| Yüksek Lisans, Türkiye, Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İngiliz Dili Eğitimi (Yl) (Tezli), 2022, 2024 |
| Ön Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, Görsel-İşitsel Teknikler ve Medya Yapımcılığı Bölümü, 2016, 2018 |
| Lisans, Türkiye, Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, 2011, 2016 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İngiliz Dili Eğitimi (Yl) (Tezli), 2022, 2024 |
| Ön Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, Görsel-İşitsel Teknikler ve Medya Yapımcılığı Bölümü, 2016, 2018 |
| Lisans, Türkiye, Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, 2011, 2016 |
| İngilizce, YÖKDİL, 90, 05 Kasım 2, 2018 |
| Kayıt Yok |
| [UAK] Eğitim Bilimleri İngiliz Dili Eğitimi |
| 2024-, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Bozkurt Meslek Yüksekokulu, Yabancı Diller ve Kültürler Bölümü, Türkiye |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| 2024-2025, MC101 Main Course, Ön Lisans |
| 2024-2025, UIC202 Consecutive Interpretation, Ön Lisans |
| 2024-2025, UIC206 Graduation Project, Ön Lisans |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| MLA dergilerinde yayınlanan makale |
|
Boysan, H.C., Kızıltan, N. (2023) "A semiotic landscape analysis of the film posters: Parasite, Mother and Whiplash", The Literacy Trek, 9 (3) pp. 85-114 Link DOI |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
|
Nalan Kızıltan
|
2023 - 2024 | 5 |
|
Hakkı Can Boysan
Kastamonu Üniversitesi
|
2023 | 1 |
| Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
| TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 79021 |
| YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 11078 |
| YÖKSİS Bilim Alanı | İngiliz Dili Eğitimi | 1445 |
| Anahtar Kelimeler | - | |
| Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
| Ağırlıklı Puan | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 30 | 40 | 0 |
| Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | - | - | - | - | - | - | - | 576 . | 526 . | - |
| Sıra (Temel Alan İçinde) | - | - | - | - | - | - | - | - | 357 . | 324 . | - |
| Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | - | - | - | - | - | - | - | 98 . | 83 . | - |
| Toplam Yayın | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 1 | 0 |
| Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
| Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
| Toplam Bildiri | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 |
| Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
| Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
| Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 |
| Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |