Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Eğitimi (Dr), 2011, 2014 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Eğitimi (Yl) (Tezli), 2009, 2011 |
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 2005, 2009 |
Lisans, Türkiye, Mersin Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2003, 2005 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Eğitimi (Dr), 2011, 2014 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Eğitimi (Yl) (Tezli), 2009, 2011 |
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 2005, 2009 |
Lisans, Türkiye, Mersin Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2003, 2005 |
Kayıt Yok |
İngilizce, KPDS, 72, 2010 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Temel Eğitim Fen Bilgisi Eğitimi |
[UAK] Eğitim Bilimleri Fen Bilgisi Eğitimi Fen Bilgisi Eğitimi |
2019-, Doçent, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
2014-2019, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
2011-2014, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
2010-2011, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
2020-, Fakülte Kurulu Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2020-, Fakülte Yönetim Kurulu Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2018-, Komisyon Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2014-, Komisyon Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
Canan Okumuş, Yüksek Lisans, Sınıf öğretmeni adaylarının fen okuryazarlık düzeyleri ve fen öğrenme becerilerinin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Betül Kaya, Yüksek Lisans, Sınıf öğretmeni adaylarının sosyobilimsel konulara yönelik tutumları ile çevresel okuryazarlık düzeylerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Ramazan Yıldırım, Yüksek Lisans, Sınıf öğretmeni adaylarının fen bilimleri öğretiminde öz yeterlik inançlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Güngör Sakçı, Yüksek Lisans, Sınıf öğretmenlerinin çevre sorunlarına ilişkin tutumlarının ve çevresel duyarlılıklarının incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman) |
Serkan Bilir, Yüksek Lisans, İlkokul dördüncü sınıf fen bilimleri dersi basit elektrik devreleri ünitesinde laboratuvar destekli öğretimin akademik başarı ve tutuma etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Adem Duran, Yüksek Lisans, İlkokul öğrencilerinin çevre ve doğal kaynaklara ilişkin algılarının incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Bilimler Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Berna Yiğitkaya, Yüksek Lisans, Öğretmen adaylarının ekolojik ayak izi farkındalık düzeylerinin belirlenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Gamze Erdem Özcan, Yüksek Lisans, İlkokul dördüncü sınıf fen bilimleri dersinde tahmin gözlem açıklama stratejisine dayalı öğretimin akademik başarı tutum ve kalıcılığa etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Ayşe Hilal Kıvrak, Yüksek Lisans, İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin çevre kirliliğine yönelik zihinsel modellerinin belirlenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman) |
2023-2024, Çevre Eğitimi, Yüksek Lisans |
2023-2024, Fen Bilimleri Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar, Yüksek Lisans |
2023-2024, Fen Öğretimi, Lisans |
2023-2024, Afetler ve Afet Yönetimi, Lisans |
2023-2024, Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2023-2024, Çevre Eğitimi, Lisans |
2023-2024, İlkokulda Temel Fen Bilimleri, Lisans |
2022-2023, İlkokul Fen Bilimleri Öğretiminde Güncel Yaklaşımlar, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2022-2023, İlkokulda Çevre Eğitimi, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2022-2023, Fen Bilimleri Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar, Yüksek Lisans |
2022-2023, Afetler ve Afet Yönetimi, Lisans |
2022-2023, Çevre Eğitimi, Lisans |
2022-2023, İlkokulda Temel Fen Bilimleri, Lisans |
2021-2022, Fen Bilimleri Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar, Yüksek Lisans |
2021-2022, İlkokulda Temel Fen Bilimleri, Lisans |
2021-2022, Çevre Eğitimi, Yüksek Lisans |
2021-2022, Fen Öğretimi, Lisans |
2021-2022, Çevre Eğitimi, Lisans |
2021-2022, İlkokul Ders Kitapları İncelemesi, Lisans |
2020-2021, Fen Bilimleri Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar, Yüksek Lisans |
2020-2021, Çevre Eğitimi, Yüksek Lisans |
2020-2021, Çevre Eğitimi, Lisans |
2020-2021, Fen Öğretimi, Lisans |
2019-2020, Fen ve Teknoloji Öğretimi 2, Lisans |
2019-2020, Fen ve Teknoloji Öğretimi 1, Lisans |
2019-2020, Trafik ve İlkyardım, Lisans |
2019-2020, İlkokulda Temel Fen Bilimleri, Lisans |
2019-2020, Çevre Eğitimi, Lisans |
2019-2020, Fen Bilimleri Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar, Yüksek Lisans |
2019-2020, Çevre Eğitimi, Yüksek Lisans |
2018-2019, Seminer, Yüksek Lisans |
2018-2019, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans |
2018-2019, TEZ, Yüksek Lisans |
2018-2019, Fen Bilimleri Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar, Yüksek Lisans |
2018-2019, İLKOKULDA TEMEL FEN BİLİMLERİ, Lisans |
2018-2019, Fen ve Teknoloji Öğretimi II, Lisans |
2018-2019, Trafik ve İlkyardım, Lisans |
2018-2019, Okul Deneyimi, Lisans |
2018-2019, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2018-2019, Çevre Eğitimi, Yüksek Lisans |
2018-2019, Çevre Eğitimi, Lisans |
2018-2019, FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİ 1, Lisans |
2017-2018, Seminer, Yüksek Lisans |
2017-2018, Fen Bilimleri Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar, Yüksek Lisans |
2017-2018, Trafk ve İlkyardım, Lisans |
2017-2018, Birleştirilmiş Sınıflarda Öğretim, Lisans |
2017-2018, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2017-2018, Okul Deneyimi, Lisans |
2017-2018, Okul Deneyimi, Lisans |
2017-2018, FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİ II, Lisans |
2017-2018, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans |
2017-2018, TEZ, Yüksek Lisans |
2017-2018, ÇEVRE EĞİTİMİ, Yüksek Lisans |
2017-2018, ÇEVRE EĞİTİMİ, Lisans |
2017-2018, FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİ 1, Lisans |
2017-2018, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans |
2016-2017, Fen Bilimleri Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar, Yüksek Lisans |
2016-2017, Anne Baba Eğitimi, Lisans |
2016-2017, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2016-2017, Seminer, Yüksek Lisans |
2016-2017, Tez, Yüksek Lisans |
2016-2017, Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans |
2016-2017, Çevre Eğitimi, Yüksek Lisans |
2016-2017, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2016-2017, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans |
2016-2017, Fen ve Teknoloji Öğretimi 1, Lisans |
2016-2017, Çevre Eğitimi, Lisans |
2015-2016, Erken Çocukluk Döneminde Gelişim, Lisans |
2015-2016, Özel Eğitim, Lisans |
2015-2016, Beden Eğitimi ve Oyun Öğretimi, Lisans |
2015-2016, Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans |
2015-2016, Tez, Yüksek Lisans |
2015-2016, Seminer, Yüksek Lisans |
2015-2016, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2015-2016, Birleştirilmiş Sınıflarda Öğretim, Lisans |
2015-2016, Trafik ve İlkyardım, Lisans |
2015-2016, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2015-2016, Fen Bilimleri Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar, Yüksek Lisans |
2015-2016, Fen ve Teknoloji Öğretimi, Lisans |
2015-2016, Çevre Eğitimi, Lisans |
2014-2015, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2014-2015, İlköğretimde Kaynaştırma Eğitimi, Lisans |
2014-2015, Birleştirilmiş Sınıflarda Öğretim, Lisans |
2014-2015, Trafik ve İlkyardım, Lisans |
2014-2015, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans |
2014-2015, Fen ve Teknoloji Öğretimi, Lisans |
2014-2015, Çevre Eğitimi, Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Uyanık, G. (2022) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Küresel Isınma ve İklim Değişikliğine Yönelik Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi", 20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (pp. 1), Antalya, Türkiye, (Kasım 2022) |
Uyanık, G. (2022) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Biyoloji Öğretimine Yönelik Öz-Yeterliklerinin İncelenmesi", 4. Ulusal Biyoloji Eğitimi Sempozyumu , (pp. 1-2), Ankara, Türkiye, (Ekim 2022) |
Serin, M.K., Uyanık, G. (2019) "4. Sınıf Matematik Ders Kitaplarında Kesirler Konusuİle İlgili Görsellerin İncelenmesi", Ders Kitapları Uluslararası Sempozyumu (DEKUS 2019) , (Ekim 2019) |
Serin, M.K., Uyanık, G. (2018) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Problem Çözme Süreçlerinde Kullandıkları Temsiller", 17. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU , (pp. 325), Ankara, (Mayıs 2018) |
Uyanık, G., Dindar, H. (2018) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Küresel Isınma Ve Sera Etkisine İlişkin Farkındalık Düzeyleri", 17. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU , (pp. 628), Ankara, (Mayıs 2018) |
Uyanık, G., Serin, M.K., Bozdemir, H., Sarı, M.H. (2018) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Çevreyi Koruma Davranışlarının İncelenmesi", 17. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU , (pp. 1292), Ankara, (Mayıs 2018) |
Uyanık, G., Serin, M.K., Bozdemir, H., Sarı, M.H. (2018) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Çevreyi Koruma Davranışlarının İncelenmesi", 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , (Mayıs 2018) |
Serin, M.K., Uyanık, G., Şahin, Ü., Çağlar, M. (2018) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Problem Çözme Süreçlerinde Kullandıkları Temsiller", 17. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SEMPOZYUMU , Ankara, Türkiye, (Mayıs 2018) |
Serin, M.K., Uyanık, G., Şimşek, S. (2017) "Sınıf öğretmeni adaylarının matematik kaygılarının incelenmesi", 16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2017) , (Mayıs 2017) |
Uyanık, G. (2016) "Farklı Lisans Programlarında Öğrenim Gören Öğretmen Adaylarının Çevre Sorunlarına İlişkin Bilgi Düzeylerinin ve Tutumlarının Karşılaştırılması", 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Muğla, (Mayıs 2016) |
Uyanık, G., Serin, M.K. (2016) "Kavramsal Değişim Metinlerinin Öğrencilerin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Tutum ve Motivasyon Düzeylerine Etkisi", 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Muğla, (Mayıs 2016) |
Uyanık, G., Serin, M.K. (2016) "Dönüşümsel Öğrenme Kuramına Dayalı Çevre Eğitiminin Akademik Başarı ve Çevre Sorunlarına Yönelik Duyarlılığa Etkisi", 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Trabzon, Türkiye, (Eylül 2016) |
Bozdemir, H., Uyanık, G. (2015) "SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÇEVREYE İLİŞKİN ZİHİNSEL MODELLERİ", 14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Bartın, Türkiye, (Mayıs 2015) |
Serin, M.K., Uyanık, G. (2015) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Hakkındaki İnanışları ile Eleştirel Düşünme Eğilimleri Arasındaki İlişki", 3. Uluslararası İlkokul Eğitimi Konferansı , Nevşehir, (Ekim 2015) |
Uyanık, G., Esmer, B. (2014) "İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersindeki Kavram Yanılgılarının Giderilmesinde Kavramsal Değişim Metinlerinin Etkisi", 13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Kütahya, Türkiye, (Mayıs 2014) |
Uyanık, G., Çelik, Ö. (2013) "Öğretmen Adaylarının Hava Kirliliğine İlişkin Algılarının ve Duyarlılıklarının İncelenmesi: Gazi Üniversitesi Örneği", 12. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Aydın, Türkiye, (Mayıs 2013) |
Uyanık, G. (2013) "Fen ve Teknoloji Dersinde Kavramsal Değişim Metinlerinin Öğrenci Başarısına Etkisi", Uluslararası Eğitimde Değişim ve Yeni Yönelimler Sempozyumu , Konya, Türkiye, (Kasım 2013) |
Uyanık, G. (2012) "İLKÖĞRETİM 5. SINIF TÜRKÇE ÖĞRENCİ ÇALIŞMA KİTABINDA YER ALAN OKUMA METİNLERİNE AİT SORU VE ETKİNLİKLERİN TÜRLERİNE GÖRE ANALİZİ", 11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Rize, Türkiye, (Mayıs 2012) |
Uyanık, G. (2011) "Lisansüstü Eğitim Alan Öğrencilerin Toplumsal Değer Tercihleri: Başkent ve Kastamonu Üniversiteleri Örneği", V. Ulusal Lisansüstü Eğitim Sempozyumu , Ankara, Türkiye, (Aralık 2011) |
Bozdemir, H., Uyanık, G., Kaya, G. (2011) "İlköğretim 4 ve 5. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersinde Sınıf Öğretmenlerinin Alternatif Ölçme ve Değerlendirme Tekniklerini Kullanma Sıklıkları ve Karşılaştıkları Sorunlar", 10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Sivas, Türkiye, (Mayıs 2011) |
Uyanık, G., Özdemir, O. (2011) "Boşluk Tamamlama Tekniğinin İki Farklı Versiyonu Kullanılarak İlköğretim 5. Sınıf Öğrencilerinin Okuma Seviyelerinin Ölçülmesi", 1. Uluslararası Türkçe Eğitimi Sempozyumu , Ankara, Türkiye, (Aralık 2011) |
Kayıt Yok |
Uyanık, G. (2024) "Çevre Eğitimi", Kitap: Matematik ve Fen Bilimleri Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar 2024-I, İstanbul/Türkiye : Efe Akademi |
Uyanık, G. (2023) "Quantum Learning in Science Education", Kitap: Education & Science 2023 IV, İstanbul/Türkiye : Efe Akademi |
Uyanık, G. (2023) "Fen Bilimleri Eğitiminde Düşünme Becerileri", Kitap: Matematik ve Fen Bilimleri Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar 2023-II, İstanbul/Türkiye : Efe Akademi |
Uyanık, G. (2023) "Fen Bilimleri Eğitiminde Kavram Yanılgıları", Kitap: Matematik ve Fen Bilimleri Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar 2023-III, İstanbul/Türkiye : Efe Akademi |
Uyanık, G. (2022) "Deney Tekniği", Kitap: Eğitimin Kavramsal Temelleri-5, İstanbul/Türkiye : Efe Akademi Yayınları |
Uyanık, G. (2022) "Kavram Öğretimi", Kitap: Güncel Gelişmeler Odağında Fen Öğretimi, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi |
Uyanık, G. (2021) "Türk Eğitim Sisteminin Yasal Temelleri", Kitap: Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Türkiye : Nobel Akademik Yayıncılık |
Uyanık, G. (2021) "Canlılar ve Yaşam", Kitap: İLKOKULDA TEMEL FEN BİLİMLERİ, Ankara/Türkiye : Vizetek |
Uyanık, G. (2021) "Kavram Öğretimi", Kitap: İLKOKULDA FEN ÖĞRETİMİ, Ankara/Türkiye : Vizetek Yayıncılık |
Uyanık, G. (2021) "Hayat Bilgisi Dersinde Trafik-İlkyardım ve Güvenlik Eğitimi", Kitap: HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİMİ, Ankara/Türkiye : Vizetek Yayıncılık |
Uyanık, G. (2019) "FİZİKSEL OLAYLAR", Kitap: İLKOKULDA TEMEL FEN BİLİMLERİ, Ankara/Türkiye : NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK |
Uyanık, G. (2016) "Okullarda Şiddetin Önlenmesi", Kitap: Sınıf Yönetimi, Ankara/Türkiye : Nobel Akademik Yayıncılık |
Kayıt Yok |
(Ulusal - Dergi) Eğitim ve Teknoloji Dergisi, 2018, |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2017 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi, 2017 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2017 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) TÜBAV Bilim Dergisi, 2017 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2017 |
(Ulusal - Diğer) 11. Ulusal Okul Öncesi Eğitimi Öğrenci Kongresi, 2016 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 2016 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi, 2016 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi, 2016 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Cumhuriyet International Journal of Education, 2016 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Online Fen Eğitimi Dergisi, 2016 |
Yönetim Kurulu Üyesi, Kastamonu Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 2020- |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I |
1 |
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Tutumları ile Akademik Başarıları Arasındaki İlişki
TÜBAV Bilim Dergisi
|
1 | 0 | 0 | 4 | 5 | 1 | 0 | 0 | 11 |
2 |
Öğretmen Adaylarının Çevre Sorunlarına İlişkin Bilgi Düzeylerinin ve Tutumlarının İncelenmesi
Online Fen Eğitimi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 3 | 6 | 1 | 0 | 0 | 10 |
3 |
İlkokul Öğrencilerinin Çevre Kirliliğine İlişkin Görüşleri
YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 5 | 3 | 0 | 0 | 0 | 8 |
4 |
İlkokul 4 Sınıf Fen Bilimleri Dersinde Kavramsal Değişim Metinlerinin Kavram Yanılgılarının Giderilmesine Etkisi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 1 | 5 | 0 | 1 | 0 | 7 |
5 |
Fen Bilimleri Öğretiminde Tahmin-Gözlem-Açıklama Yönteminin Akademik Başarı ve Kalıcılığa Etkisi
Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 3 | 0 | 0 | 6 |
6 |
Dönüşümsel Öğrenme Kuramına Dayalı Çevre Eğitiminin Çevre Sorunlarına YönelikTutum ve Duyarlılığa Etkisi
YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 2 | 2 | 1 | 0 | 0 | 5 |
7 |
İlkokul Dördüncü Sınıf Fen Bilimleri Dersi Basit Elektrik Devreleri Ünitesinde Laboratuvar Destekli Öğretimin Akademik Başarı ve Tutuma Etkisi
Eğitim ve Teknoloji
|
0 | 0 | 0 | 2 | 2 | 1 | 0 | 0 | 5 |
8 |
Effect of Environmental Education Based onTransformational Learning Theory on Perceptions towards Environmental Problems and Permanency of Learning
International Electronic Journal of Environmental Education
|
4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 |
9 |
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bazı Temel FenKonularındaki Kavram YanılgılarınınBelirlenmesi
Amasya ÜniversitesiEğitim Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 4 |
10 |
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE YÖNELİK TUTUMLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ: BOYLAMSAL BİR ARAŞTIRMA
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 1 | 0 | 0 | 4 |
11 |
Investigation of the Self efficacy Beliefs in Teaching Science and Attitudes towards Teaching Profession of the Candidate Teachers
Universal Journal of Educational Research
|
2 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 4 |
12 |
Investigation of the Attitudes towards Environmental Issues and Knowledge Levels of Prospective Teachers
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 3 |
13 |
Investigation of the Ecological Footprint Awareness Levels of Classroom Teacher Candidates
International Electronic Journal of Environmental Education
|
1 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 3 |
14 |
İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLİMLERİ KAVRAMLARINA İLİŞKİN KAVRAM YANILGILARININ BELİRLENMESİ
TÜBAV Bilim Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 | 3 |
15 |
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi: Boylamsal Bir Araştırma
Karaelmas Journal of Educational Sciences
|
0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 3 |
16 |
Sınıf öğretmeni adaylarının matematik hakkındaki inanışları ile eleştirel düşünme eğilimleri arasındaki ilişki
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
|
1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 3 |
17 |
Effect of Learning Cycle Approach based Science Teaching on Academic Achievement Attitude Motivation and Retention
Universal Journal of Educational Research
|
0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 3 |
18 |
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Çevre Kirliliğine Yönelik Zihinsel Modellerinin Belirlenmesi
Eğitim ve Teknoloji
|
0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 |
19 |
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi: Boylamsal Bir Araştırma
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 2 |
20 |
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Temel Kimya Kavramlarına İlişkin Başarı Düzeylerinin Belirlenmesi
Cumhuriyet International Journal of Education
|
0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
21 |
The effects of the “Predict-Observe-Explain (POE)” strategy on academic achievement, attitude and retention in science learning
Journal of Pedagogical Research
|
1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
22 |
Farklı Lisans Programlarındaki Öğretmen AdaylarınınHava Kirliliğine İlişkin Algılarının ve Duyarlılıklarınınİncelenmesi
Kastamonu Eğitim Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 2 |
23 |
Basit Araç-Gereçlerle Yapılan Deneylerin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Tutum, Akademik Başarı ve Kalıcılığa Etkisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 |
24 |
İlköğretim 5 Sınıf Öğrencilerinin Okuma Seviyelerinin Farklı Boşluk Tamamlama Testleri ile Belirlenmesi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 2 |
25 |
EXAMINATION OF PRE-SERVICE PRIMARY TEACHERS' SENSITIVITY TOWARDS RECYCLING: A LONGITUDINAL RESEARCH
International Journal of Eurasia Social Sciences
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
26 |
Birleştirme tekniğine dayalı öğretimin çevre sorunlarına yönelik tutum akademik başarı ve kalıcılığa etkisi
Turkish Journal of Education
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Kastamonu Üniversitesi
|
2015 - 2019 | 11 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2011 - 2018 | 5 |
Mehmet Hayri Sarı
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi
|
2018 | 2 |
Özkan Çelik
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi
|
2013 - 2016 | 2 |
Halil Dindar
Gazi Üniversitesi
|
2016 - 2018 | 2 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2018 | 1 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2011 | 1 |
Osman Özdemir
Kastamonu Üniversitesi
|
2011 | 1 |
Barış Esmer
Sinop Üniversitesi
|
2014 | 1 |
Ayşe Hilal Kıvrak
-
|
2020 | 1 |
Gamze Erdem Özcan
-
|
2022 | 1 |
Güngör Sakçı
-
|
2023 | 1 |
Mehmet Çağlar
-
|
2018 | 1 |
Seda Şimşek
-
|
2017 | 1 |
Serkan Bilir
-
|
2019 | 1 |
Ülkühan Şahin
-
|
2018 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78249 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 8598 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Fen Bilgisi Eğitimi | 392 |
Anahtar Kelimeler | Fen Bilgisi Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 22 | 247 | 110 | 70 | 75 | 30 | 120 | 137 | 135 | 40 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 448 . | 256 . | 438 . | 472 . | 472 . | 500 . | 503 . | 480 . | 449 . | 101 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 310 . | 117 . | 244 . | 277 . | 259 . | 300 . | 274 . | 235 . | 246 . | 46 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 84 . | 9 . | 50 . | 71 . | 64 . | 80 . | 64 . | 51 . | 61 . | 14 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 74 . | 5 . | 44 . | 59 . | 53 . | 66 . | 46 . | 39 . | 52 . | 9 . |
Toplam Yayın | 3 | 17 | 8 | 8 | 4 | 2 | 3 | 7 | 4 | 1 |
Toplam Makale | 1 | 13 | 7 | 3 | 2 | 2 | 0 | 3 | 1 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 3 | 2 | 3 | 1 |
Toplam Bildiri | 2 | 3 | 1 | 5 | 1 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 4 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 3 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 1 | 9 | 7 | 3 | 2 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 3 | 2 | 3 | 1 |
Bildiri (Uluslararası) | 1 | 2 | 1 | 5 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |