| Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İletişim Bilimleri (Dr), 2024 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık (Yl) (Tezli), 2019, 2023 |
| Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü, 2015, 2019 |
| Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İletişim Bilimleri (Dr), 2024 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık (Yl) (Tezli), 2019, 2023 |
| Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü, 2015, 2019 |
| İngilizce, YÖKDİL, 65, 2022/2 Yük, 2022 |
| Kayıt Yok |
| [UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Halkla İlişkiler Kurumsal İletişim |
| [UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Halkla İlişkiler Kurumsal Sosyal Sorumluluk |
| [UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler İletişim Çalışmaları Kişilerarası İletişim |
| 2023-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü, Türkiye |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Uluslararası alan indeks dergilerinde yayınlanan makale |
|
Erdinç, İ.E., Yurtsever, F.Y. (2025) "MCdonald’s reklamlarında kültürel farklılıklar: Kültürel boyutlar çerçevesinde bir karşılaştırma", Karadeniz İletişim Araştırmaları Dergisi, 15 (1) pp. 1-32 Link DOI |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
|
Kastamonu Üniversitesi
|
2023 | 1 |
|
Kastamonu Üniversitesi
|
2025 | 1 |
| Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
| TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 79021 |
| YÖKSİS Temel Alan | Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı | 33920 |
| YÖKSİS Bilim Alanı | Halkla İlişkiler | 565 |
| Anahtar Kelimeler | Kurumsal İletişim | |
| Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
| Ağırlıklı Puan | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 | 0 | 20 |
| Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | - | - | - | - | - | - | - | 601 . | - | 383 . |
| Sıra (Temel Alan İçinde) | - | - | - | - | - | - | - | - | 527 . | - | 315 . |
| Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | - | - | - | - | - | - | - | 84 . | - | 40 . |
| Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | - | - | - | - | - | - | 51 . | - | 24 . |
| Toplam Yayın | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 |
| Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
| Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Toplam Bildiri | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
| Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
| Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
| Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |