img

Doç. Dr. Elif SÖNMEZ

  • Eğitim Fakültesi Dekanlığı
  • Temel Eğitim Bölümü
  • Okul Öncesi Eğitimi Anabilim Dalı

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
47
Atıf
51
h-index
4
Proje
4
WoS
Yayın
4
Atıf
15
h-index
3
Scopus
Yayın
13
Atıf
41
h-index
4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Yüksek Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2011, 2014
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Eğitimi (Dr), 2014, 2018
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2006, 2010
Araştırma Alanları
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Eğitimi (Dr), 2014, 2018
Yüksek Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2011, 2014
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2006, 2010
Kayıt Yok
İngilizce, KPDS, 70, 2012-KPDS , 2012
Kurs, ISO 9001-2008 Kalite Yönetim Sistemleri, Kastamonu Üniversitesi Gençlik ve Kariyer Merkezi, 25-04-2014, 25-04-2014
Sertifika, Liderlik, Kastamonu Üniversitesi Gençlik ve Kariyer Merkezi, 02-05-2014, 02-05-2014
[UAK] Eğitim Bilimleri Fen Bilgisi Eğitimi
2018-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye
Kayıt Yok
Elif Esin Bakır, Yüksek Lisans, Blok tabanlı scratch eğitimi ve uygulamalarının okul öncesi öğretmen adaylarının bilimsel yaratıcılı, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Oğuzhan Süzer, Yüksek Lisans, Okul öncesi öğretmenlerinin bilim uygulamalarına yönelik fark etme becerilerinin incelenmesi ve dene, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Kadriye Kocabıyık, Yüksek Lisans, Erken çocuklukta bilim uygulamaları: Amprik çalışmaların meta-analiz ve sistematik derleme yoluyla i, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman)
2022-2023, Dijital Teknoloji Yoluyla Eleştirel Düşünme, Lisans
2022-2023, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans
2022-2023, Erken Çocukluk Döneminde Gelişim, Lisans
2022-2023, Eleştirel ve Analitik Düşünme, Lisans
2022-2023, Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans
2021-2022, Eğitim Araştırmalarında Veri Analiz Yöntemleri, Yüksek Lisans
2021-2022, Erken Çocukluk Dönemi Çevre Eğitimi, Lisans
2021-2022, Çocuğu Tanıma ve Değerlendirme, Lisans
2021-2022, Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans
2021-2022, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans
2021-2022, Nitel Araştırma Yöntemleri, Yüksek Lisans
2021-2022, Erken Çocukluk Döneminde Gelişim, Lisans
2020-2021, Çocuk ve Medya, Lisans
2020-2021, Erken Çocukluk Eğitimi, Lisans
2020-2021, Araştırma Projesi II, Lisans
2020-2021, Nitel Araştırma Yöntemleri, Yüksek Lisans
2020-2021, Eğitim Araştırmalarında Veri Analiz Yöntemleri, Yüksek Lisans
2020-2021, Duygusal Zeka ve Duygusal Gelişim, Lisans
2019-2020, Fen Eğitimi, Lisans
2019-2020, Duygusal Zeka ve Duygusal Gelişim, Lisans
2019-2020, Eğitim Araştırmalarında Veri Analiz Yöntmeleri, Yüksek Lisans
2019-2020, Girişimcilik, Lisans
2019-2020, Eleştirel ve Analitik Düşünme, Lisans
2019-2020, Araştırma Projesi I, Lisans
2018-2019, Ekonomi ve Girişimcilik, Lisans
2018-2019, Duygusal Zeka ve Duygusal Gelişim, Lisans
2018-2019, Eğitim Araştırmalarında Veri Analiz Yöntemleri, Yüksek Lisans
2018-2019, Drama, Lisans
2018-2019, Etkili İletişim, Lisans
2018-2019, Erken Çocukluk Eğitimi, Lisans
Kayıt Yok
İstatistiği Doğada Öğren(4004) (Ulusal) TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Eğitmen , 2022-2022
Eğitimde Yeni Bir Yaklaşım: Veri Görselleştirme Teknikleri ve Uygulamaları(4005) (Ulusal) TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Eğitmen , 2022-2022
Öğrenci Başarısı İçin Öğretmen Başarısı (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2018-2020
Üniversite Öğrencilerinin Argüman Haritası Kullanmalarının Akademik Başarı ve Eleştirel Düşünme Becerilerine Etkisi (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2017-2018
Kayıt Yok
Na, E.Y., Sönmez, E. (2023) "Having Qualified Arguments: Promoting Pre-service Teachers’ Critical Thinking Through Deliberate Computer-Assisted Argument Mapping Practices", Thinking Skills and Creativity, 47 (0) [SSCI] Link DOI     
Memiş, E.K., Sönmez, E., Akkaş, B.N.Ç. (2023) "COMPUTER-AIDED ARGUMENT MAPPING: EFFECT OF INDIVIDUAL AND COLLABORATIVE PRACTICES ON REASONING SKILLS", MALAYSIAN ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES, 11 (1) pp. 25-33 Link  
Yılmaz, E., Sönmez, E. (2023) "Unfolding the potential of computer-assisted argument mapping practices for promoting self-regulation of learning and problem-solving skills of pre-service teachers and their relationship", COMPUTERS & EDUCATION, 193 (0) [SSCI] Link DOI     
Na, E.Y., Sönmez, E. (2023) "Unravelling early childhood pre-service teachers’ implicit stereotypes of scientists by using the repertory grid technique", Disciplinary and Interdisciplinary Science Education Research, (0) Link DOI   
Süzer, O., Sönmez, E. (2023) "The Role of Video-based Noticing in Science Activities in the Context of Professional Development: Opinions and Experiences of Preschool Teachers", Bulletin of Educational Studies, (0) Link DOI  
Memiş, E.K., Et, Z.S., Sönmez, E. (2023) "Integration of Technology into Science Teaching: A Phenomenological Study on the Experiences of the Pre-service Teachers", International Council of Associations for Science Education, 34 (0) DOI   
Bakır, E.E., Sönmez, E. (2023) "Integration of Block-Based Coding Activities Prepared for Preschool Children into Teaching: Focused on Activity Plans", Prensip Publishing, 2 (0) DOI   
Sonmez, E.D., Gokmenoglu, T. (2023) "The Impact of Principals’ Distributed Leadership Behaviors on Teachers’ Attitudes Toward Multiculturalism: Social Justice Leadership as Mediator", Education and Urban Society, 55 (4) pp. 433-462 DOI  
Sönmez, E.D., Gökmenoğlu, T. (2023) "Examining School Development Assessment Practices", Milli Egitim, 52 (238) pp. 1157-1186 DOI  
Memiş, E.K., Akkaş, B.Ç., Sönmez, E. (2022) "Impact of Different Types of Argument Maps on Critical Thinking: A Quantitative Study with the Pre-Service Science Teachers in Turkey", Psycho-Educational Research Reviews, 11 (1) pp. 324-340 Link DOI  
Memiş, E.K., Akkaş, B.Ç., Sönmez, E., Öz, M. (2022) "Argumentation-Based Inquiry Practices from the Perspective of Teachers Receiving and Implementing Argumentation Training", International Journal of Progressive Education, 18 (2) pp. 325-340 DOI  
Sönmez, E., Memiş, E.K., Yerlikaya, Z. (2021) "The effect of practices based on argumentation-based inquiry approach on teacher candidates' critical thinking", Educational Studies, 47 (1) pp. 59-83 [SSCI] DOI     
Sönmez, E. (2021) "Technology-Enhanced CT: A Systematic Review", Thinking Skills and Creativity, 41 (0) [SSCI] DOI     
Sönmez, E., Memiş, E.K., Öz, M. (2021) "Öğretmen Adaylarının Modsal Betimleme Kullanımları ve Modsal Betimleme Kullanımına Dair Görüşleri", Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi, 16 (32) pp. 277-303 [TR Dizin] Link    
Et, Z.S., Sönmez, E., Memiş, E.K. (2021) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Tercih Ettikleri Öğretim Yöntemleri ve Teknoloji Kullanımları", İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi, 10 (3) pp. 2853-2873 [TR Dizin] Link    
Besir, S.E., Altuntas, S.K., Sonmez, E., Demirel, O. (2021) "MODEL PROPOSAL TO INDICATE THE IMPACT OF TOURISM ON DETERMINING QUALITY OF LIFE IN RURAL ENVIRONMENTS", Journal of Environmental Protection and Ecology, 22 (6) pp. 2466-2475  
Sönmez, E., Akkaş, B.Ç., Memiş, E.K. (2020) "Argüman Oluşturma Üzerine Yenilikçi Bir Yaklaşım: Argüman Haritalama", Akdeniz Egitim Arastirmalari Dergisi, 14 (33) pp. 129-145 [TR Dizin] DOI   
Sönmez, E., Akkaş, B.Ç., Memiş, E.K. (2020) "Computer-Aided Argument Mapping for Improving Critical Thinking: Think Better! Discuss Better! Write Better!", International Journal of Contemporary Educational Research, 7 (2) pp. 291-306 DOI   
Akkaş, B.Ç., Sönmez, E., Memiş, E.K. (2019) "Step-by-Step Argument Map in Learning Environment: Example of Optic", Online Fen Eğitimi Dergisi, 3 (2) pp. 15-25  
Sönmez, E., Pektaş, M. (2018) "Ortaokul Öğrencilerine Müfredat Dışında Uygulanan Bazı Biyoteknoloji Etkinliklerinin Bilimin Doğası Görüşleri ve Biyoteknoloji Bilgilerine Etkisi", Kastamonu Eğitim Dergisi, 25 (5) pp. 2019-2036 [TR Dizin]   
Sönmez, E., Yerlikaya, Z. (2018) "Ortaokul Öğrencilerinin Çevresel Bilgi Düzeyleri ve Çevreye Yönelik Tutumları Üzerine Bir Alan Araştırması: Kastamonu İli Örneği", Kastamonu Eğitim Dergisi, 25 (3) pp. 1239-1249 [TR Dizin]   
Sonmez, E., Tavsan, F. (2018) "Relating material selection and sustainability in design", Open House International, 43 (2) pp. 28-32  
Sönmez, E., Yerlikaya, Z. (2017) "Ortaokul Öğrencilerinin Çevre Bilgi ve Tutumlarının Farklı Okul Türleri Açısından İncelenmesi.", Alınteri Sosyal Bilimler Dergisi, 1 (1) pp. 53-59 Link  
Bakır, E.E., Sönmez, E. (2022) "Öğrenme Ortamı Olarak Metaverse'e Yönelik Öğretim Tasarımı: Okul Öncesi Örneği", ICETOL 2022 , (Haziran 2022
Yılmaz, E., Sönmez, E. (2021) "I WASN'T AWARE, UNTIL I WAS AWARE": REFLECTIVE PRACTICES FOR TEACHER EMPOWERMENT", 94th NARST ANNUAL INTERNATIONAL CONFERENCE , Amerika Birleşik Devletleri, (Nisan 2021
Sönmez, E., Na, E.Y. (2021) "Moving from the shadows – Shedding light on views of early childhood pre-service teachers on scientific literacy: A repertory grid analysis", European Conference on Educational Research (ECER) 2021 , (Eylül 2021
Et, Z.S., Sönmez, E., Memiş, E.K. (2021) "Matematik ve Fen Alanı PISA Sorularının Çoklu Modsal Betimleme Açısından İncelenmesi", FSMVU Eğitim Araştırmaları Kongresi (FSMVU-EAK2021) , (Mart 2021
Akkaş, B.Ç., Sönmez, E., Memiş, E.K. (2020) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Argüman Haritası Oluşturmaya İlişkin Görüşleri", International Congress of Pedagogical Research , Düzce, Türkiye, (Haziran 2020
Et, Z.S., Memiş, E.K., Sönmez, E. (2020) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Tercih Ettikleri Öğretim Yöntemleri ve Teknoloji Kullanımları", The 3rd International Conference on Distance Learning and Innovative Educational Technologies , Ankara, Türkiye, (Aralık 2020
Sönmez, E., Memiş, E.K., Öz, M., Avbir, B.B., Aydın, Y. (2019) "Öğretmen Adaylarının Modsal Betimlemeleri Sorularında Kullanma Durumları ve Modsal Betimlemelere Dair Görüşleri", VIth International Eurasian Educational Research Congress , (Aralık 2019
Memiş, E.K., Akkaş, B.Ç., Sönmez, E. (2019) "Öğretmenlerin Gözünden Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme (ATBÖ) Uygulamaları", VIth International Eurasian Educational Research Congress , Ankara, Türkiye, (Temmuz 2019
Akkaş, B.Ç., Sönmez, E., Memiş, E.K. (2019) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Mercek Konulu Bilgisayar Destekli Argüman Haritalarının Değerlendirilmesi", VIth International EurasianEducational Research Congress , Ankara, Türkiye, (Temmuz 2019
Sönmez, E., Memiş, E.K., Akkaş, B.Ç. (2019) "Teknoloji Destekli Argüman Haritalama Sürecine Katılan Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Durumlarının İncelenmesi", VIth International EurasianEducational Research Congress , Ankara, Türkiye, (Temmuz 2019
Öz, M., Memiş, E.K., Sönmez, E. (2018) "IJMSE Dergisinde 2008-2017 Yılları arasında Yayınlanmış Fen Eğitimi Temelli Makalelerin İncelenmesi", 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyum (USOS 2018) , (Eylül 2018
Memiş, E.K., Akkaş, B.Ç., Sönmez, E. (2018) "Bireysel ve Etkileşimli Argüman Haritası Oluşturmanın Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünmelerine Etkisi.", Vth International Eurasian EducationalResearch Congress , Antalya, Türkiye, (Eylül 2018
Akkaş, B.Ç., Sönmez, E., Memiş, E.K. (2018) "BİREYSEL VE ETKİLEŞİMLİ ARGÜMAN HARİTASI UYGULAMALARININ FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ OPTİK BAŞARILARINA ETKİSİ", 13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (Ekim 2018
Memiş, E.K., Sönmez, E., Öz, M. (2017) "A REVIEW OF THE ARTICLES PUBLISHED IN THE JOURNAL OF RESEARCH IN SCIENCE TEACHING (JRST) BETWEEN 2006-2016: CONTENT ANALYSIS", 2nd INTERNATIONAL CONFERENCE ONECONOMICS BUSINESS MANAGEMENT AND SOCIAL SCIENCES , (Eylül 2017
Sönmez, E., Yerlikaya, Z. (2017) "İlöğretim Öğrencilerinin Çevre Bilgi ve Tutumlarının Farklı Okul Türleri Açısından İncelenmesi", Uluslararası Taşköprü Pompeipolis Bilim Kültür Sanat Araştırmaları Sempozyumu , (Temmuz 2017
Kayıt Yok
Cordan, Ö., Beşir, Ş.E., Sönmez, E. (2023) "A Design Studio Experience: Designing Residential Interiors for Syrians Living in Sultanbeyli, Turkey", :  
Bakır, E.E., Sönmez, E. (2022) "Erken Çocukluk Eğitiminde Metaverse", Kitap: Eğitimde Metaverse: Kuram ve Uygulamalar, : Efe Akademi  
Sönmez, E. (2022) "Matematik ve Fen Eğitimi Entegrasyonunda Etkili Bir Yaklaşım: GEMS Programına Genel Bakış", Kitap: EĞİTİM & BİLİM 2022-IV, : Efe Akademi  
Sönmez, E. (2021) "Eleştirel Düşünme Öğretimi", Kitap: Eleştirel ve Analitik Düşünme, : Pegem akademi   
Sönmez, E. (2021) "Fen Eğitiminde Argümantasyon", Kitap: Kastamonu Eğitim Araştırmaları Yıllığı, : Pegem Akademi  
Sönmez, E. (2021) "Bilimsel Akıl Yürütme", Kitap: 21. Yüzyıl Becerileri İçin Fen Eğitimi: Öğrenmeyi Derinleştirme, : PEGEM   
Gokmenoglu, T., Sonmez, E.D., Yavuz, I., Gok, A. (2021) "Turkish Ministry of National Education school-based disaster education program: A preliminary results of the program evaluation", :  
Besir, S.E., Sonmez, E. (2020) "Islamkoy traditional houses and investigation of building materials: Okul street example", :  
Ertaş, Ş., Sönmez, E. (2019) "Determination of visitor expectations in the scope of sustainable tourism: The case of konya/sille", :  
Kayıt Yok
(Uluslararası - Dergi) Alınteri Sosyal Bilimler Dergisi, 2018, Yrd. Editör
Kayıt Yok
Üye, National Association for Reaching in Science Teaching (NARST), 2021-
Atıflar
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
; A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: TR Dizin, F: Uluslararası Kitap, G: Ulusal Kitap, H: Diğer Makale, I: Toplam
Sıra Yayın A B C D E F G H I
1
The effect of practices based on argumentation-based inquiry approach on teacher candidates' critical thinking
Educational Studies
4 0 0 5 2 4 0 0 15
2
Ortaokul Öğrencilerinin Çevresel Bilgi Düzeyleri ve Çevreye Yönelik Tutumları Üzerine Bir Alan Araştırması: Kastamonu İli Örneği
Kastamonu Eğitim Dergisi
0 0 0 3 4 1 0 0 8
3
Ortaokul Öğrencilerine Müfredat Dışında Uygulanan Bazı Biyoteknoloji Etkinliklerinin Bilimin Doğası Görüşleri ve Biyoteknoloji Bilgilerine Etkisi
Kastamonu Eğitim Dergisi
0 0 0 2 5 0 0 0 7
4
Unfolding the potential of computer-assisted argument mapping practices for promoting self-regulation of learning and problem-solving skills of pre-service teachers and their relationship
COMPUTERS & EDUCATION
3 0 0 1 0 1 0 0 5
5
Technology-Enhanced CT: A Systematic Review
Thinking Skills and Creativity
0 0 0 1 0 2 0 0 3
6
Argüman Oluşturma Üzerine Yenilikçi Bir Yaklaşım: Argüman Haritalama
Akdeniz Egitim Arastirmalari Dergisi
0 0 0 0 0 2 0 0 2
7
Ortaokul Öğrencilerinin Çevre Bilgi ve Tutumlarının Farklı Okul Türleri Açısından İncelenmesi.
Alınteri Sosyal Bilimler Dergisi
0 0 0 0 1 1 0 0 2
8
Computer-Aided Argument Mapping for Improving Critical Thinking: Think Better! Discuss Better! Write Better!
International Journal of Contemporary Educational Research
1 0 0 0 1 0 0 0 2
9
Step-by-Step Argument Map in Learning Environment: Example of Optic
Online Fen Eğitimi Dergisi
2 0 0 0 0 0 0 0 2
10
Eleştirel ve Analitik Düşünme
0 0 0 0 0 1 0 0 1
11
Having Qualified Arguments: Promoting Pre-service Teachers’ Critical Thinking Through Deliberate Computer-Assisted Argument Mapping Practices
Thinking Skills and Creativity
1 0 0 0 0 0 0 0 1
12
21. Yüzyıl Becerileri İçin Fen Eğitimi: Öğrenmeyi Derinleştirme
0 0 0 1 0 0 0 0 1
13
Argumentation-Based Inquiry Practices from the Perspective of Teachers Receiving and Implementing Argumentation Training
International Journal of Progressive Education
1 0 0 0 0 0 0 0 1
14
Impact of Different Types of Argument Maps on Critical Thinking: A Quantitative Study with the Pre-Service Science Teachers in Turkey
Psycho-Educational Research Reviews
0 0 0 0 1 0 0 0 1
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Kastamonu Üniversitesi
2017 - 2023 21
Büşranur Çakan Akkaş
-
2018 - 2022 11
Elanur Yılmaz
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi
2021 - 2023 5
Muhittin Öz
-
2017 - 2022 5
Kastamonu Üniversitesi
2017 - 2021 4
Zeynep Sümeyra Et
-
2020 - 2023 4
Elif Esin Bakır
-
2022 - 2023 3
Elif Dasci Sonmez
Republic of Turkey Ministry of National Education (Turkey)
2021 - 2023 2
Elif Sonmez
Altinbas Universitesi (Turkey)
2018 - 2020 2
Elif Sönmez
Altinbas Universitesi (Turkey)
2019 - 2023 2
Tuba Gokmenoglu
University of Glasgow (United Kingdom)
2021 - 2023 2
Kastamonu Üniversitesi
2018 1
Abdulcelil Gok
Ministry of National Education (Turkey)
2021 1
E. Sonmez
Altinbas Universitesi (Turkey)
2021 1
Elif Daşci Sönmez
Strateji Geliştirme Başkanlığı (Turkey)
2023 1
Filiz Tavsan
Karadeniz Technical University (Turkey)
2018 1
Ibrahim Yavuz
Ministry of National Education (Turkey)
2021 1
O. Demirel
Kirikkale Üniversitesi (Turkey)
2021 1
Özge Cordan
İstanbul Teknik Üniversitesi (Turkey)
2023 1
S. Ertas Besir
Akdeniz Üniversitesi (Turkey)
2021 1
S. Koc Altuntas
Karadeniz Technical University (Turkey)
2021 1
Sebnem Ertas Besir
Karadeniz Technical University (Turkey)
2020 1
Şebnem Ertaş
Karadeniz Technical University (Turkey)
2019 1
Şebnem Ertaş Beşir
Akdeniz Üniversitesi (Turkey)
2023 1
Tuba Gökmenoğlu
Strateji Geliştirme Başkanlığı (Turkey)
2023 1
Beyza Betül Avbir
-
2019 1
Büşra Nur Çakan Akkaş
-
2023 1
Oğuzhan Süzer
-
2023 1
Yasemin Aydın
-
2019 1
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78249
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 8598
YÖKSİS Bilim Alanı Fen Bilgisi Eğitimi 392
Anahtar Kelimeler Fen Bilgisi Eğitimi
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 0 0 25 42 35 29 265 115 175 0
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) - - 523 . 500 . 512 . 501 . 358 . 502 . 409 . -
Sıra (Temel Alan İçinde) - - 325 . 305 . 296 . 301 . 155 . 256 . 209 . -
Sıra (Bilim Alanı İçinde) - - 81 . 83 . 80 . 81 . 16 . 60 . 46 . -
Sıra (Anahtar Kelime (1)) - - - - - - - - - -
Toplam Yayın 0 0 3 5 5 4 10 5 7 0
Toplam Makale 0 0 1 2 1 2 4 2 7 0
Toplam Kitap 0 0 0 0 0 0 3 2 0 0
Toplam Bildiri 0 0 2 3 4 2 3 1 0 0
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 2 0 2 0
Makale (Uluslararası) 0 0 1 2 1 2 2 2 5 0
Makale (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 3 2 0 0
Bildiri (Uluslararası) 0 0 2 2 4 2 3 1 0 0
Bildiri (Ulusal) 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri