img
Doç. Dr. Gökhan UYANIK

Doç. Dr. Gökhan UYANIK

  • Eğitim Fakültesi
  • Temel Eğitim
  • Sınıf Eğitimi

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
82
Atıf
149
h-index
7
Proje
1
WoS
Yayın
2
Atıf
25
h-index
1
Scopus
Yayın
3
Atıf
11
h-index
2
Google Scholar
Yayın
52
Atıf
571
h-index
16
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Eğitimi (Dr), 2011, 2014
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Eğitimi (Yl) (Tezli), 2009, 2011
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 2005, 2009
Lisans, Türkiye, Mersin Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2003, 2005
Araştırma Alanları
Fen Bilgisi Eğitimi, Fen Bilgisi Eğitimi
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Eğitimi (Dr), 2011, 2014
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Eğitimi (Yl) (Tezli), 2009, 2011
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 2005, 2009
Lisans, Türkiye, Mersin Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, 2003, 2005
Kayıt Yok
İngilizce, KPDS, 72, 2010
Kayıt Yok
[UAK] Eğitim Bilimleri Temel Eğitim Fen Bilgisi Eğitimi
[UAK] Eğitim Bilimleri Fen Bilgisi Eğitimi Fen Bilgisi Eğitimi
2019-, Doçent, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye
2014-2019, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye
2011-2014, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye
2010-2011, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye
2020-, Fakülte Kurulu Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2020-, Fakülte Yönetim Kurulu Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2018-, Komisyon Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2014-, Akademik Kurul Üyesi, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim, Sınıf Eğitimi, Türkiye
2014-, Komisyon Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Canan Okumuş, Yüksek Lisans, Sınıf öğretmeni adaylarının fen okuryazarlık düzeyleri ve fen öğrenme becerilerinin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Ayşenur Özer, Yüksek Lisans, Çokkültürlü yapıya sahip okullarda sınıf öğretmenlerinin karşılaştığı zorluklar ve çözüm önerileri, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Ayşe Küçük, Yüksek Lisans, Sınıf öğretmeni adaylarının çevre sorunlarına yönelik duyarlılıklarının incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Betül Kaya, Yüksek Lisans, Sınıf öğretmeni adaylarının sosyobilimsel konulara yönelik tutumları ile çevresel okuryazarlık düzeylerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Ramazan Yıldırım, Yüksek Lisans, Sınıf öğretmeni adaylarının fen bilimleri öğretiminde öz yeterlik inançlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman)
Güngör Sakçı, Yüksek Lisans, Sınıf öğretmenlerinin çevre sorunlarına ilişkin tutumlarının ve çevresel duyarlılıklarının incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman)
Serkan Bilir, Yüksek Lisans, İlkokul dördüncü sınıf fen bilimleri dersi basit elektrik devreleri ünitesinde laboratuvar destekli öğretimin akademik başarı ve tutuma etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
Adem Duran, Yüksek Lisans, İlkokul öğrencilerinin çevre ve doğal kaynaklara ilişkin algılarının incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Bilimler Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
Berna Yiğitkaya, Yüksek Lisans, Öğretmen adaylarının ekolojik ayak izi farkındalık düzeylerinin belirlenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
Gamze Erdem Özcan, Yüksek Lisans, İlkokul dördüncü sınıf fen bilimleri dersinde tahmin gözlem açıklama stratejisine dayalı öğretimin akademik başarı tutum ve kalıcılığa etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
Ayşe Hilal Kıvrak, Yüksek Lisans, İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin çevre kirliliğine yönelik zihinsel modellerinin belirlenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman)
2024-2025, Fen Öğretimi 1, Lisans
2024-2025, İlkokulda Çevre Eğitimi, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2024-2025, Çevre Eğitimi, Yüksek Lisans
2024-2025, Fen Öğretimi-I, Lisans
2024-2025, Afetler ve Afet Yönetimi, Lisans
2023-2024, Çevre Eğitimi, Yüksek Lisans
2023-2024, Fen Bilimleri Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar, Yüksek Lisans
2023-2024, Fen Öğretimi, Lisans
2023-2024, Afetler ve Afet Yönetimi, Lisans
2023-2024, İlkokulda Çevre Eğitimi, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2023-2024, Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Lisans
2023-2024, Çevre Eğitimi, Lisans
2023-2024, İlkokulda Temel Fen Bilimleri, Lisans
2022-2023, İlkokul Fen Bilimleri Öğretiminde Güncel Yaklaşımlar, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2022-2023, İlkokulda Çevre Eğitimi, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık
2022-2023, Fen Bilimleri Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar, Yüksek Lisans
2022-2023, Afetler ve Afet Yönetimi, Lisans
2022-2023, Çevre Eğitimi, Lisans
2022-2023, İlkokulda Temel Fen Bilimleri, Lisans
2021-2022, Fen Bilimleri Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar, Yüksek Lisans
2021-2022, İlkokulda Temel Fen Bilimleri, Lisans
2021-2022, Çevre Eğitimi, Yüksek Lisans
2021-2022, Fen Öğretimi, Lisans
2021-2022, Çevre Eğitimi, Lisans
2021-2022, İlkokul Ders Kitapları İncelemesi, Lisans
2020-2021, Fen Bilimleri Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar, Yüksek Lisans
2020-2021, Çevre Eğitimi, Yüksek Lisans
2020-2021, Çevre Eğitimi, Lisans
2020-2021, Fen Öğretimi, Lisans
2019-2020, Fen ve Teknoloji Öğretimi 2, Lisans
2019-2020, Fen ve Teknoloji Öğretimi 1, Lisans
2019-2020, Trafik ve İlkyardım, Lisans
2019-2020, İlkokulda Temel Fen Bilimleri, Lisans
2019-2020, Çevre Eğitimi, Lisans
2019-2020, Fen Bilimleri Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar, Yüksek Lisans
2019-2020, Çevre Eğitimi, Yüksek Lisans
2018-2019, Seminer, Yüksek Lisans
2018-2019, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans
2018-2019, TEZ, Yüksek Lisans
2018-2019, Fen Bilimleri Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar, Yüksek Lisans
2018-2019, İLKOKULDA TEMEL FEN BİLİMLERİ, Lisans
2018-2019, Fen ve Teknoloji Öğretimi II, Lisans
2018-2019, Trafik ve İlkyardım, Lisans
2018-2019, Okul Deneyimi, Lisans
2018-2019, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2018-2019, Çevre Eğitimi, Yüksek Lisans
2018-2019, Çevre Eğitimi, Lisans
2018-2019, FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİ 1, Lisans
2017-2018, Seminer, Yüksek Lisans
2017-2018, Fen Bilimleri Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar, Yüksek Lisans
2017-2018, Trafk ve İlkyardım, Lisans
2017-2018, Birleştirilmiş Sınıflarda Öğretim, Lisans
2017-2018, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans
2017-2018, Okul Deneyimi, Lisans
2017-2018, Okul Deneyimi, Lisans
2017-2018, FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİ II, Lisans
2017-2018, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans
2017-2018, TEZ, Yüksek Lisans
2017-2018, ÇEVRE EĞİTİMİ, Yüksek Lisans
2017-2018, ÇEVRE EĞİTİMİ, Lisans
2017-2018, FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİ 1, Lisans
2017-2018, BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Lisans
2016-2017, Fen Bilimleri Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar, Yüksek Lisans
2016-2017, Anne Baba Eğitimi, Lisans
2016-2017, Öğretmenlik Uygulaması, Lisans
2016-2017, Seminer, Yüksek Lisans
2016-2017, Tez, Yüksek Lisans
2016-2017, Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans
2016-2017, Çevre Eğitimi, Yüksek Lisans
2016-2017, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans
2016-2017, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans
2016-2017, Fen ve Teknoloji Öğretimi 1, Lisans
2016-2017, Çevre Eğitimi, Lisans
2015-2016, Erken Çocukluk Döneminde Gelişim, Lisans
2015-2016, Özel Eğitim, Lisans
2015-2016, Beden Eğitimi ve Oyun Öğretimi, Lisans
2015-2016, Uzmanlık Alan Dersi, Yüksek Lisans
2015-2016, Tez, Yüksek Lisans
2015-2016, Seminer, Yüksek Lisans
2015-2016, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans
2015-2016, Birleştirilmiş Sınıflarda Öğretim, Lisans
2015-2016, Trafik ve İlkyardım, Lisans
2015-2016, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Lisans
2015-2016, Fen Bilimleri Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar, Yüksek Lisans
2015-2016, Fen ve Teknoloji Öğretimi, Lisans
2015-2016, Çevre Eğitimi, Lisans
2014-2015, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans
2014-2015, İlköğretimde Kaynaştırma Eğitimi, Lisans
2014-2015, Birleştirilmiş Sınıflarda Öğretim, Lisans
2014-2015, Trafik ve İlkyardım, Lisans
2014-2015, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans
2014-2015, Fen ve Teknoloji Öğretimi, Lisans
2014-2015, Çevre Eğitimi, Lisans
Kayıt Yok
Yetişkinlerde Çevre Okuryazarlığı TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Araştırmacı , 2024-2025
Kayıt Yok
UYANIK, G., RÜYA, Ö.U. (2024) "Effect of the quantum learning model on attitude, anxiety, curiosity, academic achievement and retention in science course", Education Mind, 3 (3) pp. 318-330 Link DOI   
Gökçek, İ., Uyanık, G., Tutar, T., Gözer, A. (2024) "Effects of carvacrol on hormonal, inflammatory, antioxidant changes, and ovarian reserve in polycystic ovary syndrome in Wistar rats", Naunyn-Schmiedeberg's Archives of Pharmacology, 0 (0) pp. 1-10  
UYANIK, G. (2023) "FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİNDE KAVRAM YANILGILARI", MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİNDE YENİ YAKLAŞIMLAR 2023-III, 0 (0) p. 27  
Gözer, A., Bahan, O., Gökçek, İ., Kaya, U., Uyanık, G., Doğruer, G. (2023) "SHORT-TERM EFFECTS OF OVARIOHYSTERECTOMY ON SOME ANTIOXIDANT PARAMETERS IN CATS", Journal of Applied Biological Sciences, 17 (3) pp. 432-439  
Sakçı, G., UYANIK, G. (2023) "SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÇEVRE SORUNLARINA İLİŞKİN TUTUMLARININ VE ÇEVRESEL DUYARLILIKLARININ İNCELENMESİ", International Journal of Eurasia Social Sciences, 53 (1) pp. 1170-1193 [TR Dizin] Link DOI    
UYANIK, G. (2022) "Examining the Knowledge Levels of Classroom Teacher Candidates about Global Warming", Journal of Computer and Education Research, 10 (20) pp. 371-384 [TR Dizin] Link DOI     
Feurstein, J., Behanova, M., Haschka, J., Roetzer, K., Uyanik, G., Hadzimuratovic, B., Witsch-Baumgartner, M., Schett, G., Zwerina, J., Kocijan, R. (2022) "Identifying adult hypophosphatasia in the rheumatology unit.", Orphanet journal of rare diseases, 17 (0) p. 435 DOI  
UYANIK, G. (2022) "EXAMINATION OF PRE-SERVICE PRIMARY TEACHERS' SENSITIVITY TOWARDS RECYCLING: A LONGITUDINAL RESEARCH", International Journal of Eurasia Social Sciences, 13 (49) pp. 863-874 [TR Dizin] Link DOI    
Özcan, G.E., UYANIK, G. (2022) "The effects of the “Predict-Observe-Explain (POE)” strategy on academic achievement, attitude and retention in science learning", Journal of Pedagogical Research, 6 (3) pp. 103-111 Link DOI     
Bayram, N., Bayram, A.K., Daimagüler, H., Dafsari, H.S., Bamborschke, D., Uyanik, G., Erdogan, M., Özsaygılı, C., Pangal, E., Yuvaci, İ., Doğanay, S., Gümüş, H., Per, H., Jungbluth, H., Çırak, S. (2022) "Genotype-phenotype correlations in ocular manifestations of Marinesco-Sjögren syndrome: Case report and literature review.", European journal of ophthalmology, 32 (0) DOI  
UYANIK, G. (2022) "EXAMINATION OF PRE-SERVICE PRIMARY TEACHERS' SENSITIVITY TOWARDS RECYCLING: A LO", International Journal of Eurasia Social Sciences, 13 (49) pp. 863-874 Link DOI  
Sprute, R., Jergas, H., Ölmez, A., Alawbathani, S., Karasoy, H., Dafsari, H.S., Becker, K., Daimagüler, H., Nürnberg, P., Muntoni, F., Topaloglu, H., Uyanik, G., Cirak, S. (2021) "Genotype-phenotype correlation in seven motor neuron disease families with novel ALS2 mutations.", American journal of medical genetics. Part A, 185 (0) pp. 344-354 DOI  
Fratzl-Zelman, N., Gamsjaeger, S., Blouin, S., Kocijan, R., Plasenzotti, P., Rokidi, S., Nawrot-Wawrzyniak, K., Roetzer, K., UYANIK, G., Haeusler, G., Shane, E., Cohen, A., Klaushofer, K., Paschalis, E.P., Roschger, P., Fratzl, P., Zwerina, J., Zwettler, E. (2020) "Alterations of bone material properties in adult patients with X-linked hypophosphatemia (XLH).", JOURNAL OF STRUCTURAL BIOLOGY, 211 (3) p. 107556 DOI   
Kıvrak, A.H., UYANIK, G. (2020) "İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Çevre Kirliliğine Yönelik Zihinsel Modellerinin Belirlenmesi", Eğitim ve Teknoloji, 2 (1) pp. 1-15   
UYANIK, G. (2020) "Investigation of the Ecological Footprint Awareness Levels of Classroom Teacher Candidates", International Electronic Journal of Environmental Education, 10 (1) pp. 32-43 Link    
Bilir, S., UYANIK, G. (2019) "İlkokul Dördüncü Sınıf Fen Bilimleri Dersi Basit Elektrik Devreleri Ünitesinde Laboratuvar Destekli Öğretimin Akademik Başarı ve Tutuma Etkisi", Eğitim ve Teknoloji, 1 (2) pp. 122-136   
UYANIK, G. (2019) "İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLİMLERİ KAVRAMLARINA İLİŞKİN KAVRAM YANILGILARININ BELİRLENMESİ", TÜBAV Bilim Dergisi, 12 (4) pp. 42-51 Link   
UYANIK, G. (2018) "Basit Araç-Gereçlerle Yapılan Deneylerin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Tutum, Akademik Başarı ve Kalıcılığa Etkisi", OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi, 9 (16) pp. 600-624 [TR Dizin] Link DOI     
UYANIK, G. (2018) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilimsel Araştırmalara YönelikTutumları", Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi, 4 (2) pp. 112-127   
SERİN, M.K., UYANIK, G., İNCİKABI, L. (2018) "Sınıf öğretmeni adaylarının matematik hakkındaki inanışları ile eleştirel düşünme eğilimleri arasındaki ilişki", Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi, 9 (3) pp. 513-535 Link DOI      
SERİN, M.K., UYANIK, G., İNCİKABI, L. (2018) "The relationship between pre-service primary school teachers' beliefs about mathematics and critical thinking dispositions", Turkish Journal of Computer and Mathematics Education, 9 (3) pp. 513-535 DOI  
UYANIK, G. (2017) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi: Boylamsal Bir Araştırma", Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi, 5 (2) pp. 195-206 Link  
UYANIK, G. (2017) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi: Boylamsal Bir Araştırma", Karaelmas Journal of Educational Sciences, 5 (2) pp. 196-206  
UYANIK, G. (2017) "Fen Bilimleri Öğretiminde Tahmin-Gözlem-Açıklama Yönteminin Akademik Başarı ve Kalıcılığa Etkisi", Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi, 3 (1) pp. 1-13   
UYANIK, G. (2017) "İlkokul Öğrencilerinin Çevre Kirliliğine İlişkin Görüşleri", YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi, 14 (1) pp. 1574-1600 [TR Dizin]     
UYANIK, G. (2017) "Investigation of the Attitudes towards Environmental Issues and Knowledge Levels of Prospective Teachers", Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 36 (1) pp. 133-145 [TR Dizin] Link   
UYANIK, G. (2017) "İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Tutumları ile Akademik Başarıları Arasındaki İlişki", TÜBAV Bilim Dergisi, 10 (1) pp. 86-93 Link    
UYANIK, G. (2017) "SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE YÖNELİK TUTUMLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ: BOYLAMSAL BİR ARAŞTIRMA", Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 5 (8) pp. 185-195 Link   
UYANIK, G., Dindar, H. (2016) "İlkokul 4 Sınıf Fen Bilimleri Dersinde Kavramsal Değişim Metinlerinin Kavram Yanılgılarının Giderilmesine Etkisi", Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 36 (2) pp. 349-374 [TR Dizin]     
UYANIK, G. (2016) "Öğretmen Adaylarının Çevre Sorunlarına İlişkin Bilgi Düzeylerinin ve Tutumlarının İncelenmesi", Online Fen Eğitimi Dergisi, 1 (1) pp. 30-41   
UYANIK, G. (2016) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının İlkokul Dördüncü Sınıf Fen Bilimleri Dersi Ünitelerine İlişkin Bilgi Düzeylerinin İncelenmesi", Cumhuriyet International Journal of Education, 5 (4) pp. 1-15 [TR Dizin]    
UYANIK, G. (2016) "Dönüşümsel Öğrenme Kuramına Dayalı Çevre Eğitiminin Çevre Sorunlarına YönelikTutum ve Duyarlılığa Etkisi", YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi, 13 (1) pp. 760-784 [TR Dizin]    
UYANIK, G., SERİN, M.K. (2016) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bazı Temel FenKonularındaki Kavram YanılgılarınınBelirlenmesi", Amasya ÜniversitesiEğitim Fakültesi Dergisi, 5 (2) pp. 510-538    
Çelik, Ö., BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., UYANIK, G. (2016) "Developing Attitude Scale Reliability and Validity for Pre Service Teachers towards Drama Lesson", Journal of Education and Training Studies, 4 (12) pp. 166-174 Link DOI    
UYANIK, G. (2016) "Farklı Lisans Programlarındaki Öğretmen AdaylarınınHava Kirliliğine İlişkin Algılarının ve Duyarlılıklarınınİncelenmesi", Kastamonu Eğitim Dergisi, 24 (4) pp. 1571-1588 [TR Dizin]    
UYANIK, G. (2016) "Investigation of the Self efficacy Beliefs in Teaching Science and Attitudes towards Teaching Profession of the Candidate Teachers", Universal Journal of Educational Research, 4 (9) pp. 2119-2125 Link DOI    
UYANIK, G. (2016) "Birleştirme Tekniğine Dayalı Fen Bilimleri Öğretiminin Tutum Akademik Başarı ve Kalıcılığa Etkisi", Intenational Journal of Eurasia Social Sciences, 7 (23) pp. 120-134 [TR Dizin]    
UYANIK, G. (2016) "Effect of Environmental Education Based onTransformational Learning Theory on Perceptions towards Environmental Problems and Permanency of Learning", International Electronic Journal of Environmental Education, 6 (2) pp. 126-140     
UYANIK, G. (2016) "Öğrenme Döngüsü Yaklaşımına Dayalı Fen Öğretiminin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Öğretimine Yönelik Öz Yeterlik İnançlarına Etkisi", Karaelmas Journal of Educational Sciences, 4 (1) pp. 25-37   
UYANIK, G. (2016) "Effect of Learning Cycle Approach based Science Teaching on Academic Achievement Attitude Motivation and Retention", Universal Journal of Educational Research, 4 (5) pp. 1223-1230 Link DOI    
UYANIK, G. (2016) "Birleştirme tekniğine dayalı öğretimin çevre sorunlarına yönelik tutum akademik başarı ve kalıcılığa etkisi", Turkish Journal of Education, 5 (2) pp. 60-71 [ESCI] Link DOI    
Uyanık, G. (2016) "Examining of attitudes and knowledge levels towards environmental problems of candidate teachers", Online Science Education Journal, 1 (1) pp. 30-41  
UYANIK, G. (2016) "The effect of jigsaw technique on attitudes towards environmental problems academic achievement and retention", TURKISH JOURNAL OF EDUCATION, 5 (2) pp. 60-71 [ESCI] DOI  
UYANIK, G. (2015) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Temel Kimya Kavramlarına İlişkin Başarı Düzeylerinin Belirlenmesi", Cumhuriyet International Journal of Education, 4 (4) pp. 18-28 [TR Dizin]      
UYANIK, G. (2012) "İlköğretim 5 Sınıf Öğrencilerinin Okuma Seviyelerinin Farklı Boşluk Tamamlama Testleri ile Belirlenmesi", Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 32 (3) pp. 657-672 [TR Dizin]     
UYANIK, G. (2024) "Fen Laboratuvarı Dersinde Kullanılan Gösteri Yönteminin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Öğretimi Öz-Yeterlik İnançlarına Etkisi", 5. Ulusal Eğitimde Dönüşüm Forumu UEDFOR , Kastamonu, Türkiye, (Kasım 2024
UYANIK, G., RÜYA, Ö.U. (2024) "Effect of the Quantum Learning Model on Attitude Anxiety Curiosity Academic Achievement and Retention in Science Course", International Congress of Integrated Social Research and Interdisciplinary Studies , Batumi, Gürcistan, (Mayıs 2024
UYANIK, G. (2022) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Küresel Isınma ve İklim Değişikliğine Yönelik Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi", 20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (pp. 1), Antalya, Türkiye, (Kasım 2022
UYANIK, G. (2022) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Biyoloji Öğretimine Yönelik Öz-Yeterliklerinin İncelenmesi", 4. Ulusal Biyoloji Eğitimi Sempozyumu , (pp. 1-2), Ankara, Türkiye, (Ekim 2022
SERİN, M.K., UYANIK, G. (2019) "4. Sınıf Matematik Ders Kitaplarında Kesirler Konusuİle İlgili Görsellerin İncelenmesi", Ders Kitapları Uluslararası Sempozyumu (DEKUS 2019) , (Ekim 2019
UYANIK, G., SERİN, M.K., BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., Sarı, M.H. (2018) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Çevreyi Koruma Davranışlarının İncelenmesi", 17. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU , (pp. 1292), Ankara, (Mayıs 2018
UYANIK, G., SERİN, M.K., BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., Sarı, M.H. (2018) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Çevreyi Koruma Davranışlarının İncelenmesi", 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , (Mayıs 2018
UYANIK, G., Dindar, H. (2018) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Küresel Isınma Ve Sera Etkisine İlişkin Farkındalık Düzeyleri", 17. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU , (pp. 628), Ankara, (Mayıs 2018
SERİN, M.K., UYANIK, G. (2018) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Problem Çözme Süreçlerinde Kullandıkları Temsiller", 17. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU , (pp. 325), Ankara, (Mayıs 2018
SERİN, M.K., UYANIK, G., Şahin, Ü., Çağlar, M. (2018) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Problem Çözme Süreçlerinde Kullandıkları Temsiller", 17. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SEMPOZYUMU , Ankara, Türkiye, (Mayıs 2018
SERİN, M.K., UYANIK, G., Şimşek, S. (2017) "Sınıf öğretmeni adaylarının matematik kaygılarının incelenmesi", 16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2017) , (Mayıs 2017
UYANIK, G., SERİN, M.K. (2016) "Dönüşümsel Öğrenme Kuramına Dayalı Çevre Eğitiminin Akademik Başarı ve Çevre Sorunlarına Yönelik Duyarlılığa Etkisi", 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Trabzon, Türkiye, (Eylül 2016
UYANIK, G. (2016) "Farklı Lisans Programlarında Öğrenim Gören Öğretmen Adaylarının Çevre Sorunlarına İlişkin Bilgi Düzeylerinin ve Tutumlarının Karşılaştırılması", 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Muğla, (Mayıs 2016
UYANIK, G., SERİN, M.K. (2016) "Kavramsal Değişim Metinlerinin Öğrencilerin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Tutum ve Motivasyon Düzeylerine Etkisi", 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Muğla, (Mayıs 2016
SERİN, M.K., UYANIK, G. (2015) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Hakkındaki İnanışları ile Eleştirel Düşünme Eğilimleri Arasındaki İlişki", 3. Uluslararası İlkokul Eğitimi Konferansı , Nevşehir, (Ekim 2015
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., UYANIK, G. (2015) "SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÇEVREYE İLİŞKİN ZİHİNSEL MODELLERİ", 14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Bartın, Türkiye, (Mayıs 2015
UYANIK, G., Esmer, B. (2014) "İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersindeki Kavram Yanılgılarının Giderilmesinde Kavramsal Değişim Metinlerinin Etkisi", 13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Kütahya, Türkiye, (Mayıs 2014
UYANIK, G. (2013) "Fen ve Teknoloji Dersinde Kavramsal Değişim Metinlerinin Öğrenci Başarısına Etkisi", Uluslararası Eğitimde Değişim ve Yeni Yönelimler Sempozyumu , Konya, Türkiye, (Kasım 2013
UYANIK, G., Çelik, Ö. (2013) "Öğretmen Adaylarının Hava Kirliliğine İlişkin Algılarının ve Duyarlılıklarının İncelenmesi: Gazi Üniversitesi Örneği", 12. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Aydın, Türkiye, (Mayıs 2013
UYANIK, G. (2012) "5.Sınıf Öğrencilerinin Denk Kesir Kavramına Yönelik Durumları", Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim Bilimleri Araştırma Sempozyumu , (pp. 114), Sinop, Türkiye, (Ekim 2012) 
UYANIK, G. (2012) "İLKÖĞRETİM 5. SINIF TÜRKÇE ÖĞRENCİ ÇALIŞMA KİTABINDA YER ALAN OKUMA METİNLERİNE AİT SORU VE ETKİNLİKLERİN TÜRLERİNE GÖRE ANALİZİ", 11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Rize, Türkiye, (Mayıs 2012 
UYANIK, G., Özdemir, O. (2011) "Boşluk Tamamlama Tekniğinin İki Farklı Versiyonu Kullanılarak İlköğretim 5. Sınıf Öğrencilerinin Okuma Seviyelerinin Ölçülmesi", 1. Uluslararası Türkçe Eğitimi Sempozyumu , Ankara, Türkiye, (Aralık 2011
UYANIK, G. (2011) "Lisansüstü Eğitim Alan Öğrencilerin Toplumsal Değer Tercihleri: Başkent ve Kastamonu Üniversiteleri Örneği", V. Ulusal Lisansüstü Eğitim Sempozyumu , Ankara, Türkiye, (Aralık 2011
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., UYANIK, G., KAYA, G. (2011) "İlköğretim 4 ve 5. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersinde Sınıf Öğretmenlerinin Alternatif Ölçme ve Değerlendirme Tekniklerini Kullanma Sıklıkları ve Karşılaştıkları Sorunlar", 10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Sivas, Türkiye, (Mayıs 2011
Kayıt Yok
UYANIK, G. (2024) "Effective Learning Model in Education", Kitap: Education & Science 2024-III, İstanbul/Türkiye : Efe Akademi, Bölüm Sayfaları: 39 / 45, ISBN: 978-625-6713-54-3 
UYANIK, G. (2024) "Çevre Eğitimi", Kitap: Matematik ve Fen Bilimleri Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar 2024-I, İstanbul/Türkiye : Efe Akademi, Bölüm Sayfaları: 119 / 132, ISBN: 978-625-392-043-2 
UYANIK, G. (2023) "Quantum Learning in Science Education", Kitap: Education & Science 2023 IV, İstanbul/Türkiye : Efe Akademi, Bölüm Sayfaları: 141 / 150, ISBN: 978-625-6713-54-3 
UYANIK, G. (2023) "Fen Bilimleri Eğitiminde Düşünme Becerileri", Kitap: Matematik ve Fen Bilimleri Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar 2023-II, İstanbul/Türkiye : Efe Akademi, Bölüm Sayfaları: 81 / 92, ISBN: 978-625-6504-53-0 
UYANIK, G. (2023) "Fen Bilimleri Eğitiminde Kavram Yanılgıları", Kitap: Matematik ve Fen Bilimleri Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar 2023-III, İstanbul/Türkiye : Efe Akademi, Bölüm Sayfaları: 27 / 38, ISBN: 978-625-6600-26-3 
UYANIK, G. (2022) "Deney Tekniği", Kitap: Eğitimin Kavramsal Temelleri-5, İstanbul/Türkiye : Efe Akademi Yayınları, Bölüm Sayfaları: 257 / 268, ISBN: 978-625-8121-14-8 
UYANIK, G. (2022) "Kavram Öğretimi", Kitap: Güncel Gelişmeler Odağında Fen Öğretimi, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 13 / 34, ISBN: ISBN 978-625-6357-11-2 
UYANIK, G. (2021) "Hayat Bilgisi Dersinde Trafik-İlkyardım ve Güvenlik Eğitimi", Kitap: HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİMİ, Ankara/Türkiye : Vizetek Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 359 / 378, ISBN: 978-605-7523-89-1 
UYANIK, G. (2021) "Kavram Öğretimi", Kitap: İLKOKULDA FEN ÖĞRETİMİ, Ankara/Türkiye : Vizetek Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 89 / 116, ISBN: 978-625-8499-00-1 
UYANIK, G. (2021) "Canlılar ve Yaşam", Kitap: İLKOKULDA TEMEL FEN BİLİMLERİ, Ankara/Türkiye : Vizetek, Bölüm Sayfaları: 101 / 140, ISBN: 978-605-7523-52-5 
UYANIK, G. (2021) "Türk Eğitim Sisteminin Yasal Temelleri", Kitap: Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Türkiye : Nobel Akademik Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 53 / 86, ISBN: 978-605-320-848-8 
UYANIK, G. (2019) "FİZİKSEL OLAYLAR", Kitap: İLKOKULDA TEMEL FEN BİLİMLERİ, Ankara/Türkiye : NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Bölüm Sayfaları: 282 / 327, ISBN: 978-605-7895-40-0 
UYANIK, G. (2016) "Okullarda Şiddetin Önlenmesi", Kitap: Sınıf Yönetimi, Ankara/Türkiye : Nobel Akademik Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 270 / 288, ISBN: 978-605-320-566-1 
Kayıt Yok
(Uluslararası - Kitap) EĞİTİM & BİLİM 2024: Fen Eğitiminde Geleneksel ve Modern Uygulamalar, 2024, Editör
(Ulusal - Dergi) Eğitim ve Teknoloji Dergisi, 2018, , Yayın Sayısı:1
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2024
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi, 2024
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) International Journal of Social and Humanities Sciences Research, 2024
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Education Mind, 2024
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2024
(Ulusal - Bilimsel Proje) TÜBİTAK-2209, 2024
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Journal of Human and Social Sciences, 2024
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi, 2024
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2024
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi, 2024
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) International Journal of Contemporary Educational Research, 2024
(Ulusal - Bilimsel Proje) TÜBİTAK-1001, 2024
(Ulusal - Bilimsel Proje) BAP, 2024
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2024
(Ulusal - Bilimsel Proje) TÜBİTAK-2209, 2023
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi, 2023
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi, 2023
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Ondokuz Mayis University Journal of Education Faculty, 2023
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Online Science Education Journal, 2022
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 2022
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 2022
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Cukurova University Faculty of Education Journal, 2022
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Online Science Education Journal, 2022
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Araştırma ve Deneyim Dergisi, 2022
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2021
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Online Science Education Journal, 2021
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 2021
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Kastamonu Education Journal, 2020
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Eğitim ve Teknoloji, 2020
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Kastamonu Education Journal, 2020
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Kastamonu Education Journal, 2020
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Online Science Education Journal, 2020
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi, 2020
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 2020
(Ulusal - Bilimsel Dergi) TÜBAV Bilim Dergisi, 2020
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi, 2020
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi, 2020
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Online Science Education Journal, 2020
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2020
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Ondokuz Mayis University Journal of Education Faculty, 2020
(Ulusal - Bilimsel Dergi) TÜBAV Bilim Dergisi, 2020
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2020
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2017
(Ulusal - Bilimsel Dergi) TÜBAV Bilim Dergisi, 2017
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2017
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi, 2017
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2017
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Online Fen Eğitimi Dergisi, 2016
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Cumhuriyet International Journal of Education, 2016
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2016
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi, 2016
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi, 2016
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 2016
(Ulusal - Diğer) 11. Ulusal Okul Öncesi Eğitimi Öğrenci Kongresi, 2016
Üye, International Congress of Integrated Social Research and Interdisciplinary Studies, 2024-
Üye, Uluslararası Temel Eğitim Kongresi, 2024-
Üye, Akademik Kadrolara Atanma ve Yükseltilme Komisyonu, 2021-
Üye, Fakülte Kurulu, 2020-
Üye, Kalite ve Akreditasyon Komisyonu, 2020-
Üye, Kalite ve Akreditasyon Komisyonu, 2020-
Yönetim Kurulu Üyesi, Kastamonu Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 2020-
Üye, Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 2015-
Üye, Sınıf Eğitimi Ana Bilim Dalı Kurulu, 2014-
Atıflar
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: Diğer Uluslararası, F: TR Dizin, G: Uluslararası Kitap, H: Ulusal Kitap, I: Diğer Ulusal, J: Toplam
Sıra Yayın A B C D E F G H I J
1 İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Tutumları ile Akademik Başarıları Arasındaki İlişki 1 0 0 4 3 5 1 0 0 14
2 Öğretmen Adaylarının Çevre Sorunlarına İlişkin Bilgi Düzeylerinin ve Tutumlarının İncelenmesi 0 0 0 3 3 6 1 0 0 13
3 İlkokul Öğrencilerinin Çevre Kirliliğine İlişkin Görüşleri 0 0 0 5 4 3 0 0 0 12
4 İlkokul 4 Sınıf Fen Bilimleri Dersinde Kavramsal Değişim Metinlerinin Kavram Yanılgılarının Giderilmesine Etkisi 0 0 0 1 4 5 0 1 0 11
5 Effect of Learning Cycle Approach based Science Teaching on Academic Achievement Attitude Motivation and Retention 0 0 0 2 6 0 1 0 0 9
6 İlkokul Dördüncü Sınıf Fen Bilimleri Dersi Basit Elektrik Devreleri Ünitesinde Laboratuvar Destekli Öğretimin Akademik Başarı ve Tutuma Etkisi 0 0 0 2 4 2 1 0 0 9
7 Fen Bilimleri Öğretiminde Tahmin-Gözlem-Açıklama Yönteminin Akademik Başarı ve Kalıcılığa Etkisi 0 0 0 2 2 1 3 0 0 8
8 Basit Araç-Gereçlerle Yapılan Deneylerin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Tutum, Akademik Başarı ve Kalıcılığa Etkisi 0 0 0 1 4 1 0 0 0 6
9 Investigation of the Attitudes towards Environmental Issues and Knowledge Levels of Prospective Teachers 0 0 0 2 3 1 0 0 0 6
10 Investigation of the Ecological Footprint Awareness Levels of Classroom Teacher Candidates 1 0 0 1 3 1 0 0 0 6
11 Dönüşümsel Öğrenme Kuramına Dayalı Çevre Eğitiminin Çevre Sorunlarına YönelikTutum ve Duyarlılığa Etkisi 0 0 0 2 0 2 1 0 0 5
12 Effect of Environmental Education Based onTransformational Learning Theory on Perceptions towards Environmental Problems and Permanency of Learning 4 0 0 0 1 0 0 0 0 5
13 Investigation of the Self efficacy Beliefs in Teaching Science and Attitudes towards Teaching Profession of the Candidate Teachers 2 0 0 1 1 1 0 0 0 5
14 İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLİMLERİ KAVRAMLARINA İLİŞKİN KAVRAM YANILGILARININ BELİRLENMESİ 0 0 0 0 2 2 1 0 0 5
15 SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE YÖNELİK TUTUMLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ: BOYLAMSAL BİR ARAŞTIRMA 0 0 0 0 1 3 1 0 0 5
16 Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bazı Temel FenKonularındaki Kavram YanılgılarınınBelirlenmesi 0 0 0 2 0 2 0 0 0 4
17 Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi: Boylamsal Bir Araştırma 0 0 0 1 1 2 0 0 0 4
18 The effects of the “Predict-Observe-Explain (POE)” strategy on academic achievement, attitude and retention in science learning 1 0 0 1 2 0 0 0 0 4
19 Sınıf öğretmeni adaylarının matematik hakkındaki inanışları ile eleştirel düşünme eğilimleri arasındaki ilişki 1 0 0 0 0 1 1 0 0 3
20 Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi: Boylamsal Bir Araştırma 0 0 0 0 1 1 1 0 0 3
21 Birleştirme tekniğine dayalı öğretimin çevre sorunlarına yönelik tutum akademik başarı ve kalıcılığa etkisi 0 0 0 1 1 0 0 0 0 2
22 Farklı Lisans Programlarındaki Öğretmen AdaylarınınHava Kirliliğine İlişkin Algılarının ve Duyarlılıklarınınİncelenmesi 0 0 0 0 0 1 1 0 0 2
23 İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Çevre Kirliliğine Yönelik Zihinsel Modellerinin Belirlenmesi 0 0 0 1 0 1 0 0 0 2
24 İlköğretim 5 Sınıf Öğrencilerinin Okuma Seviyelerinin Farklı Boşluk Tamamlama Testleri ile Belirlenmesi 0 0 0 0 0 1 1 0 0 2
25 Sınıf Öğretmeni Adaylarının Temel Kimya Kavramlarına İlişkin Başarı Düzeylerinin Belirlenmesi 0 0 0 2 0 0 0 0 0 2
26 EXAMINATION OF PRE-SERVICE PRIMARY TEACHERS' SENSITIVITY TOWARDS RECYCLING: A LONGITUDINAL RESEARCH 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1
27 Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilimsel Araştırmalara YönelikTutumları 0 0 0 0 1 0 0 0 0 1
Kayıt Yok
(Uluslararası) Katılımcı, Hakem Kurulu Üyesi, 22. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 11-2024
(Uluslararası) Katılımcı, Bilim Kurulu Üyesi, 3. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi, 10-2024
(Uluslararası) Oturum Başkanı, Bildiri Oturumu 3, Salon 4, 17th International Computer and Instructional Technologies Symposium, 10-2024
(Uluslararası) Moderatör, Eğitimde Yeni Yönelimler, International Congress of Integrated Social Research and Interdisciplinary Studies, 05-2024
(Uluslararası) Oturum Başkanı, Sınıf Eğitimi, 20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 11-2023
(Ulusal) Oturum Başkanı, Biyoloji Eğitimi, Ulusal Biyoloji Eğitimi Sempozyumu, 11-2022
(Uluslararası) Oturum Başkanı, İlkokulda Fen Eğitimi, 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 04-2018
(Ulusal) Oturum Başkanı, Okul Öncesinde Fen Eğitimi, 11.Ulusal Okul Öncesi Eğitimi Öğrenci Kongresi, 04-2016
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Kastamonu Üniversitesi
2015 - 2019 12
Kastamonu Üniversitesi
2011 - 2018 5
Gökhan Uyanik
Sigmund Freud Private University
2021 - 2022 3
Gökhan UYANIK
-
2023 - 2024 3
Kastamonu Üniversitesi
2018 2
Mehmet Hayri Sarı
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi
2018 2
Özkan Çelik
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi
2013 - 2016 2
Halil Dindar
Gazi Üniversitesi
2016 - 2018 2
Hormos Salimi Dafsari
University of Cologne
2021 - 2022 2
Hülya-Sevcan Daimagüler
University of Cologne
2021 - 2022 2
Ahmet Gözer
-
2023 - 2024 2
İshak Gökçek
-
2023 - 2024 2
Jochen Zwerina
-
2020 - 2022 2
Katharina Roetzer
-
2020 - 2022 2
ÖZDEMİR UYANIK RÜYA
-
2024 2
Roland Kocijan
-
2020 - 2022 2
Kastamonu Üniversitesi
2011 1
Osman Özdemir
Kastamonu Üniversitesi
2011 1
Barış Esmer
Sinop Üniversitesi
2014 1
Akgün Ölmez
Hacettepe University
2021 1
Ayşe Kaçar Bayram
University of Health Sciences
2022 1
Cemal Özsaygılı
University of Health Sciences
2022 1
Daniel Bamborschke
University of Cologne
2022 1
Emine Pangal
University of Health Sciences
2022 1
Georg Schett
Friedrich-Alexander-University Erlangen-Nuremberg
2022 1
Hakan Gümüş
Erciyes University
2022 1
Haluk Topaloglu
Hacettepe University
2021 1
Hannah Jergas
University of Cologne
2021 1
Hatice Karasoy
Ege University School of Medicine
2021 1
Hüseyin Per
Erciyes University
2022 1
İsa Yuvaci
University of Health Sciences
2022 1
Kerstin Becker
University of Cologne
2021 1
Martina Witsch-Baumgartner
Medical University Innsbruck
2022 1
Murat Erdogan
University of Health Sciences
2022 1
Nurettin Bayram
University of Health Sciences
2022 1
Peter Nürnberg
University of Cologne
2021 1
Rosanne Sprute
University of Cologne
2021 1
Salem Alawbathani
University of Cologne
2021 1
Sebahattin Cirak
University of Cologne
2021 1
Sebahattin Çırak
University of Cologne
2022 1
Selim Doğanay
Erciyes University
2022 1
Adi Cohen
-
2020 1
Ayşe Hilal Kıvrak
-
2020 1
Benjamin Hadzimuratovic
-
2022 1
Eleftherios P. Paschalis
-
2020 1
Elisabeth Zwettler
-
2020 1
Elizabeth Shane
-
2020 1
Francesco Muntoni
-
2021 1
G Uyanık
-
2016 1
Gabriele Haeusler
-
2020 1
Gamze Erdem Özcan
-
2022 1
Gökhan Doğruer
-
2023 1
Güngör Sakçı
-
2023 1
Heinz Jungbluth
-
2022 1
Judith Haschka
-
2022 1
Julia Feurstein
-
2022 1
Kamilla Nawrot-Wawrzyniak
-
2020 1
Klaus Klaushofer
-
2020 1
Martina Behanova
-
2022 1
Mehmet Çağlar
-
2018 1
Nadja Fratzl-Zelman
-
2020 1
Onur Bahan
-
2023 1
Paul Roschger
-
2020 1
Peter Fratzl
-
2020 1
Pia Plasenzotti
-
2020 1
Seda Şimşek
-
2017 1
Serkan Bilir
-
2019 1
Sonja Gamsjaeger
-
2020 1
Stamatia Rokidi
-
2020 1
Stephane Blouin
-
2020 1
Tolga Tutar
-
2024 1
Ufuk Kaya
-
2023 1
Ülkühan Şahin
-
2018 1
2024 için Puan Bazlı Sıralamalar
Sıra (Araştırma Alanı İçinde)
330.
78392 araştırmacı içinde
Sıra (Temel Alan İçinde)
162.
9948 araştırmacı içinde
Sıra (Bilim Alanı İçinde)
38.
449 araştırmacı içinde
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78392
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 9948
YÖKSİS Bilim Alanı Fen Bilgisi Eğitimi 449
Anahtar Kelimeler Fen Bilgisi Eğitimi
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 22 247 110 70 75 30 120 137 135 87
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) 450 . 260 . 437 . 476 . 466 . 499 . 508 . 488 . 475 . 330 .
Sıra (Temel Alan İçinde) 303 . 116 . 246 . 276 . 260 . 296 . 274 . 238 . 253 . 162 .
Sıra (Bilim Alanı İçinde) 87 . 10 . 50 . 76 . 63 . 85 . 64 . 53 . 63 . 38 .
Sıra (Anahtar Kelime (1)) 76 . 6 . 44 . 65 . 54 . 70 . 46 . 41 . 52 . 30 .
Toplam Yayın 3 17 8 8 4 2 3 7 4 4
Toplam Makale 1 13 7 3 2 2 0 3 1 0
Toplam Kitap 0 1 0 0 1 0 3 2 3 2
Toplam Bildiri 2 3 1 5 1 0 0 2 0 2
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 0 4 0 0 0 1 0 3 0 0
Makale (Ulusal) 1 9 7 3 2 1 0 0 1 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 1 0 0 1 0 3 2 3 2
Bildiri (Uluslararası) 1 2 1 5 1 0 0 1 0 1
Bildiri (Ulusal) 1 1 0 0 0 0 0 1 0 1
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri