img
img
Arş. Gör. Emine FURTIN KAYA

Arş. Gör. Emine FURTIN KAYA

  • İletişim Fakültesi
  • Halkla İlişkiler ve Reklamcılık
  • Reklamcılık ve Tanıtım

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
1
Atıf
0
h-index
0
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İletişim Bilimleri (Dr), 2025
Yüksek Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık (Yl) (Tezli), 2021, 2024
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, İletişim Bilimleri Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü, 2015, 2020
Araştırma Alanları
Dijital Reklamcılık, Reklam Araştırmaları, Reklam Stratejileri
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İletişim Bilimleri (Dr), 2025
Yüksek Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık (Yl) (Tezli), 2021, 2024
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, İletişim Bilimleri Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü, 2015, 2020
Kayıt Yok
İngilizce, YÖKDİL, 75, 2022/1 Yük, 2022
Kayıt Yok
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Reklamcılık Dijital Reklamcılık
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Reklamcılık Reklam Araştırmaları
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Reklamcılık Reklam Stratejileri
2023-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü, Türkiye
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Atıf bilgisi bulunmamaktadır
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Serdar Yıldız
-
2025 1
2025 için Puan Bazlı Sıralamalar
Araştırma Alanı
465.
79055 araştırmacı içinde
Temel Alan
390.
33969 araştırmacı içinde
Bilim Alanı
29.
192 araştırmacı içinde
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 79055
YÖKSİS Temel Alan Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı 33969
YÖKSİS Bilim Alanı Reklamcılık 192
Anahtar Kelimeler Dijital Reklamcılık, Reklam Araştırmaları, Reklam Stratejileri
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025
Ağırlıklı Puan 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 15
Araştırma Alanı - - - - - - - - - - 465 .
Temel Alan - - - - - - - - - - 390 .
Bilim Alanı - - - - - - - - - - 29 .
Anahtar Kelime (1) - - - - - - - - - - 16 .
Anahtar Kelime (2) - - - - - - - - - - 18 .
Anahtar Kelime (3) - - - - - - - - - - 21 .
Toplam Yayın 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1
Toplam Makale 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1
Toplam Kitap 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Toplam Bildiri 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Bildiri (Uluslararası) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Bildiri (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri