Lisans, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2005, 2009 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim (Yl) (Tezli), 2009, 2011 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Fen Bilgisi Eğitimi (Dr), 2011, 2017 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Fen Bilgisi Eğitimi (Dr), 2011, 2017 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim (Yl) (Tezli), 2009, 2011 |
Lisans, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2005, 2009 |
Kayıt Yok |
İngilizce, ÜDS, 77, 2009-ÜDS İ, 2009 |
Değerlendirme, ARDEB/BİDEB Proje Hakemlik/Panelistlik/Dıș Danıșmanlık, Ankara, 16-06-2020 |
Kongre Düzenleme, 2. STEM Öğretmenler Konferansı ve STEM & Makers Fest Expo Türkiye 2016,, Hacettepe Üniversitesi, 03-09-2016, 04-09-2016 |
Kongre Düzenleme, 1. STEM Öğretmenler Konferansı ve STEM & Makers Fest Expo Türkiye 2016,, Hacettepe Üniversitesi, 07-09-2015, 08-09-2015 |
Araştırma, INVESTIGATION AND IMPROVEMENT OF SCIENCE EDUCATION BY CONVERSATION ANALYSIS WITHIN THE SCOPE OF INQU, Newcastle/İngiltere, 20-07-2014, 20-06-2015 |
Burs, TUBİTAK 2214- Yurtdışı Doktora Araştırma Bursu, Newcatle/Birleşik Krallık, 02-07-2014, 20-06-2015 |
Kurs, Fen Eğitiminde Güncel Yaklaşımlar ve İstatistik Uygulamaları, Çanakkale, 23-06-2013, 29-06-2013 |
Burs, TÜBİTAK 2211 Yurtiçi Doktora Bursu, Türkiye, 01-10-2011, 31-08-2016 |
[UAK] Eğitim Bilimleri Fen Bilgisi Eğitimi |
2022-, Doçent, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
2018-2022, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
2017-2018, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2011-2017, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilimleri Eğitimi Anabilim Dalı, Türkiye |
2010-2011, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2020-, Bologna Koordinatörü, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
Emine Bal, Yüksek Lisans, Ailelerin çocukları bilime yönlendirme düzeylerini belirleme ve çocukların bilim algısı, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Nagihan Kalaycı, Yüksek Lisans, Okul öncesi öğretmenlerinin çocuklara sordukları soruların söylem analizi ile incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Okul Öncesi Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman) |
2021-2022, OÖS011 Farklı Ülkelerde Erken Çocukluk Eğitimi, Lisans |
2021-2022, OÖS014 Sınıf içi öğrenmelerin değerlendirilmesi, Lisans |
2021-2022, OÖMBZ1 Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2021-2022, OÖMBZII Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
2021-2022, OÖS013 Risk Altındaki Çocuklar ve Eğitimi, Lisans |
2021-2022, GKZ008 Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2021-2022, OÖZ104 Bebeklik Döneminde Gelişim ve Eğitimi, Lisans |
2021-2022, OKL 522 Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Yüksek Lisans |
2020-2021, OÖA403 Araştırma Projesi I, Lisans |
2020-2021, EMB403 Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2020-2021, GNK 301 İstatistik, Lisans |
2020-2021, OÖS014 Sınıf içi öğrenmelerin değerlendirilmesi, Lisans |
2020-2021, EMB406 Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
2020-2021, GKS003 Bilim Tarihi ve Felsefesi, Lisans |
2020-2021, OÖA404 Araştırma Projesi II, Lisans |
2020-2021, GKZ008 Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2020-2021, OKL 522 Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Yüksek Lisans |
2019-2020, EMB308 Okul Deneyimi, Lisans |
2019-2020, EMB403 Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2019-2020, GNK301 İstatistik, Lisans |
2019-2020, MBZ008 Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2019-2020, EMB406 Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
2019-2020, EMB302 Ölçme ve Değerlendirme, Lisans |
2019-2020, GNK 302 Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2019-2020, GKZ008 Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2019-2020, OKL 597 Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans |
2019-2020, OKL 598 Seminer, Yüksek Lisans |
2019-2020, OKL 599 Tez, Yüksek Lisans |
2019-2020, OKL 522 Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Yüksek Lisans |
2018-2019, EMB308 Okul Deneyimi, Lisans |
2018-2019, EMB403 Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2018-2019, GNK 301 İstatistik, Lisans |
2018-2019, OÖA305 Fen Eğitimi, Lisans |
2018-2019, OÖA403 Araştırma Projesi, Lisans |
2018-2019, EMB406 Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
2018-2019, EMB302 Ölçme ve Değerlendirme, Lisans |
2018-2019, GNK304 Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2018-2019, OÖA404 Araştırma Projesi, Lisans |
2018-2019, OKL 522 Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Yüksek Lisans |
2018-2019, OKL 598 Seminer, Yüksek Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kaya, G., Ahi, B. (2023) "The Epistemic Role of Children's Questions and Teacher's Responses in Preschool Classroom Discourse", Journal of Education, 203 (4) pp. 865-876 DOI |
Ahi, B., Kaya, G., Pamuk, D. (2022) "Forest schools as a family choice: a narrative study", EARLY CHILD DEVELOPMENT AND CARE, (0) p. 14 [SSCI] Link DOI |
Bal, E., Kaya, G. (2022) "Determining the Levels of How Families Shape Children's Engagement with Science: A Scale Development Study", Kuramsal Eğitim Bilim, 15 (1) pp. 169-190 DOI |
Özdinç, F., Kaya, G., Mumcu, F., Yıldız, B. (2022) "Integration of computational thinking into STEM activities: an example of an interdisciplinary unplugged programming activity", SCIENCE ACTIVITIES-PROJECTS AND CURRICULUM IDEAS IN STEM CLASSROOMS, 59 (3) pp. 151-159 [ESCI] Link DOI |
Atasoy, V., Kaya, G. (2022) "Formative assessment practices in science education: A meta-synthesis study", Studies in Educational Evaluation, 75 (101186) pp. 1-12 [SSCI] DOI |
Kaya, G., Çakmakcı, G. (2021) "Conversation Analytic Examination of Inquiry-Based Science Classrooms", Kastamonu Eğitim Dergisi, 29 (3) pp. 736-755 [TR Dizin] DOI |
Kaya, G., Atasoy, V., Helvacı, S.C., Pektaş, M. (2021) "The Role of Science Teachers' Awareness in their Classroom Practice of Formative Assessment", TED EĞİTİM VE BİLİM, 46 (205) pp. 335-357 [SSCI] DOI |
Kaya, G., Öz, S. (2021) "Investigation of the effect of teacher training programs on reflective thinking: ALACT model", International Journal of Progressive Education, 17 (2) pp. 275-291 Link DOI |
Kaya, G., Şardağ, M. (2021) "Understanding and assessing STEM teachers’ use of IBL to address achievement-related diversity: A case study from Turkey", Journal of Education in Science, Environment and Health, 7 (4) pp. 283-295 Link DOI |
Bal, E., Kaya, G. (2020) "Investigation of forest school concept by forest school teachers’ viewpoints", International Electronic Journal of Environmental Education, 10 (2) pp. 167-180 Link |
Kaya, G., Avan, Ç. (2020) "AN INQUIRY-BASED SCIENCE ACTIVITY: FLOATING-SINKING- STAYING BETWEEN THE SURFACE AND BOTTOM", Araştırma Temelli Etkinlik Dergisi, 10 (2) pp. 112-126 [TR Dizin] Link |
Zengin, N., Kaya, G., Pektaş, M. (2020) "STEM Temelli Araştırmalarda Kullanılan Ölçme ve Değerlendirme Yöntemlerinin İncelenmesi", Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 40 (2) pp. 329-355 [TR Dizin] Link |
Can, D., Pekbay, C., Can, M.H., Kaya, G., Tuncay, A.A., Helvacı, S.C. (2017) "İlköğretim Ders Kitaplarında Engellilik", Pamukkale University Journal of Education, 41 (1) pp. 75-89 [ESCI] DOI |
Kaya, G., Şardağ, M., Çakmakcı, G., Doğan, N., İrez, O.S., Yalaki, Y. (2016) "Discourse Patterns and Communicative Approaches for Teaching Nature of Science", TED EĞİTİM VE BİLİM, 41 (185) pp. 83-99 [SSCI] Link DOI |
Kaya, G., Yılmaz, S. (2016) "Açık Sorgulamaya Dayalı Öğrenmenin Öğrencilerin Başarısına ve Bilimsel Süreç Becerilerinin Gelişimine Etkisi", Hacettepe University Journal of Education, 31 (2) pp. 300-318 [TR Dizin] Link DOI |
Kaya, G., Yilmaz, S. (2016) "The impact of open inquiry based learning on students’ achievement and development of science process skills", Hacettepe Egitim Dergisi, 31 (2) pp. 300-318 |
Kaya, G., Şardağ, M., Çakmakcı, G. (2023) "Being a STEM Teacher as a Career Choice", 15th Conference of the European Science Education Research Association (ESERA 2023) , Nevşehir, Türkiye, (Ağustos 2023) |
Şardağ, M., Kaya, G., Çakmakcı, G. (2023) "The Discourse of Co-Creation in Interaction for School Community Projects", 15th Conference of the European Science Education Research Association (ESERA 2023) , Nevşehir, Türkiye, (Ağustos 2023) |
Kaya, G., Şardağ, M., Çakmakcı, G. (2023) "MOST: Science Fairs Through Virtual Environments", Educating the Educators IV , (pp. 54-56), Leiden, Hollanda, (Mayıs 2023) |
Şardağ, M., Kaya, G., Çakmakcı, G. (2023) "MOST: What Are The Skills Teachers Need To Implement Open Schooling Projects?", Educating the Educators IV , (pp. 118-120), Leiden, Hollanda, (Mayıs 2023) |
Kaya, G., Şardağ, M., Çakmakcı, G. (2023) "STEM Alanlarındaki Öğretmenlerin Kariyer Gelişimleri", 15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK-2023) , Kars, Türkiye, (Eylül 2023) |
Kaya, G., Şardağ, M., Çakmakcı, G. (2023) "STEM Öğretmenlerinin Mesleki Gelişimleri Nasıl Desteklenir?", 4. Uluslararası Öğretmenler Konferansı , İstanbul, Türkiye, (Temmuz 2023) |
Kaya, G., Şardağ, M., Çakmakcı, G. (2022) "A multidimensional support project for STEM Teachers: 3C4Life", 3rd International STEM Education Conference , (Aralık 2022) |
Bal, E., Kaya, G. (2021) "Ailelerin Çocuklarını Bilime Yönlendirme Düzeylerini Belirleme: Ölçek Geliştirme Çalışması", 14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK 2021) , Burdur, Türkiye, (Mayıs 2021) |
Şardağ, M., Kaya, G. (2021) "Genetic Code Analysis and Encrypted Communication: A Multidisciplinary Approach in STEM Education", 3rd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education , Bursa, Türkiye, (Eylül 2021) |
Kaya, G., Şardağ, M., Çakmakcı, G. (2019) "Classroom Interactional Management in Achievement-Related Diversity Science and Math Classrooms.", European Conference on Research in Science Education (ESERA) Conference , Bologna, İtalya, (Ağustos 2019) |
Kartal, E.E., Han, Ç., Kaya, G., Özer, F., Bala, V.G., Şardağ, M., Çakmakcı, G., Yalaki, Y., Ertuğrul, G., Köylü, Z.N., İrez, O.S., Doğan, N. (2016) "BİLİMİN DOĞASI ÖĞRETİMİ İÇİN “İÇERİĞE ÖZGÜ” ETKİNLİK GELİŞTİRİLMESİ", 12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ , (pp. 86), Trabzon, Türkiye, (Eylül 2016) |
Şardağ, M., Kaya, G., Çakmakcı, G. (2016) "Micro Analytic Investigation of Inquiry Process in Science Classroom", 5th World Conference on Science and Technology Education , Antalya, Türkiye, (Kasım 2016) |
Çakmakcı, G., Kaya, G., Yalaki, Y., Akkoyunlu, B., Şardağ, M. (2016) "Strategies for Assessment of Inquiry in Science (SAILS)", Educating the educators , Freiburg, Almanya, (Kasım 2016) |
Çakmakcı, G., Yıldız, B., Kaya, G., Şardağ, M., İdin, Ş., Dönmez, İ. (2016) "Science News Hub Public Engagement with STEM", Educating of Educators , Freiburg, Almanya, (Kasım 2016) |
Kaya, G., Şardağ, M., Çakmakcı, G. (2016) "STEM Makers Fest Expo for Public Engagement", 14th International PCST (Public Communication of Science and Technology) Conference , İstanbul, Türkiye, (Nisan 2016) |
Kaya, G., Walsh, S. (2015) "Doing negotiation in small group science education", British Association for Applied Linguistic Annual Meeting 2015 , Birmingham, İngiltere, (Eylül 2015) |
Kaya, G., Çakmakcı, G., Doğan, N., İrez, O.S., Yalaki, Y. (2014) "Pattern of Discourse and Communicative Approaches Used While Teaching Nature of Science", 34th International Society for Teacher Education (ISfTE) Conference 2014 , (pp. 134-135), Antalya, Türkiye, (Nisan 2014) |
Kaya, G., Candan, S., Tuncay, A.A., Can, M.H., Can, D., Pekbay, C. (2014) "Aging Education in Elementary Textbooks", 5th World Conference on Educational Sciences , (pp. 3030-3037), Roma, İtalya, (Şubat 2014) |
Can, D., Pekbay, C., Can, M.H., Kaya, G., Tuncay, A.A., Helvacı, S.C. (2013) "Invisibility of Disabled People in Elementary School Textbooks", Ninth International Congress of Qualitative Inquiry , Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, (Mayıs 2013) |
Kaya, G., Çakmakcı, G., Doğan, N., İrez, O.S., Yalaki, Y. (2013) "The nature of classroom discourse while teaching about nature of science: Challenges and possible avenues", IOSTE Eurasian Regional Symposium & Brokerage Event Horizon 2020 , Antalya, Türkiye, (Ekim 2013) |
Kaptan, F., Can, M.H., Sönmez, D., Bektaşlı, B., Bayram, Z., Atmaca, S., Batı, K., Sarı, A.A., Şengül, Ö.A., Yapıcıoğlu, A.E., Kaya, G. (2012) "From idea to reality: Establishing science centers for pre-service teachers", The International Symposium on Science Centers and Sustainable Development , İstanbul, Türkiye, (Haziran 2012) |
Kaya, G., Çakmakcı, G. (2012) "Fen Kavramlarıyla İlişkilendirilmiş Doğrudan Yansıtıcı Yaklaşımın İlköğretim Öğrencilerinin Bilimin Doğası Hakkındaki Görüşlerine ve Akademik Başarlarına Etkisi", X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK 2012) , Niğde, Türkiye, (Haziran 2012) |
Kaya, G., Ahi, B., Tabak, H. (2012) "Primary education teachers' problem mobbing (Kastamonu province sample)", 4th World Conference on Educational Sciences , (pp. 838-842), Barcelona, İspanya, (Eylül 2012) |
Bozdemir, H., Uyanık, G., Kaya, G. (2011) "İlköğretim 4 ve 5 Sınıf Fen ve Teknoloji Dersinde Sınfı Öğretmenlerinin Alternatif Ölçme ve Değerlendirme Tekniklerini Kullanma Sıklıkları ve Karşılaştıkları Sorunlar", 10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Sivas, Türkiye, (Mayıs 2011) |
Kaya, G., Bozdemir, H. (2011) "Bilimsel Süreç Becerileri Kontrol Listesi ile Fen ve Teknoloji Ders Kitaplarının Analizi Kuvvet ve Hareket Ünitesi Örneği", International Conference On New Trends in Education and Their Implications , (pp. 138), Antalya, Türkiye, (Nisan 2011) |
Kaya, G., Kaptan, F. (2010) "İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerinin Bilim İnsanına İlişkin İmgeleri ve Bu İmgelerin Oluşma Nedenleri", ULUSLAR ARASI ÖĞRETMEN YETİŞTİRME POLİTİKALARI ve SORUNLARI SEMPOZYUMU II , (pp. 773-782), Ankara, Türkiye, (Mayıs 2010) |
Mumcu, F., Yıldız, B., Özdinç, F., Kaya, G. (2022) "DİSİPLİNLERARASI EĞİTİM ÖRNEKLERİ III", Ankara/Türkiye : Disiplinler Arası Öğretmen Akademisi |
Şardağ, M., Kaya, G., Özcan, H., Çakmakcı, G. (2020) "Matematik ve Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Kapsayıcı Bir Eğitim Açısından Desteklenmesi: Çeşitliliğin Ele Alınması ve Temel Değerlerin Teşvik Edilmesi", : Pusual 20 Teknoloji ve Yayıncılık |
Mumcu, F., Uslu, N.A., Yıldız, B., Sevinç, Ş., Kaya, G. (2019) "DİSİPLİNLERARASI EĞİTİM ÖRNEKLERİ I", Türkiye : Disiplinlerarası Öğretmen Akademisi |
Kaya, G. (2018) "STEM öğretimi için 20 strateji", Ankara/Türkiye : Nobel Akademik Yayıncılık |
Doğan, N., Çakmakcı, G., İrez, O.S., Yalaki, Y., Kartal, E.E., Kaya, G., Özer, F., Han, Ç., Altıner, Z.B., Bala, G., Ertuğrul, G., Şardağ, M., Köylü, Z.N., Günsever, G., Şen, D. (2016) "Etkinliklerle Bilimin Doğasının Öğretimi 5 6 7 ve 8 sınıflar", Ankara/Türkiye : Pegem Akademi |
Çakmakcı, G., Şen, A.İ., Akkoyunlu, B., Kaya, G. (2016) "Yaşamdaki Fen ve Matematik Sorgulama Dayalı Öğrenme ve İş Dünyası", Ankara/Türkiye : Eğiten Kitap |
Çakmakcı, G., Kaya, G., Şardağ, M., Yalaki, Y., Akkoyunlu, B. (2015) "SAILS Sorgulama ve Değerlendirme Üniteleri", Türkiye : Eğiten Kitap |
Şardağ, M., Kaya, G., Çakmakcı, G. (2023) "Language in Science and Technology Education", Kitap: Contemporary Issues in Science and Technology Education, İsviçre : Springer Cham |
Kaya, G. (2022) "İrlanda'da fen eğitimi", Kitap: Çeşitli ülkelerde fen eğitimi, Ankara/Türkiye : Nobel Akademik Yayıncılık |
Kaya, G. (2021) "STEM Eğitiminde Ölçme ve Değerlendirme Stratejileri", Kitap: STEM Eğitimi Uygulamaları II, İstanbul/Türkiye : Pusula Yayıncılık |
Aksüt, P., Sezer, T., Kaya, G., Güngören, S.Ç. (2019) "Erken Çocukluk Döneminde Fen Eğitiminde Bilim Alanlarına İlişkin Etkinlik Örnekleri", Kitap: Erken Çocukluk Döneminde Fen Eğitimi, Ankara/Türkiye : NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK |
Kaya, G. (2019) "Erken Çocukluk Dönemi Fen Eğitiminde Kullanılan Yöntem ve Teknikler", Kitap: Erken Çocukluk Döneminde Fen Eğitimi, Ankara/Türkiye : Nobel Akademik Yayıncılık |
Şardağ, M., Ecevit, T., Top, G., Kaya, G., Çakmakcı, G. (2018) "Fen ve Mühendislik Uygulamaları", Kitap: Fen Bilimleri Öğretimi ve STEM Etkinlikleri Kitabı, Fen ve Mühendislik Uygulamaları, Ankara/Türkiye : Nobel Akademik Yayıncılık |
Şardağ, M., Ecevit, T., Top, G., Kaya, G., Çakmakcı, G. (2018) "Fen ve Mühendislik Uygulamaları", Kitap: Fen Bilimleri Öğretimi ve STEM Etkinlikleri, : Nobel |
Kaya, G., Çakmakcı, G. (2016) "Bölüm 2: Söylem Analizi ve İletişim Yaklaşımları", Kitap: Etkinliklerle Bilimin Doğasının Öğretimi, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Dergi) Journal of Research in STEM Education, 2023, Editör |
Kayıt Yok |
Üye, European Science Education Research Association, 2019- |
Üye, Public Communication of Science and Technology, 2016- |
Üye, Fen Eğitimi ve Araştırmaları Derneği (FEAD), 2012- |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I |
1 |
Açık Sorgulamaya Dayalı Öğrenmenin Öğrencilerin Başarısına ve Bilimsel Süreç Becerilerinin Gelişimine Etkisi
Hacettepe University Journal of Education
|
2 | 0 | 0 | 11 | 22 | 3 | 0 | 0 | 38 |
2 |
Discourse Patterns and Communicative Approaches for Teaching Nature of Science
TED EĞİTİM VE BİLİM
|
2 | 0 | 0 | 4 | 4 | 1 | 0 | 0 | 11 |
3 |
STEM Temelli Araştırmalarda Kullanılan Ölçme ve Değerlendirme Yöntemlerinin İncelenmesi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 4 | 0 | 0 | 7 |
4 |
Investigation of forest school concept by forest school teachers’ viewpoints
International Electronic Journal of Environmental Education
|
4 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 6 |
5 |
Primary education teachers' problem mobbing (Kastamonu province sample)
|
1 | 0 | 0 | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 | 5 |
6 |
Integration of computational thinking into STEM activities: an example of an interdisciplinary unplugged programming activity
SCIENCE ACTIVITIES-PROJECTS AND CURRICULUM IDEAS IN STEM CLASSROOMS
|
2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 4 |
7 |
Fen Bilimleri Öğretimi ve STEM Etkinlikleri Kitabı, Fen ve Mühendislik Uygulamaları
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 3 | 0 | 0 | 4 |
8 |
Etkinliklerle Bilimin Doğasının Öğretimi 5 6 7 ve 8 sınıflar
|
1 | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 4 |
9 |
Fen Bilimleri Öğretimi ve STEM Etkinlikleri
|
0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 3 |
10 |
The Epistemic Role of Children's Questions and Teacher's Responses in Preschool Classroom Discourse
Journal of Education
|
1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
11 |
Aging Education in Elementary Textbooks
|
2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
12 |
Etkinliklerle Bilimin Doğasının Öğretimi
|
1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 2 |
13 |
Investigation of the effect of teacher training programs on reflective thinking: ALACT model
International Journal of Progressive Education
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
14 |
Formative assessment practices in science education: A meta-synthesis study
Studies in Educational Evaluation
|
1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
15 |
The Role of Science Teachers' Awareness in their Classroom Practice of Formative Assessment
TED EĞİTİM VE BİLİM
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
16 |
AN INQUIRY-BASED SCIENCE ACTIVITY: FLOATING-SINKING- STAYING BETWEEN THE SURFACE AND BOTTOM
Araştırma Temelli Etkinlik Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
17 |
Bilimsel Süreç Becerileri Kontrol Listesi ile Fen ve Teknoloji Ders Kitaplarının Analizi Kuvvet ve Hareket Ünitesi Örneği
|
0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
18 |
İlköğretim Ders Kitaplarında Engellilik
Pamukkale University Journal of Education
|
0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
19 |
STEM Eğitimi Uygulamaları II
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
20 |
Yaşamdaki Fen ve Matematik Sorgulama Dayalı Öğrenme ve İş Dünyası
|
0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Gültekin Çakmakcı
Hacettepe Üniversitesi
|
2012 - 2023 | 26 |
Metin Şardağ
Yüzüncü Yıl Üniversitesi
|
2015 - 2023 | 22 |
Yalçın Yalaki
Hacettepe Üniversitesi
|
2013 - 2016 | 7 |
Osman Serhat İrez
Marmara Üniversitesi
|
2013 - 2016 | 5 |
Nihal Doğan
Abant İzzet Baysal Üniversitesi
|
2013 - 2016 | 5 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2013 - 2021 | 4 |
Meral Hakverdi Can
Hacettepe Üniversitesi
|
2012 - 2017 | 4 |
Bahadır Yıldız
Hacettepe Üniversitesi
|
2016 - 2022 | 4 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2012 - 2023 | 3 |
Derya Can
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
|
2013 - 2017 | 3 |
Ayşegül Avşar Tuncay
Mersin Üniversitesi
|
2013 - 2017 | 3 |
Filiz Mumcu
Manisa Celâl Bayar Üniversitesi
|
2019 - 2022 | 3 |
Canay Pekbay
Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi
|
2013 - 2017 | 3 |
Buket Akkoyunlu
Hacettepe Üniversitesi
|
2015 - 2016 | 3 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2021 - 2022 | 2 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2020 - 2021 | 2 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2011 | 2 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2016 | 2 |
Fatih Özdinç
Afyon Kocatepe Üniversitesi
|
2022 | 2 |
Tuğba Ecevit
Düzce Üniversitesi
|
2018 | 2 |
Çiğdem Han
Marmara Üniversitesi
|
2016 | 2 |
Fitnat Kaptan
Hacettepe Üniversitesi
|
2010 - 2012 | 2 |
Emine Bal
-
|
2020 - 2022 | 2 |
Gizem Ertuğrul
-
|
2016 | 2 |
Gökçe Top
-
|
2018 | 2 |
Zeynep Neslihan Köylü
-
|
2016 | 2 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2011 | 1 |
Aylin Albayrak Sarı
Hacettepe Üniversitesi
|
2012 | 1 |
Hasan Özcan
-
|
2020 | 1 |
Hasan Tabak
Aksaray Üniversitesi
|
2012 | 1 |
Deniz Pamuk
-
|
2022 | 1 |
Ayşegül Evren Yapıcıoğlu
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi
|
2012 | 1 |
Şerife Sevinç
Orta Doğu Teknik Üniversitesi
|
2019 | 1 |
Sevilay Atmaca
-
|
2012 | 1 |
Behzat Bektaşlı
Hacettepe Üniversitesi
|
2012 | 1 |
Pelin Aksüt
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi
|
2019 | 1 |
Nilüfer Atman Uslu
Manisa Celâl Bayar Üniversitesi
|
2019 | 1 |
Emine Bal
-
|
2021 | 1 |
Ferah Özer
-
|
2016 | 1 |
Doruk Şen
-
|
2016 | 1 |
Serkan Yılmaz
Hacettepe Üniversitesi
|
2016 | 1 |
Zeki Bayram
Hacettepe Üniversitesi
|
2012 | 1 |
Özge Aydın Şengül
Kütahya Dumlupınar Üniversitesi
|
2012 | 1 |
Türker Sezer
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi
|
2019 | 1 |
Seda Çavuş Güngören
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
|
2019 | 1 |
Kaan Batı
Hacettepe Üniversitesi
|
2012 | 1 |
Duygu Sönmez
Hacettepe Üniversitesi
|
2012 | 1 |
Ahmet İlhan Şen
Hacettepe Üniversitesi
|
2016 | 1 |
Gökhan Kaya
Hacettepe Üniversitesi
(Turkey)
|
2016 | 1 |
Serkan Yilmaz
Hacettepe Üniversitesi
(Turkey)
|
2016 | 1 |
Çağrı Avan
-
|
2020 | 1 |
Ferah Özer
-
|
2016 | 1 |
Gaye Bala
-
|
2016 | 1 |
Gülcan Günsever
-
|
2016 | 1 |
İsmail Dönmez
-
|
2016 | 1 |
Nalan Zengin
-
|
2020 | 1 |
Servet Öz
-
|
2021 | 1 |
Steve Walsh
-
|
2015 | 1 |
Şahin İdin
-
|
2016 | 1 |
Vildan Gaye Bala
-
|
2016 | 1 |
Zekai Berk Altıner
-
|
2016 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78249 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 8598 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Fen Bilgisi Eğitimi | 392 |
Anahtar Kelimeler | Fen Bilgisi Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 5 | 227 | 20 | 80 | 145 | 45 | 142 | 237 | 79 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 465 . | 276 . | 528 . | 462 . | 402 . | 486 . | 481 . | 380 . | 505 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 327 . | 133 . | 330 . | 268 . | 193 . | 287 . | 255 . | 145 . | 300 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 96 . | 14 . | 84 . | 67 . | 41 . | 77 . | 55 . | 19 . | 81 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 2 | 10 | 1 | 3 | 3 | 4 | 7 | 7 | 8 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 | 3 | 4 | 4 | 1 | 0 |
Toplam Kitap | 1 | 3 | 0 | 3 | 2 | 1 | 1 | 2 | 1 | 0 |
Toplam Bildiri | 1 | 5 | 0 | 0 | 1 | 0 | 2 | 1 | 6 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 3 | 3 | 2 | 1 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 1 | 2 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 1 | 0 | 3 | 1 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 1 | 4 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 4 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 2 | 0 |