Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi (Dr), 2015, 2019 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Anabilim Dalı, 2011, 2015 |
Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2007, 2011 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi (Dr), 2015, 2019 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Anabilim Dalı, 2011, 2015 |
Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2007, 2011 |
İngilizce, YÖKDİL, 86, 2024/1 Yük, 2024 |
İngilizce, ÜDS, 86, 2012-ÜDS İ, 2012 |
İngilizce, KPDS, 88, 2012-KPDS , 2012 |
Konuşmalarım, 100. Yıl Matematik Eğitimi Günleri-Sayılar ve İşlemler Öğrenme Alanında Kavram Yanılgıları, Kastamonu İl Milli Eğitim Müdürlüğü, 30-11-2023, 30-11-2023 |
Çalışma, 100. Yıl Matematik Eğitimi Günleri-Gerçek yaşam temelli sayı problemleri atölyesi, Kastamonu Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 30-11-2023, 30-11-2023 |
Çalışma, 100. Yıl Matematik Eğitimi Günleri-Eğitsel Oyunlarla Matematik Öğreniyorum, Kastamonu AİHL Ortaokulu-Fen ve Sosyal Bilimler Okulu, 12-12-2023, 12-12-2023 |
Jüri Üyelikleri, Beyza Adak yüksek lisans tezi jüri üyeliği, Kastamonu Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 23-06-2023, 23-06-2023 |
Jüri Üyelikleri, Feyza Çınar yüksek lisans tezi jüri üyeliği, Kastamonu Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 22-12-2022, 22-12-2022 |
Jüri Üyelikleri, Hediye Demir yüksek lisans tezi jüri üyeliği, Kastamonu Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 17-01-2024, 17-01-2024 |
Jüri Üyelikleri, Mehmet Çağlar yüksek lisans tezi jüri üyeliği, Kastamonu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 04-07-2022, 04-07-2022 |
Jüri Üyelikleri, Seher Feyza Nur Naharoğlu yüksek lisans tezi jüri üyeliği, Kastamonu Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 16-01-2024, 16-01-2024 |
Jüri Üyelikleri, Sümeyye Taşkın yüksek lisans tezi jüri üyeliği, Kastamonu Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 04-07-2022, 04-07-2022 |
Jüri Üyelikleri, Doktora tez izleme komitesi-Damla Ceren Yıldız, Kastamonu Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 04-07-2023 |
Jüri Üyelikleri, Doktora tez izleme komitesi-Mehtap Eski, Kastamonu Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 21-07-2022 |
Jüri Üyelikleri, Doktora tez izleme komitesi-Esra Karataş, Kastamonu Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 21-07-2022 |
Jüri Üyelikleri, 2022-2023 Eğitim Öğretim Yılı Bahar Yarıyılı Matematik Eğitimi Bilim Dalı Lisansüstü Programlara Baş, Kastamonu Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 18-01-2023, 18-01-2023 |
Jüri Üyelikleri, 2023-2024 Eğitim Öğretim Yılı Güz Yarıyılı Matematik Eğitimi Bilim Dalı Lisansüstü Programlara Başvu, Kastamonu Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 15-08-2023, 15-08-2023 |
Jüri Üyelikleri, Şule Çıvgın yüksek lisans tezi jüri üyeliği, Kastamonu Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 04-07-2024, 04-07-2024 |
Çalışma, Deprem Mağduru Çocuk ve Gençlerin Bireysel ve Grup Temelli Eğitsel Destek Çalışmaları Yoluyla Akadem, Kastamonu Kredi Yurtlar Kurumu Şeyh Şaban-ı Veli Öğrenci Yurdu, 02-05-2023, 16-06-2023 |
[UAK] Eğitim Bilimleri İlköğretim Matematik Eğitimi İlköğretim Matematik Eğitimi |
2024-, Doçent, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2022-2024, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2014-2019, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
Kayıt Yok |
2023-2024, Matematik Öğretiminde Modelleme, Lisans |
2023-2024, Matematik Eğitiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları, Lisans |
2023-2024, Matematiksel modelleme, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2023-2024, Oyunla Matematik Öğretimi, Lisans |
2023-2024, Matematik Öğretiminde Kavram Yanılgıları, Lisans |
2023-2024, Matematikte Problem Çözme, Lisans |
2023-2024, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2023-2024, Matematik Eğitiminde Bilimsel Etkinlikler, Yüksek Lisans |
2023-2024, Yüksek Lisans Tezi, Yüksek Lisans |
2023-2024, Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans |
2022-2023, Oyunla Matematik Öğretimi, Lisans |
2022-2023, Matematik Öğretiminde Modelleme, Lisans |
2022-2023, Matematiğin Temelleri II, Lisans |
2022-2023, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
2022-2023, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2022-2023, Yüksek Lisans Semineri, Yüksek Lisans |
2022-2023, Bilimsel Araştırmalarda Etik, Yüksek Lisans |
2022-2023, Matematik Öğretiminde Kavram Yanılgıları, Lisans |
2022-2023, Öğretmenlik Uygulaması ı, Lisans |
2022-2023, Matematik Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları, Lisans |
2022-2023, Okul Dışı Öğrenme Ortamları, Lisans |
2021-2022, Oyunla Matematik Öğretimi, Lisans |
2021-2022, Matematiğin Temelleri II, Lisans |
2021-2022, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2021-2022, Okul Dışı Öğrenme Ortamları, Lisans |
2021-2022, Matematik Öğretiminde Kavram Yanılgıları, Lisans |
2021-2022, Matematik Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları, Lisans |
2020-2021, Analiz II, Lisans |
2020-2021, Oyunla Matematik Öğretimi, Lisans |
2020-2021, Seçmeli II (Kavram Bilgisi ve Kavram Yanılgıları), Lisans |
2020-2021, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2020-2021, Okul Deneyimi, Lisans |
2020-2021, Genel Matematik, Lisans |
2020-2021, Geometri ve Ölçme Öğretimi, Lisans |
2020-2021, Analiz I, Lisans |
2019-2020, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2019-2020, Matematiğin Temelleri II, Lisans |
2019-2020, Ölçme ve Değerlendirme, Lisans |
2019-2020, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2019-2020, Geometri, Lisans |
2019-2020, Kültür ve Matematik, Lisans |
2019-2020, Matematik Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları, Lisans |
2019-2020, Seçmeli II (Matematikte Aktif Öğrenme), Lisans |
2019-2020, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2019-2020, Genel Matematik, Lisans |
2019-2020, Matematiğin Temelleri I, Lisans |
2019-2020, Okul Deneyimi, Lisans |
2018-2019, Seçmeli-Matematiksel Problem Kurma, Lisans |
2018-2019, Geometri, Lisans |
2018-2019, Ölçme ve Değerlendirme, Lisans |
2018-2019, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2018-2019, Matematiğin Temelleri II, Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
![]()
Kastamonu Üniversitesi
|
2015 - 2022 | 21 |
![]()
Kastamonu Üniversitesi
|
2018 - 2019 | 8 |
![]()
Kastamonu Üniversitesi
|
2015 - 2017 | 4 |
![]()
Nurcan Tekin
Kastamonu Üniversitesi
(Turkey)
|
2015 - 2017 | 4 |
![]()
Perihan Ayanoğlu
Kastamonu Üniversitesi
(Turkey)
|
2015 - 2017 | 4 |
![]()
Kastamonu Üniversitesi
|
2018 - 2025 | 3 |
![]()
Samet Korkmaz
-
|
2017 - 2018 | 3 |
![]()
-
|
2019 - 2020 | 2 |
![]()
Abdulkadir Tuna
Kastamonu University
(Turkey)
|
2018 - 2021 | 2 |
![]()
Ayfer Buket Kaya
-
|
2024 - 2025 | 2 |
![]()
Beyzanur Yılmaz
-
|
2023 | 2 |
![]()
Buse Tunay
-
|
2024 - 2025 | 2 |
![]()
Fatih Caferoğlu
-
|
2018 | 2 |
![]()
Gamze Erdoğan
-
|
2023 - 2024 | 2 |
![]()
Hatice Kübranur Paksoy
-
|
2023 - 2024 | 2 |
![]()
Tuğçe Atik
-
|
2023 - 2024 | 2 |
![]()
-
|
2023 | 1 |
![]()
Oktay Mercimek
Kastamonu Üniversitesi
|
2016 | 1 |
![]()
Abdullah Çağrı Biber
Kastamonu University
(Turkey)
|
2018 | 1 |
![]()
Oktay Mercimek
Kastamonu Üniversitesi
(Turkey)
|
2016 | 1 |
![]()
Aslıhan Doğdu
-
|
2022 | 1 |
![]()
Dağdelen İrfan
-
|
2023 | 1 |
![]()
Doğdu Aslıhan
-
|
2023 | 1 |
![]()
Gizem Tuna
-
|
2019 | 1 |
![]()
Havva Özcan
-
|
2022 | 1 |
![]()
Hümeyra Amine Köroğlu
-
|
2024 | 1 |
![]()
Hümeyra Köroğlu
-
|
2025 | 1 |
![]()
Özcan Havva
-
|
2023 | 1 |
![]()
Rabia Vurğun
-
|
2019 | 1 |
![]()
Senanur Aytemiz
-
|
2022 | 1 |
![]()
Şevval Kader
-
|
2023 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78285 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 10704 |
YÖKSİS Bilim Alanı | İlköğretim Matematik Eğitimi | 218 |
Anahtar Kelimeler | İlköğretim Matematik Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
Ağırlıklı Puan | 22 | 30 | 4 | 80 | 90 | 35 | 140 | 65 | 110 | 32 | 15 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 465 . | 481 . | 558 . | 469 . | 465 . | 505 . | 483 . | 574 . | 495 . | 521 . | 334 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 294 . | 318 . | 340 . | 255 . | 246 . | 292 . | 263 . | 306 . | 279 . | 320 . | 198 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 63 . | 60 . | 79 . | 39 . | 30 . | 40 . | 27 . | 49 . | 45 . | 50 . | 32 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 60 . | 53 . | 71 . | 38 . | 28 . | 34 . | 25 . | 44 . | 42 . | 47 . | 29 . |
Toplam Yayın | 3 | 2 | 1 | 9 | 7 | 3 | 4 | 3 | 8 | 5 | 1 |
Toplam Makale | 1 | 2 | 1 | 3 | 0 | 2 | 1 | 1 | 3 | 1 | 1 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 3 | 1 | 1 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 2 | 0 | 0 | 6 | 6 | 1 | 0 | 1 | 4 | 4 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 1 | 0 | 0 | 2 | 0 | 1 | 1 | 1 | 2 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 2 | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 3 | 1 | 1 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 1 | 0 | 0 | 6 | 6 | 1 | 0 | 1 | 4 | 3 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |