Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim (Dr), 2009, 2016 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2007, 2010 |
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2003, 2007 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim (Dr), 2009, 2016 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2007, 2010 |
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2003, 2007 |
Fadime ULUSOY, Doktora, Developing prospective mathematics teachers' knowledge for teaching quadrilaterals through a video case-based learning environment, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Matematik Öğretmenliği, 2016 |
Fadime ULUSOY, Yüksek Lisans, 11. sınıf öğrencilerinin geometrik problemlerle ilgili oluşturdukları dış temsillerle iç temsiller arasındaki etkileşimler, Gazi Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Öğretmenliği, 2010 |
İngilizce, YDS, 82, 2014 |
Çalıştay, ABİDE 2016 Raporu Değerlendirme Çalıştayı, Point Hotel Ankara100. Yıl Mahallesi 1427. Cadde No:11 Balgat / Çankaya / ANKARA, Ankara, 17-03-2018, 17-03-2018 |
Çalıştay, ABİDE 2018 Değerlendirme Çerçevesi Çalıştayı, Milli Eğitim Bakanlığı-Ankara, Türkiye, 10-07-2017, 14-07-2017 |
Çalıştay, Beceri Tanımlama ve Değerlendirme Çerçevesi Hazırlama Çalışması [Akademik Becerilerin İzlenmesi ve D, Ankara, Türkiye, 09-05-2016, 13-05-2016 |
Çalıştay, Matematik Sorularının Matematiksel Yeterliklerinin Belirlenmesi, Ortaokul Matematik Öğretmenleri içi, Ege Üniversitesi-İzmir, Türkiye, 28-06-2016, 29-06-2016 |
[UAK] Eğitim Bilimleri Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Matematik Eğitimi |
2021-, Doçent, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2016-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkiye |
2010-2016, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkiye |
Kayıt Yok |
İsmail Batuhan Turuş, Yüksek Lisans, Öğretmen adaylarının geogebra kullanarak oluşturdukları etkinliklerdeki matematiksel derinlik seviyeleri ve teknolojik eylemlerin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
2021-2022, Matematik öğretiminde Modelleme, Lisans |
2021-2022, Geometi ve Ölçme Öğretimi, Lisans |
2021-2022, Makale İnceleme ve Yazma, Yüksek Lisans |
2021-2022, Matematiksel Modelleme, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2021-2022, Olasılık ve İstatistik Öğretimi, Lisans |
2020-2021, Matematikte Okul Dışı Öğrenme Ortamları, Lisans |
2017-2018, EMB308-Okul Deneyimi, Lisans |
2017-2018, EMB406-Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2017-2018, GNK202-Matematiksel Problem Kurma, Lisans |
2017-2018, IMA306-İstatistik ve Olasılık II, Lisans |
2017-2018, IMA304-Analitik Geometri II, Lisans |
2017-2018, IMA104-Geometri, Lisans |
2017-2018, EMB407-Okul Deneyimi, Lisans |
2017-2018, IMA403-Matematikte Aktif Öğrenme, Lisans |
2017-2018, IMA305-İstatistik ve olasılık I, Lisans |
2017-2018, IMA303-Analitik Geometri I, Lisans |
2017-2018, IMA101-Genel Matematik, Lisans |
2016-2017, EMB406-Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2016-2017, OÖA206-Matematik Eğitimi, Lisans |
2016-2017, GNK408 Seçmeli II-Kavram Bilgisi ve Kavram Yanılgıları, Lisans |
Kayıt Yok |
Matematik öğretmeni adaylarının video temelli mesleki gelişim ortamında dijital içerik tasarlama ve uygulama becerilerinin geliştirilmesi TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Yürütücü , 2024 |
Matematik Öğretmeni Adaylarının Bireysel Ve Grup İle Matematiksel Modelleme Sürecindeki Matematiksel Yaklaşımları TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Danışman , 2022-2023 |
İlkokuldan Liseye Matematik Ders Kitaplarındaki Matematik Tarihi İçeriklerinin İncelenmesi Ve Kitaplardaki Matematik Tarihi İçeriklerinin Zenginleştirilerek Posterler Halinde Sergilenmesi TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Danışman , 2022-2023 |
Matematik Öğretmen Adaylarının Problem Kurma Yeterliliklerinin Geliştirilmesi BAP Proje: Yürütücü , 2018-2021 |
Kesirler ve kesirlerde işlemler konularının ders kitaplarında öğretimi üzerine bir karşılaştırma: Türkiye, ABD, Avusturalya, Singapur ve Güney Kore örnekleri. BAP Proje: Araştırmacı , 2017-2018 |
Kayıt Yok |
ŞENGİL-AKAR, Ş., ULUSOY, F. (2023) "Özel Yetenekli Öğrencilerin Ve Başarı Düzeyi Yüksek Olan Öğrencilerin Oluşturdukları Problemlerin İncelenmesi", 8. ULUSAL ÜSTÜN YETENEKLİLERİN EĞİTİMİ KONGRESİ , Ankara, Türkiye, (Kasım 2023) |
Korkmaz, Ş., ULUSOY, F., KEPCEOĞLU, İ. (2023) "Kesir Problemlerinin Öğretiminde Dijital Öyküleme Kullanmanın Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarısına ve Motivasyonuna Etkisi", 15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Kars, Türkiye, (Eylül 2023) |
ULUSOY, F. (2021) "Eski, M. & Ulusoy, F. (2021). A mathematical modeling application example on the concept of area: Junction arrangement activity. In 5th International Turkish Computer and Mathematics Education Symposium Proceeding Book (pp. 580-582). 28-30 October 2021, Alanya-Antalya.", 5th International Turkish Computer and Mathematics Education Symposium , Türkiye, (Mart 2021) |
ULUSOY, F. (2021) "Kargılı B. & Ulusoy, F. (2021). First-year prospective middle school mathematics teachers' modeling process: The case of how to storage problem. In 5th International Turkish Computer and Mathematics Education Symposium Proceeding Book (pp. 576-579). 28-30 October 2021, Alanya-Antalya.", 5th International Turkish Computer and Mathematics Education Symposium (28-30 October 2021)At: Alanya-Antalya , Türkiye, (Mart 2021) |
ULUSOY, F. (2019) "Öğretmen adaylarının iki niceliğin eş zamanlı değişimini içeren durumlar için oluşturdukları grafiksel temsiller", Vth International Eurasian Educational Research Congress (EJER) , (pp. 1404-1406), Ankara, Türkiye, (Temmuz 2019) |
ULUSOY, F. (2019) "Sezgisel olmayan örneklerin ve örnek olmayanların tanımlamadaki gücü: Öğretmen adaylarının değişen silindir ve prizma tanımları", Vth International Eurasian Educational Research Congress (EJER) , (pp. 1407-1409), Ankara, Türkiye, (Temmuz 2019) |
KEPCEOĞLU, İ., ULUSOY, F., İNCİKABI, L. (2018) "Multiple Representations of Fractions in Mathematics Textbooks of Turkey, Australia and Singapore", ERPA International Congress on Education , (Temmuz 2018) |
KEPCEOĞLU, İ., ULUSOY, F., İNCİKABI, L. (2018) "Problem Types of Fractions in Mathematics Textbooks of Turkey, Australia and Singapore", ERPA International Congress On Education , (Temmuz 2018) |
ULUSOY, F., KEPCEOĞLU, İ., Kaya, Z.B. (2018) "Cognitive and Contextual Structure of Prospective Teachers’ Mathematical Problems in the Context of Problem Posing", International Conference on Mathematics and Mathematics Education , (Haziran 2018) |
ULUSOY, F., KEPCEOĞLU, İ., Kaya, Z.B. (2018) "The Nature of Prospective Middle School Mathematics Teachers’ Contextual Problems about Linear Graphs", International Conference on Mathematics and Mathematics Education , (Haziran 2018) |
ULUSOY, F. (2017) "Fark etmenin ötesinde: Öğretmen eğitiminde öğrenci odaklı kısa durumvideoları", Eğitimde Gelecek Konferansı , (pp. 56-57), İstanbul, Türkiye, (Kasım 2017) |
ULUSOY, F. (2017) "Prospective teachers learn to notice student thinking via micro-case videos: The cases of parallelism and perpendicularity", IVth International Eurasian Educational Research Congress (EJER) , (pp. 939-940), Denizli, Türkiye, (Haziran 2017) |
ULUSOY, F. (2017) "Durum temelli yaklaşımla öğretmen adaylarının pedagojik alan bilgilerinin geliştirilmesi: Üslü sayılar örneği", Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-3 (TURKBİLMAT 3) , (pp. 333-337), Afyon, Türkiye, (Mayıs 2017) |
Girit, D., ULUSOY, F. (2017) "Middle school teachers’ mathematical knowledge within the practices for teaching exponents: A Multiple Case Study", International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology (ICEMST) , (pp. 68), Aydın, Türkiye, (Mayıs 2017) |
ULUSOY, F., Çakıroğlu, E. (2016) "Ortaokul öğrencilerinin paralelkenarı ayırt ederken kullandıkları yaklaşımlar", XII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (XII. UFBMEK) , (pp. 127), Türkiye, (Eylül 2016) |
ULUSOY, F. (2016) "The role of learners example spaces in example generation and determination of two parallel and perpendicular line segments", 40th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education , (pp. 299-306), Szeged, Macaristan, (Ağustos 2016) |
ULUSOY, F., Çakıroğlu, E. (2016) "Prospective teachers’ personal and instructional definitions for quadrilaterals as a lens of their mathematical and didactical considerations", 13th International Congress on Mathematical Education , (pp. 1-4), Hamburg, Almanya, (Temmuz 2016) |
Çakıroğlu, E., ULUSOY, F. (2015) "Öğretmen adaylarının küçük ölçekli araştırma projeleri yoluyla öğrenci düşünüşlerini incelemesi örnek bir ders uygulaması", Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2 , (pp. 50), Adıyaman, Türkiye, (Haziran 2015) |
Emine, Ç., ULUSOY, F., Çakıroğlu, E. (2015) "6 sınıf öğrencilerinin ondalık sayılar hakkındaki düşünüşleri", Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2 , (pp. 268), Adıyaman, Türkiye, (Mayıs 2015) |
Berna, G., ULUSOY, F., Çakıroğlu, E. (2015) "7 sınıf öğrencilerinin simetri kavramı hakkındaki bilgileri", Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2 , (pp. 267), Adıyaman, Türkiye, (Mayıs 2015) |
Zekiye, A., ULUSOY, F., Çakıroğlu, E. (2015) "Çarpan kat kavramından ebob ekok kavramlarına giden yolda ortaokul öğrencilerinin sahip olduğu bilgiler ve yanılgılar", Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2 , (pp. 297), Adıyaman, Türkiye, (Mayıs 2015) |
Çakıroğlu, E., ULUSOY, F. (2015) "İlköğretim Matematik Eğitiminde İşlem Akıcılığı", Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2 , (pp. 264), Türkiye, (Mayıs 2015) |
Mukaddes, İ., ULUSOY, F., Çakıroğlu, E. (2015) "Ortaokul öğrencilerinin üçgende yükseklik ile ilgili sahip oldukları kavram imajları", Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2 , (pp. 265), Adıyaman, Türkiye, (Mayıs 2015) |
Başer, E.E., ULUSOY, F., Çakıroğlu, E. (2015) "Üslü sayılarda kavramsal ve işlemsel bilgi arasındaki kopukluklar bir durum çalışması", Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2 , (pp. 266), Adıyaman, Türkiye, (Mayıs 2015) |
ULUSOY, F. (2015) "A meta classification for students selections of quadrilaterals the case of trapezoid", Congress of the European Society for Research in Mathematics Education , Prag, Çek Cumhuriyeti, (Şubat 2015) |
ULUSOY, F. (2014) "Ortaokul matematiğinde paralellik ve diklik kavramları öğrencilerin sahip olduğu imgeler ve yaşadığı yanılgılar", XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 1172-1173), Adana, Türkiye, (Eylül 2014) |
Karpuzcu, S.Y., ULUSOY, F., Mine, I.B. (2013) "A case study on pre service mathematics teachers covariational reasoning ın peer learning", 37th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education , (pp. 200), Kiel, Almanya, (Ağustos 2013) |
ULUSOY, F. (2013) "Altıncı sınıf öğrencilerinin iki doğrunun birbirine paralel veya dik olma durumlarına ilişkin sahip oldukları kavrayışlar", 12. Matematik Sempozyumu, Sergi ve Şenlikleri , (pp. 55-58), Ankara, Türkiye, (Mayıs 2013) |
ULUSOY, F. (2013) "An investigation of the concept of variable in Turkish elementary mathematics teachers guidebooks", 4 INTERNATIONALCONFERENCE ON NEWTRENDS IN EDUCATION ANDTHEIR IMPLICATIONS , Türkiye, (Nisan 2013) |
ULUSOY, F. (2012) "11 sınıf öğrencilerin farklı temsil türlerinde örüntü genelleme becerileri", Uygulamalı Eğitim Kongresi , Türkiye, (Eylül 2012) |
ULUSOY, F. (2012) "8th grade students algebraic thinking processes based on different meanings of variable", The European Conference on Educational Research , (Eylül 2012) |
ULUSOY, F. (2012) "Using history of mathematics in learning and teaching of the concept of variable", The European Conference on Educational Research , (Eylül 2012) |
ULUSOY, F., Argün, Z. (2012) "11 sınıf öğrencilerinin çokgenlerle ilgili muhakeme süreçlerinde ürettikleri temsiller arasında kurdukları etkileşimler", X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 469), Türkiye, (Haziran 2012) |
ULUSOY, F., Çakıroğlu, E. (2012) "İlköğretim Matematiğinde Histogram ve Öğretimi Öğretmenlerin Algıları Kavrayışları Ve Sorunları", X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 416), Niğde, Türkiye, (Haziran 2012) |
Karpuzcu, S.Y., ULUSOY, F., Mine, I.B. (2012) "İlköğretim matematik öğretmen adaylarının geometrik cisimler ile yükseklik hacim grafiklerini yorumlamaları üzerine bir çalışma", X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 342), Niğde, Türkiye, (Haziran 2012) |
ULUSOY, F., Argün, Z. (2011) "The effects of eleventh grade students geometric reasoning processes on their representations", the 35th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education , (pp. 259), (Temmuz 2011) |
ULUSOY, F. (2022) "Düşünen bir sınıfta dersi nasıl güçlendirebiliriz?", Kitap: Okul öncesinden liseye matematikte düşünen sınıflar, Ankara/Türkiye : Anı Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 197 / 213, ISBN: 978-605-170-696-2 |
Demircioğlu, H., ULUSOY, F. (2021) "Eğitim Sistemlerinin Karşılaştırılması", Kitap: Karşılaştırmalı Eğitim Araştırma Yaklaşımları ve Yöntemleri, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 129 / 154, ISBN: : 978-3-319-05593-0 |
ULUSOY, F. (2018) "Öğrenciden Öğrenmek: Öğretmen Eğitiminde Öğrenci-Odaklı Kısa Videolar", Ankara/Türkiye : ODTÜ Yayıncılık, ISBN: 978-605-9856-80-5 |
ULUSOY, F. (2023) "Değerlendirme Aracı Olarak Problem Kurma", Kitap: Matematikte Problem Çözme ve Problem Kurma, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 283 / 305, ISBN: 978-625-6357-56-3 |
ULUSOY, F. (2022) "Çokgenlerin Öğretimi", Kitap: Geometri Öğretimi Bilgisi, Türkiye : , Bölüm Sayfaları: 0 / 0, ISBN: 978-625-6357-13-6 |
ULUSOY, F. (2022) "Düşünen bir sınıfta dersi nasıl güçlendirebiliriz?", Kitap: Düşünen bir sınıfta dersi nasıl güçlendirebiliriz?, Türkiye : Anı yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 0 / 0, ISBN: 978-605-170-696-2 |
ULUSOY, F. (2022) "Eğitim Sistemlerinin Karşılaştırılması", Kitap: Karşılaştırmalı Eğitim Araştırma Yaklaşımları ve Yöntemleri, Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 0 / 0, ISBN: 978-3-319-05593-0 |
ULUSOY, F. (2022) "Çokgenlerin Öğretimi", Kitap: Geometri Öğretim Bilgisi, Ankara/Türkiye : Pegem, Bölüm Sayfaları: 133 / 180, ISBN: ISBN 978-625-6357-13-6 |
ULUSOY, F. (2022) "Akıl Yürütme Sürecinin Değerlendirilmesi", Kitap: Matematiksel Akıl Yürütme, Ankara/Türkiye : Anı Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 299 / 334, ISBN: 978-605-170-740-2 |
ULUSOY, F. (2020) "Micro-case videos: A proposal for purposeful video design to enhance prospective teachers’ noticing of student thinking", Kitap: Handbook of Research on Innovative Pedagogies and Best Practices in Teacher Education., Hershey/Amerika Birleşik Devletleri : IGI Global Publication, Bölüm Sayfaları: 310 / 331, ISBN: 9781522592327 |
ULUSOY, F. (2020) "Micro-Case Videos: A Proposal for Purposeful Video Design to Enhance Prospective Teachers' Noticing of Student Thinking", Amerika Birleşik Devletleri : IGI Global, ISBN: 9781522592327 |
ULUSOY, F. (2019) "Geometri", Kitap: Erken Çocuklukta Matematik Eğitimi, Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 2213-4565 |
ULUSOY, F., İNCİKABI, L. (2019) "Incorporating Representation-Based Instruction into Mathematics Teaching: Engaging Middle Schoolers with Multiple Representations of Adding Fractions", Kitap: Handbook of Research on Promoting Higher-Order Skills and Global Competencies in Life and Work, Amerika Birleşik Devletleri : IGI Global Publication, Bölüm Sayfaları: 311 / 336, ISBN: 9781522563310 |
Kayıt Yok |
(Ulusal - Dergi) E kafkas Eğitim Dergisi, 2024, Editör Kurulu Üyeliğ, Yayın Sayısı:2 |
(Uluslararası - Dergi) Turkish Journal of Education, 2020, Yayın Kurulu Üyeliği, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) International Journal of Research in Education and Science, 2018 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 2018 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Turkish Journal of Education, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Turkish Journal of Education, 2017 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (MAKÜ) (elektronik), 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Turkish Journal of Computer and Mathematics Education, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) International Journal of Research in Education and Science, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi, 2017 |
Kayıt Yok |
(2017) "Kalbiye Tansel Yayın Ödülü" ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ |
(2017) "ODTÜ Yılın Tezi Ödülü" ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Erdinç Çakıroğlu
Orta Doğu Teknik Üniversitesi
|
2012 - 2021 | 14 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2018 - 2023 | 7 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2018 - 2023 | 6 |
Seçil Yemen Karpuzcu
Orta Doğu Teknik Üniversitesi
|
2012 - 2017 | 4 |
Dilek Girit
Trakya Üniversitesi
|
2017 - 2024 | 4 |
Ziya Argün
Gazi Üniversitesi
|
2011 - 2019 | 3 |
İsmail Batuhan Turuş
Taşköprü Sevim Tokatlı Mesleki Teknik ve Anadolu Lisesi
(Turkey)
|
2022 - 2024 | 3 |
Işıksal Bostan Mine
-
|
2012 - 2017 | 3 |
Zeyneb Betül Kaya
-
|
2018 | 2 |
-
|
2022 | 1 |
-
|
2023 | 1 |
-
|
2022 | 1 |
Handan Demircioğlu
-
|
2021 | 1 |
Mıne Isıksal Bostan
Orta Doğu Teknik Üniversitesi
|
2017 | 1 |
Aysun İpekoğlu
-
|
2022 | 1 |
Şeyma Korkmaz
-
|
2023 | 1 |
Erdinç Çakiroǧlu
Middle East Technical University (METU)
(Turkey)
|
2013 | 1 |
Ayhan Zekiye
-
|
2015 | 1 |
Çatman Emine
-
|
2015 | 1 |
Dilek Girit-Yildiz
-
|
2024 | 1 |
Emine Eda Başer
-
|
2015 | 1 |
Gülden Berna
-
|
2015 | 1 |
İnan Mukaddes
-
|
2015 | 1 |
Nurşen Olgun
-
|
2024 | 1 |
Sade Nur Bingöl
-
|
2024 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78368 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9825 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi | 276 |
Anahtar Kelimeler | Matematik Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 24 | 17 | 129 | 185 | 180 | 120 | 100 | 195 | 94 | 130 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 447 . | 487 . | 420 . | 359 . | 364 . | 409 . | 526 . | 430 . | 511 . | 244 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 304 . | 331 . | 230 . | 174 . | 170 . | 220 . | 292 . | 183 . | 296 . | 103 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 50 . | 61 . | 16 . | 9 . | 13 . | 15 . | 28 . | 9 . | 35 . | 7 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 29 . | 43 . | 6 . | 4 . | 6 . | 8 . | 14 . | 6 . | 17 . | 2 . |
Toplam Yayın | 8 | 3 | 7 | 7 | 10 | 4 | 3 | 6 | 6 | 4 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 3 | 2 | 6 | 3 | 2 | 3 | 3 | 4 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 1 | 1 | 3 | 1 | 0 |
Toplam Bildiri | 8 | 3 | 4 | 4 | 2 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 | 1 | 2 | 2 | 0 | 2 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 | 1 | 0 | 1 | 3 | 1 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 1 | 3 | 1 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 1 | 2 | 2 | 4 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 7 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 |