| Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Çocuk Gelişimi ve Eğitimi (Dr), 2018 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Okul Öncesi Eğitimi (Yl) (Tezli), 2015, 2018 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sosyal Bilgiler Eğitimi (Yl) (Tezli), 2010, 2016 |
| Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Kastamonu Eğitim Fakültesi, Okul Öncesi Öğretmenliği Pr., 2004, 2008 |
| Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Çocuk Gelişimi ve Eğitimi (Dr), 2018 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Okul Öncesi Eğitimi (Yl) (Tezli), 2015, 2018 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sosyal Bilgiler Eğitimi (Yl) (Tezli), 2010, 2016 |
| Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Kastamonu Eğitim Fakültesi, Okul Öncesi Öğretmenliği Pr., 2004, 2008 |
| İngilizce, YÖKDİL, 55, 2018 |
| Kayıt Yok |
| [UAK] Eğitim Bilimleri Temel Eğitim Okul Öncesi Eğitimi |
| 2014-, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Meslek Yüksekokulu, Çocuk Bakımı ve Gençlik Hizmetleri Bölümü, Türkiye |
| 2010-, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Meslek Yüksekokulu, Hemşirelik ve Bakım Hizmetleri Bölümü, Türkiye |
| 2010-, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Meslek Yüksekokulu, Çocuk Bakımı ve Gençlik Hizmetleri Bölümü, Türkiye |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| 2023-2024, Öğrenme ve Öğretme Teknikleri, Ön Lisans |
| 2023-2024, Öğrenme ve Öğretme Teknikleri, Ön Lisans |
| 2023-2024, Çocuk ve Oyun, Ön Lisans |
| 2023-2024, Çocuk ve Oyun, Ön Lisans |
| 2023-2024, Çocuk İhmal ve İstismarının Tanınması ve Ölenmesi, Ön Lisans |
| 2023-2024, Risk Altındaki Çocuklar ve Eğitimleri, Ön Lisans |
| 2023-2024, Risk Altındaki Çocuklar ve Eğitimleri, Ön Lisans |
| 2023-2024, Çocukluk ve Ergenlik Döneminde Cinsel Gelişim ve Eğitim, Ön Lisans |
| 2023-2024, Çocukluk ve Ergenlik Döneminde Cinsel Gelişim ve Eğitim, Ön Lisans |
| 2023-2024, Çocuk Gelişimi 2, Ön Lisans |
| 2023-2024, Çocuk Gelişimi 2, Ön Lisans |
| 2023-2024, Davranış Yönetimi, Ön Lisans |
| 2023-2024, Davranış Yönetimi, Ön Lisans |
| 2023-2024, Çocuk Edebiyatı ve Medya, Ön Lisans |
| 2023-2024, Çocuk Edebiyatı ve Medya, Ön Lisans |
| 2023-2024, Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Uygulama, Ön Lisans |
| 2023-2024, Çocuk Gelişimi 1, Ön Lisans |
| 2023-2024, Çocuk Gelişimi 1, Ön Lisans |
| 2023-2024, Drama Eğitimi, Ön Lisans |
| 2023-2024, Drama Eğitimi, Ön Lisans |
| 2013-2014, üstün zekalı çocukların eğitimi, Lisans |
| 2013-2014, çocukluk ve ergenlik döneminde cinsel gelişim ve eğitimi, Lisans |
| 2013-2014, Topluma hizmet uygulamaları, Lisans |
| 2013-2014, Öğretmenlik uygulaması, Lisans |
| 2013-2014, Öğrenme ve öğretme teknikleri, Ön Lisans |
| 2013-2014, Çocukta sanat ve yaratıcılık, Ön Lisans |
| 2013-2014, Çocuk ve Oyun, Ön Lisans |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
| 1 | Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Çevre Problemleri ve Geri Dönüşüm Hakkındaki Görüşleri | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 | 6 | 0 | 0 | 0 | 11 |
| 2 | Professional anxieties of preschool teacher candidates | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 4 |
| 3 | Çevre Problemleri ve Sürdürülebilirlik Açısından Su Elçileri Çizgi Filminin Değerlendirilmesi | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 3 |
| 4 | Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğası Hakkındaki Anlayışları | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 3 |
| 5 | An Examination of the Values which the Parents of Pre-school Students want their Children to Acquire | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
| 6 | Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Mesleki Kaygı Düzeylerini Etkileyen Değişkenlerin İncelenmesi | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
| 7 | Okul öncesi öğretmen adaylarının mesleki kaygı düzeylerini etkileyen değişkenlerin incelenmesi (Analyzing variıables affecting the prospective preschool teachers’ anxiety levels). | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
|
Kastamonu Üniversitesi
|
2017 - 2022 | 13 |
|
Kastamonu Üniversitesi
|
2017 | 2 |
|
Esra Ulaş
-
|
2022 | 2 |
|
Ezgi Ada
-
|
2020 - 2022 | 2 |
|
Hüseyin Arslan
-
|
2022 | 2 |
|
Abdülbaki Ergel
|
2020 | 1 |
|
Sıla Uzkul
|
2022 | 1 |
|
Mehtap Efe
|
2020 | 1 |
|
Zekeriya Eren Koçyiğit
Next Big Thing
(İngiltere)
|
2022 | 1 |
|
Eda Erdaş Kartal
-
|
2020 | 1 |
|
Oğuzhan Kıldan
-
|
2014 | 1 |
|
Sevil Büyükalan Filiz
-
|
2020 | 1 |
|
Sıla Uzkul
-
|
2022 | 1 |
| Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
| TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 79021 |
| YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 11078 |
| YÖKSİS Bilim Alanı | Temel Eğitim | 530 |
| Anahtar Kelimeler | Okul Öncesi Eğitimi | |
| Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
| Ağırlıklı Puan | 0 | 0 | 40 | 17 | 35 | 50 | 0 | 135 | 80 | 0 | 0 |
| Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | - | 522 . | 535 . | 521 . | 494 . | - | 505 . | 526 . | - | - |
| Sıra (Temel Alan İçinde) | - | - | 304 . | 324 . | 299 . | 280 . | - | 238 . | 309 . | - | - |
| Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | - | 68 . | 90 . | 79 . | 59 . | - | 45 . | 61 . | - | - |
| Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | 34 . | 44 . | 39 . | 28 . | - | 20 . | 25 . | - | - |
| Toplam Yayın | 0 | 0 | 4 | 2 | 3 | 3 | 0 | 3 | 2 | 0 | 0 |
| Toplam Makale | 0 | 0 | 2 | 1 | 2 | 3 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 |
| Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 |
| Toplam Bildiri | 0 | 0 | 2 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
| Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 2 | 1 | 2 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
| Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
| Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 |
| Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |