img

Prof. Dr. Güler TULUK

  • Eğitim Fakültesi Dekanlığı
  • Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
  • Matematik Eğitimi Anabilim Dalı

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
45
Atıf
60
h-index
5
Proje
3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Matematik Bölümü, 1970, 1975
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi (Yl) (Tezli), 1994, 1997
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Öğretmenliği (Dr), 2003, 2007
Araştırma Alanları
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Öğretmenliği (Dr), 2003, 2007
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi (Yl) (Tezli), 1994, 1997
Lisans, Türkiye, Atatürk Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Matematik Bölümü, 1970, 1975
Kayıt Yok
İngilizce, ÜDS, 65, Güz, 2009
İngilizce, KPDS, 67, 2009
Kayıt Yok
[UAK] Eğitim Bilimleri Matematik Eğitimi
2021-, Profesör, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
2015-2021, Doçent, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi, Türkiye
2010-2015, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
2007-2010, Öğretim Görevlisi (Dr), Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
2002-2006, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Gazi Üniversitesi, Kastamonu Eğitim Fakültesi, İlköğretim Matematik Öğretmenliği Pr., Türkiye
1982-2001, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Gazi Üniversitesi, Kastamonu Eğitim Fakültesi, Sınıf Öğretmenliği Pr., Türkiye
2017-2020, Fakülte Yönetim Kurulu Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
İrfan Dağdelen, Doktora, Geometrik düşünme alışkanlıklarının geliştirilmesine yönelik hazırlanan öğretim tasarımının ortaokul, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Cengiz Yıldız, Yüksek Lisans, EBA destekli ikinci dereceden denklemler konusu öğretiminin başarı, güdülenme ve öğrenme stratejiler, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Zeynep Üçgül, Yüksek Lisans, 2018 matematik öğretim programı ve ders kitaplarının dijital, bilgisayar ve bilişim okuryazarlığı ka, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Özgenur Yılmaz, Yüksek Lisans, Matematik öğretiminde sanal manipülatif ve simülasyon kullanımına ilişkin öğretmen görüşleri, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Burak Haskanlı, Yüksek Lisans, 8. sınıf doğrusal denklemlerin öğretiminde EBA ile öğretimin etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman)
Mehmet Emre Delibaş, Yüksek Lisans, Problem çözmede görselleştirme ve görsel temsil kullanma, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2020, (Asıl Danışman)
Harun Reşit Vahit, Yüksek Lisans, EBA etkinlikleriyle yapılan matematik öğretiminin başarıya ve tutuma etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
Tevfik Küçükalioğlu, Yüksek Lisans, Ortaokul beşinci sınıf öğrencilerinin matematik başarılarında ve matematiğe yönelik tutumlarında öğr, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2017, (Asıl Danışman)
2019-2020, MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME TEORİLERİNİN KULLANIMI, Yüksek Lisans
2019-2020, DOKTORAYA GİRİŞ DERSİ, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2019-2020, Ortaokul Matematik Öğretim Programın, Lisans
2019-2020, Matematik Eğitiminde Özdüzenleme, Lisans
2019-2020, Öğretim Teknolojisi ve materyal tasarımı, Lisans
2019-2020, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2019-2020, Okul Deneyimi, Lisans
2019-2020, Öğretim Teknolojileri, Lisans
2019-2020, Bilişim Teknolojileri, Lisans
2019-2020, Matematik Öğretiminde Materyal Geliştirme ve Kullanımı, Yüksek Lisans
2018-2019, DOKTORA EĞİTİMİNE GİRİŞ, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2018-2019, MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME TEORİLERİNİN KULLANIMI, Yüksek Lisans
2018-2019, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2018-2019, Ortaokul Matematik Öğretim Programın, Lisans
2018-2019, Öğretim Teknolojisi ve materyal tasarımı, Lisans
2018-2019, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2018-2019, Okul Deneyimi, Lisans
2018-2019, Bilişim Teknolojileri, Lisans
2018-2019, Matematik eğitiminde bilgisayar uygulamaları, Lisans
2018-2019, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2018-2019, Matematik ve hayat, Lisans
2017-2018, ÖĞRETİM TEKNOLOJİSİ VE MATERYAL GELİŞTİRME, Lisans
2017-2018, BİLGİSAYAR II, Lisans
2017-2018, Matematik Öğretiminde Materyal Geliştirme ve Kullanımı, Yüksek Lisans
2017-2018, DOKTORA EĞİTİMİNE GİRİŞ, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2017-2018, BİLGİSAYAR I, Lisans
2017-2018, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2017-2018, Ortaokul Matematik Öğretim Programın, Lisans
2017-2018, Öğretim Teknolojisi ve materyal tasarımı, Lisans
2017-2018, Okul Deneyimi, Lisans
2017-2018, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans
2017-2018, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans
2017-2018, Bilgisayar I, Lisans
2017-2018, Matematik Eğitiminde bilgiisayar uygulamaları, Lisans
2016-2017, MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME TEORİLERİNİN KULLANIMI, Yüksek Lisans
2016-2017, MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME TEORİLERİNİN KULLANIMI, Lisans
2016-2017, BİLGİSAYAR I, Lisans
2016-2017, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2016-2017, Öğretim Teknolojisi ve materyal tasarımı, Lisans
2016-2017, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2016-2017, Okul Deneyimi, Lisans
2016-2017, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans
2016-2017, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans
2016-2017, Bilgisayar I, Lisans
2016-2017, Bilgisayar II, Lisans
2016-2017, ÖĞRETİM TEKNOLOJİSİ VE MATERYAL GELİŞTİRME, Lisans
2016-2017, Matematik Eğitiminde Bilgisayar teknolojisinin kullanımı, Yüksek Lisans
2016-2017, Bilgisayar II, Lisans
2016-2017, Teknoloji ile eğitim, Lisans
2016-2017, MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE MATERYAL GELİŞTİRME VE KULLANIMI, Yüksek Lisans
2015-2016, BİLGİSAYAR I, Lisans
2015-2016, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2015-2016, Okul Deneyimi, Lisans
2015-2016, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans
2015-2016, Matematik eğitiminde bilgisayar uygulamaları, Lisans
2015-2016, Okul Deneyimi, Lisans
2015-2016, İMA207 Matematik Eğitiminde Bilgisayar Uygulamaları, Lisans
2015-2016, Bilgisayar II, Lisans
2015-2016, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans
2015-2016, Öğretim teknolojisi ve materyal tasarımı, Lisans
2015-2016, Matematik Öğretimi II, Lisans
2015-2016, Teknoloji ile eğitim, Lisans
2015-2016, Matematik öğretimi I, Lisans
2015-2016, MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE MATERYAL GELİŞTİRME VE KULLANIMI, Yüksek Lisans
2015-2016, MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE MATERYAL GELİŞTİRME VE KULLANIMI, Yüksek Lisans
2014-2015, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans
2014-2015, Matematik eğitiminde öğrenme teorilerinin kullanımı, Yüksek Lisans
2014-2015, MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME TEORİLERİNİN KULLANIMI, Lisans
2014-2015, BİLGİSAYAR I, Lisans
2014-2015, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans
2014-2015, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2014-2015, Öğretim Teknolojisi ve materyal tasarımı, Lisans
2014-2015, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2014-2015, Okul Deneyimi, Lisans
2014-2015, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans
2014-2015, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans
2014-2015, Bilgisayar I, Lisans
2014-2015, Bilgisayar II, Lisans
2013-2014, Matematik Öğretimi I, Lisans
2013-2014, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans
2013-2014, Bilgisayar II, Lisans
2013-2014, Öğretim Teknolojisi ve materyal geliştirme, Lisans
2013-2014, Bilgisayar I, Lisans
2013-2014, Matematik Öğretimi II, Lisans
2013-2014, Bilgisayar Cebiri Sistemi matematik uygulamaları, Lisans
2013-2014, Okul Deneyimi, Lisans
2013-2014, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2013-2014, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans
2013-2014, MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME TEORİLERİNİN KULLANIMI, Lisans
2013-2014, BİLGİSAYAR I, Lisans
2013-2014, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans
2013-2014, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2013-2014, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2013-2014, Okul Deneyimi, Lisans
2013-2014, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans
2013-2014, Bilgisayar I, Lisans
2013-2014, Bilgisayar II, Lisans
2012-2013, Tez, Yüksek Lisans
2012-2013, Uzmanlık alan dersi, Yüksek Lisans
2012-2013, Okul Deneyimi, Lisans
2012-2013, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2012-2013, MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME TEORİLERİNİN KULLANIMI, Lisans
2012-2013, BİLGİSAYAR I, Lisans
2012-2013, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2012-2013, Öğretim Teknolojisi ve materyal tasarımı, Lisans
2012-2013, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2012-2013, Okul Deneyimi, Lisans
2012-2013, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans
2012-2013, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans
2012-2013, Bilgisayar I, Lisans
2012-2013, Bilgisayar II, Lisans
2011-2012, MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME TEORİLERİNİN KULLANIMI, Lisans
2011-2012, BİLGİSAYAR I, Lisans
2011-2012, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2011-2012, Okul Deneyimi, Lisans
2011-2012, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans
2011-2012, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans
2011-2012, Bilgisayar I, Lisans
2010-2011, MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME TEORİLERİNİN KULLANIMI, Lisans
2010-2011, BİLGİSAYAR I, Lisans
2010-2011, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2010-2011, Öğretim Teknolojisi ve materyal tasarımı, Lisans
2010-2011, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2010-2011, Okul Deneyimi, Lisans
2010-2011, Bilgisayar II, Lisans
2009-2010, MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME TEORİLERİNİN KULLANIMI, Lisans
2009-2010, BİLGİSAYAR I, Lisans
2009-2010, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2009-2010, Öğretim Teknolojisi ve materyal tasarımı, Lisans
2009-2010, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2009-2010, Okul Deneyimi, Lisans
2009-2010, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans
2009-2010, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans
2008-2009, MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME TEORİLERİNİN KULLANIMI, Lisans
2008-2009, BİLGİSAYAR I, Lisans
2008-2009, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2008-2009, Okul Deneyimi, Lisans
2008-2009, Öğretmenlik Uygulaması I, Lisans
2008-2009, Öğretmenlik Uygulaması II, Lisans
2007-2008, MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME TEORİLERİNİN KULLANIMI, Lisans
2007-2008, BİLGİSAYAR I, Lisans
2007-2008, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2007-2008, Okul Deneyimi, Lisans
2006-2007, MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME TEORİLERİNİN KULLANIMI, Lisans
2006-2007, BİLGİSAYAR I, Lisans
2006-2007, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2006-2007, Okul Deneyimi, Lisans
2005-2006, MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME TEORİLERİNİN KULLANIMI, Lisans
2005-2006, BİLGİSAYAR I, Lisans
2005-2006, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2005-2006, Okul Deneyimi, Lisans
2004-2005, MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME TEORİLERİNİN KULLANIMI, Lisans
2004-2005, BİLGİSAYAR I, Lisans
2004-2005, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2004-2005, Okul Deneyimi, Lisans
2003-2004, MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME TEORİLERİNİN KULLANIMI, Lisans
2003-2004, BİLGİSAYAR I, Lisans
2003-2004, Okul Deneyimi, Lisans
2002-2003, MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME TEORİLERİNİN KULLANIMI, Lisans
2002-2003, BİLGİSAYAR I, Lisans
2002-2003, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2002-2003, Okul Deneyimi, Lisans
2001-2002, MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME TEORİLERİNİN KULLANIMI, Lisans
2001-2002, Okul Deneyimi, Lisans
2000-2001, MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME TEORİLERİNİN KULLANIMI, Lisans
Kayıt Yok
Kesirler ve kesirlerde işlemler konularının ders kitaplarında öğretimi üzerine bir karşılaştırma: Türkiye, ABD, Avusturalya, Singapur ve Güney Kore örnekleri. (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Araştırmacı , 2017-2018
PHP ile Web quest arama motorunun oluşturulmasına ilişkin alt yapı maliyetleri (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2017-2020
Bilgisayar Cebiri Sistemleri CAS ile koordinat düzlemi öğretimi ve uygulaması (Ulusal) Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç): Proje Koordinatör Yrd.
Kayıt Yok
Erbay, O., Tuluk, G., İncikabı, L. (2021) "An Analysis of the Studies on Self-Efficacy in Mathematics Education in Turkey", International Journal of Scientific and Technological Research, (10) pp. 75-88 DOI  
Tuluk, G., Akyüz, H.İ. (2021) "Online Information Search Competencies of Prospective Philosophy Teachers in an Online Pedagogical Formation Program", International Journal of Progressive Education, (0) Link  
Tuluk, G., Dağdelen, İ. (2021) "Visual Elements in the Learning Area of Geometry and Measurement in the 5th Grade Textbook", https://www.iiste.org/Journals/index.php/JSTR/issue/view/4872, 7 (3) pp. 67-80 Link DOI  
Küçükalioğlu, T., Tuluk, G. (2021) "The Effect of Mathematics Teachers’ Self-Efficacy and Leadership Styles on Students’ Mathematical Achievement and Attitudes", ATHENS JOURNAL OF EDUCATION, 8 (3) pp. 1-8 DOI  
Tuluk, G. (2020) "Pedagojik Formasyon Programındaki Matematik Öğretmen Adaylarının Pedagojik Alan BilgisineYönelik Zihin Haritaları", Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi, 28 (3) pp. 1541-1557 [TR Dizin] Link DOI   
Tuluk, G. (2020) "Knowledge of Slope Concept in Mathematics Textbooks in Undergraduate Education", Journal of Curriculum and Teaching, 9 (3) pp. 161-171 Link DOI   
Reşit, V.H., Tuluk, G. (2020) "The Effect of EBA (Educational Informatics Network) Supported Mathematics Teaching on Student Achievement and Attitude in 5th Grade Natural Numbers and Operations Unit", International Journal of Scientific and Technological Research, 11 (6) pp. 79-97 Link DOI  
Tuluk, G., Dağdelen, İ. (2020) "The Investigation of Geometric Thinking Levels of Fifth Year Students Who Started to Primary School at Different Ages", International Journal of Scientific and Technological Research, 6 (9) pp. 42-53 Link DOI  
Tuluk, G. (2020) "VISUAL IMAGES RELATED TO ANGLE CONCEPT IN THE 5TH GRADE MATHSCOURSEBOOKS", ijonte, 11 (3) pp. 16-27 Link  
Tuluk, G., Akyüz, H.İ. (2019) "Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının EBA İçerik İncelemesi:5. Snıf Sayılar Alt Öğrenme Alanı Doğal Sayılar Ünitesi", Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 12 (2) pp. 32-47 [TR Dizin] Link  
Tuluk, G., Kepceoğlu, İ. (2019) "Pre-service teachers’ web pedagogical content knowledge and online information searching strategies", International Journal of Evaluation and Research in Education, 8 (2) pp. 229-236 Link  
Tuluk, G. (2015) "The Evaluation of the Concept Maps Created by Future Middle School Mathematics Teachers in Regard to the Concept of Angle", Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT), 6 (2) pp. 323-337 [TR Dizin] DOI  
Tuluk, G. (2015) "ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMEN ÖZ YETERLİLİKLERİ ÜZERİNE BİR İNCELEME", Uşak ÜniversitesiEğitim Araştırmaları Dergisi, 1 (1) pp. 1-15  
Tuluk, G. (2014) "SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ NOKTA ÇİZGİ YÜZEYVE UZAY BİLGİLERİ VE ÇOKLU TEMSİLLERİ", Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi, 22 (1) pp. 361-384   
Tuluk, G. (2014) "Evaluation of Concept Maps Related To Angle Concept Created By Fifth Grade Students", Cumhuriyet International Journal of Education, 3 (2) pp. 70-84  
Tuluk, G. (2014) "Maple Computer Algebra System In Teaching Pre Calculus Example Of Absolute Value Function", Educational Research and Reviews, 9 (17) pp. 630-641 DOI  
Tuluk, G. (2013) "Meaningful learning approach in dynamic and interactive learning environment plan for a geometry class on point line surface object", International Journal ofAcademic Research, 5 (4) pp. 384-398 DOI  
Tuluk, G., Kaçar, A. (2007) "Bilgisayar cebiri sistemlerinin (BCS) fonksiyon kavramının öğretiminde etkisi", Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi, 15 (2) pp. 661-674 [TR Dizin]   
Tuluk, G., Yılmaz, Ö., Aydoğdu, A.K., Turuş, B. (2021) "2021 Liseye Geçiş Sınavı Matematik Sorularının MATH Taksonomisine Göre Analizi", 12th International Congress on New Trends in Education , Türkiye, (Haziran 2021
Haskanlı, B., Tuluk, G. (2021) "EBA’nın Sekizinci Sınıf Öğrencilerin Doğrusal Denklemler Konusunda Başarısına Etkisi", SCHEDULE OF 5th INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF TURKISH COMPUTER AND MATHEMATICS EDUCATION , Alanya, Türkiye, (Ekim 2021
Delibaş, M.E., Tuluk, G. (2021) "Görsel Temsil Kullanmaya Odaklanan Problem Çözme Etkinliklerinin 8.sınıf Öğrencilerin Problem Çözme Başarılarına ve Problem Çözmeye Yönelik Tutumlarına Etkisi", SCHEDULE OF 5th INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF TURKISH COMPUTER AND MATHEMATICS EDUCATION , Alanya, Türkiye, (Ekim 2021
Delibaş, M.E., Tuluk, G. (2021) "8.sınıf Öğrencilerin Problem Çözmede Görsel Temsil Kullanımlarının İncelenmesi", SCHEDULE OF 5th INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF TURKISH COMPUTER AND MATHEMATICS EDUCATION , Alanya, Türkiye, (Ekim 2021
Tuluk, G. (2019) "Bilgisayar Cebiri Sistemleri (BCS) İle Genel Matematik ÖnbilgiKavramları", 32. ULUSAL MATEMATİK SEMPOZYUMU , (pp. 53), Samsun, Türkiye, (Eylül 2019
Tuluk, G., Yılmaz, A. (2019) "Görsel İmgelerin İncelenmesi: 2018 Yeni Öğretim Programına Uygun 5. Sınıf Fen Bilgisi Ders Kitabı", Fen, Matematik, Uluslararası Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi , (pp. 192-193), İzmir, Türkiye, (Nisan 2019
Dağdelen, İ., Tuluk, G., Dağdelen, M.G. (2019) "THE USE OF CONCRETE MATERIALS IN TEACHING THE CONCEPT OF ABSOLUTE VALUE: “MUTLUMATIK”", Ondokuz Mayıs Üniversitesi Uluslararası100.Yıl Eğitim Sempozyumu , (pp. 180), Samsun, Türkiye, (Aralık 2019
Küçükalioğlu, T., Tuluk, G. (2019) "Ortaokul Matematik O ğ retmenlerinin O z Yeterlik ve Liderlik StillerininO ğ rencilerin Matematiksel Başarıları ve Tutumları Ü zerine Etkisi", EYFOR X , (Ekim 2019
Tuluk, G., Akyüz, H.İ. (2019) "Opinions Of Teachers And Prospective Teachers About The Natural Numbers Unit In5Th Grade Numbers Area In EBA", 4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education , İzmir, Türkiye, (Eylül 2019
Tuluk, G., Dağdelen, İ. (2019) "Farklı Yaşlarda İlkokula Başlayan Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Geometrik Düşünme Düzeylerinin İncelenmesi", 4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education , (Aralık 2019
Tuluk, G., Delibaş, M.E. (2019) "2008-2018 Yılları Arasında Cebir Alanında YayınlanmıĢ Makalelerin Ġncelenmesi", 4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education , İzmir, Türkiye, (Aralık 2019
Tuluk, G. (2019) "Knowledge of slope concept in mathematics textbooks in undergraduate education", ICMME 2019 , (pp. 388-392), Konya, (Ekim 2019
Tuluk, G., Oktay, M. (2017) "The Perspectives Of Secondary School Mathematics Teacher Candidates On The Use Of Materials", 26th International Conference on Educational Sciences, April 20-23, 2017 , (pp. 2239), (Nisan 2017
Kepceoğlu, İ., Tuluk, G. (2017) "Dinamik Matematik Öğretiminde Test Sorularının Yeri", Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu - 3 , Afyon, Türkiye, (Mayıs 2017
Tuluk, G., Kepçeoğlu, İ. (2016) "Ortaokul matematik öğretmeni adaylarının web becerileri", ERPA International Congresses on Education , (pp. 155), (Temmuz 2016
Yıldız, İ., Saltan, F., Akyüz, H.İ., Tuluk, G. (2015) "Effects Of Sms Usage On Preservice Teachers Motivation During The School Experience Period", İDEAL CONFERENCE 2015 , (pp. 72), Amasya, Türkiye, (Kasım 2015
Yıldız, İ., Saltan, F., Akyüz, H.İ., Tuluk, G. (2015) "Effects Of Sms Usage On Preservice Teachers MotıvatıonDurıng The School Experıence Perıod", International Dynamic, Explorative and Active Learning , (pp. 72), Amasya, Türkiye, (Kasım 2015
Yıldız, İ., Saltan, F., Akyüz, H.İ., Tuluk, G. (2015) "Effects of Sms Usage on Preservıce Teachers Motıvatıon durıng the School Experıence Perıod", II: International Dynamic Explorative and Active Learning Conference (IDEAL) , (Kasım 2015
Tuluk, G. () "Eğitmenli Köy İlkokulundan Köy Enstitüsüne Kastamonu Eğitim Yüksekokulu Emekli Yüksekokulu Görevlisi Hüseyin Çavuş", Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim Bilimleri Araştırmaları  
Tuluk, G. () "Bilgisayar Cebiri Sistemleri BCS İle Matematik Kavramların Öğretimine Yaklaşımlar", I. International Dynamic Explorative and Active Learning Conference  
Tuluk, G. () "The Evaluation of Prospective Mathematics Teacher s through Computer Aided Concept Mapping Method", The International Institute of Social and Economic Sciences organized the 7th International Academic Conference  
Tuluk, G. () "Gerçek dünya projesi kullanarak bir lisans durumu çalışması öğretmen adaylari web sayfasi düzenlerken neler söylediler", The 5th International Balkan Education and Science Congress , Edirne, Türkiye 
G, T., A, T., A, K. () "Bilgisayar Cebiri sistemlerinin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematiğe Yönelik Tutumuna Etkisi", The 5the International Balkan Education and Science Congress. , Edirne, Türkiye 
Tuluk, G. () "What Pre service Teacher Student Said Arranging and Publishing Blog Page", 5th World Conference on Educational Sciences WCES -2013 , (pp. 1945-1949), Roma 
S, K., , , A, A., A, B., Çepni, , S, , Tuluk, , G, (1998) "YÖK Dünya Bankası MEGP işbirliği Proje Kapsamında Fakülte Okul İşbirliği", Ankara/Türkiye : YOK  
Akyüz, H.İ., Tuluk, G. (2021) "Preservice Mathematics Teachers’ Opinions on Online Micro-Teaching Experience", Kitap: Online Education during the COVID-19 Pandemic: Issues, Benefits, Challenges, and Strategies, Amerika Birleşik Devletleri : ISTES Organization  
Çiydem, E., Tuluk, G. (2020) "2. Bölüm Eğitim Çalışmaları ile ilgili makaleler", Kitap: Bilim İnsanı Dr. Öğretim Üyesi Mustafa Eski’ye Armağan – Eğitime Adanmış Bir Ömür, Türkiye : Pegem Akademik Yayınevi  
Kayıt Yok
Kayıt Yok
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi, 0
(Ulusal - Bilimsel Dergi) EURASIA Journal of Mathematics, Science&Technology Education, 0
Üye, MAT-DER, 2013-
Üye, Matematik Eğitimi Derneği, 2013-
Atıflar
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
; A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: TR Dizin, F: Uluslararası Kitap, G: Ulusal Kitap, H: Diğer Makale, I: Toplam
Sıra Yayın A B C D E F G H I
1
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ NOKTA ÇİZGİ YÜZEYVE UZAY BİLGİLERİ VE ÇOKLU TEMSİLLERİ
Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi
0 0 0 1 17 0 0 0 18
2
Bilgisayar cebiri sistemlerinin (BCS) fonksiyon kavramının öğretiminde etkisi
Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi
0 0 0 0 14 0 0 0 14
3
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMEN ÖZ YETERLİLİKLERİ ÜZERİNE BİR İNCELEME
Uşak ÜniversitesiEğitim Araştırmaları Dergisi
0 0 0 5 5 0 0 0 10
4
Pre-service teachers’ web pedagogical content knowledge and online information searching strategies
International Journal of Evaluation and Research in Education
0 0 0 6 0 0 0 0 6
5
The Evaluation of the Concept Maps Created by Future Middle School Mathematics Teachers in Regard to the Concept of Angle
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
0 0 0 1 5 0 0 0 6
6
Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının EBA İçerik İncelemesi:5. Snıf Sayılar Alt Öğrenme Alanı Doğal Sayılar Ünitesi
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
0 0 0 3 1 0 0 0 4
7
Meaningful learning approach in dynamic and interactive learning environment plan for a geometry class on point line surface object
International Journal ofAcademic Research
0 0 0 2 0 0 0 0 2
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Kastamonu Üniversitesi
2015 - 2021 7
İrfan Dağdelen
-
2019 - 2021 4
Kastamonu Üniversitesi
2015 3
Fatih Saltan
Amasya Üniversitesi
2015 3
Mehmet Emre Delibaş
-
2019 - 2021 3
Kastamonu Üniversitesi
2017 - 2019 2
Tevfik Küçükalioğlu
-
2019 - 2021 2
Kastamonu Üniversitesi
2019 1
Kastamonu Üniversitesi
2007 1
-
2021 1
Kastamonu Üniversitesi
2020 1
Oktay Erbay
-
2021 1
-
1998 1
Ali Kemal Aydoğdu
-
2021 1
Ayas. A
-
1998 1
Baki. A
-
1998 1
Batuhan Turuş
-
2021 1
Burak Haskanlı
-
2021 1
Çepni
-
1998 1
G
-
1998 1
İbrahim Kepçeoğlu
-
2016 1
Kaçar. A
-
1
Koç. S
-
1998 1
Mercimek Oktay
-
2017 1
Mesüde Gülşah Dağdelen
-
2019 1
Özgenur Yılmaz
-
2021 1
S
-
1998 1
Tuluk
-
1998 1
Tuluk. G
-
1
Tuna. A
-
1
Vahit Harun Reşit
-
2020 1
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78249
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 8598
YÖKSİS Bilim Alanı Matematik Eğitimi 207
Anahtar Kelimeler Matematik Eğitimi
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 45 5 7 0 72 115 117 0 0 0
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) 425 . 497 . 541 . - 475 . 417 . 506 . - - -
Sıra (Temel Alan İçinde) 287 . 344 . 343 . - 262 . 227 . 277 . - - -
Sıra (Bilim Alanı İçinde) 51 . 83 . 73 . - 47 . 23 . 34 . - - -
Sıra (Anahtar Kelime (1)) - - - - - - - - - -
Toplam Yayın 5 1 2 0 10 6 9 0 0 0
Toplam Makale 2 0 0 0 2 5 4 0 0 0
Toplam Kitap 0 0 0 0 0 1 1 0 0 0
Toplam Bildiri 3 1 2 0 8 0 4 0 0 0
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 0 0 0 0 1 4 4 0 0 0
Makale (Ulusal) 2 0 0 0 1 1 0 0 0 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 0 0 0 1 1 0 0 0
Bildiri (Uluslararası) 3 1 1 0 7 0 1 0 0 0
Bildiri (Ulusal) 0 0 1 0 1 0 3 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri