Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Denetimi (Dr), 2007, 2011 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Yönetimi, Teftişi, Planlaması ve Ekonomisi (Dr), 2006, 2007 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Denetimi (Yl) (Tezli), 2005, 2006 |
Lisans, Türkiye, Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, 1998, 2002 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Denetimi (Dr), 2007, 2011 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Yönetimi, Teftişi, Planlaması ve Ekonomisi (Dr), 2006, 2007 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Denetimi (Yl) (Tezli), 2005, 2006 |
Lisans, Türkiye, Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, 1998, 2002 |
Kayıt Yok |
İngilizce, KPDS, 92, Güz, 2010 |
İngilizce, ÜDS, 93, Bahar, 2006 |
Çalıştay, GELECEĞE TAŞKÖPRÜDEN BAKIŞ, TAŞKÖPRÜ, Türkiye, 12-11-2015, 14-11-2015 |
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Bilimleri Eğitim Yönetimi |
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Bilimleri Eğitim Politikaları |
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Bilimleri Hayat Boyu Öğrenme |
2019-, Profesör, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2014-, Doçent, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Eğitim Bilimleri, Türkiye |
2012-, Yardımcı Doçent, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2019-, Enstitü Müdürü, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2018-2019, Myo/Yüksekokul Müdürü, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2013-, Bölüm Başkanı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2012-2018, Enstitü Müdür Yardımcısı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2012-2020, Anabilim Dalı Başkanı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2012-, Anabilim Dalı Başkanı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
Emrullah Büyük, Yüksek Lisans, Öğretmenlerin algılarına göre okul yöneticilerinin mizah davranışları ile öğretmenlerin pozitif psikolojik sermayeleri arasındaki ilişki, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Duygu Esra Yılmaz, Yüksek Lisans, Öğretmenlerin farklılaştırılmış öğretime ilişkin özyeterliği ile görüşlerinin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Filiz Yazar Avanoğlu, Yüksek Lisans, Halk Eğitimi Merkezlerinde Çalışan Öğretmenlerin Mesleki Gelişime Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi: Kastamonu İli Örneği, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Ufuk Acı, Yüksek Lisans, Akademisyenlerin mizah tarzları ile iletişim becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Muhammed Çelik, Yüksek Lisans, Türk sinemasında eğitim yöneticisi ve müfettiş algısının incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Ayşe Uçak, Yüksek Lisans, Kadın okul müdürlerinin liderlik davranışları ile öğretmenlerin örgütsel sinizm tutumları arasındaki ilişki, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Özgen Şahin Bektaş, Yüksek Lisans, Öğretmenlerin çokkültürlü eğitim algıları ile sınıf yönetimi becerileri arasındaki ilişki, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Cemil Kılıç, Yüksek Lisans, Eğitime erişimde taşıma merkezi okullarda görevli olan öğretmen ve yöneticilerin yaşadıkları sorunlar, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Nisa Erdoğan, Yüksek Lisans, Okul müdürlerinin kullandıkları güç kaynakları ile mizah tarzları arasındaki ilişkinin öğretmen algılarına göre incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Metin Arabacı, Yüksek Lisans, Öğretmenlerin mesleki motivasyonları ile işlerini anlamlı bulma düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Numan Karamustafaoğlu, Yüksek Lisans, Öğretmen algılarına göre okul imajı ile örgütsel mutluluk arasındaki ilişkinin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Özlem İnan, Yüksek Lisans, Öğretmenlerin psikolojik sermaye düzeyleri ile sosyal medya kullanımları arasındaki ilişkinin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman) |
Seda Yılmaz Saka, Yüksek Lisans, Öğretim elemanlarının örgütsel sessizlik düzeyleri ile mizah tarzları arasındaki ilişkinin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman) |
Serdar Arpacı, Yüksek Lisans, Ortaöğretim öğrencilerinin internet kullanım süreleri ve sosyal medya kullanım düzeyleri ile öğrencilerin sosyalleşme düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman) |
Azmi Sönmez, Yüksek Lisans, Mesleki ve teknik ortaöğretim okulu öğrencilerinin devamsızlık nedenlerinin incelenmesi (Kastamonu ili örneği), Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Gülizar Çolak, Yüksek Lisans, Öğretmenlerin özyeterlik algıları ile iş stresleri arasındaki ilişkinin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Erol Çangır, Yüksek Lisans, Yatılı bölge ortaokullarının sorunları ve çözüm önerileri, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Sinan Özdemir, Yüksek Lisans, Türkiye'deki yabancı dil eğitim politikalarına ilişkin yabancı dil öğretmenlerinin görüşleri, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Sema Muratoğlu, Yüksek Lisans, Öğretmenlerin duygusal zekâları ile iş doyumları arasındaki ilişkinin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Mehmet Özkeskin, Yüksek Lisans, Öğretmenlerin işle bütünleşme düzeyleri ile örgütsel bağlılıkları arasındaki ilişkinin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Seda Baş, Yüksek Lisans, Lise müdürlerinin liderlik stilleri ile değişimi yönetme yeterlilikleri arasındaki ilişkinin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman) |
Ahmet Hakan Yaz, Yüksek Lisans, Ortaokul öğretmenlerinin özyeterlik algıları ile öğretmen liderliği davranışları arasındaki ilişkinin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman) |
Esra Avanoğlu, Yüksek Lisans, Öğretmenlerin iletişim becerileri ile moralleri arasındaki ilişkinin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman) |
Evren Kuşcu, Yüksek Lisans, Sınıflardaki hava kalitesinin öğrenme üzerine etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman) |
Ebru Sönmez, Yüksek Lisans, İlk ve ortaokullardaki öğretmenlerin sınıf yönetimi becerileri ile performansları arasındaki ilişki, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2014, (Asıl Danışman) |
2013-2014, Öğretmenlik uygulaması, Lisans |
2013-2014, Okul deneyimi, Lisans |
2013-2014, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2013-2014, Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Lisans |
2012-2013, Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans |
2012-2013, Eğitimde Politika Analizi, Yüksek Lisans |
2012-2013, İnsan Kaynakları Yönetimi, Yüksek Lisans |
2012-2013, Eğitim Felsefesi, Lisans |
2012-2013, Eğitim Psikolojisi, Lisans |
2012-2013, Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans |
2012-2013, Yönetim Hukuku, Yüksek Lisans |
2012-2013, Eğitim Yönetiminde Çağdaş Yaklaşımlar, Yüksek Lisans |
2012-2013, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans |
2012-2013, Sınıf Yönetimi, Lisans |
2012-2013, Eğitim Bilimine Giriş, Lisans |
2011-2012, Sınıf Yönetimi, Lisans |
2011-2012, Karşılaştırmalı Eğitim, Yüksek Lisans |
2011-2012, İnsan Kaynakları Yönetimi, Yüksek Lisans |
2011-2012, Eğitim Psikolojisi, Lisans |
2011-2012, Eğitim ve Kalkınma, Lisans |
2011-2012, Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Lisans |
Kayıt Yok |
Kızlar İçin El Ele Birleşmiş Milletler, Dünya Bankası, UNESCO, Avrupa Birliği ve Avrupa Konseyi Destekli Proje: , 2015-2017 |
LİSE MÜDÜRLERİNİN LİDERLİK STİLLERİ İLE DEĞİŞİMİ YÖNETME YETERLİLİKLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ BAP Proje: Yürütücü , 2015-2017 |
Öğretmenlerin sınıf yönetimi becerileri ile iş performansları arasındaki ilişki BAP Proje: Yürütücü , 2013-2014 |
Kayıt Yok |
RECEPOĞLU, E. (2018) "Ortaokul öğretmenlerinin özyeterlik algıları ile öğretmen liderliği davranışları arasındaki ilişkinin incelenmesi", 9. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu (EYFOR 9), , (pp. 1067-1081), Antalya, (Aralık 2018) |
RECEPOĞLU, E., Baş, S. (2018) "Öğretmen algılarına göre liselerde görev yapan yöneticilerin liderlik stilleri ile değişimi yönetme yeterlilikleri arasındaki ilişki", 9. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu (EYFOR 9) , (pp. 965-971), Antalya, Türkiye, (Aralık 2018) |
RECEPOĞLU, E., RECEPOĞLU, S. (2018) "Pedagojik formasyon eğitimi alan öğretmen adaylarının yaşam doyumları ile öğretmenlik mesleğine ilişkin tutumları arasındaki ilişkinin incelenmesi", International Conference on Quality in Higher Education (ICQH 2018) , (pp. 242-245), İstanbul, Türkiye, (Aralık 2018) |
KARATEKİN, K., RECEPOĞLU, E., RECEPOĞLU, S. (2018) "SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ İLETİŞİM BECERİLERİ İLE MİZAH DAVRANIŞLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ", 2.Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal BilimlerKongresi Bildirileri , Antalya, Türkiye, (Aralık 2018) |
RECEPOĞLU, E., KARATEKİN, K., RECEPOĞLU, S. (2018) "SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ İLETİŞİM BECERİLERİNİN FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ", 2.Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal BilimlerKongresi , Antalya, Türkiye, (Aralık 2018) |
RECEPOĞLU, E., RECEPOĞLU, S. (2018) "Ortaöğretim öğrencilerinin stresle başa çıkma tarzları ile mizah tarzları arasındaki ilişkinin incelenmesi (Analyzing the relationship between humor styles and coping styles of high school students)", 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES-UEBK 2018) , (pp. 1965-1979), Antalya, Türkiye, (Ekim 2018) |
RECEPOĞLU, E., Avanoğlu, E. (2018) "Öğretmenlerin iletişim becerileri ile moralleri arasında ilişkinin incelenmesi (Analyzing the relationship between teachers’ communication skills and their morals)", 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES-UEBK 2018) , (pp. 2209-2219), Antalya, Türkiye, (Ekim 2018) |
ÇAĞLAR, A., Okuyucu, N., RECEPOĞLU, E., SALMAN, M., AYDINLI, B. (2017) "Türkiye’de öğrencilerin yenilenebilir enerji algılarının farklı değişkenler açısından incelenmesi", III. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu. TURKCESS 2017 , (Kasım 2017) |
RECEPOĞLU, E., Bakar, H. (2017) "LİSE ÖĞRETMENLERİN ÖRGÜTSEL BAĞLILIK İLE ÖRGÜTSEL GÜVENDÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ", 12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi , (Mayıs 2017) |
RECEPOĞLU, E. (2017) "Öğretmen algılarına göre okul müdürlerinin okul amaçlarının belirlenmesi ve paylaşılmasına ilişkin liderlik davranışlarının incelenmesi", ULUSLARARASI TAŞKÖPRÜ POMPEİOPOLİS BİLİM KÜLTÜR SANAT ARAŞTIRMALARI SEMPOZYUMU , (Mayıs 2017) |
RECEPOĞLU, E., Kuşcu, E. (2017) "SINIFLARDAKİ HAVA KALİTESİNİN ÖĞRENME ÜZERİNE ETKİSİ", ULUSLARARASI TAŞKÖPRÜ POMPEİOPOLİS BİLİM KÜLTÜR SANAT ARAŞTIRMALARI SEMPOZYUMU , (Mayıs 2017) |
RECEPOĞLU, E. (2016) "Change process and the importance of assumptions that form the tacit culture of school A qualitative study based on teacher perceptions Değişim süreci ve okulun gizli kültürünü oluşturan varsayımların önemi Öğretmen görüşlerine dayalı nitel bir çalışma", 1. Uluslararası Abana Sempozyumu (Ist International Abana Symposium) - Geçmişten Günümüze Kastamonu/Kent-Kültür-Kimlik (From Past to Present Kastamonu/City-Culture-Identity) , (pp. 350-362), Kastamonu, Türkiye, (Kasım 2016) |
RECEPOĞLU, E., Akgün, K., Aksu, S. (2016) "Okul öncesi öğretmen adaylarının KPSS alan sınavına ilişkin görüşleri Opinions of prospective preschool teachers regarding the Public Personnel Selection Examination PPSE field test", 11. Ulusal Okul öncesi Eğitimi Öğrenci Kongresi , Türkiye, (Kasım 2016) |
RECEPOĞLU, E. (2016) "Öğretmen algılarına göre okul müdürlerinin eğitim programı ve öğretim sürecinin yönetimine ilişkin liderlik davranışlarının incelenmesi Analyzing instructional leadership behaviors of school principals in terms of managing educational program and instructional process according to teacher perceptions", I. Uluslararası Abana Sempozyumu (Ist International Abana Symposium) - Geçmişten Günümüze Kastamonu/Kent-Kültür-Kimlik (From Past to Present Kastamonu/City-Culture-Identity) , (pp. 157-172), Kastamonu, Türkiye, (Kasım 2016) |
RECEPOĞLU, E., Bakar, H. (2016) "Öğretmenlerin örgütsel bağlılık düzeyleri ile iş performansları arasındaki ilişkinin incelenmesi", 11. Eğitim Yönetimi Kongresi , Türkiye, (Mayıs 2016) |
RECEPOĞLU, E., Serpil, R. (2015) "A research on prospective teachers media literacy competencies in higher education institutions", International Conference on Quality in Higher Education (ICQH 2015) , (Aralık 2015) |
İBRET, B.Ü., RECEPOĞLU, E., OĞUZ-HAÇAT, S., Serpil, R. (2015) "Analyzing perceptions of the students studying in higher education about the concept of democracy Yükseköğretim öğrencilerinin demokrasi kavramına yönelik metafor algılarının incelenmesi", International Conference on Quality in Higher Education (ICQH 2015) , Türkiye, (Aralık 2015) |
Sönmez, E., RECEPOĞLU, E. (2015) "İlk ve Ortaokul Öğretmenlerin Sınıf Yönetimi Becerilerinin İncelenmesi", EYFOR VI ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ FORUMU , (pp. 68-69), Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Kasım 2015) |
RECEPOĞLU, E., Çınar, H. (2015) "İlkokula Başlayacak Öğrencilerin Stres Kaynakları ve Alınabilecek Tedbirler Kastamonu Örneği", EYFOR VI ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ FORUMU , (pp. 72-73), Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Kasım 2015) |
ÇAĞLAR, A., RECEPOĞLU, E., Nihan, O.H., AYDINLI, B. (2015) "An analysis of renewable energy perceptions of secondary school students", International Conference on Clean Energy 2015 , (pp. 95-96), Kanada, (Ekim 2015) |
RECEPOĞLU, E. (2014) "Analyzing job motivation level of high school teachers in Turkey", 5th World Conference on Educational Sciences(WCES 2013) , (pp. 2220-2225), İtalya, (Ekim 2014) |
ÇAĞLAR, A., ERGÜN, M., RECEPOĞLU, E. (2014) "Analyzing KPSS scores of prospective teachers who graduated from two different programs in terms of different variables Kastamonu province sample", World Conference on Educational Sciences (WCES 2013) , (pp. 2424-2429), İtalya, (Ekim 2014) |
ERDAŞ-KARTAL, E., Kıldan, A.O., ADA, E., RECEPOĞLU, E. (2014) "Okul öncesi öğretmen adaylarının mesleki kaygı düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi", International Teacher Education Conference (ITEC 2014) , (pp. 192-202), Birleşik Arap Emirlikleri, (Mayıs 2014) |
RECEPOĞLU, E. (2013) "Analyzing teachers perceptions on learning organizations in terms of different variables", 3rd World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership (WCLTA-2012) , (pp. 618-623), (Ekim 2013) |
Özdemir, S., RECEPOĞLU, E. (2010) "Örgütsel sağlık ve mizah", V. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi , Türkiye, (Mayıs 2010) |
RECEPOĞLU, E. (2007) "Taşımalı ilköğretim uygulaması ve karşılaşılan sorunlar Çankırı Karabük ve Kastamonu ili örneği", 16. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , Türkiye, (Eylül 2007) |
Kayıt Yok |
RECEPOĞLU, E. (2023) "Öğretim elemanlarının psikolojik dayanıklılık düzeyleri ile mesleki doyumları arasındaki ilişkinin incelenmesi", Kitap: Eğitim Bilimleri Alanında Akademik Araştırma ve Derlemeler, Kastamonu/Türkiye : Platanus, Bölüm Sayfaları: 469 / 485, ISBN: 978-625-6517-53-0 |
Kılıç, C., RECEPOĞLU, E. (2022) "Eğitime erişimde taşıma merkezi okullarda görevli olan yöneticilerin yaşadıkları sorunlar", Kitap: Büyük Zaferin 100. Yılı Anısına Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Üzerine Değerlendirmeler Eğitim Bilimleri 2, Ankara/Türkiye : Türk Eğitim-Sen Genel Merkezi Yayınları, Bölüm Sayfaları: 130 / 157, ISBN: 978-605-73776-1-6 |
RECEPOĞLU, E., Sönmez, E. (2022) "İlk ve ortaokul öğretmenlerin sınıf yönetimi becerilerinin farklı değişkenler açısından analizi", Kitap: Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar III, Konya/Türkiye : Eğitim Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 147 / 173, ISBN: 978-625-6382-18-3 |
Sönmez, E., RECEPOĞLU, E. (2022) "İlk ve ortaokul öğretmenlerin iş performanslarının farklı değişkenler açisindan incelenmesi", Kitap: Eğitim Bilimleri Alanında Yeni Trendler II, İzmir/Türkiye : Duvar Yayınları, Bölüm Sayfaları: 139 / 163, ISBN: 978-625-8261-84-4 |
RECEPOĞLU, E. (2022) "Yönetimde Etik", Kitap: Eğitim yönetiminde kuram ve uygulama, : PEGEM, Bölüm Sayfaları: 411 / 444, ISBN: 9786059646525 |
Muratoğlu, S., RECEPOĞLU, E. (2022) "Öğretmenlerin duygusal zekâlarına ilişkin algılarının farklı değişkenler açısından incelenmesi (Kastamonu Örneği).", Kitap: Sosyal Bilimlerinde Güncel Tartışmalar 11, Ankara/Türkiye : Bilgin Kültür Sanat Yayınları, Bölüm Sayfaları: 22 / 41, ISBN: 978-625-7799-73-7 |
RECEPOĞLU, S., RECEPOĞLU, E. (2021) "Sosyal Bilgiler Eğitimi Öğretmenlik Programı Öğrencilerinin Mizah Davranışları ile İletişim Becerileri Arasındaki İlişkinin Analizi", Kitap: Eğitim Bilimlerinde Akademik Araştırma ve Değerlendirmeler, İzmir/Türkiye : Serüven Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 123 / 135, ISBN: 978-625-7721-48-6 |
RECEPOĞLU, S., RECEPOĞLU, E. (2021) "Eğitim Fakültesinde Öğrenim Gören Sosyal Bilgiler Eğitimi Öğretmenlik Programı Öğrencilerinin İletişim Becerilerinin Değerlendirilmesi", Kitap: Eğitim Bilimlerinde Akademik Araştırma ve Değerlendirmeler, İzmir/Türkiye : Serüven Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 137 / 157, ISBN: 978-625-7721-44-8 |
RECEPOĞLU, E. (2021) "TÜRK EĞİTİM SİSTEMİNİN YAPISI VE ÖZELLİKLERİ", Kitap: EĞİTİME GİRİŞ, Ankara/Türkiye : NOBEL, Bölüm Sayfaları: 446 / 479, ISBN: 978-625-439-912-1 |
RECEPOĞLU, E. (2021) "Mizah", Kitap: Örgütsel davranış ve yönetimi, Ankara/Türkiye : Pegem, Bölüm Sayfaları: 475 / 509, ISBN: 978-605-241-019-6 |
RECEPOĞLU, S., RECEPOĞLU, E. (2020) "Transformation of schools to professional learning communities", Kitap: Theory and Research in Educational Sciences II, : Gece Publishing, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-7319-04-1 |
RECEPOĞLU, E. (2014) "Okul Kültüründe Liderlik", Kitap: Okul kültürü, : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 205 / 241, ISBN: 9786053647478 |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Dergi) kastamonu eğitim dergisi, 2022, Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Dergi) KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 2019, Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Dergi) KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 2019, Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Dergi) KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 2019, Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Dergi) KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 2019, Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Dergi) KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 2019, Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Dergi) KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 2015, Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi, 2015, Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Dergi) KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 2015, Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Dergi) KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 2015, Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Studies in Higher Education, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Kuram ve Uygulamada Egitim Yönetimi Dergisi, 2017 |
(Uluslararası - Diğer) 12. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Journal of Global Research in Education and Social Science, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) International Online Journal of Educational Sciences, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) European Journal of Teacher Education, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) ınternational Journal of Educational Sciences, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Kuram ve Uygulamada Egitim Yönetimi, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) International Online Journal of Educational Sciences, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Educational Research and Reviews, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) EĞİTİMDE KURAM VE UYGULAMA, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) EDUCATIONAL STUDIES, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Cumhuriyet International Journal of Education, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 2016 |
Kayıt Yok |
(2015) "Teşekkür Belgesi" GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Kastamonu Üniversitesi
|
2018 - 2022 | 13 |
Ali Çağatay Kılınç
Karabük Üniversitesi
|
2011 - 2015 | 6 |
Servet Özdemir
Başkent Üniversitesi
|
2010 - 2014 | 5 |
Ebru Sönmez
-
|
2015 - 2022 | 4 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2014 - 2017 | 3 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2013 - 2018 | 3 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2014 - 2017 | 3 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2014 - 2017 | 3 |
Fatih Şahin
Gazi Üniversitesi
|
2012 - 2014 | 3 |
Recepoğlu Serpil
-
|
2015 - 2016 | 3 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2015 - 2017 | 2 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2014 | 2 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2018 | 2 |
Nezahat Güçlü
Gazi Üniversitesi
|
2009 - 2014 | 2 |
Abdullah Oğuzhan Kıldan
Kastamonu Üniversitesi
|
2013 - 2014 | 2 |
Necati Cemaloğlu
Gazi Üniversitesi
|
2012 - 2014 | 2 |
Elif Daşcı
Aksaray Üniversitesi
|
2012 - 2014 | 2 |
Gamze Ülker Tümlü
Anadolu Üniversitesi
|
2013 - 2015 | 2 |
Serkan Koşar
Gazi Üniversitesi
|
2014 - 2015 | 2 |
Hamit Bakar
-
|
2016 - 2017 | 2 |
Kübra Akgün
-
|
2016 | 2 |
Sevim Aksu
-
|
2016 | 2 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2017 | 1 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2015 | 1 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2013 | 1 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2013 | 1 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2013 | 1 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2018 | 1 |
Emre Er
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi
|
2013 | 1 |
Osman Çepni
Karabük Üniversitesi
|
2011 | 1 |
Tuğba Konaklı
Kocaeli Üniversitesi
|
2011 | 1 |
Ferudun Sezgin
Gazi Üniversitesi
|
2011 | 1 |
Cemil Kılıç
-
|
2022 | 1 |
Cevat Celep
-
|
2011 | 1 |
Esra Avanoğlu
-
|
2018 | 1 |
Evren Kuşcu
-
|
2017 | 1 |
Hülya Çınar
-
|
2015 | 1 |
Kevser Oğuz
-
|
2014 | 1 |
Nihan Okuyucu
-
|
2017 | 1 |
Okuyucu Hayta Nihan
-
|
2015 | 1 |
Seda Baş
-
|
2018 | 1 |
Sema Muratoğlu
-
|
2022 | 1 |
Serpil Recepoğlu
-
|
2016 | 1 |
Zeynep Kaya
-
|
2011 | 1 |
Zuhal Arife Küçük
-
|
2014 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78392 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9948 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Eğitim Bilimleri | 973 |
Anahtar Kelimeler | Eğitim Yönetimi, Eğitim Politikaları, Hayat Boyu Öğrenme |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 100 | 129 | 55 | 100 | 20 | 105 | 135 | 220 | 40 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 372 . | 377 . | 492 . | 446 . | 521 . | 426 . | 493 . | 405 . | 570 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 225 . | 220 . | 299 . | 247 . | 311 . | 232 . | 261 . | 159 . | 343 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 71 . | 64 . | 92 . | 77 . | 101 . | 71 . | 81 . | 43 . | 121 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 34 . | 26 . | 49 . | 40 . | 53 . | 34 . | 39 . | 17 . | 55 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | 17 . | 8 . | 25 . | 18 . | 30 . | 17 . | 13 . | 6 . | 27 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (3)) | 10 . | 9 . | 19 . | 15 . | 23 . | 13 . | 12 . | 2 . | 27 . | - |
Toplam Yayın | 9 | 8 | 6 | 9 | 1 | 3 | 4 | 6 | 1 | 0 |
Toplam Makale | 4 | 4 | 2 | 2 | 1 | 2 | 1 | 1 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 3 | 5 | 1 | 0 |
Toplam Bildiri | 5 | 4 | 4 | 7 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 4 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 2 | 2 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 3 | 5 | 1 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 5 | 2 | 4 | 7 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |