| Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Öğretmenliği (Dr), 2003, 2007 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi (Yl) (Tezli), 1994, 1997 |
| Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Matematik Bölümü, 1970, 1975 |
| Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Öğretmenliği (Dr), 2003, 2007 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi (Yl) (Tezli), 1994, 1997 |
| Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Matematik Bölümü, 1970, 1975 |
| Kayıt Yok |
| İngilizce, ÜDS, 65, Güz, 2009 |
| İngilizce, KPDS, 67, 2009 |
| Kayıt Yok |
| [UAK] Eğitim Bilimleri Matematik Eğitimi |
| 2021-, Profesör, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
| 2015-2021, Doçent, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi, Türkiye |
| 2010-2015, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
| 2007-2010, Öğretim Görevlisi (Dr), Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
| 2002-2006, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Gazi Üniversitesi, Kastamonu Eğitim Fakültesi, İlköğretim Matematik Öğretmenliği Pr., Türkiye |
| 1982-2001, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Gazi Üniversitesi, Kastamonu Eğitim Fakültesi, Sınıf Öğretmenliği Pr., Türkiye |
| 2017-2020, Fakülte Yönetim Kurulu Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
| 2019-2020, DOKTORAYA GİRİŞ DERSİ, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
| 2019-2020, MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME TEORİLERİNİN KULLANIMI, Yüksek Lisans |
| 2019-2020, Matematik Öğretiminde Materyal Geliştirme ve Kullanımı, Yüksek Lisans |
| 2019-2020, Bilişim Teknolojileri, Lisans |
| 2019-2020, Öğretim Teknolojileri, Lisans |
| 2019-2020, Okul Deneyimi, Lisans |
| 2019-2020, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
| 2019-2020, Öğretim Teknolojisi ve materyal tasarımı, Lisans |
| 2019-2020, Matematik Eğitiminde Özdüzenleme, Lisans |
| 2019-2020, Ortaokul Matematik Öğretim Programın, Lisans |
| 2018-2019, DOKTORA EĞİTİMİNE GİRİŞ, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
| 2018-2019, Matematik ve hayat, Lisans |
| 2018-2019, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
| 2018-2019, Matematik eğitiminde bilgisayar uygulamaları, Lisans |
| 2018-2019, Bilişim Teknolojileri, Lisans |
| 2018-2019, Okul Deneyimi, Lisans |
| 2018-2019, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
| 2018-2019, Öğretim Teknolojisi ve materyal tasarımı, Lisans |
| 2018-2019, Ortaokul Matematik Öğretim Programın, Lisans |
| 2018-2019, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
| 2018-2019, MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME TEORİLERİNİN KULLANIMI, Yüksek Lisans |
| 2017-2018, DOKTORA EĞİTİMİNE GİRİŞ, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
| 2017-2018, Matematik Öğretiminde Materyal Geliştirme ve Kullanımı, Yüksek Lisans |
| 2017-2018, BİLGİSAYAR II, Lisans |
| 2017-2018, ÖĞRETİM TEKNOLOJİSİ VE MATERYAL GELİŞTİRME, Lisans |
| 2017-2018, Matematik Eğitiminde bilgiisayar uygulamaları, Lisans |
| 2017-2018, Bilgisayar I, Lisans |
| 2017-2018, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
| 2017-2018, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
| 2017-2018, Okul Deneyimi, Lisans |
| 2017-2018, Öğretim Teknolojisi ve materyal tasarımı, Lisans |
| 2017-2018, Ortaokul Matematik Öğretim Programın, Lisans |
| 2017-2018, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
| 2017-2018, BİLGİSAYAR I, Lisans |
| 2016-2017, MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME TEORİLERİNİN KULLANIMI, Yüksek Lisans |
| 2016-2017, MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE MATERYAL GELİŞTİRME VE KULLANIMI, Yüksek Lisans |
| 2016-2017, Teknoloji ile eğitim, Lisans |
| 2016-2017, Bilgisayar II, Lisans |
| 2016-2017, Matematik Eğitiminde Bilgisayar teknolojisinin kullanımı, Yüksek Lisans |
| 2016-2017, ÖĞRETİM TEKNOLOJİSİ VE MATERYAL GELİŞTİRME, Lisans |
| 2016-2017, Bilgisayar II, Lisans |
| 2016-2017, Bilgisayar I, Lisans |
| 2016-2017, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
| 2016-2017, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
| 2016-2017, Okul Deneyimi, Lisans |
| 2016-2017, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
| 2016-2017, Öğretim Teknolojisi ve materyal tasarımı, Lisans |
| 2016-2017, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
| 2016-2017, BİLGİSAYAR I, Lisans |
| 2016-2017, MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME TEORİLERİNİN KULLANIMI, Lisans |
| 2015-2016, MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE MATERYAL GELİŞTİRME VE KULLANIMI, Yüksek Lisans |
| 2015-2016, MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE MATERYAL GELİŞTİRME VE KULLANIMI, Yüksek Lisans |
| 2015-2016, Matematik öğretimi I, Lisans |
| 2015-2016, Teknoloji ile eğitim, Lisans |
| 2015-2016, Matematik Öğretimi II, Lisans |
| 2015-2016, Öğretim teknolojisi ve materyal tasarımı, Lisans |
| 2015-2016, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
| 2015-2016, Bilgisayar II, Lisans |
| 2015-2016, İMA207 Matematik Eğitiminde Bilgisayar Uygulamaları, Lisans |
| 2015-2016, Okul Deneyimi, Lisans |
| 2015-2016, Matematik eğitiminde bilgisayar uygulamaları, Lisans |
| 2015-2016, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
| 2015-2016, Okul Deneyimi, Lisans |
| 2015-2016, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
| 2015-2016, BİLGİSAYAR I, Lisans |
| 2014-2015, Matematik eğitiminde öğrenme teorilerinin kullanımı, Yüksek Lisans |
| 2014-2015, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
| 2014-2015, Bilgisayar II, Lisans |
| 2014-2015, Bilgisayar I, Lisans |
| 2014-2015, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
| 2014-2015, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
| 2014-2015, Okul Deneyimi, Lisans |
| 2014-2015, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
| 2014-2015, Öğretim Teknolojisi ve materyal tasarımı, Lisans |
| 2014-2015, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
| 2014-2015, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans |
| 2014-2015, BİLGİSAYAR I, Lisans |
| 2014-2015, MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME TEORİLERİNİN KULLANIMI, Lisans |
| 2013-2014, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
| 2013-2014, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
| 2013-2014, Okul Deneyimi, Lisans |
| 2013-2014, Bilgisayar Cebiri Sistemi matematik uygulamaları, Lisans |
| 2013-2014, Matematik Öğretimi II, Lisans |
| 2013-2014, Bilgisayar I, Lisans |
| 2013-2014, Öğretim Teknolojisi ve materyal geliştirme, Lisans |
| 2013-2014, Bilgisayar II, Lisans |
| 2013-2014, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans |
| 2013-2014, Matematik Öğretimi I, Lisans |
| 2013-2014, Bilgisayar II, Lisans |
| 2013-2014, Bilgisayar I, Lisans |
| 2013-2014, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
| 2013-2014, Okul Deneyimi, Lisans |
| 2013-2014, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
| 2013-2014, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
| 2013-2014, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans |
| 2013-2014, BİLGİSAYAR I, Lisans |
| 2013-2014, MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME TEORİLERİNİN KULLANIMI, Lisans |
| 2012-2013, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
| 2012-2013, Okul Deneyimi, Lisans |
| 2012-2013, Uzmanlık alan dersi, Yüksek Lisans |
| 2012-2013, Tez, Yüksek Lisans |
| 2012-2013, Bilgisayar II, Lisans |
| 2012-2013, Bilgisayar I, Lisans |
| 2012-2013, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
| 2012-2013, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
| 2012-2013, Okul Deneyimi, Lisans |
| 2012-2013, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
| 2012-2013, Öğretim Teknolojisi ve materyal tasarımı, Lisans |
| 2012-2013, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
| 2012-2013, BİLGİSAYAR I, Lisans |
| 2012-2013, MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME TEORİLERİNİN KULLANIMI, Lisans |
| 2011-2012, Bilgisayar I, Lisans |
| 2011-2012, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
| 2011-2012, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
| 2011-2012, Okul Deneyimi, Lisans |
| 2011-2012, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
| 2011-2012, BİLGİSAYAR I, Lisans |
| 2011-2012, MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME TEORİLERİNİN KULLANIMI, Lisans |
| 2010-2011, Bilgisayar II, Lisans |
| 2010-2011, Okul Deneyimi, Lisans |
| 2010-2011, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
| 2010-2011, Öğretim Teknolojisi ve materyal tasarımı, Lisans |
| 2010-2011, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
| 2010-2011, BİLGİSAYAR I, Lisans |
| 2010-2011, MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME TEORİLERİNİN KULLANIMI, Lisans |
| 2009-2010, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
| 2009-2010, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
| 2009-2010, Okul Deneyimi, Lisans |
| 2009-2010, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
| 2009-2010, Öğretim Teknolojisi ve materyal tasarımı, Lisans |
| 2009-2010, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
| 2009-2010, BİLGİSAYAR I, Lisans |
| 2009-2010, MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME TEORİLERİNİN KULLANIMI, Lisans |
| 2008-2009, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans |
| 2008-2009, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans |
| 2008-2009, Okul Deneyimi, Lisans |
| 2008-2009, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
| 2008-2009, BİLGİSAYAR I, Lisans |
| 2008-2009, MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME TEORİLERİNİN KULLANIMI, Lisans |
| 2007-2008, Okul Deneyimi, Lisans |
| 2007-2008, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
| 2007-2008, BİLGİSAYAR I, Lisans |
| 2007-2008, MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME TEORİLERİNİN KULLANIMI, Lisans |
| 2006-2007, Okul Deneyimi, Lisans |
| 2006-2007, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
| 2006-2007, BİLGİSAYAR I, Lisans |
| 2006-2007, MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME TEORİLERİNİN KULLANIMI, Lisans |
| 2005-2006, Okul Deneyimi, Lisans |
| 2005-2006, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
| 2005-2006, BİLGİSAYAR I, Lisans |
| 2005-2006, MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME TEORİLERİNİN KULLANIMI, Lisans |
| 2004-2005, MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME TEORİLERİNİN KULLANIMI, Lisans |
| 2004-2005, Okul Deneyimi, Lisans |
| 2004-2005, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
| 2004-2005, BİLGİSAYAR I, Lisans |
| 2003-2004, MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME TEORİLERİNİN KULLANIMI, Lisans |
| 2003-2004, Okul Deneyimi, Lisans |
| 2003-2004, BİLGİSAYAR I, Lisans |
| 2002-2003, MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME TEORİLERİNİN KULLANIMI, Lisans |
| 2002-2003, Okul Deneyimi, Lisans |
| 2002-2003, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
| 2002-2003, BİLGİSAYAR I, Lisans |
| 2001-2002, MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME TEORİLERİNİN KULLANIMI, Lisans |
| 2001-2002, Okul Deneyimi, Lisans |
| 2000-2001, MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME TEORİLERİNİN KULLANIMI, Lisans |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| (Ulusal - Bilimsel Dergi) EURASIA Journal of Mathematics, Science&Technology Education, 0 |
| (Uluslararası - Bilimsel Dergi) Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi, 0 |
| Üye, NCTM (https://www.nctm.org/aboutmembership/), 2023- |
| Üye, Matematik Eğitimi Derneği, 2013- |
| Üye, MAT-DER, 2013- |
| Üye, TMED (tmed.org.tr), 2012-2024 |
| Kayıt Yok |
| Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
| 1 | SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ NOKTA ÇİZGİ YÜZEYVE UZAY BİLGİLERİ VE ÇOKLU TEMSİLLERİ | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 17 | 0 | 0 | 0 | 18 |
| 2 | Bilgisayar cebiri sistemlerinin (BCS) fonksiyon kavramının öğretiminde etkisi | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 14 | 0 | 0 | 0 | 14 |
| 3 | ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMEN ÖZ YETERLİLİKLERİ ÜZERİNE BİR İNCELEME | 0 | 0 | 0 | 5 | 0 | 5 | 0 | 0 | 0 | 10 |
| 4 | Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının EBA İçerik İncelemesi:5. Snıf Sayılar Alt Öğrenme Alanı Doğal Sayılar Ünitesi | 0 | 0 | 0 | 3 | 1 | 3 | 0 | 0 | 0 | 7 |
| 5 | Pre-service teachers’ web pedagogical content knowledge and online information searching strategies | 0 | 0 | 0 | 6 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 6 |
| 6 | The Evaluation of the Concept Maps Created by Future Middle School Mathematics Teachers in Regard to the Concept of Angle | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 5 | 0 | 0 | 0 | 6 |
| 7 | Meaningful learning approach in dynamic and interactive learning environment plan for a geometry class on point line surface object | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
|
Kastamonu Üniversitesi
|
2015 - 2021 | 7 |
|
İrfan Dağdelen
-
|
2019 - 2021 | 4 |
|
Kastamonu Üniversitesi
|
2015 | 3 |
|
Fatih Saltan
|
2015 | 3 |
|
Mehmet Emre Delibaş
-
|
2019 - 2021 | 3 |
|
Kastamonu Üniversitesi
|
2017 - 2019 | 2 |
|
Tevfik Küçükalioğlu
-
|
2019 - 2021 | 2 |
|
Kastamonu Üniversitesi
|
2019 | 1 |
|
Kastamonu Üniversitesi
|
2007 | 1 |
|
Kastamonu Üniversitesi
|
2021 | 1 |
|
Kastamonu Üniversitesi
|
2020 | 1 |
|
Oktay Erbay
-
|
2021 | 1 |
|
-
|
1998 | 1 |
|
Ali Kemal Aydoğdu
-
|
2021 | 1 |
|
Ayas. A
-
|
1998 | 1 |
|
Baki. A
-
|
1998 | 1 |
|
Batuhan Turuş
-
|
2021 | 1 |
|
Burak Haskanlı
-
|
2021 | 1 |
|
Çepni
-
|
1998 | 1 |
|
G
-
|
1998 | 1 |
|
Halil İbrahim Akyüz
-
|
2024 | 1 |
|
İbrahim Kepçeoğlu
-
|
2016 | 1 |
|
Kaçar. A
-
|
1 | |
|
Koç. S
-
|
1998 | 1 |
|
Mercimek Oktay
-
|
2017 | 1 |
|
Mesüde Gülşah Dağdelen
-
|
2019 | 1 |
|
Oktay Erbay
-
|
2024 | 1 |
|
Özgenur Yılmaz
-
|
2021 | 1 |
|
S
-
|
1998 | 1 |
|
Tuluk
-
|
1998 | 1 |
|
Tuluk. G
-
|
1 | |
|
Tuna. A
-
|
1 | |
|
Vahit Harun Reşit
-
|
2020 | 1 |
| Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
| TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 79021 |
| YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 11078 |
| YÖKSİS Bilim Alanı | Matematik Eğitimi | 302 |
| Anahtar Kelimeler | Matematik Eğitimi | |
| Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
| Ağırlıklı Puan | 45 | 5 | 7 | 0 | 72 | 115 | 117 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 437 . | 509 . | 555 . | - | 484 . | 430 . | 501 . | - | - | - | - |
| Sıra (Temel Alan İçinde) | 267 . | 344 . | 336 . | - | 264 . | 224 . | 281 . | - | - | - | - |
| Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 54 . | 95 . | 84 . | - | 52 . | 25 . | 38 . | - | - | - | - |
| Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
| Toplam Yayın | 5 | 1 | 2 | 0 | 10 | 6 | 9 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Toplam Makale | 2 | 0 | 0 | 0 | 2 | 5 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Toplam Bildiri | 3 | 1 | 2 | 0 | 8 | 0 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 4 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Makale (Ulusal) | 2 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Bildiri (Uluslararası) | 3 | 1 | 1 | 0 | 7 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 |