| Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Eğitimi (Dr), 2014, 2018 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2011, 2014 |
| Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2006, 2010 |
| Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Eğitimi (Dr), 2014, 2018 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2011, 2014 |
| Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2006, 2010 |
| İngilizce, KPDS, 70, 2012-KPDS , 2012 |
| Kurs, ISO 9001-2008 Kalite Yönetim Sistemleri, Kastamonu Üniversitesi Gençlik ve Kariyer Merkezi, 25-04-2014, 25-04-2014 |
| Sertifika, Liderlik, Kastamonu Üniversitesi Gençlik ve Kariyer Merkezi, 02-05-2014, 02-05-2014 |
| [UAK] Eğitim Bilimleri Fen Bilgisi Eğitimi |
| 2018-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
| Kayıt Yok |
| 2024-2025, Eğitim Araştırmalarında Nitel Yöntemler, Yüksek Lisans |
| 2024-2025, Erken Çocuklukta Fen Eğitimi, Lisans |
| 2024-2025, Erken Çocuklukta Çevre Eğitimi, Lisans |
| 2022-2023, Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans |
| 2022-2023, Eleştirel ve Analitik Düşünme, Lisans |
| 2022-2023, Erken Çocukluk Döneminde Gelişim, Lisans |
| 2022-2023, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
| 2022-2023, Dijital Teknoloji Yoluyla Eleştirel Düşünme, Lisans |
| 2021-2022, Erken Çocukluk Döneminde Gelişim, Lisans |
| 2021-2022, Nitel Araştırma Yöntemleri, Yüksek Lisans |
| 2021-2022, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
| 2021-2022, Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans |
| 2021-2022, Çocuğu Tanıma ve Değerlendirme, Lisans |
| 2021-2022, Erken Çocukluk Dönemi Çevre Eğitimi, Lisans |
| 2021-2022, Eğitim Araştırmalarında Veri Analiz Yöntemleri, Yüksek Lisans |
| 2020-2021, Duygusal Zeka ve Duygusal Gelişim, Lisans |
| 2020-2021, Eğitim Araştırmalarında Veri Analiz Yöntemleri, Yüksek Lisans |
| 2020-2021, Nitel Araştırma Yöntemleri, Yüksek Lisans |
| 2020-2021, Araştırma Projesi II, Lisans |
| 2020-2021, Erken Çocukluk Eğitimi, Lisans |
| 2020-2021, Çocuk ve Medya, Lisans |
| 2019-2020, Araştırma Projesi I, Lisans |
| 2019-2020, Eleştirel ve Analitik Düşünme, Lisans |
| 2019-2020, Girişimcilik, Lisans |
| 2019-2020, Eğitim Araştırmalarında Veri Analiz Yöntmeleri, Yüksek Lisans |
| 2019-2020, Duygusal Zeka ve Duygusal Gelişim, Lisans |
| 2019-2020, Fen Eğitimi, Lisans |
| 2018-2019, Erken Çocukluk Eğitimi, Lisans |
| 2018-2019, Etkili İletişim, Lisans |
| 2018-2019, Drama, Lisans |
| 2018-2019, Eğitim Araştırmalarında Veri Analiz Yöntemleri, Yüksek Lisans |
| 2018-2019, Duygusal Zeka ve Duygusal Gelişim, Lisans |
| 2018-2019, Ekonomi ve Girişimcilik, Lisans |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| (Uluslararası - Dergi) Alınteri Sosyal Bilimler Dergisi, 2018, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1 |
| Kayıt Yok |
| Üye, National Association for Reaching in Science Teaching (NARST), 2021- |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
|
Kastamonu Üniversitesi
|
2017 - 2023 | 21 |
|
Büşranur Çakan Akkaş
-
|
2018 - 2022 | 11 |
|
H Schumacher
-
|
2000 - 2004 | 7 |
|
Kb Schad
-
|
2000 - 2004 | 7 |
|
P Abele
-
|
2000 - 2004 | 7 |
|
Elanur Yılmaz
|
2021 - 2023 | 5 |
|
Muhittin Öz
T.C. Milli Eğitim Bakanlığı
|
2017 - 2022 | 5 |
|
Kastamonu Üniversitesi
|
2017 - 2021 | 4 |
|
A Trasser
-
|
2002 - 2004 | 4 |
|
Zeynep Sümeyra Et
-
|
2020 - 2023 | 4 |
|
D Behammer
-
|
2000 - 2003 | 3 |
|
Elif Esin Bakır
-
|
2022 - 2023 | 3 |
|
M Birk
-
|
2002 - 2003 | 2 |
|
P Maier
-
|
2000 - 2002 | 2 |
|
U Erben
-
|
2000 - 2004 | 2 |
|
Kastamonu Üniversitesi
|
2025 | 1 |
|
Kastamonu Üniversitesi
|
2018 | 1 |
|
Kastamonu Üniversitesi
|
2025 | 1 |
|
Sümeyra Zeynep Et
-
|
2025 | 1 |
|
A. E. Aksu
-
|
2011 | 1 |
|
A. Kecik
-
|
2011 | 1 |
|
Beyza Betül Avbir
-
|
2019 | 1 |
|
Büşra Nur Çakan Akkaş
-
|
2023 | 1 |
|
E. T. Isci
-
|
2011 | 1 |
|
H Kibbe
-
|
2003 | 1 |
|
H Kibbel
-
|
2002 | 1 |
|
H Vogelmann
-
|
2001 | 1 |
|
H. O. Kamburoglu
-
|
2011 | 1 |
|
M Meilchen
-
|
2000 | 1 |
|
Oğuzhan Süzer
-
|
2023 | 1 |
|
R Stephan
-
|
2003 | 1 |
|
T Teppo
-
|
2000 | 1 |
|
T. Safak
-
|
2011 | 1 |
|
Yasemin Aydın
-
|
2019 | 1 |
| Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
| TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 79021 |
| YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 11078 |
| YÖKSİS Bilim Alanı | Fen Bilgisi Eğitimi | 497 |
| Anahtar Kelimeler | Fen Bilgisi Eğitimi | |
| Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
| Ağırlıklı Puan | 0 | 0 | 25 | 42 | 35 | 29 | 225 | 115 | 175 | 40 | 50 |
| Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | - | 537 . | 510 . | 521 . | 514 . | 394 . | 525 . | 431 . | 526 . | 353 . |
| Sıra (Temel Alan İçinde) | - | - | 319 . | 300 . | 299 . | 299 . | 185 . | 257 . | 221 . | 324 . | 203 . |
| Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | - | 85 . | 98 . | 83 . | 84 . | 25 . | 65 . | 45 . | 103 . | 42 . |
| Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Toplam Yayın | 0 | 0 | 3 | 5 | 5 | 4 | 9 | 5 | 7 | 1 | 1 |
| Toplam Makale | 0 | 0 | 1 | 2 | 1 | 2 | 4 | 2 | 7 | 0 | 1 |
| Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 2 | 0 | 1 | 0 |
| Toplam Bildiri | 0 | 0 | 2 | 3 | 4 | 2 | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 |
| Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 2 | 0 | 1 |
| Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 1 | 2 | 1 | 2 | 2 | 2 | 5 | 0 | 0 |
| Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 2 | 0 | 1 | 0 |
| Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 2 | 2 | 4 | 2 | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 |
| Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |