Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Denetimi (Yl) (Tezli), 2005, 2006 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Denetimi (Dr), 2007, 2011 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Yönetimi, Teftişi, Planlaması ve Ekonomisi (Dr), 2006, 2007 |
Lisans, Türkiye, Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, 1998, 2002 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Denetimi (Dr), 2007, 2011 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Yönetimi, Teftişi, Planlaması ve Ekonomisi (Dr), 2006, 2007 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi ve Denetimi (Yl) (Tezli), 2005, 2006 |
Lisans, Türkiye, Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, 1998, 2002 |
Kayıt Yok |
İngilizce, KPDS, 92, Güz, 2010 |
İngilizce, ÜDS, 93, Bahar, 2006 |
Çalıştay, GELECEĞE TAŞKÖPRÜDEN BAKIŞ, TAŞKÖPRÜ, Türkiye, 12-11-2015, 14-11-2015 |
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Bilimleri Eğitim Yönetimi |
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Bilimleri Eğitim Politikaları |
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Bilimleri Hayat Boyu Öğrenme |
2019-, Profesör, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2014-, Doçent, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Eğitim Bilimleri, Türkiye |
2012-, Yardımcı Doçent, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2019-, Enstitü Müdürü, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2018-2019, Myo/Yüksekokul Müdürü, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2013-, Bölüm Başkanı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2012-2020, Anabilim Dalı Başkanı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2012-2018, Enstitü Müdür Yardımcısı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2012-, Anabilim Dalı Başkanı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
Muhammed Çelik, Yüksek Lisans, Türk sinemasında eğitim yöneticisi ve müfettiş algısının incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Metin Arabacı, Yüksek Lisans, Öğretmenlerin mesleki motivasyonları ile işlerini anlamlı bulma düzeyleri arasındaki ilişkinin incel, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Nisa Erdoğan, Yüksek Lisans, Okul müdürlerinin kullandıkları güç kaynakları ile mizah tarzları arasındaki ilişkinin öğretmen algı, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Cemil Kılıç, Yüksek Lisans, Eğitime erişimde taşıma merkezi okullarda görevli olan öğretmen ve yöneticilerin yaşadıkları sorunla, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Özgen Şahin Bektaş, Yüksek Lisans, Öğretmenlerin çokkültürlü eğitim algıları ile sınıf yönetimi becerileri arasındaki ilişki, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Ayşe Uçak, Yüksek Lisans, Kadın okul müdürlerinin liderlik davranışları ile öğretmenlerin örgütsel sinizm tutumları arasındaki, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Seda Yılmaz Saka, Yüksek Lisans, Öğretim elemanlarının örgütsel sessizlik düzeyleri ile mizah tarzları arasındaki ilişkinin incelenme, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman) |
Özlem İnan, Yüksek Lisans, Öğretmenlerin psikolojik sermaye düzeyleri ile sosyal medya kullanımları arasındaki ilişkinin incele, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman) |
Serdar Arpacı, Yüksek Lisans, Ortaöğretim öğrencilerinin internet kullanım süreleri ve sosyal medya kullanım düzeyleri ile öğrenci, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman) |
Mehmet Özkeskin, Yüksek Lisans, Öğretmenlerin işle bütünleşme düzeyleri ile örgütsel bağlılıkları arasındaki ilişkinin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Sema Muratoğlu, Yüksek Lisans, Öğretmenlerin duygusal zekâları ile iş doyumları arasındaki ilişkinin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Sinan Özdemir, Yüksek Lisans, Türkiye'deki yabancı dil eğitim politikalarına ilişkin yabancı dil öğretmenlerinin görüşleri, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Erol Çangır, Yüksek Lisans, Yatılı bölge ortaokullarının sorunları ve çözüm önerileri, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Gülizar Çolak, Yüksek Lisans, Öğretmenlerin özyeterlik algıları ile iş stresleri arasındaki ilişkinin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Azmi Sönmez, Yüksek Lisans, Mesleki ve teknik ortaöğretim okulu öğrencilerinin devamsızlık nedenlerinin incelenmesi (Kastamonu i, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Evren Kuşcu, Yüksek Lisans, Sınıflardaki hava kalitesinin öğrenme üzerine etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman) |
Esra Avanoğlu, Yüksek Lisans, Öğretmenlerin iletişim becerileri ile moralleri arasındaki ilişkinin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman) |
Ahmet Hakan Yaz, Yüksek Lisans, Ortaokul öğretmenlerinin özyeterlik algıları ile öğretmen liderliği davranışları arasındaki ilişkini, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman) |
Seda Baş, Yüksek Lisans, Lise müdürlerinin liderlik stilleri ile değişimi yönetme yeterlilikleri arasındaki ilişkinin incelen, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman) |
Ebru Sönmez, Yüksek Lisans, İlk ve ortaokullardaki öğretmenlerin sınıf yönetimi becerileri ile performansları arasındaki ilişki, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2014, (Asıl Danışman) |
2013-2014, Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Lisans |
2013-2014, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2013-2014, Okul deneyimi, Lisans |
2013-2014, Öğretmenlik uygulaması, Lisans |
2012-2013, Eğitim Bilimine Giriş, Lisans |
2012-2013, Sınıf Yönetimi, Lisans |
2012-2013, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans |
2012-2013, Eğitim Yönetiminde Çağdaş Yaklaşımlar, Yüksek Lisans |
2012-2013, Yönetim Hukuku, Yüksek Lisans |
2012-2013, Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans |
2012-2013, Eğitim Psikolojisi, Lisans |
2012-2013, Eğitim Felsefesi, Lisans |
2012-2013, İnsan Kaynakları Yönetimi, Yüksek Lisans |
2012-2013, Eğitimde Politika Analizi, Yüksek Lisans |
2012-2013, Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans |
2011-2012, Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Lisans |
2011-2012, Eğitim ve Kalkınma, Lisans |
2011-2012, Eğitim Psikolojisi, Lisans |
2011-2012, İnsan Kaynakları Yönetimi, Yüksek Lisans |
2011-2012, Karşılaştırmalı Eğitim, Yüksek Lisans |
2011-2012, Sınıf Yönetimi, Lisans |
Kayıt Yok |
Kızlar İçin El Ele (Uluslararası) Birleşmiş Milletler, Dünya Bankası, UNESCO, Avrupa Birliği ve Avrupa Konseyi Destekli Proje: , 2015-2017 |
LİSE MÜDÜRLERİNİN LİDERLİK STİLLERİ İLE DEĞİŞİMİ YÖNETME YETERLİLİKLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2015-2017 |
Öğretmenlerin sınıf yönetimi becerileri ile iş performansları arasındaki ilişki (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2013-2014 |
Kayıt Yok |
Recepoğlu, E., Recepoğlu, S. (2018) "Pedagojik formasyon eğitimi alan öğretmen adaylarının yaşam doyumları ile öğretmenlik mesleğine ilişkin tutumları arasındaki ilişkinin incelenmesi", International Conference on Quality in Higher Education (ICQH 2018) , (pp. 242-245), İstanbul, Türkiye, (Aralık 2018) |
Recepoğlu, E. (2018) "Ortaokul öğretmenlerinin özyeterlik algıları ile öğretmen liderliği davranışları arasındaki ilişkinin incelenmesi", 9. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu (EYFOR 9), , (pp. 1067-1081), Antalya, (Aralık 2018) |
Recepoğlu, E., Baş, S. (2018) "Öğretmen algılarına göre liselerde görev yapan yöneticilerin liderlik stilleri ile değişimi yönetme yeterlilikleri arasındaki ilişki", 9. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu (EYFOR 9) , (pp. 965-971), Antalya, Türkiye, (Aralık 2018) |
Recepoğlu, E., Avanoğlu, E. (2018) "Öğretmenlerin iletişim becerileri ile moralleri arasında ilişkinin incelenmesi (Analyzing the relationship between teachers’ communication skills and their morals)", 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES-UEBK 2018) , (pp. 2209-2219), Antalya, Türkiye, (Ekim 2018) |
Recepoğlu, E., Recepoğlu, S. (2018) "Ortaöğretim öğrencilerinin stresle başa çıkma tarzları ile mizah tarzları arasındaki ilişkinin incelenmesi (Analyzing the relationship between humor styles and coping styles of high school students)", 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES-UEBK 2018) , (pp. 1965-1979), Antalya, Türkiye, (Ekim 2018) |
Recepoğlu, E., Karatekin, K., Recepoğlu, S. (2018) "SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ İLETİŞİM BECERİLERİNİN FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ", 2.Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal BilimlerKongresi , Antalya, Türkiye, (Aralık 2018) |
Karatekin, K., Recepoğlu, E., Recepoğlu, S. (2018) "SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ İLETİŞİM BECERİLERİ İLE MİZAH DAVRANIŞLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ", 2.Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal BilimlerKongresi Bildirileri , Antalya, Türkiye, (Aralık 2018) |
Recepoğlu, E., Bakar, H. (2017) "LİSE ÖĞRETMENLERİN ÖRGÜTSEL BAĞLILIK İLE ÖRGÜTSEL GÜVENDÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ", 12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi , (Mayıs 2017) |
Recepoğlu, E. (2017) "Öğretmen algılarına göre okul müdürlerinin okul amaçlarının belirlenmesi ve paylaşılmasına ilişkin liderlik davranışlarının incelenmesi", ULUSLARARASI TAŞKÖPRÜ POMPEİOPOLİS BİLİM KÜLTÜR SANAT ARAŞTIRMALARI SEMPOZYUMU , (Mayıs 2017) |
Recepoğlu, E., Kuşcu, E. (2017) "SINIFLARDAKİ HAVA KALİTESİNİN ÖĞRENME ÜZERİNE ETKİSİ", ULUSLARARASI TAŞKÖPRÜ POMPEİOPOLİS BİLİM KÜLTÜR SANAT ARAŞTIRMALARI SEMPOZYUMU , (Mayıs 2017) |
Çağlar, A., Okuyucu, N., Recepoğlu, E., Salman, M., Aydınlı, B. (2017) "Türkiye’de öğrencilerin yenilenebilir enerji algılarının farklı değişkenler açısından incelenmesi", III. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu. TURKCESS 2017 , (Kasım 2017) |
Recepoğlu, E. (2016) "Change process and the importance of assumptions that form the tacit culture of school A qualitative study based on teacher perceptions Değişim süreci ve okulun gizli kültürünü oluşturan varsayımların önemi Öğretmen görüşlerine dayalı nitel bir çalışma", 1. Uluslararası Abana Sempozyumu (Ist International Abana Symposium) - Geçmişten Günümüze Kastamonu/Kent-Kültür-Kimlik (From Past to Present Kastamonu/City-Culture-Identity) , (pp. 350-362), Kastamonu, Türkiye, (Kasım 2016) |
Recepoğlu, E. (2016) "Öğretmen algılarına göre okul müdürlerinin eğitim programı ve öğretim sürecinin yönetimine ilişkin liderlik davranışlarının incelenmesi Analyzing instructional leadership behaviors of school principals in terms of managing educational program and instructional process according to teacher perceptions", I. Uluslararası Abana Sempozyumu (Ist International Abana Symposium) - Geçmişten Günümüze Kastamonu/Kent-Kültür-Kimlik (From Past to Present Kastamonu/City-Culture-Identity) , (pp. 157-172), Kastamonu, Türkiye, (Kasım 2016) |
Recepoğlu, E., Bakar, H. (2016) "Öğretmenlerin örgütsel bağlılık düzeyleri ile iş performansları arasındaki ilişkinin incelenmesi", 11. Eğitim Yönetimi Kongresi , Türkiye, (Mayıs 2016) |
Recepoğlu, E., Akgün, K., Aksu, S. (2016) "Okul öncesi öğretmen adaylarının KPSS alan sınavına ilişkin görüşleri Opinions of prospective preschool teachers regarding the Public Personnel Selection Examination PPSE field test", 11. Ulusal Okul öncesi Eğitimi Öğrenci Kongresi , Türkiye, (Kasım 2016) |
Sönmez, E., Recepoğlu, E. (2015) "İlk ve Ortaokul Öğretmenlerin Sınıf Yönetimi Becerilerinin İncelenmesi", EYFOR VI ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ FORUMU , (pp. 68-69), Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Kasım 2015) |
Recepoğlu, E., Çınar, H. (2015) "İlkokula Başlayacak Öğrencilerin Stres Kaynakları ve Alınabilecek Tedbirler Kastamonu Örneği", EYFOR VI ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ FORUMU , (pp. 72-73), Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Kasım 2015) |
Çağlar, A., Recepoğlu, E., Nihan, O.H., Aydınlı, B. (2015) "An analysis of renewable energy perceptions of secondary school students", International Conference on Clean Energy 2015 , (pp. 95-96), Kanada, (Ekim 2015) |
İbret, B.Ü., Recepoğlu, E., Oğuz, S., Serpil, R. (2015) "Analyzing perceptions of the students studying in higher education about the concept of democracy Yükseköğretim öğrencilerinin demokrasi kavramına yönelik metafor algılarının incelenmesi", International Conference on Quality in Higher Education (ICQH 2015) , Türkiye, (Aralık 2015) |
Recepoğlu, E., Serpil, R. (2015) "A research on prospective teachers media literacy competencies in higher education institutions", International Conference on Quality in Higher Education (ICQH 2015) , (Aralık 2015) |
Recepoğlu, E. (2014) "Analyzing job motivation level of high school teachers in Turkey", 5th World Conference on Educational Sciences(WCES 2013) , (pp. 2220-2225), İtalya, (Ekim 2014) |
Çağlar, A., Ergün, M., Recepoğlu, E. (2014) "Analyzing KPSS scores of prospective teachers who graduated from two different programs in terms of different variables Kastamonu province sample", World Conference on Educational Sciences (WCES 2013) , (pp. 2424-2429), İtalya, (Ekim 2014) |
Erdaş, E., Kıldan, A.O., Aşıkuzun, E., Recepoğlu, E. (2014) "Okul öncesi öğretmen adaylarının mesleki kaygı düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi", International Teacher Education Conference (ITEC 2014) , (pp. 192-202), Birleşik Arap Emirlikleri, (Mayıs 2014) |
Recepoğlu, E. (2013) "Analyzing teachers perceptions on learning organizations in terms of different variables", 3rd World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership (WCLTA-2012) , (pp. 618-623), (Ekim 2013) |
Özdemir, S., Recepoğlu, E. (2010) "Örgütsel sağlık ve mizah", V. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi , Türkiye, (Mayıs 2010) |
Recepoğlu, E. (2007) "Taşımalı ilköğretim uygulaması ve karşılaşılan sorunlar Çankırı Karabük ve Kastamonu ili örneği", 16. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , Türkiye, (Eylül 2007) |
Kayıt Yok |
Recepoğlu, E. (2023) "ÖĞRETİM ELEMANLARININ PSİKOLOJİK DAYANIKLILIK DÜZEYLERİ İLE MESLEKİ DOYUMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ", Kitap: Eğitim Bilimleri Alanında Akademik Araştırma ve Derlemeler, Kastamonu/Türkiye : platanus |
Kılıç, C., Recepoğlu, E. (2022) "Eğitime erişimde taşıma merkezi okullarda görevli olan yöneticilerin yaşadıkları sorunlar", Kitap: Büyük Zaferin 100. Yılı Anısına Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Üzerine Değerlendirmeler Eğitim Bilimleri 2, Ankara/Türkiye : Türk Eğitim-Sen Genel Merkezi Yayınları |
Recepoğlu, E., Sönmez, E. (2022) "İlk ve ortaokul öğretmenlerin sınıf yönetimi becerilerinin farklı değişkenler açısından analizi", Kitap: Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar III, Konya/Türkiye : Eğitim Yayınevi |
Sönmez, E., Recepoğlu, E. (2022) "İlk ve ortaokul öğretmenlerin iş performanslarının farklı değişkenler açisindan incelenmesi", Kitap: Eğitim Bilimleri Alanında Yeni Trendler II, İzmir/Türkiye : Duvar Yayınları |
Muratoğlu, S., Recepoğlu, E. (2022) "Öğretmenlerin duygusal zekâlarına ilişkin algılarının farklı değişkenler açısından incelenmesi (Kastamonu Örneği).", Kitap: Sosyal Bilimlerinde Güncel Tartışmalar 11, Ankara/Türkiye : Bilgin Kültür Sanat Yayınları |
Recepoğlu, E. (2022) "Yönetimde Etik", Kitap: Eğitim yönetiminde kuram ve uygulama, : PEGEM |
Recepoğlu, E. (2021) "Mizah", Kitap: Örgütsel davranış ve yönetimi, Ankara/Türkiye : Pegem |
Recepoğlu, S., Recepoğlu, E. (2021) "Sosyal Bilgiler Eğitimi Öğretmenlik Programı Öğrencilerinin Mizah Davranışları ile İletişim Becerileri Arasındaki İlişkinin Analizi", Kitap: Eğitim Bilimlerinde Akademik Araştırma ve Değerlendirmeler, İzmir/Türkiye : Serüven Yayınevi |
Recepoğlu, S., Recepoğlu, E. (2021) "Eğitim Fakültesinde Öğrenim Gören Sosyal Bilgiler Eğitimi Öğretmenlik Programı Öğrencilerinin İletişim Becerilerinin Değerlendirilmesi", Kitap: Eğitim Bilimlerinde Akademik Araştırma ve Değerlendirmeler, İzmir/Türkiye : Serüven Yayınevi |
Recepoğlu, E. (2021) "TÜRK EĞİTİM SİSTEMİNİN YAPISI VE ÖZELLİKLERİ", Kitap: EĞİTİME GİRİŞ, Ankara/Türkiye : NOBEL |
Recepoğlu, S., Recepoğlu, E. (2020) "Transformation of schools to professional learning communities", Kitap: Theory and Research in Educational Sciences II, : Gece Publishing |
Recepoğlu, E. (2014) "Okul Kültüründe Liderlik", Kitap: Okul kültürü, : Pegem Akademi |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Dergi) kastamonu eğitim dergisi, 2022, Editör |
(Uluslararası - Dergi) KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 2019, Editör |
(Uluslararası - Dergi) KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 2019, Editör |
(Uluslararası - Dergi) KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 2019, Editör |
(Uluslararası - Dergi) KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 2019, Editör |
(Uluslararası - Dergi) KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 2019, Editör |
(Uluslararası - Dergi) KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 2015, Editör |
(Uluslararası - Dergi) KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 2015, Editör |
(Uluslararası - Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi, 2015, Editör |
(Uluslararası - Dergi) KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 2015, Editör |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) European Journal of Teacher Education, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) International Online Journal of Educational Sciences, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Journal of Global Research in Education and Social Science, 2017 |
(Uluslararası - Diğer) 12. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Kuram ve Uygulamada Egitim Yönetimi Dergisi, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Studies in Higher Education, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Cumhuriyet International Journal of Education, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) EDUCATIONAL STUDIES, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) EĞİTİMDE KURAM VE UYGULAMA, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Educational Research and Reviews, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) International Online Journal of Educational Sciences, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Kuram ve Uygulamada Egitim Yönetimi, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) ınternational Journal of Educational Sciences, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 2016 |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I |
1 |
Üniversite akademik personelinin psikolojik dayanıklılık ve yaşam doyumları arasındaki ilişkinin incelenmesi Analyzing the relationship between resilience and life satisfaction of university academic staff resilience and life satisfaction
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
|
3 | 0 | 0 | 34 | 26 | 9 | 0 | 0 | 72 |
2 |
Türkiye de okul yöneticilerinin seçilmesi ve yetiştirilmesi mevcut sorunlar ve çözüm önerileri Raising and seleciıng school administrators in Turkey present problems and solutions
Turkish Studies
|
8 | 0 | 0 | 34 | 10 | 18 | 0 | 0 | 70 |
3 |
Öğretmen adaylarının yaşam doyumları ile öğretmenlik mesleğine ilişkin tutumları arasındaki ilişkinin incelenmesi Analyzing the relationship between prospective teachers life satisfaction and attitudes concerning teaching profession
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi[Hacettepe University Journal of Education]
|
1 | 0 | 0 | 26 | 20 | 1 | 0 | 0 | 48 |
4 |
Öğretmen algılarına göre okul müdürlerinin öğretim liderliği davranışları ile okulun örgütsel sağlığı arasındaki ilişki The relationship between principals instructional leadership behaviours and organizational health of the school
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi [Educational Administration: Theory and Practice]
|
0 | 0 | 0 | 5 | 1 | 15 | 0 | 0 | 21 |
5 |
The relationship between primary school teachers coping styles with stress and humor styles İlköğretim okulu öğretmenlerinin stresle başa çıkma tarzları ile kullandıkları mizah tarzları arasındaki ilişki
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi [Educational Administration: Theory and Practice]
|
2 | 0 | 0 | 12 | 2 | 5 | 0 | 0 | 21 |
6 |
Ortaöğretim okulu öğretmenlerin öğretmen liderliğine ilişkin algı ve beklentilerine yönelik bir inceleme An Inquiry into high school teachers perceptions on and expectations from teacher leadership
Kalem Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi
|
1 | 0 | 0 | 8 | 0 | 10 | 0 | 0 | 19 |
7 |
İlköğretim okullarının örgütsel sağlığı ile öğretmenlerin iş motivasyonları arasındaki ilişki The relationship between organizational health of the primary schools and teachers motivation
Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal of Education
|
1 | 0 | 0 | 3 | 1 | 6 | 0 | 0 | 11 |
8 |
Evaluating views of teacher trainees on teacher training process in Turkey.
Australian Journal of Teacher Education
|
3 | 0 | 0 | 8 | 0 | 0 | 0 | 0 | 11 |
9 |
Türkiye deki üniversitelerde eğitim denetimi alanında yapılan lisansüstü tezlerin çeşitli değişkenlere göre incelemesi Kastamonu Eğitim Dergisi
Kastamonu Eğitim Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 6 | 3 | 1 | 0 | 0 | 10 |
10 |
Okul müdürlerinin mizah yeteneğinin öğretmenlerin iş doyumlarına etkisi The effects of principals humor on teachers job satisfaction Original Name
Eğitim ve Bilim [Education and Science]
|
1 | 0 | 0 | 3 | 2 | 3 | 0 | 0 | 9 |
11 |
Üniversite akademik personelinin mesleki doyumları ile yaşam doyumlarının incelenmesi
Kastamonu Eğitim Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 3 | 4 | 2 | 0 | 0 | 9 |
12 |
Öğretmenlerin iş motivasyonlarının farklı değişkenler açısından incelenmesi
Kastamonu Eğitim Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 5 | 1 | 2 | 0 | 0 | 8 |
13 |
Analyzing job motivation level of high school teachers in Turkey
|
1 | 0 | 0 | 5 | 2 | 0 | 0 | 0 | 8 |
14 |
Öğretmen Adaylarının Özyeterlik Algıları ile Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Motivasyonları Arasındaki İlişki
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
|
0 | 0 | 0 | 1 | 4 | 1 | 0 | 0 | 6 |
15 |
Öğretmen algılarına göre okul müdürlerinin mizah tarzları ile öğretim liderliği davranışları arasındaki ilişki The relationship between principals humor styles and instructional leadership behaviors
İnönü Eğitim Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 6 | 0 | 0 | 0 | 0 | 6 |
16 |
Eğitim yönetiminde kuram ve uygulama
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 4 | 0 | 0 | 5 |
17 |
Mizah davranışları ölçeğinin geliştirilmesi Geçerlik ve güvenirlik çalışmaları
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 3 | 0 | 0 | 5 |
18 |
Öğretim elemanlarının kişilik özellikleri ile örgütsel bağlılık düzeyleri arasındaki ilişki The relationship between instructors personality traits and organizational commitment
Turkish Studies
|
0 | 0 | 0 | 4 | 1 | 0 | 0 | 0 | 5 |
19 |
Examining teachers motivation level according to school principals humor styles
Educational Research and Reviews
|
0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 2 | 0 | 0 | 4 |
20 |
Örgütsel sağlık ve mizah
|
0 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 |
21 |
Organizational learning Perceptions of teachers in Turkey
International Online Journal of Educational Sciences
|
0 | 0 | 0 | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 | 4 |
22 |
The importance of media literacy education in the process of teacher training in higher education
International Journal of Social Sciences
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 3 |
23 |
Okul kültürü
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 2 | 0 | 0 | 3 |
24 |
Analyzing perceptions of prospective teachers about their media literacy competencies
Education
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 |
25 |
Türkiye de taşıma ve taşıma araçları ile ilgili sorunlara ilişkin yönetici öğretmen öğrenci ve araç sürücülerinin algıları Perceptions of managers teachers students and bus drivers about the problems of school bussing and school bussing vehicles in Turkey
Cumhuriyet International Journal of Education
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 |
26 |
Relationships between high school principals humor styles and teacher leadership
International Journal of Education
|
0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
27 |
Öğretmen algılarına göre okul müdürlerinin duygusal zekâ düzeylerinin farklı değişkenler açısından incelenmesi
Milli Eğitim Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 |
28 |
Relationship between Prospective Teachers' Motivation for Teaching Profession and Sense of Efficacy
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
29 |
İlk ve Ortaokullardaki Öğretmenlerin Sınıf Yönetimi Becerileri ile Performansları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Kastamonu Eğitim Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
30 |
Örgütsel davranış ve yönetimi
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
31 |
Taşımalı ilköğretim uygulaması ve karşılaşılan sorunlar Kastamonu ili örneği
Kastamonu Eğitim Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
32 |
Examining primary school teachers coping styles according to different variables
Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
33 |
Analyzing teachers perceptions on learning organizations in terms of different variables
|
1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
34 |
Taşımalı ilköğretim uygulaması ve karşılaşılan sorunlar Çankırı Karabük ve Kastamonu ili örneği
Milli Eğitim Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
35 |
Evaluation of the project studies in social studies course of secondary schools in Turkey
Educational Research and Reviews
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
36 |
Liselerde görev yapan okul müdürlerinin mizah tarzları ile öğretim liderliği davranışları arasındaki ilişkinin incelenmesi An analysis of the relationship between humor styles of high school principals and their leadership behaviors
Cumhuriyet International Journal of Education
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
37 |
Analyzing perceptions of social studies teachers on project studies in the 6th and 7th grade social studies lessons of primary schools
International Journal of Social Sciences
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
(2015) "Teşekkür Belgesi" GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Kastamonu Üniversitesi
|
2018 - 2022 | 13 |
Ali Çağatay Kılınç
Karabük Üniversitesi
|
2011 - 2015 | 6 |
Servet Özdemir
Başkent Üniversitesi
|
2010 - 2014 | 5 |
Ebru Sönmez
-
|
2015 - 2022 | 4 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2014 - 2017 | 3 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2013 - 2018 | 3 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2014 - 2017 | 3 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2014 - 2017 | 3 |
Fatih Şahin
Gazi Üniversitesi
|
2012 - 2014 | 3 |
Recepoğlu Serpil
-
|
2015 - 2016 | 3 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2015 - 2017 | 2 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2014 | 2 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2018 | 2 |
Nezahat Güçlü
Gazi Üniversitesi
|
2009 - 2014 | 2 |
Abdullah Oğuzhan Kıldan
Kastamonu Üniversitesi
|
2013 - 2014 | 2 |
Necati Cemaloğlu
Gazi Üniversitesi
|
2012 - 2014 | 2 |
Elif Daşcı
Aksaray Üniversitesi
|
2012 - 2014 | 2 |
Gamze Ülker Tümlü
Anadolu Üniversitesi
|
2013 - 2015 | 2 |
Serkan Koşar
Gazi Üniversitesi
|
2014 - 2015 | 2 |
Hamit Bakar
-
|
2016 - 2017 | 2 |
Kübra Akgün
-
|
2016 | 2 |
Sevim Aksu
-
|
2016 | 2 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2017 | 1 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2015 | 1 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2013 | 1 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2013 | 1 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2013 | 1 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2018 | 1 |
Emre Er
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi
|
2013 | 1 |
Osman Çepni
Karabük Üniversitesi
|
2011 | 1 |
Tuğba Konaklı
Kocaeli Üniversitesi
|
2011 | 1 |
Ferudun Sezgin
Gazi Üniversitesi
|
2011 | 1 |
Cemil Kılıç
-
|
2022 | 1 |
Cevat Celep
-
|
2011 | 1 |
Esra Avanoğlu
-
|
2018 | 1 |
Evren Kuşcu
-
|
2017 | 1 |
Hülya Çınar
-
|
2015 | 1 |
Kevser Oğuz
-
|
2014 | 1 |
Nihan Okuyucu
-
|
2017 | 1 |
Okuyucu Hayta Nihan
-
|
2015 | 1 |
Seda Baş
-
|
2018 | 1 |
Sema Muratoğlu
-
|
2022 | 1 |
Serpil Recepoğlu
-
|
2016 | 1 |
Zeynep Kaya
-
|
2011 | 1 |
Zuhal Arife Küçük
-
|
2014 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78249 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 8598 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Eğitim Bilimleri | 946 |
Anahtar Kelimeler | Eğitim Yönetimi, Eğitim Politikaları, Hayat Boyu Öğrenme |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 100 | 129 | 55 | 100 | 20 | 105 | 135 | 220 | 40 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 370 . | 373 . | 493 . | 442 . | 527 . | 427 . | 488 . | 397 . | 544 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 232 . | 221 . | 296 . | 249 . | 310 . | 237 . | 261 . | 158 . | 336 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 80 . | 70 . | 95 . | 79 . | 103 . | 74 . | 85 . | 51 . | 124 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 41 . | 33 . | 54 . | 44 . | 59 . | 39 . | 48 . | 26 . | 67 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | 20 . | 12 . | 31 . | 24 . | 35 . | 20 . | 18 . | 9 . | 30 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (3)) | 11 . | 12 . | 20 . | 18 . | 24 . | 14 . | 14 . | 3 . | 27 . | - |
Toplam Yayın | 9 | 8 | 6 | 9 | 1 | 3 | 4 | 6 | 1 | 0 |
Toplam Makale | 4 | 4 | 2 | 2 | 1 | 2 | 1 | 1 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 3 | 5 | 1 | 0 |
Toplam Bildiri | 5 | 4 | 4 | 7 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 4 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 2 | 2 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 3 | 5 | 1 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 5 | 2 | 4 | 7 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |