img

Dr. Öğr. Üyesi Feyza ALİUSTAOĞLU

  • Eğitim Fakültesi Dekanlığı
  • Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
  • Matematik Eğitimi Anabilim Dalı

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
42
Atıf
15
h-index
2
Proje
3
Scopus
Yayın
4
Atıf
22
h-index
2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2007, 2011
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi (Dr), 2015, 2019
Yüksek Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2011, 2015
Araştırma Alanları
İlköğretim Matematik Eğitimi
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi (Dr), 2015, 2019
Yüksek Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2011, 2015
Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2007, 2011
Kayıt Yok
İngilizce, ÜDS, 86, 2012-ÜDS İ, 2012
İngilizce, KPDS, 88, 2012-KPDS , 2012
Çalışma, Deprem Mağduru Çocuk ve Gençlerin Bireysel ve Grup Temelli Eğitsel Destek Çalışmaları Yoluyla Akadem, Kastamonu Kredi Yurtlar Kurumu Şeyh Şaban-ı Veli Öğrenci Yurdu, 02-05-2023, 16-06-2023
[UAK] Eğitim Bilimleri İlköğretim Matematik Eğitimi İlköğretim Matematik Eğitimi
2022-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
2014-2019, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
Kayıt Yok
Muzaffer Küçük, Yüksek Lisans, 2020-2023 LGS Matematik Sorularının Matematik Dersi öğretim Programı Kazanımlarına, Öğrenme Alanları, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Matematik Öğretmenliği (Yl) (Tezli), (Asıl Danışman)
Yıldız Şaşmaz, Yüksek Lisans, 6. Sınıf Öğrencilerinin Ondalık Gösterim Konusunda Problem Kurma Becerilerinin ve Sürece İlişkin Gör, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Matematik Öğretmenliği (Yl) (Tezli), (Asıl Danışman)
2023-2024, Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans
2023-2024, Yüksek Lisans Tezi, Yüksek Lisans
2023-2024, Matematik Eğitiminde Bilimsel Etkinlikler, Yüksek Lisans
2023-2024, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans
2023-2024, Matematikte Problem Çözme, Lisans
2023-2024, Matematik Öğretiminde Kavram Yanılgıları, Lisans
2023-2024, Oyunla Matematik Öğretimi, Lisans
2022-2023, Okul Dışı Öğrenme Ortamları, Lisans
2022-2023, Matematik Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları, Lisans
2022-2023, Öğretmenlik Uygulaması ı, Lisans
2022-2023, Matematik Öğretiminde Kavram Yanılgıları, Lisans
2022-2023, Bilimsel Araştırmalarda Etik, Yüksek Lisans
2022-2023, Yüksek Lisans Semineri, Yüksek Lisans
2022-2023, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans
2022-2023, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans
2022-2023, Matematiğin Temelleri II, Lisans
2022-2023, Matematik Öğretiminde Modelleme, Lisans
2022-2023, Oyunla Matematik Öğretimi, Lisans
2021-2022, Matematik Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları, Lisans
2021-2022, Matematik Öğretiminde Kavram Yanılgıları, Lisans
2021-2022, Okul Dışı Öğrenme Ortamları, Lisans
2021-2022, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2021-2022, Matematiğin Temelleri II, Lisans
2021-2022, Oyunla Matematik Öğretimi, Lisans
2020-2021, Analiz I, Lisans
2020-2021, Geometri ve Ölçme Öğretimi, Lisans
2020-2021, Genel Matematik, Lisans
2020-2021, Okul Deneyimi, Lisans
2020-2021, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2020-2021, Seçmeli II (Kavram Bilgisi ve Kavram Yanılgıları), Lisans
2020-2021, Oyunla Matematik Öğretimi, Lisans
2020-2021, Analiz II, Lisans
2019-2020, Okul Deneyimi, Lisans
2019-2020, Matematiğin Temelleri I, Lisans
2019-2020, Genel Matematik, Lisans
2019-2020, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans
2019-2020, Seçmeli II (Matematikte Aktif Öğrenme), Lisans
2019-2020, Matematik Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları, Lisans
2019-2020, Kültür ve Matematik, Lisans
2019-2020, Geometri, Lisans
2019-2020, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans
2019-2020, Ölçme ve Değerlendirme, Lisans
2019-2020, Matematiğin Temelleri II, Lisans
2019-2020, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2018-2019, Matematiğin Temelleri II, Lisans
2018-2019, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2018-2019, Ölçme ve Değerlendirme, Lisans
2018-2019, Geometri, Lisans
2018-2019, Seçmeli-Matematiksel Problem Kurma, Lisans
Kayıt Yok
Aliustaoğlu, F., Dağdelen, İ., Tuluk, G. (2023) "Aliustaoğlu, F., Dağdelen, İ., & Tuluk, G. (2023). Analysis of the Mathematics Questions in 2021 High School Entrance Exam According to Learning Areas and the MATH Taxonomy. Kastamonu Eğitim Dergisi, 31(1), 22-37.", Kastamonu Eğitim Dergisi, 31 (1) pp. 22-37 [TR Dizin] Link  
Aliustaoğlu, F. (2023) "Aliustaoğlu, F. (2023). Matematik Öğretmen Adaylarının Prizma ve Silindire Yönelik Kavram İmajlarının Tanımları, Çizimleri ve Gruplandırma Becerileri Kapsamında İncelenmesi, Ondokuz Mayız Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 42(1), 33-96.", Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 42 (1) pp. 33-96 Link  
Doğdu, A., Özcan, H., Aliustaoğlu, F. (2023) "Doğdu, A., Özcan, H., & Aliustaoğlu, F. (2023). 8. Sınıf Öğrencilerinin Veri İşleme Öğrenme Alanındaki Hataları ve Kavram Yanılgıları. Journal of Multidisciplinary Studies in Education, 7(4), 139-163.", Journal of Multidisciplinary Studies in Education, 7 (4) pp. 139-163 Link  
Aliustaoğlu, F., Tuna, A. (2022) "Aliustaoğlu, F., Tuna, A. (2022). Analysis of the pedagogical content knowledge development of prospective teachers in the lesson plan development process: 4MAT model. International Journal of Progressive Education, 18(1), 298-321. 10.29329/ijpe.2022.426.17", International Journal of Progressive Education, (0) DOI  
Aliustaoğlu, F., Tuna, A. (2021) "Aliustağlu,F & Tuna, A. (2021). Examining the pedagogical content knowledge of prospective mathematics teachers on the subject of limits, International Journal of Mathematical Education in Science and Technology (IJMEST), 52(6), 833-856. DOI: 10.1080/0020739X.2019.1703148", International Journal of Mathematical Education in Science and Technology (IJMEST), 52 (6) pp. 833-856 Link  
Aliustaoğlu, F., Tuna, A. (2021) "Examining the pedagogical content knowledge of prospective mathematics teachers on the subject of limits", International Journal of Mathematical Education in Science and Technology, 52 (6) pp. 833-856 DOI  
Aliustaoğlu, F. (2020) "Aliustaoğlu, F. (2020). Matematik öğretmeni adaylarının geometri öğrenme alanına yönelik ders planı geliştirmeye dayalı görüşleri: 4MAT Modeli ve Bütünsel Beyin Modeli. Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 21(3), 1440-1493.", Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, (0) [TR Dizin]  
Adak, B., Aliustaoğlu, F. (2020) "Adak, B., & Aliustaoğlu, F. (2020). 7. Sınıf Öğrencilerinin Oran Orantı Konusundaki Kavram Yanılgılarının İncelenmesi. Online Journal of Mathematics, Science and Technology Education (OJOMSTE), 1(1), 55– 74.", Online Journal of Mathematics, Science and Technology Education (OJOMSTE), (0)  
Aliustaoğlu, F., Tuna, A., Biber, A.Ç. (2018) "Aliustaoğlu,F., Tuna, A., & Biber, A. Ç. (2018). The misconceptions of sixth grade secondary school students on fractions. International Electronic Journal of Elementary Education (IEJEE), 10(5), 591-599.", International Electronic Journal of Elementary Education (IEJEE), (0)  
Biber, A.Ç., Korkmaz, S., Tuna, A., Aliustaoğlu, F. (2018) "Biber, A. Ç., Korkmaz, S., Tuna, A., & Aliustaoğlu, F. (2018). Analysis of Defining and Drawing Skills of Secondary School Students: Parallelogram Example. MATDER Journal of Mathematics Education, 3(1), 32-40.", MATDER, 3 (1) pp. 32-40 Link  
Aliustaoğlu, F., Tuna, A. (2018) "Aliustaoğlu, F., & Tuna, A. (2018). The influence of 4MAT model on academic achievement and retention of learning in transformation geometry. International Journal on New Trends in Education and Training and Their Implications (IJONTE), 9(2), 16-32.", International Journal on New Trends in Education and Training and Their Implications (IJONTE), (0)  
Aliustaoğlu, F., Tuna, A., Biber, A.Ç. (2018) "Misconceptions of sixth grade secondary school students on fractions", International Electronic Journal of Elementary Education, 10 (5) pp. 591-599 DOI  
İncikabı, L., Korkmaz, S., Ayanoğlu, P., Tekin, N., Aliustaoğlu, F. (2017) "Geçmişten günümüze Kastamonu Üniversitesi Eğitim Dergisi: Yayımlanan çalışmalar üzerine bir araştırma.", Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 25 (2) [TR Dizin]   
Aliustaoğlu, F., Tuna, A. (2016) "Aliustaoğlu,F., & Tuna, A. (2016). Akademik personel ve lisansüstü eğitim giriş sınavı (ALES) matematik sorularının MATH taksonomisine göre analizi. Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 6(2), 126-137.", Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (0) [TR Dizin]  
İncikabı, L., Mercimek, O., Ayanoğlu, P., Aliustaoğlu, F., Tekin, N. (2016) "İncikabi, L., Mercimek, O. Ayanoğlu, P., Aliustaoğlu, F., & Tekin, N, (2016). Ortaokul matematik dersi öğretim programı kazanımlarının TIMSS bilişsel alanlarına göre değerlendirilmesi. Elementary Education Online, 15(4), 1149-1163.", İlköğretim online, (0) [TR Dizin]  
İncikabı, L., Mercimek, O., Ayanoğlu, P., Aliustaoğlu, F., Tekin, N. (2016) "An evaluation of middle school mathematics teaching programs based on TIMSS cognitive domains", Elementary Education Online, 15 (4) pp. 1149-1163 DOI  
Aliustaoğlu, F., Tuna, A. (2015) "Aliustaoğlu,F., & Tuna, A. (2015). Öğretmen adaylarının eleştirel düşünme eğilimlerinin incelenmesi: Kastamonu Üniversitesi örneği. Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi Ines Journal, 2(4), 131-142.", Inesjournal, (0)  
Paksoy, H.K., Erdoğan, G., Atik, T., Aliustaoğlu, F. (2023) "Paksoy, H. K., Erdoğan, G., Atik, T., & Aliustaoğlu, F. (2023). Matematik eğitimine yönelik okul dışı öğrenme ortamlarında deneyimleyerek öğreniyorum: Ortaokul öğrencilerinin matematiğe yönelik tutumlarının ve görüşlerinin değişiminin incelenmesi: Tübitak 2209-A Projesi, 6th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-6), Ankara (s. 362-364).", 6th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-6) , (Ekim 2023
Aliustaoğlu, F. (2023) "Aliustaoğlu, F. (2023). Matematik öğretmen adaylarının Scratch programı ile geliştirdikleri eğitsel matematik oyunlarına dayalı görüşlerinin incelenmesi, 6th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-6), Ankara (s. 178-180).", 6th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-6) , (Ekim 2023
Aliustaoğlu, F., Yılmaz, B. (2023) "Aliustaoğlu, F. & Yılmaz, B. (2023). Ortaokul matematik öğretmen adaylarının geliştirdiği eğitsel matematik oyunlarının çeşitli kriterler kapsamında incelenmesi, 10. International Eurasian Educational Research Congress, 2023, s. 753, TED Üniversitesi, Ankara.", 10. International Eurasian Educational Research Congress , (Haziran 2023
Kader, Ş., Aliustaoğlu, F. (2023) "Kader, Ş & Aliustaoğlu, F. (2023). 5. sınıf öğrencilerinin üslü ifadeler ve parantezli işlemler konularındaki hata ve kavram yanılgılarının belirlenmesi, 10. International Eurasian Educational Research Congress, 2023, s. 837, TED Üniversitesi, Ankara.", 10. International Eurasian Educational Research Congress , (Haziran 2023
Doğdu, A., Özcan, H., Aytemiz, S., Aliustaoğlu, F. (2022) "Doğdu, A., Özcan, H., Aytemiz, S., & Aliustaoğlu, F. (2022). 8. sınıf öğrencilerinin veri işleme öğrenme alanındaki hata ve kavram yanılgıları. ERPA International Congress on Education 2022, s.16, Cyprus International University.", ERPA International Congress on Education 2022 , Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Ekim 2022
Aliustaoğlu, F. (2020) "Aliustaoğlu, F. (2020). Opinions of prospective mathematics about teaching of "Fundamentals of Mathematics II" course: Face-to-face and distance education. EDUCCON 2020 (s. 255).", EDUCCON 2020 , (Aralık 2020
Aliustaoğlu, F. (2019) "Aliustaoğlu, F. (2019). Mathematics teacher candidates' opinions based on developing lesson plan for geometry learning area: 4MAT model and whole brain model. International Conference on Mathematics and Mathematics Education. Konya, (p. 350-351).", International Conference on Mathematics and Mathematics Education , (Aralık 2019
Adak, B., Aliustaoğlu, F., Tuna, G., Vurğun, R. (2019) "Adak, B., Aliustaoğlu, F., Tuna, G. Vurğun, R. (2019). An investigation of the misconceptions of seventh-grade students on ratio and proportion subjects. International Conference on Mathematics and Mathematics Education, Konya, (s. 354-355).", International Conference on Mathematics and Mathematics Education 2019 , (Temmuz 2019
Tuna, A., Aliustaoğlu, F., Biber, A.Ç. (2019) "Tuna, A., Aliustaoğlu, F., & Biber, A. Ç. (2019). Ortaokul öğrencilerin köklü ifadeler konusundaki kavram yanılgıları. The International Virtual Symposium of Innovations in Education and Social Sciences – IVSESS 2019 (s. 393-398).", The International Virtual Symposium of Innovations in Education and Social Sciences – IVSESS 2019 , (Nisan 2019
Tuna, A., Aliustaoğlu, F., Biber, A.Ç. (2019) "Tuna, A., Aliustaoğlu, F., & Biber, A. Ç. (2019). Yedinci sınıf öğrencilerinin denklemler konusunda yaptıkları hatalar. The International Virtual Symposium of Innovations in Education and Social Sciences – IVSESS 2019 (s. 383-392).", The International Virtual Symposium of Innovations in Education and Social Sciences – IVSESS 2019 , (Nisan 2019
Aliustaoğlu, F., Tuna, A. (2019) "Aliustaoğlu, F., Tuna, A. (2019). Matematik öğretmeni adaylarının pedagojik alan bilgisi (PAB) ve PAB öz-yeterlik gelişimi: 4MAT modeli. 4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, İzmir, (s. 435-448).", 4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education , (Aralık 2019
Aliustaoğlu, F., Tuna, A., Biber, A.Ç. (2019) "Aliustaoğlu, F., Tuna, A., & Biber, A. Ç. (2019). Matematik öğretmeni adaylarının uzamsal yeteneklerinin incelenmesi. 4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, İzmir, (s. 1158-1165).", 4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education , (Aralık 2019
Tuna, A., Biber, A.Ç., Aliustaoğlu, F. (2018) "Tuna, A., Biber, A. Ç., & Aliustaoğlu, F. (2018). Matematik öğretmeni adaylarının kesirlerde işlemleri modelleyebilme becerilerinin incelenmesi. III. INES Uluslararası Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, 177, Antalya.", III. INES Uluslararası Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi , (Haziran 2018
Tuna, A., Biber, A.Ç., Kaçar, A., Aliustaoğlu, F. (2018) "Tuna, A., Biber, A. Ç., Kaçar, A., & Aliustaoğlu, F. (2018). 5E öğrenme döngüsü modelinin akademik başarıya etkisi. III. INES Uluslararası Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, 176, Antalya.", III. INES Uluslararası Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi , (Haziran 2018
Biber, A.Ç., Tuna, A., Korkmaz, S., Aliustaoğlu, F. (2018) "Biber, A. Ç., Korkmaz, S., Tuna, A., & Aliustaoğlu, F. (2018). Analysis of Defining and Drawing Skills of Secondary School Students: Parallelogram Example. International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2018), 536-537, Ordu.", International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2018) , (Haziran 2018
Aliustaoğlu, F., Tuna, A. (2018) "Aliustaoğlu, F., Tuna, A. (2018). Öğretmen adaylarının limit kavramına yönelik pedagojik alan bilgilerinin öğrenci hataları bağlamında incelenmesi. X. International Congress of Educational Research, 278-279, Nevşehir.", X. International Congress of Educational Research , (Nisan 2018
Aliustaoğlu, F., Tuna, A. (2018) "Aliustaoğlu, F., & Tuna, A. (2018). Changes of learning styles in the process based on 4MAT learning model, X. International Congress of Educational Research, Nevşehir (s. 278).", X. International Congress of Educational Research , (Nisan 2018
İncikabı, L., Ayanoğlu, P., Aliustaoğlu, F., Tekin, N. (2015) "İncikabı, L., Ayanoğlu, P., Aliustaoğlu, F.& Tekin, N. (2015). Ortaokul matematik dersi öğretim programının bilişsel alanlara göre değerlendirilmesi. 3rd International Conference on Primary Education, 70, Nevşehir.", III. ULUSLAR ARASI İLKOKUL EĞİTİMİ KONFERANSI , (Ekim 2015
Aliustaoğlu, F., Tuna, A. (2015) "Aliustaoğlu, F., Tuna, A. (2015). Öğretmen adaylarının eleştirel düşünme eğilimlerinin incelenmesi (Kastamonu Üniversitesi örneği). 14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 94, Bartın.", 14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği EğitimiSempozyumu (USOS 2015) , (Mayıs 2015
Kayıt Yok
Aliustaoğlu, F., Yılmaz, B. (2023) "Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının Geliştirdiği Eğitsel Matematik Oyunlarının İncelenmesi", Kitap: Aliustaoğlu, F., & Yılmaz, B. (2023). Ortaokul matematik öğretmen adaylarının geliştirdiği eğitsel matematik oyunlarının incelenmesi. A. Aydoğan Yenmez & S. Gökçe (Eds.), Matematik ve Fen Eğitiminde Yenilikçi Uygulamalar içinde (s. 71-92). Ankara: Anı Yayıncılık., : Anı Yayıncılık  
Aliustaoğlu, F. (2022) "“Measurement and Evaluation” Course in Face-to-Face and Distance Education: Application Examples in Mathematics Education and Perspectives of Prospective Mathematics Teachers", Kitap: Aliustaoğlu, F. (2022). “Measurement and Evaluation” Course in Face-to-Face and Distance Education: Application Examples in Mathematics Education and Perspectives of Prospective Mathematics Teachers. In J. Keengwe (Eds.), Handbook of Research on Digital-Based Assessment and Innovative Practices in Education (pp. 318-344). IGI Global. https://doi.org/10.4018/978-1-6684-2468-1.ch017, : IGI GLOBAL  
Aliustaoğlu, F. (2021) "Kümeler, Doğal sayılar ve tam sayılar", Kitap: Aliustaoğlu, F. (2020). Kümeler, Doğal sayılar ve tam sayılar. A. Kaçar (Ed.), Matematiğin temelleri içinde (1-32 ss.) Ankara: Pegem Akademi., : Pegem Akademi  
Aliustaoğlu, F., Tuna, A. (2021) "Brain-Based Learning: Using 4MAT Model for Teaching Transformations in Geometr", Kitap: Aliustaoğlu, F., & Tuna, A. (2021). Brain-Based Learning: Using 4MAT Model for Teaching Transformations in Geometry. In Handbook of Research on Innovations in Non-Traditional Educational Practices (pp. 361-378). IGI Global., : IGI GLOBAL   
Aliustaoğlu, F. (2021) "Pedagojik alan bilgisi kavramı çerçevesinde matematik öğretmenlerinin sahip olması gereken yeterlikler", Kitap: Aliustaoğlu, F. (2021). Pedagojik alan bilgisi kavramı çerçevesinde matematik öğretmenlerinin sahip olması gereken yeterlikler. S. Kaymakçı (Ed.), ‘Kastamonu Eğitim’ Araştırmaları Yıllığı içinde (s. 449-464). Ankara: Pegem Akademi., : Pegem Akademi  
Tuna, A., Aliustaoğlu, F. (2019) "Fonksiyonel düşünme", Kitap: Tuna, A., & Aliustaoğlu, F. (2019). Fonksiyonel düşünme. G. Sarpkaya Aktaş (Ed.), Uygulama Örnekleriyle Cebirsel Düşünme ve Öğretimi içinde (293-306. ss.) Ankara: Pegem Akademi., : Pegem Akademi  
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Atıflar
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
; A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: TR Dizin, F: Uluslararası Kitap, G: Ulusal Kitap, H: Diğer Makale, I: Toplam
Sıra Yayın A B C D E F G H I
1
Aliustaoğlu,F., Tuna, A., & Biber, A. Ç. (2018). The misconceptions of sixth grade secondary school students on fractions. International Electronic Journal of Elementary Education (IEJEE), 10(5), 591-599.
International Electronic Journal of Elementary Education (IEJEE)
0 0 0 3 0 1 0 0 4
2
İncikabi, L., Mercimek, O. Ayanoğlu, P., Aliustaoğlu, F., & Tekin, N, (2016). Ortaokul matematik dersi öğretim programı kazanımlarının TIMSS bilişsel alanlarına göre değerlendirilmesi. Elementary Education Online, 15(4), 1149-1163.
İlköğretim online
0 0 0 3 1 0 0 0 4
3
Aliustaoğlu, F. (2022). “Measurement and Evaluation” Course in Face-to-Face and Distance Education: Application Examples in Mathematics Education and Perspectives of Prospective Mathematics Teachers. In J. Keengwe (Eds.), Handbook of Research on Digital-Based Assessment and Innovative Practices in Education (pp. 318-344). IGI Global. https://doi.org/10.4018/978-1-6684-2468-1.ch017
0 0 0 1 0 0 0 0 1
4
Aliustaoğlu, F., & Tuna, A. (2018). The influence of 4MAT model on academic achievement and retention of learning in transformation geometry. International Journal on New Trends in Education and Training and Their Implications (IJONTE), 9(2), 16-32.
International Journal on New Trends in Education and Training and Their Implications (IJONTE)
0 0 0 0 0 1 0 0 1
5
Aliustaoğlu, F. (2020). Matematik öğretmeni adaylarının geometri öğrenme alanına yönelik ders planı geliştirmeye dayalı görüşleri: 4MAT Modeli ve Bütünsel Beyin Modeli. Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 21(3), 1440-1493.
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
0 0 0 0 0 1 0 0 1
6
Aliustaoğlu, F., Tuna, A. (2022). Analysis of the pedagogical content knowledge development of prospective teachers in the lesson plan development process: 4MAT model. International Journal of Progressive Education, 18(1), 298-321. 10.29329/ijpe.2022.426.17
International Journal of Progressive Education
0 0 0 1 0 0 0 0 1
7
Adak, B., & Aliustaoğlu, F. (2020). 7. Sınıf Öğrencilerinin Oran Orantı Konusundaki Kavram Yanılgılarının İncelenmesi. Online Journal of Mathematics, Science and Technology Education (OJOMSTE), 1(1), 55– 74.
Online Journal of Mathematics, Science and Technology Education (OJOMSTE)
0 0 0 0 0 1 0 0 1
8
Aliustağlu,F & Tuna, A. (2021). Examining the pedagogical content knowledge of prospective mathematics teachers on the subject of limits, International Journal of Mathematical Education in Science and Technology (IJMEST), 52(6), 833-856. DOI: 10.1080/0020739X.2019.1703148
International Journal of Mathematical Education in Science and Technology (IJMEST)
0 0 0 1 0 0 0 0 1
9
Aliustaoğlu,F., & Tuna, A. (2015). Öğretmen adaylarının eleştirel düşünme eğilimlerinin incelenmesi: Kastamonu Üniversitesi örneği. Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi Ines Journal, 2(4), 131-142.
Inesjournal
0 0 0 1 0 0 0 0 1
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Kastamonu Üniversitesi
2015 - 2022 19
Kastamonu Üniversitesi
2018 - 2019 8
Nurcan Tekin
Kastamonu Üniversitesi (Turkey)
2015 - 2017 4
Perihan Ayanoğlu
Kastamonu Üniversitesi (Turkey)
2015 - 2017 4
Kastamonu Üniversitesi
2015 - 2017 3
Feyza Aliustaoğlu
Kastamonu Üniversitesi (Turkey)
2016 - 2021 3
Samet Korkmaz
-
2017 - 2018 3
-
2019 - 2020 2
Abdulkadir Tuna
Kastamonu University (Turkey)
2018 - 2021 2
Aslıhan Doğdu
-
2022 - 2023 2
Beyzanur Yılmaz
-
2023 2
Havva Özcan
-
2022 - 2023 2
Kastamonu Üniversitesi
2018 1
-
2023 1
Oktay Mercimek
Kastamonu Üniversitesi
2016 1
Abdullah Çağrı Biber
Kastamonu University (Turkey)
2018 1
Lütfi İncikabı
Kastamonu Üniversitesi (Turkey)
2016 1
Oktay Mercimek
Kastamonu Üniversitesi (Turkey)
2016 1
Gamze Erdoğan
-
2023 1
Gizem Tuna
-
2019 1
Hatice Kübranur Paksoy
-
2023 1
İrfan Dağdelen
-
2023 1
Rabia Vurğun
-
2019 1
Senanur Aytemiz
-
2022 1
Şevval Kader
-
2023 1
Tuğçe Atik
-
2023 1
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78249
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 8598
YÖKSİS Bilim Alanı İlköğretim Matematik Eğitimi 177
Anahtar Kelimeler İlköğretim Matematik Eğitimi
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 22 30 4 75 90 35 140 65 110 0
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) 448 . 472 . 544 . 467 . 457 . 495 . 483 . 552 . 474 . -
Sıra (Temel Alan İçinde) 310 . 319 . 346 . 272 . 245 . 296 . 257 . 304 . 270 . -
Sıra (Bilim Alanı İçinde) 62 . 59 . 76 . 41 . 32 . 38 . 21 . 50 . 43 . -
Sıra (Anahtar Kelime (1)) 58 . 55 . 71 . 40 . 30 . 32 . 18 . 45 . 42 . -
Toplam Yayın 3 2 1 8 7 3 4 3 8 0
Toplam Makale 1 2 1 3 0 2 1 1 3 0
Toplam Kitap 0 0 0 0 1 0 3 1 1 0
Toplam Bildiri 2 0 0 5 6 1 0 1 4 0
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 1 0 0 2 0 1 1 1 2 0
Makale (Ulusal) 0 2 1 1 0 1 0 0 1 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 0 0 1 0 3 1 1 0
Bildiri (Uluslararası) 1 0 0 5 6 1 0 1 4 0
Bildiri (Ulusal) 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri