img

Doç. Dr. Fadime ULUSOY

  • Eğitim Fakültesi Dekanlığı
  • Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
  • Matematik Eğitimi Anabilim Dalı

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
67
Atıf
164
h-index
9
Proje
4
WoS
Yayın
6
Atıf
22
h-index
3
Scopus
Yayın
15
Atıf
90
h-index
7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2007, 2010
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim (Dr), 2009, 2016
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2003, 2007
Araştırma Alanları
Matematik Eğitimi
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim (Dr), 2009, 2016
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2007, 2010
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2003, 2007
Kayıt Yok
İngilizce, YDS, 82, 2014
Çalıştay, ABİDE 2016 Raporu Değerlendirme Çalıştayı, Point Hotel Ankara100. Yıl Mahallesi 1427. Cadde No:11 Balgat / Çankaya / ANKARA, Ankara, 17-03-2018, 17-03-2018
Çalıştay, ABİDE 2018 Değerlendirme Çerçevesi Çalıştayı, Milli Eğitim Bakanlığı-Ankara, Türkiye, 10-07-2017, 14-07-2017
Çalıştay, Beceri Tanımlama ve Değerlendirme Çerçevesi Hazırlama Çalışması [Akademik Becerilerin İzlenmesi ve D, Ankara, Türkiye, 09-05-2016, 13-05-2016
Çalıştay, Matematik Sorularının Matematiksel Yeterliklerinin Belirlenmesi, Ortaokul Matematik Öğretmenleri içi, Ege Üniversitesi-İzmir, Türkiye, 28-06-2016, 29-06-2016
[UAK] Eğitim Bilimleri Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Matematik Eğitimi
2021-, Doçent, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
2016-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkiye
2010-2016, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkiye
Kayıt Yok
İsmail Batuhan Turuş, Yüksek Lisans, Öğretmen adaylarının geogebra kullanarak oluşturdukları etkinliklerdeki matematiksel derinlik seviye, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
2021-2022, Olasılık ve İstatistik Öğretimi, Lisans
2021-2022, Matematiksel Modelleme, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2021-2022, Makale İnceleme ve Yazma, Yüksek Lisans
2021-2022, Geometi ve Ölçme Öğretimi, Lisans
2021-2022, Matematik öğretiminde Modelleme, Lisans
2020-2021, Matematikte Okul Dışı Öğrenme Ortamları, Lisans
2017-2018, IMA101-Genel Matematik, Lisans
2017-2018, IMA303-Analitik Geometri I, Lisans
2017-2018, IMA305-İstatistik ve olasılık I, Lisans
2017-2018, IMA403-Matematikte Aktif Öğrenme, Lisans
2017-2018, EMB407-Okul Deneyimi, Lisans
2017-2018, IMA104-Geometri, Lisans
2017-2018, IMA304-Analitik Geometri II, Lisans
2017-2018, IMA306-İstatistik ve Olasılık II, Lisans
2017-2018, GNK202-Matematiksel Problem Kurma, Lisans
2017-2018, EMB406-Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2017-2018, EMB308-Okul Deneyimi, Lisans
2016-2017, GNK408 Seçmeli II-Kavram Bilgisi ve Kavram Yanılgıları, Lisans
2016-2017, OÖA206-Matematik Eğitimi, Lisans
2016-2017, EMB406-Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
Kayıt Yok
Yıldız, D.G., Ulusoy, F. (2024) "Investigating how prospective mathematics teachers prepare history integrated lesson plans with assessing historical elements in mathematics textbooks", International Journal of Science and Mathematics Education, 22 (2) pp. 307-331 [SSCI] DOI     
Ulusoy, F., İncikabı, L. (2023) "Preservice mathematics teachers' selection of curriculum resources in individual and group lesson planning processes", International Journal of Mathematical Education in Science and Technology, 54 (4) pp. 557-578 Link DOI     
Ulusoy, F. (2023) "Middle school students' reasoning with regards to parallelism and perpendicularity of line segments", IInternational Journal of Mathematical Education in Science And Technology, 54 (7) pp. 1187-1206 Link DOI     
Ulusoy, F. (2023) "Middle Level Mathematics Teachers’ Problems on Linear Relationships in a Semi-Structured Problem Posing Situation", RMLE Online, 46 (10) pp. 1-19 DOI    
İpekoğlu, A., Ulusoy, F. (2022) "Evaluations of online education ımplementations from students, parents and teachers perspective during the pandemic period in Turkey", International Journal of Comtemporary Eduational Studies, 8 (1) pp. 120-139 Link  
Ulusoy, F., Turuş, İ.B. (2022) "The mathematical and technological nature of tasks containing the use of dynamic geometry software in middle and secondary school mathematics textbooks", Education and Information Technologies, 27 (8) pp. 11089-11113 [SSCI] Link DOI     
Sadak, M., İncikabı, L., Ulusoy, F., Pektaş, M. (2022) "Investigating mathematical creativity through the connection between creative abilities in problem posing and problem solving", Thinking Skills and Creativity, 45 (101108) pp. 1-15 [SSCI] Link     
Ulusoy, F., Çakıroğlu, E. (2021) "Exploring prospective teachers’ noticing of students’ understanding through micro-case videos", Journal of Mathematics Teacher Education, 24 (3) pp. 253-282 [SSCI] Link DOI    
Ulusoy, F. (2021) "Prospective Early Childhood and Elementary School Mathematics Teachers’ Concept Images and Concept Definitions of Triangles", International Journal of Science and Mathematics Education, 19 (0) pp. 1057-1078 [SSCI] Link DOI     
Ulusoy, F., İncikabı, L. (2020) "Middle School Teachers’ Use of Compulsory Textbooks in Instruction of Mathematics", International Journal for Mathematics Teaching and Learning, 21 (1) pp. 1-18 Link  
Ulusoy, F. (2020) "Prospective teachers’ skills of attending, interpreting and responding to content-specific characteristics of mathematics instruction in classroom videos", Teaching and Teacher Education, 94 (0) p. 103103 [SSCI] Link    
Ulusoy, F. (2020) "Öğretmen Adaylarının İki Niceliğin Eş Zamanlı Değişimini İçeren Dinamik Fonksiyonel Durumlar İçin Oluşturdukları Grafik Temsilleri", Eğitimde Nitel Araştrımalar Dergisi, 8 (2) pp. 462-488 [TR Dizin] Link DOI   
Ulusoy, F. (2019) "Serious Obstacles Hindering Middle School Students’ Understanding of Integer Exponents", International Journal of Research in Education and Science, 5 (1) pp. 52-69 Link    
İncikabı, L., Ulusoy, F. (2019) "Gender bias and stereotypes in Australian, Singaporean and Turkish mathematics textbooks", Turkish Journal of Education, 8 (4) pp. 298-317 Link DOI    
Ulusoy, F., Girit, D. (2019) "İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Sahip Oldukları Matematik Tarihi Bilgileri ile ilgili Değişen Algıları: Pedagojik Deneyimlerin Rolü", Kastamonu Eğitim Dergisi, 27 (6) pp. 2379-2389 [TR Dizin] Link DOI   
Ulusoy, F. (2019) "Matematik Öğretmen Adaylarının Pergel-Cetvel ve Dinamik Geometri Yazılımı Kullanarak Yaptıkları Geometrik İnşalar", Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi, 10 (2) pp. 336-372 [TR Dizin] Link DOI     
Ulusoy, F. (2019) "Early-years prospective teachers’ definitions, examples and non-examples of cylinder and prism", International Journal for Mathematics Teaching and Learning, 20 (2) pp. 149-169 Link  
Ulusoy, F., Argün, Z. (2019) "Secondary School Students’ Representations for Solving Geometric Word Problems in Different Clinical Interviews", International Journal of Education in Mathematics, Science and Technology, 7 (1) pp. 73-92 Link DOI    
Ulusoy, F., Çakıroğlu, E. (2018) "Using Video Cases and Small-scale Research Projects to Explore Prospective Mathematics Teachers’ Noticing of Student Thinking", Eurasia Journal of Mathematics Science and Technology Education, 14 (9) [SSCI] Link DOI    
Ulusoy, F., Kepceoğlu, İ. (2018) "The Contextual and Cognitive Structure of Prospective Middle School Mathematics Teachers’ Problems in Semi-Structured Problem-Posing Context", Journal of Kırşehir Education Faculty, 19 (3) pp. 1910-1936 [TR Dizin] Link DOI  
Karpuzcu, S.Y., Ulusoy, F., Bostan, M.I. (2017) "Prospective Middle School Mathematics Teachers’ Covariational Reasoning for Interpreting Dynamic Events During Peer Interactions", International Journal of Science and Mathematics Education, 15 (1) pp. 89-108 [SSCI] Link DOI    
Karpuzcu, S.Y., Ulusoy, F., Mine, I.B. (2017) "Prospective Middle School Mathematics Teachers Covariational Reasoning for Interpreting Dynamic Events During Peer Interactions", International Journal of Science and Mathematics Education, 15 (1) pp. 89-108 [SSCI] Link DOI  
Ulusoy, F., Çakıroğlu, E. (2017) "Ortaokul Öğrencilerinin Paralelkenarı Ayırt Etme Biçimleri: Aşırı Özelleme ve Aşırı Genelleme", Abant İzzet Baysal Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (1) pp. 457-475 [TR Dizin] Link   
Ulusoy, F. (2013) "An investigation of the concept of variable in Turkish elementary mathematics teachers guidebooks", Journal of Educational and Instructional Studies in the World, 3 (1) pp. 139-149 Link  
Ulusoy, F., Çakıroğlu, E. (2013) "İlköğretim matematik öğretmenlerinin histogram kavramı ile ilgili kavrayışları ve bu kavramın öğretim süreçlerinde yaşadıkları sorunlar", İlköğretim Online, 12 (4) pp. 1141-1156 [TR Dizin] Link  
Ulusoy, F., Çakiroǧlu, E. (2013) "In-service elementary mathematics teachers' conceptions of histogram and difficulties about its teaching Process", Elementary Education Online, 12 (4) pp. 1141-1156   
Ulusoy, F. (2019) "Sezgisel olmayan örneklerin ve örnek olmayanların tanımlamadaki gücü: Öğretmen adaylarının değişen silindir ve prizma tanımları", Vth International Eurasian Educational Research Congress (EJER) , (pp. 1407-1409), Ankara, Türkiye, (Temmuz 2019
Ulusoy, F. (2019) "Öğretmen adaylarının iki niceliğin eş zamanlı değişimini içeren durumlar için oluşturdukları grafiksel temsiller", Vth International Eurasian Educational Research Congress (EJER) , (pp. 1404-1406), Ankara, Türkiye, (Temmuz 2019
Ulusoy, F., Kepceoğlu, İ., Kaya, Z.B. (2018) "Cognitive and Contextual Structure of Prospective Teachers’ Mathematical Problems in the Context of Problem Posing", International Conference on Mathematics and Mathematics Education , (Haziran 2018
Kepceoğlu, İ., Ulusoy, F., İncikabı, L. (2018) "Problem Types of Fractions in Mathematics Textbooks of Turkey, Australia and Singapore", ERPA International Congress On Education , (Temmuz 2018
Kepceoğlu, İ., Ulusoy, F., İncikabı, L. (2018) "Multiple Representations of Fractions in Mathematics Textbooks of Turkey, Australia and Singapore", ERPA International Congress on Education , (Temmuz 2018
Ulusoy, F., Kepceoğlu, İ., Kaya, Z.B. (2018) "The Nature of Prospective Middle School Mathematics Teachers’ Contextual Problems about Linear Graphs", International Conference on Mathematics and Mathematics Education , (Haziran 2018
Girit, D., Ulusoy, F. (2017) "Middle school teachers’ mathematical knowledge within the practices for teaching exponents: A Multiple Case Study", International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology (ICEMST) , (pp. 68), Aydın, Türkiye, (Mayıs 2017
Ulusoy, F. (2017) "Fark etmenin ötesinde: Öğretmen eğitiminde öğrenci odaklı kısa durumvideoları", Eğitimde Gelecek Konferansı , (pp. 56-57), İstanbul, Türkiye, (Kasım 2017
Ulusoy, F. (2017) "Prospective teachers learn to notice student thinking via micro-case videos: The cases of parallelism and perpendicularity", IVth International Eurasian Educational Research Congress (EJER) , (pp. 939-940), Denizli, Türkiye, (Haziran 2017
Ulusoy, F. (2017) "Durum temelli yaklaşımla öğretmen adaylarının pedagojik alan bilgilerinin geliştirilmesi: Üslü sayılar örneği", Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-3 (TURKBİLMAT 3) , (pp. 333-337), Afyon, Türkiye, (Mayıs 2017
Ulusoy, F., Çakıroğlu, E. (2016) "Ortaokul öğrencilerinin paralelkenarı ayırt ederken kullandıkları yaklaşımlar", XII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (XII. UFBMEK) , (pp. 127), Türkiye, (Eylül 2016
Ulusoy, F., Çakıroğlu, E. (2016) "Prospective teachers’ personal and instructional definitions for quadrilaterals as a lens of their mathematical and didactical considerations", 13th International Congress on Mathematical Education , (pp. 1-4), Hamburg, Almanya, (Temmuz 2016
Ulusoy, F. (2016) "The role of learners example spaces in example generation and determination of two parallel and perpendicular line segments", 40th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education , (pp. 299-306), Szeged, Macaristan, (Ağustos 2016
Ulusoy, F. (2015) "A meta classification for students selections of quadrilaterals the case of trapezoid", Congress of the European Society for Research in Mathematics Education , Prag, Çek Cumhuriyeti, (Şubat 2015
Zekiye, A., Ulusoy, F., Çakıroğlu, E. (2015) "Çarpan kat kavramından ebob ekok kavramlarına giden yolda ortaokul öğrencilerinin sahip olduğu bilgiler ve yanılgılar", Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2 , (pp. 297), Adıyaman, Türkiye, (Mayıs 2015
Başer, E.E., Ulusoy, F., Çakıroğlu, E. (2015) "Üslü sayılarda kavramsal ve işlemsel bilgi arasındaki kopukluklar bir durum çalışması", Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2 , (pp. 266), Adıyaman, Türkiye, (Mayıs 2015
Emine, Ç., Ulusoy, F., Çakıroğlu, E. (2015) "6 sınıf öğrencilerinin ondalık sayılar hakkındaki düşünüşleri", Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2 , (pp. 268), Adıyaman, Türkiye, (Mayıs 2015
Berna, G., Ulusoy, F., Çakıroğlu, E. (2015) "7 sınıf öğrencilerinin simetri kavramı hakkındaki bilgileri", Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2 , (pp. 267), Adıyaman, Türkiye, (Mayıs 2015
Çakıroğlu, E., Ulusoy, F. (2015) "Öğretmen adaylarının küçük ölçekli araştırma projeleri yoluyla öğrenci düşünüşlerini incelemesi örnek bir ders uygulaması", Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2 , (pp. 50), Adıyaman, Türkiye, (Haziran 2015
Mukaddes, İ., Ulusoy, F., Çakıroğlu, E. (2015) "Ortaokul öğrencilerinin üçgende yükseklik ile ilgili sahip oldukları kavram imajları", Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2 , (pp. 265), Adıyaman, Türkiye, (Mayıs 2015
Çakıroğlu, E., Ulusoy, F. (2015) "İlköğretim Matematik Eğitiminde İşlem Akıcılığı", Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2 , (pp. 264), Türkiye, (Mayıs 2015
Ulusoy, F. (2014) "Ortaokul matematiğinde paralellik ve diklik kavramları öğrencilerin sahip olduğu imgeler ve yaşadığı yanılgılar", XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 1172-1173), Adana, Türkiye, (Eylül 2014
Ulusoy, F. (2013) "An investigation of the concept of variable in Turkish elementary mathematics teachers guidebooks", 4 INTERNATIONALCONFERENCE ON NEWTRENDS IN EDUCATION ANDTHEIR IMPLICATIONS , Türkiye, (Nisan 2013
Ulusoy, F. (2013) "Altıncı sınıf öğrencilerinin iki doğrunun birbirine paralel veya dik olma durumlarına ilişkin sahip oldukları kavrayışlar", 12. Matematik Sempozyumu, Sergi ve Şenlikleri , (pp. 55-58), Ankara, Türkiye, (Mayıs 2013
Karpuzcu, S.Y., Ulusoy, F., Mine, I.B. (2013) "A case study on pre service mathematics teachers covariational reasoning ın peer learning", 37th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education , (pp. 200), Kiel, Almanya, (Ağustos 2013
Ulusoy, F. (2012) "Using history of mathematics in learning and teaching of the concept of variable", The European Conference on Educational Research , (Eylül 2012
Ulusoy, F. (2012) "8th grade students algebraic thinking processes based on different meanings of variable", The European Conference on Educational Research , (Eylül 2012
Ulusoy, F. (2012) "11 sınıf öğrencilerin farklı temsil türlerinde örüntü genelleme becerileri", Uygulamalı Eğitim Kongresi , Türkiye, (Eylül 2012
Karpuzcu, S.Y., Ulusoy, F., Mine, I.B. (2012) "İlköğretim matematik öğretmen adaylarının geometrik cisimler ile yükseklik hacim grafiklerini yorumlamaları üzerine bir çalışma", X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 342), Niğde, Türkiye, (Haziran 2012
Ulusoy, F., Argün, Z. (2012) "11 sınıf öğrencilerinin çokgenlerle ilgili muhakeme süreçlerinde ürettikleri temsiller arasında kurdukları etkileşimler", X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 469), Türkiye, (Haziran 2012
Ulusoy, F., Çakıroğlu, E. (2012) "İlköğretim Matematiğinde Histogram ve Öğretimi Öğretmenlerin Algıları Kavrayışları Ve Sorunları", X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 416), Niğde, Türkiye, (Haziran 2012
Ulusoy, F., Argün, Z. (2011) "The effects of eleventh grade students geometric reasoning processes on their representations", the 35th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education , (pp. 259), (Temmuz 2011
Ulusoy, F. (2022) "Okul öncesinden liseye matematikte düşünen sınıflar", Ankara/Türkiye : Anı Yayıncılık  
Demircioğlu, H., Ulusoy, F. (2021) "Karşılaştırmalı Eğitim Araştırma Yaklaşımları ve Yöntemleri", Ankara/Türkiye : Pegem Akademi  
Ulusoy, F. (2018) "Öğrenciden Öğrenmek: Öğretmen Eğitiminde Öğrenci-Odaklı Kısa Videolar", Ankara/Türkiye : ODTÜ Yayıncılık  
Ulusoy, F. (2023) "Değerlendirme Aracı Olarak Problem Kurma", Kitap: Matematikte Problem Çözme ve Problem Kurma, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi  
Ulusoy, F. (2022) "Akıl Yürütme Sürecinin Değerlendirilmesi", Kitap: Matematiksel Akıl Yürütme, Ankara/Türkiye : Anı Yayıncılık  
Ulusoy, F. (2022) "Çokgenlerin Öğretimi", Kitap: Geometri Öğretim Bilgisi, Ankara/Türkiye : Pegem  
Ulusoy, F. (2020) "Micro-case videos: A proposal for purposeful video design to enhance prospective teachers’ noticing of student thinking", Kitap: Handbook of Research on Innovative Pedagogies and Best Practices in Teacher Education., Hershey/Amerika Birleşik Devletleri : IGI Global Publication  
Ulusoy, F. (2019) "Geometri", Kitap: Erken Çocuklukta Matematik Eğitimi, Türkiye : Pegem Akademi  
Ulusoy, F., İncikabı, L. (2019) "Incorporating Representation-Based Instruction into Mathematics Teaching: Engaging Middle Schoolers with Multiple Representations of Adding Fractions", Kitap: Handbook of Research on Promoting Higher-Order Skills and Global Competencies in Life and Work, Amerika Birleşik Devletleri : IGI Global Publication  
Kayıt Yok
(Uluslararası - Dergi) Turkish Journal of Education, 2020, Yayın Kurulu Üyeliği
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 2018
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) International Journal of Research in Education and Science, 2018
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi, 2017
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) International Journal of Research in Education and Science, 2017
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Turkish Journal of Computer and Mathematics Education, 2017
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (MAKÜ) (elektronik), 2017
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Turkish Journal of Education, 2017
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Turkish Journal of Education, 2017
Kayıt Yok
Atıflar
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
; A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: TR Dizin, F: Uluslararası Kitap, G: Ulusal Kitap, H: Diğer Makale, I: Toplam
Sıra Yayın A B C D E F G H I
1
Prospective teachers’ skills of attending, interpreting and responding to content-specific characteristics of mathematics instruction in classroom videos
Teaching and Teacher Education
4 0 0 9 1 2 0 0 16
2
Gender bias and stereotypes in Australian, Singaporean and Turkish mathematics textbooks
Turkish Journal of Education
3 0 0 8 0 2 0 0 13
3
Prospective Early Childhood and Elementary School Mathematics Teachers’ Concept Images and Concept Definitions of Triangles
International Journal of Science and Mathematics Education
3 0 0 7 1 1 0 0 12
4
Using Video Cases and Small-scale Research Projects to Explore Prospective Mathematics Teachers’ Noticing of Student Thinking
Eurasia Journal of Mathematics Science and Technology Education
3 0 0 5 2 2 0 0 12
5
Exploring prospective teachers’ noticing of students’ understanding through micro-case videos
Journal of Mathematics Teacher Education
3 0 0 6 2 0 0 0 11
6
Prospective Middle School Mathematics Teachers’ Covariational Reasoning for Interpreting Dynamic Events During Peer Interactions
International Journal of Science and Mathematics Education
4 0 0 6 1 0 0 0 11
7
Ortaokul Öğrencilerinin Paralelkenarı Ayırt Etme Biçimleri: Aşırı Özelleme ve Aşırı Genelleme
Abant İzzet Baysal Eğitim Fakültesi Dergisi
0 0 0 6 3 1 0 0 10
8
The Contextual and Cognitive Structure of Prospective Middle School Mathematics Teachers’ Problems in Semi-Structured Problem-Posing Context
Journal of Kırşehir Education Faculty
1 0 0 6 1 1 0 0 9
9
İlköğretim matematik öğretmenlerinin histogram kavramı ile ilgili kavrayışları ve bu kavramın öğretim süreçlerinde yaşadıkları sorunlar
İlköğretim Online
0 0 0 4 4 1 0 0 9
10
Serious Obstacles Hindering Middle School Students’ Understanding of Integer Exponents
International Journal of Research in Education and Science
3 0 0 0 1 2 0 0 6
11
Secondary School Students’ Representations for Solving Geometric Word Problems in Different Clinical Interviews
International Journal of Education in Mathematics, Science and Technology
0 0 0 5 1 0 0 0 6
12
Investigating mathematical creativity through the connection between creative abilities in problem posing and problem solving
Thinking Skills and Creativity
1 0 0 4 0 0 0 0 5
13
Middle School Teachers’ Use of Compulsory Textbooks in Instruction of Mathematics
International Journal for Mathematics Teaching and Learning
1 0 0 2 2 0 0 0 5
14
Early-years prospective teachers’ definitions, examples and non-examples of cylinder and prism
International Journal for Mathematics Teaching and Learning
1 0 0 2 1 0 0 0 4
15
The role of learners example spaces in example generation and determination of two parallel and perpendicular line segments
2 0 0 1 1 0 0 0 4
16
Matematik Öğretmen Adaylarının Pergel-Cetvel ve Dinamik Geometri Yazılımı Kullanarak Yaptıkları Geometrik İnşalar
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
1 0 0 0 1 2 0 0 4
17
İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Sahip Oldukları Matematik Tarihi Bilgileri ile ilgili Değişen Algıları: Pedagojik Deneyimlerin Rolü
Kastamonu Eğitim Dergisi
0 0 0 1 3 0 0 0 4
18
An investigation of the concept of variable in Turkish elementary mathematics teachers guidebooks
Journal of Educational and Instructional Studies in the World
0 0 0 4 0 0 0 0 4
19
The mathematical and technological nature of tasks containing the use of dynamic geometry software in middle and secondary school mathematics textbooks
Education and Information Technologies
1 0 0 1 0 0 0 0 2
20
Handbook of Research on Innovative Pedagogies and Best Practices in Teacher Education.
1 0 0 1 0 0 0 0 2
21
Prospective Middle School Mathematics Teachers Covariational Reasoning for Interpreting Dynamic Events During Peer Interactions
International Journal of Science and Mathematics Education
0 0 0 0 0 2 0 0 2
22
Erken Çocuklukta Matematik Eğitimi
0 0 0 0 0 2 0 0 2
23
Ortaokul matematiğinde paralellik ve diklik kavramları öğrencilerin sahip olduğu imgeler ve yaşadığı yanılgılar
1 0 0 0 1 0 0 0 2
24
A meta classification for students selections of quadrilaterals the case of trapezoid
0 0 0 2 0 0 0 0 2
25
Prospective teachers’ personal and instructional definitions for quadrilaterals as a lens of their mathematical and didactical considerations
0 0 0 1 0 0 0 0 1
26
Middle school students' reasoning with regards to parallelism and perpendicularity of line segments
IInternational Journal of Mathematical Education in Science And Technology
1 0 0 0 0 0 0 0 1
27
Evaluations of online education ımplementations from students, parents and teachers perspective during the pandemic period in Turkey
International Journal of Comtemporary Eduational Studies
0 0 0 1 0 0 0 0 1
28
Öğrenciden Öğrenmek: Öğretmen Eğitiminde Öğrenci-Odaklı Kısa Videolar
0 0 0 1 0 0 0 0 1
29
Prospective teachers learn to notice student thinking via micro-case videos: The cases of parallelism and perpendicularity
0 0 0 0 1 0 0 0 1
30
Handbook of Research on Promoting Higher-Order Skills and Global Competencies in Life and Work
0 0 0 1 0 0 0 0 1
31
The effects of eleventh grade students geometric reasoning processes on their representations
0 0 0 0 0 1 0 0 1
(2017) "ODTÜ Yılın Tezi Ödülü" ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
(2017) "Kalbiye Tansel Yayın Ödülü" ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Erdinç Çakıroğlu
Orta Doğu Teknik Üniversitesi
2012 - 2021 14
Kastamonu Üniversitesi
2018 - 2023 7
Kastamonu Üniversitesi
2018 5
Seçil Yemen Karpuzcu
Orta Doğu Teknik Üniversitesi
2012 - 2017 4
Dilek Girit Yıldız
Trakya Üniversitesi
2017 - 2024 3
Ziya Argün
Gazi Üniversitesi
2011 - 2019 3
Işıksal Bostan Mine
-
2012 - 2017 3
Zeyneb Betül Kaya
-
2018 2
-
2022 1
-
2022 1
Handan Demircioğlu
-
2021 1
Mıne Isıksal Bostan
Orta Doğu Teknik Üniversitesi
2017 1
Aysun İpekoğlu
-
2022 1
Erdinç Çakiroǧlu
Middle East Technical University (METU) (Turkey)
2013 1
Fadime Ulusoy
Middle East Technical University (METU) (Turkey)
2013 1
Ayhan Zekiye
-
2015 1
Çatman Emine
-
2015 1
Emine Eda Başer
-
2015 1
Gülden Berna
-
2015 1
İnan Mukaddes
-
2015 1
İsmail Batuhan Turuş
-
2022 1
2024 için Puan Bazlı Sıralamalar
Sıra (Araştırma Alanı İçinde)
94.
78249 araştırmacı içinde
Sıra (Temel Alan İçinde)
42.
8598 araştırmacı içinde
Sıra (Bilim Alanı İçinde)
4.
284 araştırmacı içinde
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78249
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 8598
YÖKSİS Bilim Alanı Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi 284
Anahtar Kelimeler Matematik Eğitimi
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 24 17 129 185 180 120 100 195 90 50
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) 446 . 485 . 419 . 357 . 367 . 412 . 523 . 422 . 494 . 94 .
Sıra (Temel Alan İçinde) 308 . 332 . 227 . 173 . 168 . 223 . 294 . 181 . 289 . 42 .
Sıra (Bilim Alanı İçinde) 51 . 70 . 20 . 9 . 14 . 18 . 32 . 11 . 39 . 4 .
Sıra (Anahtar Kelime (1)) 31 . 48 . 8 . 4 . 7 . 9 . 18 . 6 . 21 . 4 .
Toplam Yayın 8 3 7 7 10 4 3 6 4 1
Toplam Makale 0 0 3 2 6 3 2 3 3 1
Toplam Kitap 0 0 0 1 2 1 1 3 1 0
Toplam Bildiri 8 3 4 4 2 0 0 0 0 0
Makale (SCI) 0 0 2 1 0 1 2 2 0 1
Makale (Uluslararası) 0 0 0 0 5 1 0 1 3 0
Makale (Ulusal) 0 0 1 1 1 1 0 0 0 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 0 0 2 1 1 3 1 0
Bildiri (Uluslararası) 1 2 2 4 2 0 0 0 0 0
Bildiri (Ulusal) 7 1 2 0 0 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri