| Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Eğitimin Felsefi, Sosyal ve Tarihi Temelleri (Dr), 2021 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitimin Sosyal Tarihi ve Temelleri (Yl) (Tezli), 2013, 2019 |
| Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, 2004, 2008 |
| Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Eğitimin Felsefi, Sosyal ve Tarihi Temelleri (Dr), 2021 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitimin Sosyal Tarihi ve Temelleri (Yl) (Tezli), 2013, 2019 |
| Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, 2004, 2008 |
| Kayıt Yok |
| İngilizce, TOEFL IBT, 87, Diğer, 2010 |
| İspanyolca, Diğer Belge, Bahar, 2012 |
| İngilizce, YDS, 91, 2017-YDS S, 2017 |
| Kayıt Yok |
| [UAK] Eğitim Bilimleri Eğitimin Felsefi, Sosyal ve Tarihi Temelleri Eğitimin Felsefi, Sosyal ve Tarihi Temelleri |
| 2015-, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, Yabancı Diller, Yabancı Diller Anabilim Dalı, Türkiye |
| 2012-2021, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Rektörlük, Yabancı Diller Bölümü, Türkiye |
| 2011-2012, Öğretim Görevlisi, Yarı Zamanlı, Boston University, Middle East &Amp; North Africa Studies, Middle East Studies |
| 2009-2012, Okutman, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, İnebolu Meslek Yüksekokulu, Bilgisayar Teknolojisi ve Programlama Bölümü, Türkiye |
| 2025-, Komisyon Başkanlığı, Kastamonu Üniversitesi, YABANCI DİLLER YÜKSEKOKULU, Türkiye |
| 2023-, Kalite Komisyon Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, YABANCI DİLLER YÜKSEKOKULU, Türkiye |
| 2023-, Kalite Komisyon Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, YABANCI DİLLER YÜKSEKOKULU, Türkiye |
| Kayıt Yok |
| 2025-2026, YABANCI DİL III, Lisans |
| 2025-2026, MESLEKİ İNGİLİZCE, Lisans |
| 2025-2026, YABANCI DİL I, Lisans |
| 2025-2026, MESLEKİ İNGİLİZCE, Lisans |
| 2025-2026, YABANCI DİL-5 (İNGİLİZCE), Lisans |
| 2025-2026, Yanacı Dil-3 (İngilizce), Lisans |
| 2025-2026, İngilizce-III, Lisans |
| 2024-2025, YABANCI DİL I, Lisans |
| 2024-2025, YABANCI DİL II, Lisans |
| 2024-2025, İLKOKULDA YABANCI DİL ÖĞRETİMİ, Lisans |
| 2024-2025, YABANCI DİL II, Ön Lisans |
| 2024-2025, MESLEKİ İNGİLİZCE, Lisans |
| 2024-2025, MESLEKİ YABANCI DİL 8, Lisans |
| 2024-2025, YABANCI DİL I, Ön Lisans |
| 2024-2025, MESLEKİ YABANCI DİL 6, Lisans |
| 2024-2025, YABANCI DİL VII, Lisans |
| 2024-2025, YABANCI DİL-6 (İNGİLİZCE), Lisans |
| 2024-2025, YABANCI DİL-4(İNGİLİZCE), Lisans |
| 2023-2024, YABANCI DİL I, Lisans |
| 2023-2024, YABANCI DİL I, Lisans |
| 2023-2024, YABANCI DİL I, Lisans |
| 2022-2023, YABANCI DİL II, Lisans |
| 2022-2023, YABANCI DİL II, Ön Lisans |
| 2022-2023, YABANCI DİL II, Lisans |
| 2022-2023, YABANCI DİL I, Ön Lisans |
| 2022-2023, YABANCI DİL I, Lisans |
| 2022-2023, Türk Eğitim Tarihi, Lisans |
| 2022-2023, Mesleki İngilizce, Lisans |
| 2022-2023, YABANCI DİL I, Lisans |
| 2021-2022, İngilizce - Main Course II, Lisans |
| 2021-2022, İngilizce - Main Course, Lisans |
| 2020-2021, Yabancı Dil-VII, Lisans |
| 2020-2021, Yabancı Dil-V, Lisans |
| 2020-2021, Yabancı Dil-III, Lisans |
| 2020-2021, Yabancı Dil-I, Lisans |
| 2019-2020, Yabancı Dil-II, Lisans |
| 2019-2020, Yabancı Dil-I, Lisans |
| 2018-2019, Yabancı Dil-II, Lisans |
| 2018-2019, Yabancı Dil-I, Lisans |
| 2017-2018, Yabancı Dil-II, Lisans |
| 2017-2018, Yabancı Dil-I, Lisans |
| 2016-2017, Mesleki İngilizce II, Lisans |
| 2016-2017, Mesleki İngilizce I, Lisans |
| 2016-2017, Mesleki Yabancı Dil 5, Lisans |
| 2015-2016, Yabancı Dil I, Lisans |
| 2015-2016, Mesleki İngilizce I, Lisans |
| 2015-2016, Yabancı Dil 1, Lisans |
| 2014-2015, Eğitim Bilimine Giriş, Lisans |
| 2014-2015, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans |
| 2014-2015, Rehberlik, Lisans |
| 2014-2015, Yabancı Dil I, Lisans |
| 2013-2014, YABANCI DİL İNGİLİZCE, Lisans |
| 2012-2013, YABANCI DİL II, Lisans |
| 2012-2013, YABANCI DİL II, Ön Lisans |
| 2012-2013, MESLEKİ YABANCI DİL II, Ön Lisans |
| 2012-2013, YABANCI DİL 1, Lisans |
| 2012-2013, MESLEKİ YABANCI DİL I, Ön Lisans |
| 2012-2013, YABANCI DİL 1, Ön Lisans |
| 2010-2011, YABANCI DİL II, Ön Lisans |
| 2010-2011, MESLEKİ YABANCI DİL II, Ön Lisans |
| 2010-2011, MESLEKİ YABANCI DİL I, Ön Lisans |
| 2010-2011, YABANCI DİL 1, Ön Lisans |
| 2009-2010, YABANCI DİL 1, Ön Lisans |
| 2009-2010, YABANCI DİL II, Ön Lisans |
| 2008-2009, YABANCI DİL 1, Ön Lisans |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Ulusal alan endekslerinde (TR Dizin, ULAKBİM) yayınlanan makale |
|
Çavdar, G. (2025) "Understanding What You Read From Ihsâu’l Ulûm to Modern Education: Turkeys PISA Test Performance", Kastamonu Eğitim Dergisi, 33 (4) pp. 952-958 [TR Dizin] Link DOI |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
|
İrfan Davut Çam
|
2024 | 1 |
| Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
| TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 79021 |
| YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 11078 |
| YÖKSİS Bilim Alanı | Eğitimin Felsefi, Sosyal ve Tarihi Temelleri | 20 |
| Anahtar Kelimeler | Eğitimin Felsefi, Sosyal ve Tarihi Temelleri, Eğitim Sosyolojisi, Eğitim Tarihi | |
| Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
| Ağırlıklı Puan | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 | 15 |
| Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 561 . | 388 . |
| Sıra (Temel Alan İçinde) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 359 . | 234 . |
| Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 12 . | 6 . |
| Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 12 . | 4 . |
| Sıra (Anahtar Kelime (2)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Sıra (Anahtar Kelime (3)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Toplam Yayın | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 |
| Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
| Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Toplam Bildiri | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
| Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
| Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
| Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |