Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Teknolojisi (Dr), 2008, 2012 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İstatistik (Yl) (Tezli), 2003, 2006 |
Lisans, Türkiye, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, İstatistik ve Bilgisayar Bilimleri Bölümü, 1999, 2003 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Teknolojisi (Dr), 2008, 2012 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İstatistik (Yl) (Tezli), 2003, 2006 |
Lisans, Türkiye, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, İstatistik ve Bilgisayar Bilimleri Bölümü, 1999, 2003 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YÖKDİL, 65, 2017 |
İngilizce, ÜDS, 65, 2010 |
Kayıt Yok |
[UAK] Eğitim Bilimleri Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi |
2022-, Doçent, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2021-2022, Doçent, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2013-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2013-2013, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2008-2013, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2006-2007, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, Türkiye |
2005-2006, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Gazi Üniversitesi, Kastamonu Eğitim Fakültesi, Türkiye |
2020-, Komisyon Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2020-2022, Bölüm Başkanı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2020-2020, Bölüm Başkan Yardımcısı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2016-2020, Komisyon Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2016-2020, Farabi Koordinatörü, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2013-2019, Anabilim Dalı Başkanı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2013-2020, Arş. Uyg. Merkezi Müdürü, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
Ahmed B Salem Salamh, Doktora, Yüz tanıma tekniğine dayalı yoklama sistemi geliştirilmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Malzeme Bilimi ve Mühendisliği Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Ahmet Meral, Yüksek Lisans, Web tabanlı sanal fen ve teknoloji laboratuvar etkinliklerinin öğrencilerin başarısına ve motivasyonuna etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman) |
İlyas Acet, Yüksek Lisans, Öğrenci-içerik etkileşiminin akademik başarıya, fen bilgisine yönelik tutuma ve problem çözme becerisine etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2017, (Asıl Danışman) |
2021-2022, BİLGİSAYAR DESTEKLİ SERAMİK TASARIMI, Lisans |
2021-2022, Masaüstü Yayıncılık, Lisans |
2021-2022, Proje Araştırma ve Yönetimi, Lisans |
2021-2022, Bilgisayar Ağları, Lisans |
2021-2022, Eğitimde Proje Hazırlama, Lisans |
2021-2022, Öğretim Teknolojileri, Lisans |
2021-2022, Bilgisayar Destekli İstatistik, Yüksek Lisans |
2021-2022, Bilimsel Araştırma Yöntem ve Teknikleri, Yüksek Lisans |
2021-2022, BİLİM ARAŞTIRMA ETİĞİ, Lisans |
2019-2020, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2019-2020, BİLİŞİM ETİĞİ VE GÜVENLİĞİ, Lisans |
2019-2020, ALGORİTMA TASARIMI VE GELİŞTİRME, Lisans |
2019-2020, BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ, Lisans |
2019-2020, BİLGİSAYAR I, Lisans |
2019-2020, PROJE GELİŞTİRME VE YÖNETİMİ-II, Lisans |
2019-2020, İŞLETİM SİSTEMLERİ VE UYGULAMALARI, Lisans |
2019-2020, EĞİTİMDE BİLGİ TEKNOLOJİLERİ, Lisans |
2019-2020, PROJE GELİŞTİRME VE YÖNETİMİ-I, Lisans |
2019-2020, BİLGİSAYAR AĞLARI VE İLETİŞİM, Lisans |
2019-2020, BİLGİSAYAR VE İNTERNETTE GÜVENLİK, Lisans |
2019-2020, EĞİTİMDE BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ-II, Lisans |
2018-2019, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2018-2019, BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ, Lisans |
2018-2019, EĞİTİMDE BİLGİ TEKNOLOJİLERİ, Lisans |
2018-2019, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2018-2019, BİLGİSAYAR I, Lisans |
2018-2019, PROJE GELİŞTİRME VE YÖNETİMİ-II, Lisans |
2018-2019, İŞLETİM SİSTEMLERİ VE UYGULAMALARI, Lisans |
2018-2019, EĞİTİMDE BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ-I, Lisans |
2018-2019, PROJE GELİŞTİRME VE YÖNETİMİ-I, Lisans |
2018-2019, BİLGİSAYAR AĞLARI VE İLETİŞİM, Lisans |
2018-2019, BİLGİSAYAR VE İNTERNETTE GÜVENLİK, Lisans |
2018-2019, EĞİTİMDE BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ-II, Lisans |
2017-2018, EĞİTİM ARAŞTIRMALARINDA BİLGİSAYAR VE İNTERNET KULLANIMI, Yüksek Lisans |
2017-2018, BİLGİSAYAR II, Lisans |
2017-2018, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2017-2018, BİLGİSAYAR I, Lisans |
2017-2018, PROJE GELİŞTİRME VE YÖNETİMİ-II, Lisans |
2017-2018, İŞLETİM SİSTEMLERİ VE UYGULAMALARI, Lisans |
2017-2018, EĞİTİMDE BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ-I, Lisans |
2017-2018, PROJE GELİŞTİRME VE YÖNETİMİ-I, Lisans |
2017-2018, BİLGİSAYAR AĞLARI VE İLETİŞİM, Lisans |
2017-2018, BİLGİSAYAR VE İNTERNETTE GÜVENLİK, Lisans |
2017-2018, EĞİTİMDE BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ-II, Lisans |
2017-2018, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I, Lisans |
2017-2018, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2016-2017, BİLGİSAYAR II, Lisans |
2016-2017, EĞİTİMDE BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ-I, Lisans |
2016-2017, NİCEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ VE SPSS UYGULAMALARI, Yüksek Lisans |
2016-2017, İŞLETİM SİSTEMLERİ VE UYGULAMALARI, Lisans |
2016-2017, PROJE GELİŞTİRME VE YÖNETİMİ-I, Lisans |
2016-2017, BİLGİSAYAR I, Lisans |
2016-2017, YUKSEK LİSANS UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans |
2016-2017, EĞİTİM ARAŞTIRMALARINDA BİLGİSAYAR VE İNTERNET KULLANIMI, Yüksek Lisans |
2016-2017, PROJE GELİŞTİRME VE YÖNETİMİ-II, Lisans |
2016-2017, BİLGİSAYAR AĞLARI VE İLETİŞİM, Lisans |
2016-2017, BİLGİSAYAR VE İNTERNETTE GÜVENLİK, Lisans |
2016-2017, EĞİTİMDE BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ-II, Lisans |
2016-2017, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I, Lisans |
2016-2017, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2015-2016, BİLİMSEL ARAŞTIRMALARDA BİLGİSAYAR VE İNTERNET KULLANIMI, Yüksek Lisans |
2015-2016, İŞLETİM SİSTEMLERİ VE UYGULAMALARI, Lisans |
2015-2016, PROJE GELİŞTİRME VE YÖNETİMİ-I, Lisans |
2015-2016, BİLGİSAYAR I, Lisans |
2015-2016, NİCEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ VE SPSS UYGULAMALARI, Yüksek Lisans |
2015-2016, BİLGİSAYAR AĞLARI VE İLETİŞİM, Lisans |
2015-2016, PROJE GELİŞTİRME VE YÖNETİMİ-II, Lisans |
2015-2016, BİLGİSAYAR VE İNTERNETTE GÜVENLİK, Lisans |
2015-2016, BİLGİSAYAR II, Lisans |
2015-2016, YUKSEK LİSANS UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans |
2015-2016, EĞİTİM ARAŞTIRMALARINDA BİLGİSAYAR VE İNTERNET KULLANIMI, Yüksek Lisans |
2015-2016, ÖĞRETİM TASARIMI, Lisans |
2015-2016, EĞİTİMDE GRAFİK VE CANLANDIRMA, Lisans |
2015-2016, ÇOKLU ORTAM TASARIMI VE ÜRETİMİ, Lisans |
2015-2016, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2014-2015, EĞİTİMDE GRAFİK VE CANLANDIRMA, Lisans |
2014-2015, BİLGİSAYAR I, Lisans |
2014-2015, EĞİTİMDE MATERYAL TASARIMI, Lisans |
2014-2015, EĞİTİMDE BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ-I, Lisans |
2014-2015, BİLGİSAYAR AĞLARI VE İLETİŞİM, Lisans |
2014-2015, İŞLETİM SİSTEMLERİ VE UYGULAMALARI, Lisans |
2014-2015, SEÇMELİ I(EĞİTİMDE BİLGİSAYAR UYGULAMALARI), Lisans |
2014-2015, ÖĞRETİM TASARIMI, Lisans |
2014-2015, BİLGİSAYAR VE İNTERNETTE GÜVENLİK, Lisans |
2014-2015, EĞİTİMDE BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ-II, Lisans |
2014-2015, BİLİMSEL ARAŞTIRMALARDA BİLGİSAYAR VE İNTERNET KULLANIMI, Yüksek Lisans |
2014-2015, YUKSEK LİSANS UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans |
2013-2014, BİLGİSAYAR VE İNTERNETTE GÜVENLİK, Lisans |
2013-2014, EĞİTİMDE BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ-II, Lisans |
2013-2014, BİLGİSAYAR I, Lisans |
2013-2014, EĞİTİMDE MATERYAL TASARIMI, Lisans |
2013-2014, EĞİTİMDE GRAFİK VE CANLANDIRMA, Lisans |
2013-2014, ÖĞRETİM TASARIMI, Lisans |
2013-2014, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
2013-2014, EĞİTİMDE BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ-I, Lisans |
2013-2014, BİLGİSAYAR II, Lisans |
2013-2014, BİLGİSAYAR DESTEKLİ FEN EĞİTİMİ, Yüksek Lisans |
2013-2014, EĞİTİM ARAŞTIRMALARINDA BİLGİSAYAR VE İNTERNET KULLANIMI, Yüksek Lisans |
2012-2013, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
2012-2013, EĞİTİMDE BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ-II, Lisans |
2012-2013, BİLGİSAYAR II, Lisans |
2012-2013, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
Kayıt Yok |
2237A-Öğretmen Adayları için Dijital Dönüşüm Eğitimi (Ulusal) TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Yürütücü , 2022-2022 |
Geleceğin Mühendisleri İş Başinda! (Ulusal) TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Proje İzleyiciliği , 2018-2018 |
Robotik Uygulama ve 3 Boyutlu Tasarım Geliştirme Faaliyetlerinin Öğrencilerin Problem Çözme ve Yaratıcı Düşünme Becerilerine Etkisinin İncelenmesi (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi: Yürütücü , 2016-2017 |
Kayıt Yok |
Bardakcı, S., Akyüz, H.İ., Yetik, S., Alakurt, T. (2023) "EĞİTİM TEKNOLOJİSİNDE 50 YIL: PROF. DR. HAFİZE KESER", Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama, 13 (2) pp. 440-470 [TR Dizin] Link |
Akyüz, H.İ., Erdemir, M. (2022) "Preservice Science Teachers' Views of a Web-Based Intelligent Tutoring System", International Journal of Technology in Education, 5 (1) pp. 67-87 DOI |
Salamh, A.B.S., Akyüz, H.İ. (2022) "A Novel Feature Extraction Descriptor for Face Recognition", Engineering, Technology & Applied Science Research, 12 (1) pp. 8033-8038 [ESCI] DOI |
Salamh, A.B.S., Akyüz, H.İ. (2022) "New Deep Learning Model for Face Recognition and Registration in Distance Learning", International Journal of Emerging Technologies in Learning (iJET), 17 (12) pp. 29-41 [ESCI] Link DOI |
Topcuoğlu, N.Ş., Ünal, A., Akyüz, H.İ., Yerlikaya, Z. (2021) "3D Printing Technology in Education and Some Examples of 3D Printer Technology Materials Applied in Chemistry Education", Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi, 7 (1) pp. 144-173 DOI |
Tuluk, G., Akyüz, H.İ. (2021) "Online Information Search Competencies of Prospective Philosophy Teachers in an Online Pedagogical Formation Program", International Journal of Progressive Education, 17 (1) pp. 54-67 Link DOI |
Salamh, A.B.S., Salamah, A.A., Akyüz, H.İ. (2021) "A Study of a New Technique of the CT Scan View and Disease Classification Protocol Based on Level Challenges in Cases of Coronavirus Disease", Radiology Research and Practice, 2021 (0) pp. 1-9 [ESCI] DOI |
Ünal, A., Akyüz, H.İ., Şahingöz, S. (2021) "Öğretmen Adaylarının FeTeMM (STEM) Uygulamaları ile İlgili Bilişsel Algıları", Online Journal of Mathematics, Science and Technology Education, 2 (1) pp. 19-41 Link |
Akyüz, H.İ., Numanoğlu, G. (2020) "Üniversite Öğrencilerinin EÖğrenme Ortamlarına İlişkin Hazırbulunuşluk ve Beklentileri (Kastamonu Üniversitesi Örneği)", Online Journal of Mathematics,Science and Technology Education (OJOMSTE), 1 (1) pp. 1-16 Link |
Acet, İ., Akyüz, H.İ. (2020) "The Effect of Student-Content Interaction on Students’ Academic Achievement and Attitude towards Science", Online Fen Eğitimi Dergisi, 5 (1) pp. 21-31 Link |
Akyüz, H.İ., Yıldız, İ., Bilgici, G. (2020) "Investigation of the Effects of Robotics Programming and 3D Design Development Activities on Students’ Problem Solving and Creative Thinking Skills", i-manager’s Journal of Educational Technology, 17 (1) pp. 12-20 Link DOI |
Erdemir, M., Akyüz, H.İ. (2020) "A Study for Improving the Reliability and Ethicality of Offline Assessment", i-manager’s Journal on School Educational Technology, 16 (1) pp. 1-10 Link |
Yetik, S., Akyüz, H.İ., Bardakcı, S. (2020) "Eğitim Fakültelerinde Görev Yapan Öğretim Elemanlarının Güncel Teknolojilere İlişkin Farkındalıkları ve Yararlanma Durumları", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 22 (1) pp. 164-192 [TR Dizin] Link |
Tuluk, G., Akyüz, H.İ. (2019) "Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının EBA İçerik İncelemesi:5. Snıf Sayılar Alt Öğrenme Alanı Doğal Sayılar Ünitesi", Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 12 (2) pp. 32-47 [TR Dizin] Link |
Alabaş, R., Akyüz, H.İ., Kamer, S.T. (2019) "Üniversite Öğrencilerinin Toplumsal Cinsiyet Algılarının Belirlenmesi", Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 16 (44) pp. 429-448 Link |
Akyüz, H.İ. (2019) "The Relationship between High School Teachers’ Educational Internet Usage Self-Efficacy Belief and Internet Addiction", Journal on School Educational Technology, 15 (1) pp. 12-17 Link DOI |
Karacı, A., Akyüz, H.İ., Bilgici, G., Arıcı, N. (2018) "Effects of Web-based Intelligent Tutoring Systems on Academic Achievement and Retention", International Journal of Computer Applications, 181 (16) pp. 35-41 Link DOI |
Karacı, A., Piri, Z., Akyüz, H.İ., Bilgici, G. (2018) "Student Perceptions of an Intelligent Tutoring System: A Technology Acceptance Model Perspective", International Journal of Computer Applications, 182 (22) pp. 31-36 Link DOI |
Bilgici, B.G., Akyüz, H.İ., Bilgici, G. (2018) "Examination Of Student Opinions On The Use Of Social Media In Educational Environments", The Turkish Online Journal of Educational Technology, (0) pp. 523-530 Link |
Karacı, A., Akyüz, H.İ., Bilgici, G. (2017) "Üniversite Öğrencilerinin Siber Güvenlik Davranışlarının İncelenmesi", Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 25 (6) pp. 2079-2094 [TR Dizin] DOI |
İzmirli, S., Akyüz, H.İ. (2017) "Eş Zamanlı Sanal Sınıf Yazılımlarının İncelenmesi", Eğitimde Kuram ve Uygulama, 13 (4) pp. 788-810 Link |
Bilgici, G., Akyüz, H.İ., Bilgici, B.G. (2016) "Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Sosyal Ağ Sitelerini Kullanırken Gerçekleştirdiği Davranışların Belirlenmesi", Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 24 (5) pp. 2253-2262 [TR Dizin] Link |
Akyüz, H.İ., Yetik, S.S., Keser, H. (2015) "Üstbilişsel Rehberliğin Eleştirel Düşünme Eğilimine Etkisi", Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi, 5 (2) pp. 133-148 Link DOI |
Ünal, A., Akyüz, H.İ. (2015) "Social Networking Purposes of Pre Service Teachers", Procedia - Social and Behavioral Sciences, 186 (0) pp. 825-828 Link |
Akyüz, H.İ., Keser, H. (2015) "Effect of educational agent and its form characteristics on problem solving ability perception of students in online task based learning media", Cypriot Journal of Educational Sciences, 10 (3) pp. 265-281 Link |
AKYÜZ, H.İ., Yetik, S.S., Keser, H. (2015) "Effects of Metacognitive Guidance on Critical Thinking Disposition", PEGEM EGITIM VE OGRETIM DERGISI, 5 (2) pp. 133-148 [ESCI] DOI |
Akyüz, H.İ., Pektaş, M., Kurnaz, M.A., Memiş, E.K. (2014) "Akıllı Tahta Kullanımlı Mikro Öğretim Uygulamalarının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Tpab larına ve Akıllı Tahta Kullanıma Yönelik Algılarına Etkisi", Cumhuriyet Internatıonal Journal of education, 3 (1) pp. 1-14 Link |
Yetik, S., Akyüz, H.İ., Keser, H. (2012) "Preservice Teachers Perceptions About Their Problem Solving Skills in the Scenario Based Blended Learning Environment", TOJDE, 13 (2) pp. 158-168 |
Akyüz, H.İ., Yetik, S., Keser, H. (2010) "The Effects of Scenario Based Blended Learning Environment on Attitudes of Preservice Technologies Teachers Toward Teaching Profession", TOJDE, 11 (2) pp. 135-145 |
Akyüz, H.İ., Yetik, S. (2009) "Critical thinking skills of preservice teachers in the blended learning environment", International Journal of Human Sciences, 6 (2) pp. 538-550 Link |
Akyüz, H.İ., Erdemir, M. (2021) "Preservice Science Teachers’ Views Of A Web-Based Intelligent Tutoring System", International Conference on Studies in Education and Social Sciences (ICSES) , (pp. 13), Antalya, Türkiye, (Kasım 2021) |
Bilgici, B.G., Akyüz, H.İ., Bilgici, G. (2019) "Examination Of Student Opinions On The Use Of Social Media In Educational Environments", INTE - ITICAM - IDEC 2018 , (pp. 636-643), Paris, Fransa, (Aralık 2019) |
Bilgici, G., Akyüz, H.İ., Coşkun, B.K. (2018) "Öğretmen Adaylarının Akıllı Telefon Bağımlılık Durumlarının İncelenmesi (Kastamonu Üniversitesi Örneği", 12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , İzmir, Türkiye, (Temmuz 2018) |
Akyüz, H.İ., Bilgici, G., Yıldız, İ. (2018) "Robotik Uygulama ve 3 Boyutlu Tasarım Geliştirme Faaliyetlerinin Öğrencilerin Problem Çözme ve Yaratıcı Düşünme Becerilerine Etkisinin İncelenmesi", 12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , İzmir, Türkiye, (Temmuz 2018) |
Akyüz, H.İ., Bardakcı, S., Yetik, S., Keser, H. (2018) "Öğretmen Adaylarının Bilişimsel Düşünme Öğretimine İlişkin Algıları ve Mesleki Hazırbulunuşluk Düzeyleri Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi", 12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , İzmir, Türkiye, (Aralık 2018) |
Akyüz, H.İ., Bilgici, G., Coşkun, B.K., Karacı, A. (2017) "Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Problemli İnternet Kullanımı (K.Ü. Eğitim Fakültesi Örneği)", 11th International Computer Instructional Technologies Symposium · ICITS 2017 , Türkiye, (Mayıs 2017) |
Coşkun, B.K., Karacı, A., Akyüz, H.İ., Bilgici, G. (2017) "Lisans Öğrencilerinin İnternet Kullanımlarına Göre Siber Mağduriyet Ve Zorbalık Davranışlarının Modellenmesi", 11th International Computer Instructional Technologies Symposium · ICITS 2017 , Türkiye, (Mayıs 2017) |
Yetik, S., Bardakcı, S., Akyüz, H.İ., Keser, H., Numanoğlu, G., Alakurt, T. (2017) "Siber Zorbalığa Maruz Kalma Durumunun Benlik Algısı Ve Toplumsal Aidiyete Etkisi", IV. International Eurasian Educational Research Congress , (pp. 1927-1928), Denizli, Türkiye, (Haziran 2017) |
Bardakcı, S., Yetik, S., Akyüz, H.İ., Keser, H., Alakurt, T. (2017) "Ortaokul Öğrencileri ve etkileşimli Akılı Tahta: Sosyal, Psikolojik ve Teknolojik Değişkenlere Dayalı Birİnceleme", IV. International Eurasian Educational Research Congress , (pp. 1950-1952), Denizli, Türkiye, (Haziran 2017) |
Karacı, A., Akyüz, H.İ., Bilgici, G. (2017) "Üniversite Öğrencilerinin Siber Güvenlik Davranışlarının FarklıDeğişkenler Açısından İncelenmesi", 11th International Computer Instructional Technologies Symposium · ICITS 2017 , (Mayıs 2017) |
Bilgici, G., Karacı, A., Arıcı, N., Akyüz, H.İ. (2017) "Web Tabanlı Bir Zeki Öğretim Sistemi Geliştirilmesi ve Değerlendirilmesi", 11th International Computer Instructional Technologies Symposium · ICITS 2017 , (Mayıs 2017) |
Alakurt, T., Akyüz, H.İ., Bardakcı, S., Yetik, S., Keser, H. (2017) "Yeni Öğrenme Kültüründe Mobil Eğitim Araçlarının Kullanılma Durumları", 11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS) , Malatya, Türkiye, (Mayıs 2017) |
Yetik, S., Akyüz, H.İ., Bardakcı, S. (2017) "Öğretmen eğitiminde yeni teknolojiler: Öğretim üyesi görüşlerine dayalı bir inceleme", 5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri e Öğretmen Yetiştirme Sempozyumu , İzmir, Türkiye, (Ekim 2017) |
Bilgici, G., Akyüz, H.İ. (2017) "Bilişim Teknolojileri Öğretmen Adaylarının Sosyal Medya Bağımlılık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi", Uluslararası Taşköprü Pompeiopolis Bilim Kültür Sanat Araştırmaları Sempozyumu , (Nisan 2017) |
Akyüz, H.İ., Bilgici, G. (2017) "Bireysel Yenilikçilik ve Girişimcilik Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", Uluslararası Taşköprü Pompeiopolis Bilim Kültür Sanat Araştırmaları Sempozyumu , (Nisan 2017) |
Akyüz, H.İ. (2017) "İnternet Teknolojilerine Dayalı Uzaktan Öğretim Yöntemi İle Meslek Yüksek Okulunda Yürütülen Bir Dersin Değerlendirilmesi", Uluslararası Taşköprü Pompeipolis Bilim Kültür Sanat Araştırmaları , (pp. 418), Kastamonu, Türkmenistan, (Aralık 2017) |
Acet, İ., Akyüz, H.İ. (2017) "6.Sınıf Fen Bilimleri Dersi Elektriğin İletimi Ünitesinin Öğrenci Etkleşimli Sunularla Desteklenmesinin Başarıya Etkisi", 11. Uluslararası Blgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu(CEIT) , (pp. 980), Malatya, Türkiye, (Kasım 2017) |
Akyüz, H.İ., Numanoğlu, G. (2017) "Uzaktan Öğretim ile Ders Almaya Başlayacak Üniversite Öğrencilerinin e-öğrenme Ortamlarına İlişkin Hazır Bulunuşluk ve Beklentileri (Kastamonu Üniversitesi Örneği)", 11th International Computer Instructional Technology Symposium , Malatya, Türkiye, (Kasım 2017) |
Akyüz, H.İ., Meral, A., Aktaş, S. (2016) "Fatih Projesinin Uygulanacağı Ortaokullardaki Öğretmenlerin Fatih Projesine Yönelik Görüşleri Farkındalık Öngörü ve Beklentiler", The Third International Conference on New Trends in Education , İzmir, Türkiye, (Nisan 2016) |
Akyüz, H.İ., Oğuz, S. (2016) "Örnek olay yönteminin öğretmen adaylarının problem çözmebecerisi algısına etkisi", ERPA International Congresses on Education 2016 , Bosna, Bosna Hersek, (Haziran 2016) |
Akyüz, H.İ., Bilgici, G. (2016) "Üniversite Öğretim Elemanlarının Bilgi Güvenliği Farkındalık Düzeylerinin İncelenmesi Kastamonu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği", 10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS) , (pp. 191-197), Rize, Türkiye, (Mayıs 2016) |
Bilgici, G., Akyüz, H.İ. (2016) "Sosyal Medya Kullanıcılarının Riskli Davranış Algıları ve Bu Davranışları Gerçekleştirme Sıklıkları", 10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS) , (pp. 198-204), Rize, Türkiye, (Mayıs 2016) |
Akyüz, H.İ., Acet, İ. (2016) "Ortaokul Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Tutumlarının Belirlenmesi", ERPA International Congresses on Education 2016 , (pp. 787-790), Saray Bosna, Bosna Hersek, (Temmuz 2016) |
Bilgici, B.G., Akyüz, H.İ., Bilgici, G. (2016) "Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Sosyal Ağları Kullanırken Gerçekleştirdiği Riskli Davranışların Belirlenmesi", 11. Ulusal Okul Öncesi Eğitimi Öğrenci Kongresi , Kastamonu, Türkiye, (Nisan 2016) |
Ünal, A., Akyüz, H.İ. (2015) "Social Networking Purposes of Pre-Service Teachers", World Conference on Learning,Teachning and educational Leadership , (pp. 825-828), Prag, Çek Cumhuriyeti, (Mayıs 2015) |
Akyüz, H.İ., Yetik, S., Bardakcı, S. (2015) "Preservice Teachers Perceptions towards Mobil Learning", Digital learning Environment Congress , İstanbul, Türkiye, (Mayıs 2015) |
Yıldız, İ., Saltan, F., Akyüz, H.İ., Tuluk, G. (2015) "Effects Of Sms Usage On Preservice Teachers Motivation During The School Experience Period", İDEAL CONFERENCE 2015 , (pp. 72), Amasya, Türkiye, (Kasım 2015) |
Akyüz, H.İ., Serap, S.Y., Keser, H. (2014) "Ortaokul Öğretmenlerinin Teknolojik Pedagojik İçerik Bilgi ve Teknoloji Yeterlilik Düzeylerinin İncelenmesi", 8. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri sempozyumu , Edirne, (Eylül 2014) |
Akyüz, H.İ., Serap, S.Y., Keser, H. (2014) "Öğretim Elemanlarının Etkileşimli Tahta kullanımının Teknoloji Kabul Modeli ile İncelenmesi Kastamonu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği", 7. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri sempozyumu , Erzurum, Türkiye, (Eylül 2014) |
Akyüz, H.İ., Serap, S.Y., Keser, H. (2014) "Öğretmen Adaylarının Dijital Vatandaşlık Eğilimleri Üzerine Sosyokültürel Bir İnceleme", 8. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri sempozyumu , Edirne, (Eylül 2014) |
Akyüz, H.İ., Serap, S.Y., Keser, H. (2014) "Etkileşimli Tahta Kullanımına Yönelik Öğrenci Algıları Kastamonu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği", 7. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri sempozyumu , Erzurum, Türkiye, (Eylül 2014) |
Yetik, S., Akyüz, H.İ., Teker, N. (2013) "Üniversite Öğrencilerin Yeniliğe Bakışı", 7. Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS) , (pp. 174-175), Erzurum, Türkiye, (Haziran 2013) |
Akyüz, H.İ., Yetik, S., Bardakcı, S., Alakurt, T., Numanoğlu, G., Keser, H. (2012) "Teacher Candidates social Network Usage Tendencies a Qualitative İnvestigation", 4 th Word Conference on Educational Sciences , (pp. 5402-5408), İspanya, (Mart 2012) |
Yetik, S., Akyüz, H.İ., Keser, H. (2011) "Problem Solving Perceptions in scenario Based learning environment", 5 th Guide International Conference , Roma, İtalya, (Kasım 2011) |
Bardakcı, S., Alakurt, T., Akyüz, H.İ., Yetik, S. (2010) "Social Legal and Professional Issues of Information and Communication Technology Teachers in Turkey", 9 th International Internet Education Conference Exhibition , Kahire, (Eylül 2010) |
Bardakcı, S., Alakurt, T., Akyüz, H.İ., Yetik, S. (2010) "Qualifications of Social Science Online Journals in Turkey", 9 th International Internet Education Conference Exhibition , Kahire, (Eylül 2010) |
Bardakcı, S., Alakurt, T., Akyüz, H.İ., Yetik, S. (2010) "Pre service Teachers and Technology Gender Technology Experience Belief and Predisposition to Technophobia", 9 th International Internet Education Conference Exhibition , Kahire, (Eylül 2010) |
Akyüz, H.İ., Yetik, S. (2010) "Effect of teacher s coaching in online discussion forums on students perceived self efficacy for the educational software development", Worl Conference on Teachning and Administration , (pp. 633-637), Kahire, Mısır, (Aralık 2010) |
Akyüz, H.İ., Yetik, S. (2009) "Effects of Blended Learning Environment on the Critical Thinking Skills of Students", World Conferances on Educational Science , (pp. 1744-1748), Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Ocak 2009) |
Akyüz, H.İ., Serap, S.Y., Keser, H. (2009) "Senaryo tabanlı harmanlanmış öğrenme ortamının bilişim teknolojileri öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine yönelik tutumlarına etkisi", 3. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri sempozyumu , Trabzon, Türkiye, (Ekim 2009) |
Akyüz, H.İ., Serap, S.Y., Keser, H. (2009) "Öğrencilerin internet kullanımına ilişkin görüşlerinin değerlendirilmesi Ankara ili Mamak ilçesi örneği", 3. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri sempozyumu , Trabzon, Türkiye, (Ekim 2009) |
Bardakcı, S., Akyüz, H.İ., Kukul, V., Baran, S., Bayrı, B.K., Kılıç, Ş. (2008) "Görme Engellilerde Bilgisayar Okuryazarlığı Eğitimi Fırsatlar Engeller ve Çeşitli Sivil Faliyetler", Bilişim 08 Kongresi , Ankara, Türkiye, (Aralık 2008) |
Kayıt Yok |
Akyüz, H.İ. (2022) "ÖZEL GEREKSİNİMLİ BİREYLER İÇİN YARDIMCI TEKNOLOJİLER", Kitap: Özel Gereksinimli Çocuğa Multidisipliner Yaklaşım, İstanbul/Türkiye : Nobel Tıp |
Akyüz, H.İ., Tuluk, G. (2021) "Preservice Mathematics Teachers’ Opinions on Online Micro-Teaching Experience", Kitap: Online Education during the COVID-19 Pandemic: Issues, Benefits, Challenges, and Strategies., Monument, Co/Amerika Birleşik Devletleri : ISTES Organization |
Akyüz, H.İ. (2021) "Uzaktan Eğitimde Oyunlaştırma", Kitap: Kastamonu Eğitim Araştırmaları Yıllığı (2021), Ankara/Türkiye : Pegem Akademi |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Dergi) Online Journal of Mathematics, Science and Technology Education (OJOMSTE), 2023, Editör |
(Uluslararası - Kitap) Cografi-Tarihi ve Kültürel Yönleri ile Atkaracalar, 2022, Editör |
(Uluslararası - Dergi) Online Journal of Mathematics, Science and Technology Education, 2022, Editör |
(Uluslararası - Dergi) Online Journal of Mathematics, Science and Technology Education, 2021, Editör |
(Uluslararası - Dergi) Online Journal of Mathematics, Science and Technology Education, 2020, Editör |
(Ulusal - Dergi) Kastamonu Education Journal, 2019, Editör |
(Ulusal - Dergi) Kastamonu Education Journal, 2019, Editör |
(Ulusal - Dergi) Kastamonu Education Journal, 2019, Editör |
(Ulusal - Dergi) Kastamonu Education Journal, 2019, Editör |
(Ulusal - Dergi) Kastamonu Education Journal, 2019, Editör |
(Uluslararası - Dergi) Kastamonu Education Journal, 2019, Editör |
(Uluslararası - Dergi) Kastamonu Eğitim Degisi, 2018, Editör |
(Uluslararası - Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi, 2018, Editör |
(Uluslararası - Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi, 2018, Editör |
(Uluslararası - Dergi) Kastamonu Eğitim Degisi, 2018, Editör |
(Uluslararası - Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi, 2018, Editör |
(Uluslararası - Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi, 2018, Editör |
(Uluslararası - Dergi) Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 2017, Editör |
(Uluslararası - Dergi) Kastamonu Üniversitesi Kastamonu eğitim Dergisi, 2017, Editör |
(Uluslararası - Dergi) Kastamonu Üniversitesi Kasatmonu Eğitim Dergisi, 2017, Editör |
(Uluslararası - Dergi) Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 2017, Editör |
(Uluslararası - Dergi) Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 2017, Editör |
(Uluslararası - Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi 24 4, 2016, Editör |
(Uluslararası - Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi 24 3, 2016, Editör |
(Uluslararası - Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi 24 2 Özel Sayı, 2016, Editör |
(Uluslararası - Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi 24 5 Özel sayı, 2016, Editör |
(Uluslararası - Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi 24 1, 2016, Editör |
(Uluslararası - Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi, 2015, Editör |
(Uluslararası - Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi, 2015, Editör |
(Uluslararası - Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi, 2015, Editör |
(Uluslararası - Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi, 2015, Editör |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Milli Eğitim, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Milli Eğitim, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama, 2016 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Cumhuriyet International Journal of Education, 2016 |
(Uluslararası - Diğer) 8. Uluslarası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, 0 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Asian Social Science, 0 |
Üye, Kastamonu Teknokent/İNOVATİF TEKNOLOJİLER OFİSİ, 2020- |
Üye, İstiklal Yolu Eğitim Kültür Turizm ve Gençlik Derneği, 2016- |
Yönetim Kurulu Üyesi, Bilişim Teknolojileri Eğiitimcileri Derneği, 2013- |
Üye, Eğitim Bilimleri ve Uygulama Derneği, 2009- |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I |
1 |
Akıllı Tahta Kullanımlı Mikro Öğretim Uygulamalarının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Tpab larına ve Akıllı Tahta Kullanıma Yönelik Algılarına Etkisi
Cumhuriyet Internatıonal Journal of education
|
2 | 0 | 0 | 13 | 12 | 3 | 0 | 0 | 30 |
2 |
Effects of Blended Learning Environment on the Critical Thinking Skills of Students
|
1 | 0 | 0 | 6 | 1 | 7 | 0 | 0 | 15 |
3 |
Üniversite Öğrencilerinin Siber Güvenlik Davranışlarının İncelenmesi
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 2 | 6 | 1 | 0 | 0 | 9 |
4 |
Üstbilişsel Rehberliğin Eleştirel Düşünme Eğilimine Etkisi
Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi
|
2 | 0 | 0 | 5 | 0 | 2 | 0 | 0 | 9 |
5 |
Üniversite Öğrencilerinin Toplumsal Cinsiyet Algılarının Belirlenmesi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
|
4 | 0 | 0 | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 | 8 |
6 |
Effects of Web-based Intelligent Tutoring Systems on Academic Achievement and Retention
International Journal of Computer Applications
|
2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 4 | 0 | 0 | 7 |
7 |
Üniversite Öğrencilerinin EÖğrenme Ortamlarına İlişkin Hazırbulunuşluk ve Beklentileri (Kastamonu Üniversitesi Örneği)
Online Journal of Mathematics,Science and Technology Education (OJOMSTE)
|
1 | 0 | 0 | 2 | 2 | 1 | 0 | 0 | 6 |
8 |
Öğretmen Adaylarının Dijital Vatandaşlık Eğilimleri Üzerine Sosyokültürel Bir İnceleme
|
0 | 0 | 0 | 3 | 3 | 0 | 0 | 0 | 6 |
9 |
Effect of teacher s coaching in online discussion forums on students perceived self efficacy for the educational software development
|
0 | 0 | 0 | 6 | 0 | 0 | 0 | 0 | 6 |
10 |
New Deep Learning Model for Face Recognition and Registration in Distance Learning
International Journal of Emerging Technologies in Learning (iJET)
|
2 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 |
11 |
Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının EBA İçerik İncelemesi:5. Snıf Sayılar Alt Öğrenme Alanı Doğal Sayılar Ünitesi
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 | 4 |
12 |
Effect of educational agent and its form characteristics on problem solving ability perception of students in online task based learning media
Cypriot Journal of Educational Sciences
|
0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 |
13 |
Eğitim Fakültelerinde Görev Yapan Öğretim Elemanlarının Güncel Teknolojilere İlişkin Farkındalıkları ve Yararlanma Durumları
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 |
14 |
Eş Zamanlı Sanal Sınıf Yazılımlarının İncelenmesi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
|
0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 3 |
15 |
A Novel Feature Extraction Descriptor for Face Recognition
Engineering, Technology & Applied Science Research
|
0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 |
16 |
A Study of a New Technique of the CT Scan View and Disease Classification Protocol Based on Level Challenges in Cases of Coronavirus Disease
Radiology Research and Practice
|
3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 |
17 |
Student Perceptions of an Intelligent Tutoring System: A Technology Acceptance Model Perspective
International Journal of Computer Applications
|
2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 |
18 |
The Effects of Scenario Based Blended Learning Environment on Attitudes of Preservice Technologies Teachers Toward Teaching Profession
TOJDE
|
0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 3 |
19 |
Pre service Teachers and Technology Gender Technology Experience Belief and Predisposition to Technophobia
|
2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
20 |
Online Information Search Competencies of Prospective Philosophy Teachers in an Online Pedagogical Formation Program
International Journal of Progressive Education
|
1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 |
21 |
Preservice Teachers Perceptions About Their Problem Solving Skills in the Scenario Based Blended Learning Environment
TOJDE
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
22 |
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Sosyal Ağ Sitelerini Kullanırken Gerçekleştirdiği Davranışların Belirlenmesi
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
23 |
Preservice Science Teachers' Views of a Web-Based Intelligent Tutoring System
International Journal of Technology in Education
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 |
24 |
Teacher Candidates social Network Usage Tendencies a Qualitative İnvestigation
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
25 |
Social Networking Purposes of Pre Service Teachers
Procedia - Social and Behavioral Sciences
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
26 |
Social Legal and Professional Issues of Information and Communication Technology Teachers in Turkey
|
0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Serap Yetik
Pamukkale Üniversitesi
|
2009 - 2023 | 19 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2016 - 2020 | 18 |
Hafize Keser
Ankara Üniversitesi
|
2009 - 2018 | 16 |
Salih Bardakcı
Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi
|
2008 - 2023 | 13 |
Turgay Alakurt
Kütahya Dumlupınar Üniversitesi
|
2010 - 2023 | 8 |
Abdulkadir Karacı
Kastamonu Üniversitesi
|
2017 - 2018 | 7 |
Samsa Yetik Serap
-
|
2009 - 2014 | 6 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2015 - 2021 | 4 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2015 - 2021 | 4 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2016 - 2019 | 4 |
Gülcan Numanoğlu
Ankara Üniversitesi
|
2012 - 2020 | 4 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2020 - 2022 | 3 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2017 - 2018 | 3 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2015 - 2020 | 3 |
Ahmed B. Salem Salamh
-
|
2021 - 2022 | 3 |
İlyas Acet
-
|
2016 - 2020 | 3 |
Nursal Arıcı
Gazi Üniversitesi
|
2017 - 2018 | 2 |
Serap Samsa Yetik
-
|
2015 | 2 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2018 | 1 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2016 | 1 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2019 | 1 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2014 | 1 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2014 | 1 |
-
|
2021 | 1 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2019 | 1 |
-
|
2008 | 1 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2014 | 1 |
Serkan İzmirli
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
|
2017 | 1 |
Necmettin Teker
Ankara Üniversitesi
|
2013 | 1 |
Selçuk Şahingöz
-
|
2021 | 1 |
Buket Kitapçı Bayrı
-
|
2008 | 1 |
Volkan Kukul
Amasya Üniversitesi
|
2008 | 1 |
Fatih Saltan
Amasya Üniversitesi
|
2015 | 1 |
Abdulrauf A. Salamah
-
|
2021 | 1 |
Ahmet Meral
-
|
2016 | 1 |
Hafize Keser
-
|
2015 | 1 |
Nazan Şimşir Topcuoğlu
-
|
2021 | 1 |
Sinan Aktaş
-
|
2016 | 1 |
Solar Baran
-
|
2008 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78682 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 8827 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi | 605 |
Anahtar Kelimeler | Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi, Eğitim Teknolojileri, Öğretim Tasarımı |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 60 | 57 | 89 | 70 | 45 | 75 | 139 | 95 | 4 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 410 . | 444 . | 459 . | 472 . | 500 . | 454 . | 484 . | 523 . | 583 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 272 . | 291 . | 262 . | 278 . | 286 . | 261 . | 258 . | 276 . | 372 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 66 . | 75 . | 66 . | 69 . | 83 . | 70 . | 55 . | 66 . | 105 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 31 . | 48 . | 39 . | 39 . | 39 . | 38 . | 24 . | 39 . | 67 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (3)) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 5 | 7 | 15 | 7 | 3 | 5 | 7 | 4 | 1 | 0 |
Toplam Makale | 3 | 1 | 2 | 3 | 3 | 5 | 4 | 3 | 1 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 2 | 6 | 13 | 4 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 3 | 0 | 0 | 3 | 1 | 2 | 2 | 3 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 1 | 2 | 0 | 2 | 3 | 2 | 0 | 1 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 2 | 5 | 11 | 4 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |