Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Öğretmenliği (Dr), 2003, 2007 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi (Yl) (Tezli), 1994, 1997 |
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Matematik Bölümü, 1970, 1975 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Öğretmenliği (Dr), 2003, 2007 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi (Yl) (Tezli), 1994, 1997 |
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Matematik Bölümü, 1970, 1975 |
Kayıt Yok |
İngilizce, ÜDS, 65, Güz, 2009 |
İngilizce, KPDS, 67, 2009 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Matematik Eğitimi |
2021-, Profesör, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2015-2021, Doçent, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi, Türkiye |
2010-2015, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2007-2010, Öğretim Görevlisi (Dr), Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2002-2006, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Gazi Üniversitesi, Kastamonu Eğitim Fakültesi, İlköğretim Matematik Öğretmenliği Pr., Türkiye |
1982-2001, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Gazi Üniversitesi, Kastamonu Eğitim Fakültesi, Sınıf Öğretmenliği Pr., Türkiye |
2017-2020, Fakülte Yönetim Kurulu Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
İrfan Dağdelen, Doktora, Geometrik düşünme alışkanlıklarının geliştirilmesine yönelik hazırlanan öğretim tasarımının ortaokul öğrencilerinin bilişsel ve duyuşsal öğrenmelerine etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Özgenur Yılmaz, Yüksek Lisans, Matematik öğretiminde sanal manipülatif ve simülasyon kullanımına ilişkin öğretmen görüşleri, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Zeynep Üçgül, Yüksek Lisans, 2018 matematik öğretim programı ve ders kitaplarının dijital, bilgisayar ve bilişim okuryazarlığı kapsamında değerlendirilmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Cengiz Yıldız, Yüksek Lisans, EBA destekli ikinci dereceden denklemler konusu öğretiminin başarı, güdülenme ve öğrenme stratejilerine etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Burak Haskanlı, Yüksek Lisans, 8. sınıf doğrusal denklemlerin öğretiminde EBA ile öğretimin etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman) |
Mehmet Emre Delibaş, Yüksek Lisans, Problem çözmede görselleştirme ve görsel temsil kullanma, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman) |
Harun Reşit Vahit, Yüksek Lisans, EBA etkinlikleriyle yapılan matematik öğretiminin başarıya ve tutuma etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Tevfik Küçükalioğlu, Yüksek Lisans, Ortaokul beşinci sınıf öğrencilerinin matematik başarılarında ve matematiğe yönelik tutumlarında öğretmen özelliklerinin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2017, (Asıl Danışman) |
2019-2020, DOKTORAYA GİRİŞ DERSİ, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2019-2020, MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME TEORİLERİNİN KULLANIMI, Yüksek Lisans |
2019-2020, Matematik Öğretiminde Materyal Geliştirme ve Kullanımı, Yüksek Lisans |
2019-2020, Bilişim Teknolojileri, Lisans |
2019-2020, Öğretim Teknolojileri, Lisans |
2019-2020, Okul Deneyimi, Lisans |
2019-2020, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2019-2020, Öğretim Teknolojisi ve materyal tasarımı, Lisans |
2019-2020, Matematik Eğitiminde Özdüzenleme, Lisans |
2019-2020, Ortaokul Matematik Öğretim Programın, Lisans |
2018-2019, DOKTORA EĞİTİMİNE GİRİŞ, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2018-2019, Matematik ve hayat, Lisans |
2018-2019, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2018-2019, Matematik eğitiminde bilgisayar uygulamaları, Lisans |
2018-2019, Bilişim Teknolojileri, Lisans |
2018-2019, Okul Deneyimi, Lisans |
2018-2019, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2018-2019, Öğretim Teknolojisi ve materyal tasarımı, Lisans |
2018-2019, Ortaokul Matematik Öğretim Programın, Lisans |
2018-2019, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2018-2019, MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME TEORİLERİNİN KULLANIMI, Yüksek Lisans |
2017-2018, DOKTORA EĞİTİMİNE GİRİŞ, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2017-2018, Matematik Öğretiminde Materyal Geliştirme ve Kullanımı, Yüksek Lisans |
2017-2018, BİLGİSAYAR II, Lisans |
2017-2018, ÖĞRETİM TEKNOLOJİSİ VE MATERYAL GELİŞTİRME, Lisans |
2017-2018, Matematik Eğitiminde bilgiisayar uygulamaları, Lisans |
2017-2018, Bilgisayar I, Lisans |
2017-2018, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
2017-2018, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2017-2018, Okul Deneyimi, Lisans |
2017-2018, Öğretim Teknolojisi ve materyal tasarımı, Lisans |
2017-2018, Ortaokul Matematik Öğretim Programın, Lisans |
2017-2018, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2017-2018, BİLGİSAYAR I, Lisans |
2016-2017, MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME TEORİLERİNİN KULLANIMI, Yüksek Lisans |
2016-2017, MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE MATERYAL GELİŞTİRME VE KULLANIMI, Yüksek Lisans |
2016-2017, Teknoloji ile eğitim, Lisans |
2016-2017, Bilgisayar II, Lisans |
2016-2017, Matematik Eğitiminde Bilgisayar teknolojisinin kullanımı, Yüksek Lisans |
2016-2017, ÖĞRETİM TEKNOLOJİSİ VE MATERYAL GELİŞTİRME, Lisans |
2016-2017, Bilgisayar II, Lisans |
2016-2017, Bilgisayar I, Lisans |
2016-2017, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
2016-2017, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2016-2017, Okul Deneyimi, Lisans |
2016-2017, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2016-2017, Öğretim Teknolojisi ve materyal tasarımı, Lisans |
2016-2017, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2016-2017, BİLGİSAYAR I, Lisans |
2016-2017, MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME TEORİLERİNİN KULLANIMI, Lisans |
2015-2016, MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE MATERYAL GELİŞTİRME VE KULLANIMI, Yüksek Lisans |
2015-2016, MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE MATERYAL GELİŞTİRME VE KULLANIMI, Yüksek Lisans |
2015-2016, Matematik öğretimi I, Lisans |
2015-2016, Teknoloji ile eğitim, Lisans |
2015-2016, Matematik Öğretimi II, Lisans |
2015-2016, Öğretim teknolojisi ve materyal tasarımı, Lisans |
2015-2016, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
2015-2016, Bilgisayar II, Lisans |
2015-2016, İMA207 Matematik Eğitiminde Bilgisayar Uygulamaları, Lisans |
2015-2016, Okul Deneyimi, Lisans |
2015-2016, Matematik eğitiminde bilgisayar uygulamaları, Lisans |
2015-2016, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2015-2016, Okul Deneyimi, Lisans |
2015-2016, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2015-2016, BİLGİSAYAR I, Lisans |
2014-2015, Matematik eğitiminde öğrenme teorilerinin kullanımı, Yüksek Lisans |
2014-2015, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2014-2015, Bilgisayar II, Lisans |
2014-2015, Bilgisayar I, Lisans |
2014-2015, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
2014-2015, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2014-2015, Okul Deneyimi, Lisans |
2014-2015, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2014-2015, Öğretim Teknolojisi ve materyal tasarımı, Lisans |
2014-2015, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2014-2015, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans |
2014-2015, BİLGİSAYAR I, Lisans |
2014-2015, MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME TEORİLERİNİN KULLANIMI, Lisans |
2013-2014, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2013-2014, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2013-2014, Okul Deneyimi, Lisans |
2013-2014, Bilgisayar Cebiri Sistemi matematik uygulamaları, Lisans |
2013-2014, Matematik Öğretimi II, Lisans |
2013-2014, Bilgisayar I, Lisans |
2013-2014, Öğretim Teknolojisi ve materyal geliştirme, Lisans |
2013-2014, Bilgisayar II, Lisans |
2013-2014, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2013-2014, Matematik Öğretimi I, Lisans |
2013-2014, Bilgisayar II, Lisans |
2013-2014, Bilgisayar I, Lisans |
2013-2014, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
2013-2014, Okul Deneyimi, Lisans |
2013-2014, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2013-2014, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2013-2014, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans |
2013-2014, BİLGİSAYAR I, Lisans |
2013-2014, MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME TEORİLERİNİN KULLANIMI, Lisans |
2012-2013, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2012-2013, Okul Deneyimi, Lisans |
2012-2013, Uzmanlık alan dersi, Yüksek Lisans |
2012-2013, Tez, Yüksek Lisans |
2012-2013, Bilgisayar II, Lisans |
2012-2013, Bilgisayar I, Lisans |
2012-2013, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
2012-2013, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2012-2013, Okul Deneyimi, Lisans |
2012-2013, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2012-2013, Öğretim Teknolojisi ve materyal tasarımı, Lisans |
2012-2013, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2012-2013, BİLGİSAYAR I, Lisans |
2012-2013, MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME TEORİLERİNİN KULLANIMI, Lisans |
2011-2012, Bilgisayar I, Lisans |
2011-2012, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
2011-2012, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2011-2012, Okul Deneyimi, Lisans |
2011-2012, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2011-2012, BİLGİSAYAR I, Lisans |
2011-2012, MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME TEORİLERİNİN KULLANIMI, Lisans |
2010-2011, Bilgisayar II, Lisans |
2010-2011, Okul Deneyimi, Lisans |
2010-2011, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2010-2011, Öğretim Teknolojisi ve materyal tasarımı, Lisans |
2010-2011, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2010-2011, BİLGİSAYAR I, Lisans |
2010-2011, MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME TEORİLERİNİN KULLANIMI, Lisans |
2009-2010, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
2009-2010, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2009-2010, Okul Deneyimi, Lisans |
2009-2010, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2009-2010, Öğretim Teknolojisi ve materyal tasarımı, Lisans |
2009-2010, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2009-2010, BİLGİSAYAR I, Lisans |
2009-2010, MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME TEORİLERİNİN KULLANIMI, Lisans |
2008-2009, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
2008-2009, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2008-2009, Okul Deneyimi, Lisans |
2008-2009, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2008-2009, BİLGİSAYAR I, Lisans |
2008-2009, MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME TEORİLERİNİN KULLANIMI, Lisans |
2007-2008, Okul Deneyimi, Lisans |
2007-2008, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2007-2008, BİLGİSAYAR I, Lisans |
2007-2008, MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME TEORİLERİNİN KULLANIMI, Lisans |
2006-2007, Okul Deneyimi, Lisans |
2006-2007, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2006-2007, BİLGİSAYAR I, Lisans |
2006-2007, MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME TEORİLERİNİN KULLANIMI, Lisans |
2005-2006, Okul Deneyimi, Lisans |
2005-2006, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2005-2006, BİLGİSAYAR I, Lisans |
2005-2006, MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME TEORİLERİNİN KULLANIMI, Lisans |
2004-2005, MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME TEORİLERİNİN KULLANIMI, Lisans |
2004-2005, Okul Deneyimi, Lisans |
2004-2005, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2004-2005, BİLGİSAYAR I, Lisans |
2003-2004, MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME TEORİLERİNİN KULLANIMI, Lisans |
2003-2004, Okul Deneyimi, Lisans |
2003-2004, BİLGİSAYAR I, Lisans |
2002-2003, MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME TEORİLERİNİN KULLANIMI, Lisans |
2002-2003, Okul Deneyimi, Lisans |
2002-2003, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2002-2003, BİLGİSAYAR I, Lisans |
2001-2002, MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME TEORİLERİNİN KULLANIMI, Lisans |
2001-2002, Okul Deneyimi, Lisans |
2000-2001, MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME TEORİLERİNİN KULLANIMI, Lisans |
Kayıt Yok |
Kesirler ve kesirlerde işlemler konularının ders kitaplarında öğretimi üzerine bir karşılaştırma: Türkiye, ABD, Avusturalya, Singapur ve Güney Kore örnekleri. BAP Proje: Araştırmacı , 2017-2018 |
PHP ile Web quest arama motorunun oluşturulmasına ilişkin alt yapı maliyetleri BAP Proje: Yürütücü , 2017-2020 |
Bilgisayar Cebiri Sistemleri CAS ile koordinat düzlemi öğretimi ve uygulaması Diğer ulusal kamu veya özel kuruluşlar tarafından desteklenen bilimsel araştırma projeleri: Proje Koordinatör Yrd. |
Kayıt Yok |
Delibaş, M.E., TULUK, G. (2021) "8.sınıf Öğrencilerin Problem Çözmede Görsel Temsil Kullanımlarının İncelenmesi", SCHEDULE OF 5th INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF TURKISH COMPUTER AND MATHEMATICS EDUCATION , Alanya, Türkiye, (Ekim 2021) |
Haskanlı, B., TULUK, G. (2021) "EBA’nın Sekizinci Sınıf Öğrencilerin Doğrusal Denklemler Konusunda Başarısına Etkisi", SCHEDULE OF 5th INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF TURKISH COMPUTER AND MATHEMATICS EDUCATION , Alanya, Türkiye, (Ekim 2021) |
Delibaş, M.E., TULUK, G. (2021) "Görsel Temsil Kullanmaya Odaklanan Problem Çözme Etkinliklerinin 8.sınıf Öğrencilerin Problem Çözme Başarılarına ve Problem Çözmeye Yönelik Tutumlarına Etkisi", SCHEDULE OF 5th INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF TURKISH COMPUTER AND MATHEMATICS EDUCATION , Alanya, Türkiye, (Ekim 2021) |
TULUK, G., Yılmaz, Ö., Aydoğdu, A.K., Turuş, B. (2021) "2021 Liseye Geçiş Sınavı Matematik Sorularının MATH Taksonomisine Göre Analizi", 12th International Congress on New Trends in Education , Türkiye, (Haziran 2021) |
TULUK, G., Delibaş, M.E. (2019) "2008-2018 Yılları Arasında Cebir Alanında YayınlanmıĢ Makalelerin Ġncelenmesi", 4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education , İzmir, Türkiye, (Aralık 2019) |
TULUK, G., Dağdelen, İ. (2019) "Farklı Yaşlarda İlkokula Başlayan Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Geometrik Düşünme Düzeylerinin İncelenmesi", 4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education , (Aralık 2019) |
Dağdelen, İ., TULUK, G., Dağdelen, M.G. (2019) "THE USE OF CONCRETE MATERIALS IN TEACHING THE CONCEPT OF ABSOLUTE VALUE: “MUTLUMATIK”", Ondokuz Mayıs Üniversitesi Uluslararası100.Yıl Eğitim Sempozyumu , (pp. 180), Samsun, Türkiye, (Aralık 2019) |
TULUK, G. (2019) "Knowledge of slope concept in mathematics textbooks in undergraduate education", ICMME 2019 , (pp. 388-392), Konya, (Ekim 2019) |
Küçükalioğlu, T., TULUK, G. (2019) "Ortaokul Matematik O ğ retmenlerinin O z Yeterlik ve Liderlik StillerininO ğ rencilerin Matematiksel Başarıları ve Tutumları Ü zerine Etkisi", EYFOR X , (Ekim 2019) |
TULUK, G. (2019) "Bilgisayar Cebiri Sistemleri (BCS) İle Genel Matematik ÖnbilgiKavramları", 32. ULUSAL MATEMATİK SEMPOZYUMU , (pp. 53), Samsun, Türkiye, (Eylül 2019) |
TULUK, G., AKYÜZ, H.İ. (2019) "Opinions Of Teachers And Prospective Teachers About The Natural Numbers Unit In5Th Grade Numbers Area In EBA", 4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education , İzmir, Türkiye, (Eylül 2019) |
TULUK, G., YILMAZ, A. (2019) "Görsel İmgelerin İncelenmesi: 2018 Yeni Öğretim Programına Uygun 5. Sınıf Fen Bilgisi Ders Kitabı", Fen, Matematik, Uluslararası Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi , (pp. 192-193), İzmir, Türkiye, (Nisan 2019) |
KEPCEOĞLU, İ., TULUK, G. (2017) "Dinamik Matematik Öğretiminde Test Sorularının Yeri", Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu - 3 , Afyon, Türkiye, (Mayıs 2017) |
TULUK, G., Oktay, M. (2017) "The Perspectives Of Secondary School Mathematics Teacher Candidates On The Use Of Materials", 26th International Conference on Educational Sciences, April 20-23, 2017 , (pp. 2239), (Nisan 2017) |
TULUK, G., Kepçeoğlu, İ. (2016) "Ortaokul matematik öğretmeni adaylarının web becerileri", ERPA International Congresses on Education , (pp. 155), (Temmuz 2016) |
YILDIZ, İ., Saltan, F., AKYÜZ, H.İ., TULUK, G. (2015) "Effects of Sms Usage on Preservıce Teachers Motıvatıon durıng the School Experıence Perıod", II: International Dynamic Explorative and Active Learning Conference (IDEAL) , (Kasım 2015) |
YILDIZ, İ., Saltan, F., AKYÜZ, H.İ., TULUK, G. (2015) "Effects Of Sms Usage On Preservice Teachers MotıvatıonDurıng The School Experıence Perıod", International Dynamic, Explorative and Active Learning , (pp. 72), Amasya, Türkiye, (Kasım 2015) |
YILDIZ, İ., Saltan, F., AKYÜZ, H.İ., TULUK, G. (2015) "Effects Of Sms Usage On Preservice Teachers Motivation During The School Experience Period", İDEAL CONFERENCE 2015 , (pp. 72), Amasya, Türkiye, (Kasım 2015) |
TULUK, G. () "Bilgisayar Cebiri Sistemleri BCS İle Matematik Kavramların Öğretimine Yaklaşımlar", I. International Dynamic Explorative and Active Learning Conference |
G, T., A, T., A, K. () "Bilgisayar Cebiri sistemlerinin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematiğe Yönelik Tutumuna Etkisi", The 5the International Balkan Education and Science Congress. , Edirne, Türkiye |
TULUK, G. () "Eğitmenli Köy İlkokulundan Köy Enstitüsüne Kastamonu Eğitim Yüksekokulu Emekli Yüksekokulu Görevlisi Hüseyin Çavuş", Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim Bilimleri Araştırmaları |
TULUK, G. () "Gerçek dünya projesi kullanarak bir lisans durumu çalışması öğretmen adaylari web sayfasi düzenlerken neler söylediler", The 5th International Balkan Education and Science Congress , Edirne, Türkiye |
TULUK, G. () "The Evaluation of Prospective Mathematics Teacher s through Computer Aided Concept Mapping Method", The International Institute of Social and Economic Sciences organized the 7th International Academic Conference |
TULUK, G. () "What Pre service Teacher Student Said Arranging and Publishing Blog Page", 5th World Conference on Educational Sciences WCES -2013 , (pp. 1945-1949), Roma |
S, K., , , A, A., A, B., Çepni, , S, , Tuluk, , G, (1998) "YÖK Dünya Bankası MEGP işbirliği Proje Kapsamında Fakülte Okul İşbirliği", Ankara/Türkiye : YOK, |
AKYÜZ, H.İ., TULUK, G. (2021) "Preservice Mathematics Teachers’ Opinions on Online Micro-Teaching Experience", Kitap: Online Education during the COVID-19 Pandemic: Issues, Benefits, Challenges, and Strategies, Amerika Birleşik Devletleri : ISTES Organization, Bölüm Sayfaları: 157 / 182, ISBN: ISBN: 978-1-952092-20-6 |
ÇİYDEM, E., TULUK, G. (2020) "2. Bölüm Eğitim Çalışmaları ile ilgili makaleler", Kitap: Bilim İnsanı Dr. Öğretim Üyesi Mustafa Eski’ye Armağan – Eğitime Adanmış Bir Ömür, Türkiye : Pegem Akademik Yayınevi, Bölüm Sayfaları: / , |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) EURASIA Journal of Mathematics, Science&Technology Education, 0 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi, 0 |
Üye, NCTM (https://www.nctm.org/aboutmembership/), 2023- |
Üye, Matematik Eğitimi Derneği, 2013- |
Üye, MAT-DER, 2013- |
Üye, TMED (tmed.org.tr), 2012-2024 |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
1 | SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ NOKTA ÇİZGİ YÜZEYVE UZAY BİLGİLERİ VE ÇOKLU TEMSİLLERİ | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 17 | 0 | 0 | 0 | 18 |
2 | Bilgisayar cebiri sistemlerinin (BCS) fonksiyon kavramının öğretiminde etkisi | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 14 | 0 | 0 | 0 | 14 |
3 | ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMEN ÖZ YETERLİLİKLERİ ÜZERİNE BİR İNCELEME | 0 | 0 | 0 | 5 | 0 | 5 | 0 | 0 | 0 | 10 |
4 | Pre-service teachers’ web pedagogical content knowledge and online information searching strategies | 0 | 0 | 0 | 6 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 6 |
5 | The Evaluation of the Concept Maps Created by Future Middle School Mathematics Teachers in Regard to the Concept of Angle | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 5 | 0 | 0 | 0 | 6 |
6 | Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının EBA İçerik İncelemesi:5. Snıf Sayılar Alt Öğrenme Alanı Doğal Sayılar Ünitesi | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 4 |
7 | Meaningful learning approach in dynamic and interactive learning environment plan for a geometry class on point line surface object | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Kastamonu Üniversitesi
|
2015 - 2021 | 7 |
İrfan Dağdelen
-
|
2019 - 2021 | 4 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2015 | 3 |
Fatih Saltan
Amasya Üniversitesi
|
2015 | 3 |
Mehmet Emre Delibaş
-
|
2019 - 2021 | 3 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2017 - 2019 | 2 |
Tevfik Küçükalioğlu
-
|
2019 - 2021 | 2 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2019 | 1 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2007 | 1 |
-
|
2021 | 1 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2020 | 1 |
Oktay Erbay
-
|
2021 | 1 |
-
|
1998 | 1 |
Ali Kemal Aydoğdu
-
|
2021 | 1 |
Ayas. A
-
|
1998 | 1 |
Baki. A
-
|
1998 | 1 |
Batuhan Turuş
-
|
2021 | 1 |
Burak Haskanlı
-
|
2021 | 1 |
Çepni
-
|
1998 | 1 |
G
-
|
1998 | 1 |
İbrahim Kepçeoğlu
-
|
2016 | 1 |
Kaçar. A
-
|
1 | |
Koç. S
-
|
1998 | 1 |
Mercimek Oktay
-
|
2017 | 1 |
Mesüde Gülşah Dağdelen
-
|
2019 | 1 |
Özgenur Yılmaz
-
|
2021 | 1 |
S
-
|
1998 | 1 |
Tuluk
-
|
1998 | 1 |
Tuluk. G
-
|
1 | |
Tuna. A
-
|
1 | |
Vahit Harun Reşit
-
|
2020 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78368 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9825 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Matematik Eğitimi | 250 |
Anahtar Kelimeler | Matematik Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 45 | 5 | 7 | 0 | 72 | 115 | 117 | 0 | 0 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 426 . | 499 . | 542 . | - | 472 . | 414 . | 509 . | - | - | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 283 . | 343 . | 347 . | - | 265 . | 223 . | 275 . | - | - | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 53 . | 91 . | 80 . | - | 51 . | 25 . | 36 . | - | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 5 | 1 | 2 | 0 | 10 | 6 | 9 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Makale | 2 | 0 | 0 | 0 | 2 | 5 | 4 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 3 | 1 | 2 | 0 | 8 | 0 | 4 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 4 | 4 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 2 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 3 | 1 | 1 | 0 | 7 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 |