img
Doç. Dr. Zehra Esra KETENOĞLU KAYABAŞI

Doç. Dr. Zehra Esra KETENOĞLU KAYABAŞI

  • Eğitim Fakültesi
  • Temel Eğitim
  • Sınıf Eğitimi

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
60
Atıf
79
h-index
4
Proje
7
WoS
Yayın
2
Atıf
11
h-index
1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Kısa Özgeçmiş

Associate Professor Dr. Zehra Esra KETENOĞLU KAYABAŞI graduated from the Department of Classroom Teaching at the Kastamonu Faculty of Education, Gazi University. She obtained her master's degree in postgraduate education from the University of London, Institute of Education in England with an official scholarship from the Ministry of National Education. Subsequently, she completed her doctorate program at Gazi University Institute of Educational Sciences, specializing in Classroom Education, with a thesis titled "Classroom Teachers' Views and Practices on Reading Difficulties". Since 2012, she has held various academic and administrative positions within Kastamonu University Faculty of Education and has contributed numerous papers, book chapters, articles, and projects at national and international levels. Dr. KETENOĞLU KAYABAŞI continues her dedicated work in the areas of reading difficulties, learning disabilities, mainstreaming practices, and inclusive education.

Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Eğitimi (Dr), 2015, 2019
Yüksek Lisans, İngiltere, Institute Of Education, University Of London {England}, , 2010, 2011
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Kastamonu Eğitim Fakültesi, Sınıf Öğretmenliği Pr., 2004, 2008
Araştırma Alanları
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Eğitimi (Dr), 2015, 2019
Yüksek Lisans, İngiltere, Institute Of Education, University Of London {England}, , 2010, 2011
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Kastamonu Eğitim Fakültesi, Sınıf Öğretmenliği Pr., 2004, 2008
Kayıt Yok
İngilizce, YÖKDİL, 68, 05 Mart 20, 2017
Çalıştay, TÜRK ASRI VE TÜRKİYE YÜZYILINDA MİLLİ EĞİTİM ÇALIŞTAYI, ANKARA, 27-09-2024, 29-09-2024
Çalıştay, TÜRKİYE YÜZYILINDA KASTAMONU ÖZEL BİREYLER ÇALIŞTAYI, Kuzey Anadolu Kalkınma Ajansı, 29-04-2024, 30-04-2024
Seminer, Özgül Öğrenme Güçlüğü, Kastamonu Milli Eğitim Müdürlüğü, 28-12-2023, 28-12-2023
Seminer, Özgül Öğrenme Güçlüğü, T.C. Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı Kastamonu İl Müdürlüğü, 22-12-2023, 22-12-2023
Çalıştay, Öğrenme Güçlüğünde Gelecek Hedefleri Çalıştayı, Konya Bayır Diamond Hotel, 01-03-2022, 03-03-2022
Değerlendirme, Hakemlik Sertifikası, Journal of Turkish Studies, 02-07-2022, 09-07-2022
Değerlendirme, Hakemlik Sertifikası, International Journal of Educational Research Review, 10-11-2022, 20-11-2022
Konuşmalarım, 7 EKİM DİSLEKSİ FARKINDALIK HAFTASI, KASTAMONU, 07-10-2021, 07-10-2021
Sertifika, Lisansüstü Akademik Danışmanlık Eğitimi, Online, 08-10-2021, 09-10-2021
Sertifika, Çevirim İçi Öğrenme Güçlüğü ve Müdahaleye Tepki Yaklaşımı Konferansları, Öğrenme Gelişim Eğitim Uygulama Ve Araşatırma Merkezi (ÖGEM), 09-12-2021, 10-12-2021
Sertifika, Introduction to Disability Awareness, Online (disability awareness.com.au ), 27-12-2021, 27-12-2021
Sertifika, Hızlı İsimlendirme Sertifikalı Uygulayıcı Sertifikası, Online (Öğrenme Güçlüğü Derneği), 07-05-2021, 07-05-2021
Sertifika, OYAB, Okuma Yazma De ğerlendirme Sertifikalı Uygulayıcı Sertifikası, Öğrenme Güçlüğü Derneği (Online), 01-05-2021, 01-05-2021
Sertifika, ÇALIŞMA BELLEĞİ ÖLÇEĞİ UYGULAYICI TEST SERTİFİKASI, Disleksi Öğrenme Güçlüğü Derneği (Online), 02-05-2021, 02-05-2021
Konuşmalarım, Engellilerin Topluma Adapte Olması ve Toplumun Engellilik Konusunda Farkındalığının Arttırılması, Devrekani-KASTAMONU, 28-12-2021, 28-12-2021
Konuşmalarım, Disleksi Zirvesi, Online, 29-05-2021, 29-05-2021
Konuşmalarım, I. ULUSLARARASI DiSLEKSi ZiRVESi, Online, 06-12-2021, 06-12-2021
Değerlendirme, Hakemlik Sertifikası, e-Kafkas Journal of Educational Research, 24-10-2021, 02-02-2022
Değerlendirme, Hakemlik Sertifikası, Milli Eğitim Dergisi, 06-09-2021, 24-10-2021
Değerlendirme, Hakemlik Sertifikası, Kastamonu Eğitim Dergisi, 22-02-2021, 11-03-2021
Değerlendirme, Hakemlik Sertifikası, Journal of Turkish Studies, 21-06-2020, 28-08-2020
Değerlendirme, Hakemlik Sertifikası, Kastamonu Eğitim Dergisi, 14-12-2020, 03-01-2021
Konuşmalarım, Özel Gereksinimli Çocukların Eğitimi, Kastamonu DiyanetEğitim Merkezi, 10-09-2018, 10-09-2018
Çalıştay, Çocuğa Karşı Şiddeti İzleme ve Göstergeler Eğitim Programı, Ankara, 20-03-2013, 21-03-2013
Burs, MEB Resmi Burslu Öğrenci, Birleşik Kırallık, 21-06-2009, 20-06-2012
[UAK] Eğitim Bilimleri İlk Okuma Yazma Eğitimi
2024-, Doçent, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye
2020-2024, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü, Türkiye
2012-2020, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
2022-, Yönetim Kurulu Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2022-, Komisyon Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2020-, Fakülte Kurulu Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2020-2024, Anabilim Dalı Başkanı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2020-2024, Bölüm Başkanı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Burak Yazgan, Yüksek Lisans, Okul öncesi dönemde özel gereksinimli çocukların COVİD-19 pandemisi döneminde uzaktan eğitimlerine yönelik görüşlerin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman)
2024-2025, Okuma Güçlükleri, Yüksek Lisans
2023-2024, Öğrenme Güçlüğü, Lisans
2023-2024, Risk Altındaki Çocuklar, Lisans
2023-2024, Beceri Eğitimi, Lisans
2022-2023, Özel Eğitim ve Kaynaştırma, Lisans
2022-2023, Öğrenme Güçlüğü, Lisans
2022-2023, Okullarda RPD Uygulamaları I, Lisans
2021-2022, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans
2021-2022, Kapsayıcı Eğitim, Lisans
2021-2022, Öğrenme Güçlüğü, Lisans
2021-2022, Özel Eğitim ve Kaynaştırma (Güz Dönemi), Lisans
2021-2022, Özel Eğitim ve Kaynaştırma (Bahar Dönemi), Lisans
2021-2022, Uzmanlık Alan (Bahar Dönemi), Yüksek Lisans
2021-2022, Tez (Bahar Dönemi), Yüksek Lisans
2021-2022, Uzmanlık Alan (Güz Dönemi), Yüksek Lisans
2021-2022, Tez (Güz Dönemi), Yüksek Lisans
2020-2021, Öğrenme Güçlükleri (Güz Dönemi), Lisans
2020-2021, Öğrenme Güçlüğü (Güz Dönemi), Lisans
2020-2021, Özel Eğitim (Güz Döenemi), Lisans
2020-2021, Öğrenme Güçlüğü (Bahar Dönemi), Lisans
2020-2021, Özel Eğitim (Bahar Dönemi), Lisans
2020-2021, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans
2020-2021, Özel Eğitim ve Kaynaştırma (Bahar Dönemi), Lisans
2019-2020, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans
2019-2020, Öğrenme Güçlükleri, Lisans
2019-2020, Özel Eğitim (Güz Döenemi), Lisans
2019-2020, Öğrenme Güçlüğü (Güz Dönemi), Lisans
2019-2020, İlköğretimde Kaynaştırma, Lisans
2019-2020, Seçmeli V (Nitel Araştırmalar), Lisans
2019-2020, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans
2019-2020, Öğrenme Güçlüğü (Bahar Dönemi), Lisans
2019-2020, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans
Kayıt Yok
Afetlerde Özel Gereksinimli Çocuklar ve Ailelerine Yönelik Psikolojik İlk Yardım (PİY) Eğitimi TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Eğitmen , 2024-2024  
Kaynaştırma/Bütünleştirme Kapsamında Eğitsel İhtiyaçların Belirlenmesi TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Danışman , 2023  
Benim Kitabım Benim Arkadaşım TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Danışman , 2023-2024  
İyi Bir Kaynaştırma İyi Bir Uygulayıcı İster: Öğretmen Adaylarına Kaynaştırma Yoluyla Eğitime İlişkin Yeterlik Eğitimi TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Yürütücü , 2022-2022  
Özgül Öğrenme Gücümü Keşfet Diğer ulusal kamu veya özel kuruluşlar tarafından desteklenen bilimsel araştırma projeleri: Danışman , 2022-2023  
DİSLEKSİYİ FARK ET Birleşmiş Milletler, Dünya Bankası, UNESCO, Avrupa Birliği ve Avrupa Konseyi Destekli Proje: Danışman , 2022-2022  
İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN VE SINIF ÖĞRETMENLERİNİN BİLİM İNSANINA YÖNELİK ALGILARININ İNCELENMESİ BAP Proje: Araştırmacı , 2016-2017  
Kayıt Yok
KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E., KURT, A., AKAR, E., Uzlu, M.K., ÜNSAL, A., Özdemir, M. (2024) "Kaynaştırmaya İlişkin Sunulan Yeterlik Eğitimine Yönelik Öğretmen Adaylarının Görüşleri: İyi Bir Kaynaştırma İyi Bir Uygulayıcı İster Projesi", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (72) pp. 356-380 [TR Dizin] Link DOI  
KURT, A., AKAR, E., KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E., Uzlu, M.K., ÜNSAL, A., Özdemir, M. (2024) "Kaynaştırmaya İlişkin Sunulan Yeterlik Eğitiminin Öğretmen Adaylarının Kaynaştırmaya Yönelik Yeterliklerine ve Tutumlarına Olan Etkisi: İyi Bir Kaynaştırma İyi Bir Uygulayıcı İster Projesi", Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi, 13 (3) pp. 582-593 [TR Dizin] Link DOI  
KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E., Akyol, H. (2022) "ELEMENTARY SCHOOL TEACHERS' PRACTICES REGARDING READING DIFFICULTIES", International Journal of Eurasian Education and Culture, 7 (19) pp. 2441-2459 Link DOI  
Yazgan, B., KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2022) "Examination of Opinions on Distance Education of Children with Special Needs in Preschool Period During the COVID-19 Pandemic Period", International Journal of Education Technology and Scientific Researches, 7 (20) pp. 2027-2051 Link DOI  
KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E., ÜNSAL, A. (2022) "Okul Öncesi Öğretmenlerinin Erken Okuryazarlık Bileşenleri Hakkında Farkındalıklarının ve Uygulamalarının İncelenmesi", International Journal of Eurasia Social Sciences (IJOESS), 13 (50) pp. 1408-1429 [TR Dizin] Link DOI   
KURT, A., KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2022) "Branş Öğretmen Adaylarının Braille Yazıya Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 20 (3) pp. 1123-1150 [TR Dizin] DOI   
KABATAŞ-MEMİŞ, E., Akkaş, B.N.Ç., KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E., Karakuş, E., Filiz, N. (2020) "DETERMINING 1ST–4TH GRADE ELEMENTARY SCHOOL STUDENTS’ PERCEPTIONS OF SCIENTISTS", Acta Didactica Napocensia, 13 (2) pp. 316-331 Link DOI  
KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2020) "Teachers’ Opinions on Inclusive Education", International Journal of Psychology and Educational Studies, 7 (4) pp. 27-36 Link DOI  
Avci, E.K., KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2019) "Opinions of Classroom Teachers Methods and Techniques Used in Their Lessons: A Phenomenological Research", HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION, 34 (4) pp. 926-942 [ESCI] DOI  
KARASU-AVCI, E., KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2019) "Sınıf Öğretmenlerinin Derslerinde Kullandıkları Yöntem veTekniklere İlişkin Görüşleri: Bir Olgubilim Araştırması", Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (H. U. Journal of Education), 34 (4) pp. 926-942 [ESCI] Link DOI   
KARASU-AVCI, E., KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2018) "Hayat Bilgisi Dersi Öğretim ProgramlarınınAmaçlarındaki Değerlerin İçerik Analizi (1936-2018)", DEĞERLER EĞİTİMİ DERGİSİ, 16 (35) pp. 27-56 [TR Dizin] Link  
KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E., Özerbaş, M.A. (2018) "Sosyal Ağ Paylaşım Sitelerinin Öğretmen Adaylarının Kitap Okuma Alışkanlığına Etkisi", Kastamonu Eğitim Dergisi, 26 (3) pp. 945-952 [TR Dizin] Link DOI   
Akyol, H., KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2018) "Improving the Reading Skills of a Students with Reading Difficulties: An Action Research", EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE, 43 (193) pp. 143-158 [SSCI] Link DOI   
Yıldız, M., KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E., Ayaz, E., Aklar, S. (2017) "BAZI ÇOCUKLARIN KİTAP OKUMAYI SEVMEME NEDENLERİ", The Journal of Academic Social Science Studies, 2 (0) pp. 507-524 Link DOI  
KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2017) "Views of Classroom Teachers Concerning Students with Reading Difficulties", The International Journal of Progressive Education, 13 (3) pp. 50-60 Link  
Kural, R., KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2024) "Özgül Öğrenme Güçlüğü Olan Çocukların Eğitiminde Çoklu Duyuya Dayalı Materyal Kullanımı İle Okuma Becerisi Gelişimlerinin İncelenmesi", 22. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Şanlıurfa, Türkiye, (Kasım 2024
KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2024) "TÜRKİYE YÜZYILI MAARİF MODELİ HAKKINDA SINIF ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ", 5. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi , Antalya, Türkiye, (Kasım 2024
KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E., KARASU-AVCI, E. (2024) "Türkiye’de dijital okuryazarlığa yönelik yapılan çalışmaların sistematik incelenmesi", 17. ULUSLARARASI BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ SEMPOZYUMU , Kastamonu, Türkiye, (Ekim 2024
ÜNSAL, A., KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2023) "Özgül Öğrenme Güçlüğü Bağlamında Ailelerin Yaşadıkları Zorluklar Hakkında Görüşlerinin İncelenmesi", 8. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi , (pp. 406-407), Karaman, Türkiye, (Kasım 2023
KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E., KURT, A., Uzlu, M.K., AKAR, E., ÜNSAL, A., Özdemir, M. (2023) "Kaynaştırmaya İlişkin Sunulan Yeterlik Eğitimine Yönelik Öğretmen Adaylarının Görüş ve Deneyimleri: İyi Bir Kaynaştırma İyi Bir Uygulayıcı İster Projesi", 33. Ulusal Özel Eğitim Kongresi , Trabzon, Türkiye, (Ekim 2023
KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E., KURT, A., AKAR, E., Uzlu, M.K., ÜNSAL, A., Özdemir, M. (2023) "Kaynaştırmaya İlişkin Sunulan Yeterlik Eğitiminin Öğretmen Adaylarının Kaynaştırmaya Yönelik Yeterliklerine ve Tutumlarına Olan Etkisi: İyi Bir Kaynaştırma İyi Bir Uygulayıcı İster Projesi", 33. Ulusal Özel Eğitim Kongresi , Trabzon, Türkiye, (Ekim 2023
KURT, A., KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2023) "Özgül Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerle Çalışan Öğretmenlerin Çalışma Becerisi Öğretimine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi", EDUCongress 2023 , Ankara, Türkiye, (Eylül 2023
KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E., AKAR, E., Kurtuluş, M., ÜNSAL, A., KURT, A., Özdemir, M. (2023) "İyi Bir Kaynaştırma İyi Bir Uygulayıcı İster: Öğretmen Adaylarının Hazırladıkları Poster ve Kamu Spotlarının İncelenmesi", X. International Eurasian Educational Research Congress (EJER) , (pp. 1112-1113), Ankara, Türkiye, (Haziran 2023
KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2023) "Özgül Öğrenme Güçlüğü Olan Çocukların Eğitimlerine Yönelik Öğretmen Adaylarının Görüşlerinin İncelenmesi", X EJER Congress , Ankara, Türkiye, (Haziran 2023
ÜNSAL, A., KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2022) "Kastamonu İlinde Görev Yapan Özel Eğitim Öğretmenlerinin Mesleklerine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi", 4. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi , (pp. 270), Antalya, Türkiye, (Aralık 2022
KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2022) "Öğretmen Adaylarının Gözünden Kapsayıcı Eğitim", IX th INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS , İzmir, Türkiye, (Ekim 2022
KURT, A., KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2022) "Branş öğretmen adaylarının Braille yazıya yönelik tutumlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi", The 5th ELMIS International Special Education Congress , Konya, Türkiye, (Ağustos 2022
AKAR, E., KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2022) "Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Kaynaştırmaya İlişkin Öz Yeterlikleri İle Duygu, Tutum ve Kaygılarının İncelenmesi", IXth International Eurasian Educational Research Congress , İzmir, Türkiye, (Haziran 2022
KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2022) "OKUL ÖNCESI ÖĞRETMEN ADAYLARINA GÖRE “DISLEKSI” VE “ERKEN OKURYAZARLIK” KAVRAMLARININ İLIŞKILENDIRILMESI", 6. Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi (UDEMKO2022) , Eskişehir, Türkiye, (Haziran 2022
ÜNSAL, A., KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2022) "Okul Öncesi Öğretmenlerinin Erken Okuryazarlık Bileşenleri Hakkında Farkındalıklarının ve Uygulamalarının İncelenmesi", 6. Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi (UDEMKO2022) , (pp. 160), Eskişehir, Türkiye, (Haziran 2022
Kurtuluş, M., KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2022) "Öğretmen Adaylarının Özel Gereksinimli Bireylere Yönelik Tutumları İle Empatik Eğilimleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", International Eurasian Educational Research Congress (EJERCongress) , İzmir, Türkiye, (Haziran 2022
KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2020) "Kapsayıcı Eğitim Üzerine Öğretmen Görüşleri", ERPA International Congresses on Education 2020 , (pp. 1-62), Belgrad, Sırbistan, (Nisan 2020
KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2019) "Disleksi Mitleri", Econder I. Uluslararası İktisat, İşletme ve Sosyal Bilimler Kongresi , Karabük, Türkiye, (Aralık 2019
KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2019) "Öğrenme Güçlüğü Yaşayan Çocukların Beslenme Çantaları", 18. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU , (pp. 1-825), Antalya, Türkiye, (Aralık 2019
KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2019) "Öğretmen Adaylarının Öğrenme Güçlüğü Kavramına İlişkin Metaforik Algıları", 1. Uluslararası Katılımlı Özgül Öğrenme Güçlüğü Kongresi , İstanbul, Türkiye, (Aralık 2019
KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E., Akyol, H. (2019) "Sınıf Öğretmenlerinin Okuma Güçlüklerine İlişkin Görüş ve Uygulamaları", 18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , Antalya, Türkiye, (Aralık 2019
KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2018) "Öğretmen Adaylarının Okuma Güçlüğü, Tespiti ve Giderilmesine İlişkin Görüşlerinin Belirlenmesi", 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , Ankara, Türkiye, (Mayıs 2018
KABATAŞ-MEMİŞ, E., Filiz, N., KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E., Akkaş, B.N.Ç., Karakuş, E. (2018) "Sınıf öğretmenleri bilimi ve bilimsel yöntemi nasıl tanımlıyor?", International Congress on Science and Education(ICSE) , Afyon, Türkiye, (Mart 2018
KARASU-AVCI, E., KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2017) "1936, 1948, 1968, 1998, 2005, 2009, 2015 Ve 2017 (Taslak) Öğretim Programları Hayat Bilgisi Dersinin Amaçlarındaki Değerlerin Tespit Edilmesi", ULUSLARARASI TAŞKÖPRÜ POMPEİPOLİS BİLİM KÜLTÜR SANAT ARAŞTIRMALARI SEMPOZYUMU , (pp. 409), Kastamonu, Türkiye, (Aralık 2017
KARASU-AVCI, E., KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2017) "1936, 1948, 1968 Ve 1998 Öğretim Programları Hayat Bilgisi Dersinin Amaçlarındaki Becerilerin Tespit Edilmesi", 16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Lefke, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Mayıs 2017
KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E., KABATAŞ-MEMİŞ, E. (2017) "İlkokul Birinci Sınıf Öğretmenlerinin Bilim İnsanının Özelliklerine İlişkin Düşünceleri", USOS 2017- 16th International Primary Teacher Education Symposium , Lefke, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Mayıs 2017
KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E., KARASU-AVCI, E. (2017) "Sınıf Öğretmenlerinin Derslerinde Kullandıkları Yöntem Ve Teknikler", USOS 2017- 16th International Primary Teacher Education Symposium , Lefke, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Mayıs 2017
KABATAŞ-MEMİŞ, E., Akkaş, B.N.Ç., KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2017) "İlkokul Birinci Sınıf Öğrencilerinin Bilim İnsanı Çizimlerinin Analizi", VII. Uluslararası Eğitimde Uygulamalar Kongresi , Çanakkale, Türkiye, (Nisan 2017
KABATAŞ-MEMİŞ, E., Karakuş, E., Filiz, N., KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2017) "İlkokul dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Bilim İnsanı Çizimlerinin Analizi", VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi , Çanakkale, Türkiye, (Nisan 2017
Yıldız, M., KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E., Ayaz, E., Aklar, S. (2016) "Kitap Okumayı Sevmiyorum Çünkü 15 Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu", 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Muğla, Türkiye, (Mayıs 2016
Akyol, H., KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2016) "OKUMA GÜÇLÜĞÜ PROBLEMİ YAŞAYAN BİR ÖĞRENCİNİN OKUMA BECERİSİNİN GELİŞTİRİLMESİNE YÖNELİK BİR ÇALIŞMA", 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Muğla, Türkiye, (Nisan 2016
KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2016) "Sınıf Öğretmenlerinin Okuma Güçlüğü Yaşayan Öğrencileri Hakkındaki Görüşleri", 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2016) , (pp. 1-542), Muğla, Türkiye, (Nisan 2016
Kayıt Yok
KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2024) "Kaynaştırma Eğitiminin Sosyal Bilgiler Bağlamında Değerlendirilmesi", Kitap: Modüler Bağlamda Sosyal Bilgiler - Pedagoji Temelli Bakış - Cilt V, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 365 / 380, ISBN: 978-625-6128-67-5 
KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2024) "Physical And Socio-Emotional Development Characteristics Of Children With Special Needs", Kitap: Psychological First Aid For Children With Special Needs And Their Families In Disasters, İstanbul/Türkiye : NOBEL TIP KİTABEVLERİ, Bölüm Sayfaları: 15 / 28, ISBN: 978-605-335-880-0 
KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E., KARASU-AVCI, E. (2023) "1.SINIF HAYAT BİLGİSİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINDA YER ALAN KAZANIMLARIN YETKİNLİKLERLE İLİŞKİSİ ÜZERİNE İNCELEME", Kitap: Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırma ve Değerlendirmeler, Ankara/Türkiye : Serüven Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 49 / 62, ISBN: 978-625-7721-56-1 
KARASU-AVCI, E., KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2023) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Kaynaştırma/Bütünleştirme Kavramına Yönelik Metaforik Algıları", Kitap: EĞİTİM BİLİMLERİNDE ÖNCÜ VE ÇAĞDAŞ ÇALIŞMALAR, İzmir/Türkiye : Duvar Yayınları, Bölüm Sayfaları: 149 / 166, ISBN: 978-625-6945-85-2 
KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E., AKAR, E., Uzlu, M.K., ÜNSAL, A., KURT, A., Özdemir, M. (2023) "İyi Bir Kaynaştırma İyi Bir Uygulayıcı İster: Öğretmen Adaylarının Hazırladıkları Poster ve Kamu Spotlarının İncelenmesi", Kitap: Farklı Bakış Açıları ile Yenilikçi Eğitim Bilimleri Çalışmaları, Ankara/Türkiye : Anı Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 90 / 105, ISBN: 978-605-170-893-5 
KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2023) "Özgül Öğrenme Güçlüğü Olan Çocukların Eğitimlerinde Yapılacak Olan Düzenlemelere İlişkin Öğretmen Adaylarının Görüşlerinin İncelenmesi", Kitap: Özgül Öğrenme Güçlüğü Olan Çocukların Eğitimlerinde Yapılacak Olan Düzenlemelere İlişkin Öğretmen Adaylarının Görüşlerinin İncelenmesi, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 39 / 49, ISBN: 978-625-6764-06-4 
ÜNSAL, A., KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2022) "Kastamonu İlinde Görev Yapan Özel Eğitim Öğretmenlerinin Mesleklerine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi", Kitap: Büyük Zaferin 100. Yılı Anısına Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Üzerine Değerlendirmeler, Eğitim Bilimleri 1, Ankara/Türkiye : Türk Eğitim-Sen Genel Merkezi Yayınları, Bölüm Sayfaları: 93 / 111, ISBN: 978-605-73776-1-6 
KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2022) "ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ OLAN ÖĞRENCİLERDE ANLAYARAK OKUMA YAZILIMININ OKUMA VE OKUDUĞUNU ANLAMA BECERİLERİNİ GELİŞTİRMESİNE ETKİSİ", Kitap: EĞITIMDE KURAMSAL VE UYGULAMALI AKADEMIK ARAŞTIRMALAR-I, İstanbul/Türkiye : Hiper Yayın, Bölüm Sayfaları: 424 / 434, ISBN: 978-625-8244-61-8 
AKAR, E., KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2022) "Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Kaynaştırmaya İlişkin Öz Yeterlikleri ile Duygu, Tutum ve Kaygılarının İncelenmesi", Kitap: Eğitim Bilimlerinde Güncel Araştırmalar, Ankara/Türkiye : Anı Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 157 / 174, ISBN: 978-605-170-774-7 
KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2021) "Disleksi Mentörlüğü Üzerine Bir İnceleme", Kitap: ‘Kastamonu Eğitim’ Araştırmaları Yıllığı (2021), Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 577 / 586, ISBN: 978-625-7676-93-9 
KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2020) "Öğretmen Adaylarının Öğrenme Güçlüğü Kavramına İlişkin Metaforik Algıları", Kitap: Bilim İnsanı Dr. Mustafa Eski'ye Armağan Eğitime Adanmış Bir Ömür, Ankara/Türkiye : PEGEM AKADEMİ, Bölüm Sayfaları: 534 / 548, ISBN: 978-625-7228-51-0 
KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2020) "Concept of Specific Speech and Language Difficulty and Classroom Adaptations", Kitap: New Trends in Educational Sciences, Klaipeda/Litvanya : SRA Academic Publishing, Bölüm Sayfaları: 354 / 366, ISBN: 978-625-7148-06-1 
KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2019) "Critique of the Use of the Traditional IQ Test with Children and Young People with Autism and a Consideration of Alternative Approaches", Kitap: New Horizons in Educational Scineces, Klaipeda/Litvanya : SRA Academic Publishing, Bölüm Sayfaları: 279 / 288, ISBN: 978-605-69047-9-0 
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Yönetim Kurulu Üyesi, Kastamonu Özgül Öğrenme Güçlüğü Derneği, 2023-
Kayıt Yok
(Uluslararası) Oturum Başkanı, PROF.DR. AYDIN TANERİ ANISINA / IN MEMORIAM, 5. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, 11-2024
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Kastamonu Üniversitesi
2022 - 2024 11
Kastamonu Üniversitesi
2022 - 2024 9
Kastamonu Üniversitesi
2017 - 2024 8
Kastamonu Üniversitesi
2022 - 2024 8
Melike Kurtuluş Uzlu
Kastamonu Üniversitesi
2022 - 2024 7
Melike Özdemir
-
2023 - 2024 6
Kastamonu Üniversitesi
2017 - 2020 5
Hayati Akyol
Gazi Üniversitesi
2016 - 2022 4
Büşra Nur Çakan Akkaş
-
2017 - 2020 3
Esma Karakuş
-
2017 - 2020 3
Nurullah Filiz
-
2017 - 2020 3
Mustafa Yıldız
Gazi Üniversitesi
2016 - 2017 2
Elçin Ayaz
Dicle Üniversitesi
2016 - 2017 2
Songül Aklar
-
2016 - 2017 2
Mehmet Arif Özerbaş
-
2018 1
Burak Yazgan
-
2022 1
Emine Karasu Avci
-
2019 1
Rabia Kural
-
2024 1
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78392
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 9948
YÖKSİS Bilim Alanı İlk Okuma Yazma Eğitimi 95
Anahtar Kelimeler İlk Okuma Yazma ve Türkçe Eğitimi
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 0 15 60 90 82 115 40 225 184 0
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) - 491 . 487 . 456 . 459 . 416 . 588 . 400 . 426 . -
Sıra (Temel Alan İçinde) - 333 . 294 . 257 . 254 . 222 . 348 . 154 . 211 . -
Sıra (Bilim Alanı İçinde) - 34 . 24 . 28 . 34 . 18 . 47 . 12 . 16 . -
Sıra (Anahtar Kelime (1)) - - - - - - - - - -
Toplam Yayın 0 3 8 5 6 5 1 14 10 0
Toplam Makale 0 0 2 3 1 2 0 4 0 0
Toplam Kitap 0 0 0 0 1 2 1 3 4 0
Toplam Bildiri 0 3 6 2 4 1 0 7 6 0
Makale (SCI) 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 0 0 2 0 0 2 0 2 0 0
Makale (Ulusal) 0 0 0 2 1 0 0 2 0 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 0 0 1 2 1 3 4 0
Bildiri (Uluslararası) 0 3 6 2 3 1 0 7 4 0
Bildiri (Ulusal) 0 0 0 0 1 0 0 0 2 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri