Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Matematik Bölümü, 1970, 1975 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi (Yl) (Tezli), 1994, 1997 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Öğretmenliği (Dr), 2003, 2007 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Öğretmenliği (Dr), 2003, 2007 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi (Yl) (Tezli), 1994, 1997 |
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Matematik Bölümü, 1970, 1975 |
Kayıt Yok |
İngilizce, ÜDS, 65, Güz, 2009 |
İngilizce, KPDS, 67, 2009 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Matematik Eğitimi |
2021-, Profesör, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2015-2021, Doçent, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi, Türkiye |
2010-2015, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2007-2010, Öğretim Görevlisi (Dr), Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2002-2006, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Gazi Üniversitesi, Kastamonu Eğitim Fakültesi, İlköğretim Matematik Öğretmenliği Pr., Türkiye |
1982-2001, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Gazi Üniversitesi, Kastamonu Eğitim Fakültesi, Sınıf Öğretmenliği Pr., Türkiye |
2017-2020, Fakülte Yönetim Kurulu Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
İrfan Dağdelen, Doktora, Geometrik düşünme alışkanlıklarının geliştirilmesine yönelik hazırlanan öğretim tasarımının ortaokul, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Cengiz Yıldız, Yüksek Lisans, EBA destekli ikinci dereceden denklemler konusu öğretiminin başarı, güdülenme ve öğrenme stratejiler, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Zeynep Üçgül, Yüksek Lisans, 2018 matematik öğretim programı ve ders kitaplarının dijital, bilgisayar ve bilişim okuryazarlığı ka, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Özgenur Yılmaz, Yüksek Lisans, Matematik öğretiminde sanal manipülatif ve simülasyon kullanımına ilişkin öğretmen görüşleri, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Burak Haskanlı, Yüksek Lisans, 8. sınıf doğrusal denklemlerin öğretiminde EBA ile öğretimin etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman) |
Mehmet Emre Delibaş, Yüksek Lisans, Problem çözmede görselleştirme ve görsel temsil kullanma, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman) |
Harun Reşit Vahit, Yüksek Lisans, EBA etkinlikleriyle yapılan matematik öğretiminin başarıya ve tutuma etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Tevfik Küçükalioğlu, Yüksek Lisans, Ortaokul beşinci sınıf öğrencilerinin matematik başarılarında ve matematiğe yönelik tutumlarında öğr, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2017, (Asıl Danışman) |
2019-2020, MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME TEORİLERİNİN KULLANIMI, Yüksek Lisans |
2019-2020, DOKTORAYA GİRİŞ DERSİ, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2019-2020, Ortaokul Matematik Öğretim Programın, Lisans |
2019-2020, Matematik Eğitiminde Özdüzenleme, Lisans |
2019-2020, Öğretim Teknolojisi ve materyal tasarımı, Lisans |
2019-2020, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2019-2020, Okul Deneyimi, Lisans |
2019-2020, Öğretim Teknolojileri, Lisans |
2019-2020, Bilişim Teknolojileri, Lisans |
2019-2020, Matematik Öğretiminde Materyal Geliştirme ve Kullanımı, Yüksek Lisans |
2018-2019, DOKTORA EĞİTİMİNE GİRİŞ, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2018-2019, MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME TEORİLERİNİN KULLANIMI, Yüksek Lisans |
2018-2019, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2018-2019, Ortaokul Matematik Öğretim Programın, Lisans |
2018-2019, Öğretim Teknolojisi ve materyal tasarımı, Lisans |
2018-2019, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2018-2019, Okul Deneyimi, Lisans |
2018-2019, Bilişim Teknolojileri, Lisans |
2018-2019, Matematik eğitiminde bilgisayar uygulamaları, Lisans |
2018-2019, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2018-2019, Matematik ve hayat, Lisans |
2017-2018, ÖĞRETİM TEKNOLOJİSİ VE MATERYAL GELİŞTİRME, Lisans |
2017-2018, BİLGİSAYAR II, Lisans |
2017-2018, Matematik Öğretiminde Materyal Geliştirme ve Kullanımı, Yüksek Lisans |
2017-2018, DOKTORA EĞİTİMİNE GİRİŞ, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2017-2018, BİLGİSAYAR I, Lisans |
2017-2018, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2017-2018, Ortaokul Matematik Öğretim Programın, Lisans |
2017-2018, Öğretim Teknolojisi ve materyal tasarımı, Lisans |
2017-2018, Okul Deneyimi, Lisans |
2017-2018, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2017-2018, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
2017-2018, Bilgisayar I, Lisans |
2017-2018, Matematik Eğitiminde bilgiisayar uygulamaları, Lisans |
2016-2017, MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME TEORİLERİNİN KULLANIMI, Yüksek Lisans |
2016-2017, MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME TEORİLERİNİN KULLANIMI, Lisans |
2016-2017, BİLGİSAYAR I, Lisans |
2016-2017, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2016-2017, Öğretim Teknolojisi ve materyal tasarımı, Lisans |
2016-2017, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2016-2017, Okul Deneyimi, Lisans |
2016-2017, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2016-2017, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
2016-2017, Bilgisayar I, Lisans |
2016-2017, Bilgisayar II, Lisans |
2016-2017, ÖĞRETİM TEKNOLOJİSİ VE MATERYAL GELİŞTİRME, Lisans |
2016-2017, Matematik Eğitiminde Bilgisayar teknolojisinin kullanımı, Yüksek Lisans |
2016-2017, Bilgisayar II, Lisans |
2016-2017, Teknoloji ile eğitim, Lisans |
2016-2017, MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE MATERYAL GELİŞTİRME VE KULLANIMI, Yüksek Lisans |
2015-2016, BİLGİSAYAR I, Lisans |
2015-2016, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2015-2016, Okul Deneyimi, Lisans |
2015-2016, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2015-2016, Matematik eğitiminde bilgisayar uygulamaları, Lisans |
2015-2016, Okul Deneyimi, Lisans |
2015-2016, İMA207 Matematik Eğitiminde Bilgisayar Uygulamaları, Lisans |
2015-2016, Bilgisayar II, Lisans |
2015-2016, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
2015-2016, Öğretim teknolojisi ve materyal tasarımı, Lisans |
2015-2016, Matematik Öğretimi II, Lisans |
2015-2016, Teknoloji ile eğitim, Lisans |
2015-2016, Matematik öğretimi I, Lisans |
2015-2016, MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE MATERYAL GELİŞTİRME VE KULLANIMI, Yüksek Lisans |
2015-2016, MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE MATERYAL GELİŞTİRME VE KULLANIMI, Yüksek Lisans |
2014-2015, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2014-2015, Matematik eğitiminde öğrenme teorilerinin kullanımı, Yüksek Lisans |
2014-2015, MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME TEORİLERİNİN KULLANIMI, Lisans |
2014-2015, BİLGİSAYAR I, Lisans |
2014-2015, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans |
2014-2015, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2014-2015, Öğretim Teknolojisi ve materyal tasarımı, Lisans |
2014-2015, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2014-2015, Okul Deneyimi, Lisans |
2014-2015, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2014-2015, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
2014-2015, Bilgisayar I, Lisans |
2014-2015, Bilgisayar II, Lisans |
2013-2014, Matematik Öğretimi I, Lisans |
2013-2014, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2013-2014, Bilgisayar II, Lisans |
2013-2014, Öğretim Teknolojisi ve materyal geliştirme, Lisans |
2013-2014, Bilgisayar I, Lisans |
2013-2014, Matematik Öğretimi II, Lisans |
2013-2014, Bilgisayar Cebiri Sistemi matematik uygulamaları, Lisans |
2013-2014, Okul Deneyimi, Lisans |
2013-2014, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2013-2014, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2013-2014, MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME TEORİLERİNİN KULLANIMI, Lisans |
2013-2014, BİLGİSAYAR I, Lisans |
2013-2014, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans |
2013-2014, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2013-2014, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2013-2014, Okul Deneyimi, Lisans |
2013-2014, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
2013-2014, Bilgisayar I, Lisans |
2013-2014, Bilgisayar II, Lisans |
2012-2013, Tez, Yüksek Lisans |
2012-2013, Uzmanlık alan dersi, Yüksek Lisans |
2012-2013, Okul Deneyimi, Lisans |
2012-2013, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2012-2013, MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME TEORİLERİNİN KULLANIMI, Lisans |
2012-2013, BİLGİSAYAR I, Lisans |
2012-2013, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2012-2013, Öğretim Teknolojisi ve materyal tasarımı, Lisans |
2012-2013, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2012-2013, Okul Deneyimi, Lisans |
2012-2013, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2012-2013, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
2012-2013, Bilgisayar I, Lisans |
2012-2013, Bilgisayar II, Lisans |
2011-2012, MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME TEORİLERİNİN KULLANIMI, Lisans |
2011-2012, BİLGİSAYAR I, Lisans |
2011-2012, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2011-2012, Okul Deneyimi, Lisans |
2011-2012, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2011-2012, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
2011-2012, Bilgisayar I, Lisans |
2010-2011, MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME TEORİLERİNİN KULLANIMI, Lisans |
2010-2011, BİLGİSAYAR I, Lisans |
2010-2011, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2010-2011, Öğretim Teknolojisi ve materyal tasarımı, Lisans |
2010-2011, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2010-2011, Okul Deneyimi, Lisans |
2010-2011, Bilgisayar II, Lisans |
2009-2010, MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME TEORİLERİNİN KULLANIMI, Lisans |
2009-2010, BİLGİSAYAR I, Lisans |
2009-2010, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2009-2010, Öğretim Teknolojisi ve materyal tasarımı, Lisans |
2009-2010, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2009-2010, Okul Deneyimi, Lisans |
2009-2010, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2009-2010, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
2008-2009, MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME TEORİLERİNİN KULLANIMI, Lisans |
2008-2009, BİLGİSAYAR I, Lisans |
2008-2009, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2008-2009, Okul Deneyimi, Lisans |
2008-2009, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2008-2009, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
2007-2008, MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME TEORİLERİNİN KULLANIMI, Lisans |
2007-2008, BİLGİSAYAR I, Lisans |
2007-2008, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2007-2008, Okul Deneyimi, Lisans |
2006-2007, MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME TEORİLERİNİN KULLANIMI, Lisans |
2006-2007, BİLGİSAYAR I, Lisans |
2006-2007, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2006-2007, Okul Deneyimi, Lisans |
2005-2006, MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME TEORİLERİNİN KULLANIMI, Lisans |
2005-2006, BİLGİSAYAR I, Lisans |
2005-2006, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2005-2006, Okul Deneyimi, Lisans |
2004-2005, MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME TEORİLERİNİN KULLANIMI, Lisans |
2004-2005, BİLGİSAYAR I, Lisans |
2004-2005, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2004-2005, Okul Deneyimi, Lisans |
2003-2004, MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME TEORİLERİNİN KULLANIMI, Lisans |
2003-2004, BİLGİSAYAR I, Lisans |
2003-2004, Okul Deneyimi, Lisans |
2002-2003, MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME TEORİLERİNİN KULLANIMI, Lisans |
2002-2003, BİLGİSAYAR I, Lisans |
2002-2003, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2002-2003, Okul Deneyimi, Lisans |
2001-2002, MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME TEORİLERİNİN KULLANIMI, Lisans |
2001-2002, Okul Deneyimi, Lisans |
2000-2001, MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME TEORİLERİNİN KULLANIMI, Lisans |
Kayıt Yok |
Kesirler ve kesirlerde işlemler konularının ders kitaplarında öğretimi üzerine bir karşılaştırma: Türkiye, ABD, Avusturalya, Singapur ve Güney Kore örnekleri. (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2017-2018 |
PHP ile Web quest arama motorunun oluşturulmasına ilişkin alt yapı maliyetleri (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2017-2020 |
Bilgisayar Cebiri Sistemleri CAS ile koordinat düzlemi öğretimi ve uygulaması (Ulusal) Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç): Proje Koordinatör Yrd. |
Kayıt Yok |
Tuluk, G., Yılmaz, Ö., Aydoğdu, A.K., Turuş, B. (2021) "2021 Liseye Geçiş Sınavı Matematik Sorularının MATH Taksonomisine Göre Analizi", 12th International Congress on New Trends in Education , Türkiye, (Haziran 2021) |
Haskanlı, B., Tuluk, G. (2021) "EBA’nın Sekizinci Sınıf Öğrencilerin Doğrusal Denklemler Konusunda Başarısına Etkisi", SCHEDULE OF 5th INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF TURKISH COMPUTER AND MATHEMATICS EDUCATION , Alanya, Türkiye, (Ekim 2021) |
Delibaş, M.E., Tuluk, G. (2021) "Görsel Temsil Kullanmaya Odaklanan Problem Çözme Etkinliklerinin 8.sınıf Öğrencilerin Problem Çözme Başarılarına ve Problem Çözmeye Yönelik Tutumlarına Etkisi", SCHEDULE OF 5th INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF TURKISH COMPUTER AND MATHEMATICS EDUCATION , Alanya, Türkiye, (Ekim 2021) |
Delibaş, M.E., Tuluk, G. (2021) "8.sınıf Öğrencilerin Problem Çözmede Görsel Temsil Kullanımlarının İncelenmesi", SCHEDULE OF 5th INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF TURKISH COMPUTER AND MATHEMATICS EDUCATION , Alanya, Türkiye, (Ekim 2021) |
Tuluk, G. (2019) "Bilgisayar Cebiri Sistemleri (BCS) İle Genel Matematik ÖnbilgiKavramları", 32. ULUSAL MATEMATİK SEMPOZYUMU , (pp. 53), Samsun, Türkiye, (Eylül 2019) |
Tuluk, G., Yılmaz, A. (2019) "Görsel İmgelerin İncelenmesi: 2018 Yeni Öğretim Programına Uygun 5. Sınıf Fen Bilgisi Ders Kitabı", Fen, Matematik, Uluslararası Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi , (pp. 192-193), İzmir, Türkiye, (Nisan 2019) |
Dağdelen, İ., Tuluk, G., Dağdelen, M.G. (2019) "THE USE OF CONCRETE MATERIALS IN TEACHING THE CONCEPT OF ABSOLUTE VALUE: “MUTLUMATIK”", Ondokuz Mayıs Üniversitesi Uluslararası100.Yıl Eğitim Sempozyumu , (pp. 180), Samsun, Türkiye, (Aralık 2019) |
Küçükalioğlu, T., Tuluk, G. (2019) "Ortaokul Matematik O ğ retmenlerinin O z Yeterlik ve Liderlik StillerininO ğ rencilerin Matematiksel Başarıları ve Tutumları Ü zerine Etkisi", EYFOR X , (Ekim 2019) |
Tuluk, G., Akyüz, H.İ. (2019) "Opinions Of Teachers And Prospective Teachers About The Natural Numbers Unit In5Th Grade Numbers Area In EBA", 4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education , İzmir, Türkiye, (Eylül 2019) |
Tuluk, G., Dağdelen, İ. (2019) "Farklı Yaşlarda İlkokula Başlayan Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Geometrik Düşünme Düzeylerinin İncelenmesi", 4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education , (Aralık 2019) |
Tuluk, G., Delibaş, M.E. (2019) "2008-2018 Yılları Arasında Cebir Alanında YayınlanmıĢ Makalelerin Ġncelenmesi", 4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education , İzmir, Türkiye, (Aralık 2019) |
Tuluk, G. (2019) "Knowledge of slope concept in mathematics textbooks in undergraduate education", ICMME 2019 , (pp. 388-392), Konya, (Ekim 2019) |
Tuluk, G., Oktay, M. (2017) "The Perspectives Of Secondary School Mathematics Teacher Candidates On The Use Of Materials", 26th International Conference on Educational Sciences, April 20-23, 2017 , (pp. 2239), (Nisan 2017) |
Kepceoğlu, İ., Tuluk, G. (2017) "Dinamik Matematik Öğretiminde Test Sorularının Yeri", Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu - 3 , Afyon, Türkiye, (Mayıs 2017) |
Tuluk, G., Kepçeoğlu, İ. (2016) "Ortaokul matematik öğretmeni adaylarının web becerileri", ERPA International Congresses on Education , (pp. 155), (Temmuz 2016) |
Yıldız, İ., Saltan, F., Akyüz, H.İ., Tuluk, G. (2015) "Effects Of Sms Usage On Preservice Teachers Motivation During The School Experience Period", İDEAL CONFERENCE 2015 , (pp. 72), Amasya, Türkiye, (Kasım 2015) |
Yıldız, İ., Saltan, F., Akyüz, H.İ., Tuluk, G. (2015) "Effects Of Sms Usage On Preservice Teachers MotıvatıonDurıng The School Experıence Perıod", International Dynamic, Explorative and Active Learning , (pp. 72), Amasya, Türkiye, (Kasım 2015) |
Yıldız, İ., Saltan, F., Akyüz, H.İ., Tuluk, G. (2015) "Effects of Sms Usage on Preservıce Teachers Motıvatıon durıng the School Experıence Perıod", II: International Dynamic Explorative and Active Learning Conference (IDEAL) , (Kasım 2015) |
Tuluk, G. () "Eğitmenli Köy İlkokulundan Köy Enstitüsüne Kastamonu Eğitim Yüksekokulu Emekli Yüksekokulu Görevlisi Hüseyin Çavuş", Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim Bilimleri Araştırmaları |
Tuluk, G. () "Bilgisayar Cebiri Sistemleri BCS İle Matematik Kavramların Öğretimine Yaklaşımlar", I. International Dynamic Explorative and Active Learning Conference |
Tuluk, G. () "The Evaluation of Prospective Mathematics Teacher s through Computer Aided Concept Mapping Method", The International Institute of Social and Economic Sciences organized the 7th International Academic Conference |
Tuluk, G. () "Gerçek dünya projesi kullanarak bir lisans durumu çalışması öğretmen adaylari web sayfasi düzenlerken neler söylediler", The 5th International Balkan Education and Science Congress , Edirne, Türkiye |
G, T., A, T., A, K. () "Bilgisayar Cebiri sistemlerinin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematiğe Yönelik Tutumuna Etkisi", The 5the International Balkan Education and Science Congress. , Edirne, Türkiye |
Tuluk, G. () "What Pre service Teacher Student Said Arranging and Publishing Blog Page", 5th World Conference on Educational Sciences WCES -2013 , (pp. 1945-1949), Roma |
S, K., , , A, A., A, B., Çepni, , S, , Tuluk, , G, (1998) "YÖK Dünya Bankası MEGP işbirliği Proje Kapsamında Fakülte Okul İşbirliği", Ankara/Türkiye : YOK |
Akyüz, H.İ., Tuluk, G. (2021) "Preservice Mathematics Teachers’ Opinions on Online Micro-Teaching Experience", Kitap: Online Education during the COVID-19 Pandemic: Issues, Benefits, Challenges, and Strategies, Amerika Birleşik Devletleri : ISTES Organization |
Çiydem, E., Tuluk, G. (2020) "2. Bölüm Eğitim Çalışmaları ile ilgili makaleler", Kitap: Bilim İnsanı Dr. Öğretim Üyesi Mustafa Eski’ye Armağan – Eğitime Adanmış Bir Ömür, Türkiye : Pegem Akademik Yayınevi |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi, 0 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) EURASIA Journal of Mathematics, Science&Technology Education, 0 |
Üye, MAT-DER, 2013- |
Üye, Matematik Eğitimi Derneği, 2013- |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I |
1 |
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ NOKTA ÇİZGİ YÜZEYVE UZAY BİLGİLERİ VE ÇOKLU TEMSİLLERİ
Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 1 | 17 | 0 | 0 | 0 | 18 |
2 |
Bilgisayar cebiri sistemlerinin (BCS) fonksiyon kavramının öğretiminde etkisi
Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 0 | 14 | 0 | 0 | 0 | 14 |
3 |
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMEN ÖZ YETERLİLİKLERİ ÜZERİNE BİR İNCELEME
Uşak ÜniversitesiEğitim Araştırmaları Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 5 | 5 | 0 | 0 | 0 | 10 |
4 |
Pre-service teachers’ web pedagogical content knowledge and online information searching strategies
International Journal of Evaluation and Research in Education
|
0 | 0 | 0 | 6 | 0 | 0 | 0 | 0 | 6 |
5 |
The Evaluation of the Concept Maps Created by Future Middle School Mathematics Teachers in Regard to the Concept of Angle
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
|
0 | 0 | 0 | 1 | 5 | 0 | 0 | 0 | 6 |
6 |
Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının EBA İçerik İncelemesi:5. Snıf Sayılar Alt Öğrenme Alanı Doğal Sayılar Ünitesi
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 | 4 |
7 |
Meaningful learning approach in dynamic and interactive learning environment plan for a geometry class on point line surface object
International Journal ofAcademic Research
|
0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Kastamonu Üniversitesi
|
2015 - 2021 | 7 |
İrfan Dağdelen
-
|
2019 - 2021 | 4 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2015 | 3 |
Fatih Saltan
Amasya Üniversitesi
|
2015 | 3 |
Mehmet Emre Delibaş
-
|
2019 - 2021 | 3 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2017 - 2019 | 2 |
Tevfik Küçükalioğlu
-
|
2019 - 2021 | 2 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2019 | 1 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2007 | 1 |
-
|
2021 | 1 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2020 | 1 |
Oktay Erbay
-
|
2021 | 1 |
-
|
1998 | 1 |
Ali Kemal Aydoğdu
-
|
2021 | 1 |
Ayas. A
-
|
1998 | 1 |
Baki. A
-
|
1998 | 1 |
Batuhan Turuş
-
|
2021 | 1 |
Burak Haskanlı
-
|
2021 | 1 |
Çepni
-
|
1998 | 1 |
G
-
|
1998 | 1 |
İbrahim Kepçeoğlu
-
|
2016 | 1 |
Kaçar. A
-
|
1 | |
Koç. S
-
|
1998 | 1 |
Mercimek Oktay
-
|
2017 | 1 |
Mesüde Gülşah Dağdelen
-
|
2019 | 1 |
Özgenur Yılmaz
-
|
2021 | 1 |
S
-
|
1998 | 1 |
Tuluk
-
|
1998 | 1 |
Tuluk. G
-
|
1 | |
Tuna. A
-
|
1 | |
Vahit Harun Reşit
-
|
2020 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78249 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 8598 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Matematik Eğitimi | 207 |
Anahtar Kelimeler | Matematik Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 45 | 5 | 7 | 0 | 72 | 115 | 117 | 0 | 0 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 425 . | 497 . | 541 . | - | 475 . | 417 . | 506 . | - | - | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 287 . | 344 . | 343 . | - | 262 . | 227 . | 277 . | - | - | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 51 . | 83 . | 73 . | - | 47 . | 23 . | 34 . | - | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 5 | 1 | 2 | 0 | 10 | 6 | 9 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Makale | 2 | 0 | 0 | 0 | 2 | 5 | 4 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 3 | 1 | 2 | 0 | 8 | 0 | 4 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 4 | 4 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 2 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 3 | 1 | 1 | 0 | 7 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 |