Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik (Dr), 1996, 2004 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik (Yl) (Tezli), 1990, 1995 |
Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Fen Fakültesi, Matematik Bölümü, 1984, 1990 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik (Dr), 1996, 2004 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik (Yl) (Tezli), 1990, 1995 |
Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Fen Fakültesi, Matematik Bölümü, 1984, 1990 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YÖKDİL, 71, 05 Mart 20, 2017 |
Jüri Üyelikleri, Lisansüstü Sınav, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi 1. Kat 110 Nolu Derslik, 22-07-2025, 22-07-2025 |
Jüri Üyelikleri, Yüksek Lisans Tez Savunma Sınavı, Gazi Üniversitesi, 07-02-2025, 07-02-2025 |
Jüri Üyelikleri, Yüksek Lisans Tez Savunma Sınavı, Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, 03-05-2019, 03-05-2019 |
Jüri Üyelikleri, Yüksek Lisans Tez Savunma Sınavı, Kastamonu Üniversitesi, 28-05-2019, 28-05-2019 |
Jüri Üyelikleri, Yüksek Lisans Tez Savunma Sınavı, Gazi Üniversitesi, 02-12-2024, 02-12-2024 |
Jüri Üyelikleri, Yüksek Lisans Tez Savunma Sınavı, Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Elektronik Ortam da (Jüri üyelerinin kendi ofislerinde), 16-07-2021, 16-07-2021 |
Jüri Üyelikleri, Doktora Yeterlilik Sınavı, Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, Elektronik Ortam da (Jüri üyelerinin kendi ofislerinde), 05-03-2021, 05-03-2021 |
Rapor, Etik Kurul, Kastamonu Üniversitesi, 03-06-2022, 05-06-2022 |
Rapor, Etik Kurul, Kastamonu Üniversitesi, 01-08-2024, 07-08-2024 |
Bilimsel Hazırlık, Hakem incelemesi, Participatory Educational Research, Article workflow page: https://dergipark.org.tr/tr/journal/30, 16-05-2022, 27-05-2022 |
Bilimsel Hazırlık, Hakem incelemesi, Ikonion Journal of Mathematics, Article workflow page: https://dergipark.org.tr/tr/journal/2732/a, 01-03-2023, 10-05-2023 |
Bilimsel Hazırlık, Hakem incelemesi, Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, Erişim adresi: https://dergipark.org.tr/tr, 30-12-2023, 15-04-2024 |
Jüri Üyelikleri, Lisansüstü Sınav, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi 3. Kat 318 Nolu Derslik, 23-07-2024, 23-07-2024 |
[UAK] Fen Bilimleri ve Matematik Matematik Uygulamalı Matematik |
2018-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2007-2018, Yardımcı Doçent, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2006-2007, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkiye |
1993-2006, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Gazi Üniversitesi, Kastamonu Eğitim Fakültesi, Türkiye |
Kayıt Yok |
2024-2025, Analiz-I, Lisans |
2024-2025, Analiz-III, Lisans |
2024-2025, Öğretmenlik Uygulaması-I, Lisans |
2024-2025, Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans |
2024-2025, Özel Fonksiyonlar, Yüksek Lisans |
2023-2024, Öğretmenlik Uygulaması-II, Lisans |
2023-2024, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2023-2024, Analiz I, Lisans |
2023-2024, Analiz III, Lisans |
2023-2024, Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans |
2023-2024, Özel Fonksiyonlar, Yüksek Lisans |
2023-2024, Öklid Geometrisi, Lisans |
2023-2024, Analiz-II, Lisans |
2023-2024, Mantık ve İspat Yöntemleri, Yüksek Lisans |
2023-2024, Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans |
2022-2023, Genel Matematik II, Lisans |
2022-2023, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2022-2023, Öklid Geometrisi, Lisans |
2022-2023, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
2022-2023, Analiz-II, Lisans |
2022-2023, Özel Fonksiyonlar, Yüksek Lisans |
2022-2023, Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans |
2022-2023, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2022-2023, Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans |
2022-2023, Analiz III, Lisans |
2022-2023, Genel Matematik I, Lisans |
2021-2022, Diferansiyel Denklemler, Lisans |
2021-2022, Analiz-II, Lisans |
2021-2022, Analiz II ( Eski Müfredat), Lisans |
2021-2022, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
2021-2022, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2021-2022, Genel Matematik-II, Lisans |
2021-2022, Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans |
2021-2022, Analiz-III, Lisans |
2021-2022, Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans |
2021-2022, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2021-2022, Mantık ve İspat Yöntemleri, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2021-2022, Genel Matematik-I, Lisans |
2020-2021, Soyut Matematik (Eski Müfredat), Lisans |
2020-2021, Özel Fonksiyonlar, Yüksek Lisans |
2020-2021, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2020-2021, Soyut Matematik, Lisans |
2020-2021, Genel Matematik-II, Lisans |
2020-2021, Diferansiyel Denklemler, Lisans |
2020-2021, Genel Matematik II ( Eski Müfredat ), Lisans |
2020-2021, Genel Matematik-I, Lisans |
2020-2021, Analiz-III, Lisans |
2020-2021, Seçmeli-II: Karmaşık Sayılar ve Karmaşık Değişkenli Fonksiyonlar, Lisans |
2020-2021, Okul Deneyimi, Lisans |
2020-2021, Mantık ve İspat Yöntemleri, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2019-2020, Analiz-II ( Eski Müfredat), Lisans |
2019-2020, Diferansiyel Denklemler, Lisans |
2019-2020, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2019-2020, Analiz-I ( Eski Müfredat), Lisans |
2019-2020, Analiz-I, Lisans |
2019-2020, Analiz-III, Lisans |
2019-2020, Okul Deneyimi, Lisans |
2019-2020, Özel Fonksiyonlar, Yüksek Lisans |
2018-2019, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2018-2019, Soyut Matematik, Lisans |
2018-2019, Analiz-II, Lisans |
2018-2019, Diferansiyel Denklemler, Lisans |
2018-2019, Özel Fonksiyonlar, Yüksek Lisans |
2018-2019, Okul Deneyimi, Lisans |
2018-2019, Seçmeli-II: Karmaşık Sayılar ve Karmaşık Değişkenli Fonksiyonlar, Lisans |
2018-2019, Seçmeli-II: Karmaşık Sayılar ve Karmaşık Değişkenli Fonksiyonlar, Lisans |
2018-2019, Analiz-III, Lisans |
2018-2019, Analiz-I, Lisans |
2017-2018, Diferansiyel Denklemler, Lisans |
2017-2018, Analiz-II, Lisans |
2017-2018, Soyut Matematik, Lisans |
2017-2018, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2017-2018, Okul Deneyimi, Lisans |
2017-2018, Özel Fonksiyonlar, Yüksek Lisans |
2017-2018, Seçmeli-II: Karmaşık Sayılar ve Karmaşık Değişkenli Fonksiyonlar, Lisans |
2017-2018, Analiz-III, Lisans |
2017-2018, Analiz-I, Lisans |
2017-2018, Okul Deneyimi, Lisans |
2016-2017, Okul Öncesinde Matematik Eğitimi, Lisans |
2016-2017, Diferansiyel Denklemler, Lisans |
2016-2017, Genel Matematik-II, Lisans |
2016-2017, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2016-2017, Özel Fonksiyonlar, Yüksek Lisans |
2016-2017, Seçmeli-II: Karmaşık Sayılar ve Karmaşık Değişkenli Fonksiyonlar, Lisans |
2016-2017, Analitik Geometri-II, Lisans |
2016-2017, Analitik Geometri-I, Lisans |
2016-2017, Analiz-III, Lisans |
2016-2017, Genel Matematik-I, Lisans |
2016-2017, Okul Deneyimi, Lisans |
2016-2017, Okul Deneyimi, Lisans |
2015-2016, Analitik Geometri-II, Lisans |
2015-2016, Diferansiyel Denklemler, Lisans |
2015-2016, Soyut Matematik, Lisans |
2015-2016, Genel Matematik-II, Lisans |
2015-2016, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2015-2016, Özel Fonksiyonlar, Yüksek Lisans |
2015-2016, Seçmeli-II: Karmaşık Sayılar ve Karmaşık Değişkenli Fonksiyonlar, Lisans |
2015-2016, Analitik Geometri-I, Lisans |
2015-2016, Analiz-III, Lisans |
2015-2016, Genel Matematik-I, Lisans |
2015-2016, Okul Deneyimi, Lisans |
2014-2015, Özel Fonksiyonlar, Yüksek Lisans |
2014-2015, Analitik Geometri-II, Lisans |
2014-2015, Diferansiyel Denklemler, Lisans |
2014-2015, Soyut Matematik, Lisans |
2014-2015, Seçmeli-II: Vatandaşlık Bilgisi, Lisans |
2014-2015, Seçmeli-II: Konu Alan Kitap İncelemesi, Lisans |
2014-2015, Genel Matematik-II, Lisans |
2014-2015, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2014-2015, Seçmeli-II: Karmaşık Sayılar ve Karmaşık Değişkenli Fonksiyonlar, Lisans |
2014-2015, Analitik Geometri-I, Lisans |
2014-2015, Analiz-III, Lisans |
2014-2015, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2014-2015, Genel Matematik-I, Lisans |
2014-2015, Okul Deneyimi, Lisans |
2013-2014, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2013-2014, Soyut Matematik, Lisans |
2013-2014, Diferansiyel Denklemler, Lisans |
2013-2014, Analitik Geometri -II, Lisans |
2013-2014, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2013-2014, Seçmeli-II: Karmaşık Sayılar ve Karmaşık Değişkenli Fonksiyonlar, Lisans |
2013-2014, Analitik Geometri-I, Lisans |
2013-2014, Okul Deneyimi, Lisans |
2013-2014, Analiz-III, Lisans |
2013-2014, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2012-2013, Seçmeli-II: Konu Alan Kitap İncelemesi, Lisans |
2012-2013, Lineer Cebir-II, Lisans |
2012-2013, Analitik Geometri-II, Lisans |
2012-2013, Diferansiyel Denklemler, Lisans |
2012-2013, Öğretim Teknolojisi ve Materyal Tasarımı, Lisans |
2012-2013, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2012-2013, Lineer Cebir-I, Lisans |
2012-2013, Okul Deneyimi-I, Lisans |
2012-2013, Analitik Geometri-I, Lisans |
2012-2013, Analiz-III, Lisans |
2012-2013, Bilimsel Araştırma ve Yöntemleri, Lisans |
2011-2012, İlköğretimde Matematik Öğretimi, Yüksek Lisans |
2011-2012, Analitik Geometri-II, Lisans |
2011-2012, Diferansiyel Denklemler, Lisans |
2011-2012, Soyut Matematik, Lisans |
2011-2012, Genel Matematik-II, Lisans |
2011-2012, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2011-2012, Özel Fonksiyonlar, Yüksek Lisans |
2011-2012, Matematik, Lisans |
2011-2012, Genel Matematik, Lisans |
2011-2012, Analitik Geometri-I, Lisans |
2011-2012, Okul Deneyimi-I, Lisans |
2011-2012, Analiz-III, Lisans |
2011-2012, Genel Matematik-I, Lisans |
2010-2011, İlköğretimde Matematik Öğretimi, Yüksek Lisans |
2010-2011, Özel Fonksiyonlar, Yüksek Lisans |
2010-2011, Diferansiyel Denklemler, Lisans |
2010-2011, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2010-2011, Okul Deneyimi-I, Lisans |
2010-2011, Analiz-III, Lisans |
2010-2011, Genel Matematik-I, Lisans |
2010-2011, Genel Matematik-II, Lisans |
2009-2010, İlköğretimde Matematik Öğretimi, Yüksek Lisans |
2009-2010, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2009-2010, Diferansiyel Denklemler, Lisans |
2009-2010, Genel Matematik-II, Lisans |
2009-2010, Özel Fonksiyonlar, Yüksek Lisans |
2009-2010, Okul Deneyimi-I, Lisans |
2009-2010, Analiz-III, Lisans |
2009-2010, Genel Matematik-I, Lisans |
2008-2009, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2008-2009, İlköğretimde Matematik Öğretimi, Yüksek Lisans |
2008-2009, Matematik-II, Lisans |
2008-2009, Diferansiyel Denklemler-II, Lisans |
2008-2009, Genel Matematik-II, Lisans |
2008-2009, Matematiksel Yapılar, Yüksek Lisans |
2008-2009, Okul Deneyimi-I, Lisans |
2008-2009, Matematik-I, Lisans |
2008-2009, Diferansiyel Denklemler-I, Lisans |
2008-2009, Genel Matematik-I, Lisans |
2007-2008, Diferansiyel Denklemler-II, Lisans |
2007-2008, Okul Deneyimi-II, Lisans |
2007-2008, Matematik Öğretimi-II, Lisans |
2007-2008, Matematik Öğretimi-I, Lisans |
2007-2008, Diferansiyel Denklemler-I, Lisans |
2007-2008, Genel Matematik-II, Lisans |
2007-2008, Genel Matematik-I, Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Üye, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Öğretmenlik Uygulaması Koordinatörlüğü, 2023-2025 |
Üye, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Genel Kültür Dersleri Koordinatörlüğü, 2022-2023 |
Üye, Kastamonu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Muafiyet ve İntibak (Denklik) Komisyonu, 2019-2022 |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
1 | Approximation Properties of Generalized λ-Bernstein–Stancu-Type Operators | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 3 |
2 | 8. Sınıf Cebirsel İfadeler ve Özdeşlikler Konusunun 7E Öğrenme Modeli ile Öğretiminin Öğrencilerin Akademik Başarıları ile Öğrenmenin Kalıcılığına Etkisi ve Öğrenci Görüşleri | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 2 |
3 | Cebirsel İfadeler Konusunun Öğretiminde 5E Öğrenme Modelinin 6. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarısı Üzerine Etkisi | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 2 |
4 | Investigation of the Asymptotic Behavior of Generalized Baskakov-Durrmeyer-Stancu Type Operators | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 |
5 | On Approximation Properties of Stancu Type Post-Widder Operators Preserving Exponential Functions | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
6 | On the Properties of the Modified λ-Bernstein-Stancu Operators | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
(2009) "Onur Ödülü" KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ |
(2006) "Yayın Ödülü" GAZİ ÜNİVERSİTESİ |
(2005) "Yayın Ödülü" GAZİ ÜNİVERSİTESİ |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
![]()
Ülkü Dinlemez Kantar
![]() |
2009 - 2022 | 4 |
![]()
İbrahim Kahyaoğlu
-
|
2019 - 2021 | 3 |
![]()
İbrahim Ethem Anar
![]() |
1999 - 2005 | 2 |
![]()
Büşra Koç Kök
-
|
2023 | 2 |
![]()
Hakkı Alper Pirci
-
|
2018 - 2020 | 2 |
![]()
Qıng-Bo Caı
-
|
2021 | 2 |
![]()
Ülkü Dinlemez Kantar
-
|
2024 - 2025 | 2 |
![]()
Esma Kangal
-
|
2024 | 1 |
![]()
Gülten Torun
-
|
2025 | 1 |
![]()
Meliha Mercan Boyraz
-
|
2022 | 1 |
![]()
Qıng Bo Caı
-
|
2024 | 1 |
![]()
Salih Okuducu
-
|
2025 | 1 |
![]()
Ülkü Dinlemez Ateş
-
|
2006 | 1 |
![]()
Zhı-Peng Lın
-
|
2024 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Fen ve Mühendislik | 51092 |
YÖKSİS Temel Alan | Fen Bilimleri ve Matematik Temel Alanı | 12943 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Matematik | 2849 |
Anahtar Kelimeler | Uygulamalı Matematik, Matematiksel Analiz |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 0 | 0 | 5 | 20 | 15 | 75 | 80 | 10 | 100 | 40 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | - | - | 659 . | 637 . | 595 . | 619 . | 629 . | 665 . | 560 . | 358 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | - | - | 504 . | 475 . | 397 . | 401 . | 421 . | 444 . | 381 . | 222 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | - | - | 180 . | 184 . | 140 . | 156 . | 149 . | 176 . | 138 . | 100 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | - | 133 . | 120 . | 100 . | 112 . | 106 . | 119 . | 98 . | 64 . |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 1 | 4 | 5 | 2 | 2 | 1 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 2 | 2 | 0 | 2 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
Toplam Bildiri | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 2 | 2 | 2 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 2 | 2 | 2 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |