Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Eğitimin Felsefi, Sosyal ve Tarihi Temelleri (Dr), 2021 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitimin Sosyal Tarihi ve Temelleri (Yl) (Tezli), 2013, 2019 |
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, 2004, 2008 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitimin Sosyal Tarihi ve Temelleri (Yl) (Tezli), 2013, 2019 |
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, 2004, 2008 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Eğitimin Felsefi, Sosyal ve Tarihi Temelleri (Dr), 2021 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YDS, 91, 2017-YDS S, 2017 |
İspanyolca, Diğer Belge, Bahar, 2012 |
İngilizce, TOEFL IBT, 87, Diğer, 2010 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitimin Felsefi, Sosyal ve Tarihi Temelleri Eğitimin Felsefi, Sosyal ve Tarihi Temelleri |
2012-2021, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Rektörlük, Yabancı Diller Bölümü, Türkiye |
2011-2012, Öğretim Görevlisi, Yarı Zamanlı, Boston University, Middle East &Amp; North Africa Studies, Middle East Studies |
2009-, Okutman, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, İnebolu Meslek Yüksekokulu, Bilgisayar Teknolojisi ve Programlama Bölümü, Türkiye |
2023-, Kalite Komisyon Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2023-, Kalite Komisyon Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
Kayıt Yok |
2024-2025, YABANCI DİL I, Lisans |
2024-2025, İLKOKULDA YABANCI DİL ÖĞRETİMİ, Lisans |
2024-2025, MESLEKİ İNGİLİZCE, Lisans |
2024-2025, YABANCI DİL I, Ön Lisans |
2024-2025, YABANCI DİL VII, Lisans |
2023-2024, YABANCI DİL I, Lisans |
2023-2024, YABANCI DİL I, Lisans |
2023-2024, YABANCI DİL I, Lisans |
2022-2023, YABANCI DİL II, Lisans |
2022-2023, YABANCI DİL II, Ön Lisans |
2022-2023, YABANCI DİL II, Lisans |
2022-2023, YABANCI DİL I, Ön Lisans |
2022-2023, YABANCI DİL I, Lisans |
2022-2023, Türk Eğitim Tarihi, Lisans |
2022-2023, Mesleki İngilizce, Lisans |
2022-2023, YABANCI DİL I, Lisans |
2021-2022, İngilizce - Main Course II, Lisans |
2021-2022, İngilizce - Main Course, Lisans |
2020-2021, Yabancı Dil-VII, Lisans |
2020-2021, Yabancı Dil-V, Lisans |
2020-2021, Yabancı Dil-III, Lisans |
2020-2021, Yabancı Dil-I, Lisans |
2019-2020, Yabancı Dil-II, Lisans |
2019-2020, Yabancı Dil-I, Lisans |
2018-2019, Yabancı Dil-II, Lisans |
2018-2019, Yabancı Dil-I, Lisans |
2017-2018, Yabancı Dil-II, Lisans |
2017-2018, Yabancı Dil-I, Lisans |
2016-2017, Mesleki İngilizce II, Lisans |
2016-2017, Mesleki İngilizce I, Lisans |
2016-2017, Mesleki Yabancı Dil 5, Lisans |
2015-2016, Yabancı Dil I, Lisans |
2015-2016, Mesleki İngilizce I, Lisans |
2015-2016, Yabancı Dil 1, Lisans |
2014-2015, Eğitim Bilimine Giriş, Lisans |
2014-2015, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans |
2014-2015, Rehberlik, Lisans |
2014-2015, Yabancı Dil I, Lisans |
2013-2014, YABANCI DİL İNGİLİZCE, Lisans |
2012-2013, YABANCI DİL II, Lisans |
2012-2013, YABANCI DİL II, Ön Lisans |
2012-2013, MESLEKİ YABANCI DİL II, Ön Lisans |
2012-2013, YABANCI DİL 1, Lisans |
2012-2013, MESLEKİ YABANCI DİL I, Ön Lisans |
2012-2013, YABANCI DİL 1, Ön Lisans |
2010-2011, YABANCI DİL II, Ön Lisans |
2010-2011, MESLEKİ YABANCI DİL II, Ön Lisans |
2010-2011, MESLEKİ YABANCI DİL I, Ön Lisans |
2010-2011, YABANCI DİL 1, Ön Lisans |
2009-2010, YABANCI DİL 1, Ön Lisans |
2009-2010, YABANCI DİL II, Ön Lisans |
2008-2009, YABANCI DİL 1, Ön Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
ÇAVDAR, G., Çam, İ.D. (2024) "History of English Language Teacher Training in Turkey: Policies and Reforms", Internationalization in Higher Education: NavigatingGlobal Challenges and Opportunities (IHECON2024) , (pp. 26), Samsun, Türkiye, (Aralık 2024) |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
İrfan Davut Çam
Ondokuz Mayıs Üniversitesi
|
2024 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78383 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 10096 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Eğitimin Felsefi, Sosyal ve Tarihi Temelleri | 17 |
Anahtar Kelimeler | Eğitimin Felsefi, Sosyal ve Tarihi Temelleri, Eğitim Sosyolojisi, Eğitim Tarihi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 487 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 312 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 10 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 9 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (3)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |