Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Eğitimi (Dr), 2014, 2018 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2011, 2014 |
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2006, 2010 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Eğitimi (Dr), 2014, 2018 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2011, 2014 |
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2006, 2010 |
Kayıt Yok |
İngilizce, KPDS, 70, 2012-KPDS , 2012 |
Kurs, ISO 9001-2008 Kalite Yönetim Sistemleri, Kastamonu Üniversitesi Gençlik ve Kariyer Merkezi, 25-04-2014, 25-04-2014 |
Sertifika, Liderlik, Kastamonu Üniversitesi Gençlik ve Kariyer Merkezi, 02-05-2014, 02-05-2014 |
[UAK] Eğitim Bilimleri Fen Bilgisi Eğitimi |
2018-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
Kayıt Yok |
Oğuzhan Süzer, Yüksek Lisans, Okul öncesi öğretmenlerinin bilim uygulamalarına yönelik fark etme becerilerinin incelenmesi ve deneyim yıllarına göre karşılaştırılması: Çoklu durum çalışması, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Elif Esin Bakır, Yüksek Lisans, Blok tabanlı scratch eğitimi ve uygulamalarının okul öncesi öğretmen adaylarının bilimsel yaratıcılık ve bilgi işlemsel düşünme becerilerine etkisinin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Kadriye Kocabıyık, Yüksek Lisans, Erken çocuklukta bilim uygulamaları: Amprik çalışmaların meta-analiz ve sistematik derleme yoluyla incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
2022-2023, Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans |
2022-2023, Eleştirel ve Analitik Düşünme, Lisans |
2022-2023, Erken Çocukluk Döneminde Gelişim, Lisans |
2022-2023, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
2022-2023, Dijital Teknoloji Yoluyla Eleştirel Düşünme, Lisans |
2021-2022, Erken Çocukluk Döneminde Gelişim, Lisans |
2021-2022, Nitel Araştırma Yöntemleri, Yüksek Lisans |
2021-2022, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2021-2022, Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans |
2021-2022, Çocuğu Tanıma ve Değerlendirme, Lisans |
2021-2022, Erken Çocukluk Dönemi Çevre Eğitimi, Lisans |
2021-2022, Eğitim Araştırmalarında Veri Analiz Yöntemleri, Yüksek Lisans |
2020-2021, Duygusal Zeka ve Duygusal Gelişim, Lisans |
2020-2021, Eğitim Araştırmalarında Veri Analiz Yöntemleri, Yüksek Lisans |
2020-2021, Nitel Araştırma Yöntemleri, Yüksek Lisans |
2020-2021, Araştırma Projesi II, Lisans |
2020-2021, Erken Çocukluk Eğitimi, Lisans |
2020-2021, Çocuk ve Medya, Lisans |
2019-2020, Araştırma Projesi I, Lisans |
2019-2020, Eleştirel ve Analitik Düşünme, Lisans |
2019-2020, Girişimcilik, Lisans |
2019-2020, Eğitim Araştırmalarında Veri Analiz Yöntmeleri, Yüksek Lisans |
2019-2020, Duygusal Zeka ve Duygusal Gelişim, Lisans |
2019-2020, Fen Eğitimi, Lisans |
2018-2019, Erken Çocukluk Eğitimi, Lisans |
2018-2019, Etkili İletişim, Lisans |
2018-2019, Drama, Lisans |
2018-2019, Eğitim Araştırmalarında Veri Analiz Yöntemleri, Yüksek Lisans |
2018-2019, Duygusal Zeka ve Duygusal Gelişim, Lisans |
2018-2019, Ekonomi ve Girişimcilik, Lisans |
Kayıt Yok |
Fen Eğitiminde Bilimsel Sorgulama ile Harmanlanan Sanal Gerçeklik Tasarımı ve Uygulaması (Ulusal) TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Araştırmacı , 2024 |
İstatistiği Doğada Öğren(4004) (Ulusal) TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Eğitmen , 2022-2022 |
Eğitimde Yeni Bir Yaklaşım: Veri Görselleştirme Teknikleri ve Uygulamaları(4005) (Ulusal) TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Eğitmen , 2022-2022 |
Öğrenci Başarısı İçin Öğretmen Başarısı (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2018-2020 |
Üniversite Öğrencilerinin Argüman Haritası Kullanmalarının Akademik Başarı ve Eleştirel Düşünme Becerilerine Etkisi (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2017-2018 |
Kayıt Yok |
Bakır, E.E., Sönmez, E. (2022) "Öğrenme Ortamı Olarak Metaverse'e Yönelik Öğretim Tasarımı: Okul Öncesi Örneği", ICETOL 2022 , (Haziran 2022) |
Yılmaz, E., Sönmez, E. (2021) "I WASN'T AWARE, UNTIL I WAS AWARE": REFLECTIVE PRACTICES FOR TEACHER EMPOWERMENT", 94th NARST ANNUAL INTERNATIONAL CONFERENCE , Amerika Birleşik Devletleri, (Nisan 2021) |
Sönmez, E., Na, E.Y. (2021) "Moving from the shadows – Shedding light on views of early childhood pre-service teachers on scientific literacy: A repertory grid analysis", European Conference on Educational Research (ECER) 2021 , (Eylül 2021) |
Et, Z.S., Sönmez, E., Memiş, E.K. (2021) "Matematik ve Fen Alanı PISA Sorularının Çoklu Modsal Betimleme Açısından İncelenmesi", FSMVU Eğitim Araştırmaları Kongresi (FSMVU-EAK2021) , (Mart 2021) |
Akkaş, B.Ç., Sönmez, E., Memiş, E.K. (2020) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Argüman Haritası Oluşturmaya İlişkin Görüşleri", International Congress of Pedagogical Research , Düzce, Türkiye, (Haziran 2020) |
Et, Z.S., Memiş, E.K., Sönmez, E. (2020) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Tercih Ettikleri Öğretim Yöntemleri ve Teknoloji Kullanımları", The 3rd International Conference on Distance Learning and Innovative Educational Technologies , Ankara, Türkiye, (Aralık 2020) |
Sönmez, E., Memiş, E.K., Öz, M., Avbir, B.B., Aydın, Y. (2019) "Öğretmen Adaylarının Modsal Betimlemeleri Sorularında Kullanma Durumları ve Modsal Betimlemelere Dair Görüşleri", VIth International Eurasian Educational Research Congress , (Aralık 2019) |
Memiş, E.K., Akkaş, B.Ç., Sönmez, E. (2019) "Öğretmenlerin Gözünden Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme (ATBÖ) Uygulamaları", VIth International Eurasian Educational Research Congress , Ankara, Türkiye, (Temmuz 2019) |
Akkaş, B.Ç., Sönmez, E., Memiş, E.K. (2019) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Mercek Konulu Bilgisayar Destekli Argüman Haritalarının Değerlendirilmesi", VIth International EurasianEducational Research Congress , Ankara, Türkiye, (Temmuz 2019) |
Sönmez, E., Memiş, E.K., Akkaş, B.Ç. (2019) "Teknoloji Destekli Argüman Haritalama Sürecine Katılan Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Durumlarının İncelenmesi", VIth International EurasianEducational Research Congress , Ankara, Türkiye, (Temmuz 2019) |
Öz, M., Memiş, E.K., Sönmez, E. (2018) "IJMSE Dergisinde 2008-2017 Yılları arasında Yayınlanmış Fen Eğitimi Temelli Makalelerin İncelenmesi", 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyum (USOS 2018) , (Eylül 2018) |
Memiş, E.K., Akkaş, B.Ç., Sönmez, E. (2018) "Bireysel ve Etkileşimli Argüman Haritası Oluşturmanın Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünmelerine Etkisi.", Vth International Eurasian EducationalResearch Congress , Antalya, Türkiye, (Eylül 2018) |
Akkaş, B.Ç., Sönmez, E., Memiş, E.K. (2018) "BİREYSEL VE ETKİLEŞİMLİ ARGÜMAN HARİTASI UYGULAMALARININ FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ OPTİK BAŞARILARINA ETKİSİ", 13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (Ekim 2018) |
Memiş, E.K., Sönmez, E., Öz, M. (2017) "A REVIEW OF THE ARTICLES PUBLISHED IN THE JOURNAL OF RESEARCH IN SCIENCE TEACHING (JRST) BETWEEN 2006-2016: CONTENT ANALYSIS", 2nd INTERNATIONAL CONFERENCE ONECONOMICS BUSINESS MANAGEMENT AND SOCIAL SCIENCES , (Eylül 2017) |
Sönmez, E., Yerlikaya, Z. (2017) "İlöğretim Öğrencilerinin Çevre Bilgi ve Tutumlarının Farklı Okul Türleri Açısından İncelenmesi", Uluslararası Taşköprü Pompeipolis Bilim Kültür Sanat Araştırmaları Sempozyumu , (Temmuz 2017) |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Dergi) Alınteri Sosyal Bilimler Dergisi, 2018, Yrd. Editör |
Kayıt Yok |
Üye, National Association for Reaching in Science Teaching (NARST), 2021- |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Kastamonu Üniversitesi
|
2017 - 2023 | 21 |
Büşranur Çakan Akkaş
-
|
2018 - 2022 | 11 |
Elanur Yılmaz Na
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi
|
2021 - 2023 | 5 |
Muhittin Öz
-
|
2017 - 2022 | 5 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2017 - 2021 | 4 |
Zeynep Sümeyra Et
-
|
2020 - 2023 | 4 |
Elif Esin Bakır
-
|
2022 - 2023 | 3 |
Elif Sönmez
Altinbas Universitesi
(Turkey)
|
2019 - 2023 | 2 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2018 | 1 |
Abdulcelil Gok
Ministry of National Education
(Turkey)
|
2021 | 1 |
Elif Dasci Sonmez
Aksaray Üniversitesi
(Turkey)
|
2021 | 1 |
Elif Sonmez
Altinbas Universitesi
(Turkey)
|
2020 | 1 |
Ibrahim Yavuz
Ministry of National Education
(Turkey)
|
2021 | 1 |
Özge Cordan
İstanbul Teknik Üniversitesi
(Turkey)
|
2023 | 1 |
Sebnem Ertas Besir
Karadeniz Technical University
(Turkey)
|
2020 | 1 |
Şebnem Ertaş
Karadeniz Technical University
(Turkey)
|
2019 | 1 |
Şebnem Ertaş Beşir
Akdeniz Üniversitesi
(Turkey)
|
2023 | 1 |
Tuba Gokmenoglu
University of Glasgow
(United Kingdom)
|
2021 | 1 |
Beyza Betül Avbir
-
|
2019 | 1 |
Büşra Nur Çakan Akkaş
-
|
2023 | 1 |
Oğuzhan Süzer
-
|
2023 | 1 |
Yasemin Aydın
-
|
2019 | 1 |