Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Eğitimi (Dr), 2015, 2019 |
Yüksek Lisans, İngiltere, Institute Of Education, University Of London {England}, , 2010, 2011 |
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Kastamonu Eğitim Fakültesi, Sınıf Öğretmenliği Pr., 2004, 2008 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Eğitimi (Dr), 2015, 2019 |
Yüksek Lisans, İngiltere, Institute Of Education, University Of London {England}, , 2010, 2011 |
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Kastamonu Eğitim Fakültesi, Sınıf Öğretmenliği Pr., 2004, 2008 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YÖKDİL, 68, 05 Mart 20, 2017 |
Çalıştay, TÜRKİYE YÜZYILINDA KASTAMONU ÖZEL BİREYLER ÇALIŞTAYI, Kuzey Anadolu Kalkınma Ajansı, 29-04-2024, 30-04-2024 |
Seminer, Özgül Öğrenme Güçlüğü, Kastamonu Milli Eğitim Müdürlüğü, 28-12-2023, 28-12-2023 |
Seminer, Özgül Öğrenme Güçlüğü, T.C. Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı Kastamonu İl Müdürlüğü, 22-12-2023, 22-12-2023 |
Çalıştay, Öğrenme Güçlüğünde Gelecek Hedefleri Çalıştayı, Konya Bayır Diamond Hotel, 01-03-2022, 03-03-2022 |
Değerlendirme, Hakemlik Sertifikası, Journal of Turkish Studies, 02-07-2022, 09-07-2022 |
Değerlendirme, Hakemlik Sertifikası, International Journal of Educational Research Review, 10-11-2022, 20-11-2022 |
Konuşmalarım, 7 EKİM DİSLEKSİ FARKINDALIK HAFTASI, KASTAMONU, 07-10-2021, 07-10-2021 |
Sertifika, Lisansüstü Akademik Danışmanlık Eğitimi, Online, 08-10-2021, 09-10-2021 |
Sertifika, Çevirim İçi Öğrenme Güçlüğü ve Müdahaleye Tepki Yaklaşımı Konferansları, Öğrenme Gelişim Eğitim Uygulama Ve Araşatırma Merkezi (ÖGEM), 09-12-2021, 10-12-2021 |
Sertifika, Introduction to Disability Awareness, Online (disability awareness.com.au ), 27-12-2021, 27-12-2021 |
Sertifika, Hızlı İsimlendirme Sertifikalı Uygulayıcı Sertifikası, Online (Öğrenme Güçlüğü Derneği), 07-05-2021, 07-05-2021 |
Sertifika, OYAB, Okuma Yazma De ğerlendirme Sertifikalı Uygulayıcı Sertifikası, Öğrenme Güçlüğü Derneği (Online), 01-05-2021, 01-05-2021 |
Sertifika, ÇALIŞMA BELLEĞİ ÖLÇEĞİ UYGULAYICI TEST SERTİFİKASI, Disleksi Öğrenme Güçlüğü Derneği (Online), 02-05-2021, 02-05-2021 |
Konuşmalarım, Engellilerin Topluma Adapte Olması ve Toplumun Engellilik Konusunda Farkındalığının Arttırılması, Devrekani-KASTAMONU, 28-12-2021, 28-12-2021 |
Konuşmalarım, Disleksi Zirvesi, Online, 29-05-2021, 29-05-2021 |
Konuşmalarım, I. ULUSLARARASI DiSLEKSi ZiRVESi, Online, 06-12-2021, 06-12-2021 |
Değerlendirme, Hakemlik Sertifikası, e-Kafkas Journal of Educational Research, 24-10-2021, 02-02-2022 |
Değerlendirme, Hakemlik Sertifikası, Milli Eğitim Dergisi, 06-09-2021, 24-10-2021 |
Değerlendirme, Hakemlik Sertifikası, Kastamonu Eğitim Dergisi, 22-02-2021, 11-03-2021 |
Değerlendirme, Hakemlik Sertifikası, Journal of Turkish Studies, 21-06-2020, 28-08-2020 |
Değerlendirme, Hakemlik Sertifikası, Kastamonu Eğitim Dergisi, 14-12-2020, 03-01-2021 |
Konuşmalarım, Özel Gereksinimli Çocukların Eğitimi, Kastamonu DiyanetEğitim Merkezi, 10-09-2018, 10-09-2018 |
Çalıştay, Çocuğa Karşı Şiddeti İzleme ve Göstergeler Eğitim Programı, Ankara, 20-03-2013, 21-03-2013 |
Burs, MEB Resmi Burslu Öğrenci, Birleşik Kırallık, 21-06-2009, 20-06-2012 |
[UAK] Eğitim Bilimleri İlk Okuma Yazma Eğitimi |
2024-, Doçent, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
2020-2024, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü, Türkiye |
2012-2020, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2022-, Yönetim Kurulu Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2022-, Komisyon Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2020-, Fakülte Kurulu Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2020-2024, Anabilim Dalı Başkanı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2020-2024, Bölüm Başkanı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
Burak Yazgan, Yüksek Lisans, Okul öncesi dönemde özel gereksinimli çocukların COVİD-19 pandemisi döneminde uzaktan eğitimlerine yönelik görüşlerin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
2023-2024, Öğrenme Güçlüğü, Lisans |
2023-2024, Risk Altındaki Çocuklar, Lisans |
2023-2024, Beceri Eğitimi, Lisans |
2022-2023, Özel Eğitim ve Kaynaştırma, Lisans |
2022-2023, Öğrenme Güçlüğü, Lisans |
2022-2023, Okullarda RPD Uygulamaları I, Lisans |
2021-2022, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
2021-2022, Kapsayıcı Eğitim, Lisans |
2021-2022, Öğrenme Güçlüğü, Lisans |
2021-2022, Özel Eğitim ve Kaynaştırma (Güz Dönemi), Lisans |
2021-2022, Özel Eğitim ve Kaynaştırma (Bahar Dönemi), Lisans |
2021-2022, Uzmanlık Alan (Bahar Dönemi), Yüksek Lisans |
2021-2022, Tez (Bahar Dönemi), Yüksek Lisans |
2021-2022, Uzmanlık Alan (Güz Dönemi), Yüksek Lisans |
2021-2022, Tez (Güz Dönemi), Yüksek Lisans |
2020-2021, Öğrenme Güçlükleri (Güz Dönemi), Lisans |
2020-2021, Öğrenme Güçlüğü (Güz Dönemi), Lisans |
2020-2021, Özel Eğitim (Güz Döenemi), Lisans |
2020-2021, Öğrenme Güçlüğü (Bahar Dönemi), Lisans |
2020-2021, Özel Eğitim (Bahar Dönemi), Lisans |
2020-2021, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2020-2021, Özel Eğitim ve Kaynaştırma (Bahar Dönemi), Lisans |
2019-2020, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2019-2020, Öğrenme Güçlükleri, Lisans |
2019-2020, Özel Eğitim (Güz Döenemi), Lisans |
2019-2020, Öğrenme Güçlüğü (Güz Dönemi), Lisans |
2019-2020, İlköğretimde Kaynaştırma, Lisans |
2019-2020, Seçmeli V (Nitel Araştırmalar), Lisans |
2019-2020, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
2019-2020, Öğrenme Güçlüğü (Bahar Dönemi), Lisans |
2019-2020, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
Kayıt Yok |
Benim Kitabım Benim Arkadaşım (Ulusal) TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Danışman , 2023 |
Kaynaştırma/Bütünleştirme Kapsamında Eğitsel İhtiyaçların Belirlenmesi (Ulusal) TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Danışman , 2023 |
DİSLEKSİYİ FARK ET (Uluslararası) Birleşmiş Milletler, Dünya Bankası, UNESCO, Avrupa Birliği ve Avrupa Konseyi Destekli Proje: Danışman , 2022-2022 |
Özgül Öğrenme Gücümü Keşfet (Ulusal) Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç): Danışman , 2022-2023 |
İyi Bir Kaynaştırma İyi Bir Uygulayıcı İster: Öğretmen Adaylarına Kaynaştırma Yoluyla Eğitime İlişkin Yeterlik Eğitimi (Ulusal) TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Yürütücü , 2022-2022 |
İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN VE SINIF ÖĞRETMENLERİNİN BİLİM İNSANINA YÖNELİK ALGILARININ İNCELENMESİ (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2016-2017 |
Kayıt Yok |
Kurt, A., Kayabaşı, Z.E.K. (2022) "Branş Öğretmen Adaylarının Braille Yazıya Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi", Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 20 (3) pp. 1123-1150 [TR Dizin] DOI ![]() ![]() |
Kayabaşı, Z.E.K., Akyol, H. (2022) "ELEMENTARY SCHOOL TEACHERS' PRACTICES REGARDING READING DIFFICULTIES", International Journal of Eurasian Education and Culture, 7 (19) pp. 2441-2459 Link DOI ![]() |
Yazgan, B., Kayabaşı, Z.E.K. (2022) "Examination of Opinions on Distance Education of Children with Special Needs in Preschool Period During the COVID-19 Pandemic Period", International Journal of Education Technology and Scientific Researches, 7 (20) pp. 2027-2051 Link DOI ![]() |
Kayabaşı, Z.E.K., Ünsal, A. (2022) "Okul Öncesi Öğretmenlerinin Erken Okuryazarlık Bileşenleri Hakkında Farkındalıklarının ve Uygulamalarının İncelenmesi", International Journal of Eurasia Social Sciences (IJOESS), 13 (50) pp. 1408-1429 [TR Dizin] Link DOI ![]() ![]() |
Kayabaşı, Z.E.K. (2020) "Teachers’ Opinions on Inclusive Education", International Journal of Psychology and Educational Studies, 7 (4) pp. 27-36 Link DOI ![]() |
Memiş, E.K., Akkaş, B.N.Ç., Kayabaşı, Z.E.K., Karakuş, E., Filiz, N. (2020) "DETERMINING 1ST–4TH GRADE ELEMENTARY SCHOOL STUDENTS’ PERCEPTIONS OF SCIENTISTS", Acta Didactica Napocensia, 13 (2) pp. 316-331 Link DOI ![]() |
Avcı, E.K., Kayabaşı, Z.E.K. (2019) "Sınıf Öğretmenlerinin Derslerinde Kullandıkları Yöntem veTekniklere İlişkin Görüşleri: Bir Olgubilim Araştırması", Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (H. U. Journal of Education), 34 (4) pp. 926-942 [TR Dizin] Link DOI ![]() ![]() |
Avci, E.K., KAYABAŞI, Z.E.K. (2019) "Opinions of Classroom Teachers Methods and Techniques Used in Their Lessons: A Phenomenological Research", HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION, 34 (4) pp. 926-942 [ESCI] DOI ![]() |
Avcı, E.K., Kayabaşı, Z.E.K. (2018) "Hayat Bilgisi Dersi Öğretim ProgramlarınınAmaçlarındaki Değerlerin İçerik Analizi (1936-2018)", DEĞERLER EĞİTİMİ DERGİSİ, 16 (35) pp. 27-56 [TR Dizin] Link ![]() |
Kayabaşı, Z.E.K., Özerbaş, M.A. (2018) "Sosyal Ağ Paylaşım Sitelerinin Öğretmen Adaylarının Kitap Okuma Alışkanlığına Etkisi", Kastamonu Eğitim Dergisi, 26 (3) pp. 945-952 [TR Dizin] Link DOI ![]() ![]() |
Akyol, H., Kayabaşı, Z.E.K. (2018) "Improving the Reading Skills of a Students with Reading Difficulties: An Action Research", TED EĞİTİM VE BİLİM, 43 (193) pp. 143-158 [SSCI] Link DOI ![]() ![]() |
Kayabaşı, Z.E.K. (2017) "Views of Classroom Teachers Concerning Students with Reading Difficulties", The International Journal of Progressive Education, 13 (3) pp. 50-60 Link ![]() |
Yıldız, M., Kayabaşı, Z.E.K., Ayaz, E., Aklar, S. (2017) "BAZI ÇOCUKLARIN KİTAP OKUMAYI SEVMEME NEDENLERİ", The Journal of Academic Social Science Studies, 2 (0) pp. 507-524 Link DOI ![]() |
Kayabaşı, Z.E.K., Akar, E., Kurtuluş, M., Ünsal, A., Kurt, A., Özdemir, M. (2023) "İyi Bir Kaynaştırma İyi Bir Uygulayıcı İster: Öğretmen Adaylarının Hazırladıkları Poster ve Kamu Spotlarının İncelenmesi", X. International Eurasian Educational Research Congress (EJER) , (pp. 1112-1113), Ankara, Türkiye, (Haziran 2023) ![]() |
Kayabaşı, Z.E.K. (2023) "Özgül Öğrenme Güçlüğü Olan Çocukların Eğitimlerine Yönelik Öğretmen Adaylarının Görüşlerinin İncelenmesi", X EJER Congress , Ankara, Türkiye, (Haziran 2023) ![]() |
Ünsal, A., Kayabaşı, Z.E.K. (2023) "Özgül Öğrenme Güçlüğü Bağlamında Ailelerin Yaşadıkları Zorluklar Hakkında Görüşlerinin İncelenmesi", 8. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi , (pp. 406-407), Karaman, Türkiye, (Kasım 2023) ![]() |
Kayabaşı, Z.E.K., Kurt, A., Uzlu, M.K., Akar, E., Ünsal, A., Özdemir, M. (2023) "Kaynaştırmaya İlişkin Sunulan Yeterlik Eğitimine Yönelik Öğretmen Adaylarının Görüş ve Deneyimleri: İyi Bir Kaynaştırma İyi Bir Uygulayıcı İster Projesi", 33. Ulusal Özel Eğitim Kongresi , Trabzon, Türkiye, (Ekim 2023) ![]() |
Kayabaşı, Z.E.K., Kurt, A., Akar, E., Uzlu, M.K., Ünsal, A., Özdemir, M. (2023) "Kaynaştırmaya İlişkin Sunulan Yeterlik Eğitiminin Öğretmen Adaylarının Kaynaştırmaya Yönelik Yeterliklerine ve Tutumlarına Olan Etkisi: İyi Bir Kaynaştırma İyi Bir Uygulayıcı İster Projesi", 33. Ulusal Özel Eğitim Kongresi , Trabzon, Türkiye, (Ekim 2023) ![]() |
Kurt, A., Kayabaşı, Z.E.K. (2023) "Özgül Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerle Çalışan Öğretmenlerin Çalışma Becerisi Öğretimine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi", EDUCongress 2023 , Ankara, Türkiye, (Eylül 2023) ![]() |
Kayabaşı, Z.E.K. (2022) "OKUL ÖNCESI ÖĞRETMEN ADAYLARINA GÖRE “DISLEKSI” VE “ERKEN OKURYAZARLIK” KAVRAMLARININ İLIŞKILENDIRILMESI", 6. Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi (UDEMKO2022) , Eskişehir, Türkiye, (Haziran 2022) ![]() |
Ünsal, A., Kayabaşı, Z.E.K. (2022) "Okul Öncesi Öğretmenlerinin Erken Okuryazarlık Bileşenleri Hakkında Farkındalıklarının ve Uygulamalarının İncelenmesi", 6. Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi (UDEMKO2022) , (pp. 160), Eskişehir, Türkiye, (Haziran 2022) ![]() |
Akar, E., Kayabaşı, Z.E.K. (2022) "Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Kaynaştırmaya İlişkin Öz Yeterlikleri İle Duygu, Tutum ve Kaygılarının İncelenmesi", IXth International Eurasian Educational Research Congress , İzmir, Türkiye, (Haziran 2022) ![]() |
Kurtuluş, M., Kayabaşı, Z.E.K. (2022) "Öğretmen Adaylarının Özel Gereksinimli Bireylere Yönelik Tutumları İle Empatik Eğilimleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", International Eurasian Educational Research Congress (EJERCongress) , İzmir, Türkiye, (Haziran 2022) ![]() |
Kayabaşı, Z.E.K. (2022) "Öğretmen Adaylarının Gözünden Kapsayıcı Eğitim", IX th INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS , İzmir, Türkiye, (Ekim 2022) ![]() |
Kurt, A., Kayabaşı, Z.E.K. (2022) "Branş öğretmen adaylarının Braille yazıya yönelik tutumlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi", The 5th ELMIS International Special Education Congress , Konya, Türkiye, (Ağustos 2022) ![]() |
Ünsal, A., Kayabaşı, Z.E.K. (2022) "Kastamonu İlinde Görev Yapan Özel Eğitim Öğretmenlerinin Mesleklerine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi", 4. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi , (pp. 270), Antalya, Türkiye, (Aralık 2022) ![]() |
Kayabaşı, Z.E.K. (2020) "Kapsayıcı Eğitim Üzerine Öğretmen Görüşleri", ERPA International Congresses on Education 2020 , (pp. 1-62), Belgrad, Sırbistan, (Nisan 2020) ![]() |
Kayabaşı, Z.E.K. (2019) "Öğrenme Güçlüğü Yaşayan Çocukların Beslenme Çantaları", 18. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU , (pp. 1-825), Antalya, Türkiye, (Aralık 2019) ![]() |
Kayabaşı, Z.E.K. (2019) "Disleksi Mitleri", Econder I. Uluslararası İktisat, İşletme ve Sosyal Bilimler Kongresi , Karabük, Türkiye, (Aralık 2019) ![]() |
Kayabaşı, Z.E.K., Akyol, H. (2019) "Sınıf Öğretmenlerinin Okuma Güçlüklerine İlişkin Görüş ve Uygulamaları", 18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , Antalya, Türkiye, (Aralık 2019) ![]() |
Kayabaşı, Z.E.K. (2019) "Öğretmen Adaylarının Öğrenme Güçlüğü Kavramına İlişkin Metaforik Algıları", 1. Uluslararası Katılımlı Özgül Öğrenme Güçlüğü Kongresi , İstanbul, Türkiye, (Aralık 2019) ![]() |
Memiş, E.K., Filiz, N., Kayabaşı, Z.E.K., Akkaş, B.N.Ç., Karakuş, E. (2018) "Sınıf öğretmenleri bilimi ve bilimsel yöntemi nasıl tanımlıyor?", International Congress on Science and Education(ICSE) , Afyon, Türkiye, (Mart 2018) ![]() |
Kayabaşı, Z.E.K. (2018) "Öğretmen Adaylarının Okuma Güçlüğü, Tespiti ve Giderilmesine İlişkin Görüşlerinin Belirlenmesi", 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , Ankara, Türkiye, (Mayıs 2018) ![]() |
Memiş, E.K., Karakuş, E., Filiz, N., Kayabaşı, Z.E.K. (2017) "İlkokul dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Bilim İnsanı Çizimlerinin Analizi", VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi , Çanakkale, Türkiye, (Nisan 2017) ![]() |
Memiş, E.K., Akkaş, B.N.Ç., Kayabaşı, Z.E.K. (2017) "İlkokul Birinci Sınıf Öğrencilerinin Bilim İnsanı Çizimlerinin Analizi", VII. Uluslararası Eğitimde Uygulamalar Kongresi , Çanakkale, Türkiye, (Nisan 2017) ![]() |
Kayabaşı, Z.E.K., Memiş, E.K. (2017) "İlkokul Birinci Sınıf Öğretmenlerinin Bilim İnsanının Özelliklerine İlişkin Düşünceleri", USOS 2017- 16th International Primary Teacher Education Symposium , Lefke, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Mayıs 2017) ![]() |
Kayabaşı, Z.E.K., Avcı, E.K. (2017) "Sınıf Öğretmenlerinin Derslerinde Kullandıkları Yöntem Ve Teknikler", USOS 2017- 16th International Primary Teacher Education Symposium , Lefke, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Mayıs 2017) ![]() |
Avcı, E.K., Kayabaşı, Z.E.K. (2017) "1936, 1948, 1968, 1998, 2005, 2009, 2015 Ve 2017 (Taslak) Öğretim Programları Hayat Bilgisi Dersinin Amaçlarındaki Değerlerin Tespit Edilmesi", ULUSLARARASI TAŞKÖPRÜ POMPEİPOLİS BİLİM KÜLTÜR SANAT ARAŞTIRMALARI SEMPOZYUMU , (pp. 409), Kastamonu, Türkiye, (Aralık 2017) ![]() |
Avcı, E.K., Kayabaşı, Z.E.K. (2017) "1936, 1948, 1968 Ve 1998 Öğretim Programları Hayat Bilgisi Dersinin Amaçlarındaki Becerilerin Tespit Edilmesi", 16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Lefke, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Mayıs 2017) ![]() |
Yıldız, M., Kayabaşı, Z.E.K., Ayaz, E., Aklar, S. (2016) "Kitap Okumayı Sevmiyorum Çünkü 15 Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu", 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Muğla, Türkiye, (Mayıs 2016) ![]() |
Kayabaşı, Z.E.K. (2016) "Sınıf Öğretmenlerinin Okuma Güçlüğü Yaşayan Öğrencileri Hakkındaki Görüşleri", 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2016) , (pp. 1-542), Muğla, Türkiye, (Nisan 2016) ![]() |
Akyol, H., Kayabaşı, Z.E.K. (2016) "OKUMA GÜÇLÜĞÜ PROBLEMİ YAŞAYAN BİR ÖĞRENCİNİN OKUMA BECERİSİNİN GELİŞTİRİLMESİNE YÖNELİK BİR ÇALIŞMA", 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Muğla, Türkiye, (Nisan 2016) ![]() |
Kayıt Yok |
Kayabaşı, Z.E.K. (2023) "Özgül Öğrenme Güçlüğü Olan Çocukların Eğitimlerinde Yapılacak Olan Düzenlemelere İlişkin Öğretmen Adaylarının Görüşlerinin İncelenmesi", Kitap: Özgül Öğrenme Güçlüğü Olan Çocukların Eğitimlerinde Yapılacak Olan Düzenlemelere İlişkin Öğretmen Adaylarının Görüşlerinin İncelenmesi, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi ![]() |
Kayabaşı, Z.E.K., Avcı, E.K. (2023) "1.SINIF HAYAT BİLGİSİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINDA YER ALAN KAZANIMLARIN YETKİNLİKLERLE İLİŞKİSİ ÜZERİNE İNCELEME", Kitap: Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırma ve Değerlendirmeler, Ankara/Türkiye : Serüven Yayınevi ![]() |
Avcı, E.K., Kayabaşı, Z.E.K. (2023) "Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Kaynaştırma/Bütünleştirme Kavramına Yönelik Metaforik Algıları", Kitap: EĞİTİM BİLİMLERİNDE ÖNCÜ VE ÇAĞDAŞ ÇALIŞMALAR, İzmir/Türkiye : Duvar Yayınları ![]() |
Kayabaşı, Z.E.K., Akar, E., Uzlu, M.K., Ünsal, A., Kurt, A., Özdemir, M. (2023) "İyi Bir Kaynaştırma İyi Bir Uygulayıcı İster: Öğretmen Adaylarının Hazırladıkları Poster ve Kamu Spotlarının İncelenmesi", Kitap: Farklı Bakış Açıları ile Yenilikçi Eğitim Bilimleri Çalışmaları, Ankara/Türkiye : Anı Yayıncılık ![]() |
Kayabaşı, Z.E.K. (2022) "ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ OLAN ÖĞRENCİLERDE ANLAYARAK OKUMA YAZILIMININ OKUMA VE OKUDUĞUNU ANLAMA BECERİLERİNİ GELİŞTİRMESİNE ETKİSİ", Kitap: EĞITIMDE KURAMSAL VE UYGULAMALI AKADEMIK ARAŞTIRMALAR-I, İstanbul/Türkiye : Hiper Yayın ![]() |
Akar, E., Kayabaşı, Z.E.K. (2022) "Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Kaynaştırmaya İlişkin Öz Yeterlikleri ile Duygu, Tutum ve Kaygılarının İncelenmesi", Kitap: Eğitim Bilimlerinde Güncel Araştırmalar, Ankara/Türkiye : Anı Yayıncılık ![]() |
Ünsal, A., Kayabaşı, Z.E.K. (2022) "Kastamonu İlinde Görev Yapan Özel Eğitim Öğretmenlerinin Mesleklerine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi", Kitap: Büyük Zaferin 100. Yılı Anısına Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Üzerine Değerlendirmeler, Eğitim Bilimleri 1, Ankara/Türkiye : Türk Eğitim-Sen Genel Merkezi Yayınları ![]() |
Kayabaşı, Z.E.K. (2021) "Disleksi Mentörlüğü Üzerine Bir İnceleme", Kitap: ‘Kastamonu Eğitim’ Araştırmaları Yıllığı (2021), Ankara/Türkiye : Pegem Akademi ![]() |
Kayabaşı, Z.E.K. (2020) "Öğretmen Adaylarının Öğrenme Güçlüğü Kavramına İlişkin Metaforik Algıları", Kitap: Bilim İnsanı Dr. Mustafa Eski'ye Armağan Eğitime Adanmış Bir Ömür, Ankara/Türkiye : PEGEM AKADEMİ ![]() |
Kayabaşı, Z.E.K. (2020) "Concept of Specific Speech and Language Difficulty and Classroom Adaptations", Kitap: New Trends in Educational Sciences, Klaipeda/Litvanya : SRA Academic Publishing ![]() |
Kayabaşı, Z.E.K. (2019) "Critique of the Use of the Traditional IQ Test with Children and Young People with Autism and a Consideration of Alternative Approaches", Kitap: New Horizons in Educational Scineces, Klaipeda/Litvanya : SRA Academic Publishing ![]() |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Yönetim Kurulu Üyesi, Kastamonu Özgül Öğrenme Güçlüğü Derneği, 2023- |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I |
1 |
Sınıf Öğretmenlerinin Derslerinde Kullandıkları Yöntem veTekniklere İlişkin Görüşleri: Bir Olgubilim Araştırması
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (H. U. Journal of Education)
|
0 | 0 | 0 | 4 | 11 | 6 | 0 | 0 | 21 |
2 |
Hayat Bilgisi Dersi Öğretim ProgramlarınınAmaçlarındaki Değerlerin İçerik Analizi (1936-2018)
DEĞERLER EĞİTİMİ DERGİSİ
|
0 | 0 | 0 | 3 | 7 | 7 | 0 | 0 | 17 |
3 |
Improving the Reading Skills of a Students with Reading Difficulties: An Action Research
TED EĞİTİM VE BİLİM
|
11 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 13 |
4 |
Teachers’ Opinions on Inclusive Education
International Journal of Psychology and Educational Studies
|
0 | 0 | 0 | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 | 4 |
5 |
BAZI ÇOCUKLARIN KİTAP OKUMAYI SEVMEME NEDENLERİ
The Journal of Academic Social Science Studies
|
0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 2 |
6 |
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Erken Okuryazarlık Bileşenleri Hakkında Farkındalıklarının ve Uygulamalarının İncelenmesi
International Journal of Eurasia Social Sciences (IJOESS)
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
7 |
DETERMINING 1ST–4TH GRADE ELEMENTARY SCHOOL STUDENTS’ PERCEPTIONS OF SCIENTISTS
Acta Didactica Napocensia
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
![]()
Kastamonu Üniversitesi
|
2022 - 2023 | 9 |
![]()
Kastamonu Üniversitesi
|
2017 - 2023 | 7 |
![]()
Kastamonu Üniversitesi
|
2022 - 2023 | 7 |
![]()
Kastamonu Üniversitesi
|
2022 - 2023 | 6 |
![]()
Kastamonu Üniversitesi
|
2017 - 2020 | 5 |
![]()
Melike Kurtuluş
Kastamonu Üniversitesi
|
2022 - 2023 | 5 |
![]()
Hayati Akyol
![]() |
2016 - 2022 | 4 |
![]()
Melike Özdemir
-
|
2023 | 4 |
![]()
Büşra Nur Çakan Akkaş
-
|
2017 - 2020 | 3 |
![]()
Esma Karakuş
-
|
2017 - 2020 | 3 |
![]()
Nurullah Filiz
-
|
2017 - 2020 | 3 |
![]()
Mustafa Yıldız
![]() |
2016 - 2017 | 2 |
![]()
Elçin Ayaz
![]() |
2016 - 2017 | 2 |
![]()
Songül Aklar
-
|
2016 - 2017 | 2 |
![]()
Mehmet Arif Özerbaş
-
|
2018 | 1 |
![]()
Burak Yazgan
-
|
2022 | 1 |
![]()
Emine Karasu Avci
-
|
2019 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78759 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9072 |
YÖKSİS Bilim Alanı | İlk Okuma Yazma Eğitimi | 81 |
Anahtar Kelimeler | İlk Okuma Yazma ve Türkçe Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 15 | 60 | 90 | 82 | 115 | 40 | 225 | 184 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | 487 . | 488 . | 452 . | 460 . | 415 . | 584 . | 391 . | 408 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | 334 . | 292 . | 261 . | 254 . | 225 . | 349 . | 154 . | 202 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | 32 . | 22 . | 25 . | 31 . | 17 . | 46 . | 12 . | 16 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 0 | 3 | 8 | 5 | 6 | 5 | 1 | 14 | 10 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 2 | 3 | 1 | 2 | 0 | 4 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 1 | 3 | 4 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 3 | 6 | 2 | 4 | 1 | 0 | 7 | 6 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 2 | 0 | 2 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 1 | 3 | 4 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 3 | 6 | 2 | 3 | 1 | 0 | 7 | 4 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 |