Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Eğitimi (Dr), 2014, 2018 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2011, 2014 |
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2006, 2010 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Eğitimi (Dr), 2014, 2018 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2011, 2014 |
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2006, 2010 |
Elif SÖNMEZ, Doktora, Argümantasyon tabanlı bilim öğrenme yaklaşımının fen bilgisi öğretmen adaylarının eleştirel düşünmelerine ve genel kimya başarılarına etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2017 |
Elif SÖNMEZ, Yüksek Lisans, Müfredat dışı biyoteknoloji etkinliklerinin öğrencilerin biyoteknoloji bilgilerine ve bilimin doğası hakkındaki görüşlerine etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2014 |
İngilizce, KPDS, 70, 2012-KPDS , 2012 |
Kurs, ISO 9001-2008 Kalite Yönetim Sistemleri, Kastamonu Üniversitesi Gençlik ve Kariyer Merkezi, 25-04-2014, 25-04-2014 |
Sertifika, Liderlik, Kastamonu Üniversitesi Gençlik ve Kariyer Merkezi, 02-05-2014, 02-05-2014 |
[UAK] Eğitim Bilimleri Fen Bilgisi Eğitimi |
2018-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
Kayıt Yok |
Oğuzhan Süzer, Yüksek Lisans, Okul öncesi öğretmenlerinin bilim uygulamalarına yönelik fark etme becerilerinin incelenmesi ve deneyim yıllarına göre karşılaştırılması: Çoklu durum çalışması, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Elif Esin Bakır, Yüksek Lisans, Blok tabanlı scratch eğitimi ve uygulamalarının okul öncesi öğretmen adaylarının bilimsel yaratıcılık ve bilgi işlemsel düşünme becerilerine etkisinin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Kadriye Kocabıyık, Yüksek Lisans, Erken çocuklukta bilim uygulamaları: Amprik çalışmaların meta-analiz ve sistematik derleme yoluyla incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
2022-2023, Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans |
2022-2023, Eleştirel ve Analitik Düşünme, Lisans |
2022-2023, Erken Çocukluk Döneminde Gelişim, Lisans |
2022-2023, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
2022-2023, Dijital Teknoloji Yoluyla Eleştirel Düşünme, Lisans |
2021-2022, Erken Çocukluk Döneminde Gelişim, Lisans |
2021-2022, Nitel Araştırma Yöntemleri, Yüksek Lisans |
2021-2022, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2021-2022, Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans |
2021-2022, Çocuğu Tanıma ve Değerlendirme, Lisans |
2021-2022, Erken Çocukluk Dönemi Çevre Eğitimi, Lisans |
2021-2022, Eğitim Araştırmalarında Veri Analiz Yöntemleri, Yüksek Lisans |
2020-2021, Duygusal Zeka ve Duygusal Gelişim, Lisans |
2020-2021, Eğitim Araştırmalarında Veri Analiz Yöntemleri, Yüksek Lisans |
2020-2021, Nitel Araştırma Yöntemleri, Yüksek Lisans |
2020-2021, Araştırma Projesi II, Lisans |
2020-2021, Erken Çocukluk Eğitimi, Lisans |
2020-2021, Çocuk ve Medya, Lisans |
2019-2020, Araştırma Projesi I, Lisans |
2019-2020, Eleştirel ve Analitik Düşünme, Lisans |
2019-2020, Girişimcilik, Lisans |
2019-2020, Eğitim Araştırmalarında Veri Analiz Yöntmeleri, Yüksek Lisans |
2019-2020, Duygusal Zeka ve Duygusal Gelişim, Lisans |
2019-2020, Fen Eğitimi, Lisans |
2018-2019, Erken Çocukluk Eğitimi, Lisans |
2018-2019, Etkili İletişim, Lisans |
2018-2019, Drama, Lisans |
2018-2019, Eğitim Araştırmalarında Veri Analiz Yöntemleri, Yüksek Lisans |
2018-2019, Duygusal Zeka ve Duygusal Gelişim, Lisans |
2018-2019, Ekonomi ve Girişimcilik, Lisans |
Kayıt Yok |
Fen Eğitiminde Bilimsel Sorgulama ile Harmanlanan Sanal Gerçeklik Tasarımı ve Uygulaması TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Araştırmacı , 2024 |
Eğitimde Yeni Bir Yaklaşım: Veri Görselleştirme Teknikleri ve Uygulamaları(4005) TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Eğitmen , 2022-2022 |
İstatistiği Doğada Öğren(4004) TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Eğitmen , 2022-2022 |
Öğrenci Başarısı İçin Öğretmen Başarısı BAP Proje: Araştırmacı , 2018-2020 |
Üniversite Öğrencilerinin Argüman Haritası Kullanmalarının Akademik Başarı ve Eleştirel Düşünme Becerilerine Etkisi BAP Proje: Araştırmacı , 2017-2018 |
Kayıt Yok |
Bakır, E.E., SÖNMEZ, E. (2023) "Integration of Block-Based Coding Activities Prepared for Preschool Children into Teaching: Focused on Activity Plans", Prensip Publishing, 2 (0) DOI |
KABATAŞ-MEMİŞ, E., Et, Z.S., SÖNMEZ, E. (2023) "Integration of Technology into Science Teaching: A Phenomenological Study on the Experiences of the Pre-service Teachers", International Council of Associations for Science Education, 34 (0) DOI |
Na, E.Y., SÖNMEZ, E. (2023) "Unravelling early childhood pre-service teachers’ implicit stereotypes of scientists by using the repertory grid technique", Disciplinary and Interdisciplinary Science Education Research, (0) Link DOI |
Na, E.Y., SÖNMEZ, E. (2023) "Having Qualified Arguments: Promoting Pre-service Teachers’ Critical Thinking Through Deliberate Computer-Assisted Argument Mapping Practices", Thinking Skills and Creativity, 47 (0) [SSCI] Link DOI |
Yılmaz, E., SÖNMEZ, E. (2023) "Unfolding the potential of computer-assisted argument mapping practices for promoting self-regulation of learning and problem-solving skills of pre-service teachers and their relationship", COMPUTERS & EDUCATION, 193 (0) [SSCI] Link DOI |
KABATAŞ-MEMİŞ, E., SÖNMEZ, E., Akkaş, B.N.Ç. (2023) "COMPUTER-AIDED ARGUMENT MAPPING: EFFECT OF INDIVIDUAL AND COLLABORATIVE PRACTICES ON REASONING SKILLS", MALAYSIAN ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES, 11 (1) pp. 25-33 Link |
Süzer, O., SÖNMEZ, E. (2023) "The Role of Video-based Noticing in Science Activities in the Context of Professional Development: Opinions and Experiences of Preschool Teachers", Bulletin of Educational Studies, (0) Link DOI |
KABATAŞ-MEMİŞ, E., Akkaş, B.Ç., SÖNMEZ, E., Öz, M. (2022) "Argumentation-Based Inquiry Practices from the Perspective of Teachers Receiving and Implementing Argumentation Training", International Journal of Progressive Education, 18 (2) pp. 325-340 DOI |
KABATAŞ-MEMİŞ, E., Akkaş, B.Ç., SÖNMEZ, E. (2022) "Impact of Different Types of Argument Maps on Critical Thinking: A Quantitative Study with the Pre-Service Science Teachers in Turkey", Psycho-Educational Research Reviews, 11 (1) pp. 324-340 Link DOI |
SÖNMEZ, E. (2021) "Technology-Enhanced CT: A Systematic Review", THINKING SKILLS AND CREATIVITY, 41 (0) [SSCI] DOI |
SÖNMEZ, E., KABATAŞ-MEMİŞ, E., Öz, M. (2021) "Öğretmen Adaylarının Modsal Betimleme Kullanımları ve Modsal Betimleme Kullanımına Dair Görüşleri", Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi, 16 (32) pp. 277-303 [TR Dizin] Link |
Et, Z.S., SÖNMEZ, E., KABATAŞ-MEMİŞ, E. (2021) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Tercih Ettikleri Öğretim Yöntemleri ve Teknoloji Kullanımları", İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi, 10 (3) pp. 2853-2873 [TR Dizin] Link |
SÖNMEZ, E., KABATAŞ-MEMİŞ, E., YERLİKAYA, Z. (2021) "The effect of practices based on argumentation-based inquiry approach on teacher candidates' critical thinking", Educational Studies, 47 (1) pp. 59-83 [SSCI] DOI |
SÖNMEZ, E., Akkaş, B.Ç., KABATAŞ-MEMİŞ, E. (2020) "Computer-Aided Argument Mapping for Improving Critical Thinking: Think Better! Discuss Better! Write Better!", International Journal of Contemporary Educational Research, 7 (2) pp. 291-306 DOI |
SÖNMEZ, E., Akkaş, B.Ç., KABATAŞ-MEMİŞ, E. (2020) "Argüman Oluşturma Üzerine Yenilikçi Bir Yaklaşım: Argüman Haritalama", Akdeniz Egitim Arastirmalari Dergisi, 14 (33) pp. 129-145 [TR Dizin] DOI |
Akkaş, B.Ç., SÖNMEZ, E., KABATAŞ-MEMİŞ, E. (2019) "Step-by-Step Argument Map in Learning Environment: Example of Optic", Online Fen Eğitimi Dergisi, 3 (2) pp. 15-25 |
SÖNMEZ, E., PEKTAŞ, M. (2018) "Ortaokul Öğrencilerine Müfredat Dışında Uygulanan Bazı Biyoteknoloji Etkinliklerinin Bilimin Doğası Görüşleri ve Biyoteknoloji Bilgilerine Etkisi", Kastamonu Eğitim Dergisi, 25 (5) pp. 2019-2036 [TR Dizin] |
SÖNMEZ, E., YERLİKAYA, Z. (2018) "Ortaokul Öğrencilerinin Çevresel Bilgi Düzeyleri ve Çevreye Yönelik Tutumları Üzerine Bir Alan Araştırması: Kastamonu İli Örneği", Kastamonu Eğitim Dergisi, 25 (3) pp. 1239-1249 [TR Dizin] |
SÖNMEZ, E., YERLİKAYA, Z. (2017) "Ortaokul Öğrencilerinin Çevre Bilgi ve Tutumlarının Farklı Okul Türleri Açısından İncelenmesi.", Alınteri Sosyal Bilimler Dergisi, 1 (1) pp. 53-59 Link |
Kamburoglu, H.O., Aksu, A.E., SÖNMEZ, E., Isci, E.T., Safak, T., Kecik, A. (2011) "Which instrument should we use to assess hand function after digital replantation?", JOURNAL OF HAND SURGERY-EUROPEAN VOLUME, 36 (5) pp. 392-395 [ESCI] DOI |
Schumacher, H., Abele, P., SÖNMEZ, E., Schad, K., Trasser, A. (2004) "Low-cost circuit solutions for micro- and millimeter-wave systems using commercially available SiGe technologies", APPLIED SURFACE SCIENCE, 224 (1) pp. 410-418 [ESCI] DOI |
Abele, P., Trasser, A., Schad, K., SÖNMEZ, E., Schumacher, H. (2004) "Compact Doppler sensor operating at 31-32 GHz using a SiGe HBT MMIC and patch antennas", 2004 TOPICAL MEETING ON SILICON MONOLITHIC INTEGRATED CIRCUITS IN RF SYSTEMS, DIGEST OF PAPERS, 0 (0) pp. 65-68 |
Erben, U., SÖNMEZ, E. (2004) "Fully differential 5 to 6 GHz low noise amplifier using SiGe HBT technology", ELECTRONICS LETTERS, 40 (1) pp. 39-41 [ESCI] DOI |
Abele, P., Stephan, R., Birk, M., Behammer, D., Kibbe, H., Trasser, A., Schad, K., SÖNMEZ, E., Schumacher, H. (2003) "An electrically tunable true-time-delay dine on Si for a broadband noise radar", 2003 TOPICAL MEETING ON SILICON MONOLITHIC INTEGRATED CIRCUITS IN RF SYSTEMS, DIGEST OF PAPERS, 0 (0) pp. 130-133 DOI |
Abele, P., Birk, M., Behammer, D., Kibbel, H., Trasser, A., Maier, P., Schad, K., SÖNMEZ, E., Schumacher, H. (2002) "Sampling circuit on silicon substrate for frequencies beyond 50 GHz", 2002 IEEE MTT-S INTERNATIONAL MICROWAVE SYMPOSIUM DIGEST, VOLS 1-3, 0 (0) pp. 1681-1684 |
Abele, P., Vogelmann, H., SÖNMEZ, E., Schad, K., Schumacher, H. (2001) "20mW SiGe-MMIC-VCO at 5GHz with integrated 4:1 divider for use in a PLL", 2001 TOPICAL MEETING ON SILICON MONOLITHIC INTEGRATED CIRCUITS IN RF SYSTEMS, DIGEST OF PAPERS, 0 (0) pp. 222-225 DOI |
Abele, P., Behammer, D., Erben, U., Meilchen, M., Maier, P., Schad, K., SÖNMEZ, E., Schumacher, H. (2000) "Si MMIC quadrature hybrid coupler for 1.35GHz", 2000 TOPICAL MEETING ON SILICON MONOLITHIC INTEGRATED CIRCUITS IN RF SYSTEMS, DIGEST OF PAPERS, 0 (0) pp. 83-86 DOI |
Teppo, T., SÖNMEZ, E., Schad, K., Abele, P., Schumacher, H. (2000) "Si/SiGe IC's with low cost in the 15 to 20 GHz range", 8TH IEEE INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON HIGH PERFORMANCE ELECTRON DEVICES FOR MICROWAVE AND OPTOELECTRONIC APPLICATIONS, 0 (0) pp. 26-31 DOI |
Bakır, E.E., SÖNMEZ, E. (2022) "Öğrenme Ortamı Olarak Metaverse'e Yönelik Öğretim Tasarımı: Okul Öncesi Örneği", ICETOL 2022 , (Haziran 2022) |
SÖNMEZ, E., Na, E.Y. (2021) "Moving from the shadows – Shedding light on views of early childhood pre-service teachers on scientific literacy: A repertory grid analysis", European Conference on Educational Research (ECER) 2021 , (Eylül 2021) |
Yılmaz, E., SÖNMEZ, E. (2021) "I WASN'T AWARE, UNTIL I WAS AWARE": REFLECTIVE PRACTICES FOR TEACHER EMPOWERMENT", 94th NARST ANNUAL INTERNATIONAL CONFERENCE , Amerika Birleşik Devletleri, (Nisan 2021) |
Et, Z.S., SÖNMEZ, E., KABATAŞ-MEMİŞ, E. (2021) "Matematik ve Fen Alanı PISA Sorularının Çoklu Modsal Betimleme Açısından İncelenmesi", FSMVU Eğitim Araştırmaları Kongresi (FSMVU-EAK2021) , (Mart 2021) |
Et, Z.S., KABATAŞ-MEMİŞ, E., SÖNMEZ, E. (2020) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Tercih Ettikleri Öğretim Yöntemleri ve Teknoloji Kullanımları", The 3rd International Conference on Distance Learning and Innovative Educational Technologies , Ankara, Türkiye, (Aralık 2020) |
Akkaş, B.Ç., SÖNMEZ, E., KABATAŞ-MEMİŞ, E. (2020) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Argüman Haritası Oluşturmaya İlişkin Görüşleri", International Congress of Pedagogical Research , Düzce, Türkiye, (Haziran 2020) |
SÖNMEZ, E., KABATAŞ-MEMİŞ, E., Öz, M., Avbir, B.B., Aydın, Y. (2019) "Öğretmen Adaylarının Modsal Betimlemeleri Sorularında Kullanma Durumları ve Modsal Betimlemelere Dair Görüşleri", VIth International Eurasian Educational Research Congress , (Aralık 2019) |
Akkaş, B.Ç., SÖNMEZ, E., KABATAŞ-MEMİŞ, E. (2019) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Mercek Konulu Bilgisayar Destekli Argüman Haritalarının Değerlendirilmesi", VIth International EurasianEducational Research Congress , Ankara, Türkiye, (Temmuz 2019) |
KABATAŞ-MEMİŞ, E., Akkaş, B.Ç., SÖNMEZ, E. (2019) "Öğretmenlerin Gözünden Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme (ATBÖ) Uygulamaları", VIth International Eurasian Educational Research Congress , Ankara, Türkiye, (Temmuz 2019) |
SÖNMEZ, E., KABATAŞ-MEMİŞ, E., Akkaş, B.Ç. (2019) "Teknoloji Destekli Argüman Haritalama Sürecine Katılan Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Durumlarının İncelenmesi", VIth International EurasianEducational Research Congress , Ankara, Türkiye, (Temmuz 2019) |
Akkaş, B.Ç., SÖNMEZ, E., KABATAŞ-MEMİŞ, E. (2018) "BİREYSEL VE ETKİLEŞİMLİ ARGÜMAN HARİTASI UYGULAMALARININ FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ OPTİK BAŞARILARINA ETKİSİ", 13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (Ekim 2018) |
KABATAŞ-MEMİŞ, E., Akkaş, B.Ç., SÖNMEZ, E. (2018) "Bireysel ve Etkileşimli Argüman Haritası Oluşturmanın Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünmelerine Etkisi.", Vth International Eurasian EducationalResearch Congress , Antalya, Türkiye, (Eylül 2018) |
Öz, M., KABATAŞ-MEMİŞ, E., SÖNMEZ, E. (2018) "IJMSE Dergisinde 2008-2017 Yılları arasında Yayınlanmış Fen Eğitimi Temelli Makalelerin İncelenmesi", 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyum (USOS 2018) , (Eylül 2018) |
KABATAŞ-MEMİŞ, E., SÖNMEZ, E., Öz, M. (2017) "A REVIEW OF THE ARTICLES PUBLISHED IN THE JOURNAL OF RESEARCH IN SCIENCE TEACHING (JRST) BETWEEN 2006-2016: CONTENT ANALYSIS", 2nd INTERNATIONAL CONFERENCE ONECONOMICS BUSINESS MANAGEMENT AND SOCIAL SCIENCES , (Eylül 2017) |
SÖNMEZ, E., YERLİKAYA, Z. (2017) "İlöğretim Öğrencilerinin Çevre Bilgi ve Tutumlarının Farklı Okul Türleri Açısından İncelenmesi", Uluslararası Taşköprü Pompeipolis Bilim Kültür Sanat Araştırmaları Sempozyumu , (Temmuz 2017) |
Kayıt Yok |
SÖNMEZ, E. (2022) "Matematik ve Fen Eğitimi Entegrasyonunda Etkili Bir Yaklaşım: GEMS Programına Genel Bakış", Kitap: EĞİTİM & BİLİM 2022-IV, : Efe Akademi, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-6939-07-3 |
Bakır, E.E., SÖNMEZ, E. (2022) "Erken Çocukluk Eğitiminde Metaverse", Kitap: Eğitimde Metaverse: Kuram ve Uygulamalar, : Efe Akademi, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-6939-15-8 |
SÖNMEZ, E. (2021) "Bilimsel Akıl Yürütme", Kitap: 21. Yüzyıl Becerileri İçin Fen Eğitimi: Öğrenmeyi Derinleştirme, : PEGEM, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-7582-10-0 |
SÖNMEZ, E. (2021) "Eleştirel Düşünme Öğretimi", Kitap: Eleştirel ve Analitik Düşünme, : Pegem akademi, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-7582-48-3 |
SÖNMEZ, E. (2021) "Fen Eğitiminde Argümantasyon", Kitap: Kastamonu Eğitim Araştırmaları Yıllığı, : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 9786257676939 |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Dergi) Alınteri Sosyal Bilimler Dergisi, 2018, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1 |
Kayıt Yok |
Üye, National Association for Reaching in Science Teaching (NARST), 2021- |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Kastamonu Üniversitesi
|
2017 - 2023 | 21 |
Büşranur Çakan Akkaş
-
|
2018 - 2022 | 11 |
H Schumacher
-
|
2000 - 2004 | 7 |
KB Schad
-
|
2000 - 2004 | 7 |
P Abele
-
|
2000 - 2004 | 7 |
Elanur Yılmaz Na
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi
|
2021 - 2023 | 5 |
Muhittin Öz
-
|
2017 - 2022 | 5 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2017 - 2021 | 4 |
A Trasser
-
|
2002 - 2004 | 4 |
Zeynep Sümeyra Et
-
|
2020 - 2023 | 4 |
D Behammer
-
|
2000 - 2003 | 3 |
Elif Esin Bakır
-
|
2022 - 2023 | 3 |
M Birk
-
|
2002 - 2003 | 2 |
P Maier
-
|
2000 - 2002 | 2 |
U Erben
-
|
2000 - 2004 | 2 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2018 | 1 |
A. E. Aksu
-
|
2011 | 1 |
A. Kecik
-
|
2011 | 1 |
Beyza Betül Avbir
-
|
2019 | 1 |
Büşra Nur Çakan Akkaş
-
|
2023 | 1 |
E. T. Isci
-
|
2011 | 1 |
H Kibbe
-
|
2003 | 1 |
H Kibbel
-
|
2002 | 1 |
H Vogelmann
-
|
2001 | 1 |
H. O. Kamburoglu
-
|
2011 | 1 |
M Meilchen
-
|
2000 | 1 |
Oğuzhan Süzer
-
|
2023 | 1 |
R Stephan
-
|
2003 | 1 |
T Teppo
-
|
2000 | 1 |
T. Safak
-
|
2011 | 1 |
Yasemin Aydın
-
|
2019 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78392 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9948 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Fen Bilgisi Eğitimi | 449 |
Anahtar Kelimeler | Fen Bilgisi Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 0 | 25 | 42 | 35 | 29 | 265 | 115 | 175 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | - | 522 . | 504 . | 506 . | 500 . | 363 . | 510 . | 435 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | - | 328 . | 304 . | 297 . | 297 . | 155 . | 259 . | 218 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | - | 82 . | 92 . | 79 . | 86 . | 16 . | 61 . | 48 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 0 | 0 | 3 | 5 | 5 | 4 | 10 | 5 | 7 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 1 | 2 | 1 | 2 | 4 | 2 | 7 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 2 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 0 | 2 | 3 | 4 | 2 | 3 | 1 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 2 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 1 | 2 | 1 | 2 | 2 | 2 | 5 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 2 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 2 | 2 | 4 | 2 | 3 | 1 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |