Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2007, 2010 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim (Dr), 2009, 2016 |
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2003, 2007 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim (Dr), 2009, 2016 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2007, 2010 |
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2003, 2007 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YDS, 82, 2014 |
Çalıştay, ABİDE 2016 Raporu Değerlendirme Çalıştayı, Point Hotel Ankara100. Yıl Mahallesi 1427. Cadde No:11 Balgat / Çankaya / ANKARA, Ankara, 17-03-2018, 17-03-2018 |
Çalıştay, ABİDE 2018 Değerlendirme Çerçevesi Çalıştayı, Milli Eğitim Bakanlığı-Ankara, Türkiye, 10-07-2017, 14-07-2017 |
Çalıştay, Beceri Tanımlama ve Değerlendirme Çerçevesi Hazırlama Çalışması [Akademik Becerilerin İzlenmesi ve D, Ankara, Türkiye, 09-05-2016, 13-05-2016 |
Çalıştay, Matematik Sorularının Matematiksel Yeterliklerinin Belirlenmesi, Ortaokul Matematik Öğretmenleri içi, Ege Üniversitesi-İzmir, Türkiye, 28-06-2016, 29-06-2016 |
[UAK] Eğitim Bilimleri Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Matematik Eğitimi |
2021-, Doçent, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2016-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkiye |
2010-2016, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkiye |
Kayıt Yok |
İsmail Batuhan Turuş, Yüksek Lisans, Öğretmen adaylarının geogebra kullanarak oluşturdukları etkinliklerdeki matematiksel derinlik seviye, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
2021-2022, Olasılık ve İstatistik Öğretimi, Lisans |
2021-2022, Matematiksel Modelleme, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2021-2022, Makale İnceleme ve Yazma, Yüksek Lisans |
2021-2022, Geometi ve Ölçme Öğretimi, Lisans |
2021-2022, Matematik öğretiminde Modelleme, Lisans |
2020-2021, Matematikte Okul Dışı Öğrenme Ortamları, Lisans |
2017-2018, IMA101-Genel Matematik, Lisans |
2017-2018, IMA303-Analitik Geometri I, Lisans |
2017-2018, IMA305-İstatistik ve olasılık I, Lisans |
2017-2018, IMA403-Matematikte Aktif Öğrenme, Lisans |
2017-2018, EMB407-Okul Deneyimi, Lisans |
2017-2018, IMA104-Geometri, Lisans |
2017-2018, IMA304-Analitik Geometri II, Lisans |
2017-2018, IMA306-İstatistik ve Olasılık II, Lisans |
2017-2018, GNK202-Matematiksel Problem Kurma, Lisans |
2017-2018, EMB406-Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2017-2018, EMB308-Okul Deneyimi, Lisans |
2016-2017, GNK408 Seçmeli II-Kavram Bilgisi ve Kavram Yanılgıları, Lisans |
2016-2017, OÖA206-Matematik Eğitimi, Lisans |
2016-2017, EMB406-Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
Kayıt Yok |
İlkokuldan Liseye Matematik Ders Kitaplarındaki Matematik Tarihi İçeriklerinin İncelenmesi Ve Kitaplardaki Matematik Tarihi İçeriklerinin Zenginleştirilerek Posterler Halinde Sergilenmesi (Ulusal) TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Danışman , 2022-2023 |
Matematik Öğretmeni Adaylarının Bireysel Ve Grup İle Matematiksel Modelleme Sürecindeki Matematiksel Yaklaşımları (Ulusal) TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Danışman , 2022-2023 |
Matematik Öğretmen Adaylarının Problem Kurma Yeterliliklerinin Geliştirilmesi (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2018-2021 |
Kesirler ve kesirlerde işlemler konularının ders kitaplarında öğretimi üzerine bir karşılaştırma: Türkiye, ABD, Avusturalya, Singapur ve Güney Kore örnekleri. (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2017-2018 |
Kayıt Yok |
Ulusoy, F. (2019) "Sezgisel olmayan örneklerin ve örnek olmayanların tanımlamadaki gücü: Öğretmen adaylarının değişen silindir ve prizma tanımları", Vth International Eurasian Educational Research Congress (EJER) , (pp. 1407-1409), Ankara, Türkiye, (Temmuz 2019) |
Ulusoy, F. (2019) "Öğretmen adaylarının iki niceliğin eş zamanlı değişimini içeren durumlar için oluşturdukları grafiksel temsiller", Vth International Eurasian Educational Research Congress (EJER) , (pp. 1404-1406), Ankara, Türkiye, (Temmuz 2019) |
Ulusoy, F., Kepceoğlu, İ., Kaya, Z.B. (2018) "Cognitive and Contextual Structure of Prospective Teachers’ Mathematical Problems in the Context of Problem Posing", International Conference on Mathematics and Mathematics Education , (Haziran 2018) |
Kepceoğlu, İ., Ulusoy, F., İncikabı, L. (2018) "Problem Types of Fractions in Mathematics Textbooks of Turkey, Australia and Singapore", ERPA International Congress On Education , (Temmuz 2018) |
Kepceoğlu, İ., Ulusoy, F., İncikabı, L. (2018) "Multiple Representations of Fractions in Mathematics Textbooks of Turkey, Australia and Singapore", ERPA International Congress on Education , (Temmuz 2018) |
Ulusoy, F., Kepceoğlu, İ., Kaya, Z.B. (2018) "The Nature of Prospective Middle School Mathematics Teachers’ Contextual Problems about Linear Graphs", International Conference on Mathematics and Mathematics Education , (Haziran 2018) |
Girit, D., Ulusoy, F. (2017) "Middle school teachers’ mathematical knowledge within the practices for teaching exponents: A Multiple Case Study", International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology (ICEMST) , (pp. 68), Aydın, Türkiye, (Mayıs 2017) |
Ulusoy, F. (2017) "Fark etmenin ötesinde: Öğretmen eğitiminde öğrenci odaklı kısa durumvideoları", Eğitimde Gelecek Konferansı , (pp. 56-57), İstanbul, Türkiye, (Kasım 2017) |
Ulusoy, F. (2017) "Prospective teachers learn to notice student thinking via micro-case videos: The cases of parallelism and perpendicularity", IVth International Eurasian Educational Research Congress (EJER) , (pp. 939-940), Denizli, Türkiye, (Haziran 2017) |
Ulusoy, F. (2017) "Durum temelli yaklaşımla öğretmen adaylarının pedagojik alan bilgilerinin geliştirilmesi: Üslü sayılar örneği", Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-3 (TURKBİLMAT 3) , (pp. 333-337), Afyon, Türkiye, (Mayıs 2017) |
Ulusoy, F., Çakıroğlu, E. (2016) "Ortaokul öğrencilerinin paralelkenarı ayırt ederken kullandıkları yaklaşımlar", XII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (XII. UFBMEK) , (pp. 127), Türkiye, (Eylül 2016) |
Ulusoy, F., Çakıroğlu, E. (2016) "Prospective teachers’ personal and instructional definitions for quadrilaterals as a lens of their mathematical and didactical considerations", 13th International Congress on Mathematical Education , (pp. 1-4), Hamburg, Almanya, (Temmuz 2016) |
Ulusoy, F. (2016) "The role of learners example spaces in example generation and determination of two parallel and perpendicular line segments", 40th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education , (pp. 299-306), Szeged, Macaristan, (Ağustos 2016) |
Ulusoy, F. (2015) "A meta classification for students selections of quadrilaterals the case of trapezoid", Congress of the European Society for Research in Mathematics Education , Prag, Çek Cumhuriyeti, (Şubat 2015) |
Zekiye, A., Ulusoy, F., Çakıroğlu, E. (2015) "Çarpan kat kavramından ebob ekok kavramlarına giden yolda ortaokul öğrencilerinin sahip olduğu bilgiler ve yanılgılar", Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2 , (pp. 297), Adıyaman, Türkiye, (Mayıs 2015) |
Başer, E.E., Ulusoy, F., Çakıroğlu, E. (2015) "Üslü sayılarda kavramsal ve işlemsel bilgi arasındaki kopukluklar bir durum çalışması", Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2 , (pp. 266), Adıyaman, Türkiye, (Mayıs 2015) |
Emine, Ç., Ulusoy, F., Çakıroğlu, E. (2015) "6 sınıf öğrencilerinin ondalık sayılar hakkındaki düşünüşleri", Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2 , (pp. 268), Adıyaman, Türkiye, (Mayıs 2015) |
Berna, G., Ulusoy, F., Çakıroğlu, E. (2015) "7 sınıf öğrencilerinin simetri kavramı hakkındaki bilgileri", Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2 , (pp. 267), Adıyaman, Türkiye, (Mayıs 2015) |
Çakıroğlu, E., Ulusoy, F. (2015) "Öğretmen adaylarının küçük ölçekli araştırma projeleri yoluyla öğrenci düşünüşlerini incelemesi örnek bir ders uygulaması", Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2 , (pp. 50), Adıyaman, Türkiye, (Haziran 2015) |
Mukaddes, İ., Ulusoy, F., Çakıroğlu, E. (2015) "Ortaokul öğrencilerinin üçgende yükseklik ile ilgili sahip oldukları kavram imajları", Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2 , (pp. 265), Adıyaman, Türkiye, (Mayıs 2015) |
Çakıroğlu, E., Ulusoy, F. (2015) "İlköğretim Matematik Eğitiminde İşlem Akıcılığı", Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2 , (pp. 264), Türkiye, (Mayıs 2015) |
Ulusoy, F. (2014) "Ortaokul matematiğinde paralellik ve diklik kavramları öğrencilerin sahip olduğu imgeler ve yaşadığı yanılgılar", XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 1172-1173), Adana, Türkiye, (Eylül 2014) |
Ulusoy, F. (2013) "An investigation of the concept of variable in Turkish elementary mathematics teachers guidebooks", 4 INTERNATIONALCONFERENCE ON NEWTRENDS IN EDUCATION ANDTHEIR IMPLICATIONS , Türkiye, (Nisan 2013) |
Ulusoy, F. (2013) "Altıncı sınıf öğrencilerinin iki doğrunun birbirine paralel veya dik olma durumlarına ilişkin sahip oldukları kavrayışlar", 12. Matematik Sempozyumu, Sergi ve Şenlikleri , (pp. 55-58), Ankara, Türkiye, (Mayıs 2013) |
Karpuzcu, S.Y., Ulusoy, F., Mine, I.B. (2013) "A case study on pre service mathematics teachers covariational reasoning ın peer learning", 37th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education , (pp. 200), Kiel, Almanya, (Ağustos 2013) |
Ulusoy, F. (2012) "Using history of mathematics in learning and teaching of the concept of variable", The European Conference on Educational Research , (Eylül 2012) |
Ulusoy, F. (2012) "8th grade students algebraic thinking processes based on different meanings of variable", The European Conference on Educational Research , (Eylül 2012) |
Ulusoy, F. (2012) "11 sınıf öğrencilerin farklı temsil türlerinde örüntü genelleme becerileri", Uygulamalı Eğitim Kongresi , Türkiye, (Eylül 2012) |
Karpuzcu, S.Y., Ulusoy, F., Mine, I.B. (2012) "İlköğretim matematik öğretmen adaylarının geometrik cisimler ile yükseklik hacim grafiklerini yorumlamaları üzerine bir çalışma", X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 342), Niğde, Türkiye, (Haziran 2012) |
Ulusoy, F., Argün, Z. (2012) "11 sınıf öğrencilerinin çokgenlerle ilgili muhakeme süreçlerinde ürettikleri temsiller arasında kurdukları etkileşimler", X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 469), Türkiye, (Haziran 2012) |
Ulusoy, F., Çakıroğlu, E. (2012) "İlköğretim Matematiğinde Histogram ve Öğretimi Öğretmenlerin Algıları Kavrayışları Ve Sorunları", X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (pp. 416), Niğde, Türkiye, (Haziran 2012) |
Ulusoy, F., Argün, Z. (2011) "The effects of eleventh grade students geometric reasoning processes on their representations", the 35th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education , (pp. 259), (Temmuz 2011) |
Ulusoy, F. (2022) "Okul öncesinden liseye matematikte düşünen sınıflar", Ankara/Türkiye : Anı Yayıncılık |
Demircioğlu, H., Ulusoy, F. (2021) "Karşılaştırmalı Eğitim Araştırma Yaklaşımları ve Yöntemleri", Ankara/Türkiye : Pegem Akademi |
Ulusoy, F. (2018) "Öğrenciden Öğrenmek: Öğretmen Eğitiminde Öğrenci-Odaklı Kısa Videolar", Ankara/Türkiye : ODTÜ Yayıncılık |
Ulusoy, F. (2023) "Değerlendirme Aracı Olarak Problem Kurma", Kitap: Matematikte Problem Çözme ve Problem Kurma, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi |
Ulusoy, F. (2022) "Akıl Yürütme Sürecinin Değerlendirilmesi", Kitap: Matematiksel Akıl Yürütme, Ankara/Türkiye : Anı Yayıncılık |
Ulusoy, F. (2022) "Çokgenlerin Öğretimi", Kitap: Geometri Öğretim Bilgisi, Ankara/Türkiye : Pegem |
Ulusoy, F. (2020) "Micro-case videos: A proposal for purposeful video design to enhance prospective teachers’ noticing of student thinking", Kitap: Handbook of Research on Innovative Pedagogies and Best Practices in Teacher Education., Hershey/Amerika Birleşik Devletleri : IGI Global Publication |
Ulusoy, F. (2019) "Geometri", Kitap: Erken Çocuklukta Matematik Eğitimi, Türkiye : Pegem Akademi |
Ulusoy, F., İncikabı, L. (2019) "Incorporating Representation-Based Instruction into Mathematics Teaching: Engaging Middle Schoolers with Multiple Representations of Adding Fractions", Kitap: Handbook of Research on Promoting Higher-Order Skills and Global Competencies in Life and Work, Amerika Birleşik Devletleri : IGI Global Publication |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Dergi) Turkish Journal of Education, 2020, Yayın Kurulu Üyeliği |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 2018 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) International Journal of Research in Education and Science, 2018 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) International Journal of Research in Education and Science, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Turkish Journal of Computer and Mathematics Education, 2017 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (MAKÜ) (elektronik), 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Turkish Journal of Education, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Turkish Journal of Education, 2017 |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I |
1 |
Prospective teachers’ skills of attending, interpreting and responding to content-specific characteristics of mathematics instruction in classroom videos
Teaching and Teacher Education
|
4 | 0 | 0 | 9 | 1 | 2 | 0 | 0 | 16 |
2 |
Gender bias and stereotypes in Australian, Singaporean and Turkish mathematics textbooks
Turkish Journal of Education
|
3 | 0 | 0 | 8 | 0 | 2 | 0 | 0 | 13 |
3 |
Prospective Early Childhood and Elementary School Mathematics Teachers’ Concept Images and Concept Definitions of Triangles
International Journal of Science and Mathematics Education
|
3 | 0 | 0 | 7 | 1 | 1 | 0 | 0 | 12 |
4 |
Using Video Cases and Small-scale Research Projects to Explore Prospective Mathematics Teachers’ Noticing of Student Thinking
Eurasia Journal of Mathematics Science and Technology Education
|
3 | 0 | 0 | 5 | 2 | 2 | 0 | 0 | 12 |
5 |
Exploring prospective teachers’ noticing of students’ understanding through micro-case videos
Journal of Mathematics Teacher Education
|
3 | 0 | 0 | 6 | 2 | 0 | 0 | 0 | 11 |
6 |
Prospective Middle School Mathematics Teachers’ Covariational Reasoning for Interpreting Dynamic Events During Peer Interactions
International Journal of Science and Mathematics Education
|
4 | 0 | 0 | 6 | 1 | 0 | 0 | 0 | 11 |
7 |
Ortaokul Öğrencilerinin Paralelkenarı Ayırt Etme Biçimleri: Aşırı Özelleme ve Aşırı Genelleme
Abant İzzet Baysal Eğitim Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 6 | 3 | 1 | 0 | 0 | 10 |
8 |
The Contextual and Cognitive Structure of Prospective Middle School Mathematics Teachers’ Problems in Semi-Structured Problem-Posing Context
Journal of Kırşehir Education Faculty
|
1 | 0 | 0 | 6 | 1 | 1 | 0 | 0 | 9 |
9 |
İlköğretim matematik öğretmenlerinin histogram kavramı ile ilgili kavrayışları ve bu kavramın öğretim süreçlerinde yaşadıkları sorunlar
İlköğretim Online
|
0 | 0 | 0 | 4 | 4 | 1 | 0 | 0 | 9 |
10 |
Serious Obstacles Hindering Middle School Students’ Understanding of Integer Exponents
International Journal of Research in Education and Science
|
3 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 6 |
11 |
Secondary School Students’ Representations for Solving Geometric Word Problems in Different Clinical Interviews
International Journal of Education in Mathematics, Science and Technology
|
0 | 0 | 0 | 5 | 1 | 0 | 0 | 0 | 6 |
12 |
Investigating mathematical creativity through the connection between creative abilities in problem posing and problem solving
Thinking Skills and Creativity
|
1 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 |
13 |
Middle School Teachers’ Use of Compulsory Textbooks in Instruction of Mathematics
International Journal for Mathematics Teaching and Learning
|
1 | 0 | 0 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 5 |
14 |
Early-years prospective teachers’ definitions, examples and non-examples of cylinder and prism
International Journal for Mathematics Teaching and Learning
|
1 | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 4 |
15 |
The role of learners example spaces in example generation and determination of two parallel and perpendicular line segments
|
2 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 4 |
16 |
Matematik Öğretmen Adaylarının Pergel-Cetvel ve Dinamik Geometri Yazılımı Kullanarak Yaptıkları Geometrik İnşalar
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
|
1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 4 |
17 |
İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Sahip Oldukları Matematik Tarihi Bilgileri ile ilgili Değişen Algıları: Pedagojik Deneyimlerin Rolü
Kastamonu Eğitim Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 1 | 3 | 0 | 0 | 0 | 4 |
18 |
An investigation of the concept of variable in Turkish elementary mathematics teachers guidebooks
Journal of Educational and Instructional Studies in the World
|
0 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 |
19 |
The mathematical and technological nature of tasks containing the use of dynamic geometry software in middle and secondary school mathematics textbooks
Education and Information Technologies
|
1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
20 |
Handbook of Research on Innovative Pedagogies and Best Practices in Teacher Education.
|
1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
21 |
Prospective Middle School Mathematics Teachers Covariational Reasoning for Interpreting Dynamic Events During Peer Interactions
International Journal of Science and Mathematics Education
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 2 |
22 |
Erken Çocuklukta Matematik Eğitimi
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 2 |
23 |
Ortaokul matematiğinde paralellik ve diklik kavramları öğrencilerin sahip olduğu imgeler ve yaşadığı yanılgılar
|
1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 |
24 |
A meta classification for students selections of quadrilaterals the case of trapezoid
|
0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
25 |
Prospective teachers’ personal and instructional definitions for quadrilaterals as a lens of their mathematical and didactical considerations
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
26 |
Middle school students' reasoning with regards to parallelism and perpendicularity of line segments
IInternational Journal of Mathematical Education in Science And Technology
|
1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
27 |
Evaluations of online education ımplementations from students, parents and teachers perspective during the pandemic period in Turkey
International Journal of Comtemporary Eduational Studies
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
28 |
Öğrenciden Öğrenmek: Öğretmen Eğitiminde Öğrenci-Odaklı Kısa Videolar
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
29 |
Prospective teachers learn to notice student thinking via micro-case videos: The cases of parallelism and perpendicularity
|
0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
30 |
Handbook of Research on Promoting Higher-Order Skills and Global Competencies in Life and Work
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
31 |
The effects of eleventh grade students geometric reasoning processes on their representations
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
(2017) "ODTÜ Yılın Tezi Ödülü" ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ |
(2017) "Kalbiye Tansel Yayın Ödülü" ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Erdinç Çakıroğlu
Orta Doğu Teknik Üniversitesi
|
2012 - 2021 | 14 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2018 - 2023 | 7 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2018 | 5 |
Seçil Yemen Karpuzcu
Orta Doğu Teknik Üniversitesi
|
2012 - 2017 | 4 |
Dilek Girit Yıldız
Trakya Üniversitesi
|
2017 - 2024 | 3 |
Ziya Argün
Gazi Üniversitesi
|
2011 - 2019 | 3 |
Işıksal Bostan Mine
-
|
2012 - 2017 | 3 |
Zeyneb Betül Kaya
-
|
2018 | 2 |
-
|
2022 | 1 |
-
|
2022 | 1 |
Handan Demircioğlu
-
|
2021 | 1 |
Mıne Isıksal Bostan
Orta Doğu Teknik Üniversitesi
|
2017 | 1 |
Aysun İpekoğlu
-
|
2022 | 1 |
Erdinç Çakiroǧlu
Middle East Technical University (METU)
(Turkey)
|
2013 | 1 |
Fadime Ulusoy
Middle East Technical University (METU)
(Turkey)
|
2013 | 1 |
Ayhan Zekiye
-
|
2015 | 1 |
Çatman Emine
-
|
2015 | 1 |
Emine Eda Başer
-
|
2015 | 1 |
Gülden Berna
-
|
2015 | 1 |
İnan Mukaddes
-
|
2015 | 1 |
İsmail Batuhan Turuş
-
|
2022 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78249 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 8598 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi | 284 |
Anahtar Kelimeler | Matematik Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 24 | 17 | 129 | 185 | 180 | 120 | 100 | 195 | 90 | 50 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 446 . | 485 . | 419 . | 357 . | 367 . | 412 . | 523 . | 422 . | 494 . | 94 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 308 . | 332 . | 227 . | 173 . | 168 . | 223 . | 294 . | 181 . | 289 . | 42 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 51 . | 70 . | 20 . | 9 . | 14 . | 18 . | 32 . | 11 . | 39 . | 4 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 31 . | 48 . | 8 . | 4 . | 7 . | 9 . | 18 . | 6 . | 21 . | 4 . |
Toplam Yayın | 8 | 3 | 7 | 7 | 10 | 4 | 3 | 6 | 4 | 1 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 3 | 2 | 6 | 3 | 2 | 3 | 3 | 1 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 1 | 1 | 3 | 1 | 0 |
Toplam Bildiri | 8 | 3 | 4 | 4 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 | 1 | 2 | 2 | 0 | 1 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 | 1 | 0 | 1 | 3 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 1 | 3 | 1 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 1 | 2 | 2 | 4 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 7 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |