Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Fen Fakültesi, Matematik Bölümü, 1996, 2004 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Fen Fakültesi, Matematik Bölümü, 1990, 1995 |
Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Fen Fakültesi, Matematik Bölümü, 1984, 1990 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Fen Fakültesi, Matematik Bölümü, 1996, 2004 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Fen Fakültesi, Matematik Bölümü, 1990, 1995 |
Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Fen Fakültesi, Matematik Bölümü, 1984, 1990 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YÖKDİL, 71, 05 Mart 20, 2017 |
İngilizce, KPDS, 52, 2000 |
Kayıt Yok |
[UAK] Fen Bilimleri ve Matematik Matematik Uygulamalı Matematik |
[UAK] Fen Bilimleri ve Matematik Matematik Matematiksel Analiz |
2018-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2007-2018, Yardımcı Doçent, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2006-2007, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkiye |
1993-2006, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Gazi Üniversitesi, Kastamonu Eğitim Fakültesi, Türkiye |
Kayıt Yok |
Büşra Koç Kök, Yüksek Lisans, Kesirler konusunun öğretiminde GeoGebra yazılımı ile matematiksel modeller kullanımının 5. sınıf öğrencilerinin akademik başarılarına ve matematik tutumlarına etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Gülsüm Ünal Keleş, Yüksek Lisans, Matematik öğretmen adaylarının demografik özelliklerine göre öğrenme stillerinin değişimi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
İbrahim Kahyaoğlu, Yüksek Lisans, 8. sınıf cebirsel ifadeler ve özdeşlikler konusunun 7E öğrenme modeli ile öğretiminin öğrencilerin akademik başarılarına ve öğrenmenin kalıcılığına etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman) |
Hakkı Alper Pirci, Yüksek Lisans, Cebirsel ifadeler konusunun öğretiminde 5E öğrenme modelinin 6. sınıf öğrencilerinin akademik başarısı üzerine etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman) |
2024-2025, Özel Fonksiyonlar, Yüksek Lisans |
2024-2025, Öğretmenlik Uygulaması-I, Lisans |
2024-2025, Analiz-III, Lisans |
2024-2025, Analiz-I, Lisans |
2023-2024, Mantık ve İspat Yöntemleri, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2023-2024, Öğretmenlik Uygulaması-II, Lisans |
2023-2024, Öklid Geometrisi, Lisans |
2023-2024, Analiz-II, Lisans |
2023-2024, Özel Fonksiyonlar, Yüksek Lisans |
2023-2024, Öğretmenlik Uygulaması-I, Lisans |
2023-2024, Analiz-I, Lisans |
2022-2023, Özel Fonksiyonlar, Yüksek Lisans |
2022-2023, Öğretmenlik Uygulaması-II, Lisans |
2022-2023, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2022-2023, Öklid Geometrisi, Lisans |
2022-2023, Analiz-II ( Eski Müfredat ), Lisans |
2022-2023, Genel Matematik-II, Lisans |
2022-2023, Öğretmenlik Uygulaması-I, Lisans |
2022-2023, Genel Matematik-I, Lisans |
2022-2023, Analiz-III, Lisans |
2021-2022, Öğretmenlik Uygulaması-II, Lisans |
2021-2022, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2021-2022, Genel Matematik-II, Lisans |
2021-2022, Diferansiyel Denklemler, Lisans |
2021-2022, Analiz-II ( Eski Müfredat ), Lisans |
2021-2022, Analiz-II, Lisans |
2021-2022, Öğretmenlik Uygulaması-I, Lisans |
2021-2022, Mantık ve İspat Yöntemleri, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2021-2022, Genel Matematik-I, Lisans |
2021-2022, Analiz-III, Lisans |
2020-2021, Özel Fonksiyonlar, Yüksek Lisans |
2020-2021, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2020-2021, Soyut Matematik, Lisans |
2020-2021, Genel Matematik-II, Lisans |
2020-2021, Diferansiyel Denklemler, Lisans |
2020-2021, Analiz-II ( Eski Müfredat ), Lisans |
2020-2021, Analiz-II, Lisans |
2020-2021, Genel Matematik-I, Lisans |
2020-2021, Analiz-III, Lisans |
2020-2021, Seçmeli-II: Karmaşık Sayılar ve Karmaşık Değişkenli Fonksiyonlar, Lisans |
2020-2021, Okul Deneyimi, Lisans |
2020-2021, Mantık ve İspat Yöntemleri, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2019-2020, Analiz-II, Lisans |
2019-2020, Analiz-II ( Eski Müfredat), Lisans |
2019-2020, Diferansiyel Denklemler, Lisans |
2019-2020, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2019-2020, Analiz-I ( Eski Müfredat), Lisans |
2019-2020, Analiz-I, Lisans |
2019-2020, Analiz-III, Lisans |
2019-2020, Okul Deneyimi, Lisans |
2019-2020, Özel Fonksiyonlar, Yüksek Lisans |
2018-2019, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2018-2019, Soyut Matematik, Lisans |
2018-2019, Analiz-II, Lisans |
2018-2019, Diferansiyel Denklemler, Lisans |
2018-2019, Özel Fonksiyonlar, Yüksek Lisans |
2018-2019, Okul Deneyimi, Lisans |
2018-2019, Seçmeli-II: Karmaşık Sayılar ve Karmaşık Değişkenli Fonksiyonlar, Lisans |
2018-2019, Seçmeli-II: Karmaşık Sayılar ve Karmaşık Değişkenli Fonksiyonlar, Lisans |
2018-2019, Analiz-III, Lisans |
2018-2019, Analiz-I, Lisans |
2017-2018, Diferansiyel Denklemler, Lisans |
2017-2018, Analiz-II, Lisans |
2017-2018, Soyut Matematik, Lisans |
2017-2018, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2017-2018, Okul Deneyimi, Lisans |
2017-2018, Özel Fonksiyonlar, Yüksek Lisans |
2017-2018, Seçmeli-II: Karmaşık Sayılar ve Karmaşık Değişkenli Fonksiyonlar, Lisans |
2017-2018, Analiz-III, Lisans |
2017-2018, Analiz-I, Lisans |
2017-2018, Okul Deneyimi, Lisans |
2016-2017, Okul Öncesinde Matematik Eğitimi, Lisans |
2016-2017, Diferansiyel Denklemler, Lisans |
2016-2017, Genel Matematik-II, Lisans |
2016-2017, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2016-2017, Özel Fonksiyonlar, Yüksek Lisans |
2016-2017, Seçmeli-II: Karmaşık Sayılar ve Karmaşık Değişkenli Fonksiyonlar, Lisans |
2016-2017, Analitik Geometri-II, Lisans |
2016-2017, Analitik Geometri-I, Lisans |
2016-2017, Analiz-III, Lisans |
2016-2017, Genel Matematik-I, Lisans |
2016-2017, Okul Deneyimi, Lisans |
2016-2017, Okul Deneyimi, Lisans |
2015-2016, Analitik Geometri-II, Lisans |
2015-2016, Diferansiyel Denklemler, Lisans |
2015-2016, Soyut Matematik, Lisans |
2015-2016, Genel Matematik-II, Lisans |
2015-2016, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2015-2016, Özel Fonksiyonlar, Yüksek Lisans |
2015-2016, Seçmeli-II: Karmaşık Sayılar ve Karmaşık Değişkenli Fonksiyonlar, Lisans |
2015-2016, Analitik Geometri-I, Lisans |
2015-2016, Analiz-III, Lisans |
2015-2016, Genel Matematik-I, Lisans |
2015-2016, Okul Deneyimi, Lisans |
2014-2015, Özel Fonksiyonlar, Yüksek Lisans |
2014-2015, Analitik Geometri-II, Lisans |
2014-2015, Diferansiyel Denklemler, Lisans |
2014-2015, Soyut Matematik, Lisans |
2014-2015, Seçmeli-II: Vatandaşlık Bilgisi, Lisans |
2014-2015, Seçmeli-II: Konu Alan Kitap İncelemesi, Lisans |
2014-2015, Genel Matematik-II, Lisans |
2014-2015, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2014-2015, Seçmeli-II: Karmaşık Sayılar ve Karmaşık Değişkenli Fonksiyonlar, Lisans |
2014-2015, Analitik Geometri-I, Lisans |
2014-2015, Analiz-III, Lisans |
2014-2015, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2014-2015, Genel Matematik-I, Lisans |
2014-2015, Okul Deneyimi, Lisans |
2013-2014, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2013-2014, Soyut Matematik, Lisans |
2013-2014, Diferansiyel Denklemler, Lisans |
2013-2014, Analitik Geometri -II, Lisans |
2013-2014, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2013-2014, Seçmeli-II: Karmaşık Sayılar ve Karmaşık Değişkenli Fonksiyonlar, Lisans |
2013-2014, Analitik Geometri-I, Lisans |
2013-2014, Okul Deneyimi, Lisans |
2013-2014, Analiz-III, Lisans |
2013-2014, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2012-2013, Seçmeli-II: Konu Alan Kitap İncelemesi, Lisans |
2012-2013, Lineer Cebir-II, Lisans |
2012-2013, Analitik Geometri-II, Lisans |
2012-2013, Diferansiyel Denklemler, Lisans |
2012-2013, Öğretim Teknolojisi ve Materyal Tasarımı, Lisans |
2012-2013, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2012-2013, Lineer Cebir-I, Lisans |
2012-2013, Okul Deneyimi-I, Lisans |
2012-2013, Analitik Geometri-I, Lisans |
2012-2013, Analiz-III, Lisans |
2012-2013, Bilimsel Araştırma ve Yöntemleri, Lisans |
2011-2012, İlköğretimde Matematik Öğretimi, Yüksek Lisans |
2011-2012, Analitik Geometri-II, Lisans |
2011-2012, Diferansiyel Denklemler, Lisans |
2011-2012, Soyut Matematik, Lisans |
2011-2012, Genel Matematik-II, Lisans |
2011-2012, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2011-2012, Özel Fonksiyonlar, Yüksek Lisans |
2011-2012, Matematik, Lisans |
2011-2012, Genel Matematik, Lisans |
2011-2012, Analitik Geometri-I, Lisans |
2011-2012, Okul Deneyimi-I, Lisans |
2011-2012, Analiz-III, Lisans |
2011-2012, Genel Matematik-I, Lisans |
2010-2011, İlköğretimde Matematik Öğretimi, Yüksek Lisans |
2010-2011, Özel Fonksiyonlar, Yüksek Lisans |
2010-2011, Diferansiyel Denklemler, Lisans |
2010-2011, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2010-2011, Okul Deneyimi-I, Lisans |
2010-2011, Analiz-III, Lisans |
2010-2011, Genel Matematik-I, Lisans |
2010-2011, Genel Matematik-II, Lisans |
2009-2010, İlköğretimde Matematik Öğretimi, Yüksek Lisans |
2009-2010, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2009-2010, Diferansiyel Denklemler, Lisans |
2009-2010, Genel Matematik-II, Lisans |
2009-2010, Özel Fonksiyonlar, Yüksek Lisans |
2009-2010, Okul Deneyimi-I, Lisans |
2009-2010, Analiz-III, Lisans |
2009-2010, Genel Matematik-I, Lisans |
2008-2009, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2008-2009, İlköğretimde Matematik Öğretimi, Yüksek Lisans |
2008-2009, Matematik-II, Lisans |
2008-2009, Diferansiyel Denklemler-II, Lisans |
2008-2009, Genel Matematik-II, Lisans |
2008-2009, Matematiksel Yapılar, Yüksek Lisans |
2008-2009, Okul Deneyimi-I, Lisans |
2008-2009, Matematik-I, Lisans |
2008-2009, Diferansiyel Denklemler-I, Lisans |
2008-2009, Genel Matematik-I, Lisans |
2007-2008, Diferansiyel Denklemler-II, Lisans |
2007-2008, Okul Deneyimi-II, Lisans |
2007-2008, Matematik Öğretimi-II, Lisans |
2007-2008, Matematik Öğretimi-I, Lisans |
2007-2008, Diferansiyel Denklemler-I, Lisans |
2007-2008, Genel Matematik-II, Lisans |
2007-2008, Genel Matematik-I, Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Lın, Z., TORUN, G., Kangal, E., Kantar, Ü.D., Caı, Q.B. (2024) "On the Properties of the Modified λ-Bernstein-Stancu Operators", Symmetry, 16 (10) pp. 1-14 [SCI Expanded] DOI |
Torun, G. (2024) "Some Approximation Properties of the (p, q)--Stancu--Schurer--Bleimann--Butzer--Hahn Operators", Journal of Mathematics, 2024 (1) p. 9083766 [SCI] Link DOI |
TORUN, G. (2024) "Some Approximation Properties of the (p, q)–Stancu–Schurer–Bleimann–Butzer–Hahn Operators", Journal of Mathematics, 2024 (0) pp. 1-14 [SCI Expanded] DOI |
TORUN, G. (2022) "On Approximation Properties of Stancu Type Post-Widder Operators Preserving Exponential Functions.", Gazi University Journal of Science PART A: ENGINEERING AND INNOVATION, 9 (2) pp. 173-186 [TR Dizin] Link DOI |
TORUN, G., Boyraz, M.M., Kantar, Ü.D. (2022) "Investigation of the Asymptotic Behavior of Generalized Baskakov-Durrmeyer-Stancu Type Operators", Cumhuriyet Science Journal, 43 (1) pp. 98-104 [TR Dizin] Link DOI |
Kahyaoğlu, İ., TORUN, G. (2021) "8. Sınıf Cebirsel İfadeler ve Özdeşlikler Konusunun 7E Öğrenme Modeli ile Öğretiminin Öğrencilerin Akademik Başarıları ile Öğrenmenin Kalıcılığına Etkisi ve Öğrenci Görüşleri", Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal), 5 (2) pp. 229-252 Link |
QING-BO, C., TORUN, G., ÜLKÜ, D.K. (2021) "Approximation Properties of Generalized λ-Bernstein-Stancu-Type Operators", JOURNAL OF MATHEMATICS, 2021 (1) pp. 17-17 [SCI Expanded] Link DOI |
Pirci, H.A., TORUN, G. (2020) "Cebirsel İfadeler Konusunun Öğretiminde 5E Öğrenme Modelinin 6. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarısı Üzerine Etkisi", Kastamonu Education Journal, 28 (1) pp. 494-511 [TR Dizin] Link DOI |
TORUN, G. (2019) "The linear method for solving the scattering problem in an inhomegeneous medium: the case of TE polarized", IKONION JOURNAL OF MATHEMATICS, 1 (2) pp. 1-26 Link |
Dinlemez, Ü., TORUN, G. (2009) "Properties of the far-field operator for a multilayered scatterer in acoustic scattering theory", Journal of Mathematical Physics, 50 (5) p. 53520 [SCI Expanded] DOI |
TORUN, G., Ateş, Ü.D. (2006) "Properties of the far field operator in the inverse conductive scattering problem", Applied Mathematics and Computation, 175 (2) pp. 1503-1514 [SCI Expanded] Link DOI |
TORUN, G., Anar, İ.E. (2005) "The electromagnetic scattering problem: the case of TE polarized waves", Applied Mathematics and Computation, 169 (1) pp. 339-354 [SCI] DOI |
TORUN, G., Anar, İ.E. (1999) "The Dirichlet problem for singular elliptic equations", Gazi Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi, 12 (4) pp. 999-1011 [TR Dizin] |
Kök, B.K., TORUN, G. (2023) "THE EFFECT OF TEACHING THE FRACTIONS TOPIC OF MIDDLE SCHOOL 5TH GRADE USING MATHEMATICAL MODELS IN THE GEOGEBRA PROGRAM ON MATHEMATICS ATTITUDE", 11. INTERNATIONAL SUMMIT SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS , Gaziantep, Türkiye, (Aralık 2023) |
Kök, B.K., TORUN, G. (2023) "THE EFFECT OF TEACHING THE FRACTIONS TOPIC OF MIDDLE SCHOOL 5th GRADE USING MATHEMATICAL MODELS IN THE GEOGEBRA PROGRAM ON ACADEMIC ACHIEVEMENT", 9th INTERNATIONAL ASIAN CONGRESS ON CONTEMPORARY SCIENCES , Bakü, Azerbaycan, (Kasım 2023) |
TORUN, G. (2022) "Convergence by Modified Post-Widder Operators Preserving e^2ax ,a>0", 2 nd International Congress on Multidisciplinary Natural Sciences and Engineering (ICOMNAS 2022) , (pp. 101), Ankara, Türkiye, (Aralık 2022) |
TORUN, G. (2022) "On Approximation by the Stancu type Schurer-Bleimann-Butzer-Hahn Operators based on the (p,q)- integer", Anadolu 11 th International Conference on Applied Scıences , (pp. 235), Diyarbakır, Türkiye, (Aralık 2022) |
Caı, Q., TORUN, G., Kantar, Ü.D. (2021) "The Asymptotic Behavior for Generalized λ- Bernstein-Stancu Type Operators", ICMME 2021 International Conference on Mathematics and Mathematics Education , (pp. 117-118), Ankara, Türkiye, (Eylül 2021) |
Kahyaoğlu, İ., TORUN, G. (2019) "8. Sınıf Matematik Dersinde 7E Öğrenme Modelinin Kullanımına İlişkin Öğrenci Görüşleri", 3 rd INTERNATIONAL CONGRESS ON STUDIES ACADEMIC STUDENTS, ANKARA UNIVERSITY , Ankara, Türkiye, (Kasım 2019) |
Kahyaoğlu, İ., TORUN, G. (2019) "Cebirsel İfadeler ve Özdeşlikler Konusunun 7E Öğrenme Modeli ile Öğretiminin Öğrencilerin Akademik Başarısına ve Öğrenmenin Kalıcılığına Etkisi", INTERNATIONAL LEARNING TEACHING AND EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS (ILTER-2019), AMASYA UNIVERSITY , Amasya, Türkiye, (Eylül 2019) |
Pirci, H.A., TORUN, G. (2018) "Cebirsel İfadeler Konusunun Öğretiminde 5E Öğrenme Modelinin 6. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarısı Üzerine Etkisi", INTERNATIONAL LEARNING TEACHING AND EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS (ILTER-2018), AMASYA UNIVERSITY , Amasya, Türkiye, (Eylül 2018) |
TORUN, G. (2003) "TE BİÇİMİNDE POLARİZE EDİLMİŞ ELEKTROMANYETİK DALGALAR İÇİN SAÇILMA PROBLEMİ", XVI. ULUSAL MATEMATİK SEMPOZYUMU, YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ , Van, Türkiye, (Eylül 2003) |
Kayıt Yok |
TORUN, G. (2022) "Convergence by Modified Post-Widder Operators Preserving e2ax; a > 0", Kitap: Current Debates on Natural and Engineering Sciences 5, Ankara/Türkiye : Bilgin Kültür Sanat Yayınları, Bölüm Sayfaları: 305 / 318, ISBN: 978-625-7799-69-0 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
1 | Approximation Properties of Generalized λ-Bernstein-Stancu-Type Operators | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 |
2 | Investigation of the Asymptotic Behavior of Generalized Baskakov-Durrmeyer-Stancu Type Operators | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
(2009) "Yayın Ödülü" GAZİ ÜNİVERSİTESİ |
(2006) "Yayın Ödülü" GAZİ ÜNİVERSİTESİ |
(2005) "Yayın Ödülü" GAZİ ÜNİVERSİTESİ |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Ülkü Dinlemez Kantar
Gazi Üniversitesi
|
2009 - 2022 | 4 |
İbrahim Kahyaoğlu
-
|
2019 - 2021 | 3 |
İbrahim Ethem Anar
Gazi Üniversitesi
|
1999 - 2005 | 2 |
Büşra Koç Kök
-
|
2023 | 2 |
Hakkı Alper Pirci
-
|
2018 - 2020 | 2 |
CAI QING-BO
-
|
2021 | 1 |
Esma Kangal
-
|
2024 | 1 |
Gülten Torun
-
|
2024 | 1 |
Meliha Mercan Boyraz
-
|
2022 | 1 |
Qıng Bo Caı
-
|
2024 | 1 |
Qıng-Bo Caı
-
|
2021 | 1 |
Ülkü Dinlemez Ateş
-
|
2006 | 1 |
Ülkü Dinlemez Kantar
-
|
2024 | 1 |
Zhı-Peng Lın
-
|
2024 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Fen ve Mühendislik | 50706 |
YÖKSİS Temel Alan | Fen Bilimleri ve Matematik Temel Alanı | 12912 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Matematik | 2830 |
Anahtar Kelimeler | Uygulamalı Matematik, Matematiksel Analiz |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 0 | 0 | 5 | 20 | 15 | 75 | 80 | 10 | 100 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | - | - | 665 . | 637 . | 601 . | 609 . | 617 . | 657 . | 392 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | - | - | 511 . | 468 . | 407 . | 407 . | 407 . | 417 . | 240 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | - | - | 178 . | 179 . | 144 . | 153 . | 149 . | 181 . | 101 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | - | 129 . | 121 . | 102 . | 111 . | 107 . | 118 . | 62 . |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | - | - | - | 120 . | 113 . | 97 . | 98 . | 99 . | 114 . | 62 . |
Toplam Yayın | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 1 | 4 | 5 | 2 | 2 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 2 | 2 | 0 | 2 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 2 | 2 | 2 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 2 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 2 | 2 | 2 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |