Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi (Dr), 2015, 2019 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Anabilim Dalı, 2011, 2015 |
Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2007, 2011 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi (Dr), 2015, 2019 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Anabilim Dalı, 2011, 2015 |
Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2007, 2011 |
Feyza ALİUSTAOĞLU, Doktora, Matematik öğretmeni adaylarının pedagojik alan bilgileri gelişiminin 4MAT modeli kapsamında incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2018 |
Feyza ALİUSTAOĞLU, Yüksek Lisans, 4MAT yönteminin dönüşüm geometrisi konusunda akademik başarıya ve öğrenmenin kalıcılığına etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2015 |
İngilizce, YÖKDİL, 86, 2024/1 Yük, 2024 |
İngilizce, ÜDS, 86, 2012-ÜDS İ, 2012 |
İngilizce, KPDS, 88, 2012-KPDS, 2012 |
Jüri Üyelikleri, Hediye Demir yüksek lisans tezi jüri üyeliği, Kastamonu Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 17-01-2024, 17-01-2024 |
Jüri Üyelikleri, Seher Feyza Nur Naharoğlu yüksek lisans tezi jüri üyeliği, Kastamonu Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 16-01-2024, 16-01-2024 |
Jüri Üyelikleri, Şule Çıvgın yüksek lisans tezi jüri üyeliği, Kastamonu Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 04-07-2024, 04-07-2024 |
Konuşmalarım, 100. Yıl Matematik Eğitimi Günleri-Sayılar ve İşlemler Öğrenme Alanında Kavram Yanılgıları, Kastamonu İl Milli Eğitim Müdürlüğü, 30-11-2023, 30-11-2023 |
Çalışma, 100. Yıl Matematik Eğitimi Günleri-Gerçek yaşam temelli sayı problemleri atölyesi, Kastamonu Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 30-11-2023, 30-11-2023 |
Çalışma, 100. Yıl Matematik Eğitimi Günleri-Eğitsel Oyunlarla Matematik Öğreniyorum, Kastamonu AİHL Ortaokulu-Fen ve Sosyal Bilimler Okulu, 12-12-2023, 12-12-2023 |
Jüri Üyelikleri, Beyza Adak yüksek lisans tezi jüri üyeliği, Kastamonu Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 23-06-2023, 23-06-2023 |
Jüri Üyelikleri, Doktora tez izleme komitesi-Damla Ceren Yıldız, Kastamonu Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 04-07-2023 |
Jüri Üyelikleri, 2022-2023 Eğitim Öğretim Yılı Bahar Yarıyılı Matematik Eğitimi Bilim Dalı Lisansüstü Programlara Baş, Kastamonu Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 18-01-2023, 18-01-2023 |
Jüri Üyelikleri, 2023-2024 Eğitim Öğretim Yılı Güz Yarıyılı Matematik Eğitimi Bilim Dalı Lisansüstü Programlara Başvu, Kastamonu Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 15-08-2023, 15-08-2023 |
Çalışma, Deprem Mağduru Çocuk ve Gençlerin Bireysel ve Grup Temelli Eğitsel Destek Çalışmaları Yoluyla Akadem, Kastamonu Kredi Yurtlar Kurumu Şeyh Şaban-ı Veli Öğrenci Yurdu, 02-05-2023, 16-06-2023 |
Jüri Üyelikleri, Feyza Çınar yüksek lisans tezi jüri üyeliği, Kastamonu Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 22-12-2022, 22-12-2022 |
Jüri Üyelikleri, Mehmet Çağlar yüksek lisans tezi jüri üyeliği, Kastamonu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 04-07-2022, 04-07-2022 |
Jüri Üyelikleri, Sümeyye Taşkın yüksek lisans tezi jüri üyeliği, Kastamonu Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 04-07-2022, 04-07-2022 |
Jüri Üyelikleri, Doktora tez izleme komitesi-Mehtap Eski, Kastamonu Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 21-07-2022 |
Jüri Üyelikleri, Doktora tez izleme komitesi-Esra Karataş, Kastamonu Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 21-07-2022 |
[UAK] Eğitim Bilimleri İlköğretim Matematik Eğitimi İlköğretim Matematik Eğitimi |
2024-, Doçent, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2022-2024, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2014-2019, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
Kayıt Yok |
Yıldız Şaşmaz, Yüksek Lisans, Altıncı sınıf öğrencilerinin ondalık gösterim konusunda problem kurma becerilerinin ve sürece ilişkin görüşlerinin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2025, (Asıl Danışman) |
Muzaffer Küçük, Yüksek Lisans, 2020-2023 LGS Matematik Sorularının Matematik Dersi öğretim Programı Kazanımlarına, Öğrenme Alanlarına ve MATH Taksonomiye Göre İncelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Matematik Öğretmenliği (Yl) (Tezli), (Asıl Danışman) |
Ayfer Buket Kaya, Yüksek Lisans, MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÜÇGENLER KONUSUNDAKİ PEDAGOJİK ALAN BİLGİLERİNİN İNCELENMESİ, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Matematik Öğretmenliği (Yl) (Tezli), (Asıl Danışman) |
2023-2024, Matematik Öğretiminde Modelleme, Lisans |
2023-2024, Matematik Eğitiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları, Lisans |
2023-2024, Matematiksel modelleme, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2023-2024, Oyunla Matematik Öğretimi, Lisans |
2023-2024, Matematik Öğretiminde Kavram Yanılgıları, Lisans |
2023-2024, Matematikte Problem Çözme, Lisans |
2023-2024, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2023-2024, Matematik Eğitiminde Bilimsel Etkinlikler, Yüksek Lisans |
2023-2024, Yüksek Lisans Tezi, Yüksek Lisans |
2023-2024, Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans |
2022-2023, Oyunla Matematik Öğretimi, Lisans |
2022-2023, Matematik Öğretiminde Modelleme, Lisans |
2022-2023, Matematiğin Temelleri II, Lisans |
2022-2023, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
2022-2023, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2022-2023, Yüksek Lisans Semineri, Yüksek Lisans |
2022-2023, Bilimsel Araştırmalarda Etik, Yüksek Lisans |
2022-2023, Matematik Öğretiminde Kavram Yanılgıları, Lisans |
2022-2023, Öğretmenlik Uygulaması ı, Lisans |
2022-2023, Matematik Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları, Lisans |
2022-2023, Okul Dışı Öğrenme Ortamları, Lisans |
2021-2022, Oyunla Matematik Öğretimi, Lisans |
2021-2022, Matematiğin Temelleri II, Lisans |
2021-2022, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2021-2022, Okul Dışı Öğrenme Ortamları, Lisans |
2021-2022, Matematik Öğretiminde Kavram Yanılgıları, Lisans |
2021-2022, Matematik Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları, Lisans |
2020-2021, Analiz II, Lisans |
2020-2021, Oyunla Matematik Öğretimi, Lisans |
2020-2021, Seçmeli II (Kavram Bilgisi ve Kavram Yanılgıları), Lisans |
2020-2021, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2020-2021, Okul Deneyimi, Lisans |
2020-2021, Genel Matematik, Lisans |
2020-2021, Geometri ve Ölçme Öğretimi, Lisans |
2020-2021, Analiz I, Lisans |
2019-2020, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2019-2020, Matematiğin Temelleri II, Lisans |
2019-2020, Ölçme ve Değerlendirme, Lisans |
2019-2020, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2019-2020, Geometri, Lisans |
2019-2020, Kültür ve Matematik, Lisans |
2019-2020, Matematik Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları, Lisans |
2019-2020, Seçmeli II (Matematikte Aktif Öğrenme), Lisans |
2019-2020, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2019-2020, Genel Matematik, Lisans |
2019-2020, Matematiğin Temelleri I, Lisans |
2019-2020, Okul Deneyimi, Lisans |
2018-2019, Seçmeli-Matematiksel Problem Kurma, Lisans |
2018-2019, Geometri, Lisans |
2018-2019, Ölçme ve Değerlendirme, Lisans |
2018-2019, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2018-2019, Matematiğin Temelleri II, Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
ALİUSTAOĞLU, F., Yılmaz, B. (2023) "Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının Geliştirdiği Eğitsel Matematik Oyunlarının İncelenmesi", Kitap: Aliustaoğlu, F., & Yılmaz, B. (2023). Ortaokul matematik öğretmen adaylarının geliştirdiği eğitsel matematik oyunlarının incelenmesi. A. Aydoğan Yenmez & S. Gökçe (Eds.), Matematik ve Fen Eğitiminde Yenilikçi Uygulamalar içinde (s. 71-92). Ankara: Anı Yayıncılık., Ankara/Türkiye : Anı Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 71 / 91, ISBN: 978-605-170-894-2 ![]() |
ALİUSTAOĞLU, F. (2022) "“Measurement and Evaluation” Course in Face-to-Face and Distance Education: Application Examples in Mathematics Education and Perspectives of Prospective Mathematics Teachers", Kitap: Aliustaoğlu, F. (2022). “Measurement and Evaluation” Course in Face-to-Face and Distance Education: Application Examples in Mathematics Education and Perspectives of Prospective Mathematics Teachers. In J. Keengwe (Eds.), Handbook of Research on Digital-Based Assessment and Innovative Practices in Education (pp. 318-344). IGI Global. https://doi.org/10.4018/978-1-6684-2468-1.ch017, : IGI GLOBAL, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 9781668424681 ![]() |
ALİUSTAOĞLU, F. (2021) "Kümeler, Doğal sayılar ve tam sayılar", Kitap: Aliustaoğlu, F. (2020). Kümeler, Doğal sayılar ve tam sayılar. A. Kaçar (Ed.), Matematiğin temelleri içinde (1-32 ss.) Ankara: Pegem Akademi., : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-7052-95-5 ![]() |
ALİUSTAOĞLU, F. (2021) "Pedagojik alan bilgisi kavramı çerçevesinde matematik öğretmenlerinin sahip olması gereken yeterlikler", Kitap: Aliustaoğlu, F. (2021). Pedagojik alan bilgisi kavramı çerçevesinde matematik öğretmenlerinin sahip olması gereken yeterlikler. S. Kaymakçı (Ed.), ‘Kastamonu Eğitim’ Araştırmaları Yıllığı içinde (s. 449-464). Ankara: Pegem Akademi., : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 449 / 464, ISBN: 9786257676939 ![]() |
ALİUSTAOĞLU, F., Tuna, A. (2021) "Brain-Based Learning: Using 4MAT Model for Teaching Transformations in Geometr", Kitap: Aliustaoğlu, F., & Tuna, A. (2021). Brain-Based Learning: Using 4MAT Model for Teaching Transformations in Geometry. In Handbook of Research on Innovations in Non-Traditional Educational Practices (pp. 361-378). IGI Global., : IGI GLOBAL, Bölüm Sayfaları: 361 / 378, ISBN: 9781799843603 ![]() ![]() |
Tuna, A., ALİUSTAOĞLU, F. (2019) "Fonksiyonel düşünme", Kitap: Tuna, A., & Aliustaoğlu, F. (2019). Fonksiyonel düşünme. G. Sarpkaya Aktaş (Ed.), Uygulama Örnekleriyle Cebirsel Düşünme ve Öğretimi içinde (293-306. ss.) Ankara: Pegem Akademi., : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 9786052416365 ![]() |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
![]()
Kastamonu Üniversitesi
|
2015 - 2022 | 21 |
![]()
Kastamonu Üniversitesi
|
2018 - 2019 | 8 |
![]()
Kastamonu Üniversitesi
|
2015 - 2017 | 4 |
![]()
Nurcan Tekin
Kastamonu Üniversitesi
(Turkey)
|
2015 - 2017 | 4 |
![]()
Perihan Ayanoğlu
Kastamonu Üniversitesi
(Turkey)
|
2015 - 2017 | 4 |
![]()
Samet Korkmaz
-
|
2017 - 2018 | 3 |
![]()
Kastamonu Üniversitesi
|
2018 - 2024 | 2 |
![]()
-
|
2019 - 2020 | 2 |
![]()
Abdulkadir Tuna
Kastamonu University
(Turkey)
|
2018 - 2021 | 2 |
![]()
Beyzanur Yılmaz
-
|
2023 | 2 |
![]()
Fatih Caferoğlu
-
|
2018 | 2 |
![]()
Gamze Erdoğan
-
|
2023 - 2024 | 2 |
![]()
Hatice Kübranur Paksoy
-
|
2023 - 2024 | 2 |
![]()
Tuğçe Atik
-
|
2023 - 2024 | 2 |
![]()
-
|
2023 | 1 |
![]()
Oktay Mercimek
Kastamonu Üniversitesi
|
2016 | 1 |
![]()
Abdullah Çağrı Biber
Kastamonu University
(Turkey)
|
2018 | 1 |
![]()
Oktay Mercimek
Kastamonu Üniversitesi
(Turkey)
|
2016 | 1 |
![]()
Aslıhan Doğdu
-
|
2022 | 1 |
![]()
Ayfer Buket Kaya
-
|
2024 | 1 |
![]()
Buse Tunay
-
|
2024 | 1 |
![]()
Dağdelen İrfan
-
|
2023 | 1 |
![]()
Doğdu Aslıhan
-
|
2023 | 1 |
![]()
Gizem Tuna
-
|
2019 | 1 |
![]()
Havva Özcan
-
|
2022 | 1 |
![]()
Hümeyra Amine Köroğlu
-
|
2024 | 1 |
![]()
Özcan Havva
-
|
2023 | 1 |
![]()
Rabia Vurğun
-
|
2019 | 1 |
![]()
Senanur Aytemiz
-
|
2022 | 1 |
![]()
Şevval Kader
-
|
2023 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78287 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 10285 |
YÖKSİS Bilim Alanı | İlköğretim Matematik Eğitimi | 205 |
Anahtar Kelimeler | İlköğretim Matematik Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
Ağırlıklı Puan | 22 | 30 | 4 | 80 | 90 | 35 | 140 | 65 | 110 | 32 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 453 . | 480 . | 544 . | 462 . | 448 . | 501 . | 502 . | 580 . | 511 . | 516 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 303 . | 320 . | 348 . | 265 . | 245 . | 298 . | 259 . | 309 . | 289 . | 317 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 61 . | 60 . | 78 . | 39 . | 30 . | 38 . | 23 . | 49 . | 44 . | 54 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 58 . | 53 . | 69 . | 38 . | 28 . | 33 . | 20 . | 44 . | 42 . | 51 . | - |
Toplam Yayın | 3 | 2 | 1 | 9 | 7 | 3 | 4 | 3 | 8 | 5 | 0 |
Toplam Makale | 1 | 2 | 1 | 3 | 0 | 2 | 1 | 1 | 3 | 1 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 3 | 1 | 1 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 2 | 0 | 0 | 6 | 6 | 1 | 0 | 1 | 4 | 4 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 1 | 0 | 0 | 2 | 0 | 1 | 1 | 1 | 2 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 2 | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 3 | 1 | 1 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 1 | 0 | 0 | 6 | 6 | 1 | 0 | 1 | 4 | 3 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |