1966 yılında Kadirli'de doğdu. İlköğrenimini Gazimağusa'da (KKTC), orta öğretnimini Kadirli'de (Osmaniye) tamamladı. Lisans, yüksek lisans ve doktora öğrenimini Gazi Üniversitesi Kimya Bölümü'nde tamamladı. 1993 yılında atandığı Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Fakültesi'nde değişik kadrolarda çalıştıktan sonra 2022 yılında Kastamonu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü Fen Bilimleri Eğitimi Anabilim Dalına Doçent olarak atandı. Halen bu görevine devam etmektedir. Fen bilimleri eğitimi, kimya eğitimi, bilişim teknolojileri, fen öğretiminde güncel yaklaşımlar, 21.yüzyıl becerileri, eleştirel ve analitik düşünme gibi alanlarda yapılmış çalışmaları bulunmaktadır. Evli ve iki çocuk babasıdır.
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Kimya (Dr), 1996, 2016 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Kimya (Yl) (Tezli), 1991, 1995 |
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Fen Fakültesi, Kimya Bölümü, 1987, 1991 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Kimya (Dr), 1996, 2016 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Kimya (Yl) (Tezli), 1991, 1995 |
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Fen Fakültesi, Kimya Bölümü, 1987, 1991 |
Kayıt Yok |
İngilizce, ÜDS, 58, 2007 Mart , 2007 |
Sertifika, EĞİTEN-II: EĞİTİCİLERİN EĞİTİMİ SERTİFİKA PROGRAMI, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, BÖTE Bölümü , Ankara, 01-02-1999, 28-02-1999 |
[UAK] Eğitim Bilimleri Fen Bilgisi Eğitimi Fen Bilgisi Eğitimi |
2022-, Doçent, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2017-2022, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2006-2017, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
1999-2006, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Gazi Üniversitesi, Kastamonu Eğitim Fakültesi, Fen Bilgisi Öğretmenliği Pr., Türkiye |
1993-1999, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Gazi Üniversitesi, Kastamonu Eğitim Fakültesi, Fen Bilgisi Öğretmenliği Pr., Türkiye |
2023-, Bölüm Başkan Yardımcısı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2018-2018, Enstitü Müdür Yardımcısı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2017-2018, Komisyon Başkanlığı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2007-2011, Arş. Uyg. Merkezi Müdür Yardımcısı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2006-2007, Anabilim Dalı Başkanı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2001-2006, Anabilim Dalı Başkanı, Gazi Üniversitesi, Türkiye |
İlkay Dilara Akçay, Yüksek Lisans, FEN BİLİMLERİ DERSİNDE UYGULANAN 5E ÖĞRENME MODELİNİN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN SİSTEMATİK DÜŞÜNME BECERİLERİNE ETKİSİ, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Eda Yılmaz, Yüksek Lisans, Ortaokul öğrencilerinin fen bilimleri dersindeki kimya konularına ilişkin kavram yanılgılarının incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Murat Biçer, Yüksek Lisans, Öğretmen adaylarının dijital çevre ve dijital atık kavramlarıyla ilgili algılarının incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Ömer Durmaz, Yüksek Lisans, Bilgisayar destekli kimya öğretiminin öğretmen adaylarının akademik başarısına ve öğrenmenin kalıcılığına etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman) |
Nurseli Oğuz, Yüksek Lisans, Öğretmen adaylarının genel kimya dersine yönelik tutumları ve problem çözme becerilerine ilişkin algılarının incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman) |
2023-2024, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2023-2024, Fen Bilgisi Derslerinde Kimya Öğretimi, Yüksek Lisans |
2023-2024, Fen Eğitiminde Bilgisayar Uygulamaları, Yüksek Lisans |
2023-2024, Kimya Laboratuvarı III, Lisans |
2023-2024, Kimya III, Lisans |
2023-2024, Fen Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları, Lisans |
2023-2024, Okul Dışı Öğrenme Ortamları (Seçmeli), Lisans |
2023-2024, Mikro Öğretim (Seçmeli), Lisans |
2023-2024, Fen Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları, Lisans |
2022-2023, Mikro Öğretim (Seçmeli), Lisans |
2022-2023, Fen Eğitiminde Bilgisayar Uygulamaları, Yüksek Lisans |
2022-2023, Okul Dışı Öğrenme Ortamları (Seçmeli), Lisans |
2022-2023, Fen Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları, Lisans |
2022-2023, Kimya 3, Lisans |
2022-2023, Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans |
2022-2023, Fen Bilgisi Derslerinde Kimya Öğretimi, Yüksek Lisans |
2021-2022, Fen Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları, Lisans |
2021-2022, Fen Öğretiminde Materyal Tasarımı, Lisans |
2021-2022, Fen Bilgisi Derslerinde Kimya Öğretimi, Yüksek Lisans |
2021-2022, Fen Eğitiminde Bilgisayar Uygulamaları, Yüksek Lisans |
2021-2022, Okul Dışı Öğrenme Ortamları (Ortak Seçmeli), Lisans |
2021-2022, Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans |
2021-2022, Kimyada Özel Konular, Lisans |
2021-2022, Kimya 3, Lisans |
2020-2021, Fen Bilgisi Derslerinde Kimya Öğretimi, Yüksek Lisans |
2020-2021, Fen Eğitiminde Bilgisayar Uygulamaları, Yüksek Lisans |
2020-2021, Seçmeli (Kimyada Temel Konular), Lisans |
2020-2021, Kimya 3, Lisans |
2020-2021, Bilişim Teknolojileri, Lisans |
2020-2021, Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans |
2020-2021, Genel Kimya III (Analitik Kimya), Lisans |
2020-2021, Fen Eğitiminde Bilgisayar Uygulamaları, Yüksek Lisans |
2020-2021, Fen Bilgisi Derslerinde Kimya Öğretimi, Yüksek Lisans |
2020-2021, Genel Kimya IV (Organik Kimya), Lisans |
2020-2021, Öğretim Teknolojileri, Lisans |
2020-2021, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2020-2021, Okul Deneyimi, Lisans |
2020-2021, Seçmeli (Mikro Öğretim), Lisans |
2020-2021, Seçmeli (Kimyada Temel Konular), Lisans |
2020-2021, Bilişim Teknolojileri, Lisans |
2019-2020, Bilgisayar Destekli Fen Bilgisi Eğitimi, Yüksek Lisans |
2019-2020, Bilişim Teknolojileri, Lisans |
2019-2020, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2019-2020, Okul Deneyimi, Lisans |
2019-2020, Genel Kimya IV (Organik Kimya), Lisans |
2019-2020, Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans |
2019-2020, Bilgisayar Destekli Fen Bilgisi Egitimi, Yüksek Lisans |
2019-2020, Fen Bilgisi Derslerinde Kimya Ogretimi, Yüksek Lisans |
2019-2020, Seçmeli (Kimyada Temel Konular), Lisans |
2019-2020, Seçmeli (Medya Okuryazarlığı), Lisans |
2019-2020, Öğretim Teknolojileri, Lisans |
2018-2019, Seçmeli (Kimyada Temel Konular), Lisans |
2018-2019, Bilgisayar Destekli Fen Bilgisi Eğitimi, Yüksek Lisans |
2018-2019, Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans |
2018-2019, Bilgisayar Destekli Fen Bilgisi Egitimi, Yüksek Lisans |
2018-2019, Fen Bilgisi Derslerinde Kimya Ogretimi, Yüksek Lisans |
2018-2019, Genel Kimya IV (Organik Kimya), Lisans |
2018-2019, Kimyada Özel Konular, Lisans |
2018-2019, Bilişim Teknolojileri, Lisans |
2018-2019, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2018-2019, Seçmeli (Sosyal Bilgilerde Teknoloji Kullanımı), Lisans |
2018-2019, Okul Deneyimi, Lisans |
2018-2019, Bilgisayar II, Lisans |
2018-2019, Bilgisayar I, Lisans |
2017-2018, Kimyada Özel Konular, Lisans |
2017-2018, Fen Eğitiminde Bilgisayar Uygulamaları, Yüksek Lisans |
2017-2018, Seçmeli (Sosyal Bilgilerde Teknoloji Kullanımı), Lisans |
2017-2018, Seçmeli (Eğitimde Bilgisayar Uygulamaları), Lisans |
2017-2018, Okul Deneyimi, Lisans |
2017-2018, Bilgisayar - II, Lisans |
2017-2018, Bilgisayar - I, Lisans |
2017-2018, Genel Kimya IV (Organik Kimya), Lisans |
2017-2018, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2017-2018, Bilgisayar Destekli Fen Bilgisi Eğitimi, Yüksek Lisans |
Kayıt Yok |
Laboratuvarda Bilimi Arıyorum: Madde ve Değişim TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Danışman , 2023-2024 |
Kastamonu Bilim Şenliği TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Eğitmen , 2022-2022 |
Bazı Yeni 4-Sübstitüe-1-Naftilazo Piperazinlerin Sentezi, Kastamonu Üniversitesi, BAP, KÜBAP-01/2013-04 Diğer ulusal kamu veya özel kuruluşlar tarafından desteklenen bilimsel araştırma projeleri: Araştırmacı , 2013-2015 |
Aromatik -OH Gruplarının Kolay Çıkıcı Gruplar Haline Dönüştürülmesi için Yöntem Geliştirilmesi Diğer ulusal kamu veya özel kuruluşlar tarafından desteklenen bilimsel araştırma projeleri: Araştırmacı , 1994-1995 |
Kayıt Yok |
YANARATEŞ, E. (2024) "The Effect of Design-Based Activities Prepared with The React Strategy on Secondary 7th Grade Students' 21st Century Skills and Science Attitudes", International Journal of Eurasia Social Sciences, 15 (56) pp. 552-569 [TR Dizin] Link DOI |
YANARATEŞ, E. (2022) "Content Analysis of Postgraduate Theses Related to Misconceptions in Chemistry Education Between 2000-2020", International Online Journal of Educational Sciences, 14 (2) pp. 341-358 Link DOI |
Oğuz, N., YANARATEŞ, E. (2022) "Fen Bilgisi ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının Genel Kimya Dersine İlişkin Tutumları ve Problem Çözme Becerilerinin İncelenmesi", International Journal of Eurasia Social Sciences, 13 (47) pp. 330-350 [TR Dizin] Link DOI |
YANARATEŞ, E., YILMAZ, A. (2022) "Investigation of the Relationship Between Inquisitive Thinking Skills and Problem-Solving Skills of Pre-Service Teachers: The Mediating Effect of Motivation Level", International Journal of Education Technology and Scientific Researches, 7 (17) pp. 158-191 Link DOI |
YANARATEŞ, E. (2022) "The Effect of Animated Teaching on Science Teacher Candidates' Chemistry Achievements and Learning Persistence", Educational Policy Analysis and Strategic Research, 17 (1) pp. 108-126 Link DOI |
YANARATEŞ, E. (2022) "Fen Bilimleri Eğitiminde Karşılaşılan Kavram Yanılgılarına İlişkin Lisansüstü Tezlerin Tematik İçerik Analizi", Yuzunci Yil Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi, 19 (0) pp. 182-213 [TR Dizin] Link DOI |
YILMAZ, A., YANARATEŞ, E. (2022) "The effect of STEM activities developed within the scope of a science course on 7th grade students' inquiry and innovative thinking skills", International Journal of Curriculum and Instruction, 14 (1) pp. 274-303 Link |
YANARATEŞ, E. (2020) "Media Literacy: A Conceptual Analysis", Social Scientific Centered Issues, 2 (2) pp. 89-102 Link |
YANARATEŞ, E., YILMAZ, A. (2020) "Öğretmen Adaylarının “Çevre Duyarlılığı” Kavramına Yönelik Metaforik Algıları", Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 40 (3) pp. 1019-1050 [TR Dizin] Link DOI |
YANARATEŞ, E. (2020) "An Overall Evaluation of The Covid-19 Pandemic", Social Scientific Centered Issues, 2 (1) pp. 24-33 Link |
YILMAZ, A., YANARATEŞ, E. (2020) "Öğretmen Adaylarının “Su Kirliliği” Kavramına Yönelik Metaforik Algılarının Veri Çeşitlemesi Yoluyla Belirlenmesi", Kastamonu Eğitim Dergisi, 28 (3) pp. 1500-1528 [TR Dizin] Link DOI |
YANARATEŞ, E., Yıldırır, Y., Dişli, A. (2019) "Synthesis of some new derivatives of tick pheromones and investigation of pheromone properties", Biological Diversity and Conservation, 12 (3) pp. 132-143 [TR Dizin] Link DOI |
YANARATEŞ, E., Dişli, A., Yıldırır, Y. (1999) "New N,N’xx-Bis (Substituted Phenylazo) Piperazines and Their Cleavage Reactions in Acetic Acid", ORGANIC PREPARATIONS AND PROCEDURES INTERNATIONAL, 31 (4) pp. 429-433 [SCI] DOI |
Yıldırır, Y., Coşkun, S., YANARATEŞ, E. (1998) "The Conversion of Alkylphenyl Ethers to Alkylated Benzenes", JOURNAL OF THE CHEMICAL SOCIETY OF PAKISTAN, 20 (2) pp. 89-90 [SCI] Link |
Kayıt Yok |
YANARATEŞ, E., ERGÜN, M. (2023) "Current Approaches to Out-of-Classroom Learning Activities", Kitap: Current Research in Education - V, Gaziantep/Türkiye : Özgür Publications, Bölüm Sayfaları: 289 / 313, ISBN: 978-975-447-837-2 |
YANARATEŞ, E. (2023) "Öğretmen Yetiştirmede Mikro Öğretimin Yeri ve Önemi", Kitap: Eğitim Bilimlerinde Uluslararası Çalışmalar, Ankara/Türkiye : Serüven Yayınları, Bölüm Sayfaları: 207 / 223, ISBN: 978-625-6450-50-9 |
YANARATEŞ, E. (2023) "Okul Dışı Öğrenme Ortamları", Kitap: Matematik ve Fen Bilimleri Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar 2023-II, İstanbul/Türkiye : Efe Akademi Yayınları, Bölüm Sayfaları: 113 / 132, ISBN: 9786256504530 |
YANARATEŞ, E. (2023) "Okul Öncesi Fen Eğitiminde Çağdaş Öğretim Yaklaşımları", Kitap: Okul Öncesi Eğitimde Çok Disiplinli Çalışmalar, Ankara/Türkiye : İksad Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 195 / 220, ISBN: 978-625-367-363-5 |
YANARATEŞ, E. (2022) "Japonya'da Fen Eğitimi", Kitap: Çeşitli Ülkelerde Fen Eğitimi, Ankara/Türkiye : Nobel Akademik Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 361 / 386, ISBN: 978-625-427-229-5 |
YANARATEŞ, E. (2022) "Dijital Çevre ve Dijital Atık", Kitap: Dijitalleşme, İstanbul/Türkiye : Efe Akademi, Bölüm Sayfaları: 159 / 176, ISBN: 978-625-6995-74-1 |
YANARATEŞ, E., YILMAZ, A. (2022) "Fen Öğretiminde 21. Yüzyıl Becerilerinin Önemi", Kitap: Eğitim & Bilim-2022-III, İstanbul/Türkiye : Efe Akademi, Bölüm Sayfaları: 75 / 90, ISBN: 978-625-8217-83-4 |
YANARATEŞ, E. (2022) "Kavram Ağları (Semantik Ağ)", Kitap: Eğitimin Kavramsal Temelleri-5: Öğretim Teknikleri, İstanbul/Türkiye : Efe Akademi, Bölüm Sayfaları: 367 / 380, ISBN: 978-625-8121-14-8 |
YANARATEŞ, E. (2021) "Web 2.0 Araçlarının Eğitim-Öğretime Katkıları", Kitap: 'Kastamonu Eğitim' Araştırmaları Yıllığı (2021), Kastamonu/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 125 / 138, ISBN: 978-625-7676-93-9 |
YANARATEŞ, E. (2021) "Fen Bilimleri Öğretimi ve Teknoloji Kullanımında Güncel Yaklaşımlar", Kitap: Eğitimde Dijitalleşme ve Yeni Yaklaşımlar, Ankara/Türkiye : Efe Akademi, Bölüm Sayfaları: 59 / 104, ISBN: 978-625-8065-94-7 |
YANARATEŞ, E. (2021) "Uzaktan Eğitimde Bilim Merkezleri ve STEM", Kitap: Uzaktan Eğitim Sürecinde Örnek Etkinliklerle STEM Uygulamaları, Ankara/Türkiye : PEGEM AKADEMİ, Bölüm Sayfaları: 261 / 290, ISBN: 978-625-8044-21-8 |
YANARATEŞ, E. (2012) "Kelime İşlemci (Word)", Kitap: Bilgisayar I-II Temel Bilgisayar Becerileri, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 117 / 220, ISBN: 978-605-4282-55-5 |
Kayıt Yok |
(Ulusal - Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi, 2009, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Ulusal - Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi, 2009, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Ulusal - Dergi) Katamonu Eğitim Dergisi, 2008, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Ulusal - Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi, 2008, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Ulusal - Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi, 2007, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Ulusal - Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi, 2007, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Ulusal - Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi, 2006, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Ulusal - Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi, 2006, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Ulusal - Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi, 2005, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Ulusal - Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi, 2005, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Kastamonu Üniversitesi
|
2020 - 2024 | 7 |
Yılmaz Yıldırır
Gazi Üniversitesi
|
1998 - 2019 | 3 |
Ali Dişli
Gazi Üniversitesi
|
1999 - 2019 | 2 |
-
|
2023 | 1 |
Sedat Coşkun
Celâl Bayar Üniversitesi
|
1998 | 1 |
Nurseli Oğuz
-
|
2022 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78368 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9825 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Fen Bilgisi Eğitimi | 444 |
Anahtar Kelimeler | Fen Bilgisi Eğitimi, Su ve Atıksu Arıtma |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 0 | 0 | 0 | 15 | 60 | 122 | 265 | 160 | 45 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | - | - | - | 529 . | 468 . | 504 . | 360 . | 445 . | 329 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | - | - | - | 318 . | 271 . | 271 . | 128 . | 237 . | 171 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | - | - | - | 86 . | 73 . | 62 . | 13 . | 55 . | 50 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | - | - | 77 . | 58 . | 44 . | 8 . | 43 . | 39 . |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 4 | 4 | 13 | 4 | 4 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 4 | 0 | 6 | 0 | 1 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 4 | 4 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 3 | 0 | 3 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 4 | 0 | 1 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 | 2 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 4 | 4 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 3 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |