| Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Özel Eğitim (Dr), 2023 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık (Yl) (Tezli), 2020, 2023 |
| Lisans, Türkiye, Pamukkale Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, 2016, 2020 |
| Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Özel Eğitim (Dr), 2023 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık (Yl) (Tezli), 2020, 2023 |
| Lisans, Türkiye, Pamukkale Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, 2016, 2020 |
| İngilizce, YÖKDİL, 88, 2021 Yükse, 2021 |
| Sertifika, Çocuk Değerlendirme Testleri, Online, 17-01-2021, 22-01-2021 |
| Sertifika, Çocuk Resimlerinin Psiko Pedogojik Analizi ve Çizim Testleri, Online, 31-05-2020, 31-05-2020 |
| Kongre Düzenleme, 14. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Öğrencileri Kongresi, Akdeniz Üniversitesi, 23-08-2017, 25-08-2017 |
| Çalıştay, 14. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Öğrencileri Kongresi Ayrışma Bireyleşme ve Üniversiteye U, Akdeniz Üniversitesi, 23-08-2017, 25-08-2017 |
| [UAK] Eğitim Bilimleri Otistik Engelliler Eğitimi |
| 2021-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü, Türkiye |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
| 1 | İstanbul Sözleşmesi: Twitter Üzerinden Sözleşmeye Karşı Çıkanların Görüşlerine Yönelik Bir Söylem Analizi | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 2 | 0 | 0 | 0 | 5 |
| (2024) "2211-A Yurt İçi Genel Doktora Burs Programı" TÜBİTAK |
| (2020) "Bölüm Birinciliği" PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
|
Kastamonu Üniversitesi
|
2022 - 2024 | 8 |
|
-
|
2022 - 2024 | 8 |
|
Kastamonu Üniversitesi
|
2023 - 2024 | 6 |
|
Kastamonu Üniversitesi
|
2023 - 2024 | 6 |
|
Melike Özdemir
-
|
2023 - 2024 | 6 |
|
Bedirhan Özoğul
İzmir Demokrasi Üniversitesi
|
2023 - 2024 | 3 |
|
Füsun Ünal
|
2023 | 2 |
|
Emine Beste Aksoy
|
2022 | 2 |
|
Metehan Aşer
-
|
2023 - 2025 | 2 |
|
Tuncay Oral
-
|
2024 | 1 |
|
Öznur Bayar
-
|
2021 | 1 |
|
Bora Görgün
-
|
2024 | 1 |
|
Nilüfer Koçtürk
-
|
2021 | 1 |
|
Osman Yaşar
Osmangazi Üniversitesi
|
2022 | 1 |
|
İbrahim Yıldırım
-
|
2023 | 1 |
|
İlknur Esin Kulpar
-
|
2023 | 1 |
| Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
| TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 79021 |
| YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 11078 |
| YÖKSİS Bilim Alanı | Otistik Engelliler Eğitimi | 72 |
| Anahtar Kelimeler | Otistik Engelliler Eğitimi | |
| Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
| Ağırlıklı Puan | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 15 | 139 | 69 | 85 | 45 |
| Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | - | - | - | - | - | 603 . | 501 . | 537 . | 481 . | 358 . |
| Sıra (Temel Alan İçinde) | - | - | - | - | - | - | 376 . | 234 . | 319 . | 280 . | 208 . |
| Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | - | - | - | - | - | 34 . | 12 . | 25 . | 17 . | 16 . |
| Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Toplam Yayın | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 8 | 8 | 4 | 2 |
| Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 3 | 0 |
| Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 1 | 1 | 1 |
| Toplam Bildiri | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 | 7 | 0 | 1 |
| Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 |
| Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 1 | 1 | 1 |
| Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 5 | 0 | 1 |
| Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 2 | 0 | 0 |