Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, İngiltere, University Of Warwick, İngiliz Dili Eğitimi ve Uygulamalı Dilbilim, , 2011, 2015 |
Yüksek Lisans, Amerika Birleşik Devletleri, University Of Pennsylvania {Pennsylvania}, Eğitim (Yabancı Dil Olarak İngilizce Öğretimi), , 2009, 2011 |
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, 2004, 2008 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, İngiltere, University Of Warwick, İngiliz Dili Eğitimi ve Uygulamalı Dilbilim, , 2011, 2015 |
Yüksek Lisans, Amerika Birleşik Devletleri, University Of Pennsylvania {Pennsylvania}, Eğitim (Yabancı Dil Olarak İngilizce Öğretimi), , 2009, 2011 |
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, 2004, 2008 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YÖKDİL, 98, 09 Temmuz , 2017 |
İngilizce, YDS, 95, 2016-YDS İ, 2016 |
İngilizce, YDS, 97, 2021 Yaban, 2021 |
Sertifika, Exploring Inclusive Pedagogies, FutureLearn, 15-01-2024, 13-03-2024 |
Sertifika, Social Learning and Collaboration in School: Learning to Thrive Through Play, FutureLearn, 22-08-2023, 22-10-2023 |
Çalıştay, Ethics in Qualitative Research in Applied Linguistics, 20th Warwick International Conference in Applied Linguistics, Coventry, İngiltere, 27-06-2017, 29-06-2017 |
Çalıştay, Nitel Araştırmalar için Temellendirilmiş Kuram Yöntemi, VIth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19-06-2019, 22-06-2019 |
Kongre Düzenleme, 15th Warwick International Postgraduate Conference in Applied Linguistics, University of Warwick, Coventry, İngiltere, 26-06-2012, 27-06-2012 |
Sertifika, Coping with Changes: Social-Emotional Learning through Play, FutureLearn, 22-12-2020, 16-02-2021 |
Sertifika, Climate Action for Language Education: Developing and delivering lessons with a sustainability focus, British Council, 23-05-2021, 01-06-2021 |
Sertifika, Climate Action in Language Education: Making sustainability part of your learners’ lives, British Council, 23-06-2021, 26-06-2021 |
Sertifika, Climate Action in Language Education: Introducing Environmental Issues into Language Teaching Classe, British Council, 28-06-2021, 29-06-2021 |
[UAK] Eğitim Bilimleri İngiliz Dili Eğitimi İngiliz Dili Eğitimi |
2017-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2016-2017, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
2020-2023, Erasmus Koordinatörü, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2020-2023, Bölüm Başkanı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2017-2019, Erasmus Koordinatörü, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
Kayıt Yok |
2022-2023, Dil Edinimi (Seçmeli), Lisans |
2022-2023, Anlam Bilimi (Seçmeli), Lisans |
2022-2023, Dil Eğitiminin Temel Kavramları, Lisans |
2022-2023, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2022-2023, Sosyal Bilgiler Eğitiminde İngilizce Akademik Yazma ve Sunum, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2022-2023, İlkokulda Yabancı Dil Öğretimi, Lisans |
2022-2023, Türkçe Ders Kitabı İncelemesi (Seçmeli), Lisans |
2022-2023, Dilbilimi, Lisans |
2021-2022, Sosyal Bilgiler Eğitiminde İngilizce Akademik Yazma ve Sunum, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2021-2022, Anlam Bilimi (Seçmeli), Lisans |
2021-2022, Dil Edinimi (Seçmeli), Lisans |
2021-2022, Dil Eğitiminin Temel Kavramları, Lisans |
2021-2022, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2021-2022, Medya Okuryazarlığı (Seçmeli), Lisans |
2021-2022, İlkokulda Yabancı Dil Öğretimi, Lisans |
2021-2022, Türkçe Ders Kitabı İncelemesi (Seçmeli), Lisans |
2021-2022, Dilbilimi, Lisans |
2020-2021, Yabancılara Türkçe Öğretimi, Lisans |
2020-2021, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2020-2021, Anlam Bilimi (Seçmeli), Lisans |
2020-2021, Dil Eğitiminin Temel Kavramları, Lisans |
2020-2021, Dil Edinimi (Seçmeli), Lisans |
2020-2021, Dilbilimi, Lisans |
2020-2021, Türkçe Ders Kitabı İncelemeleri, Lisans |
2020-2021, Medya Okuryazarlığı (Seçmeli), Lisans |
2020-2021, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2020-2021, Okul Deneyimi, Lisans |
2019-2020, Sosyal Bilgiler Eğitiminde İngilizce Akademik Yazma ve Sunum, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2019-2020, Anlambilim (Seçmeli), Lisans |
2019-2020, Dil Eğitiminin Temel Kavramları, Lisans |
2019-2020, Türkçe Öğretiminde Materyal Tasarımı, Lisans |
2019-2020, Yabancılara Türkçe Eğitimi, Lisans |
2019-2020, Genel Dilbilimi, Lisans |
2019-2020, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2019-2020, Anlama Teknikleri: Dinleme Eğitimi, Lisans |
2019-2020, Medya Okuryazarlığı (Seçmeli), Lisans |
2019-2020, Türkçe Ders Kitabı İncelemeleri, Lisans |
2019-2020, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2019-2020, Okul Deneyimi, Lisans |
2018-2019, Dil Eğitiminin Temel Kavramları, Lisans |
2018-2019, Anlambilim (Seçmeli), Lisans |
2018-2019, Modern Bilimler ve Felsefe, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2018-2019, Anlama Teknikleri: Dinleme Eğitimi, Lisans |
2018-2019, Okul Öncesinde Yabancı Dil Öğretimi, Lisans |
2018-2019, Medya Okuryazarlığı (Seçmeli), Lisans |
2018-2019, Genel Dilbilimi, Lisans |
2018-2019, Yabancı Dil II, Lisans |
2018-2019, Yabancı Dil I, Lisans |
2018-2019, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2018-2019, Okul Deneyimi, Lisans |
2017-2018, Genel Dilbilimi, Lisans |
2017-2018, Türkçe II: Sözlü Anlatım, Lisans |
2017-2018, Türkçe Ders Kitabı İncelemeleri, Lisans |
2017-2018, Sözlü Anlatım II, Lisans |
2017-2018, Sözlü Anlatım I, Lisans |
2017-2018, Yabancı Dil II, Lisans |
2017-2018, Yabancı Dil I, Lisans |
2017-2018, Türkçe I: Yazılı Anlatım, Lisans |
2017-2018, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2017-2018, Okul Deneyimi, Lisans |
2016-2017, Türkçe I: Yazılı Anlatım, Lisans |
2016-2017, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2016-2017, Trafik ve İlkyardım, Lisans |
2016-2017, Çocuk Edebiyatı, Lisans |
2016-2017, Türkçe II: Sözlü Anlatım, Lisans |
2016-2017, Okul Deneyimi, Lisans |
2016-2017, Öğretim Teknikleri ve Materyal Tasarımı, Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
(Ulusal - Dergi) Online Fen Eğitimi Dergisi, 2018, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1 |
Kayıt Yok |
Üye, BAAL (British Association for Applied Linguistics), 2014-2017 |
Üye, IATEFL (International Association of Teachers of English as a Foreign Language), 2014-2015 |
Üye, INGED (İngilizce Eğitimi Derneği - English Language Education Association), 2008-2023 |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
1 | Reflective Practice Tools in ESL: Two Retrospective Evaluations | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
(2013) "Giving to Warwick Student Prize 2012/13" University of Warwick |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
![]()
Kastamonu Üniversitesi
|
2019 - 2023 | 5 |
![]()
Kastamonu Üniversitesi
|
2019 - 2023 | 5 |
![]()
Züleyha Ünlü
![]() |
2017 - 2023 | 4 |
![]()
Abraham Althonayan
Brunel Business School
(United Kingdom)
|
2022 | 1 |
![]()
Ainagul Zhunussova
Kazakh Ablai Khan University Of International Relations And World Languages
(Kazakhstan)
|
2022 | 1 |
![]()
Aleftina Golovchun
Kazakh Ablai Khan University Of International Relations And World Languages
(Kazakhstan)
|
2022 | 1 |
![]()
Tuğba Ödev
-
|
2021 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78285 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 10704 |
YÖKSİS Bilim Alanı | İngiliz Dili Eğitimi | 1406 |
Anahtar Kelimeler | İngiliz Dili Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
Ağırlıklı Puan | 10 | 20 | 17 | 5 | 5 | 107 | 55 | 15 | 95 | 5 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 477 . | 491 . | 545 . | 544 . | 550 . | 435 . | 568 . | 624 . | 510 . | 548 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 306 . | 328 . | 327 . | 328 . | 326 . | 229 . | 342 . | 353 . | 294 . | 346 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 55 . | 76 . | 78 . | 71 . | 72 . | 38 . | 70 . | 87 . | 70 . | 102 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 48 . | 60 . | 66 . | 56 . | 65 . | 30 . | 63 . | 71 . | 60 . | 83 . | - |
Toplam Yayın | 2 | 2 | 4 | 3 | 1 | 4 | 2 | 1 | 3 | 1 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 2 | 1 | 4 | 2 | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 2 | 1 | 3 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |