Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Çocuk Gelişimi ve Eğitimi (Dr), 2018 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Okul Öncesi Eğitimi (Yl) (Tezli), 2015, 2018 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sosyal Bilgiler Eğitimi (Yl) (Tezli), 2010, 2016 |
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Kastamonu Eğitim Fakültesi, Okul Öncesi Öğretmenliği Pr., 2004, 2008 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Çocuk Gelişimi ve Eğitimi (Dr), 2018 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Okul Öncesi Eğitimi (Yl) (Tezli), 2015, 2018 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sosyal Bilgiler Eğitimi (Yl) (Tezli), 2010, 2016 |
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Kastamonu Eğitim Fakültesi, Okul Öncesi Öğretmenliği Pr., 2004, 2008 |
İngilizce, YÖKDİL, 55, 2018 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Temel Eğitim Okul Öncesi Eğitimi |
2014-, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Meslek Yüksekokulu, Çocuk Bakımı ve Gençlik Hizmetleri Bölümü, Türkiye |
2010-, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Meslek Yüksekokulu, Hemşirelik ve Bakım Hizmetleri Bölümü, Türkiye |
2010-, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Meslek Yüksekokulu, Çocuk Bakımı ve Gençlik Hizmetleri Bölümü, Türkiye |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
2023-2024, Öğrenme ve Öğretme Teknikleri, Ön Lisans |
2023-2024, Öğrenme ve Öğretme Teknikleri, Ön Lisans |
2023-2024, Çocuk ve Oyun, Ön Lisans |
2023-2024, Çocuk ve Oyun, Ön Lisans |
2023-2024, Çocuk İhmal ve İstismarının Tanınması ve Ölenmesi, Ön Lisans |
2023-2024, Risk Altındaki Çocuklar ve Eğitimleri, Ön Lisans |
2023-2024, Risk Altındaki Çocuklar ve Eğitimleri, Ön Lisans |
2023-2024, Çocukluk ve Ergenlik Döneminde Cinsel Gelişim ve Eğitim, Ön Lisans |
2023-2024, Çocukluk ve Ergenlik Döneminde Cinsel Gelişim ve Eğitim, Ön Lisans |
2023-2024, Çocuk Gelişimi 2, Ön Lisans |
2023-2024, Çocuk Gelişimi 2, Ön Lisans |
2023-2024, Davranış Yönetimi, Ön Lisans |
2023-2024, Davranış Yönetimi, Ön Lisans |
2023-2024, Çocuk Edebiyatı ve Medya, Ön Lisans |
2023-2024, Çocuk Edebiyatı ve Medya, Ön Lisans |
2023-2024, Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Uygulama, Ön Lisans |
2023-2024, Çocuk Gelişimi 1, Ön Lisans |
2023-2024, Çocuk Gelişimi 1, Ön Lisans |
2023-2024, Drama Eğitimi, Ön Lisans |
2023-2024, Drama Eğitimi, Ön Lisans |
2013-2014, üstün zekalı çocukların eğitimi, Lisans |
2013-2014, çocukluk ve ergenlik döneminde cinsel gelişim ve eğitimi, Lisans |
2013-2014, Topluma hizmet uygulamaları, Lisans |
2013-2014, Öğretmenlik uygulaması, Lisans |
2013-2014, Öğrenme ve öğretme teknikleri, Ön Lisans |
2013-2014, Çocukta sanat ve yaratıcılık, Ön Lisans |
2013-2014, Çocuk ve Oyun, Ön Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
1 | Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Çevre Problemleri ve Geri Dönüşüm Hakkındaki Görüşleri | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 | 6 | 0 | 0 | 0 | 11 |
2 | Professional anxieties of preschool teacher candidates | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 4 |
3 | Çevre Problemleri ve Sürdürülebilirlik Açısından Su Elçileri Çizgi Filminin Değerlendirilmesi | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 3 |
4 | Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğası Hakkındaki Anlayışları | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 3 |
5 | An Examination of the Values which the Parents of Pre-school Students want their Children to Acquire | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
6 | Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Mesleki Kaygı Düzeylerini Etkileyen Değişkenlerin İncelenmesi | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
7 | Okul öncesi öğretmen adaylarının mesleki kaygı düzeylerini etkileyen değişkenlerin incelenmesi (Analyzing variıables affecting the prospective preschool teachers’ anxiety levels). | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
![]()
Kastamonu Üniversitesi
|
2017 - 2022 | 13 |
![]()
Kastamonu Üniversitesi
|
2017 | 2 |
![]()
Esra Ulaş
-
|
2022 | 2 |
![]()
Ezgi Ada
-
|
2020 - 2022 | 2 |
![]()
Hüseyin Arslan
-
|
2022 | 2 |
![]()
Abdülbaki Ergel
![]() |
2020 | 1 |
![]()
Sıla Uzkul
![]() |
2022 | 1 |
![]()
Mehtap Efe
![]() |
2020 | 1 |
![]()
Zekeriya Eren Koçyiğit
Next Big Thing
(United Kingdom)
|
2022 | 1 |
![]()
Eda Erdaş Kartal
-
|
2020 | 1 |
![]()
Oğuzhan Kıldan
-
|
2014 | 1 |
![]()
Sevil Büyükalan Filiz
-
|
2020 | 1 |
![]()
Sıla Uzkul
-
|
2022 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78285 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 10704 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Temel Eğitim | 440 |
Anahtar Kelimeler | Okul Öncesi Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 0 | 40 | 17 | 35 | 50 | 0 | 135 | 80 | 0 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | - | 522 . | 532 . | 520 . | 491 . | - | 504 . | 525 . | - | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | - | 304 . | 316 . | 297 . | 278 . | - | 240 . | 309 . | - | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | - | 61 . | 78 . | 70 . | 51 . | - | 33 . | 47 . | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | 30 . | 40 . | 36 . | 23 . | - | 16 . | 20 . | - | - |
Toplam Yayın | 0 | 0 | 4 | 2 | 3 | 3 | 0 | 3 | 2 | 0 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 2 | 1 | 2 | 3 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 0 | 2 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 2 | 1 | 2 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |