Yüksek Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Okul Öncesi Eğitimi (Yl) (Tezli), 2015, 2019 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Yönetimi, Teftişi, Planlaması ve Ekonomisi (Yl) (Tezli), 2014, 2018 |
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, İlköğretim Bölümü, 2010, 2013 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Okul Öncesi Eğitimi (Yl) (Tezli), 2015, 2019 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Yönetimi, Teftişi, Planlaması ve Ekonomisi (Yl) (Tezli), 2014, 2018 |
Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, İlköğretim Bölümü, 2010, 2013 |
Hediye SAĞLAM, Yüksek Lisans, Ana babaların çocuklarına yönelik sevgilerini destekleyen davranışlarının farklı değişkenlere göre incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2019 |
Hediye SAĞLAM, Yüksek Lisans, Öğretmenlerin duygusal zekaları ve öz yeterlik inançları ile sınıf yönetimi becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2018 |
İngilizce, YÖKDİL, 52, 2021 Yükse, 2021 |
Sertifika, Çocuklara İngilizce Öğretiminde Oyunlar, Çanakkale Üniversitesi Sürekli Eğitim ve Araştırma Merkezi, 22-02-2021, 22-02-2021 |
[UAK] Eğitim Bilimleri Temel Eğitim Okul Öncesi Eğitimi |
2019-, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Cide Rıfat Ilgaz Meslek Yüksekokulu, Çocuk Bakımı ve Gençlik Hizmetleri Bölümü, Türkiye |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
2023-2024, Çocukla İletişim, Ön Lisans |
2023-2024, Çocukta Sanat ve Yaratıcılık, Ön Lisans |
2023-2024, Çocuk Edebiyatı, Ön Lisans |
2023-2024, Erken Çocukluk Eğitim Modelleri, Ön Lisans |
2023-2024, Erken Çocukluk Eğitiminde Matematik, Ön Lisans |
2023-2024, Duygusal Zekâ, Ön Lisans |
2022-2023, Çocuk ve Müzik, Ön Lisans |
2022-2023, Diksiyon ve Etkili İletişim, Ön Lisans |
2022-2023, Anne Çocuk Sağlığı ve İlk Yardım, Ön Lisans |
2022-2023, ÖĞRENME VE ÖĞRETME TEKNİKLERİ, Ön Lisans |
2022-2023, Sınıf Yönetimi, Ön Lisans |
2022-2023, Mesleki Uygulama (Staj), Ön Lisans |
2022-2023, Duygusal Zekâ, Ön Lisans |
2022-2023, Erken Çocukluk Eğitim Modelleri, Ön Lisans |
2022-2023, Erken Çocukluk Eğitiminde Matematik, Ön Lisans |
2022-2023, Çocuk Edebiyatı, Ön Lisans |
2022-2023, Çocukta Sanat ve Yaratıcılık, Ön Lisans |
2021-2022, ÖĞRENME VE ÖĞRETME TEKNİKLERİ, Ön Lisans |
2021-2022, Çocuk ve Müzik, Ön Lisans |
2021-2022, Sınıf Yönetimi, Ön Lisans |
2021-2022, Çocukta Sanat ve Yaratıcılık, Ön Lisans |
2021-2022, Anne Çocuk Sağlığı ve İlk Yardım, Ön Lisans |
2021-2022, Duygusal Zekâ, Ön Lisans |
2021-2022, Erken Çocukluk Eğitiminde Matematik, Ön Lisans |
2021-2022, Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları, Ön Lisans |
2021-2022, İlk Yardım, Ön Lisans |
2021-2022, Erken Çocukluk Eğitim Modelleri, Ön Lisans |
2021-2022, Çocukta Sanat ve Yaratıcılık, Ön Lisans |
2021-2022, Çocuk Edebiyatı, Ön Lisans |
2020-2021, Çocukta Sanat ve Yaratıcılık, Ön Lisans |
2020-2021, Davranış Yönetimi, Ön Lisans |
2020-2021, İlk Yardım, Ön Lisans |
2020-2021, Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Uygulama, Ön Lisans |
2020-2021, Çocuk Edebiyatı, Ön Lisans |
2020-2021, Çocukta Sanat ve Yaratıcılık, Ön Lisans |
2020-2021, Sınıf Yönetimi, Ön Lisans |
2020-2021, ÖĞRENME VE ÖĞRETME TEKNİKLERİ, Ön Lisans |
2020-2021, Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları, Ön Lisans |
2020-2021, Çocuk ve Müzik, Ön Lisans |
2019-2020, ÖĞRENME VE ÖĞRETME TEKNİKLERİ, Ön Lisans |
2019-2020, Çocuk ve Müzik, Ön Lisans |
2019-2020, Çocukta Sanat ve Yaratıcılık, Ön Lisans |
2019-2020, Davranış Yönetimi, Ön Lisans |
2019-2020, İlk Yardım, Ön Lisans |
2019-2020, Çocuk Edebiyatı ve Medya, Ön Lisans |
2019-2020, Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Uygulama, Ön Lisans |
2019-2020, ÇOCUK PSİKOLOJİSİ VE RUH SAĞLIĞI, Ön Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Sağlam, H., Kavgacı, H. (2021) "Öğretmenlerin duygusal zekâları ile sınıf yönetim becerileri arasındaki ilişkide öz yeterlik inancının aracılık rolü", PAMUKKALE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-PAMUKKALE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION, (52) pp. 389-416 [TR Dizin] Link DOI |
SAĞLAM, H., Kavgaci, H. (2021) "The Mediating Role of Teachers' Self-Efficacy Beliefs in the Relationship Between Their Emotional Intelligence and Classroom Management Skills", PAMUKKALE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-PAMUKKALE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION, 0 (52) pp. 389-416 [ESCI] DOI |
Arinc, H., Gunduz, H., Tamer, A., Ozhan, H., Akdemir, R., SAĞLAM, H., Oguzhan, A., Uyan, C. (2005) "Use of tissue Doppler to assess right ventricle function in hemodialysis patients", AMERICAN JOURNAL OF NEPHROLOGY, 25 (3) pp. 256-261 [ESCI] DOI |
Sağlam, H., Lindberg, E.N. (2019) "ANA BABALARIN 2-6 YAŞ ARALIĞINDAKİ ÇOCUKLARININ GELİŞİMLERİNİ DESTEKLEYİCİ DAVRANIŞLARI", 6. ULUSLARARASI OKUL ÖNCESİ EĞİTİM KONGRESİ , Kars, Türkiye, (Ekim 2019) |
Kavgacı, H., Sağlam, H. (2018) "Okul Öncesi ve İlköğretim Öğretmenlerinin Duygusal Zekâ ve Öz Yeterlik İnancı ile Sınıf Yönetim Becerileri Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi", 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES-UEBK) , Antalya, Türkiye, (Nisan 2018) |
Temel, S., Gulten, T., Yakut, T., SAĞLAM, H., Kilic, N. (2005) "Familial case of 46 XX male and 46 XX true hermaphrodite in the absence of SRY gene", , (pp. 51), Türkiye, (Ocak 2005) |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I |
1 |
Öğretmenlerin duygusal zekâları ile sınıf yönetim becerileri arasındaki ilişkide öz yeterlik inancının aracılık rolü
PAMUKKALE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-PAMUKKALE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
|
0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Kastamonu Üniversitesi
|
2019 | 1 |
Hasan Kavgacı
-
|
2021 | 1 |
A Oguzhan
-
|
005 | 1 |
A Tamer
-
|
005 | 1 |
C Uyan
-
|
005 | 1 |
H Arinc
-
|
005 | 1 |
H Gunduz
-
|
005 | 1 |
H Ozhan
-
|
005 | 1 |
Hasan Kavgacı
-
|
2018 | 1 |
Hasan Kavgaci
-
|
2021 | 1 |
N. Kilic
-
|
005 | 1 |
R Akdemir
-
|
005 | 1 |
S. Temel
-
|
005 | 1 |
T. Gulten
-
|
005 | 1 |
T. Yakut
-
|
005 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78739 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9115 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Temel Eğitim | 601 |
Anahtar Kelimeler | Okul Öncesi Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 0 | 0 | 10 | 10 | 0 | 15 | 0 | 0 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | - | - | 532 . | 532 . | - | 609 . | - | - | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | - | - | 339 . | 321 . | - | 372 . | - | - | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | - | - | 100 . | 89 . | - | 111 . | - | - | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | - | 52 . | 51 . | - | 54 . | - | - | - |
Toplam Yayın | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |