğretmen Adaylarının Vatanseverlik Değerine İlişkin Görüşleri", Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi, 6 (1) Link |
KARASU-AVCI, E., FAİZ, M. (2021) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Dijital Vatandaşlık Algılarının Belirlenmesi", Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi (IJONASS), (1) DOI |
KARASU-AVCI, E., FAİZ, M. (2020) "Communication Skills of Secondary School Students and Their Attitudes Towards Social Studies Course", International Online Journal of Educational Sciences, 12 (4) pp. 175-191 Link DOI |
KARASU-AVCI, E., FAİZ, M. (2020) "Communication Skills of Secondary School Students and Their Towards Social Studies Course", International Online Journal of Educational Sciences, 12 (4) pp. 175-191 Link DOI |
FAİZ, M., KARASU-AVCI, E. (2020) "Popüler Kültür Unsuru Olarak Tarihi Dizilere İlişkin Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Görüşleri", Trakya Eğitim Dergisi, 10 (3) pp. 744-763 [TR Dizin] Link DOI |
FAİZ, M., KARASU-AVCI, E. (2020) "Popüler Kültür Unsuru Olarak Tarihi Dizilere İlişkin Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Görüşleri", Trakya Eğitim Dergisi, 10 (3) pp. 744-763 [TR Dizin] Link DOI |
FAİZ, M., KARASU-AVCI, E. (2020) "Popüler Kültür Unsuru Olarak Tarihi Dizilere İlişkin Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Görüşleri", Trakya Eğitim Dergisi, 10 (3) pp. 744-763 [TR Dizin] Link DOI |
KARASU-AVCI, E. (2020) "Secondary School Students’ Identity and Citizenship Perceptions", International Journal of Psychology and Educational studies, 7 (4) pp. 14-26 Link DOI |
KARASU-AVCI, E., FAİZ, M., Turan, S. (2020) "ETKİLİ VATANDAŞLIK EĞİTİMİNDE DEĞERLER EĞİTİMİ: SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN DÜŞÜNCELERİ", Değerler Eğitimi Dergisi, 18 (39) pp. 261-294 [TR Dizin] Link DOI |
KARASU-AVCI, E., FAİZ, M., Turan, S. (2020) "Etkili Vatandaşlık Eğitiminde Değerler Eğitimi: Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Düşünceleri", Değerler Eğitimi Dergisi, 18 (39) pp. 261-294 [TR Dizin] Link DOI |
RECEPOĞLU, S., KARASU-AVCI, E., İBRET, B.Ü. (2020) "PERCEPTIONS OF SECONDARY SCHOOL STUDENTS FOR THE DEMOCRACY CONCEPT: A METAPHORIC STUDY", European Journal of Education Studies, 7 (6) pp. 52-69 Link DOI |
Turan, S., FAİZ, M., KARASU-AVCI, E. (2020) "SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN DİSİPLİNLERARASI YAKLAŞIMA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ", Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi, 6 (1) pp. 141-163 Link DOI |
Turan, S., KARASU-AVCI, E., FAİZ, M. (2020) "Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Disiplinlerarası Yaklaşıma Yönelik Görüşleri", Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi, 6 (1) pp. 141-163 Link DOI |
FAİZ, M., KARASU-AVCI, E. (2020) "ACADEMIC MOTIVATION LEVELS OF SECONDARY SCHOOL STUDENTS AND THEIR ATTITUDES TOWARDS A SOCIAL STUDIES COURSE", Review of International Geographical Education Online, 10 (2) pp. 156-182 Link DOI |
FAİZ, M., KARASU-AVCI, E. (2020) "Academic Motivation Levels of Secondary School Students and Their Attitudes Towards a Social Studies Course", Review of International Geographical Education Online, 10 (2) pp. 156-182 Link DOI |
FAİZ, M., KARASU-AVCI, E. (2020) "THE PATRIOTIC ATTITUDES OF THE PROSPECTIVE TEACHERS", International Journal of Psychology and Educational Studies, 7 (1) pp. 124-134 DOI |
FAİZ, M., KARASU-AVCI, E. (2020) "The Patriotic Attitudes of The Prospective Teachers", International Journal of Psychology and Educational Studies, 7 (1) pp. 124-134 Link DOI |
KARASU-AVCI, E., FAİZ, M. (2019) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Çok Boyutlu Sosyal Değerler Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 21 (3) pp. 108-128 [TR Dizin] DOI |
KARASU-AVCI, E., FAİZ, M. (2019) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Kitap Okuma Alışkanlığına Yönelik Tutumları", Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi, 5 (2) pp. 133-151 DOI |
FAİZ, M., KARASU-AVCI, E. (2019) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Sosyal Medyaya Yönelik Tutumlarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi", Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi, 3 (2) pp. 146-166 Link |
KARASU-AVCI, E., KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2019) "Sınıf Öğretmenlerinin Derslerinde Kullandıkları Yöntem veTekniklere İlişkin Görüşleri: Bir Olgubilim Araştırması", Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (H. U. Journal of Education), 34 (4) pp. 926-942 [ESCI] Link DOI |
KARASU-AVCI, E. (2019) "Tarihi Kahramanların Değerler Eğitiminde Rol Model Olarak Kullanımasına İlişkin Ortaokul Öğrencilerinin Algıları", Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 16 (1) pp. 694-724 [TR Dizin] Link DOI |
FAİZ, M., KARASU-AVCI, E. (2019) "”Atatürkçülük” Kavramına İlişkin Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Metaforik Algıları", Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi, 14 (28) pp. 217-252 [TR Dizin] DOI |
Turan, S., KARASU-AVCI, E. (2018) "2018 Sosyal Bilgiler Öğretim Programı’nın Dijital Vatandaşlık Bağlamında İncelenmesi", Eğitim ve Yeni Yaklaşımlar Dergisi, 1 (1) pp. 28-38 Link |
İBRET, B.Ü., RECEPOĞLU, E., KARASU-AVCI, E., RECEPOĞLU, S. (2018) "Öğretmen Adaylarının “Demokrasi” Kavramına Yönelik Metafor Algıları", Tarih Kültür ve Sanat Araştırmaları Dergisi, 7 (4) pp. 421-441 [ESCI] Link DOI |
FAİZ, M., KARASU-AVCI, E. (2018) "The Global Social Responsibility Levels of The Prospective Social Studies Teachers", The Turkish Online Journal of Educational Technology, (0) pp. 731-746 Link |
KARASU-AVCI, E., İBRET, B.Ü. (2018) "TOPLUMSAL KİMLİĞİN OLUŞUMUNDA SOSYAL BİLGİLER DERSİNİN ROLÜNÜN İNCELENMESİ: SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİM PROGRAMLARI(1968, 1998, 2005)", adıyaman üniversitesi sosyal bilimler enstitüsü dergisi, 10 (29) pp. 336-3376 [TR Dizin] |
KARASU-AVCI, E., KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2018) "Hayat Bilgisi Dersi Öğretim ProgramlarınınAmaçlarındaki Değerlerin İçerik Analizi (1936-2018)", DEĞERLER EĞİTİMİ DERGİSİ, 16 (35) pp. 27-56 [TR Dizin] Link |
KARASU-AVCI, E., FAİZ, M. (2018) "4.ve 5.Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitapları ”Etkin Vatandaşlık” Öğrenme Alanında Yer Alan Becerilerin ve Değerlerin İncelenmesi", Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi, 2 (1) pp. 1-21 |
KARASU-AVCI, E., FAİZ, M. (2018) "The Metaphors of Secondary School Teachers Towards the Concept of “Multiculturalism”", Journal of Education and Training Studies, 6 (5) pp. 179-188 DOI |
İBRET, B.Ü., KARASU-AVCI, E., Karabıyık, Ş., Güleş, M., Demirci, M. (2017) "SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLERİN ÖĞRETİMİNDE EDEBİ ÜRÜNLERİN KULLANIMI", Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 5 (9) pp. 104-124 Link |
Avcı, A.A., İBRET, B.Ü., KARASU-AVCI, E. (2017) "Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Vatanseverlik Değerinin Kazandırılmasına Yönelik Görüşleri", İLKÖĞRETİM ONLİNE, 16 (4) pp. 1558-1574 [TR Dizin] Link DOI |
KARASU-AVCI, E. (2017) "SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLİĞİ LİSANS PROGRAMI İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİ", ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 8 (8) pp. 756-786 [TR Dizin] Link |
KARASU-AVCI, E., İBRET, B.Ü. (2016) "ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II DERSİNE İLİŞKİN OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ", Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 24 (5) pp. 2519-1536 [TR Dizin] |
KARASU-AVCI, E. (2016) "SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE DEĞERLER EĞİTİMİNDE COĞRAFYA DİSİPLİNİNİN ROLÜ", Araştırma ve Deneyim Dergisi, 1 (1) pp. 36-58 |
KARASU-AVCI, E., İBRET, B.Ü. (2016) "VATANSEVERLİK DEĞERİNE İLİŞKİN OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ", Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 24 (5) pp. 2501-2518 [TR Dizin] |
İBRET, B.Ü., KARASU-AVCI, E., RECEPOĞLU, S. (2016) "proje tabanlı öğrenmede teknolojik araç gereçlerin kullanımına ilişkin sınıf ve sosyal bilgiler öğretmenlerinin görüşleri", Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 24 (4) pp. 2105-2122 [TR Dizin] |
İBRET, B.Ü., KARASU-AVCI, E., RECEPOĞLU, S. (2016) "SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININTOPLUMSAL SORUNLARIN TESPİTİNE YÖNELİKGÖRÜŞLERİ", Abant İzzet Baysal Üniversitesi EğitimFakültesi Dergisi, 16 (0) pp. 1295-1319 [TR Dizin] Link |
İBRET, B.Ü., KARATEKİN, K., KARASU-AVCI, E. (2015) "SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE COĞRAFYA ÖĞRETİMİNİN DEĞERLER EĞİTİMİ AÇISINDAN ÖNEMİ", MİLLİ EĞİTİM DERGİSİ, 45 (207) pp. 5-23 [TR Dizin] Link |
OĞUZ-HAÇAT, S., KARASU-AVCI, E. (2014) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Okul Deneyimi Dersine Yönelik Görüşleri", Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi, 3 (3) pp. 40-53 [TR Dizin] |
FAİZ, M., KARASU-AVCI, E. (2020) "Tarihsel Kahramanların Değerler Eğitiminde Rol Model Olarak Kullanılması", 7. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempuzyumu , (Ekim 2020) |
KARASU-AVCI, E., FAİZ, M. (2020) "Toplumsal ve Küresel Sorunlara İlişkin Örnek Olay İncelemesi", 7. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempuzyumu , (Ekim 2020) |
KARASU-AVCI, E. (2020) "Secondary school students’ identity and citizenship perceptions", International Congress of Education , Belgrad, Sırbistan, (Nisan 2020) |
KARASU-AVCI, E., FAİZ, M. (2019) "SOSYAL BİLGİLER DERS KİTAPLARI BİLİM, TEKNOLOJİ VE TOPLUM ÖĞRENME ALANINDA YER ALAN BİLİM İNSANLARI", II. DERS KİTAPLARI ULUSLARARASI SEMPOZYUMU , (Aralık 2019) |
FAİZ, M., KARASU-AVCI, E. (2019) "SOSYAL BİLGİLER DERS KİTAPLARI KÜLTÜR VE MİRAS ÖĞRENME ALANINDA “BEN VE ÖTEKİ”", II. DERS KİTAPLARI ULUSLARARASI SEMPOZYUMU , (Aralık 2019) |
FAİZ, M., KARASU-AVCI, E. (2019) "Social Studies Teachers Attitudes About Using Social Media", 8TH INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON SOCIAL STUDIES EDUCATION , Ankara, Türkiye, (Kasım 2019) |
KARASU-AVCI, E., FAİZ, M., RECEPOĞLU, S. (2019) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Dijital Vatandaşlık Algılarının Belirlenmesi", 8th INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON SOCIAL STUDIES EDUCATION , Ankara, Türkiye, (Kasım 2019) |
FAİZ, M., KARASU-AVCI, E. (2019) "Öğretmen Adaylarının Vatanseverlik Tutumlarının İncelenmesi", 3.Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu , İstanbul, Türkiye, (Ekim 2019) |
FAİZ, M., KARASU-AVCI, E., Turan, S. (2019) "SINIF ÖĞRETMENİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ VATANSEVERLİK DEĞERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ", 2. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ , Muğla, Türkiye, (Ekim 2019) |
KARASU-AVCI, E., FAİZ, M. (2019) "SOSYAL BİLGİLER DERS KİTAPLARI BİLİM TEKNOLOJİ VE TOPLUM ÖĞRENME ALANINDA YER ALAN BİLİM İNSANLARI", II.DERS KİTAPLARI ULUSLARARASI SEMPOZYUMU , İstanbul, Türkiye, (Ekim 2019) |
FAİZ, M., KARASU-AVCI, E. (2019) "SOSYAL BİLGİLER DERS KİTAPLARI KÜLTÜR VE MİRAS ÖĞRENME ALANINDA BEN VE ÖTEKİ", II.DERS KİTAPLARI ULUSLARARASI SEMPOZYUMU , İstanbul, Türkiye, (Ekim 2019) |
KARASU-AVCI, E., FAİZ, M. (2019) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Kitap Okuma Alışkanlığına Yönelik Tutumları", 3.ULUSLARARASI EĞİTİM VE DEĞERLER SEMPOZYUMU , İstanbul, Türkiye, (Ekim 2019) |
FAİZ, M., KARASU-AVCI, E. (2018) "The Global Social Responsibility Levels Of The Prospective Social Studies Teachers", Turkish Online Journal ofEducational Technology Special Issue for INTE - ITIC AM - IDEC 2018November 2018 , (pp. 731-745), Paris, Fransa, (Aralık 2018) |
KARASU-AVCI, E., Turan, S. (2018) "ETKİLİ VATANDAŞLIK EĞİTİMİNDE DEĞERLER VE DEĞERLER EĞİTİMİ: SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN DÜŞÜNCELERİ", 2ND INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF EDUCATION AND VALUES , (pp. 104-105), Antalya, Türkiye, (Kasım 2018) |
FAİZ, M., KARASU-AVCI, E. (2018) "DEĞİŞMEYEN DEĞİŞİM: SOSYAL DEĞİŞME", 2.Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu , Antalya, Türkiye, (Ekim 2018) |
FAİZ, M., KARASU-AVCI, E. (2018) "TARİHSEL KAHRAMANLARIN DEĞERLER EĞİTİMİNDE ROL MODELİ OLARAK KULLANILMASI", 7.ULUSLARARASI SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ SEMPOZYUMU , Kırşehir, (Ekim 2018) |
KARASU-AVCI, E., FAİZ, M. (2018) "THE OPINIONS OF CLASSROOM TEACHER CANDIDATES ON MUSEUM EDUCATION", 2nd INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF EDUCATION AND VALUES , Antalya, Türkiye, (Ekim 2018) |
KARASU-AVCI, E., FAİZ, M. (2018) "TOPLUMSAL VE KÜRESEL SORUNLARA İLİŞKİN ÖRNEK OLAY İNCELENMESİ", 7.ULUSLARARASI SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ SEMPOZYUMU , Kırşehir, Türkiye, (Ekim 2018) |
KARASU-AVCI, E., FAİZ, M. (2018) "4.VE 5.SINIF SOSYAL BİLGİLER DERS KİTAPLARI ETKİN VATANDAŞLIK ÖĞRENME ALANINDA YER ALAN BECERİLERİN İNCELENMESİ", DERS KİTAPLARI ULUSLARARASI SEMPOZYUMU I , İstanbul, Türkiye, (Nisan 2018) |
FAİZ, M., KARASU-AVCI, E. (2018) "4.VE 5.SINIF SOSYAL BİLGİLER DERS KİTAPLARI ETKİN VATANDAŞLIK ÖĞRENME ALANINDA YER ALAN DEĞERLERİN İNCELENMESİ", DERS KİTAPLARI ULUSLARARASI SEMPOZYUMU I , İstanbul, Türkiye, (Nisan 2018) |
FAİZ, M., KARASU-AVCI, E. (2018) "ATATÜRKÇÜLÜK KAVRAMINA İLİŞKİN SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ METAFORLARI", 2.ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ , Türkiye, (Nisan 2018) |
KARASU-AVCI, E., KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2017) "1936, 1948, 1968, 1998, 2005, 2009, 2015 VE 2017 (TASLAK) ÖĞRETİM PROGRAMLARI HAYAT BİLGİSİ DERSİNİN AMAÇLARINDAKİ DEĞERLERİN TESPİT EDİLMESİ", ULUSLARARASI TAŞKÖPRÜ POMPEİPOLİS BİLİM KÜLTÜR SANAT ARAŞTIRMALARI SEMPOZYUMU , Kastamonu, Türkiye, (Aralık 2017) |
KARASU-AVCI, E., FAİZ, M. (2017) "ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK KAVRAMINA İLİŞKİN ORTAOKUL ÖĞRETMENLERİNİN METAFORLARI", VI.ULUSLARARASI SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ SEMPOZYUMU , Eskişehir, Türkiye, (Aralık 2017) |
İBRET, B.Ü., KARASU-AVCI, E., Recepoğlu, S. (2017) "ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN DEMOKRASİ KAVRAMI İLE İLGİLİ ALGILARI: METAFORİK BİR ÇALIŞMA", VI. ULUSLARARASI SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ SEMPOZYUMU , (pp. 292-293), Eskişehir, Türkiye, (Aralık 2017) |
KARASU-AVCI, E., İBRET, B.Ü. (2017) "Toplumsal Kimliğin Oluşumunda Sosyal Bilgiler Dersinin Rolünün incelenmesi Ortaokul Programları", VI. ULUSLARARASI SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ SEMPOZYUMU , (pp. 294-295), Eskişehir, Türkiye, (Aralık 2017) |
KARASU-AVCI, E., Kayabaşı, Z.E.K. (2017) "1936, 1948, 1968 ve 1998 öğretim programları hayat bilgisi dersinin amaçlarındaki becerilerin tespit edilmesi", 16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (pp. 193), Lefke, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Mayıs 2017) |
Esra, K.K.Z., KARASU-AVCI, E. (2017) "Sınıf öğretmenlerinin derslerinde kullandıkları yöntem ve teknikler.", 16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (pp. 45), Lefke, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Mayıs 2017) |
İBRET, B.Ü., KARASU-AVCI, E., Karabıyık, Ş., Güleş, M., Demirci, M. (2017) "Sosyal Bilgiler Dersinde Değerler Öğretiminde edebi ürünlerin kullanımına ilişkin öğretmen görüşleri", Uluslararası Taşköprü Pompeiopolis Bilim Kültür Sanat Araştırmaları Sempozyumu. , Kastamonu, Türkiye, (Nisan 2017) |
KARASU-AVCI, E., İBRET, B.Ü. (2016) "OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ VATANSEVERLİK DEĞERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ", 1. ULUSAL OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ ÖĞRENCİ KONGRESİ , Kastamonu, Türkiye, (Nisan 2016) |
KARASU-AVCI, E., İBRET, B.Ü. (2016) "Öğretmenlik Uygulaması II Dersine İlişkin Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Görüşlerinin Değerlendirilmesi", 11. Ulusal Okul Öncesi Eğitimi Öğrenci Kongresi , Kastamonu, Türkiye, (Nisan 2016) |
Avcı, A.A., İBRET, B.Ü., KARASU-AVCI, E. (2016) "SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE VATANSEVERLİK DEĞERİNİN KAZANDIRILMASINA YÖNELİK 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN GÖRÜŞLERİ", ULUSLARARASI SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ SEMPOZYUMU , Denizli, Türkiye, (Nisan 2016) |
İBRET, B.Ü., KARASU-AVCI, E., RECEPOĞLU, S. (2015) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Toplumsal Sorunların Tespitine Yönelik Görüşleri", Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu-IV , Bolu, Türkiye, (Nisan 2015) |
KARASU-AVCI, E., OĞUZ-HAÇAT, S. (2014) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Lisans Programı İle İlgili Görüşleri", ULUSLARARASI SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ SEMPOZYUMU III , Ankara, Türkiye, (Mart 2014) |
KARASU-AVCI, E., FAİZ, M. (2013) "Ortaokul 6 ve 7 Sinif Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarina Dair Bir Inceleme Ipek Yolunda Türkler Ve Türk Tarihinde Yolculuk Örneklemi", Uluslarası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu- II (USBES-II) , Aksaray, Türkiye, (Nisan 2013) |
OĞUZ-HAÇAT, S., KARASU-AVCI, E. (2013) "SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ OKUL DENEYİMİ DERSİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ", Uluslarası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu-II (USBES-II) , Aksaray, Türkiye, (Nisan 2013) |
Kayıt Yok |
KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E., KARASU-AVCI, E. (2023) "1.SINIF HAYAT BİLGİSİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINDA YER ALAN KAZANIMLARIN YETKİNLİKLERLE İLİŞKİSİ ÜZERİNE BİR İNCELEME", Kitap: EĞİTİM BİLİMLERİ ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMA VE DEĞERLENDİRMELER, : SERÜVEN YAYINEVİ, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-7721-56-1 |
KARASU-AVCI, E., KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2023) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Kaynaştırma/Bütünleştirme Kavramına Yönelik Metaforik Algıları", Kitap: EĞİTİM BİLİMLERİNDE ÖNCÜ VE ÇAĞDAŞ ÇALIŞMALAR, : DUVAR YAYINEVİ, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-6945-85-2 |
KARASU-AVCI, E., Avcı, A.A. (2023) "2018 Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programı 4. Sınıf Kazanımlarının Değer ve Beceri İlişkisi Açısından İncelenmesi", Kitap: EĞİTİM BİLİMLERİNDE YENİLİKÇİ ÇALIŞMALR, : DUVAR YAYINEVİ, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-6507-09-8 |
Altunel, S., KARASU-AVCI, E. (2023) "DEVELOPMENT OF EDUCATIONAL GAMES FOR THE ACQUISITION OF ROOT VALUES IN SOCIAL STUDIES COURSE", Kitap: Research on Social Studies Education in the 100th Year of the Republic of Turkey, : PEGEM AKADEMİ, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-6764-08-8 |
KARASU-AVCI, E. (2022) "SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE KAMU SPOTLARI VE KULLANIMI", Kitap: İLKOKULLARDA UYGULAMA TEMELLİ SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ, : NOBEL, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-427-195-3 |
KARASU-AVCI, E. (2022) "İLKÖĞRETİM PROGRAMLARINDA DEĞERLER", Kitap: KARAKTER VE DEĞER EĞİTİMİ, Türkiye : LİSANS, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-7825-79-5 |
KARASU-AVCI, E., FAİZ, M. (2021) "EĞİTİMDE MİZAHİ YÖNÜYLE ÇİZGİ FİLMLER", Kitap: EĞİTİMDE MİZAH, Ankara/Türkiye : NOBEL AKADEMİ, Bölüm Sayfaları: 251 / 266, ISBN: 978-625-417-347-9-8 |
FAİZ, M., KARASU-AVCI, E. (2021) "TÜRKİYE'DE MİZAH-EĞİTİM İLİŞKİLİ YAPILMIŞ AKADEMİK ÇALIŞMALAR: BİR LİTERATÜR İNCELEMESİ", Kitap: EĞİTİMDE MİZAH, Ankara/Türkiye : NOBEL AKADEMİ, Bölüm Sayfaları: 251 / 266, ISBN: 978-625-417-347-9-8 |
KARASU-AVCI, E. (2021) "DEĞERLERİN SINIFLANDIRILMASI", Kitap: KASTAMONU EĞİTİM ARAŞTIRMALARI YILLIĞI, Ankara/Türkiye : PEGEM AKADEMİ, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: - |
KARASU-AVCI, E. (2021) "SUNUŞ YOLUYLA ÖĞRETİM STRATEJİSİ VE SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE KULLANIMI", Kitap: UYGULAMA ÖRNEKLERİYLE SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ, Ankara/Türkiye : NOBEL AKADEMİ, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-439-906-0 |
KARASU-AVCI, E. (2020) "Değerler Eğitimi ve Sosyal Bilgiler", Kitap: Bilim İnsanı Dr. Mustafa Eski'ye Armağan Eğitime Adanmış Bir Ömür, Ankara/Türkiye : PEGEM AKADEMİ, Bölüm Sayfaları: 305 / 322, ISBN: 978-625-7228-51-0 |
KARASU-AVCI, E. (2020) "SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE BECERİ ÖĞRETİMİ", Kitap: İlkokulda Beceri Öğretimi, Ankara/Türkiye : PEGEM AKADEMİ, Bölüm Sayfaları: 301 / 319, ISBN: 978-625-7228-26-8 |
KARASU-AVCI, E. (2019) "Sosyal Bilgiler ve Kimlik", Kitap: Sosyal Bilgiler ve Toplum, Ankara/Türkiye : PEGEM AKADEMİ, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-60569916-1-5 |
KARASU-AVCI, E., İBRET, B.Ü. (2019) "Sosyal Bilgilerde Kimlik", Kitap: Türkiye’de Sosyal Bilgiler Eğitimi Araştırmaları El Kitabı, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 309 / 322, ISBN: 978-605-8006027 |
KARASU-AVCI, E. (2018) "COGNITIVE STRUCTURES REGARDING THE CONCEPTS OF ”SOCIAL STUDIES” OF THE TEACHER CANDIIDATES", Kitap: Current Trends in Social Studies Education, Berlin/Almanya : LAP LAMBERT ACADEMIX PUBLISHING, Bölüm Sayfaları: 21 / 39, ISBN: 978-613-9-92761-6 |
KARASU-AVCI, E. (2018) "EKONOMİ OKURYAZARLIĞI", Kitap: KURAMDAN UYGULAMAYA SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SETİ, Ankara/Türkiye : EĞİTEN KİTAP, Bölüm Sayfaları: 127 / , ISBN: 978-605-2234-88-4 |
KARASU-AVCI, E., İBRET, B.Ü., Recepoğlu, S. (2017) "Geography and Identity", Kitap: Developments in Social Sciences, Sofıa/Bulgaristan : ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS SOFIA, Bölüm Sayfaları: 96 / 105, ISBN: 978-954-07-4343-1 |
İBRET, B.Ü., KARASU-AVCI, E. (2017) "Sosyal Bilgiler Öğretiminde Kimlik Algısı", Kitap: Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar III, Ankara/Türkiye : PEGEM AKADEMİ, Bölüm Sayfaları: 38 / 53, ISBN: 978-605-241-007-3 |
Kayıt Yok |
(Ulusal - Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi, 2021, Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 2017 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) ARAŞTIRMA VE DENEYİM DERGİSİ, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) CUMHURİYET ULUSLARARASI EĞİTİM DERGİSİ, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 2017 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) ERCİYES EĞİTİM DERGİSİ, 2017 |
Üye, Sosyal Bilgiler Eğitimcileri Birliği, 2013- |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Kastamonu Üniversitesi
|
2013 - 2021 | 46 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2015 - 2020 | 20 |
Saim Turan
Akdeniz Üniversitesi
|
2018 - 2022 | 9 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2015 - 2020 | 6 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2017 - 2023 | 5 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2013 - 2014 | 3 |
Ahmet Ali Avcı
-
|
2016 - 2017 | 2 |
Murat Demirci
-
|
2017 | 2 |
Mustafa Güleş
-
|
2017 | 2 |
Serpil Recepoğlu
-
|
2017 | 2 |
Şule Karabıyık
-
|
2017 | 2 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2015 | 1 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2018 | 1 |
-
|
2023 | 1 |
Ahmet Ali Avcı
-
|
2023 | 1 |
Hacer Yalabaçoğlu
-
|
2023 | 1 |
Ketenoğlu Kayabaşı Z Esra
-
|
2017 | 1 |
Selçuk Altunel
-
|
2023 | 1 |
Z Esra Ketenoğlu Kayabaşı
-
|
2017 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78368 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9825 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Temel Eğitim | 560 |
Anahtar Kelimeler | Sosyal Bilgiler Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 20 | 84 | 160 | 245 | 215 | 305 | 165 | 95 | 190 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 451 . | 420 . | 390 . | 299 . | 329 . | 232 . | 461 . | 530 . | 415 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 308 . | 264 . | 204 . | 131 . | 144 . | 92 . | 232 . | 278 . | 211 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 76 . | 52 . | 22 . | 12 . | 14 . | 5 . | 37 . | 55 . | 24 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 37 . | 17 . | 9 . | 4 . | 9 . | 1 . | 14 . | 23 . | 9 . | - |
Toplam Yayın | 2 | 8 | 12 | 18 | 15 | 19 | 6 | 3 | 6 | 0 |
Toplam Makale | 1 | 5 | 3 | 7 | 6 | 14 | 3 | 1 | 2 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 2 | 4 | 0 |
Toplam Bildiri | 1 | 3 | 7 | 9 | 7 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 2 | 4 | 3 | 10 | 2 | 0 | 2 | 0 |
Makale (Ulusal) | 1 | 5 | 1 | 3 | 3 | 4 | 1 | 1 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 2 | 4 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 1 | 1 | 7 | 9 | 7 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |