img
Doç. Dr. Halil İbrahim AKYÜZ

Doç. Dr. Halil İbrahim AKYÜZ

  • Eğitim Fakültesi
  • Eğitim Bilimleri
  • Öğretim Teknolojileri

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
78
Atıf
204
h-index
7
Proje
3
WoS
Yayın
11
Atıf
68
h-index
5
Scopus
Yayın
6
Atıf
78
h-index
4
Google Scholar
Yayın
52
Atıf
721
h-index
13
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Teknolojisi (Dr), 2008, 2012
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İstatistik (Yl) (Tezli), 2003, 2006
Lisans, Türkiye, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, İstatistik ve Bilgisayar Bilimleri Bölümü, 1999, 2003
Araştırma Alanları
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Teknolojisi (Dr), 2008, 2012
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İstatistik (Yl) (Tezli), 2003, 2006
Lisans, Türkiye, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, İstatistik ve Bilgisayar Bilimleri Bölümü, 1999, 2003
Kayıt Yok
İngilizce, YÖKDİL, 65, 2017
İngilizce, ÜDS, 65, 2010
Kayıt Yok
[UAK] Eğitim Bilimleri Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
2022-, Doçent, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
2021-2022, Doçent, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, Türkiye
2013-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, Türkiye
2013-2013, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, Türkiye
2008-2013, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, Türkiye
2006-2007, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, Türkiye
2005-2006, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Gazi Üniversitesi, Kastamonu Eğitim Fakültesi, Türkiye
2024-, Bölüm Başkan Yardımcısı, Kastamonu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM BÖLÜMLERİ, Türkiye
2024-, Kalite Kurulu Üyesi, Kastamonu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, Türkiye
2023-, Merkez Yönetim Kurulu Üyesi, Kastamonu Üniversitesi, REKTÖRLÜK/UZAKTAN EĞİTİM UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ, Türkiye
2022-, Anabilim/Bilim Dalı Başkanı, Kastamonu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ, ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ, Türkiye
2022-, Akademik Teşvik Komisyonu Üyesi, Kastamonu Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ, ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ, Türkiye
2020-2024, Merkez Yönetim Kurulu Üyesi, Kastamonu Üniversitesi, REKTÖRLÜK/TÖMER, Türkiye
2020-, Komisyon Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2020-2022, Bölüm Başkanı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2020-2020, Bölüm Başkan Yardımcısı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2016-2020, Komisyon Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2016-2020, Farabi Koordinatörü, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2013-2019, Anabilim Dalı Başkanı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2013-2020, Arş. Uyg. Merkezi Müdürü, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Jalal Khalıfa Alı Mıladı, Doktora, UZAK VE SANAL LABORATUVARIN ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARILARINA VE UYGULAMA BECERİLERİNE ETKİSİ, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Malzeme Bilimi ve Mühendisliği Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Ahmed B Salem Salamh, Doktora, Yüz tanıma tekniğine dayalı yoklama sistemi geliştirilmesi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Malzeme Bilimi ve Mühendisliği Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Ahmet Meral, Yüksek Lisans, Web tabanlı sanal fen ve teknoloji laboratuvar etkinliklerinin öğrencilerin başarısına ve motivasyonuna etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman)
İlyas Acet, Yüksek Lisans, Öğrenci-içerik etkileşiminin akademik başarıya, fen bilgisine yönelik tutuma ve problem çözme becerisine etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2017, (Asıl Danışman)
2021-2022, BİLGİSAYAR DESTEKLİ SERAMİK TASARIMI, Lisans
2021-2022, Masaüstü Yayıncılık, Lisans
2021-2022, Proje Araştırma ve Yönetimi, Lisans
2021-2022, Bilgisayar Ağları, Lisans
2021-2022, Eğitimde Proje Hazırlama, Lisans
2021-2022, Öğretim Teknolojileri, Lisans
2021-2022, Bilgisayar Destekli İstatistik, Yüksek Lisans
2021-2022, Bilimsel Araştırma Yöntem ve Teknikleri, Yüksek Lisans
2021-2022, BİLİM ARAŞTIRMA ETİĞİ, Lisans
2019-2020, OKUL DENEYİMİ, Lisans
2019-2020, BİLİŞİM ETİĞİ VE GÜVENLİĞİ, Lisans
2019-2020, ALGORİTMA TASARIMI VE GELİŞTİRME, Lisans
2019-2020, BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ, Lisans
2019-2020, BİLGİSAYAR I, Lisans
2019-2020, PROJE GELİŞTİRME VE YÖNETİMİ-II, Lisans
2019-2020, İŞLETİM SİSTEMLERİ VE UYGULAMALARI, Lisans
2019-2020, EĞİTİMDE BİLGİ TEKNOLOJİLERİ, Lisans
2019-2020, PROJE GELİŞTİRME VE YÖNETİMİ-I, Lisans
2019-2020, BİLGİSAYAR AĞLARI VE İLETİŞİM, Lisans
2019-2020, BİLGİSAYAR VE İNTERNETTE GÜVENLİK, Lisans
2019-2020, EĞİTİMDE BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ-II, Lisans
2018-2019, OKUL DENEYİMİ, Lisans
2018-2019, BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ, Lisans
2018-2019, EĞİTİMDE BİLGİ TEKNOLOJİLERİ, Lisans
2018-2019, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2018-2019, BİLGİSAYAR I, Lisans
2018-2019, PROJE GELİŞTİRME VE YÖNETİMİ-II, Lisans
2018-2019, İŞLETİM SİSTEMLERİ VE UYGULAMALARI, Lisans
2018-2019, EĞİTİMDE BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ-I, Lisans
2018-2019, PROJE GELİŞTİRME VE YÖNETİMİ-I, Lisans
2018-2019, BİLGİSAYAR AĞLARI VE İLETİŞİM, Lisans
2018-2019, BİLGİSAYAR VE İNTERNETTE GÜVENLİK, Lisans
2018-2019, EĞİTİMDE BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ-II, Lisans
2017-2018, EĞİTİM ARAŞTIRMALARINDA BİLGİSAYAR VE İNTERNET KULLANIMI, Yüksek Lisans
2017-2018, BİLGİSAYAR II, Lisans
2017-2018, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans
2017-2018, BİLGİSAYAR I, Lisans
2017-2018, PROJE GELİŞTİRME VE YÖNETİMİ-II, Lisans
2017-2018, İŞLETİM SİSTEMLERİ VE UYGULAMALARI, Lisans
2017-2018, EĞİTİMDE BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ-I, Lisans
2017-2018, PROJE GELİŞTİRME VE YÖNETİMİ-I, Lisans
2017-2018, BİLGİSAYAR AĞLARI VE İLETİŞİM, Lisans
2017-2018, BİLGİSAYAR VE İNTERNETTE GÜVENLİK, Lisans
2017-2018, EĞİTİMDE BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ-II, Lisans
2017-2018, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I, Lisans
2017-2018, OKUL DENEYİMİ, Lisans
2016-2017, BİLGİSAYAR II, Lisans
2016-2017, EĞİTİMDE BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ-I, Lisans
2016-2017, NİCEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ VE SPSS UYGULAMALARI, Yüksek Lisans
2016-2017, İŞLETİM SİSTEMLERİ VE UYGULAMALARI, Lisans
2016-2017, PROJE GELİŞTİRME VE YÖNETİMİ-I, Lisans
2016-2017, BİLGİSAYAR I, Lisans
2016-2017, YUKSEK LİSANS UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans
2016-2017, EĞİTİM ARAŞTIRMALARINDA BİLGİSAYAR VE İNTERNET KULLANIMI, Yüksek Lisans
2016-2017, PROJE GELİŞTİRME VE YÖNETİMİ-II, Lisans
2016-2017, BİLGİSAYAR AĞLARI VE İLETİŞİM, Lisans
2016-2017, BİLGİSAYAR VE İNTERNETTE GÜVENLİK, Lisans
2016-2017, EĞİTİMDE BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ-II, Lisans
2016-2017, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I, Lisans
2016-2017, OKUL DENEYİMİ, Lisans
2015-2016, BİLİMSEL ARAŞTIRMALARDA BİLGİSAYAR VE İNTERNET KULLANIMI, Yüksek Lisans
2015-2016, İŞLETİM SİSTEMLERİ VE UYGULAMALARI, Lisans
2015-2016, PROJE GELİŞTİRME VE YÖNETİMİ-I, Lisans
2015-2016, BİLGİSAYAR I, Lisans
2015-2016, NİCEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ VE SPSS UYGULAMALARI, Yüksek Lisans
2015-2016, BİLGİSAYAR AĞLARI VE İLETİŞİM, Lisans
2015-2016, PROJE GELİŞTİRME VE YÖNETİMİ-II, Lisans
2015-2016, BİLGİSAYAR VE İNTERNETTE GÜVENLİK, Lisans
2015-2016, BİLGİSAYAR II, Lisans
2015-2016, YUKSEK LİSANS UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans
2015-2016, EĞİTİM ARAŞTIRMALARINDA BİLGİSAYAR VE İNTERNET KULLANIMI, Yüksek Lisans
2015-2016, ÖĞRETİM TASARIMI, Lisans
2015-2016, EĞİTİMDE GRAFİK VE CANLANDIRMA, Lisans
2015-2016, ÇOKLU ORTAM TASARIMI VE ÜRETİMİ, Lisans
2015-2016, OKUL DENEYİMİ, Lisans
2014-2015, EĞİTİMDE GRAFİK VE CANLANDIRMA, Lisans
2014-2015, BİLGİSAYAR I, Lisans
2014-2015, EĞİTİMDE MATERYAL TASARIMI, Lisans
2014-2015, EĞİTİMDE BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ-I, Lisans
2014-2015, BİLGİSAYAR AĞLARI VE İLETİŞİM, Lisans
2014-2015, İŞLETİM SİSTEMLERİ VE UYGULAMALARI, Lisans
2014-2015, SEÇMELİ I(EĞİTİMDE BİLGİSAYAR UYGULAMALARI), Lisans
2014-2015, ÖĞRETİM TASARIMI, Lisans
2014-2015, BİLGİSAYAR VE İNTERNETTE GÜVENLİK, Lisans
2014-2015, EĞİTİMDE BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ-II, Lisans
2014-2015, BİLİMSEL ARAŞTIRMALARDA BİLGİSAYAR VE İNTERNET KULLANIMI, Yüksek Lisans
2014-2015, YUKSEK LİSANS UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans
2013-2014, BİLGİSAYAR VE İNTERNETTE GÜVENLİK, Lisans
2013-2014, EĞİTİMDE BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ-II, Lisans
2013-2014, BİLGİSAYAR I, Lisans
2013-2014, EĞİTİMDE MATERYAL TASARIMI, Lisans
2013-2014, EĞİTİMDE GRAFİK VE CANLANDIRMA, Lisans
2013-2014, ÖĞRETİM TASARIMI, Lisans
2013-2014, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans
2013-2014, EĞİTİMDE BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ-I, Lisans
2013-2014, BİLGİSAYAR II, Lisans
2013-2014, BİLGİSAYAR DESTEKLİ FEN EĞİTİMİ, Yüksek Lisans
2013-2014, EĞİTİM ARAŞTIRMALARINDA BİLGİSAYAR VE İNTERNET KULLANIMI, Yüksek Lisans
2012-2013, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans
2012-2013, EĞİTİMDE BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ-II, Lisans
2012-2013, BİLGİSAYAR II, Lisans
2012-2013, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Miladi, J., AKYÜZ, H.İ. (2024) "Design and implementation of a Web-Based Remote laboratory for Embedded Systems Course Experiments", Sürdürülebilir Mühendislik Uygulamaları ve Teknolojik Gelişmeler Dergisi, 7 (0) pp. 35-46 DOI   
Mıladı, J., AKYÜZ, H.İ. (2024) "Study the Influence of a Remote Lab System on Students Academic Achievement", International Journal of Science and Research (IJSR), 13 (0) pp. 1086-1090 DOI  
Bardakcı, S., AKYÜZ, H.İ., Yetik, S., Alakurt, T. (2023) "EĞİTİM TEKNOLOJİSİNDE 50 YIL: PROF. DR. HAFİZE KESER", Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama, 13 (2) pp. 440-470 [TR Dizin] Link     
Salamh, A.B.S., AKYÜZ, H.İ. (2022) "A Novel Feature Extraction Descriptor for Face Recognition", ENGINEERING TECHNOLOGY & APPLIED SCIENCE RESEARCH, 12 (1) pp. 8033-8038 [ESCI] DOI      
Salamh, A.B.S., AKYÜZ, H.İ. (2022) "New Deep Learning Model for Face Recognition and Registration in Distance Learning", INTERNATIONAL JOURNAL OF EMERGING TECHNOLOGIES IN LEARNING, 17 (12) pp. 29-41 [ESCI] Link DOI      
AKYÜZ, H.İ., ERDEMİR, M. (2022) "Preservice Science Teachers' Views of a Web-Based Intelligent Tutoring System", INTERNATIONAL JOURNAL OF TECHNOLOGY IN EDUCATION, 5 (1) pp. 67-87 DOI     
ÜNAL, A., AKYÜZ, H.İ., Şahingöz, S. (2021) "Öğretmen Adaylarının FeTeMM (STEM) Uygulamaları ile İlgili Bilişsel Algıları", Online Journal of Mathematics, Science and Technology Education, 2 (1) pp. 19-41 Link    
Salamh, A.B.S., Salamah, A.A., AKYÜZ, H.İ. (2021) "A Study of a New Technique of the CT Scan View and Disease Classification Protocol Based on Level Challenges in Cases of Coronavirus Disease", RADIOLOGY RESEARCH AND PRACTICE, 2021 (0) pp. 1-9 [ESCI] DOI      
TULUK, G., AKYÜZ, H.İ. (2021) "Online Information Search Competencies of Prospective Philosophy Teachers in an Online Pedagogical Formation Program", International Journal of Progressive Education, 17 (1) pp. 54-67 Link DOI    
Topcuoğlu, N.Ş., ÜNAL, A., AKYÜZ, H.İ., YERLİKAYA, Z. (2021) "3D Printing Technology in Education and Some Examples of 3D Printer Technology Materials Applied in Chemistry Education", Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi, 7 (1) pp. 144-173 DOI    
AKYÜZ, H.İ., Numanoğlu, G. (2020) "Üniversite Öğrencilerinin EÖğrenme Ortamlarına İlişkin Hazırbulunuşluk ve Beklentileri (Kastamonu Üniversitesi Örneği)", Online Journal of Mathematics,Science and Technology Education (OJOMSTE), 1 (1) pp. 1-16 Link     
ERDEMİR, M., AKYÜZ, H.İ. (2020) "A Study for Improving the Reliability and Ethicality of Offline Assessment", i-manager’s Journal on School Educational Technology, 16 (1) pp. 1-10 Link    
AKYÜZ, H.İ., YILDIZ, İ., BİLGİCİ, G. (2020) "Investigation of the Effects of Robotics Programming and 3D Design Development Activities on Students’ Problem Solving and Creative Thinking Skills", i-manager’s Journal of Educational Technology, 17 (1) pp. 12-20 Link DOI    
Acet, İ., AKYÜZ, H.İ. (2020) "The Effect of Student-Content Interaction on Students’ Academic Achievement and Attitude towards Science", Online Fen Eğitimi Dergisi, 5 (1) pp. 21-31 Link   
Yetik, S., AKYÜZ, H.İ., Bardakcı, S. (2020) "Eğitim Fakültelerinde Görev Yapan Öğretim Elemanlarının Güncel Teknolojilere İlişkin Farkındalıkları ve Yararlanma Durumları", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 22 (1) pp. 164-192 [TR Dizin] Link      
TULUK, G., AKYÜZ, H.İ. (2019) "Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının EBA İçerik İncelemesi:5. Snıf Sayılar Alt Öğrenme Alanı Doğal Sayılar Ünitesi", Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 12 (2) pp. 32-47 [TR Dizin] Link   
ALABAŞ, R., AKYÜZ, H.İ., KAMER, S.T. (2019) "Üniversite Öğrencilerinin Toplumsal Cinsiyet Algılarının Belirlenmesi", Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 16 (44) pp. 429-448 Link    
AKYÜZ, H.İ. (2019) "The Relationship between High School Teachers’ Educational Internet Usage Self-Efficacy Belief and Internet Addiction", Journal on School Educational Technology, 15 (1) pp. 12-17 Link DOI    
GÜMRÜKÇÜ-BİLGİCİ, B., AKYÜZ, H.İ., BİLGİCİ, G. (2018) "Examination Of Student Opinions On The Use Of Social Media In Educational Environments", The Turkish Online Journal of Educational Technology, (0) pp. 523-530 Link    
Karacı, A., PİRİ, Z., AKYÜZ, H.İ., BİLGİCİ, G. (2018) "Student Perceptions of an Intelligent Tutoring System: A Technology Acceptance Model Perspective", International Journal of Computer Applications, 182 (22) pp. 31-36 Link DOI    
Karacı, A., AKYÜZ, H.İ., BİLGİCİ, G., Arıcı, N. (2018) "Effects of Web-based Intelligent Tutoring Systems on Academic Achievement and Retention", International Journal of Computer Applications, 181 (16) pp. 35-41 Link DOI     
İzmirli, S., AKYÜZ, H.İ. (2017) "Eş Zamanlı Sanal Sınıf Yazılımlarının İncelenmesi", Eğitimde Kuram ve Uygulama, 13 (4) pp. 788-810 Link      
Karacı, A., AKYÜZ, H.İ., BİLGİCİ, G. (2017) "Üniversite Öğrencilerinin Siber Güvenlik Davranışlarının İncelenmesi", Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 25 (6) pp. 2079-2094 [TR Dizin] DOI       
BİLGİCİ, G., AKYÜZ, H.İ., GÜMRÜKÇÜ-BİLGİCİ, B. (2016) "Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Sosyal Ağ Sitelerini Kullanırken Gerçekleştirdiği Davranışların Belirlenmesi", Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 24 (5) pp. 2253-2262 [TR Dizin] Link      
AKYÜZ, H.İ., Keser, H. (2015) "Effect of educational agent and its form characteristics on problem solving ability perception of students in online task based learning media", Cypriot Journal of Educational Sciences, 10 (3) pp. 265-281 Link      
AKYÜZ, H.İ., Yetik, S.S., Keser, H. (2015) "Effects of Metacognitive Guidance on Critical Thinking Disposition", PEGEM EGITIM VE OGRETIM DERGISI, 5 (2) pp. 133-148 [ESCI] DOI    
AKYÜZ, H.İ., Yetik, S.S., Keser, H. (2015) "Üstbilişsel Rehberliğin Eleştirel Düşünme Eğilimine Etkisi", Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi, 5 (2) pp. 133-148 Link DOI     
ÜNAL, A., AKYÜZ, H.İ. (2015) "Social Networking Purposes of Pre Service Teachers", PROCEEDINGS OF 5TH WORLD CONFERENCE ON LEARNING, TEACHING AND EDUCATIONAL LEADERSHIP, 186 (0) pp. 825-828 Link DOI     
AKYÜZ, H.İ., PEKTAŞ, M., KURNAZ, M.A., KABATAŞ-MEMİŞ, E. (2014) "Akıllı Tahta Kullanımlı Mikro Öğretim Uygulamalarının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Tpab larına ve Akıllı Tahta Kullanıma Yönelik Algılarına Etkisi", Cumhuriyet Internatıonal Journal of education, 3 (1) pp. 1-14 Link    
Yetik, S., AKYÜZ, H.İ., Keser, H. (2012) "Preservice Teachers Perceptions About Their Problem Solving Skills in the Scenario Based Blended Learning Environment", TURKISH ONLINE JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION, 13 (2) pp. 158-168       
AKYÜZ, H.İ., Yetik, S., Keser, H. (2010) "The Effects of Scenario Based Blended Learning Environment on Attitudes of Preservice Technologies Teachers Toward Teaching Profession", TURKISH ONLINE JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION, 11 (2) pp. 135-145       
AKYÜZ, H.İ., Yetik, S. (2009) "Critical thinking skills of preservice teachers in the blended learning environment", International Journal of Human Sciences, 6 (2) pp. 538-550 Link    
AKYÜZ, H.İ., ERDEMİR, M. (2021) "Preservice Science Teachers’ Views Of A Web-Based Intelligent Tutoring System", International Conference on Studies in Education and Social Sciences (ICSES) , (pp. 13), Antalya, Türkiye, (Kasım 2021
GÜMRÜKÇÜ-BİLGİCİ, B., AKYÜZ, H.İ., BİLGİCİ, G. (2019) "Examination Of Student Opinions On The Use Of Social Media In Educational Environments", INTE - ITICAM - IDEC 2018 , (pp. 636-643), Paris, Fransa, (Aralık 2019
AKYÜZ, H.İ., Bardakcı, S., Yetik, S., Keser, H. (2018) "Öğretmen Adaylarının Bilişimsel Düşünme Öğretimine İlişkin Algıları ve Mesleki Hazırbulunuşluk Düzeyleri Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi", 12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , İzmir, Türkiye, (Aralık 2018 
BİLGİCİ, G., AKYÜZ, H.İ., KARABULUT-COŞKUN, B. (2018) "Öğretmen Adaylarının Akıllı Telefon Bağımlılık Durumlarının İncelenmesi (Kastamonu Üniversitesi Örneği", 12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , İzmir, Türkiye, (Temmuz 2018 
AKYÜZ, H.İ., BİLGİCİ, G., YILDIZ, İ. (2018) "Robotik Uygulama ve 3 Boyutlu Tasarım Geliştirme Faaliyetlerinin Öğrencilerin Problem Çözme ve Yaratıcı Düşünme Becerilerine Etkisinin İncelenmesi", 12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , İzmir, Türkiye, (Temmuz 2018
AKYÜZ, H.İ. (2017) "İnternet Teknolojilerine Dayalı Uzaktan Öğretim Yöntemi İle Meslek Yüksek Okulunda Yürütülen Bir Dersin Değerlendirilmesi", Uluslararası Taşköprü Pompeipolis Bilim Kültür Sanat Araştırmaları , (pp. 418), Kastamonu, Türkmenistan, (Aralık 2017
Acet, İ., AKYÜZ, H.İ. (2017) "6.Sınıf Fen Bilimleri Dersi Elektriğin İletimi Ünitesinin Öğrenci Etkleşimli Sunularla Desteklenmesinin Başarıya Etkisi", 11. Uluslararası Blgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu(CEIT) , (pp. 980), Malatya, Türkiye, (Kasım 2017
AKYÜZ, H.İ., Numanoğlu, G. (2017) "Uzaktan Öğretim ile Ders Almaya Başlayacak Üniversite Öğrencilerinin e-öğrenme Ortamlarına İlişkin Hazır Bulunuşluk ve Beklentileri (Kastamonu Üniversitesi Örneği)", 11th International Computer Instructional Technology Symposium , Malatya, Türkiye, (Kasım 2017
Yetik, S., AKYÜZ, H.İ., Bardakcı, S. (2017) "Öğretmen eğitiminde yeni teknolojiler: Öğretim üyesi görüşlerine dayalı bir inceleme", 5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri e Öğretmen Yetiştirme Sempozyumu , İzmir, Türkiye, (Ekim 2017  
Bardakcı, S., Yetik, S., AKYÜZ, H.İ., Keser, H., Alakurt, T. (2017) "Ortaokul Öğrencileri ve etkileşimli Akılı Tahta: Sosyal, Psikolojik ve Teknolojik Değişkenlere Dayalı Birİnceleme", IV. International Eurasian Educational Research Congress , (pp. 1950-1952), Denizli, Türkiye, (Haziran 2017
Yetik, S., Bardakcı, S., AKYÜZ, H.İ., Keser, H., Numanoğlu, G., Alakurt, T. (2017) "Siber Zorbalığa Maruz Kalma Durumunun Benlik Algısı Ve Toplumsal Aidiyete Etkisi", IV. International Eurasian Educational Research Congress , (pp. 1927-1928), Denizli, Türkiye, (Haziran 2017
AKYÜZ, H.İ., BİLGİCİ, G., KARABULUT-COŞKUN, B., Karacı, A. (2017) "Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Problemli İnternet Kullanımı (K.Ü. Eğitim Fakültesi Örneği)", 11th International Computer Instructional Technologies Symposium · ICITS 2017 , Türkiye, (Mayıs 2017 
KARABULUT-COŞKUN, B., Karacı, A., AKYÜZ, H.İ., BİLGİCİ, G. (2017) "Lisans Öğrencilerinin İnternet Kullanımlarına Göre Siber Mağduriyet Ve Zorbalık Davranışlarının Modellenmesi", 11th International Computer Instructional Technologies Symposium · ICITS 2017 , Türkiye, (Mayıs 2017 
Karacı, A., AKYÜZ, H.İ., BİLGİCİ, G. (2017) "Üniversite Öğrencilerinin Siber Güvenlik Davranışlarının FarklıDeğişkenler Açısından İncelenmesi", 11th International Computer Instructional Technologies Symposium · ICITS 2017 , (Mayıs 2017
BİLGİCİ, G., Karacı, A., Arıcı, N., AKYÜZ, H.İ. (2017) "Web Tabanlı Bir Zeki Öğretim Sistemi Geliştirilmesi ve Değerlendirilmesi", 11th International Computer Instructional Technologies Symposium · ICITS 2017 , (Mayıs 2017 
Alakurt, T., AKYÜZ, H.İ., Bardakcı, S., Yetik, S., Keser, H. (2017) "Yeni Öğrenme Kültüründe Mobil Eğitim Araçlarının Kullanılma Durumları", 11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS) , Malatya, Türkiye, (Mayıs 2017
BİLGİCİ, G., AKYÜZ, H.İ. (2017) "Bilişim Teknolojileri Öğretmen Adaylarının Sosyal Medya Bağımlılık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi", Uluslararası Taşköprü Pompeiopolis Bilim Kültür Sanat Araştırmaları Sempozyumu , (Nisan 2017
AKYÜZ, H.İ., BİLGİCİ, G. (2017) "Bireysel Yenilikçilik ve Girişimcilik Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", Uluslararası Taşköprü Pompeiopolis Bilim Kültür Sanat Araştırmaları Sempozyumu , (Nisan 2017
AKYÜZ, H.İ., Acet, İ. (2016) "Ortaokul Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Tutumlarının Belirlenmesi", ERPA International Congresses on Education 2016 , (pp. 787-790), Saray Bosna, Bosna Hersek, (Temmuz 2016
AKYÜZ, H.İ., OĞUZ-HAÇAT, S. (2016) "Örnek olay yönteminin öğretmen adaylarının problem çözmebecerisi algısına etkisi", ERPA International Congresses on Education 2016 , Bosna, Bosna Hersek, (Haziran 2016
BİLGİCİ, G., AKYÜZ, H.İ. (2016) "Sosyal Medya Kullanıcılarının Riskli Davranış Algıları ve Bu Davranışları Gerçekleştirme Sıklıkları", 10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS) , (pp. 198-204), Rize, Türkiye, (Mayıs 2016
AKYÜZ, H.İ., BİLGİCİ, G. (2016) "Üniversite Öğretim Elemanlarının Bilgi Güvenliği Farkındalık Düzeylerinin İncelenmesi Kastamonu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği", 10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS) , (pp. 191-197), Rize, Türkiye, (Mayıs 2016
AKYÜZ, H.İ., Meral, A., Aktaş, S. (2016) "Fatih Projesinin Uygulanacağı Ortaokullardaki Öğretmenlerin Fatih Projesine Yönelik Görüşleri Farkındalık Öngörü ve Beklentiler", The Third International Conference on New Trends in Education , İzmir, Türkiye, (Nisan 2016
GÜMRÜKÇÜ-BİLGİCİ, B., AKYÜZ, H.İ., BİLGİCİ, G. (2016) "Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Sosyal Ağları Kullanırken Gerçekleştirdiği Riskli Davranışların Belirlenmesi", 11. Ulusal Okul Öncesi Eğitimi Öğrenci Kongresi , Kastamonu, Türkiye, (Nisan 2016
YILDIZ, İ., Saltan, F., AKYÜZ, H.İ., TULUK, G. (2015) "Effects Of Sms Usage On Preservice Teachers Motivation During The School Experience Period", İDEAL CONFERENCE 2015 , (pp. 72), Amasya, Türkiye, (Kasım 2015
AKYÜZ, H.İ., Yetik, S., Bardakcı, S. (2015) "Preservice Teachers Perceptions towards Mobil Learning", Digital learning Environment Congress , İstanbul, Türkiye, (Mayıs 2015
ÜNAL, A., AKYÜZ, H.İ. (2015) "Social Networking Purposes of Pre-Service Teachers", World Conference on Learning,Teachning and educational Leadership , (pp. 825-828), Prag, Çek Cumhuriyeti, (Mayıs 2015
AKYÜZ, H.İ., Serap, S.Y., Keser, H. (2014) "Etkileşimli Tahta Kullanımına Yönelik Öğrenci Algıları Kastamonu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği", 7. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri sempozyumu , Erzurum, Türkiye, (Eylül 2014
AKYÜZ, H.İ., Serap, S.Y., Keser, H. (2014) "Ortaokul Öğretmenlerinin Teknolojik Pedagojik İçerik Bilgi ve Teknoloji Yeterlilik Düzeylerinin İncelenmesi", 8. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri sempozyumu , Edirne, (Eylül 2014
AKYÜZ, H.İ., Serap, S.Y., Keser, H. (2014) "Öğretim Elemanlarının Etkileşimli Tahta kullanımının Teknoloji Kabul Modeli ile İncelenmesi Kastamonu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği", 7. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri sempozyumu , Erzurum, Türkiye, (Eylül 2014
AKYÜZ, H.İ., Serap, S.Y., Keser, H. (2014) "Öğretmen Adaylarının Dijital Vatandaşlık Eğilimleri Üzerine Sosyokültürel Bir İnceleme", 8. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri sempozyumu , Edirne, (Eylül 2014  
Yetik, S., AKYÜZ, H.İ., Teker, N. (2013) "Üniversite Öğrencilerin Yeniliğe Bakışı", 7. Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS) , (pp. 174-175), Erzurum, Türkiye, (Haziran 2013
AKYÜZ, H.İ., Yetik, S., Bardakcı, S., Alakurt, T., Numanoğlu, G., Keser, H. (2012) "Teacher Candidates social Network Usage Tendencies a Qualitative İnvestigation", 4 th Word Conference on Educational Sciences , (pp. 5402-5408), İspanya, (Ocak 2012   
Yetik, S., AKYÜZ, H.İ., Keser, H. (2011) "Problem Solving Perceptions in scenario Based learning environment", 5 th Guide International Conference , Roma, İtalya, (Kasım 2011 
Bardakcı, S., Alakurt, T., AKYÜZ, H.İ., Yetik, S. (2010) "Pre service Teachers and Technology Gender Technology Experience Belief and Predisposition to Technophobia", 9 th International Internet Education Conference Exhibition , Kahire, (Eylül 2010  
Bardakcı, S., Alakurt, T., AKYÜZ, H.İ., Yetik, S. (2010) "Qualifications of Social Science Online Journals in Turkey", 9 th International Internet Education Conference Exhibition , Kahire, (Eylül 2010 
Bardakcı, S., Alakurt, T., AKYÜZ, H.İ., Yetik, S. (2010) "Social Legal and Professional Issues of Information and Communication Technology Teachers in Turkey", 9 th International Internet Education Conference Exhibition , Kahire, (Eylül 2010   
AKYÜZ, H.İ., Yetik, S. (2010) "Effect of teacher s coaching in online discussion forums on students perceived self efficacy for the educational software development", Worl Conference on Teachning and Administration , (pp. 633-637), Kahire, Mısır, (Ocak 2010     
AKYÜZ, H.İ., Serap, S.Y., Keser, H. (2009) "Öğrencilerin internet kullanımına ilişkin görüşlerinin değerlendirilmesi Ankara ili Mamak ilçesi örneği", 3. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri sempozyumu , Trabzon, Türkiye, (Ekim 2009
AKYÜZ, H.İ., Serap, S.Y., Keser, H. (2009) "Senaryo tabanlı harmanlanmış öğrenme ortamının bilişim teknolojileri öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine yönelik tutumlarına etkisi", 3. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri sempozyumu , Trabzon, Türkiye, (Ekim 2009
AKYÜZ, H.İ., Yetik, S. (2009) "Effects of Blended Learning Environment on the Critical Thinking Skills of Students", World Conferances on Educational Science , (pp. 1744-1748), Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Ocak 2009     
Bardakcı, S., AKYÜZ, H.İ., Kukul, V., Baran, S., Bayrı, B.K., KILIÇ, Ş. (2008) "Görme Engellilerde Bilgisayar Okuryazarlığı Eğitimi Fırsatlar Engeller ve Çeşitli Sivil Faliyetler", Bilişim 08 Kongresi , Ankara, Türkiye, (Aralık 2008
AKYÜZ, H.İ. () "Yeni Öğrenme Kültürü ve Kahramanları: Kimleri Takip Ediyoruz?", 7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu , (pp. 460), Antalya, Türkiye, (Ekim 2019) 
Kayıt Yok
AKYÜZ, H.İ. (2022) "ÖZEL GEREKSİNİMLİ BİREYLER İÇİN YARDIMCI TEKNOLOJİLER", Kitap: Özel Gereksinimli Çocuğa Multidisipliner Yaklaşım, İstanbul/Türkiye : Nobel Tıp, Bölüm Sayfaları: 301 / 317, ISBN: 978-605-335-??? 
AKYÜZ, H.İ. (2021) "Uzaktan Eğitimde Oyunlaştırma", Kitap: Kastamonu Eğitim Araştırmaları Yıllığı (2021), Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 73 / 100, ISBN: 9786257676939 
AKYÜZ, H.İ., TULUK, G. (2021) "Preservice Mathematics Teachers’ Opinions on Online Micro-Teaching Experience", Kitap: Online Education during the COVID-19 Pandemic: Issues, Benefits, Challenges, and Strategies., Monument, Co/Amerika Birleşik Devletleri : ISTES Organization, Bölüm Sayfaları: 157 / 182, ISBN: 978-1-952092-20-6 
Kayıt Yok
(Uluslararası - Dergi) Online Journal of Mathematics, Science and Technology Education (OJOMSTE), 2023, Editör, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) Online Journal of Mathematics, Science and Technology Education, 2022, Editör, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Kitap) Cografi-Tarihi ve Kültürel Yönleri ile Atkaracalar, 2022, Editör
(Ulusal - Kitap) Coğrafi Tarihi ve Kültürel Yönleriyle Atkaracalar, 2022, Editör
(Uluslararası - Dergi) Online Journal of Mathematics, Science and Technology Education, 2021, Editör, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) Online Journal of Mathematics, Science and Technology Education, 2020, Editör, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) Kastamonu Education Journal, 2019, Editör, Yayın Sayısı:1
(Ulusal - Dergi) Kastamonu Education Journal, 2019, Editör, Yayın Sayısı:1
(Ulusal - Dergi) Kastamonu Education Journal, 2019, Editör, Yayın Sayısı:1
(Ulusal - Dergi) Kastamonu Education Journal, 2019, Editör, Yayın Sayısı:1
(Ulusal - Dergi) Kastamonu Education Journal, 2019, Editör, Yayın Sayısı:1
(Ulusal - Dergi) Kastamonu Education Journal, 2019, Editör, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi, 2018, Editör, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi, 2018, Editör, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) Kastamonu Eğitim Degisi, 2018, Editör, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi, 2018, Editör, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi, 2018, Editör, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) Kastamonu Eğitim Degisi, 2018, Editör, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 2017, Editör, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 2017, Editör, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) Kastamonu Üniversitesi Kasatmonu Eğitim Dergisi, 2017, Editör, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) Kastamonu Üniversitesi Kastamonu eğitim Dergisi, 2017, Editör, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 2017, Editör, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi 24 1, 2016, Editör, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi 24 5 Özel sayı, 2016, Editör, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi 24 2 Özel Sayı, 2016, Editör, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi 24 3, 2016, Editör, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi 24 4, 2016, Editör, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi, 2015, Editör, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi, 2015, Editör, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi, 2015, Editör, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi, 2015, Editör, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Milli Eğitim, 2017
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama, 2017
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Cumhuriyet International Journal of Education, 2016
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama, 2016
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 2016
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Milli Eğitim, 2016
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Asian Social Science, 0
(Uluslararası - Diğer) 8. Uluslarası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, 0
Üye, Kastamonu Teknokent/İNOVATİF TEKNOLOJİLER OFİSİ, 2020-
Üye, İstiklal Yolu Eğitim Kültür Turizm ve Gençlik Derneği, 2016-
Yönetim Kurulu Üyesi, Bilişim Teknolojileri Eğiitimcileri Derneği, 2013-
Üye, Eğitim Bilimleri ve Uygulama Derneği, 2009-
Atıflar
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: Diğer Uluslararası, F: TR Dizin, G: Uluslararası Kitap, H: Ulusal Kitap, I: Diğer Ulusal, J: Toplam
Sıra Yayın A B C D E F G H I J
1 Akıllı Tahta Kullanımlı Mikro Öğretim Uygulamalarının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Tpab larına ve Akıllı Tahta Kullanıma Yönelik Algılarına Etkisi 2 0 0 13 8 12 3 0 0 38
2 Effects of Blended Learning Environment on the Critical Thinking Skills of Students 1 2 0 6 19 1 9 0 0 38
3 Üniversite Öğrencilerinin Toplumsal Cinsiyet Algılarının Belirlenmesi 4 0 0 3 7 1 0 0 0 15
4 Effects of Web-based Intelligent Tutoring Systems on Academic Achievement and Retention 2 0 0 1 4 0 4 0 0 11
5 Üstbilişsel Rehberliğin Eleştirel Düşünme Eğilimine Etkisi 2 0 0 5 2 0 2 0 0 11
6 Üniversite Öğrencilerinin Siber Güvenlik Davranışlarının İncelenmesi 0 0 0 2 0 6 1 0 0 9
7 Öğretmen Adaylarının Dijital Vatandaşlık Eğilimleri Üzerine Sosyokültürel Bir İnceleme 0 0 0 3 2 3 0 0 0 8
8 Effect of teacher s coaching in online discussion forums on students perceived self efficacy for the educational software development 0 0 0 6 1 0 0 0 0 7
9 Üniversite Öğrencilerinin EÖğrenme Ortamlarına İlişkin Hazırbulunuşluk ve Beklentileri (Kastamonu Üniversitesi Örneği) 1 0 0 2 1 2 1 0 0 7
10 A Novel Feature Extraction Descriptor for Face Recognition 0 4 0 2 0 0 0 0 0 6
11 New Deep Learning Model for Face Recognition and Registration in Distance Learning 2 0 0 3 1 0 0 0 0 6
12 Effect of educational agent and its form characteristics on problem solving ability perception of students in online task based learning media 0 0 0 3 2 0 0 0 0 5
13 A Study of a New Technique of the CT Scan View and Disease Classification Protocol Based on Level Challenges in Cases of Coronavirus Disease 3 0 0 0 1 0 0 0 0 4
14 Critical thinking skills of preservice teachers in the blended learning environment 0 0 0 0 4 0 0 0 0 4
15 Eş Zamanlı Sanal Sınıf Yazılımlarının İncelenmesi 0 0 0 1 1 1 1 0 0 4
16 Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının EBA İçerik İncelemesi:5. Snıf Sayılar Alt Öğrenme Alanı Doğal Sayılar Ünitesi 0 0 0 3 0 1 0 0 0 4
17 Student Perceptions of an Intelligent Tutoring System: A Technology Acceptance Model Perspective 2 0 0 1 1 0 0 0 0 4
18 Eğitim Fakültelerinde Görev Yapan Öğretim Elemanlarının Güncel Teknolojilere İlişkin Farkındalıkları ve Yararlanma Durumları 0 0 0 3 0 0 0 0 0 3
19 Online Information Search Competencies of Prospective Philosophy Teachers in an Online Pedagogical Formation Program 1 0 0 0 1 1 0 0 0 3
20 Pre service Teachers and Technology Gender Technology Experience Belief and Predisposition to Technophobia 2 0 0 0 1 0 0 0 0 3
21 Preservice Teachers Perceptions About Their Problem Solving Skills in the Scenario Based Blended Learning Environment 0 0 0 1 2 0 0 0 0 3
22 The Effects of Scenario Based Blended Learning Environment on Attitudes of Preservice Technologies Teachers Toward Teaching Profession 0 0 0 2 0 0 1 0 0 3
23 Preservice Science Teachers' Views of a Web-Based Intelligent Tutoring System 0 0 0 0 1 0 1 0 0 2
24 Examination Of Student Opinions On The Use Of Social Media In Educational Environments 0 0 0 0 1 0 0 0 0 1
25 Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Sosyal Ağ Sitelerini Kullanırken Gerçekleştirdiği Davranışların Belirlenmesi 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1
26 Öğretmen Adaylarının FeTeMM (STEM) Uygulamaları ile İlgili Bilişsel Algıları 0 0 0 0 1 0 0 0 0 1
27 Social Legal and Professional Issues of Information and Communication Technology Teachers in Turkey 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1
28 Social Networking Purposes of Pre Service Teachers 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1
29 Teacher Candidates social Network Usage Tendencies a Qualitative İnvestigation 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Serap Yetik
Pamukkale Üniversitesi
2009 - 2023 19
Kastamonu Üniversitesi
2016 - 2020 18
Hafize Keser
Ankara Üniversitesi
2009 - 2018 16
Salih Bardakcı
Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi
2008 - 2023 13
Turgay Alakurt
Kütahya Dumlupınar Üniversitesi
2010 - 2023 8
Abdulkadir Karacı
Kastamonu Üniversitesi
2017 - 2018 7
Samsa Yetik Serap
-
2009 - 2014 6
Kastamonu Üniversitesi
2015 - 2021 4
Kastamonu Üniversitesi
2015 - 2021 4
Kastamonu Üniversitesi
2016 - 2019 4
Gülcan Numanoğlu
Ankara Üniversitesi
2012 - 2020 4
Kastamonu Üniversitesi
2020 - 2022 3
Kastamonu Üniversitesi
2017 - 2018 3
Kastamonu Üniversitesi
2015 - 2020 3
Ahmed B. Salem Salamh
-
2021 - 2022 3
İlyas Acet
-
2016 - 2020 3
Nursal Arıcı
Gazi Üniversitesi
2017 - 2018 2
Serap Samsa Yetik
-
2015 2
Kastamonu Üniversitesi
2018 1
Kastamonu Üniversitesi
2016 1
Kastamonu Üniversitesi
2019 1
Kastamonu Üniversitesi
2014 1
Kastamonu Üniversitesi
2014 1
-
2021 1
Kastamonu Üniversitesi
2019 1
-
2008 1
Kastamonu Üniversitesi
2014 1
Serkan İzmirli
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
2017 1
Necmettin Teker
Ankara Üniversitesi
2013 1
Selçuk Şahingöz
-
2021 1
Buket Kitapçı Bayrı
-
2008 1
Volkan Kukul
Amasya Üniversitesi
2008 1
Fatih Saltan
Amasya Üniversitesi
2015 1
Abdulrauf A. Salamah
-
2021 1
Ahmet Meral
-
2016 1
Hafize Keser
-
2015 1
Jalal Mıladı
-
2024 1
Jalal Miladi
-
2024 1
Nazan Şimşir Topcuoğlu
-
2021 1
Sinan Aktaş
-
2016 1
Solar Baran
-
2008 1
2024 için Puan Bazlı Sıralamalar
Sıra (Araştırma Alanı İçinde)
344.
78368 araştırmacı içinde
Sıra (Temel Alan İçinde)
186.
9825 araştırmacı içinde
Sıra (Bilim Alanı İçinde)
54.
655 araştırmacı içinde
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78368
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 9825
YÖKSİS Bilim Alanı Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi 655
Anahtar Kelimeler Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi, Eğitim Teknolojileri, Öğretim Tasarımı
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 60 57 89 70 45 75 139 95 4 30
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) 411 . 447 . 460 . 474 . 499 . 454 . 487 . 530 . 601 . 344 .
Sıra (Temel Alan İçinde) 268 . 291 . 267 . 277 . 289 . 257 . 255 . 278 . 383 . 186 .
Sıra (Bilim Alanı İçinde) 68 . 73 . 69 . 70 . 84 . 72 . 55 . 70 . 108 . 54 .
Sıra (Anahtar Kelime (1)) 34 . 49 . 40 . 40 . 44 . 40 . 28 . 41 . 71 . 40 .
Sıra (Anahtar Kelime (2)) - - - - - - - - - -
Sıra (Anahtar Kelime (3)) - - - - - - - - - -
Toplam Yayın 5 7 15 7 3 5 7 4 1 2
Toplam Makale 3 1 2 3 3 5 4 3 1 2
Toplam Kitap 0 0 0 0 0 0 2 1 0 0
Toplam Bildiri 2 6 13 4 0 0 1 0 0 0
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 3 0 0 3 1 2 2 3 0 1
Makale (Ulusal) 0 1 2 0 2 3 2 0 1 1
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 2 1 0 0
Bildiri (Uluslararası) 2 5 11 4 0 0 1 0 0 0
Bildiri (Ulusal) 0 1 2 0 0 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri