Lisans, Türkiye, İstanbul Üniversitesi, Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, İnsan Kaynakları Yönetimi Pr. (Açıköğretim), 2020 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Psikoloji (Dr), 2019, 2024 |
Yüksek Lisans, Amerika Birleşik Devletleri, University Of Baltimore, Yale Gordon College Of Art And Sciences, , 2013, 2016 |
Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Dil ve Tarih Coğrafya Fakültesi, Psikoloji Bölümü, 2007, 2011 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Psikoloji (Dr), 2019, 2024 |
Yüksek Lisans, Amerika Birleşik Devletleri, University Of Baltimore, Yale Gordon College Of Art And Sciences, , 2013, 2016 |
Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Dil ve Tarih Coğrafya Fakültesi, Psikoloji Bölümü, 2007, 2011 |
Lisans, Türkiye, İstanbul Üniversitesi, Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, İnsan Kaynakları Yönetimi Pr. (Açıköğretim), 2020 |
Kayıt Yok |
İngilizce |
Kayıt Yok |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Uygulamalı Psikoloji |
2017-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
2017-, Komisyon Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
TÜBİTAK 2237-A Sosyal Bilimlerdeki Araştırmacılar için Open Science Framework Eğitim Etkinliği TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje: Araştırmacı , 2022 |
Geleneksel Çocuk Oyunlarının Kültürel ve Gelişimsel Özellikleri Açısından İncelenmesi BAP Proje: Araştırmacı , 2017-2018 |
Kayıt Yok |
GÜZEL-ÖZKAN, H., Mamatoğlu, N. (2024) "İş Yerinde İyi Oluş Ölçeğinin Uyarlama Çalışması", Current Research and Reviews in Psychology and Psychiatry, 4 (1) pp. 1-14 Link |
LİNDBERG, E.N., Cingi, M.A., GÜZEL-ÖZKAN, H. (2020) "Analysis of Traditional Child Play Based on Child Culture and Child Development.", Journal of History Culture and Art Research, 9 (4) pp. 19-36 [SCI] Link DOI |
GÜZEL-ÖZKAN, H., Glazer, S. (2019) "Demographic Correlates of Acculturation and Sociocultural AdaptationComparing International and Domestic Students", Journal of international students, (0) [ESCI] |
DAŞCI, E., GÜZEL-ÖZKAN, H., Daşcı, E. (2024) "Üniversite Öğrencilerinin Belirsizliğe Tahammülsüzlük Seviyeleri ve Kuruma Güvenlerinin Sessiz İstifa Niyetleri ile İlişkisi ve Psikolojik Dayanıklılığın Aracı Rolü", 1. Endüstri ve Örgüt Psikolojisi Kongresi , Türkiye, (Mayıs 2024) |
LİNDBERG, E.N., Cingi, M.A., GÜZEL-ÖZKAN, H. (2019) "Analysing of Traditional Child Games Based on Child Culture and Child Development", 6. Uluslararası Okulöncesi Eğitim Kongresi , Kars, Türkiye, (Ekim 2019) |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Üye, Türk Psikologlar Derneği, 2007- |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Kastamonu Üniversitesi
|
2019 - 2020 | 2 |
Mehmet Akif Cingi
Kastamonu Üniversitesi
|
2019 - 2020 | 2 |
Kastamonu Üniversitesi
|
2024 | 1 |
Nihal Mamatoğlu
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi
|
2024 | 1 |
Esma Daşcı
-
|
2024 | 1 |
Sharon Glazer
-
|
2019 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78368 |
YÖKSİS Temel Alan | Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı | 33180 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Uygulamalı Psikoloji | 185 |
Anahtar Kelimeler | - |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 0 | 0 | 0 | 20 | 15 | 0 | 0 | 0 | 22 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | - | - | - | 524 . | 512 . | - | - | - | 352 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | - | - | - | 460 . | 437 . | - | - | - | 293 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | - | - | - | 44 . | 51 . | - | - | - | 29 . |
Toplam Yayın | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |