Yüksek Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Okul Öncesi Eğitimi (Yl) (Tezli), 2016, 2019 |
Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 2012, 2016 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Okul Öncesi Eğitimi (Yl) (Tezli), 2016, 2019 |
Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 2012, 2016 |
Eda GÜNGÖR, Yüksek Lisans, OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇEVRE ETİK TUTUMLARI İLE SORUMLU ÇEVRESEL DAVRANIŞLARI ARASINDAKİ İLİŞKİ, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Okul Öncesi Öğretmenliği, 2019 |
Eda GÜNGÖR, Yüksek Lisans, Okul öncesi öğretmen adaylarının çevre etik tutumları ile sorumlu çevresel davranışları arasındaki ilişki, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2019 |
Kayıt Yok |
Çalıştay, 2. ULUSLARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ, 2. ULUSLARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ, Türkiye, 23-10-2019, 27-10-2019 |
Çalıştay, 2. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ, 2. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ, Türkiye, 23-10-2019, 27-10-2019 |
Çalıştay, Gelenekten Dijitale Çocuk ve Oyun, KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ, Türkiye, 27-08-2019, 29-08-2019 |
[UAK] Eğitim Bilimleri Okul Öncesi Eğitimi |
2019-, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Cide Rıfat Ilgaz Meslek Yüksekokulu, Çocuk Bakımı ve Gençlik Hizmetleri Bölümü, Türkiye |
2024-, Engelli Birim Sorumlusu, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2023-, Komisyon Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2022-, Erasmus Koordinatörü, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
Kayıt Yok |
2023-2024, Erken Çocukluk Eğitiminde Materyal Geliştirme, Ön Lisans |
2023-2024, Kaynaştırma Eğitimi, Ön Lisans |
2023-2024, Aile Eğitimi, Ön Lisans |
2023-2024, Erken Çocukluk Eğitiminde Fen, Ön Lisans |
2023-2024, Mesleki Uygulama (Staj), Ön Lisans |
2023-2024, Çocuk Psikolojisi ve Ruh Sağlığı, Ön Lisans |
2023-2024, Sürüdürülebilir Toplum ve Doğa Etkileşimi, Ön Lisans |
2023-2024, Erken Çocukluk Döneminde Çevre Eğitimi, Ön Lisans |
2023-2024, Erken Çocukluk Eğitiminde Program Geliştirme, Ön Lisans |
2023-2024, Özel Eğitim, Ön Lisans |
2022-2023, sürdürebilir toplum ve doğa etkileşimi, Ön Lisans |
2022-2023, çocuk psikolojisi ve ruh sağlığı, Ön Lisans |
2022-2023, erken çocukluk eğitiminde materyal geliştirme, Ön Lisans |
2022-2023, Erken çocukluk eğitiminde fen, Ön Lisans |
2022-2023, Aile Eğitimi, Ön Lisans |
2022-2023, Kaynaştırma Eğitimi, Ön Lisans |
2022-2023, MESLEKİ UYGULAMA, Ön Lisans |
2022-2023, ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİNDE MATERYAL GELİŞTİRME, Ön Lisans |
2022-2023, ÇOCUKLA İLETİŞİM, Ön Lisans |
2022-2023, ÖZEL EĞİTİM, Ön Lisans |
2022-2023, ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE ÇEVRE EĞİTİMİ, Ön Lisans |
2022-2023, ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİNDE PROGRAM GELİŞTİRME, Ön Lisans |
2021-2022, ÇOCUK BESLENMESİ, Ön Lisans |
2021-2022, DİKSİYON VE ETKİLİ İLETİŞİM, Ön Lisans |
2021-2022, AİLE EĞİTİMİ, Ön Lisans |
2021-2022, ÇOCUK PSİKOLOJİSİ VE RUH SAĞLIĞI, Ön Lisans |
2021-2022, ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİNDE FEN, Ön Lisans |
2021-2022, KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ, Ön Lisans |
2021-2022, Erken Çocukluk Eğitiminde Materyal Geliştirme, Ön Lisans |
2021-2022, Özel Eğitim, Ön Lisans |
2021-2022, Çocukla İletişim, Ön Lisans |
2021-2022, Erken Çocukluk Döneminde Çevre Eğitimi, Ön Lisans |
2020-2021, SANAT ETKİNLİKLERİ İZLEME, Ön Lisans |
2020-2021, ÇOCUK SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI, Ön Lisans |
2020-2021, EĞİTİMDE ARAÇ GEREÇ VE GELİŞTİRLMESİ, Ön Lisans |
2020-2021, ÖZEL EĞİTİM-II, Ön Lisans |
2020-2021, ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE ÇEVRE EĞİTİMİ, Ön Lisans |
2019-2020, Özel Eğitim-I, Ön Lisans |
2019-2020, Genel ve Teknik İletişim, Ön Lisans |
2019-2020, Aile Eğitimi, Ön Lisans |
2019-2020, Çocuk Beslenmesi, Ön Lisans |
2019-2020, EĞİTİMDE ARAÇ GEREÇ VE GELİŞTİRMESİ, Ön Lisans |
2019-2020, SANAT ETKİNLİKLERİ İZLEME, Ön Lisans |
2019-2020, ÖZEL EĞİTİM II, Ön Lisans |
2019-2020, ÇOCUK SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI, Ön Lisans |
Kayıt Yok |
2209 TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Danışman , 2024 |
Kayıt Yok |
GÜNGÖR, E., ÇAĞLAR, A. (2021) "OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇEVRE ETİK TUTUMLARI İLE SORUMLU ÇEVRESEL DAVRANIŞLARI ARASINDAKİ İLİŞKİ", Social Sciences Studies Journal, 7 (81) pp. 1649-1660 DOI |
GÜNGÖR, E., ÇAĞLAR, A. (2019) "Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Çevre Bilgi Ölçeği, Çevre Duygu Ölçeği ve Çevre Davranış Ölçeği’ne İlişkin Görüşleri", 2. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ , Muğla, Türkiye, (Ekim 2019) |
GÜNGÖR, E., ÇAĞLAR, A. (2016) "Okulöncesi Çocuklarının Problem Çözme Becerilerine Aile Yapısı ve Aile Tutumlarının Etkisi", 11.ULUSAL OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ ÖĞRENCİ KONGRESİ , Kastamonu, Türkiye, (Nisan 2016) |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
(Ulusal) Özgün bireysel etkinlik/Sergi: OYUN OYNAMAYA BEKLİYORUZ, 08-06-2022 |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Kastamonu Üniversitesi
|
2016 - 2021 | 3 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78368 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9825 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Okul Öncesi Eğitimi | 389 |
Anahtar Kelimeler | Okul Öncesi Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 2 | 0 | 0 | 10 | 0 | 20 | 0 | 0 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | 502 . | - | - | 534 . | - | 606 . | - | - | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | 346 . | - | - | 323 . | - | 366 . | - | - | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | 88 . | - | - | 80 . | - | 89 . | - | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |