Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Öğretmenliği (Dr), 2003, 2007 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi (Yl) (Tezli), 1994, 1997 |
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Matematik Bölümü, 1970, 1975 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Öğretmenliği (Dr), 2003, 2007 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi (Yl) (Tezli), 1994, 1997 |
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Matematik Bölümü, 1970, 1975 |
Kayıt Yok |
İngilizce, ÜDS, 65, Güz, 2009 |
İngilizce, KPDS, 67, 2009 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Matematik Eğitimi |
2021-, Profesör, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2015-2021, Doçent, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi, Türkiye |
2010-2015, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2007-2010, Öğretim Görevlisi (Dr), Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2002-2006, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Gazi Üniversitesi, Kastamonu Eğitim Fakültesi, İlköğretim Matematik Öğretmenliği Pr., Türkiye |
1982-2001, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Gazi Üniversitesi, Kastamonu Eğitim Fakültesi, Sınıf Öğretmenliği Pr., Türkiye |
2017-2020, Fakülte Yönetim Kurulu Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2019-2020, DOKTORAYA GİRİŞ DERSİ, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2019-2020, MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME TEORİLERİNİN KULLANIMI, Yüksek Lisans |
2019-2020, Matematik Öğretiminde Materyal Geliştirme ve Kullanımı, Yüksek Lisans |
2019-2020, Bilişim Teknolojileri, Lisans |
2019-2020, Öğretim Teknolojileri, Lisans |
2019-2020, Okul Deneyimi, Lisans |
2019-2020, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2019-2020, Öğretim Teknolojisi ve materyal tasarımı, Lisans |
2019-2020, Matematik Eğitiminde Özdüzenleme, Lisans |
2019-2020, Ortaokul Matematik Öğretim Programın, Lisans |
2018-2019, DOKTORA EĞİTİMİNE GİRİŞ, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2018-2019, Matematik ve hayat, Lisans |
2018-2019, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2018-2019, Matematik eğitiminde bilgisayar uygulamaları, Lisans |
2018-2019, Bilişim Teknolojileri, Lisans |
2018-2019, Okul Deneyimi, Lisans |
2018-2019, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2018-2019, Öğretim Teknolojisi ve materyal tasarımı, Lisans |
2018-2019, Ortaokul Matematik Öğretim Programın, Lisans |
2018-2019, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2018-2019, MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME TEORİLERİNİN KULLANIMI, Yüksek Lisans |
2017-2018, DOKTORA EĞİTİMİNE GİRİŞ, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2017-2018, Matematik Öğretiminde Materyal Geliştirme ve Kullanımı, Yüksek Lisans |
2017-2018, BİLGİSAYAR II, Lisans |
2017-2018, ÖĞRETİM TEKNOLOJİSİ VE MATERYAL GELİŞTİRME, Lisans |
2017-2018, Matematik Eğitiminde bilgiisayar uygulamaları, Lisans |
2017-2018, Bilgisayar I, Lisans |
2017-2018, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
2017-2018, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2017-2018, Okul Deneyimi, Lisans |
2017-2018, Öğretim Teknolojisi ve materyal tasarımı, Lisans |
2017-2018, Ortaokul Matematik Öğretim Programın, Lisans |
2017-2018, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2017-2018, BİLGİSAYAR I, Lisans |
2016-2017, MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME TEORİLERİNİN KULLANIMI, Yüksek Lisans |
2016-2017, MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE MATERYAL GELİŞTİRME VE KULLANIMI, Yüksek Lisans |
2016-2017, Teknoloji ile eğitim, Lisans |
2016-2017, Bilgisayar II, Lisans |
2016-2017, Matematik Eğitiminde Bilgisayar teknolojisinin kullanımı, Yüksek Lisans |
2016-2017, ÖĞRETİM TEKNOLOJİSİ VE MATERYAL GELİŞTİRME, Lisans |
2016-2017, Bilgisayar II, Lisans |
2016-2017, Bilgisayar I, Lisans |
2016-2017, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
2016-2017, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2016-2017, Okul Deneyimi, Lisans |
2016-2017, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2016-2017, Öğretim Teknolojisi ve materyal tasarımı, Lisans |
2016-2017, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2016-2017, BİLGİSAYAR I, Lisans |
2016-2017, MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME TEORİLERİNİN KULLANIMI, Lisans |
2015-2016, MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE MATERYAL GELİŞTİRME VE KULLANIMI, Yüksek Lisans |
2015-2016, MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE MATERYAL GELİŞTİRME VE KULLANIMI, Yüksek Lisans |
2015-2016, Matematik öğretimi I, Lisans |
2015-2016, Teknoloji ile eğitim, Lisans |
2015-2016, Matematik Öğretimi II, Lisans |
2015-2016, Öğretim teknolojisi ve materyal tasarımı, Lisans |
2015-2016, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
2015-2016, Bilgisayar II, Lisans |
2015-2016, İMA207 Matematik Eğitiminde Bilgisayar Uygulamaları, Lisans |
2015-2016, Okul Deneyimi, Lisans |
2015-2016, Matematik eğitiminde bilgisayar uygulamaları, Lisans |
2015-2016, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2015-2016, Okul Deneyimi, Lisans |
2015-2016, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2015-2016, BİLGİSAYAR I, Lisans |
2014-2015, Matematik eğitiminde öğrenme teorilerinin kullanımı, Yüksek Lisans |
2014-2015, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2014-2015, Bilgisayar II, Lisans |
2014-2015, Bilgisayar I, Lisans |
2014-2015, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
2014-2015, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2014-2015, Okul Deneyimi, Lisans |
2014-2015, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2014-2015, Öğretim Teknolojisi ve materyal tasarımı, Lisans |
2014-2015, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2014-2015, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans |
2014-2015, BİLGİSAYAR I, Lisans |
2014-2015, MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME TEORİLERİNİN KULLANIMI, Lisans |
2013-2014, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2013-2014, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2013-2014, Okul Deneyimi, Lisans |
2013-2014, Bilgisayar Cebiri Sistemi matematik uygulamaları, Lisans |
2013-2014, Matematik Öğretimi II, Lisans |
2013-2014, Bilgisayar I, Lisans |
2013-2014, Öğretim Teknolojisi ve materyal geliştirme, Lisans |
2013-2014, Bilgisayar II, Lisans |
2013-2014, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2013-2014, Matematik Öğretimi I, Lisans |
2013-2014, Bilgisayar II, Lisans |
2013-2014, Bilgisayar I, Lisans |
2013-2014, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
2013-2014, Okul Deneyimi, Lisans |
2013-2014, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2013-2014, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2013-2014, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans |
2013-2014, BİLGİSAYAR I, Lisans |
2013-2014, MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME TEORİLERİNİN KULLANIMI, Lisans |
2012-2013, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2012-2013, Okul Deneyimi, Lisans |
2012-2013, Uzmanlık alan dersi, Yüksek Lisans |
2012-2013, Tez, Yüksek Lisans |
2012-2013, Bilgisayar II, Lisans |
2012-2013, Bilgisayar I, Lisans |
2012-2013, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
2012-2013, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2012-2013, Okul Deneyimi, Lisans |
2012-2013, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2012-2013, Öğretim Teknolojisi ve materyal tasarımı, Lisans |
2012-2013, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2012-2013, BİLGİSAYAR I, Lisans |
2012-2013, MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME TEORİLERİNİN KULLANIMI, Lisans |
2011-2012, Bilgisayar I, Lisans |
2011-2012, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
2011-2012, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2011-2012, Okul Deneyimi, Lisans |
2011-2012, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2011-2012, BİLGİSAYAR I, Lisans |
2011-2012, MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME TEORİLERİNİN KULLANIMI, Lisans |
2010-2011, Bilgisayar II, Lisans |
2010-2011, Okul Deneyimi, Lisans |
2010-2011, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2010-2011, Öğretim Teknolojisi ve materyal tasarımı, Lisans |
2010-2011, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2010-2011, BİLGİSAYAR I, Lisans |
2010-2011, MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME TEORİLERİNİN KULLANIMI, Lisans |
2009-2010, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
2009-2010, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2009-2010, Okul Deneyimi, Lisans |
2009-2010, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2009-2010, Öğretim Teknolojisi ve materyal tasarımı, Lisans |
2009-2010, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2009-2010, BİLGİSAYAR I, Lisans |
2009-2010, MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME TEORİLERİNİN KULLANIMI, Lisans |
2008-2009, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
2008-2009, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
2008-2009, Okul Deneyimi, Lisans |
2008-2009, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2008-2009, BİLGİSAYAR I, Lisans |
2008-2009, MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME TEORİLERİNİN KULLANIMI, Lisans |
2007-2008, Okul Deneyimi, Lisans |
2007-2008, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2007-2008, BİLGİSAYAR I, Lisans |
2007-2008, MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME TEORİLERİNİN KULLANIMI, Lisans |
2006-2007, Okul Deneyimi, Lisans |
2006-2007, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2006-2007, BİLGİSAYAR I, Lisans |
2006-2007, MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME TEORİLERİNİN KULLANIMI, Lisans |
2005-2006, Okul Deneyimi, Lisans |
2005-2006, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2005-2006, BİLGİSAYAR I, Lisans |
2005-2006, MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME TEORİLERİNİN KULLANIMI, Lisans |
2004-2005, MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME TEORİLERİNİN KULLANIMI, Lisans |
2004-2005, Okul Deneyimi, Lisans |
2004-2005, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2004-2005, BİLGİSAYAR I, Lisans |
2003-2004, MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME TEORİLERİNİN KULLANIMI, Lisans |
2003-2004, Okul Deneyimi, Lisans |
2003-2004, BİLGİSAYAR I, Lisans |
2002-2003, MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME TEORİLERİNİN KULLANIMI, Lisans |
2002-2003, Okul Deneyimi, Lisans |
2002-2003, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2002-2003, BİLGİSAYAR I, Lisans |
2001-2002, MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME TEORİLERİNİN KULLANIMI, Lisans |
2001-2002, Okul Deneyimi, Lisans |
2000-2001, MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME TEORİLERİNİN KULLANIMI, Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) EURASIA Journal of Mathematics, Science&Technology Education, 0 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi, 0 |
Üye, NCTM (https://www.nctm.org/aboutmembership/), 2023- |
Üye, Matematik Eğitimi Derneği, 2013- |
Üye, MAT-DER, 2013- |
Üye, TMED (tmed.org.tr), 2012-2024 |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
1 | SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ NOKTA ÇİZGİ YÜZEYVE UZAY BİLGİLERİ VE ÇOKLU TEMSİLLERİ | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 17 | 0 | 0 | 0 | 18 |
2 | Bilgisayar cebiri sistemlerinin (BCS) fonksiyon kavramının öğretiminde etkisi | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 14 | 0 | 0 | 0 | 14 |
3 | ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMEN ÖZ YETERLİLİKLERİ ÜZERİNE BİR İNCELEME | 0 | 0 | 0 | 5 | 0 | 5 | 0 | 0 | 0 | 10 |
4 | Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının EBA İçerik İncelemesi:5. Snıf Sayılar Alt Öğrenme Alanı Doğal Sayılar Ünitesi | 0 | 0 | 0 | 3 | 1 | 3 | 0 | 0 | 0 | 7 |
5 | Pre-service teachers’ web pedagogical content knowledge and online information searching strategies | 0 | 0 | 0 | 6 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 6 |
6 | The Evaluation of the Concept Maps Created by Future Middle School Mathematics Teachers in Regard to the Concept of Angle | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 5 | 0 | 0 | 0 | 6 |
7 | Meaningful learning approach in dynamic and interactive learning environment plan for a geometry class on point line surface object | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
![]()
Kastamonu Üniversitesi
|
2015 - 2021 | 7 |
![]()
İrfan Dağdelen
-
|
2019 - 2021 | 4 |
![]()
Kastamonu Üniversitesi
|
2015 | 3 |
![]()
Fatih Saltan
![]() |
2015 | 3 |
![]()
Mehmet Emre Delibaş
-
|
2019 - 2021 | 3 |
![]()
Kastamonu Üniversitesi
|
2017 - 2019 | 2 |
![]()
Tevfik Küçükalioğlu
-
|
2019 - 2021 | 2 |
![]()
Kastamonu Üniversitesi
|
2019 | 1 |
![]()
Kastamonu Üniversitesi
|
2007 | 1 |
![]()
-
|
2021 | 1 |
![]()
Kastamonu Üniversitesi
|
2020 | 1 |
![]()
Oktay Erbay
-
|
2021 | 1 |
![]()
-
|
1998 | 1 |
![]()
Ali Kemal Aydoğdu
-
|
2021 | 1 |
![]()
Ayas. A
-
|
1998 | 1 |
![]()
Baki. A
-
|
1998 | 1 |
![]()
Batuhan Turuş
-
|
2021 | 1 |
![]()
Burak Haskanlı
-
|
2021 | 1 |
![]()
Çepni
-
|
1998 | 1 |
![]()
G
-
|
1998 | 1 |
![]()
Halil İbrahim AKYÜZ
-
|
2024 | 1 |
![]()
İbrahim Kepçeoğlu
-
|
2016 | 1 |
![]()
Kaçar. A
-
|
1 | |
![]()
Koç. S
-
|
1998 | 1 |
![]()
Mercimek Oktay
-
|
2017 | 1 |
![]()
Mesüde Gülşah Dağdelen
-
|
2019 | 1 |
![]()
Oktay Erbay
-
|
2024 | 1 |
![]()
Özgenur Yılmaz
-
|
2021 | 1 |
![]()
S
-
|
1998 | 1 |
![]()
Tuluk
-
|
1998 | 1 |
![]()
Tuluk. G
-
|
1 | |
![]()
Tuna. A
-
|
1 | |
![]()
Vahit Harun Reşit
-
|
2020 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78285 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 10704 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Matematik Eğitimi | 300 |
Anahtar Kelimeler | Matematik Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
Ağırlıklı Puan | 45 | 5 | 7 | 0 | 72 | 115 | 117 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 442 . | 506 . | 555 . | - | 483 . | 427 . | 506 . | - | - | - | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 271 . | 343 . | 337 . | - | 262 . | 221 . | 285 . | - | - | - | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 52 . | 96 . | 84 . | - | 51 . | 25 . | 39 . | - | - | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 5 | 1 | 2 | 0 | 10 | 6 | 9 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Makale | 2 | 0 | 0 | 0 | 2 | 5 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 3 | 1 | 2 | 0 | 8 | 0 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 4 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 2 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 3 | 1 | 1 | 0 | 7 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 |