Associate Professor Dr. Zehra Esra KETENOĞLU KAYABAŞI graduated from the Department of Classroom Teaching at the Kastamonu Faculty of Education, Gazi University. She obtained her master's degree in postgraduate education from the University of London, Institute of Education in England with an official scholarship from the Ministry of National Education. Subsequently, she completed her doctorate program at Gazi University Institute of Educational Sciences, specializing in Classroom Education, with a thesis titled "Classroom Teachers' Views and Practices on Reading Difficulties". Since 2012, she has held various academic and administrative positions within Kastamonu University Faculty of Education and has contributed numerous papers, book chapters, articles, and projects at national and international levels. Dr. KETENOĞLU KAYABAŞI continues her dedicated work in the areas of reading difficulties, learning disabilities, mainstreaming practices, and inclusive education.
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Eğitimi (Dr), 2015, 2019 |
Yüksek Lisans, İngiltere, Institute Of Education, University Of London {England}, , 2010, 2011 |
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Kastamonu Eğitim Fakültesi, Sınıf Öğretmenliği Pr., 2004, 2008 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Eğitimi (Dr), 2015, 2019 |
Yüksek Lisans, İngiltere, Institute Of Education, University Of London {England}, , 2010, 2011 |
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Kastamonu Eğitim Fakültesi, Sınıf Öğretmenliği Pr., 2004, 2008 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YÖKDİL, 68, 05 Mart 20, 2017 |
Çalıştay, TÜRKİYE YÜZYILINDA KASTAMONU ÖZEL BİREYLER ÇALIŞTAYI, Kuzey Anadolu Kalkınma Ajansı, 29-04-2024, 30-04-2024 |
Seminer, Özgül Öğrenme Güçlüğü, Kastamonu Milli Eğitim Müdürlüğü, 28-12-2023, 28-12-2023 |
Seminer, Özgül Öğrenme Güçlüğü, T.C. Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı Kastamonu İl Müdürlüğü, 22-12-2023, 22-12-2023 |
Çalıştay, Öğrenme Güçlüğünde Gelecek Hedefleri Çalıştayı, Konya Bayır Diamond Hotel, 01-03-2022, 03-03-2022 |
Değerlendirme, Hakemlik Sertifikası, Journal of Turkish Studies, 02-07-2022, 09-07-2022 |
Değerlendirme, Hakemlik Sertifikası, International Journal of Educational Research Review, 10-11-2022, 20-11-2022 |
Konuşmalarım, 7 EKİM DİSLEKSİ FARKINDALIK HAFTASI, KASTAMONU, 07-10-2021, 07-10-2021 |
Sertifika, Lisansüstü Akademik Danışmanlık Eğitimi, Online, 08-10-2021, 09-10-2021 |
Sertifika, Çevirim İçi Öğrenme Güçlüğü ve Müdahaleye Tepki Yaklaşımı Konferansları, Öğrenme Gelişim Eğitim Uygulama Ve Araşatırma Merkezi (ÖGEM), 09-12-2021, 10-12-2021 |
Sertifika, Introduction to Disability Awareness, Online (disability awareness.com.au ), 27-12-2021, 27-12-2021 |
Sertifika, Hızlı İsimlendirme Sertifikalı Uygulayıcı Sertifikası, Online (Öğrenme Güçlüğü Derneği), 07-05-2021, 07-05-2021 |
Sertifika, OYAB, Okuma Yazma De ğerlendirme Sertifikalı Uygulayıcı Sertifikası, Öğrenme Güçlüğü Derneği (Online), 01-05-2021, 01-05-2021 |
Sertifika, ÇALIŞMA BELLEĞİ ÖLÇEĞİ UYGULAYICI TEST SERTİFİKASI, Disleksi Öğrenme Güçlüğü Derneği (Online), 02-05-2021, 02-05-2021 |
Konuşmalarım, Engellilerin Topluma Adapte Olması ve Toplumun Engellilik Konusunda Farkındalığının Arttırılması, Devrekani-KASTAMONU, 28-12-2021, 28-12-2021 |
Konuşmalarım, Disleksi Zirvesi, Online, 29-05-2021, 29-05-2021 |
Konuşmalarım, I. ULUSLARARASI DiSLEKSi ZiRVESi, Online, 06-12-2021, 06-12-2021 |
Değerlendirme, Hakemlik Sertifikası, e-Kafkas Journal of Educational Research, 24-10-2021, 02-02-2022 |
Değerlendirme, Hakemlik Sertifikası, Milli Eğitim Dergisi, 06-09-2021, 24-10-2021 |
Değerlendirme, Hakemlik Sertifikası, Kastamonu Eğitim Dergisi, 22-02-2021, 11-03-2021 |
Değerlendirme, Hakemlik Sertifikası, Journal of Turkish Studies, 21-06-2020, 28-08-2020 |
Değerlendirme, Hakemlik Sertifikası, Kastamonu Eğitim Dergisi, 14-12-2020, 03-01-2021 |
Konuşmalarım, Özel Gereksinimli Çocukların Eğitimi, Kastamonu DiyanetEğitim Merkezi, 10-09-2018, 10-09-2018 |
Çalıştay, Çocuğa Karşı Şiddeti İzleme ve Göstergeler Eğitim Programı, Ankara, 20-03-2013, 21-03-2013 |
Burs, MEB Resmi Burslu Öğrenci, Birleşik Kırallık, 21-06-2009, 20-06-2012 |
[UAK] Eğitim Bilimleri İlk Okuma Yazma Eğitimi |
2024-, Doçent, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
2020-2024, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü, Türkiye |
2012-2020, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2022-, Yönetim Kurulu Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2022-, Komisyon Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2020-, Fakülte Kurulu Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2020-2024, Anabilim Dalı Başkanı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2020-2024, Bölüm Başkanı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
Burak Yazgan, Yüksek Lisans, Okul öncesi dönemde özel gereksinimli çocukların COVİD-19 pandemisi döneminde uzaktan eğitimlerine yönelik görüşlerin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
2023-2024, Öğrenme Güçlüğü, Lisans |
2023-2024, Risk Altındaki Çocuklar, Lisans |
2023-2024, Beceri Eğitimi, Lisans |
2022-2023, Özel Eğitim ve Kaynaştırma, Lisans |
2022-2023, Öğrenme Güçlüğü, Lisans |
2022-2023, Okullarda RPD Uygulamaları I, Lisans |
2021-2022, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
2021-2022, Kapsayıcı Eğitim, Lisans |
2021-2022, Öğrenme Güçlüğü, Lisans |
2021-2022, Özel Eğitim ve Kaynaştırma (Güz Dönemi), Lisans |
2021-2022, Özel Eğitim ve Kaynaştırma (Bahar Dönemi), Lisans |
2021-2022, Uzmanlık Alan (Bahar Dönemi), Yüksek Lisans |
2021-2022, Tez (Bahar Dönemi), Yüksek Lisans |
2021-2022, Uzmanlık Alan (Güz Dönemi), Yüksek Lisans |
2021-2022, Tez (Güz Dönemi), Yüksek Lisans |
2020-2021, Öğrenme Güçlükleri (Güz Dönemi), Lisans |
2020-2021, Öğrenme Güçlüğü (Güz Dönemi), Lisans |
2020-2021, Özel Eğitim (Güz Döenemi), Lisans |
2020-2021, Öğrenme Güçlüğü (Bahar Dönemi), Lisans |
2020-2021, Özel Eğitim (Bahar Dönemi), Lisans |
2020-2021, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2020-2021, Özel Eğitim ve Kaynaştırma (Bahar Dönemi), Lisans |
2019-2020, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2019-2020, Öğrenme Güçlükleri, Lisans |
2019-2020, Özel Eğitim (Güz Döenemi), Lisans |
2019-2020, Öğrenme Güçlüğü (Güz Dönemi), Lisans |
2019-2020, İlköğretimde Kaynaştırma, Lisans |
2019-2020, Seçmeli V (Nitel Araştırmalar), Lisans |
2019-2020, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
2019-2020, Öğrenme Güçlüğü (Bahar Dönemi), Lisans |
2019-2020, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
Kayıt Yok |
Kaynaştırma/Bütünleştirme Kapsamında Eğitsel İhtiyaçların Belirlenmesi TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Danışman , 2023 |
Benim Kitabım Benim Arkadaşım TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Danışman , 2023 |
İyi Bir Kaynaştırma İyi Bir Uygulayıcı İster: Öğretmen Adaylarına Kaynaştırma Yoluyla Eğitime İlişkin Yeterlik Eğitimi TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Yürütücü , 2022-2022 |
Özgül Öğrenme Gücümü Keşfet Diğer ulusal kamu veya özel kuruluşlar tarafından desteklenen bilimsel araştırma projeleri: Danışman , 2022-2023 |
DİSLEKSİYİ FARK ET Birleşmiş Milletler, Dünya Bankası, UNESCO, Avrupa Birliği ve Avrupa Konseyi Destekli Proje: Danışman , 2022-2022 |
İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN VE SINIF ÖĞRETMENLERİNİN BİLİM İNSANINA YÖNELİK ALGILARININ İNCELENMESİ BAP Proje: Araştırmacı , 2016-2017 |
Kayıt Yok |
KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E., Akyol, H. (2022) "ELEMENTARY SCHOOL TEACHERS' PRACTICES REGARDING READING DIFFICULTIES", International Journal of Eurasian Education and Culture, 7 (19) pp. 2441-2459 Link DOI |
Yazgan, B., KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2022) "Examination of Opinions on Distance Education of Children with Special Needs in Preschool Period During the COVID-19 Pandemic Period", International Journal of Education Technology and Scientific Researches, 7 (20) pp. 2027-2051 Link DOI |
KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E., ÜNSAL, A. (2022) "Okul Öncesi Öğretmenlerinin Erken Okuryazarlık Bileşenleri Hakkında Farkındalıklarının ve Uygulamalarının İncelenmesi", International Journal of Eurasia Social Sciences (IJOESS), 13 (50) pp. 1408-1429 [TR Dizin] Link DOI |
KURT, A., KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2022) "Branş Öğretmen Adaylarının Braille Yazıya Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 20 (3) pp. 1123-1150 [TR Dizin] DOI |
KABATAŞ-MEMİŞ, E., Akkaş, B.N.Ç., KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E., Karakuş, E., Filiz, N. (2020) "DETERMINING 1ST–4TH GRADE ELEMENTARY SCHOOL STUDENTS’ PERCEPTIONS OF SCIENTISTS", Acta Didactica Napocensia, 13 (2) pp. 316-331 Link DOI |
KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2020) "Teachers’ Opinions on Inclusive Education", International Journal of Psychology and Educational Studies, 7 (4) pp. 27-36 Link DOI |
Avci, E.K., KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2019) "Opinions of Classroom Teachers Methods and Techniques Used in Their Lessons: A Phenomenological Research", HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION, 34 (4) pp. 926-942 [ESCI] DOI |
KARASU-AVCI, E., KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2019) "Sınıf Öğretmenlerinin Derslerinde Kullandıkları Yöntem veTekniklere İlişkin Görüşleri: Bir Olgubilim Araştırması", Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (H. U. Journal of Education), 34 (4) pp. 926-942 [ESCI] Link DOI |
KARASU-AVCI, E., KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2018) "Hayat Bilgisi Dersi Öğretim ProgramlarınınAmaçlarındaki Değerlerin İçerik Analizi (1936-2018)", DEĞERLER EĞİTİMİ DERGİSİ, 16 (35) pp. 27-56 [TR Dizin] Link |
KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E., Özerbaş, M.A. (2018) "Sosyal Ağ Paylaşım Sitelerinin Öğretmen Adaylarının Kitap Okuma Alışkanlığına Etkisi", Kastamonu Eğitim Dergisi, 26 (3) pp. 945-952 [TR Dizin] Link DOI |
Akyol, H., KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2018) "Improving the Reading Skills of a Students with Reading Difficulties: An Action Research", EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE, 43 (193) pp. 143-158 [SSCI] Link DOI |
Yıldız, M., KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E., Ayaz, E., Aklar, S. (2017) "BAZI ÇOCUKLARIN KİTAP OKUMAYI SEVMEME NEDENLERİ", The Journal of Academic Social Science Studies, 2 (0) pp. 507-524 Link DOI |
KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2017) "Views of Classroom Teachers Concerning Students with Reading Difficulties", The International Journal of Progressive Education, 13 (3) pp. 50-60 Link |
ÜNSAL, A., KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2023) "Özgül Öğrenme Güçlüğü Bağlamında Ailelerin Yaşadıkları Zorluklar Hakkında Görüşlerinin İncelenmesi", 8. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi , (pp. 406-407), Karaman, Türkiye, (Kasım 2023) |
KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E., KURT, A., Uzlu, M.K., AKAR, E., ÜNSAL, A., Özdemir, M. (2023) "Kaynaştırmaya İlişkin Sunulan Yeterlik Eğitimine Yönelik Öğretmen Adaylarının Görüş ve Deneyimleri: İyi Bir Kaynaştırma İyi Bir Uygulayıcı İster Projesi", 33. Ulusal Özel Eğitim Kongresi , Trabzon, Türkiye, (Ekim 2023) |
KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E., KURT, A., AKAR, E., Uzlu, M.K., ÜNSAL, A., Özdemir, M. (2023) "Kaynaştırmaya İlişkin Sunulan Yeterlik Eğitiminin Öğretmen Adaylarının Kaynaştırmaya Yönelik Yeterliklerine ve Tutumlarına Olan Etkisi: İyi Bir Kaynaştırma İyi Bir Uygulayıcı İster Projesi", 33. Ulusal Özel Eğitim Kongresi , Trabzon, Türkiye, (Ekim 2023) |
KURT, A., KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2023) "Özgül Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerle Çalışan Öğretmenlerin Çalışma Becerisi Öğretimine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi", EDUCongress 2023 , Ankara, Türkiye, (Eylül 2023) |
KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E., AKAR, E., Kurtuluş, M., ÜNSAL, A., KURT, A., Özdemir, M. (2023) "İyi Bir Kaynaştırma İyi Bir Uygulayıcı İster: Öğretmen Adaylarının Hazırladıkları Poster ve Kamu Spotlarının İncelenmesi", X. International Eurasian Educational Research Congress (EJER) , (pp. 1112-1113), Ankara, Türkiye, (Haziran 2023) |
KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2023) "Özgül Öğrenme Güçlüğü Olan Çocukların Eğitimlerine Yönelik Öğretmen Adaylarının Görüşlerinin İncelenmesi", X EJER Congress , Ankara, Türkiye, (Haziran 2023) |
ÜNSAL, A., KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2022) "Kastamonu İlinde Görev Yapan Özel Eğitim Öğretmenlerinin Mesleklerine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi", 4. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi , (pp. 270), Antalya, Türkiye, (Aralık 2022) |
KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2022) "Öğretmen Adaylarının Gözünden Kapsayıcı Eğitim", IX th INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS , İzmir, Türkiye, (Ekim 2022) |
KURT, A., KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2022) "Branş öğretmen adaylarının Braille yazıya yönelik tutumlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi", The 5th ELMIS International Special Education Congress , Konya, Türkiye, (Ağustos 2022) |
AKAR, E., KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2022) "Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Kaynaştırmaya İlişkin Öz Yeterlikleri İle Duygu, Tutum ve Kaygılarının İncelenmesi", IXth International Eurasian Educational Research Congress , İzmir, Türkiye, (Haziran 2022) |
KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2022) "OKUL ÖNCESI ÖĞRETMEN ADAYLARINA GÖRE “DISLEKSI” VE “ERKEN OKURYAZARLIK” KAVRAMLARININ İLIŞKILENDIRILMESI", 6. Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi (UDEMKO2022) , Eskişehir, Türkiye, (Haziran 2022) |
ÜNSAL, A., KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2022) "Okul Öncesi Öğretmenlerinin Erken Okuryazarlık Bileşenleri Hakkında Farkındalıklarının ve Uygulamalarının İncelenmesi", 6. Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi (UDEMKO2022) , (pp. 160), Eskişehir, Türkiye, (Haziran 2022) |
Kurtuluş, M., KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2022) "Öğretmen Adaylarının Özel Gereksinimli Bireylere Yönelik Tutumları İle Empatik Eğilimleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", International Eurasian Educational Research Congress (EJERCongress) , İzmir, Türkiye, (Haziran 2022) |
KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2020) "Kapsayıcı Eğitim Üzerine Öğretmen Görüşleri", ERPA International Congresses on Education 2020 , (pp. 1-62), Belgrad, Sırbistan, (Nisan 2020) |
KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2019) "Disleksi Mitleri", Econder I. Uluslararası İktisat, İşletme ve Sosyal Bilimler Kongresi , Karabük, Türkiye, (Aralık 2019) |
KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2019) "Öğrenme Güçlüğü Yaşayan Çocukların Beslenme Çantaları", 18. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU , (pp. 1-825), Antalya, Türkiye, (Aralık 2019) |
KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2019) "Öğretmen Adaylarının Öğrenme Güçlüğü Kavramına İlişkin Metaforik Algıları", 1. Uluslararası Katılımlı Özgül Öğrenme Güçlüğü Kongresi , İstanbul, Türkiye, (Aralık 2019) |
KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E., Akyol, H. (2019) "Sınıf Öğretmenlerinin Okuma Güçlüklerine İlişkin Görüş ve Uygulamaları", 18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , Antalya, Türkiye, (Aralık 2019) |
KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2018) "Öğretmen Adaylarının Okuma Güçlüğü, Tespiti ve Giderilmesine İlişkin Görüşlerinin Belirlenmesi", 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , Ankara, Türkiye, (Mayıs 2018) |
KABATAŞ-MEMİŞ, E., Filiz, N., KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E., Akkaş, B.N.Ç., Karakuş, E. (2018) "Sınıf öğretmenleri bilimi ve bilimsel yöntemi nasıl tanımlıyor?", International Congress on Science and Education(ICSE) , Afyon, Türkiye, (Mart 2018) |
KARASU-AVCI, E., KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2017) "1936, 1948, 1968, 1998, 2005, 2009, 2015 Ve 2017 (Taslak) Öğretim Programları Hayat Bilgisi Dersinin Amaçlarındaki Değerlerin Tespit Edilmesi", ULUSLARARASI TAŞKÖPRÜ POMPEİPOLİS BİLİM KÜLTÜR SANAT ARAŞTIRMALARI SEMPOZYUMU , (pp. 409), Kastamonu, Türkiye, (Aralık 2017) |
KARASU-AVCI, E., KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2017) "1936, 1948, 1968 Ve 1998 Öğretim Programları Hayat Bilgisi Dersinin Amaçlarındaki Becerilerin Tespit Edilmesi", 16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Lefke, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Mayıs 2017) |
KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E., KABATAŞ-MEMİŞ, E. (2017) "İlkokul Birinci Sınıf Öğretmenlerinin Bilim İnsanının Özelliklerine İlişkin Düşünceleri", USOS 2017- 16th International Primary Teacher Education Symposium , Lefke, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Mayıs 2017) |
KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E., KARASU-AVCI, E. (2017) "Sınıf Öğretmenlerinin Derslerinde Kullandıkları Yöntem Ve Teknikler", USOS 2017- 16th International Primary Teacher Education Symposium , Lefke, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Mayıs 2017) |
KABATAŞ-MEMİŞ, E., Akkaş, B.N.Ç., KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2017) "İlkokul Birinci Sınıf Öğrencilerinin Bilim İnsanı Çizimlerinin Analizi", VII. Uluslararası Eğitimde Uygulamalar Kongresi , Çanakkale, Türkiye, (Nisan 2017) |
KABATAŞ-MEMİŞ, E., Karakuş, E., Filiz, N., KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2017) "İlkokul dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Bilim İnsanı Çizimlerinin Analizi", VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi , Çanakkale, Türkiye, (Nisan 2017) |
Yıldız, M., KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E., Ayaz, E., Aklar, S. (2016) "Kitap Okumayı Sevmiyorum Çünkü 15 Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu", 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Muğla, Türkiye, (Mayıs 2016) |
Akyol, H., KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2016) "OKUMA GÜÇLÜĞÜ PROBLEMİ YAŞAYAN BİR ÖĞRENCİNİN OKUMA BECERİSİNİN GELİŞTİRİLMESİNE YÖNELİK BİR ÇALIŞMA", 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Muğla, Türkiye, (Nisan 2016) |
KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2016) "Sınıf Öğretmenlerinin Okuma Güçlüğü Yaşayan Öğrencileri Hakkındaki Görüşleri", 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2016) , (pp. 1-542), Muğla, Türkiye, (Nisan 2016) |
Kayıt Yok |
KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E., KARASU-AVCI, E. (2023) "1.SINIF HAYAT BİLGİSİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINDA YER ALAN KAZANIMLARIN YETKİNLİKLERLE İLİŞKİSİ ÜZERİNE İNCELEME", Kitap: Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırma ve Değerlendirmeler, Ankara/Türkiye : Serüven Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 49 / 62, ISBN: 978-625-7721-56-1 |
KARASU-AVCI, E., KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2023) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Kaynaştırma/Bütünleştirme Kavramına Yönelik Metaforik Algıları", Kitap: EĞİTİM BİLİMLERİNDE ÖNCÜ VE ÇAĞDAŞ ÇALIŞMALAR, İzmir/Türkiye : Duvar Yayınları, Bölüm Sayfaları: 149 / 166, ISBN: 978-625-6945-85-2 |
KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E., AKAR, E., Uzlu, M.K., ÜNSAL, A., KURT, A., Özdemir, M. (2023) "İyi Bir Kaynaştırma İyi Bir Uygulayıcı İster: Öğretmen Adaylarının Hazırladıkları Poster ve Kamu Spotlarının İncelenmesi", Kitap: Farklı Bakış Açıları ile Yenilikçi Eğitim Bilimleri Çalışmaları, Ankara/Türkiye : Anı Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 90 / 105, ISBN: 978-605-170-893-5 |
KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2023) "Özgül Öğrenme Güçlüğü Olan Çocukların Eğitimlerinde Yapılacak Olan Düzenlemelere İlişkin Öğretmen Adaylarının Görüşlerinin İncelenmesi", Kitap: Özgül Öğrenme Güçlüğü Olan Çocukların Eğitimlerinde Yapılacak Olan Düzenlemelere İlişkin Öğretmen Adaylarının Görüşlerinin İncelenmesi, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 39 / 49, ISBN: 978-625-6764-06-4 |
ÜNSAL, A., KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2022) "Kastamonu İlinde Görev Yapan Özel Eğitim Öğretmenlerinin Mesleklerine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi", Kitap: Büyük Zaferin 100. Yılı Anısına Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Üzerine Değerlendirmeler, Eğitim Bilimleri 1, Ankara/Türkiye : Türk Eğitim-Sen Genel Merkezi Yayınları, Bölüm Sayfaları: 93 / 111, ISBN: 978-605-73776-1-6 |
KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2022) "ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ OLAN ÖĞRENCİLERDE ANLAYARAK OKUMA YAZILIMININ OKUMA VE OKUDUĞUNU ANLAMA BECERİLERİNİ GELİŞTİRMESİNE ETKİSİ", Kitap: EĞITIMDE KURAMSAL VE UYGULAMALI AKADEMIK ARAŞTIRMALAR-I, İstanbul/Türkiye : Hiper Yayın, Bölüm Sayfaları: 424 / 434, ISBN: 978-625-8244-61-8 |
AKAR, E., KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2022) "Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Kaynaştırmaya İlişkin Öz Yeterlikleri ile Duygu, Tutum ve Kaygılarının İncelenmesi", Kitap: Eğitim Bilimlerinde Güncel Araştırmalar, Ankara/Türkiye : Anı Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 157 / 174, ISBN: 978-605-170-774-7 |
KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2021) "Disleksi Mentörlüğü Üzerine Bir İnceleme", Kitap: ‘Kastamonu Eğitim’ Araştırmaları Yıllığı (2021), Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 577 / 586, ISBN: 978-625-7676-93-9 |
KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2020) "Öğretmen Adaylarının Öğrenme Güçlüğü Kavramına İlişkin Metaforik Algıları", Kitap: Bilim İnsanı Dr. Mustafa Eski'ye Armağan Eğitime Adanmış Bir Ömür, Ankara/Türkiye : PEGEM AKADEMİ, Bölüm Sayfaları: 534 / 548, ISBN: 978-625-7228-51-0 |
KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2020) "Concept of Specific Speech and Language Difficulty and Classroom Adaptations", Kitap: New Trends in Educational Sciences, Klaipeda/Litvanya : SRA Academic Publishing, Bölüm Sayfaları: 354 / 366, ISBN: 978-625-7148-06-1 |
KETENOĞLU-KAYABAŞI, Z.E. (2019) "Critique of the Use of the Traditional IQ Test with Children and Young People with Autism and a Consideration of Alternative Approaches", Kitap: New Horizons in Educational Scineces, Klaipeda/Litvanya : SRA Academic Publishing, Bölüm Sayfaları: 279 / 288, ISBN: 978-605-69047-9-0 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Yönetim Kurulu Üyesi, Kastamonu Özgül Öğrenme Güçlüğü Derneği, 2023- |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
1 | Sınıf Öğretmenlerinin Derslerinde Kullandıkları Yöntem veTekniklere İlişkin Görüşleri: Bir Olgubilim Araştırması | 0 | 0 | 0 | 4 | 6 | 11 | 6 | 0 | 0 | 27 |
2 | Hayat Bilgisi Dersi Öğretim ProgramlarınınAmaçlarındaki Değerlerin İçerik Analizi (1936-2018) | 0 | 0 | 0 | 3 | 5 | 7 | 7 | 0 | 0 | 22 |
3 | Improving the Reading Skills of a Students with Reading Difficulties: An Action Research | 11 | 0 | 0 | 1 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 15 |
4 | Teachers’ Opinions on Inclusive Education | 0 | 0 | 0 | 3 | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 | 7 |
5 | BAZI ÇOCUKLARIN KİTAP OKUMAYI SEVMEME NEDENLERİ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 2 |
6 | DETERMINING 1ST–4TH GRADE ELEMENTARY SCHOOL STUDENTS’ PERCEPTIONS OF SCIENTISTS | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
7 | Okul Öncesi Öğretmenlerinin Erken Okuryazarlık Bileşenleri Hakkında Farkındalıklarının ve Uygulamalarının İncelenmesi | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
8 | Sosyal Ağ Paylaşım Sitelerinin Öğretmen Adaylarının Kitap Okuma Alışkanlığına Etkisi | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
9 | Views of Classroom Teachers Concerning Students with Reading Difficulties | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Kastamonu Üniversitesi
|
2022 - 2023 | 9 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2017 - 2023 | 7 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2022 - 2023 | 7 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2022 - 2023 | 6 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2017 - 2020 | 5 |
Melike Kurtuluş Uzlu
Kastamonu Üniversitesi
|
2022 - 2023 | 5 |
Hayati Akyol
Gazi Üniversitesi
|
2016 - 2022 | 4 |
Melike Özdemir
-
|
2023 | 4 |
Büşra Nur Çakan Akkaş
-
|
2017 - 2020 | 3 |
Esma Karakuş
-
|
2017 - 2020 | 3 |
Nurullah Filiz
-
|
2017 - 2020 | 3 |
Mustafa Yıldız
Gazi Üniversitesi
|
2016 - 2017 | 2 |
Elçin Ayaz
Dicle Üniversitesi
|
2016 - 2017 | 2 |
Songül Aklar
-
|
2016 - 2017 | 2 |
Mehmet Arif Özerbaş
-
|
2018 | 1 |
Burak Yazgan
-
|
2022 | 1 |
Emine Karasu Avci
-
|
2019 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78368 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9825 |
YÖKSİS Bilim Alanı | İlk Okuma Yazma Eğitimi | 93 |
Anahtar Kelimeler | İlk Okuma Yazma ve Türkçe Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 15 | 60 | 90 | 82 | 115 | 40 | 225 | 184 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | 489 . | 489 . | 454 . | 462 . | 414 . | 586 . | 400 . | 421 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | 333 . | 295 . | 259 . | 256 . | 223 . | 346 . | 155 . | 216 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | 35 . | 25 . | 29 . | 33 . | 18 . | 47 . | 12 . | 16 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 0 | 3 | 8 | 5 | 6 | 5 | 1 | 14 | 10 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 2 | 3 | 1 | 2 | 0 | 4 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 1 | 3 | 4 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 3 | 6 | 2 | 4 | 1 | 0 | 7 | 6 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 2 | 0 | 2 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 1 | 3 | 4 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 3 | 6 | 2 | 3 | 1 | 0 | 7 | 4 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 |