Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkçe Eğitimi Anabilim Dalı, 2018 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Pamukkale Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yeni Türk Dili (Yl) (Tezli), 2009, 2013 |
Lisans, Türkiye, Sakarya Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, 2006, 2009 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Pamukkale Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yeni Türk Dili (Yl) (Tezli), 2009, 2013 |
Lisans, Türkiye, Sakarya Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, 2006, 2009 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkçe Eğitimi Anabilim Dalı, 2018 |
Kayıt Yok |
İngilizce, YÖKDİL, 77, 2019 |
Kongre Düzenleme, INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON TEACHING TURKISH AS A HERITAGE AND FOREIGN LANGUAGE, Brussels/ BELGIUM, 26-09-2023, 27-09-2023 |
Sertifika, Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Sertifikası, Yunus Emre Enstitüsü, Türkiye, 18-07-2016, 12-08-2016 |
Sertifika, Integrative Teaching in Multicultural Environment for Teacher Students, Sakarya University, Turkey, 13-10-2008, 24-10-2008 |
[UAK] Eğitim Bilimleri Türkçe Eğitimi Türkçe Eğitimi |
2019-, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Rektörlük, Türk Dili Bölümü, Türkiye |
2020-2022, Komisyon Başkanlığı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
Kayıt Yok |
2023-2024, Türk Dili II, Lisans |
2022-2023, Türkçe Hazıtlık, Lisans |
2021-2022, Türkçe Hazırlık, Lisans |
2019-2020, Türkçe Hazırlık, Lisans |
2018-2019, Türkçe Hazırlık, Lisans |
Kayıt Yok |
Language Tree Birleşmiş Milletler, Dünya Bankası, UNESCO, Avrupa Birliği ve Avrupa Konseyi Destekli Proje: Yürütücü , 2022 |
3 Dakikada Türkçe Diğer ulusal kamu veya özel kuruluşlar tarafından desteklenen bilimsel araştırma projeleri: Araştırmacı , 2015-2016 |
Integrative Teaching in Multicultural Environment for Teacher Students Birleşmiş Milletler, Dünya Bankası, UNESCO, Avrupa Birliği ve Avrupa Konseyi Destekli Proje: Bursiyer , 2008-2008 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
İLÇİOĞLU, H. (2024) "Temel Düzey İçin Diyalog Tabanlı Türkçe Konuşma Robotu Geliştirme Süreci: Olasılıklar ve Dallanmalar", 2. Uluslararası Miras Dil ve Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Sempozyumu , İstanbul, Türkiye, (Eylül 2024) |
Biroğul, H.K., İLÇİOĞLU, H. (2023) "Yabancılara Türkçe Öğretiminde Filmlerle Deyim Öğretimi: Neşeli Günler Örneği", Uluslararası Miras Dil ve Yabancı Dil OLarak Türkçe Öğretimi Sempozyumu , Brüksel, Belçika, (Eylül 2023) |
İLÇİOĞLU, H., GÖK, V., Okyay, D. (2018) "Yabancı Uyruklular için Şarkılarla Türkçe Öğretimi", Sakarya/Türkiye : Sakarya Üniversitesi, ISBN: 978-605-2238-06-6 |
İLÇİOĞLU, H. (2021) "Türkçenin Yabancı Dil Olarak Uzaktan Öğretiminde Öğretim Teknolojileri ve Dijital Öğretim Materyali Tasarım", Kitap: Türkçenin Yabancı Dil Olarak Uzaktan Öğretimi, : Nobel, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-625-439-834-6 |
Kayıt Yok |
(Uluslararası - Kitap) İki Dillilere ve Yabancılara Türkçe Öğretiminde Güncel Tartışmalar, 2024, Editör |
Kayıt Yok |
Üye, YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE EĞİTİM DERNEĞİ (YADOT), 2020- |
Kayıt Yok |
(Uluslararası) Oturum Başkanı, Yapay Zeka, Sanal Gerçeklik, Artırılmış Gerçeklik, Metaverse ve Türkçe Öğretimi, Uluslararası Miras Dil ve Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Sempozyumu, 09-2023 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Kastamonu Üniversitesi
|
2018 | 1 |
Hülya Katanalp Biroğul
-
|
2023 | 1 |
Damla Okyay
Eskişehir Teknik Üniversitesi
|
2018 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78368 |
YÖKSİS Temel Alan | Eğitim Bilimleri Temel Alanı | 9825 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Türkçe Eğitimi | 607 |
Anahtar Kelimeler | Türkçe Eğitimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 0 | 0 | 80 | 0 | 0 | 40 | 0 | 5 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | - | - | 464 . | - | - | 586 . | - | 600 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | - | - | 268 . | - | - | 346 . | - | 382 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | - | - | 65 . | - | - | 106 . | - | 100 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | - | - | 64 . | - | - | 102 . | - | 92 . | - |
Toplam Yayın | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |