img
Dr. Öğr. Üyesi Gülten TORUN

Dr. Öğr. Üyesi Gülten TORUN

  • Eğitim Fakültesi
  • Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
  • Matematik Eğitimi

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
23
Atıf
3
h-index
1
Scopus
Yayın
5
Atıf
6
h-index
1
Google Scholar
Yayın
13
Atıf
45
h-index
3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Fen Fakültesi, Matematik Bölümü, 1996, 2004
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Fen Fakültesi, Matematik Bölümü, 1990, 1995
Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Fen Fakültesi, Matematik Bölümü, 1984, 1990
Araştırma Alanları
Uygulamalı Matematik, Matematiksel Analiz
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Fen Fakültesi, Matematik Bölümü, 1996, 2004
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Fen Fakültesi, Matematik Bölümü, 1990, 1995
Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Fen Fakültesi, Matematik Bölümü, 1984, 1990
Kayıt Yok
İngilizce, YÖKDİL, 71, 05 Mart 20, 2017
İngilizce, KPDS, 52, 2000
Kayıt Yok
[UAK] Fen Bilimleri ve Matematik Matematik Uygulamalı Matematik
[UAK] Fen Bilimleri ve Matematik Matematik Matematiksel Analiz
2018-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
2007-2018, Yardımcı Doçent, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
2006-2007, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkiye
1993-2006, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Gazi Üniversitesi, Kastamonu Eğitim Fakültesi, Türkiye
Kayıt Yok
Büşra Koç Kök, Yüksek Lisans, Kesirler konusunun öğretiminde GeoGebra yazılımı ile matematiksel modeller kullanımının 5. sınıf öğrencilerinin akademik başarılarına ve matematik tutumlarına etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Gülsüm Ünal Keleş, Yüksek Lisans, Matematik öğretmen adaylarının demografik özelliklerine göre öğrenme stillerinin değişimi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
İbrahim Kahyaoğlu, Yüksek Lisans, 8. sınıf cebirsel ifadeler ve özdeşlikler konusunun 7E öğrenme modeli ile öğretiminin öğrencilerin akademik başarılarına ve öğrenmenin kalıcılığına etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman)
Hakkı Alper Pirci, Yüksek Lisans, Cebirsel ifadeler konusunun öğretiminde 5E öğrenme modelinin 6. sınıf öğrencilerinin akademik başarısı üzerine etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman)
2024-2025, Özel Fonksiyonlar, Yüksek Lisans
2024-2025, Öğretmenlik Uygulaması-I, Lisans
2024-2025, Analiz-III, Lisans
2024-2025, Analiz-I, Lisans
2023-2024, Mantık ve İspat Yöntemleri, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2023-2024, Öğretmenlik Uygulaması-II, Lisans
2023-2024, Öklid Geometrisi, Lisans
2023-2024, Analiz-II, Lisans
2023-2024, Özel Fonksiyonlar, Yüksek Lisans
2023-2024, Öğretmenlik Uygulaması-I, Lisans
2023-2024, Analiz-I, Lisans
2022-2023, Özel Fonksiyonlar, Yüksek Lisans
2022-2023, Öğretmenlik Uygulaması-II, Lisans
2022-2023, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans
2022-2023, Öklid Geometrisi, Lisans
2022-2023, Analiz-II ( Eski Müfredat ), Lisans
2022-2023, Genel Matematik-II, Lisans
2022-2023, Öğretmenlik Uygulaması-I, Lisans
2022-2023, Genel Matematik-I, Lisans
2022-2023, Analiz-III, Lisans
2021-2022, Öğretmenlik Uygulaması-II, Lisans
2021-2022, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans
2021-2022, Genel Matematik-II, Lisans
2021-2022, Diferansiyel Denklemler, Lisans
2021-2022, Analiz-II ( Eski Müfredat ), Lisans
2021-2022, Analiz-II, Lisans
2021-2022, Öğretmenlik Uygulaması-I, Lisans
2021-2022, Mantık ve İspat Yöntemleri, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2021-2022, Genel Matematik-I, Lisans
2021-2022, Analiz-III, Lisans
2020-2021, Özel Fonksiyonlar, Yüksek Lisans
2020-2021, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2020-2021, Soyut Matematik, Lisans
2020-2021, Genel Matematik-II, Lisans
2020-2021, Diferansiyel Denklemler, Lisans
2020-2021, Analiz-II ( Eski Müfredat ), Lisans
2020-2021, Analiz-II, Lisans
2020-2021, Genel Matematik-I, Lisans
2020-2021, Analiz-III, Lisans
2020-2021, Seçmeli-II: Karmaşık Sayılar ve Karmaşık Değişkenli Fonksiyonlar, Lisans
2020-2021, Okul Deneyimi, Lisans
2020-2021, Mantık ve İspat Yöntemleri, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2019-2020, Analiz-II, Lisans
2019-2020, Analiz-II ( Eski Müfredat), Lisans
2019-2020, Diferansiyel Denklemler, Lisans
2019-2020, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2019-2020, Analiz-I ( Eski Müfredat), Lisans
2019-2020, Analiz-I, Lisans
2019-2020, Analiz-III, Lisans
2019-2020, Okul Deneyimi, Lisans
2019-2020, Özel Fonksiyonlar, Yüksek Lisans
2018-2019, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2018-2019, Soyut Matematik, Lisans
2018-2019, Analiz-II, Lisans
2018-2019, Diferansiyel Denklemler, Lisans
2018-2019, Özel Fonksiyonlar, Yüksek Lisans
2018-2019, Okul Deneyimi, Lisans
2018-2019, Seçmeli-II: Karmaşık Sayılar ve Karmaşık Değişkenli Fonksiyonlar, Lisans
2018-2019, Seçmeli-II: Karmaşık Sayılar ve Karmaşık Değişkenli Fonksiyonlar, Lisans
2018-2019, Analiz-III, Lisans
2018-2019, Analiz-I, Lisans
2017-2018, Diferansiyel Denklemler, Lisans
2017-2018, Analiz-II, Lisans
2017-2018, Soyut Matematik, Lisans
2017-2018, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2017-2018, Okul Deneyimi, Lisans
2017-2018, Özel Fonksiyonlar, Yüksek Lisans
2017-2018, Seçmeli-II: Karmaşık Sayılar ve Karmaşık Değişkenli Fonksiyonlar, Lisans
2017-2018, Analiz-III, Lisans
2017-2018, Analiz-I, Lisans
2017-2018, Okul Deneyimi, Lisans
2016-2017, Okul Öncesinde Matematik Eğitimi, Lisans
2016-2017, Diferansiyel Denklemler, Lisans
2016-2017, Genel Matematik-II, Lisans
2016-2017, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2016-2017, Özel Fonksiyonlar, Yüksek Lisans
2016-2017, Seçmeli-II: Karmaşık Sayılar ve Karmaşık Değişkenli Fonksiyonlar, Lisans
2016-2017, Analitik Geometri-II, Lisans
2016-2017, Analitik Geometri-I, Lisans
2016-2017, Analiz-III, Lisans
2016-2017, Genel Matematik-I, Lisans
2016-2017, Okul Deneyimi, Lisans
2016-2017, Okul Deneyimi, Lisans
2015-2016, Analitik Geometri-II, Lisans
2015-2016, Diferansiyel Denklemler, Lisans
2015-2016, Soyut Matematik, Lisans
2015-2016, Genel Matematik-II, Lisans
2015-2016, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2015-2016, Özel Fonksiyonlar, Yüksek Lisans
2015-2016, Seçmeli-II: Karmaşık Sayılar ve Karmaşık Değişkenli Fonksiyonlar, Lisans
2015-2016, Analitik Geometri-I, Lisans
2015-2016, Analiz-III, Lisans
2015-2016, Genel Matematik-I, Lisans
2015-2016, Okul Deneyimi, Lisans
2014-2015, Özel Fonksiyonlar, Yüksek Lisans
2014-2015, Analitik Geometri-II, Lisans
2014-2015, Diferansiyel Denklemler, Lisans
2014-2015, Soyut Matematik, Lisans
2014-2015, Seçmeli-II: Vatandaşlık Bilgisi, Lisans
2014-2015, Seçmeli-II: Konu Alan Kitap İncelemesi, Lisans
2014-2015, Genel Matematik-II, Lisans
2014-2015, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2014-2015, Seçmeli-II: Karmaşık Sayılar ve Karmaşık Değişkenli Fonksiyonlar, Lisans
2014-2015, Analitik Geometri-I, Lisans
2014-2015, Analiz-III, Lisans
2014-2015, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans
2014-2015, Genel Matematik-I, Lisans
2014-2015, Okul Deneyimi, Lisans
2013-2014, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2013-2014, Soyut Matematik, Lisans
2013-2014, Diferansiyel Denklemler, Lisans
2013-2014, Analitik Geometri -II, Lisans
2013-2014, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans
2013-2014, Seçmeli-II: Karmaşık Sayılar ve Karmaşık Değişkenli Fonksiyonlar, Lisans
2013-2014, Analitik Geometri-I, Lisans
2013-2014, Okul Deneyimi, Lisans
2013-2014, Analiz-III, Lisans
2013-2014, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans
2012-2013, Seçmeli-II: Konu Alan Kitap İncelemesi, Lisans
2012-2013, Lineer Cebir-II, Lisans
2012-2013, Analitik Geometri-II, Lisans
2012-2013, Diferansiyel Denklemler, Lisans
2012-2013, Öğretim Teknolojisi ve Materyal Tasarımı, Lisans
2012-2013, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2012-2013, Lineer Cebir-I, Lisans
2012-2013, Okul Deneyimi-I, Lisans
2012-2013, Analitik Geometri-I, Lisans
2012-2013, Analiz-III, Lisans
2012-2013, Bilimsel Araştırma ve Yöntemleri, Lisans
2011-2012, İlköğretimde Matematik Öğretimi, Yüksek Lisans
2011-2012, Analitik Geometri-II, Lisans
2011-2012, Diferansiyel Denklemler, Lisans
2011-2012, Soyut Matematik, Lisans
2011-2012, Genel Matematik-II, Lisans
2011-2012, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2011-2012, Özel Fonksiyonlar, Yüksek Lisans
2011-2012, Matematik, Lisans
2011-2012, Genel Matematik, Lisans
2011-2012, Analitik Geometri-I, Lisans
2011-2012, Okul Deneyimi-I, Lisans
2011-2012, Analiz-III, Lisans
2011-2012, Genel Matematik-I, Lisans
2010-2011, İlköğretimde Matematik Öğretimi, Yüksek Lisans
2010-2011, Özel Fonksiyonlar, Yüksek Lisans
2010-2011, Diferansiyel Denklemler, Lisans
2010-2011, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2010-2011, Okul Deneyimi-I, Lisans
2010-2011, Analiz-III, Lisans
2010-2011, Genel Matematik-I, Lisans
2010-2011, Genel Matematik-II, Lisans
2009-2010, İlköğretimde Matematik Öğretimi, Yüksek Lisans
2009-2010, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2009-2010, Diferansiyel Denklemler, Lisans
2009-2010, Genel Matematik-II, Lisans
2009-2010, Özel Fonksiyonlar, Yüksek Lisans
2009-2010, Okul Deneyimi-I, Lisans
2009-2010, Analiz-III, Lisans
2009-2010, Genel Matematik-I, Lisans
2008-2009, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2008-2009, İlköğretimde Matematik Öğretimi, Yüksek Lisans
2008-2009, Matematik-II, Lisans
2008-2009, Diferansiyel Denklemler-II, Lisans
2008-2009, Genel Matematik-II, Lisans
2008-2009, Matematiksel Yapılar, Yüksek Lisans
2008-2009, Okul Deneyimi-I, Lisans
2008-2009, Matematik-I, Lisans
2008-2009, Diferansiyel Denklemler-I, Lisans
2008-2009, Genel Matematik-I, Lisans
2007-2008, Diferansiyel Denklemler-II, Lisans
2007-2008, Okul Deneyimi-II, Lisans
2007-2008, Matematik Öğretimi-II, Lisans
2007-2008, Matematik Öğretimi-I, Lisans
2007-2008, Diferansiyel Denklemler-I, Lisans
2007-2008, Genel Matematik-II, Lisans
2007-2008, Genel Matematik-I, Lisans
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Lın, Z., TORUN, G., Kangal, E., Kantar, Ü.D., Caı, Q.B. (2024) "On the Properties of the Modified λ-Bernstein-Stancu Operators", Symmetry, 16 (10) pp. 1-14 [SCI Expanded] DOI    
Torun, G. (2024) "Some Approximation Properties of the (p, q)--Stancu--Schurer--Bleimann--Butzer--Hahn Operators", Journal of Mathematics, 2024 (1) p. 9083766 [SCI] Link DOI   
TORUN, G. (2024) "Some Approximation Properties of the (p, q)–Stancu–Schurer–Bleimann–Butzer–Hahn Operators", Journal of Mathematics, 2024 (0) pp. 1-14 [SCI Expanded] DOI  
TORUN, G. (2022) "On Approximation Properties of Stancu Type Post-Widder Operators Preserving Exponential Functions.", Gazi University Journal of Science PART A: ENGINEERING AND INNOVATION, 9 (2) pp. 173-186 [TR Dizin] Link DOI     
TORUN, G., Boyraz, M.M., Kantar, Ü.D. (2022) "Investigation of the Asymptotic Behavior of Generalized Baskakov-Durrmeyer-Stancu Type Operators", Cumhuriyet Science Journal, 43 (1) pp. 98-104 [TR Dizin] Link DOI     
Kahyaoğlu, İ., TORUN, G. (2021) "8. Sınıf Cebirsel İfadeler ve Özdeşlikler Konusunun 7E Öğrenme Modeli ile Öğretiminin Öğrencilerin Akademik Başarıları ile Öğrenmenin Kalıcılığına Etkisi ve Öğrenci Görüşleri", Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal), 5 (2) pp. 229-252 Link    
QING-BO, C., TORUN, G., ÜLKÜ, D.K. (2021) "Approximation Properties of Generalized λ-Bernstein-Stancu-Type Operators", JOURNAL OF MATHEMATICS, 2021 (1) pp. 17-17 [SCI Expanded] Link DOI     
Pirci, H.A., TORUN, G. (2020) "Cebirsel İfadeler Konusunun Öğretiminde 5E Öğrenme Modelinin 6. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarısı Üzerine Etkisi", Kastamonu Education Journal, 28 (1) pp. 494-511 [TR Dizin] Link DOI     
TORUN, G. (2019) "The linear method for solving the scattering problem in an inhomegeneous medium: the case of TE polarized", IKONION JOURNAL OF MATHEMATICS, 1 (2) pp. 1-26 Link    
Dinlemez, Ü., TORUN, G. (2009) "Properties of the far-field operator for a multilayered scatterer in acoustic scattering theory", Journal of Mathematical Physics, 50 (5) p. 53520 [SCI Expanded] DOI      
TORUN, G., Ateş, Ü.D. (2006) "Properties of the far field operator in the inverse conductive scattering problem", Applied Mathematics and Computation, 175 (2) pp. 1503-1514 [SCI Expanded] Link DOI      
TORUN, G., Anar, İ.E. (2005) "The electromagnetic scattering problem: the case of TE polarized waves", Applied Mathematics and Computation, 169 (1) pp. 339-354 [SCI] DOI      
TORUN, G., Anar, İ.E. (1999) "The Dirichlet problem for singular elliptic equations", Gazi Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi, 12 (4) pp. 999-1011 [TR Dizin]    
Kök, B.K., TORUN, G. (2023) "THE EFFECT OF TEACHING THE FRACTIONS TOPIC OF MIDDLE SCHOOL 5TH GRADE USING MATHEMATICAL MODELS IN THE GEOGEBRA PROGRAM ON MATHEMATICS ATTITUDE", 11. INTERNATIONAL SUMMIT SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS , Gaziantep, Türkiye, (Aralık 2023 
Kök, B.K., TORUN, G. (2023) "THE EFFECT OF TEACHING THE FRACTIONS TOPIC OF MIDDLE SCHOOL 5th GRADE USING MATHEMATICAL MODELS IN THE GEOGEBRA PROGRAM ON ACADEMIC ACHIEVEMENT", 9th INTERNATIONAL ASIAN CONGRESS ON CONTEMPORARY SCIENCES , Bakü, Azerbaycan, (Kasım 2023
TORUN, G. (2022) "Convergence by Modified Post-Widder Operators Preserving e^2ax ,a>0", 2 nd International Congress on Multidisciplinary Natural Sciences and Engineering (ICOMNAS 2022) , (pp. 101), Ankara, Türkiye, (Aralık 2022 
TORUN, G. (2022) "On Approximation by the Stancu type Schurer-Bleimann-Butzer-Hahn Operators based on the (p,q)- integer", Anadolu 11 th International Conference on Applied Scıences , (pp. 235), Diyarbakır, Türkiye, (Aralık 2022 
Caı, Q., TORUN, G., Kantar, Ü.D. (2021) "The Asymptotic Behavior for Generalized λ- Bernstein-Stancu Type Operators", ICMME 2021 International Conference on Mathematics and Mathematics Education , (pp. 117-118), Ankara, Türkiye, (Eylül 2021  
Kahyaoğlu, İ., TORUN, G. (2019) "8. Sınıf Matematik Dersinde 7E Öğrenme Modelinin Kullanımına İlişkin Öğrenci Görüşleri", 3 rd INTERNATIONAL CONGRESS ON STUDIES ACADEMIC STUDENTS, ANKARA UNIVERSITY , Ankara, Türkiye, (Kasım 2019  
Kahyaoğlu, İ., TORUN, G. (2019) "Cebirsel İfadeler ve Özdeşlikler Konusunun 7E Öğrenme Modeli ile Öğretiminin Öğrencilerin Akademik Başarısına ve Öğrenmenin Kalıcılığına Etkisi", INTERNATIONAL LEARNING TEACHING AND EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS (ILTER-2019), AMASYA UNIVERSITY , Amasya, Türkiye, (Eylül 2019 
Pirci, H.A., TORUN, G. (2018) "Cebirsel İfadeler Konusunun Öğretiminde 5E Öğrenme Modelinin 6. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarısı Üzerine Etkisi", INTERNATIONAL LEARNING TEACHING AND EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS (ILTER-2018), AMASYA UNIVERSITY , Amasya, Türkiye, (Eylül 2018
TORUN, G. (2003) "TE BİÇİMİNDE POLARİZE EDİLMİŞ ELEKTROMANYETİK DALGALAR İÇİN SAÇILMA PROBLEMİ", XVI. ULUSAL MATEMATİK SEMPOZYUMU, YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ , Van, Türkiye, (Eylül 2003 
Kayıt Yok
TORUN, G. (2022) "Convergence by Modified Post-Widder Operators Preserving e2ax; a > 0", Kitap: Current Debates on Natural and Engineering Sciences 5, Ankara/Türkiye : Bilgin Kültür Sanat Yayınları, Bölüm Sayfaları: 305 / 318, ISBN: 978-625-7799-69-0 
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Atıflar
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: Diğer Uluslararası, F: TR Dizin, G: Uluslararası Kitap, H: Ulusal Kitap, I: Diğer Ulusal, J: Toplam
(2009) "Yayın Ödülü" GAZİ ÜNİVERSİTESİ
(2006) "Yayın Ödülü" GAZİ ÜNİVERSİTESİ
(2005) "Yayın Ödülü" GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Ülkü Dinlemez Kantar
Gazi Üniversitesi
2009 - 2022 4
İbrahim Kahyaoğlu
-
2019 - 2021 3
İbrahim Ethem Anar
Gazi Üniversitesi
1999 - 2005 2
Büşra Koç Kök
-
2023 2
Hakkı Alper Pirci
-
2018 - 2020 2
CAI QING-BO
-
2021 1
Esma Kangal
-
2024 1
Gülten Torun
-
2024 1
Meliha Mercan Boyraz
-
2022 1
Qıng Bo Caı
-
2024 1
Qıng-Bo Caı
-
2021 1
Ülkü Dinlemez Ateş
-
2006 1
Ülkü Dinlemez Kantar
-
2024 1
Zhı-Peng Lın
-
2024 1
2024 için Puan Bazlı Sıralamalar
Sıra (Araştırma Alanı İçinde)
392.
50706 araştırmacı içinde
Sıra (Temel Alan İçinde)
240.
12912 araştırmacı içinde
Sıra (Bilim Alanı İçinde)
101.
2830 araştırmacı içinde
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Fen ve Mühendislik 50706
YÖKSİS Temel Alan Fen Bilimleri ve Matematik Temel Alanı 12912
YÖKSİS Bilim Alanı Matematik 2830
Anahtar Kelimeler Uygulamalı Matematik, Matematiksel Analiz
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 0 0 0 5 20 15 75 80 10 100
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) - - - 665 . 637 . 601 . 609 . 617 . 657 . 392 .
Sıra (Temel Alan İçinde) - - - 511 . 468 . 407 . 407 . 407 . 417 . 240 .
Sıra (Bilim Alanı İçinde) - - - 178 . 179 . 144 . 153 . 149 . 181 . 101 .
Sıra (Anahtar Kelime (1)) - - - 129 . 121 . 102 . 111 . 107 . 118 . 62 .
Sıra (Anahtar Kelime (2)) - - - 120 . 113 . 97 . 98 . 99 . 114 . 62 .
Toplam Yayın 0 0 0 1 2 1 4 5 2 2
Toplam Makale 0 0 0 0 1 1 2 2 0 2
Toplam Kitap 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0
Toplam Bildiri 0 0 0 1 1 0 2 2 2 0
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 1 0 0 2
Makale (Uluslararası) 0 0 0 0 1 1 1 2 0 0
Makale (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0
Bildiri (Uluslararası) 0 0 0 1 1 0 2 2 2 0
Bildiri (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri