img
Doç. Dr. Ekmel ÇETİN

Doç. Dr. Ekmel ÇETİN

  • Mühendislik ve Mimarlık Fakültesi
  • Bilgisayar Mühendisliği
  • Bilgisayar Bilimleri

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
38
Atıf
132
h-index
6
Proje
4
WoS
Yayın
6
Atıf
41
h-index
2
Scopus
Yayın
1
Atıf
65
h-index
1
Google Scholar
Yayın
29
Atıf
595
h-index
11
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Ön Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, Finans, Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü, 2018, 2020
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Dr), 2012, 2016
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Yl) (Tezli), 2011, 2012
Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, 2005, 2008
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Teknik Eğitim Fakültesi, Elektronik ve Bilgisayar Eğitimi Bölümü, 2003, 2005
Araştırma Alanları
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Ön Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, Finans, Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü, 2018, 2020
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Dr), 2012, 2016
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Yl) (Tezli), 2011, 2012
Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, 2005, 2008
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Teknik Eğitim Fakültesi, Elektronik ve Bilgisayar Eğitimi Bölümü, 2003, 2005
Kayıt Yok
İngilizce, YDS, 85, 2022/1 Yab, 2022
İngilizce, IELTS, 7, 2019
İngilizce, ÜDS, 78, 2011-ÜDS İ, 2011
İngilizce, TOEFL IBT, 85, 2010
Kayıt Yok
[UAK] Eğitim Bilimleri Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
2021-, Doçent, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Mühendislik ve Mimarlık Fakültesi, Bilgisayar Mühendisliği Bölümü, Türkiye
2021-2021, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Mühendislik ve Mimarlık Fakültesi, Bilgisayar Mühendisliği Bölümü, Türkiye
2016-2021, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, Türkiye
2011-2016, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, Türkiye
2010-2011, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, Türkiye
2020-, Yönetim Kurulu Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2020-2023, Arş. Uyg. Merkezi Müdür Yardımcısı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Kayıt Yok
2023-2024, Veri İletişimi ve Bilgisayar Ağları, Lisans
2023-2024, Siber Güvenlik, Lisans
2023-2024, Bulut Bilişim, Lisans
2023-2024, Açık ve Uzaktan Öğrenme, Lisans
2023-2024, Ağ Tasarımı ve Yönetimi, Yüksek Lisans
2023-2024, Teknik İngilizce, Lisans
2023-2024, Siber Psikoloji, Yüksek Lisans
2023-2024, Proje-II, Lisans
2023-2024, Proje-I, Lisans
2023-2024, Oyun Programlama, Lisans
2023-2024, Bilgisayar Mühendisliğine Giriş, Lisans
2023-2024, Ağ ve Bilgi Güvenliği, Lisans
2022-2023, Bilgisayar Destekli Finansal Analiz, Lisans
2022-2023, Bulut Bilişim Teknolojisi, Lisans
2022-2023, Teknik İngilizce, Lisans
2022-2023, Siber Psikoloji, Yüksek Lisans
2022-2023, Bilgisayar Mühendisliğine Giriş, Lisans
2022-2023, Ağ ve Bilgi Güvenliği, Lisans
2021-2022, Veri Bilimi için Python ile Programlama, Yüksek Lisans
2021-2022, Ağ Tasarımı ve Yönetimi, Yüksek Lisans
2021-2022, İşletmede Mesleki Eğitim, Lisans
2021-2022, Veri İletişimi ve Bilgisayar Ağları, Lisans
2021-2022, Oyun Programlama, Lisans
2021-2022, Proje-I, Lisans
2021-2022, Proje-II, Lisans
2020-2021, Açık ve Uzaktan Öğrenme, Lisans
2020-2021, Kariyer Planlama ve Geliştirme, Lisans
2020-2021, Okul Deneyimi, Lisans
2020-2021, Öğretim Teknolojilerinin Temelleri, Lisans
2020-2021, Elektronik Devre Elemanları, Lisans
2020-2021, Eğitimde Grafik ve Canlandırma, Lisans
2020-2021, Girişimcilik, Lisans
2019-2020, Ekonomi ve Girişimcilik, Lisans
2019-2020, Programlama Öğretimi Yaklaşımları, Lisans
2019-2020, Bitirme Projesi, Lisans
2019-2020, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2019-2020, Bilgisayar-I, Lisans
2018-2019, Bilişim Teknolojileri, Lisans
2018-2019, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans
2017-2018, Uzaktan Eğitim, Lisans
2017-2018, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans
2016-2017, Çoklu Ortam Tasarımı ve Üretimi, Lisans
2016-2017, Bilgisayar-II, Lisans
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Yüksel, A.O., ÇETİN, E., Atasoy, B. (2023) "Investigation of Higher Education Students' Use of Learning Strategies in Distance", Instructional Technology and Lifelong Learning, 4 (2) pp. 222-253 DOI   
Coskun, B.K., ÇETİN, E. (2022) "An Investigation of Associate and Undergraduate Students' Motivation for E-Learning in Terms of Distance Education Expectations", PAMUKKALE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-PAMUKKALE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION, 0 (55) pp. 376-397 [ESCI] DOI  
KARABULUT-COŞKUN, B., ÇETİN, E. (2022) "Ön lisans ve Lisans Öğrencilerinin E-Öğrenmeye Yönelik Motivasyonlarının Uzaktan Eğitim Beklentileri Açısından İncelenmesi", Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 55 (0) pp. 376-397 [TR Dizin] Link    
ÇETİN, E., Özdemir, S. (2021) "A Case Study for the Use of Technology Supported Graphical Organizers in Preschool Children's Problem Solving", Journal of Computer and Education Research, 9 (18) pp. 771-794 [TR Dizin] Link DOI    
ÇETİN, E. (2021) "Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Girişimcilik Eğitimine Yönelik Tutumları ve Girişimcilik Niyetleri", Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 41 (1) pp. 153-180 [TR Dizin] Link    
ÇETİN, E. (2021) "Digital storytelling in teacher education and its effect on the digital literacy of pre-service teachers", THINKING SKILLS AND CREATIVITY, 39 (1) p. 100760 [SSCI] Link DOI     
ÇETİN, E. (2020) "Uzaktan Eğitimde Uzamsal Görselleştirme: 3 Boyutlu Tasarım Sürecinin Uzamsal Yeteneğe Etkisi", Kastamonu Eğitim Dergisi, 28 (6) pp. 2295-2304 [TR Dizin] Link DOI    
ÇETİN, E., Solmaz, E. (2020) "Gamifying the 9 Events of Instruction with Different Interactive Response Systems: The Views of Social Sciences Teacher Candidates", Malaysian Online Journal of Educational Technology, 8 (2) pp. 1-15 Link    
Yüksel, A.O., Berikan, B., ÇETİN, E. (2019) "3D Tasarım Öğrenme Deneyiminin Süreç Değerlendirmesi ve Eğitsel Çıktılarının Keşfedilmesi", Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama, 9 (1) pp. 21-49 [TR Dizin] Link     
ÇETİN, E., Özdemir, S. (2017) "Children's problem-solving with programming activities: a case study with small basic", International Journal of Innovation in Education, 4 (4) pp. 264-279 Link DOI    
Solmaz, E., ÇETİN, E. (2017) "Ask-Response-Play-Learn: Students’ views on gamification based Interactıve Response Systems", Journal of Educational and Instructional Studies in the World, 7 (3) pp. 28-40 Link    
Özdemir, S., ÇETİN, E., Çelik, A., Berikan, B., Yüksel, A.O. (2017) "Furnishing New Generations with Productive ICT Skills to Make Them the Maker of Their Own Future", JOURNAL OF EDUCATION AND FUTURE-EGITIM VE GELECEK DERGISI, (11) pp. 137-157 [ESCI] Link     
ÇETİN, E., Solmaz, E. (2017) "Is ICT Integration A Magic Wand for Education? A Comparative Historical Analysis between Singapore and Turkey", JOURNAL OF EDUCATION AND FUTURE-EGITIM VE GELECEK DERGISI, (12) pp. 31-47 [TR Dizin] Link     
Çakmak, E.K., Kukul, V., ÇETİN, E., Berikan, B., Kandemir, B., Pamukcu, B.S., Taşkın, N., Marangoz, M. (2015) "2013 Yılı Eğitim Teknolojileri Araştırmalarının İncelenmesi: AJET, BJET, C&E, ETRD, ETS ve L&I Dergileri", Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama, 5 (1) pp. 128-160 [TR Dizin] Link DOI      
ÇETİN, E., Özdemir, S. (2013) "A Study on an Educational Website s Usability", 2ND WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL TECHNOLOGY RESEARCH, 83 (0) pp. 683-688 Link DOI     
Yüksel, A.O., ÇETİN, E. (2022) "Investigation of Higher Education Students' Motivational Strategies for Learning in Distance Education", 2nd International Conference on Educational Technology and Online Learning - ICETOL 2022 , Ören, Türkiye, (Haziran 2022
ÇETİN, E., Solmaz, E. (2019) "Etkileşimli Yanıt Sistemlerinin Bireysel ve Grup Halinde Kullanımının İncelenmesi", EJERCONGRESS 2018 Conference , (pp. 1160), Antalya, Türkiye, (Haziran 2019 
Solmaz, E., ÇETİN, E. (2018) "Etkileşimli Yanıt Sistemi Fayda Ölçeği: Bir Uyarlama Çalışması", EJERCONGRESS 2018 Conference , (pp. 1157), Antalya, Türkiye, (Haziran 2018 
ÇETİN, E., Berikan, B., Yüksel, A.O. (2017) "Çocuklar İçin 3D Tasarım Eğitiminin Eğitsel Çıktılar ve Eğitim Ortamı Açısından Değerlendirilmesi: Durum Çalışması", 5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium , (pp. 116), İzmir, Türkiye, (Aralık 2017
ÇETİN, E., Solmaz, E. (2017) "Gamifying the 9 Events of Instruction with Different IRSs: The Views of Social Sciences Teacher Candidates", 5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium - ITTES 2017 , (pp. 195), İzmir, Türkiye, (Aralık 2017
Kayabaşı, G., ÇETİN, E., Solmaz, E. (2017) "Usability Study of Udemy Online Learning Platform", 5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium - ITTES 2017 , (pp. 71-77), İzmir, Türkiye, (Aralık 2017 
Yüksel, A.O., Berikan, B., ÇETİN, E. (2017) "Çocuklar için programlama etkinliklerine ilişkin öğretmen görüşleri", ICITS 2017 , (pp. 390-398), Malatya, Türkiye, (Kasım 2017 
Solmaz, E., ÇETİN, E. (2017) "Raise your card to show your grasp! Using Interactive Response System (IRS) in IT Course for Active Participation and Achievement", ECER 2017 Copenhagen - The European Conference on Educational Research , Kopenhag, Danimarka, (Ağustos 2017 
Solmaz, E., ÇETİN, E. (2017) "Ask-Response-Play-Learn: Students’ Views on Gamification Based Interactive Response Systems", 8th International Congress on New Trends in Education , (pp. 80), Antalya, Türkiye, (Mayıs 2017
Ağca, R.K., ÇETİN, E. (2016) "The Lifetime of Mobile Learning", 4th International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium (ITTES 2016) , (pp. 147), Elazığ, Türkiye, (Kasım 2016
ÇETİN, E., Solmaz, E. (2016) "Is ICT Integration a Magic Wand for the Quality of Education? A Comparative Historical Analysis Between Singapore and Turkey", European Conference on Educational Research (ECER 2016) , Dublin, İrlanda, (Eylül 2016
ÇETİN, E., Ağca, R.K. (2016) "Fatih Projesinin 2.Fazında Etkileşimli Tahta Kullanımı ve Öğretmen Görüşleri", 10th International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS 2016) , (pp. 356), Rize, Türkiye, (Haziran 2016
Ağca, R.K., ÇETİN, E. (2016) "Yeni Nesil 3 Boyutlu Sanal Gerçeklik Ortamlarının Eğitsel Kullanımı: Müze Eğitimi Örneği", 10th International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS 2016) , (pp. 353), Rize, Türkiye, (Haziran 2016
Ağca, R.K., ÇETİN, E. (2015) "İnternet Güvenliği ve Çocukların ve Gençlerin Güvenli İnternet Kullanım Durumları", 9th International Computer and Instructional Technologies Sypmosium , (pp. 234-241), Afyonkarahisar, Türkiye, (Haziran 2015
Berikan, B., ÇETİN, E., Çakır, H. (2015) "Instructional Systems Development ISD Improving Applicable ISD Model for the Purpose of Instructional Design for Technology Enhanced Learning Environment in Preschool Education", 2nd International Conference on Education and Social Sciences , (pp. 1160-1171), İstanbul, Türkiye, (Ocak 2015  
ÇETİN, E., Özdemir, S. (2013) "A Study on an Educational Website s Usability", 2nd World Conference on Educational Technology Research , (pp. 683-688), Lefkoşa, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Temmuz 2013
Kayıt Yok
ÇETİN, E. (2022) "Öğrenme Ortamlarında Sosyal Ağlar ve Kullanımı", Kitap: Öğretim Teknolojileri, Ankara/Türkiye : Nobel Akademik Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 161 / 180, ISBN: 978-625-417-803-0  
ÇETİN, E. (2021) "Eğitim Fakültelerinde Girişimcilik Eğitimi", Kitap: Kastamonu Eğitim Araştırmaları Yıllığı (2021), Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 189 / 200, ISBN: 978-625-7676-93-9  
ÇETİN, E. (2021) "Uzaktan Eğitimde Ölçme Değerlendirmede Yaşanan Sorunlar ve Çözüm Önerileri", Kitap: Uzaktan Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 253 / 273, ISBN: 978-625-7676-95-3  
Özdemir, S., ÇETİN, E. (2015) "Teknolojik Ürünler ve Teknolojik Ürünlerin Sınıfta Kullanımı", Kitap: Okul Öncesi Eğitimde Teknolojinin Rolü, Ankara/Türkiye : Hedef Cs, Bölüm Sayfaları: 51 / 67, ISBN: 978-605-9877-14-5  
ÇETİN, E. (2013) "Tanımlar ve Temel Kavramlar", Kitap: Eğitsel Dijital Oyunlar Kuram Tasarım ve Uygulama, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 2 / 20, ISBN: 978-605-364-515-3  
ÇETİN, E. (2013) "Dijital Oyunların Geleceği", Kitap: Eğitsel Dijital Oyunlar Kuram Tasarım ve Uygulama, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 232 / 251, ISBN: 978-605-364-515-3  
ÇETİN, E. (2012) "Mevcut Siteyi Analiz Etme", Kitap: Web Siteleri İçin Kullanılabilirlik Ölçümleri, Bursa/Türkiye : Ekin Basım Yayın Dağıtım, Bölüm Sayfaları: 35 / 59, ISBN: 978-605-5335-88-5  
Kayıt Yok
Kayıt Yok
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 2017
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama, 2017
Kayıt Yok
Atıflar
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: Diğer Uluslararası, F: TR Dizin, G: Uluslararası Kitap, H: Ulusal Kitap, I: Diğer Ulusal, J: Toplam
Sıra Yayın A B C D E F G H I J
1 Digital storytelling in teacher education and its effect on the digital literacy of pre-service teachers 12 0 0 12 14 4 1 0 0 43
2 Eğitsel Dijital Oyunlar Kuram Tasarım ve Uygulama 1 0 0 4 5 7 18 0 0 35
3 2013 Yılı Eğitim Teknolojileri Araştırmalarının İncelenmesi: AJET, BJET, C&E, ETRD, ETS ve L&I Dergileri 1 0 0 2 1 3 1 0 0 8
4 Gamifying the 9 Events of Instruction with Different Interactive Response Systems: The Views of Social Sciences Teacher Candidates 0 0 0 4 3 0 1 0 0 8
5 3D Tasarım Öğrenme Deneyiminin Süreç Değerlendirmesi ve Eğitsel Çıktılarının Keşfedilmesi 0 0 0 3 1 2 1 0 0 7
6 Okul Öncesi Eğitimde Teknolojinin Rolü 0 0 0 0 0 0 6 0 0 6
7 Uzaktan Eğitimde Uzamsal Görselleştirme: 3 Boyutlu Tasarım Sürecinin Uzamsal Yeteneğe Etkisi 0 0 0 2 2 2 0 0 0 6
8 Ask-Response-Play-Learn: Students’ views on gamification based Interactıve Response Systems 0 0 0 2 1 0 2 0 0 5
9 Uzaktan Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme 0 0 0 0 0 0 5 0 0 5
10 Is ICT Integration A Magic Wand for Education? A Comparative Historical Analysis between Singapore and Turkey 1 0 0 0 1 1 0 0 0 3
11 Ask-Response-Play-Learn: Students’ Views on Gamification Based Interactive Response Systems 0 0 0 1 1 0 0 0 0 2
12 A Study on an Educational Website s Usability 1 0 0 0 0 0 0 0 0 1
13 A Study on an Educational Website s Usability 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1
14 Children's problem-solving with programming activities: a case study with small basic 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1
15 Ön lisans ve Lisans Öğrencilerinin E-Öğrenmeye Yönelik Motivasyonlarının Uzaktan Eğitim Beklentileri Açısından İncelenmesi 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1
(2021) "Yayın Teşvik Ödülü" TÜBİTAK
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Ebru Solmaz
Gazi Üniversitesi
2016 - 2020 10
Selçuk Özdemir
Gazi Üniversitesi
2013 - 2021 6
Burcu Berikan
Gazi Üniversitesi
2015 - 2019 6
Akça Okan Yüksel
Yozgat Bozok Üniversitesi
2017 - 2023 6
Rıdvan Kağan Ağca
-
2015 - 2016 4
-
2022 1
Bilal Atasoy
-
2023 1
Ebru Kılıç Çakmak
Gazi Üniversitesi
2015 1
Mehmet Marangoz
Kilis 7 Aralık Üniversitesi
2015 1
Necati Taşkın
Ordu Üniversitesi
2015 1
Bülent Kandemir
Ordu Üniversitesi
2015 1
Bahattin Selim Pamukcu
İstanbul Aydın Üniversitesi
2015 1
Ahmet Çelik
Gazi Üniversitesi
2017 1
Hasan Çakır
Gazi Üniversitesi
2015 1
Volkan Kukul
Amasya Üniversitesi
2015 1
Burcu Karabulut Coskun
-
2022 1
Gamze Kayabaşı
-
2017 1
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78368
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 9825
YÖKSİS Bilim Alanı Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi 655
Anahtar Kelimeler Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi, Eğitim Teknolojileri, Uzaktan Eğitim Tasarımı ve Yönetimi
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 75 20 92 4 15 30 160 60 15 0
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) 396 . 484 . 457 . 540 . 529 . 497 . 466 . 565 . 590 . -
Sıra (Temel Alan İçinde) 253 . 328 . 264 . 343 . 318 . 297 . 237 . 311 . 372 . -
Sıra (Bilim Alanı İçinde) 61 . 96 . 67 . 108 . 101 . 88 . 46 . 84 . 104 . -
Sıra (Anahtar Kelime (1)) 29 . 65 . 38 . 63 . 56 . 52 . 23 . 51 . 67 . -
Sıra (Anahtar Kelime (2)) - - - - - - - - - -
Sıra (Anahtar Kelime (3)) - - - - - - - - - -
Toplam Yayın 4 4 10 2 1 2 5 3 1 0
Toplam Makale 1 0 4 0 1 2 3 1 1 0
Toplam Kitap 1 0 0 0 0 0 2 1 0 0
Toplam Bildiri 2 4 6 2 0 0 0 1 0 0
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0
Makale (Uluslararası) 0 0 4 0 0 1 0 0 1 0
Makale (Ulusal) 1 0 0 0 1 1 2 1 0 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 1 0 0 0 0 0 2 1 0 0
Bildiri (Uluslararası) 2 4 3 0 0 0 0 1 0 0
Bildiri (Ulusal) 0 0 3 2 0 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri