img
Doç. Dr. Feyza ALİUSTAOĞLU

Doç. Dr. Feyza ALİUSTAOĞLU

  • Eğitim Fakültesi
  • Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
  • Matematik Eğitimi

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
48
Atıf
88
h-index
5
Proje
7
Scopus
Yayın
4
Atıf
25
h-index
2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi (Dr), 2015, 2019
Yüksek Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Anabilim Dalı, 2011, 2015
Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2007, 2011
Araştırma Alanları
İlköğretim Matematik Eğitimi
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi (Dr), 2015, 2019
Yüksek Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Anabilim Dalı, 2011, 2015
Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2007, 2011
Feyza ALİUSTAOĞLU, Doktora, Matematik öğretmeni adaylarının pedagojik alan bilgileri gelişiminin 4MAT modeli kapsamında incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2018
Feyza ALİUSTAOĞLU, Yüksek Lisans, 4MAT yönteminin dönüşüm geometrisi konusunda akademik başarıya ve öğrenmenin kalıcılığına etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2015
İngilizce, YÖKDİL, 86, 2024/1 Yük, 2024
İngilizce, ÜDS, 86, 2012-ÜDS İ, 2012
İngilizce, KPDS, 88, 2012-KPDS , 2012
Jüri Üyelikleri, Hediye Demir yüksek lisans tezi jüri üyeliği, Kastamonu Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 17-01-2024, 17-01-2024
Jüri Üyelikleri, Seher Feyza Nur Naharoğlu yüksek lisans tezi jüri üyeliği, Kastamonu Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 16-01-2024, 16-01-2024
Jüri Üyelikleri, Şule Çıvgın yüksek lisans tezi jüri üyeliği, Kastamonu Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 04-07-2024, 04-07-2024
Konuşmalarım, 100. Yıl Matematik Eğitimi Günleri-Sayılar ve İşlemler Öğrenme Alanında Kavram Yanılgıları, Kastamonu İl Milli Eğitim Müdürlüğü, 30-11-2023, 30-11-2023
Çalışma, 100. Yıl Matematik Eğitimi Günleri-Gerçek yaşam temelli sayı problemleri atölyesi, Kastamonu Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 30-11-2023, 30-11-2023
Çalışma, 100. Yıl Matematik Eğitimi Günleri-Eğitsel Oyunlarla Matematik Öğreniyorum, Kastamonu AİHL Ortaokulu-Fen ve Sosyal Bilimler Okulu, 12-12-2023, 12-12-2023
Jüri Üyelikleri, Beyza Adak yüksek lisans tezi jüri üyeliği, Kastamonu Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 23-06-2023, 23-06-2023
Jüri Üyelikleri, Doktora tez izleme komitesi-Damla Ceren Yıldız, Kastamonu Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 04-07-2023
Jüri Üyelikleri, 2022-2023 Eğitim Öğretim Yılı Bahar Yarıyılı Matematik Eğitimi Bilim Dalı Lisansüstü Programlara Baş, Kastamonu Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 18-01-2023, 18-01-2023
Jüri Üyelikleri, 2023-2024 Eğitim Öğretim Yılı Güz Yarıyılı Matematik Eğitimi Bilim Dalı Lisansüstü Programlara Başvu, Kastamonu Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 15-08-2023, 15-08-2023
Çalışma, Deprem Mağduru Çocuk ve Gençlerin Bireysel ve Grup Temelli Eğitsel Destek Çalışmaları Yoluyla Akadem, Kastamonu Kredi Yurtlar Kurumu Şeyh Şaban-ı Veli Öğrenci Yurdu, 02-05-2023, 16-06-2023
Jüri Üyelikleri, Feyza Çınar yüksek lisans tezi jüri üyeliği, Kastamonu Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 22-12-2022, 22-12-2022
Jüri Üyelikleri, Mehmet Çağlar yüksek lisans tezi jüri üyeliği, Kastamonu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 04-07-2022, 04-07-2022
Jüri Üyelikleri, Sümeyye Taşkın yüksek lisans tezi jüri üyeliği, Kastamonu Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 04-07-2022, 04-07-2022
Jüri Üyelikleri, Doktora tez izleme komitesi-Mehtap Eski, Kastamonu Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 21-07-2022
Jüri Üyelikleri, Doktora tez izleme komitesi-Esra Karataş, Kastamonu Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 21-07-2022
[UAK] Eğitim Bilimleri İlköğretim Matematik Eğitimi İlköğretim Matematik Eğitimi
2024-, Doçent, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
2022-2024, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
2014-2019, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
Kayıt Yok
Yıldız Şaşmaz, Yüksek Lisans, 6. Sınıf Öğrencilerinin Ondalık Gösterim Konusunda Problem Kurma Becerilerinin ve Sürece İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Matematik Öğretmenliği (Yl) (Tezli), (Asıl Danışman)
Muzaffer Küçük, Yüksek Lisans, 2020-2023 LGS Matematik Sorularının Matematik Dersi öğretim Programı Kazanımlarına, Öğrenme Alanlarına ve MATH Taksonomiye Göre İncelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Matematik Öğretmenliği (Yl) (Tezli), (Asıl Danışman)
Ayfer Buket Kaya, Yüksek Lisans, MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÜÇGENLER KONUSUNDAKİ PEDAGOJİK ALAN BİLGİLERİNİN İNCELENMESİ, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Matematik Öğretmenliği (Yl) (Tezli), (Asıl Danışman)
2023-2024, Matematik Öğretiminde Modelleme, Lisans
2023-2024, Matematik Eğitiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları, Lisans
2023-2024, Matematiksel modelleme, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2023-2024, Oyunla Matematik Öğretimi, Lisans
2023-2024, Matematik Öğretiminde Kavram Yanılgıları, Lisans
2023-2024, Matematikte Problem Çözme, Lisans
2023-2024, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans
2023-2024, Matematik Eğitiminde Bilimsel Etkinlikler, Yüksek Lisans
2023-2024, Yüksek Lisans Tezi, Yüksek Lisans
2023-2024, Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans
2022-2023, Oyunla Matematik Öğretimi, Lisans
2022-2023, Matematik Öğretiminde Modelleme, Lisans
2022-2023, Matematiğin Temelleri II, Lisans
2022-2023, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans
2022-2023, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans
2022-2023, Yüksek Lisans Semineri, Yüksek Lisans
2022-2023, Bilimsel Araştırmalarda Etik, Yüksek Lisans
2022-2023, Matematik Öğretiminde Kavram Yanılgıları, Lisans
2022-2023, Öğretmenlik Uygulaması ı, Lisans
2022-2023, Matematik Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları, Lisans
2022-2023, Okul Dışı Öğrenme Ortamları, Lisans
2021-2022, Oyunla Matematik Öğretimi, Lisans
2021-2022, Matematiğin Temelleri II, Lisans
2021-2022, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2021-2022, Okul Dışı Öğrenme Ortamları, Lisans
2021-2022, Matematik Öğretiminde Kavram Yanılgıları, Lisans
2021-2022, Matematik Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları, Lisans
2020-2021, Analiz II, Lisans
2020-2021, Oyunla Matematik Öğretimi, Lisans
2020-2021, Seçmeli II (Kavram Bilgisi ve Kavram Yanılgıları), Lisans
2020-2021, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2020-2021, Okul Deneyimi, Lisans
2020-2021, Genel Matematik, Lisans
2020-2021, Geometri ve Ölçme Öğretimi, Lisans
2020-2021, Analiz I, Lisans
2019-2020, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2019-2020, Matematiğin Temelleri II, Lisans
2019-2020, Ölçme ve Değerlendirme, Lisans
2019-2020, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans
2019-2020, Geometri, Lisans
2019-2020, Kültür ve Matematik, Lisans
2019-2020, Matematik Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları, Lisans
2019-2020, Seçmeli II (Matematikte Aktif Öğrenme), Lisans
2019-2020, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans
2019-2020, Genel Matematik, Lisans
2019-2020, Matematiğin Temelleri I, Lisans
2019-2020, Okul Deneyimi, Lisans
2018-2019, Seçmeli-Matematiksel Problem Kurma, Lisans
2018-2019, Geometri, Lisans
2018-2019, Ölçme ve Değerlendirme, Lisans
2018-2019, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2018-2019, Matematiğin Temelleri II, Lisans
Kayıt Yok
ALİUSTAOĞLU, F., Paksoy, H.K., Erdoğan, G., Atik, T. (2024) "Aliustaoğlu, F., Paksoy, H. K., Erdoğan, G., & Atik, T. (2024). Matematik eğitimine yönelik okul dışı öğrenme ortamlarında deneyimleyerek öğreniyorum: Ortaokul öğrencilerinin matematiğe yönelik tutumlarının ve görüşlerinin değişiminin incelenmesi. Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi, 15(2), 1036-1083. DOI. 10.51460/baebd.1458368", Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD), (0) [TR Dizin]  
Aslıhan, D., Havva, Ö., ALİUSTAOĞLU, F. (2023) "Doğdu, A., Özcan, H., & Aliustaoğlu, F. (2023). 8. Sınıf Öğrencilerinin Veri İşleme Öğrenme Alanındaki Hataları ve Kavram Yanılgıları. Journal of Multidisciplinary Studies in Education, 7(4), 139-163.", Journal of Multidisciplinary Studies in Education, 7 (4) pp. 139-163 Link  
ALİUSTAOĞLU, F. (2023) "Aliustaoğlu, F. (2023). Matematik Öğretmen Adaylarının Prizma ve Silindire Yönelik Kavram İmajlarının Tanımları, Çizimleri ve Gruplandırma Becerileri Kapsamında İncelenmesi, Ondokuz Mayız Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 42(1), 33-96.", Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 42 (1) pp. 33-96 Link  
ALİUSTAOĞLU, F., İrfan, D., TULUK, G. (2023) "Aliustaoğlu, F., Dağdelen, İ., & Tuluk, G. (2023). Analysis of the Mathematics Questions in 2021 High School Entrance Exam According to Learning Areas and the MATH Taxonomy. Kastamonu Eğitim Dergisi, 31(1), 22-37.", Kastamonu Eğitim Dergisi, 31 (1) pp. 22-37 [TR Dizin] Link  
ALİUSTAOĞLU, F., TUNA, A. (2022) "Aliustaoğlu, F., Tuna, A. (2022). Analysis of the pedagogical content knowledge development of prospective teachers in the lesson plan development process: 4MAT model. International Journal of Progressive Education, 18(1), 298-321. 10.29329/ijpe.2022.426.17", International Journal of Progressive Education, (0) DOI  
ALİUSTAOĞLU, F., TUNA, A. (2021) "Aliustağlu,F & Tuna, A. (2021). Examining the pedagogical content knowledge of prospective mathematics teachers on the subject of limits, International Journal of Mathematical Education in Science and Technology (IJMEST), 52(6), 833-856. DOI: 10.1080/0020739X.2019.1703148", International Journal of Mathematical Education in Science and Technology (IJMEST), 52 (6) pp. 833-856 Link  
ALİUSTAOĞLU, F., Tuna, A. (2021) "Examining the pedagogical content knowledge of prospective mathematics teachers on the subject of limits", International Journal of Mathematical Education in Science and Technology, 52 (6) pp. 833-856 DOI  
ADAK, B., ALİUSTAOĞLU, F. (2020) "Adak, B., & Aliustaoğlu, F. (2020). 7. Sınıf Öğrencilerinin Oran Orantı Konusundaki Kavram Yanılgılarının İncelenmesi. Online Journal of Mathematics, Science and Technology Education (OJOMSTE), 1(1), 55– 74.", Online Journal of Mathematics, Science and Technology Education (OJOMSTE), (0)  
ALİUSTAOĞLU, F. (2020) "Aliustaoğlu, F. (2020). Matematik öğretmeni adaylarının geometri öğrenme alanına yönelik ders planı geliştirmeye dayalı görüşleri: 4MAT Modeli ve Bütünsel Beyin Modeli. Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 21(3), 1440-1493.", Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, (0) [TR Dizin]  
ALİUSTAOĞLU, F., Tuna, A., Biber, A.Ç. (2018) "Misconceptions of sixth grade secondary school students on fractions", International Electronic Journal of Elementary Education, 10 (5) pp. 591-599 DOI  
ALİUSTAOĞLU, F., TUNA, A. (2018) "Aliustaoğlu, F., & Tuna, A. (2018). The influence of 4MAT model on academic achievement and retention of learning in transformation geometry. International Journal on New Trends in Education and Training and Their Implications (IJONTE), 9(2), 16-32.", International Journal on New Trends in Education and Training and Their Implications (IJONTE), (0)  
ALİUSTAOĞLU, F., TUNA, A., BİBER, A.Ç. (2018) "Aliustaoğlu,F., Tuna, A., & Biber, A. Ç. (2018). The misconceptions of sixth grade secondary school students on fractions. International Electronic Journal of Elementary Education (IEJEE), 10(5), 591-599.", International Electronic Journal of Elementary Education (IEJEE), (0)  
BİBER, A.Ç., Korkmaz, S., TUNA, A., ALİUSTAOĞLU, F. (2018) "Biber, A. Ç., Korkmaz, S., Tuna, A., & Aliustaoğlu, F. (2018). Analysis of Defining and Drawing Skills of Secondary School Students: Parallelogram Example. MATDER Journal of Mathematics Education, 3(1), 32-40.", MATDER, 3 (1) pp. 32-40 Link  
İNCİKABI, L., Korkmaz, S., Ayanoğlu, P., Tekin, N., ALİUSTAOĞLU, F. (2017) "Geçmişten günümüze Kastamonu Üniversitesi Eğitim Dergisi: Yayımlanan çalışmalar üzerine bir araştırma.", Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 25 (2) [TR Dizin]   
ALİUSTAOĞLU, F., TUNA, A. (2016) "Aliustaoğlu,F., & Tuna, A. (2016). Akademik personel ve lisansüstü eğitim giriş sınavı (ALES) matematik sorularının MATH taksonomisine göre analizi. Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 6(2), 126-137.", Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (0) [TR Dizin]  
İNCİKABI, L., Mercimek, O., Ayanoğlu, P., ALİUSTAOĞLU, F., Tekin, N. (2016) "An evaluation of middle school mathematics teaching programs based on TIMSS cognitive domains", Elementary Education Online, 15 (4) pp. 1149-1163 DOI  
İNCİKABI, L., Mercimek, O., Ayanoğlu, P., ALİUSTAOĞLU, F., Tekin, N. (2016) "İncikabi, L., Mercimek, O. Ayanoğlu, P., Aliustaoğlu, F., & Tekin, N, (2016). Ortaokul matematik dersi öğretim programı kazanımlarının TIMSS bilişsel alanlarına göre değerlendirilmesi. Elementary Education Online, 15(4), 1149-1163.", İlköğretim online, (0) [TR Dizin]  
ALİUSTAOĞLU, F., TUNA, A. (2015) "Aliustaoğlu,F., & Tuna, A. (2015). Öğretmen adaylarının eleştirel düşünme eğilimlerinin incelenmesi: Kastamonu Üniversitesi örneği. Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi Ines Journal, 2(4), 131-142.", Inesjournal, (0)  
ALİUSTAOĞLU, F. (2024) "Aliustaoğlu, F. (2024). (Taslak). Okul dışı öğrenmenin Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Ortaokul Matematik Dersi öğrenme çıktıları ile ilişkilendirilmesi: Kastamonu örneği. 5. Ulusal Eğitimde Dönüşüm Forumu, Kastamonu.", 5. ULUSAL EĞİTİMDE DÖNÜŞÜM FORUMU , (Kasım 2024
ALİUSTAOĞLU, F., KAÇAR, A., Kaya, A.B., Köroğlu, H.A., Tunay, B. (2024) "Aliustaoğlu, F., Kaçar, A., Kaya, A. B., Köroğlu, H., & Tunay, B. (2024). Örnek matematik sorularının ve LGS'nin öğrenme alanlarına ve yenilenmiş Bloom taksonomisine göre incelenmesi (2022-2023 Eğitim-Öğretim yılı örneği). 15. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Antalya, (s.308-309).", XV. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ FORUMU , (Haziran 2024
ALİUSTAOĞLU, F. (2024) "Aliustaoğlu, F. (2024). Matematik Öğretmen Adaylarının Eğitsel Matematik Oyunu Tasarlama ve Ortaokul Öğrencilerine Uygulama Süreçlerine İlişkin Görüşleri. Matematik Öğretiminde Örnek Uygulamalar Kongresi II, Zonguldak, (s. 21-22).", MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE ÖRNEK UYGULAMALAR KONGRESİ II , (Mayıs 2024
ALİUSTAOĞLU, F. (2023) "Aliustaoğlu, F. (2023). Matematik öğretmen adaylarının Scratch programı ile geliştirdikleri eğitsel matematik oyunlarına dayalı görüşlerinin incelenmesi, 6th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-6), Ankara (s. 178-180).", 6th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-6) , (Ekim 2023
Paksoy, H.K., Erdoğan, G., Atik, T., ALİUSTAOĞLU, F. (2023) "Paksoy, H. K., Erdoğan, G., Atik, T., & Aliustaoğlu, F. (2023). Matematik eğitimine yönelik okul dışı öğrenme ortamlarında deneyimleyerek öğreniyorum: Ortaokul öğrencilerinin matematiğe yönelik tutumlarının ve görüşlerinin değişiminin incelenmesi: Tübitak 2209-A Projesi, 6th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-6), Ankara (s. 362-364).", 6th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-6) , (Ekim 2023
ALİUSTAOĞLU, F., Yılmaz, B. (2023) "Aliustaoğlu, F. & Yılmaz, B. (2023). Ortaokul matematik öğretmen adaylarının geliştirdiği eğitsel matematik oyunlarının çeşitli kriterler kapsamında incelenmesi, 10. International Eurasian Educational Research Congress, 2023, s. 753, TED Üniversitesi, Ankara.", 10. International Eurasian Educational Research Congress , (Haziran 2023
Kader, Ş., ALİUSTAOĞLU, F. (2023) "Kader, Ş & Aliustaoğlu, F. (2023). 5. sınıf öğrencilerinin üslü ifadeler ve parantezli işlemler konularındaki hata ve kavram yanılgılarının belirlenmesi, 10. International Eurasian Educational Research Congress, 2023, s. 837, TED Üniversitesi, Ankara.", 10. International Eurasian Educational Research Congress , (Haziran 2023
Doğdu, A., Özcan, H., Aytemiz, S., ALİUSTAOĞLU, F. (2022) "Doğdu, A., Özcan, H., Aytemiz, S., & Aliustaoğlu, F. (2022). 8. sınıf öğrencilerinin veri işleme öğrenme alanındaki hata ve kavram yanılgıları. ERPA International Congress on Education 2022, s.16, Cyprus International University.", ERPA International Congress on Education 2022 , Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Ekim 2022
ALİUSTAOĞLU, F. (2020) "Aliustaoğlu, F. (2020). Opinions of prospective mathematics about teaching of "Fundamentals of Mathematics II" course: Face-to-face and distance education. EDUCCON 2020 (s. 255).", EDUCCON 2020 , (Aralık 2020
ALİUSTAOĞLU, F. (2019) "Aliustaoğlu, F. (2019). Mathematics teacher candidates' opinions based on developing lesson plan for geometry learning area: 4MAT model and whole brain model. International Conference on Mathematics and Mathematics Education. Konya, (p. 350-351).", International Conference on Mathematics and Mathematics Education , (Aralık 2019
ALİUSTAOĞLU, F., TUNA, A. (2019) "Aliustaoğlu, F., Tuna, A. (2019). Matematik öğretmeni adaylarının pedagojik alan bilgisi (PAB) ve PAB öz-yeterlik gelişimi: 4MAT modeli. 4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, İzmir, (s. 435-448).", 4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education , (Aralık 2019
ALİUSTAOĞLU, F., TUNA, A., BİBER, A.Ç. (2019) "Aliustaoğlu, F., Tuna, A., & Biber, A. Ç. (2019). Matematik öğretmeni adaylarının uzamsal yeteneklerinin incelenmesi. 4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, İzmir, (s. 1158-1165).", 4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education , (Aralık 2019
ADAK, B., ALİUSTAOĞLU, F., Tuna, G., Vurğun, R. (2019) "Adak, B., Aliustaoğlu, F., Tuna, G. Vurğun, R. (2019). An investigation of the misconceptions of seventh-grade students on ratio and proportion subjects. International Conference on Mathematics and Mathematics Education, Konya, (s. 354-355).", International Conference on Mathematics and Mathematics Education 2019 , (Temmuz 2019
TUNA, A., ALİUSTAOĞLU, F., BİBER, A.Ç. (2019) "Tuna, A., Aliustaoğlu, F., & Biber, A. Ç. (2019). Ortaokul öğrencilerin köklü ifadeler konusundaki kavram yanılgıları. The International Virtual Symposium of Innovations in Education and Social Sciences – IVSESS 2019 (s. 393-398).", The International Virtual Symposium of Innovations in Education and Social Sciences – IVSESS 2019 , (Nisan 2019
TUNA, A., ALİUSTAOĞLU, F., BİBER, A.Ç. (2019) "Tuna, A., Aliustaoğlu, F., & Biber, A. Ç. (2019). Yedinci sınıf öğrencilerinin denklemler konusunda yaptıkları hatalar. The International Virtual Symposium of Innovations in Education and Social Sciences – IVSESS 2019 (s. 383-392).", The International Virtual Symposium of Innovations in Education and Social Sciences – IVSESS 2019 , (Nisan 2019
BİBER, A.Ç., TUNA, A., Korkmaz, S., ALİUSTAOĞLU, F. (2018) "Biber, A. Ç., Korkmaz, S., Tuna, A., & Aliustaoğlu, F. (2018). Analysis of Defining and Drawing Skills of Secondary School Students: Parallelogram Example. International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2018), 536-537, Ordu.", International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2018) , (Haziran 2018
TUNA, A., BİBER, A.Ç., ALİUSTAOĞLU, F. (2018) "Tuna, A., Biber, A. Ç., & Aliustaoğlu, F. (2018). Matematik öğretmeni adaylarının kesirlerde işlemleri modelleyebilme becerilerinin incelenmesi. III. INES Uluslararası Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, 177, Antalya.", III. INES Uluslararası Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi , (Haziran 2018
TUNA, A., BİBER, A.Ç., KAÇAR, A., ALİUSTAOĞLU, F. (2018) "Tuna, A., Biber, A. Ç., Kaçar, A., & Aliustaoğlu, F. (2018). 5E öğrenme döngüsü modelinin akademik başarıya etkisi. III. INES Uluslararası Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, 176, Antalya.", III. INES Uluslararası Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi , (Haziran 2018
ALİUSTAOĞLU, F., TUNA, A. (2018) "Aliustaoğlu, F., & Tuna, A. (2018). Changes of learning styles in the process based on 4MAT learning model, X. International Congress of Educational Research, Nevşehir (s. 278).", X. International Congress of Educational Research , (Nisan 2018
ALİUSTAOĞLU, F., TUNA, A. (2018) "Aliustaoğlu, F., Tuna, A. (2018). Öğretmen adaylarının limit kavramına yönelik pedagojik alan bilgilerinin öğrenci hataları bağlamında incelenmesi. X. International Congress of Educational Research, 278-279, Nevşehir.", X. International Congress of Educational Research , (Nisan 2018
Caferoğlu, F., TUNA, A., ALİUSTAOĞLU, F. (2018) "Caferoğlu, F., Tuna, A., & Aliustaoğlu, F., (2018). Investigation of technological pedagogical content knowledge of mathematics teachers in terms of some variables (Kastamonu Province Sample). 27. International Conference on Educational Sciences, Antalya, (s. 2640-2642).", 27. International Conference on Educational Sciences , (Nisan 2018
TUNA, A., ALİUSTAOĞLU, F., Caferoğlu, F. (2018) "Tuna, A., Aliustaoğlu, F., & Caferoğlu, F. (2018). Examination of metacognitive awareness levels of prospective teachers. 27. International Conference on Educational Sciences, Antalya, (s. 2544-2546).", 27. International Conference on Educational Sciences , (Nisan 2018
İNCİKABI, L., Ayanoğlu, P., ALİUSTAOĞLU, F., Tekin, N. (2015) "İncikabı, L., Ayanoğlu, P., Aliustaoğlu, F.& Tekin, N. (2015). Ortaokul matematik dersi öğretim programının bilişsel alanlara göre değerlendirilmesi. 3rd International Conference on Primary Education, 70, Nevşehir.", III. ULUSLAR ARASI İLKOKUL EĞİTİMİ KONFERANSI , (Ekim 2015
ALİUSTAOĞLU, F., TUNA, A. (2015) "Aliustaoğlu, F., Tuna, A. (2015). Öğretmen adaylarının eleştirel düşünme eğilimlerinin incelenmesi (Kastamonu Üniversitesi örneği). 14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 94, Bartın.", 14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği EğitimiSempozyumu (USOS 2015) , (Mayıs 2015
Kayıt Yok
ALİUSTAOĞLU, F., Yılmaz, B. (2023) "Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının Geliştirdiği Eğitsel Matematik Oyunlarının İncelenmesi", Kitap: Aliustaoğlu, F., & Yılmaz, B. (2023). Ortaokul matematik öğretmen adaylarının geliştirdiği eğitsel matematik oyunlarının incelenmesi. A. Aydoğan Yenmez & S. Gökçe (Eds.), Matematik ve Fen Eğitiminde Yenilikçi Uygulamalar içinde (s. 71-92). Ankara: Anı Yayıncılık., Ankara/Türkiye : Anı Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 71 / 91, ISBN: 978-605-170-894-2 
ALİUSTAOĞLU, F. (2022) "“Measurement and Evaluation” Course in Face-to-Face and Distance Education: Application Examples in Mathematics Education and Perspectives of Prospective Mathematics Teachers", Kitap: Aliustaoğlu, F. (2022). “Measurement and Evaluation” Course in Face-to-Face and Distance Education: Application Examples in Mathematics Education and Perspectives of Prospective Mathematics Teachers. In J. Keengwe (Eds.), Handbook of Research on Digital-Based Assessment and Innovative Practices in Education (pp. 318-344). IGI Global. https://doi.org/10.4018/978-1-6684-2468-1.ch017, : IGI GLOBAL, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 9781668424681 
ALİUSTAOĞLU, F. (2021) "Kümeler, Doğal sayılar ve tam sayılar", Kitap: Aliustaoğlu, F. (2020). Kümeler, Doğal sayılar ve tam sayılar. A. Kaçar (Ed.), Matematiğin temelleri içinde (1-32 ss.) Ankara: Pegem Akademi., : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-7052-95-5 
ALİUSTAOĞLU, F. (2021) "Pedagojik alan bilgisi kavramı çerçevesinde matematik öğretmenlerinin sahip olması gereken yeterlikler", Kitap: Aliustaoğlu, F. (2021). Pedagojik alan bilgisi kavramı çerçevesinde matematik öğretmenlerinin sahip olması gereken yeterlikler. S. Kaymakçı (Ed.), ‘Kastamonu Eğitim’ Araştırmaları Yıllığı içinde (s. 449-464). Ankara: Pegem Akademi., : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 449 / 464, ISBN: 9786257676939 
ALİUSTAOĞLU, F., TUNA, A. (2021) "Brain-Based Learning: Using 4MAT Model for Teaching Transformations in Geometr", Kitap: Aliustaoğlu, F., & Tuna, A. (2021). Brain-Based Learning: Using 4MAT Model for Teaching Transformations in Geometry. In Handbook of Research on Innovations in Non-Traditional Educational Practices (pp. 361-378). IGI Global., : IGI GLOBAL, Bölüm Sayfaları: 361 / 378, ISBN: 9781799843603  
TUNA, A., ALİUSTAOĞLU, F. (2019) "Fonksiyonel düşünme", Kitap: Tuna, A., & Aliustaoğlu, F. (2019). Fonksiyonel düşünme. G. Sarpkaya Aktaş (Ed.), Uygulama Örnekleriyle Cebirsel Düşünme ve Öğretimi içinde (293-306. ss.) Ankara: Pegem Akademi., : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 9786052416365 
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Atıflar
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: Diğer Uluslararası, F: TR Dizin, G: Uluslararası Kitap, H: Ulusal Kitap, I: Diğer Ulusal, J: Toplam
Sıra Yayın A B C D E F G H I J
1 Aliustaoğlu,F., Tuna, A., & Biber, A. Ç. (2018). The misconceptions of sixth grade secondary school students on fractions. International Electronic Journal of Elementary Education (IEJEE), 10(5), 591-599. 1 0 7 7 13 1 2 0 0 31
2 İncikabi, L., Mercimek, O. Ayanoğlu, P., Aliustaoğlu, F., & Tekin, N, (2016). Ortaokul matematik dersi öğretim programı kazanımlarının TIMSS bilişsel alanlarına göre değerlendirilmesi. Elementary Education Online, 15(4), 1149-1163. 1 1 1 7 4 9 0 0 0 23
3 Aliustaoğlu,F., & Tuna, A. (2015). Öğretmen adaylarının eleştirel düşünme eğilimlerinin incelenmesi: Kastamonu Üniversitesi örneği. Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi Ines Journal, 2(4), 131-142. 0 1 1 2 1 6 0 0 0 11
4 Aliustaoğlu, F., Tuna, A. (2022). Analysis of the pedagogical content knowledge development of prospective teachers in the lesson plan development process: 4MAT model. International Journal of Progressive Education, 18(1), 298-321. 10.29329/ijpe.2022.426.17 0 0 3 1 3 0 0 0 0 7
5 Aliustağlu,F & Tuna, A. (2021). Examining the pedagogical content knowledge of prospective mathematics teachers on the subject of limits, International Journal of Mathematical Education in Science and Technology (IJMEST), 52(6), 833-856. DOI: 10.1080/0020739X.2019.1703148 0 1 2 1 1 0 0 0 0 5
6 Aliustaoğlu,F., & Tuna, A. (2016). Akademik personel ve lisansüstü eğitim giriş sınavı (ALES) matematik sorularının MATH taksonomisine göre analizi. Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 6(2), 126-137. 0 0 0 2 1 2 0 0 0 5
7 Aliustaoğlu, F. (2020). Matematik öğretmeni adaylarının geometri öğrenme alanına yönelik ders planı geliştirmeye dayalı görüşleri: 4MAT Modeli ve Bütünsel Beyin Modeli. Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 21(3), 1440-1493. 0 0 0 0 1 0 1 0 0 2
8 Aliustaoğlu, F., & Tuna, A. (2018). The influence of 4MAT model on academic achievement and retention of learning in transformation geometry. International Journal on New Trends in Education and Training and Their Implications (IJONTE), 9(2), 16-32. 0 0 0 0 1 0 1 0 0 2
9 Adak, B., & Aliustaoğlu, F. (2020). 7. Sınıf Öğrencilerinin Oran Orantı Konusundaki Kavram Yanılgılarının İncelenmesi. Online Journal of Mathematics, Science and Technology Education (OJOMSTE), 1(1), 55– 74. 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1
10 Aliustaoğlu, F. (2022). “Measurement and Evaluation” Course in Face-to-Face and Distance Education: Application Examples in Mathematics Education and Perspectives of Prospective Mathematics Teachers. In J. Keengwe (Eds.), Handbook of Research on Digital-Based Assessment and Innovative Practices in Education (pp. 318-344). IGI Global. https://doi.org/10.4018/978-1-6684-2468-1.ch017 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Kastamonu Üniversitesi
2015 - 2022 21
Kastamonu Üniversitesi
2018 - 2019 8
Kastamonu Üniversitesi
2015 - 2017 4
Nurcan Tekin
Kastamonu Üniversitesi (Turkey)
2015 - 2017 4
Perihan Ayanoğlu
Kastamonu Üniversitesi (Turkey)
2015 - 2017 4
Samet Korkmaz
-
2017 - 2018 3
Kastamonu Üniversitesi
2018 - 2024 2
-
2019 - 2020 2
Abdulkadir Tuna
Kastamonu University (Turkey)
2018 - 2021 2
Beyzanur Yılmaz
-
2023 2
Fatih Caferoğlu
-
2018 2
Gamze Erdoğan
-
2023 - 2024 2
Hatice Kübranur Paksoy
-
2023 - 2024 2
Tuğçe Atik
-
2023 - 2024 2
-
2023 1
Oktay Mercimek
Kastamonu Üniversitesi
2016 1
Abdullah Çağrı Biber
Kastamonu University (Turkey)
2018 1
Oktay Mercimek
Kastamonu Üniversitesi (Turkey)
2016 1
Aslıhan Doğdu
-
2022 1
Ayfer Buket Kaya
-
2024 1
Buse Tunay
-
2024 1
Dağdelen İrfan
-
2023 1
Doğdu Aslıhan
-
2023 1
Gizem Tuna
-
2019 1
Havva Özcan
-
2022 1
Hümeyra Amine Köroğlu
-
2024 1
Özcan Havva
-
2023 1
Rabia Vurğun
-
2019 1
Senanur Aytemiz
-
2022 1
Şevval Kader
-
2023 1
2024 için Puan Bazlı Sıralamalar
Sıra (Araştırma Alanı İçinde)
361.
78378 araştırmacı içinde
Sıra (Temel Alan İçinde)
201.
9889 araştırmacı içinde
Sıra (Bilim Alanı İçinde)
35.
191 araştırmacı içinde
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78378
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 9889
YÖKSİS Bilim Alanı İlköğretim Matematik Eğitimi 191
Anahtar Kelimeler İlköğretim Matematik Eğitimi
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 22 30 4 85 90 35 140 65 110 25
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) 451 . 476 . 546 . 459 . 452 . 494 . 486 . 560 . 499 . 361 .
Sıra (Temel Alan İçinde) 305 . 318 . 350 . 264 . 248 . 293 . 255 . 308 . 280 . 201 .
Sıra (Bilim Alanı İçinde) 60 . 58 . 77 . 34 . 32 . 37 . 23 . 49 . 45 . 35 .
Sıra (Anahtar Kelime (1)) 57 . 52 . 69 . 34 . 30 . 31 . 21 . 44 . 44 . 29 .
Toplam Yayın 3 2 1 10 7 3 4 3 8 3
Toplam Makale 1 2 1 3 0 2 1 1 3 1
Toplam Kitap 0 0 0 0 1 0 3 1 1 0
Toplam Bildiri 2 0 0 7 6 1 0 1 4 2
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 1 0 0 2 0 1 1 1 2 0
Makale (Ulusal) 0 2 1 1 0 1 0 0 1 1
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 0 0 1 0 3 1 1 0
Bildiri (Uluslararası) 1 0 0 7 6 1 0 1 4 2
Bildiri (Ulusal) 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri