| Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İletişim Bilimleri (Dr), 2025 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık (Yl) (Tezli), 2021, 2024 |
| Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, İletişim Bilimleri Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü, 2015, 2020 |
| Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İletişim Bilimleri (Dr), 2025 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık (Yl) (Tezli), 2021, 2024 |
| Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, İletişim Bilimleri Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü, 2015, 2020 |
| Kayıt Yok |
| İngilizce, YÖKDİL, 75, 2022/1 Yük, 2022 |
| Kayıt Yok |
| [UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Reklamcılık Dijital Reklamcılık |
| [UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Reklamcılık Reklam Araştırmaları |
| [UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Reklamcılık Reklam Stratejileri |
| 2023-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü, Türkiye |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |