| Lisans, Türkiye, İstanbul Üniversitesi, Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, İnsan Kaynakları Yönetimi Pr. (Açıköğretim), 2020, 2024 |
| Doktora, Türkiye, Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Psikoloji (Dr), 2019, 2024 |
| Yüksek Lisans, Amerika Birleşik Devletleri, University Of Baltimore, Yale Gordon College Of Art And Sciences, , 2013, 2016 |
| Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Dil ve Tarih Coğrafya Fakültesi, Psikoloji Bölümü, 2007, 2011 |
| Lisans, Türkiye, İstanbul Üniversitesi, Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, İnsan Kaynakları Yönetimi Pr. (Açıköğretim), 2020, 2024 |
| Doktora, Türkiye, Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Psikoloji (Dr), 2019, 2024 |
| Yüksek Lisans, Amerika Birleşik Devletleri, University Of Baltimore, Yale Gordon College Of Art And Sciences, , 2013, 2016 |
| Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Dil ve Tarih Coğrafya Fakültesi, Psikoloji Bölümü, 2007, 2011 |
| Kayıt Yok |
| İngilizce, YÖKDİL, 91, 09 Temmuz , 2017 |
| İngilizce |
| Kayıt Yok |
| [UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Uygulamalı Psikoloji |
| [UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Sosyal Psikoloji Çalışma Psikolojisi |
| [UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Sosyal Psikoloji Örgütsel Davranış |
| [UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Sosyal Psikoloji Kültürlerarası Psikoloji |
| 2017-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye |
| 2017-, Komisyon Üyeliği, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
| Kayıt Yok |
| 2024-2025, Güz Dönemi, Çocuk ve Ergenler için Cinsel Eğitim, Lisans |
| 2024-2025, Güz Dönemi, Okullarda PDR Uygulamaları, Lisans |
| 2024-2025, Güz Dönemi, Topluma Hizmet Uygulamaları, Lisans |
| 2024-2025, Güz Dönemi, İnsan Kaynakları Yönetimi, Lisans |
| 2024-2025, Güz Dönemi, Psikolojik Testler ve Değerleme, Lisans |
| 2024-2025, Güz Dönemi, Kurum Deneyimi, Lisans |
| 2024-2025, Güz Dönemi, Kişilik Kuramları, Lisans |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| SSCI, AHCI, SCI, SCI-Exp dergilerinde yayınlanan makale |
|
Lindberg, E.N., Cingi, M.A., Güzel, H. (2020) "Analysis of Traditional Child Play Based on Child Culture and Child Development.", Journal of History Culture and Art Research, 9 (4) pp. 19-36 [] Link DOI |
| ESCI dergilerinde yayınlanan makale |
|
Güzel, H., Glazer, S. (2019) "Demographic Correlates of Acculturation and Sociocultural AdaptationComparing International and Domestic Students", Journal of international students, (0) [ESCI] |
| Uluslararası alan indeks dergilerinde yayınlanan makale |
|
Güzel, H., Mamatoğlu, N. (2024) "İş Yerinde İyi Oluş Ölçeğinin Uyarlama Çalışması", Current Research and Reviews in Psychology and Psychiatry, 4 (1) pp. 1-14 Link |
| Ulusal alan endekslerinde (TR Dizin, ULAKBİM) yayınlanan makale |
|
Güzel, H., Mamatoğlu, N. (2025) "İŞ YERİNDE PSİKOLOJİK DAYANIKLILIK ÖLÇEĞİ UYARLAMA ÇALIŞMASI", Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 34 (0) [] Link DOI |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Üye, Türk Psikologlar Derneği, 2007- |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
|
Kastamonu Üniversitesi
|
2019 - 2020 | 2 |
|
Nihal Mamatoğlu
|
2024 - 2025 | 2 |
|
Mehmet Akif Cingi
Kastamonu Üniversitesi
|
2019 - 2020 | 2 |
|
Kastamonu Üniversitesi
|
2024 | 1 |
|
Esma Daşcı
-
|
2024 | 1 |
|
Sharon Glazer
-
|
2019 | 1 |
| Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
| TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 79055 |
| YÖKSİS Temel Alan | Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı | 33969 |
| YÖKSİS Bilim Alanı | Sosyal Psikoloji | 401 |
| Anahtar Kelimeler | Çalışma Psikolojisi, Örgütsel Davranış, Kültürlerarası Psikoloji | |
| Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
| Ağırlıklı Puan | 0 | 0 | 0 | 0 | 20 | 15 | 0 | 0 | 0 | 22 | 15 |
| Araştırma Alanı | - | - | - | - | 543 . | 527 . | - | - | - | 542 . | 465 . |
| Temel Alan | - | - | - | - | 468 . | 445 . | - | - | - | 441 . | 390 . |
| Bilim Alanı | - | - | - | - | 71 . | 60 . | - | - | - | 88 . | 59 . |
| Anahtar Kelime (1) | - | - | - | - | 19 . | 20 . | - | - | - | 26 . | 21 . |
| Anahtar Kelime (2) | - | - | - | - | 24 . | 20 . | - | - | - | 30 . | 22 . |
| Anahtar Kelime (3) | - | - | - | - | 19 . | 18 . | - | - | - | 19 . | 15 . |
| # Toplam Yayın | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 |
| ## Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 |
| ### Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| ### Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
| ### Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
| ## Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| ### Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| ### Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| ## Toplam Bildiri | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
| ### Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| ### Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |