| Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, İngiltere, University Of Warwick, İngiliz Dili Eğitimi ve Uygulamalı Dilbilim, , 2011, 2015 |
| Yüksek Lisans, Amerika Birleşik Devletleri, University Of Pennsylvania {Pennsylvania}, Eğitim (Yabancı Dil Olarak İngilizce Öğretimi), , 2009, 2011 |
| Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, 2004, 2008 |
| Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, İngiltere, University Of Warwick, İngiliz Dili Eğitimi ve Uygulamalı Dilbilim, , 2011, 2015 |
| Yüksek Lisans, Amerika Birleşik Devletleri, University Of Pennsylvania {Pennsylvania}, Eğitim (Yabancı Dil Olarak İngilizce Öğretimi), , 2009, 2011 |
| Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, 2004, 2008 |
| Kayıt Yok |
| İngilizce, YÖKDİL, 98, 09 Temmuz , 2017 |
| İngilizce, YDS, 95, 2016-YDS İ, 2016 |
| İngilizce, YDS, 97, 2021 Yaban, 2021 |
| Sertifika, Exploring Inclusive Pedagogies, FutureLearn, 15-01-2024, 13-03-2024 |
| Sertifika, Social Learning and Collaboration in School: Learning to Thrive Through Play, FutureLearn, 22-08-2023, 22-10-2023 |
| Çalıştay, Ethics in Qualitative Research in Applied Linguistics, 20th Warwick International Conference in Applied Linguistics, Coventry, İngiltere, 27-06-2017, 29-06-2017 |
| Çalıştay, Nitel Araştırmalar için Temellendirilmiş Kuram Yöntemi, VIth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19-06-2019, 22-06-2019 |
| Kongre Düzenleme, 15th Warwick International Postgraduate Conference in Applied Linguistics, University of Warwick, Coventry, İngiltere, 26-06-2012, 27-06-2012 |
| Sertifika, Coping with Changes: Social-Emotional Learning through Play, FutureLearn, 22-12-2020, 16-02-2021 |
| Sertifika, Climate Action for Language Education: Developing and delivering lessons with a sustainability focus, British Council, 23-05-2021, 01-06-2021 |
| Sertifika, Climate Action in Language Education: Making sustainability part of your learners’ lives, British Council, 23-06-2021, 26-06-2021 |
| Sertifika, Climate Action in Language Education: Introducing Environmental Issues into Language Teaching Classe, British Council, 28-06-2021, 29-06-2021 |
| [UAK] Eğitim Bilimleri İngiliz Dili Eğitimi İngiliz Dili Eğitimi |
| 2017-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Türkiye |
| 2016-2017, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
| 2020-2023, Erasmus Koordinatörü, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
| 2020-2023, Bölüm Başkanı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
| 2017-2019, Erasmus Koordinatörü, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
| Kayıt Yok |
| 2022-2023, Dil Edinimi (Seçmeli), Lisans |
| 2022-2023, Anlam Bilimi (Seçmeli), Lisans |
| 2022-2023, Dil Eğitiminin Temel Kavramları, Lisans |
| 2022-2023, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
| 2022-2023, Sosyal Bilgiler Eğitiminde İngilizce Akademik Yazma ve Sunum, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
| 2022-2023, İlkokulda Yabancı Dil Öğretimi, Lisans |
| 2022-2023, Türkçe Ders Kitabı İncelemesi (Seçmeli), Lisans |
| 2022-2023, Dilbilimi, Lisans |
| 2021-2022, Sosyal Bilgiler Eğitiminde İngilizce Akademik Yazma ve Sunum, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
| 2021-2022, Anlam Bilimi (Seçmeli), Lisans |
| 2021-2022, Dil Edinimi (Seçmeli), Lisans |
| 2021-2022, Dil Eğitiminin Temel Kavramları, Lisans |
| 2021-2022, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
| 2021-2022, Medya Okuryazarlığı (Seçmeli), Lisans |
| 2021-2022, İlkokulda Yabancı Dil Öğretimi, Lisans |
| 2021-2022, Türkçe Ders Kitabı İncelemesi (Seçmeli), Lisans |
| 2021-2022, Dilbilimi, Lisans |
| 2020-2021, Yabancılara Türkçe Öğretimi, Lisans |
| 2020-2021, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
| 2020-2021, Anlam Bilimi (Seçmeli), Lisans |
| 2020-2021, Dil Eğitiminin Temel Kavramları, Lisans |
| 2020-2021, Dil Edinimi (Seçmeli), Lisans |
| 2020-2021, Dilbilimi, Lisans |
| 2020-2021, Türkçe Ders Kitabı İncelemeleri, Lisans |
| 2020-2021, Medya Okuryazarlığı (Seçmeli), Lisans |
| 2020-2021, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
| 2020-2021, Okul Deneyimi, Lisans |
| 2019-2020, Sosyal Bilgiler Eğitiminde İngilizce Akademik Yazma ve Sunum, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
| 2019-2020, Anlambilim (Seçmeli), Lisans |
| 2019-2020, Dil Eğitiminin Temel Kavramları, Lisans |
| 2019-2020, Türkçe Öğretiminde Materyal Tasarımı, Lisans |
| 2019-2020, Yabancılara Türkçe Eğitimi, Lisans |
| 2019-2020, Genel Dilbilimi, Lisans |
| 2019-2020, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
| 2019-2020, Anlama Teknikleri: Dinleme Eğitimi, Lisans |
| 2019-2020, Medya Okuryazarlığı (Seçmeli), Lisans |
| 2019-2020, Türkçe Ders Kitabı İncelemeleri, Lisans |
| 2019-2020, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
| 2019-2020, Okul Deneyimi, Lisans |
| 2018-2019, Dil Eğitiminin Temel Kavramları, Lisans |
| 2018-2019, Anlambilim (Seçmeli), Lisans |
| 2018-2019, Modern Bilimler ve Felsefe, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
| 2018-2019, Anlama Teknikleri: Dinleme Eğitimi, Lisans |
| 2018-2019, Okul Öncesinde Yabancı Dil Öğretimi, Lisans |
| 2018-2019, Medya Okuryazarlığı (Seçmeli), Lisans |
| 2018-2019, Genel Dilbilimi, Lisans |
| 2018-2019, Yabancı Dil II, Lisans |
| 2018-2019, Yabancı Dil I, Lisans |
| 2018-2019, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
| 2018-2019, Okul Deneyimi, Lisans |
| 2017-2018, Genel Dilbilimi, Lisans |
| 2017-2018, Türkçe II: Sözlü Anlatım, Lisans |
| 2017-2018, Türkçe Ders Kitabı İncelemeleri, Lisans |
| 2017-2018, Sözlü Anlatım II, Lisans |
| 2017-2018, Sözlü Anlatım I, Lisans |
| 2017-2018, Yabancı Dil II, Lisans |
| 2017-2018, Yabancı Dil I, Lisans |
| 2017-2018, Türkçe I: Yazılı Anlatım, Lisans |
| 2017-2018, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
| 2017-2018, Okul Deneyimi, Lisans |
| 2016-2017, Türkçe I: Yazılı Anlatım, Lisans |
| 2016-2017, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
| 2016-2017, Trafik ve İlkyardım, Lisans |
| 2016-2017, Çocuk Edebiyatı, Lisans |
| 2016-2017, Türkçe II: Sözlü Anlatım, Lisans |
| 2016-2017, Okul Deneyimi, Lisans |
| 2016-2017, Öğretim Teknikleri ve Materyal Tasarımı, Lisans |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| (Ulusal - Dergi) Online Fen Eğitimi Dergisi, 2018, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1 |
| Kayıt Yok |
| Üye, BAAL (British Association for Applied Linguistics), 2014-2017 |
| Üye, IATEFL (International Association of Teachers of English as a Foreign Language), 2014-2015 |
| Üye, INGED (İngilizce Eğitimi Derneği - English Language Education Association), 2008-2023 |
| Kayıt Yok |
| Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
| 1 | Reflective Practice Tools in ESL: Two Retrospective Evaluations | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
| (2013) "Giving to Warwick Student Prize 2012/13" University of Warwick |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
|
Kastamonu Üniversitesi
|
2019 - 2023 | 5 |
|
Kastamonu Üniversitesi
|
2019 - 2023 | 5 |
|
Züleyha Ünlü
|
2017 - 2023 | 4 |
|
Abraham Althonayan
Brunel Business School
(İngiltere)
|
2022 | 1 |
|
Ainagul Zhunussova
Kazakh Ablai Khan University Of International Relations And World Languages
(Kazakistan)
|
2022 | 1 |
|
Aleftina Golovchun
Kazakh Ablai Khan University Of International Relations And World Languages
(Kazakistan)
|
2022 | 1 |
|
Tuğba Ödev
-
|
2021 | 1 |
| Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
| TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 79062 |
| YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 11145 |
| YÖKSİS Bilim Alanı | İngiliz Dili Eğitimi | 1467 |
| Anahtar Kelimeler | İngiliz Dili Eğitimi | |
| Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
| Ağırlıklı Puan | 10 | 20 | 17 | 5 | 5 | 107 | 55 | 15 | 95 | 5 | 0 |
| Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 472 . | 492 . | 542 . | 542 . | 557 . | 437 . | 562 . | 624 . | 508 . | 558 . | - |
| Sıra (Temel Alan İçinde) | 300 . | 329 . | 323 . | 333 . | 328 . | 228 . | 338 . | 350 . | 293 . | 356 . | - |
| Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 53 . | 73 . | 76 . | 69 . | 73 . | 37 . | 69 . | 88 . | 69 . | 105 . | - |
| Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 48 . | 61 . | 65 . | 55 . | 64 . | 30 . | 62 . | 74 . | 59 . | 83 . | - |
| Toplam Yayın | 2 | 2 | 4 | 3 | 1 | 4 | 2 | 1 | 3 | 1 | 0 |
| Toplam Makale | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 |
| Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 |
| Toplam Bildiri | 2 | 1 | 4 | 2 | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 |
| Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
| Makale (Uluslararası) | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
| Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 |
| Bildiri (Uluslararası) | 2 | 1 | 3 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 |
| Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |