Dr. Halil TAŞTEKİN, Kastamonu Üniversitesi İletşim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü Halkla İlişkiler Anabilim Dalı'nda görev yapmaktadır.
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Selçuk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Tanıtım (Dr), 2016, 2023 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Selçuk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Tanıtım (Yl) (Tezli), 2012, 2015 |
Lisans, Türkiye, Yaşar Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü, 2007, 2012 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Selçuk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Tanıtım (Dr), 2016, 2023 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Selçuk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Tanıtım (Yl) (Tezli), 2012, 2015 |
Lisans, Türkiye, Yaşar Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü, 2007, 2012 |
Halil TAŞTEKİN, Doktora, Instagram kullanım motivasyonları ile narsisizm, yalnızlık, öz saygı ve yaşam doyumu arasındaki ilişki, Selçuk Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım, 2023 |
Halil TAŞTEKİN, Yüksek Lisans, Bankaların kültür ve sanat sponsorluğu çalışmalarının olumlu bir kurum imajı oluşturma sürecindeki rolü, Selçuk Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım, 2015 |
Sertifika, İlk Yardımcı Belgesi, Kastamonu İl Sağlık Müdürlüğü, 31-01-2024 |
Sertifika, Markanın İki Yüzü, Kastamonu Üniversitesi, 25-11-2021 |
Sertifika, Erasmus+ Staff Mobility for Training, Radom Academy of Economics, 03-11-2021 |
Konuşmalarım, Kastamonu TV - Mehmet Tekeci ile Hayatın İçinden Programı (Canlı Yayın), Kastamonu, 22-02-2019 |
Sertifika, Kastamonu Yerel Basın Konferansı, Kastamonu Üniversitesi, 01-05-2018 |
Sertifika, Yeni Medya Sensin, Kastamonu Üniversitesi, 26-12-2014 |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Halkla İlişkiler Halkla İlişkiler |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Halkla İlişkiler Kurumsal İletişim |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Halkla İlişkiler İtibar Yönetimi |
2013-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü, Türkiye |
2018-2022, Erasmus Koordinatörü, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
Kayıt Yok |
2023-2024, Girişimcilik, Lisans |
2023-2024, Siyasi Tarih, Lisans |
2023-2024, Örgütsel İletişim, Lisans |
2023-2024, Kurumsal İletişim, Lisans |
2023-2024, İletişim, Teknoloji ve Toplum, Lisans |
2023-2024, Bilgi ve İletişim Teknolojileri, Lisans |
2022-2023, Medya Okuryazarlığı, Lisans |
2022-2023, Örgütsel İletişim, Lisans |
2022-2023, İmaj Yönetimi, Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Solmaz, B., TAŞTEKİN, H., Yüksek, Ö., Akpınar, K., Bakmaz, E.Y. (2017) "HALKLA İLİŞKİLER EĞİTİMİNDE ULUSLARARASILAŞMANIN ÖNEMİ: İNGİLTERE VE TÜRKİYE ÜZERİNE KARŞILAŞTIRMALI BİR ÇALIŞMA", Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (37) pp. 273-288 [TR Dizin] Link |
TAŞTEKİN, H. (2018) "Amerika Birleşik Devletleri Başkanlık Seçimleri Propaganda Sürecinde Donald J. Trump’ın Ayrımcılık İçeren Söylemlerinin Değerlendirmesi", IBAD 2018 – 3rd International Scientific Research Congress on Humanities and Social Sciences, July 9-11, 2018 - Skopje, Macedonia , (pp. 168-173), İstanbul, Türkiye, (Ağustos 2018) |
TAŞTEKİN, H. (2018) "Halkla İlişkilerde Sosyal Sorumluluk Politikalarının Önemi", IBAD 2018 – 3rd International Scientific Research Congress on Humanities and Social Sciences, July 9-11, 2018 - Skopje, Macedonia , Üsküp, Makedonya, (Temmuz 2018) |
TAŞTEKİN, H. (2016) "Özel Sağlık Kuruluşlarının Spor Sponsorluğu Faaliyetlerinin Kurumsal İmajlarına Etkileri", II. Uluslararası Sağlık İletişimi Sempozyumu , (pp. 158-165), Eskişehir, Türkiye, (Aralık 2016) |
TAŞTEKİN, H. (2016) "The Role of the Culture and Art Sponsorship Activities in the Process of Creating a Positive Corporate Image", X. European Conference on Social and Behavioral Sciences , (pp. 62), Saraybosna, Bosna Hersek, (Mayıs 2016) |
TAŞTEKİN, H. (2023) "Instagram'ın Psikolojik Etkileri: Instagram kullanım motivasyonları ile narsisizm, yalnızlık, öz saygı ve yaşam doyumu arasındaki ilişki", Konya/Türkiye : Eğitim Yayınevi, ISBN: 978-625-6408-43-2 |
TAŞTEKİN, H. (2017) "The Role of the Culture and Art Sponsorship Activities in the Process of Creating a Positive Corporate Image. Communication and Digital Media", Kitap: Communication and Digital Media, Bialystok/Polonya : E-BWN, Bölüm Sayfaları: 293 / 300, ISBN: 978-83-943963-9-8 |
Kayıt Yok |
(Ulusal - Dergi) Kastamonu İletişim Araştırmaları Dergisi, 2021, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Ulusal - Dergi) Kastamonu İletişim Araştırmaları Dergisi, 2021, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Ulusal - Dergi) Kastamonu İletişim Araştırmaları Dergisi, 2020, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Ulusal - Dergi) Kastamonu İletişim Araştırmaları Dergisi, 2020, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Ulusal - Dergi) Kastamonu İletişim Araştırmaları Dergisi, 2019, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Ulusal - Dergi) Kastamonu iletişim Araştırmaları Dergisi, 2019, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1 |
(Ulusal - Dergi) Kastamonu İletişim Araştırmaları Dergisi, 2018, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
1 | HALKLA İLİŞKİLER EĞİTİMİNDE ULUSLARARASILAŞMANIN ÖNEMİ: İNGİLTERE VE TÜRKİYE ÜZERİNE KARŞILAŞTIRMALI BİR ÇALIŞMA | 0 | 0 | 0 | 4 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 6 |
(2024) "Yılın Akademik Altın Kalem Yazarı" Altın Kalem Ödülleri |
(2012) "Liyakat Derneği Halkla İlişkiler Projesi Ödülü" Liyakat Derneği |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Öznur Yüksek
Selçuk Üniversitesi
|
2017 | 1 |
Kadir Akpınar
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi
|
2017 | 1 |
Başak Solmaz
Selçuk Üniversitesi
|
2017 | 1 |
Esra Yay Bakmaz
-
|
2017 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78368 |
YÖKSİS Temel Alan | Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı | 33180 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Halkla İlişkiler | 571 |
Anahtar Kelimeler | Halkla İlişkiler, Kurumsal İletişim, İtibar Yönetimi |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 15 | 55 | 15 | 0 | 0 | 0 | 0 | 100 | 0 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | 489 . | 494 . | 529 . | - | - | - | - | 505 . | - |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | 400 . | 396 . | 456 . | - | - | - | - | 425 . | - |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | 50 . | 49 . | 65 . | - | - | - | - | 43 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (1)) | - | 44 . | 41 . | 57 . | - | - | - | - | 36 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (2)) | - | 36 . | 35 . | 44 . | - | - | - | - | 30 . | - |
Sıra (Anahtar Kelime (3)) | - | 15 . | 13 . | 23 . | - | - | - | - | 14 . | - |
Toplam Yayın | 0 | 2 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 2 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 2 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |