img
img
Dr. Öğr. Üyesi İbrahim Ethem ERDİNÇ

Dr. Öğr. Üyesi İbrahim Ethem ERDİNÇ

  • İletişim Fakültesi
  • Halkla İlişkiler ve Reklamcılık
  • Halkla İlişkiler

Genel Bilgiler

Metrikler

UNIS
Yayın
13
Atıf
3
h-index
1
Google Scholar
Yayın
11
Atıf
57
h-index
4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Alınan Eğitimler
Doktora, Türkiye, Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Reklamcılık ve Tanıtım (Dr), 2010, 2017
Yüksek Lisans, Türkiye, Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Reklamcılık ve Tanıtım (Yl) (Tezli), 2007, 2010
Lisans, Türkiye, Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü, 2003, 2006
Ön Lisans, Türkiye, Kocaeli Üniversitesi, Kandıra Meslek Yüksekokulu, İktisadi ve İdari Programlar Bölümü, 2001, 2003
Araştırma Alanları
Yıllara Göre Yayın Sayıları
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Doktora, Türkiye, Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Reklamcılık ve Tanıtım (Dr), 2010, 2017
Yüksek Lisans, Türkiye, Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Reklamcılık ve Tanıtım (Yl) (Tezli), 2007, 2010
Lisans, Türkiye, Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü, 2003, 2006
Ön Lisans, Türkiye, Kocaeli Üniversitesi, Kandıra Meslek Yüksekokulu, İktisadi ve İdari Programlar Bölümü, 2001, 2003
İngilizce, KPDS, 80, 2012
Kayıt Yok
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Halkla İlişkiler
2022-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Kastamonu Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü, Türkiye
2009-2022, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Trabzon Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü, Türkiye
2025-, Anabilim Dalı Başkanı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
2022-2024, Bölüm Başkan Yardımcısı, Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Kayıt Yok
2024-2025, Güz Dönemi, Pazarlama, Lisans
2024-2025, Güz Dönemi, İmaj Yönetimi, Lisans
2024-2025, Güz Dönemi, Siyasal iletişim, Lisans
2024-2025, Güz Dönemi, Reklama Giriş, Lisans
2024-2025, Güz Dönemi, Kamuoyu ve Propaganda, Doktora
2024-2025, Güz Dönemi, Pazarlamada Yeni Yönelimler, Yüksek Lisans
2024-2025, Güz Dönemi, Reklamcılıkta Metin Yazarlığı, Lisans
2024-2025, Güz Dönemi, Teknoloji Okuryazarlığı, Lisans
2024-2025, Güz Dönemi, Halkla İlişkiler Uygulamaları, Lisans
2024-2025, Güz Dönemi, Araştırma Yöntemleri, Lisans
2024-2025, Güz Dönemi, İletişim Bilimine Giriş, Lisans
2024-2025, Güz Dönemi, Bitirme Projesi, Lisans
2024-2025, Güz Dönemi, Kültürler Arası İletişim Kuram ve Uygulamaları, Doktora
2023-2024, Güz Dönemi, İmaj Yönetimi, Lisans
2023-2024, Güz Dönemi, Pazarlama, Lisans
2023-2024, Güz Dönemi, Reklama Giriş, Lisans
2023-2024, Güz Dönemi, Siyasal iletişim, Lisans
2023-2024, Güz Dönemi, Pazarlamada Yeni Yönelimler, Yüksek Lisans
2023-2024, Güz Dönemi, Halkla İlişkiler ve Kültür, Yüksek Lisans
2023-2024, Güz Dönemi, Reklamcılıkta Metin Yazarlığı, Lisans
2023-2024, Güz Dönemi, Teknoloji Okuryazarlığı, Lisans
2023-2024, Güz Dönemi, Halkla İlişkiler Uygulamaları, Lisans
2023-2024, Güz Dönemi, İletişim Bilimine Giriş, Lisans
2022-2023, Güz Dönemi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılıkta Yeni Yaklaşımlar, Yüksek Lisans
2022-2023, Güz Dönemi, Pazarlama, Lisans
2022-2023, Güz Dönemi, Reklama Giriş, Lisans
2022-2023, Güz Dönemi, Metin Yazarlığı, Lisans
2022-2023, Güz Dönemi, Teknoloji Okuryazarlığı, Lisans
2022-2023, Güz Dönemi, Uluslararası İletişim, Lisans
2022-2023, Güz Dönemi, Kişilerarası İletişim, Lisans
2019-2020, Güz Dönemi, Kurum ve Kuruluşlarda Halkla İlişkiler, Lisans
2019-2020, Güz Dönemi, Kamuoyu Araştırmaları, Lisans
2019-2020, Güz Dönemi, Siyasal İletişim II, Lisans
2019-2020, Güz Dönemi, Türkiye'nin Toplumsal Yapısı, Lisans
2019-2020, Güz Dönemi, Siyasal İletişim, Lisans
2019-2020, Güz Dönemi, Siyaset Bilimi, Lisans
2018-2019, Güz Dönemi, Siyasal İletişim II, Lisans
2018-2019, Güz Dönemi, Kamuoyu Araştırmaları, Lisans
2018-2019, Güz Dönemi, Kurum ve Kuruluşlarda Halkla İlişkiler, Lisans
2018-2019, Güz Dönemi, Medya ve Kamuoyu, Lisans
2018-2019, Güz Dönemi, İletişim Tarihi, Lisans
2018-2019, Güz Dönemi, Türk Demokrasi Tarihi, Lisans
2017-2018, Güz Dönemi, İletişim Etiği, Lisans
2017-2018, Güz Dönemi, İkna Edici İletişim, Lisans
2017-2018, Güz Dönemi, Kamuoyu Araştırmaları, Lisans
2017-2018, Güz Dönemi, Kurum ve Kuruluşlarda Halkla İlişkiler, Lisans
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Uluslararası alan indeks dergilerinde yayınlanan makale
Erdinç, İ.E., Yurtsever, F.Y. (2025) "MCdonald’s reklamlarında kültürel farklılıklar: Kültürel boyutlar çerçevesinde bir karşılaştırma", Karadeniz İletişim Araştırmaları Dergisi, 15 (1) pp. 1-32 Link DOI    
Diğer hakemli uluslararası dergilerde yayınlanan makale
Erdinç, İ.E. (2020) "Yerel Yönetimlerde Tanıma Faaliyetleri Bağlamında Vatandaşla Etkileşim Üzerine bir Araştırma: Tabzon Büyükşehir Belediyesi", İstanbul Aydın Üniversitesi Dergisi, 12 (4) pp. 357-372 Link   
Ulusal alan endekslerinde (TR Dizin, ULAKBİM) yayınlanan makale
Avcı, K., Erdinç, İ.E. (2025) "Öğrenci Gözü ile Üniversitenin İmajı: Kastamonu Üniversitesi Örneği", Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (57) [] Link     
Silsüpür, Ö., Erdinç, İ.E. (2021) "Üniversitelerde Kurumsal Kimlik: 2018 Yılında Kurulan Devlet Üniversitelerinin Web Sayfaları Üzerinden Bir Çalışma", Selçuk İletişim, 14 (3) pp. 1126-1150 [] Link DOI     
Erdinç, İ.E. (2018) "Üniversite Gençliği Bağlamında Siyasal Katılım ve Kişilik Özellikleri Arasındaki İlişki", Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi, 6 (1) pp. 194-223 [] Link    
Erdinç, İ.E. (2011) "Müşteri İlişkileri Açısından Alışveriş Merkezlerinde Akıllı Teknoloji Kullanımı", AJIT-e: Online Academic Journal of Information Technology, 2 (2) pp. 7-45 [] Link   
Diğer hakemli ulusal dergilerde yayınlanan makale
Erdinç, İ.E. (2022) "ABD Medyasında Bayraktar TB2 Silahlı İnsansız Hava Aracı Hakkında Yayımlanan Haberlerin Kamu Diplomasisi Bağlamında İncelenmesi", İletişim ve Diplomasi, (7) pp. 25-46 Link DOI    
Erdinç, İ.E. (2012) "Üniversite Öğrencilerinin Oy Verme Davranışlarında Etkili Olan Faktörlere Yönelik Bir Araştırma", Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergisi, 2 (1) pp. 55-70   
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
A: SCI/SSCI/AHCI, B: ESCI, C: Scopus, D: Uluslararası Alan Index, E: Diğer Uluslararası, F: TR Dizin, G: Uluslararası Kitap, H: Ulusal Kitap, I: Diğer Ulusal, J: Toplam
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Özer Silsüpür
Trabzon Üniversitesi
2021 - 2022 2
Kastamonu Üniversitesi
2025 1
Kemal Avcı
Karabük Üniversitesi
2025 1
2025 için Puan Bazlı Sıralamalar
Araştırma Alanı
445.
79055 araştırmacı içinde
Temel Alan
371.
33969 araştırmacı içinde
Bilim Alanı
45.
561 araştırmacı içinde
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı Sosyal Bilimler 79055
YÖKSİS Temel Alan Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı 33969
YÖKSİS Bilim Alanı Halkla İlişkiler 561
Anahtar Kelimeler -
Performans Kriteri 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025
Ağırlıklı Puan 0 0 0 15 0 155 15 65 40 0 35
Araştırma Alanı - - - 533 . - 389 . 605 . 574 . 561 . - 445 .
Temel Alan - - - 461 . - 307 . 515 . 500 . 492 . - 371 .
Bilim Alanı - - - 63 . - 23 . 69 . 55 . 72 . - 45 .
Toplam Yayın 0 0 0 1 0 3 1 3 1 0 2
Toplam Makale 0 0 0 1 0 1 1 1 0 0 2
Makale (SCI) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Makale (Uluslararası) 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 2
Makale (Ulusal) 0 0 0 1 0 0 1 1 0 0 0
Toplam Kitap 0 0 0 0 0 2 0 1 1 0 0
Kitap Yazarlığı 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0
Kitap Bölümü Yazarlığı 0 0 0 0 0 1 0 1 1 0 0
Toplam Bildiri 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0
Bildiri (Uluslararası) 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0
Bildiri (Ulusal) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Atıfları ve Metrikleri
Atıfları ve Metrikleri