Ön Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, Finans, Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü, 2018, 2020 |
Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, 2005, 2008 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Dr), 2012, 2016 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Yl) (Tezli), 2011, 2012 |
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Teknik Eğitim Fakültesi, Elektronik ve Bilgisayar Eğitimi Bölümü, 2003, 2005 |
Ön Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, Finans, Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü, 2018, 2020 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Dr), 2012, 2016 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Yl) (Tezli), 2011, 2012 |
Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, 2005, 2008 |
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Teknik Eğitim Fakültesi, Elektronik ve Bilgisayar Eğitimi Bölümü, 2003, 2005 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YDS, 85, 2022/1 Yab, 2022 |
İngilizce, IELTS, 7, 2019 |
İngilizce, ÜDS, 78, 2011-ÜDS İ, 2011 |
İngilizce, TOEFL IBT, 85, 2010 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi |
2021-2021, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Mühendislik ve Mimarlık Fakültesi, Bilgisayar Mühendisliği Bölümü, Türkiye |
2021-, Doçent, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Mühendislik ve Mimarlık Fakültesi, Bilgisayar Mühendisliği Bölümü, Türkiye |
2016-2021, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2011-2016, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2010-2011, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2020-2023, Arş. Uyg. Merkezi Müdür Yardımcısı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2020-, Yönetim Kurulu Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
Kayıt Yok |
2022-2023, Ağ ve Bilgi Güvenliği, Lisans |
2022-2023, Bilgisayar Mühendisliğine Giriş, Lisans |
2022-2023, Siber Psikoloji, Yüksek Lisans |
2022-2023, Teknik İngilizce, Lisans |
2022-2023, Bulut Bilişim Teknolojisi, Lisans |
2022-2023, Bilgisayar Destekli Finansal Analiz, Lisans |
2021-2022, Proje-II, Lisans |
2021-2022, Proje-I, Lisans |
2021-2022, Oyun Programlama, Lisans |
2021-2022, Veri İletişimi ve Bilgisayar Ağları, Lisans |
2021-2022, İşletmede Mesleki Eğitim, Lisans |
2021-2022, Ağ Tasarımı ve Yönetimi, Yüksek Lisans |
2021-2022, Veri Bilimi için Python ile Programlama, Yüksek Lisans |
2020-2021, Girişimcilik, Lisans |
2020-2021, Eğitimde Grafik ve Canlandırma, Lisans |
2020-2021, Elektronik Devre Elemanları, Lisans |
2020-2021, Öğretim Teknolojilerinin Temelleri, Lisans |
2020-2021, Okul Deneyimi, Lisans |
2020-2021, Kariyer Planlama ve Geliştirme, Lisans |
2020-2021, Açık ve Uzaktan Öğrenme, Lisans |
2019-2020, Bilgisayar-I, Lisans |
2019-2020, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2019-2020, Bitirme Projesi, Lisans |
2019-2020, Programlama Öğretimi Yaklaşımları, Lisans |
2019-2020, Ekonomi ve Girişimcilik, Lisans |
2018-2019, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2018-2019, Bilişim Teknolojileri, Lisans |
2017-2018, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2017-2018, Uzaktan Eğitim, Lisans |
2016-2017, Bilgisayar-II, Lisans |
2016-2017, Çoklu Ortam Tasarımı ve Üretimi, Lisans |
Kayıt Yok |
Uzaktan Eğitimde Siber Güvenlik (2237-A) (Ulusal) TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Yürütücü , 2023-2023 |
Orman Yangınlarına Müdahalede İnsansız Hava Aracı Geliştirme (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Danışman , 2022 |
Ortaöğretim Fizik Öğretim Programı İle Bütünleşik, Etkileşimli Bilgisayar Animasyon, Simülasyon Ve Öğrenme Ortamları İçeren Modüller Hazırlanarak, Hizmet-İçi Eğitimler Yoluyla Yaygınlaştırılıp Eğitim Sürecine Uyumunun Sağlanması ve Öğretmenlerin Teknoloji (Ulusal) TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Bursiyer , 2011-2012 |
Kayıt Yok |
Yüksel, A.O., Çetin, E., Atasoy, B. (2023) "Investigation of Higher Education Students' Use of Learning Strategies in Distance", Instructional Technology and Lifelong Learning, 4 (2) pp. 222-253 DOI |
Coşkun, B.K., Çetin, E. (2022) "Ön lisans ve Lisans Öğrencilerinin E-Öğrenmeye Yönelik Motivasyonlarının Uzaktan Eğitim Beklentileri Açısından İncelenmesi", Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 55 (0) pp. 376-397 [TR Dizin] Link |
Çetin, E., Özdemir, S. (2021) "A Case Study for the Use of Technology Supported Graphical Organizers in Preschool Children's Problem Solving", Journal of Computer and Education Research, 9 (18) pp. 771-794 [TR Dizin] Link DOI |
Çetin, E. (2021) "Digital storytelling in teacher education and its effect on the digital literacy of pre-service teachers", Thinking Skills and Creativity, 39 (0) p. 100760 [SSCI] Link DOI |
Çetin, E. (2021) "Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Girişimcilik Eğitimine Yönelik Tutumları ve Girişimcilik Niyetleri", Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 41 (1) pp. 153-180 [TR Dizin] Link |
Çetin, E., Solmaz, E. (2020) "Gamifying the 9 Events of Instruction with Different Interactive Response Systems: The Views of Social Sciences Teacher Candidates", Malaysian Online Journal of Educational Technology, 8 (2) pp. 1-15 Link |
Çetin, E. (2020) "Uzaktan Eğitimde Uzamsal Görselleştirme: 3 Boyutlu Tasarım Sürecinin Uzamsal Yeteneğe Etkisi", Kastamonu Eğitim Dergisi, 28 (6) pp. 2295-2304 [TR Dizin] Link DOI |
Yüksel, A.O., Berikan, B., Çetin, E. (2019) "3D Tasarım Öğrenme Deneyiminin Süreç Değerlendirmesi ve Eğitsel Çıktılarının Keşfedilmesi", Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama, 9 (1) pp. 21-49 [TR Dizin] Link |
Özdemir, S., Çetin, E., Çelik, A., Berikan, B., Yüksel, A.O. (2017) "Furnishing New Generations with Productive ICT Skills to Make Them the Maker of Their Own Future", Journal of Education and Future, (11) pp. 137-157 [ESCI] Link |
Çetin, E., Solmaz, E. (2017) "Is ICT Integration A Magic Wand for Education? A Comparative Historical Analysis between Singapore and Turkey", Journal of Education and Future, (12) pp. 31-47 [TR Dizin] Link |
Solmaz, E., Çetin, E. (2017) "Ask-Response-Play-Learn: Students’ views on gamification based Interactıve Response Systems", Journal of Educational and Instructional Studies in the World, 7 (3) pp. 28-40 Link |
Çetin, E., Özdemir, S. (2017) "Children's problem-solving with programming activities: a case study with small basic", International Journal of Innovation in Education, 4 (4) pp. 264-279 Link DOI |
Çakmak, E.K., Kukul, V., Çetin, E., Berikan, B., Kandemir, B., Pamukcu, B.S., Taşkın, N., Marangoz, M. (2015) "2013 Yılı Eğitim Teknolojileri Araştırmalarının İncelenmesi: AJET, BJET, C&E, ETRD, ETS ve L&I Dergileri", Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama, 5 (1) pp. 128-160 [TR Dizin] Link DOI |
Çetin, E., Özdemir, S. (2013) "A Study on an Educational Website s Usability", Procedia - Social and Behavioral Sciences, 83 (0) pp. 683-688 Link DOI |
Yüksel, A.O., Çetin, E. (2022) "Investigation of Higher Education Students' Motivational Strategies for Learning in Distance Education", 2nd International Conference on Educational Technology and Online Learning - ICETOL 2022 , Ören, Türkiye, (Haziran 2022) |
Çetin, E., Solmaz, E. (2019) "Etkileşimli Yanıt Sistemlerinin Bireysel ve Grup Halinde Kullanımının İncelenmesi", EJERCONGRESS 2018 Conference , (pp. 1160), Antalya, Türkiye, (Haziran 2019) |
Solmaz, E., Çetin, E. (2018) "Etkileşimli Yanıt Sistemi Fayda Ölçeği: Bir Uyarlama Çalışması", EJERCONGRESS 2018 Conference , (pp. 1157), Antalya, Türkiye, (Haziran 2018) |
Kayabaşı, G., Çetin, E., Solmaz, E. (2017) "Usability Study of Udemy Online Learning Platform", 5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium - ITTES 2017 , (pp. 71-77), İzmir, Türkiye, (Aralık 2017) |
Çetin, E., Solmaz, E. (2017) "Gamifying the 9 Events of Instruction with Different IRSs: The Views of Social Sciences Teacher Candidates", 5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium - ITTES 2017 , (pp. 195), İzmir, Türkiye, (Aralık 2017) |
Solmaz, E., Çetin, E. (2017) "Ask-Response-Play-Learn: Students’ Views on Gamification Based Interactive Response Systems", 8th International Congress on New Trends in Education , (pp. 80), Antalya, Türkiye, (Mayıs 2017) |
Solmaz, E., Çetin, E. (2017) "Raise your card to show your grasp! Using Interactive Response System (IRS) in IT Course for Active Participation and Achievement", ECER 2017 Copenhagen - The European Conference on Educational Research , Kopenhag, Danimarka, (Ağustos 2017) |
Çetin, E., Berikan, B., Yüksel, A.O. (2017) "Çocuklar İçin 3D Tasarım Eğitiminin Eğitsel Çıktılar ve Eğitim Ortamı Açısından Değerlendirilmesi: Durum Çalışması", 5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium , (pp. 116), İzmir, Türkiye, (Aralık 2017) |
Yüksel, A.O., Berikan, B., Çetin, E. (2017) "Çocuklar için programlama etkinliklerine ilişkin öğretmen görüşleri", ICITS 2017 , (pp. 390-398), Malatya, Türkiye, (Kasım 2017) |
Çetin, E., Solmaz, E. (2016) "Is ICT Integration a Magic Wand for the Quality of Education? A Comparative Historical Analysis Between Singapore and Turkey", European Conference on Educational Research (ECER 2016) , Dublin, İrlanda, (Eylül 2016) |
Ağca, R.K., Çetin, E. (2016) "Yeni Nesil 3 Boyutlu Sanal Gerçeklik Ortamlarının Eğitsel Kullanımı: Müze Eğitimi Örneği", 10th International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS 2016) , (pp. 353), Rize, Türkiye, (Haziran 2016) |
Çetin, E., Ağca, R.K. (2016) "Fatih Projesinin 2.Fazında Etkileşimli Tahta Kullanımı ve Öğretmen Görüşleri", 10th International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS 2016) , (pp. 356), Rize, Türkiye, (Haziran 2016) |
Ağca, R.K., Çetin, E. (2016) "The Lifetime of Mobile Learning", 4th International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium (ITTES 2016) , (pp. 147), Elazığ, Türkiye, (Kasım 2016) |
Ağca, R.K., Çetin, E. (2015) "İnternet Güvenliği ve Çocukların ve Gençlerin Güvenli İnternet Kullanım Durumları", 9th International Computer and Instructional Technologies Sypmosium , (pp. 234-241), Afyonkarahisar, Türkiye, (Haziran 2015) |
Berikan, B., Çetin, E., Çakır, H. (2015) "Instructional Systems Development ISD Improving Applicable ISD Model for the Purpose of Instructional Design for Technology Enhanced Learning Environment in Preschool Education", 2nd International Conference on Education and Social Sciences , (pp. 1160-1171), İstanbul, Türkiye, (Mart 2015) |
Çetin, E., Özdemir, S. (2013) "A Study on an Educational Website s Usability", 2nd World Conference on Educational Technology Research , (pp. 683-688), Lefkoşa, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Temmuz 2013) |
Kayıt Yok |
Çetin, E. (2022) "Öğrenme Ortamlarında Sosyal Ağlar ve Kullanımı", Kitap: Öğretim Teknolojileri, Ankara/Türkiye : Nobel Akademik Yayıncılık |
Çetin, E. (2021) "Eğitim Fakültelerinde Girişimcilik Eğitimi", Kitap: Kastamonu Eğitim Araştırmaları Yıllığı (2021), Ankara/Türkiye : Pegem Akademi |
Çetin, E. (2021) "Uzaktan Eğitimde Ölçme Değerlendirmede Yaşanan Sorunlar ve Çözüm Önerileri", Kitap: Uzaktan Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi |
Özdemir, S., Çetin, E. (2015) "Teknolojik Ürünler ve Teknolojik Ürünlerin Sınıfta Kullanımı", Kitap: Okul Öncesi Eğitimde Teknolojinin Rolü, Ankara/Türkiye : Hedef Cs |
Çetin, E. (2013) "Tanımlar ve Temel Kavramlar", Kitap: Eğitsel Dijital Oyunlar Kuram Tasarım ve Uygulama, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi |
Çetin, E. (2013) "Dijital Oyunların Geleceği", Kitap: Eğitsel Dijital Oyunlar Kuram Tasarım ve Uygulama, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi |
Çetin, E. (2012) "Mevcut Siteyi Analiz Etme", Kitap: Web Siteleri İçin Kullanılabilirlik Ölçümleri, Bursa/Türkiye : Ekin Basım Yayın Dağıtım |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 2017 |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I |
1 |
Eğitsel Dijital Oyunlar Kuram Tasarım ve Uygulama
|
1 | 0 | 0 | 4 | 7 | 18 | 0 | 0 | 30 |
2 |
Digital storytelling in teacher education and its effect on the digital literacy of pre-service teachers
Thinking Skills and Creativity
|
12 | 0 | 0 | 12 | 4 | 1 | 0 | 0 | 29 |
3 |
2013 Yılı Eğitim Teknolojileri Araştırmalarının İncelenmesi: AJET, BJET, C&E, ETRD, ETS ve L&I Dergileri
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
|
1 | 0 | 0 | 2 | 3 | 1 | 0 | 0 | 7 |
4 |
Okul Öncesi Eğitimde Teknolojinin Rolü
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 6 | 0 | 0 | 6 |
5 |
3D Tasarım Öğrenme Deneyiminin Süreç Değerlendirmesi ve Eğitsel Çıktılarının Keşfedilmesi
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
|
0 | 0 | 0 | 3 | 2 | 1 | 0 | 0 | 6 |
6 |
Gamifying the 9 Events of Instruction with Different Interactive Response Systems: The Views of Social Sciences Teacher Candidates
Malaysian Online Journal of Educational Technology
|
0 | 0 | 0 | 4 | 0 | 1 | 0 | 0 | 5 |
7 |
Uzaktan Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 | 0 | 0 | 5 |
8 |
Uzaktan Eğitimde Uzamsal Görselleştirme: 3 Boyutlu Tasarım Sürecinin Uzamsal Yeteneğe Etkisi
Kastamonu Eğitim Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 4 |
9 |
Ask-Response-Play-Learn: Students’ views on gamification based Interactıve Response Systems
Journal of Educational and Instructional Studies in the World
|
0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 2 | 0 | 0 | 4 |
10 |
Is ICT Integration A Magic Wand for Education? A Comparative Historical Analysis between Singapore and Turkey
Journal of Education and Future
|
1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 |
11 |
Ön lisans ve Lisans Öğrencilerinin E-Öğrenmeye Yönelik Motivasyonlarının Uzaktan Eğitim Beklentileri Açısından İncelenmesi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
12 |
Children's problem-solving with programming activities: a case study with small basic
International Journal of Innovation in Education
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
13 |
Ask-Response-Play-Learn: Students’ Views on Gamification Based Interactive Response Systems
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
14 |
A Study on an Educational Website s Usability
Procedia - Social and Behavioral Sciences
|
1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
15 |
A Study on an Educational Website s Usability
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
(2021) "Yayın Teşvik Ödülü" TÜBİTAK |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Ebru Solmaz
Gazi Üniversitesi
|
2016 - 2020 | 10 |
Selçuk Özdemir
Gazi Üniversitesi
|
2013 - 2021 | 6 |
Burcu Berikan
Gazi Üniversitesi
|
2015 - 2019 | 6 |
Akça Okan Yüksel
Yozgat Bozok Üniversitesi
|
2017 - 2023 | 6 |
Rıdvan Kağan Ağca
-
|
2015 - 2016 | 4 |
-
|
2022 | 1 |
Bilal Atasoy
-
|
2023 | 1 |
Ebru Kılıç Çakmak
Gazi Üniversitesi
|
2015 | 1 |
Mehmet Marangoz
Kilis 7 Aralık Üniversitesi
|
2015 | 1 |
Necati Taşkın
Ordu Üniversitesi
|
2015 | 1 |
Bülent Kandemir
Ordu Üniversitesi
|
2015 | 1 |
Bahattin Selim Pamukcu
İstanbul Aydın Üniversitesi
|
2015 | 1 |
Ahmet Çelik
Gazi Üniversitesi
|
2017 | 1 |
Hasan Çakır
Gazi Üniversitesi
|
2015 | 1 |
Volkan Kukul
Amasya Üniversitesi
|
2015 | 1 |
Gamze Kayabaşı
-
|
2017 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78249 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 8598 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi | 590 |
Anahtar Kelimeler | Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi, Eğitim Teknolojileri, Uzaktan Eğitim Tasarımı ve Yönetimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 75 | 20 | 92 | 4 | 15 | 30 | 160 | 60 | 15 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 395 . | 482 . | 456 . | 538 . | 532 . | 500 . | 463 . | 557 . | 569 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 257 . | 329 . | 260 . | 343 . | 315 . | 300 . | 240 . | 309 . | 357 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 59 . | 99 . | 64 . | 106 . | 99 . | 86 . | 46 . | 79 . | 99 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 26 . | 64 . | 37 . | 61 . | 49 . | 49 . | 19 . | 48 . | 62 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (3)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 4 | 4 | 10 | 2 | 1 | 2 | 5 | 3 | 1 | 0 |
Toplam Makale | 1 | 0 | 4 | 0 | 1 | 2 | 3 | 1 | 1 | 0 |
Toplam Kitap | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 2 | 4 | 6 | 2 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Makale (Ulusal) | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 2 | 1 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 2 | 4 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 3 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |