Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Reklamcılık ve Tanıtım (Dr), 2010, 2017 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Reklamcılık ve Tanıtım (Yl) (Tezli), 2007, 2010 |
Lisans, Türkiye, Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü, 2003, 2006 |
Ön Lisans, Türkiye, Kocaeli Üniversitesi, Kandıra Meslek Yüksekokulu, İktisadi ve İdari Programlar Bölümü, 2001, 2003 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Reklamcılık ve Tanıtım (Dr), 2010, 2017 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Reklamcılık ve Tanıtım (Yl) (Tezli), 2007, 2010 |
Lisans, Türkiye, Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü, 2003, 2006 |
Ön Lisans, Türkiye, Kocaeli Üniversitesi, Kandıra Meslek Yüksekokulu, İktisadi ve İdari Programlar Bölümü, 2001, 2003 |
İbrahim Ethem ERDİNÇ, Yüksek Lisans, Siyasal iletişim boyutuyla siyasal reklam: Üniversite öğrencilerinin oy verme davranışına yönelik bir araştırma, Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım, 2010 |
İngilizce, KPDS, 80, 2012 |
Kayıt Yok |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Halkla İlişkiler |
2022-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü, Türkiye |
2009-2022, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Trabzon Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü, Türkiye |
2025-, Anabilim Dalı Başkanı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
2022-2024, Bölüm Başkan Yardımcısı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
Esra Dalfidan, Yüksek Lisans, HALKLA İLİŞKİLER AÇISINDAN TRT'NİN YENİ MEDYA UYGULAMALARI ÜZERİNE BİR İNCELEME, Kastamonu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman) |
2024-2025, Pazarlama, Lisans |
2024-2025, İmaj Yönetimi, Lisans |
2024-2025, Siyasal iletişim, Lisans |
2024-2025, Reklama Giriş, Lisans |
2024-2025, Kamuoyu ve Propaganda, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2024-2025, Pazarlamada Yeni Yönelimler, Yüksek Lisans |
2024-2025, Reklamcılıkta Metin Yazarlığı, Lisans |
2024-2025, Teknoloji Okuryazarlığı, Lisans |
2024-2025, Halkla İlişkiler Uygulamaları, Lisans |
2024-2025, Araştırma Yöntemleri, Lisans |
2024-2025, İletişim Bilimine Giriş, Lisans |
2024-2025, Bitirme Projesi, Lisans |
2024-2025, Kültürler Arası İletişim Kuram ve Uygulamaları, Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık |
2023-2024, İmaj Yönetimi, Lisans |
2023-2024, Pazarlama, Lisans |
2023-2024, Reklama Giriş, Lisans |
2023-2024, Siyasal iletişim, Lisans |
2023-2024, Pazarlamada Yeni Yönelimler, Yüksek Lisans |
2023-2024, Halkla İlişkiler ve Kültür, Yüksek Lisans |
2023-2024, Reklamcılıkta Metin Yazarlığı, Lisans |
2023-2024, Teknoloji Okuryazarlığı, Lisans |
2023-2024, Halkla İlişkiler Uygulamaları, Lisans |
2023-2024, İletişim Bilimine Giriş, Lisans |
2022-2023, Halkla İlişkiler ve Reklamcılıkta Yeni Yaklaşımlar, Yüksek Lisans |
2022-2023, Pazarlama, Lisans |
2022-2023, Reklama Giriş, Lisans |
2022-2023, Metin Yazarlığı, Lisans |
2022-2023, Teknoloji Okuryazarlığı, Lisans |
2022-2023, Uluslararası İletişim, Lisans |
2022-2023, Kişilerarası İletişim, Lisans |
2019-2020, Kurum ve Kuruluşlarda Halkla İlişkiler, Lisans |
2019-2020, Kamuoyu Araştırmaları, Lisans |
2019-2020, Siyasal İletişim II, Lisans |
2019-2020, Türkiye'nin Toplumsal Yapısı, Lisans |
2019-2020, Siyasal İletişim, Lisans |
2019-2020, Siyaset Bilimi, Lisans |
2018-2019, Siyasal İletişim II, Lisans |
2018-2019, Kamuoyu Araştırmaları, Lisans |
2018-2019, Kurum ve Kuruluşlarda Halkla İlişkiler, Lisans |
2018-2019, Medya ve Kamuoyu, Lisans |
2018-2019, İletişim Tarihi, Lisans |
2018-2019, Türk Demokrasi Tarihi, Lisans |
2017-2018, İletişim Etiği, Lisans |
2017-2018, İkna Edici İletişim, Lisans |
2017-2018, Kamuoyu Araştırmaları, Lisans |
2017-2018, Kurum ve Kuruluşlarda Halkla İlişkiler, Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Erdinç, İ.E., Silsüpür, Ö. (2022) "Dijitalleşme Bağlamında Kriz İletişimi Yönetimi:COVID-19 Salgını Sürecinde Sağlık Bakanı Fahrettin Koca'nın Twitter Paylaşımları Üzerine bir Analiz", 9. Uluslararası İletişim Günleri / Dijital Çağda İletişim Çalışmaları , İstanbul, Türkiye, (Mayıs 2022) ![]() |
Erdinç, İ.E. (2020) "Kişilik Özellikleri Bağlamında Gençlerin Siyasal Katılımı", Konya/Türkiye : Palet Yayınları, ISBN: 978-625-7057-69-1 ![]() |
Erdinç, İ.E. (2023) "Siyasal iletişim uygulamaları açısından 3 Kasım 2002 Genel Seçimlerinde ANAP, DSP, SP, GP VE DYP'NİN Kampanya içerikleri", Kitap: Türkiye'de demokrasi, siyasal iletişim ve seçim kampanyaları, Türkiye : Türkiye Araştırmaları Vakfı Yayınları, Bölüm Sayfaları: 149 / 181, ISBN: 978-625-99064-5-4 |
Erdinç, İ.E. (2023) "Siyasal iletişim uygulamaları açısından 3 Kasım 2002 Genel Seçimlerinde ANAP, DSP, SP, GP VE DYP’nin Kampanya İçerikleri", Kitap: Türkiye'de demokrasi siyasal iletişim ve seçim kampanyaları, İstanbul/Türkiye : Türkiye Araştırmaları Vakfı Yayınları, Bölüm Sayfaları: 149 / 181, ISBN: ISBN 978-625-99064-5-4 ![]() |
Erdinç, İ.E. (2022) "Dijital Siyasal İletişimde Etkileşim: AK Parti Genel Merkez Gençlik Kolları'nın Sosyal Medya Hesapları Üzerine Bir İnceleme", Kitap: Siyasal İletişimde Dijitalleşme, Konya/Türkiye : EĞİTİM YAYINEVİ, Bölüm Sayfaları: 43 / 60, ISBN: 978-625-8108-24-8 ![]() ![]() |
Erdinç, İ.E. (2020) "Türkiye Dış Politikasının Meşruiyeti ve İkna Ediciliği Üzerine Kamu Diplomasisi Bağlamında bir Değerlendirme", Kitap: Current Debates on Social Sciences, Ankara/Türkiye : Bilgin Kültür Sanat Yayınları, Bölüm Sayfaları: 291 / 305, ISBN: 987-625-7799-16-4 ![]() |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Sıra | Yayın | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
1 | Üniversite Öğrencilerinin Oy Verme Davranışlarında Etkili Olan Faktörlere Yönelik Bir Araştırma | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 |
2 | Müşteri İlişkileri Açısından Alışveriş Merkezlerinde Akıllı Teknoloji Kullanımı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
![]()
Özer Silsüpür
Trabzon Üniversitesi
|
2021 - 2022 | 2 |
![]()
-
|
2025 | 1 |
![]()
Kemal Avcı
-
|
2025 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | Sosyal Bilimler | 78890 |
YÖKSİS Temel Alan | Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı | 33894 |
YÖKSİS Bilim Alanı | Halkla İlişkiler | 562 |
Anahtar Kelimeler | - |
Performans Kriteri | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 |
Ağırlıklı Puan | 0 | 0 | 0 | 15 | 0 | 155 | 15 | 65 | 40 | 0 | 35 |
Sıra (Araştırma Alanı İçinde) | - | - | - | 532 . | - | 390 . | 610 . | 574 . | 564 . | - | 291 . |
Sıra (Temel Alan İçinde) | - | - | - | 460 . | - | 303 . | 511 . | 487 . | 490 . | - | 237 . |
Sıra (Bilim Alanı İçinde) | - | - | - | 64 . | - | 24 . | 68 . | 56 . | 70 . | - | 29 . |
Toplam Yayın | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 3 | 1 | 3 | 1 | 0 | 2 |
Toplam Makale | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 2 |
Toplam Kitap | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 |
Toplam Bildiri | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Makale (SCI) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Makale (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Makale (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kitap Bölümü Yazarlığı | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 |
Bildiri (Uluslararası) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Bildiri (Ulusal) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |