Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Eğitimi (Dr), 2012, 2014 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Eğitimi (Yl) (Tezli), 2009, 2011 |
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 2005, 2009 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Eğitimi (Dr), 2012, 2014 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Eğitimi (Yl) (Tezli), 2009, 2011 |
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, 2005, 2009 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YÖKDİL, 83, 2018 |
İngilizce, KPDS, 60, Güz, 2010 |
Çalıştay, Araştırmacı Öğretmen Çalıştayı, Kastamonu Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 16-01-2020, 16-01-2020 |
Kurs, Nitel Veri Analizi NVivo 9 Programının Tanıtımı ve Uygulamaları, Kastamonu Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 24-09-2011, 25-09-2011 |
[UAK] Eğitim Bilimleri Temel Eğitim Fen Bilgisi Eğitimi |
[UAK] Eğitim Bilimleri Fen Bilgisi Eğitimi Fen Bilgisi Eğitimi |
2021-, Doçent, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
2015-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye |
2010-2015, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü, Türkiye |
2020-, Farabi Koordinatörü, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2019-2020, Bölüm ve Abd Muafiyet ve İntibak Denklik Komisyonu Başkanı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2016-2020, Sosyal ve Kültürel Faaliyetler Komisyonu Başkan Yardımcısı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2016-2020, Ders Denklik ve Yatay Geçiş Komisyonu Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2016-, Bölüm Başkan Yardımcısı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2016-2018, Farabi Koordinatörü, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2015-2016, Bölüm Başkan Yardımcısı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
Ayşe Yalçınkaya, Yüksek Lisans, Fen, mühendislik ve girişimcilik uygulamalarının ilkokul 4. sınıf öğrencilerinin bilimsel yaratıcılık ve girişimcilik becerilerine etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Sema Karakaya, Yüksek Lisans, Hayat bilgisi dersinde Yeşil STEM etkinliklerinin ilkokul 3. sınıf öğrencilerinin geri dönüşüm farkındalıklarına etkisi: Doğada Hayat ünitesi örneği, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Kadir Mert Özmen, Yüksek Lisans, İlkokul 4. sınıf öğrencilerinin fosil ve fosilleşme süreci ile ilgili sahip oldukları zihinsel modellerin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
Betül Bayhan, Yüksek Lisans, Güneş, dünya, ay ve yıldız kavramlarının öğretiminde kavram karikatürü kullanımının ilkokul birinci sınıf öğrencilerinin kavram yanılgılarının giderilmesine etkisi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman) |
Suna Baydil, Yüksek Lisans, İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin gece gündüz kavramlarına ilişkin zihinsel modelleri, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Murat Çetinkaya, Yüksek Lisans, Okul dışı öğrenme ortamlarında yapılan uygulamaların etkililiğinin meta-analiz yöntemiyle incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman) |
Ayşe Alemli, Yüksek Lisans, Fen eğitiminde araştırma sorgulama temelli öğrenme yaklaşımının etkililiğinin meta analiz yöntemiyle incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman) |
Duygu Keleş, Yüksek Lisans, Öğretmen adaylarının tekno-streslerinin incelenmesi: Dijital hikaye örneği, Kastamonu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman) |
Vildan Saka, Yüksek Lisans, Okul öncesi öğretmenlerinin temel astronomi kavramlarına ilişkin alternatif fikirlerinin belirlenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman) |
2019-2020, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I, Lisans |
2019-2020, FEN EĞİTİMİNDE MODELLEME, Yüksek Lisans |
2019-2020, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans |
2019-2020, TEZ, Yüksek Lisans |
2019-2020, FEN VE TEKNOLOJİ LABORATUVAR UYGULAMALARI I, Lisans |
2019-2020, FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİ I, Lisans |
2019-2020, FEN BİLİMLERİ LABORATUVARI UYGULAMALARI, Lisans |
2019-2020, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2019-2020, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II, Lisans |
2019-2020, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
2019-2020, FEN VE TEKNOLOJİ LABORATUVAR UYGULAMALARI II, Lisans |
2019-2020, FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİ II, Lisans |
2019-2020, SINIF İÇİ ÖĞRENMELERİN DEĞERLENDİRİLMESİ, Lisans |
2019-2020, ÇEVRE EĞİTİMİ, Lisans |
2018-2019, FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİ I, Lisans |
2018-2019, ÇEVRE EĞİTİMİ, Lisans |
2018-2019, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I, Lisans |
2018-2019, FEN EĞİTİMİNDE MODELLEME, Yüksek Lisans |
2018-2019, FEN VE TEKNOLOJİ LABORATUVAR UYGULAMALARI I, Lisans |
2018-2019, ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME, Lisans |
2018-2019, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2018-2019, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II, Lisans |
2018-2019, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
2018-2019, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans |
2018-2019, TEZ, Yüksek Lisans |
2018-2019, FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİ II, Lisans |
2018-2019, FEN VE TEKNOLOJİ LABORATUVAR UYGULAMALARI II, Lisans |
2017-2018, ÇEVRE EĞİTİMİ, Lisans |
2017-2018, FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİ I, Lisans |
2017-2018, FEN VE TEKNOLOJİ LABORATUVAR UYGULAMALARI I, Lisans |
2017-2018, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2017-2018, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I, Lisans |
2017-2018, FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİ II, Lisans |
2017-2018, FEN VE TEKNOLOJİ LABORATUVAR UYGULAMALARI II, Lisans |
2017-2018, ARAŞTIRMA PROJESİ II, Lisans |
2017-2018, TEZ, Yüksek Lisans |
2017-2018, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans |
2017-2018, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
2017-2018, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II, Lisans |
2017-2018, ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME, Lisans |
2016-2017, ÇEVRE EĞİTİMİ, Lisans |
2016-2017, FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİ I, Lisans |
2016-2017, FEN VE TEKNOLOJİ LABORATUVAR UYGULAMALARI I, Lisans |
2016-2017, FEN EĞİTİMİNDE MODELLEME, Yüksek Lisans |
2016-2017, ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE GELİŞİM I, Lisans |
2016-2017, DUYGUSAL ZEKA VE DUYGUSAL GELİŞİM, Lisans |
2016-2017, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I, Lisans |
2016-2017, ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ, Lisans |
2016-2017, FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİ II, Lisans |
2016-2017, FEN VE TEKNOLOJİ LABORATUVAR UYGULAMALARI II, Lisans |
2016-2017, TEZ, Yüksek Lisans |
2016-2017, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
2016-2017, UZMANLIK ALAN DERSİ, Yüksek Lisans |
2016-2017, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2016-2017, ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME, Lisans |
2015-2016, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI, Lisans |
2015-2016, ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II, Lisans |
2015-2016, OKUL DENEYİMİ, Lisans |
2015-2016, ÇEVRE EĞİTİMİ, Lisans |
2015-2016, FEN VE TEKNOLOJİ LABORATUVAR UYGULAMALARI I, Lisans |
2015-2016, FEN EĞİTİMİNDE MODELLEME, Yüksek Lisans |
2015-2016, ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE GELİŞİM I, Lisans |
2015-2016, OKUL ÖNCESİ EĞİTİME GİRİŞ, Lisans |
2015-2016, TÜRK EĞİTİM TARİHİ, Lisans |
2015-2016, ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II, Lisans |
2015-2016, FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİ II, Lisans |
2015-2016, FEN VE TEKNOLOJİ LABORATUVAR UYGULAMALARI II, Lisans |
2015-2016, ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE GELİŞİM II, Lisans |
2015-2016, TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI, Lisans |
2015-2016, TÜRKÇE II:SÖZLÜ ANLATIM, Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Yüzbaşıoğlu, M.K., BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., AŞKIN-TEKKOL, İ., KAYMAKCI, S. (2023) "Primary School Teachers’ Experiences in the Distance Education", Education and Science, 48 (215) pp. 173-199 [SSCI] Link DOI |
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., AŞKIN-TEKKOL, İ., KARABULUT-COŞKUN, B. (2022) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının STEM Uygulamalarının Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimlerine Etkisi", e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 9 (3) pp. 1134-1148 [TR Dizin] Link |
KARABULUT-COŞKUN, B., BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., AŞKIN-TEKKOL, İ. (2022) "Investigation Of The Effects Of Tinkercad Based Stem Implementations On Computational (Computer) Thinking Skills And Technology Use Standards Of Teacher Candidates", Kastamonu Eğitim Dergisi, 30 (4) pp. 889-899 [TR Dizin] Link |
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., Kemal, Y.M., KURNAZ, M.A. (2021) "Prospective Classroom Teachers’ Views on Out-of-School Learning Activities Before and During the Covid-19 Outbreak", Journal of Turkish Science Education, 18 (0) pp. 91-107 Link DOI |
ALTUNOĞLU, B.D., BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., CANDAN-HELVACI, S., KURNAZ, M.A. (2020) "Genetik Kavramlara İlişkin Eğitim Çalışmalarının Meta Analiz Yöntemi İle İncelenmesi", Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD), 11 (2) pp. 643-661 [TR Dizin] |
Çevik, E.E., BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., CANDAN-HELVACI, S., KURNAZ, M.A. (2020) "The Opinions of Prospective Science Teachers about Some Basic Astronomy Concepts", Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 49 (2) pp. 1025-1060 [TR Dizin] Link |
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H. (2020) "Environmental Issues and Critical Perspectives Mentioned at Public Service Announcements which are Prepared by Primary School Pre-Service Teachers", International Journal of Psychology and Educational Studies, 7 (4) pp. 143-159 Link |
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., Çevik, E.E., KURNAZ, M.A. (2020) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Yansıma ve Kırınım Konusundaki Bağlamlaşmış Bilgileri", YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (1) pp. 722-740 [TR Dizin] Link |
Ürey, M., Çolak, K., BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., KAYMAKCI, S. (2020) "Comparison of Prospective Science and Social Studies Teachers’ Knowledge Levels of and Misconceptions about Atmospheric Environmental Problems", International Electronic Journal of Environmental Education, 10 (2) pp. 216-236 |
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., CANDAN-HELVACI, S., Çevik, E.E., KURNAZ, M.A. (2020) "Examination of the Conversations in a WhatsApp Group Created for Communication in a Bachelor’s Level Astronomy Course", International Journal of Education in Mathematics, Science and Technology, 8 (2) pp. 168-176 Link |
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., AŞKIN-TEKKOL, İ., FAİZ, M. (2020) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimlerinin ve Duygusal Zekâ Düzeylerinin İncelenmesi", Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 49 (1) pp. 352-381 [TR Dizin] Link |
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., Sarıkaya, R. (2019) "Mikroskobik Canlılar Konusunda Model Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Zihinsel Model Gelişimine Etkisi", Kalem Uluslararası Egitim ve Insan Bilimleri Dergisi, 9 (2) pp. 357-384 [TR Dizin] Link |
FAİZ, M., BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H. (2019) "Öğretmen Adaylarının Sürdürülebı̇lir Kalkınma Farkındalıkları", Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 19 (4) pp. 1255-1271 [TR Dizin] Link |
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., Çevik, E.E., KURNAZ, M.A., Yaz, Ö.V. (2019) "A Comparative Examination of Science Achievements in Life Studies Course Curricula of 2009, 2015 and 2018 According to the Revised Bloom’s Taxonomy: The Case of Turkey", Acta Didactica Napocensia, 12 (1) pp. 17-32 Link |
Çevik, E.E., CANDAN-HELVACI, S., BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., KURNAZ, M.A. (2019) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Uzamsal Yeteneklerinin İncelenmesi", Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi, 14 (27) pp. 165-176 [TR Dizin] Link |
AŞKIN-TEKKOL, İ., BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H. (2018) "Öğretmen Adaylarının Yansıtıcı Düşünme Eğilimleri ile Eleştirel Düşünme Becerilerinin İncelenmesi", Kastamonu Eğitim Dergisi, 26 (6) pp. 1897-1907 [TR Dizin] Link |
AŞKIN-TEKKOL, İ., BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., AKMAN, E. (2018) "Examination of Reading Texts Taking Place in 3-8th Grades’ Science Textbooks", Universal Journal of Educational Research, 6 (9) pp. 1869-1877 Link |
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., Çevik, E.E., CANDAN-HELVACI, S., KURNAZ, M.A. (2018) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bazı Astronomi Kavramlarına Yönelik Alternatif Fikirlerinin İncelenmesi", Trakya Eğitim Dergisi, 8 (4) pp. 808-821 [TR Dizin] |
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., FAİZ, M. (2018) "Öğretmen Adaylarının Çevreye Yönelik Ekosentrik, Antroposentrik ve Antipatik Tutumları", Sakarya University Journal of Education, 8 (1) pp. 61-75 [TR Dizin] Link |
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., Çevik, E.E., CANDAN-HELVACI, S., KURNAZ, M.A. (2017) "TGA (Tahmin Et-Gözle-Açıkla) Yöntemine Dayalı Teleskop Gözlemlerinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bazı Astronomi Kavramlarını Anlamalarına Etkisi", International Journal Of Eurasia Social Sciences, 8 (28) pp. 188-206 [TR Dizin] Link |
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., Çevik, E.E., ALTUNOĞLU, B.D., KURNAZ, M.A. (2017) "Astronomi Konularının Öğretiminde Kullanılan Farklı Yöntemlerin Akademik Başarıya Etkisi: Bir Meta Analiz Çalışması", Alan Eğitimi Araştırmaları Dergisi, 3 (1) pp. 12-24 Link |
Çelik, Ö., BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., UYANIK, G. (2016) "Developing Attitude Scale, Reliability and Validity for Pre-Service Teachers towards Drama Lesson", Journal of Education and Training Studies, 4 (12) pp. 166-174 Link |
Kodan, H., BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H. (2016) "İlköğretim 4. Sınıf Öğrencilerinin Dinlediklerini Anlama Düzeyinin Belirlenmesi", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (MAKÜ) (elektronik), (37) pp. 15-27 [TR Dizin] |
KURNAZ, M.A., BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., ALTUNOĞLU, B.D., Çevik, E.E. (2016) "Fen Eğitiminde Astronomi Konu Alanında Yayınlanan Ulusal Makalelerin İncelenmesi", Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 18 (2) pp. 1398-1417 [TR Dizin] |
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., KABATAŞ-MEMİŞ, E. (2014) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğrenmeye ve Öğrenci Öğretmen Ailenin Okuldaki Yerine İlişkin Görüşleri", Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi, 11 (2) pp. 301-320 |
Kodan, H., BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H. (2014) "İlköğretim 4. ve 5. Sınıf Fen ve Teknoloji ve Sosyal Bilgiler Dersi Kazanım ve Etkinliklerinin Çevre Eğitimine Yönelik Analizi", International Journal of New Trends in Arts, Sports Science Education, 3 (3) pp. 28-35 |
Tabak, H., AHİ, B., BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., Sarı, M.H. (2010) "İlköğretim 4. ve 5. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Dersinde Kesirleri Modelleme Becerileri", e-Journal of New World Sciences Academy, 5 (4) pp. 1513-1522 |
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H. (2020) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Çevre Sorunlarına İlişkin Hazırladıkları Kamu Spotlarının İncelenmesi", ERPA International Congresses on Education , (Nisan 2020) |
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., AŞKIN-TEKKOL, İ., Salur, H.T. (2019) "İlkokul Ve Ortaokul Fen Bilimleri Ders Kitaplarındaki İmgeler", International Marmara Social SciencesCongress , (Kasım 2019) |
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., AŞKIN-TEKKOL, İ. (2019) "İlkokul Ve Ortaokul Fen Bilimleri Ders Kitaplarının Günlük Yaşam İle İlişkilendirilmesinin İncelenmesi", International Marmara Social Sciences Congress , (Kasım 2019) |
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., AŞKIN-TEKKOL, İ., FAİZ, M. (2019) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının “İdeal Öğretmen”e İlişkin Metaforları", 18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (Ekim 2019) |
AŞKIN-TEKKOL, İ., BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H. (2019) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yaşam Becerilerinin İncelenmesi", 18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (Ekim 2019) |
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., Ak, F. (2019) "Çocuklar Doğada Ne Yapiyor?", Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi , (Nisan 2019) |
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., Çevik, E.E., KURNAZ, M.A. (2019) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Yansıma ve Kırılma Konusundaki Bağlamlaşmış Bilgileri", Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi , İzmir, Türkiye, (Nisan 2019) |
KAYMAKCI, S., BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H. (2018) "İlkokulda Okutulan Zorunlu Derslerin Öğretim Programlarında Değer Öğretiminin Yerinin İncelenmesi", 2. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi , (Aralık 2018) |
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., Ak, F. (2018) "Fen Bilimleri Ders Kitaplarında Yer Alan Bilim İnsanlarının İncelenmesi", Ders Kitapları Uluslararası Sempozyumu , (Nisan 2018) |
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., KAYMAKCI, S. (2018) "İlkokulda Okutulan Zorunlu Derslerin Öğretim Programlarının Beceri Öğretimi Açısından İncelenmesi", 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , (Nisan 2018) |
UYANIK, G., SERİN, M.K., BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., Sarı, M.H. (2018) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Çevreyi Koruma Davranışlarının İncelenmesi", 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , (Nisan 2018) |
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., Ak, F. (2018) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Gökyüzüne Yönelik Görüşleri", 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , (Nisan 2018) |
KAYMAKCI, S., BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., Ürey, M. (2017) "2017 İlkokul Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programında Fen Bilimlerinin Yerinin İncelenmesi", I. Uluslararası Türk Dünyası Mühendislik Ve Fen Bilimleri Kongresi , (Aralık 2017) |
Çevik, E.E., CANDAN-HELVACI, S., BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., KURNAZ, M.A. (2017) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Uzamsal Yeteneklerinin İncelenmesi", Uluslararası Taşköprü Pompeiopolis Bilim Kültür Sanat Araştırmaları Sempozyumu , Kastamonu, Türkiye, (Nisan 2017) |
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., AŞKIN-TEKKOL, İ., FAİZ, M. (2017) "Öğretmen Adaylarının Duygusal Zekâları İle Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimleri Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi", Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi , (Nisan 2017) |
AŞKIN-TEKKOL, İ., BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H. (2017) "Öğretmen Adaylarının Yansıtıcı Düşünme Eğilimleri İle Eleştirel Düşünme Becerilerinin İncelenmesi", Uluslararsı Taşköprü Pompeiopolis Bilim Kültür Sanat Araştırmaları Sempozyumu , (Nisan 2017) |
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., Çevik, E.E., CANDAN-HELVACI, S., KURNAZ, M.A. (2017) "TGA Stratejisine Dayalı Teleskop Gözlemlerinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bazı Astronomi Kavramlarını Anlamalarına Etkisi", Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi , Antalya, Türkiye, (Nisan 2017) |
CANDAN-HELVACI, S., BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., Çevik, E.E., KURNAZ, M.A. (2016) "Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Konusunda Öz Değerlendirmeleri", 5th World Conference on Educational and Instructional Studies , (Ekim 2016) |
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., CANDAN-HELVACI, S., Çevik, E.E., KURNAZ, M.A. (2016) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Astronomi Dersinde WhatsApp Grubu Konuşma Durumlarının İncelenmesi", 12. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi , Türkiye, (Eylül 2016) |
FAİZ, M., BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H. (2016) "Sustainable Development Awareness Levels of Pre Service Teachers", ERPA International Congresses on Education , (Haziran 2016) |
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., Çevik, E.E., CANDAN-HELVACI, S., KURNAZ, M.A. (2016) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Astronomi Dersi Öncesi Bazı Temel Kavramlara Yönelik Alternatif Fikirleri", International Conference on Research in Education and Science , (Mayıs 2016) |
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., CANDAN-HELVACI, S., Çevik, E.E., KURNAZ, M.A. (2016) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgilerinin İncelenmesi", International Conference on Education in Mathematics, Science Technology , (Mayıs 2016) |
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., Çevik, E.E. (2016) "Sınıf ve Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çözünme Erime Konusundaki Alternatif Fikirlerinin Belirlenmesi", 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (Mayıs 2016) |
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., Çevik, E.E., KURNAZ, M.A. (2015) "Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programının Fen Bilimlerine Yönelik Kazanımlarının Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi", 3. Uluslararası İlkokul Eğitimi Konferansı , (Ekim 2015) |
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., FAİZ, M. (2015) "The Ecocentric Antropocentric and Antipathic Attitudes Toward Environment of Prospective Teacher’xxs", Multidisciplinary Academic Conference on Education, Teaching and E-learning , (Ağustos 2015) |
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., UYANIK, G. (2015) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Çevreye İlişkin Zihinsel Modelleri", 14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Türkiye, (Mayıs 2015) |
KABATAŞ-MEMİŞ, E., BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., Çevik, E.E. (2014) "Araştırma Sorgulama Temelli Argümantasyon Uygulamalarında Küçük Grup Tartışmaları", 11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Türkiye, (Eylül 2014) |
Çevik, E.E., KABATAŞ-MEMİŞ, E., BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H. (2014) "Argümantasyon Sürecinde Farklı Başarı Seviyelerindeki Öğrencilerin Küçük Grup Tartışmalarının İncelenmesi", 11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Türkiye, (Eylül 2014) |
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., Kodan, H., Akdaş, H.B. (2014) "Primary School Teacher Candidates Offers To Primary School Students About Environmental Consciousness", 5th World Conference on Educational Sciences , (Ağustos 2014) |
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., KABATAŞ-MEMİŞ, E. (2014) "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmen Öğrenci Aile Üçgenine Yönelik Görüşleri", 13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Türkiye, (Mayıs 2014) |
Kalyon, D.Ş., BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H. (2013) "İlkokul 4 Sınıf Öğrencilerinin Fen’e Yönelik Okuma Durumları", XII. ULUSAL SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU , Aydın, Türkiye, (Mayıs 2013) |
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., Kodan, H., Akdaş, H.B. (2012) "İlköğretim 4 Sınıf Öğrencilerine Çevre Bilincinin Kazandırılması Atık Kağıtların Geri Dönüşümü", XI. ULUSAL SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU , Türkiye, (Mayıs 2012) |
Kodan, H., BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H. (2012) "İlköğretim 4 Sınıf Öğrencilerinin Dinlediğini Anlama Düzeyinin Belirlenmesi", XI. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Türkiye, (Mayıs 2012) |
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., Uluman, M. (2012) "Primary School Teacher Freshmen’ Metaphoric Perceptions Relation to University Concept", 4th World Conference On Educational Science , Barselona, İspanya, (Şubat 2012) |
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., AHİ, B., Uluman, M., Tabak, H. (2011) "Bilim İnsanı Metaforları Lisanüstü Eğitim Alan Bireylerin Bilim İnsanı Algıları", V. Lisanüstü Eğitim Sempozyumu , Türkiye, (Ekim 2011) |
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., UYANIK, G., KAYA, G. (2011) "İlköğretim 4 ve 5 Sınıf Fen ve Teknoloji Dersinde Sınıf Öğretmenlerinin Alternatif Ölçme ve Değerlendirme Tekniklerini Kullanma Sıklıkları ve Karşılaştıkları Sorunlar", X. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Türkiye, (Mayıs 2011) |
KAYA, G., BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H. (2011) "Bilimsel Süreç Becerileri Kontrol Listesi İle Fen ve Teknoloji Ders Kitaplarının Analizi Kuvvet ve Hareket Ünitesi Örneği", 2nd International Conference on New Trends in Education and Their Implications , (Nisan 2011) |
Tabak, H., AHİ, B., BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., Sarı, M.H. (2010) "İlköğretim 4 ve 5 Sınıf Öğrencilerinin Matematik Dersinde Kesirleri Modelleme Becerileri", IX. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu. , Türkiye, (Mayıs 2010) |
Kayıt Yok |
AŞKIN-TEKKOL, İ., BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H. (2023) "Fen bilimleri dersi üçüncü ve dördüncü sınıf EBA videolarının günlük yaşam ile ilişkilendirilmesi", Kitap: Eğitim Bilimleri Alanında Akademik Araştırma ve Derlemeler, : Platanus Publishing, Bölüm Sayfaları: 167 / 182, ISBN: 978-625-6517-53-0 |
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H. (2023) "Milli eğitim şûra kararlarında fen eğitimi", Kitap: Eğitim Bilimlerinde İleri Ve Çağdaş Çalışmalar, : Duvar Yayınları, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-6585-76-8 |
AŞKIN-TEKKOL, İ., BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H. (2022) "İlkokul ve Ortaokul Fen Bilimleri Ders Kitaplarının Günlük Yaşam İle İlişkilendirilmesinin İncelenmesi", Kitap: Eğitimde Kuramsal ve Uygulamalı Akademik Araştırmalar I, : Hiper Yayın, Bölüm Sayfaları: 435 / 451, ISBN: 978-625-8244-61-8 |
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H. (2022) "STEM Eğitimi", Kitap: Güncel Gelişmeler Odağında Fen Öğretimi, : Pegem Akademi Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 163 / 189, ISBN: 978-625-6357-11-2 |
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H. (2021) "Fen Eğitiminde Sanal ve Artırılmış Gerçeklik Uygulamaları", Kitap: 'Kastamonu Eğitim' Araştırmaları Yıllığı (2021), : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 379 / 391, ISBN: 978-625-7676-93-9 |
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H. (2021) "Approaches to Environmental Ethics", Kitap: Different Perspectives on ENVIRONMENTAL EDUCATION, : ISRES, Bölüm Sayfaları: 78 / 105, ISBN: 978-605-74825-5-6 |
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H. (2021) "Hayat Bilgisi Dersinde Fen Konularının Öğretimi", Kitap: Hayat Bilgisi Öğretimi, : Vize Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 251 / 275, ISBN: 978-625-7103-50-3 |
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., Kemal, Y.M. (2021) "Salgın Sonrası Eğitim: Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşleri", Kitap: Pandemi Sürecinde Eğitim Bilimlerinde Yeni Yönelimler, : Hiper Yayın, Bölüm Sayfaları: 15 / 41, ISBN: 978-625-7499-18-7 |
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H. (2020) "Investigating The Learning Outcomes in The Science Curriculum and The Activities in Science Textbooks within The Framework of The Concept of Health.", Kitap: New Trends in Educational Sciences, : Strategic Researches Academy, Bölüm Sayfaları: 81 / 98, ISBN: 978-625-7148-06-1 |
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H. (2019) "Çevresel Değerler ve Eğitimi", Kitap: Çevre Etiği Temel İlkeleri Ve Eğitimi, : Nobel Yayın, Bölüm Sayfaları: 37 / 56, ISBN: 978-605-033-073-1 |
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H. (2018) "Çevre Okuryazarlığı", Kitap: Kuramdan Uygulamaya İlkokulda Sosyal Bilgiler Öğretimi, : Eğiten Kitap, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-605-2234-88-4 |
BOZDEMİR-YÜZBAŞIOĞLU, H., AŞKIN-TEKKOL, İ. (2018) "Primary School Teacher Candidates’ Reflective Diaries About Primary School Laboratory Activities", Kitap: New Horizons in Educational Sciences - II, : LAP LAMBERT Academic Publishing, Bölüm Sayfaları: 156 / 174, ISBN: 978-613-9-92753-1 |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Kitap) Güncel Gelişmeler Odağında Fen Öğretimi, 2022, Editör |
(Uluslararası - Kitap) İlkokulda Beceri Öğretimi, 2020, Editör |
(Ulusal - Dergi) Kastamonu Eğitim Dergisi, 2019, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Ulusal - Dergi) Online Fen Eğitimi Dergisi, 2018, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Kastamonu Üniversitesi Kastamonu EğitimDergisi, 2017 |
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Cumhuriyet International Journal of Education, 2016 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Ebru Ezberci Çevik
Kastamonu Üniversitesi
|
2014 - 2020 | 20 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2015 - 2021 | 19 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2017 - 2023 | 15 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2016 - 2020 | 12 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2015 - 2020 | 7 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2017 - 2023 | 5 |
Hülya Kodan
Bayburt Üniversitesi
|
2012 - 2016 | 5 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2011 - 2018 | 4 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2014 | 4 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2016 - 2020 | 3 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2010 - 2011 | 3 |
Mehmet Hayri Sarı
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi
|
2010 - 2018 | 3 |
Hasan Tabak
Aksaray Üniversitesi
|
2010 - 2011 | 3 |
Fatma Ak
-
|
2018 - 2019 | 3 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2022 | 2 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2011 | 2 |
Mustafa Ürey
Trabzon Üniversitesi
|
2017 - 2020 | 2 |
Müge Uluman
Marmara Üniversitesi
|
2011 - 2012 | 2 |
Hatice Betül Akdaş
-
|
2012 - 2014 | 2 |
Yüzbaşıoğlu Mustafa Kemal
-
|
2021 | 2 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2018 | 1 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2018 | 1 |
Demet Şahin Kalyon
Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi
|
2013 | 1 |
Rabia Sarıkaya
Gazi Üniversitesi
|
2019 | 1 |
Özkan Çelik
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi
|
2016 | 1 |
Kerem Çolak
Trabzon Üniversitesi
|
2020 | 1 |
Hasan Tahsin Salur
-
|
2019 | 1 |
Mustafa Kemal Yüzbaşıoğlu
-
|
2023 | 1 |
Ömer Volkan Yaz
-
|
2019 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78392 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9948 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Fen Bilgisi Eğitimi | 449 |
Anahtar Kelimeler | Fen Bilgisi Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 12 | 82 | 55 | 170 | 140 | 150 | 175 | 110 | 130 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | 460 . | 424 . | 492 . | 376 . | 401 . | 381 . | 453 . | 515 . | 480 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | 313 . | 266 . | 299 . | 184 . | 199 . | 195 . | 226 . | 264 . | 258 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | 95 . | 73 . | 69 . | 33 . | 43 . | 42 . | 43 . | 62 . | 66 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | 84 . | 59 . | 62 . | 25 . | 35 . | 32 . | 28 . | 50 . | 54 . | - |
Toplam Yayın | 3 | 9 | 7 | 11 | 11 | 9 | 5 | 4 | 3 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 3 | 2 | 4 | 4 | 7 | 1 | 2 | 1 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 1 | 4 | 2 | 2 | 0 |
Toplam Bildiri | 3 | 6 | 5 | 5 | 6 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 2 | 2 | 3 | 3 | 4 | 0 | 2 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 1 | 4 | 2 | 2 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 2 | 5 | 5 | 5 | 6 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |