img

Öğr. Gör. Hediye SAĞLAM

  • Cide Rıfat Ilgaz Meslek Yüksekokulu Müdürlüğü
  • Çocuk Bakımı ve Gençlik Hizmetleri Bölümü
  • Çocuk Gelişimi Programı

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
6
Atıf
3
h-index
0
WoS
Yayın
3
Atıf
23
h-index
1
Google Scholor
Yayın
4
Atıf
23
h-index
2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Yüksek Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Okul Öncesi Eğitimi (Yl) (Tezli), 2015, 2019
Yüksek Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Yönetimi, Teftişi, Planlaması ve Ekonomisi (Yl) (Tezli), 2014, 2018
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, İlköğretim Bölümü, 2010, 2013
Araştırma Alanları
Okul Öncesi Eğitimi
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Yüksek Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Okul Öncesi Eğitimi (Yl) (Tezli), 2015, 2019
Yüksek Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Yönetimi, Teftişi, Planlaması ve Ekonomisi (Yl) (Tezli), 2014, 2018
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, İlköğretim Bölümü, 2010, 2013
Hediye SAĞLAM, Yüksek Lisans, Ana babaların çocuklarına yönelik sevgilerini destekleyen davranışlarının farklı değişkenlere göre incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2019
Hediye SAĞLAM, Yüksek Lisans, Öğretmenlerin duygusal zekaları ve öz yeterlik inançları ile sınıf yönetimi becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2018
İngilizce, YÖKDİL, 52, 2021 Yükse, 2021
Sertifika, Çocuklara İngilizce Öğretiminde Oyunlar, Çanakkale Üniversitesi Sürekli Eğitim ve Araştırma Merkezi, 22-02-2021, 22-02-2021
[UAK] Eğitim Bilimleri Temel Eğitim Okul Öncesi Eğitimi
2019-, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Cide Rıfat Ilgaz Meslek Yüksekokulu, Çocuk Bakımı ve Gençlik Hizmetleri Bölümü, Türkiye
Kayıt Yok
Kayıt Yok
2023-2024, Çocukla İletişim, Ön Lisans
2023-2024, Çocukta Sanat ve Yaratıcılık, Ön Lisans
2023-2024, Çocuk Edebiyatı, Ön Lisans
2023-2024, Erken Çocukluk Eğitim Modelleri, Ön Lisans
2023-2024, Erken Çocukluk Eğitiminde Matematik, Ön Lisans
2023-2024, Duygusal Zekâ, Ön Lisans
2022-2023, Çocuk ve Müzik, Ön Lisans
2022-2023, Diksiyon ve Etkili İletişim, Ön Lisans
2022-2023, Anne Çocuk Sağlığı ve İlk Yardım, Ön Lisans
2022-2023, ÖĞRENME VE ÖĞRETME TEKNİKLERİ, Ön Lisans
2022-2023, Sınıf Yönetimi, Ön Lisans
2022-2023, Mesleki Uygulama (Staj), Ön Lisans
2022-2023, Duygusal Zekâ, Ön Lisans
2022-2023, Erken Çocukluk Eğitim Modelleri, Ön Lisans
2022-2023, Erken Çocukluk Eğitiminde Matematik, Ön Lisans
2022-2023, Çocuk Edebiyatı, Ön Lisans
2022-2023, Çocukta Sanat ve Yaratıcılık, Ön Lisans
2021-2022, ÖĞRENME VE ÖĞRETME TEKNİKLERİ, Ön Lisans
2021-2022, Çocuk ve Müzik, Ön Lisans
2021-2022, Sınıf Yönetimi, Ön Lisans
2021-2022, Çocukta Sanat ve Yaratıcılık, Ön Lisans
2021-2022, Anne Çocuk Sağlığı ve İlk Yardım, Ön Lisans
2021-2022, Duygusal Zekâ, Ön Lisans
2021-2022, Erken Çocukluk Eğitiminde Matematik, Ön Lisans
2021-2022, Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları, Ön Lisans
2021-2022, İlk Yardım, Ön Lisans
2021-2022, Erken Çocukluk Eğitim Modelleri, Ön Lisans
2021-2022, Çocukta Sanat ve Yaratıcılık, Ön Lisans
2021-2022, Çocuk Edebiyatı, Ön Lisans
2020-2021, Çocukta Sanat ve Yaratıcılık, Ön Lisans
2020-2021, Davranış Yönetimi, Ön Lisans
2020-2021, İlk Yardım, Ön Lisans
2020-2021, Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Uygulama, Ön Lisans
2020-2021, Çocuk Edebiyatı, Ön Lisans
2020-2021, Çocukta Sanat ve Yaratıcılık, Ön Lisans
2020-2021, Sınıf Yönetimi, Ön Lisans
2020-2021, ÖĞRENME VE ÖĞRETME TEKNİKLERİ, Ön Lisans
2020-2021, Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları, Ön Lisans
2020-2021, Çocuk ve Müzik, Ön Lisans
2019-2020, ÖĞRENME VE ÖĞRETME TEKNİKLERİ, Ön Lisans
2019-2020, Çocuk ve Müzik, Ön Lisans
2019-2020, Çocukta Sanat ve Yaratıcılık, Ön Lisans
2019-2020, Davranış Yönetimi, Ön Lisans
2019-2020, İlk Yardım, Ön Lisans
2019-2020, Çocuk Edebiyatı ve Medya, Ön Lisans
2019-2020, Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Uygulama, Ön Lisans
2019-2020, ÇOCUK PSİKOLOJİSİ VE RUH SAĞLIĞI, Ön Lisans
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Sağlam, H., Kavgacı, H. (2021) "Öğretmenlerin duygusal zekâları ile sınıf yönetim becerileri arasındaki ilişkide öz yeterlik inancının aracılık rolü", PAMUKKALE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-PAMUKKALE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION, (52) pp. 389-416 [TR Dizin] Link DOI       
SAĞLAM, H., Kavgaci, H. (2021) "The Mediating Role of Teachers' Self-Efficacy Beliefs in the Relationship Between Their Emotional Intelligence and Classroom Management Skills", PAMUKKALE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-PAMUKKALE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION, 0 (52) pp. 389-416 [ESCI] DOI  
Arinc, H., Gunduz, H., Tamer, A., Ozhan, H., Akdemir, R., SAĞLAM, H., Oguzhan, A., Uyan, C. (2005) "Use of tissue Doppler to assess right ventricle function in hemodialysis patients", AMERICAN JOURNAL OF NEPHROLOGY, 25 (3) pp. 256-261 [ESCI] DOI   
Sağlam, H., Lindberg, E.N. (2019) "ANA BABALARIN 2-6 YAŞ ARALIĞINDAKİ ÇOCUKLARININ GELİŞİMLERİNİ DESTEKLEYİCİ DAVRANIŞLARI", 6. ULUSLARARASI OKUL ÖNCESİ EĞİTİM KONGRESİ , Kars, Türkiye, (Ekim 2019
Kavgacı, H., Sağlam, H. (2018) "Okul Öncesi ve İlköğretim Öğretmenlerinin Duygusal Zekâ ve Öz Yeterlik İnancı ile Sınıf Yönetim Becerileri Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi", 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES-UEBK) , Antalya, Türkiye, (Nisan 2018
Temel, S., Gulten, T., Yakut, T., SAĞLAM, H., Kilic, N. (2005) "Familial case of 46 XX male and 46 XX true hermaphrodite in the absence of SRY gene", , (pp. 51), Türkiye, (Ocak 2005) 
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Atıflar
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: TR Dizin, F: Uluslararası Kitap, G: Ulusal Kitap, H: Diğer Makale, I: Toplam
Sıra Yayın A B C D E F G H I
1
Öğretmenlerin duygusal zekâları ile sınıf yönetim becerileri arasındaki ilişkide öz yeterlik inancının aracılık rolü
PAMUKKALE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-PAMUKKALE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
0 0 0 3 0 0 0 0 3
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Kastamonu Üniversitesi
2019 1
Hasan Kavgacı
-
2021 1
A Oguzhan
-
005 1
A Tamer
-
005 1
C Uyan
-
005 1
H Arinc
-
005 1
H Gunduz
-
005 1
H Ozhan
-
005 1
Hasan Kavgacı
-
2018 1
Hasan Kavgaci
-
2021 1
N. Kilic
-
005 1
R Akdemir
-
005 1
S. Temel
-
005 1
T. Gulten
-
005 1
T. Yakut
-
005 1
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78739
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 9115
YÖKSİS Bilim Alanı Temel Eğitim 601
Anahtar Kelimeler Okul Öncesi Eğitimi
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 0 0 0 10 10 0 15 0 0 0
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) - - - 532 . 532 . - 609 . - - -
Sıra (Temel Alan İçinde) - - - 339 . 321 . - 372 . - - -
Sıra (Bilim Alanı İçinde) - - - 100 . 89 . - 111 . - - -
Sıra (Anahtar Kelime (1)) - - - 52 . 51 . - 54 . - - -
Toplam Yayın 0 0 0 1 1 0 1 0 0 0
Toplam Makale 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0
Toplam Kitap 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Toplam Bildiri 0 0 0 1 1 0 0 0 0 0
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0
Makale (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Bildiri (Uluslararası) 0 0 0 1 1 0 0 0 0 0
Bildiri (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri