Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Eğitimi (Dr), 2011, 2014 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Eğitimi (Yl) (Tezli), 2009, 2011 |
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 2005, 2009 |
Lisans, Türkiye, Mersin Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2003, 2005 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Eğitimi (Dr), 2011, 2014 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Eğitimi (Yl) (Tezli), 2009, 2011 |
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 2005, 2009 |
Lisans, Türkiye, Mersin Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2003, 2005 |
Kayıt Yok |
İngilizce, KPDS, 72, 2010 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Temel Eğitim Fen Bilgisi Eğitimi |
[UAK] Eğitim Bilimleri Fen Bilgisi Eğitimi Fen Bilgisi Eğitimi |
2019-, Doçent, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
2014-2019, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
2011-2014, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
2010-2011, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
2020-, Fakülte Kurulu Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2020-, Fakülte Yönetim Kurulu Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2018-, Komisyon Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2014-, Akademik Kurul Üyesi, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim, Sınıf Eğitimi, Türkiye |
2014-, Komisyon Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
Canan Okumuş, Yüksek Lisans, Sınıf öğretmeni adaylarının fen okuryazarlık düzeyleri ve fen öğrenme becerilerinin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Ayşenur Özer, Yüksek Lisans, ÇOKKÜLTÜRLÜ YAPIYA SAHİP OKULLARDA SINIF ÖĞRETMENLERİNİN KARŞILAŞTIĞI ZORLUKLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Ayşe Küçük, Yüksek Lisans, SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÇEVRE SORUNLARINA YÖNELİK DUYARLILIKLARININ İNCELENMESİ, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Betül Kaya, Yüksek Lisans, Sınıf öğretmeni adaylarının sosyobilimsel konulara yönelik tutumları ile çevresel okuryazarlık düzeylerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Ramazan Yıldırım, Yüksek Lisans, Sınıf öğretmeni adaylarının fen bilimleri öğretiminde öz yeterlik inançlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Güngör Sakçı, Yüksek Lisans, Sınıf öğretmenlerinin çevre sorunlarına ilişkin tutumlarının ve çevresel duyarlılıklarının incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman) |
Serkan Bilir, Yüksek Lisans, İlkokul dördüncü sınıf fen bilimleri dersi basit elektrik devreleri ünitesinde laboratuvar destekli öğretimin akademik başarı ve tutuma etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Adem Duran, Yüksek Lisans, İlkokul öğrencilerinin çevre ve doğal kaynaklara ilişkin algılarının incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Bilimler Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Berna Yiğitkaya, Yüksek Lisans, Öğretmen adaylarının ekolojik ayak izi farkındalık düzeylerinin belirlenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Gamze Erdem Özcan, Yüksek Lisans, İlkokul dördüncü sınıf fen bilimleri dersinde tahmin gözlem açıklama stratejisine dayalı öğretimin akademik başarı tutum ve kalıcılığa etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Ayşe Hilal Kıvrak, Yüksek Lisans, İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin çevre kirliliğine yönelik zihinsel modellerinin belirlenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman) |
2024-2025, İlkokulda Çevre Eğitimi, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2024-2025, Çevre Eğitimi, Yüksek Lisans |
2024-2025, Fen Öğretimi-I, Lisans |
2024-2025, Afetler ve Afet Yönetimi, Lisans |
2023-2024, Çevre Eğitimi, Yüksek Lisans |
2023-2024, Fen Bilimleri Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar, Yüksek Lisans |
2023-2024, Fen Öğretimi, Lisans |
2023-2024, Afetler ve Afet Yönetimi, Lisans |
2023-2024, İlkokulda Çevre Eğitimi, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2023-2024, Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2023-2024, Çevre Eğitimi, Lisans |
2023-2024, İlkokulda Temel Fen Bilimleri, Lisans |
2022-2023, İlkokul Fen Bilimleri Öğretiminde Güncel Yaklaşımlar, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2022-2023, İlkokulda Çevre Eğitimi, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2022-2023, Fen Bilimleri Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar, Yüksek Lisans |
2022-2023, Afetler ve Afet Yönetimi, Lisans |
2022-2023, Çevre Eğitimi, Lisans |
2022-2023, İlkokulda Temel Fen Bilimleri, Lisans |
2021-2022, Fen Bilimleri Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar, Yüksek Lisans |
2021-2022, İlkokulda Temel Fen Bilimleri, Lisans |
2021-2022, Çevre Eğitimi, Yüksek Lisans |
2021-2022, Fen Öğretimi, Lisans |
2021-2022, Çevre Eğitimi, Lisans |
2021-2022, İlkokul Ders Kitapları İncelemesi, Lisans |
2020-2021, Fen Bilimleri Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar, Yüksek Lisans |
2020-2021, Çevre Eğitimi, Yüksek Lisans |
2020-2021, Çevre Eğitimi, Lisans |
2020-2021, Fen Öğretimi, Lisans |
2019-2020, Fen ve Teknoloji Öğretimi 2, Lisans |
2019-2020, Fen ve Teknoloji Öğretimi 1, Lisans |
2019-2020, Trafik ve İlkyardım, Lisans |
2019-2020, İlkokulda Temel Fen Bilimleri, Lisans |
2019-2020, Çevre Eğitimi, Lisans |
2019-2020, Fen Bilimleri Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar, Yüksek Lisans |
2019-2020, Çevre Eğitimi, Yüksek Lisans |
2018-2019, Seminer, Yüksek Lisans |
2018-2019, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans |
2018-2019, TEZ, Yüksek Lisans |
2018-2019, Fen Bilimleri Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar, Yüksek Lisans |
2018-2019, İLKOKULDA TEMEL FEN BİLİMLERİ, Lisans |
2018-2019, Fen ve Teknoloji Öğretimi II, Lisans |
2018-2019, Trafik ve İlkyardım, Lisans |
2018-2019, Okul Deneyimi, Lisans |
2018-2019, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2018-2019, Çevre Eğitimi, Yüksek Lisans |
2018-2019, Çevre Eğitimi, Lisans |
2018-2019, FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİ 1, Lisans |
2017-2018, Seminer, Yüksek Lisans |
2017-2018, Fen Bilimleri Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar, Yüksek Lisans |
2017-2018, Trafk ve İlkyardım, Lisans |
2017-2018, Birleştirilmiş Sınıflarda Öğretim, Lisans |
2017-2018, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2017-2018, Okul Deneyimi, Lisans |
2017-2018, Okul Deneyimi, Lisans |
2017-2018, FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİ II, Lisans |
2017-2018, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans |
2017-2018, TEZ, Yüksek Lisans |
2017-2018, ÇEVRE EĞİTİMİ, Yüksek Lisans |
2017-2018, ÇEVRE EĞİTİMİ, Lisans |
2017-2018, FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİ 1, Lisans |
2017-2018, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans |
2016-2017, Fen Bilimleri Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar, Yüksek Lisans |
2016-2017, Anne Baba Eğitimi, Lisans |
2016-2017, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans |
2016-2017, Seminer, Yüksek Lisans |
2016-2017, Tez, Yüksek Lisans |
2016-2017, Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans |
2016-2017, Çevre Eğitimi, Yüksek Lisans |
2016-2017, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2016-2017, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans |
2016-2017, Fen ve Teknoloji Öğretimi 1, Lisans |
2016-2017, Çevre Eğitimi, Lisans |
2015-2016, Erken Çocukluk Döneminde Gelişim, Lisans |
2015-2016, Özel Eğitim, Lisans |
2015-2016, Beden Eğitimi ve Oyun Öğretimi, Lisans |
2015-2016, Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans |
2015-2016, Tez, Yüksek Lisans |
2015-2016, Seminer, Yüksek Lisans |
2015-2016, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2015-2016, Birleştirilmiş Sınıflarda Öğretim, Lisans |
2015-2016, Trafik ve İlkyardım, Lisans |
2015-2016, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2015-2016, Fen Bilimleri Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar, Yüksek Lisans |
2015-2016, Fen ve Teknoloji Öğretimi, Lisans |
2015-2016, Çevre Eğitimi, Lisans |
2014-2015, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
2014-2015, İlköğretimde Kaynaştırma Eğitimi, Lisans |
2014-2015, Birleştirilmiş Sınıflarda Öğretim, Lisans |
2014-2015, Trafik ve İlkyardım, Lisans |
2014-2015, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans |
2014-2015, Fen ve Teknoloji Öğretimi, Lisans |
2014-2015, Çevre Eğitimi, Lisans |
Kayıt Yok |
Yetişkinlerde Çevre Okuryazarlığı TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Araştırmacı , 2024-2025 |
Kayıt Yok |
UYANIK, G. (2024) "Fen Laboratuvarı Dersinde Kullanılan Gösteri Yönteminin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Öğretimi Öz-Yeterlik İnançlarına Etkisi", 5. Ulusal Eğitimde Dönüşüm Forumu UEDFOR , Kastamonu, Türkiye, (Kasım 2024) |
UYANIK, G., Uyanık, R.Ö. (2024) "Effect of the Quantum Learning Model on Attitude Anxiety Curiosity Academic Achievement and Retention in Science Course", International Congress of Integrated Social Research and Interdisciplinary Studies , Batumi, Gürcistan, (Mayıs 2024) |
UYANIK, G. (2022) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Küresel Isınma ve İklim Değişikliğine Yönelik Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi", 20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (pp. 1), Antalya, Türkiye, (Kasım 2022) |
UYANIK, G. (2022) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Biyoloji Öğretimine Yönelik Öz-Yeterliklerinin İncelenmesi", 4. Ulusal Biyoloji Eğitimi Sempozyumu , (pp. 1-2), Ankara, Türkiye, (Ekim 2022) |
SERİN, M.K., UYANIK, G. (2019) "4. Sınıf Matematik Ders Kitaplarında Kesirler Konusuİle İlgili Görsellerin İncelenmesi", Ders Kitapları Uluslararası Sempozyumu (DEKUS 2019) , (Ekim 2019) |
UYANIK, G., SERİN, M.K., BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., Sarı, M.H. (2018) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Çevreyi Koruma Davranışlarının İncelenmesi", 17. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU , (pp. 1292), Ankara, (Mayıs 2018) |
UYANIK, G., SERİN, M.K., BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., Sarı, M.H. (2018) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Çevreyi Koruma Davranışlarının İncelenmesi", 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , (Mayıs 2018) |
UYANIK, G., Dindar, H. (2018) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Küresel Isınma Ve Sera Etkisine İlişkin Farkındalık Düzeyleri", 17. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU , (pp. 628), Ankara, (Mayıs 2018) |
SERİN, M.K., UYANIK, G. (2018) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Problem Çözme Süreçlerinde Kullandıkları Temsiller", 17. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU , (pp. 325), Ankara, (Mayıs 2018) |
SERİN, M.K., UYANIK, G., Şahin, Ü., Çağlar, M. (2018) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Problem Çözme Süreçlerinde Kullandıkları Temsiller", 17. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SEMPOZYUMU , Ankara, Türkiye, (Mayıs 2018) |
SERİN, M.K., UYANIK, G., Şimşek, S. (2017) "Sınıf öğretmeni adaylarının matematik kaygılarının incelenmesi", 16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2017) , (Mayıs 2017) |
UYANIK, G., SERİN, M.K. (2016) "Dönüşümsel Öğrenme Kuramına Dayalı Çevre Eğitiminin Akademik Başarı ve Çevre Sorunlarına Yönelik Duyarlılığa Etkisi", 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Trabzon, Türkiye, (Eylül 2016) |
UYANIK, G. (2016) "Farklı Lisans Programlarında Öğrenim Gören Öğretmen Adaylarının Çevre Sorunlarına İlişkin Bilgi Düzeylerinin ve Tutumlarının Karşılaştırılması", 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Muğla, (Mayıs 2016) |
UYANIK, G., SERİN, M.K. (2016) "Kavramsal Değişim Metinlerinin Öğrencilerin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Tutum ve Motivasyon Düzeylerine Etkisi", 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Muğla, (Mayıs 2016) |
SERİN, M.K., UYANIK, G. (2015) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Hakkındaki İnanışları ile Eleştirel Düşünme Eğilimleri Arasındaki İlişki", 3. Uluslararası İlkokul Eğitimi Konferansı , Nevşehir, (Ekim 2015) |
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., UYANIK, G. (2015) "SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÇEVREYE İLİŞKİN ZİHİNSEL MODELLERİ", 14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Bartın, Türkiye, (Mayıs 2015) |
UYANIK, G., Esmer, B. (2014) "İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersindeki Kavram Yanılgılarının Giderilmesinde Kavramsal Değişim Metinlerinin Etkisi", 13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Kütahya, Türkiye, (Mayıs 2014) |
UYANIK, G. (2013) "Fen ve Teknoloji Dersinde Kavramsal Değişim Metinlerinin Öğrenci Başarısına Etkisi", Uluslararası Eğitimde Değişim ve Yeni Yönelimler Sempozyumu , Konya, Türkiye, (Kasım 2013) |
UYANIK, G., Çelik, Ö. (2013) "Öğretmen Adaylarının Hava Kirliliğine İlişkin Algılarının ve Duyarlılıklarının İncelenmesi: Gazi Üniversitesi Örneği", 12. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Aydın, Türkiye, (Mayıs 2013) |
UYANIK, G. (2012) "5.Sınıf Öğrencilerinin Denk Kesir Kavramına Yönelik Durumları", Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim Bilimleri Araştırma Sempozyumu , (pp. 114), Sinop, Türkiye, (Ekim 2012) |
UYANIK, G. (2012) "İLKÖĞRETİM 5. SINIF TÜRKÇE ÖĞRENCİ ÇALIŞMA KİTABINDA YER ALAN OKUMA METİNLERİNE AİT SORU VE ETKİNLİKLERİN TÜRLERİNE GÖRE ANALİZİ", 11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Rize, Türkiye, (Mayıs 2012) |
UYANIK, G., Özdemir, O. (2011) "Boşluk Tamamlama Tekniğinin İki Farklı Versiyonu Kullanılarak İlköğretim 5. Sınıf Öğrencilerinin Okuma Seviyelerinin Ölçülmesi", 1. Uluslararası Türkçe Eğitimi Sempozyumu , Ankara, Türkiye, (Aralık 2011) |
UYANIK, G. (2011) "Lisansüstü Eğitim Alan Öğrencilerin Toplumsal Değer Tercihleri: Başkent ve Kastamonu Üniversiteleri Örneği", V. Ulusal Lisansüstü Eğitim Sempozyumu , Ankara, Türkiye, (Aralık 2011) |
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., UYANIK, G., KAYA, G. (2011) "İlköğretim 4 ve 5. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersinde Sınıf Öğretmenlerinin Alternatif Ölçme ve Değerlendirme Tekniklerini Kullanma Sıklıkları ve Karşılaştıkları Sorunlar", 10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Sivas, Türkiye, (Mayıs 2011) |
Kayıt Yok |
UYANIK, G. (2024) "Effective Learning Model in Education", Kitap: Education & Science 2024-III, İstanbul/Türkiye : Efe Akademi, Bölüm Sayfaları: 39 / 45, ISBN: 978-625-6713-54-3 |
UYANIK, G. (2024) "Çevre Eğitimi", Kitap: Matematik ve Fen Bilimleri Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar 2024-I, İstanbul/Türkiye : Efe Akademi, Bölüm Sayfaları: 119 / 132, ISBN: 978-625-392-043-2 |
UYANIK, G. (2023) "Quantum Learning in Science Education", Kitap: Education & Science 2023 IV, İstanbul/Türkiye : Efe Akademi, Bölüm Sayfaları: 141 / 150, ISBN: 978-625-6713-54-3 |
UYANIK, G. (2023) "Fen Bilimleri Eğitiminde Düşünme Becerileri", Kitap: Matematik ve Fen Bilimleri Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar 2023-II, İstanbul/Türkiye : Efe Akademi, Bölüm Sayfaları: 81 / 92, ISBN: 978-625-6504-53-0 |
UYANIK, G. (2023) "Fen Bilimleri Eğitiminde Kavram Yanılgıları", Kitap: Matematik ve Fen Bilimleri Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar 2023-III, İstanbul/Türkiye : Efe Akademi, Bölüm Sayfaları: 27 / 38, ISBN: 978-625-6600-26-3 |
UYANIK, G. (2022) "Deney Tekniği", Kitap: Eğitimin Kavramsal Temelleri-5, İstanbul/Türkiye : Efe Akademi Yayınları, Bölüm Sayfaları: 257 / 268, ISBN: 978-625-8121-14-8 |
UYANIK, G. (2022) "Kavram Öğretimi", Kitap: Güncel Gelişmeler Odağında Fen Öğretimi, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 13 / 34, ISBN: ISBN 978-625-6357-11-2 |
UYANIK, G. (2021) "Hayat Bilgisi Dersinde Trafik-İlkyardım ve Güvenlik Eğitimi", Kitap: HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİMİ, Ankara/Türkiye : Vizetek Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 359 / 378, ISBN: 978-605-7523-89-1 |
UYANIK, G. (2021) "Kavram Öğretimi", Kitap: İLKOKULDA FEN ÖĞRETİMİ, Ankara/Türkiye : Vizetek Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 89 / 116, ISBN: 978-625-8499-00-1 |
UYANIK, G. (2021) "Canlılar ve Yaşam", Kitap: İLKOKULDA TEMEL FEN BİLİMLERİ, Ankara/Türkiye : Vizetek, Bölüm Sayfaları: 101 / 140, ISBN: 978-605-7523-52-5 |
UYANIK, G. (2021) "Türk Eğitim Sisteminin Yasal Temelleri", Kitap: Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Türkiye : Nobel Akademik Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 53 / 86, ISBN: 978-605-320-848-8 |
UYANIK, G. (2019) "FİZİKSEL OLAYLAR", Kitap: İLKOKULDA TEMEL FEN BİLİMLERİ, Ankara/Türkiye : NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Bölüm Sayfaları: 282 / 327, ISBN: 978-605-7895-40-0 |
UYANIK, G. (2016) "Okullarda Şiddetin Önlenmesi", Kitap: Sınıf Yönetimi, Ankara/Türkiye : Nobel Akademik Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 270 / 288, ISBN: 978-605-320-566-1 |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Kitap) EĞİTİM & BİLİM 2024: Fen Eğitiminde Geleneksel ve Modern Uygulamalar, 2024, Editör |
(Ulusal - Dergi) Eğitim ve Teknoloji Dergisi, 2018, , Yayın Sayısı:1 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2024 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi, 2024 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) International Journal of Social and Humanities Sciences Research, 2024 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Education Mind, 2024 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2024 |
(Ulusal - Bilimsel Proje) TÜBİTAK-2209, 2024 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Journal of Human and Social Sciences, 2024 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi, 2024 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2024 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi, 2024 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) International Journal of Contemporary Educational Research, 2024 |
(Ulusal - Bilimsel Proje) TÜBİTAK-1001, 2024 |
(Ulusal - Bilimsel Proje) BAP, 2024 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2024 |
(Ulusal - Bilimsel Proje) TÜBİTAK-2209, 2023 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi, 2023 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi, 2023 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Ondokuz Mayis University Journal of Education Faculty, 2023 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Online Science Education Journal, 2022 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 2022 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 2022 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Cukurova University Faculty of Education Journal, 2022 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Online Science Education Journal, 2022 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Araştırma ve Deneyim Dergisi, 2022 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2021 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Online Science Education Journal, 2021 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 2021 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Kastamonu Education Journal, 2020 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Eğitim ve Teknoloji, 2020 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Kastamonu Education Journal, 2020 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Kastamonu Education Journal, 2020 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Online Science Education Journal, 2020 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi, 2020 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 2020 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) TÜBAV Bilim Dergisi, 2020 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi, 2020 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi, 2020 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Online Science Education Journal, 2020 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2020 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Ondokuz Mayis University Journal of Education Faculty, 2020 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) TÜBAV Bilim Dergisi, 2020 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2020 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2017 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) TÜBAV Bilim Dergisi, 2017 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2017 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi, 2017 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2017 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Online Fen Eğitimi Dergisi, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Cumhuriyet International Journal of Education, 2016 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2016 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi, 2016 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi, 2016 |
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 2016 |
(Ulusal - Diğer) 11. Ulusal Okul Öncesi Eğitimi Öğrenci Kongresi, 2016 |
Üye, International Congress of Integrated Social Research and Interdisciplinary Studies, 2024- |
Üye, Uluslararası Temel Eğitim Kongresi, 2024- |
Üye, Akademik Kadrolara Atanma ve Yükseltilme Komisyonu, 2021- |
Üye, Fakülte Kurulu, 2020- |
Üye, Kalite ve Akreditasyon Komisyonu, 2020- |
Üye, Kalite ve Akreditasyon Komisyonu, 2020- |
Yönetim Kurulu Üyesi, Kastamonu Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 2020- |
Üye, Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 2015- |
Üye, Sınıf Eğitimi Ana Bilim Dalı Kurulu, 2014- |
Kayıt Yok |
(Uluslararası) Katılımcı, Hakem Kurulu Üyesi, 22. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 11-2024 |
(Uluslararası) Katılımcı, Bilim Kurulu Üyesi, 3. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi, 10-2024 |
(Uluslararası) Oturum Başkanı, Bildiri Oturumu 3, Salon 4, 17th International Computer and Instructional Technologies Symposium, 10-2024 |
(Uluslararası) Moderatör, Eğitimde Yeni Yönelimler, International Congress of Integrated Social Research and Interdisciplinary Studies, 05-2024 |
(Uluslararası) Oturum Başkanı, Sınıf Eğitimi, 20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 11-2023 |
(Ulusal) Oturum Başkanı, Biyoloji Eğitimi, Ulusal Biyoloji Eğitimi Sempozyumu, 11-2022 |
(Uluslararası) Oturum Başkanı, İlkokulda Fen Eğitimi, 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 04-2018 |
(Ulusal) Oturum Başkanı, Okul Öncesinde Fen Eğitimi, 11.Ulusal Okul Öncesi Eğitimi Öğrenci Kongresi, 04-2016 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Kastamonu Üniversitesi
|
2015 - 2019 | 12 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2011 - 2018 | 5 |
Gökhan Uyanik
Sigmund Freud Private University
|
2021 - 2022 | 3 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2018 | 2 |
Mehmet Hayri Sarı
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi
|
2018 | 2 |
Özkan Çelik
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi
|
2013 - 2016 | 2 |
Halil Dindar
Gazi Üniversitesi
|
2016 - 2018 | 2 |
Hormos Salimi Dafsari
University of Cologne
|
2021 - 2022 | 2 |
Hülya-Sevcan Daimagüler
University of Cologne
|
2021 - 2022 | 2 |
Jochen Zwerina
-
|
2020 - 2022 | 2 |
Katharina Roetzer
-
|
2020 - 2022 | 2 |
Roland Kocijan
-
|
2020 - 2022 | 2 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2011 | 1 |
Osman Özdemir
Kastamonu Üniversitesi
|
2011 | 1 |
Barış Esmer
Sinop Üniversitesi
|
2014 | 1 |
Akgün Ölmez
Hacettepe University
|
2021 | 1 |
Ayşe Kaçar Bayram
University of Health Sciences
|
2022 | 1 |
Cemal Özsaygılı
University of Health Sciences
|
2022 | 1 |
Daniel Bamborschke
University of Cologne
|
2022 | 1 |
Emine Pangal
University of Health Sciences
|
2022 | 1 |
Georg Schett
Friedrich-Alexander-University Erlangen-Nuremberg
|
2022 | 1 |
Hakan Gümüş
Erciyes University
|
2022 | 1 |
Haluk Topaloglu
Hacettepe University
|
2021 | 1 |
Hannah Jergas
University of Cologne
|
2021 | 1 |
Hatice Karasoy
Ege University School of Medicine
|
2021 | 1 |
Hüseyin Per
Erciyes University
|
2022 | 1 |
İsa Yuvaci
University of Health Sciences
|
2022 | 1 |
Kerstin Becker
University of Cologne
|
2021 | 1 |
Martina Witsch-Baumgartner
Medical University Innsbruck
|
2022 | 1 |
Murat Erdogan
University of Health Sciences
|
2022 | 1 |
Nurettin Bayram
University of Health Sciences
|
2022 | 1 |
Peter Nürnberg
University of Cologne
|
2021 | 1 |
Rosanne Sprute
University of Cologne
|
2021 | 1 |
Salem Alawbathani
University of Cologne
|
2021 | 1 |
Sebahattin Cirak
University of Cologne
|
2021 | 1 |
Sebahattin Çırak
University of Cologne
|
2022 | 1 |
Selim Doğanay
Erciyes University
|
2022 | 1 |
Adi Cohen
-
|
2020 | 1 |
Ayşe Hilal Kıvrak
-
|
2020 | 1 |
Benjamin Hadzimuratovic
-
|
2022 | 1 |
Eleftherios P. Paschalis
-
|
2020 | 1 |
Elisabeth Zwettler
-
|
2020 | 1 |
Elizabeth Shane
-
|
2020 | 1 |
Francesco Muntoni
-
|
2021 | 1 |
G Uyanık
-
|
2016 | 1 |
Gabriele Haeusler
-
|
2020 | 1 |
Gamze Erdem Özcan
-
|
2022 | 1 |
Gökhan UYANIK
-
|
2023 | 1 |
Güngör Sakçı
-
|
2023 | 1 |
Heinz Jungbluth
-
|
2022 | 1 |
Judith Haschka
-
|
2022 | 1 |
Julia Feurstein
-
|
2022 | 1 |
Kamilla Nawrot-Wawrzyniak
-
|
2020 | 1 |
Klaus Klaushofer
-
|
2020 | 1 |
Martina Behanova
-
|
2022 | 1 |
Mehmet Çağlar
-
|
2018 | 1 |
Nadja Fratzl-Zelman
-
|
2020 | 1 |
Paul Roschger
-
|
2020 | 1 |
Peter Fratzl
-
|
2020 | 1 |
Pia Plasenzotti
-
|
2020 | 1 |
Rüya Özdemir Uyanık
-
|
2024 | 1 |
Seda Şimşek
-
|
2017 | 1 |
Serkan Bilir
-
|
2019 | 1 |
Sonja Gamsjaeger
-
|
2020 | 1 |
Stamatia Rokidi
-
|
2020 | 1 |
Stephane Blouin
-
|
2020 | 1 |
Ülkühan Şahin
-
|
2018 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78368 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9825 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Fen Bilgisi Eğitimi | 444 |
Anahtar Kelimeler | Fen Bilgisi Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 22 | 247 | 110 | 70 | 75 | 30 | 120 | 137 | 135 | 85 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 449 . | 258 . | 439 . | 474 . | 469 . | 497 . | 506 . | 488 . | 470 . | 289 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 306 . | 116 . | 247 . | 277 . | 262 . | 297 . | 272 . | 237 . | 258 . | 135 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 88 . | 10 . | 50 . | 76 . | 63 . | 85 . | 63 . | 52 . | 64 . | 35 . |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 77 . | 6 . | 44 . | 65 . | 54 . | 70 . | 45 . | 40 . | 52 . | 28 . |
Toplam Yayın | 3 | 17 | 8 | 8 | 4 | 2 | 3 | 7 | 4 | 3 |
Toplam Makale | 1 | 13 | 7 | 3 | 2 | 2 | 0 | 3 | 1 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 3 | 2 | 3 | 2 |
Toplam Bildiri | 2 | 3 | 1 | 5 | 1 | 0 | 0 | 2 | 0 | 1 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 4 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 3 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 1 | 9 | 7 | 3 | 2 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 3 | 2 | 3 | 2 |
Bildiri (Uluslararası) | 1 | 2 | 1 | 5 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 |
Bildiri (Ulusal) | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |