img
Arş. Gör. Dr. Halil TAŞTEKİN

Arş. Gör. Dr. Halil TAŞTEKİN

  • İletişim Fakültesi
  • Halkla İlişkiler ve Reklamcılık
  • Halkla İlişkiler

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
7
Atıf
6
h-index
1
Google Scholar
Yayın
8
Atıf
22
h-index
2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Kısa Özgeçmiş

Dr. Halil TAŞTEKİN, Kastamonu Üniversitesi İletşim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü Halkla İlişkiler Anabilim Dalı'nda görev yapmaktadır.

Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Selçuk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Tanıtım (Dr), 2016, 2023
Yüksek Lisans, Türkiye, Selçuk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Tanıtım (Yl) (Tezli), 2012, 2015
Lisans, Türkiye, Yaşar Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü, 2007, 2012
Araştırma Alanları
Halkla İlişkiler, Kurumsal İletişim, İtibar Yönetimi
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Selçuk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Tanıtım (Dr), 2016, 2023
Yüksek Lisans, Türkiye, Selçuk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Tanıtım (Yl) (Tezli), 2012, 2015
Lisans, Türkiye, Yaşar Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü, 2007, 2012
Halil TAŞTEKİN, Doktora, Instagram kullanım motivasyonları ile narsisizm, yalnızlık, öz saygı ve yaşam doyumu arasındaki ilişki, Selçuk Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım, 2023
Halil TAŞTEKİN, Yüksek Lisans, Bankaların kültür ve sanat sponsorluğu çalışmalarının olumlu bir kurum imajı oluşturma sürecindeki rolü, Selçuk Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım, 2015
Sertifika, İlk Yardımcı Belgesi, Kastamonu İl Sağlık Müdürlüğü, 31-01-2024
Sertifika, Markanın İki Yüzü, Kastamonu Üniversitesi, 25-11-2021
Sertifika, Erasmus+ Staff Mobility for Training, Radom Academy of Economics, 03-11-2021
Konuşmalarım, Kastamonu TV - Mehmet Tekeci ile Hayatın İçinden Programı (Canlı Yayın), Kastamonu, 22-02-2019
Sertifika, Kastamonu Yerel Basın Konferansı, Kastamonu Üniversitesi, 01-05-2018
Sertifika, Yeni Medya Sensin, Kastamonu Üniversitesi, 26-12-2014
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Halkla İlişkiler Halkla İlişkiler
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Halkla İlişkiler Kurumsal İletişim
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Halkla İlişkiler İtibar Yönetimi
2013-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü, Türkiye
2018-2022, Erasmus Koordinatörü, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Kayıt Yok
2023-2024, Girişimcilik, Lisans
2023-2024, Siyasi Tarih, Lisans
2023-2024, Örgütsel İletişim, Lisans
2023-2024, Kurumsal İletişim, Lisans
2023-2024, İletişim, Teknoloji ve Toplum, Lisans
2023-2024, Bilgi ve İletişim Teknolojileri, Lisans
2022-2023, Medya Okuryazarlığı, Lisans
2022-2023, Örgütsel İletişim, Lisans
2022-2023, İmaj Yönetimi, Lisans
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Solmaz, B., TAŞTEKİN, H., Yüksek, Ö., Akpınar, K., Bakmaz, E.Y. (2017) "HALKLA İLİŞKİLER EĞİTİMİNDE ULUSLARARASILAŞMANIN ÖNEMİ: İNGİLTERE VE TÜRKİYE ÜZERİNE KARŞILAŞTIRMALI BİR ÇALIŞMA", Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (37) pp. 273-288 [TR Dizin] Link    
TAŞTEKİN, H. (2018) "Amerika Birleşik Devletleri Başkanlık Seçimleri Propaganda Sürecinde Donald J. Trump’ın Ayrımcılık İçeren Söylemlerinin Değerlendirmesi", IBAD 2018 – 3rd International Scientific Research Congress on Humanities and Social Sciences, July 9-11, 2018 - Skopje, Macedonia , (pp. 168-173), İstanbul, Türkiye, (Ağustos 2018  
TAŞTEKİN, H. (2018) "Halkla İlişkilerde Sosyal Sorumluluk Politikalarının Önemi", IBAD 2018 – 3rd International Scientific Research Congress on Humanities and Social Sciences, July 9-11, 2018 - Skopje, Macedonia , Üsküp, Makedonya, (Temmuz 2018
TAŞTEKİN, H. (2016) "Özel Sağlık Kuruluşlarının Spor Sponsorluğu Faaliyetlerinin Kurumsal İmajlarına Etkileri", II. Uluslararası Sağlık İletişimi Sempozyumu , (pp. 158-165), Eskişehir, Türkiye, (Aralık 2016 
TAŞTEKİN, H. (2016) "The Role of the Culture and Art Sponsorship Activities in the Process of Creating a Positive Corporate Image", X. European Conference on Social and Behavioral Sciences , (pp. 62), Saraybosna, Bosna Hersek, (Mayıs 2016 
TAŞTEKİN, H. (2017) "The Role of the Culture and Art Sponsorship Activities in the Process of Creating a Positive Corporate Image. Communication and Digital Media", Kitap: Communication and Digital Media, Bialystok/Polonya : E-BWN, Bölüm Sayfaları: 293 / 300, ISBN: 978-83-943963-9-8  
Kayıt Yok
(Ulusal - Dergi) Kastamonu İletişim Araştırmaları Dergisi, 2021, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1
(Ulusal - Dergi) Kastamonu İletişim Araştırmaları Dergisi, 2021, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1
(Ulusal - Dergi) Kastamonu İletişim Araştırmaları Dergisi, 2020, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1
(Ulusal - Dergi) Kastamonu İletişim Araştırmaları Dergisi, 2020, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1
(Ulusal - Dergi) Kastamonu İletişim Araştırmaları Dergisi, 2019, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1
(Ulusal - Dergi) Kastamonu iletişim Araştırmaları Dergisi, 2019, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1
(Ulusal - Dergi) Kastamonu İletişim Araştırmaları Dergisi, 2018, Yrd. Editör, Yayın Sayısı:1
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Atıflar
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: Diğer Uluslararası, F: TR Dizin, G: Uluslararası Kitap, H: Ulusal Kitap, I: Diğer Ulusal, J: Toplam
(2024) "Yılın Akademik Altın Kalem Yazarı" Altın Kalem Ödülleri
(2012) "Liyakat Derneği Halkla İlişkiler Projesi Ödülü" Liyakat Derneği
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Öznur Yüksek
Selçuk Üniversitesi
2017 1
Kadir Akpınar
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi
2017 1
Başak Solmaz
Selçuk Üniversitesi
2017 1
Esra Yay Bakmaz
-
2017 1
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78368
YÖKSİS Temel Alan Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı 33180
YÖKSİS Bilim Alanı Halkla İlişkiler 571
Anahtar Kelimeler Halkla İlişkiler, Kurumsal İletişim, İtibar Yönetimi
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 0 15 55 15 0 0 0 0 100 0
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) - 489 . 494 . 529 . - - - - 505 . -
Sıra (Temel Alan İçinde) - 400 . 396 . 456 . - - - - 425 . -
Sıra (Bilim Alanı İçinde) - 50 . 49 . 65 . - - - - 43 . -
Sıra (Anahtar Kelime (1)) - 44 . 41 . 57 . - - - - 36 . -
Sıra (Anahtar Kelime (2)) - 36 . 35 . 44 . - - - - 30 . -
Sıra (Anahtar Kelime (3)) - 15 . 13 . 23 . - - - - 14 . -
Toplam Yayın 0 2 2 2 0 0 0 0 1 0
Toplam Makale 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0
Toplam Kitap 0 0 1 0 0 0 0 0 1 0
Toplam Bildiri 0 2 0 2 0 0 0 0 0 0
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0
Bildiri (Uluslararası) 0 2 0 2 0 0 0 0 0 0
Bildiri (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri