| Yüksek Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Okul Öncesi Eğitimi (Yl) (Tezli), 2015, 2019 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Yönetimi, Teftişi, Planlaması ve Ekonomisi (Yl) (Tezli), 2014, 2018 |
| Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, İlköğretim Bölümü, 2010, 2013 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Okul Öncesi Eğitimi (Yl) (Tezli), 2015, 2019 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Yönetimi, Teftişi, Planlaması ve Ekonomisi (Yl) (Tezli), 2014, 2018 |
| Lisans, Türkiye, Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, İlköğretim Bölümü, 2010, 2013 |
| İngilizce, YÖKDİL, 52, 2021 Yükse, 2021 |
| Sertifika, Çalışanların İş Sağlığı ve Güvenliği (Az Tehlikeli Sınıfta Yer Alan İş Yerleri), Kastamonu / Cide / Cide Halk Eğitimi Merkezi, Türkiye, 18-05-2025, 18-05-2025 |
| Sertifika, Grup Önünde Konuşma, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Eğitim ve Araştırma Merkezi Başkanlığı Uzaktan Eğitim Kapısı, Türkiye, 09-10-2023, 09-10-2023 |
| Sertifika, Mobbing (İş Yerinde Psikolojik Şİddet), Çalışma ve Sosyal Güvenlik Eğitim ve Araştırma Merkezi Başkanlığı Uzaktan Eğitim Kapısı, Türkiye, 09-10-2023, 09-10-2023 |
| Sertifika, İlk Yardım, Kastamonu İl Sağlık Müdürlüğü, Türkiye, 12-03-2024, 13-03-2024 |
| Sertifika, Etkili İletişim ve Beden Dili, Truva Akademi Kariyer Gelişim Merkezi, 15-04-2024, 15-06-2024 |
| Sertifika, Zaman Yönetimi, Truva Akademi Kariyer Gelişim Merkezi, 15-04-2024, 15-06-2024 |
| Sertifika, STRES YÖNETİMİ VE ÖFKE KONTROLÜ, TRUVA AKADEMİ KARİYER GELİŞİM MERKEZİ, 15-04-2024, 15-06-2024 |
| Sertifika, YAŞAM KOÇLUĞU, TRUVA AKADEMİ KARİYER GELİŞİM MERKEZİ, 15-04-2024, 15-06-2024 |
| Sertifika, İŞARET DİLİ, TRUVA AKADEMİ KARİYER GELİŞİM MERKEZİ, 15-04-2024, 15-06-2024 |
| [UAK] Eğitim Bilimleri Temel Eğitim Okul Öncesi Eğitimi |
| [UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Yönetimi Eğitim Yönetimi |
| [UAK] Eğitim Bilimleri Okul Öncesi Eğitimi Okul Öncesi Eğitimi |
| 2019-, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Cide Rıfat Ilgaz Meslek Yüksekokulu, Çocuk Bakımı ve Gençlik Hizmetleri Bölümü, Türkiye |
| 2025-, Eğitim ve Öğretim Komisyon Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
| 2023-, Komisyon Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
| 2021-2024, Farabi Koordinatörü, Kastamonu Üniversitesi, Cide Rıfat Ilgaz MYO, Türkiye |
| Kayıt Yok |
| 2024-2025, Güz Dönemi, Erken Çocukluk Eğitiminde Materyal Geliştirme, Ön Lisans |
| 2024-2025, Güz Dönemi, Erken Çocukluk Eğitiminde Materyal Geliştirme, Ön Lisans |
| 2024-2025, Güz Dönemi, Anne Çocuk Sağlığı ve İlk Yardım, Ön Lisans |
| 2024-2025, Güz Dönemi, Anne Çocuk Sağlığı ve İlk Yardım, Ön Lisans |
| 2024-2025, Güz Dönemi, Öğrenme ve Öğretme Teknikleri, Ön Lisans |
| 2024-2025, Güz Dönemi, Öğrenme ve Öğretme Teknikleri, Ön Lisans |
| 2024-2025, Güz Dönemi, Diksiyon ve Etkili İletişim, Ön Lisans |
| 2024-2025, Güz Dönemi, Sınıf yönetimi, Ön Lisans |
| 2024-2025, Güz Dönemi, Mesleki Uygulama (Staj), Ön Lisans |
| 2024-2025, Güz Dönemi, İlk Yardım, Ön Lisans |
| 2024-2025, Güz Dönemi, Çocuk Edebiyatı, Ön Lisans |
| 2024-2025, Güz Dönemi, Çocuk Edebiyatı, Ön Lisans |
| 2024-2025, Güz Dönemi, Erken Çocukluk Eğitim Modelleri, Ön Lisans |
| 2024-2025, Güz Dönemi, Erken Çocukluk Eğitim Modelleri, Ön Lisans |
| 2024-2025, Güz Dönemi, Erken Çocukluk Eğitiminde Matematik, Ön Lisans |
| 2024-2025, Güz Dönemi, Erken Çocukluk Eğitiminde Matematik, Ön Lisans |
| 2024-2025, Güz Dönemi, Çocukla İletişim, Ön Lisans |
| 2024-2025, Güz Dönemi, Çocukla İletişim, Ön Lisans |
| 2024-2025, Güz Dönemi, Çocukta Sanat ve Yaratıcılık, Ön Lisans |
| 2024-2025, Güz Dönemi, Çocukta Sanat ve Yaratıcılık, Ön Lisans |
| 2023-2024, Güz Dönemi, Öğrenme ve Öğretme Teknikleri, Ön Lisans |
| 2023-2024, Güz Dönemi, Anne Çocuk Sağlığı ve İlk Yardım, Ön Lisans |
| 2023-2024, Güz Dönemi, Diksiyon ve Etkili İletişim, Ön Lisans |
| 2023-2024, Güz Dönemi, Sınıf yönetimi, Ön Lisans |
| 2023-2024, Güz Dönemi, Çocuk ve Müzik, Ön Lisans |
| 2023-2024, Güz Dönemi, Çocukla İletişim, Ön Lisans |
| 2023-2024, Güz Dönemi, Çocukta Sanat ve Yaratıcılık, Ön Lisans |
| 2023-2024, Güz Dönemi, Çocuk Edebiyatı, Ön Lisans |
| 2023-2024, Güz Dönemi, Erken Çocukluk Eğitim Modelleri, Ön Lisans |
| 2023-2024, Güz Dönemi, Erken Çocukluk Eğitiminde Matematik, Ön Lisans |
| 2023-2024, Güz Dönemi, Duygusal Zekâ, Ön Lisans |
| 2022-2023, Güz Dönemi, Çocuk ve Müzik, Ön Lisans |
| 2022-2023, Güz Dönemi, Diksiyon ve Etkili İletişim, Ön Lisans |
| 2022-2023, Güz Dönemi, Anne Çocuk Sağlığı ve İlk Yardım, Ön Lisans |
| 2022-2023, Güz Dönemi, ÖĞRENME VE ÖĞRETME TEKNİKLERİ, Ön Lisans |
| 2022-2023, Güz Dönemi, Sınıf Yönetimi, Ön Lisans |
| 2022-2023, Güz Dönemi, Mesleki Uygulama (Staj), Ön Lisans |
| 2022-2023, Güz Dönemi, Duygusal Zekâ, Ön Lisans |
| 2022-2023, Güz Dönemi, Erken Çocukluk Eğitim Modelleri, Ön Lisans |
| 2022-2023, Güz Dönemi, Erken Çocukluk Eğitiminde Matematik, Ön Lisans |
| 2022-2023, Güz Dönemi, Çocuk Edebiyatı, Ön Lisans |
| 2022-2023, Güz Dönemi, Çocukta Sanat ve Yaratıcılık, Ön Lisans |
| 2021-2022, Güz Dönemi, ÖĞRENME VE ÖĞRETME TEKNİKLERİ, Ön Lisans |
| 2021-2022, Güz Dönemi, Çocuk ve Müzik, Ön Lisans |
| 2021-2022, Güz Dönemi, Sınıf Yönetimi, Ön Lisans |
| 2021-2022, Güz Dönemi, Çocukta Sanat ve Yaratıcılık, Ön Lisans |
| 2021-2022, Güz Dönemi, Anne Çocuk Sağlığı ve İlk Yardım, Ön Lisans |
| 2021-2022, Güz Dönemi, Duygusal Zekâ, Ön Lisans |
| 2021-2022, Güz Dönemi, Erken Çocukluk Eğitiminde Matematik, Ön Lisans |
| 2021-2022, Güz Dönemi, Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları, Ön Lisans |
| 2021-2022, Güz Dönemi, İlk Yardım, Ön Lisans |
| 2021-2022, Güz Dönemi, Erken Çocukluk Eğitim Modelleri, Ön Lisans |
| 2021-2022, Güz Dönemi, Çocukta Sanat ve Yaratıcılık, Ön Lisans |
| 2021-2022, Güz Dönemi, Çocuk Edebiyatı, Ön Lisans |
| 2020-2021, Güz Dönemi, Çocukta Sanat ve Yaratıcılık, Ön Lisans |
| 2020-2021, Güz Dönemi, Davranış Yönetimi, Ön Lisans |
| 2020-2021, Güz Dönemi, İlk Yardım, Ön Lisans |
| 2020-2021, Güz Dönemi, Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Uygulama, Ön Lisans |
| 2020-2021, Güz Dönemi, Çocuk Edebiyatı, Ön Lisans |
| 2020-2021, Güz Dönemi, Çocukta Sanat ve Yaratıcılık, Ön Lisans |
| 2020-2021, Güz Dönemi, Sınıf Yönetimi, Ön Lisans |
| 2020-2021, Güz Dönemi, ÖĞRENME VE ÖĞRETME TEKNİKLERİ, Ön Lisans |
| 2020-2021, Güz Dönemi, Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları, Ön Lisans |
| 2020-2021, Güz Dönemi, Çocuk ve Müzik, Ön Lisans |
| 2019-2020, Güz Dönemi, ÖĞRENME VE ÖĞRETME TEKNİKLERİ, Ön Lisans |
| 2019-2020, Güz Dönemi, Çocuk ve Müzik, Ön Lisans |
| 2019-2020, Güz Dönemi, Çocukta Sanat ve Yaratıcılık, Ön Lisans |
| 2019-2020, Güz Dönemi, Davranış Yönetimi, Ön Lisans |
| 2019-2020, Güz Dönemi, İlk Yardım, Ön Lisans |
| 2019-2020, Güz Dönemi, Çocuk Edebiyatı ve Medya, Ön Lisans |
| 2019-2020, Güz Dönemi, Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Uygulama, Ön Lisans |
| 2019-2020, Güz Dönemi, ÇOCUK PSİKOLOJİSİ VE RUH SAĞLIĞI, Ön Lisans |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Uluslararası alan indeks dergilerinde yayınlanan makale |
|
Sağlam-Düzgün, H., Kavgacı, H. (2021) "Öğretmenlerin Duygusal Zekâları ile Sınıf Yönetim Becerileri Arasındaki İlişkide Öz Yeterlik İnancının Aracılık Rolü", Pamukkale University Journal of Education, 0 (52) pp. 389-416 Link DOI |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
| 1 | Öğretmenlerin Duygusal Zekâları ile Sınıf Yönetim Becerileri Arasındaki İlişkide Öz Yeterlik İnancının Aracılık Rolü | 1 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 | 2 | 6 |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
|
Kastamonu Üniversitesi
|
2019 | 1 |
|
Hasan Kavgacı
-
|
2021 | 1 |
|
Hasan Kavgacı
-
|
2018 | 1 |
| Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
| TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 79055 |
| YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 11191 |
| YÖKSİS Bilim Alanı | Okul Öncesi Eğitimi | 493 |
| Anahtar Kelimeler | Okul Öncesi Eğitimi | |
| Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
| Ağırlıklı Puan | 0 | 0 | 0 | 10 | 10 | 0 | 20 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Araştırma Alanı | - | - | - | 538 . | 553 . | - | 600 . | - | - | - | - |
| Temel Alan | - | - | - | 328 . | 325 . | - | 372 . | - | - | - | - |
| Bilim Alanı | - | - | - | 102 . | 90 . | - | 95 . | - | - | - | - |
| Anahtar Kelime (1) | - | - | - | 68 . | 72 . | - | 72 . | - | - | - | - |
| Toplam Yayın | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Toplam Bildiri | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |