img

Prof. Dr. Ergün RECEPOĞLU

  • Eğitim Fakültesi Dekanlığı
  • Eğitim Bilimleri Bölümü
  • Eğitim Yönetimi Anabilim Dalı

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
90
Atıf
380
h-index
9
Proje
3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Denetimi (Yl) (Tezli), 2005, 2006
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Denetimi (Dr), 2007, 2011
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Yönetimi, Teftişi, Planlaması ve Ekonomisi (Dr), 2006, 2007
Lisans, Türkiye, Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, 1998, 2002
Araştırma Alanları
Eğitim Yönetimi, Eğitim Politikaları, Hayat Boyu Öğrenme
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Denetimi (Dr), 2007, 2011
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Yönetimi, Teftişi, Planlaması ve Ekonomisi (Dr), 2006, 2007
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Denetimi (Yl) (Tezli), 2005, 2006
Lisans, Türkiye, Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, 1998, 2002
Kayıt Yok
İngilizce, KPDS, 92, Güz, 2010
İngilizce, ÜDS, 93, Bahar, 2006
Çalıştay, GELECEĞE TAŞKÖPRÜDEN BAKIŞ, TAŞKÖPRÜ, Türkiye, 12-11-2015, 14-11-2015
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Bilimleri Eğitim Yönetimi
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Bilimleri Eğitim Politikaları
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Bilimleri Hayat Boyu Öğrenme
2019-, Profesör, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
2014-, Doçent, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Eğitim Bilimleri, Türkiye
2012-, Yardımcı Doçent, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
2019-, Enstitü Müdürü, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2018-2019, Myo/Yüksekokul Müdürü, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2013-, Bölüm Başkanı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2012-2020, Anabilim Dalı Başkanı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2012-2018, Enstitü Müdür Yardımcısı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2012-, Anabilim Dalı Başkanı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Muhammed Çelik, Yüksek Lisans, Türk sinemasında eğitim yöneticisi ve müfettiş algısının incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Metin Arabacı, Yüksek Lisans, Öğretmenlerin mesleki motivasyonları ile işlerini anlamlı bulma düzeyleri arasındaki ilişkinin incel, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman)
Nisa Erdoğan, Yüksek Lisans, Okul müdürlerinin kullandıkları güç kaynakları ile mizah tarzları arasındaki ilişkinin öğretmen algı, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman)
Cemil Kılıç, Yüksek Lisans, Eğitime erişimde taşıma merkezi okullarda görevli olan öğretmen ve yöneticilerin yaşadıkları sorunla, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman)
Özgen Şahin Bektaş, Yüksek Lisans, Öğretmenlerin çokkültürlü eğitim algıları ile sınıf yönetimi becerileri arasındaki ilişki, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman)
Ayşe Uçak, Yüksek Lisans, Kadın okul müdürlerinin liderlik davranışları ile öğretmenlerin örgütsel sinizm tutumları arasındaki, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman)
Seda Yılmaz Saka, Yüksek Lisans, Öğretim elemanlarının örgütsel sessizlik düzeyleri ile mizah tarzları arasındaki ilişkinin incelenme, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman)
Özlem İnan, Yüksek Lisans, Öğretmenlerin psikolojik sermaye düzeyleri ile sosyal medya kullanımları arasındaki ilişkinin incele, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman)
Serdar Arpacı, Yüksek Lisans, Ortaöğretim öğrencilerinin internet kullanım süreleri ve sosyal medya kullanım düzeyleri ile öğrenci, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman)
Mehmet Özkeskin, Yüksek Lisans, Öğretmenlerin işle bütünleşme düzeyleri ile örgütsel bağlılıkları arasındaki ilişkinin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
Sema Muratoğlu, Yüksek Lisans, Öğretmenlerin duygusal zekâları ile iş doyumları arasındaki ilişkinin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
Sinan Özdemir, Yüksek Lisans, Türkiye'deki yabancı dil eğitim politikalarına ilişkin yabancı dil öğretmenlerinin görüşleri, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
Erol Çangır, Yüksek Lisans, Yatılı bölge ortaokullarının sorunları ve çözüm önerileri, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
Gülizar Çolak, Yüksek Lisans, Öğretmenlerin özyeterlik algıları ile iş stresleri arasındaki ilişkinin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
Azmi Sönmez, Yüksek Lisans, Mesleki ve teknik ortaöğretim okulu öğrencilerinin devamsızlık nedenlerinin incelenmesi (Kastamonu i, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
Evren Kuşcu, Yüksek Lisans, Sınıflardaki hava kalitesinin öğrenme üzerine etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman)
Esra Avanoğlu, Yüksek Lisans, Öğretmenlerin iletişim becerileri ile moralleri arasındaki ilişkinin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman)
Ahmet Hakan Yaz, Yüksek Lisans, Ortaokul öğretmenlerinin özyeterlik algıları ile öğretmen liderliği davranışları arasındaki ilişkini, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman)
Seda Baş, Yüksek Lisans, Lise müdürlerinin liderlik stilleri ile değişimi yönetme yeterlilikleri arasındaki ilişkinin incelen, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman)
Ebru Sönmez, Yüksek Lisans, İlk ve ortaokullardaki öğretmenlerin sınıf yönetimi becerileri ile performansları arasındaki ilişki, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2014, (Asıl Danışman)
2013-2014, Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Lisans
2013-2014, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans
2013-2014, Okul deneyimi, Lisans
2013-2014, Öğretmenlik uygulaması, Lisans
2012-2013, Eğitim Bilimine Giriş, Lisans
2012-2013, Sınıf Yönetimi, Lisans
2012-2013, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans
2012-2013, Eğitim Yönetiminde Çağdaş Yaklaşımlar, Yüksek Lisans
2012-2013, Yönetim Hukuku, Yüksek Lisans
2012-2013, Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans
2012-2013, Eğitim Psikolojisi, Lisans
2012-2013, Eğitim Felsefesi, Lisans
2012-2013, İnsan Kaynakları Yönetimi, Yüksek Lisans
2012-2013, Eğitimde Politika Analizi, Yüksek Lisans
2012-2013, Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans
2011-2012, Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Lisans
2011-2012, Eğitim ve Kalkınma, Lisans
2011-2012, Eğitim Psikolojisi, Lisans
2011-2012, İnsan Kaynakları Yönetimi, Yüksek Lisans
2011-2012, Karşılaştırmalı Eğitim, Yüksek Lisans
2011-2012, Sınıf Yönetimi, Lisans
Kayıt Yok
Kızlar İçin El Ele (Uluslararası) Birleşmiş Milletler, Dünya Bankası, UNESCO, Avrupa Birliği ve Avrupa Konseyi Destekli Proje: , 2015-2017
LİSE MÜDÜRLERİNİN LİDERLİK STİLLERİ İLE DEĞİŞİMİ YÖNETME YETERLİLİKLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2015-2017
Öğretmenlerin sınıf yönetimi becerileri ile iş performansları arasındaki ilişki (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2013-2014
Kayıt Yok
Recepoğlu, S., Recepoğlu, E. (2022) "The effect of stress on individual and social life in a global age and its reflections on education", International Journal of Education Technology and Scientific Researches, 7 (17) pp. 932-975 Link  
Recepoğlu, S., Recepoğlu, E. (2021) "A Social Issue in the Information Society: Stress and Strategies for Coping with Stress", Kastamonu Eğitim Dergisi, 29 (4) pp. 43-51 [TR Dizin] Link   
Recepoğlu, E., Recepoğlu, S. (2020) "Relationship between Prospective Teachers' Motivation for Teaching Profession and Sense of Efficacy", HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION, 35 (4) p. 814 [SSCI] DOI  
Recepoğlu, S., Recepoğlu, E. (2020) "Öğretmen Adaylarının Özyeterlik Algıları ile Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Motivasyonları Arasındaki İlişki", HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION, 35 (4) pp. 799-814 [TR Dizin] Link DOI   
Sönmez, E., Recepoğlu, E. (2019) "İlk ve Ortaokullardaki Öğretmenlerin Sınıf Yönetimi Becerileri ile Performansları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", Kastamonu Eğitim Dergisi, 27 (1) pp. 421-432 Link   
İbret, B.Ü., Recepoğlu, E., Avcı, E.K., Recepoğlu, S. (2018) "Öğretmen Adaylarının “Demokrasi” Kavramına Yönelik Metafor Algıları (Perceptions of Prospective Teachers About the Concept of ”Democracy”).", Journal of History Culture and Art Research, 7 (5) pp. 421-441 [ESCI] DOI  
Recepoğlu, E., Recepoğlu, S. (2018) "ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN MİZAH TARZLARI İLE STRESLE BAŞA ÇIKMA TARZLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ", Electronic Turkish Studies, 13 (27) pp. 1247-1264 [TR Dizin] DOI   
Kartal, E.E., Aşıkuzun, E., Recepoğlu, E. (2017) "Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Mesleki Kaygı Düzeylerini Etkileyen Değişkenlerin İncelenmesi", Journal of Turkish Studies, 12 (14) pp. 333-356 [TR Dizin] DOI   
Kartal, E.E., Ada, E., Recepoğlu, E. (2017) "Okul öncesi öğretmen adaylarının mesleki kaygı düzeylerini etkileyen değişkenlerin incelenmesi (Analyzing variıables affecting the prospective preschool teachers’ anxiety levels).", Turkish Studies, 12 (14) pp. 333-356 [TR Dizin] Link DOI  
Recepoğlu, E., Akgün, K., Aksu, S. (2016) "Okul öncesi öğretmen adaylarının KPSS alan sınavına ilişkin görüşleri Opinions of prospective preschool teachers regarding the Public Personnel Selection Examination PPSE field test", Kastamonu Eğitim Dergisi, 24 (5) pp. 2537-2548 [TR Dizin]  
Recepoğlu, E., Recepoğlu, S. (2016) "A research on prospective teachers media literacy competencies in higher education institutions", The Online Journal of Quality in Higher Education, 3 (2) pp. 14-32  
Recepoğlu, E. (2016) "School bussing in primary and lower secondary upper secondary education in Turkish education system", International Journal of Current Research, 8 (1) pp. 25835-25840  
Recepoğlu, E., Serpil, R. (2016) "Change process and the importance of assumptions that form the tacit culture of school A Qualitative Study in Turkey", The Anthropologist, 25 (1) pp. 122-129 [SSCI]  
Recepoğlu, E. (2015) "Liselerde görev yapan okul müdürlerinin mizah tarzları ile öğretim liderliği davranışları arasındaki ilişkinin incelenmesi An analysis of the relationship between humor styles of high school principals and their leadership behaviors", Cumhuriyet International Journal of Education, 4 (3) pp. 31-46  
Recepoğlu, E., Tümlü, G.Ü. (2015) "Üniversite akademik personelinin mesleki doyumları ile yaşam doyumlarının incelenmesi", Kastamonu Eğitim Dergisi, 23 (4) pp. 1847-1864 [TR Dizin]  
Kılınç, A.Ç., Recepoğlu, E., Koşar, S. (2015) "Examining primary school teachers coping styles according to different variables", Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi, 5 (1) pp. 1-14 [TR Dizin]   
Recepoğlu, E. (2015) "The importance of media literacy education in the process of teacher training in higher education", International Journal of Social Sciences, 40 (1) pp. 1-12  
Ergün, M., Recepoğlu, E., Küçük, Z.A., Oğuz, K. (2014) "Türkiye deki üniversitelerde eğitim denetimi alanında yapılan lisansüstü tezlerin çeşitli değişkenlere göre incelemesi Kastamonu Eğitim Dergisi", Kastamonu Eğitim Dergisi, 22 (1) pp. 25-40 [TR Dizin]  
Recepoğlu, E., Kılınç, A.Ç. (2014) "Türkiye de okul yöneticilerinin seçilmesi ve yetiştirilmesi mevcut sorunlar ve çözüm önerileri Raising and seleciıng school administrators in Turkey present problems and solutions", Turkish Studies, 9 (2) pp. 1817-1845 [TR Dizin] DOI  
Güçlü, N., Recepoğlu, E., Kılınç, A.Ç. (2014) "İlköğretim okullarının örgütsel sağlığı ile öğretmenlerin iş motivasyonları arasındaki ilişki The relationship between organizational health of the primary schools and teachers motivation", Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal of Education, 29 (1) pp. 140-156 [SSCI]  
Recepoğlu, E., Özdemir, S. (2014) "Türkiye deki öğretmenlerin ilköğretim okullarının örgüt sağlığına ilişkinin algılarının incelenmesi Analyzing Perceptions of Teachers about Organizational Health of Primary Schools in Turkey", Cumhuriyet Eğitim Dergisi [Cumhuriyet International Journal of Education-CIJE], 3 (1) pp. 34-58  
Cemaloğlu, N., Recepoğlu, E., Şahin, F., Daşcı, E. (2014) "Examining relationships between school administrators humor behaviors and teachers mobbing experiences according to teacher perceptions", International Online Journal of Educational Sciences, 6 (3) pp. 570-580  
Kılınç, A.Ç., Recepoğlu, E., Koşar, S. (2014) "Relationships between high school principals humor styles and teacher leadership", International Journal of Education, 6 (3) pp. 119-142 DOI  
Kıldan, A.O., İbret, B.Ü., Pektaş, M., Aydınözü, D., İncikabı, L., Recepoğlu, E. (2013) "Evaluating views of teacher trainees on teacher training process in Turkey.", Australian Journal of Teacher Education, 38 (2) pp. 51-68  
Recepoğlu, E. (2013) "Öğretmenlerin iş motivasyonlarının farklı değişkenler açısından incelenmesi", Kastamonu Eğitim Dergisi, 21 (2) pp. 575-588 [TR Dizin]   
Recepoğlu, E., Kılınç, A.Ç., Şahin, F., Er, E. (2013) "Öğretim elemanlarının kişilik özellikleri ile örgütsel bağlılık düzeyleri arasındaki ilişki The relationship between instructors personality traits and organizational commitment", Turkish Studies, 8 (6) pp. 603-617 [TR Dizin] DOI  
Recepoğlu, E., Özdemir, S. (2013) "Öğretmen algılarına göre okul müdürlerinin öğretim liderliği davranışları ile okulun örgütsel sağlığı arasındaki ilişki The relationship between principals instructional leadership behaviours and organizational health of the school", Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi [Educational Administration: Theory and Practice], 19 (4) pp. 629-664 [TR Dizin]  
Recepoğlu, E. (2013) "Türkiye de taşıma ve taşıma araçları ile ilgili sorunlara ilişkin yönetici öğretmen öğrenci ve araç sürücülerinin algıları Perceptions of managers teachers students and bus drivers about the problems of school bussing and school bussing vehicles in Turkey", Cumhuriyet International Journal of Education, 2 (2) pp. 123-144  
Recepoğlu, E. (2013) "Öğretmen adaylarının yaşam doyumları ile öğretmenlik mesleğine ilişkin tutumları arasındaki ilişkinin incelenmesi Analyzing the relationship between prospective teachers life satisfaction and attitudes concerning teaching profession", Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi[Hacettepe University Journal of Education], (0) pp. 311-326 [SSCI]  
Tümlü, G.Ü., Recepoğlu, E. (2013) "Üniversite akademik personelinin psikolojik dayanıklılık ve yaşam doyumları arasındaki ilişkinin incelenmesi Analyzing the relationship between resilience and life satisfaction of university academic staff resilience and life satisfaction", Yükseköğretim ve Bilim Dergisi, 3 (3) pp. 205-213  
Recepoğlu, E. (2013) "Ortaöğretim okulu öğretmenlerin öğretmen liderliğine ilişkin algı ve beklentilerine yönelik bir inceleme An Inquiry into high school teachers perceptions on and expectations from teacher leadership", Kalem Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi, 3 (2) pp. 175-215  
Recepoğlu, E. (2013) "Evaluation of the project studies in social studies course of secondary schools in Turkey", Educational Research and Reviews, 8 (22) pp. 2176-2186 DOI  
Recepoğlu, E. (2013) "Analyzing perceptions of prospective teachers about their media literacy competencies", Education, 134 (1) pp. 62-73  
Recepoğlu, E. (2013) "Evaluating PPSE scores of prospective teachers graduated from two different programs in terms of different variables Turkey sample", World Applied Sciences Journal, 22 (7) pp. 1013-1018 DOI  
Recepoğlu, E. (2013) "Investigation of organizational health of primary and secondary schools in terms of demographic variables Turkey Sample", International Journal of Academic Research Part B, 5 (4) pp. 29-34 DOI  
Recepoğlu, E. (2013) "The significance of assumptions underlying school culture in the process of change", International Journal of Educational Research and Technology, 4 (2) pp. 43-48  
Recepoğlu, E. (2013) "The reasons of failure in organizational change process and the role of school leaders wıthin the context of school culture", International Journal of Social Sciences, 9 (1) pp. 15-23  
Recepoğlu, E. (2013) "Investigating motivation of primary and secondary school teachers in terms of demographic variables according to teacher opinions A case of Turkey", Problems of education in the 21st century, 51 (51) pp. 104-112  
Recepoğlu, E. (2013) "Opinions of primary school teachers on learning organizations", World Applied Sciences Journal, 21 (4) pp. 623-630 DOI  
Recepoğlu, E. (2013) "A study on teachers job motivation in the high schools of Ministry of National Education in Turkey Karabük and Sinop Sample", Middle-East Journal of Scientific Research, 13 (4) pp. 532-537 DOI  
Recepoğlu, E. (2012) "Öğretmen algılarına göre okul müdürlerinin duygusal zekâ düzeylerinin farklı değişkenler açısından incelenmesi", Milli Eğitim Dergisi, (194) pp. 149-165 [TR Dizin]   
Cemaloğlu, N., Recepoğlu, E., Şahin, F., Daşcı, E. (2012) "Mizah davranışları ölçeğinin geliştirilmesi Geçerlik ve güvenirlik çalışmaları", Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 10 (4) pp. 694-716 [TR Dizin]  
Recepoğlu, E., Özdemir, S. (2012) "Öğretmen algılarına göre okul müdürlerinin mizah tarzları ile öğretim liderliği davranışları arasındaki ilişki The relationship between principals humor styles and instructional leadership behaviors", İnönü Eğitim Fakültesi Dergisi, 13 (3) pp. 23-42 [TR Dizin]  
Recepoğlu, E. (2012) "Analyzing perceptions of high school teachers on learning organizations Kastamonu province example", Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies, (0) pp. 277-290 [SSCI]  
Recepoğlu, E. (2012) "Analyzing perceptions of social studies teachers on project studies in the 6th and 7th grade social studies lessons of primary schools", International Journal of Social Sciences, 6 (1) pp. 1-9  
Recepoğlu, E., Kılınç, A.Ç., Çepni, O. (2011) "Examining teachers motivation level according to school principals humor styles", Educational Research and Reviews, 6 (17) pp. 928-934  
Özdemir, S., Sezgin, F., Kaya, Z., Recepoğlu, E. (2011) "The relationship between primary school teachers coping styles with stress and humor styles İlköğretim okulu öğretmenlerinin stresle başa çıkma tarzları ile kullandıkları mizah tarzları arasındaki ilişki", Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi [Educational Administration: Theory and Practice], 17 (3) pp. 405-428 [TR Dizin]  
Celep, C., Konaklı, T., Recepoğlu, E. (2011) "Organizational learning Perceptions of teachers in Turkey", International Online Journal of Educational Sciences, 3 (2) pp. 474-493  
Recepoğlu, E. (2009) "Taşımalı ilköğretim uygulaması ve karşılaşılan sorunlar Kastamonu ili örneği", Kastamonu Eğitim Dergisi, 17 (2) pp. 428-445 [TR Dizin]   
Recepoğlu, E. (2009) "Taşımalı ilköğretim uygulaması ve karşılaşılan sorunlar Çankırı Karabük ve Kastamonu ili örneği", Milli Eğitim Dergisi, (181) pp. 334-348 [TR Dizin]   
Güçlü, N., Recepoğlu, E. (2009) "Okul yöneticilerinin öğretim liderliği davranışları ve duygusal zekâ düzeylerine ilişkin öğretmen algıları", Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (2) pp. 425-442  
Recepoğlu, E. (2008) "Okul müdürlerinin mizah yeteneğinin öğretmenlerin iş doyumlarına etkisi The effects of principals humor on teachers job satisfaction Original Name", Eğitim ve Bilim [Education and Science], 33 (150) pp. 74-86 [SSCI]  
Recepoğlu, E., Recepoğlu, S. (2018) "Pedagojik formasyon eğitimi alan öğretmen adaylarının yaşam doyumları ile öğretmenlik mesleğine ilişkin tutumları arasındaki ilişkinin incelenmesi", International Conference on Quality in Higher Education (ICQH 2018) , (pp. 242-245), İstanbul, Türkiye, (Aralık 2018
Recepoğlu, E. (2018) "Ortaokul öğretmenlerinin özyeterlik algıları ile öğretmen liderliği davranışları arasındaki ilişkinin incelenmesi", 9. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu (EYFOR 9), , (pp. 1067-1081), Antalya, (Aralık 2018
Recepoğlu, E., Baş, S. (2018) "Öğretmen algılarına göre liselerde görev yapan yöneticilerin liderlik stilleri ile değişimi yönetme yeterlilikleri arasındaki ilişki", 9. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu (EYFOR 9) , (pp. 965-971), Antalya, Türkiye, (Aralık 2018
Recepoğlu, E., Avanoğlu, E. (2018) "Öğretmenlerin iletişim becerileri ile moralleri arasında ilişkinin incelenmesi (Analyzing the relationship between teachers’ communication skills and their morals)", 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES-UEBK 2018) , (pp. 2209-2219), Antalya, Türkiye, (Ekim 2018
Recepoğlu, E., Recepoğlu, S. (2018) "Ortaöğretim öğrencilerinin stresle başa çıkma tarzları ile mizah tarzları arasındaki ilişkinin incelenmesi (Analyzing the relationship between humor styles and coping styles of high school students)", 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES-UEBK 2018) , (pp. 1965-1979), Antalya, Türkiye, (Ekim 2018
Recepoğlu, E., Karatekin, K., Recepoğlu, S. (2018) "SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ İLETİŞİM BECERİLERİNİN FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ", 2.Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal BilimlerKongresi , Antalya, Türkiye, (Aralık 2018
Karatekin, K., Recepoğlu, E., Recepoğlu, S. (2018) "SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ İLETİŞİM BECERİLERİ İLE MİZAH DAVRANIŞLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ", 2.Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal BilimlerKongresi Bildirileri , Antalya, Türkiye, (Aralık 2018
Recepoğlu, E., Bakar, H. (2017) "LİSE ÖĞRETMENLERİN ÖRGÜTSEL BAĞLILIK İLE ÖRGÜTSEL GÜVENDÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ", 12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi , (Mayıs 2017
Recepoğlu, E. (2017) "Öğretmen algılarına göre okul müdürlerinin okul amaçlarının belirlenmesi ve paylaşılmasına ilişkin liderlik davranışlarının incelenmesi", ULUSLARARASI TAŞKÖPRÜ POMPEİOPOLİS BİLİM KÜLTÜR SANAT ARAŞTIRMALARI SEMPOZYUMU , (Mayıs 2017
Recepoğlu, E., Kuşcu, E. (2017) "SINIFLARDAKİ HAVA KALİTESİNİN ÖĞRENME ÜZERİNE ETKİSİ", ULUSLARARASI TAŞKÖPRÜ POMPEİOPOLİS BİLİM KÜLTÜR SANAT ARAŞTIRMALARI SEMPOZYUMU , (Mayıs 2017
Çağlar, A., Okuyucu, N., Recepoğlu, E., Salman, M., Aydınlı, B. (2017) "Türkiye’de öğrencilerin yenilenebilir enerji algılarının farklı değişkenler açısından incelenmesi", III. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu. TURKCESS 2017 , (Kasım 2017
Recepoğlu, E. (2016) "Change process and the importance of assumptions that form the tacit culture of school A qualitative study based on teacher perceptions Değişim süreci ve okulun gizli kültürünü oluşturan varsayımların önemi Öğretmen görüşlerine dayalı nitel bir çalışma", 1. Uluslararası Abana Sempozyumu (Ist International Abana Symposium) - Geçmişten Günümüze Kastamonu/Kent-Kültür-Kimlik (From Past to Present Kastamonu/City-Culture-Identity) , (pp. 350-362), Kastamonu, Türkiye, (Kasım 2016
Recepoğlu, E. (2016) "Öğretmen algılarına göre okul müdürlerinin eğitim programı ve öğretim sürecinin yönetimine ilişkin liderlik davranışlarının incelenmesi Analyzing instructional leadership behaviors of school principals in terms of managing educational program and instructional process according to teacher perceptions", I. Uluslararası Abana Sempozyumu (Ist International Abana Symposium) - Geçmişten Günümüze Kastamonu/Kent-Kültür-Kimlik (From Past to Present Kastamonu/City-Culture-Identity) , (pp. 157-172), Kastamonu, Türkiye, (Kasım 2016
Recepoğlu, E., Bakar, H. (2016) "Öğretmenlerin örgütsel bağlılık düzeyleri ile iş performansları arasındaki ilişkinin incelenmesi", 11. Eğitim Yönetimi Kongresi , Türkiye, (Mayıs 2016
Recepoğlu, E., Akgün, K., Aksu, S. (2016) "Okul öncesi öğretmen adaylarının KPSS alan sınavına ilişkin görüşleri Opinions of prospective preschool teachers regarding the Public Personnel Selection Examination PPSE field test", 11. Ulusal Okul öncesi Eğitimi Öğrenci Kongresi , Türkiye, (Kasım 2016
Sönmez, E., Recepoğlu, E. (2015) "İlk ve Ortaokul Öğretmenlerin Sınıf Yönetimi Becerilerinin İncelenmesi", EYFOR VI ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ FORUMU , (pp. 68-69), Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Kasım 2015
Recepoğlu, E., Çınar, H. (2015) "İlkokula Başlayacak Öğrencilerin Stres Kaynakları ve Alınabilecek Tedbirler Kastamonu Örneği", EYFOR VI ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ FORUMU , (pp. 72-73), Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Kasım 2015
Çağlar, A., Recepoğlu, E., Nihan, O.H., Aydınlı, B. (2015) "An analysis of renewable energy perceptions of secondary school students", International Conference on Clean Energy 2015 , (pp. 95-96), Kanada, (Ekim 2015
İbret, B.Ü., Recepoğlu, E., Oğuz, S., Serpil, R. (2015) "Analyzing perceptions of the students studying in higher education about the concept of democracy Yükseköğretim öğrencilerinin demokrasi kavramına yönelik metafor algılarının incelenmesi", International Conference on Quality in Higher Education (ICQH 2015) , Türkiye, (Aralık 2015
Recepoğlu, E., Serpil, R. (2015) "A research on prospective teachers media literacy competencies in higher education institutions", International Conference on Quality in Higher Education (ICQH 2015) , (Aralık 2015
Recepoğlu, E. (2014) "Analyzing job motivation level of high school teachers in Turkey", 5th World Conference on Educational Sciences(WCES 2013) , (pp. 2220-2225), İtalya, (Ekim 2014
Çağlar, A., Ergün, M., Recepoğlu, E. (2014) "Analyzing KPSS scores of prospective teachers who graduated from two different programs in terms of different variables Kastamonu province sample", World Conference on Educational Sciences (WCES 2013) , (pp. 2424-2429), İtalya, (Ekim 2014
Erdaş, E., Kıldan, A.O., Aşıkuzun, E., Recepoğlu, E. (2014) "Okul öncesi öğretmen adaylarının mesleki kaygı düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi", International Teacher Education Conference (ITEC 2014) , (pp. 192-202), Birleşik Arap Emirlikleri, (Mayıs 2014
Recepoğlu, E. (2013) "Analyzing teachers perceptions on learning organizations in terms of different variables", 3rd World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership (WCLTA-2012) , (pp. 618-623), (Ekim 2013
Özdemir, S., Recepoğlu, E. (2010) "Örgütsel sağlık ve mizah", V. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi , Türkiye, (Mayıs 2010
Recepoğlu, E. (2007) "Taşımalı ilköğretim uygulaması ve karşılaşılan sorunlar Çankırı Karabük ve Kastamonu ili örneği", 16. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , Türkiye, (Eylül 2007
Kayıt Yok
Recepoğlu, E. (2023) "ÖĞRETİM ELEMANLARININ PSİKOLOJİK DAYANIKLILIK DÜZEYLERİ İLE MESLEKİ DOYUMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ", Kitap: Eğitim Bilimleri Alanında Akademik Araştırma ve Derlemeler, Kastamonu/Türkiye : platanus  
Kılıç, C., Recepoğlu, E. (2022) "Eğitime erişimde taşıma merkezi okullarda görevli olan yöneticilerin yaşadıkları sorunlar", Kitap: Büyük Zaferin 100. Yılı Anısına Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Üzerine Değerlendirmeler Eğitim Bilimleri 2, Ankara/Türkiye : Türk Eğitim-Sen Genel Merkezi Yayınları  
Recepoğlu, E., Sönmez, E. (2022) "İlk ve ortaokul öğretmenlerin sınıf yönetimi becerilerinin farklı değişkenler açısından analizi", Kitap: Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar III, Konya/Türkiye : Eğitim Yayınevi  
Sönmez, E., Recepoğlu, E. (2022) "İlk ve ortaokul öğretmenlerin iş performanslarının farklı değişkenler açisindan incelenmesi", Kitap: Eğitim Bilimleri Alanında Yeni Trendler II, İzmir/Türkiye : Duvar Yayınları  
Muratoğlu, S., Recepoğlu, E. (2022) "Öğretmenlerin duygusal zekâlarına ilişkin algılarının farklı değişkenler açısından incelenmesi (Kastamonu Örneği).", Kitap: Sosyal Bilimlerinde Güncel Tartışmalar 11, Ankara/Türkiye : Bilgin Kültür Sanat Yayınları  
Recepoğlu, E. (2022) "Yönetimde Etik", Kitap: Eğitim yönetiminde kuram ve uygulama, : PEGEM  
Recepoğlu, E. (2021) "Mizah", Kitap: Örgütsel davranış ve yönetimi, Ankara/Türkiye : Pegem  
Recepoğlu, S., Recepoğlu, E. (2021) "Sosyal Bilgiler Eğitimi Öğretmenlik Programı Öğrencilerinin Mizah Davranışları ile İletişim Becerileri Arasındaki İlişkinin Analizi", Kitap: Eğitim Bilimlerinde Akademik Araştırma ve Değerlendirmeler, İzmir/Türkiye : Serüven Yayınevi  
Recepoğlu, S., Recepoğlu, E. (2021) "Eğitim Fakültesinde Öğrenim Gören Sosyal Bilgiler Eğitimi Öğretmenlik Programı Öğrencilerinin İletişim Becerilerinin Değerlendirilmesi", Kitap: Eğitim Bilimlerinde Akademik Araştırma ve Değerlendirmeler, İzmir/Türkiye : Serüven Yayınevi  
Recepoğlu, E. (2021) "TÜRK EĞİTİM SİSTEMİNİN YAPISI VE ÖZELLİKLERİ", Kitap: EĞİTİME GİRİŞ, Ankara/Türkiye : NOBEL  
Recepoğlu, S., Recepoğlu, E. (2020) "Transformation of schools to professional learning communities", Kitap: Theory and Research in Educational Sciences II, : Gece Publishing  
Recepoğlu, E. (2014) "Okul Kültüründe Liderlik", Kitap: Okul kültürü, : Pegem Akademi  
Kayıt Yok
(Uluslararası - Dergi) kastamonu eğitim dergisi, 2022, Editör
(Uluslararası - Dergi) KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 2019, Editör
(Uluslararası - Dergi) KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 2019, Editör
(Uluslararası - Dergi) KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 2019, Editör
(Uluslararası - Dergi) KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 2019, Editör
(Uluslararası - Dergi) KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 2019, Editör
(Uluslararası - Dergi) KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 2015, Editör
(Uluslararası - Dergi) KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 2015, Editör
(Uluslararası - Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi, 2015, Editör
(Uluslararası - Dergi) KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 2015, Editör
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 2017
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi, 2017
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) European Journal of Teacher Education, 2017
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi, 2017
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) International Online Journal of Educational Sciences, 2017
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Journal of Global Research in Education and Social Science, 2017
(Uluslararası - Diğer) 12. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ, 2017
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Kuram ve Uygulamada Egitim Yönetimi Dergisi, 2017
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Studies in Higher Education, 2017
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Cumhuriyet International Journal of Education, 2016
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) EDUCATIONAL STUDIES, 2016
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) EĞİTİMDE KURAM VE UYGULAMA, 2016
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Educational Research and Reviews, 2016
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) International Online Journal of Educational Sciences, 2016
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Kuram ve Uygulamada Egitim Yönetimi, 2016
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) ınternational Journal of Educational Sciences, 2016
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 2016
Kayıt Yok
Atıflar
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: TR Dizin, F: Uluslararası Kitap, G: Ulusal Kitap, H: Diğer Makale, I: Toplam
Sıra Yayın A B C D E F G H I
1
Üniversite akademik personelinin psikolojik dayanıklılık ve yaşam doyumları arasındaki ilişkinin incelenmesi Analyzing the relationship between resilience and life satisfaction of university academic staff resilience and life satisfaction
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
3 0 0 34 26 9 0 0 72
2
Türkiye de okul yöneticilerinin seçilmesi ve yetiştirilmesi mevcut sorunlar ve çözüm önerileri Raising and seleciıng school administrators in Turkey present problems and solutions
Turkish Studies
8 0 0 34 10 18 0 0 70
3
Öğretmen adaylarının yaşam doyumları ile öğretmenlik mesleğine ilişkin tutumları arasındaki ilişkinin incelenmesi Analyzing the relationship between prospective teachers life satisfaction and attitudes concerning teaching profession
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi[Hacettepe University Journal of Education]
1 0 0 26 20 1 0 0 48
4
Öğretmen algılarına göre okul müdürlerinin öğretim liderliği davranışları ile okulun örgütsel sağlığı arasındaki ilişki The relationship between principals instructional leadership behaviours and organizational health of the school
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi [Educational Administration: Theory and Practice]
0 0 0 5 1 15 0 0 21
5
The relationship between primary school teachers coping styles with stress and humor styles İlköğretim okulu öğretmenlerinin stresle başa çıkma tarzları ile kullandıkları mizah tarzları arasındaki ilişki
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi [Educational Administration: Theory and Practice]
2 0 0 12 2 5 0 0 21
6
Ortaöğretim okulu öğretmenlerin öğretmen liderliğine ilişkin algı ve beklentilerine yönelik bir inceleme An Inquiry into high school teachers perceptions on and expectations from teacher leadership
Kalem Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi
1 0 0 8 0 10 0 0 19
7
İlköğretim okullarının örgütsel sağlığı ile öğretmenlerin iş motivasyonları arasındaki ilişki The relationship between organizational health of the primary schools and teachers motivation
Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal of Education
1 0 0 3 1 6 0 0 11
8
Evaluating views of teacher trainees on teacher training process in Turkey.
Australian Journal of Teacher Education
3 0 0 8 0 0 0 0 11
9
Türkiye deki üniversitelerde eğitim denetimi alanında yapılan lisansüstü tezlerin çeşitli değişkenlere göre incelemesi Kastamonu Eğitim Dergisi
Kastamonu Eğitim Dergisi
0 0 0 6 3 1 0 0 10
10
Okul müdürlerinin mizah yeteneğinin öğretmenlerin iş doyumlarına etkisi The effects of principals humor on teachers job satisfaction Original Name
Eğitim ve Bilim [Education and Science]
1 0 0 3 2 3 0 0 9
11
Üniversite akademik personelinin mesleki doyumları ile yaşam doyumlarının incelenmesi
Kastamonu Eğitim Dergisi
0 0 0 3 4 2 0 0 9
12
Öğretmenlerin iş motivasyonlarının farklı değişkenler açısından incelenmesi
Kastamonu Eğitim Dergisi
0 0 0 5 1 2 0 0 8
13
Analyzing job motivation level of high school teachers in Turkey
1 0 0 5 2 0 0 0 8
14
Öğretmen Adaylarının Özyeterlik Algıları ile Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Motivasyonları Arasındaki İlişki
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
0 0 0 1 4 1 0 0 6
15
Öğretmen algılarına göre okul müdürlerinin mizah tarzları ile öğretim liderliği davranışları arasındaki ilişki The relationship between principals humor styles and instructional leadership behaviors
İnönü Eğitim Fakültesi Dergisi
0 0 0 6 0 0 0 0 6
16
Eğitim yönetiminde kuram ve uygulama
0 0 0 1 0 4 0 0 5
17
Mizah davranışları ölçeğinin geliştirilmesi Geçerlik ve güvenirlik çalışmaları
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
0 0 0 1 1 3 0 0 5
18
Öğretim elemanlarının kişilik özellikleri ile örgütsel bağlılık düzeyleri arasındaki ilişki The relationship between instructors personality traits and organizational commitment
Turkish Studies
0 0 0 4 1 0 0 0 5
19
Examining teachers motivation level according to school principals humor styles
Educational Research and Reviews
0 0 0 2 0 2 0 0 4
20
Örgütsel sağlık ve mizah
0 0 0 4 0 0 0 0 4
21
Organizational learning Perceptions of teachers in Turkey
International Online Journal of Educational Sciences
0 0 0 3 1 0 0 0 4
22
The importance of media literacy education in the process of teacher training in higher education
International Journal of Social Sciences
0 0 0 0 0 3 0 0 3
23
Okul kültürü
0 0 0 1 0 2 0 0 3
24
Analyzing perceptions of prospective teachers about their media literacy competencies
Education
0 0 0 1 0 1 0 0 2
25
Türkiye de taşıma ve taşıma araçları ile ilgili sorunlara ilişkin yönetici öğretmen öğrenci ve araç sürücülerinin algıları Perceptions of managers teachers students and bus drivers about the problems of school bussing and school bussing vehicles in Turkey
Cumhuriyet International Journal of Education
0 0 0 1 0 1 0 0 2
26
Relationships between high school principals humor styles and teacher leadership
International Journal of Education
0 0 0 2 0 0 0 0 2
27
Öğretmen algılarına göre okul müdürlerinin duygusal zekâ düzeylerinin farklı değişkenler açısından incelenmesi
Milli Eğitim Dergisi
0 0 0 1 1 0 0 0 2
28
Relationship between Prospective Teachers' Motivation for Teaching Profession and Sense of Efficacy
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
0 0 0 0 0 1 0 0 1
29
İlk ve Ortaokullardaki Öğretmenlerin Sınıf Yönetimi Becerileri ile Performansları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Kastamonu Eğitim Dergisi
0 0 0 0 0 1 0 0 1
30
Örgütsel davranış ve yönetimi
0 0 0 1 0 0 0 0 1
31
Taşımalı ilköğretim uygulaması ve karşılaşılan sorunlar Kastamonu ili örneği
Kastamonu Eğitim Dergisi
0 0 0 1 0 0 0 0 1
32
Examining primary school teachers coping styles according to different variables
Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi
0 0 0 1 0 0 0 0 1
33
Analyzing teachers perceptions on learning organizations in terms of different variables
1 0 0 0 0 0 0 0 1
34
Taşımalı ilköğretim uygulaması ve karşılaşılan sorunlar Çankırı Karabük ve Kastamonu ili örneği
Milli Eğitim Dergisi
0 0 0 0 0 1 0 0 1
35
Evaluation of the project studies in social studies course of secondary schools in Turkey
Educational Research and Reviews
0 0 0 1 0 0 0 0 1
36
Liselerde görev yapan okul müdürlerinin mizah tarzları ile öğretim liderliği davranışları arasındaki ilişkinin incelenmesi An analysis of the relationship between humor styles of high school principals and their leadership behaviors
Cumhuriyet International Journal of Education
0 0 0 1 0 0 0 0 1
37
Analyzing perceptions of social studies teachers on project studies in the 6th and 7th grade social studies lessons of primary schools
International Journal of Social Sciences
0 0 0 1 0 0 0 0 1
(2015) "Teşekkür Belgesi" GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Kastamonu Üniversitesi
2018 - 2022 13
Ali Çağatay Kılınç
Karabük Üniversitesi
2011 - 2015 6
Servet Özdemir
Başkent Üniversitesi
2010 - 2014 5
Ebru Sönmez
-
2015 - 2022 4
Kastamonu Üniversitesi
2014 - 2017 3
Kastamonu Üniversitesi
2013 - 2018 3
Kastamonu Üniversitesi
2014 - 2017 3
Kastamonu Üniversitesi
2014 - 2017 3
Fatih Şahin
Gazi Üniversitesi
2012 - 2014 3
Recepoğlu Serpil
-
2015 - 2016 3
Kastamonu Üniversitesi
2015 - 2017 2
Kastamonu Üniversitesi
2014 2
Kastamonu Üniversitesi
2018 2
Nezahat Güçlü
Gazi Üniversitesi
2009 - 2014 2
Abdullah Oğuzhan Kıldan
Kastamonu Üniversitesi
2013 - 2014 2
Necati Cemaloğlu
Gazi Üniversitesi
2012 - 2014 2
Elif Daşcı
Aksaray Üniversitesi
2012 - 2014 2
Gamze Ülker Tümlü
Anadolu Üniversitesi
2013 - 2015 2
Serkan Koşar
Gazi Üniversitesi
2014 - 2015 2
Hamit Bakar
-
2016 - 2017 2
Kübra Akgün
-
2016 2
Sevim Aksu
-
2016 2
Kastamonu Üniversitesi
2017 1
Kastamonu Üniversitesi
2015 1
Kastamonu Üniversitesi
2013 1
Kastamonu Üniversitesi
2013 1
Kastamonu Üniversitesi
2013 1
Kastamonu Üniversitesi
2018 1
Emre Er
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi
2013 1
Osman Çepni
Karabük Üniversitesi
2011 1
Tuğba Konaklı
Kocaeli Üniversitesi
2011 1
Ferudun Sezgin
Gazi Üniversitesi
2011 1
Cemil Kılıç
-
2022 1
Cevat Celep
-
2011 1
Esra Avanoğlu
-
2018 1
Evren Kuşcu
-
2017 1
Hülya Çınar
-
2015 1
Kevser Oğuz
-
2014 1
Nihan Okuyucu
-
2017 1
Okuyucu Hayta Nihan
-
2015 1
Seda Baş
-
2018 1
Sema Muratoğlu
-
2022 1
Serpil Recepoğlu
-
2016 1
Zeynep Kaya
-
2011 1
Zuhal Arife Küçük
-
2014 1
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78249
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 8598
YÖKSİS Bilim Alanı Eğitim Bilimleri 946
Anahtar Kelimeler Eğitim Yönetimi, Eğitim Politikaları, Hayat Boyu Öğrenme
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 100 129 55 100 20 105 135 220 40 0
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) 370 . 373 . 493 . 442 . 527 . 427 . 488 . 397 . 544 . -
Sıra (Temel Alan İçinde) 232 . 221 . 296 . 249 . 310 . 237 . 261 . 158 . 336 . -
Sıra (Bilim Alanı İçinde) 80 . 70 . 95 . 79 . 103 . 74 . 85 . 51 . 124 . -
Sıra (Anahtar Kelime (1)) 41 . 33 . 54 . 44 . 59 . 39 . 48 . 26 . 67 . -
Sıra (Anahtar Kelime (2)) 20 . 12 . 31 . 24 . 35 . 20 . 18 . 9 . 30 . -
Sıra (Anahtar Kelime (3)) 11 . 12 . 20 . 18 . 24 . 14 . 14 . 3 . 27 . -
Toplam Yayın 9 8 6 9 1 3 4 6 1 0
Toplam Makale 4 4 2 2 1 2 1 1 0 0
Toplam Kitap 0 0 0 0 0 1 3 5 1 0
Toplam Bildiri 5 4 4 7 0 0 0 0 0 0
Makale (SCI) 0 1 0 0 0 1 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 4 3 0 0 0 0 1 1 0 0
Makale (Ulusal) 0 0 2 2 1 1 0 0 0 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 0 0 0 1 3 5 1 0
Bildiri (Uluslararası) 5 2 4 7 0 0 0 0 0 0
Bildiri (Ulusal) 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri