img
Prof. Dr. Hüseyin YOLCU

Prof. Dr. Hüseyin YOLCU

  • Eğitim Fakültesi
  • Eğitim Bilimleri
  • Eğitim Yönetimi

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
99
Atıf
276
h-index
9
Proje
1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Kısa Özgeçmiş

1994 yılında Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Eğitim Yönetimi ve Planlaması Bölümü'nden mezun olmuştur. Yüksek lisans eğitimini, 2000 yılında, Ankara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Yönetimi, Teftişi, Planlaması ve Ekonomisi Ana Bilim Dalı'nda (Eğitim Ekonomisi ve Planlaması Yüksek Lisans Programı) "Örgüt İç İşgücü Piyasalarında Eğitim-İstihdam İlişkisinin Değerlendirilmesi" konulu tezini vererek tamamlamıştır. Doktora eğitimini ise 2007 yılında, Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Yönetimi, Teftişi, Planlaması ve Ekonomisi Ana Bilim Dalı'nda (Eğitim Ekonomisi ve Planlaması Doktora Programı) yapmıştır. Doktora tez konusu, "Türkiye'de İlköğretim Finansmanın Değerlendirilmesi' dir.


Lisans eğitimini takiben Gaziantep ili Nurdağ'ı ilçesine sınıf öğretmeni olarak atanan yazar, bu ilde iki yıllık görev süresinin ardından Ankara ili Keçiören ilçesinde sınıf öğretmeni ve Altındağ ilçesinde ise rehber öğretmeni olarak çalışmıştır. Yazar, Ankara İl Milli Eğitim Müdürlüğü, Dünya Bankası Temel Eğitim Projesi, Milli Eğitim Bakanlığı Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü'nde de uzman olarak görev almıştır.
Prof. Dr. Hüseyin Yolcu, 2008 yılında Kastamonu Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü Eğitim Yönetimi Ana Bilim Dalı'nda yardımcı doçent olarak göreve başlamıştır. Bu bölümde 2014 yılına kadar yardımcı doçent, 2014-2019 yılları arasında ise doçent olarak görev yapmıştır. 2019 yılından bu yana Kastamonu Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü Eğitim Yönetimi Ana Bilim Dalı'nda profesör olarak çalışmaktadır. Yazar, 2012'de dört ay süreli olarak Birleşik Krallık'ta bulunan Glamorgan Üniversitesi'nde konuk araştırmacı (academic visitor) olarak bulunmuştur.


Yurt içi ve yurt dışı çeşitli bilimsel etkinliklerde görev alan Prof. Dr. Hüseyin Yolcu'nun eğitim yönetimi, eğitim denetimi, eğitim politikası ve eğitim ekonomisi alanlarında ulusal ve uluslararası düzeyde kitap, kitap bölümü, makale ve bildiri niteliğinde çok sayıda çalışması bulunmaktadır.

Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Ekonomisi ve Planlaması (Dr), 2000, 2007
Yüksek Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Ekonomisi ve Planlaması (Yl) (Tezli), 1996, 2000
Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Eğitim Yönetimi ve Planlaması Pr., 1990, 1994
Araştırma Alanları
Eğitim Yönetimi, Eğitim Politikaları
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Ekonomisi ve Planlaması (Dr), 2000, 2007
Yüksek Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Ekonomisi ve Planlaması (Yl) (Tezli), 1996, 2000
Lisans, Türkiye, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Eğitim Yönetimi ve Planlaması Pr., 1990, 1994
Kayıt Yok
İngilizce, YDS, 71, Güz, 2016
İngilizce, ÜDS, 65, Bahar, 2012
İngilizce, KPDS, 61, Bahar, 2012
İngilizce, ÜDS, 50, Güz, 2012
İngilizce, ÜDS, 68, Bahar, 2004
İngilizce, KPDS, 46, Güz, 2003
İngilizce, ÜDS, 41, Bahar, 2003
İngilizce, ÜDS, 56, Güz, 2003
Kayıt Yok
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Bilimleri Eğitim Yönetimi
[UAK] Eğitim Bilimleri Eğitim Bilimleri Eğitim Politikaları
2019-, Profesör, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
2014-2019, Doçent, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
2008-2014, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
2020-, Anabilim Dalı Başkanı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2011-2012, Anabilim Dalı Başkanı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Mihriban Yazıcı, Yüksek Lisans, Eğitim örgütlerinde istihdam edilen engelli bireylerin iş yaşamında karşılaştığı güçlükler, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Şennur Bakı, Yüksek Lisans, Okul yöneticilerinin öznel iyi oluş düzeyleri ile örgütsel tükenmişlik düzeylerinin incelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Vural Yılmaz, Yüksek Lisans, Özel eğitim öğretmenlerinin mesleki tükenmişlik düzeyleri ve iş tatmin düzeyleri arasındaki ilişki, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Bilge Uzunoğlu, Yüksek Lisans, Ailelerin erken çocukluk eğitim hizmeti tercihleri ile eğitim harcamalarının değerlendirilmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2022, (Asıl Danışman)
Şerife Çiçek, Yüksek Lisans, Okullarda yoksul öğrencilere okul bütçesi dışında yapılan yardımların değerlendirilmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman)
Ensar Aktaş, Yüksek Lisans, Halk eğitim merkezine devam eden yetişkinlerin eğitim taleplerinin değerlendirilmesi, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
Hamit Bakar, Yüksek Lisans, Lise öğretmenlerinin duygusal emek davranışı ile öznel iyi oluş düzeyleri ve aralarındaki ilişkilerin incelenmesi: Kastamonu ili örneği, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman)
Adem Barış, Yüksek Lisans, Okul yöneticilerinin okul güvenliğine ilişkin algılarının değerlendirilmesi: Kastamonu ili örneği, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman)
Berru Ulusoy, Yüksek Lisans, Ailelerin ilköğretim düzeyinde yapmış oldukları hanehalkı eğitim harcamaları, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2013, (Asıl Danışman)
Yasemin Bozdemir, Yüksek Lisans, Okul yöneticilerinin örgütsel adanmışlık düzeyleri ve problem çözme becerileri arasındaki ilişki, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, 2012, (Asıl Danışman)
2013-2014, Ölçme Değerlendirme, Lisans
2013-2014, Ölçme ve Değerlendirme, Lisans
2013-2014, Sınıf Yönetimi, Lisans
2013-2014, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans
2012-2013, Eğitim Ekonomisi ve Finansmanı, Yüksek Lisans
2012-2013, Eğitim Ekonomisi ve Finansmanı, Yüksek Lisans
2012-2013, Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Lisans
2012-2013, Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Lisans
2012-2013, Ölçme ve Değerlendirme, Lisans
2012-2013, Eğitimde Etik, Yüksek Lisans
2012-2013, Genel Ekonomi, Yüksek Lisans
2012-2013, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans
2012-2013, Eğitim Bilimine Giriş, Lisans
2011-2012, Eğitim Planlaması ve Sorunları, Yüksek Lisans
2011-2012, İnsan Kaynakları ve Planlaması, Yüksek Lisans
2011-2012, ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME, Lisans
2011-2012, Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Lisans
2011-2012, EĞİTİM EKONOMİSİ, Yüksek Lisans
2011-2012, GENEL EKONOMİ, Yüksek Lisans
2011-2012, EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ, Lisans
2011-2012, SINIF YÖNETİMİ, Lisans
Kayıt Yok
10 Yaş Grubu Öğrencilerinin Finansal Okuryazarlık Eğitimi Almaları İle Tüketim Ve Tasarruf Davranışları Arasındaki İlişkinin Analizi Diğer ulusal kamu veya özel kuruluşlar tarafından desteklenen bilimsel araştırma projeleri: Araştırmacı , 2019-2021  
Kayıt Yok
YOLCU, H. (2024) "Sınıf Öğretmenliğinden Zihin Engelliler Öğretmenliği Alanına Geçiş Yapan Öğretmenlere Yönelik Bir Çalışma", Education & Youth Research, 4 (1) pp. 34-52 Link DOI  
Serin, L., YOLCU, H. (2024) "Sınıf Öğretmenliğinden Zihin Engelliler Öğretmenliği Alanına Geçiş Yapan Öğretmenlere Yönelik Bir Çalışma / A Study on Teachers Transitioning to the Field of Teaching the Mentally Disabled", Education & Youth Research, 4 (1) pp. 34-52 DOI  
Akgün, Ç., YOLCU, H. (2023) "Covid-19 Pandemisi Uzaktan Eğitim Sürecinde Sınıf Öğretmenlerinin Mesleki Tükenmişliklerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi", ASOS Yayinevi, 35 (0) pp. 122-148 DOI  
Şengel, S., Altınırmak, S., YOLCU, H., Şengel, Ş., Akgül, T., Okoth, B. (2022) "10 yaş grubu öğrencilerinin finansal okuryazarlık eğitimi almaları ile tüketim ve tasarruf davranışları arasındaki ilişkinin analizi", Hitit Sosyal Bilimler Dergisi, 15 (2) pp. 489-505 [TR Dizin] DOI    
YOLCU, H. (2022) "Kamu Okullarının Finansmanında Bütçe Dışı Bir Kaynak Hayırsever (Yardımsever) Katkıları", Eğitim Bilim Toplum Dergisi, 20 (80) pp. 10-54 [TR Dizin] Link  
YOLCU, H. (2021) "Privatization in Education: Strategy, Method and Techniques", Ankara Universitesi Egitim Bilimleri Fakultesi Dergisi, 0 (0) [TR Dizin] DOI  
YOLCU, H., Alaca, E. (2021) "Uluslararası Çalışma Örgütü ve Eğitim", OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi, (0) [TR Dizin] DOI   
YOLCU, H. (2021) "Uluslararası Örgütler ve Eğitim: Unesco ve Unicef Örneği", MEHMET AKİF ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, (57) pp. 273-305 [TR Dizin] Link DOI   
YOLCU, H., Yalçın, E.Y. (2020) "Ailelerin Erken Çocukluk Bakımı ve Eğitimi Dönemi Eğitim Harcamaları", OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi, 16 (30) pp. 2448-2477 [TR Dizin] Link DOI   
Aktaş, E., YOLCU, H. (2020) "Yetişkinlerin Halk Eğitim Merkezlerindeki Eğitim Faaliyetlerine Olan İstemlerinin Farklı Değişkenler Bakımından İncelenmesi", Yaşadıkça Eğitim, 34 (1) pp. 131-151 [TR Dizin] Link DOI    
YOLCU, H. (2019) "Erken çocukluk döneminde ailelerin evde ücretli bakım hizmetlerine yönelik talepleri", Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi, 3 (2) p. 228 [TR Dizin] Link DOI   
Akbaşlı, S., YOLCU, H., Ulum, H. (2019) "Okul Yöneticilerinin Çocuk Cinsel İstismarını Bildirmeye Yönelik Tutumları", Turkish Studies-Educational Sciences, (3) pp. 151-164 [TR Dizin] DOI   
Barış, A., YOLCU, H. (2019) "OKUL YÖNETİCİLERİNİN OKUL GÜVENLİĞİNE İLİŞKİN ALGILARININ DEĞERLENDİRİLMESİ: KASTAMONU İLİ ÖRNEĞİ1", Journal of Turkish Studies, 144 (0) pp. 2117-2145 [TR Dizin] Link DOI   
YOLCU, H. (2018) "A phenomenological study of extracurricular activities conducted in children’xxs clubs in Turkey", KEDI Journal of Educational Policy, 15 (1) pp. 119-141 [SSCI]  
YOLCU, H. (2018) "Müfredat dışı eğitsel etkinlikler", Eleştirel Pedagoji Dergisi, 10 (55) pp. 31-38  
Akbaşlı, S., Üredi, L., YOLCU, H., Kösece, P. (2017) "Analyzing The Metaphorical Perception of Secondary Education Students Related to Mathematics Teacher and Mathematics Course (Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Öğretmeni ve Matematik Dersine Yönelik Metaforik Algılarının İncelenmesi),", Kastamonu Eğitim Dergisi, 25 (6) pp. 2283-2294 [TR Dizin] Link  
Akbaşlı, S., Üredi, L., YOLCU, H., Loğoğlu, P.K. (2017) "Analyzing The Metaphorical Perception of Secondary Education Students Related to Mathematics Teacher and Mathematics Course Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Öğretmeni ve Matematik Dersine Yönelik Metaforik Algılarının İncelenmesi", Kastamonu Education Journal, 25 (6) pp. 2283-2294 [TR Dizin] Link  
YOLCU, H., Barış, A., Bakar, H. (2017) "Opinions of parents about the extra curricular educational activities carried out in the context of the children’xxs club", Journal of Human Sciences, 14 (4) p. 4781 Link DOI  
YOLCU, H., Kartal, S. (2017) "Evaluating of In-service Training Activities for Teachers in Turkey: A Critical Analysis", Universal Journal of Educational Research, 5 (6) pp. 918-926 Link  
YOLCU, H., Bayram, A. (2016) "Eğitimde Taknoloji Kullanımı Fatih Projesine Eleşitirel Bakış", Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 16 (4) pp. 2111-2143 [TR Dizin]   
YOLCU, H. (2016) "Organization culture and related organizational outcomes A theoretical study p Örgüt kültürü ve ilişkili olduğu örgütsel sonuçlar Kuramsal bir çalışma", Journal of Human Sciences, 13 (3) pp. 4501-4519 [TR Dizin] Link DOI  
YOLCU, H., Bayram, A. (2015) "Okul Yöneticisi Seçme Sürecini Deneyimleyen Yönetici Adaylarının Sözlü Sınav Yöntemine İlişkin Algıları", Journal of Qualitative Research in Education, 3 (3) pp. 101-125 [TR Dizin] Link DOI   
Bozdemir, Y., YOLCU, H. (2014) "Okul Yöneticilerinin Örgütsel Adanmışlık Düzeyleri ile Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişki", Eğitim Bilimleri Araştırma Dergisi (Uluslararası E-Dergi), 4 (2) pp. 287-311 Link DOI  
Ulusoy, B., YOLCU, H. (2014) "Çocuklarını Kamu Okullarına Gönderen Aillerin İlköğretim Düzeyinde Yapmış Oldukları Eğitim Harcamaları", Kastamonu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 22 (33) pp. 1091-1112 [TR Dizin] Link  
Hüseyin, Y., Aynur, B. (2013) "Evaluation of Educational Supervisors Opinions about Families Contribution to Education Costs", International Journal of Academic Research in Accounting, Finance and Management Sciences, 3 (3) pp. 88-105  
Berru, U., YOLCU, H. (2013) "Household Education Expenditure of Families at Primary Education Level", Journal of Educational Sciences Research, 3 (1) pp. 1-27  
YOLCU, H. (2013) "İktidarın Piyasayla Dansı Okullarda Kıyafet Serbestliği", Öğretmen Dünyası Dergisi, 34 (397) pp. 20-22  
YOLCU, H. (2013) "Parents Voluntary Contributions to Primary Schools Which Are Not Directly Monetary", Egitim Arastirmalari-Eurasian Journal of Educational Research, 50 (0) pp. 227-246 [SSCI]   
YOLCU, H. (2012) "Evaluating the Demand for Entering the Pre school Teaching Profession in the Context of the Perception of Gender Roles", European Journal of Economic, Finance And Administrative Sciences, 55 (0) pp. 83-96  
Hüseyin, Y., Yaşar, A., Ogün, G. (2012) "The Economic Contributions of the University of Kastamonu to Kastamonu Province", European Journal of Social Sciences, 33 (4) pp. 573-587  
YOLCU, H. (2011) "Decentralization of Education and Strengthening the Participation of Parents in School Administration in Turkey What Has Changed", Educational Scencies: Theory & Practice, 11 (3) pp. 1229-1251 [SSCI]  
YOLCU, H. (2011) "Hanehalkının Eğitim Harcamalarını Etkileyen Etkenler Kuramsal Bir Çalışma", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 5 (3) pp. 12-35  
YOLCU, H. (2011) "Kız Meslek Liselerine Olan Bireysel Eğitim İstemini Etkileyen Etmenler Kastamonu İli Örneği", Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, 17 (3) pp. 453-483 [TR Dizin] Link   
Bostancı, B., Aynur, , Hüseyin, Y. (2011) "The Compliance Level of Primary School Administrators to Ethical Principles While Evaluating the Teachers Performances", International Journal of Human Science, 8 (1) pp. 922-940  
YOLCU, H. (2010) "Neo liberal Dönüşümün Yaşandığı Ülkelerde Yerelleşme ve Okul Özerkliği Uygulamaları", Zonguldak Karaelmas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 6 (12) pp. 253-273   
YOLCU, H. (2010) "Neo Liberalizm ve Eğitim Politikası", Bilim ve Gelecek Dergisi, (75) pp. 45-51  
Bostancı, A.B., YOLCU, H., Hatice, S. (2010) "Opinions of Teachers and Administrators Towards the Implementation of Teacher Perfromance Management Applications at Public and Private High Schools Ankara Sample", International Online Journal of Education Sciences, 2 (2) pp. 378-402  
YOLCU, H., Kurul, N. (2009) "Evaluating the Finance of Primary Education in Turkey Within the Context of Neo Liberal Policies", International Journal of Educational Policies, 3 (2) pp. 24-45  
YOLCU, H., Kurul, N. (2009) "Evaluating the finance of primary education in Turkey within the context of neoliberal policies", International Journal of Educational Policies, 3 (2) pp. 24-45 Link  
YOLCU, H. (2009) "İstismara Uğramış Çocuğa Eğitim Ortamında Yaklaşım Rehber Öğretmenin Rolü", Eğitim, Bilim ve Toplum Dergisi, 7 (25) pp. 62-92  
YOLCU, H. (2007) "Eğitimde Nitelik", ABECE Eğitim ve Ekin Dergisi, (26) pp. 20-23  
YOLCU, H. (2007) "Okul Aile Birlikleri", Sanat, Edebiyat ve Eğitim’de Yoğunluk, (15) pp. 82-83  
YOLCU, H. (2007) "Okul Rehberlik Servisi", Altındağ Kaşgarlı Mahmut İlköğretim Okulu Dergisi, 1 (1) pp. 14-15  
YOLCU, H. (2006) "Avusturya Eğitim Sistemi", Eğitim ve Denetim, 4 (12) pp. 40-43  
YOLCU, H. (2006) "İlköğretim Okullarının Kayıtlarının İnternet Ortamında Yapılması Gerçekten Bu Okulların Finansman Sorunlarına Çözüm Getirecek Mi", Sanat, Edebiyat ve Eğitim’de Yoğunluk, (78) pp. 39-41  
YOLCU, H. (2006) "Okul Korkusu Okula Gitmek İstemiyorum", Çoluk Çocuk Aylık Anne Baba Eğitim Dergisi, (62) pp. 16-18  
HÜSEYİN, Y., MUSTAFA, K. (2005) "Milli Eğitim Bakanlığına Bağlı Okul ve Kurum Yöneticiliği Seçme Sınavı Kapsamında Yapılan Değişikler Öncesi ve Sonrası Seçme Sınavına Giren Yönetici Adaylarının Başarı Düzeylerinin Karşılaştırılması", Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi Dergisi, 11 (41) pp. 87-111  
YOLCU, H. (2004) "Öğretmenlerin Sınıf İçi Etkinliklerinin Denetlenmesinde Klinik Yaklaşım", Çağdaş Eğitim Dergisi, 29 (313) pp. 33-42   
YOLCU, H., Aktaş, E. (2018) "Bir Ölçek Geliştirme Çalışması: Halk Eğitim Merkezlerinde Yürütülen Eğitim Programlarına Katılan Yetişkinlerin Toplumsal Cinsiyet Bağlamında Eğitim İstemlerinin Değerlendirilmesi Ölçeği", V. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Sempozyumu (ISMS) , (pp. 1-917), Ankara, Türkiye, (Aralık 2018
YOLCU, H. (2018) "Eğitimde Yerelleşme ve Okul Özerkliği", II. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARIVE ÖĞRETMEN EĞİTİMİ KONGRESİ , Uşak, Türkiye, (Kasım 2018
YOLCU, H., Tarhan, S., Bektaş, Ö.Ş., Sezgin, Ö. (2018) "Çocuk İstismarına Neden Olan Risk Faktörleri: Kuramsal Bir Çalışm", 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , (Nisan 2018
YOLCU, H., Onur, A., Altınok, Ö., Türkmen, S. (2017) "Ailelerin erken çocukluk döneminde evde özel bakım/bakıcı hizmetlerine ilişkin görüşleri", Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu , (Ekim 2017
YOLCU, H., Bakar, H. (2017) "Okul yöneticilerinin öznel iyi oluş düzeylerinin farklı değişkenler bakımından incelenmesi", Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu , (Ekim 2017
YOLCU, H., Eski, M. (2017) "CUMHURİYET DÖNEMİ ÖNCESİ KASTAMONU’DA EĞİTİME YAPILAN YERELHALK KATKILARI", I. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Yetiştirme Kongresi , (Eylül 2017
YOLCU, H. (2017) "Çocuk İstismarı ve İhmalinin Önlenmesinde Eğitimcilerin Görev ve Sorumlulukları", I. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Yetiltiştirme Kongresi , Ankara, Türkiye, (Eylül 2017
YOLCU, H. (2017) "Eğitimde Özelleştirme Uygulamaları ve Yöntemleri", I. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Yetiştirme Kongres , (Eylül 2017
YOLCU, H., Yılmaz, İ., Muratoğlu, S. (2017) "An Extra Budgetary Source for Schools: Evaluation of Philanthropic Contribution In Turkey", VII INTERNATIONAL CONFERENCE ON CRITICAL EDUCATION , (Haziran 2017
Akbaşlı, S., YOLCU, H., Ulum, H. (2017) "Okul Yöneticilerinin Çocuğa Yönelik İstismarı Bildirme Tutumları", Eğitim Araştırmaları Kongresi , Ankara, Türkiye, (Mayıs 2017
Akbaşlı, S., YOLCU, H., Ulum, H. (2017) "Okul yöneticilerinin çocuk cinsel istismarını bildirmeye yönelik bir durum çalışması (tutumları),", IV. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi (IVnd Eurasian Educational Research Congress), Pamukkale Üniversitesi 11-14 Mayıs 2017 Denizli , (Mayıs 2017
YOLCU, H., Barış, A., Bakar, H. (2016) "Ailelerin Eğitsel Kulüp Etkinliklerine İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi", VII Eğitim Yönetim Forumu , (Kasım 2016
YOLCU, H. (2016) "İşgücü Piyasasında Toplumsal Cinsiyete Dayalı Ayrımcılık Kuramsal Bir Çalışma", VII Eğitim Yönetim Forumu , (Kasım 2016
Kartal, S., YOLCU, H. (2016) "School and Policy The Case of Istanbul University", 7 th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership , (Ekim 2016
YOLCU, H., Barış, A., Bakar, H. (2016) "Extra Curricular Activities Student Clubs and Social Class", 6th ICCE 2016 Conference , (Ağustos 2016
YOLCU, H. (2016) "Okul Yöneticilerinin Görev Yaptıkları Okulları Tercih Etme Nedenleri", III st Eurasian Educational Research Congress , (Mayıs 2016
YOLCU, H. (2016) "The Marketization of Public Education and Conservatism of Pedagogy within the Context of Neo Liberal Policies in Turkey", International Comperative Education Conggress , (Mart 2016
YOLCU, H., Kartal, S., Yılmaz, O. (2015) "Evaluating of in service training activities indented to teachers in Turkey A critically analysis", New Issues on Teacher Education , Volos, Yunanistan, (Ekim 2015
YOLCU, H., Kartal, S. (2015) "Evaluating of in service Training Activities Indented to Teachers in Turkey A critical Analysis", 3rd International “New Issues on Teacher Education” Symposium , Volos, Yunanistan, (Eylül 2015
Bayram, A., Kiraz, Z., YOLCU, H. (2015) "Economy Polıcy of Pedagogıcal Formatıon Program", International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges (ICEFIC 2015) , Ankara, Türkiye, (Haziran 2015
Bayram, A., Kiraz, Z., YOLCU, H. (2015) "Economy Policy of Pedagogical Formation Program", International Congress on Education for Future: Issues and Challenges (ICEFIC 2015) , Ankara, Türkiye, (Haziran 2015
YOLCU, H., Ulusoy, B. (2015) "Factors Influenting Parents Decision in Choosing Schools Kastamonu Sample", V. International Conference on Critical Education , Wroclaw, Polonya, (Haziran 2015
YOLCU, H. (2015) "Okul Aile Birliklerinin Okul Yönetimine Katkıları 2 Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi", II st Eurasian Educational Research Congress , Ankara, Türkiye, (Haziran 2015
Bayram, A., Kiraz, Z., YOLCU, H., Yüksel, E.İ., Toraman, Z.A., Yüksel, E.İ. (2015) "Economy Policy of Pedagogical Formation Program", International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges , Ankara, Türkiye, (Mayıs 2015
YOLCU, H., Bayram, A. (2015) "Türkiye’de Okul Yöneticilerini Seçme Sürecinin Değerlendirilmesi", 10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi , Gaziantep, Türkiye, (Mayıs 2015
YOLCU, H., Bayram, A. (2014) "Eğitimde Teknoloji Kullanımı ya da Teknolojinin Eğitimde Kullanımı Fırsatları Arttırma ve Teknolojiyi İyileştirme Hareketi Fatih Projesine Eleştirel Bir Bakış", I st Eurasian Educational Research Congress , İstanbul, Türkiye, (Nisan 2014
Kurul, N., Küçüker, E., YOLCU, H., Bökeoğlu, Ö.Ç., Öztürk, H.T., Baykal, N.S., Özdemir, T., Ergül, A. (2013) "Kapitalist Toplumda Öğrenme ve Pazar İlişkisi Standartlaştırma Nicelleştirme ve Metalaşma", Kamusal Eğitim Sempozyumu , Ankara, Türkiye, (Eylül 2013
YOLCU, H., Kartal, S. (2010) "Eğitim Fakültesi Son Sınıf Öğrencilerinin Görüşlerine Göre Türkiye Eğitim Sistemine İlişkin Yaşanılan Sorunlar", 9. Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (20-22 Mayıs 2010 Elazığ) , Elazığ, Türkiye, (Mayıs 2010
Kayıt Yok
Çoban, S., YOLCU, H. (2023) "Cumhuriyetten Günümüze Öğretmen Yetiştirme Politikaları", Kitap: Eğitimde Güncel Araştırmalar, Gaziantep/Türkiye : Özgür Press, Bölüm Sayfaları: 333 / 354, ISBN: 978-975-447-837-2 
YOLCU, H. (2022) "Okul Yöneticilerinin Görev Yaptıkları Okulları Tercih Etme Nedenleri", Kitap: AKADEMİDE 40 YIL: Prof. Dr. Meral Uysal’a Armağan, Ankara/Türkiye : Ankara Üniversitesi Basımevi, Bölüm Sayfaları: 373 / 392, ISBN: 978-605-136-611-1 
YOLCU, H. (2022) "Adalet ve Kalkınma Partisi Eğitim Politikaları Kıskacında Muhafazakârlaşan Pedagoji", Kitap: Eğitim Bilimlerinin Kassandrası L. Işıl Ünal İçin Yazılar, Ankara/Türkiye : Siyasal Kitabevi, Bölüm Sayfaları: 294 / 312, ISBN: 978-625-439-557-4 
YOLCU, H. (2022) "The Role of Multilateral Development Banks in Education", Kitap: The Role of International Organizations in Education, Boston/Amerika Birleşik Devletleri : Brill, Bölüm Sayfaları: 76 / 97, ISBN: 978-9004523104 
Turner, D.A., YOLCU, H., Hüsrevşahi, S.P. (2022) "International Organizations and Education", Kitap: The Role of International Organizations in Education, Boston/Amerika Birleşik Devletleri : Brill, Bölüm Sayfaları: 1 / 10, ISBN: 978-9004523104 
YOLCU, H. (2021) "Eğitimde Eşitsizliğin Yansıması: Kamu İlköğretim Okullarının Kaynak Arayışı", Kitap: Mehmet Bilir'e Armağan, Ankara/Türkiye : Ankara Üniversite Basımevi, Bölüm Sayfaları: 225 / 248, ISBN: 978-605-136-539-8 
YOLCU, H. (2021) "Okul Yöneticiliğine Yönelik Talebin Değişkenleri Üzerine Bir Çalışma", Kitap: Prof. Dr. Ali Balcı'ya Armağan, Ankara/Türkiye : Ankara Üniversitesi Basımevi, Bölüm Sayfaları: 299 / 309, ISBN: 978-605-136-509-1 
YOLCU, H., Tarhan, S. (2021) "Çocuğa Kötü Muamelede Risk Faktörleri: Kuramsal Bir Çalışma", Kitap: Prof. Dr. İnayet Aydın'a Armağan, Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, Bölüm Sayfaları: 307 / 3026, ISBN: 978-625-8044-12-6 
Barış, A., YOLCU, H. (2020) "Okul Güvenliğini Etkileyen Değişkenlere Kavramsal Bir Bakış", Kitap: BİLİM İNSANI DR. MUSTAFA ESKİ’YE ARMAĞAN Eğitime Adanmış Bir Ömür, Ankara/Türkiye : PEGEM AKADEMİ, Bölüm Sayfaları: 579 / 606, ISBN: 978-625-7228-51-0 
Bakar, H., YOLCU, H. (2020) "Investigation of the Relationship between Emotional LaborBehavior and Subjective Well-Being Levels of High School Teachers", Kitap: Empowering Education: Research, Theory and Practice, Berlin/Almanya : Peter Lang GmbH, Bölüm Sayfaları: 229 / 247, ISBN: 978-3-631-80340-0 
Bakar, H., YOLCU, H. (2020) "Duygusal Emek ve Örgütsel Sonuçları: Kuramsal Bir Çalışma", Kitap: Prof. Dr. Hüseyin Korkut’a Armağan, Ankara/Türkiye : Anı Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 978-605-170-465-4 
YOLCU, H. (2018) "From Professionalism to Proletarisation: Teacher Education Policy and the Common Good in Turkey", Kitap: Navigating the Common Good in Teacher Education Policy: Critical and International Perspectives, New York/Amerika Birleşik Devletleri : Routledge, Bölüm Sayfaları: / , ISBN: 9780815369271 
Barış, A., YOLCU, H. (2018) "Okul güvenliğinin hukuksal boyutları ve okul yönetiminin okul güvenliğini sağlamaya yönelik uygulamaları", Kitap: Prof. Dr. Emine Akyüz’e armağan akademisyenlikte 50 Yıl, Ankara : Pegem A Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 210 / 219, ISBN: 978-605-241-164-3 
YOLCU, H. (2018) "Çocuk İstismarı ve İhmalinin Önlenmesinde Öğretmenlerin Görev ve Sorumlulukları", Kitap: Sınıf Yönetimi, Ankara/Türkiye : Pegem A Yayıncılık, Bölüm Sayfaları: 310 / 364, ISBN: 978-605-241-404-0 
YOLCU, H. (2017) "Sınıf Yönetimini Etkileyen Etkenkler", Kitap: Kuram ve Uygulamada Sınıf Yönetimi, Ankara/Türkiye : ANI YAYINCILIK, Bölüm Sayfaları: 23 / 62, ISBN: 978-605-170-061-8 
YOLCU, H. (2016) "Okulda İnsan Kaynaklarının Yönetimi", Kitap: Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Ankara/Türkiye : Eğiten Yayınevi, Bölüm Sayfaları: 109 / 144, ISBN: 978-605-9254-36-6 
YOLCU, H., Hüsrevşahi, S.P. (2015) "Eğitime Erişimde Farklı Değişkenlerin Belirleyiciliği Üzerine Kuramsal Bir Çalışma", Kitap: Eğitim ekonomisi ve Planlamasına Adanmış Bir Ömür Prof Dr Mahmut Adem e 80 Yaş Armağanı, Ankara/Türkiye : ANKARA ÜNİVERSİTESİ BASIMEVİ, Bölüm Sayfaları: 350 / 384, ISBN: 978-605-136-220-5 
YOLCU, H. (2014) "Education Agenda of Turkey: Marketing Within Context of Neo-Liberal Policies", Kitap: Neo Liberal Educational Reforms A Critical Analysis, New York : Roudledge, Bölüm Sayfaları: 50 / 72,  
David, T., YOLCU, H. (2014) "Peace", Kitap: Neo-Liberal Educational Reforms: A Critical Analysis, : Roudledge., Bölüm Sayfaları: / ,  
YOLCU, H., Hüsrevşahi, S.P., Oktar, M., Zorlu, B. (2014) "Eğitimde Toplumsal Cinsiyete Dayalı Ayrımcılık", Kitap: Prof Dr Haydar Taymaz a Armağan Kitabı, Ankara/Türkiye : Pegem A Yayınclık, Bölüm Sayfaları: 310 / 329, ISBN: 978-605-364-932-8 
Kurul, N., Küçüker, E., YOLCU, H., Özdemir, T., Bökeoğlu, Ö.Ç., Baykal, N.S., Öztürk, H.T. (2013) "Kapitalist Sistemde Öğrenme ve Pazar İlişkisi: Metalaştırma, Ölçme, Standartlaştırma", Kitap: Kamusal Eğitim Eleştirel Yazılar, Ankara/Türkiye : Siyasal Kitabevi, Bölüm Sayfaları: 57 / 92, ISBN: 978-605-4627-27-1 
YOLCU, H. (2009) "Bilimsel Araştırmaya İlişkin Temel Kavramlar", Kitap: Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Ankara/Türkiye : Anı Yayıncılık., Bölüm Sayfaları: 1 / 12, ISBN: 6054-434-20-9 
YOLCU, H. (2008) "Stratejik Planlama", Kitap: Kastamonu Üniversitesi Görevde Yükseltme Sınavı Alan Bilgisi El Kitabı, Türkiye : Kastamonu Üniversitesi, Bölüm Sayfaları: / ,  
Kayıt Yok
(Uluslararası - Kitap) The Role of International Organizations in Education, 2022, Editör
(Uluslararası - Kitap) BİLİM İNSANI DR. MUSTAFA ESKİ’xxYE ARMAĞANEğitime Adanmış Bir Ömür, 2020, Editör
(Ulusal - Dergi) Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi (EBAD), 2017, Yayın Kurulu Üyeliği, Yayın Sayısı:1
(Uluslararası - Diğer Yayınlar) International Journal of Education Policies, 2015, Yayın Kurulu Üyeliği
(Uluslararası - Kitap) Neo Liberal Educational Reforms A Critical Analysis, 2014, Yrd. Editör
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 0
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri Dergisi, 0
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) The Journal for Critical Education Policy, 0
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Aydın Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 0
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi, 0
(Uluslararası - Bilimsel Dergi) Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 0
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 0
(Ulusal - Bilimsel Dergi) Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 0
Üye, Çocuk İhmalini ve İstismarını Önleme Derneği, 2009-
Üye, Çağdaş Drama Derneği, 2008-
Atıflar
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: Diğer Uluslararası, F: TR Dizin, G: Uluslararası Kitap, H: Ulusal Kitap, I: Diğer Ulusal, J: Toplam
Sıra Yayın A B C D E F G H I J
1 Okul Yöneticisi Seçme Sürecini Deneyimleyen Yönetici Adaylarının Sözlü Sınav Yöntemine İlişkin Algıları 0 0 0 8 1 9 14 1 0 33
2 Decentralization of Education and Strengthening the Participation of Parents in School Administration in Turkey What Has Changed 2 0 0 7 3 4 10 0 0 26
3 Neo liberal Dönüşümün Yaşandığı Ülkelerde Yerelleşme ve Okul Özerkliği Uygulamaları 1 0 0 4 0 6 12 1 0 24
4 İstismara Uğramış Çocuğa Eğitim Ortamında Yaklaşım Rehber Öğretmenin Rolü 1 0 0 0 0 7 11 3 0 22
5 Bilimsel Araştırma Yöntemleri 0 0 0 0 1 4 13 2 0 20
6 Hanehalkının Eğitim Harcamalarını Etkileyen Etkenler Kuramsal Bir Çalışma 0 0 0 4 0 3 8 0 0 15
7 Kuram ve Uygulamada Sınıf Yönetimi 0 0 0 2 0 0 9 1 0 12
8 Eğitimde Taknoloji Kullanımı Fatih Projesine Eleşitirel Bakış 0 0 0 1 1 5 3 0 0 10
9 The Compliance Level of Primary School Administrators to Ethical Principles While Evaluating the Teachers Performances 0 0 0 1 0 2 7 0 0 10
10 Kız Meslek Liselerine Olan Bireysel Eğitim İstemini Etkileyen Etmenler Kastamonu İli Örneği 1 0 0 1 1 3 2 1 0 9
11 Household Education Expenditure of Families at Primary Education Level 1 0 0 0 0 1 5 0 0 7
12 Neo Liberalizm ve Eğitim Politikası 0 0 0 0 0 1 6 0 0 7
13 Analyzing The Metaphorical Perception of Secondary Education Students Related to Mathematics Teacher and Mathematics Course (Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Öğretmeni ve Matematik Dersine Yönelik Metaforik Algılarının İncelenmesi), 0 0 0 0 0 5 0 0 0 5
14 Evaluating of In-service Training Activities for Teachers in Turkey: A Critical Analysis 0 0 0 3 0 2 0 0 0 5
15 Kamusal Eğitim Eleştirel Yazılar 0 0 0 2 1 1 1 0 0 5
16 Organization culture and related organizational outcomes A theoretical study p Örgüt kültürü ve ilişkili olduğu örgütsel sonuçlar Kuramsal bir çalışma 0 0 0 0 1 4 0 0 0 5
17 Eğitim ekonomisi ve Planlamasına Adanmış Bir Ömür Prof Dr Mahmut Adem e 80 Yaş Armağanı 0 0 0 1 0 0 3 0 0 4
18 Eğitim Fakültesi Son Sınıf Öğrencilerinin Görüşlerine Göre Türkiye Eğitim Sistemine İlişkin Yaşanılan Sorunlar 0 0 0 2 0 2 0 0 0 4
19 Evaluating the Finance of Primary Education in Turkey Within the Context of Neo Liberal Policies 0 0 0 0 0 1 2 1 0 4
20 Neo-Liberal Educational Reforms: A Critical Analysis 0 0 0 0 1 0 3 0 0 4
21 Okul Yöneticilerinin Örgütsel Adanmışlık Düzeyleri ile Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişki 0 0 0 1 0 1 2 0 0 4
22 Çocuklarını Kamu Okullarına Gönderen Aillerin İlköğretim Düzeyinde Yapmış Oldukları Eğitim Harcamaları 0 0 0 3 0 0 0 0 0 3
23 Evaluating the finance of primary education in Turkey within the context of neoliberal policies 0 0 0 1 0 0 2 0 0 3
24 Milli Eğitim Bakanlığına Bağlı Okul ve Kurum Yöneticiliği Seçme Sınavı Kapsamında Yapılan Değişikler Öncesi ve Sonrası Seçme Sınavına Giren Yönetici Adaylarının Başarı Düzeylerinin Karşılaştırılması 0 0 0 1 0 0 2 0 0 3
25 Müfredat dışı eğitsel etkinlikler 0 0 0 1 0 0 2 0 0 3
26 Neo Liberal Educational Reforms A Critical Analysis 0 0 0 0 0 1 2 0 0 3
27 Opinions of Teachers and Administrators Towards the Implementation of Teacher Perfromance Management Applications at Public and Private High Schools Ankara Sample 1 0 0 0 0 2 0 0 0 3
28 Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi 0 0 0 0 0 0 3 0 0 3
29 Uluslararası Örgütler ve Eğitim: Unesco ve Unicef Örneği 0 0 0 0 0 0 3 0 0 3
30 Analyzing The Metaphorical Perception of Secondary Education Students Related to Mathematics Teacher and Mathematics Course Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Öğretmeni ve Matematik Dersine Yönelik Metaforik Algılarının İncelenmesi 0 0 0 2 0 0 0 0 0 2
31 Okul Yöneticilerinin Çocuk Cinsel İstismarını Bildirmeye Yönelik Tutumları 0 0 0 0 0 1 1 0 0 2
32 Opinions of parents about the extra curricular educational activities carried out in the context of the children’xxs club 0 0 0 0 0 0 2 0 0 2
33 Parents Voluntary Contributions to Primary Schools Which Are Not Directly Monetary 1 0 0 0 1 0 0 0 0 2
34 The Economic Contributions of the University of Kastamonu to Kastamonu Province 0 0 0 0 0 2 0 0 0 2
35 10 yaş grubu öğrencilerinin finansal okuryazarlık eğitimi almaları ile tüketim ve tasarruf davranışları arasındaki ilişkinin analizi 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1
36 Ailelerin Erken Çocukluk Bakımı ve Eğitimi Dönemi Eğitim Harcamaları 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1
37 Evaluating the Demand for Entering the Pre school Teaching Profession in the Context of the Perception of Gender Roles 0 0 0 0 0 1 0 0 0 1
38 OKUL YÖNETİCİLERİNİN OKUL GÜVENLİĞİNE İLİŞKİN ALGILARININ DEĞERLENDİRİLMESİ: KASTAMONU İLİ ÖRNEĞİ1 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1
39 Privatization in Education: Strategy, Method and Techniques 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1
40 Uluslararası Çalışma Örgütü ve Eğitim 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1
41 Yetişkinlerin Halk Eğitim Merkezlerindeki Eğitim Faaliyetlerine Olan İstemlerinin Farklı Değişkenler Bakımından İncelenmesi 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Arslan Bayram
Artvin Çoruh Üniversitesi
2014 - 2016 6
Adem Barış
-
2016 - 2020 6
Hamit Bakar
-
2016 - 2020 6
Sait Akbaşlı
Hacettepe Üniversitesi
2017 - 2019 5
Nejla Kurul
Ankara Üniversitesi
2009 - 2013 4
Sadık Kartal
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
2010 - 2017 4
Yolcu Hüseyin
-
2005 - 2013 4
Selda Polat Hüsrevşahi
Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi
2014 - 2022 3
Zafer Kiraz
Gaziosmanpaşa Üniversitesi
2015 3
Hakan Ulum
-
2017 - 2019 3
Ömay Çokluk Bökeoğlu
Ankara Üniversitesi
2013 2
Nevzat Samet Baykal
Ankara Üniversitesi
2013 2
Lütfi Üredi
Mersin Üniversitesi
2017 2
Hayriye Tuğba Öztürk
Ankara Üniversitesi
2013 2
Erdal Küçüker
Gaziosmanpaşa Üniversitesi
2013 2
Sinem Tarhan
Bartın Üniversitesi
2018 - 2021 2
Berru Ulusoy
-
2014 - 2015 2
Ensar Aktaş
-
2018 - 2020 2
Turgut Özdemir
-
2013 2
Mustafa Eski
Kastamonu Üniversitesi
2017 1
Aynur Bozkurt Bostancı
Uşak Üniversitesi
2010 1
Salim Şengel
-
2022 1
Şirin Şengel
-
2022 1
Serpil Altınırmak
-
2022 1
Esma İnan Yüksel
-
2015 1
Osman Yılmaz
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
2015 1
Taylan Akgül
-
2022 1
Zülal Aşçı Toraman
-
2015 1
Adıgüzel Ergül
-
2013 1
Aktaş Yaşar
-
2012 1
Arslan Bayram
-
2015 1
Aynur
-
2011 1
Azize Onur
-
2017 1
Basil Okoth
-
2022 1
Beyza Zorlu
-
2014 1
BostancıBozkurt Aynur
-
2013 1
Bozkurt Bostancı
-
2011 1
Çiğdem Akgün
-
2023 1
David A. Turner
-
2022 1
Engin Alaca
-
2021 1
Esma İnan Yüksel
-
2015 1
Esra Yeşilyurt Yalçın
-
2020 1
Güney Ogün
-
2012 1
İhsan Yılmaz
-
2017 1
KAVALCILAR MUSTAFA
-
2005 1
Lale Serin
-
2024 1
Merve Oktar
-
2014 1
Özge Altınok
-
2017 1
Özge Sezgin
-
2018 1
Özgen Şahin Bektaş
-
2018 1
Pelin Kösece
-
2017 1
Pelin Kösece Loğoğlu
-
2017 1
Sadık Kartal
-
2015 1
Salih Türkmen
-
2017 1
Sap Hatice
-
2010 1
Savaş Çoban
-
2023 1
Sema Muratoğlu
-
2017 1
Turner David
-
2014 1
Ulusoy Berru
-
2013 1
Yasemin Bozdemir
-
2014 1
2024 için Puan Bazlı Sıralamalar
Sıra (Araştırma Alanı İçinde)
359.
78368 araştırmacı içinde
Sıra (Temel Alan İçinde)
200.
9825 araştırmacı içinde
Sıra (Bilim Alanı İçinde)
68.
971 araştırmacı içinde
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 78368
YÖKSİS Temel Alan Eğitim Bilimleri Temel Alanı 9825
YÖKSİS Bilim Alanı Eğitim Bilimleri 971
Anahtar Kelimeler Eğitim Yönetimi, Eğitim Politikaları
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Ağırlıklı Puan 92 89 145 204 45 150 165 150 55 15
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) 379 . 415 . 404 . 340 . 499 . 379 . 461 . 475 . 550 . 359 .
Sıra (Temel Alan İçinde) 236 . 259 . 217 . 161 . 289 . 196 . 232 . 224 . 334 . 200 .
Sıra (Bilim Alanı İçinde) 79 . 88 . 52 . 47 . 92 . 57 . 69 . 70 . 115 . 68 .
Sıra (Anahtar Kelime (1)) 41 . 40 . 26 . 20 . 48 . 27 . 31 . 31 . 51 . 42 .
Sıra (Anahtar Kelime (2)) 20 . 14 . 13 . 7 . 25 . 13 . 10 . 11 . 24 . 19 .
Toplam Yayın 12 9 12 12 3 5 6 5 2 1
Toplam Makale 1 2 4 2 3 2 3 2 1 1
Toplam Kitap 1 1 1 3 0 3 3 3 1 0
Toplam Bildiri 10 6 7 7 0 0 0 0 0 0
Makale (SCI) 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 1 1 4 0 2 1 0 0 1 1
Makale (Ulusal) 0 1 0 1 1 1 3 2 0 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 1 1 1 3 0 3 3 3 1 0
Bildiri (Uluslararası) 8 6 7 7 0 0 0 0 0 0
Bildiri (Ulusal) 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri