Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ölçme ve Değerlendirme (Dr), 2013, 2017 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ölçme ve Değerlendirme (Yl) (Tezli), 2010, 2013 |
Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, 2006, 2010 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ölçme ve Değerlendirme (Dr), 2013, 2017 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ölçme ve Değerlendirme (Yl) (Tezli), 2010, 2013 |
Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, 2006, 2010 |
Kayıt Yok |
İngilizce, KPDS, 90, 2012-KPDS , 2012 |
İngilizce, KPDS, 94, 2009-KPDS , 2009 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme |
2023-, Doçent, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Anabilim Dalı, Türkiye |
2017-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2012-2017, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2020-, Anabilim Dalı Başkanı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
Kayıt Yok |
2021-2022, UZMANLIK, Yüksek Lisans |
2021-2022, TEZ, Yüksek Lisans |
2021-2022, İSTATİSTİK, Yüksek Lisans |
2021-2022, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II, Lisans |
2021-2022, EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans |
2021-2022, ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME, Lisans |
2019-2020, HALKLA İLİŞKİLER VE İLETİŞİM, Yüksek Lisans |
2019-2020, SOSYAL BİLGİLERDE ARAŞTIRMA TEKNİKLERİ, Yüksek Lisans |
2018-2019, SOSYAL BİLGİLERDE ARAŞTIRMA TEKNİKLERİ, Yüksek Lisans |
Kayıt Yok |
Öğretmen Adaylarının Öğrenci Çalışmalarına Geribildirim Sağlama Becerilerinin Geliştirilmesi TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Yürütücü , 2023-2023 |
Sınıf Eğitimi Programında Lisans ve Lisansüstü Düzeyde Kayıtlı Öğrencilerin Çokkültürlü Tutum, Beceri ve Yeterliklerinin Geliştirilmesi (2237-A) TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: , 2022-2022 |
Kayıt Yok |
MOR, E. (2024) "Psikolojik Testlerin Kültürel Geçerliğini İncelemeye Yönelik Bir Kontrol Listesi Geliştirme Çalışması", XI. International Eurasian Educational Research Congress , (Mayıs 2024) |
MOR, E. (2021) "Açımlayıcı Grafik Analizi Yönteminin Çok Kategorili Maddelerde İncelenmesi: Psikolojik-Eğitsel Araştırmalarda Boyut Sayısının Kestirilmesi", 7. Uluslararası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi , (pp. 259-262), Ankara, Türkiye, (Aralık 2021) |
MOR, E. (2021) "Faktör Analizi Üzerine Yeniden Düşünmek:Dikkat Edilmesi Gereken Noktalar ve Uygulama Örnekleri", ERPA 2021 International Congress on Education , (pp. 56), Sakarya, Türkiye, (Haziran 2021) |
MOR, E. (2020) "Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme ve Akademik Öz- Yeterlik Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", 2. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ , (pp. 30-33), İzmir, Türkiye, (Aralık 2020) |
AKCAOĞLU, M.Ö., MOR, E., KÜLEKÇİ, E. (2019) "Teaching profession courses and general competences for teaching profession from teacher candidates’ viewpoints", 7. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , (pp. 283-284), Ankara, Türkiye, (Ekim 2019) |
MOR, E. (2019) "A Comparative Study of the Dimensionality of an Attitude Scale Using Principal Component Analysis and Mokken Scale Analysis", VIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS , Ankara, Türkiye, (Temmuz 2019) |
MOR, E., Deniz, K.Z. (2019) "Mesleki Motivasyon Ölçeğinin Mokken Ölçekleme Tekniğine Göre Ölçeklenmesi", VIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS , Ankara, Türkiye, (Temmuz 2019) |
MOR, E., Otmar, S. (2019) "6.ve 7. sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitapları "Etkin Vatandaşlık" Öğrenme Alanında Bulunan Becerilerin ve Değerlerin İncelenmesi", 28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , Ankara, Türkiye, (Nisan 2019) |
MOR, E. (2019) "Farklı Kuramlar Kapsamında Hesaplanan Madde Ayırt Edicilik Parametrelerinin Karşılaştırılması", 28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , Ankara, Türkiye, (Nisan 2019) |
Mor, Z.C., MOR, E. (2019) "Ortaokul İngilizce Dersi Öğretim Programında Yer alan Ölçme ve Değerlendirme Etkinliklerinin İncelenmesi", 28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , Türkiye, (Nisan 2019) |
MOR, E., Koç, N. (2019) "THE COMPARISON OF ITEM AND ABILITY ESTIMATIONS CALCULATED FROM THE PARAMETRIC AND NON-PARAMETRIC ITEM RESPONSE THEORY ACCORDING TO THE SEVERAL FACTORS", 6TH INTERNATIONAL CONGRESS ON MEASUREMENT AND EVALUATION IN EDUCATION AND PSYCHOLOGY , (pp. 12-15), Prizren, Kosova, (Ocak 2019) |
MOR, E. (2019) "YEREL BAĞIMSIZLIK VARSAYIMININ İHLALİ DURUMUNDA PARAMETRİK VE PARAMETRİK OLMAYAN MADDE TEPKİ KURAMI MODELLERİNDEN KESTİRİLEN MADDE PARAMETRELERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI", 6TH INTERNATIONAL CONGRESS ON MEASUREMENT AND EVALUATION IN EDUCATION AND PSYCHOLOGY , Prizren, Kosova, (Ocak 2019) |
MOR, E. (2018) "Ortaokul Türkçe Dersinde Kullanılan Maddelerin Yenilenmiş Bloom Taksomonisine Göre İncelenmesi", 1. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi , Bursa, Türkiye, (Mart 2018) |
MOR, E. (2018) "Uluslararası Öğrenci Başarısı Değerlendirme Programında(PISA) Türkiye'deki Öğrencilerin Çevresel İyimserlik ve Farkındalık Düzeylerinin Belirlenmesi", 1. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi , Bursa, Türkiye, (Mart 2018) |
MOR, E. (2017) "Devlet Okullarındaki Tek Tip Kıyafet Uygulamasına İlişkin Tutum Ölçeği Geliştirme Çalışması", IX. International Congress of Educational Research , Ordu, Türkiye, (Mayıs 2017) |
MOR, E. (2017) "Yerel Bağımsızlık Varsayımı İhlalinin Değişen Örneklem Büyüklüklerine göre Madde Parametrelerine Olan Etkisinin İncelenmesi", IX. International Congress of Educational Research , Ordu, Türkiye, (Mayıs 2017) |
MOR, E. (2016) "TEOG daYer Alan Maddelere ve Sistemin Bütününe İlişkin ÖğrenciGörüşlerinin Belirlenmesi", ULUSLARARASI ÇAĞDAŞ EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ , (pp. 43-44), Muğla, Türkiye, (Ekim 2016) |
Sırgancı, G., Uyumaz, G., MOR, E., Seval, K.K. (2015) "Çok Kategorili Puanlanan Verilerde Değişen Madde Fonksiyonu Belirlemede Sıralı Lojistik Regresyon Poly Sıbtest ve Parametre Karşılaştırma Yöntemlerinin Karşılaştırılması", INTE-2015 International Conference New Horizons in Education , Barselona, İspanya, (Haziran 2015) |
Deniz, K.Z., Saatçioğlu, Ö., MOR, E. (2014) "Öz Belirleme ve Çift Etmen Kuramına Göre Mesleki Motivasyon Ölçeği Geliştirme Çalışması", I. International Eurasian Educational Research Congress , İstanbul, Türkiye, (Temmuz 2014) |
Deniz, K.Z., Saatçioğlu, Ö., MOR, E. (2014) "Guttman Tipi Ölçek Geliştirme Çalışması", IV. Ulusal Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi , Ankara, Türkiye, (Haziran 2014) |
Kayıt Yok |
MOR, E. (2022) "Fen Bilimleri Kapsamında Üst Düzey Düşünme Becerilerinin Ölçülmesi", Kitap: Güncel Gelişmeler Odağında Fen Öğretimi, Ankara/Türkiye : Pegem Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 368 / 385, ISBN: 978-625-6357-11-2 |
KARABULUT-COŞKUN, B., MOR, E. (2022) "What Prevents You to Plug in to Online Surveys?", Kitap: Handbook of Research on Advanced Research Methodologies for a Digital Society, : IGI GLobal, Bölüm Sayfaları: 131 / 148, ISBN: 9781799884743 |
MOR, E. (2021) "Ölçme Süreç ve Sonuçlarının Taşıması Gereken Temel Nitelikler", Kitap: Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Ankara/Türkiye : Lisans Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 21 / 61, ISBN: 9786257825559 |
MOR, E. (2021) "Lojistik Regresyon Analizi", Kitap: İstatistikolay-2 Çok Değişkenli İstatistik, Ankara/Türkiye : Nobel Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 117 / 187, ISBN: 978-625-417-467-4 |
MOR, E. (2021) "Psikolojik Testlerin Niteliğinin Belirlenmesinde Avrupa Psikologlar Birliği Federasyonu Modeli", Kitap: Kastamonu Eğitim Araştırmaları Yıllığı, Ankara/Türkiye : Pegem Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 223 / 234, ISBN: 9786257676936 |
MOR, E. (2021) "Uzaktan Eğitim STEM Uygulamalarında Üst Düzey Düşünme Becerilerinin Ölçülmesi", Kitap: Uzaktan Eğitim Sürecinde Örnek Etkinliklerle STEM Uygulamaları, Ankara/Türkiye : Pegem Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 123 / 137, ISBN: 9786258044218 |
MOR, E. (2021) "Uzaktan Eğitimde Test Geliştirme Esasları", Kitap: Uzaktan Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Ankara/Türkiye : Pegem Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 79 / 98, ISBN: 9786257676953 |
MOR, E. (2020) "Ortaokul İngilizce Dersi Öğretim Programında Yer Alan Ölçme ve Değerlendirme Etkinliklerine İlişkin Bir İnceleme", Kitap: Bilim İnsanı Dr. Mustafa Eski'ye Armağan Eğitime Adanmış Bir Ömür, Ankara/Türkiye : Pegem Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 488 / 502, ISBN: 978-625-7228-51-0 |
MOR, E. (2018) "Madde Tepki Kuramında Yeni Yaklaşımlar: Parametrik Olmayan Madde Tepki Kuramı", Kitap: Bilimsel Araştırmalar Kitabı- Eğitim Bilimleri, Türkiye : Akademisyen Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 33 / 51, ISBN: 9786052581148 |
Kayıt Yok |
(Ulusal - Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi, 2020, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Kastamonu Üniversitesi
|
2019 - 2023 | 5 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2019 - 2023 | 5 |
Kaan Zülfikar Deniz
Ankara Üniversitesi
|
2014 - 2019 | 3 |
Nizamettin Koç
Maltepe Üniversitesi
|
2017 - 2019 | 3 |
Seval Kula Kartal
-
|
2016 - 2022 | 3 |
Gizem Uyumaz
Akdeniz Üniversitesi
|
2015 - 2016 | 2 |
Özkan Saatçioğlu
Muş Alparslan Üniversitesi
|
2014 | 2 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2022 | 1 |
-
|
2023 | 1 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2018 | 1 |
Özge Altıntaş
-
|
2021 | 1 |
Ömay Çokluk Bökeoğlu
Ankara Üniversitesi
|
2016 | 1 |
Gözde Sırgancı
Bozok Üniversitesi
|
2015 | 1 |
Seval Kula Kartal
Pamukkale Üniversitesi
|
2021 | 1 |
Kula Kartal Seval
-
|
2015 | 1 |
Sevgi Otmar
-
|
2019 | 1 |
Zeki Can Mor
-
|
2019 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78410 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 10021 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme | 133 |
Anahtar Kelimeler | Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 5 | 35 | 25 | 80 | 60 | 105 | 285 | 120 | 70 | 5 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 469 . | 471 . | 522 . | 465 . | 479 . | 424 . | 341 . | 509 . | 534 . | 434 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 319 . | 312 . | 328 . | 266 . | 273 . | 231 . | 142 . | 258 . | 315 . | 260 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 33 . | 39 . | 38 . | 28 . | 24 . | 17 . | 5 . | 20 . | 36 . | 36 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 28 . | 29 . | 31 . | 23 . | 21 . | 13 . | 3 . | 16 . | 32 . | 26 . |
Toplam Yayın | 1 | 3 | 3 | 6 | 8 | 6 | 12 | 4 | 2 | 1 |
Toplam Makale | 0 | 2 | 1 | 1 | 2 | 4 | 5 | 2 | 2 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 5 | 2 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 1 | 1 | 2 | 4 | 6 | 1 | 2 | 0 | 0 | 1 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | 1 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 2 | 1 | 0 | 1 | 3 | 3 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 5 | 2 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 1 | 1 | 2 | 4 | 6 | 1 | 2 | 0 | 0 | 1 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |