Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2007, 2011 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi (Dr), 2015, 2019 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2011, 2015 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi (Dr), 2015, 2019 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Öğretmenliği (Yl) (Tezli), 2011, 2015 |
Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2007, 2011 |
Kayıt Yok |
İngilizce, ÜDS, 86, 2012-ÜDS İ, 2012 |
İngilizce, KPDS, 88, 2012-KPDS , 2012 |
Çalışma, Deprem Mağduru Çocuk ve Gençlerin Bireysel ve Grup Temelli Eğitsel Destek Çalışmaları Yoluyla Akadem, Kastamonu Kredi Yurtlar Kurumu Şeyh Şaban-ı Veli Öğrenci Yurdu, 02-05-2023, 16-06-2023 |
[UAK] Eğitim Bilimleri İlköğretim Matematik Eğitimi İlköğretim Matematik Eğitimi |
2022-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2014-2019, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
Kayıt Yok |
Muzaffer Küçük, Yüksek Lisans, 2020-2023 LGS Matematik Sorularının Matematik Dersi öğretim Programı Kazanımlarına, Öğrenme Alanları, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Matematik Öğretmenliği (Yl) (Tezli), (Asıl Danışman) |
Yıldız Şaşmaz, Yüksek Lisans, 6. Sınıf Öğrencilerinin Ondalık Gösterim Konusunda Problem Kurma Becerilerinin ve Sürece İlişkin Gör, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Matematik Öğretmenliği (Yl) (Tezli), (Asıl Danışman) |
2023-2024, Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans |
2023-2024, Yüksek Lisans Tezi, Yüksek Lisans |
2023-2024, Matematik Eğitiminde Bilimsel Etkinlikler, Yüksek Lisans |
2023-2024, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2023-2024, Matematikte Problem Çözme, Lisans |
2023-2024, Matematik Öğretiminde Kavram Yanılgıları, Lisans |
2023-2024, Oyunla Matematik Öğretimi, Lisans |
2022-2023, Okul Dışı Öğrenme Ortamları, Lisans |
2022-2023, Matematik Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları, Lisans |
2022-2023, Öğretmenlik Uygulaması ı, Lisans |
2022-2023, Matematik Öğretiminde Kavram Yanılgıları, Lisans |
2022-2023, Bilimsel Araştırmalarda Etik, Yüksek Lisans |
2022-2023, Yüksek Lisans Semineri, Yüksek Lisans |
2022-2023, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2022-2023, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
2022-2023, Matematiğin Temelleri II, Lisans |
2022-2023, Matematik Öğretiminde Modelleme, Lisans |
2022-2023, Oyunla Matematik Öğretimi, Lisans |
2021-2022, Matematik Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları, Lisans |
2021-2022, Matematik Öğretiminde Kavram Yanılgıları, Lisans |
2021-2022, Okul Dışı Öğrenme Ortamları, Lisans |
2021-2022, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2021-2022, Matematiğin Temelleri II, Lisans |
2021-2022, Oyunla Matematik Öğretimi, Lisans |
2020-2021, Analiz I, Lisans |
2020-2021, Geometri ve Ölçme Öğretimi, Lisans |
2020-2021, Genel Matematik, Lisans |
2020-2021, Okul Deneyimi, Lisans |
2020-2021, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2020-2021, Seçmeli II (Kavram Bilgisi ve Kavram Yanılgıları), Lisans |
2020-2021, Oyunla Matematik Öğretimi, Lisans |
2020-2021, Analiz II, Lisans |
2019-2020, Okul Deneyimi, Lisans |
2019-2020, Matematiğin Temelleri I, Lisans |
2019-2020, Genel Matematik, Lisans |
2019-2020, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2019-2020, Seçmeli II (Matematikte Aktif Öğrenme), Lisans |
2019-2020, Matematik Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları, Lisans |
2019-2020, Kültür ve Matematik, Lisans |
2019-2020, Geometri, Lisans |
2019-2020, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2019-2020, Ölçme ve Değerlendirme, Lisans |
2019-2020, Matematiğin Temelleri II, Lisans |
2019-2020, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2018-2019, Matematiğin Temelleri II, Lisans |
2018-2019, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2018-2019, Ölçme ve Değerlendirme, Lisans |
2018-2019, Geometri, Lisans |
2018-2019, Seçmeli-Matematiksel Problem Kurma, Lisans |
Kayıt Yok |
Matematik Eğitimine Yönelik Okul Dışı Öğrenme Ortamlarında Deneyimleyerek Öğreniyorum: Ortaokul Öğrencilerinin Matematiğe Yönelik Tutumlarının ve Görüşlerinin Değişiminin İncelenmesi (Ulusal) TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Danışman , 2022 |
Kesirler ve kesirlerde işlemler konularının ders kitaplarında öğretimi üzerine bir karşılaştırma: Türkiye, ABD, Avusturalya, Singapur ve Güney Kore örnekleri (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2017-2018 |
Matematik Saat MATSAAT in geliştirilmesi ve bu saatin matematik öğretiminde etkisinin araştırılması (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2015-2016 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Aliustaoğlu, F., Yılmaz, B. (2023) "Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının Geliştirdiği Eğitsel Matematik Oyunlarının İncelenmesi", Kitap: Aliustaoğlu, F., & Yılmaz, B. (2023). Ortaokul matematik öğretmen adaylarının geliştirdiği eğitsel matematik oyunlarının incelenmesi. A. Aydoğan Yenmez & S. Gökçe (Eds.), Matematik ve Fen Eğitiminde Yenilikçi Uygulamalar içinde (s. 71-92). Ankara: Anı Yayıncılık., : Anı Yayıncılık |
Aliustaoğlu, F. (2022) "“Measurement and Evaluation” Course in Face-to-Face and Distance Education: Application Examples in Mathematics Education and Perspectives of Prospective Mathematics Teachers", Kitap: Aliustaoğlu, F. (2022). “Measurement and Evaluation” Course in Face-to-Face and Distance Education: Application Examples in Mathematics Education and Perspectives of Prospective Mathematics Teachers. In J. Keengwe (Eds.), Handbook of Research on Digital-Based Assessment and Innovative Practices in Education (pp. 318-344). IGI Global. https://doi.org/10.4018/978-1-6684-2468-1.ch017, : IGI GLOBAL |
Aliustaoğlu, F. (2021) "Kümeler, Doğal sayılar ve tam sayılar", Kitap: Aliustaoğlu, F. (2020). Kümeler, Doğal sayılar ve tam sayılar. A. Kaçar (Ed.), Matematiğin temelleri içinde (1-32 ss.) Ankara: Pegem Akademi., : Pegem Akademi |
Aliustaoğlu, F., Tuna, A. (2021) "Brain-Based Learning: Using 4MAT Model for Teaching Transformations in Geometr", Kitap: Aliustaoğlu, F., & Tuna, A. (2021). Brain-Based Learning: Using 4MAT Model for Teaching Transformations in Geometry. In Handbook of Research on Innovations in Non-Traditional Educational Practices (pp. 361-378). IGI Global., : IGI GLOBAL |
Aliustaoğlu, F. (2021) "Pedagojik alan bilgisi kavramı çerçevesinde matematik öğretmenlerinin sahip olması gereken yeterlikler", Kitap: Aliustaoğlu, F. (2021). Pedagojik alan bilgisi kavramı çerçevesinde matematik öğretmenlerinin sahip olması gereken yeterlikler. S. Kaymakçı (Ed.), ‘Kastamonu Eğitim’ Araştırmaları Yıllığı içinde (s. 449-464). Ankara: Pegem Akademi., : Pegem Akademi |
Tuna, A., Aliustaoğlu, F. (2019) "Fonksiyonel düşünme", Kitap: Tuna, A., & Aliustaoğlu, F. (2019). Fonksiyonel düşünme. G. Sarpkaya Aktaş (Ed.), Uygulama Örnekleriyle Cebirsel Düşünme ve Öğretimi içinde (293-306. ss.) Ankara: Pegem Akademi., : Pegem Akademi |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I |
1 |
Aliustaoğlu,F., Tuna, A., & Biber, A. Ç. (2018). The misconceptions of sixth grade secondary school students on fractions. International Electronic Journal of Elementary Education (IEJEE), 10(5), 591-599.
International Electronic Journal of Elementary Education (IEJEE)
|
0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 1 | 0 | 0 | 4 |
2 |
İncikabi, L., Mercimek, O. Ayanoğlu, P., Aliustaoğlu, F., & Tekin, N, (2016). Ortaokul matematik dersi öğretim programı kazanımlarının TIMSS bilişsel alanlarına göre değerlendirilmesi. Elementary Education Online, 15(4), 1149-1163.
İlköğretim online
|
0 | 0 | 0 | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 | 4 |
3 |
Aliustaoğlu, F. (2022). “Measurement and Evaluation” Course in Face-to-Face and Distance Education: Application Examples in Mathematics Education and Perspectives of Prospective Mathematics Teachers. In J. Keengwe (Eds.), Handbook of Research on Digital-Based Assessment and Innovative Practices in Education (pp. 318-344). IGI Global. https://doi.org/10.4018/978-1-6684-2468-1.ch017
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
4 |
Aliustaoğlu, F., & Tuna, A. (2018). The influence of 4MAT model on academic achievement and retention of learning in transformation geometry. International Journal on New Trends in Education and Training and Their Implications (IJONTE), 9(2), 16-32.
International Journal on New Trends in Education and Training and Their Implications (IJONTE)
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
5 |
Aliustaoğlu, F. (2020). Matematik öğretmeni adaylarının geometri öğrenme alanına yönelik ders planı geliştirmeye dayalı görüşleri: 4MAT Modeli ve Bütünsel Beyin Modeli. Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 21(3), 1440-1493.
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
6 |
Aliustaoğlu, F., Tuna, A. (2022). Analysis of the pedagogical content knowledge development of prospective teachers in the lesson plan development process: 4MAT model. International Journal of Progressive Education, 18(1), 298-321. 10.29329/ijpe.2022.426.17
International Journal of Progressive Education
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
7 |
Adak, B., & Aliustaoğlu, F. (2020). 7. Sınıf Öğrencilerinin Oran Orantı Konusundaki Kavram Yanılgılarının İncelenmesi. Online Journal of Mathematics, Science and Technology Education (OJOMSTE), 1(1), 55– 74.
Online Journal of Mathematics, Science and Technology Education (OJOMSTE)
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
8 |
Aliustağlu,F & Tuna, A. (2021). Examining the pedagogical content knowledge of prospective mathematics teachers on the subject of limits, International Journal of Mathematical Education in Science and Technology (IJMEST), 52(6), 833-856. DOI: 10.1080/0020739X.2019.1703148
International Journal of Mathematical Education in Science and Technology (IJMEST)
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
9 |
Aliustaoğlu,F., & Tuna, A. (2015). Öğretmen adaylarının eleştirel düşünme eğilimlerinin incelenmesi: Kastamonu Üniversitesi örneği. Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi Ines Journal, 2(4), 131-142.
Inesjournal
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Kastamonu Üniversitesi
|
2015 - 2022 | 19 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2018 - 2019 | 8 |
Nurcan Tekin
Kastamonu Üniversitesi
(Turkey)
|
2015 - 2017 | 4 |
Perihan Ayanoğlu
Kastamonu Üniversitesi
(Turkey)
|
2015 - 2017 | 4 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2015 - 2017 | 3 |
Feyza Aliustaoğlu
Kastamonu Üniversitesi
(Turkey)
|
2016 - 2021 | 3 |
Samet Korkmaz
-
|
2017 - 2018 | 3 |
-
|
2019 - 2020 | 2 |
Abdulkadir Tuna
Kastamonu University
(Turkey)
|
2018 - 2021 | 2 |
Aslıhan Doğdu
-
|
2022 - 2023 | 2 |
Beyzanur Yılmaz
-
|
2023 | 2 |
Havva Özcan
-
|
2022 - 2023 | 2 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2018 | 1 |
-
|
2023 | 1 |
Oktay Mercimek
Kastamonu Üniversitesi
|
2016 | 1 |
Abdullah Çağrı Biber
Kastamonu University
(Turkey)
|
2018 | 1 |
Lütfi İncikabı
Kastamonu Üniversitesi
(Turkey)
|
2016 | 1 |
Oktay Mercimek
Kastamonu Üniversitesi
(Turkey)
|
2016 | 1 |
Gamze Erdoğan
-
|
2023 | 1 |
Gizem Tuna
-
|
2019 | 1 |
Hatice Kübranur Paksoy
-
|
2023 | 1 |
İrfan Dağdelen
-
|
2023 | 1 |
Rabia Vurğun
-
|
2019 | 1 |
Senanur Aytemiz
-
|
2022 | 1 |
Şevval Kader
-
|
2023 | 1 |
Tuğçe Atik
-
|
2023 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78249 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 8598 |
YÖKSİS Bilim Alanı | İlköğretim Matematik Eğitimi | 177 |
Anahtar Kelimeler | İlköğretim Matematik Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 22 | 30 | 4 | 75 | 90 | 35 | 140 | 65 | 110 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 448 . | 472 . | 544 . | 467 . | 457 . | 495 . | 483 . | 552 . | 474 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 310 . | 319 . | 346 . | 272 . | 245 . | 296 . | 257 . | 304 . | 270 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 62 . | 59 . | 76 . | 41 . | 32 . | 38 . | 21 . | 50 . | 43 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 58 . | 55 . | 71 . | 40 . | 30 . | 32 . | 18 . | 45 . | 42 . | - |
Toplam Yayın | 3 | 2 | 1 | 8 | 7 | 3 | 4 | 3 | 8 | 0 |
Toplam Makale | 1 | 2 | 1 | 3 | 0 | 2 | 1 | 1 | 3 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 3 | 1 | 1 | 0 |
Toplam Bildiri | 2 | 0 | 0 | 5 | 6 | 1 | 0 | 1 | 4 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 1 | 0 | 0 | 2 | 0 | 1 | 1 | 1 | 2 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 2 | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 3 | 1 | 1 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 1 | 0 | 0 | 5 | 6 | 1 | 0 | 1 | 4 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |