img
Doç. Dr. Erkan YANARATEŞ

Doç. Dr. Erkan YANARATEŞ

  • Eğitim Fakültesi
  • Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
  • Fen Bilgisi Eğitimi

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
33
Atıf
84
h-index
4
Proje
4
WoS
Yayın
2
Atıf
11
h-index
1
Scopus
Yayın
2
Atıf
11
h-index
1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Kısa Özgeçmiş

1966 yılında Kadirli'de doğdu. İlköğrenimini Gazimağusa'da (KKTC), orta öğretnimini Kadirli'de (Osmaniye) tamamladı. Lisans, yüksek lisans ve doktora öğrenimini Gazi Üniversitesi Kimya Bölümü'nde tamamladı. 1993 yılında atandığı Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Fakültesi'nde değişik kadrolarda çalıştıktan sonra 2022 yılında Kastamonu Üniversitesi Eğitim Fakültesi  Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü Fen Bilimleri Eğitimi Anabilim Dalına Doçent olarak atandı. Halen bu görevine devam etmektedir. Fen bilimleri eğitimi, kimya eğitimi, bilişim teknolojileri, fen öğretiminde güncel yaklaşımlar, 21.yüzyıl becerileri, eleştirel ve analitik düşünme gibi alanlarda yapılmış çalışmaları bulunmaktadır. Evli ve iki çocuk babasıdır.

 
 
 
Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Kimya (Dr), 1996, 2016
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Kimya (Yl) (Tezli), 1991, 1995
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Fen Fakültesi, Kimya Bölümü, 1987, 1991
Araştırma Alanları
Fen Bilgisi Eğitimi
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Kimya (Dr), 1996, 2016
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Kimya (Yl) (Tezli), 1991, 1995
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Fen Fakültesi, Kimya Bölümü, 1987, 1991
Kayıt Yok
İngilizce, ÜDS, 58, 2007 Mart , 2007
Sertifika, EĞİTEN-II: EĞİTİCİLERİN EĞİTİMİ SERTİFİKA PROGRAMI, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, BÖTE Bölümü , Ankara, 01-02-1999, 28-02-1999
[UAK] Eğitim Bilimleri Fen Bilgisi Eğitimi Fen Bilgisi Eğitimi
2022-, Doçent, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
2017-2022, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
2006-2017, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, Türkiye
1999-2006, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Gazi Üniversitesi, Kastamonu Eğitim Fakültesi, Fen Bilgisi Öğretmenliği Pr., Türkiye
1993-1999, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Gazi Üniversitesi, Kastamonu Eğitim Fakültesi, Fen Bilgisi Öğretmenliği Pr., Türkiye
2023-, Bölüm Başkan Yardımcısı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2018-2018, Enstitü Müdür Yardımcısı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2017-2018, Komisyon Başkanlığı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2007-2011, Arş. Uyg. Merkezi Müdür Yardımcısı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2006-2007, Anabilim Dalı Başkanı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2001-2006, Anabilim Dalı Başkanı, Gazi Üniversitesi, Türkiye
İlkay Dilara Akçay, Yüksek Lisans, FEN BİLİMLERİ DERSİNDE UYGULANAN 5E ÖĞRENME MODELİNİN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN SİSTEMATİK DÜŞÜNME BECERİLERİNE ETKİSİ, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Eda Yılmaz, Yüksek Lisans, Ortaokul öğrencilerinin fen bilimleri dersindeki kimya konularına ilişkin kavram yanılgılarının incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Murat Biçer, Yüksek Lisans, Öğretmen adaylarının dijital çevre ve dijital atık kavramlarıyla ilgili algılarının incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman)
Ömer Durmaz, Yüksek Lisans, Bilgisayar destekli kimya öğretiminin öğretmen adaylarının akademik başarısına ve öğrenmenin kalıcılığına etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman)
Nurseli Oğuz, Yüksek Lisans, Öğretmen adaylarının genel kimya dersine yönelik tutumları ve problem çözme becerilerine ilişkin algılarının incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman)
2023-2024, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2023-2024, Fen Bilgisi Derslerinde Kimya Öğretimi, Yüksek Lisans
2023-2024, Fen Eğitiminde Bilgisayar Uygulamaları, Yüksek Lisans
2023-2024, Kimya Laboratuvarı III, Lisans
2023-2024, Kimya III, Lisans
2023-2024, Fen Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları, Lisans
2023-2024, Okul Dışı Öğrenme Ortamları (Seçmeli), Lisans
2023-2024, Mikro Öğretim (Seçmeli), Lisans
2023-2024, Fen Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları, Lisans
2022-2023, Mikro Öğretim (Seçmeli), Lisans
2022-2023, Fen Eğitiminde Bilgisayar Uygulamaları, Yüksek Lisans
2022-2023, Okul Dışı Öğrenme Ortamları (Seçmeli), Lisans
2022-2023, Fen Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları, Lisans
2022-2023, Kimya 3, Lisans
2022-2023, Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans
2022-2023, Fen Bilgisi Derslerinde Kimya Öğretimi, Yüksek Lisans
2021-2022, Fen Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları, Lisans
2021-2022, Fen Öğretiminde Materyal Tasarımı, Lisans
2021-2022, Fen Bilgisi Derslerinde Kimya Öğretimi, Yüksek Lisans
2021-2022, Fen Eğitiminde Bilgisayar Uygulamaları, Yüksek Lisans
2021-2022, Okul Dışı Öğrenme Ortamları (Ortak Seçmeli), Lisans
2021-2022, Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans
2021-2022, Kimyada Özel Konular, Lisans
2021-2022, Kimya 3, Lisans
2020-2021, Fen Bilgisi Derslerinde Kimya Öğretimi, Yüksek Lisans
2020-2021, Fen Eğitiminde Bilgisayar Uygulamaları, Yüksek Lisans
2020-2021, Seçmeli (Kimyada Temel Konular), Lisans
2020-2021, Kimya 3, Lisans
2020-2021, Bilişim Teknolojileri, Lisans
2020-2021, Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans
2020-2021, Genel Kimya III (Analitik Kimya), Lisans
2020-2021, Fen Eğitiminde Bilgisayar Uygulamaları, Yüksek Lisans
2020-2021, Fen Bilgisi Derslerinde Kimya Öğretimi, Yüksek Lisans
2020-2021, Genel Kimya IV (Organik Kimya), Lisans
2020-2021, Öğretim Teknolojileri, Lisans
2020-2021, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2020-2021, Okul Deneyimi, Lisans
2020-2021, Seçmeli (Mikro Öğretim), Lisans
2020-2021, Seçmeli (Kimyada Temel Konular), Lisans
2020-2021, Bilişim Teknolojileri, Lisans
2019-2020, Bilgisayar Destekli Fen Bilgisi Eğitimi, Yüksek Lisans
2019-2020, Bilişim Teknolojileri, Lisans
2019-2020, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2019-2020, Okul Deneyimi, Lisans
2019-2020, Genel Kimya IV (Organik Kimya), Lisans
2019-2020, Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans
2019-2020, Bilgisayar Destekli Fen Bilgisi Egitimi, Yüksek Lisans
2019-2020, Fen Bilgisi Derslerinde Kimya Ogretimi, Yüksek Lisans
2019-2020, Seçmeli (Kimyada Temel Konular), Lisans
2019-2020, Seçmeli (Medya Okuryazarlığı), Lisans
2019-2020, Öğretim Teknolojileri, Lisans
2018-2019, Seçmeli (Kimyada Temel Konular), Lisans
2018-2019, Bilgisayar Destekli Fen Bilgisi Eğitimi, Yüksek Lisans
2018-2019, Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans
2018-2019, Bilgisayar Destekli Fen Bilgisi Egitimi, Yüksek Lisans
2018-2019, Fen Bilgisi Derslerinde Kimya Ogretimi, Yüksek Lisans
2018-2019, Genel Kimya IV (Organik Kimya), Lisans
2018-2019, Kimyada Özel Konular, Lisans
2018-2019, Bilişim Teknolojileri, Lisans
2018-2019, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2018-2019, Seçmeli (Sosyal Bilgilerde Teknoloji Kullanımı), Lisans
2018-2019, Okul Deneyimi, Lisans
2018-2019, Bilgisayar II, Lisans
2018-2019, Bilgisayar I, Lisans
2017-2018, Kimyada Özel Konular, Lisans
2017-2018, Fen Eğitiminde Bilgisayar Uygulamaları, Yüksek Lisans
2017-2018, Seçmeli (Sosyal Bilgilerde Teknoloji Kullanımı), Lisans
2017-2018, Seçmeli (Eğitimde Bilgisayar Uygulamaları), Lisans
2017-2018, Okul Deneyimi, Lisans
2017-2018, Bilgisayar - II, Lisans
2017-2018, Bilgisayar - I, Lisans
2017-2018, Genel Kimya IV (Organik Kimya), Lisans
2017-2018, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2017-2018, Bilgisayar Destekli Fen Bilgisi Eğitimi, Yüksek Lisans
Kayıt Yok
Laboratuvarda Bilimi Arıyorum: Madde ve Değişim TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Danışman , 2023-2024  
Kastamonu Bilim Şenliği TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Eğitmen , 2022-2022  
Bazı Yeni 4-Sübstitüe-1-Naftilazo Piperazinlerin Sentezi, Kastamonu Üniversitesi, BAP, KÜBAP-01/2013-04 Diğer ulusal kamu veya özel kuruluşlar tarafından desteklenen bilimsel araştırma projeleri: Araştırmacı , 2013-2015  
Aromatik -OH Gruplarının Kolay Çıkıcı Gruplar Haline Dönüştürülmesi için Yöntem Geliştirilmesi Diğer ulusal kamu veya özel kuruluşlar tarafından desteklenen bilimsel araştırma projeleri: Araştırmacı , 1994-1995  
Kayıt Yok
YANARATEŞ, E. (2024) "The Effect of Design-Based Activities Prepared with The React Strategy on Secondary 7th Grade Students' 21st Century Skills and Science Attitudes", International Journal of Eurasia Social Sciences, 15 (56) pp. 552-569 [TR Dizin] Link DOI   
YANARATEŞ, E. (2022) "Content Analysis of Postgraduate Theses Related to Misconceptions in Chemistry Education Between 2000-2020", International Online Journal of Educational Sciences, 14 (2) pp. 341-358 Link DOI  
Oğuz, N., YANARATEŞ, E. (2022) "Fen Bilgisi ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının Genel Kimya Dersine İlişkin Tutumları ve Problem Çözme Becerilerinin İncelenmesi", International Journal of Eurasia Social Sciences, 13 (47) pp. 330-350 [TR Dizin] Link DOI    
YANARATEŞ, E., YILMAZ, A. (2022) "Investigation of the Relationship Between Inquisitive Thinking Skills and Problem-Solving Skills of Pre-Service Teachers: The Mediating Effect of Motivation Level", International Journal of Education Technology and Scientific Researches, 7 (17) pp. 158-191 Link DOI   
YANARATEŞ, E. (2022) "The Effect of Animated Teaching on Science Teacher Candidates' Chemistry Achievements and Learning Persistence", Educational Policy Analysis and Strategic Research, 17 (1) pp. 108-126 Link DOI   
YANARATEŞ, E. (2022) "Fen Bilimleri Eğitiminde Karşılaşılan Kavram Yanılgılarına İlişkin Lisansüstü Tezlerin Tematik İçerik Analizi", Yuzunci Yil Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi, 19 (0) pp. 182-213 [TR Dizin] Link DOI   
YILMAZ, A., YANARATEŞ, E. (2022) "The effect of STEM activities developed within the scope of a science course on 7th grade students' inquiry and innovative thinking skills", International Journal of Curriculum and Instruction, 14 (1) pp. 274-303 Link  
YANARATEŞ, E. (2020) "Media Literacy: A Conceptual Analysis", Social Scientific Centered Issues, 2 (2) pp. 89-102 Link  
YANARATEŞ, E., YILMAZ, A. (2020) "Öğretmen Adaylarının “Çevre Duyarlılığı” Kavramına Yönelik Metaforik Algıları", Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 40 (3) pp. 1019-1050 [TR Dizin] Link DOI    
YANARATEŞ, E. (2020) "An Overall Evaluation of The Covid-19 Pandemic", Social Scientific Centered Issues, 2 (1) pp. 24-33 Link  
YILMAZ, A., YANARATEŞ, E. (2020) "Öğretmen Adaylarının “Su Kirliliği” Kavramına Yönelik Metaforik Algılarının Veri Çeşitlemesi Yoluyla Belirlenmesi", Kastamonu Eğitim Dergisi, 28 (3) pp. 1500-1528 [TR Dizin] Link DOI    
YANARATEŞ, E., Yıldırır, Y., Dişli, A. (2019) "Synthesis of some new derivatives of tick pheromones and investigation of pheromone properties", Biological Diversity and Conservation, 12 (3) pp. 132-143 [TR Dizin] Link DOI    
YANARATEŞ, E., Dişli, A., Yıldırır, Y. (1999) "New N,N’xx-Bis (Substituted Phenylazo) Piperazines and Their Cleavage Reactions in Acetic Acid", ORGANIC PREPARATIONS AND PROCEDURES INTERNATIONAL, 31 (4) pp. 429-433 [SCI] DOI     
Yıldırır, Y., Coşkun, S., YANARATEŞ, E. (1998) "The Conversion of Alkylphenyl Ethers to Alkylated Benzenes", JOURNAL OF THE CHEMICAL SOCIETY OF PAKISTAN, 20 (2) pp. 89-90 [SCI] Link     
YANARATEŞ, E. (2024) "Fen Bilgisi Eğitiminde Kullanılan Yapay Zekâ Teknolojileri", II. Uluslarası Dede Korkut Eğitim Araştırmaları Kongresi , Bayburt, Türkiye, (Ekim 2024
YILMAZ, A., YANARATEŞ, E. (2024) "Fen Bilgisi Eğitiminde Öğretmen Adaylarının Bilimsel Okuryazarlık (Kritik Düşünme Ve Analiz Becerileri) Eğilimlerinin İncelenmesi", International Scientific Research and Innovation Congress , Ankara, Türkiye, (Haziran 2024
YILMAZ, A., YANARATEŞ, E. (2024) "Preschool Teachers' Perspectives on Using Innovative Artificial Intelligence Tools in Science Education", World Children Conference-V , Hakkari, Türkiye, (Haziran 2024
YANARATEŞ, E. (2022) "Examination of Science Teacher Candidates' Perceptions Regarding Functional Groups in Organic Chemistry / Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Organik Kimyada Fonksiyonel Gruplara İlişkin Algılarının İncelenmesi", Sözlü Bildiri , (pp. 124-125), İstanbul, Türkiye, (Şubat 2022
YANARATEŞ, E. (2022) "Comparative Analysis of Micro-Teaching Techniques Applied in Different Disciplines / Farklı Disiplinlerde Uygulanan Mikro Öğretim Tekniklerinin Karşılaştırmalı Analizi", Sözlü Bildiri , (pp. 187-188), Baku, Azerbaycan, (Ocak 2022
YANARATEŞ, E. (2022) "The Effect of Design-Based Activities Developed Within The Scope of Science Lessons on The 21st-Century Skills of Secondary School Students / Fen Dersleri Kapsamında Geliştirilen Tasarım Tabanlı Etkinliklerinin Ortaokul Öğrencilerinin 21. Yüzyıl Becerilerine Etkisi", Sözlü Bildiri , (pp. 495-496), Gaziantep, Türkiye, (Ocak 2022
YANARATEŞ, E. (2021) "2000-2020 Yılları Arasında Yapılan Kimya Eğitiminde Kavram Yanılgıları ile İlgili Tezlerin İçerik Analizi", Sözlü Bildiri , (pp. 58), Nevşehir, Türkiye, (Kasım 2021
Kayıt Yok
YANARATEŞ, E., ERGÜN, M. (2023) "Current Approaches to Out-of-Classroom Learning Activities", Kitap: Current Research in Education - V, Gaziantep/Türkiye : Özgür Publications, Bölüm Sayfaları: 289 / 313, ISBN: 978-975-447-837-2 
YANARATEŞ, E. (2023) "Öğretmen Yetiştirmede Mikro Öğretimin Yeri ve Önemi", Kitap: Eğitim Bilimlerinde Uluslararası Çalışmalar, Ankara/Türkiye : Serüven Yayınları, Bölüm Sayfaları: 207 / 223, ISBN: 978-625-6450-50-9 
YANARATEŞ, E. (2023) "Okul Dışı Öğrenme Ortamları", Kitap: Matematik ve Fen Bilimleri Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar 2023-II, İstanbul/Türkiye : Efe Akademi Yayınları, Bölüm Sayfaları: 113 / 132, ISBN: 9786256504530 
YANARATEŞ, E. (2023) "Okul Öncesi Fen Eğitiminde Çağdaş Öğretim Yaklaşımları", Kitap: Okul Öncesi Eğitimde Çok Disiplinli Çalışmalar, Ankara/Türkiye : İksad Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 195 / 220, ISBN: 978-625-367-363-5 
YANARATEŞ, E. (2022) "Japonya'da Fen Eğitimi", Kitap: Çeşitli Ülkelerde Fen Eğitimi, Ankara/Türkiye : Nobel Akademik Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 361 / 386, ISBN: 978-625-427-229-5 
YANARATEŞ, E. (2022) "Dijital Çevre ve Dijital Atık", Kitap: Dijitalleşme, İstanbul/Türkiye : Efe Akademi, Bölüm Sayfaları: 159 / 176, ISBN: 978-625-6995-74-1 
YANARATEŞ, E., YILMAZ, A. (2022) "Fen Öğretiminde 21. Yüzyıl Becerilerinin Önemi", Kitap: Eğitim & Bilim-2022-III, İstanbul/Türkiye : Efe Akademi, Bölüm Sayfaları: 75 / 90, ISBN: 978-625-8217-83-4 
YANARATEŞ, E. (2022) "Kavram Ağları (Semantik Ağ)", Kitap: Eğitimin Kavramsal Temelleri-5: Öğretim Teknikleri, İstanbul/Türkiye : Efe Akademi, Bölüm Sayfaları: 367 / 380, ISBN: 978-625-8121-14-8 
YANARATEŞ, E. (2021) "Web 2.0 Araçlarının Eğitim-Öğretime Katkıları", Kitap: 'Kastamonu Eğitim' Araştırmaları Yıllığı (2021), Kastamonu/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 125 / 138, ISBN: 978-625-7676-93-9 
YANARATEŞ, E. (2021) "Fen Bilimleri Öğretimi ve Teknoloji Kullanımında Güncel Yaklaşımlar", Kitap: Eğitimde Dijitalleşme ve Yeni Yaklaşımlar, Ankara/Türkiye : Efe Akademi, Bölüm Sayfaları: 59 / 104, ISBN: 978-625-8065-94-7 
YANARATEŞ, E. (2021) "Uzaktan Eğitimde Bilim Merkezleri ve STEM", Kitap: Uzaktan Eğitim Sürecinde Örnek Etkinliklerle STEM Uygulamaları, Ankara/Türkiye : PEGEM AKADEMİ, Bölüm Sayfaları: 261 / 290, ISBN: 978-625-8044-21-8 
YANARATEŞ, E. (2012) "Kelime İşlemci (Word)", Kitap: Bilgisayar I-II Temel Bilgisayar Becerileri, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 117 / 220, ISBN: 978-605-4282-55-5 
Kayıt Yok
(Ulusal - Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi, 2009, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1
(Ulusal - Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi, 2009, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1
(Ulusal - Dergi) Katamonu Eğitim Dergisi, 2008, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1
(Ulusal - Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi, 2008, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1
(Ulusal - Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi, 2007, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1
(Ulusal - Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi, 2007, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1
(Ulusal - Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi, 2006, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1
(Ulusal - Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi, 2006, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1
(Ulusal - Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi, 2005, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1
(Ulusal - Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi, 2005, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Atıflar
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Kastamonu Üniversitesi
2020 - 2024 7
Yılmaz Yıldırır
Gazi Üniversitesi
1998 - 2019 3
Ali Dişli
Gazi Üniversitesi
1999 - 2019 2
-
2023 1
Sedat Coşkun
Celâl Bayar Üniversitesi
1998 1
Nurseli Oğuz
-
2022 1
2024 için Puan Bazlı Sıralamalar
Sıra (Araştırma Alanı İçinde)
329.
78368 araştırmacı içinde
Sıra (Temel Alan İçinde)
171.
9825 araştırmacı içinde
Sıra (Bilim Alanı İçinde)
50.
444 araştırmacı içinde
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78368
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 9825
YÖKSİS Bilim Alanı Fen Bilgisi Eğitimi 444
Anahtar Kelimeler Fen Bilgisi Eğitimi, Su ve Atıksu Arıtma
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 0 0 0 0 15 60 122 265 160 45
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) - - - - 529 . 468 . 504 . 360 . 445 . 329 .
Sıra (Temel Alan İçinde) - - - - 318 . 271 . 271 . 128 . 237 . 171 .
Sıra (Bilim Alanı İçinde) - - - - 86 . 73 . 62 . 13 . 55 . 50 .
Sıra (Anahtar Kelime (1)) - - - - 77 . 58 . 44 . 8 . 43 . 39 .
Sıra (Anahtar Kelime (2)) - - - - - - - - - -
Toplam Yayın 0 0 0 0 1 4 4 13 4 4
Toplam Makale 0 0 0 0 1 4 0 6 0 1
Toplam Kitap 0 0 0 0 0 0 3 4 4 0
Toplam Bildiri 0 0 0 0 0 0 1 3 0 3
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 0 0 0 0 0 2 0 4 0 1
Makale (Ulusal) 0 0 0 0 1 2 0 2 0 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 3 4 4 0
Bildiri (Uluslararası) 0 0 0 0 0 0 0 3 0 3
Bildiri (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri