Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 1999, 2003 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Eğitimi (Dr), 2006, 2011 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Eğitimi (Yl) (Tezli), 2003, 2006 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Eğitimi (Dr), 2006, 2011 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Eğitimi (Yl) (Tezli), 2003, 2006 |
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 1999, 2003 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YÖKDİL, 71, 2017 |
Sertifika, NVİVO başlangıç düzey eğitimi, Ankara, 25-01-2017, 26-01-2017 |
Sertifika, NVİVO ileri Düzey Eğitimi, ANKARA, 27-01-2017, 28-01-2017 |
[UAK] Eğitim Bilimleri Temel Eğitim Fen Bilgisi Eğitimi |
2018-, Doçent, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi, Türkiye |
2012-, Yardımcı Doçent, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2004-2012, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
Kayıt Yok |
İsmail Kaya, Yüksek Lisans, Artırılmış gerçeklik uygulamalarıyla desteklenmiş argümantasyon tabanlı bilim öğrenme yaklaşımının öğrencilerin akademik başarılarına ve eleştirel düşünme becerilerine etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Büşra Nur Çakan Akkaş, Doktora, Argümantasyon tabanlı mesleki gelişim programının fen bilimleri öğretmenlerinin eleştirel düşünme becerilerini geliştirmedeki rolü, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman) |
Eda Ülkü Uçar, Yüksek Lisans, Fen bilgisi öğretmen adaylarının bireysel analoji oluşturmalarına ve uygulamalarına yönelik bir araştırma, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman) |
Nurullah Filiz, Yüksek Lisans, Öğretmen adaylarının teknoloji bağımlılığının, problem çözme ve karar verme becerisi ile ilişkisinin incelenmesi: Kastamonu örneği, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman) |
Muhittin Öz, Doktora, Fen eğitiminde argümantasyon tabanlı bilim öğrenme yaklaşımı ve çoklu modsal betimleme kullanımının öğrencilerin akademik başarılarına ve eleştirel düşünme becerilerine etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman) |
Esma Karakuş, Yüksek Lisans, Argümantasyon tabanlı bilim öğrenme yaklaşımının uygulandığı fen sınıflarında kavram haritaları ve argüman haritalarının etkililiğinin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Merve Gülünce, Yüksek Lisans, İlkokul öğrencilerinin "gezegen" kavramına yönelik bilgilerini tarama çalışması, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Merve Eryılmaz, Yüksek Lisans, Argümantasyon tabanlı bilim öğrenme yaklaşımının 6. sınıf öğrencilerinin "madde ve ısı" ünitesi başarılarına ve karar verme becerilerine etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Esra Cevizci, Yüksek Lisans, Fen bilimleri dersi öğretim programına ilişkin öğretmen görüşleri, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2017, (Asıl Danışman) |
Rahşan Bozkurt, Yüksek Lisans, Üst bilişsel aktivite ile desteklenmiş argümantasyon tabanlı bilim öğrenme yaklaşımının öğretmen adaylarının fen başarısına etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2017, (Asıl Danışman) |
Büşra Nur Çakan Akkaş, Yüksek Lisans, Argümantasyon tabanlı bilim öğrenme (ATBÖ) yaklaşımının temel alındığı öğrenme ortamının 5. sınıf öğrencilerinin akademik başarılarına ve eleştirel düşünme becerilerine etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2017, (Asıl Danışman) |
Muhittin Öz, Yüksek Lisans, Öğrenme amaçlı yazma aktivitelerinde çoklu modsal betimleme kullanımının 5. sınıf öğrencilerinin öğrenmelerine, bilimsel süreç becerilerine, eleştirel düşünmelerine ve fen bilimlerine yönelik tutumlarına etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2015, (Asıl Danışman) |
Sema Nur Evran, Yüksek Lisans, Fen bilgisi eğitimi öğretmen adaylarının argümantasyon tabanlı bilim öğrenme sürecinde büyük grup çalışmalarının incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Fen Bilgisi Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2015, (Asıl Danışman) |
2017-2018, Özel öğretim Yöntemleri II, Lisans |
2017-2018, Okul Deneyimi, Lisans |
2017-2018, Nicel Araştırma Yöntemleri, Yüksek Lisans |
2017-2018, Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans |
2017-2018, Doktora Tez Önerisi, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2017-2018, Doktora Yeterlilik Aşaması, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2016-2017, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2016-2017, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II, Lisans |
2016-2017, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I, Lisans |
2016-2017, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2016-2017, FEN EĞİTİMİNDE ARGÜMANTASYON, Yüksek Lisans |
2016-2017, NİCEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Yüksek Lisans |
2015-2016, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2015-2016, FEN ÖĞRETİMİ LABORATUVAR UYGULAMALARI I, Lisans |
2015-2016, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2015-2016, FEN ÖĞRETİMİ LABORATUVAR UYGULAMALARI II, Lisans |
2015-2016, ÖZEL EĞİTİM, Lisans |
2015-2016, NİCEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Yüksek Lisans |
Kayıt Yok |
Öğrenci Başarısı İçin Öğretmen Başarısı, Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2018-2020 |
Üniversite Öğrencilerinin Argüman Haritası Kullanmalarının Akademik Başarı ve Eleştirel Düşünme Becerilerine Etkisi (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2017-2019 |
İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN VE SINIF ÖĞRETMENLERİNİN BİLİM İNSANINA YÖNELİK ALGILARININ İNCELENMESİ (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2016-2017 |
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİNDE ÖĞRENİM GÖREN 5 YAŞ GRUBU ÖĞRENCİLERİN ARGÜMANTASYON BECERİLERİNİN İNCELENMESİ (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2015-2016 |
Kayıt Yok |
Ergün, Z., Akkaş, B.N.Ç., Memiş, E.K. (2023) "Özel Yetenekli Bilsem Öğrencilerinin Sürdürülebilirlik Kavramına İlişkin Algılarının incelenmesi.", X. International Eurasion Educational Research Congress (EJER) , (Haziran 2023) |
Gençel, N., Ergün, Z., Memiş, E.K. (2023) "Sürdürülebilirliğe Yönelik Ulusal Düzeyde Yayımlanmış Makalelerin Analizi", X. International Eurasion Educational Research Congress (EJER) , (Haziran 2023) |
Ergün, Z., Tümoğlu, E., Şahin, D., Memiş, E.K. (2022) "Türkiye’de Bilimsel Muhakeme Konusunda Gerçekleştirilen Tezlerin Analizi: Bir Meta-Sentez Çalışması", EJER CONGRESS , Türkiye, (Haziran 2022) |
Ergün, Z., Memiş, E.K. (2022) "Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Analitik Düşünme Becerilerine Etkisi", EJER CONGRESS , Türkiye, (Haziran 2022) |
Kaya, İ., Memiş, E.K. (2022) "Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarıyla Desteklenmiş Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi", EJER CONGRESS , Türkiye, (Haziran 2022) |
Et, S.Z., Sönmez, E., Memiş, E.K. (2021) "Matematik ve Fen alanı PISA Sorularının Çoklu Modsal Betimleme Açısından İncelenmesi", FSMVU Eğitim Araştırmaları Kongresi , Türkiye, (Mart 2021) |
Akkaş, B.N.Ç., Memiş, E.K. (2021) "Eleştirel Düşünmeyi Temel Alan Mesleki Gelişim Programına Yönelik Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Görüşleri", VIII th International Eurasian Educational Research Congress , Ankara, Türkiye, (Temmuz 2021) |
Kaya, İ., Memiş, E.K. (2021) "Fen Eğitiminde Kullanılabilecek Artırılmış Gerçeklik Uygulama Örnekleri", VIII th International Eurasian Educational Research Congress , Ankara, Türkiye, (Temmuz 2021) |
Memiş, E.K., Akkaş, B.N.Ç. (2020) "Sınıf Öğretmenlerinin Bilimin Doğasına İlişkin Görüşlerinin Araştırılması", International Congress of Pedagogical Research , (Haziran 2020) |
Akkaş, B.N.Ç., Sönmez, E., Memiş, E.K. (2020) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Argüman Haritası Oluşturmaya İlişkin Görüşleri", International Congress of Pedagogical Research , (Haziran 2020) |
Et, S.Z., Memiş, E.K. (2020) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eğitim Teknolojilerinin Kullanımına İlişkin Görüşleri", Dilet congres , Türkiye, (Aralık 2020) |
Et, S.Z., Sönmez, E., Memiş, E.K. (2020) "ÖĞRETMEN ADAYLARININ TERCİH ETTİKLERİ ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ VE TEKNOLOJİ KULLANIMLARI", Dilet congres , (Aralık 2020) |
Memiş, E.K., Akkaş, B.N.Ç. (2020) "Elemantary School Teachers’xx Thoughts On The Formation Process Of Scientific Knowledge", International Pegem Conference on Education/Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi , (Eylül 2020) |
Memiş, E.K., Akkaş, B.N.Ç. (2020) "Effect Of Swh Approach With Using Multi Modal Representation On 6Th Grade Students Academic Achievement Of “Solar System And Eclipses” Unit", International Pegem Conference on Education/Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi , (Eylül 2020) |
Sönmez, E., Memiş, E.K., Öz, M., Avbir, B.B., Aydın, Y. (2019) "Öğretmen Adaylarının Modsal Betimlemeleri Sorularında Kullanma Durumları ve Modsal Betimlemelere Dair Görüşleri", VIth International Eurasian Educational Research Congress , (Aralık 2019) |
Memiş, E.K., Akkaş, B.Ç., Sönmez, E. (2019) "Öğretmenlerin Gözünden Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme (ATBÖ) Uygulamaları", VIth International Eurasian Educational Research Congress , Ankara, Türkiye, (Temmuz 2019) |
Akkaş, B.Ç., Sönmez, E., Memiş, E.K. (2019) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Mercek Konulu Bilgisayar Destekli Argüman Haritalarının Değerlendirilmesi", VIth International EurasianEducational Research Congress , Ankara, Türkiye, (Temmuz 2019) |
Sönmez, E., Memiş, E.K., Akkaş, B.Ç. (2019) "Teknoloji Destekli Argüman Haritalama Sürecine Katılan Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Durumlarının İncelenmesi", VIth International EurasianEducational Research Congress , Ankara, Türkiye, (Temmuz 2019) |
Öz, M., Memiş, E.K., Sönmez, E. (2018) "IJMSE Dergisinde 2008-2017 Yılları arasında Yayınlanmış Fen Eğitimi Temelli Makalelerin İncelenmesi", 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyum (USOS 2018) , (Eylül 2018) |
Memiş, E.K., Akkaş, B.Ç., Sönmez, E. (2018) "Bireysel ve Etkileşimli Argüman Haritası Oluşturmanın Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünmelerine Etkisi.", Vth International Eurasian EducationalResearch Congress , Antalya, Türkiye, (Eylül 2018) |
Memiş, E.K., Filiz, N., Kayabaşı, Z.E.K., Akkaş, B.N.Ç., Karakuş, E. (2018) "Sınıf öğretmenleri bilimi ve bilimsel yöntemi nasıl tanımlıyor?", International Congress on Science and Education(ICSE) , Afyon, Türkiye, (Mart 2018) |
Memiş, E.K., Karakuş, E., Demirci, T. (2018) "Türkiye’de “Kavram Haritası” Konusunda Gerçekleştirilen Tezlerin Analizi.", 8 th International Congress of Research in Education (ULEAD) , Manisa, Türkiye, (Haziran 2018) |
Demirci, T., Memiş, E.K., Filiz, N. (2018) "Türkiye’de “Kavram Öğretimi” Konusunda Gerçekleştirilen Tezlerin Analizi: Bir Meta-Analiz Çalışması", International Symposium on Educational Sciences (ASOS) , Antalya/Alanya, Türkiye, (Mayıs 2018) |
Filiz, N., Akkaş, B.N.Ç., Memiş, E.K. (2018) "İlkokul İkinci Sınıf Öğrencilerinin Bilim İnsanı Algıları", V th International Eurasian EducationalResearch Congress , (Mayıs 2018) |
Memiş, E.K., Akkaş, B.N.Ç., Sönmez, E. (2018) "Bireysel ve Etkileşimli Argüman Haritası Oluşturmanın Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünmelerine Etkisi", V th International Eurasian EducationalResearch Congress , (Mayıs 2018) |
Öz, M., Memiş, E.K., Sönmez, E. (2018) "IJMSE Dergisinde 2008-2017 Yılları Arasında Yayınlanmış Fen Eğitimi Temelli Makalelerin İncelenmesi", 17th International Primary Teacher Education Symposium , (Nisan 2018) |
Akkaş, B.N.Ç., Öz, M., Memiş, E.K. (2018) "Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme (ATBÖ) Yaklaşımının 5. Sınıf Öğrencilerinin Başarılarına Ve Başarının Kalıcılığına Etkisi.", 17th International Primary Teacher Education Symposium , (Nisan 2018) |
Gülünce, M., Memiş, E.K. (2018) "İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin ”Gezegen” Kavramına İlişkin Görüşleri", International Congress on Science and Education , (Mart 2018) |
Memiş, E.K., Sönmez, E., Öz, M. (2017) "A REVIEW OF THE ARTICLES PUBLISHED IN THE JOURNAL OF RESEARCH IN SCIENCE TEACHING (JRST) BETWEEN 2006-2016: CONTENT ANALYSIS", 2nd INTERNATIONAL CONFERENCE ONECONOMICS BUSINESS MANAGEMENT AND SOCIAL SCIENCES , (Eylül 2017) |
Memiş, E.K., Karakuş, E., Filiz, N., Kayabaşı, Z.E.K. (2017) "İlkokul dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Bilim İnsanı Çizimlerinin Analizi", VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi , Çanakkale, Türkiye, (Nisan 2017) |
Memiş, E.K., Akkaş, B.N.Ç., Kayabaşı, Z.E.K. (2017) "İlkokul Birinci Sınıf Öğrencilerinin Bilim İnsanı Çizimlerinin Analizi", VII. Uluslararası Eğitimde Uygulamalar Kongresi , Çanakkale, Türkiye, (Nisan 2017) |
Kayabaşı, Z.E.K., Memiş, E.K. (2017) "İlkokul Birinci Sınıf Öğretmenlerinin Bilim İnsanının Özelliklerine İlişkin Düşünceleri", USOS 2017- 16th International Primary Teacher Education Symposium , Lefke, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Mayıs 2017) |
Akkaş, B.N.Ç., Memiş, E.K. (2017) "Effect of Argumentation Based Science Inquiry on Critical Thinking Skills of 5th Grade Students", International Conference on Best Practices and Innovations in Education(INOVED) , (Ekim 2017) |
Akkaş, B.N.Ç., Memiş, E.K. (2017) "Effect of Argumentation Applications on Comprehension of Heat and Temperature Unit by Secondary School 5th Grade Students", International Conference on Best Practices and Innovations in Education(INOVED) , (Ekim 2017) |
Memiş, E.K. (2017) "Investigation of Options of Students on Small Group Discussions in Argumentation Applications", 26th International Conference on educational Science , (Nisan 2017) |
Memiş, E.K., Gügük, M., Akkaş, B.N.Ç., Öz, M. (2017) "The Impact of Argumentation Based Science Learning(ABSL) Approach on Decision Making Skills of 5th Grade Students", 26th International Conference on Educational Sciences , (Nisan 2017) |
Memiş, E.K., Gügük, M. (2017) "Investigation of Options of Students Receiving Education with Argumentation approach on Learning and Science compared to Tradational Approach", 26th International Conference on Educational Sciences , (Nisan 2017) |
Akkaş, B.N.Ç., Memiş, E.K. (2017) "The Impact of Argumentation Based Practices on Scientific Process Skills of 5th Grade Students", 26th International Conference on Educational Sciences , (Nisan 2017) |
Karakuş, E., Filiz, N., Akkaş, B.N.Ç., Memiş, E.K. (2017) "İlkokul Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Bilim İnsanı Çizim Örnekleri: Kastamonu İli Örneği", VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi , (Nisan 2017) |
Evran, S.N., Memiş, E.K. (2017) "Argümantasyon Uygulamalarında Öğretmen Sorularının Analizi", VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi , (Nisan 2017) |
Evran, S.N., Memiş, E.K. (2017) "Üniversite Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Argüman Kalitelerinin Analizi", VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi , (Nisan 2017) |
Akkaş, B.N.Ç., Memiş, E.K. (2017) "Araştırma-Sorgulama Temelli Uygulamaların 5. Sınıf Öğrencilerinin Tartışmaya Yönelik Tutumlarına Etkisi", VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi , (Nisan 2017) |
Memiş, E.K., Sönmez, E., Öz, M. (2017) "REVIEW OF THE ARTICLES PUBLISHED IN THE JOURNAL OF RESEARCH IN SCIENCE TEACHING(JRST) BETWEEN 2006-2016: CONTENT ANALYSIS", 2nd INTERNATIONAL CONFERENCE ONECONOMICS BUSINESS MANAGEMENT AND SOCIAL SCIENCES , (Mayıs 2017) |
Demirci, T., Memiş, E.K., Gügük, M. (2017) "A REVIEW OF THE ARTICLES PUBLISHED IN THE NFE EJSME: CONTENT ANALYSIS", International Symposium of Education and Values (ISOEVA) , (Ekim 2017) |
Gültepe, Y., Memiş, E.K. (2016) "Kastamonu Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği Bölümünde Öğrenim Gören Yabancı Uyruklu Öğrencilerin Kastamonu Üniversitesini Tercih etme Nedenleri", Türk Dünyasında İlmi Araştırmalar Sempozyumu , (pp. 1031-1037), (Mayıs 2016) |
Memiş, E.K., Öz, M. (2016) "Betimleme Modlarının Öğrenme Amaçlı Yazma Aktivitesi İçerisinde Kullanımın Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi", XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (Mayıs 2016) |
Et, S.Z., Memiş, E.K. (2016) "Beş Yaş Grubu Öğrencilerinin Bilim İnsanına Yönelik Algıları", XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (Mayıs 2016) |
Memiş, E.K. (2016) "Türkiye de Argümantasyon Konusuna İlişkin Gerçekleştirilen Tezlerin Analizi Bir Meta Sentez Çalışması", XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (Mayıs 2016) |
Memiş, E.K., Çevik, E.E., Akkaş, B.N.Ç. (2016) "Araştırma sorgulama Temelli Uygulamaların Kara Verme Becerisi Üzerine Etkisi", 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Türkiye, (Eylül 2016) |
Bozkurt, R., Memiş, E.K. (2016) "Üst bilişsel aktiviteler ile desteklenmiş argümantasyon uygulamalarının fen başarısına ve öğrencilerin tutumlarına etkisi", 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Türkiye, (Eylül 2016) |
Cevizci, E., Memiş, E.K. (2016) "Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Araştırma sorgulamaya ve Süreçte Öğretmen ve Öğrenci Rollerine İlişkin Görüşleri", 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Türkiye, (Eylül 2016) |
Memiş, E.K. (2016) "The effect of the Inquiry Based Applications on 5 Year Old Students Understanding Concep of Shadow", The 8th Multidisciplinary Academic Conference , (Ekim 2016) |
Memiş, E.K., Akkaş, B.N.Ç. (2016) "Okul Öncesi Eğitiminde Araştırma sorgulama Temelli Uygulamaların Öğrencilerin Yoğunluk Konusunu anlamlandırmasına Etkisi", 1. uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu , (Ekim 2016) |
Memiş, E.K., Cevizci, E., Bozkurt, R., Avunç, F., Öğretmen, B., Özkan, H.U. (2015) "Üniversite Öğrencilerinin Karar Verme Stratejisi Ve Fen Okuryazarlık Düzeylerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi", 14. Uluslararası katılımlı sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS) , Bartın, Türkiye, (Mayıs 2015) |
Memiş, E.K., Bozkurt, R., Koparan, E., Cevizci, E. (2015) "Üniversite Öğrencilerinin Problem Çözme Becerileri Kastamonu Üniversitesi Örneği", 14. Uluslararası katılımlı sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS) , Bartın, Türkiye, (Mayıs 2015) |
Memiş, E.K., Öz, M. (2015) "Ortaokul 5 Sınıf Öğrencilerinin Öğrenme Amaçlı Yazma Aktivitelerinde Betimleme Modlarını Kullanmalarının Kuvvet Konusunu Öğrenmelerine Etkisi", 14. Uluslararası katılımlı sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS) , Bartın, Türkiye, (Mayıs 2015) |
Memiş, E.K., Karatekin, K., Sadullah, Ü. (2015) "The effect of multi modal representation on unit based academic achievement", International Conference on Best Practices and Innovations in Education (INOVED) , İzmir, Türkiye, (Ekim 2015) |
Memiş, E.K., Karatekin, K., Sadullah, Ü. (2015) "Big group discussion in argumentation An analysis of teacher questions", International Conference on Best Practices and Innovations in Education (INOVED) , İzmir, Türkiye, (Ekim 2015) |
Memiş, E.K., Karatekin, K., Sadullah, Ü. (2015) "Effect of argumentation practices on unit based social studies lesson of primary school 4th grade students", International Conference on Best Practices and Innovations in Education (INOVED) , İzmir, Türkiye, (Ekim 2015) |
Memiş, E.K., Ezberci, E., Munita, M.J., Zanaty, T., Gorman, B. (2015) "Argümantasyon Sürecinde Öğrencilerin Bilimsel ve Sosyobilimsel Konular Açısından Yaşadıklarının İncelenmesi", IInd International Eurasian Educational Research Congress (EJER) , Ankara, Türkiye, (Mayıs 2015) |
Bozdemir, H., Memiş, E.K. (2014) "Sınıf Öğretmeni Adayların Öğretmen Öğrenci Aile üçgenine yönelik görüşleri", 13. Ulusal sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS) , Kütahya, Türkiye, (Mayıs 2014) |
Ezberci, E., Memiş, E.K., Bozdemir, H. (2014) "Argümantasyon sürecinde farklı başarı seviyelerindeki öğrencilerin küçük grup tartışmalarının incelenmesi", 11. Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK) , Adana, Türkiye, (Eylül 2014) |
Memiş, E.K., Bozdemir, H., Ezberci, E. (2014) "Araştırma sorgulama temelli argümantasyon uygulamalarında küçük grup tartışmaları", 11. Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK) , Adana, Türkiye, (Eylül 2014) |
Memiş, E.K. (2013) "Students Views about the Non Traditional Writing", 5thWorld Conference on Educational Sciences , (Şubat 2013) |
Gültepe, Y., Memiş, E.K. (2013) "Kavram haritalarının Ontoloji Tabanlı oluşturulması", 1 st İnternational ınstructional technologies & teacher education symposium , (Haziran 2013) |
Keskin, M.Ö., Memiş, E.K., Aşçı, V. (2012) "Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımına Dayalı Öğrenme Sürecinin Öğrencilerin Yazma Becerilerine Etkisi", 10. Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi ve Matematik Eğitimi Kongresi , Türkiye, (Haziran 2012) |
Akbay, Y., Demir, M., Gündoğan, F., Akkuş, R., Memiş, E.K. (2012) "Argümantasyon Tabanlı Uygulama Örnekleri ve Yansımaları", 10. Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi ve Matematik Eğitimi Kongresi , Türkiye, (Haziran 2012) |
Memiş, E.K., Hasançebi, F.Y., Günel, M. (2011) "The Effect Of Argumentation Based Inquiry Implementation On Students Understanding Of Light Unit", ESERA CONFERENCE , (Eylül 2011) |
Memiş, E.K., Günel, M., Büyükkasap, E. (2010) "İlköğretim 7 Sınıf Öğrencilerinin kuvvet ve hareket ünitelerini Öğrenmelerine betimleme modlarının etkisi", 9. Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi ve Matematik Eğitimi Kongresi , Türkiye, (Eylül 2010) |
Günel, M., Memiş, E.K., Yeşildağ, F., Biber, B., Okçu, B., Şahin, A. (2010) "Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımının Üniversite Seviyesinde Fizik Laboratuarlarında Kullanımının akademik Başarıya etkisi", 9. Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi ve Matematik Eğitimi Kongresi , Türkiye, (Eylül 2010) |
Büyükkasap, E., Memiş, E.K., Günel, M. (2009) "Using The Science Writing Heuristic And Self Evaluation To Promote Students Understanding Of Science In Turkish Primary School Setting", ESERA CONFERENCE , (Ağustos 2009) |
Memiş, E.K., Atalmış, E., Yeşildağ, F., Günel, M., Büyükkasap, E. (2009) "The Effect Of Writing To Learn Activities Light Unit At High School Level", ESERA CONFERENCE , (Ağustos 2009) |
Memiş, E.K., Günel, M., Büyükkasap, E. (2009) "Isı Ünitesinin İlköğretim 6 Sınıf Seviyesi Öğretiminde Yaparak Yazarak Bilim Öğrenimi YYBÖ Yaklaşımının Kullanılmasının Öğrenci Akademik Başarısına ve Tutumuna Etkisi", 18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı , Türkiye, (Ekim 2009) |
Memiş, E.K., Günel, M., Uzoğlu, M., Büyükkasap, E., Hand, B. (2008) "Effects of the Implementation of science writing Heuristic on Students understanding of Electricity unit in 6TH grade setting in Turkey", NARST CONFERENCE , (Mart 2008) |
Memiş, E.K., Günel, M., Büyükkasap, E. (2008) "Öğrenme Amaçlı Yazmanın ve Analoji Kurmanın mekanik Ünitesini Öğrenmeye Etkisi", 8. Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi ve Matematik Eğitimi Kongresi , Türkiye, (Ağustos 2008) |
Erkol, M., Akar, S., Uzoğlu, M., Memiş, E.K., Yıldız, A., Günel, M. (2007) "Swh Formatına Göre Hazırlanan Fizik Laboratuarı Raporlarının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Laboratuara Yönelik Tutumlarına Etkisinin Araştırılması", 16. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , Türkiye, (Eylül 2007) |
Akar, S., Erkol, M., Memiş, E.K., Büyükkasap, E., Günel, M. (2007) "How Did Pre service Science Teachers Ideas Toward Laboratory Activities Changed After Using the Science Writing Heuristic Student Template", ESERA CONFERENCE , (Ağustos 2007) |
Uzoğlu, M., Memiş, E.K., Erkol, M., Günel, M., Büyükkasap, E. (2007) "The Relationship Between the Intelligence Areas of Seventh Grade Students and Their Science Achievement", ESERA CONFERENCE , (Ağustos 2007) |
Memiş, E.K., Uzoğlu, M., Erkol, M., Dikel, S., Büyükkasap, E. (2006) "Lise Öğrencilerinin Zeka Alanları ile Fen Başarıları Arasındaki İlişki", 7. Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi ve Matematik Eğitimi Kongresi , Türkiye, (Eylül 2006) |
Uzoğlu, M., Memiş, E.K., Akar, S., Demir, Y., Büyükkasap, E. (2006) "İlköğretim Öğrencilerinin Zeka Alanları ile Fen Başarıları Arasındaki İlişki", 7. Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi ve Matematik Eğitimi Kongresi, , Türkiye, (Eylül 2006) |
Kayıt Yok |
Akkaş, B.N.Ç., Memiş, E.K. (2023) "Eleştirel Düşünme Nedir? Ne değildir?", Kitap: Eleştirel ve Analitik Düşünme, Ankara/Türkiye : PEGEM akademi |
Şahin, D., Karakuş, E., Memiş, E.K. (2021) "Yaratıcılık ve Yenilik", Kitap: 21. yüzyıl Becerileri İçin Fen Eğitimi: Öğrenmeyi Derinleştirme, Kastamonu/Türkiye : Pegem Akademi |
Akkaş, B.N.Ç., Memiş, E.K. (2021) "Eleştirel düşünme Nedir? Ne değildir?", Kitap: Eleştirel ve Analitik Düşünme, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Kitap) Eleştirel ve Analitik Düşünme, 2023, Editör |
(Uluslararası - Kitap) Eleştirel ve Analitik Düşünme, 2021, Editör |
(Uluslararası - Kitap) 21. yüzyıl Becerileri İçin Fen Eğitimi: Öğrenmeyi Derinleştirme, 2021, Editör |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Gazi Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2016 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) OFED, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) KED, 2016 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) TUSED, 2016 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) CUFEJ, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) IEJEE, 1900 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 0 |
Üye, FEAD, 2012- |
Üye, ESERA, 2010-2012 |
Üye, NARST, 2008-2009 |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I |
1 |
Akıllı Tahta Kullanımlı Mikro Öğretim Uygulamalarının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Tpab larına ve Akıllı Tahta Kullanıma Yönelik Algılarına Etkisi
Cumhuriyet International journal of Education-CIJE
|
2 | 0 | 0 | 13 | 13 | 1 | 0 | 0 | 29 |
2 |
İlköğretim Öğrencilerinin Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımı Uygulamalarına İlişkin Görüşleri
Kastamonu Eğitim Dergisi
|
2 | 0 | 0 | 12 | 9 | 1 | 1 | 0 | 25 |
3 |
Developing critical thinking skills in the thinking‑discussion‑writingcycle: the argumentation‑based inquiry approach
Asia Pacific Education Review
|
5 | 0 | 0 | 6 | 1 | 3 | 0 | 0 | 15 |
4 |
Ögrenme Amaçlı Yazma Aktivitelerinin ve AnalojiKurmanın Üniversite Düzeyinde Mekanik KonularınıÖgrenmeye Etkisinin incelenmesi
GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
|
0 | 0 | 0 | 7 | 7 | 0 | 0 | 0 | 14 |
5 |
Türkiye’ de Argümantasyon Konusunda Gerçekleştirilen Tezlerin Analizi: Bir Meta- Sentez çalışması
Cumhuriyet International Journal of education-CIJE
|
0 | 0 | 0 | 5 | 8 | 0 | 0 | 0 | 13 |
6 |
Argümantasyon Uygulamalarına Katılan Öğretmen Adaylarının Küçük Grup Tartışmalarına İlişkin Görüşleri
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
|
1 | 0 | 0 | 10 | 1 | 0 | 0 | 0 | 12 |
7 |
The effect of practices based on argumentation-based inquiry approach on teacher candidates’ critical thinking
Educational Studies
|
3 | 0 | 0 | 5 | 0 | 3 | 0 | 0 | 11 |
8 |
Effects of an SWH Approach and Self Evaluation on Sixth Grade Students Learning and Retention of an Electricity Unit
International journal of progressive education
|
2 | 0 | 0 | 6 | 1 | 0 | 0 | 0 | 9 |
9 |
Examination of Students’ Small Groups Discussion in Argumentation Process: Scientific and Socio-Scientific Issues
Journal of Education in Science, Environment and Healt
|
2 | 0 | 0 | 5 | 1 | 0 | 0 | 0 | 8 |
10 |
Üniversite Öğrencilerinin Karar Verme Stratejisi ve Fen Okuryazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Cumghuriyet İnternational Journal of Education
|
0 | 0 | 0 | 5 | 1 | 0 | 0 | 0 | 6 |
11 |
Computer-Aided Argument Mapping for Improving Critical Thinking: Think Better! Discuss Better! Write Better!
international journal of Contemporary Educational Research
|
3 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 5 |
12 |
Türkiye’ de Eleştirel Düşünme Konusunda Gerçekleştirilen Tezlerin Analizi
TRAKYA EĞİTİM DERGİSİ
|
0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 1 | 0 | 0 | 4 |
13 |
Okulöncesi Eğitiminde Araştırma sorgulama Temelli Uygulama Yoğunluk Konusu Örneği
Online Fen Eğitimi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 1 | 3 | 0 | 0 | 0 | 4 |
14 |
ARGUMENTATION BASED INQUIRY APPLICATIONS: SMALL GROUP DISCUSSIONS OF STUDENTS WITH DIFFERENT LEVELS OF SUCCESS
Journal of Turkish Science Education
|
0 | 0 | 0 | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 | 4 |
15 |
An evaluation of academic achievements through the use of argument and concept maps embedded in argumentation based inquiry
Asia Pacific Education Review
|
2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 |
16 |
Yaparak yazarak Bilim Öğrenimi YYBÖ Yaklaşımının İlköğretim Öğrencilerinin Fen Akademik Başarısına ve Fen ve Teknoloji Dersine Yönelik Tutumuna Etkisi
EĞİTİM VE BİLİM
|
2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
17 |
The Perceptions of Five Years Old Group Students’ about Scientists
Journal of Education and Training Studies
|
0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
18 |
The Effects of an Argument Based Inquiry Approach On Improving Critical Thinking and the Conceptual Understanding of Optics among Pre Service Science Teachers
International Journal of Progressive Education
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 |
19 |
Kavram Haritalarının Ontoloji Tabanlı Oluşturulması Kuvvet Konusu Uygulama Örneği
Journal of Instructional Technologies & Teacher Education
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 2 |
20 |
Argumentation-Based Inquiry Practices from the Perspective of Teachers Receiving and Implementing Argumentation Training
International Journal of Progressive Education
|
1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
21 |
Effect of Multi Modal Representations on the Critical Thinking Skills of the Fifth Grade Students
International Journal of Progressive Education
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
22 |
21. yüzyıl Becerileri İçin Fen Eğitimi: Öğrenmeyi Derinleştirme
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
23 |
The Effect of Argumentation-Based Inquiry Approach Supported by Metacognitive Activities on Science Achievement of Preservice Teachers
Kastamonu Eğitim Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
24 |
DETERMINING 1ST–4TH GRADE ELEMENTARY SCHOOL STUDENTS’ PERCEPTIONS OF SCIENTISTS
Acta Didactica Napocensia
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
25 |
The Impact of Using Representation Modes within Writing to Learn Activities on the Scientific Process Skills of the Fifth Grade Students
Journal of Education and Training Studies
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
26 |
İlköğretim 7 Sınıf Öğrencilerinin Kuvvet Ve Hareket Ünitesini Öğrenmelerine Betimleme Modlarını Kullanmalarının Etkisi
Çukurova üniversitesi Eğitim fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
27 |
Sınıf Öğretmenlerinin Bilimin Doğasına Yönelik Düşüncelerinin İncelenmesi
uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 |
28 |
Step by Step Argument Map in Learning Environments: An Example of the Subject of Lenses
Online Fen Eğitimi Dergisi
|
1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
29 |
Impact of Different Types of Argument Maps on Critical Thinking: A Quantitative Study with the Pre-Service Science Teachers in Turkey
Psycho-Educational Research Reviews
|
0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
30 |
Argüman Oluşturma Üzerine Yenilikçi Bir Yaklaşım: Argüman Haritalama
Akdeniz Egitim Arastirmalari Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Büşra Nur Çakan Akkaş
-
|
2016 - 2023 | 34 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2017 - 2023 | 19 |
Muhittin Öz
-
|
2014 - 2022 | 15 |
Erdoğan Büyükkasap
-
|
2006 - 2010 | 12 |
Murat Günel
-
|
2007 - 2011 | 11 |
Sümeyra Zeynep Et
Kastamonu Üniversitesi
|
2016 - 2023 | 7 |
Esma Karakuş
-
|
2017 - 2021 | 7 |
Zeynep Ergün
-
|
2022 - 2023 | 7 |
Ebru Ezberci Çevik
Kastamonu Üniversitesi
|
2014 - 2018 | 6 |
Nurullah Filiz
-
|
2017 - 2020 | 6 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2017 - 2020 | 5 |
Mustafa Uzoğlu
-
|
2006 - 2008 | 5 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2014 | 4 |
Tuba Demirci
Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi
|
2017 - 2021 | 4 |
Büşranur Çakan Akkaş
-
|
2018 - 2019 | 4 |
Elif Sönmez
-
|
2017 - 2018 | 4 |
Esra Cevizci
-
|
2015 - 2016 | 4 |
Mehmet Erkol
-
|
2006 - 2007 | 4 |
Merve Gügük
-
|
2017 | 4 |
Rahşan Bozkurt
-
|
2015 - 2016 | 4 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2015 | 3 |
Yasemin Gültepe
Kastamonu Üniversitesi
|
2013 - 2016 | 3 |
Dilara Şahin
-
|
2021 - 2023 | 3 |
Said Akar
-
|
2006 - 2007 | 3 |
Üstün Sadullah
-
|
2015 | 3 |
Murat Günel
Ted Üniversitesi
|
2009 - 2010 | 2 |
Burcu Öğretmen
-
|
2015 - 2016 | 2 |
Emine Tümoğlu
-
|
2022 - 2023 | 2 |
Felek Avunç
-
|
2015 - 2016 | 2 |
Funda Yeşildağ
-
|
2009 - 2010 | 2 |
İsmail Kaya
-
|
2021 - 2022 | 2 |
Nurgün Gençel
-
|
2023 | 2 |
Sema Nur Evran
-
|
2017 | 2 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2014 | 1 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2014 | 1 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2014 | 1 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2021 | 1 |
Sabriye Seven
Atatürk Üniversitesi
|
2015 | 1 |
Nazlı Tunar Özcan
-
|
2014 | 1 |
Recai Akkuş
Abant İzzet Baysal Üniversitesi
|
2012 | 1 |
Ali Yıldız
-
|
2007 | 1 |
Alime Şahin
-
|
2010 | 1 |
Becky Gorman
-
|
2015 | 1 |
Betül Okçu
-
|
2010 | 1 |
Beyza Betül Avbir
-
|
2019 | 1 |
Bilge Biber
-
|
2010 | 1 |
Brian Hand
-
|
2008 | 1 |
Erkan Atalmış
-
|
2009 | 1 |
Esra Koparan
-
|
2015 | 1 |
Fatma Gündoğan
-
|
2012 | 1 |
Funda Yeşildağ Hasançebi
-
|
2011 | 1 |
Hande Uçar Özkan
-
|
2015 | 1 |
Maria Jose Munita
-
|
2015 | 1 |
Melike Özer Keskin
-
|
2012 | 1 |
Merve Gülünce
-
|
2018 | 1 |
Mustafa Demir
-
|
2012 | 1 |
Rahşan Bozkurt Aydın
-
|
2022 | 1 |
Semih Dikel
-
|
2006 | 1 |
Tamer Zanaty
-
|
2015 | 1 |
Volkan Aşçı
-
|
2012 | 1 |
Yahya Demir
-
|
2006 | 1 |
Yasemin Aydın
-
|
2019 | 1 |
Yesrib Akbay
-
|
2012 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78249 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 8598 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Temel Eğitim | 607 |
Anahtar Kelimeler | Fen Bilgisi Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 56 | 86 | 170 | 100 | 20 | 155 | 255 | 100 | 90 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 414 . | 416 . | 379 . | 442 . | 527 . | 377 . | 368 . | 517 . | 494 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 276 . | 263 . | 195 . | 249 . | 310 . | 194 . | 163 . | 271 . | 289 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 59 . | 59 . | 23 . | 57 . | 86 . | 33 . | 18 . | 52 . | 64 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 29 . | 33 . | 9 . | 28 . | 44 . | 7 . | 6 . | 31 . | 35 . | - |
Toplam Yayın | 9 | 12 | 22 | 13 | 4 | 12 | 11 | 8 | 7 | 0 |
Toplam Makale | 2 | 3 | 6 | 3 | 0 | 6 | 6 | 5 | 5 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 7 | 9 | 16 | 10 | 4 | 6 | 3 | 3 | 2 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 1 | 2 | 4 | 1 | 0 | 3 | 1 | 3 | 4 | 0 |
Makale (Ulusal) | 1 | 1 | 2 | 2 | 0 | 2 | 3 | 2 | 1 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 4 | 6 | 16 | 10 | 4 | 6 | 3 | 3 | 2 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 3 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |