Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi (Dr), 2015, 2019 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Anabilim Dalı, 2011, 2015 |
Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2007, 2011 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi (Dr), 2015, 2019 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Anabilim Dalı, 2011, 2015 |
Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2007, 2011 |
Feyza ALİUSTAOĞLU, Doktora, Matematik öğretmeni adaylarının pedagojik alan bilgileri gelişiminin 4MAT modeli kapsamında incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2018 |
Feyza ALİUSTAOĞLU, Yüksek Lisans, 4MAT yönteminin dönüşüm geometrisi konusunda akademik başarıya ve öğrenmenin kalıcılığına etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2015 |
İngilizce, YÖKDİL, 86, 2024/1 Yük, 2024 |
İngilizce, ÜDS, 86, 2012-ÜDS İ, 2012 |
İngilizce, KPDS, 88, 2012-KPDS , 2012 |
Jüri Üyelikleri, Hediye Demir yüksek lisans tezi jüri üyeliği, Kastamonu Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 17-01-2024, 17-01-2024 |
Jüri Üyelikleri, Seher Feyza Nur Naharoğlu yüksek lisans tezi jüri üyeliği, Kastamonu Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 16-01-2024, 16-01-2024 |
Jüri Üyelikleri, Şule Çıvgın yüksek lisans tezi jüri üyeliği, Kastamonu Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 04-07-2024, 04-07-2024 |
Konuşmalarım, 100. Yıl Matematik Eğitimi Günleri-Sayılar ve İşlemler Öğrenme Alanında Kavram Yanılgıları, Kastamonu İl Milli Eğitim Müdürlüğü, 30-11-2023, 30-11-2023 |
Çalışma, 100. Yıl Matematik Eğitimi Günleri-Gerçek yaşam temelli sayı problemleri atölyesi, Kastamonu Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 30-11-2023, 30-11-2023 |
Çalışma, 100. Yıl Matematik Eğitimi Günleri-Eğitsel Oyunlarla Matematik Öğreniyorum, Kastamonu AİHL Ortaokulu-Fen ve Sosyal Bilimler Okulu, 12-12-2023, 12-12-2023 |
Jüri Üyelikleri, Beyza Adak yüksek lisans tezi jüri üyeliği, Kastamonu Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 23-06-2023, 23-06-2023 |
Jüri Üyelikleri, Doktora tez izleme komitesi-Damla Ceren Yıldız, Kastamonu Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 04-07-2023 |
Jüri Üyelikleri, 2022-2023 Eğitim Öğretim Yılı Bahar Yarıyılı Matematik Eğitimi Bilim Dalı Lisansüstü Programlara Baş, Kastamonu Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 18-01-2023, 18-01-2023 |
Jüri Üyelikleri, 2023-2024 Eğitim Öğretim Yılı Güz Yarıyılı Matematik Eğitimi Bilim Dalı Lisansüstü Programlara Başvu, Kastamonu Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 15-08-2023, 15-08-2023 |
Çalışma, Deprem Mağduru Çocuk ve Gençlerin Bireysel ve Grup Temelli Eğitsel Destek Çalışmaları Yoluyla Akadem, Kastamonu Kredi Yurtlar Kurumu Şeyh Şaban-ı Veli Öğrenci Yurdu, 02-05-2023, 16-06-2023 |
Jüri Üyelikleri, Feyza Çınar yüksek lisans tezi jüri üyeliği, Kastamonu Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 22-12-2022, 22-12-2022 |
Jüri Üyelikleri, Mehmet Çağlar yüksek lisans tezi jüri üyeliği, Kastamonu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 04-07-2022, 04-07-2022 |
Jüri Üyelikleri, Sümeyye Taşkın yüksek lisans tezi jüri üyeliği, Kastamonu Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 04-07-2022, 04-07-2022 |
Jüri Üyelikleri, Doktora tez izleme komitesi-Mehtap Eski, Kastamonu Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 21-07-2022 |
Jüri Üyelikleri, Doktora tez izleme komitesi-Esra Karataş, Kastamonu Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 21-07-2022 |
[UAK] Eğitim Bilimleri İlköğretim Matematik Eğitimi İlköğretim Matematik Eğitimi |
2024-, Doçent, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2022-2024, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2014-2019, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
Kayıt Yok |
Yıldız Şaşmaz, Yüksek Lisans, 6. Sınıf Öğrencilerinin Ondalık Gösterim Konusunda Problem Kurma Becerilerinin ve Sürece İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Matematik Öğretmenliği (Yl) (Tezli), (Asıl Danışman) |
Muzaffer Küçük, Yüksek Lisans, 2020-2023 LGS Matematik Sorularının Matematik Dersi öğretim Programı Kazanımlarına, Öğrenme Alanlarına ve MATH Taksonomiye Göre İncelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Matematik Öğretmenliği (Yl) (Tezli), (Asıl Danışman) |
Ayfer Buket Kaya, Yüksek Lisans, MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÜÇGENLER KONUSUNDAKİ PEDAGOJİK ALAN BİLGİLERİNİN İNCELENMESİ, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Matematik Öğretmenliği (Yl) (Tezli), (Asıl Danışman) |
2023-2024, Matematik Öğretiminde Modelleme, Lisans |
2023-2024, Matematik Eğitiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları, Lisans |
2023-2024, Matematiksel modelleme, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2023-2024, Oyunla Matematik Öğretimi, Lisans |
2023-2024, Matematik Öğretiminde Kavram Yanılgıları, Lisans |
2023-2024, Matematikte Problem Çözme, Lisans |
2023-2024, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2023-2024, Matematik Eğitiminde Bilimsel Etkinlikler, Yüksek Lisans |
2023-2024, Yüksek Lisans Tezi, Yüksek Lisans |
2023-2024, Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans |
2022-2023, Oyunla Matematik Öğretimi, Lisans |
2022-2023, Matematik Öğretiminde Modelleme, Lisans |
2022-2023, Matematiğin Temelleri II, Lisans |
2022-2023, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
2022-2023, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2022-2023, Yüksek Lisans Semineri, Yüksek Lisans |
2022-2023, Bilimsel Araştırmalarda Etik, Yüksek Lisans |
2022-2023, Matematik Öğretiminde Kavram Yanılgıları, Lisans |
2022-2023, Öğretmenlik Uygulaması ı, Lisans |
2022-2023, Matematik Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları, Lisans |
2022-2023, Okul Dışı Öğrenme Ortamları, Lisans |
2021-2022, Oyunla Matematik Öğretimi, Lisans |
2021-2022, Matematiğin Temelleri II, Lisans |
2021-2022, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2021-2022, Okul Dışı Öğrenme Ortamları, Lisans |
2021-2022, Matematik Öğretiminde Kavram Yanılgıları, Lisans |
2021-2022, Matematik Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları, Lisans |
2020-2021, Analiz II, Lisans |
2020-2021, Oyunla Matematik Öğretimi, Lisans |
2020-2021, Seçmeli II (Kavram Bilgisi ve Kavram Yanılgıları), Lisans |
2020-2021, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2020-2021, Okul Deneyimi, Lisans |
2020-2021, Genel Matematik, Lisans |
2020-2021, Geometri ve Ölçme Öğretimi, Lisans |
2020-2021, Analiz I, Lisans |
2019-2020, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2019-2020, Matematiğin Temelleri II, Lisans |
2019-2020, Ölçme ve Değerlendirme, Lisans |
2019-2020, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2019-2020, Geometri, Lisans |
2019-2020, Kültür ve Matematik, Lisans |
2019-2020, Matematik Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları, Lisans |
2019-2020, Seçmeli II (Matematikte Aktif Öğrenme), Lisans |
2019-2020, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2019-2020, Genel Matematik, Lisans |
2019-2020, Matematiğin Temelleri I, Lisans |
2019-2020, Okul Deneyimi, Lisans |
2018-2019, Seçmeli-Matematiksel Problem Kurma, Lisans |
2018-2019, Geometri, Lisans |
2018-2019, Ölçme ve Değerlendirme, Lisans |
2018-2019, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2018-2019, Matematiğin Temelleri II, Lisans |
Kayıt Yok |
Hayatın İçinden Matematik: Matematiğin Sanatla Buluşması BAP Proje: Danışman , 2024 |
Pisagor Dergisi BAP Proje: Danışman , 2024 |
Eğitsel matematik oyunlarıyla matematik öğretimi BAP Proje: Yürütücü , 2024-2024 |
Kastamonu'ya Farklı Bir Gözle Bakıyorum: Çevremdeki Matematik BAP Proje: Yürütücü , 2024-2024 |
Matematik Eğitimine Yönelik Okul Dışı Öğrenme Ortamlarında Deneyimleyerek Öğreniyorum: Ortaokul Öğrencilerinin Matematiğe Yönelik Tutumlarının ve Görüşlerinin Değişiminin İncelenmesi TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Danışman , 2022-2023 |
Kesirler ve kesirlerde işlemler konularının ders kitaplarında öğretimi üzerine bir karşılaştırma: Türkiye, ABD, Avusturalya, Singapur ve Güney Kore örnekleri BAP Proje: Araştırmacı , 2017-2018 |
Matematik Saat MATSAAT in geliştirilmesi ve bu saatin matematik öğretiminde etkisinin araştırılması BAP Proje: Araştırmacı , 2015-2016 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
ALİUSTAOĞLU, F., Yılmaz, B. (2023) "Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının Geliştirdiği Eğitsel Matematik Oyunlarının İncelenmesi", Kitap: Aliustaoğlu, F., & Yılmaz, B. (2023). Ortaokul matematik öğretmen adaylarının geliştirdiği eğitsel matematik oyunlarının incelenmesi. A. Aydoğan Yenmez & S. Gökçe (Eds.), Matematik ve Fen Eğitiminde Yenilikçi Uygulamalar içinde (s. 71-92). Ankara: Anı Yayıncılık., Ankara/Türkiye : Anı Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 71 / 91, ISBN: 978-605-170-894-2 |
ALİUSTAOĞLU, F. (2022) "“Measurement and Evaluation” Course in Face-to-Face and Distance Education: Application Examples in Mathematics Education and Perspectives of Prospective Mathematics Teachers", Kitap: Aliustaoğlu, F. (2022). “Measurement and Evaluation” Course in Face-to-Face and Distance Education: Application Examples in Mathematics Education and Perspectives of Prospective Mathematics Teachers. In J. Keengwe (Eds.), Handbook of Research on Digital-Based Assessment and Innovative Practices in Education (pp. 318-344). IGI Global. https://doi.org/10.4018/978-1-6684-2468-1.ch017, : IGI GLOBAL, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 9781668424681 |
ALİUSTAOĞLU, F. (2021) "Kümeler, Doğal sayılar ve tam sayılar", Kitap: Aliustaoğlu, F. (2020). Kümeler, Doğal sayılar ve tam sayılar. A. Kaçar (Ed.), Matematiğin temelleri içinde (1-32 ss.) Ankara: Pegem Akademi., : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-7052-95-5 |
ALİUSTAOĞLU, F. (2021) "Pedagojik alan bilgisi kavramı çerçevesinde matematik öğretmenlerinin sahip olması gereken yeterlikler", Kitap: Aliustaoğlu, F. (2021). Pedagojik alan bilgisi kavramı çerçevesinde matematik öğretmenlerinin sahip olması gereken yeterlikler. S. Kaymakçı (Ed.), ‘Kastamonu Eğitim’ Araştırmaları Yıllığı içinde (s. 449-464). Ankara: Pegem Akademi., : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 449 / 464, ISBN: 9786257676939 |
ALİUSTAOĞLU, F., TUNA, A. (2021) "Brain-Based Learning: Using 4MAT Model for Teaching Transformations in Geometr", Kitap: Aliustaoğlu, F., & Tuna, A. (2021). Brain-Based Learning: Using 4MAT Model for Teaching Transformations in Geometry. In Handbook of Research on Innovations in Non-Traditional Educational Practices (pp. 361-378). IGI Global., : IGI GLOBAL, Bölüm Sayfaları: 361 / 378, ISBN: 9781799843603 |
TUNA, A., ALİUSTAOĞLU, F. (2019) "Fonksiyonel düşünme", Kitap: Tuna, A., & Aliustaoğlu, F. (2019). Fonksiyonel düşünme. G. Sarpkaya Aktaş (Ed.), Uygulama Örnekleriyle Cebirsel Düşünme ve Öğretimi içinde (293-306. ss.) Ankara: Pegem Akademi., : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 9786052416365 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Kastamonu Üniversitesi
|
2015 - 2022 | 21 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2018 - 2019 | 8 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2015 - 2017 | 4 |
Nurcan Tekin
Kastamonu Üniversitesi
(Turkey)
|
2015 - 2017 | 4 |
Perihan Ayanoğlu
Kastamonu Üniversitesi
(Turkey)
|
2015 - 2017 | 4 |
Samet Korkmaz
-
|
2017 - 2018 | 3 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2018 - 2024 | 2 |
-
|
2019 - 2020 | 2 |
Abdulkadir Tuna
Kastamonu University
(Turkey)
|
2018 - 2021 | 2 |
Beyzanur Yılmaz
-
|
2023 | 2 |
Fatih Caferoğlu
-
|
2018 | 2 |
Gamze Erdoğan
-
|
2023 - 2024 | 2 |
Hatice Kübranur Paksoy
-
|
2023 - 2024 | 2 |
Tuğçe Atik
-
|
2023 - 2024 | 2 |
-
|
2023 | 1 |
Oktay Mercimek
Kastamonu Üniversitesi
|
2016 | 1 |
Abdullah Çağrı Biber
Kastamonu University
(Turkey)
|
2018 | 1 |
Oktay Mercimek
Kastamonu Üniversitesi
(Turkey)
|
2016 | 1 |
Aslıhan Doğdu
-
|
2022 | 1 |
Ayfer Buket Kaya
-
|
2024 | 1 |
Buse Tunay
-
|
2024 | 1 |
Dağdelen İrfan
-
|
2023 | 1 |
Doğdu Aslıhan
-
|
2023 | 1 |
Gizem Tuna
-
|
2019 | 1 |
Havva Özcan
-
|
2022 | 1 |
Hümeyra Amine Köroğlu
-
|
2024 | 1 |
Özcan Havva
-
|
2023 | 1 |
Rabia Vurğun
-
|
2019 | 1 |
Senanur Aytemiz
-
|
2022 | 1 |
Şevval Kader
-
|
2023 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78378 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9889 |
YÖKSİS Bilim Alanı | İlköğretim Matematik Eğitimi | 191 |
Anahtar Kelimeler | İlköğretim Matematik Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 22 | 30 | 4 | 85 | 90 | 35 | 140 | 65 | 110 | 25 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 451 . | 476 . | 546 . | 459 . | 452 . | 494 . | 486 . | 560 . | 499 . | 361 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 305 . | 318 . | 350 . | 264 . | 248 . | 293 . | 255 . | 308 . | 280 . | 201 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 60 . | 58 . | 77 . | 34 . | 32 . | 37 . | 23 . | 49 . | 45 . | 35 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 57 . | 52 . | 69 . | 34 . | 30 . | 31 . | 21 . | 44 . | 44 . | 29 . |
Toplam Yayın | 3 | 2 | 1 | 10 | 7 | 3 | 4 | 3 | 8 | 3 |
Toplam Makale | 1 | 2 | 1 | 3 | 0 | 2 | 1 | 1 | 3 | 1 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 3 | 1 | 1 | 0 |
Toplam Bildiri | 2 | 0 | 0 | 7 | 6 | 1 | 0 | 1 | 4 | 2 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 1 | 0 | 0 | 2 | 0 | 1 | 1 | 1 | 2 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 2 | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 1 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 3 | 1 | 1 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 1 | 0 | 0 | 7 | 6 | 1 | 0 | 1 | 4 | 2 |
Bildiri (Ulusal) | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |