Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Fen Fakültesi, Matematik Bölümü, 1984, 1990 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Fen Fakültesi, Matematik Bölümü, 1990, 1995 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Fen Fakültesi, Matematik Bölümü, 1996, 2004 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Fen Fakültesi, Matematik Bölümü, 1996, 2004 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Fen Fakültesi, Matematik Bölümü, 1990, 1995 |
Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Fen Fakültesi, Matematik Bölümü, 1984, 1990 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YÖKDİL, 71, 05 Mart 20, 2017 |
İngilizce, KPDS, 52, 2000 |
Kayıt Yok |
[UAK] Fen Bilimleri ve Matematik Matematik Uygulamalı Matematik |
[UAK] Fen Bilimleri ve Matematik Matematik Matematiksel Analiz |
2018-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2007-2018, Yardımcı Doçent, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2006-2007, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkiye |
1993-2006, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Gazi Üniversitesi, Kastamonu Eğitim Fakültesi, Türkiye |
Kayıt Yok |
Büşra Koç Kök, Yüksek Lisans, KESİRLER KONUSUNUN ÖĞRETİMİNDE GEOGEBRA YAZILIMI İLE MATEMATİKSEL MODELLER KULLANIMININ 5. SINIF ÖĞR, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Gülsüm Ünal Keleş, Yüksek Lisans, Matematik öğretmen adaylarının demografik özelliklerine göre öğrenme stillerinin değişimi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
İbrahim Kahyaoğlu, Yüksek Lisans, 8. sınıf cebirsel ifadeler ve özdeşlikler konusunun 7E öğrenme modeli ile öğretiminin öğrencilerin a, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman) |
Hakkı Alper Pirci, Yüksek Lisans, Cebirsel ifadeler konusunun öğretiminde 5E öğrenme modelinin 6. sınıf öğrencilerinin akademik başarı, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman) |
2023-2024, Analiz-I, Lisans |
2023-2024, Öğretmenlik Uygulaması-I, Lisans |
2023-2024, Özel Fonksiyonlar, Yüksek Lisans |
2022-2023, Analiz-III, Lisans |
2022-2023, Genel Matematik-I, Lisans |
2022-2023, Öğretmenlik Uygulaması-I, Lisans |
2022-2023, Genel Matematik-II, Lisans |
2022-2023, Analiz-II ( Eski Müfredat ), Lisans |
2022-2023, Öklid Geometrisi, Lisans |
2022-2023, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2022-2023, Öğretmenlik Uygulaması-II, Lisans |
2022-2023, Özel Fonksiyonlar, Yüksek Lisans |
2021-2022, Analiz-III, Lisans |
2021-2022, Genel Matematik-I, Lisans |
2021-2022, Mantık ve İspat Yöntemleri, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2021-2022, Öğretmenlik Uygulaması-I, Lisans |
2021-2022, Analiz-II, Lisans |
2021-2022, Analiz-II ( Eski Müfredat ), Lisans |
2021-2022, Diferansiyel Denklemler, Lisans |
2021-2022, Genel Matematik-II, Lisans |
2021-2022, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2021-2022, Öğretmenlik Uygulaması-II, Lisans |
2020-2021, Mantık ve İspat Yöntemleri, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2020-2021, Okul Deneyimi, Lisans |
2020-2021, Seçmeli-II: Karmaşık Sayılar ve Karmaşık Değişkenli Fonksiyonlar, Lisans |
2020-2021, Analiz-III, Lisans |
2020-2021, Genel Matematik-I, Lisans |
2020-2021, Analiz-II, Lisans |
2020-2021, Analiz-II ( Eski Müfredat ), Lisans |
2020-2021, Diferansiyel Denklemler, Lisans |
2020-2021, Genel Matematik-II, Lisans |
2020-2021, Soyut Matematik, Lisans |
2020-2021, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2020-2021, Özel Fonksiyonlar, Yüksek Lisans |
2019-2020, Özel Fonksiyonlar, Yüksek Lisans |
2019-2020, Okul Deneyimi, Lisans |
2019-2020, Analiz-III, Lisans |
2019-2020, Analiz-I, Lisans |
2019-2020, Analiz-I ( Eski Müfredat), Lisans |
2019-2020, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2019-2020, Diferansiyel Denklemler, Lisans |
2019-2020, Analiz-II ( Eski Müfredat), Lisans |
2019-2020, Analiz-II, Lisans |
2018-2019, Analiz-I, Lisans |
2018-2019, Analiz-III, Lisans |
2018-2019, Seçmeli-II: Karmaşık Sayılar ve Karmaşık Değişkenli Fonksiyonlar, Lisans |
2018-2019, Seçmeli-II: Karmaşık Sayılar ve Karmaşık Değişkenli Fonksiyonlar, Lisans |
2018-2019, Okul Deneyimi, Lisans |
2018-2019, Özel Fonksiyonlar, Yüksek Lisans |
2018-2019, Diferansiyel Denklemler, Lisans |
2018-2019, Analiz-II, Lisans |
2018-2019, Soyut Matematik, Lisans |
2018-2019, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2017-2018, Okul Deneyimi, Lisans |
2017-2018, Analiz-I, Lisans |
2017-2018, Analiz-III, Lisans |
2017-2018, Seçmeli-II: Karmaşık Sayılar ve Karmaşık Değişkenli Fonksiyonlar, Lisans |
2017-2018, Özel Fonksiyonlar, Yüksek Lisans |
2017-2018, Okul Deneyimi, Lisans |
2017-2018, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2017-2018, Soyut Matematik, Lisans |
2017-2018, Analiz-II, Lisans |
2017-2018, Diferansiyel Denklemler, Lisans |
2016-2017, Okul Deneyimi, Lisans |
2016-2017, Okul Deneyimi, Lisans |
2016-2017, Genel Matematik-I, Lisans |
2016-2017, Analiz-III, Lisans |
2016-2017, Analitik Geometri-I, Lisans |
2016-2017, Analitik Geometri-II, Lisans |
2016-2017, Seçmeli-II: Karmaşık Sayılar ve Karmaşık Değişkenli Fonksiyonlar, Lisans |
2016-2017, Özel Fonksiyonlar, Yüksek Lisans |
2016-2017, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2016-2017, Genel Matematik-II, Lisans |
2016-2017, Diferansiyel Denklemler, Lisans |
2016-2017, Okul Öncesinde Matematik Eğitimi, Lisans |
2015-2016, Okul Deneyimi, Lisans |
2015-2016, Genel Matematik-I, Lisans |
2015-2016, Analiz-III, Lisans |
2015-2016, Analitik Geometri-I, Lisans |
2015-2016, Seçmeli-II: Karmaşık Sayılar ve Karmaşık Değişkenli Fonksiyonlar, Lisans |
2015-2016, Özel Fonksiyonlar, Yüksek Lisans |
2015-2016, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2015-2016, Genel Matematik-II, Lisans |
2015-2016, Soyut Matematik, Lisans |
2015-2016, Diferansiyel Denklemler, Lisans |
2015-2016, Analitik Geometri-II, Lisans |
2014-2015, Okul Deneyimi, Lisans |
2014-2015, Genel Matematik-I, Lisans |
2014-2015, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2014-2015, Analiz-III, Lisans |
2014-2015, Analitik Geometri-I, Lisans |
2014-2015, Seçmeli-II: Karmaşık Sayılar ve Karmaşık Değişkenli Fonksiyonlar, Lisans |
2014-2015, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2014-2015, Genel Matematik-II, Lisans |
2014-2015, Seçmeli-II: Konu Alan Kitap İncelemesi, Lisans |
2014-2015, Seçmeli-II: Vatandaşlık Bilgisi, Lisans |
2014-2015, Soyut Matematik, Lisans |
2014-2015, Diferansiyel Denklemler, Lisans |
2014-2015, Analitik Geometri-II, Lisans |
2014-2015, Özel Fonksiyonlar, Yüksek Lisans |
2013-2014, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2013-2014, Analiz-III, Lisans |
2013-2014, Okul Deneyimi, Lisans |
2013-2014, Analitik Geometri-I, Lisans |
2013-2014, Seçmeli-II: Karmaşık Sayılar ve Karmaşık Değişkenli Fonksiyonlar, Lisans |
2013-2014, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2013-2014, Analitik Geometri -II, Lisans |
2013-2014, Diferansiyel Denklemler, Lisans |
2013-2014, Soyut Matematik, Lisans |
2013-2014, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2012-2013, Bilimsel Araştırma ve Yöntemleri, Lisans |
2012-2013, Analiz-III, Lisans |
2012-2013, Analitik Geometri-I, Lisans |
2012-2013, Okul Deneyimi-I, Lisans |
2012-2013, Lineer Cebir-I, Lisans |
2012-2013, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2012-2013, Öğretim Teknolojisi ve Materyal Tasarımı, Lisans |
2012-2013, Diferansiyel Denklemler, Lisans |
2012-2013, Analitik Geometri-II, Lisans |
2012-2013, Lineer Cebir-II, Lisans |
2012-2013, Seçmeli-II: Konu Alan Kitap İncelemesi, Lisans |
2011-2012, Genel Matematik-I, Lisans |
2011-2012, Analiz-III, Lisans |
2011-2012, Okul Deneyimi-I, Lisans |
2011-2012, Analitik Geometri-I, Lisans |
2011-2012, Genel Matematik, Lisans |
2011-2012, Matematik, Lisans |
2011-2012, Özel Fonksiyonlar, Yüksek Lisans |
2011-2012, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2011-2012, Genel Matematik-II, Lisans |
2011-2012, Soyut Matematik, Lisans |
2011-2012, Diferansiyel Denklemler, Lisans |
2011-2012, Analitik Geometri-II, Lisans |
2011-2012, İlköğretimde Matematik Öğretimi, Yüksek Lisans |
2010-2011, Genel Matematik-II, Lisans |
2010-2011, Genel Matematik-I, Lisans |
2010-2011, Analiz-III, Lisans |
2010-2011, Okul Deneyimi-I, Lisans |
2010-2011, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2010-2011, Diferansiyel Denklemler, Lisans |
2010-2011, Özel Fonksiyonlar, Yüksek Lisans |
2010-2011, İlköğretimde Matematik Öğretimi, Yüksek Lisans |
2009-2010, Genel Matematik-I, Lisans |
2009-2010, Analiz-III, Lisans |
2009-2010, Okul Deneyimi-I, Lisans |
2009-2010, Özel Fonksiyonlar, Yüksek Lisans |
2009-2010, Genel Matematik-II, Lisans |
2009-2010, Diferansiyel Denklemler, Lisans |
2009-2010, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2009-2010, İlköğretimde Matematik Öğretimi, Yüksek Lisans |
2008-2009, Genel Matematik-I, Lisans |
2008-2009, Diferansiyel Denklemler-I, Lisans |
2008-2009, Matematik-I, Lisans |
2008-2009, Okul Deneyimi-I, Lisans |
2008-2009, Matematiksel Yapılar, Yüksek Lisans |
2008-2009, Genel Matematik-II, Lisans |
2008-2009, Diferansiyel Denklemler-II, Lisans |
2008-2009, Matematik-II, Lisans |
2008-2009, İlköğretimde Matematik Öğretimi, Yüksek Lisans |
2008-2009, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2007-2008, Genel Matematik-I, Lisans |
2007-2008, Genel Matematik-II, Lisans |
2007-2008, Diferansiyel Denklemler-I, Lisans |
2007-2008, Matematik Öğretimi-I, Lisans |
2007-2008, Matematik Öğretimi-II, Lisans |
2007-2008, Okul Deneyimi-II, Lisans |
2007-2008, Diferansiyel Denklemler-II, Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Torun, G., Boyraz, M.M., Kantar, Ü.D. (2022) "Investigation of the Asymptotic Behavior of Generalized Baskakov-DurrmeyerStancu Type Operators", Cumhuriyet Science Journal, 43 (1) pp. 98-104 [TR Dizin] Link DOI |
Torun, G. (2022) "On Approximation Properties of Stancu Type Post-Widder Operators Preserving Exponential Functions.", Gazi University Journal of Science PART A: ENGINEERING AND INNOVATION, 9 (2) pp. 173-186 [TR Dizin] Link DOI |
Caı, Q., Torun, G., Kantar, Ü.D. (2021) "Approximation Properties of Generalized λ-Bernstein–Stancu-Type Operators", Journal of Mathematics, 2 (0) pp. 1-17 [SCI Expanded] Link DOI |
Kahyaoğlu, İ., Torun, G. (2021) "8. Sınıf Cebirsel İfadeler ve Özdeşlikler Konusunun 7E Öğrenme Modeli ile Öğretiminin Öğrencilerin kademik Başarıları ile Öğrenmenin Kalıcılığına Etkisi ve Öğrenci Görüşleri", Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal), 5 (2) pp. 229-252 Link |
Pirci, H.A., Torun, G. (2020) "Cebirsel İfadeler Konusunun Öğretiminde 5E Öğrenme Modelinin 6. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarısı Üzerine Etkisi", Kastamonu Education Journal, 28 (1) pp. 494-511 [TR Dizin] Link DOI |
Torun, G. (2019) "The linear method for solving the scattering problem in an inhomegeneous medium: the case of TE polarized", IKONION JOURNAL OF MATHEMATICS, 1 (2) pp. 1-26 Link |
Dinlemez, Ü., Torun, G. (2009) "Properties of the far-field operator for a multilayered scatterer in acoustic scattering theory", Journal of Mathematical Physics, 50 (5) p. 53520 [SCI Expanded] Link DOI |
Torun, G., Ateş, Ü.D. (2006) "Properties of the far field operator in the inverse conductive scattering problem", Applied Mathematics and Computation, 175 (2) pp. 1503-1514 [SCI] Link DOI |
Torun, G., Dinlemez, Ü. (2006) "Properties of the far field operator in the inverse conductive scattering problem", Applied Mathematics and Computation, 175 (2) pp. 1503-1514 [SCI Expanded] Link DOI |
Torun, G., Anar, İ.E. (2005) "The electromagnetic scattering problem: the case of TE polarized waves", Applied Mathematics and Computation, 169 (1) pp. 339-354 [SCI] DOI |
Torun, G., Anar, İ.E. (1999) "The Dirichlet problem for singular elliptic equations", Gazi Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi, 12 (4) pp. 999-1011 [TR Dizin] |
Kök, B.K., Torun, G. (2023) "THE EFFECT OF TEACHING THE FRACTIONS TOPIC OF MIDDLE SCHOOL 5TH GRADE USING MATHEMATICAL MODELS IN THE GEOGEBRA PROGRAM ON MATHEMATICS ATTITUDE", 11. INTERNATIONAL SUMMIT SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS , Gaziantep, Türkiye, (Aralık 2023) |
Kök, B.K., Torun, G. (2023) "THE EFFECT OF TEACHING THE FRACTIONS TOPIC OF MIDDLE SCHOOL 5th GRADE USING MATHEMATICAL MODELS IN THE GEOGEBRA PROGRAM ON ACADEMIC ACHIEVEMENT", 9th INTERNATIONAL ASIAN CONGRESS ON CONTEMPORARY SCIENCES , Bakü, Azerbaycan, (Kasım 2023) |
Torun, G. (2022) "On Approximation by the Stancu type Schurer-Bleimann-Butzer-Hahn Operators based on the (p,q)- integer", Anadolu 11 th International Conference on Applied Scıences , (pp. 235), Diyarbakır, Türkiye, (Aralık 2022) |
Torun, G. (2022) "Convergence by Modified Post-Widder Operators Preserving e^2ax ,a>0", 2 nd International Congress on Multidisciplinary Natural Sciences and Engineering (ICOMNAS 2022) , (pp. 101), Ankara, Türkiye, (Aralık 2022) |
Caı, Q., Torun, G., Kantar, Ü.D. (2021) "The Asymptotic Behavior for Generalized λ- Bernstein-Stancu Type Operators", ICMME 2021 International Conference on Mathematics and Mathematics Education , (pp. 117-118), Ankara, Türkiye, (Eylül 2021) |
Kahyaoğlu, İ., Torun, G. (2019) "8. Sınıf Matematik Dersinde 7E Öğrenme Modelinin Kullanımına İlişkin Öğrenci Görüşleri", 3 rd INTERNATIONAL CONGRESS ON STUDIES ACADEMIC STUDENTS, ANKARA UNIVERSITY , Ankara, Türkiye, (Kasım 2019) |
Kahyaoğlu, İ., Torun, G. (2019) "Cebirsel İfadeler ve Özdeşlikler Konusunun 7E Öğrenme Modeli ile Öğretiminin Öğrencilerin Akademik Başarısına ve Öğrenmenin Kalıcılığına Etkisi", INTERNATIONAL LEARNING TEACHING AND EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS (ILTER-2019), AMASYA UNIVERSITY , Amasya, Türkiye, (Eylül 2019) |
Pirci, H.A., Torun, G. (2018) "Cebirsel İfadeler Konusunun Öğretiminde 5E Öğrenme Modelinin 6. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarısı Üzerine Etkisi", INTERNATIONAL LEARNING TEACHING AND EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS (ILTER-2018), AMASYA UNIVERSITY , Amasya, Türkiye, (Eylül 2018) |
Torun, G. (2003) "TE BİÇİMİNDE POLARİZE EDİLMİŞ ELEKTROMANYETİK DALGALAR İÇİN SAÇILMA PROBLEMİ", XVI. ULUSAL MATEMATİK SEMPOZYUMU, YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ , Van, Türkiye, (Eylül 2003) |
Kayıt Yok |
Torun, G. (2022) "Convergence by Modified Post-Widder Operators Preserving e2ax; a > 0", Kitap: Current Debates on Natural and Engineering Sciences 5, Ankara/Türkiye : Bilgin Kültür Sanat Yayınları |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I |
1 |
Approximation Properties of Generalized λ-Bernstein–Stancu-Type Operators
Journal of Mathematics
|
1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 |
2 |
Investigation of the Asymptotic Behavior of Generalized Baskakov-DurrmeyerStancu Type Operators
Cumhuriyet Science Journal
|
0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
(2009) "Yayın Ödülü" |
(2006) "Yayın Ödülü" |
(2005) "Yayın Ödülü" |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Ülkü Dinlemez
Gazi Üniversitesi
|
2006 - 2022 | 5 |
İbrahim Kahyaoğlu
-
|
2019 - 2021 | 3 |
İbrahim Ethem Anar
Gazi Üniversitesi
|
1999 - 2005 | 2 |
Büşra Koç Kök
-
|
2023 | 2 |
Hakkı Alper Pirci
-
|
2018 - 2020 | 2 |
Qıng-Bo Caı
-
|
2021 | 2 |
Meliha Mercan Boyraz
-
|
2022 | 1 |
Ülkü Dinlemez Ateş
-
|
2006 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Fen ve Mühendislik | 50391 |
YÖKSİS Temel Alan | Fen Bilimleri ve Matematik Temel Alanı | 12826 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Matematik | 2793 |
Anahtar Kelimeler | Uygulamalı Matematik, Matematiksel Analiz |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 0 | 0 | 5 | 20 | 15 | 75 | 80 | 10 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | - | - | 666 . | 640 . | 599 . | 596 . | 606 . | 640 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | - | - | 509 . | 471 . | 405 . | 404 . | 397 . | 411 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | - | - | 181 . | 178 . | 142 . | 149 . | 146 . | 171 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | - | 126 . | 121 . | 102 . | 107 . | 103 . | 119 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | - | - | - | 119 . | 115 . | 95 . | 96 . | 98 . | 112 . | - |
Toplam Yayın | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 1 | 4 | 5 | 2 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 2 | 2 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 2 | 2 | 2 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 2 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 2 | 2 | 2 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |