Yüksek Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Okul Öncesi Eğitimi (Yl) (Tezli), 2015, 2019 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Yönetimi, Teftişi, Planlaması ve Ekonomisi (Yl) (Tezli), 2014, 2018 |
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, İlköğretim Bölümü, 2010, 2013 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Okul Öncesi Eğitimi (Yl) (Tezli), 2015, 2019 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Yönetimi, Teftişi, Planlaması ve Ekonomisi (Yl) (Tezli), 2014, 2018 |
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, İlköğretim Bölümü, 2010, 2013 |
Hediye SAĞLAM, Yüksek Lisans, Ana babaların çocuklarına yönelik sevgilerini destekleyen davranışlarının farklı değişkenlere göre incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2019 |
Hediye SAĞLAM, Yüksek Lisans, Öğretmenlerin duygusal zekaları ve öz yeterlik inançları ile sınıf yönetimi becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2018 |
İngilizce, YÖKDİL, 52, 2021 Yükse, 2021 |
Sertifika, İlk Yardım, Kastamonu İl Sağlık Müdürlüğü, Türkiye, 12-03-2024, 13-03-2024 |
Sertifika, Etkili İletişim ve Beden Dili, Truva Akademi Kariyer Gelişim Merkezi, 15-04-2024, 15-06-2024 |
Sertifika, Zaman Yönetimi, Truva Akademi Kariyer Gelişim Merkezi, 15-04-2024, 15-06-2024 |
Sertifika, STRES YÖNETİMİ VE ÖFKE KONTROLÜ, TRUVA AKADEMİ KARİYER GELİŞİM MERKEZİ, 15-04-2024, 15-06-2024 |
Sertifika, YAŞAM KOÇLUĞU, TRUVA AKADEMİ KARİYER GELİŞİM MERKEZİ, 15-04-2024, 15-06-2024 |
Sertifika, İŞARET DİLİ, TRUVA AKADEMİ KARİYER GELİŞİM MERKEZİ, 15-04-2024, 15-06-2024 |
Sertifika, Grup Önünde Konuşma, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Eğitim ve Araştırma Merkezi Başkanlığı Uzaktan Eğitim Kapısı, Türkiye, 09-10-2023, 09-10-2023 |
Sertifika, Mobbing (İş Yerinde Psikolojik Şİddet), Çalışma ve Sosyal Güvenlik Eğitim ve Araştırma Merkezi Başkanlığı Uzaktan Eğitim Kapısı, Türkiye, 09-10-2023, 09-10-2023 |
[UAK] Eğitim Bilimleri Temel Eğitim Okul Öncesi Eğitimi |
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Yönetimi Eğitim Yönetimi |
[UAK] Eğitim Bilimleri Okul Öncesi Eğitimi Okul Öncesi Eğitimi |
2019-, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Cide Rıfat Ilgaz Meslek Yüksekokulu, Çocuk Bakımı ve Gençlik Hizmetleri Bölümü, Türkiye |
2023-, Komisyon Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2021-2024, Farabi Koordinatörü, Kastamonu Üniversitesi, Cide Rıfat Ilgaz MYO, Türkiye |
Kayıt Yok |
2024-2025, Erken Çocukluk Eğitiminde Materyal Geliştirme, Ön Lisans |
2024-2025, Erken Çocukluk Eğitiminde Materyal Geliştirme, Ön Lisans |
2024-2025, Anne Çocuk Sağlığı ve İlk Yardım, Ön Lisans |
2024-2025, Anne Çocuk Sağlığı ve İlk Yardım, Ön Lisans |
2024-2025, Öğrenme ve Öğretme Teknikleri, Ön Lisans |
2024-2025, Öğrenme ve Öğretme Teknikleri, Ön Lisans |
2024-2025, Diksiyon ve Etkili İletişim, Ön Lisans |
2024-2025, Diksiyon ve Etkili İletişim, Ön Lisans |
2024-2025, Sınıf yönetimi, Ön Lisans |
2024-2025, Sınıf yönetimi, Ön Lisans |
2024-2025, Mesleki Uygulama (Staj), Ön Lisans |
2024-2025, İlk Yardım, Ön Lisans |
2024-2025, Çocuk Edebiyatı, Ön Lisans |
2024-2025, Çocuk Edebiyatı, Ön Lisans |
2024-2025, Erken Çocukluk Eğitim Modelleri, Ön Lisans |
2024-2025, Erken Çocukluk Eğitim Modelleri, Ön Lisans |
2024-2025, Erken Çocukluk Eğitiminde Matematik, Ön Lisans |
2024-2025, Erken Çocukluk Eğitiminde Matematik, Ön Lisans |
2024-2025, Çocukla İletişim, Ön Lisans |
2024-2025, Çocukla İletişim, Ön Lisans |
2024-2025, Çocukta Sanat ve Yaratıcılık, Ön Lisans |
2024-2025, Çocukta Sanat ve Yaratıcılık, Ön Lisans |
2023-2024, Öğrenme ve Öğretme Teknikleri, Ön Lisans |
2023-2024, Anne Çocuk Sağlığı ve İlk Yardım, Ön Lisans |
2023-2024, Diksiyon ve Etkili İletişim, Ön Lisans |
2023-2024, Sınıf yönetimi, Ön Lisans |
2023-2024, Çocuk ve Müzik, Ön Lisans |
2023-2024, Çocukla İletişim, Ön Lisans |
2023-2024, Çocukta Sanat ve Yaratıcılık, Ön Lisans |
2023-2024, Çocuk Edebiyatı, Ön Lisans |
2023-2024, Erken Çocukluk Eğitim Modelleri, Ön Lisans |
2023-2024, Erken Çocukluk Eğitiminde Matematik, Ön Lisans |
2023-2024, Duygusal Zekâ, Ön Lisans |
2022-2023, Çocuk ve Müzik, Ön Lisans |
2022-2023, Diksiyon ve Etkili İletişim, Ön Lisans |
2022-2023, Anne Çocuk Sağlığı ve İlk Yardım, Ön Lisans |
2022-2023, ÖĞRENME VE ÖĞRETME TEKNİKLERİ, Ön Lisans |
2022-2023, Sınıf Yönetimi, Ön Lisans |
2022-2023, Mesleki Uygulama (Staj), Ön Lisans |
2022-2023, Duygusal Zekâ, Ön Lisans |
2022-2023, Erken Çocukluk Eğitim Modelleri, Ön Lisans |
2022-2023, Erken Çocukluk Eğitiminde Matematik, Ön Lisans |
2022-2023, Çocuk Edebiyatı, Ön Lisans |
2022-2023, Çocukta Sanat ve Yaratıcılık, Ön Lisans |
2021-2022, ÖĞRENME VE ÖĞRETME TEKNİKLERİ, Ön Lisans |
2021-2022, Çocuk ve Müzik, Ön Lisans |
2021-2022, Sınıf Yönetimi, Ön Lisans |
2021-2022, Çocukta Sanat ve Yaratıcılık, Ön Lisans |
2021-2022, Anne Çocuk Sağlığı ve İlk Yardım, Ön Lisans |
2021-2022, Duygusal Zekâ, Ön Lisans |
2021-2022, Erken Çocukluk Eğitiminde Matematik, Ön Lisans |
2021-2022, Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları, Ön Lisans |
2021-2022, İlk Yardım, Ön Lisans |
2021-2022, Erken Çocukluk Eğitim Modelleri, Ön Lisans |
2021-2022, Çocukta Sanat ve Yaratıcılık, Ön Lisans |
2021-2022, Çocuk Edebiyatı, Ön Lisans |
2020-2021, Çocukta Sanat ve Yaratıcılık, Ön Lisans |
2020-2021, Davranış Yönetimi, Ön Lisans |
2020-2021, İlk Yardım, Ön Lisans |
2020-2021, Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Uygulama, Ön Lisans |
2020-2021, Çocuk Edebiyatı, Ön Lisans |
2020-2021, Çocukta Sanat ve Yaratıcılık, Ön Lisans |
2020-2021, Sınıf Yönetimi, Ön Lisans |
2020-2021, ÖĞRENME VE ÖĞRETME TEKNİKLERİ, Ön Lisans |
2020-2021, Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları, Ön Lisans |
2020-2021, Çocuk ve Müzik, Ön Lisans |
2019-2020, ÖĞRENME VE ÖĞRETME TEKNİKLERİ, Ön Lisans |
2019-2020, Çocuk ve Müzik, Ön Lisans |
2019-2020, Çocukta Sanat ve Yaratıcılık, Ön Lisans |
2019-2020, Davranış Yönetimi, Ön Lisans |
2019-2020, İlk Yardım, Ön Lisans |
2019-2020, Çocuk Edebiyatı ve Medya, Ön Lisans |
2019-2020, Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Uygulama, Ön Lisans |
2019-2020, ÇOCUK PSİKOLOJİSİ VE RUH SAĞLIĞI, Ön Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Sağlam, H., Kavgaci, H. (2021) "The Mediating Role of Teachers' Self-Efficacy Beliefs in the Relationship Between Their Emotional Intelligence and Classroom Management Skills", PAMUKKALE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-PAMUKKALE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION, 0 (52) pp. 389-416 [ESCI] DOI ![]() |
Sağlam, H., Kavgacı, H. (2021) "Öğretmenlerin duygusal zekâları ile sınıf yönetim becerileri arasındaki ilişkide öz yeterlik inancının aracılık rolü", PAMUKKALE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-PAMUKKALE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION, (52) pp. 389-416 [SCI] Link DOI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sağlam, H., LİNDBERG, E.N. (2019) "ANA BABALARIN 2-6 YAŞ ARALIĞINDAKİ ÇOCUKLARININ GELİŞİMLERİNİ DESTEKLEYİCİ DAVRANIŞLARI", 6. ULUSLARARASI OKUL ÖNCESİ EĞİTİM KONGRESİ , Kars, Türkiye, (Ekim 2019) ![]() ![]() ![]() |
Kavgacı, H., Sağlam, H. (2018) "Okul Öncesi ve İlköğretim Öğretmenlerinin Duygusal Zekâ ve Öz Yeterlik İnancı ile Sınıf Yönetim Becerileri Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi", 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES-UEBK) , Antalya, Türkiye, (Nisan 2018) ![]() ![]() ![]() |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
1 | Öğretmenlerin duygusal zekâları ile sınıf yönetim becerileri arasındaki ilişkide öz yeterlik inancının aracılık rolü | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
![]()
Kastamonu Üniversitesi
|
2019 | 1 |
![]()
Hasan Kavgacı
-
|
2021 | 1 |
![]()
Hasan Kavgacı
-
|
2018 | 1 |
![]()
Hasan Kavgaci
-
|
2021 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78287 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 10285 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Okul Öncesi Eğitimi | 441 |
Anahtar Kelimeler | Okul Öncesi Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 0 | 0 | 10 | 10 | 0 | 50 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | - | - | 532 . | 528 . | - | 592 . | - | - | - | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | - | - | 334 . | 321 . | - | 343 . | - | - | - | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | - | - | 103 . | 86 . | - | 82 . | - | - | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | - | 81 . | 75 . | - | 68 . | - | - | - | - |
Toplam Yayın | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |